Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Buschauffeur beroven. Zo kan het ook

tramovervaller.jpgZo zijn onze manieren! Kijkt U naar een bontkraagje die een keurige opvoeding heeft genoten. Met twee woorden spreken komt meteen een stuk minder intimiderend over voor een buschauffeur. Oh, mocht U Mohammed toevallig herkennen, dan kunt U altijd contact opnemen met de hoofdstedelijke hermandad. Dank U wel. Fijne ochtend. Update: De GeenStijl-methode werkt.

Reaguursels

Inloggen

Hoe hard kun je met een bus achteruit rijden??

leefbarbaar | 11-12-08 | 21:24

En weer een zielloos kind van straat. Al is het maar voor een paar uurtjes.

Basje1738 | 11-12-08 | 20:36

Met z'n waterpistool.

DJFliX | 11-12-08 | 20:28

De maatschappij, dat ben jij.

Fruitvliegje | 11-12-08 | 19:45

Wat een nette bontkraagmocro zeg maar wel met het iq van een spliterwt.

bunbun | 11-12-08 | 18:32

Heyyyy. is dat niet Yes-R ?!!!

Prikker | 11-12-08 | 17:55

De lul kwam uit hetzelfde stadsdeel als waar hij de overval pleegde.
Het zegt genoeg over 's mans IQ.
Ze leren het ook nooit.

knerf | 11-12-08 | 17:53

-weggejorist-

The Concierge | 11-12-08 | 15:08

Geen Burka-verbod, maar een Bontkraag verbod...

drophond | 11-12-08 | 15:03

goeiemoggel! | 11-12-08 | 14:47
Ik krijg net door in de andere thread dat dat Televaag-bericht al zeket tweemaal een update heeft gehad, maar dat de datum en tijd bij een update niet worden aangepast...

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 15:02

@goeiemoggel! 14:47

Nogmaals: het handelt hier om een lokfilmpje!

*ziet in deze al te snelle aanhouding een bevestiging van het om 11:24 getegelde*

widtvoet ® | 11-12-08 | 14:57

om 9.25 kon de televaag al melden dat het kwam door geenstijl... en op geenstijl staat het filmpje al vanaf 09.02 erop... ging het echt zo snel?? die gast van de telegraaf heeft een stuk tekst zitten tikken wat in mijn ogen wel een half uurtje duurt.. maargoed.. +1

goeiemoggel! | 11-12-08 | 14:47

Die druiven van boevenvangen.nl willen gewoon helemaal gen boeven vangen blijkbaar.
Op hun site zie je alleen maar een blurr waar die marokaan staat.

Beëlzebul | 11-12-08 | 14:45

yep, hij is dus gepakt,maar laat z'n foto maar leker staan. Hij zal toch vandaag of morgen toch weer vrij rondlopen.

ZotteLotte | 11-12-08 | 14:44

campion | 11-12-08 | 14:16
Dit bijvoorbeeld?
www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland...
Of krijg ik nou meteen de Anne Frank Stichting achter me aan omdat ik de dingen weer doo mekaar haal?

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 14:35

Tis dat Lau niet de chauffeur was,want dan hadden we je moeten gaan zoeken op de mesthoop.
Piece of Shit

De mailende Rechter | 11-12-08 | 14:28

Wat een goede scherpe beelden... dat zijn we niet gewend van die camera's...
Dacht trouwens dat ie terugkwam om nog wat geld terug te geven omdat ie met 50 euro "meer dan tevreden" was.

kleurling | 11-12-08 | 14:25

Als hij zelf een wapen op dat rare bolletje van hem gedrukt krijgt,dan spetterd hij binnen 3 seconden z'n broek vol,wat een held.
Hoe verder de generaties gaan,hoe dommer ze worden ! !
Gelukkig zijn er nog een paar goede Mocro's.

De mailende Rechter | 11-12-08 | 14:24

campion | 11-12-08 | 14:16
Huh? Hoop dat je niet serieus bent.

Flodder | 11-12-08 | 14:20

campion | 11-12-08 | 14:16

Nou ik zou nooit zoiets doms doen. je weet maar nooit wat die laffe tak heeft ingenomen. die kutfinnen blaffen voor minder iemand neer.

Hoefter | 11-12-08 | 14:19

buschauffeur had een vent moeten zijn en hem die gun gewoon met één beweging al naar beneden duwend af te pakken. Knakkertje had niet geschoten. Ik vermoed dat knakkertje overval pleegde als een soort test, vuurproef voor iets, onder dwang van ander(en). Het was iig niet zijn eigen idee.

campion | 11-12-08 | 14:16

Het gevaarlijke dreigen met fluimen, vuistslagen en messen is blijkbaar verlaten , men kiest nu voor een nettere meer beleefde methode.
De amokkanen gaan erop vooruit.

.

Rest In Privacy | 11-12-08 | 14:13

eerst het zeepje oprapen,totdat de vellen eraan hangen

De mailende Rechter | 11-12-08 | 14:12

Het kan dan wel zo zijn dat dit voorbeeld van welbespraaktheid en opvoedkunde inmiddels achter de tralies zit, maar dat zal niet zo lang duren.
Er pleiten verschillende zaken voor directe vrijlating:
1. Er is geen sprake van dreiging. Dit is gewoon een beetje intimidatie. Ies cultuur.
2. Er is sprake van de verplaatsing van enige kapitaal onder een beetje intimidatie, maar dat doet onze voortreffelijke regering ook. Als ik geen belasting wil betalen verkopen ze alles wat ik bezit en de politie komt daarbij helpen;
3. De jongeman in kwestie doet dus op kleine schaal, eingelijk alleen maar wat de overheid hem heeft voorgedaan.
IK EIS ONMIDDELIJKE INVRIJHEIDSTELLING van deze brave burger en natuurlijk een ruime vergoeding aan smartegeld voor geleden immateriële schade.

pijproker | 11-12-08 | 14:10

@Schoorsteenveger | 11-12-08 | 13:59
Toch zou ik een instant update van Fleisch wel zo netjes vinden.

Templar | 11-12-08 | 14:09

Zet voortaan je muts af,muts.
Wat n watje.Die Leipe . . . . . flavour.
Maar jongetjes zo als jij zijn handig bij het oprapen van een zeepje.
Veel plezier,en als het zeer doet,een beetje zalf erop en klaar.
Next

De mailende Rechter | 11-12-08 | 14:07

Waarom geeft die jongen nu een pistool aan de chauffeur? Ik moet altijd een strippenkaart geven.

Bijstandskoning | 11-12-08 | 13:59

leander | 11-12-08 | 13:54
Templar | 11-12-08 | 13:48
OK. Is vanmorgen pas opgepakt en heeft daarna pas een vlekje gekregen. Fleisch had het filmje waarschijnlijk iets eerder van de baas doorgeschoven gekregen en vond het geen probleem om het te dumpen, ook als was-ie al gepakt.

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 13:59

@Schoorsteenveger | 11-12-08 | 13:55
Retorische vraag. Gaat u door voor de duizend gulden?

Templar | 11-12-08 | 13:59

Weekje Schoffelen zal je leren....

D.A.N.O. | 11-12-08 | 13:55

Templar | 11-12-08 | 13:48
Hoe komt Fleisch dan aan een versie zonder vlek? Heeft-ie die eenn aantal weken gecopiëerd en nu pas gedumpt? Vreemd.

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 13:55

Nu elke dag dergelijke zaken op internet zetten!
"Droomt van utopisch Nederland waar iedereen aardig tegen elkaar is en waar alle boeven in het gevang zitten."

Rico Tampeloerus | 11-12-08 | 13:54

Hij lijkt trouwens wat op die Hiawatta-indiaan...

Boris Poepnagel | 11-12-08 | 13:51

Mooi dattie gepakt is, kan hij de rest van de sukkels in de bak manieren-les geven..

yHo | 11-12-08 | 13:50

Flodder | 11-12-08 | 13:48
Je hoort mij Wilders niet verdedigen. Maar ik vind de krampachtige reacties op hem veel zorgelijker.

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 13:50

Update: De busovervaller is inmiddels opgepakt. Vandaar dat zijn beelden onherkenbaar zijn gemaakt. Zo staat te lezen op boevenvangen.nl
Fleisch, doe eens wakker worden ja....
Voorts een schoolvoorbeeld van stemmingmakerij dit bericht, dat reeds 19 november op boevenvangen.nl te vinden was. Hoezo relevant om dat hier bijna een maand na dato nog te posten, terwijl de persoon in kwestie reeds in zijn bontkraag gevat was?

Templar | 11-12-08 | 13:48

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 13:26
Vond het ook een zwak stuk; dat 'onderzoek'. Eenzijdig en subjectief beeld van racisme werd er geschetst. Al vind ik wel dat Wilders regelmatig zwaar over de grens gaat en een miljoen Nederlanders probeert te marginaliseren in de samenleving.
NoMinister | 11-12-08 | 13:34
Zit wat in, alleen er is niet zoiets als een geloof; zoveel mensen zoveel varianten. Iedereen shopt er naar eigen willekeur in. Nou ben ik het wel met je eens dat er binnen de islam veel naars te shoppen valt. Deze intolerante en zelfs militante zaken mogen hard worden benadrukt en aan de kaak worden gesteld. Laat mensen maar kleur bekennen. Christenen komen over het algemeen goed weg met het nieuwe testament.

Flodder | 11-12-08 | 13:48

Dames en Heren! Ze hebben m!

Blake Bier | 11-12-08 | 13:44

B-U-S-T-E-D

Boris Poepnagel | 11-12-08 | 13:44

Dat iedere linksmensch voor dezelfde loop mag komen, kijken of ze dan ook in debat gaan met deze zeer lage vorm van aards wezen.
Ik zeg naakt vastbinden en onder laten pissen door elke hond uit de omgeving, daarna mag hij 30 jaar op een varkens boerderij gratis aan de slag.

stofwolk | 11-12-08 | 13:42

Flodder | 11-12-08 | 13:05

Met je laatste opmerking, dat geloof er bij halen zonder bewijs van een causale relatie kwaadaardig is, ben ik het niet eens. Het is geen wet van Meden en Perzen maar als je een geloof aanhangt waar bepaalde mores geldt en waar bepaalde zaken worden gesteld, mag ik er vanuitgaan, vind ik dan, dat je dat ook vindt. En ik vind het bijvoorbeeld ten hemel schreiend dat een Christen echt denkt dat ik in de hel kom omdat ik geen 'christen' ben. Eenzelfde voorbeeld zou ik over de Islam/moslims kunnen geven. Dat geeft enorm aanstoot en diskwalificeert mij als serieus te nemen mens. Dat is de wortel van het kwaad dat gebrek aan respect heet. Niet godslastering, want als god bestaat dan zal hij daar zelf wel mee afrekenen. Lijkt mij, maar ja, wie ben ik heh?

NoMinister | 11-12-08 | 13:34

Hij kan zich vast verheugen op een leuk taakstrafje!

Wijnand | 11-12-08 | 13:33

Eindelijk begrijp ik wat de regering bedoelt met verrijking ,deze types verrijken zichzelf op deze manier en daar moeten we blij mee zijn ja!

zebikboss | 11-12-08 | 13:33

Ies koeltoer man..... waarschijnlijk wel geslaagd voor de inburgering. Kijk dat levert strafvermindering op daarbij opgeteld een slechte jeugd gehad, gepest op school etc. etc. Ik schat een straf van 5 dagen onder aftrek van fatsoenspolitiebonus van 10 dagen= 5 dagen in de plus..... dus... volgende overval is gratuit!!

W@tikzeggunwil=diDt | 11-12-08 | 13:31

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 13:17

Gelezen. Mooi stuk, weinig aan toe te voegen. Alleen de hoop dat we eens gezond nadenken en niet te bang zijn oude mores opzij te schuiven als het gewoon niet meer werkt noch goed is om toe te passen.

Maar over de oorlog-variant zijn we het wel eens. Het ontstijgt het respect dat er voor democratie moet en kan zijn. Als op de achtergrond erewraak, uitstoting en voor na de dood hel en verdoemenis een grote rol speelt, waar blijf je dan met 'respect' te vragen voor een kale homo die tere zieltjes beroerd? Kansloos en toch zou dat respect op zijn plaats zijn (geweest) en zal dit 'goede' een uitweg zoeken, ook al is de repressie vanuit diverse geloven nog zo sterk. Zolang de mensen die zich gelovig noemen het verschil tussen het goede en het kwade niet kunnen duiden, doen ze uit naam van hun god net zo lief, en net zo hard, zowel slecht als goed. Kan aan dat fenomeen mooie woorden wijden, maar dat leidt maar af.

NoMinister | 11-12-08 | 13:30

Trouwens, volgens mij had ie dat geld nodig voor een film.

Godward | 11-12-08 | 13:29

@joopata | 11-12-08 | 12:49

AMSTERDAM | OVERVALLERS | 19-11-2008 | 22:15
Gewapende busoverval op camera

De busovervaller is inmiddels opgepakt. Vandaar dat zijn beelden onherkenbaar zijn gemaakt

Mooi, die zit in het gevang.

Eek the Cat | 11-12-08 | 13:28

Flodder | 11-12-08 | 13:05
Goed punt, Flodder. Nog even en we kunnen nu echt eens een duidelijk onderscheid maken tussen de Islam als religie, als cultus, als repressief systeem, en mensen met een bepaalde culturele of etnische achtergrond.
De uilatingen van Wilders zijn terzake misschien niet de meest genuanceerde, maar de Anne Frank Stichting en de Universiteit Leiden doen ook flink hun best om etniciteit, culturelee achtergrond en religie aan mekaar te lijmen, dit keer wel om Wilders te 'ontmaskeren' als racist, maar toch.

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 13:26

NoMinister | 11-12-08 | 12:13
Wat mij zorgen baart is hoe breed, in politieke zin, het front wordt dat alles in stelling brengt om de eigen macht te behouden. Hier worden coalities gesloten die extreem gevaarlijke vormen aannemen en uiteindelijk onbeheersbare machtverschuivingen gaan opleveren. Socialisten en christendemoctaten hebben elkaar gevonden en samen rollen ze de loper uit voor een wereldgodsdienst die zich graag laat slachtofferen in de wetenschap de eigen agenda te zijner tijd uit de achterzak te kunnen trekken en dan sterk als nooit tevoren toe te slaan.
De mensbeelden die door deze groepen worden gehanteerd sluiten nu wonderwel op elkaar aan. Ze hebben alle drie beproefde methodes om het volk te knechten en braaf te houden, en die methodes worden nu als het ware gebundeld om de respectievelijke machtsblokken in stand te houden. Maar op termijn zal blijken dat de belangen niet op alle gebied parallel lopen. De moslims zullen méér macht willen dan de christenen en socialisten ze willen geven, de christenen zullen méér invloed willen dan de moslims en de socialisten ze willen geven, de socialisten zullen méér secularisering claimen dan christenen en moslims bereid zijn toe te staan. En dan is het de vraag wie er met de overwinning vandoor gaat. Als je kijkt hoe het mondiaal aan het schuiven is, dan ziet het er somber uit voor de seculiere staten, en rukken de "diepste gevoelens" op. Het wordt uiteindelijk een machtsstrijd tussen twee religies die aanspraak maken op "diepste gevoelens" en dan zal blijken dat de Islam zijn gelovigen een stuk beter in de hand heeft dan het wrakke Christendom.
Ondertussen zal het ongenoegen, het ressentiment, onder de massa enorm zijn toegenomen, "diepste gevoelens" die nu nog min of meer gekanaliseerd worden door clubjes als de PVV, maar ongecontroleerder uitbarstingen zullen gaan vertonen naarmate de repressie toeneemt. Het rapport is één van de gereedschappen om die repressie gestalte te geven en de "diepste gevoelens" der massa te diskwalificeren als racisme. Hoe beter men hierin slaagt, des te explosiever de situatie wordt.
Ik heb het idee dat Fortuyn dit héél erg goed doorhad en zichzelf in een welhaast onmogelijke positie had gemanouevreerd in een poging het tij te keren. Volgens mij was hij doodsbang voor de krachten die speelden, doodsbang, toen hij merkte hoezeer hij de "diepste gevoelens" van de massa aansprak.

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 13:17

................ laten we erover praten............. kopje thee....
.......... meeleven met deze getraumatiseerde geintegreerde medeburger met bontkraag...... lollie in zijn bek douwen en afknall......... ja ik ben heel erg boos...... ja ik vind dit tegek voor woorden, iemand beroven voor een paar euros
nb. in een bus wat is dit voor een mietje zeg....

protocus | 11-12-08 | 13:13

De busovervaller is inmiddels opgepakt.

parisienne | 11-12-08 | 13:12

Groenlinksmode on/
Je ziet in dit geval wel dat Marokkaanse rolmodellen zoals Afellay en Aissati een positieve invloed hebben.
Groenlinksmode off/

Flodder | 11-12-08 | 13:08

[quote]
een bontkraagje die een keurige opvoeding heeft genoten
[/quote]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Desondanks opknopen aan de hoogste boom op het dorpsplein!

Fietskopuh | 11-12-08 | 13:08

Hij lijkt op Christijan Albers. Stom hoor, misschien was er in die bus nog wel een stoeltje vrij.

barq | 11-12-08 | 13:07

Met dank aan Joop den Uyl.

Sidi Tammentis | 11-12-08 | 13:06

NoMinister | 11-12-08 | 12:51
Ik weet niet of deze persoon praktiserend moslim is, of ook maar enigszin notie neemt van het geloof. Jij weet het blijkbaar wel. Dat zegt genoeg.
Ik ken Marokkanen die niets met de islam hebben, maar ze zijn nog wel moslim voor hun ouders. Net zoals er veel 'katholieken' zijn die enkel met kerst iets met hun geloof doen. Dat publieke afvalligheid een groot probleem is binnen de islam is een feit. Daar moet ook hard tegen gevochten worden. Die exmoslim-clubjes vond ik een mooi initiatief. Jammer dat de focus daar alleen lag op het zo hard mogelijk aanschoppen tegen hun verlaten geloof.
.
Er zullen best criminelen zijn die zich dankbaar een extra excuus voor hun gedrag aanmeten door te zeggen dat ze zich enkel richten op kuffars. Een excuus dat ze regelmatig wordt aangereikt door Wilders en cs.
Zoals je al zei er zijn goede en slechte mensen. Haal dan niet altijd het geloof erbij om hun motieven te duiden zonder enig bewijs daarbij. Dat doe je enkel als je angst en haat wilt zaaien.

Flodder | 11-12-08 | 13:05

Weer een voorbeeld van een door de islamofacsisten opgeleide rifkakkerlak die te stom is om zijn geld op een normale manier te verdienen.
Deze lelijke lutser zou op een middeleeuwse manier bestraft dienen te worden, een scherprechter die hem zijn klauwen afhakt of zo....

NahUnd? | 11-12-08 | 13:03

Waar ik me over verbaas is het feit dat mijnheer Dief onbekend is met het fenomeen "camera" in het openbaar vervoer. Of dacht hij, ik kom er wel mee weg. Of dacht hij, ik heb hoe dan ook schijt aan die camera. De gedachte dringt zich in mij op dat als deze type dieven na begint te denken hun handelwijze doortastender, geniepiger en extremer gaat worden. Of gaat mijnheer Rover zijn capaciteiten verbreden en/of verdiepen tijdens gevangenisverblijf voor de volgende ronde.

Eerst de Bewijzen | 11-12-08 | 12:58

-weggejorist-

Kan-a-bizzz | 11-12-08 | 12:52

Jesus, dit is wel oud nieuws of niet dan.

LAME

power_plant | 11-12-08 | 12:52

Flodder | 11-12-08 | 12:42

Hm. Zijn er dan Marokkanen die geen moslim zijn? Of is dat een domme vraag?

Is het net als met het dubbele paspoort? Ze () krijgen er verplicht een van Marokko en dus hebben ze er twee, maar het zijn eeeecchhht echte Nederlanders hoor. Ik heb serieus moeite dat te geloven en al helemaal dat te moeten accepteren. Verbrand je Marokkaanse paspoort en schrijf een verzoek dat je geen Marokkaans staatsburger wenst te zijn. Maar dat doen ze () natuurlijk weer net niet. Lekker alles laten aanleunen en je opties openhouden. Moet je niet bij mij zijn.

En de islam is geen geloof om mee te breken. Dus eens moslim, altijd moslim. Of doe eens openbaar breken, maar geen voordeel van de twijfel, da's te makkelijk. Als de Koran dan ook nog zegt dat je best mag stelen (en nog wat meer onwettelijke handelingen mag verrichten) van niet-moslims, begrijp ik Geert Wilders' reactie wel.

Mag ik aan jou de vraag stellen "Waarom denk je dat deze persoon geen moslim meer zou zijn en waarom denk je dat deze persoon niet beinvloed zou zijn door wat aan zeer concrete omgangsvormen met niet-moslims in de Koran en andere heilige schriften voor moslims staat vermeld?".

Goede moslims bestaan niet. HOHOHO, niet boos worden. Goede christenen bestaan namelijk ook niet. Goede mensen, die bestaan en kunnen zich noemen zoals ze willen, moslim, christen, heiden, humanist of whatever. Maar ALS iemand zich niet distantieert van zo een titel (moslim, christen), zeur dan niet als van je verwacht wordt dat je gelooft wat je heilige boek zegt en doet wat het beveelt. Daar krijg je dan GEEN voordeel van de twijfel. Dat moest ik nog even kwijt.

NoMinister | 11-12-08 | 12:51

Allah had dit niet graag gezien..................

qweras74 | 11-12-08 | 12:51

WAAROM KRIJGT WILDERS TOCH ZOVEEL AANHANGERS?
Als Regering zou ik mij toch grote zorgen maken om het wangedrag van vele Marokkanen in Nederland. Juist door dit criminele gedrag worden vele Nederlanders (van autochtone en allochtone afkomst) eindelijk wakker. Ze pikken dit onaangepaste gedrag niet meer en gaan straks massaal op Wilders stemmen! Want roeptoeter Wilders is blijkbaar de enige in de Tweede Kamer die de problemen echt durft te benoemen en om harde maatregelen vraagt.
Of blijft de Regering liever luisteren naar PvdA-politici zoals de Marokkaanse Taqiyya-ridders Marcouch en Aboutaleb die weer plichtsgetrouw roepen dat crimineel gedrag van Marokkaanse jongeren keihard aangepakt moet worden, maar als echte broederschap- aanhangers verder dit kwaad in onze maatschappij door laten etteren.
Waarschijnlijk gaat deze Regering liever door met het demoniseren van boodschapper Wilders via de linkse propagandamachine van de PvdA.
Na die show van gisteren weet ik het zeker, de PvdA is helaas extreem-links geworden!

Prins Pils | 11-12-08 | 12:48

Als het in Rotjeknor geweest was dan had ik meteen de crimineel Karim of Naim kunnen herkennen, maja al die gasten lijken op elkaar he.

Cinq-Marquis | 11-12-08 | 12:45

........... vieze kutflikkers met een gun een beetje buschauffeurs kloten..........
............. die gasten keihard aanpakken..................
................... ga werken woestijnpooierts...............

protocus | 11-12-08 | 12:43

NoMinister | 11-12-08 | 12:33
Wilders islamiseert misstanden waarbij het in zijn geheel niet vast staat of het geloof er iets mee van doen heeft of zelfs dat de dader(s) van de misdaad ook maar enigszins een geloof aanhangen. Nogmaals: De misdadiger in dit topic is een moslimkolonist in Wilders woorden.
.
In Wilders hoofd is elke Marokkaan een moslim en wanneer zij slecht gedrag vertonen is dat aan de islam te wijten. Elk probleem in de maatschappij is terug te brengen op de islam. Dat bedoel ik met een bevolkingsgroep criminaliseren. Of zoals jij wil, demoniseren.

Flodder | 11-12-08 | 12:42

Don mercedis | 11-12-08 | 12:40

Goed plan!

NoMinister | 11-12-08 | 12:41

Het is jammer dat ie niet op een hele vriendelijke manier 15 jaar krijgt. Nee een taakstraf krijgt ie die kansloze bloedhond. Duurt een jaar voordat die chauffeur weer een beetje bijgekomen is. Dan kan ie weer nachtdienst doen door Slotervaart.

zooishettoch | 11-12-08 | 12:40

De universiteit van Eindhoven en de Anne Frank stichting vinden Wilders Extreem rechts.
Mag ik u er wel even op wijzen dat de universiteit van Eindhoven en de landbouw universiteit van Wageningen Extreem linkse bolwerken zijn, met als grondbeginsel terrorisme tegen hard werkende Nederlandse boeren en burgers.
De Anne Frank stichting, is een zwaar gesubsidieerde linkse lege dozen club, die oorverdovend stil waren toen Theo van Gogh en Pim Fortuyn werden vermoord.
Wordt het niet eens tijd dat er een onderzoek komt naar deze linkse terroristische organisaties, in plaats van Geerd Wilders.

Don mercedis | 11-12-08 | 12:40

Flodder | 11-12-08 | 12:26

Tsja, kun je van mening over verschillen. Ik vind Geert Wilders vaak nogal vijandig en gefrustreerd overkomen. Dat neemt niet weg dat ik respect voor hem heb en zijn argumenten bij mijn weten meestal uitstekend zijn. Het klinkt bizar, maar eigenlijk wint altijd degene die 'niets' zegt en wel 'charisma' heeft. Die houdt namelijk zijn handen vrij en is toch zeer gerespecteerd en geliefd.

"V: Wat gaat u doen?", "A: Goede werken, banen creeeren, veiligheid bieden!", "V: Denkt u dat dat ook echt gaat lukken?", "A: Yes, w.....". Dat is charisma en dat geeft macht zonder inhoud. Je kunt alleen maar hopen dat het goed gaat want wat er precies gaat gebeuren daar hebben de meelopende enthousiastelingen geen idee van vooraf.

NoMinister | 11-12-08 | 12:37

-weggejorist-

Somers | 11-12-08 | 12:36

Waarschijnlijk is dit een gefrustreerde knul die vroeger door die vieze enge man uit Sliederecht gefotogrageerd en bewerkt is - je wel wel de man van 50 miljoen plaatjes.

Dirkthai | 11-12-08 | 12:36

Flodder | 11-12-08 | 12:22

NU is het Wilders die groepen criminaliseert? Volgens mij is Wilders de enige die durft te beweren dat in bepaalde aanwijsbare groepen extreem veel meer criminaliteit voorkomt. En wijst hij niet geheel 'fijntjes' maar zeer nadrukkelijk op de angstaanjagende oorzaak die daaraan wel eens ten grondslag kan liggen. En wat dat voor de toekomst zou betekenen.

Da's andere koek dan lekker bezig zijn met terminologie als 'prachtwijken', 'kansenjongeren' en 'oorzaken' als lage inkomens, weinig kansen en discriminatie. Als altijd maar weer die het bizarre alleen die oorzaken van het wangedrag te willen benoemen. En het gemiddelde onderpresteren van sommige groepen als het gaat om bijdragen aan de maatschappij en overpresteren als het gaat om criminaliteit volledig daaraan te wijten. Dan kun je onmogelijk zeggen dat Wilders stigmatiseert, dan is het namelijk relevanter om te zeggen dat we een stelltje blinde gestoorde hebben die nu verantwoordelijk zijn voor de besturing van NL en dat Geert's bijdrage wellicht ook enige comment verdient, maar dat daar de aandacht niet naar uit zou moeten gaan. Lekker kankeren op Geert is zooooo goedkoop zolang het zo een misselijkmakende droom is waarin bijna alle politici leven. Prik die droom dan zelf eens door en dan mag je, als je tijd over hebt, best ook nog wat dingen over Geert Wilders zeggen, want ik kan al meteen zeggen: die is natuurlijk niet perfect, al was het maar omdat hij een mens is.

NoMinister | 11-12-08 | 12:33

Zie ik nu rook omhoog dwarrelen?? Foei de buschauffeur rookt tijdens werktijd en in een openbare bus nog wel. Véél erger tegenwoordig...

DONGOL | 11-12-08 | 12:32

Ze moeten dat vrije wapenbezit hier nou maar eens afschaffen!

Godward | 11-12-08 | 12:31

NoMinister | 11-12-08 | 12:13
Hoezo heeft Wilders weinig charisma? Is een uitstekende debater en weet zich aardig te verkopen. Fortuyn was een stuk beschaafder, veelzijdiger, slimmer en een stuk minder extreem. Daarom had die een grotere achterban.

Flodder | 11-12-08 | 12:26

NoMinister | 11-12-08 | 12:14
Ja, hitler-vergelijkingen zijn ongepast. Iemand van extreemrechtse politiek beschuldigen met onderbouwing valt daar niet onder. Vond het wel een erg zwak rapport, en de definitie van extreem-rechts is karig. Als je het pdf-je gelezen hebt, kon je ook lezen dat Wilders aan vele voorwaarden juist niet voldeed en zelfs het tegenovergestelde ervan was. Oftewel, je kunt het zwaar niet met het rapport eens zijn, maar houd eens op met dat huilen over demonisering.
Wilders is extreem en stigmatiseert/criminaliseert een bevolkingsgroep als een dolle. Dan krijg je daar ook reacties op.

Flodder | 11-12-08 | 12:22

@Schoorsteenveger | 11-12-08 | 12:15
hahahahahaha. Ik teken alvast in op een exemplaar.

der Mann | 11-12-08 | 12:22

@Thavinny27 | 11-12-08 | 12:09
Hij kan juist strafvermeerdering krijgen voor de koelbloedige uitvoering. Vaak is het zo dat blaffende honden minder snel bijten...

J.N. de Kabelpen | 11-12-08 | 12:18

Wat staat dat lullig zeg, zo'n grote blaffert in van die kleine handjes. Blijft natuurlijk wel dodelijk.

doorzondoorsnee | 11-12-08 | 12:16

der Mann | 11-12-08 | 12:02
Ik denk dat ik maar eens een dagboek ga kopen. Je weet nooit.

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 12:15

Flodder | 11-12-08 | 11:53

Dat geldt vanzelfsprekend ook voor Wilders. En?

NoMinister | 11-12-08 | 12:14

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 10:42

Tsja, Geert Wilders, die wordt bedreigt en offert heel veel op om zijn boodschap te brengen, maar helaas helaas zie ik in hem ook niet degene die het charisma bezit aan de haatzaaierij te ontstijgen en een inspirerende booschap te brengen. Bovendien denk ik oprecht dat zo iemand meteen vermoord wordt, net als Pim Fortuyn. Met zoveel linkse potentiele criminelen die duizend-en-een vrijplaatsen hebben en zich aan het gewone leven kunnen onttrekken wanneer ze maar willen (al die subsidie en axi betekent meestal ook dat ze precies kunnen doen en zijn waar ze maar willen), zal dat echt niet lang duren. Het lont wordt niet aangestoken, maar duizenden lonten worden aangestoken en daarbij wordt door haatzaaierij ook de temperatuur flink verhoogd. Ideale omstandigheden indien je wat wilt bereiken respectieveijk wilt voorkomen.

De werkelijke emoties zijn onzichtbaar en indien bestaand uit verregaande agressie en moordlustigheid kunnen die dat maar beter blijven. Zodra mensen dan voor hun gevoel getriggered worden, dan gaat het alsnog mis. Dat is een groot verschil tussen een Geert en een laat ik zeggen 'Links Vrouwke' voor mij. Laatstgenoemde zie ik, mits in de juiste stemming gebracht, haat linkse handje niet omdraaien voor een moord. Het is natuurlijk allemaal heel erg, huilie huilie, maar glas plas was en doorgaan. Kerwin Duinmijer wordt elk jaar opgegraven maar over de sterfdag van Pim wordt een lollige reportage gemaakt. Capice? Geert verdenk ik ervan (in positieve zin) dat hij dat principieel afwijst en dat uit principe nimmer zal doen en dat verraad aan zichzelf zou vinden. Het Linkse Vrouwke verdenk ik ervan uiteindelijk op de loop te gaan met gevoelens als 'heeft hij aan zichzelf te danken', 'hevige verontwaardiging' door het in haar hoofd gelijkschalen van uitspraken met ernstige gebeurtenissen, al dan niet reeds geschied danwel mogelijk te geschieden. Dat soort psychologische processen geeft voeding aan elk willekeurig geweld, maar dat heeft ze denk ik niet door. Ze vindt dat een rijk en links hart vol oprechte en terechte gevoelens. Ik vind het gestoord, maar wie ben ik? Dus moorden maar, natuurlijk niet zelf doen, want als het gebeurt heb ik er niets mee te maken. Laf, fout en funest.

Het klinkt heftig, maar ik ben er echt van overtuigd dan iemand met weinig charisma als Geert Wilders alleen daarom nog overleeft, mits goed bewaakt. Indien met charisma wordt die zonder problemen in no time vermoord. Helaas pindakaas. Daarom roep ik ook dat het oorlog wordt want onze democratische regels werken niet als iedere aansprekende politicus met nieuwe afwijkende mening wordt gedemoniseerd en vermoord. En daar ligt Wim Kok denk ik nog wel vaak wakker van, denk ik. Zou wel normaal zijn eigenlijk.

NoMinister | 11-12-08 | 12:13

Netjes en beleefd
Het zal hem 4 maanden besparen in de cel als ie gepakt wordt.
Mooi rechtsysteem hier in Nederland.

Thavinny27 | 11-12-08 | 12:09

@T@ Riest | 11-12-08 | 12:01
reken dur maar niet op. neem maar alvast tuchtig afscheid van vriendin en zet koffer maar klaar. we're doomed.

der Mann | 11-12-08 | 12:04

@Schoorsteenveger | 11-12-08 | 11:57
tuurlijk dat verklaart waarom het zo amateuristisch was. net zoals die turkse reaguurder die hier over dit lokfilmpje al meldde dat het accent van die veel te beleefde mijnheer de dief niet echt fins is. We zijn het bokje. "Fin" op filmpje is de mol. Anne frank stichting is watching us.

der Mann | 11-12-08 | 12:02

der Mann | 11-12-08 | 11:58
Ik hoop pas na de kerst in de kraag gevat te worden.

T@ Riest | 11-12-08 | 12:01

@T@ Riest | 11-12-08 | 11:52
kudt ben ik er toch ingetrapt. Soort virtueel flitsapparaat dat alle rascistische en rechtsextremistische uitingen hier turft: kudt Fin.. FLITS! volksgericht .. FLITS! opzouten .. FLITS! geduld is op .. FLITS! bus over gozer .. FLITS!
Das kassa voor het OM zo tegen het eind van het jaar..

der Mann | 11-12-08 | 11:58

Vroeger waren alleen onopgevoede marokkanen crimineel.
Zucht.
Waar moet dat toch heen.

Merlot | 11-12-08 | 11:58

widtvoet ® | 11-12-08 | 11:24
Filmpje van Jami was zeker een lokfilmpje in de strijd tegen extreem-links?

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 11:57

Herkennen?
Ze lijken toch allemaal op elkaar?

Blue Leader | 11-12-08 | 11:54

Is dat niet Valerio Zeno op de foto?

shenkie7 | 11-12-08 | 11:53

widtvoet ® | 11-12-08 | 11:24 R.O.T.F.L.

van dal | 11-12-08 | 11:53

NoMinister | 11-12-08 | 10:24
"Het gaat niet om nazi's, Joodse mensen of de exacte wijze van kleden, nationaliteit of realisering van het kwaad, het gaat erom dat wij mensen tot dit alles, hoe dan ook en door wie dan ook!,
in staat zijn en dus moeten oppassen mensen te demoniseren."
.
Dit citaat geldt ook voor moslims, neem ik aan?
.
In Wilders terminologie is deze crimineel een moslimkolonist.

Flodder | 11-12-08 | 11:53

widtvoet ® | 11-12-08 | 11:24
Shit, kom je nu pas mee....

T@ Riest | 11-12-08 | 11:52

kewle pipa bro´!
Aan die bontkraag te zien is het erg koud in Finland

kudtjoch | 11-12-08 | 11:44

Het geeft ons moraal natuurlijk een geweldige boost als criminelen gemanierd door het leven gaan. Bankmedewerkers. Waarom die mensen nu zo grof behandelen? Neem kussens en slaapmatjes mee en vraag de employés vriendelijk plaats te nemen, eventueel een hazenslaapje te plegen. Helemaal geen moeite.

J.N. de Kabelpen | 11-12-08 | 11:42

Erger me altijd aan de GS volksgerichten zoals tegen die alcoholistische rijschoolhoudster waarbij dappere reaguurders zelfs de naam van haar dochter opduikelden en gingen bespreken hoe ze haar wilden doen. Of die pvda bestuurder tegen wie alleen een aanklacht loopt, misschien wel door een gedumpte ex of zeau. Is walglijk en het loopt een keer fout af met dat naming & shaming wat GS doet om maar genoeg reaguurders te lokken. Hypocriet ook, door wel reaguurders te bannen (of zelfs mee te werken aan gerechtelijk onderzoek) die een keer –duidelijk bij wijze van grap- een ga us deaud posten en het OM op hun dak krijgen.
Maar eerlijk is eerlijk… deze naming & shaming is wel erg adequaat en in het geval van dit bontkraagje ben ik toch gewoon zweihunderd procent voor zo’n volksgericht. Er moet toch een GS'er zijn die weet waar deze rat woont?
-noot voor de redactie: die is geen oproep tot geweld maar een metaforische uiting in de vorm van een hyperbool-

der Mann | 11-12-08 | 11:41

Toen die gozer wegliep, toen had die chaufeur toch minstens even de moeite kunnen nemen om met z'n bus over die gozer te rijden? Beetje afwachtend.....

recessieloos | 11-12-08 | 11:41

darmflora | 11-12-08 | 11:37
Schitterend hè. De pest is dat ik de neiging krijg om al die filmpjes weer 's te kijken. Het werk vaart er niet wel bij zo ;) Maar helemaal goed dit!

Jaap de Paap | 11-12-08 | 11:40

mooi stukje acteerwerk!

Luso | 11-12-08 | 11:40

Heftige shit. Is toch erg naar om in de loop van een pistool te moeten kijken voor die paar rotcenten. Sterkte aan de buschauffeur.

Flodder | 11-12-08 | 11:38

Of hij heeft in detentie in de jeugdinrichting zo netjes leren spreken, of hij heeft gewoon een stel goed opgeleide ouders. In het laatste geval vind ik het een klootzak om z'n ouders zo te schande te maken.

Hasjhies? | 11-12-08 | 11:38

@Swabberlulletje | 11-12-08 | 11:31
De straffen zijn veelstelaag... hmm, de overvalheer zou de zin beter hebben geformuleerd.

J.N. de Kabelpen | 11-12-08 | 11:35

Wat een -TOET-...

Tommygunner | 11-12-08 | 11:34

Wat een vriendelijke nette jongeman. Dat zie niet vaak meer tegenwoordig.

Hasjhies? | 11-12-08 | 11:33

DE STRAFFEN HIER IN DIT KUT LAND ZIJN VEELSTE LAAG! Schiet je iemand/Steek je iemand expres dood bij een overval krijg je gvd 4 jaar cell, heb je gvd goed gedrag mag je na 2 jaar tv kijken en een beetje relaxen gewoon weer de vrije wereld in! Ik snap deze rechtstaat niet! wat zijn dit nou voor straffen, kom op zeg! De straffen moeten gewoon veel harder en groter en de gevangenis moet geen hotel zijn! Gestoord is dit land, waarom zou je iemand niet vermoorden, als je toch maar 3/4 jaar krijgt of 1000 uur werkstraf, zo denkt iedereen.

Swabberlulletje | 11-12-08 | 11:31

Toch 2 kopjes thee waard dit, puur voor zijn beleefdheid. Verder had ìk gekozen voor:
"Geld Geld, NU, tierieng homo, schiet op anders ik nauk voor jou moeder en zoes".

H.A. Ram | 11-12-08 | 11:28

Wat zo naar is, dat er veel gezegd en gedacht wordt in termen van het probleem en niet in termen van een realistische oplossing. Door de reaguurders niet, door het gemene volk niet, en ook niet door het nationale en lokale bestuur. Het nationale bestuur houdt zich bezig met de leeftijd warop je kill bill mag zien. Die verantwoording mag niet bij de ouders liggen, maar zakgeld vragen aan een buschauffeur is ineens wel de verantwoordeliojkheid van de ouders. Al dan niet roken, neuken, schaamhaar hebben is allemaal onderwerp van toezicht van de overheid. Voor ons wordt bepaald welke nering op de wallen worden bezoch: voor mij geen sushi bar, maar mijn eigen lekker chinees Win Kee. Over een aantal jaren is het marokkanen probleem gewoon opgelost (wellicht vertraagd door extreem links, extreem rechts en alles wat daartussen zit).
Maar laten wij uitscheiden met zuur zeuren, heel Nederland schijnt een deel van de Volkskrant of de NOS te zijn. Ik vind vriend Cohen meestal verstandiger taal uitslaan dan zijn tegenstanders.

Satan Loves You Too | 11-12-08 | 11:27

Past nu toch op waarde medereaguurders! Dit geheel heeft veel weg van het nieuwste wapen in de strijd tegen extreem-rechts: het lokfilmpje. Er worden (zelfs eventueel in skene gezette) beelden vrijgegeven van een kultuurverrijkende kansenkanjer en klubjes als het MID gaan vlijtig zitten turven wie daar waar mogelijk racistische uitspraken over gaan doen.

widtvoet ® | 11-12-08 | 11:24

Kudt Finnen

fapperdefapperdefap | 11-12-08 | 11:23

kijk, zo doe je dat! keurige beroving, niets op aan te merken.
waren ze allemaal maar zo welbespraakt.
"en wel een beeeeeetje opschieten alstublieft" hilarisch!

DualDenz | 11-12-08 | 11:20

antizanic | 11-12-08 | 11:07
Wat bedoel je met gehoaxt? Dat het geen marokkaan is? Dat het geen echt pistool is? Dat het geen echt bont is? Dat het geen echte overval is? Dat het geen bus is? Dat daar helemaal geen chauffeur zit? Dat het niet in Gouda is?
We zullen inderdaad ebven moeten wachten tot alle feiten bekend zijn.

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 11:13

Heel simpel direct terug naar zijn eigen land stelletje profiteurs te lui om te werken te lui om netjes te zijn te lui om Nederlands te leren te lui om naar school te gaan en wij maar betalen voor dat onkruid is dat onze toekomst van ons NEDERLAND (toegelaten door het gedoogbeleid van de pvda) weg er mee.
Overigens dat porum laten zien iedere dag in het journaal.

bernardus | 11-12-08 | 11:12

Meneer de supporter van de rivaliserende club, zwijgt u even, alstublieft. Zwijgen, tien seconden. Alsublieft, baksteen op uw hoofd. Tot ziens.

J.N. de Kabelpen | 11-12-08 | 11:12

degene die mij vandaag aan het lachen krijgt.. sja.. die.. oneindige eer..

SwaY | 11-12-08 | 11:11

Mevrouw, onderbroek uit, alsublieft. Benen wijd, tien seconden. Lekker, dank u. Tot ziens.

J.N. de Kabelpen | 11-12-08 | 11:10

Iedereen heeft tegenwoordig een hoodie, muts, capuchon. De overvaller heeft wel een puntneus zoals je die toch weinig ziet bij vele van de minderheden. Er zijn genoeg nederlanders of groeperingen die een beetje vreemd nederlands spreken. Die beleefdheid duidt ook al op een vreemde situatie. Worden we niet gehoaxt?

antizanic | 11-12-08 | 11:07

safumufh | 11-12-08 | 11:00
Hij leeft in onze harten voort, dat is.

Jaap de Paap | 11-12-08 | 11:05

Bij het verlaten van de bus draait ie zijn rug naar de chauffeur. Die had toen kunnen schieten.

hekkesluiter | 11-12-08 | 11:02

Tja,ik blijf zitten met een ietwat dubbel gevoel:
Het valt niet te ontkennen dat het een welopgevoed jongmens is die keurig uit z'n woorden komt,maar aan de andere kant heeft z'n gedrag ook iets onaardigs,dus eeeeh....."VUILE VIEZE TERINGHOND.BESEF TOCH GODVERDOMME WAAR JE IEMAND VOOR EEN PAAR LUIZIGE TIENTJES VAAK VOOR HET LEVEN MEE OPSCHEEPT.... EN NOU M'N LAND UIT.

R.B.Scott | 11-12-08 | 11:02

Waarom houdt dat jochie alleen de kolf vast? Te kleine vingertjes om op of langs de trekker te leggen?

Tijgernoten | 11-12-08 | 11:02

Hij weet dan ook dat ie voor het papiergeld moet gaan. Uiteraard betalen hordes busreizigers met briefjes van vijftig. Slimme jongen.

J.N. de Kabelpen | 11-12-08 | 11:01

@Jaap de Paap | 11-12-08 | 10:57

Voor mij leeft Loekie nog steeds, ies cultoer :)
Lang leve Loekie \o/

safumufh | 11-12-08 | 11:00

-op

J.N. de Kabelpen | 11-12-08 | 10:59

Dat is anders een keurige jongeman. Zou 'm zo de telefoon op laten opnemen.

J.N. de Kabelpen | 11-12-08 | 10:59

Ies koeltoer, wel altijd netjes vragen he......

toedels

Vesper | 11-12-08 | 10:59

safumufh | 11-12-08 | 10:56
Loekie is lief en al heel lang dood volgen mij toch? Maar oké:
Free Loekie!

Jaap de Paap | 11-12-08 | 10:57

Toegegeven, ik ben geen petrolhead op het gebied van guns maar het doorladen klinkt eender als het "doorladen" van elk willekeurig speelgoed pistooltje. Mocht dat zo zijn dan zal onze "rechtstaat" natuurlijk het arme schaap tot zich nemen en zeggen "Foei, tis verboden he!" Eng!

de directeur | 11-12-08 | 10:57

@Jaap de Paap | 11-12-08 | 10:50

Als het aan Geert ligt gaat Loekie deaud. Loekie hoort niet, ies commercieel.
Dus, precies daarom: asjemenou! Red Loekie!
;)

safumufh | 11-12-08 | 10:56

Het was toch echt de verkeerde tekst, het moest zijn;
"Peuk uit, anders schiet ik hem uit"!

H.A. Ram | 11-12-08 | 10:55

In NL geboren jongen met mocro ouders. Hij is geen imigrant.... dus alle uitzettings
wensen zijn helaas onmogelijk. Jochie is gewoon een Nederlander hoe erg dat ook is net als de meeste rel bont kraagjes in NL. Dus al heeft Wilders nog zulke
fantastische ideen. Onmogelijk uitvoerbaar. Strafmaat aanpassen dan maar!

ServerGenius | 11-12-08 | 10:55

Triest dit, hoe kun je zo laag zinken, die klojo maakt alle stereotyperingen over zijn bevolkingsgroep in 1 klap bewaarheid. Wat moet dat een moment geweest zijn voor die buschauffeur, belachelijk dit in Nederland. Het wordt echt tijd dat Geert Wilders PM wordt. Dit soort klootzakken cq lafbekken moet toch het paspoort kunnen worden ontnomen en kunnen worden teruggestuurd naar het rifgebergte ?

hoeruhjongh | 11-12-08 | 10:55

Eindelijk een Marokkaan die netjes Nederlands spreek en dan is het nog niet goed.

kuifje. | 11-12-08 | 10:53

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 10:47
Het doet me goed dat dit kraaiengedrag van links ook bij anderen opvalt(kraaien zijn lijkenpikkers, vandaar).

T@ Riest | 11-12-08 | 10:50

Daar heb ik niet van terug. Asjemenou ;)
safumufh | 11-12-08 | 10:45

Loekie!

Jaap de Paap | 11-12-08 | 10:50

www.funkyhunks.nl... volgens mij moet dit hem zijn

Blazing-star | 11-12-08 | 10:24

en hoe kom je daarbij ? al die allochtonen lijken op elkaar

kavinos | 11-12-08 | 10:49

Ziet er leuk uit. Waarom zwaaide hij niet even naar de camera?

Northwood | 11-12-08 | 10:47

T@ Riest | 11-12-08 | 10:41
Dat is inderdaad precies wat er gebeurt. Men steelt van Wilders en drijft hem bewust de extreem-rechtse hoek in, in de hoop dat de kiezers niet meeschuiven.
En ik vrees dat dit een effectieve methode zal blijken. Veel van de PVV-kiezers zullen bangerig worden en braaf willen zijn. En zo gauw ze weer binnen de muren zijn getrokken worden ze verder afgericht.

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 10:47

Hoor ik op de achtergrond nu iemand roepen, je moet nu "Kappuh sjon" !!

Voornaam Sjon dus ;-)

tsjongjonge | 11-12-08 | 10:45

@Jaap de Paap | 11-12-08 | 10:41
Daar heb ik niet van terug. Asjemenou ;)

Sorry klootoog, vorige was niet voor jou bedoelt, verkeerde copy/paste.; Ik werd afgeleid door Erica.

safumufh | 11-12-08 | 10:45

T@ Riest | 11-12-08 | 10:41
* geleerd*

T@ Riest | 11-12-08 | 10:45

* zet alvast een grote pot thee*
PS Is deze trouwens van hetzelfde volk dat zegt dat de westerse maatschappij uit hebzucht en materialisme bestaat en daarom doodt/kapot moet. Want dan snap ik het even niet meer.

Datniet | 11-12-08 | 10:44

Prutser. Geen busstuurder die tegenwoordig nog meer dan 50 euro in z'n laatje heeft liggen. Of probeerde hij de bus te kapen?

JaapStar | 11-12-08 | 10:43

@jullie ook hier? | 11-12-08 | 10:36
Is inderdaad openlijke uiting van denkbeelden en geloof. Er was toch ook zo'n ophef over de Lonsdale kledij, wilde men toch ook verbieden.
Beetje probleem met vrijheid van meningsuiting, maar je zou het ook kunnen zien als lidmaatschap van een criminele organisatie.

illuvatar | 11-12-08 | 10:43

@kolonel klootoog | 11-12-08 | 10:15

Daar heb ik niet van terug. Asjemenou ;)

safumufh | 11-12-08 | 10:43

Ach we kunnen het er lang en kort over hebben maar uit uidelijk als die gast gepakt wordt moet hij een paar plantsoenen aanvegen en de buschauffeur + zijn werkgever krijgen een dikke boete voor roken op de werkplek, zo werk dat gewoon in nederland...

Capt. Iglo | 11-12-08 | 10:42

NoMinister | 11-12-08 | 10:24
Het is een schaamteloze exploitatie van een historisch drama. Ik vind het diep en diep triest dat uit naam van Anne Frank, want dat is wat hier gebeurt, zo'n frontale aanval wordt geopend.
Maar goed, het kan niet meer teruggedraaid worden, en daarmee is ook weer winst geboekt. De onderzoekers hebben ook zichzelf ontmaskerd als weldenkenden en laten precies zien hoe ze de wereld indelen in goed en kwaad. Ze laten zien dat ze inmiddels de weg kwijt zijn en niet bij iedereen en bij elke groep op eenzelfde wijze de maat nemen.
Maar ik acht Wilders niet in staat om die open zenuw goed te raken.

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 10:42

safumufh | 11-12-08 | 10:39
Erica is dan ook gewoon een ontzettend lekker wijf, dus dat is te begrijpen van je.

Jaap de Paap | 11-12-08 | 10:41

NoMinister | 11-12-08 | 10:24
Eigenlijk is het nog krommer want links heeft gemerkt dat "extreem" rechts scoort met een aantal standpunten. Wat midden en links vervolgens doen is de essentiële standpunten van "extreem" rechts filteren en verdunnen om er vervolgens mee aan de haal te gaan. Sommige standpunten die links omarmd heeft waren vroeger als vloeken in de kerk. Men knuffelt nu natuurlijk nog steeds volop maar geeft dan, als het zo uitkomt, de stoute allochtoon een pets om de oren.Natuurlijk zegt men dan weer heel zachtjes: "sorry hoor" maar kiezers die niet goed opletten denken dat links het eindelijk snapt. Het feit dat de immigratie kraan weer stiekem open is gezet, bewijst dat men niets, maar dan ook helemaal niets geleerdt heeft. Griekse taferelen kunnen ooit het gevolg zijn als de emmer over loopt. Misschien staat er ooit nog iemand op die weer het beste met ons land voor heeft. Laat de immigranten die bewezen hebben van dit land te houden en hun stinkende best doen blijven maar hou op met die rondhangende nietsnutten binnen te laten en de hand boven het hoofd te houden.

T@ Riest | 11-12-08 | 10:41

Netjes hoor. "Dank u wel. Tot ziens...".

grote haas | 11-12-08 | 10:41

@kolonel klootoog | 11-12-08 | 10:15

Verkapte deaudswens aan mijn adres? Laat Joris het maar niet zien.
Hoe dan ook, ik fap nog steeds liever op Paris dan die kop van dat schorriemorrie voor de tweede keer te moeten aanschouwen. Ik fap zelfs nog liever op Erica Terpstra dan bovenstaand sujet weer te moeten zien.

safumufh | 11-12-08 | 10:39

sparrow | 11-12-08 | 10:35
Bijzondere interpunctie. Mooi!

Jaap de Paap | 11-12-08 | 10:36

Capuchons zijn de mannelijke burka's. Allebei verbieden in het straatbeeld.

jullie ook hier? | 11-12-08 | 10:36

Hoe moet ik die gast nou herkennen? Alle bontkraagjes lijken op elkaar; misschien dat de ouders (nou ja, die zielepieten die dit tuig op de Nederlandse wereld hebben gezet) hem herkennen. Maar die zitten natuurlijk niet op GS. Je kan die foto's beter in de moskee en koffiehuis ophangen, of tonen op de Marokkaanse tv. Als de Marokkaanse overheid zich toch zo verantwoordelijk voelt voor haar onderdanen in het buitenland, zouden ze er goed aan doen een eigen versie van Opsporing Verzocht via de schotel door te geven.

Aardappeleter | 11-12-08 | 10:36

ik vind het triest voor dat ov personeel dat er op hun routes mensen wonen, die nog stompzinniger, als de meeste dieren zijn en geen raad weten met hun nageslacht .. ze zo gauw ze kunnen lopen de straat op schoppen , omdat ze zelf ook niet tegen die tyfus harses aan willen kijken .. Uiteraard maatschappelijk totaal ongepast gedrag vertonen , en mensen in openbare functies verplicht met deze ongewensten om moet gaan ..

sparrow | 11-12-08 | 10:35

Die buschauffeurs van tegenwoordig... Dat had wel sneller gekund. En netjes "alstublieft jongeman" is er ook niet bij. SERVICE - daar draait het om.

Gallisch | 11-12-08 | 10:35

-weggejorist-

Mijn_mama_is_lief | 11-12-08 | 10:35

Bicycle_Repairman | 11-12-08 | 10:08

Ik begrijp helemaal niets van je reactie, maar dat een comment veel over het standpunt van de commenter zegt, dat lijkt me een correct punt. Maar dat is vast niet wat je echt wilde zeggen...

NoMinister | 11-12-08 | 10:34

SwaY | 11-12-08 | 10:32
dat is die link óók - vond´t wel passend

ZaK-Weg | 11-12-08 | 10:34

ZaK-Weg | 11-12-08 | 10:26
Sja, dat kan.. T ging echter over pr0n

SwaY | 11-12-08 | 10:32

probably not.... al zal dat aan het nepheids gehalte van het wapen hangen.... werk zelf dagelijks met wapens....
bij twijfel krijgt hij een keurig nette: alsjeblieft hier is je geld..... wil je er misschien ook zegeltjes en een paar strippenkaarten bij? als antwoord.

dennisyzf | 11-12-08 | 10:32

Schijnt best moeilijk te zijn om achteruit te rijden met een bus teneinde de persoon die je geldjes afpakt in te halen.
Maarre... tja het ies offerfeest, er moet geofferd worden.

illuvatar | 11-12-08 | 10:30

@dennisyzf | 11-12-08 | 10:27
Zou jij de gok nemen voor € 21,45?

Lying Dutchman | 11-12-08 | 10:30

Wat een mafkees. Iedereen weet toch dat er tegenwoordig camera's in de bus zitten? Smile!

rennevoorjevaderland | 11-12-08 | 10:29

hahaha wat een held.

J eannn.. | 11-12-08 | 10:28

fuckje | 11-12-08 | 10:10
Hell no. The only thing worse than a politician is a child molester.

darmflora | 11-12-08 | 10:27

Het feit dat we pure kwaadaardigheid dit land binnen blijven halen is dat niet.
LifeCatcher | 11-12-08 | 10:12

* shakes hands *

NoMinister | 11-12-08 | 10:27

heb ik het verkeerd of laad hij zijn (wel erg soepele en naar plastic klinkende) wapen door zijn slede naar voren (richting vd loop) te halen en dan terug in zijn originele stand? ipv naar achter trekken om te spannen?

dennisyzf | 11-12-08 | 10:27

@van dal | 11-12-08 | 10:18 &
@SwaY | 11-12-08 | 10:20

Voor deze gozert is ishotmyself dot com misschien beter.

En dan niet noodzakelijk de link, maar dan wel de actie.

ZaK-Weg | 11-12-08 | 10:26

Zeer beleeft en goede opleiding genoten, kan zelfs tot 10 tellen.
Dankzij de integratie cursus kon hij gelukkig zich verstaanbaar maken.
Dit is ook een goede reden om het openbaar vervoer gratis te maken.

oudezeur | 11-12-08 | 10:26

niet normaal.. zit je lekker een illegaal peukje te roken op je werkplek, krijg je dit. Is die gozer nou linkshandig of doettie maar alsof ?.. Oppakken en laat ik maar niet zeggen wat ik graag zou willen dat ze verder met hem doen, maar opsluiten in een varkenskraal zou een leuk begin zijn !

Konny Lingus | 11-12-08 | 10:26

spanarchist | 11-12-08 | 09:42
We mogen hopen dat de spanningen tussen PvdA en die gristenhonden wat gaan toenemen en er werkelijk eens gevochten gaat worden.
www.elsevier.nl/web/Afshin-Ellian.htm

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 10:25

Ik zou dit hebben gedaan, ik zou dat hebben gedaan.....
De chauffeur deed het enige wat ie kon doen, meewerken. Connexxion is daar de dupe van, niet de chauffeur. die wil gewoon naar huis kunnen.

Drs.Knevel | 11-12-08 | 10:25

Ik hoor het Job al zeggen... nou hij heeft toch netjes om geld gevraagd.

T@ Riest | 11-12-08 | 10:24

T@ Riest | 11-12-08 | 10:07

Zelfs de erfenis van Anne Frank wordt misbruikt om Geert Wilders extreem-rechts te noemen. Het lijkt nutteloos mensen het onderscheid tussen ideeen, feiten, processen en de link naar goed en kwaad te doen beseffen. Maar dezelfde hetze die de Joodse mens trof in de periode met name tot medio 1945, is een soort hetze dat vandaag weer gewoon kan gebeuren. Het gaat niet om nazi's, Joodse mensen of de exacte wijze van kleden, nationaliteit of realisering van het kwaad, het gaat erom dat wij mensen tot dit alles, hoe dan ook en door wie dan ook!,
in staat zijn en dus moeten oppassen mensen te demoniseren. Het is extreem triest (om het woord extreem maar eens in een terechte context te gebruiken) dat uitgerekend mensen die zich met de slachtoffers van de zeer beruchte hetze tegen Joodse Mensen proberen te identificeren, mijns inziens precies de zelfde fout maken. Het is alleen dat er geen veel meer types als Fortuyn en Wilders zijn en ook de combinatie van omstandigheden ontbreekt en dan met name dat ze de mogelijkheden missen er wat massaler tegen op te treden met propaganda en haatberichten, anders was de jacht op de mensen a la Fortuyn en Wilders massaler geopend. Nu is Fortuyn door deze haatzaaierij (mijns inziens dan) al geveld, maar dat wordt dan als incident afgedaan. LOL NOT. Want Fortuyn ZELF was een welkom incident, maar waren er meer geweest dan had ik het nog wel eens willen zien. De enige die nu in het kamp van links/policor als 'slecht' bekend staat is Geert Wilders, en daar kunnen ze (denk ik dan dat ze dat denken) rustig wachten tot een 'moslim' die is 'gekwetst' eens wat doet (ik vind het te ver gaan dat een echte moslim te noemen en echt gekwetst, maar wie weet). Demoniseren is dus ruim voldoende in onze explosieve maatschappij om Fortuyn stil te krijgen en Geert Wilders alleen te kunnen laten overleven in extreem (wederom maar eens een relevant gebruik van dat woord) beveiligde omstandigheden. Ik heb dan ook, heel zacht uitgedrukt, weinig respect voor onze politici, en helemaal niet voor de linkse policor types among them. Kan van hun houding, standpunten en optreden zogezegd geen chocola maken, het blijft een heel vieze smaak in mijn mond geven.

NoMinister | 11-12-08 | 10:24

Hij haalt de trekker over en dan komt er zo´n vlaggetje met "PANG" uit de loop?

Magilla_Gorilla | 11-12-08 | 10:24

De ogenschijnlijke rust waarmee hij de overval pleegt doet vermoeden dat het niet zijn eerste misdrijfje is.

Kale Meester | 11-12-08 | 10:24

Uiteraard slechts een 'incident'... kopje thee iemand?

MarV | 11-12-08 | 10:23

toch wel 1 van de gezelligste overvallen die ik heb gezien,stageproject van school ?

st0mpie | 11-12-08 | 10:23

@ van dal | 11-12-08 | 10:18

*kuch*redtube.com*kuch*

kolonel klootoog | 11-12-08 | 10:22

ShadowLink | 11-12-08 | 10:18
Toeval, ik wilde net schrijven dat ik hem op een reservebankje heb gezien..

T@ Riest | 11-12-08 | 10:21

Stel dat de buschauffeur (net overgeplaatst uit Gouda naar het rustige Adam) het mannetje had aangezien voor wat het was, dan had groen links direct tweede kamer vragen gesteld, want dan zou zijn doorgereden op uiterlijke kenmerken->diskriemiemasie. Je mag tenslotte ook geen skoeters registreren. Nog even en dan hebben we de OV-tjipkaart en is het over en uit met de flappen op de bus-> probleem opgelost, glas, plas, was.

illuvatar | 11-12-08 | 10:21

van dal | 11-12-08 | 10:18
Klasse is ook wel ver te zoeken.. das echt achterbuurt pr0n..

SwaY | 11-12-08 | 10:20

*toeeeeeeeeettttttttt toeterdetoettoettoettttt toooeeeeetttt *
Dat, is wat ik je wens voor kerst beleeft bontkraagje.. dikke TOET!

SwaY | 11-12-08 | 10:20

Hij ziet eruit als nordin amrabat :P

ShadowLink | 11-12-08 | 10:18

kolonel klootoog | 11-12-08 | 10:15
Dat schijnt idd een adequaat middel te zijn.

T@ Riest | 11-12-08 | 10:18

safumufh | 11-12-08 | 10:06 stijlloze tip: youporn.com.. echt iets voor jou.

van dal | 11-12-08 | 10:18

Zie daar. De risee van de straatbende.

Hasjhies? | 11-12-08 | 10:18

Ik vind, weren die bontkraagjes van de bus, en misschien pasjes waarmee ze zich kunnen identificeren, en misschien een soort van embleempju op z'n jas. Ja inderdaad, allemaal goede ideeen. Mag ik er misschien een bontkraagje voor in huis? Als ik(opzettelijk dan zeker) langs de pot schijt.

Milk Lizard | 11-12-08 | 10:17

J. Trajkovic | 11-12-08 | 10:09 jaja, bedenk goed, wat spitsnieuws met je comments doet.

van dal | 11-12-08 | 10:17

@kolonel klootoog | 11-12-08 | 10:15
Sir Yes Sir! Als ze zich konden laten "helpen", hoefden ze niet te fappen.

Lying Dutchman | 11-12-08 | 10:16

@sckdck 10.08
Maar dan wel rectaal

Karel Kruizenruiker | 11-12-08 | 10:16

@ safumufh | 11-12-08 | 10:06

Mensen die fappen/schlicken op dat scheve inteelt bekkie van Hilton moeten zich laten helpen. Het liefst met een kogel in de nek.

kolonel klootoog | 11-12-08 | 10:15

Ik geef 'm hooguit 1 week voordat ze 'm hebben (tenzij de politie het natuurlijk te druk heeft met "belangrijker" zaken....).

semper penis | 11-12-08 | 10:14

@NoMinister | 11-12-08 | 10:10
Precies! En daarom ga ik in staking vandaag. Vandaag gebruik ik mijn linker hand NIET.

Lying Dutchman | 11-12-08 | 10:14

Waar heb ik dit eerder gezien? Oh ja op GeenStijl!

Doc Damage | 11-12-08 | 10:14

Jaap de Paap | 11-12-08 | 10:10
Ja, zo bezien...

T@ Riest | 11-12-08 | 10:13

NoMinister | 11-12-08 | 09:58
Sorrie voor de niet zo genuänceerd, daar heb je wel gelijk in.
Je hebt men punt wel duidelijk weergegeven en meer.
Grapjes over keiharde zaken maken lost ook niks op en er zit geen persoonlijke groei in..
De economie, dat is wel lachen.
Het feit dat we pure kwaadaardigheid dit land binnen blijven halen is dat niet.

LifeCatcher | 11-12-08 | 10:12

Ik heb me altijd al verbaasd over hun intelligentie en de eenzijdigheid van hun talenten. Maar mediageil zijn ze wel ons bontkraagjesvolk. Zelfs het grote K1 talent de Marokkaan Badr Hari die wereldkampioen kon worden in de finale van 6 december kon het niet laten de regels zodanig te overtreden dat meneer in diezelfde finale geschorst werd. Iets wat in de hele geschiedenis van het K1 nog nooit eerder gebeurt is. Maar goed , thuis zijn pappa en mamma erg trots op hun brave prinsjes. Misschien wordt het toch eens tijd om de oude Duitse Rassenonderzoeken van net voor de 2e wereldoorlog eens grondig door te nemen . Ik bedoel we worden inmiddels jaren geconfronteerd met volslagen andere moraliteit van onze overzeese kanzlozen die zich hier misdragen als achterlijken.

okidobi | 11-12-08 | 10:12

@darmflora |10:04
U verzorgt de Kamervragen voor de PVV?

fuckje | 11-12-08 | 10:10

Die buschauffeur zal 'm wel uitgelokt hebben. Ze kunnen op een heel speciale manier aankijken, zo van: "Ja ja..." Dus dan kan ik me dat van deze jongen best voorstellen. Nog mazzel dat hij het zo netjes doet; kom daar nog 's om tegenwoordig.

Jaap de Paap | 11-12-08 | 10:10

darmflora | 11-12-08 | 10:04

In NL mag je jezelf niet verdedigen met wapens. Dat doet de overheid.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Leuk!? NOT!

We worden gewoon gevoerd aan die knapen en dan verwacht links dat we ze niet doodwensen. Dat doen we dan maar niet, want dat mag wellicht niet (Raoul Heertje mag dat wel, maar ja, Joods en links en een idioot, dus dan mag het) en is onbeleefd (maar dat is gewoon links, die vermoordden Fortuyn met hun hetze tegen hem en de kweek van idioten als Volkert de afgelopen decennia, maar doen alsof hun neus bloed). Vooral beleefd blijven en geen mensen kwetsen. Wel speelbal zijn van tuig en onze Nederlandse vrouwen en zwakken aan hun lot overlaten, maar vooral beleefd blijven. Ik ga even kotsen, want het wordt me teveel. Rattentuig in NL, en dan bedoel ik de politiek, beste mensen! Op een paar na dan.

NoMinister | 11-12-08 | 10:10

WAHAHAHAHA

+1 voor "tot ziens"
ongeloofelijk... misschien wist ie al dat dit op dumpert zou komen :)

GrilfHuntert | 11-12-08 | 10:10

@van dal | 11-12-08 | 09:53
WTF !!!!
* gaat advocaat bellen i.v.m. copyrights, laughing all the way to the bank *

J. Trajkovic | 11-12-08 | 10:09

@NoMinister | 11-12-08 | 10:04
Jouw comment zegt niets over mij, nauwelijks iets over het bontkraagje, maar alles over jezelf.

Bicycle_Repairman | 11-12-08 | 10:08

Bluto Blutarsky | 11-12-08 | 09:41
Ach, ik ben geen commando maar kan wel wat

DGNAT | 11-12-08 | 10:08

Op een beleefde manier hondsbrutaal.....

brutus68 | 11-12-08 | 10:08

Dat pistooltje van em moet maar eens publiekelijk flink in zijn aars worden geramd.

sckdck | 11-12-08 | 10:08

NoMinister | 11-12-08 | 10:04
Ik zou kunnen antwoorden maar dan ben ik waarschijnlijk extreem rechts en eigenlijk wil ik niet meer dan gewoon rechtvaardigheid.Sta dus een nogal in een spagaat.

T@ Riest | 11-12-08 | 10:07

van dal | 11-12-08 | 09:34
Ik betwijfel of elke dag een foto plaatsen van ditsoort figuren iets bijdraagt aan het opsporingsprocess, daar ik bij de tweede keer dat ik de foto zag al gelijk dacht van 'oja, die heb ik eerder gezien'. Persoonlijk zie ik dan nog liever een foto van Paris Hilton, kan ik tenminste nog fappen.

safumufh | 11-12-08 | 10:06

Nog niemand met z'n Hyves link?

Maxx | 11-12-08 | 10:04

kijk hem eens een foutloze gangstah imitatie doen.

waar heb je dat speelgoedgeweertje vandaan?.. de bart smit?

random gast | 11-12-08 | 10:04

Ik blijf me verbazen dat finnen (en antillianen) ook echt allemaal van die bontkraagjes dragen. Die buschauffeur was dus bijvoorbaat gewaarschuwd voor die verschijning en had hem met een afgezaagde 12 gauge shotgun moeten verwelkomen. Of hebben alle buschauffeurs geen afgezaagde 12 gauge shotgun tegenwoordig? En zo ja; waarom dan nog niet?

darmflora | 11-12-08 | 10:04

Tja het is ook erg koud in Finland hè? Wat moet ie dan, de buschauffeur in bermuda shorts beroven? Beetje stigmatiserend weer van GeenStijl.

liggend_streepje | 11-12-08 | 10:04

"Maar als je zo kalm kan blijven heb je of geen geweten of een flinke dosis ervaring."

Bicycle_Repairman | 11-12-08 | 09:59

Dat geweten werkt wellicht niet inzake de behandeling van niet-moslims? Ben het met je eens dat het zeer opvallend is. Zou hij ook een medelander zo 'cool' bedreigen? Vragen, vragen, vragen. Maar ja, wanneer is iemand in NL laatstelijk met een mes (nagenoeg) onthoofd? En door wie? En waarom? Vragen, vragen, vragen.

NoMinister | 11-12-08 | 10:04

Forbidden
-------------

Komt omdat Referer wijst naar geenstijl.nl even url kopieeren en in een nieuwe tab/browser uitvoeren.

@redactie: Is hier geen technische oplossing voor?

atm0s | 11-12-08 | 10:03

Ik stem ook op de PVV. Als ik dan volgens de linkse socialisten (Hitler was ook een socialist) extreemrechts ben is dat prima!

Verwarend he!

Kruiddamp | 11-12-08 | 10:02

Arresteren en ter plekke TOET!!! Dat zal hem leren. Ik moet hem wel nageven dat hij blijkbaar tellen heeft geleerd. Ies niet maakkelijk van 10 tot 0 terug tellen.

T@ Riest | 11-12-08 | 10:02

Als de PVV extreem rechts is, wat is dit dan, extreem links??

Bert Whaha | 11-12-08 | 10:02

Spiegeltje spiegeltje aan de wand, kun je de tweede link eens laten zien?

illuvatar | 11-12-08 | 10:01

Ach, het is maar een incidentje, tog?

Pieter Bas | 11-12-08 | 10:00

Ook nog dankjewel zeggen bij het uitlopen van de bus.
Maar als je zo kalm kan blijven heb je of geen geweten of een flinke dosis ervaring.
Toch maar snel oppakken dit mannetje

Bicycle_Repairman | 11-12-08 | 09:59

johan9991 | 11-12-08 | 09:58
LOL @ met bont en schouders.

Bier-Sexueel | 11-12-08 | 09:59

Alsof hij boodschappen doet in de supermarkt. Zo vanzelfsprekend, de manier waarop hij iemand de stuipen op het lijf jaagt. Sowieso voor het doorladen tien jaar erbij. Zou poging tot moord moeten zijn.

handsomedevil | 11-12-08 | 09:59

Slechte chauffeur, ik had een dot gas gegeven op het moment dat ie voor de bus langs wegliep.

..zapper | 11-12-08 | 09:58

En toch is het jammer dat je al snel voor extreem rechts uitgemaakt wordt als je melding maakt van het feit dat bepaalde nationaliteiten (maar vooral *culturen*) in de statistieken met bont en schouders boven de rest uitsteken.

Over oplossingsrichtingen mag dan al helemaal niet gesproken worden. Beter is het natuurlijk om zowiezo geen aangifte te laten doen, maar in ieder geval om geen opsporing te plegen. Mocht je er als politiekorps echt niet onderuit komen om zo'n prachtjongere aan te houden dan is het altijd wel mogelijk om ergens een vormfoutje te maken. Want anders zou er zo maar een taakstraf uit kunnen volgen en dat is zielug.

Vroeger zeiden we hier nog wel eens dat deze of gene ongezien een kwaal kon krijgen, maar dat blijkt, gezien de linkse aandacht niet meer mogelijk.

johan9991 | 11-12-08 | 09:58

LifeCatcher | 11-12-08 | 09:36

Goed zo. Het mag niet 100% de waarheid zijn op dit moment, deze respectloze houding beperkt zich vanzelfsprekend niet tot het domein van de hebzucht. De sexuele drift zal op dezelfde wijze worden voorzien van bevrediging, dat bedoelt u waarschijnlijk te zeggen en dat ben ik geheel met u eens. Dat is gewoon logica. Maar als je dat niet heeeeel genuanceerd opschrijft gaan de voorbips-reguurders meteen op hun linkse apenrots zitten hautain doen. That's NL, that's links, that's life at this moment. In NL dan. Gelukkig hebben we harde journalisten zoals Pauw & Witteman en is Marco Borsato goede dingen * kuch * aan het doen. Komt het vast weer goed in NL. NOT.

NoMinister | 11-12-08 | 09:58

Wat een lutser. Wat zou de buit nou zijn, 40 euro ofzo? Zal wel een zielige jeugd hebben gehad, dat wordt een weekje schoffelen.

Datniet | 11-12-08 | 09:57

Zal ook weer eens niet.

Master Ian | 11-12-08 | 09:56

Keurig Nederlands, accentloos, chapeau! Een uitstekend voorbeeld van intergratie. Menig overvaller van autochtone komaf kan aan deze jongen een voorbeeld nemen.

illuvatar | 11-12-08 | 09:56

Foute actie maar wel beleefd. Dat zeker. Erg beleefd.

koyt | 11-12-08 | 09:55

Haha die Televaag weer: op de foto in het artikel een zwart balkje over de oogjes van deze welopgevoedde riffijn en dan achter de link gewoon het hele filmpje zonder...

Ad Fundum | 11-12-08 | 09:55

Mahuta | 11-12-08 | 09:53 een pistool is haram ja.

van dal | 11-12-08 | 09:55

Lying Dutchman | 11-12-08 | 09:52
jahoor..

SwaY | 11-12-08 | 09:54

Als hij over zijn verdienste ook maar gewoon inkomstenbelasting betaald! Alleen jammer van zijn slechte zakelijke instinct. Als je dan toch zover bent als ondernemer ga dan voor een juwelierszaak ipv die € 30 van lijn 6.

hou-ut | 11-12-08 | 09:54

+1 voor de nette overval, dat dan weer wel.

E. Bartels | 11-12-08 | 09:54

1. Dit is geen marokkaan. Hij heeft een ander accent.
2. Voor deze opbrengst kan hij beter het pistool verkopen, krijgt 'ie meer

Heibeltje | 11-12-08 | 09:54

Drs. Voorbips | 11-12-08 | 09:41
Snotdrol?
Is dat het beste dat je er van kon maken?
Dit land is verloren...

LifeCatcher | 11-12-08 | 09:53

Lying Dutchman | 11-12-08 | 09:51
Bontkraag in kwestie had pistool in linkerhand. Dit kan ook geen toeval zijn.

Mahuta | 11-12-08 | 09:53

J. Trajkovic | 11-12-08 | 09:50 nee, gewoon het stukje zoals dat op spitsnieuws.nl staat met comments er onder, copy/paste naar zetwerk, en drukken maar.

van dal | 11-12-08 | 09:53

Hij blijft ook zo ontzettend netjes omdat hij niet echt zenuwachtig is. Maar ja, zou ik een 'varken' overvallen, dan zou ik dat ook niet zijn. Is logisch. Maar wel eng. Zal wel door policor NL niet zo worden gezien, die zien een jonge jongen, liefst minderjarig want dat scheelt voorlopig in de misdaadstatistieken, die geen kansen heeft gehad en in een slecht milieu is opgegroeid. Dat dat ethisch erg interessant is maar pratisch mij geen bal interesseert, vinden ze vast heel erg erg. Dat wel, dit niet. Wanneer worden we eens wakker?

NoMinister | 11-12-08 | 09:53

gewoon opsporen en ter plekke kapotschoppen

T-Bone | 11-12-08 | 09:53

Ook typisch dat in veel (vooral linkse) media dit soort jongens 'kwajongens' of 'boefjes' worden genoemd he? Ik vraag me dan af: hoever moet je gaan om crimineel/uitschot van de samenleving/terrorist te worden genoemd?

Mordax | 11-12-08 | 09:52

Heeft deze jongeman al een peilbaken op z'n scootert, of is hij nog bezig geld bij elkaar te roven voor zo'n gemotoriseerd fietsje?

Bier-Sexueel | 11-12-08 | 09:52

Jongens het zit in het aard van het beestje, laat die knul toch beroven. Vind het gewoon netjes dat hij beleefd blijft.. +1

G-ew-el-di-g | 11-12-08 | 09:52

@SwaY | 11-12-08 | 09:50
Fijn Sway, als je straks nog even hebt.........?

Lying Dutchman | 11-12-08 | 09:52

37 overvallen op overvallersgezocht.nl, waarvan 34 in Amsterdam. Ik zeg muur er om, dan had je daar maar niet moeten gaan wonen. Kudt stad.

E. Bartels | 11-12-08 | 09:52

@Drs. Voorbips | 11-12-08 | 09:47
Ach, het geijkte, dat je wel heel rechts moet inzetten om rechts van het midden uit te komen.

Lying Dutchman | 11-12-08 | 09:51

Laten we hopen dat z'n Icesave-tegoeden snel vrijkomen,dan kan hij deze kwajongensstreken voortaan achterwege laten.

R.B.Scott | 11-12-08 | 09:50

Lying Dutchman | 11-12-08 | 09:49
tegen mij mag je alles kwijt hoor .. dan weet je dat ;)

SwaY | 11-12-08 | 09:50

@van dal | 11-12-08 | 09:39
Hehhh ??? Wat moet ik me daarbij voorstellen ? Een soort ingezonden brieven ofzeau ??

J. Trajkovic | 11-12-08 | 09:50

@SwaY | 11-12-08 | 09:46
Kan moeilijk zeggen dat ik een poster van Wouter Bos boven mijn bed heb hangen.

Lying Dutchman | 11-12-08 | 09:49

@ Mordax | 11-12-08 | 09:47
Welnee, mijn waarde! Het is overduidelijk dat deze jongeling driftig campagne voert voor het heropbouwen van guillotines op marktpleinen in het ganse land.

Multiflauwekulti | 11-12-08 | 09:49

Heb je altijd na sinterklaas deze overvalletjes. Het zijn de chocoladepistool incidentjes, niet te druk om maken. Moet zo'n chauffeur toch ook weten. Gewoon je snufferd op de loop en kauwen maar.........

Bert Whaha | 11-12-08 | 09:48

@Lebowski Achiever | 11-12-08 | 09:37
Klopt. Voor het filmpje kon/kan je door naar de dumpert.
Op zich wel een nieuwswaardig bericht, off course. Alleen erg goedkoop scoren .
Wij kunnen zo ook makkelijk 100 + comments scoren. Tip : Theo van Gogh is vermoord....

J. Trajkovic | 11-12-08 | 09:48

@van dal | 11-12-08 | 09:40 Nee gisteren haalde ik het net niet.

Lying Dutchman | 11-12-08 | 09:48

Maar hoe zit het nou met al die zeehondjes die neergeknuppeld worden voor al dat bont??

Gewoon Niels | 11-12-08 | 09:48

-weggejorist-

theo4116 | 11-12-08 | 09:47

Deze jongen is gewoon campagne aan het voeren voor de PVV. Schande dat hij zich inlaat voor zo'n 'extreemrechtse' partij!

Mordax | 11-12-08 | 09:47

@Lying Dutchman | 11-12-08 | 09:40
Nooit toegeven dat je zo dom bent om op de PVV te stemmen. Wat gaf u als repliek dan?

Drs. Voorbips | 11-12-08 | 09:47

Lying Dutchman | 11-12-08 | 09:40
O jah joh? dat meeeeeeen je niet..

SwaY | 11-12-08 | 09:46

Al vana 19 november 2008 is er een glashelder signalement en nog steeds geen aanhouding. Toont maar weer eens de hechtheid van de Marokkaanse gemeenschap aan.

godsammekrake | 11-12-08 | 09:46

Falastine | 11-12-08 | 09:36
Het Fins en het Turks schijnen van dezelfde taalfamilie af te stammen. Heb ik ook maar gehoord.

Mahuta | 11-12-08 | 09:45

is dat niet Yes-R ? dat neefje van Ali B

blonde slet | 11-12-08 | 09:45

Wat een keurig opgevoedde jongeman. Jammer dat ik geen schoonzoon nodig heb. Hulde!!!!

helmpie | 11-12-08 | 09:45

Falastine | 11-12-08 | 09:36
Al is het een Frog (zoals MultiF al sprak).

En Hollanders is volgens mij met hoofdletter H, net zoals Turk of Turks

ZaK-Weg | 11-12-08 | 09:44

Dat sommigen, dit nog leuk vinden ook, onvoorstelbaar.

Het is weer, JA WEER ,zo'n klerelijer.
En alles en iedereen roept maar weer 'incidentje' kan gebeuren, niks aan de hand, blanken doen dit ook hoor. echt waar, dat het marokkaan is is niet waar.

Maar helaas werkelijkheid is, dat mr. Buschauffeur naar de kleaute is en alle andere marokaantjes zien hoe makkelijk het is in Nederland, om als snotneus met een PISTOOL een overval te doen.

En we mogen maar niks zeggen hierover.... We mogen niet benoemen, dat mogen alleen linkse idioten en Doekle.

Het wordt heel erg zo....!

Creaguurder | 11-12-08 | 09:44

Hdevries | 11-12-08 | 09:43 precies, hij kwam te voet..

van dal | 11-12-08 | 09:44

Nette transactie. Deze zandneger is geslaagd voor zijn basisdiploma kruimelovervallen. Heeft potentie om door te groeien voor het echte werk.

Mahuta | 11-12-08 | 09:43

Is het misschien niet handig om eerst te weten bij welk busstation dit is? Voordat we heel Gouda gaan afzoeken

Hdevries | 11-12-08 | 09:43

Valt me toch op dat als je naar overvallersgezocht kijkt het bijna alleen maar mensen met een getinte huid zijn. De blanke mensen komen niet verder dan de avondwinkel.

1st Male Lesbian | 11-12-08 | 09:42

Bij arrestatie graag een onderhandelaar meesturen om uit te leggen, draagvlak te creeeren voor het feit dat dit filmpje tijdens het offerfeest gedumpt is.
Geen Stijl, dat is ronduit respectloos!

Bloemkoolhoofd | 11-12-08 | 09:42

Overvaller een waarschuwing of voorwaardelijke straf en de chauffeur een boete voor het roken. Zo zal het wel aflopen

Bankman6860 | 11-12-08 | 09:42

Kwestie van prioriteiten. De politiek zou extra geld uit kunnen trekken om hier daadwerkelijk eens iets aan te doen. Maar liever bezuinigen ze op het politiebudget om dit geld aan nuttige dingen te besteden.
www.elsevier.nl/web/10215545/Nieuws/Po...

spanarchist | 11-12-08 | 09:42

@LifeCatcher | 11-12-08 | 09:36
kijk dat zijn intelligente comments...
Maar dan zegt hij wel alstublieft... Zo'n snotdrol is erg, maar hij is in ieder geval niet achterlijk zoals u, mijnheer Llifecatcher


Drs. Voorbips | 11-12-08 | 09:41

Zeker een "nette" overval. Meneer, alstublieft en tot ziens... keurig heur.
Zo hoeven er in ieder geval geen doden en gewonden te vallen.

Stroopdoos | 11-12-08 | 09:41

@DGNAT | 11-12-08 | 09:35

Klinkt allemaal stoer maar ben bang dat je op zo'n moment weinig doet, tenzij je een gedegen opleiding hebt als marinier/commando achter de rug hebt om in dit soort situaties je hoofd koel te houden.

Pest is alleen in nederland, als Finnus Bontkragus Roveris iets verkeerd terecht komt jij een gratis verblijf krijgt in een of andere penetratie inrichting.

Bluto Blutarsky | 11-12-08 | 09:41

Forbidden
You do not have permission to access this document.

--------------------------------------------------------------------------------

Web Server at 50mostwanted.nl

snokkertje | 11-12-08 | 09:40

Lying Dutchman | 11-12-08 | 09:40 alsof je dagelijks PVV stemt..

van dal | 11-12-08 | 09:40

Ouders hebben heel nie gefaald!
Hij spreekt toch netjes met twee woorden, ook duidelijk verstaanbaar Nederlandsch. Duidelijk geen gevalletje integratieproblematiek hoor. Gewoon een kansloosch tiepje dat te lui is om te werken en op een eerlijke manier patronen voor zijn pistooltje te kopen.

Zit je rustig een saffie te roken, te wachten tot je shift begint, komt er zo´n klootviool een pistool in je gezicht schuiven.
Man gelijk in de WAO, spiegiesche ondersteuning en dan gek vinden dat we weinig mensen bereid vinden om bij het OV te werken.

ZaK-Weg | 11-12-08 | 09:40

@ Falastine | 11-12-08 | 09:36
Kan mij het goddomme verrotten of het een mocro of een turk is, gek dat je er los rondloopt. Al was het een fransoos. Dat kudtkind hoort eerzame werkende burgers geen trauma te bezorgen door een bus te overvallen.

Multiflauwekulti | 11-12-08 | 09:40

Ach, ik sta nergens meer van te kijken. Ben onlangs nog voor extreemrechts uitgemaakt omdat ik PVV stem.

Lying Dutchman | 11-12-08 | 09:40

J. Trajkovic | 11-12-08 | 09:36 bij sommige berichten in de papieren spits staan de comments van spitsnieuws eronder...

van dal | 11-12-08 | 09:39

@LifeCatcher
Als we overal om gaan huilen dan wordt het hier een beetje een dooie boel.

Balzakius | 11-12-08 | 09:38

Ran the Man | 11-12-08 | 09:37 bij hermes kost het één dag salaris, roken in de bus... bellen onder het rijden trouwens ook.

van dal | 11-12-08 | 09:38

Zit die klootzak te roken toch niet normaal.

dickel | 11-12-08 | 09:37

J. Trajkovic | 11-12-08 | 09:36
ik zag alleen een foto op SN. Geen filmpje.

Lebowski Achiever | 11-12-08 | 09:37

Zou die chauffeur nu na al dit traumatisch leed ook zijn baan nog verliezen voor illegaal roken in de bus? Zie die rookdwarreltjes dan.. Of zouden dat zweet dampen zijn :)

Ran the Man | 11-12-08 | 09:37

Dit soort jongen verkracht de hele dag door met die zelfde pistool jullie dochters.
En maar lachen op Geenstijl.

LifeCatcher | 11-12-08 | 09:36

allemaal kleurtje op die zoeksite, ies diskriminasie

wolfje23 | 11-12-08 | 09:36

Niet alleen worden de berichten van SN gerecycled. Tevens wordt zonder bronvermelding het ( gevatte) commentaar van de raeguurders ( over het met twee woorden spreken bv.) overgepend.
Jammer Fleischbaum, writersblock ? Kan ik me nauwelijks voorstellen met het gebruikelijke copy/ pasten van ANP.....

J. Trajkovic | 11-12-08 | 09:36

FINFINFIN ik zie eerder een Turk maar goed ik als Turk kan dit beter inschatten als jullie hollanders jullie kunnen noooooooit het verschil zien maar als er overvallen zijn dan zien jullie gelijk dat het een fin is Apart hoor!

Falastine | 11-12-08 | 09:36

Ik sta ´s avonds ook wel eens laat bij het busstation, dan denk ik wel eens als mij dit overkomt dan hoop ik dat die vent hard kan rennen.
Kan die nog een pistool hebben, het risico dat ie schiet durf ik wel te nemen.

DGNAT | 11-12-08 | 09:35

Leg dit soort filmpjes even op tafel bij Professor Donselaar en vraag hem of zijn rapport wel klopt.
De gek !

Mazzeltov | 11-12-08 | 09:34

De partij van de dieren heeft een beloning uitgeloofd voor de gouden tip. Dat bondkraagje kan volgens hun echt niet meer anno 2008! Voor de rest zag het er naar Nederlandse maatstaf prima uit. Een verzorgde en gedisciplineerde overval van een karimmineel (Uhh Eskimo)

1-2tje | 11-12-08 | 09:34

safumufh | 11-12-08 | 09:25 van mij mag dit elke dag de openingspost zijn tot ie gepakt is. kutjong met z'n "alstublieft" en het "tot ziens" bij het weggaan. dat laatste geeft aan dat ie nog wel een keer weer terug wil komen voor meer geld.

van dal | 11-12-08 | 09:34

neppe shit. Hij let een paar keer niet eens op.... tijd voor wat Krav Maga/Vale Tudo training voor OV personeel. The Dude helpt graag mee.

Lebowski Achiever | 11-12-08 | 09:33

Netjes kloppen op de ruit, binnenkomen met een nog niet eens doorgeladen pistool. "alstublieft, meneer, dank u wel, tot ziens." En ook niet van ik tel tot 3 neen...10 hele seconden krijgt de busman.
De multicultule samenleving blijkt toch een succes!

Ad Fundum | 11-12-08 | 09:33

Diareeremmer | 11-12-08 | 09:21
Ik had het reaguurdersvolk ook al gewaarschuwd. Niet te snel oordelen, niet je hart luchten, niet je onderbuik laten spreken, maar ook niet nadenken. De Vierschaar is weer aktief, onder bezielende leiding van Donkelaar, die een vernietigend moreel oordeel uitspreekt over ieders handelen dat niet past in het veelkleurige schilderij der weldenkendheid.
Het optreden van deze inquisiteur op Nova was van een tenenkrommende lelijkheid en valsigheid. Zelden heb ik iemand met zo veel triomfantelijkheid een fatwa horen uitspreken over een politieke partij en over al diegenen die om welke reden dan ook hun stem hebben uitgebracht op die partij.
We zagen de ultieme arrogantie van een gelijkhebber die volkomen misplaatst roept dat hij de geschiedenis aan zijn kant heeft, nee dat de geschiedenis zich volgens zijn schema voltrekt.
Ik heb er grote, heel grote vraagtekens bij en zeg hier hardop dat ik niet zou weten aan welke kant van de boekenkast hij nou eigenlijk staat, de boekenkast die hier op schaamteloze wijze voor eigen gelijk wordt misbruikt.

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 09:33

totaal onnodig te laden. + 1 jaar extra aub.

Octavianus | 11-12-08 | 09:31

Al kende ik hem, ik gaf hem niet aan.
Keurige jongen!
Beetje minder van dat pistool maarja, het leven word ook steeds duurder, met een salaris red je het niet meer.

Jim Beam | 11-12-08 | 09:31

Mja, bontkraagjes... wat zal ik zeggen, ik ben er heilig van overtuigt dat de Neanderthaler meer verstand en restpec voor de mensen en medemensen had dan die rifbewoners. Het is me alleen een raadsel waarom de eerste is utgestorven. Ik hoop nu alleen dat ik niet discriminerend ben. Met name die falende ouders neem ik kwalijk dat ze niet hun plicht deden. En daarna maar imams sturen uit rifcountry stelletje amoebes in dit kabinet. Ik geloof dat ze dit incident weer afdoen als in het kader van geloofsovertuiging etc...

perchloorazijnpisser | 11-12-08 | 09:31

aardige knul! waren alle finnen maar zo goed opgevoedt.

joerisloerie | 11-12-08 | 09:30

@ Ikdus | 11-12-08 | 09:28
Ja... en hij is nog links ook (voor de kijkers: rechts)!! Wat wil je als multikulti-knuffelaer nog meer...

Multiflauwekulti | 11-12-08 | 09:30

Ben benieuwd wanneer deze hard werkende buschauffeur bij z,n baas op het matje moet komen. Roken tijdens een overval mag helemaal niet, die overvallert krijg toch maar mooi al die rook binnen. En dat kan niet he, dat mag niet.

Voor de rest heel veel respect voor die Fin. Hij doet het toch maar even met gevaar voor eigen gezondheid.

hero_of_heaven | 11-12-08 | 09:29

Nu maar hopen dat hij weet hoe je het wapen weer moet ontladen.
Vreemde aanpak overigens waardoor de chauffeur eerst denkt wat moet die gozer. Het lijkt ook wel of het wapen niet echt op de chauffeur gericht wordt. Gelukkig is de chauffeur niet gedwongen te stoppen met roken :)

antizanic | 11-12-08 | 09:29

Meneer , ik wil graag brief geld alsjeblieft :(

aaaawh toe nou *huilt*

kavinos | 11-12-08 | 09:29

Lijkt Yeser (Yasar, Yes-R, Ye-Ser of whatever) wel, ja die neef van Ali B. Alsof ie zijn Itune probeert te slijten bij die zielige B.Chauffie

waxmask | 11-12-08 | 09:28

Is dit dan zo'n voorbeeld waarvan mensen zeggen; "JA maar er zijn ook nette marokkanen"

Ikdus | 11-12-08 | 09:28

Hey! Is dat niet Valerio!?

Peacemaker2 | 11-12-08 | 09:28

-weggejorist-

KaKeL Kees | 11-12-08 | 09:27

Ongelovelijk, zo koelbloedig.

Balzakius | 11-12-08 | 09:26

wat is dat toch met die bontkraagjes? Zou dat iets te maken hebben met het geboortekanaal? Mmmm...

quasielaks | 11-12-08 | 09:26

-weggejorist-

RientjevdAersmade | 11-12-08 | 09:25

Typisch, ik geef net de link naar een eerder bericht met exact hetzelfde filmpje/plaatje/sujet en nu werkt ie niet meer....

Hoe dan ook, dezse jongeman was eerder op geenstijl. Ik als gebruiker vind niet dat we nu een spreekbuis voor justitie moeten gaan worden als ze niet direct iemand naar aanleiding van een filmpje kunnen vinden. Eén keer plaatsen lijjkt me genoeg.

safumufh | 11-12-08 | 09:25

@,
In dat artikel stond niet dat het om een keurig opgevoed Marokkaan ging.
Zie het als een rectificatie.

Pinocchio | 11-12-08 | 09:24

Doe als Israel: doodseskaders die willekeurig bontkraag leidertjes liquideren. (Of hebben jullie de laatste 35 jaar meegemaakt dat Palestijnen een El Al vliegtuig hebben proberen te kapen?)

BASinnic | 11-12-08 | 09:24

Mooie jas wel. Diepe zakken. Warm capuchonnetje.
*inlogt op behhh-kamp.anaal*

Multiflauwekulti | 11-12-08 | 09:23

"dank u wel meneer", "wilt u een bonnetje meneer", "fijne rit verder meneer"... het zit er gewoon allemaal niet bij he! Niks goede opvoeding.

Multiflauwekulti | 11-12-08 | 09:21

Behoorlijk intimiderend dat doorladen van het vuurwapen. Als die kansjongere per ongeluk zijn vinger te ver doorhaalt zit die chaffeur voor een lullige 100 euro dood achter het stuur.

Maar mag je verder niets van zeggen van deze prachtjongere en de cultuur waaruit hij voorkomt, want dan ben je extreem-rechts volgens non-valeur Donkelaar en consorten. Bovendien is deze nieuwe Nederlander goed opgevoed. Met twee woorden spreken immers.

Diareeremmer | 11-12-08 | 09:21

Als iemand weet waar deze jongeman woont graag even aan mij doorgeven, los ik het zelf wel even op. Uiteraard zal ik het dan ook filmen en hier achterlaten.

Eik1968 | 11-12-08 | 09:21

Zo, een echte "Bart Smith" 6 schots cal .357 LR type 3561.....

laardepul | 11-12-08 | 09:20

Paspoort Alstublieft, Paspoort jongetje. Je krijgt 10 seconden, en tot ziens.

IdiotUberAlles | 11-12-08 | 09:20

Dit is Mohammed helemaal niet! dit is Karim(mineel)!

TuuT | 11-12-08 | 09:19

het ingezette beleid van onze huiskameranarchisten, werkt op vele manieren door in de maatschappij, Carlito Junior hoeft zich nergens zorgen over te maken, bij een eventuele arrestatie wacht slechts de taakstraf!

william7055 | 11-12-08 | 09:19

De ideale schoonzoon.
Meneew, kut van uw dochter alstublieft

Pinocchio | 11-12-08 | 09:19

Lijkt me vrij slecht voor je boeven imago;
Een paar tientjes van een buschauffeur roven door veel alsjeblief te zeggen met een kanon in de hand, en er dan later achterkomen dat je hele kansloze aktie in HD kwaliteit op dumpert te vinden is.

Meneer | 11-12-08 | 09:18

-weggejorist-

Marcellis Wallace | 11-12-08 | 09:17

Hij lijkt op Javier Guzman..

SuS | 11-12-08 | 09:17

Dat pistool zou eens anaal ingebracht moeten worden bij Mohammed..
Maar even normaal, die jongen heeft met de Krediet crisis toch ook geld nodig gehad om schaap te kopen voor het offerfeest? We moeten dat offerfeest gewoon subsidiëren!

RechtseRotzak | 11-12-08 | 09:16

Hoeveel keer wordt dit filmpje nou nog meer geplugd hier?

F. von Zeikhoven | 11-12-08 | 09:16

Als ze die jongen maar niet oppakken tijdens 1 of ander islamitisch feest, dan worden de ouders weer zo boos.

BTW hij hield z'n pipa niet echt overtuigend vast, was er geen commando in de buurt die razendsnel de blaffer had kunnen afpakken om een stuk of 6 keer op het rover-schorem te schieten?

zum kotzen | 11-12-08 | 09:16

Snap niet dat hier zo lacherig over wordt gedaan. Als er een pistool op je gericht wordt, heb je hier jaren een trauma van. Dat joch heeft geen idee wat voor een schade hij aanricht, bedankt rechtstaat.

Politeia | 11-12-08 | 09:16

hij vraagt toch netjes.
het is ook nooit goed.
hij had hem ook gewoon kunnen afknallen

DGNAT | 11-12-08 | 09:15

Keurige man, daar kan menig jongeman een voorbeeld aan nemen

Ronman2k | 11-12-08 | 09:15

spanarchist | 11-12-08 | 09:11
Je bedoelt dat Edgar Vos een legging gaat ontwerpen?

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 09:14

Was deze jongeman al niet eerder te bewonderen op GS? Enige waarvan ik hem herken is van GS. De 'herkennen-link' geeft trouwens een dikke 403.

safumufh | 11-12-08 | 09:14

Kwam hij nou nog een keer terug voor het muntgeld?

OoO | 11-12-08 | 09:14

Lol @ Spanarchist...

Niertje | 11-12-08 | 09:12

hoorde ik hem nu tot ziens zeggen?

ouder | 11-12-08 | 09:12

Excuus voor de overlast.

Johnny Mieremet | 11-12-08 | 09:11

Dat volk doet het gewoon om op GS te komen

wao-ertje | 11-12-08 | 09:10

Het lijkt erop dat de chauffeur aan het roken is. Is het geen inspecteur van de arbeidsinspectie die gewoon de boete int?

Bier-Sexueel | 11-12-08 | 09:10

Pas op. Als je hier iets van zegt richting analyse van de situatie zal dat uitgelegd worden als een extreem-rechtse uiting.

Schoorsteenveger | 11-12-08 | 09:10

Hij vergat: "een prettige dag nog!"

mail cheauvinist pic | 11-12-08 | 09:10

Dat wordt rooibosthee drinken met de ouders en "foei, dat mag niet jongeman", zeggen.

Niertje | 11-12-08 | 09:10

"Een beeetje opschieten..." hahaha dat is toch niet meer beangstigend!
En ook nog Alstublieft zeggen..
Je kan zeggen wat je wil, wel een nette overvaller hehe

@Kop Koffie | 11-12-08 | 09:04

Indeed

Swarley.. | 11-12-08 | 09:09

Soms is het wel jammer dat je in een rechtstaat mensen niet zomaar kan laten verdwijnen - ik weet, het is maar goed ook. Dit jongmens zou wat mij betreft een enkeltje 6ft mogen krijgen.

Inert | 11-12-08 | 09:09

Hoop dat op een dag hij zelf een keer een gun in zn gezicht krijgt.

jammer dit | 11-12-08 | 09:09

Nu gaan er waarschijnlijk weer allemaal negatieve reacties over deze bevolkingsgroep komen, maar we moeten ook bedenken dat deze jongeren gewoon het slachtoffer zijn van onze samenleving en overal tussen wal en schip vallen.... *uitzetten en/of afknallen die gasten mompelt*

Wim-Lex | 11-12-08 | 09:09

Uit het boekje: netjes vragen, blaffer doorladen en rustig weglopen

grote regelneger | 11-12-08 | 09:09

-weggejorist-

Marcellis Wallace | 11-12-08 | 09:08

-weggejorist-

bima | 11-12-08 | 09:08

Lullig hoor Fleischbaum, om een relatie tussen afkomst en criminaliteit te leggen...

sjaakdeslinksesul | 11-12-08 | 09:08

@ godsammekrake | 11-12-08 | 09:07
Of Achmed..

Knorretje 2.0 | 11-12-08 | 09:08

blijven lachen!

randemiel | 11-12-08 | 09:08

Smile! Je staat... nou ja, u weet wel. Hoe gaat het nu met de bus?

Bier-Sexueel | 11-12-08 | 09:07

fuckje | 11-12-08 | 09:07
Dan wel met een scheepstoeter neem ik aan?

SwaY | 11-12-08 | 09:07

Zou het de moeite waard geweest zijn? Volgens mij kan ie van de opbrengst die gun niet eens financieren..

Knorretje 2.0 | 11-12-08 | 09:07

Wie zegt dat ie Mohammed heet? Kan ook Ali zijn..

godsammekrake | 11-12-08 | 09:07

De 2e link werkt bij mij niet....

PTX | 11-12-08 | 09:07

Hij mag van mij _TOET_ en -Toettoet.

fuckje | 11-12-08 | 09:07

Is dat niet Lebbis, als in 'Lebbis en Jansen' ?

JohnnyBGood | 11-12-08 | 09:05

Kijk eens aan en dat terwijl je nog maar een eurootje voor de bus hoeft neer te leggen tegenwoordig.

SwaY | 11-12-08 | 09:05

Het is zeker geen Fin? Of wel?

Sponz | 11-12-08 | 09:05

-weggejorist-

Kop Koffie | 11-12-08 | 09:04

Normen en waarden! Het beleid werkt!

godsammekrake | 11-12-08 | 09:04

Keurige jongeman, kun je helemaal niks van zeggen.

CoJoNes | 11-12-08 | 09:04

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl