Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Powned! Sørensen op zoek naar nieuwe naam

ikisboos00.jpgArme Ronald Sørensen. De aspirant-omroepdirecteur is momenteel hard aan het brainstormen hoe hij Pim en Theo kan verwerken in werkelijk elk programmaformat voor zijn doodgeboren kindje (PON). En nu moet hij ook nog gaan nadenken over een nieuwe naam voor zijn populistische omroep. Auto-importeur PON is er namelijk niet blij mee dat Sørensen schaamteloos de bedrijfsnaam heeft gekopieerd en stuurde zijn juridische afdeling op de Leefbaar Rotterdam voorman af. Ronald stribbelde nog tegen dat een omroep en een auto-importeur niets met elkaar te maken hebben, maar daar heeft het enige, échte PON geen boodschap aan: "De namen lijken teveel op elkaar. Wij gebruiken de drie letters sinds mensenheugenis. Verder zijn we volstrekt neutraal en wars van welke vorm van politieke kleur of ambities dan ook." Misschien een goed moment voor Sørensen om gewoon de stekker uit het project te trekken. In de twee maanden tijd dat de omroep nu leden aan het werven is, hebben zich 148 mensen aangemeld. En dat is inclusief alle familieleden die zich verplicht moesten inschrijven. In dat tempo zijn de benodigde 50.000 leden pas 1 april 2035 binnen. Instant update Extragraties tip voor je, Ronald. Op verzoek kan PON Duitsche kwaliteitauto's leveren met het stuur rechts.

Reaguursels

Inloggen

Héé heb net 5 euro nog iets uitgegeven en nu kom ik erachter dat de teller helemaal niet realtime is. Bah.

Visjes | 09-01-09 | 12:49

@stGermain | 09-01-09 | 11:48
dat heet sociaal bewogen, zwitsal.

Onderbuik | 09-01-09 | 12:28

HEERLIJK
kan die man zich weer lekker verongelijkt voelen
nog nooit zulke gefrustreerde en verongelijkte mannetjes gezien
als Sørensen en zijn maatje Pastors.

stGermain | 09-01-09 | 11:48

Als je sommige reacties leest realiseer je je pas hoeveel domme rechtse mensen (dus niet rechtse mensen met visie) op domme Marokkaanse pubers (straatschoffies) lijken. Minderwaardigheidscomplex en volledig overtuigd dat iedereen tegen ze is. Calimero dus. :-)

Uhh | 09-01-09 | 11:10

XON bestaat vast nog niet, dus ze kunnen het altijd Xenofobische Omroep Nederland noemen.

Nyg | 09-01-09 | 10:05

Wederom een beetje sneu van GeenStijl.
Sorensen kwam gewoon als eerste met een goed idee en ergens in de hogere regionen bij GS dacht men "beter goed gejat dan slecht bedacht" en men kwam ook met een kinderachtig aftreksel. Vervolgens gaat Weessie de politiek correcte zak patat uithangen over de benoeming van Aboutaleb. En nu plaatsen ze sneue stukjes met feitelijke onjuistheden. En dit is echt een doodzonde: het is niet eens een leuk stukje!
En de tiende rijkste familie van Nederland, VW importeur PON (1,8 miljard), moet natuurlijk helemaal opzouten. Ga die inferieure Duitse auto's van jullie eerst maar eens tegen normale tarief repareren, stelletje uitbuiters. Volkswagens roesten al in de folder.

getergde kaasboer | 09-01-09 | 10:04

Quacka dat hadden mijn woorden kunnen zijn, maar dan nog eerder PON.

Bert Whaha | 09-01-09 | 08:34

waarom werken jullie niet gewoon samen?
Pon wil toch alleen wat rechtse actualiteiten programma's.
Dat past toch gewoon in powned.

Nu wacht ik wel tot maart wat ik doe: pon of powned.

Quacka | 09-01-09 | 08:19

Wat zijn jullie goed met je powned, poeh mensen. Wat een kolere stukje dit. Wat een gezeur en afzeiken richting Sorensen.
Powned is ook nog niks en met zo'n arrogantie wordt het ook niks.

Bert Whaha | 09-01-09 | 08:04

@buggeroff 02:22:

Laten we hopen dat POWNED heel erg op de VOO gaat lijken, want dan hebben ze nog zo'n miljoen leden te verwachten... :-)

Jimmer | 09-01-09 | 05:58

-weggejorist-

buggeroff | 09-01-09 | 02:22

-weggejorist-

buggeroff | 09-01-09 | 01:43

-weggejorist-

buggeroff | 09-01-09 | 01:27

-weggejorist-

buggeroff | 09-01-09 | 01:17

-edit | 08-01-09 | 23:11

Dat had je al meerdere keren geplempt, dude. Mot ik dat iedere post nazeggen: ik begrijp je post, edit?

bottehond | 09-01-09 | 00:22

@-edit | 08-01-09 | 23:08
o gelukkig dan had ik je verkeerd begrepen. Anderzijds zouden er wel heel veel middelen vrijkomen als de NPS zou opbokken naar de commerciëlen...

Onderbuik | 08-01-09 | 23:15

@bottehond | 08-01-09 | 23:02
Dat snap ik prima. Maar vind het principeel onjuist. Gelet op het huidige bestel, maar dat heb ik meermalen in deze draad gezegd, dus speciaal voor jou nogmaals: prima dat er één of meerdere omroepen van rechtse signatuur bijkomen. Laat onverlet mijn kritiek op het bestel. Ben benieuwd of jij dat snapt.

-edit | 08-01-09 | 23:11

@Onderbuik | 08-01-09 | 23:03
Dat suggereer ik helegaar niet. Ik pleit voor één publieke omroep. Heb nimmer gezegd dat deze van een specifieke politieke kleur dient te zijn. De rest (links ende rechts derhalve) kan commercieel.

-edit | 08-01-09 | 23:08

@-edit | 08-01-09 | 21:07
waarom moet een kritische zender ineens naar de commerciëlen, en mag het linksche plebs bij de PO geld verkwanselen, dat klopt natuurlijk niet.
Trouwens dat "rechtse" mensen commerciëler zijn is ook onzin.

Onderbuik | 08-01-09 | 23:03

edit | 08-01-09 | 22:58

Heb je zitten slapen of zeau, - edit?
En het gaat eigenlijk nog meer om waar GS deel van uit maakt.
Benieuwd of je dat snapt.

bottehond | 08-01-09 | 23:02

@bottehond | 08-01-09 | 22:38
Of GS aan relevantie heeft gewonnen, lijkt me wat overdreven, algemene opinie-gewijs. Misschien in bezoekeraantallen, maar da's paarsebroekenrelevantie.

-edit | 08-01-09 | 22:58

@Bigi Bana Boy | 08-01-09 | 22:43
Ben jij dat bigi? Nee....

-edit | 08-01-09 | 22:55

@harry pikkel | 08-01-09 | 22:24
Muhahaha. We zullen zien, maar ik verwacht dat je niet hoeft te storten, eerlijk gezegd.

-edit | 08-01-09 | 22:54

Sørensen, doe es opbokken naar dat Vikingland waar je voorouders vandaan kwamen. Mij maak je namelijk niks wijs. Jouw voorouders kwamen net zo goed de boel leeg roven hier in Nederland, net als nu de moslimhorden. Eerst Dorestad plunderen en vervolgens in de buurt blijven rondhangen he ? Ik ken jouw soort volk wel. Ik zeg opbøkken.

Bigi Bana Boy | 08-01-09 | 22:43

DiscoVolante | 08-01-09 | 22:32

Bewijzen? Doe geweaun gezellig mee, dude. Heb je angst voor massas of groepen of zeau? Dude, voor een mazelige 2 knaken kans om Hilversum nog verder op te jagen. Je kunt moeilijk otnkennen dat GS het voorbije jaar nogal aan relevantie heeft gewonnen. Die lijn zou best voortgezet worden en POWNED is daar één van de mogelijkheden toe. Sta niet zo suf langs de zijlijn de zedenprediker uit te hangen. Lekker meedoen, enjoy the ride.

bottehond | 08-01-09 | 22:38

@bottehond | 08-01-09 | 22:23
Kijk, als Powned het gaat redden, dan vind ik dat verder prima voor ze, slim gedaan van TMG. Handig ingekocht in het publieke bestel: 500K investering, rendement straks misschien wel 50.000K per jaar. Ik vind het alleen wel opvallend dat al die *kuch* heldere geesten *kuch* zich hier zo makkelijk voor het karretje van de TMG laten spannen. Zelfs jij, best wel een scherpe geest als het om de islam problematiek gaat, maar compleet geen zicht op het spelletje wat hier gespeeld wordt.

Misschien gaan we het straks nog wel beleven dat TMG GS op dode bomen gaat uitgeven...."gewoon omdat het kan", "om de oude media eens flink op te schudden".... zullen we dan wel weer horen. En de GS fan boys zullen wel weer toehappen...

DiscoVolante | 08-01-09 | 22:32

DiscoVolante | 08-01-09 | 22:16
Volgens die theorie zijn we altijd de lul, onafhankelijk van deze actie.

harry pikkel | 08-01-09 | 22:29

gentle giant | 08-01-09 | 21:05

Botte wilde een Passat aanschaffen, maar doet dit nu niet, vanwege die kinderachtige en ingrijpende dwarsliggerij.
Bovendien heeft een grote klant van me Volkswagens in de lease. Die zal not amused zijn en ik zal hem morgen even bellen en e.e.a. nog noemen.
Dahaaaag, nieuwe leasecontracten.
Spread the word!

bottehond | 08-01-09 | 22:29

Ik vindt dit niet tof van Stockton om onwaarheden te verkondigen om de concurrentie uit te schakelen. Dat heeft geenstijl toch niet nodig? We gaan met powned echt wel makkie die 50.000 halen.

Ik zou het eigenlijk prachtig vinden als ook de P.O.N. de 50.000 haalt! Dan heb je twee rechts-populistische omroepen. Mooier kan het niet!

pinacolada | 08-01-09 | 22:26

leefbarbaar | 08-01-09 | 22:03

100 percent eensch. Goed to the point ook. Hulde.

bottehond | 08-01-09 | 22:25

@Booka | 08-01-09 | 20:23
Nou kan dat hele Popned mij de reet hoesten, maar feit blijft wel dat zij die naar eerder hadden dan Powned, dus zo origineel zijn jouw helden nou ook weer niet.

DiscoVolante | 08-01-09 | 22:24

-edit | 08-01-09 | 21:52
Dan dagdroom ik even mee. Als grap zou ik het niet geslaagd vinden, omdat ze al tien keer gezegd hebben dat het geen grap is. Maar ik zou het wel geslaagd vinden als ze deze actie inzetten als een middel om de goedgelovigheid van de internetgebruiker aan de kaak te stellen.

Mocht je gelijk hebben, dan stuur ik de teruggestorte centen direct aan jou door. Vertrouw me maar op mijn blauwe ogen.

harry pikkel | 08-01-09 | 22:24

DiscoVolante | 08-01-09 | 22:16
DiscoVolante | 08-01-09 | 22:19

GOTCHA!

Hoe voelt het om strontschepper te zijn? Krijg je daar gevarentoeslag voor?

bottehond | 08-01-09 | 22:23

Trouwens als het aantal aanmeldingen in dit tempo doorgaat worden de 50.000 leden niet gehaald. Dag 1: 10.000, Dag 2: 11.850.

En ik vermoed nog wel een paar leuke sabotage acties vanuit het linkse kamp en andere piepeltjes die de afgelopen jaren door GS in de zeik zijn genomen met gemanipuleerde polls.

Ik denk dat Fleisch & Co zich nog wel wat anders hadden voorgesteld met die 3 maanden vol gein.

DiscoVolante | 08-01-09 | 22:19

@harry pikkel | 08-01-09 | 21:46
Je gegevens komen sowieso 'op straat te liggen". Ik weet niet met welke bank GS/TGM zaken doet, maar ik vermoed ABN AMRO. En van ABN AMRO is het via Zalm een kleine stap naar AIVD etc.

... zet aluhoedje op...

DiscoVolante | 08-01-09 | 22:16

Geen Sur wat ruimte. Per slot is GS nu ook een omroep gestart en de noodzaak blijft hetzelfde: Hilversum sucks. Vuile leugenaars en zakkenvullers, met erbarmelijke programma's en zeer eenzijdige berichtgeving.
Of PON er nu komt of niet, bedenk dat de Postbank hun uiteindelijk een bankrekening heeft geweigerd en dat dit op zich al een signaal is dat het roer echt om moet in Nederland, te beginnen op het Gooise Matras.

leefbarbaar | 08-01-09 | 22:03

@harry pikkel | 08-01-09 | 21:46
De samenleving zou er ook een stuk mooier op worden als we elkaar op onze blauwe -of wat voor kleur dan ook - ogen zouden kunnen geloven. Helaas is de praktijk meer dan eens anders. Het gaat hier om een bedrag waar niemand wakker van gaat liggen, maar aan de andere kant zou ik het een stunt van jewelste vinden als er op 1 april een bericht verschijnt: POWNED.

Maar dan wel de centjes daarna netjes terug betalen, uiteraard. Dan zou ik mijn hoofd diep buigen voor GS voor de grap van de eeuw. Nah, ik dagdroom maar wat.

-edit | 08-01-09 | 21:52

@ -edit
Misschien moet je niet teveel van principes uitgaan, maar iedere situatie op zichzelf beoordelen. Zoals je al aangeeft (in iets andere bewoordingen): GS zou toch wel knettergek zijn als ze de boel zouden oplichten of NAW gegevens van hun leden op straat gaan gooien.
Dan bestaat er nog de kans dat ze programma's uitzenden die me geen **** interesseren. Nou ja, dat risico weegt ruimschoots op tegen de kans dat ze de Hilversumse janboel een beetje wakker schoppen.

harry pikkel | 08-01-09 | 21:46

Tsja... De een noemt het vertrouwen. De ander goedgelovig. Vertrouwen is altijd mooi, maar een beetje basis kan geen kwaad.

*zich beseffende dat het niet in het voordeel van GS is om het vertrouwen te beschamen, maar dat dachten de burgers en professionals ook die met Bernard Madoff in zee gingen*

-edit | 08-01-09 | 21:32

@-edit 21:15

Nee een politieke partij, verzekeringsmaatschappij of bank vertrouwen op hun vuistdikke statudingetjes en roomse beloften is zonder risiko... Tis een gokje voorlopig idd. maar hel waarom niet?

widtvoet ® | 08-01-09 | 21:26

@-edit | 08-01-09 | 21:15, nee, dat heet vertrouwen, hoewel ik dit een kudt item vind wat Sørensen, Pastors en andere LRers niet verdienen.

gentle giant | 08-01-09 | 21:25

@harry pikkel | 08-01-09 | 21:21
Ja. Klopt. No big deal. Gaat om het principe. Vind het geweaun... ja... raar. Mag toch?

-edit | 08-01-09 | 21:24

@kippeNeukert | 08-01-09 | 21:20
Kudt... De cynisme-modus stond uit.
*CTRL-ALT-PRNT SRN-Page Up doet*

Sow: hij is weer aan ;)

-edit | 08-01-09 | 21:23

-edit | 08-01-09 | 21:15
So what? In het ergste geval ben ik een paar euro kwijt. Big deal.

harry pikkel | 08-01-09 | 21:21

@-edit | 08-01-09 | 21:11

't was een met een knipoog..

kippeNeukert | 08-01-09 | 21:20

Heb het al eerder gezegd: is het niet raar dat 11.000+ menschen hun geld overmaken aan een organisatie die officieel (nog) niet bestaat? Waarvan geen statuten bekend zijn en zelfs nog geen kvk-inschrijving van bekend is? Wil niet zeggen of suggereren dat het een gevalletje oplichting (powned) is, maar is het niet wat al te goedgelovig allemaal?

-edit | 08-01-09 | 21:15

@kippeNeukert | 08-01-09 | 21:10
Doe dan niet antwoorden

-edit | 08-01-09 | 21:11

maar kan idd, zou eigenlijk allang zo moeten zijn..

kippeNeukert | 08-01-09 | 21:11

@-edit | 08-01-09 | 21:07

jij met je bbc-stelsel..

kippeNeukert | 08-01-09 | 21:10

@kippeNeukert | 08-01-09 | 21:03
Kan toch? Als commerciële?

-edit | 08-01-09 | 21:07

@Ulle Ruttelflut | 08-01-09 | 20:58
Wat ik zeg is een stuk abstracter. Het gaat mij om het model van 1 PO, betaald door belasting. Elk ander clubje gaat maar commercieel. Als er een markt voor is, dan komen ze er wel. Anders niet. Dat je niet ieder's mond kan voeden als PO, het zij zo. Vind ik altijd nog beter en duidelijker dan trachten elk clubke met een afwijking zijn eigen zendtijd te geven van belastinggeld. Is een raar systeem, als je het mij vraagt.

-edit | 08-01-09 | 21:06

Zeurensen is een stakker... laat die gast maar tv gaan maken... kijken naar ontbindend lijk is leuker...

whatever123 | 08-01-09 | 21:04

@-edit | 08-01-09 | 21:00

laat ik het zo zeggen: multiculti-kritischer

kippeNeukert | 08-01-09 | 21:03

@kippeNeukert | 08-01-09 | 20:54
Ja, niks mis mee. Begrijp alleen niet zo goed wat je daarmee wilt zeggen, want er zijn best veel goede kritische (journalistieke) programma's bij de PO. Je kunt hooguit beweren dat ze niet altijd het onderwerp vatten dat jij graag behandeld had willen zien, maar dat houd je toch. Ook als er straks één of meerdere omroepen van meer rechtse signatuur komen. Da's nou eenmaal het nadeel van een medium als TV: daar wordt nieuws gebracht. Je kunt het niet 'halen' zoals op Internet. Levensgroot verschil.

-edit | 08-01-09 | 21:00

-edit | 08-01-09 | 20:39
Ik vind de BBC nogal matig, zeker ten aanzien van het budget dat ze hebben, dat dan weer opgebracht wordt door advertorials als Top Gear (ze hebben daar zelfs een Mercedes verkoper, Jeremy Clarkson, in dienst).

Ulle Ruttelflut | 08-01-09 | 20:58

@-edit | 08-01-09 | 20:48

Ja maar dan is het weer een ding..
wat is er mis met goeie kritische journalistiek? dat worden journalisten per slot van rekening toch geacht te zijn?
"de bewakers van de democratie"

kippeNeukert | 08-01-09 | 20:54

Beetje kudt item dit.

gentle giant | 08-01-09 | 20:52

Hoezeau? Ik heb me aangemeld voor PON redaksie. En niet voor powned.
Of is dat het probleem ook?

Koekje-dr-bij? | 08-01-09 | 20:50

@Aussie | 08-01-09 | 20:46

.. bij anderen op plekjes waar de zon nooit schijnt!

kippeNeukert | 08-01-09 | 20:49

@kippeNeukert | 08-01-09 | 20:45
'Populistisch' vind ik ook een beetje een ongelukkig keuze, omdat het zo'n negatief beladen klank heeft.

Aussie | 08-01-09 | 20:48

kippeNeukert | 08-01-09 | 20:45
't was maar een voorbeeld. Vrij naar jouw plemp. Gaat om het principe. Had ook een pro-Harry van Bommel omroep kunnen staan.

-edit | 08-01-09 | 20:48

@bottehond | 08-01-09 | 20:32
Als er één partij aangepakt mag worden van mij dan is het wel dat walgelijke Dhimmi'66 met het buitengewoon irritante Kereltje. Ben benieuwd waar hij die zetels in de peilingen vandaan haalt...

Aussie | 08-01-09 | 20:46

@-edit | 08-01-09 | 20:16

Duh, ik heb het niet over een pro-wilders zender, vrind..
Gewoon een zender niet zo overdreven moralistisch is.
(eigenlijk staat het woord "populistisch" mij ook totaal niet aan, dat koppel ik ook weer aan demonisatie)

kippeNeukert | 08-01-09 | 20:45

@ self
vraaf = (uiteraard) vraag

-edit | 08-01-09 | 20:41

@bottehond | 08-01-09 | 20:32
"Het valt me wel op dat de VVD niet vaak een beurt krijgt van ze en Dianegatief66 ook niet. "

daar heb je idd een punt..

kippeNeukert | 08-01-09 | 20:39

@bottehond | 08-01-09 | 20:32
Ik bedoel niet zoveel van die eisen. Maar ter herinnering: je weet je nog vast de reden te herinneren waarom GS-TV eerder niet doorging bij de publieken? Het is de netmanager die bepaald welk programma wanneer, op welk net en tegenover welk programma komt te staan. Dus het enkele feit dat er een nieuwe omroep komt is nog geen garantie dat dit enige impact heeft op de totale kijkersgroep. Tenzij de programma's kwalitatief van een hoog (kijkcijfer) niveau zijn. Dat blijft de vraaf, natuurlijk.

Yep, de publieke omroep is vrij eenzijdig. Eensch. Heb al eerder gezegd dat ik binnen het huidige bestel een omroep van rechtse signatuur zeer verwelkom. Maar dat laat onverlet dat ik zelf het liefst een BBC-model zou zien. En iedereen die dat wil kan altijd commercieel.

-edit | 08-01-09 | 20:39

-edit | 08-01-09 | 20:19

Hoe bedoel je dat van die eisen?

edit | 08-01-09 | 20:24

De SStaatmedia zijn buitengewoon bevoordeeld en vooringenomen. Ik denk dat als zij jouw mening bevestigen en uitdragen je dat zult ontkennen. Vanuit mijn perspectief (en ik ben imho niet de enige) ligt het echter heel anders. POWNED is heel, heel hard nodig.

Aussie | 08-01-09 | 20:22

Ik heb de indruk dat GS helemaal niemand naast zich wenst en ook met vrijwel niemand en zeker niet met politici geassocieerd wil worden. Daardoor doen ze soms uitspraken die in lijn zijn met hun stelling dat ze alles en iedereen pakken, maar dat botst soms weer met een stellingname die ze eerder betrokken. Soms ergerniswekkend, maar als bedrijfsstrategie zeker te begrijpen. Het valt me wel op dat de VVD niet vaak een beurt krijgt van ze en Dianegatief66 ook niet.

bottehond | 08-01-09 | 20:32

@Willem Popned | 08-01-09 | 19:38
Moet ik gokken wie er gaat winnen ?
Ik was destijds al blij dat ik mijn stem niet aan Sörnesen had gegeven. Dus mijn aangemelde lidmaatschap voor PowNed lijkt opnieuw gerechtvaardigd.

Onderduiker | 08-01-09 | 20:30

@bottehond | 08-01-09 | 20:19
Ach... 1 of 148 publieke omroepen. Dit soort zaken, dat mensen zich over- of onderbedeeld voelen of zijn, houd je toch. Besides is het dan een stuk duidelijker.

-edit | 08-01-09 | 20:24

@Willem Popned | 08-01-09 | 19:38
[sarcasme]Zeg het ze maar Willem, ze begrijpen je gewoon niet! Ze zijn allemaal zo dom die GS-ers, ze weten van toeten nog blazen. Ze verdraaien het verhaal! ze geven je een slechte naam terwijl je dat niet verdient...[/sarcasme]
En nou niet meer dom lullen kerel, je bent gewoon jaloers, je politieke clubje lutsers kan nog niet eens een originele naam verzinnen, hoe gaan ze dan in godsnaam televisie kunnen maken!
Opgeflikkerd met je saaie kop... Doodsaaie vervelio's hebben we al genoeg op 'staats-sponsor-tv'.

Booka | 08-01-09 | 20:23

@bottehond | 08-01-09 | 20:16
Mee eensch. Maar het gebitch van GeenStijl richting Sörensen begrijp ik niet. Waarom niet de handen ineen slaan? Volgens mij willen beide potentiële omroepen qua basisidee hetzelfde.

Aussie | 08-01-09 | 20:22

recessieloos | 08-01-09 | 20:14

Bullcrap. Veel 010-ers dragen de man op handen.

bottehond | 08-01-09 | 20:20

@bottehond | 08-01-09 | 20:16
Denk dat je daar de spijker op zijn kop slaat. Pastors kan dat beter. Sörensen komt te zurig over. Ben overigens wel benieuwd of POWNED of PON (in mindere mate) kan opboxen tegen de programma-eisen van de net-manager.

-edit | 08-01-09 | 20:19

kippeNeukert | 08-01-09 | 19:36

Pechtold is een slecht Mensch.
Volksmenner voor de bange intellectueel die de wereld om zich heen niet meer gebrijpt.
Die lopen achter dat dianegatief van Wilders aan.
Pathetisch volk.

bottehond | 08-01-09 | 20:18

@kippeNeukert | 08-01-09 | 20:09
Da's geen maatstaf. Als jij een commerciele pro-wilders zender wilt starten: wat houd je tegen?

-edit | 08-01-09 | 20:16

Ronald Sörenson is een oprecht bevlogen Mensch. Maar de beste man mist het charisma en de welbespraaktheid om zo'n project te trekken. Hoewel ik zijn enorme inzet zeer waardeer is het een man waarmee je mee leeft of zelfs enig medelijden kunt hebben. En dat is voor iemand met zijn ambities dodelijk.
Uiteraard ben ik wel lid van PON, hoewel ik ernstig betwijfel of zijn over dezelfde resources beschikken als POWNED. Bovendien zal GS zich ook tegen het wurgende politiek correctisme en de inteeltmentaliteit van de SStaatmedia keren als ik het goed begrijp.

bottehond | 08-01-09 | 20:16

Ik zie dat mannetje wel eens fietsen bij mij in de buurt en dan zie ik een zielig mannetje, een loser en niet dat obstinate ventje uit het stadhuis met zijn grote bek. Niemand zit hier te wachten op die Sörensen

recessieloos | 08-01-09 | 20:14

Fuck niet met Pon. Da´s de baas.

Camiel | 08-01-09 | 20:12

@kippeNeukert | 08-01-09 | 20:08
Zo eentje die zich moet houden aan de programmering van de net-manager bij de PO? Gaat het niet worden, heur.

-edit | 08-01-09 | 20:11

@WillemPopned 19.38
Hebben jullie ook een ledenteller op de site ?
Of laten jullie het laastste bankafschrift zien met daarop de betalende leden, is misschien ook wel beter.

Uw Verzekeringsadvis | 08-01-09 | 20:09

@@-edit | 08-01-09 | 20:03

(ook op de commerciele word wilders gedemoniseerd)

kippeNeukert | 08-01-09 | 20:09

@-edit | 08-01-09 | 20:03

"Iedereen die dat wil kan altijd commercieel en da's zo rechts als wat."

nou mischien wel rechts, maar nog veel te politiek correct..
Ik zit te wachten op een politiek-INcorrecte omroep.. :)

kippeNeukert | 08-01-09 | 20:08

@Onderbuik | 08-01-09 | 19:59
Is waar. Zelf verwelkom ik een rechtse omroep binnen het huidige bestel, maar ik heb slechts een voorkeur voor één publieke omroep. Iedereen die dat wil kan altijd commercieel en da's zo rechts als wat. Dus qua kijk-keuze hoeft er geen gat te zijn. Als de markt dat wil.

-edit | 08-01-09 | 20:03

@-edit | 08-01-09 | 19:54
rechtse mensen betalen ook belasting he, ook rechtse mensen hebben recht op bv. bijstand e.d. dus waarom zouden rechtse mensen alleen maar naar linkse omroepen moeten kijken, zo leuk zijn die omroepen niet :-)

Onderbuik | 08-01-09 | 19:59

@Onderbuik | 08-01-09 | 19:43
Ik vind het vooral raar dat elk clubje zonodig een omroep moet hebben van belastingcenten. Vandaar mijn voorkeur voor het BBC-model. Maar als je dan toch een systeem hebt waar elk clubje een omroep kan beginnen, dan zou elk clubje ook met leden vertegenwoordigd moeten zijn. Maar dan motten we ook niet lullen over de centen die het kost. Blijft over dat het principieel raar is dat een clubje met een rechtse signatuur op die voorwaarden wil toetreden. Voorwaarden die feitelijk niet stroken met het gedachtengoed. Maar het kan.

-edit | 08-01-09 | 19:54

Dapper @Willem de penningmeester.
Maar vraag eens of ons dat interesseert? Zomaar een account aangemaakt om e.e.a. te verifiëren en de oppervlakkige reacties te counteren, werkelijk onwerkelijk. Haast pathetisch zou Jaap zeggen. Wij zijn wars van feiten, reageren slechts op eenzijdige fantasieën, we lijden aan een zeldzame vorm van meningitis en volgen slechts de gebaande paden. Geen reden tot schaamte.

DonQ. | 08-01-09 | 19:53

@Willem Popned | 08-01-09 | 19:38
Ah. Een bitchfight op rechts. Zien we nooit.

-edit | 08-01-09 | 19:49

@-edit | 08-01-09 | 19:23
nee waarom zou dat vreemd zijn. Er bestaat ook een vara, en dat is een linkse omroep, allemaal prima.
Wat ik persoonlijk wél raar vind is dat er omroepen zoals de nos, nps, (ikon) bestaan die géén leden hebben en desondanks níet politiek neutraal zijn. Die omroepen moeten gewoon opzouten.

Onderbuik | 08-01-09 | 19:43

De redactie van GeenStijl bestaat blijkbaar uit een paar klunzen en of, sukkels.
De inhoud van dit bericht is volledige kolder.
Hier volgt de waarheid.
Onze naam is Populistische Omroep Nederland en wij hadden een logo met daarin verwerkt PON. Dit hebben wij veranderd in P.O.N (zie www. popned.nl)
De auto firma PON wil dat wij deze afkorting niet meer voeren. Wij zijn het daar niet mee eens en zien een eventuele rechtzaak met vertrouwen tegemoet. Er zijn meer dan 50 organisatis in Nederland die PON als afgekorte naam voeren.
Over het aantal leden kan ik duidelijk zijn. Dat zijn er veel en het aantal maken wij zaterdag 10 januari as. op onze eerste ledenvergadering bekend en zal daarna op de onze website te volgen zijn. Wij tellen alleen de leden die, na aanmelding, hebben betaald en niet het aantal aanmeldingen.
Geen Stijl heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. Geen stijl plaatst dus onzin berichten uit onbekende bronnen en neemt niet de moeite om even te vragen hoe het echt zit.
Dit heet: "Hoor en wederhoor". Geen stijl van Geen stijl.
Schaam je! Is dit broodnijd?
Succes,
Willem van der Velden (Penningmeester Popned)

Willem Popned | 08-01-09 | 19:38

@fuckje | 08-01-09 | 19:25
Oudshoorn is voor de promotie. De grote intellectuele kanonnen, zoals Rutger en het Unox-meisje, worden achter de hand gehouden voor het echte werk op Powned.

vmbo-plutser | 08-01-09 | 19:37

@fuckje
Al maanden bij DWDD, is je schotel eindelijk ontdooid?

DonQ. | 08-01-09 | 19:36

@fuckje | 08-01-09 | 19:25

dijkshoorn idd.. :)

-beetje jammer dat die kwal van een pechtold er ook met zn politiek-correcte kop zit

kippeNeukert | 08-01-09 | 19:36

hm, volgens mij wordt dit NOG beter dan hihi met sisi ...

gertjanjouwhoed | 08-01-09 | 19:36

Oudshoorn van GS nu op 3? Zit die nog bij GS???

fuckje | 08-01-09 | 19:25

@solidstate | 08-01-09 | 18:25

precies!

kippeNeukert | 08-01-09 | 19:23

@liggend_streepje | 08-01-09 | 19:18
Ben zelf enorm voor het BBC model. Gewoon 1 omroep. Dat je dan een hele zooi calimero's hebt die zich ondergewaardeerd voelen, is dan jammer. Die kunnen geweaun commercieel. Je hoeft niet te kijken. Feitelijk is het van de zotte dat we een systeem hebben waar je in beginsel met voldoende leden een gesoepsidieerde omroep kan starten. Terwijl het iedereen vrij staat het commerciële risico kan nemen. In dat licht is een rechtse PO eigenlijk heel vreemd.

-edit | 08-01-09 | 19:23

Als tegenprestatie gewoon een autorubriek beginnen. (s-PON-sertje....)
En Ronald een tip ... laat zien hoe hard het golfje achteruit kan rijden in de stad. Daar hebben we allemaal nog dankbare herinneringen aan!

Onderduiker | 08-01-09 | 19:23

Leve de omgekeerde smiley! Wat een huilie-huilie chacherijn zeg, hoofdredacteur van ons aller PON!

mooilid | 08-01-09 | 19:22

En nu hoor je die PON-autodealers natuurlijk niet klagen... die zitten zich af te trekken op de pagehits van vandaag.

Bolletje Bakfiets | 08-01-09 | 19:21

-edit | 08-01-09 | 18:43
Onze jankmentaliteit inderdaad. In Amerika hebben ze 2 politieke partijen, zijn ze de afgelopen honderden jaren ook niet slechter van geworden. Ok momenteel gaat het misschien wat slechter maar nog steeds HET land waar 't gros van de (technologische)ontwikkelingen vandaan is gekomen. En ze maken leuke films, dat dan ook weer :)

Maar goed, misschien dat we onze omroepen beter in categorieën in kunnen gaan delen dan. Want als je iedere levensovertuiging zendtijd moet geven (en sommige hebben zelfs meerdere omroepen) dan blijf je aan de gang. Dus ik pleit eerder voor:

- 1 milieu/dieren omroep
- 1 socialistisch/communistisch
- 1 religieus (onderverdeeld in islamitisch, joods, katholiek, protestants, hindoeïstisch, enzovoorts)
- 1 atheïstisch/humanistisch/realistisch
- 1 rechts/kapitalistisch
- 1 onderbroekenlol
en zo kan ik er nog wel een paar bedenken
(ps kudt netwerk, duurt even 20 minuten voor je kunt posten maar dan heb je ook niks)

liggend_streepje | 08-01-09 | 19:18

@harry pikkel | 08-01-09 | 18:28

lol, thanks mate!

kippeNeukert | 08-01-09 | 19:17

@Miretra | 08-01-09 | 19:15
Gaza, da's best goed spul voor de achtertuin. Kreeg laatst een flesje en meteen van mijn onkruid af.

-edit | 08-01-09 | 19:17

Porn tv op staatstv?

taakplanner | 08-01-09 | 19:16

(ik heb geen voortuin)

Miretra | 08-01-09 | 19:15

@two ball cane | 08-01-09 | 19:08
Bij welke PON was dat?

-edit | 08-01-09 | 19:15

DonQ. | 08-01-09 | 18:48
ik zie het al voor me, Gaza in de achtertuin.
dat wil IK dus niet op mijn geweten hebben.

Miretra | 08-01-09 | 19:15

@two ball cane 19:08

Niet op staande voet ontslagen?

mark twain | 08-01-09 | 19:14

@openbaarminiserie
OK......;-(

fuckje | 08-01-09 | 19:14

two ball cane @19:08

Wat heeft wilders een burgerlijke debiel noemen dan met politiek te maken? Enige wat je daarmee laat zien is dat je dom bent en wie wil nou dommen mensen in dienst hebben ? (okay, tenzij je de overheid bent)

openbaarminiserie | 08-01-09 | 19:12

@widtvoet ® | 08-01-09 | 19:06
Tuurlijk. Lijkt me aan de andere kant wel lachen als we over een maandje of 3 lezen: 50.000 naïeve reaguurders powned. Hoe je grote groepen Nederlanders kan besodemieteren. En dat alles onder het mom van tendentieus onderzoeksjournalistiek, uiteraard. Nah.... denk ook niet dat men zo ver gaat hiero. Must be my criminal mind. Maar op de keper beschouwd is het wel een vreemd fenomeen.

-edit | 08-01-09 | 19:10

fuckje @19:06

'kwil nie weten hoe jij dat weet! 'kgeloof nog steeds dat jij een onschuldig meisje bent, ontneem me die illusie dus niet ok?

openbaarminiserie | 08-01-09 | 19:10

faz @19:01

Als pOwned net zoveel invloed mag krijgen als ENRON en daarna weer in vlammen opgaat dan stuur ik graag mijn 572 hoor. Bovendien is het maar net van welke kant je het bekijkt wat 'leefbaar' is. Ik vind rechtsig leven wel degelijk leefbaar. Voor mij weliswaar en niet voor 500 lichtbruin gekleurde steuntrekkers waar ik aan mee mag betalen waardoor het voor mij hier onleefbaar word.

openbaarminiserie | 08-01-09 | 19:09

@fuckje 19:06

Heb ik dan weer geen weet van.

widtvoet ® | 08-01-09 | 19:08

toen ik nog bij PON werkte en een keer liet vallen dat ik wilders een burgerlijke debiel vind kon ik 2 maanden later mn biezen pakken. Helemaal vrij van politiek zijn ze er dus niet.

two ball cane | 08-01-09 | 19:08

@widtvoedt |19:00
Vrouwelijke gasten neemt Paauw altijd mee naar zijn woonboot....

fuckje | 08-01-09 | 19:06

@-edit 18:51

Tis een gokje waard toch?

*privadinges nog eens zorgen laat voor een glimlach*

widtvoet ® | 08-01-09 | 19:06

Als Sorensen de afkorting niet claimt maar alleen de voluit geschreven tekst, is er m.i. niets aan de hand. Geen dank!

Snorry! | 08-01-09 | 19:04

Beetje jammer stukje Stockton. Sörensen is een prima kerel met het hart op de juiste plaats.

Aussie | 08-01-09 | 19:03

Wat een sukkel zeg. Gaat 'ie een omroepnaam bedenken, heeft 'ie wat moois bedacht.... moet 'ie de naam bij een allochtoonse baliebediende doorgeven. "Ja en de naam is PORN". "Wablief? PRON?". "Nee klootviool, PORN", "aaaaah meneertje, PON. Excuses excuses"

openbaarminiserie | 08-01-09 | 19:01

@ mijzelf @ 18:57
Dat typen is mij ook wel eens beter gelukt. Negeer het woord "gaan" en verander "allemaal" in "alles" en "kijkcijfer" in "kijkcijferkanon".

Sir Galahad the Pure | 08-01-09 | 19:01

Zo grappig, populisme is niet voorbehouden aan Rechts Nederland. Rechtsig is iets wat je Leefbaar Rotterdam wel mag noemen. De naam is derhalve sowieso niet helemaal gelukkig gekozen. ENRON (Echte Nederlandersche Rechtse Omroep Nitwits) is al een stuk beter. Zo ook de verwachting van een terminale crash....

faz | 08-01-09 | 19:01

@fuckje 18:43

Wanneer ze Paul niet opwinden en hem na 't schoonmaken een uurtje op een stoel voor een kamera zetten ligTie zich doorgaans geweaun in z'n eigen ontlasting, kots en kwijl te wentelen op de warme vloer van het gesticht dat Wipversum heet. Klassieke liefhebber die net als Jeroen denkt dat de stoel hém nodig heeft om niet op te stijgen.

widtvoet ® | 08-01-09 | 19:00

Eggggwel dat GS en Sörensen de boel zitten te flessen. Egggwel dat ze samenwerken :) ...

bwahaha | 08-01-09 | 19:00

Volgens de geruchten op het Hilversumse mediapark gaan trekken de gebruikelijke antisemieten als Dries van Agt en Harry de Winter volgens Jeroen Pauw en Paul Witteman niet genoeg aandavacht voor hun programma. Vandaar dat Pauw en Witteman er nu allemaal aan doen om Al Jazeera-kijkcijfer Samir Kuntar in hun programma te laten verschijnen. Levert dit soort TV op: www.liveleak.com/view?i=8b0_1216810555...

Sir Galahad the Pure | 08-01-09 | 18:57

Ik heb niks tegen tendentieus, maar dit gaat me te ver. Laatst ook al die ban van Hippocrates. Wordt/Is GeenStijl de undercover-uitlaatklep van de PvdA?

Ulle Ruttelflut | 08-01-09 | 18:56

Sir Galahad the Pure | 08-01-09 | 18:46
Sorensen is gewoon een ordinaire staatsruifvreter.......
Hij was volledig afgekeurd, kon niet meer werken, tot het moment dat hij volledig aan de bak ging voor LR.
Toen, om die reden zij uitkering werd stopgezet, begon "die prima vent" te janken dat het een schande en hij het slachtoffer was geworden van een links complot.

laardepul | 08-01-09 | 18:55

Voltaire,

Dat is zo, maar geenstijl reaguurders hebben niet zo'n hoog ontwikkeld vermogen daarom betalen zo ook om lid te worden waar ze vervolgens ook weer meer belastinggeld aan kwijt zijn. want geenstijl wordt namelijk de zoveelste subsidieslurper van omroepland en dan wordt je automatic ook weer lekker links. want handje ophouden doen alleen linkse mensjes.

Kruiddamp | 08-01-09 | 18:53

Mag ik zeggen dat ik mij ten hoogste verbaas dat er in 0031 kennelijk 11.007 menschen wonen die onvoorwaardelijk een machtiging afgeven aan een organisatie zonder KVK-inschrijving, statuut en andere officiële dingessen? Da's nog minder zekerheid dan je geld op een IJslandsche bank zetten. Goedgelovig volkje zijn we toch, eigenlijk.

-edit | 08-01-09 | 18:51

@fuckje | 08-01-09 | 18:43
de anti-semiet Raoel Heertje is vanavond ook van de partij, ik denk dat ik vanavond (net als gisteren) maar bedank.

Onderbuik | 08-01-09 | 18:49

@Miretra | 08-01-09 | 18:32
Ik wilde het risico niet nemen, als die 2 elkaar te lijf gaan in de voortuin blijft er geen conifeer over. Bevroren kijken ze nu beiden weer vredig uit over de belendende akkers, de muts van kleine Harry is bedekt met een laagje poedersneeuw. Het roze lampje in zijn neus schijnt als baken voor dolende zielen. Ik word er melancholisch van.

DonQ. | 08-01-09 | 18:48

Rustig maar Stockton, je hoeft over het initiatief van Ronald Sørensen geen grappig bedoelde leugentjes (148 leden) te verspreiden om aandacht te trekken voor PowNed. Ik (en vele anderen) zijn ook zo wel overtuigd van het nut van PowNed (ik ben overigens gisteren lid geworden). Daarnaast was ik al lid van de club van Sørensen, die gewoon een prima vent is, geen nazi (zoals jij suggereert). Als je een echte nazi zoekt, kan je je pijlen beter richten op de SP'er Harry van Bommel. Het gedachtegoed van laatstgenoemde vertoont namelijk veel meer overeenkomsten met de gedachtegoed van de nationaal-socialisten tijdens nazi-Duitsland, bijvoorbeeld rabiate homohaat, bewondering voor de islam (net als Adolf Hitler en Heinrich Himmler), een hekel aan kapitalisme, et cetera, et cetera.

Sir Galahad the Pure | 08-01-09 | 18:46

Die Mevrouw Halzema (of zoiets) had wel een betej gelijk; dat die geenstijl reaguurders wel een betje stom meeloop geitjes volk zijn.

Was geteknd o.a mijzelf en hondje Fikkie.

Kruiddamp | 08-01-09 | 18:44

Kennelijk, als je naar hun site kijkt, weten P&W nog niet dat GS tot hun gasten behoort......

fuckje | 08-01-09 | 18:43

@liggend_streepje | 08-01-09 | 18:36
Als je in 0031 niet mag versnipperen, dat gaan we piepen dat we tekort worden gedaan. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/01/...
Zo wordt het nooit wat. Ligt aan ons zelf.

-edit | 08-01-09 | 18:43

flauw

kippeNeukert | 08-01-09 | 18:39

Als je nog geen lid bent van PON dan moet je ook niet klagen als de staatstelevisie weer eens multikulpropaganda uitzendt. Sörensen heeft lef en staat voor zijn zaak, dat waardeer ik.

Voltaire | 08-01-09 | 18:38

De PO ziet de aanwezigheid van Weesie bij P & W echt als een publiekstrekker.
teletekst.nos.nl/?229-01

spanarchist | 08-01-09 | 18:38

@fuckje | 08-01-09 | 18:17
ach gewoon lid worden toch, voor die 6,50 hoef je het niet te laten. Ik vind gs tv nu al beter dan p&w

Onderbuik | 08-01-09 | 18:37

-edit | 08-01-09 | 18:15`
Ja precies. Ik begrijp ook niet helemaal waarom er niet één beweging is, zowel in omroepland (PON/POW) als in de politiek (PVV/TON/1NL) maar dat zal ongetwijfeld met egotjes te maken hebben. De verschillen zijn verder echt minimaal. Trouwens, zo wacht ongeveer 90% van progressief Nederland nog steeds op 1 progressief linkse beweging van D66 icm de rechterflank van de PvdA. Dan roept men ook nog eens over gedeeltes van GL en SP maar ideologisch liggen die toch net iets te ver uit de buurt denk ik. Persoonlijk gezien zou een echt progressieve partij nog op mijn steun kunnen rekenen, net zoals een islamitische partij. Maakt de zaak net iets duidelijker. Dat meerpartijenstelsel van ons is leuk maar te versnipperd en dan geldt voor de grote partijen de tactiek van Verdeel en Heersch.

liggend_streepje | 08-01-09 | 18:36

LOL @ harry pikkel | 08-01-09 | 18:26

Jaap de Paap | 08-01-09 | 18:34

@Onderbuik |18:25
P&W zal mij hopelijk overtuigen om GS als omroep de moeite waard te vinden, en me vervolgens aan te melden. Sörensen was vanaf de eerste dag duidelijk, nu GS nog.

fuckje | 08-01-09 | 18:33

PON: Pimplistische omroep Nederland......

laardepul | 08-01-09 | 18:31

hij straalt ook niet echt uit dat je zegt 'we gaan er voor' beetje een zuur ongelukkig mannetje

istawa | 08-01-09 | 18:29

Voor een fatsoenlijk inhoudelijk tegengeluid tegen de eenheidsworst dat establishment heet heb ik meer vertrouwen in het PON gebeuren dan in Geen stijl.

Martinello | 08-01-09 | 18:27

Zielig GS. Media die over andere media schrijven zijn net zo erg als schrijvers over andere schrijvers, films over andere films en wc-eend over glorix.

ZDEV | 08-01-09 | 18:26

Sorensen, ik ben er uit gewoon PON en gratis lidmaatschap bij elke verkochte VW .
Als dat de verkoop van VW in deze barre tijden niet omhoog brengt weet ik het ook niet meer.

Uw Verzekeringsadvis | 08-01-09 | 18:26

*komt thuis, schudt sneeuw uit puntmuts en baard, en nestelt zich behaaglijk bij de kachel*

harry pikkel | 08-01-09 | 18:26

Populistisch is bedacht door de huidige omroepen om alles wat ze niet bevalt het gras voor de voeten weg te maaien.
Maar ze zijn echter niet te beroerd om bij blijk van kijkers voor een bepaald idee de zaak dunnetjes over te doen.
Populistisch als je gewoon voor de smoel weg zegt wat je er van vind.
Het verliest dankzij onkunde over de ware betekenis ervan net als racistisch volledig zijn oorspronkelijke betekenis.
Vrijheid van meningsuiting is volgens dit kabinet ook al populistisch.
Ik ga voor Powned!

TiSNiX | 08-01-09 | 18:25

Ik ben lid geworden maar,

Geenstijl nu niet gaan beginnen met dezelfde streken als de publieke omroep.

Trouwens een adsurd argument om de commentaren van sorensen op aboutaleb aan te voeren als excuus om niet samen te werken.

Wat is GS voor weekdieren organisatie?

Opmerkingen over een dubbel paspoort horen op geenstijl thuis als dat niet eens meer kan dan wil ik mijn geld weer terug want dat kan ik eauk lid worden van bestaande omroepen.

solidstate | 08-01-09 | 18:25

@fuckje | 08-01-09 | 18:17
zo is het fuckje.
Vanavond zal het *kuch* objektieve duo P&W wel weer een diaree aan huilende palestijnen laten zien, zodat we weer weten hoe het zit...

Onderbuik | 08-01-09 | 18:25

Ronald is niet alleen dom, hij is nog dom ook.....

laardepul | 08-01-09 | 18:24

@Miretra | 08-01-09 | 18:18
Thx, kan ik ze weer uit de container gaan vissen.

DonQ. | 08-01-09 | 18:24

@Fuckje;Bijstandskoning misschien

Bezope Islamiet | 08-01-09 | 18:23

Tegen bedrijven met een eigen best wel lange privespoorlijn moet je niet procederen. Dat is dom, zeer dom.

Zuma | 08-01-09 | 18:19

Hij is niet Powned, maar PONned!

OversteKarremans | 08-01-09 | 18:19

daarmee zeg ik niet dat alle tuinkabouters Harry de Winter of Harry van Bommel heten

Miretra | 08-01-09 | 18:18

Ik wens zowel Sörensen als Weesie heel veel succes, en dat het nodige tegengif tegen VARA-NPS-NOS maar snel mag worden toegediend.

fuckje | 08-01-09 | 18:17

@liggend_streepje | 08-01-09 | 18:01
Ja, de vergelijking die je met de politiek trekt is wel treffend. Als dat zo doorgaat wrijft 'links' zich als de stofwolken zijn neergedaald weer ouderwetsch in de handen en gaat vrolijk op de oude voet verder. En hebben we er weer wat rechtse luiden met calimero-complex bij. Jongens, dit kan toch niet de bedoeling zijn.

-edit | 08-01-09 | 18:15

Laat pon leden maar powned lid worden.
Gewoon samenvoegen.

solidstate | 08-01-09 | 18:15

@ViciousDick
Harry de Winter is een NEP jood en alleen links als het hem uitkomt.

ServerGenius | 08-01-09 | 18:14

ViciousDick
Harry is geen mens maar een tuinkabouter.
Alle Harry's zijn kabouters.

Miretra | 08-01-09 | 18:14

Correctie ze hebben 149 leden, ben geen familie trouwens

ethan_joy | 08-01-09 | 18:13

Even off-topic.
Is sociale uitsluiting niet een leuk marketingtooltje voor PowNed? Reaguurders zonder lidmaatschap krijgen dan een bepaald symbooltje achter hun naam. De rest kan er dan digitale rotte vis naar gooien?

Saloukoning | 08-01-09 | 18:13

@da salvo | 08-01-09 | 18:07
Noem eens een 'populistisch' linksmens ?

DonQ. | 08-01-09 | 18:09

Harry de Winter

ViciousDick | 08-01-09 | 18:12

da salvo | 08-01-09 | 18:07
Het woord populistisch wordt maar al te graag misbruikt, dat klopt. De term zelf en invulling daarvan is helemaal niets mis mee. Zoals de grote Wouter Windvaan zelf al aangeeft.

liggend_streepje | 08-01-09 | 18:12

@da salvo | 08-01-09 | 18:07
Noem eens een 'populistisch' linksmens ?

DonQ. | 08-01-09 | 18:09

Innocenti | 08-01-09 | 18:01
waarom niet.
We hebben tot 1 april, dus wat de hek.

Miretra | 08-01-09 | 18:09

Goed zo, ik vind het woord populistisch toch al een woord die linkstuig op rechtsmenschen plakken.

da salvo | 08-01-09 | 18:07

Linkse televisie, rechtse televisie.
gaaaaaaap

bidlip | 08-01-09 | 18:06

Aha dus zo komt de GS-redactie aan zijn kekke Audi's ; advertorialletje voor PON doen. Beter gereld jongens!

jeroener | 08-01-09 | 18:02

Zoals een aantal hierboven al aandragen: PON en POW eten uit dezelfde ruif. Maak nu geen Geert/Rita fout en ga elkaar vooral niet lopen afzeiken. GS zou er marketingtechnisch beter aan doen dus PON deaud te zwijgen in de eigen topics.

liggend_streepje | 08-01-09 | 18:01

stoer van GS om PON af te zeiken. strakke aktie
en ik ben een van de 148

HitchHiker | 08-01-09 | 18:01

In 2010 is Leefbaar weer de greautste in Rotterdam. Niet op de radio, dat beeldenkastje of de Plemp maar in het Stadhuis. Rug recht Ronald! Laat ze maar lullen.

widtvoet ® | 08-01-09 | 18:01

Hoi Miretra, neuken?

Innocenti | 08-01-09 | 18:01

Krijg een beetje een deja vu gevoel, net zoals met die politieke partijen aan de rechterkant. Nog voordat ze goed wel begonnen zijn elkaar het licht in de ogen niet gunnen.

O.J. Pimpson | 08-01-09 | 18:00

Innocenti | 08-01-09 | 17:47
nope, en aangezien dit geen telefoonboek is maakt het verder niet uit waar wel.

JosVerbeek | 08-01-09 | 18:00

Als PON niet zulke tering jingles heeft, switch ik gelijk naar Sorensen.Krijgt die mijn keihard verdiende VIJF ZEVEN DRIE of hoeveel die shit moet kosten.Verschilt per dag.

ViciousDick | 08-01-09 | 17:59

Als PowNed geen serieuze programma's gaat uitzenden, dan is dat een gemiste kans.

Dan heb ik liever Sorensen zijn omroep als hij a la FOX een beetje rechtse talkshows en politieke programmas programmeert.

Polska | 08-01-09 | 17:58

-weggejorist-

The Concierge | 08-01-09 | 17:57

PON heeft weinig poten om op te staan. Ze hebben merkrecht op PON voor bepaalde producten en diensten en daar heeft een omroep geen ... mee te maken:
register.boip.int/bmbonline/details/tr...
Verder heeft PON een merk gedeponeerd op OMROEP PON:
register.boip.int/bmbonline/details/tr...
Dat heeft PON NATUURLIJK gedaan nadat ze hoorde van de plannen van Sörensen en daarmee is dit een vernietigbaar depot te KWADER TROUW.

poWnED

Seculatheist | 08-01-09 | 17:56

Vinden jullie dit nu echt zo slecht? Ik vind het in ieder geval positief dat zo'n programma de aandacht vestigd op dit soort idiote situaties. Veel mensen zeggen bijvoorbeeld ook dat Rrrrrrr de Vries te mediageil is, maar wees blij dat hij moordzaken poetverdoemme oplost wat honderden uren politielui niet lukt. Just my 2 cents.

Laten we in ieder geval eerlijk zijn, SBS6 kwaliteit is toch echt wel wat lager dan dit...

SyKeS | 08-01-09 | 17:56

Innocenti | 08-01-09 | 17:52
hoi Monique

Miretra | 08-01-09 | 17:55

KON
Zoo, GS is toch 4000 x populairder.

Uw Verzekeringsadvis | 08-01-09 | 17:55

Ik ben van zowel PONned als POWned lid, gewoon omdat het kan. Speltip 9: verdeel je kansen...

liggend_streepje | 08-01-09 | 17:54

Niet te bijdehand newbie Stockton, ook PON is goed voor het evenwicht bij de PO. Ben er daarom ook maar lid van geworden. Nu PON afzeiken is voor de huidige linkse kliek een onverwachte bonus. Ga uit van je eigen kracht om de li eeh.. PO te herdefinieren laat je niet verleiden tot 'kannibalisme'.
Hoe je het ook wendt of keert, jullie hebben voor een groot deel dezelfde aanhang.

nare man | 08-01-09 | 17:53

@ Miretra | 08-01-09 | 17:51

Zeik niet zo man

Innocenti | 08-01-09 | 17:52

GS maakt geen enkele kans, Plasterk (minister van PvdA zaken en tevens gekke hoedenmaker) wil een RECHTSE omroep aan de publieken toevoegen.
RECHTS, dus geen BNN 2
Gewoon, omdat het kan.

Miretra | 08-01-09 | 17:51

Het is roze en het zit vast...

Innocenti | 08-01-09 | 17:50

gaan we nu in elk artikel 'powned' proppen

DrKaasschaaf | 08-01-09 | 17:48

@JosVerbeek | 08-01-09 | 17:45 Woon je op de stationsstraat?

Innocenti | 08-01-09 | 17:47

ik ga voor rechts!

Miretra | 08-01-09 | 17:47

TV is voor paupers dus ook powned.

miko | 08-01-09 | 17:46

Tsja, ik kan me voorstellen dat die volkswagenschuivers beginnen te jammeren. Mocht Sørensen wraak willen nemen dan heb ik een tip voor hem; hier komt elke morgen rond een uur of zeven een trein vol audi's en VW's over het enkelspoortje langs...;-)

JosVerbeek | 08-01-09 | 17:45

OT: ik heb dorst! Hoe gaat het met Sourcy?

Innocenti | 08-01-09 | 17:44

rechts is sexy

Miretra | 08-01-09 | 17:44

hoeveel leden heeft POWNED nu al? :D

Metselateur | 08-01-09 | 17:43

ik ben ook lid van PON
(geld is wel afgeschreven maar een bevestigingsmailtje heb ik nog niet mogen ontvangen, maar ach ik heb geen haast).

Onderbuik | 08-01-09 | 17:43

"Powned" is ook keihard geplagieerd van computerspelletjes.

Crak-ho | 08-01-09 | 17:43

@Sinar | 08-01-09 | 17:38
Okay man, dat wilde we weten.

B0rat | 08-01-09 | 17:42

sportief van GS, PON promoten.
GS +1
PON+100
*telefoonnummer opzoekt*

Miretra | 08-01-09 | 17:41

@BYO
Kom op vrind, beetje rustig, dat jij lid bent hoeft niet automatisch te betekenen dat het VERBOTEN is om commentaar op dit, volgens mij, ''geflopte concept'' te leveren.

MC Ovidius | 08-01-09 | 17:40

Blijkbaar is PON een geduchte concurrent die met wat zwartmakerij naar beneden gehaald moet worden.
En nee, ik ben geen lid. De Avro voldoet voor mij prima.

Sinar | 08-01-09 | 17:38

Jammer.

widtvoet ® | 08-01-09 | 17:38

De site heet Popned, als je een letter fout schrijft krijg je Powned. Mag dat wel?

soppie | 08-01-09 | 17:38

Whahaha die update

Tro jan horse | 08-01-09 | 17:37

Nou leuk hoor Mr stockton. Echt lachen. Had ik al gezegd dat ik van deze nieuwe publike omroep al WEL lid ben??!

BYO | 08-01-09 | 17:36

Straks heeft Rotterdam ook zog z'n PONnetjes affaire.

borderliner | 08-01-09 | 17:36

Tim | 08-01-09 | 17:28
LOL

cugel | 08-01-09 | 17:35

En 1 April 2035 zal Ronald waarschijnlijk in de veronderstelling verkeren (''1 April!'') dat hij in de zeik wordt genomen.

MC Ovidius | 08-01-09 | 17:35

Noem het dan PRON. Dan zitten ze zo aan 50K leden, zonder dat de leden weten wat ze überhaupt gaan uitzenden.

recent_comment | 08-01-09 | 17:35

Nadenken over een nieuwe naam ?
NOP dekt de lading wel, dacht ik.

Jackanders | 08-01-09 | 17:35

correctie
zie = zei

StijlSchrijver | 08-01-09 | 17:31

@Cojones
vanochtend zie Dominique het zelf bij BNR nieuwsradio. Geenstijl is niet links en niet rechts wij pakken alles wat we pakken kunnen,

StijlSchrijver | 08-01-09 | 17:31

FAIL....

Firm36 | 08-01-09 | 17:31

CoJoNes | 08-01-09 | 17:28
Te links bedoel je? Dat zou je me eens uit kunnen leggen. Ik vind dat namelijk wel meevallen.

De Eeuwige Pessimist | 08-01-09 | 17:30

PON lijkt op TON

Sinterklahaas | 08-01-09 | 17:30

Vraagje van het asiel, of jullie nog 600 kittens kunnen gebruiken voor promotionele doeleinden.

JaapStar | 08-01-09 | 17:28

Dat bij GS het stuur de laatste maanden in het midden zit, is ondertussen wel duidelijk.

CoJoNes | 08-01-09 | 17:28

cugel | 08-01-09 | 17:26
Ja, maar ik ben tevreden met het merkschildje

Tim | 08-01-09 | 17:28

PON klinkt sowieso niet.

B0rat | 08-01-09 | 17:27

Die Bugatti, moeten we die eigenlijk ook met z'n 10.000 delen?

cugel | 08-01-09 | 17:26

Dommelsch | 08-01-09 | 17:25
Grappig woord, puberig.

De Eeuwige Pessimist | 08-01-09 | 17:26

Eeh, niet zo hoog -en anoniem- van de toren blazen, Stockton. Ik lees dat ze al op 2000 leden zitten en nog met campagne moeten beginnen. Bovendien heeft PON al meer laten zien aan wat ze gaan bieden dan PowNed met alleen 1 puberige jingle.

Dommelsch | 08-01-09 | 17:25

@ Stockton,
die doodsteek met dat aantal leden van PON over die tijdspanne, moest die nou echt? ;-)

Tim | 08-01-09 | 17:24

Niet pesten Stockton.

cugel | 08-01-09 | 17:23

Pøn?

Schoorsteenveger | 08-01-09 | 17:23

PON? Nooit van gehoord. Pedo Omroep Nederland?

Ondertussen | 08-01-09 | 17:23

Wat is de meerwaarde van PON als je SBS6 hebt?

mijn opa | 08-01-09 | 17:22

fuckje | 08-01-09 | 17:19
Nou, ikke o.a. :-)

mulimansheid | 08-01-09 | 17:22

148, boven verwachting!

henkstubbe | 08-01-09 | 17:22

of blinden?

Erectus Enormus | 08-01-09 | 17:21

Ik vind PON ook al te veel lijken op POwNed.

uninvited guest | 08-01-09 | 17:21

@ fuckje
Familie?

J. De Hoop Schepper | 08-01-09 | 17:20

148 Mensen? Wie zijn die andere 147 dan?

fuckje | 08-01-09 | 17:19

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken