Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Karazdic deed een Saddampje

lexgoudsmitkaradzic.jpg Massamoordenaars en hun vermommingen. We blijven het hilarisch vinden. Zojuist kwam deze foto vrij van een als Lex Goudsmit vermomde Radovan Karadzic. Meneer woonde gewoon in Belgrado en had een baan bij een privékliniek voor alternatieve geneeskunde. Dragan Dabic was zijn schuilnaam. Verdere info wordt nog geheim gehouden aangezien dit de arrestatie van twee overige voortvluchtigen - waarvan uiteraard een Ratko Mladic - kan schaden. Wij zijn benieuwd naar de pruik van de Beul van overste Karremans...

Reaguursels

Inloggen

Ik vind hem er niet op lijken heaur? Hebben ze wel de goeie? Deze lijkt op een kruidendokter. Toch knap dat hij het zolang heeft volgehouden. Mogen ze nu bij de EU?

TurboJügend | 23-07-08 | 19:13

@bottehond:"..."alles in de strijd tegen de islam geoorloofd is"..."
--
NEWS UPDATE (uit 1971).
--
Het marokkaans moslimleger heeft met laserwapens en ander modern wapentuig de gecombineerde strijdkrachten van de jonge Europese Unie en Nato verpletterend verslagen. Den Uyl heeft de onverwaardelijke overgave getekend. Dit zal de deur openzetten naar kolonisatie van het Europees vasteland door Naffers. De koningin is gearresteerd en zal in aller waarschijnlijkheid, naar goed islamitisch gebruik, publieklijk onthoofd worden.
-
Tot zover het nieuwsbericht.
--
Zo is het niet gegaan he? bottehond? Islam is niet het probleem. Het is de multicul dogma and andere linske zieke perversiteiten met bijbehorend LANDVERRAAD die dit land naar de klote hebben geholpen.

united.provinces | 23-07-08 | 14:25

@tandarts:"... Verder heeft een vriend van mij wel eens contact met Pakistaanse moslims. Deze lieden schijnen erg vriendelijk te zijn..."
--
tandarts je lijdt aan een ziekte het is 'man die'-syndroom' " syndroom. Lees meer over jouw geestesgesteldheid op www.hetvrijevolk.com/?pagina=6621

QUOTE"... Veel belangrijker nog is dat degene die mijn onwelgevallige analyses afschreef als inferieure boekenwijsheid, zich zelf schuldig maakte aan een nog veel grotere analytische denkfout. Deze wordt ook wel het "'man die'-syndroom" genoemd: roken is helemaal niet ongezond, want ik kende een man die de ene sigaret met de andere aanstak en drieënnegentig jaar is geworden. Het equivalent van deze scheve logica voor dit verhaal luidt: "Marokkanen integreren wél in de samenleving, want ik ken een Marokkaan die mij zeer gastvrij bejegent en om de haverklap thuis uitnodigt." .."

united.provinces | 23-07-08 | 14:18

Bottehond->:" United provinces.. bla bla bla u bent rancuneus ... bla bla bla racist.... bla bla bla.... je zit de zaak hier te verzieken,.... bla bla bla... moslims zijn het echte probleem, niet de fatsoenlijke pis-linksen.... bla bla bla... linkse mensen zijn lief... bla bla bla..."

united.provinces | 23-07-08 | 14:11

@bottehond:"... en een ethisch besef dat je verhindert ..."
--
Kon mij ergens in een topic herrineren dat jij trots was niet gehindert te worden van enig ethisch- of anderzijds het hebben van " normen en waarden" (aka het verschil weten tussen goed en kwaad), opdat jij je voormalige "fatsoenlijke linkse" (wat is dat? Je voormalige communistische strijdmakkers die stalin en trotski "blowen"?) het hand boven het hoofd kon houden en de zogenaamde grote anti-pislam front kon bouwen. Ik weet niet waar je de arrogantie vandaan haalt zoiets te kunnen doen. Maar het enige wat linksen kunnen doen is voor de aankomende "burgeroorlog" (Theo van Gogh) hun linkse religie te verlaten, daarna is het te laat. Daarna komen de Nurenberg processen wegens landverraad!

united.provinces | 23-07-08 | 14:08

@bottehond:"... Je bent gewoon een lafaard, gehinderd door wishful thinking en een ethisch besef dat je verhindert te zien wat er aan de hand is..."
--
Vreemd dat deze persoonlijke aanvallen niet door redactie verwijdert worden, wie bef je bij de jorristenclub?
--
Maar terzake, ten eerste vind ik u zeer hypocriet , zeker als communist (uw eigen woorden, of is het ex-communsit) die mee heeft geholpen dit land onder de strond te plakken. Waar haal jij het in je hoofd hier een grote bek te hebben en mensen persoonlijk aan te vallen? Of zijn dat weer de linkse "homo ethica superior" die weer de kop op steken?

united.provinces | 23-07-08 | 14:03

@ bottehond
Hoe jiddisch; een ander laten betalen voor je drankje...
Overigens begreep ik precies wat je bedoelde. Jij riep dat er iets van 2000 slachtoffers zijn gevallen bij srebrenica, en dat het merendeel daarvan gewapende mensen waren. Dat schreef jij, en dat staat ook in de link van die flippo die naar Amazon verwees.
nogmaals, ook qua aantallen en duiding was srebrenica geen hoax. Er zijn ongeveer 8000 doden gevallen, en het overgrote merendeel daarvan is gevangen genomen en geëxecuteerd.
Als extra toegift: ik weet niet zeker of de term "genocide" van toepassing is. Ik heb daar eens een verstandig man over horen praten. Gezien het feit dat veel lijken herbegraven werden, gezien het feit dat de massamoord niet echt gecoordineerd verliep, en gezien het feit dat de opperbevelhebber (Mladic) zelf aanwezig was op het slachtveld (toch redelijk ongebruikelijk sinds 1632) en gezien het feit dat het politiek zéér onverstandig is om genocidetje te spelen in een door de VN aangewezen veilige zone, lijkt het eerder op een ongeplande wilde wraakactie van Servische paramilitairen. Dat neemt echter nog steeds niet weg dat er 8000+ mannen zijn vermoord. Geknevelde mannen.

Moon K. | 23-07-08 | 13:21

bottehond | 23-07-08 | 13:06
Och, het is gelijk weer gestalk. Grootheidswaan nog steeds niet over.

Flodder | 23-07-08 | 13:13

Moon K. | 23-07-08 | 11:21

Uhu... een hoax qua aantallen en duiding. Dat begreep je toen al niet en nu nog niet. Scherpslijperij om jezelf wijs te maken dat je een punt hebt is echt te infantiel. Het eerste rondje is derhalve voor jouw rekening.

Flodder | 23-07-08 | 12:31

Guttegut. En ik maar blij zijn dat dat eeuwige gestalk van je de laatste tijd achterwege bleef.

bottehond | 23-07-08 | 13:06

Moon K. | 23-07-08 | 11:21
Kuddo's.

Flodder | 23-07-08 | 12:31

@ bottehond 00:47
Je hoeft niet te proberen mij af te schrikken met gruwelverhalen. Ik ken de meesten wel. Baby's in een kanon proppen, je vaders ballen afbijten, het wonder dichte mensenmassa ontmoet handgranaat. een verhaal was de moeder in prikkeldraad gewikkeld en verkracht door soldaten waar haar kinderen bij stonden.
Verder vond ik "in the end zijn verreweg.... gedrag van jouw strijders" wel een interessante opmerking. Verschilt dat zoveel van normaal menselijk gedrag? Omdat iemand anders er al met de godwinaward vandoor is, wil ik de Vietnam oorlog als voorbeeld aanhalen: dat was misschien wel de oorlog waartegen het felst geprotesteerd werd, maar ondanks dat feit, en ondanks het feit dat die gruwelen de avond daarna op Tv waren, kwamen in Amerika toch maar zo'n honderdduizend mensen bijeen om ertegen te protesteren. Dat is natuurlijk een enorm aantal, maar als je het wegzet tegen de totale bevolking van Amerika en dat uitdrukt in een percentage, is het natuurlijk niks.

Ligt het dus niet in de menselijke aard besloten om zich neer te leggen bij geweld? Want, om dan weer terug ontopic te komen, uiteindelijk zijn die bosnische kroatische vrienden van jou ook met een hoop narigheid van hun troepen akkoord gegaan.

In een oorlog is het altijd them of us. Tenmiste, als je bij de strijdende partijen hoort. De meesten mensen in een conflict proberen alleen zichzelf te beschermen, door vooral niet op te vallen.

Maar goed, hoewel het zeer interessant kan zijn om de menselijke geest in oorlogstijd te onderzoeken en te examineren, gaat het daar toch niet echt om.
Jij stelde dat srebrenica een hoax was, en bracht een aantal feiten op tafel. Me dunkt dat ik die feiten in mijn vorige post aan jouw adres wel weerlegt hebt. In je laatste post kom je niet met nieuwe feiten, oftewel, je stelling is gesukkeld, jij betaalt het eerste rondje.

Moon K. | 23-07-08 | 11:21

Hij lijkt een beetje op ex-provo Roel van Duijn......

knerf | 23-07-08 | 10:33

Moon K. | 22-07-08 | 22:20

Moslimstrijders? Laat me niet lachen. Die stoottroepen daar waren stoottroepen. Die heb je hier ook. En de meute volgt maar al te gewillig. In the end zijn verreweg de meeste moslims accoord met het gedrag van jouw strijders. Ik heb kroatisch bosnische vrienden. Die kunnen jou zaken vertellen over die strijders van je waar jouw kleinburgerlijke maagje van zou omkeren. En het patroon is exact hetzelfde, daar of hier. Het is them or us, tenzij jij je verheugt op een geislamiseerder westersce samenleving. Stuitend hoe jij de zaken bagetelliseert voor je eigen gemoedsrust. Je bent gewoon een lafaard, gehinderd door wishful thinking en een ethisch besef dat je verhindert te zien wat er aan de hand is. Bekritiseer Menschen als botte niet, tenzij je me met valide argumenten kunt overtuigen dat ik overreageer. Ik ben benieuwd.

bottehond | 23-07-08 | 00:47

Biggenkopje | 23-07-08 | 00:18

Die kliek van Kok heeft een grote groep toegewijde militairen kapot gemaakt. Ik ken een paar militairen die daar zaten. Die hebben het moeilijk en Kok cum suis slapen rustig. Motherf"ckers.

bottehond | 23-07-08 | 00:28

Zegt de oude linkschmens Kok gewoon doodleuk op Het Journaal dat met de arrestatie van Karadzic het recht z'n loop heeft en dat het onterecht is dat de Dutchbatters destijds hun plicht hebben verzaakt. Tuurlijk Wim. Alles is nu OK. Niks meer aan de hand. Niemand heeft fouten gemaakt, en zeker jij niet. Noch Joris die verzaakte luchtsteun goed te keuren. Noch de MID die de filmrolletjes zoekmaakte. Nee Wim. Alles is in orde. Fijn opgelost zo. Nog even dat commentaartje voor de camera's en daarna weer terug naar de leunstoel. Bedankt Wim!

Biggenkopje | 23-07-08 | 00:18

Miretra | 22-07-08 | 22:35
Bosnie is typisch een voorbeeld van wat er in een land gaat gebeuren als er zich een moslimmeerderheid in een belangrijk deel van dat land gaat aftekenen. En naar wat ik begrijp zijn het de moslims die met hun streven naar een groot moslimrijk de oorlog zijn begonnen, niet de serven.

ZSU-23-4 | 22-07-08 | 23:35

Ach hij ging verkleed als Sinterklaas, wie had dat verwacht. Wellicht heeft hij hier in Nederland ook enige weken rondgelopen, kindertjes blij gemaakt, wat moslims met de roe geslagen en op een paardje gezeten.
.
Wel vraag ik me af waar de arrestatie van moslim oorlogsmisdadigers blijft?
En dan nog wat. In een BURGER oorlog is de scheidslijn tussen onschuldige burger en combatant wel een tikje dunner niet?
Dus wie gaat bepalen wanneer een burger is neergeschoten en wanneer een van zijn "uniform or whatever" ontdane strijder.
.
Ook wel "grappig" om hier en daar te lezen dat juist de grote zielepoten in dit conflict, de moslims, begonnen zijn met het begaan van wreedheden en ook in de loop van de strijd niet erg onderdeden voor de serviers. Nou kun je natuurlijk (metaforisch gezien) zoals het een goed moslim betaamt met je mond jammeren over disciminatie en onderwijl met je hand een brommer stelen of erger, wat serviers vermoorden. Noem ook maar wat.

ZSU-23-4 | 22-07-08 | 23:32

Kunnen we ons weer lekker ergeren aan die lieden van dat Haagse tribunaal dat al wat hen niet welgevallig is constant afkapt. Hebben ze allemaal weer een baantje voor jaaaaaren....

Ad337 | 22-07-08 | 23:24

Verlagen is een levenswerk van sommige moslims

Borderliner4637 | 22-07-08 | 22:48

Miretra | 22-07-08 | 22:35

Amen

de tandarts | 22-07-08 | 22:36

Je kunt moslims beter niet binnenlaten, ze zullen je land verlagen tot hun niveau.

Miretra | 22-07-08 | 22:35

bottehond | 22-07-08 | 19:15

Dit werpt een ander licht op 'Screbenica' als dit echt waar is. De islam is mijns inziens een gevaarlijke doctrine die zich wil uitbreiden over de hele wereld. Deze expansiedrift moet naar mijn bescheiden mening gestuit worden. De islam stond aan de poorten van Wenen, nu staat de islam aan de Noordzee en nog sterker, ze is al in grote getale in Engeland waar ze veel invloed schijnt uit te oefenen. Ik was een week terug in Engeland waar men erg veel begrip voor de islam lijkt te hebben. Dat was in Italie (een week ervoor) wel anders.

Verder heeft een vriend van mij wel eens contact met Pakistaanse moslims. Deze lieden schijnen erg vriendelijk te zijn. Je kunt ook denken aan een wolf in schaapskleren.

de tandarts | 22-07-08 | 22:34

Radovan ziet er trouwens beter uit dan Wim.

Miretra | 22-07-08 | 22:21

@ bottehond 21:52
Mis. Het gaat mij vooral om het tweede gedeelte van het gezegde. Bijvoorbeeld: "don't fight with muslims. They will bring you down to their own level, and then (en dit is belangrijk) beat you with experience.

Terwijl jij volgens mij juist dat wil. Jij laat je verlagen tot het niveau van de moslimstrijders, die jou vervolgens zullen verslaan met ervaring.

Moon K. | 22-07-08 | 22:20

@ bottehond 21:45
je bedoelt de link van 13.03? Gelezen en gesukkeld.
cache.daylife.com/imageserve/07zTeDHfR... (let op het mooie ronde kogelgat in het hoofd)
news.bbc.co.uk/2/hi/europe/416531.stm "their hands tied behind their backs..." en "total number of corpses recovered from the area to almost 2,000"

www.martinfrost.ws/htmlfiles/srebrenic...
"By 2002, 5,000 bodies were exhumed but only 200 were identified. However, since then the exhumed body count has risen to 6,000 and the identification has been completed for over 2,000, as of 2005"

Deze laatste info werd mede mogelijk gemaakt door verklaringen van Servische militairen.

Nog een andere vraag: waarom zouden de Serviers de lichamen van de dode Bosnische strijders begraven, weer opgraven en weer begraven aan de andere kant van het land? Immers, het zijn toch gewoon dode soldaten, die hoef je als vijand toch niet te verbergen. Laat staan dat je daar transportmiddelen aan gaat besteden. Of zouden die Serviers, deugnieten als ze zijn, toch wat op hun kerfstok hebben? Kom maar op bottehond, laat maar eens zien wat je in huis hebt. I dubble dare you.

Moon K. | 22-07-08 | 22:14

Milosovic, Karadzic en Mladic hadden het beste voor met hun regio. Het zijn dat ook ware volkshelden.

Bo Dreksma | 22-07-08 | 22:14

Vandaag twee keer Wim Kok op TV gezien.
Het kan dus altijd erger.

Miretra | 22-07-08 | 22:11

Eigen mening alert:

gezien het geterroriseer van moslims all over the world, sluit ik geen enkel mogelijk scenario in Srebenica uit. Laat het forensisch bewijs spreken en we zien wel wat er uit komt. Als mij dat komt te staan op een aanduiding als 'brugpieper' dan neem ik dat als geuzennaam aan.

Borderliner4637 | 22-07-08 | 22:00

" Moon K

Ik las even over je comment aan floddertje heen. Jij beweert dus dat in de strijd met het islamisme NIET bijna alles is geoorloofd? Dan ligt daar dus inderdaad onze achilleshiel, lafaards en ethische eigenpijpers als jij die menen dat we tegenover een relatief onschuldig en goeddeels vreedzame doctrine en haar miljoenen slaven staan. Shame on you.

bottehond | 22-07-08 | 21:52

lol @fotorolletje....


en dan heb jij het over aluhoedjes?



hahahahhahaha

Borderliner4637 | 22-07-08 | 21:47

@ Moon K

Het aluhoedje is vakkundig op jouw hoofd gemonteerd door de MSM. Ik zou de link van Sisenandus eens lezen als ik jou was, onnozelaar. Dat zijn trouwens feiten die al lang bekend zijn. Jij lijkt me zo iemand die in die pallywood filmpjes trapt. Je weet geen begin van deze materie maar kraait als de parmantigste haan. Pathetisch.

Ik kan je trouwens ook het boek van Peter Siebelt aanbevelen over Mabel en haar islamisten vrindjes. Misschien dat je wereldbeeldje dan een beetje gaat wankelen? Ik lach me een kriek om jouw naieve instelling. Lichtgewicht.

bottehond | 22-07-08 | 21:45

@ Flodder 20:22
"Don't argue with idiots etc..."
Met een kleine aanpassing heb je daarmee ook een prachtig antwoord gevonden op bottehond's opmerking dat "alles in de strijd tegen de islam geoorloofd is".
@ Borderliner4637 20:12
"feit 1 massamoord op duizenden moslimburgers niet aangetoond"
Beste brugpieper, hoe noem jij het als er duizenden mensen in verschillende graven worden gevonden, met de handen op de rug gekneveld, en gedood door een enkele kogel in de kop? Dan moeten die mensen toch eerst gevangene zijn gemaakt, voordat ze geexecuteerd werden? ? Of mis ik iets? Is het misschien zo dat de moslims een nieuwe taktiek probeerden, en hun eigen handen vastbonden? Of zouden moslims zichzelf massaal hebben doodgeschoten, om zo die lieve onschuldige Serviers een loer te draaien. en stond dat ook op dat verdwenen fotorolletje?

Kom eens door met je alternatieve verklaring, om aluhoedjes kan ik altijd lachen.

Moon K. | 22-07-08 | 21:35

Trouwens.... als nederlands-turkse parlementariërs de armeense genocide mogen ontkennen.....

Borderliner4637 | 22-07-08 | 20:37

boengar | 22-07-08 | 20:28
Niet overdrijven he! er staan genoeg filmpies op you tube van soldaten uit andere landen die zich niet weten te gedragen.
Waar gehakt word vallen spaanders.

c10 | 22-07-08 | 20:34

@boengar | 22-07-08 | 20:28

de gehele geschiedenis op youtube......?
Waarom hangt Karadzic nog niet dan?

Borderliner4637 | 22-07-08 | 20:33

trouwens wel lol voor je gevatheid

Borderliner4637 | 22-07-08 | 20:26

@Flodder | 22-07-08 | 20:22

probeer het eens met argumenten mijn waerde.

Borderliner4637 | 22-07-08 | 20:23

@Borderliner
Ik dacht meer aan.
Don't argue with idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.
Je voelt je trouwens een hele vent zo op het internet, is het niet. Of speelt je aandoening je parten?

Flodder | 22-07-08 | 20:22

Borderliner4637 | 22-07-08 | 19:19.... Lol Ons volkslied vergeten?
.
Wilhelmus van Nassouwe
Ben ick van Duytschen bloet,
Den Vaderlant getrouwe
Blyf ick tot in den doot:
Een Prince van Oraengien
Ben ick vrij onverveert,
Den Coninck van Hispaengien
Heb ick altijt gheeert.
.
Lees de 2de en 7de regel nog eens goed.
We vereren onze grootste vijanden (spanje middeleeeuwen) en (duitsland 20 e eeuw) iedere keer als we onze nationale trots willen presenteren.
.
Het wordt tijd voor een nieuw volkslied, Dit lied van Andre Hazes dit is mijn keuze, maar wie volgt voor een beter voorstel?

".Samen zijn we sterk
Eendracht maakt machtig
Hoe een klein land groot kan zijn
is dat niet prachtig
.
Nederland oh Nederland
Jij bent de kampioen
Wij houden van Oranje
Om zijn daden en zijn doen
.
Straks als het Rood-Wit-Blauw
Voor ons wordt gehesen
Dan zijn wij 'n groot gezin
Met goud zijn wij geprezen
.
Nederland oh Nederland
Jij bent de kampioen
Wij houden van Oranje
Om zijn daden en zijn doen
.
Van de tribune klinkt het Wilhelmus
Nu nog mooier dan voorheen
Och wie laat geen tranen
.
Nederland oh Nederland
Jij bent de kampioen
Wij houden van Oranje
Om zijn daden en zijn doen
.
Wij houden van Oranje
't Is de ware kampioen.
.
.
Willen beste reaguurders ook rekening houden met de man met de pet, die daarom vaak niet eens het eerste couplet meezingt. Maar met wat een volkslied betekenen zou moeten? Het is geen taalwedstrijd, het gaat om saamhorigheid.

Dr.Draaibaar | 22-07-08 | 20:20

En dan nu hop hop hop opgerot en laat ik je hier niet meer zien reageren op mij

Borderliner4637 | 22-07-08 | 20:18

Zo,n man kunnen we in de toekomst waarschijnlijk goed gebruiken.

c10 | 22-07-08 | 20:18

@Flodder | 22-07-08 | 20:15

Spoken like a true dhimmie

If you can't beat them, ignore them

Borderliner4637 | 22-07-08 | 20:17

Borderliner4637 | 22-07-08 | 20:13
Jij bent echt slim.
>
En om je feiten'kennis' kan ik enkel lachen. Het is zo ridicuul en stompzinnig dat ik er niet eens op in ga.

Flodder | 22-07-08 | 20:15

Ongewapende burgers kunnen geen strijd leveren ---> Gewapende wahabisten wel.....

Borderliner4637 | 22-07-08 | 20:15

Strijd=oorlog=doden

Borderliner4637 | 22-07-08 | 20:13

Floddertje, floddertje, wat maak jij je druk.

Feit: massamoord op de schaal van duizenden ongewapende moslim burgers is niet aangetoond
Feit: als dat wel kan worden aangetoond, behoren de schuldigen gestraft te worden
Feit: Moslim STRIJDERS waren niet ontwapend rond Srbrenica
Feit: Zelfs serviërs hadden geen belang bij het inname van de enclave, TENZIJ er strijd tegen hen vanuit de enclave werd gevoerd

Borderliner4637 | 22-07-08 | 20:12

bottehond | 22-07-08 | 20:03
Ik vind het nogal wat als je de woorden sebrenia-hoax in de mond neemt. Dat er eenzijdige berichtgeving is geweest, is duidelijk. Maar om daar nu net over te beginnen wanneer een grote schoft is opgepakt, is wel typisch. Dat valt inderdaad op.

Flodder | 22-07-08 | 20:07

Ik geef feiten weer, jij interpreteert. Jij begrijpen?

Borderliner4637 | 22-07-08 | 20:07

Nee flopper, jij interpreteert het als argument zoals jou dat goeddunkt.

Borderliner4637 | 22-07-08 | 20:05

Borderliner4637 | 22-07-08 | 20:01
Je bracht het als argument, anders had die zin geen functie. Maar goed, weet nu hoe ik jouw posts moet interpreteren.

Flodder | 22-07-08 | 20:03

Flodder | 22-07-08 | 19:31

Niet zo bijdehand, floddertje. Het gaat mij om de volstrekt selectieve beeldvorming. Opvallend dat jij er iets heel anders in ziet. Enne... ja. In de strijd tegen de islamisering van het Westen is zowat alles geoorloofd. Maar daar gaat het dus even niet om. Over selectief lezen gesproken.

bottehond | 22-07-08 | 20:03

illogical error Flodder.

Ik hoef mij in mijn reactie niet te beperken tot wat jou welgevallig is. Dat jij dat aanneemnt zegt heel wat over jou.

Borderliner4637 | 22-07-08 | 20:01

Borderliner4637 | 22-07-08 | 19:51
Als je het niet zo hebt bedoeld, schrijf je het knap lullig op. Dat ligt niet aan mijn intelligentie. Dus je hoeft je niet zo op te winden, heaur.
De zin:
"Maar denk jij nu echt dat de kleine groep fanatieke Wahabisten die geïmporteerd waren in Bosnië ook maar één traan hebben gelaten om ook maar één onschuldige dode burger, of zelfs maar één onschuldige moslim burger?"
Doet er in het geheel niet toe. Want, Maddell heeft dat nergens beweerd. Dus, wat is dan your fucking point?
Dat er in de balkanoorlog door beide partijen wreedheden zijn begaan. Goh, die deur stond al even open.

Flodder | 22-07-08 | 19:57

@Flodder | 22-07-08 | 19:45

Jezus Flodder ben je nu zo dom, of doe je net alsof. Ik geef twee kanten van de werkelijkheid van de werkelijkheid weer en jij trekt ze van elkaar af. Dat doe jij, niet ik!

Borderliner4637 | 22-07-08 | 19:51

Mladic heeft zich al die tijd vermomd als pianospeler. Verwacht niemand van die man.

Zoetwaterpanharing | 22-07-08 | 19:47

Borderliner4637 | 22-07-08 | 19:40
Nee, inderdáád je hebt het niét over two wrongs. Je probeert de ene wrong af te zwakken door te stellen dat de vijand nog ergere dingen deed.
en.wikipedia.org/wiki/Two_wrongs_don&#...

Flodder | 22-07-08 | 19:45

@Flodder | 22-07-08 | 19:31

Ik heb het niet over two wrongs, ik probeer alleen maar aan te geven dat bewezen oorlogsmisdadigers de doodstraf verdienen. Daarnaast geef ik aan dat er bewezen oorlogsmisdadigers (Wahabisten) geïmporteerd waren in Bosnië en over de ruggen van bosnische moslims strijd hebben geleverd tegen de serviërs. Maar als jij dat niet wil begrijpen, is dat jouw keuze.

Borderliner4637 | 22-07-08 | 19:40

bottehond | 22-07-08 | 19:17
Met de handen op de rug vastgebonden, is toch aardig weerloos. En ga nou niet over cijfers vallen, want op die wijze hebben ze er heel veel gevonden . Het schandalige offensief op Sarajevo nog buiten beschouwing gelaten. Of is het zo, dat als moslims de tegenstander zijn alles is geoorloofd?
Borderliner4637 | 22-07-08 | 19:27
Two wrongs don't make a right.

Flodder | 22-07-08 | 19:31

Ja Madddell, zo is oorlog. En als (ik herhaal als) Kardzic en Mladic willens en wetens non-combattants hebben afgemaakt, verdienen zij de doodstraf. Ik zal de laatste zijn die dat ontkent. Maar denk jij nu echt dat de kleine groep fanatieke Wahabisten die geïmporteerd waren in Bosnië ook maar één traan hebben gelaten om ook maar één onschuldige dode burger, of zelfs maar één onschuldige moslim burger?

Borderliner4637 | 22-07-08 | 19:27

Kijk de film No men's land eens, die gaat over deze oorlog. Laat heel goed zien wat oorlog met mensen doen, ongeacht waar je vanaf stamt enz

Madddell | 22-07-08 | 19:21

Wist je trouwens dat onze Willen van Oranje een verdrag met die ottomanen heeft gesloten tegen Spanje, er geheel aan voorbijgaand dat zulks wel eens een heel naar effect zou kunnen hebben op europa. Zie hier waarschijnlijk een terugkerend effect bij de huidige oranjes.

Borderliner4637 | 22-07-08 | 19:19

der Mann | 22-07-08 | 16:41

8000 "weerloze mannen" zei je. Dude, je bent een uitstekend voorbeeld van de geslaagde agitprop over die oorlog. Ga je inlezen voor je zulke onzin nabalkt.

bottehond | 22-07-08 | 19:17

Ja botte, daarom heb ik (ook hier) zo gejuigd dat ze afgeserveerd werden die ottomanen

Borderliner4637 | 22-07-08 | 19:15

Borderliner4637 | 22-07-08 | 18:20

Hulde voor je comment. Sisenandus wees al op de srebrenice hoax en hoe wij in het Westen voor de gek zijn gehouden door een politieke elite die geen benul had en heeft van de werkelijkheid van oa de Balkan en daar van de weeromstuit twee islamitische staten gevestigd hebben. Had jij trouwens meegekregen dat de turqen de gehoopte finalewedstrijd in Wenen wagen als de kans op een revanche voor
nl.wikipedia.org/wiki/Beleg_van_Wenen_...)

bottehond | 22-07-08 | 19:07

Hij vond het waarschijnlijk niet mannelijk maar als hij nou als vrouw door het leven was gegaan hadden ze hem niet zo gauw gevonden.En had hij waarschijnlijk zelfs mee kunnen doen met het Eurosongfestival.

nadenkeniseenkunst | 22-07-08 | 18:36

Vanuit nederland is het gemakkelijk afgeven op de onmenselijkheid in de balkan. Daar leven volkeren die al duizend jaren vechten tegen vijanden die geen genade hebben. Daar is de duitse bezetting van nederland of zelfs de spaanse, helemaal niets bij. Ja, wij hebben de luxe de omstandigheden in balkan onmenselijk te vinden. Die luxe hebben deze arme volkeren niet.

Al sinds 1071 hebben deze volkeren het 'voorrecht' gehad west-europa te vrijwaren van een algehele invasie. Dat gaat niet zonder spaanders.

Maar wees gerust, nederland en de rest van west-europa gaat die cultuuromslag ook meemaken in de komende eeuw.

Borderliner4637 | 22-07-08 | 18:20

noem het trouwens populisme... maar ik had wel willen zien hoe nederland zich militair had opgesteld als wilders/fortuyn/nieuwe stroming vvd van baalen/kamp het voor het zeggen had destijds.

Justr | 22-07-08 | 18:17

wat een lafbek die karremans,hij is nog bevorderd ook,misschien een goed idee om die karadzic naar mekka te sturen voor de hadjs,zo te zien is hij tot het ware geloof bekeerd.

jobo51 | 22-07-08 | 18:12

dat oud minister voorhoeve nog op tv durft.... fuck a karazdic.. fuck a mladic.. fuck the consensus politiek... het wordt weer zo erg tijd, voor een revolutie.... en dan niet schokerend bedoeld of met rellen.. maar 3/4 partijen stelsels (hogere kiesdrempel)... gekozen president.. einde koningshuis... allemaal nodig voor eens sterker nl

Justr | 22-07-08 | 18:11

Al die beelden worden weer af en aan uitgezonden, dood, verderf, angst .... Mladic krijgen ze trouwens nooit (levend) te pakken.

Rammstein | 22-07-08 | 17:59

Wat interessante fragmenten uit een super goede docu Serbian Epics van Pawel Pawlowski wat laat zien hoe Servische politiek samenhangt met cultuur en oude overgeleverde verhalen en muziek.

Bij de belegering van Sarajevo waarbij hij de 'positie' van moslims uitlegt en waarin Russisch schrijver en politicus Eduard Limonov ook scherpschitter mag zijn
www.youtube.com/watch?v=kcCFJAfLTJE

Bij zijn moeder in Montenegro op bezoek die verzucht dat niemand de moeders vraagt
www.youtube.com/watch?v=9WioAOCB3TA&am...

Thuis over zijn familiegeschiedenis
www.youtube.com/watch?v=hsrP-QGXcI4&am...

In een kabinetszitting met onder meer Mladic
www.youtube.com/watch?v=ebF40FFPyac&am...

dalidaaf | 22-07-08 | 17:43

Zo en nu afwachten of er onthullingen komen over de rol van Kok, Voorhoeve en de VN bij de gebeurtenissen rond Seberniza.

Byrd | 22-07-08 | 17:38

Moon 17:26
Dat wist bijna niemand.

Miretra | 22-07-08 | 17:31

@ Rabarberke 16:41
Heb het even op de wiki nagelezen:
Tijdens een paar evenementen in 1989 wakkerde Milosevic de nationalistische gevoelens aan. Begin 1990 werd hij president van Joegoslavië. Daarna riepen Kroatië en Slovenië de onafhankelijkheid uit. Als reactie daarop viel Servië/Joegoslavië alleen Kroatië aan, omdat daar Servische belangen lagen, danwel Serviers woonden.

Daaruit kun je concluderen dat het Milosevic om de Serviers te doen was, en dat het weinig te maken had met Servische investeringen in zowel Slovenië als Kroatië. Milosevic viel immers alleen Kroatië aan.

@ Miretra
iemand heeft mijn pijp gestolen, zoek jij eens even drie daders op...

Moon K. | 22-07-08 | 17:26

Die baard is niet echt bijzonder maar die *matching* bril van H. Anders... priceless!

lichtpunt | 22-07-08 | 17:15

@ vander F 16:24
jaja, complexe dynamiek, oorzaak en gevolg, versterkende elementen, radicalisering en nog wat meer van die zaken hadden er in die post bij gemoeten.
Maar ja, na het lezen van zoveel stupide reactie's had ik daar even geen zin in.

Moon K. | 22-07-08 | 17:13

@Fruitvliegje | 22-07-08 | 16:55
tja mladic, je hoopt bijna dat ze die psychopaat laten lopen. als die ooit eens zou gaan toegeven voor de rechtbank wat ie zoal bedisseld heeft met overste karremans toen ze dat glaasje sjlibowits dronken (ik vermoed: 'ik laat je gaan maar dan moet jij tegen de wereld je mondje houden over wat je hier gezien hebt anders vinden we je alsnog') dan staan we er pas lekker op als landje.

der Mann | 22-07-08 | 17:13

@der Mann,
die foto's?
achteraf gelul door hoge ambtenaren in Nederland,
daar had Karremans niets mee te maken, die mocht zondebokje spelen.

Overigens kan het leger best vechten, mag alleen niet, iemand zou zich kunnen bezeren he.

vander F | 22-07-08 | 17:10

Wie wil er nog bij de EU horen...

Miretra | 22-07-08 | 17:03

die Serviers wil je echt niet bij europa hebben , allemaal tuig .

Eurotokkie | 22-07-08 | 16:59

vander F | 22-07-08 | 16:46
idd missie was kansloos zonder goede afspraken over luchtsteun. maar karremans cs hebben geweten wat er te gebeuren stond. waarom moesten anders die foto's verdwijnen? Spreekverbod voor betrokken soldaten? Als je niet kunt vechten moet je in ieder geval waarschuwen, met vingertje wijzen hebben we namelijk wel altijd heel goed gekund.

der Mann | 22-07-08 | 16:55

Voorlopig is Mladic nog steeds niet opgepakt.

Fruitvliegje | 22-07-08 | 16:55

@der Mann,
en die 150.000 Serviers in de Krajina werd via de loop van een AK47 ook duidelijk gemaakt dat ze op moesten donderen.

Nederland en oorlogsgebieden werkt voor geen meter,
rare bloemen-in-de-loop fantasten in de kamer zorgen daar wel voor.

Je moet je nooit in een oorlogsgebied wagen als je niet de wil hebt te overwinnen,
met alle mogelijke middelen.

vander F | 22-07-08 | 16:46

Rabarberke | 22-07-08 | 16:33
klopt wat je zegt over historie enzo alleen daar konden die 8000 weerloze mannen ff helemaal niks aan doen. 'wij' waren daar het hadden ze moeten beschermen, op z'n minst de wereld onmiddelijk moeten waarschuwen dat het helemaal fout ging. Maar ipv daarvan maakten we ons uit de voeten, werd het glas geheven met prins pils en foto's die konden bewijzen dat we wisten wat er stond te gebeuren en die dus die aftocht extreem schandelijk maakten werden allemaal per ongeluk in een bakje met de verkeerde ontwikkelvloeistof gemieterd

der Mann | 22-07-08 | 16:41

@Moon K

Het ligt wat complexer volgens mij. Joegoslavie werd bij elkaar gehouden door Tito die alle deelstaten een 'even share' gaf en rijk en arm compenseerde. Dat vonden de rijke Slovenen en Kroaten niet zo leuk. Die riepen dus bij de eerste gelegenheid eenzijdig de onafhankelijkheid uit. Beetje lullig voor al die serven die in Kroatie en Slovenie woonden en werkten. Beetje lullig voor de Servische investeringen in die landen.
Maar schijt aan de Serven, hoppa onafhankelijk. En de EU, de VN, de NAVO ja en amen klikken.

Het zijn allemaal zwijnen daar op de balkan, maar niemand is daar een haar beter dan de ander.

Rabarberke | 22-07-08 | 16:41

Media als opperrechter, laat me niet lachen.
" de boel op scherp zetten met nationalisme", iets zegt me dat Keith Moon een communist is,

Miretra | 22-07-08 | 16:36

Tsja de Kroaten vochten aan de zijde van Hitler tegen de Serven en Hitler's meest trouwe soldaten in de SS bestonden uit de Handzar en Kama divisie, gerecruteerd uit (Albanese) mosilms.

Kortom die serven hadden nog wel wat ongeschilde appels liggen.

Een leuke film met wat meer achtergronden is Emir Kusturica's Underground.

Rabarberke | 22-07-08 | 16:33

@der Mann
Het is inderdaad heel erg, maar sinds 1300 massamoordt men elkaar uit op de balkan. Een soort van natuurlijke selectie. Vandaar dat kosovaren en albanezen er op los fokken like there's no tomorrow.

Rabarberke | 22-07-08 | 16:29

@Moon K.
nou, klinkt lekker simpel zo,
iets zegt me echter dat op de Balkan geen simpele zwart/wit verklaringen te vinden zijn.

vander F | 22-07-08 | 16:24

Moon k heeft gelijk. Wat is dit toch voor gezwets? 7000 of 8000 ongewapende en weerloze jongens en mannen zijn als honden afgeschoten. Karremans stond erbij en lachte als een boer met kiespijn. Fotorolletjes en videobanden van soldaten van het gebeuren werden verdonkermaand en daardoor zijn cruciale uren verspeeld waarin een paar f16’s moeiteloos een eind hadden kunnen maken aan die hel. Of zijn we dat vergeten? Dat heeft geen reet met Byzantijnen en vage complottheorieën over moslims die het eigenlijk zelf schuld zijn te maken maar is een van de grootste massamoorden na WO2 in dit deel van de wereld op een paar uurtjes vliegen van Amsterdam. Waarin Nederlandse troepen een schandelijke rol gespeeld hebben. Blij dat ze in ieder geval die vieze Karadzic te pakken hebben.

der Mann | 22-07-08 | 16:16

@ die droplul met die amazon link en z'n vrije volk verhaaltje
1) slachtoffers die vallen op het slachtveld hebben meestal niet hun armen gebonden en 1 nekschot in hun kop. Dat was wel het geval bij de tot nu toe gevonden slachtoffers in massagraven.
2) Vermisten zijn officieel niet dood. Vermisten krijgen dus ook een oproep om te komen stemmen. De controle op identiteit was bij de lokale verkiezingen niet al te florisant. Kortom, je verhaaltje slaat nergens op. Houd je bek.
@ verder alle andere pro-servische prutsers
Na de dood van Tito begon Milosovic een Servisch-Nationalistische koers te varen. Milosovic begon te refereren aan de nationale geschiedenis van de Serven. Milosovic zette de boel op scherp in voormalig Joegoslavië. En daarom wordt Milosovic, en zijn volk, de Serven, door de media terecht gezien als aanstichter van het conflict. (ter nuancering, Kroaten en Bosniërs zijn ook niet lief geweest, maar de aanstichter van al het geweld was Milosovic) Nog vragen, stelletje klunzen?

Moon K. | 22-07-08 | 16:14

@Octavianus
Maar dat spreek ik ook niet tegen. Het rijk was te groot om te onderhouden. In tegenstelling tot het west-romeinse rijk konden zij ook niet echt teren op hoge inkomsten zonder ook hoge prijzen te betalen om opstanden te voorkomen. Dat wil niet zeggen dat het rome maar wat makkelijk uit kwam toen de byzantijnen problemen kregen en DAT had wel met religie te maken.

Jurgman | 22-07-08 | 15:46

@jurgman
ik spreek je ook niet tegen. byzantium is echter (ik herhaal) niet wegens (rooms) religie maar economische redenen gevallen. als je vanuit europa wilt redenen moet je als schuldige venetie en diverse kruisridders (of de kruistochten) als schuldige aanwijzen.

Octavianus | 22-07-08 | 15:33

@Octavianus
Maar ze hebben ook niets gedaan om het tegen te houden. Die byzantijnen waren namelijk in de ogen van het veel fundamentalistische Rome nogal vrijzinnig en de hoeders van veel ketterse kennis.
Kennis van de oudere volken die met de val het rijk voor eeuwig verloren is gegaan. Aan de gevluchte byzantijners hebben wij onze renaissance te danken.

Jurgman | 22-07-08 | 15:26

Mladic vinden? Zoek naar Pino!

Boris Poepnagel | 22-07-08 | 15:24

Deed hij ook aan van die tantramassages, zoals Hooghiemstra?

Dinosaurusfokker | 22-07-08 | 15:15

Jurgman | 22-07-08 | 14:16
WAT! Over mijn lijk! Nou ja, over 150 jaar ben ik waarschijnlijk dood...

Fimbulvetr | 22-07-08 | 15:13

@loki
lol

Octavianus | 22-07-08 | 15:07

@jurgmann
gebaat? wellicht. maar niet debet.

Octavianus | 22-07-08 | 15:07

Bij conflicten tussen moslims en niet-moslims kies ik altijd de kant van de niet-moslims. Blind.
Werkt erg goed, er zijn immers maar weinig conflicten in de wereld waar moslims niet bij betrokken zijn en je kunt er vervolgens rustig vanuit gaan dat je de juiste kant hebt gekozen.

-LoKi- | 22-07-08 | 15:05

@maakniesaaknie
- vandalen worden door jouw gelinkt aan de grote volksverhuizing. ze waren toen geen 'scandinaviers'. (maar van oorsprong.... :-) )
- de ottomanen waren coulant, wat wil zeggen dat de christenen (dimmi's) hun geloof mochten behouden. in de loop van de eeuwen zijn met name de albanezen om economische redenen OFFICIEEL overgestapt.
- stalin? : verdeel en heers. in circa 50 was de bevolkingssamenstelling vrijwel servisch. hierna werd flink gemixt.
en zie van der F: moslim zijn in albanie is als christen zijn in nederland. of moet ik zeggen was....

Octavianus | 22-07-08 | 15:04

Deze link van gemeentelijke vereniging voor kankerbestrijding uit Sombor (noord Servië) met de titel "Gezond leven is gelukkig leven" gaat over een lezing van 12 april jl
www.sombor-cancer.org.yu/HTML/Zdrav_zi...

Karadzic (alias 'dr. Dragan Dabic, psychiater uit Belgrado' heeft gesproken over "Overeenkomst van orthodoxe stille gebed en meditatie")
Hij zit aan de ronde tafel op deze foto
www.sombor-cancer.org.yu/IMAGES/ZdravZ...

Tocharian | 22-07-08 | 15:03

het kromzwaard heeft moslims destijds veel overwinningen gegeven. nu doen ze het met kamikaze, dat wil ook wel wat zeggen. ze zijn aan het eind van hun latijn.

zoalshetis | 22-07-08 | 15:02

over=overal

zoalshetis | 22-07-08 | 15:00

@Octavianus
Rome was wel degelijk gebaat bij een minder groot Byzanthijns rijk. De byzanthijnen waren namelijk sterker en machtiger dan Rome. Alleen lees je daar nooit meer veel over nu.
Ze hebben ze aan hun lot over gelaten totdat van Constantinopel niet veel meer over was.
Daarna schoten wij wel te hulp, maar was het al veels te laat.

Jurgman | 22-07-08 | 15:00

het is gewoon wederom een islamitische poging tot europese islamisering geweest. niks meer en niks minder.
en wederom heeft de moslim zijn kruit te snel verschoten. prima, maar ga dan niet achteraf lopen mekkeren dat je zo zielig bent.
die paar fijne europese moslims worden gegijzeld door die gigantische groep exremisten. zoals je eigenlijk over ter wereld ziet nu. van micro tot macro.
.
wordt tijd dat de wereld iets anders dan olie gaat vinden. en moslims vertelt dat het zo wel welletjes is geweest. ze krijgen een vinger en hakken je hand of hoofd af.

zoalshetis | 22-07-08 | 14:59

Lex Goudsmit +1

Hobbykip | 22-07-08 | 14:57

@Octavianus,
en na '45 hadden we in ene een 'koud' oostfront, waar honderdduizenden Nederlandse dienstplichtigen al dan niet vrijwillig de Rus bleven tegenhouden.
Het kan raar lopen he.

vander F | 22-07-08 | 14:56

@Octavianus
Je hebt gelijk. Ik bedoel meer te zeggen over die eeuwig mank gaande vergelijkingen waar die gasten mee aan komen. Ik wordt zo moedeloos van die hersenloze herkauwers.
Ik krijg daar dan echt zo'n "van Gaal" moment van.
Niemand heeft een monopolie over de waarheid. Alles is zoals het ons verteld wordt. Wees kritisch.

Jurgman | 22-07-08 | 14:55

@jurgman
ten tijde van het verval van byzantium had het roomse rijk het ook moeilijk en zocht zelfs toenadering (vanwaar mede de kruistochten) . tijdens de val was rome bezig in europa met de godsdienstoorlogen

Octavianus | 22-07-08 | 14:55

@ octavius

-Vandalen kwamen uit Zweden. Scandinavisch genoeg?
-In 14zoveel vielen de Ottomanen het Byzantijnse rijk binnen en brachten daarmee -islam srebrenica binnen. Wat heeft Stalinn daarmee te maken?
-Ik heb het niet over Albanezen gehad. Wat is uw punt?
-Daar heeft u gelijk in. Ik zat er naast met vrouwen en kinderen. Mea culpa. Het is ook alweer even geleden.

maakniesaaknie | 22-07-08 | 14:54

Ik verwijs nog even naar de twee lullige jaartjes veroordeling - voorarrest die Naser Oric voor zijn kiezen kreeg wegens het niet verhinderen van oorlogsmisdaden door zijn ondergeschikten.

Maar goed, dat was dan een soort van bondgenoot tegen de serven he. Dan mag het allemaal.

Rabarberke | 22-07-08 | 14:51

@jurgman
wees voorzichtig met de stelling over WOII. er waren meer vrijwilligers voor het oostfront dan verzetstrijders. om maar te zwijgen van de zwijgendende meerderheid...

Octavianus | 22-07-08 | 14:51

@maakniesaaknie
Wist je trouwens dat er ook al sinds de 15e eeuw duitsers in Nederland woonden?
Toch vonden we het niet zo fijn dat ze maar even de dienst gingen uit maken in 40-45.
Jouw vergelijking gaat net zo mank vrind.
Balkan is altijd al een buffer tegen het ottomaanse rijk geweest.
Kan me herinneren dat we onze vrienden toen destijds net zo in de steek lieten, want ja het rooms-katholieke rijk moest natuurlijk wel oppermachtiger worden dan het Byzanthijnse rijk en dat mochten die ottomanen wel even bewerkstelligen toen. Daarna moesten ze weer braaf naar huis gaan toen wij wel weer de "orde" gingen herstellen aldaar. Het gebeurd allemaal onder je neus man. Wordt eens wakker.

Jurgman | 22-07-08 | 14:47

Twee Bosnische collega's hier (Moslims, nu ex-Moslims)) weten te melden dat na de dood van Tito er ineens imams naar o.a. Bosnie kwamen, uit arabierische landen.
Tot die tijd was de geloof, hier de Islam , van ondergeschikt belang,
door die Islamisering liep de spanning weldegelijk op, meer agressie en segregatie,
rare kleren aantrekken etc.

Geen idee waarom sommigen hier denken dat religie niets met de zaak te maken heeft.
Zal wel niet in wikipedia staan.

vander F | 22-07-08 | 14:44

@ solidstate

Als het ruikt naar stront en het ziet er uit als stront. Dikke kans dat het stront is.

Hoe dan ook. GS zou van een hoop domheid verlost zijn als HVV gewoon comments toe zou laten.

maakniesaaknie | 22-07-08 | 14:44

@maaknie saaknie
- vandalen zijn geen scandinaviers
- moslims zitten niet al sinds de 15e eeuw in scebrenica maar vanaf het tijdperk van stalin
- albanezen waren van oorsprong christelijk. wegens belastingdruk en 'carriere' is langzaam de meerderheid overgestapt.
- het ging om de mannelijke populatie, waarbij betwist wordt of het genocide betreft.
your facts suck
schaam je diep

Octavianus | 22-07-08 | 14:44

Over één ding kunnen we het met z'n allen wél eens zijn: op de Balkan is het al eeuwen een zooitje. Soms de 'schuld' van de 1, dan weer de ander.

Agent327 | 22-07-08 | 14:43

@maakniesaaknie
Zucht, weer zo'n semi intellectueel. Geschiedenis en waarheidsvinding in deze is meer dan wat er via jouw MAVO schoolboekjes je hoofd is binnen geramt.
Ignorance is bliss

Jurgman | 22-07-08 | 14:40

Agent327 | 22-07-08 | 14:36 Dat vindt ik nou gemeen, dat was een doordenkertje.

Dr.Draaibaar | 22-07-08 | 14:39

@ maakniesaaknie | 22-07-08 | 14:35
Vindt jij.

Daar is toch wel een hemelsbreed verschil tussen.
Van jole plempt zijn eigen nacistische ego over ons uit het vrije volk laat allerlei mensen en meningen aan het woord.

solidstate | 22-07-08 | 14:38

@peppe3 | 22-07-08 | 14:31
Hoef je niet voor naar die cursus. Loop elke dag rond in 1 van Ella's wijken en na 40 dagen ben je een hoop kwijt en niet alleen tijd.

Agent327 | 22-07-08 | 14:36

@ solidstate

bravo!! weer zo'n steekhoudend argument! Je betoog wordt allengs briljant!

De grap is gewoon dat Van Jole en het VrijeVolk elkaar niet zo ontlopen.

maakniesaaknie | 22-07-08 | 14:35

" @peppe3 Hup, terug naar de inburgeringscursus met jou.. Jurgman | 22-07-08 | 14:20"
Ik vind dat "peppe3 | 22-07-08 | 14:17" wel een punt heeft " HET HEEFT GEWOON in balkan niets met religie te maken maar om superieuriteit van naties en teritorie."
.
Afgezien van zijn boodschap. Lees ik wel waarom adviezen voor enkele ondersteunende taallessen geplempt worden, doe er wat mee knul

Dr.Draaibaar | 22-07-08 | 14:34

maakniesaaknie voor mij een dubbele a.u.b

peppe3 | 22-07-08 | 14:33

@ maakniesaaknie | 22-07-08 | 14:29

Misschien moet jij ook niet op het vrijevolk komen, jankerT.

Boehoe ik kan niet reageren.
Pleeg toch zelfmoord als jij er niet mee kan om gaan.
Al-kutta heeft nog een paar bomgordeltjes liggen.

solidstate | 22-07-08 | 14:32

Jurgman daar heb jij gelijk ik moet naar de inburgeringscursus ik moet nog veel leren over Nederland en wat voor tuig in Nederland rond loopt

peppe3 | 22-07-08 | 14:31

Zo. En nu een espresso.

maakniesaaknie | 22-07-08 | 14:30

@ Jurgman

1: het is: zoals jij ipv jou
2: Hoe anders zou ik een zinsnede als: "moslims hebben gevechten uitgelokt tegen de afspraken zoals ze altijd wel doen" moeten beoordelen? Als weloverwogen?
3: Mijn facts zijn straigt. Moslims zitten al sinds de 15e eeuw in srbrenica. Jouw argument 'wat zou er van vinden als er over 150 jaar moslims de randstad gaan claimen' slaat dus nergens op.

Man de enige reden waarom jullie die onnozele betogen hier houden is omdat HetVrijeVolk - samen met 2525.com van ene F. van Jole - het enige blog ter wereld is waar je niet mag reageren.

Droeftoeters.

maakniesaaknie | 22-07-08 | 14:29

@ peppe3 | 22-07-08 | 14:17

Leg zelf die knoran opzij en ga zelf een paar boeken lezen.

Jouw liefde voor de islam heeft jou blind gemaakt.

video.google.com/videoplay?docid=-8105...

solidstate | 22-07-08 | 14:28

@maakniesaaknie
Het zijn personen zoals jou die alles wat hun niet blieft onder het kopje moslimhaters gooien.
Get the facts straight!

Jurgman | 22-07-08 | 14:23

@peppe3
Hup, terug naar de inburgeringscursus met jou..

Jurgman | 22-07-08 | 14:20

Nou ja, ik ga mezelf niet langer vermoeien met zulke rabiate moslimhaters. We hebben het hier over een conflict dat sedert de 15e eeuw voortsuddert. Iedereen die daarin eenzijdig de schuld of oplossing bij een der strijdende partijen legt is niet goed snik.

maakniesaaknie | 22-07-08 | 14:20

Yomanda heeft hem dus jaren onder haar blauwe tent verstopt gehouden, en haartje voor haartje heeft hij haar schaamhaar opgeplakt.

Fapdrol | 22-07-08 | 14:19

@ solidstate
Kruip uit jouw kelder en ga paar boeken lezen want jouw haat tegen islam heeft jou blind gemaakt

" Toen besloten de moslims dat dat stukje aarde de hunne was en kwamen het halen. Dar al harb moet een dar al islam worden. Anders gezegd de wereld moet aan de islam onderworpen worden goedschiks of kwaadschiks."

Ten eerste islam werdt door Turken aan bevolking gebracht .
Bosniers ,Albanezen waren katholieken.

HET HEEFT GEWOON in balkan niets met religie te maken maar om superieuriteit van naties en teritorie.

peppe3 | 22-07-08 | 14:17

@ Dr.Draaibaar 14:01 en 14:12
Inderdaad. Na een oorlog proberen uit te zoeken welke partij nou eigenlijk gelijk heeft gehad. En dat in 400 comments. Ik weet eigenlijk niet eens precies waarom die oorlog begonnen is. Maar ik geloof wel dat de mensen in Joegaslavie achteraf denken, dat die oorlog beter niet begonnen had kunnen worden. Dat het allemaal de ellende die het opgeleverd heeft niet waard is geweest.

steven paul | 22-07-08 | 14:17

maakniesaaknie | 22-07-08 | 14:11
van dal, kom er maar in

hetluis | 22-07-08 | 14:16

Wat doen al die indygangerts hier?
Niemand ooit anders dan staatspropaganda ter meerdere glorie van de EUSSR hier gelezen?
Mein gott wat een hersenloos gewauwel. In deze oorlog was iedereen fout. Serven ook.
Maar wij moesten ons er weer eens mee bemoeien en daarmee hebben wij de gehele balans daar overhoop gegooit. Iedereen Kosovo vergeten?
De belofte dat Kosovo onlosmakelijk met Servie verbonden moest blijven?
Wat zouden jullie er van vinden als over 150 jaar de moslimbevolking een onafhankelijke staat gaan nuitroepen in de randstad? Want dat is het wat er daar aan de hand was namelijk. Een cultuurclash die we over een aantal jaren ook fijn in Europa mogen gaan mee maken.

Jurgman | 22-07-08 | 14:16

@Dr.Draaibaar | 22-07-08 | 14:12
Die kolonien hebben we al eens geprobeerd. Was geen succes.

Agent327 | 22-07-08 | 14:14

@ Octavianus | 22-07-08 | 14:09

Stja, de tot de tanden bewapende moslimsstrijders zaten niet bij dutchbat op schoot. Die zaten in de heuvels. Er zullen heus wel mannen tussen gezeten hebben maar weerloos waren ze zeker.

maakniesaaknie | 22-07-08 | 14:13

fuckje | 22-07-08 | 14:04 Laatste stuiptrekkingen van een land wat spoedig niet meer zal bestaan: "De Nederlandse Antillen zullen als land binnen het Koninkrijk op 15 december 2008 worden ontbonden." nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Anti... en slechts 1 van de zovelen gemeenten van Nederland zijn. Kost wat; 4000000000 Euro, maar daar krijg je dan ook 225000 hardwerkende, eerlijke welopgevoede nederburgers voor terug.
.
Zucht, wat doet het Nederlands leger nog in Irak en Afghanistan, laten we eerst de rommel in eigen land/kolonien oplossen.

Dr.Draaibaar | 22-07-08 | 14:12

De Vandalen, mijn waarde Octavianus, de Vandalen..
nl.wikipedia.org/wiki/Vandaalse_rijk

Maar dat was meer bedoeld als algemeen voorbeeld dan als het premium argument van mijn betoog

maakniesaaknie | 22-07-08 | 14:11

@ maakniesaaknie | 22-07-08 | 14:06

Ik maak mezelf niks wijs het feit blijft dat zonder moslim strijders in dat gebied wat ook de afspraak was was er geen escalatie geweest.

solidstate | 22-07-08 | 14:10

@maakniesaaknie
8000 weerloze vrouwen, kinderen en bejaarden????
jij bent echt aan het flippen!!!

Octavianus | 22-07-08 | 14:09

@ Octavianus

ja sorry bedoelde eigenlijk laatste stuiptrekkingen van Oost romeinse rijk, beter gezegd Byzantijnse rijk..

maakniesaaknie | 22-07-08 | 14:08

@maakniesaaknie
scandinavische stammen in carthago??? wie dan wel???

Octavianus | 22-07-08 | 14:06

@ solidstate | 22-07-08 | 14:02

Tuurlijk. De ganze Balkan hield zich al eeuwen keurig aan gemaakte afspraken, behalve natuurlijk de moslims.

Maak jij jezelf maar wijs dat Dutchbatters helden waren, de Nederlandse politiek zeer daadkrachtig was, de serven alle recht hadden 8000 weerloze vrouwen, kinderen en bejaarden af te maken en de moslims uiteindelijk de schuld hebben voor alles.

Op het vrije volk maak je je daar inderdaad heel populair mee.

maakniesaaknie | 22-07-08 | 14:06

Srebrenica was de schuld van Paars. Als echte 'gutmenschen' hebben ze soldaten naar Srebrenica gestuurd voor 'humanitaire hulp'. Toen het menens werd lieten ze de Karremannen als een baksteen vallen (samen met laffe andere NAVO politici).

jospeh6085 | 22-07-08 | 14:05

de moslims hadden het sowieso verwacht. ik mag hopen dat het gerechtshof daar rekening mee houdt?
.
deze oorlog is typisch weer een laffe islamoorlog. piepen als je op de blaren moet zitten.

zoalshetis | 22-07-08 | 14:05

OT
Wat nu veel erger is; de Antilliaanse regering gaat in beroep tegen de uitspraak van de rechtbank, dat Nederlandse homostellen dezelfde rechten hebben als in Nederland...(teletekst 104 )

fuckje | 22-07-08 | 14:04

@solidstate
En ik maar denken dat de moordenaars en diegene die daar opdracht voor gaven schuldig waren. Blijken het weer die moslims te zijn. Als er nou eens geen moslims waren, konden ze ook niet uitgemoord worden. Ergo, het is de schuld van moslims.
Dit gaat overigens wereldwijd op.
Zoiets?

Flodder | 22-07-08 | 14:04

@maakniesaaknie
romeinse tijd in 1500? je begint echt ongeloofwaardig te worden, m'n beste....

Octavianus | 22-07-08 | 14:04

Octavianus | 22-07-08 | 13:38
Neuh. Ik moet mijn info in deze ook van wiki/google halen. Dat internet stijf staat van de copy/paste en gekleurde sites hoef ik hopelijk niet te vertellen.

Achterdocht | 22-07-08 | 14:03

Alleen Fritsje Bolkestein waarschuwde dat Karremans en zijn cohorten niet goed genoeg bewapend waren. Ik mag aan nemen dat Karremans dat zelf ook wist, de lul.

--neus-- | 22-07-08 | 14:02

@ Flodder | 22-07-08 | 13:50

Nee, nederland moet het hele jaar te horen krijgen dat wij de schuldige zijn.
Moslim " strijders" hebben daar de gevechten uitgelokt tegen ALLE afspraken in en zijn toen vertrokken met achterlating van hun vrouwen en kinderen.
Lafbekken zijn het dus. Zij zijn er voor verantwoordelijk en niemand anders.

solidstate | 22-07-08 | 14:02

@ solidstate

Jij bent het levende bewijs dat nationalisme onzin is. We hebben het hier over de 15e eeuw! Romeinse tijd! Meer dan 600 fokking jaar geleden!

Weet jij precies wat er destijds waarheid was en niet? Weet jij precies wat destijds goed was en niet? Weet jij wie exact wie er destijds waar hoorde te wonen? Man heb je wel eens van de Grote Volksverhuizngen gehoord? Hoe scandinavische stammen uiteindelijk in Carthago terecht kwamen? Dat ging echt niet via bilaterale verdragen hoor. Maar gewoon via de hakbijl en het zwaard.

Man lees je eens in ipv dat armoedige 'wij horen hier en zij niet' geleuter.

maakniesaaknie | 22-07-08 | 14:01

@Jurgman
Gehéél de schuld leggen bij moslims voor een oorlogsmisdaad van de andere partij waarbij moslims niets ontziend zijn geexcecuteerd. Nee, dan ben je lekker wakker.

Flodder | 22-07-08 | 14:00

@solidstate
je gaat hier wel iets scheef. ik vermoed wel dat, mede omdat het meerendeel van de albanezen moslim is, de internationale gemeenschap haar zijde koos. (de andere reden was dat zij in feite geen partij voor de serviers waren).
echter:
de belijdenis van de albanesen is nagenoeg nihil. religie doet hier niet ter zake.

Octavianus | 22-07-08 | 14:00

Ik wil alle politieagenten die op vakantie gaan naar een Slavisch sprekend land oproepen om lokaal leesvoer naar mee te nemen naar huis anders heeft de beste man straks niets te lezen in z'n toch al wat saaie cel.

ren-forrest-ren-e | 22-07-08 | 13:58

@Flodder
Slaap lekker verder..

Jurgman | 22-07-08 | 13:58

Regels van Servische Oorlogsvoering: Wij skieten, jullie deaud neervallen. Niet teroekskieten, wij glorieuze Natie van Servie!

Enne: pianospelers motten wij niet meer sinds WO II, een overlevende pianospeler ies genoek!

johannes verspronck | 22-07-08 | 13:57

@OctaviANUS: heb ik al gekeken, maar kan ik ze ook niet vinden! :P

Snake69 | 22-07-08 | 13:57

@soldistate 13:27
Ga jij dat dan even uitleggen aan de moeders van die zeventienjarige moslim jongens die in 1 moeite mee werden genomen?

Meindert Witmanss | 22-07-08 | 13:57

Nog een kleine 100 reacties en dan denk ik wel dat ik een afgewogen mening kan vormen over de situatie in het voormalige Joegoslavie tijdens de balkanoorlog.

steven paul | 22-07-08 | 13:56

@flodder
graag @sisenadus 13:03 lezen...

Octavianus | 22-07-08 | 13:55

@ maakniesaaknie | 22-07-08 | 13:43

Jij geeft het antwoord zelf al.

Ze vechten daar sinds de 15de eeuw.
Toen besloten de moslims dat dat stukje aarde de hunne was en kwamen het halen. Dar al harb moet een dar al islam worden. Anders gezegd de wereld moet aan de islam onderworpen worden goedschiks of kwaadschiks.
Aangezien de serven zich niet lieten onderwerpen moesten er maar oorlogen gevoerd worden.

Wat deden moslims daar eigenlijk?
Die horen thuis rond om mekka een paar duizend kilometer verder op.

Dat je kotst op jezelf kan ik begrijpen.

Dus het ligt aan de moslims.

solidstate | 22-07-08 | 13:54

@snake69
bij FOK natuurlijk!

Octavianus | 22-07-08 | 13:54

Rare jongens, die Balkanezen...

F. von Zeikhoven | 22-07-08 | 13:53

Hah!! Links was dus zo slecht nog niet, Pim had het helemaal bij het verkeerde eind. Want als ik het goed begrijp is Paars onterecht afgezet. Het was immers eigenlijk een goede zaak dat er een kudde onschuldige jongens met te weinig mandaat naar de Balkan is gestuurd die het mogelijk maakte dat er 8000 moslims opgeruimd konden worden. Toch!?

iBomb | 22-07-08 | 13:52

Jammer.

Miretra | 22-07-08 | 13:51

@solidstate
Je bent een ranzige idioot. Bij een slachting van 8000 ongewapende moslims door Serven leg jij nog de gehele schuld bij de moslims. Dan spoor je niet helemaal. Eufemistisch uitgedrukt.

Flodder | 22-07-08 | 13:50

Wat me opvalt is dat reaguurders elkaar over het algemeen willen overtreffen in 'grappig zijn'... beetje jammer aangezien het hier een serieuze kwestie betreft! Daarnaast ontdek ik de humor niet en bijvoorbeeld de posting van 'spooky' die verwijst naar het filmpje van Teeuwen tijdens Jiskefet, verkleed als sinterklaas... nee sorry, voel geen schaterlach opkomen, maar eerder medelijden met de zogenaamde humoristen onder ons! Waar is het echte niveau van de reaguurders gebleven??????????????????

Snake69 | 22-07-08 | 13:50

Ow... Dat filmpje van Karremans.
Ik blijf het tenenkrommend vinden.

Meindert Witmanss | 22-07-08 | 13:48

*burp*

Octavianus | 22-07-08 | 13:47

-advertentie-
KARADCIX - Druïde -
bekend van TV, voor onmiddelijke terugkeer geliefde, hulp bij loterijen, etc.

VanFrikschoten | 22-07-08 | 13:47

@maakniesaaknie
nee hoor, sinds de romeinse tijd al. en daarnaast zijn er slechts twee hoofdschuldigen:
a) stalin
b) de UN

Octavianus | 22-07-08 | 13:47

@ solidstate

En voordat je nu met een stormvloed aan wiki en googlebewijs komt om je belachelijke stelling kracht bij te zetten.

Ik weet dat er zat moslims strijders in srebrenica waren die hun wapens niet inleverde terwijl onze helden van dutchbat dat wel eiste. Ik noem een een Naser oric etc etc etc..

Tuurlijk hebben die moslims ook gruwelijk huisgehouden. Evenals de serven. maar wat wil je nu? Ze vechten in dat stukje aarde elkaar al sinds de 15e eeuw de tent uit. Maar nee, het is de schuld van de moslims..

* vomit *

maakniesaaknie | 22-07-08 | 13:43

@achterdocht
lol + touche.
PS dan wel?

Octavianus | 22-07-08 | 13:38

filmpje herinnert er weer pijnlijk aan dat nederlanders niet kunnen oorlog voeren, zit niet in onze genen niet; geeft niet, maar bemoei je je er dan ook niet mee; gewoon geld geven - daar zijn we wel goed in - aan landen die dat voor ons willen doen: bijv. us, of gb, of israel, en duitsers schijnen er ook goed in te zijn

hetluis | 22-07-08 | 13:37

ik hoop dat zijn cel netjes gestoffeerd wordt en van alle gemakken voorzien.
Dat heeft deze man wel verdient.
En Na een langdurige rechtzaak krijgt hij 8 jaar, dus hij is weer voor 2015 vrij man.

Bisschop Gijsen | 22-07-08 | 13:37

lex goudsmit... whahaha hilarisch

screamer | 22-07-08 | 13:34

-weggejorist-

magic mike | 22-07-08 | 13:33

Octavianus | 22-07-08 | 13:30
Zegt me niks. Zoek eens op empirisch onderzoek.

Achterdocht | 22-07-08 | 13:32

@ solidstate

"moslims hebben gevechten uitgelokt tegen de afspraken zoals ze altijd wel doen"

Voor een die hard vrijevolk aanhanger zal dat ongetwijfeld voldoende zijn. Ik meen echter dat de balkanoorlogen ietwat complexer in elkaar zaten. Maar voor iemand bij wie de moslimhaat uit alle poriën gekropen komt begrijp ik dat deze uitleg prettiger is.

maakniesaaknie | 22-07-08 | 13:32

ik hoor te vaak dat de 'genocide' niet heeft plaatsgevonden. zelfs een keer op tegenlicht (episode over de belachelijke zaak tegen milosevic) gezien. wie weet of er meer imperisch onderzoek naar gedaan is?

Octavianus | 22-07-08 | 13:30

@telegraafhoer
Verdorie, ik wou het niet zeggen om de aandacht er niet op te vestigen. Maar als ze die Mladic nog eens naar Den Haag brengen, dan kan hij nu worden veroordeeld tot 6 maanden voorwaardelijk wegens genocide en 150 euro boete wegens roken op een niet daarvoor bestemde locatie. Om van die Karremans nog maar niet te spreken. Die liet niet alleen dat hele rookgebeuren gewoon toe, hij deed er potverdikkie zelf aan mee! De enigen die daar gestopt zijn met roken zijn die 8000 moslims.

Flap Drol | 22-07-08 | 13:29

@ maakniesaaknie | 22-07-08 | 13:17

Nee moslims hebben gevechten uitgelokt tegen de afspraken zoals ze altijd wel doen en als de serven gaan reageren de schuld aan de serven en de nederlanders geven.

Wij moeten nu elke dag weer horen dat nederland verantwoordelijk is voor die hele zogenaamde slachting.
Nee het zijn de moslims die daar voor verantwoordelijk waren en niemand anders.

PUNT !

solidstate | 22-07-08 | 13:27

RESPECT voor Lex Goudsmid, he was the man, RIP.

Swaffelkip | 22-07-08 | 13:26

Dit gaat dus helemaal nergens over. Komkommertijd bij Geenstijl.nl? Jammer...

iBomb | 22-07-08 | 13:23

Het heeft me nog nooit ene reedt geinteresseerd dat primitievelingen ergens ver van mijn bed elkaar de hersens inslaan. Het is me ook niet duidelijk waarom Nederland zich met dat soort akkefietjes zou moeten bemoeien.

Pierre Moustache | 22-07-08 | 13:23

Best mogelijk dat Ratko er als Erica Terpstra look-alike bijloopt. Als ik hun was zou ik alle toiletdames in Belgrado fingerprinten.

alfagrl | 22-07-08 | 13:22

de smurven hadden hem natuurlijk verstopt....

... das toch gewoon onze Pierre C.

puY | 22-07-08 | 13:22

Baan bij alternatieve geneeskunde...
Dus hij werd een oplichter, maar bleef een schurk

NeoApocalypse8 | 22-07-08 | 13:21

nederland verkoopt wel vaker hun eer en gevoel aan moslims.

zoalshetis | 22-07-08 | 13:20

Zelfs nu heeft Karadzic nog meer uitstraling dan Balkenende.

Lambalski | 22-07-08 | 13:18

prachtig al die pro servische praat. maar feit blijft dat ze nederlanders gegijzeld hielden.. en verantwoordelijk zijn voor vele duizenden doden. dat servie niet de grote dader is, komt toch mooi naar voren in het gebaar van uitleveren en toetreden tot de eu, in tegenstelling tot albanie/kosovo etc

Justr | 22-07-08 | 13:18

@ solidstate

joh whats new? Oorlog & waarheid verdragen elkaar maar slecht. Historie wordt geschreven door winnaars.

Maar ik wordt een beetje misselijk van de bewering dat 'die moslims' het allemaal aan zichzelf te danken hadden. Want het waren moslims.

maakniesaaknie | 22-07-08 | 13:17

Brusselmans, ik zou zo zeggen, maak er een photofuck van...

topcat | 22-07-08 | 13:15

Het enige positieve van dat nare filmpje is dat je toen nog op je werk gewoon mocht roken. Zo te zien.

Telegraafhoerrr | 22-07-08 | 13:14

@ maakniesaaknie | 22-07-08 | 13:08

Geen mladic fans alsjeblief, zeg !

Nee, serieus op zoek naar de waarheid en dat de waarheid met voeten is getreden in deze oorlog staat inmiddels als een paal boven water.

solidstate | 22-07-08 | 13:12

@ thispissesmeoff | 22-07-08 | 13:05
Leuk. Nu weer over naar het Joris Demmink-dossier met z'n netwerk in politieke kringen. En hoe Maarten van Traa te dicht bij kwam.......

Waar ?

solidstate | 22-07-08 | 13:09

... if I were a rich man, fidellaldaladadom....

Fimbulvetr | 22-07-08 | 13:08

wow hoop mladic fans hier.. Het vrije volk roemt de man al..

alles om maar moslims de schuld te kunnen geven.

maakniesaaknie | 22-07-08 | 13:08

Iemand nog "Grijs verleden" van Chris van der Heijden gelezen?
Over hoe dapper wij wel niet waren tijdens WO2.
Maar goed, de Winnaar schrijft de geschiedenis nietwaar?

Magilla_Gorilla | 22-07-08 | 13:08

Karremans had de middelen niet maar dat kruipen was, behalve voor het redden van z'n eigen hachje, nergens goed voor.

ren-forrest-ren-e | 22-07-08 | 13:08

Altijd weer hetzelfde liedje met die alternatieve geneeskunde figuren.

prsr | 22-07-08 | 13:07

Leuk. Nu weer over naar het Joris Demmink-dossier met z'n netwerk in politieke kringen. En hoe Maarten van Traa te dicht bij kwam.

thispissesmeoff | 22-07-08 | 13:05

Ik zeg stuur die man naar Afghanistan, kijken of de moslims hem daar nog aardig vinden?

Aan de ene kant Tarin Kowt en aan de andere kant Kamp Holland... zo de voordeur... Dag meneer, tot vanavond..

Heerlijk.

Maar even serieus, hij gaat naar Den Haag en zal daar op mysterieuze wijze sterven aan een enge ziekte.. net als Milosevic..

KapteinBoot | 22-07-08 | 13:04

mecano | 22-07-08 | 12:58

En vooral die sukkel Joris "driepinter" Voorhoeve met z´n oenige fout betreffende de foto-rolletjes. Dat maak je toch nog geen kind wijs.
En Karremans kon de klappen opvangen voor die Lutsers in Den Haag.

Magilla_Gorilla | 22-07-08 | 13:04

Mladic had het over een verdrag uit 1993 die de VN verplichte de moslims te ontwapenen. Dat hebben ze verzaakt en de moslims hebben de gevechten uitgelokt om vervolgens hun vrouwen en kinderen aan hun lot over te laten, vuile lafbekken.

Dus niet dutchbat of mladic is verantwoordelijk voor de zogenaamde 8000 doden maar de moslim strijders zelf.

solidstate | 22-07-08 | 13:03

Het is een tragische held, lees ook:
Ratko Mladic: Tragic Hero (Paperback)
www.amazon.com/Ratko-Mladic-Tragic-Mil...

Ook behandelt het boek het gevoelige onderwerp Screbrenica. De auteur komt tot de conclusie dat ongeveer 1800 Bosnische soldaten omkwamen op het slachtveld en dat er ongeveer honderd gedood zijn in opvolgende executies. Met andere woorden: er was geen slachting, wel een slachtveld wat in een oorlog, hoe cru het ook klinkt, gebruikelijk is. Een comment op Amazon vat het nog even samen:

Here's what you would have found: 1) only 1,900 bodies were buried in the Potocari Memorial graveyard when ex-Pres. Clinton visited it in 2003; 2) 3,000 of the allegedly murdered Srebrenica Muslims voted in 1997 local elections; 3) the 7,500 bodies held in a warehouse in Tuzla are unidentified (yes, they may be Serbs or Croats instead of Muslims); 4) 3,300 Serbian civilians were known to have been killed in Srebrenica between 1991-1995, which is larger than the number of Muslims known to have been killed; 5) the Bosnian Serb authorities always claimed that about 2,500 armed Muslims were killed in action; 6) the Bosnian Muslims refused to lay down their arms. Is this propaganda? I think not. Any U.S. attorney would ask during the same questions during the discovery phase of a criminal trial. There doesn't seem to be a massacre, only battle field casualties. Lesson? Get the facts and address them before regurgitating the same sanctimonious, self-serving comments the mainstream media spreads

Sisenandus | 22-07-08 | 13:03

Is dat stuk vreten nu helemaal van de pot gerukt, een beetje onze Lex Goudsmit (briljante vondst) gebruiken als dekmantel. Boef!

Achterdocht | 22-07-08 | 13:02

@ mecano: Karremans was ook wel een beetje zijn eigen beul, een zelfbeul, maar daar is hij dan ook nederlander voor.

wijsvinger | 22-07-08 | 13:01

in beroep tegen zijn uitlevering, die vent heeft helemaal geen rechten
ik snap dit niet wij nederlanders hebben special forces
die kunnen hem toch even ophalen.
de amerikanen doen dat ook, waar ook ter wereld!!!!!!!!

sjoeba69 | 22-07-08 | 13:01

( Zet in : ) "If a were a rich man, didel didel dee ..."

dr.drees | 22-07-08 | 13:01

Hij heeft een hoop Moslims op een alternatieve manier genezen van het leven.

ren-forrest-ren-e | 22-07-08 | 12:59

De beul van Karremans was de regering Kok en niemand anders.
Voorhoeve, Van de Broek en consorten.

mecano | 22-07-08 | 12:58

bespaar ons de drama... en de kosten van een luxe tribunaaltje.... vind een touw en een boom... klaarrrrrrrrr... hou hem maar daar..... lees net dat ie in beroep gaat tegen zijn uitlevering.... bla bla bla.... let the circus begin.......... :)

Import-Turk | 22-07-08 | 12:57

Lex goudsmit, LOL!

AST | 22-07-08 | 12:53

lijkt ook wel wat op August uit de Ome Willem show!

maakniesaaknie | 22-07-08 | 12:53

James Randi?

Alex J | 22-07-08 | 12:53

Karadzic wie kent hem niet, Karadzic Karadzic en natuurlijk Zwarte Piet.

Knul de Behanger® | 22-07-08 | 12:52

Sinterklaas bestaat!

sieb13 | 22-07-08 | 12:52

ik denk dat als ze goed zoeken er in de tweede kamer vast ook wel wat oorlogs misdadigers zitten, JP Balkenende kan niet zo een pruik van zich zelf hebben, net als Wilders.

StonedAgain | 22-07-08 | 12:51

Ja, zo kan het ook...

ViBiBoY[NLD] | 22-07-08 | 12:51

Vader Abraham als oorlogssmurf?

I (8)You fokker | 22-07-08 | 12:51

Ieke niet Karazdic!

DFQ | 22-07-08 | 12:51

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken