Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vrouwenmepper Pvda Arnhem op non-actief

luisterenpats.jpgEen ding scheelt. Hakim Hmadouch hoeft zich tijdens kerst en oud & nieuw in ieder geval geen zorgen te maken over eventuele drukke werkzaamheden. Het Marokkaanse raadslid voor de PvdA in Arnhem heeft van zijn werkgever tenminste tot 6 januari 2009 vrij gekregen. Op die dag moet de Hakim de ex-schoenenverkoper namelijk als verdachte opdraven bij de politierechter. Gevalletje van wapperende handjes in de relationele sfeer. De Chef Integratie wordt verdacht van mishandeling en bedreiging van zijn echtgenote. Integreerde mevrouw Hmadouch iets te veel naar het zin van haar man? Hoereerde zij hoofddoekloos op de Hollandse wegen der verleiding? Of betreft het hier simpelweg een serpent van het zuiverste water dat die paar correctionele tikken gewoon nodig heeft? We zullen het wellicht nooit komen te weten want bij de Arnhemse PvdA wenst niemand op de kwestie in te gaan. "Er is een gerede kans dat er niets aan de hand is, iemand is pas schuldig als de rechter hem veroordeelt", aldus fractieleider Rudi Rikken. Alvast fijne feestdagen gewenst aan de familie Hmadouch.

Reaguursels

Inloggen

Alweer een Hakim in de pvda het is toch onbegrijpelijk dat soort lui op te nemen in de politiek maar ja het is weer de pvda he 55% buitenlanders in A.dam heb ik m ij laten vertellen ga zo lekker door met ONS NEDERLAND te verkwanselen. Al dat tuig denkt nog steeds dat de vrouw onder hen staat jullie moeten je schamen stelletje idioten.

bernardus | 11-12-08 | 11:17

Ik hoop van ganser harte dat de PvdA van deze zoveelste affaire nu eindelijk eens geleerd heeft dat je mensen op hun competenties moet beoordelen, in plaats van op hun huidskleur, geslacht of afkomst. Maar dat zal wel weer ijdele hoop zijn. De volgende excuus-truus of excuus-allochtoon staat zich achter de coulissen al warm te draaien, zeker weten.

Ivoren Toren | 11-12-08 | 09:40

De PvdA zinkt steeds dieper..... Het is goed dat mijn Troelstra-socialistische grootvader gecremeerd is, anders zou hij zich in zijn graf hebben omgedraaid. Uh, wat heet, met zijn actiebereidheid zou hij uit de doden zijn opgestaan om de socialistische Augiasstal uit te mesten. Wat een ellende, zoveel wangedrag in één Partij.

johaster | 11-12-08 | 07:57

In sommige culturen (landen) is het heul normoal om je vrouw ff flink te meppen als ze daar om vraagt, mag dat ook al niet meer in Holland?? Die mensen mogen hun cultuur toch wel hier beoefenen?

de ridder o h paard | 11-12-08 | 04:11

vrouwen meppen is tog een beetje kultuur, vergelijkbaar met dwergwerpen? geef die man subsidie

boerepatat | 10-12-08 | 22:34

Stond gewoon even tegen haar aan te swaffelen en dat vond ze leuker dan dat gepruts van haar man... Is ie gelijk boos...

vraaghetmijdanniet | 10-12-08 | 21:41

Gewoon 6 januari even naar de rechtbank en melden dat je komt voor de politierechter zitting (id'tje meenemen, drankje erbij) en je kan je ff vermaken.

blaatblaat | 10-12-08 | 17:20

Alsof politici zich ooit druk hoeven te maken over "drukke werkzaamheden"; politiek bedrijven valt toch echt niet als werk te bestempelen. Grof geld binnenharken en vet uitvreten met als tegenprestatie de hele dag een beetje ouwehoeren, vergaderen, koffie zuipen, borrels bijwonen en lintjes-doorknippen. Af en toe een wetsvoorstelletje of verordening erdoor drukken waarmee je het leven van de mensen die wel werken het leven zuur maakt, en klaar is Kees. Dan zorgen dat je politiek buiten het potje pist en vervolgens een jarenlang wachtgeld toucheren. "That's not working, that's the way to do it; money for nothing and your chicks for free" (Dire Straits)

Brouhaha | 10-12-08 | 16:11

Iemand is pas schuldig in Nederland als de rechter hem veroordeelt!
Laten we dit niet vergeten, Nederland kent een goede rechtsstaat, laten wij dit ook behouden door onze vooroordelen aan de kant te schuiven, en wachten tot het vonnis wordt bekendgemaakt!

oSamirr | 10-12-08 | 14:46

iemand is pas schuldig in Nederland als de rechter hem veroordeelt
dus laten wij niet beoordelen, en wachten tot de uitspraak!

oSamirr | 10-12-08 | 14:37

SwaY | 10-12-08 | 14:22

*gniffeld in het andere hoekje en mompelt ondertussen iets van was ooit drent enzo*

ZaK-Weg | 10-12-08 | 14:31

Naast natuurlijk het feit dat ik de muziek ken en weet wie het zijn.. *gaat zich diep in de hoek zitten schamen.

SwaY | 10-12-08 | 14:22

ZaK-Weg | 10-12-08 | 13:59
Kunnen jullie alsjeblieft stoppen over de spitfires.. ? libido verlagend ook..

SwaY | 10-12-08 | 14:22

Bert Whaha | 10-12-08 | 12:40

Scheld'n dut gien zeer, moar aije mie houw´n, houw ik oe weer...

** gaat ook ff links bij varsseveld **

ZaK-Weg | 10-12-08 | 13:59

recht op godsdienstvrijheid,
in de islam is een corrigerende tik geoorloofd,
ontastbaarheid van eigen lichaam

mischien lost wilders het wel op.

legalized | 10-12-08 | 13:57

-weggejorist-

El-Sevir | 10-12-08 | 13:49

Marokaaaaanen vieren geen kerst

StuffKikker | 10-12-08 | 13:45

Goh, dat hoor je nou nooit, PVDA raadsleden met een moslimachtergrond met wapperende handjes.

Martinello | 10-12-08 | 13:39

Voor diegenen die het ècht willen weten: de zitting van 6 januari is gewoon openbaar hoor.

semper penis | 10-12-08 | 13:27

Bert Whaha | 10-12-08 | 12:53
Zoals eerder al te lezen was laat SwaY de klabanus liever in het midden.

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 12:57

hahaha hij is goed toch Sway?

Bert Whaha | 10-12-08 | 12:53

Porrello | 10-12-08 | 11:53
Zou u zich alstublieft eens willen verdiepen in het onderscheid tussen een atheïst en iemand die niet gelooft?

Dhr. Peesvlees | 10-12-08 | 12:50

hoho niet moeilijk over doen, kwestie van een terugvalletje in gebruiken, brave borst moest zich nu eenmaal manifesteren, vanwege vragen uit broederlijke kring, dus nogmaals niks aan de hand doorlopen, en nu u mevrouwtje Hamadouch, hoort onverstaanbaar gemompel vanuit blauw gezicht, opgezwollen lip inclusief dichtgeslagen ogen.

william7055 | 10-12-08 | 12:43

Bert Whaha | 10-12-08 | 12:40
ga ff links bij varsseveld!

SwaY | 10-12-08 | 12:41

Ik zal oe met de piele teg'n de bek anslaon, tot oe de titt'n overend gaon staon!

Mag dat ook niet?

Bert Whaha | 10-12-08 | 12:40

de laatste man | 10-12-08 | 12:23
LOL. Sportief.

Jaap de Paap | 10-12-08 | 12:37

Zoals een oud arabisch spreekwoord luidt:
geef je vrouw elke ochtend een pak slaag, als jij de reden niet weet, weet zij het wel.....

zoonvanrita | 10-12-08 | 12:36

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 12:32
En bedankt he! :p

SwaY | 10-12-08 | 12:34

SwaY | 10-12-08 | 12:23
Je verveelt je gelukkig niet. Maar ja, zoals je zelf al zei: "Who cares?"

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 12:32

de laatste man | 10-12-08 | 12:25
Ik begrijp het wel.. je bent tenslotte de laatse man.

SwaY | 10-12-08 | 12:28

@ SwaY | 10-12-08 | 12:23
Whoeha! Offerte maken! Spannend bestaan heb jij :p

de laatste man | 10-12-08 | 12:25

+1 voor vrouw die zich wél wilde aanpassen en de moed had om aangifte te doen.

f*ck away off | 10-12-08 | 12:24

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 12:21
Ik, kan je wel gaan uitleggen dat ik ondertussen aan het: Bellen, msnnen, GSen, offerte maken en koffie aan het drinken ben maarja.. Who knows? of misschien beter.. Who cares?

SwaY | 10-12-08 | 12:23

@ mezelf
Nee, er schiet me niks te binnen...

de laatste man | 10-12-08 | 12:23

* probeert wanhopig een grap te verzinnen over Hakim en losse handjes*

de laatste man | 10-12-08 | 12:23

** Bleek ** 12:18

En u de vriend van mevrouw Groenteman?

grote haas | 10-12-08 | 12:22

En nu komt er een algemeen verbod voor islamieten hun vrouwen nog langer te slaan?

TiSNiX | 10-12-08 | 12:22

@ grote haas | 10-12-08 | 12:20
Hij heeft zich idd goed ontwikkeld in haatzaaien, onzin uitkramen, tegestellingen uitvergroten, ophitsen, dingen uit z'n verband rukken enz. enz...

Capt. Iglo | 10-12-08 | 12:22

SwaY | 10-12-08 | 12:18
U is niet zo'n goede multi-taskerT? Dacht dat alle vrouwspersonen dat buitengewoon goed konden.

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 12:21

** De Kabelpen** 12:08

Nog vanzelfsprekender...

grote haas | 10-12-08 | 12:21

Wilders is een zeer ontwikkeld mens, mijnheer Iglo.

grote haas | 10-12-08 | 12:20

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 12:18
Zo zie je maar weer ;-) Het, kan altijd erger :p

SwaY | 10-12-08 | 12:18

@ mezelf, bellen en typen gaat soms niet samen... gegrepen en maken ook dus en dan helemaal aan het einde: op jou kosten te drinken. (welgemeend excuus)

SwaY | 10-12-08 | 12:18

@ grote haas 12:07
u is ervaringsdeskundige ??

bleek | 10-12-08 | 12:18

SwaY | 10-12-08 | 12:17
Tsja, dan liever die vlakke hand tegen de wang, was ze achteraf toch nog liev....

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 12:18

@ grote haas | 10-12-08 | 12:09
Eigenlijk niet nee... Als Wilders begint te praten hoor ik trouwens toch alleen maar blablablabla blablabla blabla (ok you get the point) dus ik snap hem sowieso niet... Die man gebruikt een hoop worden vaak ook nog hard uitgesproken en eigenlijk zegt ie vrij weinig, hmmm..... waar heb ik dat eerder gezien...

Capt. Iglo | 10-12-08 | 12:17

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 12:11\
Ik had je op de bar gezet en je bij je ballen geggrepen en je, je excuus in het openbaar laten makan, om vervolgens nog een Blue Curacao met verse jus." (€6,75.

SwaY | 10-12-08 | 12:17

Was ze weer niet eens met haar besnijdenis die voor 25 december gepland stond?????????

Master Ian | 10-12-08 | 12:15

SwaY | 10-12-08 | 12:07
We hebben er ook zeker lol om gehad. Maar nu wek je mijn nieuwsgierigheid, hoe zou jij het hebben aangepakt?

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 12:11

Ies koeltoer en daar moet je als rechter respecteren, maw: geen straf, geen boete, nada.

Pikkestrijder | 10-12-08 | 12:10

.... en natuurlijk heeft hij de uitvretersportfeuille

Bestevaer 1977 | 10-12-08 | 12:09

Dat Geert Wilders die lui (meestal goed ontwikkeld, beschaafd, eloquent, zachtmoedig) het land uit wil hebben... Snapt iemand dat??

grote haas | 10-12-08 | 12:09

@grote haas | 10-12-08 | 12:07
Marokkaan.

J.N. de Kabelpen | 10-12-08 | 12:08

ZaK-Weg | 10-12-08 | 12:06
*LOL*!

SwaY | 10-12-08 | 12:08

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 12:03
Ik had toch anders aangepakt.. maar lollig is het wel.

SwaY | 10-12-08 | 12:07

Zijn vrouw zal de aangifte wel weer intrekken. Angst, angst angst. Meestal komen die Turken er goed van af. Ach ja, koeltoer.

grote haas | 10-12-08 | 12:07

SwaY | 10-12-08 | 12:05

Ongetwijfeld! Wordt nu alleen geestelijk mishandeld :-)

ZaK-Weg | 10-12-08 | 12:06

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 12:03

*proest zijn koffie over keyboard*

Over verdiend een tik op je neus krijgen gesproken ..

ZaK-Weg | 10-12-08 | 12:05

Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:58
Kinky is my middle name.. ;) en SM my initials
ZaK-Weg | 10-12-08 | 12:02
Anders was je ook een slachtoffer?

SwaY | 10-12-08 | 12:05

@ Porrello | 10-12-08 | 11:53
hindoe zeker?

religion is war | 10-12-08 | 12:05

Toevoeging @J. Trajkovic | 10-12-08 | 11:47
't Verhaal geeft ook prachtig het integratieprobleem weer. PvdA legt integratie veelal op het bord van de autochtoon. Wij moeten het mogelijk maken dat de allochtoon z'n draai vindt. Maar wat als een bepaalde groep slechts wenst dat de autochtoon uitegreert?

J.N. de Kabelpen | 10-12-08 | 12:04

PvdA... woorden zijn dan eigenlijk overbodig. Toch maar extreem-rechts stemmen de volgende keer.

liggend_streepje | 10-12-08 | 12:03

SwaY | 10-12-08 | 11:57
In het kort:
Gezellie in de kroeg, beetje ouwehoeren. Eerste of tweedejaars studentje. "Wil je een drankje?" "Ja graag, doe maar een Blue Curacao met verse jus." (€6,75). "Maar als je hem dan op hebt gaan we wel neuqen toch, zo zie je er wel uit tenminste." *PATS*.
Zij weglopend en wij lachend en dat alles met dubbele tong uiteraard.

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 12:03

SwaY | 10-12-08 | 11:58

Ohw, dacht dat je over slaan (tegen de zin) had. (SM kan ook leuk zijn trouwens)
Tja, ik denk dat dit vaker voorkomt als gemeld wordt, het is voor "den man" waarschijnlijk net zo moeilijk hierover aangifte te doen als het voor de vrouw zal zijn.
Ben blij dat mijn vrouw niet zo heel sterk is...

ZaK-Weg | 10-12-08 | 12:02

Sommige vrouwen willen gewoon geslagen worden... anders zouden ze niet zo irritant doen! Ik geef mijn Bulgaarse bankzithoer als ik thuiskom ook altijd een paar beuken, ze weet niet beter!

Claude Jacque | 10-12-08 | 12:02

@Porrello | 10-12-08 | 11:53
"Wat zijn jullie atheïsten toch weer heerlijk beperkt in jullie principes."

Het is andersom hoor, atheïsten hebben over het algemeen meer principes dan reli's. Als was het maar om dat ene extra principe: "Ik zal principieel niet geloven in een hogere macht".
En dan natuurlijk alle vervolg principes die daar uit voortvloeien.

Cinq-Marquis | 10-12-08 | 11:59

@ SwaY | 10-12-08 | 11:54
Ken jij die dan? Je moet bij mij als kerel al heueul ver gaan wil ik je neerhoeken (hoi Porello, respectloos en slecht lezend baasje!!) en vrouwen mep ik al zeker niet... en dat ik door een vrouw geslagen wordt is voor mij ondenkbaar. En als het wel zou gebeuren sla ik niet terug... dan werk ik haar wel tegen de grond ofzeau.
Jij kinky chick.

Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:58

ZaK-Weg | 10-12-08 | 11:55
Jij mist het punt geloof ik. Als je mishandeld wordt sla je niet terug anders heet het SM

SwaY | 10-12-08 | 11:58

@ Bier-Sexueel | 10-12-08 | 11:56

Oh. Ik mishandel Mevrouw Klootoog. Met toestemming van haar trouwens. Da's niet fout, da's geyl.

kolonel klootoog | 10-12-08 | 11:57

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 11:56
Ohw? waarom dan? :p

SwaY | 10-12-08 | 11:57

Ik vind het zielig voor die non

Iko Nal | 10-12-08 | 11:57

alpha_mannetje | 10-12-08 | 11:35
Valt nog niet mee hoor. Mijn ouders zijn liev, 'k heb goed te eten gehad enzo, tot veul generaties terug geen import te vinden. Misschien moet ik maar eens bij een psychobabbelaar binnenlopen op zoek naar wat onderliggend trauma. Voorlopig handjes thuis voor Achterdocht in ieder geval.

Achterdocht | 10-12-08 | 11:56

De PvdA kennende zal deze meneer na 6 januari en na het schoonvegen van de plantsoenen wel weer wethouder worden van 1 of andere plaats voorlichter van iemand of 1 of ander leuk baantje...

Capt. Iglo | 10-12-08 | 11:56

SwaY | 10-12-08 | 11:52
Heb één keer een mep van een vrouw gehad en ik moet toegeven dat het mijn eigen schuld was. Maar verder maakt het me weinig uit wie wie mishandelt in een relatie, de meppert is altijd vout.

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 11:56

SwaY | 10-12-08 | 11:52

Dan mep ik terug :-) (zelf verdediging dan toch?)

ZaK-Weg | 10-12-08 | 11:55

Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:53
Toch zijn er ook gevallen waarin de man wordt eh.. mishandeld?

SwaY | 10-12-08 | 11:54

@ Porrello | 10-12-08 | 11:53

Ach. Ik geloof ten minste niet in een sprookjes boek over een ouwe lul die zijn eigen moeder neukte om zich zelf te kunnen zijn.

kolonel klootoog | 10-12-08 | 11:54

Porrello | 10-12-08 | 11:53
En daar gaat ie weer, ze zouden jou moeten verbieden woorden die betrekking hebben op enige vorm van levensovertuiging in de comments te plempen.

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 11:54

Porrello | 10-12-08 | 11:53
ik heb geen princiepes.. nu jij weer

SwaY | 10-12-08 | 11:54

Als dat geen gevalletje 'eerwraak' wordt in 2009.....

Cinq-Marquis | 10-12-08 | 11:53

@J. Trajkovic | 10-12-08 | 11:47
Inderdaad, de autochtone PvdI'er knikt en toont begrip. 'Zo gaat dat nu eenmaal in die kringen', stelt hij en hoopt op helende wonder van de tijd. Maar tijd kan worden versneld dooor dergelijke achterlijkheden meteen met wortel en tak uit te roeien. Gooi zo'n vent meteen de partij uit en schreeuw van de daken dat je geen onderdak biedt aan criminelen.

J.N. de Kabelpen | 10-12-08 | 11:53

@ SwaY | 10-12-08 | 11:50
Geen idee. Het wordt door mij in ieder geval niet bovenmatig gewaardeerd kan ik melden. Er is ook nog nooit een vrouw geweest die die behoefte had. Gek eigenlijk.

Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:53

Wat zijn jullie atheïsten toch weer heerlijk beperkt in jullie principes.

Porrello | 10-12-08 | 11:53

SwaY | 10-12-08 | 11:52
Ow, dan niet.

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 11:52

@ Reutel | 10-12-08 | 11:47

En mijn geloof is?

kolonel klootoog | 10-12-08 | 11:52

"Hoereerde zij hoofddoekloos op de Hollandse wegen der verleiding? "

Brusselmans ik dank u :)

BijnaWakker | 10-12-08 | 11:52

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 11:51
Tegen zijn zin in dan he..

SwaY | 10-12-08 | 11:52

@SwaY | 10-12-08 | 11:50
Geil hoor.

bethundered | 10-12-08 | 11:51


Het blijven handarbeiders die pvdaers

bijtieakumaai | 10-12-08 | 11:51

@ Reutel | 10-12-08 | 11:47
Je weettog... alles wat mode is geweest... komt weer een keer terug.

Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:51

SwaY | 10-12-08 | 11:50
Geyl!

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 11:51

Aan de andere kant... wat wordt er eigenlijk van gevonden als vrouwen mannen slaan.. ?

SwaY | 10-12-08 | 11:50

J.N. de Kabelpen | 10-12-08 | 11:48 neem eens msn joh.

van dal | 10-12-08 | 11:50

@Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:46
Tuurlijk niet, ik reciteer de koran moeiteloos uit mijn hoofd :-).

religion is war | 10-12-08 | 11:49

Iemand anders ook het gevoel dat er afgedwaald wordt?

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 11:49

kolonel klootoog | 10-12-08 | 11:47
*mompelt iets over slap en zak.

SwaY | 10-12-08 | 11:49

@Porrello | 10-12-08 | 11:40
Je hoeft alleen maar te zeggen 'ga es werken' en je raakt een zenuw. Kijk, ik zit in mijn eigen tijd te reaguren, moet m'n geld des avonds achter het hoofdstation verdienen, da's anders, maar die kantoorklerken... die employés...

J.N. de Kabelpen | 10-12-08 | 11:48

@J.N. de Kabelpen | 10-12-08 | 11:35
In 1 keer goed !!
Erg wrang, de PVDA heeft er een handje van in A'dam. Allemaal incompetente baantjesjagers binnenhalen om zo de Allo stem te veroveren ( met succes, helaas). Vervolgens gaan ze keer op keer op kinderlijke wijze in de fout, maar alles wordt met de mantel der liefde bedekt. Het tragische is dat dit "raadslid" grote problemen had met het feit dat zijn vrouw haar best deed zich te emanciperen en te integreren en stiekem (!!) nederlandse (!!) les moest nemen. In Arhnem zal het wel niet beter zijn. Goed voorbeeld..
Ik moet lachen om die clown Wilders maar ik zie wel waarom zijn partij zo groeit en het zijn niet allemaal racisten.....

J. Trajkovic | 10-12-08 | 11:47

@ SwaY | 10-12-08 | 11:45

Dan hang je maar even een leren riem aan de muur en ren je daar een paar keer hard tegen aan. Ik heb er ff de kracht niet voor.

kolonel klootoog | 10-12-08 | 11:47

kolonel klootoog | 10-12-08 | 11:31
juist jah zo deden we dat vroeger in Nederland ook, jij kan er natuurlijk ook niets aan doen dat jou geloof een beetje echter loopt...

Reutel | 10-12-08 | 11:47

@ religion is war | 10-12-08 | 11:44
Zeau dan... ik ga er gemakshalve van uit dat dat copy/paste is?
Leuke nick heb jij trouwens.

Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:46

80 uurtjes Swoffelen - schoffelen met je klabbie

Napeauleon | 10-12-08 | 11:45

Porrello | 10-12-08 | 11:40
lees in vorige topic mijn comment..
-
kolonel klootoog | 10-12-08 | 11:41
kennlijk is dat nodig?
-
J.N. de Kabelpen | 10-12-08 | 11:42
Ik let zo goed op je dat ik niet heb gezien dat je een ban had.
-
van dal | 10-12-08 | 11:42
Exact...

SwaY | 10-12-08 | 11:45

@ Porrello | 10-12-08 | 11:40

Grrristenen moet je met pek en veren, rieken en brandende toortsen opjagen en doodknuppelen. Grrristenen zijn zo mogelijk nog erger dan die bozige baardaapjes.

kolonel klootoog | 10-12-08 | 11:45

J.N. de Kabelpen | 10-12-08 | 11:42
Nee hè, ik heb daar zo'n hekel aan, dat slowchatten van twee reaguurders, die elkaar dan zogenaamd goed aanvoelen. Kots!

Jaap de Paap | 10-12-08 | 11:45

“… En zij van wie jullie de ongehoorzaamheid vrezen, waarschuwt haar, mijdt haar in het echtelijk bed en slaat haar. Als zij jullie dan gehoorzaam zijn (verzaken aan ontrouw en verspilling), onderneemt dan geen verdere actie tegen haar.” (soera 4, 34, A.F.)
Ach hij vindt gelukkig nog rechtvaardiging in zijn religie......

religion is war | 10-12-08 | 11:44

Dit valt onder het kopje vrijheid van religie. Dus meneer Hmadouch zit 7 jan vrolijk weer op zijn plekkie en krijgt van de maatschappij een verontschuldiging en schadevergoeding.
Zijn vrouw zal de komende 4 weken veel plezier beleven als hij haar uitlegt hoe de koran en Islam de man boven de vrouw verheft.

Sebnalak | 10-12-08 | 11:44

Porrello | 10-12-08 | 11:40 zeg, moet dat nou? al dat off-topic gedoe?

van dal | 10-12-08 | 11:42

@SwaY | 10-12-08 | 11:36
Geintje. Verwijzing naar de milde fittie van gisteren, die me zelfs een tijdelijk ban opleverde, hetgeen kortdurend reagurend ontspannen in gevaar bracht.

J.N. de Kabelpen | 10-12-08 | 11:42

Daar kan de PVV nog een voorbeeld aan nemen.

Nyg | 10-12-08 | 11:42

Misschien had mevrouw zich bemoeid met de opvoeding van zoonlief door hem voor het donker naar binnen te roepen? Dat mag zo'n vrouw natuurlijk helemaal niet.

koerbagh ® | 10-12-08 | 11:42

@ SwaY | 10-12-08 | 11:40

Je vraagt er echt om he?

kolonel klootoog | 10-12-08 | 11:41

Zoals meneer zelf al zegt:
"Dit is een mooi voorbeeld van contact met de burgers om de politiek dichter bij de mensen te brengen."
www.arnhem.pvda.nl/renderer.do/menuId/...

kudde koeien | 10-12-08 | 11:41

Waar rook is?
Normaliter zou ik me geen mening vormen tot de uitspraak, of iig de volledige casus, duidelijk is. Maar door het feit dat je voor de rechtbank mag komen EN je collega politici ijzig stil blijven (lees: niet ontkennen) mag toch wel aangenomen worden dat er iets aan de hand was / is. Misschien zelfverdediging omdat hij door zijn ega aangevallen is? :-)

Anyway: poten thuis houden dacht ik zo.

ZaK-Weg | 10-12-08 | 11:41

SwaY | 10-12-08 | 11:36
Hij doelt op het duo bashen van bijvoorbeeld geyle gristenberen? Reken daar Jaap en Multi ook maar bij hoor Kabelpen.

Porrello | 10-12-08 | 11:40

Die vrouw moet natuurlijk wel gewoon even gewezen worden op haar plek binnen het gezin en als dat niet goedschiks gaat dan maar kwaadschiks...
Wat doet het ertoe dat die man van allochtone afkomst is? Ik kom dagelijks langs een vestiging van het Leger des Heils waar vrouwen worden opgevangen die gevlucht zijn voor de partner en dat zijn echt niet alleen allochtone vrouwen die daar zitten. Al hoewel 99procent.

recessieloos | 10-12-08 | 11:40

kolonel klootoog | 10-12-08 | 11:31
En dan.. Ga je daar naar zitten kijken ofzo?

SwaY | 10-12-08 | 11:40

Corrigerend tikje, moet kunnen toch???? Zoals eerder gezegd...... ies koeltoer. Ze zal wel weer niet geluisterd hebben.

toedels

Vesper | 10-12-08 | 11:39

Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:32

Inderdaad, die kunnen zo lekker patsen of ploffen het is maar net wat men prefereert.

kekpiemelindebek | 10-12-08 | 11:39

@alpha_mannetje
Ik zet m'n geld op werkdruk en culturele achtergrond

jup!

emzy | 10-12-08 | 11:38

De enige verzachtende omstandigheid die ik me voor kan stellen is dat de "heer" HamDouche reteagressief werd bij het elke week weer moeten aanzien van al die plaatjes van vrouwen in zijn fractie...
picas: www.arnhem.pvda.nl/renderer.do/clearSt...

dr.spin007 | 10-12-08 | 11:38

J.N. de Kabelpen | 10-12-08 | 11:36
Aha... ?

SwaY | 10-12-08 | 11:36

@ redactie
doe eensch niet sikkeneur bannen. 't is weliswaar een zeikerige stinksosjialist, maar wel een eloquente, dus iesj nuttig in de reaguurpanelen hier.

baba4oog | 10-12-08 | 11:36

ah.. wat had ik graag moslims gebashed nu.. maar helaas zijn er ook gewoon Nederlanders die hun wijf slaan.

Claude Jacque | 10-12-08 | 11:36

@SwaY | 10-12-08 | 11:34
Dat de tandem Van Dal- SwaY binnen komt.

J.N. de Kabelpen | 10-12-08 | 11:36

@ Fimbulvetr | 10-12-08 | 11:25
Niet omdat rechters daar een hekel aan hebben, maar omdat een minderheid zijn wel de allergrootste verzachtende omstandigheid is. Weet je wel hoe zwaar dat is?
@ Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:25
Ik zet m'n geld op werkdruk en culturele achtergrond
@ Achterdocht | 10-12-08 | 11:24
We leven in een slachtoffermaatschappij, maat, wen er maar aan en ga alvast een klein gebrek zoeken en dat uitvergroten. Of heb je soms buitenlandse voorouders, werkt ook altijd. Bijvoorbeeld Italianen, 6 generaties geleden, dat staakt je ontwikkeling toch wel zeker 24 jaar.

alpha_mannetje | 10-12-08 | 11:35

@J. Trajkovic | 10-12-08 | 11:27
Ehm... raadslid?
Natuurlijk blijft ook deze Hakim zitten. Eén keer liegen -of je vrouw slaan- mag, is de stelregel van de PvdA.

J.N. de Kabelpen | 10-12-08 | 11:35

J.N. de Kabelpen | 10-12-08 | 11:33
en je bedoeld?

SwaY | 10-12-08 | 11:34

Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:32
Now youre talkin!

SwaY | 10-12-08 | 11:33

O nee, de tandem @Van Del - Swayt komt binnen.

J.N. de Kabelpen | 10-12-08 | 11:33

Je zult maar Ruig Rukken heten...

dr.spin007 | 10-12-08 | 11:32

@ SwaY | 10-12-08 | 11:27
Ik stel een snellere edoch amusantere methode voor. Men late de daderT voorover buigen en trekke hem de broek op de enkels. Vervolgens penetrere men hem met een TL-buis tot deze niet meer verder kan. Dan trekke men de daderT bruusk overeind.
Lijkt me afdoende. Eventuele toch nog uit de anus gevallen scherfjes dient de dader zelf op te vegen.

Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:32

-weggejorist en opgerot-
Sikkeneur | 10-12-08 | 11:17

ook een vrouw geslagen?

van dal | 10-12-08 | 11:31

Oe. Lekker. Wijven slaan.

*gaat opzoek naar zijn tropischhardhoutenspankingshonkbalknuppel*

kolonel klootoog | 10-12-08 | 11:31

dus ipv rudy rikken - rudy rimmen maar dan door een kanibaal ofzo..

SwaY | 10-12-08 | 11:29

@ Porello:

Oh ja, ik vocht zeker op het schoolplein. En ook met mijn broertje... man man man.. DAT waren nog eens leuke gevechten. Ik was toen trouwens een kind. Sinds het stadium van adolescent, heb ik dat niet meer gedaan. Omdat je dan leert dat er andere methoden zijn, dan die van de beesten om een geschil op te lossen. En, verrek, die andere methoden zijn vaak nog beter ook!
.
Mag ik trouwens uit uw commentaar concluderen dat Hmadouch in het infantiele stadium is blijven hangen?

koyt | 10-12-08 | 11:27

Als een vrouw tegen haar zin in wordt geslagen moet de desbetreffende persoon daar naar mijn mening zeer langzaam en wreed gemarteld worden.

SwaY | 10-12-08 | 11:27

Wedje maken ? 10 tegen 1 ?
Zelf na een veroordeling komt meneer via de achterdeur weer stiekempjes binnen.
Hoe weet ik dat zo zeker ? Nee, niet via een consult bij Astro-TV maar in onze hoofdstad speelde een soortgelijk verhaal. Een PVDA coryfee die z'n te mondige vrouw niet alleen mishandelde maar tenslotte ook zonder paspoort in het thuisland achterliet.( ter info www.telegraaf.nl/binnenland/16808701/P... )
Moet je raden wat voor werk hij nu doet......

J. Trajkovic | 10-12-08 | 11:27

alpha_mannetje | 10-12-08 | 11:22
LOL - nou ja - met de kleine nuance - dat geldt natuurlijk niet als je een minder gemigmenteerde, autochtone burger met baan bent, want dan moet je gewoon dokken!

Fimbulvetr | 10-12-08 | 11:25

@ alpha_mannetje | 10-12-08 | 11:22
Klopt. Regende het niet toevallig die dag? Zou ik bijvoorbeeld een zwaar verzachtende omstandigheid vinden. Of misschien had die hoeâh meneer z'n favo-Chocopops niet gehaald... of hij had zijn -TOET- opengehaald aan heur snor bij het swaffelen... weet jij het, weet ik het!

Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:25

@JohnnyBGood | 10-12-08 | 11:17
De mishandeling was in elk geval ernstig genoeg om aangifte te doen. Dat is voor zo'n vrouw al een flinke stap. De artikelen maken niet duidelijk of ze nog altijd bij hem is, maar is dat het geval, dan bestaat de kans dat ze de boel in de zaal wat afzwakt. Neemt de rechter allemaal in zijn overweging mee.

J.N. de Kabelpen | 10-12-08 | 11:25

Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:19

Tja, daar vraag je me wat, ook in casu Dion Graus.

Sikkeneur | 10-12-08 | 11:25

alpha_mannetje | 10-12-08 | 11:22
Au. Grappig, maar toch ook best pijnlijk.

Achterdocht | 10-12-08 | 11:24

Dat PvdA-ers hun vrouw slaan is algemeen bekend, maar van zo'n keurige moslim meneer verwacht je het toch niet, dat is net zo onverwacht als te lezen dat een SGP-er zich aan zijn minderjarige dochter zou vergrijpen, of een D'66-er zonder ruggegraat, of een GroenLinksbestuurder zonder radicaal-crimineel verleden. Dat verwacht je toch niet....

Fimbulvetr | 10-12-08 | 11:23

Grote schoonmaak in de PvdA aan de gang. En het is nog niet eens voorjaar... Woutert haalt bezem door de multikul. En nou gewoon een normale partij worden die iedereen gelijk wil behandelen en ophpuden met zielige mensen kweken uit kerngezonde medelanders. +5

e.t. | 10-12-08 | 11:23

Sikkeneur | 10-12-08 | 11:17
Ergens kan ik je wel volgen, de toonzetting van het bericht lijkt weinig boos vanwege het feit dat deze lamlul mogelijk zijn vrouw mishandeld.

Achterdocht | 10-12-08 | 11:22

@ Joffri | 10-12-08 | 11:20
... en de snor.

Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:22

@ Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:13
Iedereen is onschuldig tot een rechter echt geen gefabriceerde verzachtende omstandigheid meer kan vinden.

alpha_mannetje | 10-12-08 | 11:22

Dat het hier om een zgn. Marokkanen-artikel gaat wil nog niet zeggen dat je zelf ook maar met lidwoorden moet gaan toveren Brusselmans!

Snorro | 10-12-08 | 11:20

Ik begrijp plotseling de Burka!

Dat verbergt natuurlijk de blauwe plekken....

Joffri | 10-12-08 | 11:20

@ Sikkeneur | 10-12-08 | 11:17
Ik zoek het meer in de combo "politiek" (verbaal geweld) vs. "iemand-de-tyfus-meppen" (geweld, sec).
Als Hakim het thuis al niet met woorden opgelost krijgt, wat doet 'ie dan in de politiek.

Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:19

@koyt | 10-12-08 | 11:15
Jij vocht nooit op het schoolpleintje? Met je broertjes of zusjes?

Porrello | 10-12-08 | 11:19

@Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:13
Kom op zeg, reality break. In principe heb je gelijk, maar ik geef je op een briefje dat meneer dit wel degelijk heeft geflikt. Feit dat het naar buiten komt is al haast bewijs genoeg, dan moet het al wel heel uit de hand gelopen zijn.

wilmeister | 10-12-08 | 11:19

Goh, hoeveelste wethouder is dit nou die voorbij komt voor zoiets?

Achterdocht | 10-12-08 | 11:18

Ach waarschijnlijk vond ze het wel lekker en is ze gewoon sub.

joyriders | 10-12-08 | 11:17

-weggejorist en opgerot-

Sikkeneur | 10-12-08 | 11:17

Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:13
Dat zou ons rechtssysteem hoogstwaarschijnlijk wel verbeteren.

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 11:17

@J.N. de Kabelpen: Toch nog een boete? Dan wordt ie wel erg gestraft hoor. Tis allemaal zooooo zielig.
Losert moet zijn poten gewoon thuishouden.
*doet hoofd schudden*

JohnnyBGood | 10-12-08 | 11:17

Ik wil mijn vrouw ook wel eens rammen. God, wat kan dat mens irritant zijn.
.
Verschilletje met Hmadouch is dat ik het niet doe, hetgeen uiteindelijk altijd tot de beste oplossingen leidt. Maar ja... als je gewend bent om als man je zin door te rammen, en je volledig te laten leiden door primitieve emoties... Ies inhoudun een bitje moeiluk. Niet, Hmadouch?

koyt | 10-12-08 | 11:15

een 'ham-douche' is haram, dus waar hebben we het over.

baba4oog | 10-12-08 | 11:15

wapperende handjes ies koeltoer!!!!

yepyep | 10-12-08 | 11:13

@ spanarchist | 10-12-08 | 11:09
Omdat integratie volgens de PvdA van twee (lees "een, maar de andere") kanten moet komen.

alpha_mannetje | 10-12-08 | 11:13

WTF!! Dat klopt toch niet?? Iemand is schuldig "du moment dat de reaguurders van GeenStijl hiertoe besloten hebben".

Multiflauwekulti | 10-12-08 | 11:13

Poosje geleden net zoiets, in Kampen. Ook zon mooie Moslimgrappenmaker. Opvallend wel dat de PvdA steeds dat soort gajes binnenboord haalt teneinde zeteltjes te winnen in bepaalde segmenten van deze samenleving.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2007/10/...

wilmeister | 10-12-08 | 11:11

OT:

Geweld tegen moslims is toegenomen in dit land? Bron?

Onderzoekers: de PVV is extreemrechts

Ze spreken van een 'negatieve opinieklimaat' over moslims en signaleren meer geweld tegen deze gemeenschap.
www.telegraaf.nl/binnenland/2764358/__...

frenkie4alllll | 10-12-08 | 11:11

oh, een tikje op z'n tijd vindt mijn vriendin juist lekker :-)

wao-ertje | 10-12-08 | 11:10

"Vrouwenmepper Pvda Arnhem op non-actief"
De combinatie uiterlijk, politieke voorkeur en achternaam van de persoon in kwestie doet vermoeden dat hij sowieso al wars is van enige activiteit.

Bier-Sexueel | 10-12-08 | 11:10

Waarom zijn het zo vaak allochtonen die zich in de politiek bezig houden met de integratie-thematiek?

spanarchist | 10-12-08 | 11:09

Hulde voor de PvdA dat ze deze kl-zak om deze reden op non-actief hebben gezet. Had ik niet van ze verwacht.

Korreltje Zout | 10-12-08 | 11:09

Moet ze ook maar toestemming vragen voordat ze het huis verlaat. Lijkt me logisch.

zooishettoch | 10-12-08 | 11:09

Mag ik zeggen dat ik vind dat meneer een rotkop heeft?

fuckje | 10-12-08 | 11:08

De arnhemse plantsoentjes zuller er in 2009 weer knap bijliggen....

grote regelneger | 10-12-08 | 11:07

Is toch gewoon onderdeel van het geloof en daarmee gerechtvaardigd?

Porrello | 10-12-08 | 11:07

Vooral die reaktie van de PvdA is heel heel veelzeggend.

alpha_mannetje | 10-12-08 | 11:06

-weggejorist-

Nee dus! | 10-12-08 | 11:05

En de rechter zal zich, gezien meneers maatschappelijke positie én het feit dat 'hij al genoeg is gestraft omdat de zaak is uitgemeten in de media', zeer mild opstellen. Ergo: boete.

J.N. de Kabelpen | 10-12-08 | 11:04

Culturele aangelegenheden, moet je respect voor hebben...

da wizard | 10-12-08 | 11:04

Italianen ook altijd!

godsammekrake | 10-12-08 | 11:03

-weggejorist-

Nee dus! | 10-12-08 | 11:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken