
Sjoerd van der Wouw en zijn organisatie Wakker Dier zijn geen *kuch* terroristen. Dat heeft de rechtbank van Zwolle zojuist bepaald. Sjoerd, beroepsquerulant en
holmaat van Volkert van der Graaf, is het namelijk zat. Sjoerd ies een hele gezellige jongen, gek op dieren, planten, insecten, geleedpotigen en eencelligen. Het publiekelijk in verband brengen van Sjoerd met terrorisme is dan ook
VERBOTEN. Tenminste voor dierenarts Rowdy Plantema uit Hardenberg. Iedere keer als hij wakkere dierenvrienden nog in verband brengt met terreur kost hem dat 5000 euri. Verbaasd over de uitspraak is Plantema niet:
De magistraten in dit land hebben om de een of andere merkwaardige reden sympathieën voor links radicale milieuterroristen. Pas je een beetje op je woorden Rowdy. Hoezo? Het zijn een stelletje terroristen, ik kan het echt niet anders zien. En nu komen ze bovengronds via de Partij voor de Dieren. Die lieden zijn tot alles in staat. Het is levensgevaarlijk als die club met een aantal zetels in de Tweede Kamer komt." Hopla. Dat zijn al 10.000 euri. Vlees. Het meest veelzijdige stukje
kip!
Reaguursels
Inloggen-weggejorist-
boertje 11-08-06 @ 12:56
Heel goed. Kaltstellen die groene Khmer terroristen.
WAKKER DIER MOET BLOEDEN www.nvv.nl/
swift1.6 10-08-06 @ 17:08
Dát was schrikken, he? Die spiegel die oom Botte je voorhield.
Winter 10-08-06 @ 20:39
Boohoooooooo! Wat een jankverhaal. Reserveer je empathie maar voor mensen. Wij blijven jouw troeteldiertjes lekker slachten en opvreten. Hmmmmm... paardenbiefstuk met champignons... heerlijk hartig lijkenvocht dat langs je kin druipt....
Ik zeg, mensen die huilen om racisme, disriminatie, mensenmoord etc etc zijn lekker hypocriet als ze wel de vlees industrie supporten, geen 1 mens die hetzelfde mee heeft gemaakt als ddie dieren.
je hoef trouwens niet links te zijn om voor dieren op te komen, dat is onzin, de natuur kiest geen politieke kleur.
boertje 10-08-06 @ 19:15
nee, stichting martijn zou dan geld moeten krijgen. De overheid mag geen politieke partij rechtstreeks steunen. Mensen die martijn steunen, kunnen op die manier wel ook de pvnd steunen (als martijn de pnvd financieel steunt. Of dat het geval is weet ik niet).
swift1@
Tuurlijk niet dan zou de pvnd ook geld moeten krijgen. dat lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.
Viva Wakker Dier! Wie mensen die het martelen van dieren proberen tegen te gaan als terroristen bestempelt spoort echt niet. Alleen dierenbeulen of potentiële dierenbeulen hebben wat tegen Wakker Dier, dus ophoeren met die dierenbeulen! En de straffen voor dierenmishandeling verhogen. Is toch niet normaal om dieren zoveel pijn te doen?
zekers mag dat. Het geld wordt gegeven om de dieren te helpen. Dieren helpen moet o.a. via de overheid geregeld worden. Overheid beïnvloeden kan het beste als je deel uit maakt van de overheid, bijv met een politieke partij.
Zoals bijvoorbeeld de postcodeloterij.Ik ken vehouders die daarom al niet meedoen.
Is Wakkerdier de financier van de Partij van de dieren? Wordt er, zonder dat de donateurs van Wakkerdier dat weten, geld van Wakkerdier doorgesluisd naar de Partij van de dieren? Geef je als donateur geld voor/tegen zielige varkentjes en dan gaat je geld naar een politiek partij. Vreemd? Mag dat? Krijgt Wakkerdier overheidssubsidie? Gaat een deel van dit geld ook naar de Partij van de dieren? Vreemd? Mag dat?
Marianne Thieme ZAT ook in het bestuur van de omroep Llink. Ongeveer een half jaar geleden bleek dat van de 7? bestuursleden er 5 directe banden hadden met de Partij van de Dieren. Op dit moment is er een ander bestuur: www.llink.nl/Raad_van_toezicht.129.0.h...
Een groot deel van de Ledenraad bestaat nog steeds uit "kennissen" van Marianne Thieme.
bottehond 10-08-06 @ 14:09
lekker selectief, precies wat ik verwacht van iemand die naar rechts hangt.
je was dit stukje vergeten.
"Iemand die meerdere mensen "voor de fun" afmaakt, komt er met een lagere straf vanaf omdat hij "een slechte jeugd" gehad heeft en niet wist dat ze daadwerelijk zouden doodgaan. Verhoudingsgewijs klopt de straf gewoon niet."
En ik bevind me niet op die weg naar de hel. Ik ga niet langzaam van links naar rechts.
Lees het nou eens in z'n geheel en ga dan na of de hoogte van de straf goed is in verhouding met waar je in nederland mee weg komt.
De hoogte van de boete gaat alle proporties te buiten: zoveelste bewijs dat er in Nederland weinig onafhankelijke rechters zijn. Ook in Zwolle zijn ze blijkbaar allen lid van PvdA of stemmen GroenLinks. Veel rechters sympatiseren met extreem linkse organisaties of zijn er lid van, wat helaas ook duidelijk in de uitspraken van rechters merkbaar is. Als je in NL een zeer rechtse organisatie facistisch noemt of met het Derde Rijk in verband brengt maakt geen rechter daar een probleem van. Anderom echter... Kom niet aan de linkse vriendjes of kennissen van rechters anders hang je.
Hier een open brief van Rowdy Plantema landbouw.paginablog.nl/landbouw/2006/0...
aivd @
Ja, en die Marianne Thieme zit ook in het bestuur van Llink omroep( die werd er even bij gehaald om maar genoeg leden te hebben ander werd Llink van de buis geflikkerd).
Llink is dus eigenlijk de propaganda machiene van Partij voor de dieren Vraag me af of dat wel mag? Dan zou ook woutert bossies pvda de vara kunnen steunen en inruil daarvoor een beetje reclame voor de pvda te maken.
Verder heeft die Thieme vriendinnetjes Christa van Velsen (met zware stem)
en Tros Radar angor-woman Atoinnete Hertseberg (die voorheen woorvoerder was van De dierenbescherming)
Tieme komt dan ook vaak in Tros Radar om een 1 tweetje te maken.
Zo steekt dat daar in elkaar.
Marianne Thieme is directeur van Wakkerdier. Tevens is zij voorzitter en lijstaanvoeder van de Partij van de Dieren voor de Tweede kamer en voor Europa. Wanneer heeft zij welke pet op? Wie financiert haar activiteiten?
Heb in Wageningen gewoond is zee eng volk. Misschien een idee om dezelfde mensen ook eens te stalken
maxiii 09-08-06 @ 18:39
Ik vind daarentegen wel dat jij teruggeschopt moet worden in de baarmoeder van je ouwe moer.
Ik zal het je mooier vertellen. Volkert heeft een veel te hoge straf gekregen voor de moord. Hij legde pim om met een motief. Goed of slecht, dat laat ik even in het midden, maar met een motief.
swift1.6 10-08-06 @ 00:32
Bedankt. Ten overvloede weliswaar, voor wie jouw verwerpelijke postjes wel eens leest... jij bent er zo één. Ergens op de glijdende schaal van de goede bedoelingen en de weg naar de hel bevindt swift zich. Eng heerschap. Groene Khmer!
Georgina Verbaan is een terrorist
En ondertussen groeien haar tieten door het toedienen van krachtvoer en andere hormoonhoudende goedjes. Hoezo hypocriete tiete?
Als Bakoenin in het vervolg zijn wijze pleidooi in correct 0031 zou houden, dan zo ik misschien een poging willen wagen begrip voor hem op te brengen.
Het zijn toch ook terroristen?
ow shit, er zijn ook al milieu terroristen geinfiltreerd hier.
@Aktivist 10-08-06 @ 11:06
Ja in Indonesie maar ook China en Korea kun je inderdaad de hond in de pot vinden. Is goed voor de POTentie.
Maar voor potverteren is nog even te vroeg. Ik zal eerst eens wat geld moeten oppotten.
En voor de rest aktivist rose in het Duits betekent Roos. Weet je wel die plant, niet van het soort dat je rookt.
In ieder geval bedankt voor je bezorgdheid.
Ik heb in Nederland al te veel te maken met brandstichting vernielingen en ander soortgelijk misdadig crimineel gedrag van dieren activisten. Selfkickers dat zijn het.
Lou_de_Palingboer 10-08-06 @ 00:33
Als je met 80 mijn buurtje door komt sjezen en dan mijn kat doodrijd ook al springt hij van angst de weg op dan ben je een terrorist
Je terroriseert dan mijn leef wereld. en komt direct aan dat wat van mij is en me lief is.
Als je vanuit snobisme zonodig in Antwerpen Gorilla moet eten , terwijl die beesten op uitsterven staan.
Als je op dieren experimenteerd voor make up, terwijl je naderhand een waarschuwing uit doet gaan dat het toch wel kanker verwekkend is die haarverf.
Kijk hoe de mensheid met hun mede levende wezens omspringt, niet alleen om te kunnen overleven, maar voor persoonlijk gewin, en noem je zelf dan nog eens geen terrorist.
We terroriseren de hele aardkloot naar de verdommenis voor wat extra euris.
Ga op een waardige nanier met dieren en mensen om, dan is de helft gewonnen, en zeg niet steeds dat anderen de terroristen zijn, dat is o zo makkelijk, een modewoordje geintroduceerd door mensen met dubbele agenda's
Nou, Weisse Roze, over warrig verhaal gesproken... de pot verwijt de ketel zo te lezen.
Ga lekker hond of larven eten in Indonesie. Heeft met mijn verhaal niks te maken.
Hopelijk krijg je geen bom op je kanis van "echte" terroristen.
Sjoerd van der Wouw is een terrorist
@Aktivist 10-08-06 @ 07:33
Wat voor een warrig verhaal steek je af. dhr Plantema uit slechts zijn mening wat in dit land blijkbaar steeds moeilijker gemaakt wordt door de links politiek correcte gedachten politie.
Ik houd ook van dieren. Met een lekker sausje, goed gekruid en goed gebakken, is dat voor mijn een goden maal. Daar lik mijn vingers bij af.
Het liefst een rode ossehaas waar het bloed uitdruipt, heerlijk. Daar verheug ik me op als ik uit ga eten. Of het bereffende beest nu biologisch of niet is geteeld daar maak ik me niet druk om. Als het maar lekker mals is.
In Indonesie, hond, rat, slang en kalong op de plaatselijke wijze bereid proeven en genieten.
Vreemd dat het meeste kippenvlees wat hier in de schappen te vinden is al jaren uit het buitenland komt. Zou het dan toch beter zijn voor een mestkuiken om op te groeien in bijvoorbeeld Thailand of zo? Misschien smaakt een buitenlands ei ook wel beter.
Leuk idee voor sjoerd en zijn terroristen kluppie om eens over de grens te gaan demonstreren en terroriseren, een jaartje of wat in een aziatische gevangenis zou hem vast wel goed doen!
Terroristen zijn die lui die 1 miljoen kuikens op een postzegel zetten om ze binnen 6 weken middels grootscheepse toediening van krachtvoer, hormonen, antibiotica en andere preparaten (U weet precies welke, beste Dr. Plantema) te laten uitgroeien tot plofkippen. Deze liggen dan na ingespoten te zijn met kleur-,smaakstoffen en vooral véél water in de winkel als kipfilet, roerbakreepjes enz.
Wat deze terroristen doen met de gezondheid van mens en dier, zal hun worst wezen, zolang de kassa maar klopt.
Meneer Plantema, U bent een jankerd. U werkt mee aan de bio-industrie. Moet u zelf weten. Maar als mensen met een andere mening daar iets van zeggen, zijn het in uw ogen meteen terroristen. En u gaat in de media verder janken als Wakker Dier niet van deze betiteling gediend is en dit via de rechter laat vaststellen.
De bio-industrie heeft nog niet helemaal het monopolie, helaas voor mensen zoals u.
Sjoerd van der Wouw is en terrorist, en al die holmaten van hem ook.
Dus? What else is new?
Preventief ruimen lijkt mij.
Lou_de_Palingboer 10-08-06 @ 00:41
als ik vervolgens die cynische pet van je overneem, kom ik ook tot die conclusie idd. Dank dat je me daar op wijst.
Laat ik het anders zeggen.
Je kunt niet alle dierenleed in 1 keer stoppen. Iedereen weet dat als je iets van (o.a.) moslims wilt verbieden, dat je heel veel tegenwerking zult krijgen en dat het, als het al lukt, erg langzaam zal gaan. Zelf ben ik dan van mening dat je de tussentijd (of misschien voordat je aan het moeilijke begint) beter eerst de makkelijke dingen kunt doen. Dan is (als je je zin krijgt) iig die vorm van dierenleed al gestopt tijdens de wachtperiode voor het verbod op ritueel slachten.
Vergelijk het met school. Als je vandaag te horen krijgt dat je morgen 2 overhoringen hebt (frans, waar je slecht in bent, en biologie, waar je goed in bent), dan leer je eerst het makkelijke (biologie) zodat je dat alvast kent. Als je eerst het frans zou doen, ben je tegen de tijd dat je het voor een 6 onder de knie hebt, te moe om je biologie nog goed te krijgen en haal je voor 2 vakken een slecht/matig punt.
Waarom zou je met het makkelijke wachten totdat je het moeilijk klaar hebt?
swift1.6 10-08-06 @ 00:32
Als ik mijn cynische pet opzet haal ik uit jouw verhaal dat, als het welzijn van dieren je erg na aan het hart ligt, je dan maar voor de weg van de minste weerstand moet kiezen bij het bestrijden van onrecht dat dieren wordt aangedaan?
Zo leg ik in elk geval je laatste zin uit, maar ik kan het mishebben
bakoenin 10-08-06 @ 00:20
"Weet je, het is een terrorist die zonder enige schroom of geweten andere levende wezens zinloos leed aandoet, alleen voor zijn eigen kleine gewin of een vaag ideaal ", jouw quote. Wat valt volgens jou onder dit vaag ideaal? Ritueel slachten en/of het bevrijden van nertsen? Ik zeg volmondig: Beide. (beetje kudt dat ik maar met dat nertsenverhaal blijf komen, maar dat was wel iets waar dierenaktivisten zich graag aan te buiten mochten gaan, naast intimidatie). Ik heb ook opeens een heel naar visoen van Willibrord Frequin bij TNO in Rijswijk, waar ze die apen houden voor allerlei tests en proeven... een beetje de demagoog uithangen dat die arme beesten daar zo vreselijk lijden... het is me allemaal veel te makkelijk.
Over werkelijkheidsinkleuring gesproken... in jouw ogen ben ik dus een terrorist als ik, achteruit inparkerend met mijn auto, jouw poes overrijdt die plots de weg opschiet? Hmmm.... verklaar je nader.
doskabouter 10-08-06 @ 00:20
Als er een prijs zou zijn voor selectief lezen en selectief denken, dan zou je die zeker winnen.
Ja, voor PF heb ik als persoon zijnde geen respect. Mi was het gewoon een populistische, nietszeggende oproerkraaier die alles deed voor een beetje mediaandacht. Dat neemt echter niet weg dat hij als zijnde een mens het niet verdiende om neergeschoten te worden. Ik geef eerlijk toe, van mij hoefde hij niet in de kamer te komen, maar dan wel door hem niet te kiezen, niet door hem om te leggen.
Ik zal het je mooier vertellen. Volkert heeft een veel te hoge straf gekregen voor de moord. Hij legde pim om met een motief. Goed of slecht, dat laat ik even in het midden, maar met een motief. Iemand die meerdere mensen "voor de fun" afmaakt, komt er met een lagere straf vanaf omdat hij "een slechte jeugd" gehad heeft en niet wist dat ze daadwerelijk zouden doodgaan. Verhoudingsgewijs klopt de straf gewoon niet.
De jacht streng geregeld? Vast. Voorbeeld: Vogelpest paar jaar geleden. In thorn moesten een paar pauwen afgemaakt worden omdat ze niet te vangen waren. Burgemeester gaat er naar toe (jager) en schiet ze af. Tenminste, hij raakt wel, maar niet dodelijk. Vervolgens worden (op klungelige wijze) de koppen van de pauwen uitgetrokken.
Nou komt het. Een oud collega van me is ook jager. Hij ziet de beelden en merkt meteen op dat het gebruikte geweer niet doeltreffend KON zijn omdat het gewoonweg niet geschikt was voor de jacht op vogels ter grootte van pauwen. Maar ja, meneer de burgemeester blijft gewoon z'n vergunning houden.
Sorry, maar als je bewust op pauw gaat jagen en je weet niet eens welk geweer je dan moet hebben, dan behoor je geen jachtvergunning te hebben.
Maar goed geregeld of niet, de jacht ligt alleen wettelijk vas, niet in een of ander godsdienstig boek. Daarom is de jacht makkelijker aan te pakken omdat je niet eerst langs het vrijheid van godsdienst gezeur hoeft.
@swift: Het is niet nodig om woordelijk dingen te zeggen, zo stom zul je niet zijn. De manier waarop jij over mensen (als PF) praat zegt genoeg over je minachting voor deze man en tegelijkertijd ben je schreeuwende in de woestijn over van alles en nog wat, zolang het woord dier er maar in voorkomt. Jouw manier van denken is m.i levensgevaarlijk en het zal mij niets verbazen als jij net zo'n potentiele gek bent als je vermoedelijke vrind Volkert.
overigens ........ de jacht in Nederland is behoorlijk streng geregeld in de Flora en Faunawet en de AID controleert streng (terecht overigens). Kennelijk is dat voor jou niet genoeg. Ik zou zeggen doe is stoer en ga is naar Duitsland daar valt nog zat te regelen als het gaat om de jacht.
Lou_de_Palingboer 10-08-06 @ 00:07
Thats not the issue in this.
Zelf gaf je aan dat mensen die dierenvrienden zijn ook terroristen zijn.
Dat lijkt me niet goed onderbouwd.
Waarom zou je iemand die ook al is de verontwaardiging selectief, en de gehanteerde methodes ter uiting van die selectieve verontwaardiging fout een terrorist noemen, terwijl diegene die andere wezens moedwillig en zonder significante redenen leed aandoet dat niet is.
Tot mijn spijt , als morgen iemand mijn kat vergiftigt of dood rijd is dat voor mij net zo een erge terrorist als ene idioot Folkert, omdat voor mij het bestaansrecht mijner huisdieren net zo zwaar weegt als de existentie van wijlen heer Fortuyn.
Je werkelijkheids inkleuring heeft als oorsprong je eigen paradigma maar verbreed zich niet naar andere horizonten
Lou_de_Palingboer 09-08-06 @ 23:57
Naar mijn weten wordt het ritueel slachten WEL beschreven, maar de besnijdenis (en die van meisjes al helemaal) niet in de koran. De besnijdenis van moslimjongetjes is een eerbetoon aan mohammed. Hij was besneden, dus onze kinderen ook.
Van de joden weet ik niet, maar ik vermoed dat het ook iets van de streek was. Joden en moslims komen uit het m.o., worden allebei besneden, eten beide geen varkensvlees en slachten allebei ritueel.
Wat je zegt ben jezelf zeggen kleine kinderen wel eens tegen elkaar. Maar in dit geval niet.Meneer de rechter legt verbanden die zo theoretisch zijn dat ze in geen enkel juridisch handboek terug te vinden.Wakker dier is een vreemde club met rare , zeg maar vaak belachelijke ideen : "Eet geen kip en er komt geen vogelgriep ?
Als ze met dit soort denkbeelden en acties voor zwakzinnige teroristen (zijn gevaarlijk maar meestal niet doeltreffend) uitgemaakt worden is dat niet zo vreemd. Als zo´n uitspraak door een (waarschijnlijk ook tamelijk wereldvreemde) rechter getrakteerd wordt op een boete van 5000 euros is dat zeer vreemd en moet deze meneer wat meer vlees gaan eten of snel een ander beroep kiezen.
Lou_de_Palingboer 09-08-06 @ 23:57
ff gegoogeld
www.partijvoordedieren.nl/download.php...
(en dan openen kiezen)
www.dierenbescherming.nl/downloads/doc...
www.animalfreedom.org/paginas/opinie/o...
(beetje slap, maar er wordt iig wel over gesproken in het 4de stukje)
www.partijvoordedieren.nl/artikel.php?...
gewoon even zoeken op ritueel slachten. VlaamsBelang (oke, geen (nederlandse) dierenrechten organisatie) o.a. spreekt zich er ook tegen uit, maar die hebben het wel opvallend over het ISLAMITISCH ritueel slachten en spreken niet over het joodse, dus in hoeverre dit serieus te nemen is voor de dieren is twijfelachtig.
quote: @ AIV
Hij is ook betrokken bij het progressieve opmroepje Llink
www.llink.nl..
Felix Laband 09-08-06 @ 17:14
LLink is geen omroep, het is een reisbureau voor Groen Linksige Gooise huppelkutjes die aan de hand van papa een tv-zendertje mogen starten welke wij belastingbetalers dan weer mogen lappen.
(en rara, wie krijgt de productie-opdrachten.. inderdaad, papa).
durf het maar eens aan een woensdagje llink te kijken (niet aan te raden met een hoge bloeddruk) je gaat vanzelf vloeken richting tv.
LLINK..... bloedlink wordt ik er van.
bakoenin 09-08-06 @ 23:55 Je kan alle voorbeelden van dierenkwelling er wel bij de haren bijslepen, ik heb er ook nog eentje voor je, trawler stort net vol vis op dek, vis mag creperen van zuurstofgebrek. Dat is niet mijn punt. Afkeuren is makkelijk, dat keurt ieder weldenkend mens eigenlijk wel af. Het gaat mij erom dat een zo evidente barbaarsheid als rituele slachting, in tegenstelling tot iets als het fokken van nertsen voor hun pels, blijkbaar een grotere mobiliserende werking heeft op de club van dierenvrienden.
Wat ik nou ook nooit hoor is hoe het eigenlijk afloopt met die beestjes die men 'bevrijdt' uit die nertsenfokkerijen, al heb ik wel een idee. Worden platgereden, twee weken later, op de één of andere provinciale weg.
de grote boze wolf 09-08-06 @ 23:45
Nee die laatste was van Mussolini
swift1.6 09-08-06 @ 23:42
Zou je me dan eens een linkje kunnen copypasten waaruit blijkt dat het toch in elk geval ergens op hun agenda staat?
Ik ga me beraden op een treffende metafoor voor deze selectieve verontwaardiging.
Anyway, rituele besnijdenis viel en valt toch ook onder vrijheid van godsdienst? Heeft die arme Ayaan zich daar dus blijkbaar ook volkomen onterecht druk over gemaakt... wat een verspilling van energie.
de grote boze wolf 09-08-06 @ 23:45
Dus hij wou aangeven dat hij een kind was ipv een nazi. Ok, leuk om te weten. Normale mensen komen dan met argumenten op de tafel waarom ze geen nazi zijn.
En wat dat ouder zijn en links zijn betreft, dat is puur bewijs dat de mens asocialer wordt naarmate hij ouder wordt. Is ook goed te zien in de maatschappij. Kinderen (vanaf pakweg 8 jaar) weten dat je behoort te delen en nodigen ze andere kinderen bij hun thuis uit. Naarmate de mens ouder wordt houdt hij steeds meer voor zichzelf en nodigt zichzelf bij anderen uit om zelf geen kosten te hebben.
Lou_de_Palingboer 09-08-06 @ 23:37
O jawel vriend Palingboer, de werkelijke dierenvriend keurt ook ritueel slachten af, de werkelijke dierenvriend keurt iedere zinloze mishandeling van dieren af. (ook van mensen trouwens)
Weleens gezien hoe humaan castratie gaat bij stieren vriend Palingboer ?
Of de kippen op een vierkante meter, Of varkens die hun jongen opvreten, of koeien die kapot gaan in vrachtwagens .
Of Palingen die levend in zout geflikkerd worden vriend Palingboer.
Weet je, het is een terrorist die zonder enige schroom of geweten andere levende wezens zinloos leed aandoet, alleen voor zijn eigen kleine gewin of een vaag ideaal
Het is een extremist die door alleen hard te schreeuwen zijn gelijk probeert te halen.
-weggejorist-
Lou_de_Palingboer 09-08-06 @ 23:37
Daar hoor je ze ook over, maar dat is iets waar de regering zich niet druk om maakt omdat het onder vrijheid van godsdienst valt en dus niet zal worden aangepakt.
De jacht en dierhouderij daarentegen wordt niet door een of ander regeltje beschermt maar wordt toegestaan.
Allez, gelukkig ben ik zelf dierenvriend, moslim noch jood.
Het zijn niet alleen terroristen, die zogenaamde dierenvrienden, het zijn ook nog eens de aller, allergrootste huichelaars ter wereld. Om één reden: Wél je grote bek opentrekken over bv.legbatterijkippen en wrede, welhaast onmenselijke jagers die een konijn afknallen, maar nooit, echt nooit, de ballen hebben om, wat, in mijn ogen althans, écht wreed is, hun mondje roeren: rituele slacht. Ik denk dat ik wel weet waarom. Zowel moslims als joden bedienen zich van deze eeuwenoude mishandeling. En geen van beide partijen jaag je graag tegen jezelf in het harnas. Een koe na een snee in zijn hals leeg laten bloeden kan blijkbaar wel in de ogen van die kneuzen, ik hoor ze er NOOIT over in elk geval.
doskabouter 09-08-06 @ 21:17
Zou je even kunnen aangeven waar ik nonchalant doe over de moord op een mens en dat je politica die niets gepresteerd hebben zo mag vermoorden?
Ik geef alleen aan dat pimmetje als politicus helemaal niets heeft gedaan waarom hij geweldig zou zijn. Sterker nog, als hij echt iets om nederland gaf, waarom laat ie zich dan in italië begraven?
En wat die nertsen en kippen betreft, laat ons eerlijk zijn. Als je de produkten toestaat in je land, waarom zou je bevolking er dan niet aan mogen verdienen?
de grote boze wolf 09-08-06 @ 23:03
iemand die gaat zitten zwaaien tijdens een debat omdat het niet naar zijn zin gaat is geen meneer, dat is een klein kind. Pimmetje dus.
Aan de manier hoe de samenleving met dieren omgaat kan je de mate van beschaving aflezen, zei eens de niet linkse maar onafhankelijke filosoof Shopenhauer.
Gezien de mishandeling van koeien varkens en kippen hier, (an dan laat ik nog maar het aantal gedumpte huisdieren achterwege) is het peil van de beschaving bedroevend laag.
Wat weer terug te lezen is op de bijdrage van de diverse personen hier.
O ja ik ben ook niet links, en niet rechts, maar sinds ik de Nederlander heb leren kennen ben ik veel meer van dieren gaan houden.
En ik lus graag een stukje vlees, maar wel van een dier wat een waardig leven heeft gehad.
Dus die paar linkse baardapen zijn weer eens heilig. Kan het adres en telefoonnummer van die rechter ook even gepubliceerd worden? Ik weet wel wat direct democracy die ik op die kloterechter wil toepassen en het is niet milieuvriendelijk.
-weggejorist-
Koeien en varkens zijn alleen leuk als ze in hapklare brokjes op mijn bord liggen. Van mijn hond blijf je af (maar daar zorgt-ie zelf wel voor).
@swift: zullen we iedere politicus die niets onderaan de rekening heeft staan dan maar uit de weg ruimen? Wat zou het stil worden daar in Den Haag.
Iemand die in 1 zin zich druktmaakt om nertsen en kippen en tegelijkertijd zich nonchalant uitlaat over de moord op een mens spoort van geen kant. Mja je voldoet aan het profiel.
Hapsie 09-08-06 @ 21:02
Van de regering mag meneer ondernemer kippenhouder dat niet.
Klote halfwerk doende regering. Wel een verbod op legbatterijen instellen maar geen verbod op de eiëren. Ja, dan ben je dom bezig. Hetzelfde verhaal met bontfokkers. Nee, nertsen mag je niet meer fokken (lees geen nieuwe fokkerijen meer openen) maar wel de verkoop van geïmporteerd bont toestaan. Dat werkt niet. Zo beroof je je eigen bevolking.
de grote boze wolf 09-08-06 @ 19:43
en wie is dat? Pimmetje "Die buitenlandse JONGENS willen nooit iets doen" de pedo? Pim heeft niks gedaan. Nee, maar die kans kreeg ie niet. Kan zijn, maar onder aan de rekening staat niets wat pim gedaan heeft. Ja ok, beetje populistisch geroep en zich laten herbegraven, maar verder niks.
@ DeBuurman 09-08-06 @ 20:33
Welk ei koop jij in de winkel dan? dat van 10 of 15 cent? nu niet het brave antwoord geven, want 95% van de nederlanders koopt gewoon die goedkope eieren, en mag meneer ondernemer kippenhouder ook brood op z´n plank?
@ aivd 09-08-06 @ 20:45
Tegenwoordig komt kippenvlees niet meer uit de vrije natuur, dus jagers hebben hier nogal weinig mee te maken. (sorry dat ik je een ilusie armer maak)
Ach je redt is een kipje hier en je elimineert is een mensje daar. Makes sense.
rofl, als ik die rechter was en dit zou lezen, voelde ik me niet veilig.
had hij maar niet zo´n stomme uitspraak moeten doen.
Jagers zijn terroristen.
Linkse bolwerken zijn terroristisch
dat linkse tuig heeft wel een punt. Waarom dieren met zijn 10-en op 1m2. Omdat je eitje dan 10 euricent kost ipv 15? Met een beetje quasi-terror verbeter je de wereld niet...
Ach onze kippen reddert was weer eens beledigd?
Ansich geen slecht doel om wat aan dieren welzijn te doen.......... echter zoals Frank Zappa ooit al zei: " buy a suit and change the world!"
Getooid met hanekammen, brandstichtend en eeuwig beledigd door het leven lopen heeft nog nooit iemand iets opgeleverd TERRORIST!
Sjoerd is LID van een terroristische organisatie en ik hoop dat hij snel door wormen wordt opgegeten. Beter vandaag dan morgen.
Ik hou de politiek liever van mijn bord. Vieze troep.
Ik lust graag een kort gebraden biefstukje, beetje rood van binnen, mjammie. Als het biefstukje aan de verwachtingen voldoet maakt het niks uit wat voor hobby's de donor had in de huppeltuin - of mischien zelfs in een kistje stond.
Gemeen? Valt mee. Echt gemeen wordt ik pas als je aan mijn lekkerDier biefstukje komt. Grr.
Ik haat die lui vanuit de grond van mijn hart. VMO en soortgelijke zouden als criminele organisatie moeten worden aangemerkt.
-weggejorist-
@ mezelf
flauw en niet grappig.
sorry.
Ik ben ook wel voor een beetje diervriendelijkheid, maar als je dat probeert te bereiken door mensen af te knallen dan spoor je gewoon niet en moet je de rest van je leven weggestopt worden.
Volgens mij behoort die Sjoerd tot een clubje 'sociaal gehandicapten' die beter met dieren dan met mensen kunnen omgaan. 't Is net als met die pedo's. Vanuit onvermogen om op een gezonde manier met volwassenen te kunnen communiceren zoeken ze iets dat geen schade toe kan brengen aan hun zelfbeeld. In het geval van pedo's zijn dat kleine kinderen, in het geval van deze dierenrechtenauti's zijn dat dus dieren. Ze zijn allemaal toch behoorlijk doorzichtig.
Quote maxiii: "Of vinden jullie ook dat negerts op moeten houden met zeiken en hup weer slaaf zijn, want daar zijn ze toch ook voor bedoeld?"
JA ! Inderdaad. Heb je het licht gezien ?
@ waarheid_maakt_vrij 09-08-06 @ 19:06
van dit soort sneu gezeik krijg ik voetschimmel. Het is allemaal 1 groot links complot. Tuurlijk, de rechtelijke macht is 1 grote gore linkse kliek.
Zonder uitputtend te willen zijn een lijstje met rechtelijk ambtenaren of justitiemensen die richting politiek zijn gegaan.
Boris D(66), Sorgdrager, Griffith, Teeven, Jager (CDA) Eerdmans, Docters van Leeuwen en hé ook Wolffsen (ies PVDA).
Als ik jou een kleuterneuqer noem, denk ik dat je dat ook graag gestaaft (sic) zal willen zijn door bewijzen of mij anders het mondje zal willen snoeren en de suggestie dat je meer dan eens in de buurt van ontklede peutertjes bent gesignaleerd of je handtekening op de kieslijst van de pedopartij staat wat magertjes zult vinden.
@Mark 16:55
Nu vraag ik mij in alle ernst af of jouw diervriendelijkheid niet een beetje te ver is doorgeslagen. Wat is namelijk het probleem.? Je schrijft dat je dieren moet eten of dragen. Kijk, een beetje vriendelijkheid voor het dierlijk medewezen kan natuurlijk nooit kwaad. Maar om nou met een hond in mijn armen rond te gaan lopen gaat naar mijn idee zeer beslist te ver. Die dingen hebben toch niet voor niets pootjes.? Laat het beestachtige wezen lekker zelf lopen.!
Maxii, jij bent echt tieft gek. Maar typisch links, altijd je gelijk halen, met in dit geval wel heel rare argumenten. Maar goed, ik zal je begrijpend antworden. Mijn vrouw mag je proberen te neuken, maar er is wel een kans dat ik je kop doe ploffen, of mijn vrouw doet dat zelf. Had je nog even iet aan gedacht he, want jij denkt natuurlijk alleen aan mannen, maar waarom denk jij net aan de vrouw die je wilt wippen. Zij heeft ook een mening. Of ben jij soms de Marth van de dieren.
Als jij een probleem hebt met dierenmishandeling, dan ben ik je maat. Maar als je aankomt met het riedeltje dat wij geen dieren eten, dan ben ik het lekker niet met je eens.
Natuurlijk zijn deze "dierenvrienden" gevaarlijke gekken. Niet voor niets worden ze door de AIVD in de gaten gehouden. Maar ja, links is altijd goed he? Ook als het echt gevaarlijk wordt, kijken de linkse partijen en de rechterlijke macht liever de andere kant uit.
Nog eentje,lekker dier is wel een vreemde naam voor een organisatie die tegen het eten van dieren is.
maxiii 09-08-06, je hebt er geen zicht op. De relatie tussen mens en vee is mutualistisch. Dit is een vorm van symbiose en daarmee heel natuurlijk.
Beide soorten profiteren: het vee wordt verzorgd en staat niet bloot aan de stress van een leven in het wild, de mens heeft eten en een interessante bezigheid.
Voorts is het recht van de sterkste nog altijd vanzelfsprekend. Je bent alleen te laf om het te erkennen, want jij en je vriendjes zijn de sterksten. Jullie zijn rechter, zitten in de kamer en kunnen ongestraft brandstichten.
maxiii 09-08-06 @ 18:39
En by the way,zou je ook de dieren willen verbieden dieren te eten of gelden daarvoor weer andere normen?
De advocaat heb ik getraceerd. Weet iemand wie de rechter is?
@maxiii 18:39
Een beschaafd mens is een mislukte schoft. (A. Morrien).
Het sociaal darwinisme tiert nog welig alleen is het poot uittrekken nu een overdrachtelijke handeling geworden. Doet overigens ook gewoon "au".
Niemand zegt hier dat negers voorbestemd zijn om slaaf te zijn. Maar wie zich als slaaf laat gebruiken (los van huidskleur en de hele overige riedel) en zich daar na enige tijd niet tegen verzet, schikt zijn in zijn eigen lot en dan begin je te denken aan predispositie.
Henk de Denktank 09-08-06 @ 17:23 Helemaal mee eens. Kan mij wat boeien dat je sjoerd geen terrorist mag noemen. Links is 'ie en dat betekent op alle mogelijke manieren je gelijk halen. Maar dat alles is geen rede om die drie moppies (en dan vooral dat blondje met de gouden lach) van de header te halen. Potnonderdriedubbeltjes, zal ik die geenstijl redacties eens doen ploffen! Terug die mokkels en rap!!
maxiii 09-08-06 @ 18:39 Ga je nou negers met dieren vergelijken?
Hier nog eentje www.destentor.nl/economiestn/article46...
Hier link www.destentor.nl/binnenlandstn/article...
Wakkerdier Verdraait de feiten of houd ze bewust achter om haar doelstelling
te verwezelijken. Die is nl het verbod om beesten te eten of te houden.
Enne maxiii wakkerdier staat mijlen ver van de natuur Eten en gegeten worden. Kringloop remember.
Benno was een groot jager in de breedste zin van het woord. En hij betaalde onrechtvaardige boetes.
Kamerlid Geert Wilders heeft zich altijd fel tegen gewelddadige dierenactivisten gekeerd, maar zegt blij te zijn met de kandidatuur van dierenbeschermer Graus.
Graus zal, indien hij wordt gekozen, ook woordvoerder landbouw worden bij de Groep Wilders.
q18 09-08-06 @ 18:32
Ohhh bedoelde je dat!.
Tja er stond thuis voelen, dus ze komen van ver en missen de geiten enzo.
Ik wist alleen niet dat ze ook dieren aaien.
Hallo rechtse kwalleballe, als jullie het zo normaal vinden om dieren te eten, "want dat gebeurt ook in de natuur" dan vind je het ook vast niet erg als ik je vrouw en kinderen neuk en daarna jou je hersens insla, want dat gebeurde ook in de natuur voordat de mensen beschaafd waren?
Extra uitleg voor de rechts kwalleballe die vanwege hun beperkte intellect eigenlijk linkse uitkeringstrekkers zijn maar zo dom zijn dat ze denken dat de rechts zijn: juist omdat de mens beschaafd is, moet de mens geen vlees eten. Het recht van de sterkste hebben we al lang achter ons gelaten!
Of vinden jullie ook dat negerts op moeten houden met zeiken en hup weer slaaf zijn, want daar zijn ze toch ook voor bedoeld?
-edit hoi Folkert! --
@ aivd 09-08-06 @ 18:29
My food pisses on your food... Smakelijk.
Benno? Prins Bernard was ook een milieuactivist/terrorist.
Rowdy Plantema is dierenarts in de intensieve veehouderij? Zal wel lid van de hormonenmaffia zijn dan.
Joltcan 09-08-06 @ 18:27
Nee, hij symboliseerd de kip met zijn ontkenning voor liefde voor de man.
:Zaad in de bek en poep aan de stok.
Wat naar naar idee Puntkop ; ik bedoelde geitjes voor in de kinder boerderij. De aaibaar factor.
Red de dieren, eet een vegetarier..
Ja natuurlijk zijn het terroristen. Voortgekomen uit hypocriet kleinburgerlijk calvinistisch moralisme.
Als de linkse kerk en de radicale griffo's het op een akkoordje gooien hebben we binnen vijf jaar hier een moordzuchtige ditatuur waar alleen vee en de (staten)bijbel heilig zijn.
Waar is Benno als je hem nodig hebt?
Vleeseters zijn terroristen.
Natuurlijk is hij geen terrorist. Hij mocht vroeger van zijn moeder geen McNuggets hebben. Nu is hij gewoon een beetje zielig.
q18 09-08-06 @ 18:16
Dan krijg je hetzelfde probleem, want geiten uitwonen/oprekken/uitscheuren/verkrachten is ook niet dier vriendelijk dunkt me.
We moeten overschakelen van kippen en varkens naar geiten fokkerij,dat is de toekomst want we moeten vooruit denken. De komende generatie geven we dan het gevoel dat ze thuis zijn.
swift1.6 09-08-06 @ 18:00
En als toevoeging op mijn response 18:06:
Justitie zorgt voor wethandhaving en zal volgens de wet haar taken uitvoeren. Daarom verliezen ze altijd als ze bewijzen hebben vergaard die niet volgens de wet mag.
Er zijn nog genoeg stoffige rechters die student waren in de tijd dat de wormen in naarden kropen. Die weten niet beter dan dat de milieubeweging uit "ons soort menschen" bestaat, die noooit 's nachts de bivakmuts opdoen.
En zouden zij dat toch doen, dan wel onder het/de oogluiken van de magistraat.
swift1.6 09-08-06 @ 18:00
Er staat "een bepaalde beroepsgroep angst aanjagen". Als crimineel een beroep zou zijn, dan zou dat theoretisch kloppen.
@puntkop 09-08-06 @ 17:54
[quote] Het verschil zit hem in "de bevolking" (Europa) of "een deel van de bevolking" (Nederland). Dit lijkt een miniem verschil, maar het zet de deur open voor vervolging van (dieren)activisten die bijvoorbeeld een bepaalde beroepsgroep angst aanjagen. Denk aan gewelddadige acties tegen nertsenfokkers of medewerkers bij dierenproefcentra. Wel moeten de misdrijven die daarbij gepleegd worden in de nieuwe wet staan [/quote]
Dus volgens de door jouw gedeelde redenatie is politie en justitie een terroristische organisatie gezien zij de criminelen angst (behoren) aan te jagen.
Waar extreem rechts (gelukkig) het leven onmogelijk gemaakt wordt, mag extreem links doorgaan met activiteiten die ook niet door de beugel kunnen. Alsof het communisme en clubjes als de Rote Armee Fraktion en Rara niet genoeg schade hebben aangericht.
check. Terroristen
Jeujjjj Fleischbaum is er weer. Welkom terug.
Eindelijk eens iemand die het hardop zegt. De rechterlijke macht onafhankelijk? Moehahahaha.
Der Dicke 09-08-06 @ 17:49
Precies.
Overigens een opmerkelijke uitspraak van de rechter omdat activisten die brand stichten en bedreigen wel degelijk tot terroristen kunnen worden gerekend.
www.burojansen.nl/artikelen_item.php?i...
"die lieden zijn tot alles in staat" zegt de dierenarts.
Welnu, wie spuit er nou eigenlijk rotzooi in mijn eten ?
De activist of de dierenarts ?
@aivd,
Joost eerdmans?
Dierenactivist bij Groep Wilders
Bij de Groep-Wilders komt een dierenactivist op kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen te staan. Dat bevestigt een woordvoerder van de Groep Wilders.
Die Plantema heeft ze niet op een rijtje...
Een echte millieu activist gaat ook naar China om te protesteren tegen het knuppelen van honden.
Een beetje janken als je een kip ziet die een reuze parelsnoer van eieren aan het persen is, is kinderspel vergeleken met wat er in de rest van de wereld gebeurd met dieren.
Dus bin bladeren aanhangers overtuig me maar eens dat het echt voor de dieren is, en niet om niet te hoeven werken!.
Overigens zitten er geluk zo nu en dan ook verzetshelden bij, zoals Volkert, alleen jammer dat ie een beetje een rare motivatie had voor zijn heldendaad.
Die millieuterroristen kosten overigens bekans meer uit de schatkist ieder jaar dan het hele bureaucratische stelsel bij elkaar. Niks mis mee dus om ze achter tralies te zetten.
BNers die het terrorisme van WakkerDier steunen:
Katja Schuurman, Georgina Verbaan, Wim T. Schippers, Jan Marijnissen, Jort Kelder, Loretta Schrijver, Anita Witzier, Len Munnink.
www.wakkerdier.nl/main.php?curl=/bners...
@ hemaworstje
En ze zijn onmiddellijk als eerste boven op de Galibier. Vraag maar aan Landis
@aivd roger, stuur er maar een team op af, permission granted.
kip , het meest gedopede stukkie vlees.
die beesten kunnen zo meedoen aan de Tour de France.
Partij voor de dieren. Milieudefensie. Green Peace. Allemaal kluppies die het beste met de wereld voorhebben maar vaak doorschieten in hun acties.
Ze ontkennen bijna dat er zoiets als een evolutie heeft plaatstgevonden. Dat er een voedselketen is. Kijk eens goed naar de natuur en zie hoe wreed zij in feite is. Eat or be eaten.
Dat je je bezig houdt met ethische kwesties is fine and dandy. Maar doe dat door te publiceren en op vreedzame wijze aandacht te vragen voor je kwesties. Een reportage, een documentaire, een tijdschriftartikel vindt vaak meer weerklank dan het beschadigen van iemands eigendommen, het bedreigen van mensen en wat dies meer zij.
Ik eet vlees en voel me daar niet schuldig over. Ik ondersteun wel initiatieven om uitwassen te voorkomen. Uiteraard ben ik tegen de gruwelijke veetransporten. Wil ik geen vlees van kistkalveren. Eet ik geen ganzenlever. Draag ik geen bont/huid van dieren die alleen voor dat doel worden (gefokt en) gedood. Dat ik met een dergelijke instelling enigszins op twee gedachten hink ben ik me bewust.
"Wees goed voor mens en dier" is een prachtig adagium. Ik probeer daar zo goed en zo kwaad als het gaat naar te leven.
Is Paul Cliteur ook een terrorist? Hij stond op de kandidatenlijst van de Partij voor de Dieren bij de europese verkiezingen.
Nog meer terroristen: Martin Gaus, Jan Wolkers, Belinda Meuldijk, Maarten 't Hart, Rudy Kousbroek .....
Trouwens als ik dat stuk lees op nieuwnieus over die 5 die dood gingen om een duif te redden kan ik niet anders concluderen dat die sjoerd het helemaal niet zo op dieren heeft aangezien hij nog leeft.
Kwestie dus van het juiste bewijs materiaal in handen te krijgen inzake de terrorist en dan meneer het schudden.
Maar ik denk dat je die gasten het beste via de fiscus kan aanpakken net als de mafia. Ze gaan niet voor schut voor een moordje meer of minder, maar voor belastingschuld.
Hé Sjoerd, lees je even mee? Dieren zijn om te aaien, danwel op te eten, danwel mee te helpen met anderen dieren te vangen, om op te eten. Als je dat maar weet vieze terrorist die je bent!
Wie is die sjoerd dan???
Rowdy Plantema is deen dierenarts SUKKEL(s) die aivd
Plantema loopt, gezien zijn achternaam, wel de kans verorberd te worden door de groentevreters. Ik ben overigens wel eens gebeten door een hollandse herder die (niet) luisterde naar zijn naam: Rowdy. Plantema moet wel een andere voornaam nemen wil hij ooit nog serieus bevonden worden.
Het zijn wel degelijk terroristen naar mijn mening. Ze gebruiken manieren en taktieken die indruisen tegen onze democratie, bedreiging en sabotage. Er was eens een documentaire over dit zootje ongewassen tuig en zij vinden het heel normaal om nertsenfokkerijen te bestormen om de beesten (met weinig overlevingskans) te bevrijden. Voorts worden vele mensen actief in het fokken/houden van beesten op een manier die deze figuren niet aanstaat, maar die volgens de wet geheel legitiem zijn, ook fysiek bedreigd.
De nieuwe header is trouwens foeilelijk. Zet die meisjes eens terug.
Rowdy Plantema is een dierenbeul.
swift1.6 09-08-06 @ 17:16
Wat boeit dat cholesterol nou weer? Cholesterolproblemen zijn voor vieze vreetzakken.
Laten we ergens een apart land maken voor mensen als de Taliban, andere hakbars, millieuterroristen etc. etc. die liever weer terug naar de middeleeuwen willen. Dat kan daar dan mooi, laten we zeggen Noord Korea daar zijn ze al lekker op weg richting middeleeuwen.
was ff lachen, dat stukje van die Plantema.
Naar mijn weten legde die kippen eieren omdat ze daar voor gefokt werden en aangepast voer kregen. En happy kippen raken uiteraard altijd zeer gestresst en gan mekaar dan kaal pikken. En ja, eieren van kippen die gedroogde stront als voor hebben gekregen en die stinken zijn uiteraard gezonder en bevatten zeer zeker veel minder cholesterol. Vroeger hadden de mensen zelf kippen die vrij rond liepen en goed voer kregen. Toen kon je elke dag de nodige eieren eten. Nu mag je er maximaal 2 omdat je anders meteen een hartaanval krijgt. Dat krijg je van die gezonde eiëren.
En wat is er mis met met een lampje door de supermarkt lopen? Dat is idd levensgevaarlijk. Hetzelfde als de mobile bejaarden eenheid meenemen bij een protyestactie. Voor je het weet pakken ze hun stoma's en dan blijkt dat die vol met explosieven zitten en dan begint de ellende.
Bij deze wil ik plantema ook als terrorist bestempelen. Die belgische dierenarts die zo tegen het gebruik van verboden hormonen bij slachtvee was (en er dus ook melding van maakte), is neergeschoten door symphatisanten van plantema.
@gainsteel: weer iemand die het stemrecht ontnomen moet worden.
@ AIV
Hij is ook betrokken bij het progressieve opmroepje Llink
www.llink.nl/uploads/RTEmagicC_da28b07...
Sjoerd van der Wouw is een terrorist
Rowdy is een dierenbeul en Sjoerd een terrorist. Allebei zo fout.
Stresshormoon bederft de smaak van het vlees, bij koebeesten tenminste. Uit voorzorg toch maar weer uw kip knuffelen straks...
www.agripress.be/start/artikel/103652/...
En toch ga ik op Marianne stemmen, lekker puh Sjoerd! Oh ja, doe is deaudgaan.
media.crazy4all.nl/audio/geinig/Kut Met Paprika.mp3.
dat moest hem zijn, hopelijk doet-ie het nu wel
Sjoerd van der Wouw is een terrorist
Heeft iemand zich verdiept in de materie?
Dat van die buitenloslopende kippen en verhoogd dioxine risico snap ik niet.
kip het meest veelzeidige stukje vlees?? wat dacht je van deze:
media.crazy4all.nl/audio/geinig/Kut Met Paprika.mp3
Sjoerd is OK
Met zijn Milleuoffensief is hij de afgelopen jaren succesvoller geweest dan heel greenpeace, door veluwse gemeenten aan te klagen vanwege illegaal varkensschuuruitbreidingen gedogen. Verder heeft ie zo goedaardig als maar kan. (als ludieke anti-auto-actie met verf stoepbanden in het centrum allemaal geel verven, en vervolgens als blijkt dat het toch geen waterverf was alle honderden meters op zijn knietjes schoonborstelen..)
Kortom, te lief om een terrorist te zijn (itt Volkert)
Achter de Partij voor de Dieren zit spindoctor Niko Koffeman. Deze meneer is ook campagne-adviseur van de SP !?
Die Plantema zit net zo ver in de hol van zijn boerenklanten als in hun koeien. Wat een gelul verkoopt die vent. Het is zelfs nog erger dan dat van Wakkerdier.
... en aangaande de feauteau; Ik zou persoonlijk een ander stukje van de kip gebruiken om te batteren en daarna te frituren! Deze kipnugget is wel ERG knapperig, ober!
veest van pim 09-08-06 @ 16:56
Ach, wij noemen iemand al terrorist als 'ie zijn snor is vergeten te scheren.
Iemand nog interresse in een hagelnieuwe driedubbelzachte mantel van Siberisch knuppelbont...?
Goed. Dat te pas en te onpas 'terrorist' balken naar iedereen die je niet bevalt, mag ophouden. Debiele heksenjachten kunnen we missen. Bovendien is die Gleichschaltung slecht voor de woordwaarde en speelt ze echte terroristen alleen in de kaart.
Een links elitaire terrorist komt in ieder geval niet in de tweede kamer want die heeft al een ander plaatsje toebedeeld gekregen.
En verder is die van der Wouw met zijn stichting een zeautje dierenbeulen. Wie haalt het in zijn heaufd om dieren wakker te houden? Zullen wij met zijn allen hem eens gaan wakker houden? Dan piept of kakelt meneer van der Wouw wel een potje anders dan hij gebekt is.
In ieder geval zullen ze mij nooit te pakken nemen want ik ben nu eenmaal een zwijn (en stier) én schaatser (nietwaar Petertje?). Nu ik daar toch over zit te piekeren: zou de SWD ook iets willen ondernemen tegen reaufveaugels en leeuwen? Vlees is vlees tenslotte (en de boer nökte zijn varken)
Mag links even deuad? En dan met name diervriendelijk links graag.
Dieren moet je eten. Of dragen.
Die citaatjes van Plantema zijn nog van gisteren, toen het nog wél mocht om terroristische millieuterroristen terroristen te noemen.
Gelukkig zijn de woorden radicaal, extremist en fundamentalist nog vrijelijk als synoniem voor terrorist te gebruiken. Volgens internetwoordenboekje mag je eventueel geweldpleger, aanrander of moordenaar gebruiken. Keuze zat.
gezeik met die linkse groenvreters ook altijd
Sjoerd van der Wouw is een terrorist
Sjoerd van der Wouw is een terrorist
Sjoerd van der Wouw is een terrorist
Sjoerd van der Wouw is een terrorist
Sjoerd van der Wouw is een terrorist
Sjoerd van der Wouw is een terrorist
Sjoerd van der Wouw is een terrorist
Sjoerd van der Wouw is een terrorist
Sjoerd van der Wouw is een terrorist
Sjoerd van der Wouw is een terrorist
zo ff 50.000 er tegen aan gegooid
en bedankt he
Tegenwoordig staat de vrijheid van meningsuiting in Nederland niet alleen maar onder druk door bepaalde groeperingen, maar ook door de wet. Zonde. Ik vond Nederland altijd al zo mooi om zijn bekende vrijheid en mogelijkheid tot debat/discussie of wat dan ook.
Als Rowdy Sjoerd een terrorist wil noemen mag dat toch. Dan moet Sjoerd niet naar de rechter toe, zoals we deden op de basisschool, maar moet hij Rowdy maar 'dissen' en hem eens goed vertellen waarom hij geen terrorist zou zijn. Zeau simpel is dat.
www.politiek-actie.net/pages/dossiers/...
ook wel even leuk om te lezen dan
Sjoerd is een terrorist Sjoerd is een terroristSjoerd is een terroristSjoerd is een terroristSjoerd is een terroristSjoerd is een terroristSjoerd is een terroristSjoerd is een terroristSjoerd is een terroristSjoerd is een terroristSjoerd is een terroristSjoerd is een terroristSjoerd is een terroristSjoerd is een terroristSjoerd is een terrorist
Toch maar eens met de bank gaan praten zeau... kredietje graag!
Sjoerd is een terroristSjoerd is een terroristSjoerd is een terroristSjoerd is een terroristSjoerd is een terroristSjoerd is een terroristSjoerd is een terrorist
-weggejorist-
Het probleem is dat er bij veel mensen sympathie heerst voor organisaties als wakker dier. Feit is dat deze mensen zo narrow minded zijn dat ze denken zich alles te kunnen veroorloven en oprechte boeren, fokkers en onderzoekers het leven onmogelijk maken... In Engeland is dit inmiddels al helemaal uit de hand gelopen..
Hoop dat alle dierenactivisten snel zullen sterven....
Moest van de week in het artikel van Planet nog wel lachen om zijn 3 magen-verhaal en hé ik vreet ook legbatterij-eieren of kippen, maakt mij niet uit.
Zolang ik maar niet aan het konijnenvoer hoef. Zo'n blaadje is er vooral om een stukje Bambie beter tot zijn recht te laten komen.
Maar dat drammerige terroristenverhaal schiet wel door. Dood door schuld, sure. Alles is natuurlijk weer een complot. In die zin moet hij natuurlijk hier voldoende sympathisanten hebben.
Als je zo toonbaar losse contactjes hebt, haak ik toch maar even af.
Zeg... is Fleischbaum definitief terug of lijkt het maar zo? Ik dacht dat zijn deelbezit van GeenStijl slachtoffer was geworden van een hostile takeover door de Televaag. En dat de zieke clown dus definitief een goed geschoten diamant in zijn oog had ontvangen.
Een JANK terrorist dan wel.. ik bedoel hoe sneu is ons kleine pokkelandje als we dit soort gasten al terrorist moeten noemen. Zeg dat even tegen die oude vrouw die door de Taliban werd opgehangen. De benaming terrorist wordt tegenwoordig voor alles gegeven wat maar een beetje afwijkt van een gestelde norm. En alle beesten zijn er om te eten.
Beste redactie van GS, mijn voorstel is om een polletje te openen met de vraag: is deze lamlul een terrorist, ja of ja?
Wakker Dier ...?
Dat zijn toch die slinksradicale boom en kippenneuqers met andere woorden... wolven in schapenvacht... of waren het nou ratten in muizenvel... of toch bloedhonden in poezenvacht....?
Nederland is al lang geen rechtsstaat meer.
Voor mij de belangrijkste reden om te emigreren.
Sjoerd van der Wouw is LID van een terroristische organisatie.
Mooi dat biedt perspectief.
Ik denk dat ik geen stijl maar ga dagvaarden gezien sommige uitlatingen jegens mijn persoon hier.
*cough*terrorist...
PS. Nieuwnieuws beetje deaud.. doet nie !
sterf terrorist sterf
Wakker dier? Zijn dat niet die geitenwollensokken debielen?
Op zulke mensen laten we altijd de honden los
In Elsevier stond onlangs nog een heel artikel over eco-terreur. Van die lieden die WTO-bijeenkomsten verstoren met ernstige rellen en aantasting van de openbare veiligheid.
Sjoerdje! Oude terrorist!
Die gasten zijn inderdaad gevaarlijk. Om ze nou direct terrorist te noemen gaat wat ver. Misschien is zwakzinnig een betere omschrijving.
een terrorist te zijn of geen terrorist te zijn dat is de vraag :P
kip is lekker man, al het vlees is lekker, ik zeg, alle mensen die geen vlees eten zijn terroristen!
Howdy voor Rowdy!!
www.planet.nl/planet/show/id=62967/con...
Ik kan wel met die Plantema praten. Stelletje radicale derderangs klapmongolen. Ik ben overigens ook zwaar anti-Greenpeace als het op bijvoorbeeld kernenergie aankomt.
Sjoerd van der Wouw is een terrorist
REAGEER OOK