Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Duyvendak: Joschka Fischer deed het ook!

spoedjewijnand.jpg Kijk nu. Het links-criminele kamerlid Wijnand Duyvendak kan praten. Na het stunteligste TV-interview van het millennium bij Nova begin deze week mocht de GL-terrorist zojuist uithuilen bij BNR. Of meneer even wilde reageren op de nieuwste in een stroom van beschuldigingen: Het publiceren van adressen van politici waarna deze stelselmatig werden bedreigd. En u kunt het inmiddels wel raden. Het spijt Duyvendak allemaal ontzettend. Eigenlijk begrijpt hij er zelf ook niets meer van. De Wijnand Duyvendak van 1985 was een andere dan nu. Afschuwelijk. Driemaal sorry. Zal nooit mee gebeuren. Bovendien deed Joschka Fischer vroeger ook zulke dingen en die is nog heel groot geworden. Het kan volgens Duyvendak dus niet zo zijn dat vanwege een paar vervelende publicaties in rechtse media als de Telegraaf en Elsevier hij ook daadwerkelijk het veld zou moeten ruimen. Misschien moet Wijnand dan ook even NRC (staaltje van opportunisme), Ref Dagblad (loze bekentenis zonder consequenties), Eindhovens Dagblad (berouw niet geloofwaardig), Parool (Hoe lang kan Wijnand sorry blijven zeggen?) en de Volkskrant (affaire-Duyvendak typisch Groenlinks) er op na slaan. Uiteraard doet de partijtop van Groenlinks - Mevrouw Duyvendak is ex-voorzitter en broer Duyvendak partij-ideoloog - er alles aan de affaire in de doofpot te laten verdwijnen. Maar neemt u maar van ons aan dat er nog heel wat topics zullen volgen. Te beginnen met een LIVE SPOEDDEBAT!

Reaguursels

Inloggen

Tegenwoordig is links synoniem voor tuig, was het al en zal altijd blijven....

qweras74 | 15-08-08 | 13:47

he, laten we eerlijk blijven.... het was wel ff een ander tijdbeeld.....

ik vind het een gemiste kans dat hij eruitstapt, als je dan toch opening van zaken geeft, moet je het ook goed doen.... stom dattie opstapt, vinnik

Lobotemie | 15-08-08 | 03:23

-weggejorist-

Dr R. Clavan | 15-08-08 | 01:24

"Goed, de Nobelprijs voor de Vrede is misschien te hoog gegrepen voor Wijnand, maar misschien kunnen we de Singh Varma-prijs nieuw leven inblazen en een andere bestemming geven, zodat onze gemankeerde Nelson Mandela alsnog de gepaste eerbewijzen ontvangt."

hoeiboei.blogspot.com/2008/08/rara-wie...

Cogito | 14-08-08 | 23:09

RaRa, wie lijkt er op Gandhi?

Wijnand Duyvendak was burgerlijk ongehoorzaam. Hij brak in voor de goede zaak. Daarom moeten we 23 jaar na dato niet zo hard vallen over het Kamerlid van GroenLinks. De opwinding rond zijn inbraak bij het ministerie van Economische Zaken (EZ), waar hij plannen voor de bouw van kerncentrales wist te ontvreemden, is niet meer dan een hetze van rechtse media als De Telegraaf en Geen Stijl. Dat is in het kort de denkwijze van de leiding en het kader van GroenLinks. De partij blijft op een enkele uitzondering na (politicoloog Meindert Fennema) volledig achter de ex-inbreker staan.

hoeiboei.blogspot.com/2008/08/rara-wie...

Cogito | 14-08-08 | 23:08

wie is Joschka Fischer? Even googlen:
"... is een Duits politicus van Bündnis 90/Die Grünen. Van 1998 tot november 2005 was hij Minister van Buitenlandse Zaken en vicebondskanselier..."(bron Wiki)
Dat dat hij van goor link was, maar toch bijna goed.

De Sjaaq | 14-08-08 | 21:01

wat een klein kind ben je toch meneer Duyvendak door te zeggen dat iemand anders het ook deed, dit is taal voor op de kleuterschool joh!

cabman | 14-08-08 | 19:57

Het partijbestuur van groen links was van de misdaden van Duyvendak op de hoogte. Het verhullen van misdaden moet echter ook zwaar bestraft worden. Nu ga ik er van uit dat er nog veel meer misdadigers lid zijn van deze club. Het opheffen van de complete partij lijkt mij de enige oplossing om aan deze criminele organisatie een einde te maken.

loere bats | 14-08-08 | 18:34

Wat een onozelaar die Duyvendak,kijk Femke ,die houdt haar kaken stijf op elkaar,maar als je je mondt opendoet ,neem dan ook de gevolgen als een vent,en ga niet lopen jammeren.Gummetje pennetje en inktlapje inpakken en daaaaag.

fleurtje | 14-08-08 | 18:01

Waarom biedt GS hem geen column aan? Toegegeven, als linksradicaal valt hij enigszins uit de toon bij de achterban, maar één ding moet je hem nageven: stijlleaus is hij wel.
En als Geert Wilder had ingebroken in de Al Tawheed Moskee om documenten te zoeken die aantonen dat hun preken radicaler zijn dan ze toegeven zou iedereen hier het prachtig gevonden hebben.

Boer Harm uut Twente | 14-08-08 | 17:56

Politik ist Scheisze
Duyvenstront op het dak ist Scheisze
Femke wordt grijs zag ik. Ist auch Scheisze

pastoor Lanckohr | 14-08-08 | 17:48

DeArmeStudent | 14-08-08 | 17:25

Uiteraard wel 20 jaar na dato (mosterd na de maaltijd), na publicatie en de fouten in zijn ontkenning probeert te bagatelliseren.

Sangoni | 14-08-08 | 17:31

@doorkeeper.17.23
In dat geval hoop ik, dat de poten onder z'n stoel doorgezaagd worden.

koffiemuts | 14-08-08 | 17:31

Word een beetje moe van het Duyvendak nieuws. Hoog "wij van WC eend adviseren WC eend" gehalte...

... snuuurk GS....

sieb13 | 14-08-08 | 17:27

'Het gaat er om of iemand integer is in zijn daden, voortschreidend inzicht toont en het karakter heeft fouten toe te geven. Dat mist Duyvendak.' Fimbulvetr | 14-08-08 | 16:41
Volgens mij heb ik de afgelopen dagen duyvendak niets anders horen zeggen...

DeArmeStudent | 14-08-08 | 17:25

Die blijft toch wel zitten

doorkeeper | 14-08-08 | 17:23

EXCUUS NIET AANVAARD!!!
Ik ben een van de slachtoffers van bluf en rara en zal nooit zijn excuus aanvaarden, daarvoor is hij te ver gegaan.
Jammer dat hij er nu spijt van heeft maarzal zijn verantwoording hierover moeten nemen. Ken iemand die op zijn 20e iets heel ergs heeft gedaan en er vreselijk spijt van heeft, dit persoon krijgt niet de kans om b.v. ambtenenaar te worden had moeite om verzekeringen af te sluiten kreeg geen hypotheek maar heeft het als een volwassen man geaccepteerd.

recht door zee | 14-08-08 | 17:23

Jezelf met Josca Fischer vergelijken gaat niet op Wijnand, daar doe je +31 veels te kort mee! Simpel, in Duitsland zijn ze gewend sorry te zeggen en dat het nog geaccepteerd wordt ook (muv een ocassional voetbal wedstrijdje). Hier in +31 hebben we geen last van een dergelijke afwijking. Dus oprotten Wijnand, niet komen met "ich habe es nicht gewusst", hup oprotten, nu!

Zuma | 14-08-08 | 17:21

my God! iedereen weet toch dat Groen links 1 boevgennest is, allemaal idealistjes die buiten de wet om hun gelijk hebben proberen te halen.
Wat er nu over duyvendak naar buiten is gekomen is een topje van een gehele ijsvlakte!

Meester Pompelmoes | 14-08-08 | 17:20

Dat ouwe bommetje, wat menig groenlinksejongere een aanval van diarree bezorgde, zou dat nagekeken zijn op vingerafdrukken ?
Misschien staan er wel duivenpootjes op.

Bazooka Joe | 14-08-08 | 17:18

@ CoffeePatch | 14-08-08 | 17:10

Aangevoerd door de Telegraaf, GeenStijl en Elsevier neemt de druk op hem toe om af te treden.

Ohhhhh..... laat ie dat toch alsjeblieft niet doen! En zeker niet vanwege die 3 hierboven.

Sta voor wat je vind! Laten anderen maar een berufsverbodt uitvaardigen!!!

PatatjeOorlog | 14-08-08 | 17:15

T@ Riest | 14-08-08 | 17:06
Niet alleen de reaguurder, heel wakker Nederland.

jugendstil | 14-08-08 | 17:13

Mmmm. Joschka Fischer is Duitse (ex)-terrorist in de politiek en dat moeten wij niet willen. Het bedreigen van politici en het publiceren van hun adressen vind ik nu ook niet zo schokkend.

Contra | 14-08-08 | 17:12

Het actieverleden van Wijnand Duyvendak blijft hem achtervolgen.
Aangevoerd door de Telegraaf, GeenStijl en Elsevier neemt de druk op hem toe om af te treden. Vanavond in NOVA www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuse...
Zoals gebruikelijk zijn de vragen en antwoorden opgesteld door Femke.

CoffeePatch | 14-08-08 | 17:10

jugendstil | 14-08-08 | 16:36
Nooit bij stil gestaan dat ik als reaguurder bij tuttig Nederland hoor. Dat is wennen.

T@ Riest | 14-08-08 | 17:06

Hahahaha, misschien hebben ze voor Dievendak nog een leuk ere baantje op de Antillen.Toch ook 1 grote boevenbende.Past ie mooi tussen.Kan ie meteen gaan protesteren tegen het drillen naar olie.Hebt ie wat te doen.Fokking Dief.

ViciousDick | 14-08-08 | 17:04

Ik uuh, doe ook wel eens dingen die ik zelf nooit gedaan zou hebben.

T@ Riest | 14-08-08 | 17:02

@ Fimbulvetr | 14-08-08 | 16:32

Precies, je pleurt wat statements neer, refereert aan een boekje en dat is dat, het is goed gebruik dat mensen een mening te beargumenteren en indien nodig, de argumenten met feiten te staven...

Een goed gebruik.... ;-)))) Jazeker maar niet hiero.

Hoezo moet je hier, op GS, je mening onderbouwen? En sinds wanneer dan? Of hoeven alleen rechtse rakkers dat niet?

Jij neemt GS veel te serieus. (neemt niet weg dat ik dat boek een aanrader vind voor menig GS-er).

PatatjeOorlog | 14-08-08 | 16:59

Patatje oorlog 16.53

Vertel...... wat . make my day

dewegkwijt | 14-08-08 | 16:57

lector saluti | 14-08-08 | 16:46

Je hebt volledig gelijk, wat betreft de comments uiteraard. Daar moet een zekere vorm van selectie worden toegepast. Wat betreft de alter-ego's van de schrijvers (Fleischbaum, Brusselmans etc. etc.) sla je de plank mis, de namen van de schrijvers zijn allang geen geheim meer.

Sangoni | 14-08-08 | 16:56

L.S.
GebeurT, in dit geval.
Wie zit er achter jouw nick?

Fidonc! | 14-08-08 | 16:53

Lectori Saluti 16.46

Ik neem GS wel serieus, mag dat ?

dewegkwijt | 14-08-08 | 16:53

@ dewegkwijt | 14-08-08 | 16:43

Patatje oorlog 16.14
Geenstijl reaguurders, grijze muis, geen mening, laf zijn..... euh.......
heb ik wat gemist ?

Nee hoor, jij niet.

PatatjeOorlog | 14-08-08 | 16:53

Duyvendakjes kopje moet rollen....

ScantraxxRootz | 14-08-08 | 16:52

@ vander F | 14-08-08 | 16:32

Precies! Het stomste wat hij kan doen is zijn spijt betuigen over hoe hij toen gehandeld heeft.

Staan voor wat je gedaan hebt!

PatatjeOorlog | 14-08-08 | 16:51

lector saluti | 14-08-08 | 16:46
Ik wil serieus genomen worden: door Femke, het liefst op haar dakterras, maar in de slaapkamer mag ook....

Fimbulvetr | 14-08-08 | 16:50

lector saluti | 14-08-08 | 16:46
Tja, wie zou er achter het pseudoniem Brusselmans zitten.

CoffeePatch | 14-08-08 | 16:48

@bloedjelink | 14-08-08 | 16:36:

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er voor GL nog veel te winnen is. Misschien wat overlopers uit de extremistische hoekjes van de PvdA en SP maar dan heb je het ook wel gehad. Grote aantallen zullen dat wel niet zijn, aangezien de meeste beroepsdemonstranten, krakers, milieuactivisten en ander ontspoord tuig allang GL-lid zijn.

Dus waar moet dat electoraal gewin dan nog vandaan komen? Van 'gewone' linksdenkers? Dacht toch van niet, die zijn veel te bang om in een hokje te worden gepropt met voornoemd tuig. En da's slecht voor je carrière als je niet bij overheid of subsidiespons werkzaam bent.

Reinaert | 14-08-08 | 16:48

Geenstijl kan topics schrijven wat ze wil, echter door de anonimiteit waar in dit gebeurd kan geenstijl nooit serieus genomen worden. Dit is vooral het geval als de topic over personen gaat. Want wie weet wie er achter de pseudoniemen zit? Ik niet. Dit kan mij niet schelen maar het maakt jullie positie er niet sterker op.

lector saluti | 14-08-08 | 16:46

Nou gs, maak die RaRa beschuldiging nou eens hard....

Einde van de Domheid | 14-08-08 | 16:46

sjaakdeslinksesul | 14-08-08 | 16:40

Had je dan niet beter gewoon pepermuntjes kunnen jatten?

Sangoni | 14-08-08 | 16:45

Het ligt in Duitsland voor veel publieke figuren wat moeilijk om een crimineel verleden op te rakelen. Die vergelijking met Fischer gaat danook net zo mank als de hier bedoelde Duitsers.

hekkesluiter | 14-08-08 | 16:44

Voor het vuurpeleton wegens hoogveraad, en snel een beetje.

Boer met Kiespijn | 14-08-08 | 16:44

ies beetje dommm....

Ervin Laszlo | 14-08-08 | 16:44

Patatje oorlog 16.14

Geenstijl reaguurders, grijze muis, geen mening, laf zijn..... euh.......
heb ik wat gemist ?

dewegkwijt | 14-08-08 | 16:43

@/\/\addog | 14-08-08 | 15:43:

Sorry voor de vertraging maar ik heb ook wel eens wat anders te doen....

De politieke voedselketen zit niet zoveel anders in elkaar dan die in de natuur.
Dus de groten zullen de kleintje wel [laten] vreten. Of anders [op]offeren.

Kamerleden zijn slechts het zichtbare middenkader van de BV Nederland. Ideaal geschikt als Prügelknabe dus.

Reinaert | 14-08-08 | 16:42

sjaakdeslinksesul | 14-08-08 | 16:37

das knap pathatic als je op 27e een rol drop jat, ik was 12

StonedTrooper | 14-08-08 | 16:42

DeArmeStudent | 14-08-08 | 16:38
Hitler was lief voor Eva en zijn honden en Churchill stonk naar sigaren, maar dat is even relevant. Het gaat er om of iemand integer is in zijn daden, voortschreidend inzicht toont en het karakter heeft fouten toe te geven. Dat mist Duyvendak.

Fimbulvetr | 14-08-08 | 16:41

Sangoni | 14-08-08 | 16:09
Wacht maar tot jouw kinderen radioactief besmet zijn, dan denk je er heel anders over.

sjaakdeslinksesul | 14-08-08 | 16:40

@bloedjelink | 14-08-08 | 16:36
Uitdaging is het zeker alleen het tij zit tegen. Terrorisme is uit anno 2008, poltiek realisme is in.

Jokkebrok | 14-08-08 | 16:40

sjaakdeslinksesul | 14-08-08 | 16:37

U bent een dief. Een bijzonder trieste dief overigens.

Sangoni | 14-08-08 | 16:39

Deze affaire heeft in ieder geval 1 voordeel: de draaikonterij van tante Femke gaat GL hoe dan ook stemmen kosten. Het is een kwestie van tijd voordat Duyvendak vertrekt, -kug- natuurlijk geheel vrijwillig. Alle apen die nu uit de mouw komen maken het (verzwegen) lidmaatschap van Aantjes van de Waffen SS tot een onschuldige schelmenstreek. En die vergelijking met Joska Fisher, haha..

brutus68 | 14-08-08 | 16:39

Maar inderdaad: eens een lul, altijd een lul... dus...
(hoewel Duyvendak in het echt best een sympatieke vent is)

DeArmeStudent | 14-08-08 | 16:38

CoffeePatch | 14-08-08 | 16:09
Ik ook toen ik mijn laatste rolletje drop gestolen heb.

sjaakdeslinksesul | 14-08-08 | 16:37

Ik begin er toch serieus aan te denken of het misschien niet verstandig zou zijn miijn lidmaatschap van GL op zeggen...

Reutel | 14-08-08 | 16:37

Leuk citaatje van Andre Krouwel in dat parool artikel;
"Het probleem is: in kringen van GroenLinks is hij een held, maar in de ogen van burgerlijk en tuttig Nederland is dit schandalig."
Dus iedereen die zich aan de wet houdt, en z'n neigingen om een vervelende ambtenaar over de balie te sleuren weet te bedwingen is een tutje

jugendstil | 14-08-08 | 16:36

DeArmeStudent | 14-08-08 | 16:28
Mwah, de prijs opdrijving na de invoering van de Euro is pan-Europees, heeft wellicht ook te maken met het feit dat in de jaren '90 de economie nog al in een hausse zat. Zalm heeft wel de gulden, bewust te laag in de Euro gefrommeld, dat heeft NL een korte periode een concurrentievoordeel gegeven, alleen korter dan voorzien en dat is wel een missertje van Zalm. Voor de rest heeft Zalm wel degelijk financieel beleid gevoerd. Het zou mij ook niet verbazen dat wanneer de huidige recessie doorzet, het CDA weer in bed kruipt met de VVD na de volgende verkiezingen als Zalm weer op de knip gaat letten....

Fimbulvetr | 14-08-08 | 16:36

Het zal wel beroepsdeformatie zijn, maar het lijkt me een geweldige uitdaging om de positie van GL in zo'n debat te verdedigen. Smullen...
Dat is een unieke kans voor een politieke partij om te scoren. Negatieve aandacht omzetten in electoraal gewin.

bloedjelink | 14-08-08 | 16:36

CoffeePatch | 14-08-08 | 16:26

Ok, ik was enkele dagen op reis dus ik had hier en daar geen tijd om de comments door te lezen. Frappant dat dit eigenlijk niet gebruikt wordt tegen het baggetaliseren van Duyvendak.

Sangoni | 14-08-08 | 16:33

Ik denk dat iedereen zijn zegje nu wel gedaan heeft over deze hypocriete linkse zakkenvuller (dat laatste zeg ik alvast voor het geval hij moet wieberen want dan gaat ie natuurlijk van zijn wachtgeld genieten) dus laten we er nu maar over ophouden.

basset hound | 14-08-08 | 16:33

@mr. Dixit: zo wist de tweede kamer allang van te voren en zeker in het midden van het project dat de betuwelijn niet rendabel ging worden... en zo kunnen we nog wel 20 verschillende onderwerpen aansnijden... de politici slaan keer op keer de plank finaal mis, omdat het dropouts zijn uit de samenleving...
Nog een voorbeeld: invoeren van de 2de fase in het onderwijs: iedereen wist al dat het ruk was; leraren, scholieren en ouders wisten het al van te voren... maar politici luisteren pas wanneer er achteraf een miljoenen-onderzoek naar gedaan is en de schuldigen allang het toneel hebben verlaten...

DeArmeStudent | 14-08-08 | 16:33

Samenvattend: GL moet deaud.

Fidonc! | 14-08-08 | 16:32

PatatjeOorlog | 14-08-08 | 16:26
Precies, je pleurt wat statements neer, refereert aan een boekje en dat is dat, het is goed gebruik dat mensen een mening te beargumenteren en indien nodig, de argumenten met feiten te staven...

Fimbulvetr | 14-08-08 | 16:32

Geen komkommers... Duyvenkater van de echte warme bakker!!

Broccemaeker | 14-08-08 | 16:32

In de jaren tachtig was ik een fascistische landverradende kapitalistische hoerenzoon die het einde der tijden op zou roepen, alleen omdat ik voor kernenergie en kruisraketten was.
Door de Duyvendakjes in die jaren dan he.

En guess what, ik sta nog steeds achter m'n denkbeelden van toen.
Welke aanval van hersenverweking Wijnand heeft ondergaan weet ik niet,
maar dat gelul over 'toen was dat nou eenmaal zo' is een non-argument en aanwijsbaar flauwekul,
ja, in zijn benepen socialistische kringetje misschien.

vander F | 14-08-08 | 16:32

DeArmeStudent | 14-08-08 | 16:28
Je kunt je hier aanmelden www.wisselverlies.nl/

CoffeePatch | 14-08-08 | 16:30

Ik begin de komkommers te missen....

Fimbulvetr | 14-08-08 | 16:28

@Mr. Dixit: Zalm heeft jarenlang ontkend dat de prijzen stelselmatig opgedreven zijn na het invoeren van de euro... pas na een groot onderzoek van het cpb waarin glashelder naar voren kwam dat de prijzen wel gestegen waren door invoeren van de euro, heeft zalm zijn ongelijk toegegeven... maar dat wist het volk al veel langer, en zalm zelf ook...

DeArmeStudent | 14-08-08 | 16:28

@ DeArmeStudent | 14-08-08 | 16:15
Groot verschil ten opzichte van de Duif: de zaken die je noemt zijn niet door ontkend door de betrokkenen en de genoemde politici zijn desondanks gewoon weer gekozen. De Duif liegt, bedriegt en probeert er door het schrijven van een boek ook nog eens een slaatje uit te slaan. Opportunisme in optima forma, keurig volgens de linkse leer...

Mr Dixit | 14-08-08 | 16:26

Sangoni | 14-08-08 | 16:24
Dat bluf artikel is overal bekend en die link is al vele malen gepasseerd in de Duyf-topics.

CoffeePatch | 14-08-08 | 16:26

@Maddog @ergens hierboven

Ik hoop van harte dat de grote jongens ook deze onverdeelde aandacht van GS mogen gaan ontvangen. Wijnand is peanuts vergeleken bij wat er achter de schermen van de BV Nederland gebeurt.
Maar ja, het hoort bij de stijlloosheid van GS om met een leopardtank over een wezel te rijden en het groot wild over het hoofd te zien.
.
Daar moet je ze wel kudos voor geven. Stijlloos praat alles goed. Onder die noemer kun je een privepornofilmpje plaatsen en een kind met foto en naam op je site zetten. Kontschoppen is prima maar af en toe vind ik het drie keer niks hoe GS de publieke opinie probeert te manipuleren of geld wenst te verdienen. Zouden ze niet nodig moeten hebben.

bloedjelink | 14-08-08 | 16:26

@ Fimbulvetr | 14-08-08 | 16:17

Welk statement?

PatatjeOorlog | 14-08-08 | 16:26

CoffeePatch | 14-08-08 | 16:18

Wellicht interessant voor Geenstijl. Immers Duyvendak beweert dat de tekst nooit zo bedoelt is. De tekst die hij geschreven had had nooit de bedoeling om iemand aan te zetten om inbreken. Wellicht kan je een mail naar geenstijl uitdoen om ze op deze tekst te wijzen, mocht dit nog niet in de handen van de media zijn.

Sangoni | 14-08-08 | 16:24

@Fimbulvetr: ik had het over zalm, maar omdat misschien dan iedereen hier over mij heen had gevallen alsof ik een 'linkse-rakker' zou zijn, heb ik kok ook genoemd... die hufter heeft het land meer uitgehold dan wie dan ook...
@dlseth, tuurlijk het is een misdrijf... maar het is verjaard... ala woensdag = gehaktdag... het is triest, maar je doet er niet veel meer aan...

DeArmeStudent | 14-08-08 | 16:23

Het is gewoon een kwestie van tijd beste mensen . GL kan dit gewoon niet vol blijven houden of ze moeten hun partij om zeep willen helpen (no objections ).

Jokkebrok | 14-08-08 | 16:22

@dlseth | 14-08-08 | 16:13
nou duidelijk verhaal, ik had het op de pedosite Martijn.org gelezen, betwijfel of het daar nog opstaat, maar als het op wikipedia staat, is het ook goed. Als priesters met jongetjes rommelen staat groenlinks op de achterste benen, dus wel consequent zijn daar aub...
@bloedjelink | 14-08-08 | 16:13
kom denk niet teveel na, en geniet van het moment...

Onderbuik | 14-08-08 | 16:22

Tsja Paul van Gessel komt bij het Radio1 journaal vandaan, go figure. De adjunct, Rens de Jong, was bureauredacteur bij Het NOS journaal en heeft de gristelijke school voor de journalikstiek gedaan in Zwolle.
Een vriendelijker podium kan Duijvendak zich niet wensen.

CoJoNes | 14-08-08 | 16:21

@CoffeePatch | 14-08-08 | 16:09
"Ha, wederom het argument van een jeugdzonde, Duyf was inmiddels 27 toen hij dat schreef."
Precies, als iemand 15 jaar is, oké, maar als je 27 bent dan ben je volwassen en hoor je te weten wat goed of fout is.

Carpe Noctum | 14-08-08 | 16:21

DeArmeStudent | 14-08-08 | 16:15
Kok rechts???????? Weet de PvdA dit?????

Fimbulvetr | 14-08-08 | 16:19

@DeArmeStudent
Stommiteiten? Stommiteiten zou iets zijn als Wijnand een keer op de gevoelige plaat is gezet in een jurk. Of een keer is opgepakt voor openbare dronkenschap en een partij wildpissen. Gegevens jatten uit een rijksgebouw betreffende een lopende zaak is geen 'stommiteit' maar een misdrijf.

dlseth | 14-08-08 | 16:18

PatatjeOorlog | 14-08-08 | 16:14
Leuk, heb je ook argumenten om dat statement te staven? Of hou redeneer je liever in links is goed de rest is fout....?

Fimbulvetr | 14-08-08 | 16:17

CoffeePatch | 14-08-08 | 16:09

Heeft u toevalligerwijs een bron van die tekst? Ben er zeer benieuwd naar!

Sangoni | 14-08-08 | 16:16

Tuurlijk, hij heeft fouten gemaakt in het verleden en geeft dat gelukkig toe en heeft (schijnbaar) van zijn fouten geleerd...
Dat in tegenstelling tot diverse 'rechtse' politici: Zalm die miljarden over de balk gegooit heeft met het doorvoeren van de euro, de verkoop van 'spotgoedkope' aandelen en het privatiseren van gemeenschaps-bedrijven. Jammergenoeg heb ik hem nooit sorry horen zeggen...
Ook Kok (ja, wie kent hem nog?) met 'het kwartje van Kok' dat een tijdelijke maatregel zou zijn...
Politieke missers vind ik veel belangerijker en moeten veel harder gestarft worden dan stommiteiten uit het verleden die verjaard zijn... maar hoeveel oud-politici die afgetreden zijn, zijn nu weer aan het werk als minister, burgemeester of commessaris van de koningin???
Zoals Hirsch balinski (irt?) en Donner (schipholbrand) om maar eens de bekendste te noemen...

DeArmeStudent | 14-08-08 | 16:15

sjaakdeslinksesul | 14-08-08 | 16:09
Nou, wat een stommerd he die Duyvendak! Echt een oen!

Pilsvogel | 14-08-08 | 16:15

Laura Ingalls | 14-08-08 | 15:55
Ik had een zwak voor Femke maar begin nu ook een beetje verliefd op jou te worden....

Fimbulvetr | 14-08-08 | 16:15

Werd er niet, nog niet zo lang geleden, ten kantore van een GL groep een bom gevonden? En, gek he, niemand wist er iets vanaf.

Agent327 | 14-08-08 | 16:15

Nederland en zeker Groen Links moet niet zeuren. NATUURLIJK was Duyvendak een activist! Net als alle andere goede linkse mensen toen!

Niets om je voor te schamen, laat staan iets om voor af te treden.

Grijze muis zijn, geen mening hebben, laf zijn, alles bij het oude willen laten omdat een mening hebben nadenken vereist (Of... eehhh...., een GeenStijler zijn, dat kan natuurlijk ook). DAT is de reden waarom we naar de klöten gaan.

Iemand hier wel eens wat van Milikowski, Lof der onaangepastheid - een studie in sociale aanpassing, niet-aanpassing, onmaatschappelijkheid gelezen. Een aanrader voor al die grijze GS-muisjes.

PatatjeOorlog | 14-08-08 | 16:14

Joschka deed het ook?! Maar die had de tegenwoordigheid van geest om van tevoren het onderscheid te maken tussen activisme en terrorisme. Het feit dat Wijnandje zichzelf vergelijkt met Fischer toont al aan dat deze meneer niet goed onder de pet is. Eens een dief, altijd een dief...

Mr Dixit | 14-08-08 | 16:14

sjaakdeslinksesul | 14-08-08 | 16:03

Maar dat was alleen Jamin er toe te bewegen minder zout/suiker in snoepgoed te stoppen. Het was gewoon tijd voor harde actie in de sociale context van die periode.

azijnseikerT | 14-08-08 | 16:14

Dat Wijnand niet in het parlement hoort mag duidelijk zijn.
Iemand met zoveel minachting voor het democratisch proces heeft zijn hand gespeeld en verloren.
Heeft hij recht op resocialisatie? Zeker, maar het Parlement moet niet gebruikt worden als een plaats voor een taakstraf. Politiek schoffelen om op kosten van de maatschappij de integriteit te herstellen? NEE.
.
GL zit in een netelige positie. Halfslachtig optreden is nu niet verstandig.
Als ik de spindoctor voor GL zou zijn zou ik verdomd heftig kleur bekennen zodat ik er in ieder geval electoraal nog een slaatje uit zou kunnen slaan.
Het zal lastig worden om die minachting van het democratisch proces aan de kiezer te verkopen maar ook daar valt nog wel wat te schaven.
.
GS geeft de spindoctor van GL genoeg munitie om terug te kunnen vuren.
Deze overkill werkt averecht.
Eventueel debat gaat met een Halsema-keukenmeid-sisser aflopen.

bloedjelink | 14-08-08 | 16:13

@Onderbuik
Dat Femke Halsema middels GroenLinks platform bied aan pedofielen en kinderverkrachters is al lang bekend. Neem nou bijvoobreeld het volgende juweeltjes, rechtstreeks uit Wikipedia:
.
"Ten aanzien van pedofilie stelt hij [Herman Meijer] enerzijds dat de seksualiteit ontkend en getaboeïseerd wordt, maar ook de gevoelens van pedofielen. Hij noemt het een 'dubbele taboeïsering'."
.
"Samen met Roze Links pleitte hij [Herman Meijer] voor afschaffing van de leeftijdsgrenzen in de zedenwetgeving en zelfs het geheel afschaffen van die wetgeving."
.
Nou, Femke, met je bekakte kutaccent; zou jij deze beste man op je koters willen laten passen? Wat? Nee? Maar je wilt hem wel in de politiek van geheel Nederland laten meespelen? Zo blijkt maar weer eens; de echte pedopartij bestond al lang en daarbij valt het grapje van tandloze Adje in het niet.

dlseth | 14-08-08 | 16:13

Eens een dief altijd een dief. Vroeger stelen, nu stelen en straks weer stelen (wachtgeld). Petje af voor GS, doorgaan totdat hij murw aftreedt en de bak in draait. Elke dag weer... Ik verheug me telkens weer op een nieuw item over hem, wat hebben we nu weer over hem gevonden...
Goeie actie! Hebben we de volgende al op de korrel? Femke zelf? Zij houdt hem tenslotte de hand boven het hoofd. Handlanger? Is ze niet medeplichtig? Ze wist het toch al lang?

BarneyBoner | 14-08-08 | 16:13

Schade Wijnand alles ist vorbei, alles ist vorbei, alles ist vorbei...

Fleauxe | 14-08-08 | 16:13

Je moet dingen in de tijdsgeest zien, in de jaren 80 was iedereen in het kraakpand anti-militaristisch, de NATO stond namelijk tussen ons de hamer en sikkel heilstaat in. Iedereen wist dat je van kernafval kernbommen kon maken en dat kernbommen de USSR weerhielden om verder westwaards te komen. Met Onkruit hebben we mooi de NATO laten zien dat het een stelletje facisten waren, want, op een paar malloten na die zo af en toe werden neergeknald als ze over de muur probeerde te vluchten en wat dissidenten na, was iedereen blij in het Oostblok. Samen met onze kraakvriendjes en de linkerts van de PSP en PPR en de internationale waren we druk bezig druk bezig het grote ideaal van een links utopia met geweld door de strot van anderen te duwen. Maar dat moet je in de tijdsgeest zien, aldus Duyvendak....

Fimbulvetr | 14-08-08 | 16:13

En Joska is ook een Duitser, dus....

hfakker | 14-08-08 | 16:12

sjaakdeslinksesul

Hoezo "ook"?

Fidonc! | 14-08-08 | 16:12

Heerlijk deze prestige-strijd. Dankzij het internet ontstaat er een echte open-democratie. Info, nieuws en stellingen komen nu voor iedereen beschikbaar.

Onderduiker | 14-08-08 | 16:12

Stook het vuur hoog op, dit mag inderdaad niet in een doofpot verdwijnen.

kapotte_stofzuiger | 14-08-08 | 16:11

Jezelf vergelijken met die schuimbekkende EU fundamentalist is ook erg handig van WD. De enige overeenkomst tussen die twee is dat ze beide ipv. een plaat een hele bunker voor hun kop hebben. Kudo's voor het immer gestrekte been van GS in het duel met GL!

lono | 14-08-08 | 16:10

sjaakdeslinksesul | 14-08-08 | 16:03

Uiteraard, gelukkig bestaat er een duidelijk verschil tussen een kwajongensstreek (een rolletje drop jatten) en staatsgevaarlijke plannen jatten/aanzetten tot inbreken. Dat u dit niet inziet (ervan uitgaande dat uw comment gezien uw naam niet sarcastisch was) bewijst uw incompetentie. Er is toevallig een paar weken terug bij mij ingebroken, zal ik wellicht op hem stemmen?

Sangoni | 14-08-08 | 16:09

sjaakdeslinksesul | 14-08-08 | 16:03
Ha, wederom het argument van een jeugdzonde, Duyf was inmiddels 27 toen hij dat schreef.

CoffeePatch | 14-08-08 | 16:09

Fidonc! | 14-08-08 | 16:07
En Wijnand stond ook om een hoekje te kijken hoe zijn vriendjes die hj net had op zitten stoken belletje gingen trekken bij Kosto. Wist hij veel dat ze een bom bij zich hadden.

sjaakdeslinksesul | 14-08-08 | 16:09

@Vogelbeest | 14-08-08 | 16:03
ja inderdaad, die subsidie moeten ze ook teruggeven, o wat zal Femke haar halsadertje opgezwolle zijn...

Onderbuik | 14-08-08 | 16:08

@CoJoNes | 14-08-08 | 16:03

Bolsjewistisch?

Of Braakmuziek. Het is gewoon een radio 1-en-een-half geworden.

Iko Nal | 14-08-08 | 16:07

sjaakdeslinksesul | 14-08-08 | 16:03

Precies, wie het kleine niet eert, is het grote niet weert...

Sikkeneur | 14-08-08 | 16:07

@sjaakdeslinksesul

Nee hoor, in mijn tijd liet ik alle drop gewoon "opschrijven" bij de spar om de hoek. Daar kreeg mijn moeder pas een maand later de rekening van. Wie opmerkzaam is, leert al snel hoe het eraan toe gaat in de maatschappij.

Fidonc! | 14-08-08 | 16:07

@ CoJoNes | 14-08-08 | 16:03

Euhmm... Bagger?

/\/\addog | 14-08-08 | 16:06

Doet me denken aan de pubertjes van een zekere afkomst die iets uitvreten wat niet mag. Er zijn altijd twee mogelijke antwoorden:
- Iek heb het nie gedaan
- Hij heb het oek gedaan
.
Gewoon terugsturen naar waar hij vandaan komt. (Na Maastricht, linksaf!)

OoO | 14-08-08 | 16:05

Heeft die Duyvendak ook al bij google ingebroken of zo, krijg steeds een http 404 no found als ik wat over hem zoek?

caspertje | 14-08-08 | 16:05

Ankie v Grunsven haalde trouwens 74, 52% met heur peerd dat zo mooi salto's en flickflack's weet te maken in de piste...

Sikkeneur | 14-08-08 | 16:04

Eeuuhhh ... Waar gaat dit over?

Wim-Lex | 14-08-08 | 16:04

Vermoedens bevestigd: Groenlinks=criminele organisatie. Subsidie stopzetten aub.

Vogelbeest | 14-08-08 | 16:03

"Hullie deden het ook". Wat een kleinkleutertjesargument zeg. Daar kreeg ik vroeger een draai om m'n oren voor.

Kardinaal Meier | 14-08-08 | 16:03

Wat aardig van het knalrode BNR om Duijvendak een podium te bieden. Heeft iemand hier trouwens enig idee waar die B van BNR nog voor staat?

CoJoNes | 14-08-08 | 16:03

CoffeePatch | 14-08-08 | 15:48
Hé, we hebben allemaal wel eens in onze jeugd een rolletje drop gejat.

sjaakdeslinksesul | 14-08-08 | 16:03

Wellicht een ideetje om een apart domein te gebruiken voor de Duivendak soap ... In plaats van hier te blijven maskeren dat je zonder hem niet aan je topics kan komen.

drivebyposter | 14-08-08 | 16:02

de democratie is lang genoeg verkracht door die groenlinkse "actievoerders" met hun superieure meningen en meningkjes, het wordt tijd voor moderne politiek: optiefen met linkse misdadigers zoals Duivendak en neem ook gelijk de huispedo Herman Meijer mee...!

Onderbuik | 14-08-08 | 16:02

@sikkeneur: fap jij op WD? mijn god, het moet niet gekker worden! lunchpauzeis toch al lang voorbij? of neem je een voorschotje (!) op de vrijmibo? have fun!

Laura Ingalls | 14-08-08 | 16:01

Biff Eagleburger | 14-08-08 | 15:41

Spin doc uit Mokumse Jordaan:
Hey duif, pik ouwe pijp, doe 's een gebbetje, doe 's een gebbetje... hehehe. Benne ze 't allemaal zo weer vergeten

Pilsvogel | 14-08-08 | 16:00

@vraagstaart | 14-08-08 | 15:45
Tja inderdaad. Andere tijden....

belly | 14-08-08 | 15:59

Fapperfap.....

*en weer kan ik mijn scherm schoonmaken na een stijlloos orgasme*

Sikkeneur | 14-08-08 | 15:59

@pikkel

Ik deel je vertrouwen

Fidonc! | 14-08-08 | 15:58

Fidonc! | 14-08-08 | 15:55

Binnenkort wel.

harry pikkel | 14-08-08 | 15:56

Best sneu voor Femke; die dacht nog lekker een weekje aan te kunnen tuttelen met de kids, en nou moet ze ineens iets serieus gaan doen. Dat lukt haar dus ook niet, want met een beetje bekakt in de microfoon te staan stumperen maak je jezelf wel erg ongeloofwaardig. O sorry, dat wàs ze al!

Laura Ingalls | 14-08-08 | 15:55

Wijnand zit nog wat aan het pluche geplakt.
Maar 't zal niet zo lekker meer zitten.

bijtertje1001 | 14-08-08 | 15:55

@pikkel:

Soms moet ik werken tussen de bedrijven door ... maar ik overweeg je advies.
Zou Duyv ook tijd hebben voor elke zin op GS?

Fidonc! | 14-08-08 | 15:55

Ik zou terminale kanker faken als ik hem was, daar hebben ze bij GL ook wel ervaring mee

110V8 | 14-08-08 | 15:55

@ MarRukJP | 14-08-08 | 15:42
Het is pas genoeg als deze kwal is opgestapt of afgezet. Dus vooral doorgaan GeenStijl! Dit soort "geaccepteerde criminaliteit" van de milieu terroristen moet maar eens afgelopen zijn. Dus, als het even kan, gooi er nog maar een paar berichten tegen aan. Affikken die gast en een voorbeeld stellen voor de rest van deze criminelen die denken het beste voor te hebben met-van-alles-en-nog-wat. Krakers, mileuterroristen en ander subsidie tuig, sterf eens een pijnlijke (milieu onvriendelijk) dood!

GaatDeGoedeKantOp | 14-08-08 | 15:54

@De Pruis
Hoho, de azijnbode is pro-PvdA. Niet pro-links. PvdA regeert en GL zit in de oppositie dus bij de azijnbode hebben ze geen enkel probleem met het neerschieten van deze kleiduiv.

dlseth | 14-08-08 | 15:54

Mijn reactie in het vorige topic over Duyvendak, het is niet dat ik ervoor wegloop, maar het lijkt wel alsof ik het niet was. Ik neem de volle verantwoordelijkheid op me... sorry Duyvendak, Sorry. Maar ik was niet de ergste want andere reaguurders waren veel erger en ik heb er in mijn voorvoorvoorgaande post al tegen geageerd, tegen dat ongenuanceerd reaguren. Sorry, sorry, sorry.

Hinzy | 14-08-08 | 15:53

Fidonc! | 14-08-08 | 15:48

Dan kun je beter GS bliijven lezen, want die vergelijking werd hier al bijna een week eerder gemaakt dan in VN.

harry pikkel | 14-08-08 | 15:52

Alcoho's in de ontkenningsfase zijn ook heel erg.
Zelfs zijn eigen Volkertkrant heeft 't moeilijk met hem.

De Pruis | 14-08-08 | 15:52

Waarom verschuilt hij zich niet achter drug gebruik.

wiers | 14-08-08 | 15:52

Duidelijk geen paloma blanca, die Wijnand.

Morgan le Fay | 14-08-08 | 15:51

@Biff Eagleburger | 14-08-08 | 15:41
tsja misschien is het inderdaad wel leuk om als genadeslag Ruktor van stal te halen *gniffel gniffel*

brain damage | 14-08-08 | 15:51

precies @achterdocht. GL stemmers gaan gewoon door met GL stemmen. En bivakmutsen gaan gewoon door met bivakmutsen.
Het doel heiligt hun middelen, daarom moeten ze maar vervolgd worden tot het vervelen gaat.

Jan Passant | 14-08-08 | 15:51

Ach, lamaar zitten ook die kwiebus. Vlak voor de verkiezingen nog een keertje het vuurtje opstoken, dan zakken de zetels Groen Links als een ouwe onderbroek

Klukkluk | 14-08-08 | 15:50

die gozer laat glijdt steeds verder af en daarmee ook wel een beetje het niveau van GS

brain damage | 14-08-08 | 15:49

Duyv leest Max van Weezel in Vrij Nederland en komt zo aan de relatie met Joschka Fischer. Leer uw pappenheimers te kennen door te lezen wat zij lezen.

Fidonc! | 14-08-08 | 15:48

sjaakdeslinksesul | 14-08-08 | 15:44
Uit bluf:
Tenslotte geven wij hier onder het motto 'inbreken kan iedereen' een
lijstje van adressen van hoge ambtenaren van EZ en de weken dat ze vakantie
opgenomen hebben. Om effe te kontroleren of ze inderdaad weg zijn
vermelden we ook de telefoonnummers. Voor mensen met gewetensnood: onderstaande personen zijn de direkteurgeneraal van energie, zijn plaatsvervanger
en topmedewerkers van de direktie elektriciteit en kernenergie. Als zodanig zijn zij verantwoordelijkvoor de bouw van nieuwe kerncentrales Verstoor de rust van deze onruststokers.
..
Beetje slap verhaaltje nu van Duyvendak

CoffeePatch | 14-08-08 | 15:48

De GL Partijtop was op de hoogte van een nog niet verjaard misdrijf. Dat als politieke beweging op de hoogte bent en je kanus houdt .... is dat niet strafbaar?

cbrdrivert | 14-08-08 | 15:47

Jan Passant | 14-08-08 | 15:42

Als ie dat daadwerkelijk heeft (linkje naar een quote zou goed zijn) dan mag ie van mij inderdaad weg. En om het feit dat hij loopt te 'jamaarhij'-en.

Maar van niet GL stemmen ga ik niet ineens nog minder GL stemmen heren van GeenStijl, maak je geen zorgen. Ik vraag me wel af of de gemiddelde GL stemmert het nou zo erg vind wat deze Duyvendak allemaal gedaan zou hebben. Hoewel zijn huidige optreden ieder redelijk mens met plaatsvervangende schaamte zou moeten vullen, dat dan weer wel.

Achterdocht | 14-08-08 | 15:46

@Arrabinekoeterine | 14-08-08 | 15:40
Volgens mij waren (semi-)terroristische aanslagen en bedreigingen al voor 11 september not done in nederland, of ze nu door links of rechts werden gepleegd.
WD manipuleert de discussie al wéér door zich te vergelijken met Joschka Fischer, die toch wel van een ìets ander kaliber is dan WD, lijkt me zo...
Terug naar de essentie; WD zit helemaal fout, en doet er goed aan om zo snel mogelijk op te stappen, zodat de geloofwaardigheid van de politiek, en GL in het bijzonder, niet nog verder aangetast worden. Daar is het namelijk al erg slecht mee gesteld.

Laura Ingalls | 14-08-08 | 15:45

@belly | 14-08-08 | 15:39 Is het niet erg dat we hier ueberhaupt over discussiëren?
Ik krijg met WD als referentie, achteraf nog veel respect voor Willem Aantjes....

vraagstaart | 14-08-08 | 15:45

Sterk verhaal van Duyvendak! Excuses aanvaard!

sjaakdeslinksesul | 14-08-08 | 15:44

schizo meent oprecht minister te kunnen worden; dit is ongeveer het moment dat er zelfs iets van medelijden de kop opsteekt

hetluis | 14-08-08 | 15:43

@ Vosje | 14-08-08 | 15:29

Ik hoop dat je gelijk hebt Vosje. Denk je dat de groten deze viezerik wel lusten?

/\/\addog | 14-08-08 | 15:43

Spoeddebatlink: The system cannot find the file specified.
Of ligt dat aan mij?

Groen! | 14-08-08 | 15:42

.... zucht... GS, wat mij betreft is het nu wel genoeg met die Duyvendak-topics. Het punt is gemaakt...

MarRukJP | 14-08-08 | 15:42

.. overigens hoeft duyvendak zich niet achter andere extremisten te verstoppen. In Nederland zal niemand hem strafrechterlijk gaan vervolgen. Of hem vermoorden op het mediapark; ook niet op de hoek van de Linnaeusstraat en de Tweede Oosterparkstraat. Geen mens die stronttaarten in zijn gezicht komt drukken. Bij het winkelen geen bespugers of aanvallers in het gangpad.
En zo hoort dat ook in een gezonde democratie.
Dat soort ongemak overkomt alleen tegenstanders van duyvendak en de zijnen. Daar heeft meneer begrip voor en daarom moet ie weg. Weg.

Jan Passant | 14-08-08 | 15:42

Heeft Duyvendak al een spindoc?

Biff Eagleburger | 14-08-08 | 15:41

Het verschil tussen Duyvendak en Fischer is dat de laatste zich "bekeerde" voor 11 september, toen makkelijker werd gedacht over buitenparlementaire acties. Hoewel ik die afkeur, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Duyvendak deels het slachtoffer is van een omslag in het politieke klimaat. Daar heeft hij het naar gemaakt, maar het lijkt me wel een nuance die niet onvermeld mag blijven.

Een ander verschil is dat Fischer zich tussen zijn activistenperiode en zijn ministerschap al bewezen had als een bekwaam politicus (grondlegger van de "realo's") en zijn verdiensten alom respect hadden afgedwongen.

Arrabinekoeterine | 14-08-08 | 15:40

en Femke laat het maar door etteren ... waren er maar verkiezingen...

oudere jongere | 14-08-08 | 15:40

@vraagstaart
als het niet zo triest was zou ik je gelijk geven. Feit blijft dat door deze terrorist te handhaven we alle jongeren die zich misdragen en daar later spijt van zullen krijgen een soort vrijbrief geven. Dus: Weg met Duyvendak!

belly | 14-08-08 | 15:39

De records sneuvelen tegenwoordig zo snel als zwemrecords in Bejing.
Ik dacht dat Rutger vs Vogelaar het stunteligste TV-interview van het millennium was ?

Bigi Bana Boy | 14-08-08 | 15:39

@Bandieter | 14-08-08 | 15:36 Nee dus. Wat mij betreft. Gadver.

vraagstaart | 14-08-08 | 15:38

Jammer dat hij weg moet, maar ja wat moet dat moet. Als hij dat spoeddebat overleeft is er iets goed mis in de Haagse poli.... dit schrijvende vraag ik mij af, is er iets goed in het huidige kabinet?

Karel Kruizenruiker | 14-08-08 | 15:38

Groen links tegelijkertijd ontbinden als criminele organisatie met terroristisch oogmerk... Aangezien ze toch overal van op de hoogte waren...

sick basterd | 14-08-08 | 15:38

Brusselmans is going for the kill

Tobi | 14-08-08 | 15:37

het is Duijvendak, hij is van de armoedige tak van de Duijvendakjes.

Kloothommel jr | 14-08-08 | 15:37

Is Fleisch al teruggeroepen van reces?

Ad Rectum | 14-08-08 | 15:37

@Bandieter | 14-08-08 | 15:34
Precies, die Struisvogelaar zit er ook nogsteeds. Die moet òòk weg!

Carpe Noctum | 14-08-08 | 15:37

Vuilnisman, kan er óók nog een Rösenmuller mee? Ik krijg blaartrekkende plaatsvervangende jeuk van die man...

Karel Martel | 14-08-08 | 15:36

-weggejorist-

Marco1245 | 14-08-08 | 15:36

-weggejorist-

McCain | 14-08-08 | 15:36

maar ja ook de doofpot raakt wel eens vol.
en daar wordt duifje nu lekker de dupe van, en verdiend ook!!

Focough | 14-08-08 | 15:35

@kommabijmebinnen | 14-08-08 | 15:33
daar heb je wel een punt; en dan het liefst de hele partijtop. men wist er van, heeft WD toch op de lijst gezet, en daarmee bewust een groot risico genomen om kiezers te gaan verliezen. verblind door het eigen linkse gelijk?

Laura Ingalls | 14-08-08 | 15:35

Hij mag toch aan blijven hij liegt en bedriergd en dat is in de tweede kamer normaal.

gerrit5042 | 14-08-08 | 15:35

-weggejorist-

br00djeaap | 14-08-08 | 15:34

Wat denken jullie GS. de anti-Vogelaar campagne is mislukt dus nu Duyvendak maar?

Bandieter | 14-08-08 | 15:34

@meautie
:"Duyf ist tot menheer"

Genodigde | 14-08-08 | 15:34

Maar niet alleen moet die Duyvendak weg, ook Halsema zal hierom moeten opstappen!

kommabijmebinnen | 14-08-08 | 15:33

ja. joschka fischer was ook zo'n gedoogde crimineel op proefverlof. En hij was Duitser, niet onze zorg dus. duyvendak wel, een grote zorg. Net als andere Nederlandse extremisten die ook in de Kamer zitten en die nog onterecht buiten schot zijn.

Jan Passant | 14-08-08 | 15:33

@ Duif

U kunt wel gaan meneer...

Meautie | 14-08-08 | 15:32

Wijnand moet blijven. Dit is het betonnen reddingsvest dat GL nodig heeft. Kom op, Brusselmans - laat dit tactische verlies leiden tot strategische winst. Als je deze terrorist nu met rust laat, komt Groen Links nooit meer boven de kiesdrempel. BlijF, Wijnand! Blijf! je bent een D-E-M-O-C-R-A-A-T!!!

vraagstaart | 14-08-08 | 15:32

Word een beetje moe van Duyvendak......

Valentes | 14-08-08 | 15:31

Exit Duyvendak!

marcelb | 14-08-08 | 15:31

Terecht dat spoeddebat; je mond pas open doen over strafbare feiten nadat de boel is verjaard is zo ongelofelijk fout. En dat mannetje heeft jarenlang anderen de maat genomen en de linkse moraalridder uitgehangen.
GL-ers zullen hem blijven steunen, onder het mom van 'het was misschien wel een beetje een foute actie, en zelfs indertijd strafbaar, maar het was wèl allemaal voor het goede doel!!'.
Zum kotzen, om Joschka Fisher nog maar eens aan te halen.

Laura Ingalls | 14-08-08 | 15:31

Wat zei Toon Hermans ook alweer over "die Duyf"?

Genodigde | 14-08-08 | 15:30

kom maar met die motie van afkeuring.

daskapitalist | 14-08-08 | 15:30

"Dat was hij daar, met die snor"

Pilsvogel | 14-08-08 | 15:30

Een hele Duyventil daar bij GL.

CoffeePatch | 14-08-08 | 15:29

@/\/\addog | 14-08-08 | 15:27:

We vangen eerst de kleintjes en gebruiken die vervolgens als aas voor de grote.

Ies logies. Tog?

Reinaert | 14-08-08 | 15:29

Jezus, is die lul nog niet weg. Opzouten met die relschoppert

Klukkluk | 14-08-08 | 15:28

-edit: doei newbie -

FapperTrapper | 14-08-08 | 15:28

Maarrrr..... hij heeft het zélf niet gedaan hoor, en hij heeft spijt, heeft er afscheid en afstand van genomen, en vindt zich nog geloofwaardig als kamerlid.

Met andere woorden: "Wij van Wijnand adviseren Wijnand".

Wat een geleuter, een echt "wir haben es nicht gewusst" verhaaltje. Matennaaier!

Reinaert | 14-08-08 | 15:28

Typisch linkse wegkijkreflex, Fischer heeft het ook gedaan dus is het niet zo erg.
Wat mooi dat deze tijdbom uiteindelijk keihard in zijn zelfvoldane smoel uiteen zal spatten, hopelijk wordt de rest van die inteelt-bende ook uitgeschakeld door de scherven.

Superior Bastard | 14-08-08 | 15:28

Wanneer gaan we op jacht naar de grote vissen?

/\/\addog | 14-08-08 | 15:27

Interesse al een weken verloren in GroenLinks terrorist
OF de overkill aan GS-aandacht voor deze knakker

NeoApocalypse8 | 14-08-08 | 15:27

GJ- Droge: "Hallo, daar ben ik weer"

Hij begint inmiddels in mijn hoofd die goede bekende te worden die je niet wil uitnodigen voor je verjaardag maar waar je moeilijk omheen kunt omdat je 'm zo vaak ziet

Pilsvogel | 14-08-08 | 15:26

Femke alle hens aan dek! de Groenlinks gaat zinken. Vega's, inbrekers en treehuggers eerst, daarna vrouwen en kinderen.

S.O.S Save Our Schijnpartij

The Bruce | 14-08-08 | 15:25

En we zwaaien met zn allen naar Den Haag....

Captain Orange | 14-08-08 | 15:24

Is wel heel veel Duivendak, de laatste tijd.

Maar het is beter dan Dumpert-artikelen in de GS-lijst te plempen. Daarom zal ik er verder maar niets over zeggen.

keaus666 | 14-08-08 | 15:24

Die blijft rustig zitten, het is politiek.

Henry | 14-08-08 | 15:23

Gewoon AFTREDEN Duyvendak!

belly | 14-08-08 | 15:23

Kom maar op.. doorgaan tot ie in zijn graf ligt!

Claude Jacque | 14-08-08 | 15:22

Is die mevrouw Duyvendrap eigenlijk neuqbaar?

Frits Bonkestein | 14-08-08 | 15:22

*zwaait naar Duijvendak, daag*

Carpe Noctum | 14-08-08 | 15:22

Ontslaan, in de boeien slaan en uiteindelijk doodslaan.

Bovenmens | 14-08-08 | 15:22

Go, Brusselmans, go!

Frits Bonkestein | 14-08-08 | 15:22

*gaat op zoek naar de doofpot*

Wijnand Duyvendak | 14-08-08 | 15:21

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland