Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Geert Wilders heeft er weer titel bij

wildershut.jpgGefeliciteerd Geert Wilders met de titel meest bedreigde politicus van Nederland. Maar niet zeuren: je hebt genoeg beveiliging. Een top-10 van politici met de meeste poederbrieven bestaat helaas niet, maar wij gokken dat Rita Verdonk eveneens goed scoort bij de scholiertjes. Inderdaad scholiertjes, want de meeste dreigementen aan het adres van politici blijken afkomstig te zijn van minderjarigen. Zo is het volgens het Team Bedreigde Politici van de politie Haaglanden tegenwoordig heel normaal dat in een tussenuur niet alleen even de mail wordt gecheckt, maar dat je er en passant ook nog even een bedreiging uit gooit. We hebben het dan over poederbrieven, telefonische bedreigingen, geschreven scheldpartijen, hate-raps en e-mails met de boodschap dat ze weten waar je huis woont. En bedreigingen zijn hip. Werden er in 2007 nog slechts 267 bedreigingen aan het adres van een Kamerlid uitgegooid, de eerste helft van dit jaar staat de teller al op 225 aangiftes. Nu is het even stil, want het kroost intimideert op dit moment in Salau en Casablanca. Overigens zitten er best drukke baasjes bij. Zo blijkt één verdachte verantwoordelijk te zijn voor maar liefst zestig bedreigingen. Deze persoon werkt dus duidelijk onder zijn niveau op school waardoor hij zich de tiefus verveelt en gaat lopen dreigen. Is niet zijn schuld, maar de schuld van het systeem. En dat systeem moet dood. DOOD!

Reaguursels

Inloggen

Welkom in de wereld van de GeenStijlgeneratie: primair. kansloos, en stijlloos.

Plekszy-Gladz | 20-07-08 | 20:20

Geurt W. : De Meest Megalomane Mafketel Aller Tijden...

UnaaitOnSSteeds | 20-07-08 | 18:12

Hoi Generaal Nguyen Giap, lol je hebt gelijk 't komt 'n beetje verwarrend over.
Nieuwe poging:Ik wil alleen maar zeggen,dat zowel Wilders als de radicale moslims fout bezig zijn.Als je nu nog niet begrijpt trakteer ik je op 'n loempia mijn waarde Vietnamese vriend

rickie hendrix789934 | 19-07-08 | 11:45

En het is allemaal de schuld van het schoolkinderencircuit van de ongeremde GeenStijlgeneratie (volgend jaar in de Van Dale), gewend om is primair te reageren op alles wat hen onwelgevallig is Echt wel. Staat vandaag op de voorpagina van de Volkskrant.

Gezellig! | 19-07-08 | 08:58

Het is allemaal niet zo moeilijk jongens en meisjes.
Iedere bedreiging aan het adres van dhr. Wilders is een bedreiging gericht aan een ieder van ons autochtonen of je nu voor of tegen hem bent.

Uiteindelijk keert al dit gedreig zich tegen ons systeem . Hetzelfde systeem als waarvoor wij hier nu opgescheept zitten met enkele tienduizenden doodswensers... zucht.

Jokkebrok | 19-07-08 | 00:03

rickie hendrix789934 | 18-07-08 | 20:43

Zo!, in vier zinnen niet eens meer weten wat de 'draad' van je eigen verhaal was?
Jij zat ook al vroeg aan het bier!... of niet?
Geeft niks joh, het is vakantie!

Generaal Nguyen Giap | 18-07-08 | 21:24

Ik zou zeggen: "Geert,risico van 't vak". Ik ben 't zelf ook niet altijd met de Islam eens.Maar je hoort alleen de negatieve verhalen.De ware moslim is niet haatdragend. Ik zou gelovig zijn is ok,maar doe 't met mate.Met alle respect stel je geloof aan de tijdgeest aan. Volgens mij ligt de waarheid ergens in 't midden.

rickie hendrix789934 | 18-07-08 | 20:43

Moderne devotie.

dr Rechts | 18-07-08 | 20:22

Geert Grote!

dr Rechts | 18-07-08 | 20:20

De reacties op Geert Wilders gaan niet boven het gemiddelde mbo niveau Scherpe confrontatie, zelfs als die soms over grenzen van smaak heen gaat, is een essentieel onderdeel van een gezonde democratie

docker | 18-07-08 | 18:55

Stront trekt nu eenmaal strontvliegen.

Links om | 18-07-08 | 18:51

Hassan-I-Sabah | 18-07-08 | 16:08

Aan jou betoog valt geen touw vast te knopen.
Zit je zelf soms aan de hasj?

Generaal Nguyen Giap | 18-07-08 | 18:38

"De islam is rottend gif voor een samenleving" -Kemal Ataturk .

Ataturk draait zich momenteel om in zijn zijn graf nu de islam weer sterk oprukt in Turkije.

De islam moet Europa uit en rap, deze fascistische sekte maakt onze samenleving kapot.

Martinello | 18-07-08 | 17:23

Hassan-I-Sabah | 18-07-08 | 12:16
Hassan-I-Sabah | 18-07-08 | 15:37
Hassan-I-Sabah | 18-07-08 | 16:08
Hassan-I-Sabah | 18-07-08 | 16:12

Jij kent het onderscheid niet tussen vrijheid-van-meningsuiting en bedreiging.
Waarom zijn bedreigingen (en geweld) tegen vrouwen en andersdenkenden in islamitische landen (ja ook de rijke islamitische landen) meer gemeengoed dan uitzondering en komt dit verderfelijke fenomeen niet voor in b.v. arme Oost-Aziatische landen?
Is dit vrijheid van meningsuiting?
Ook is de oorzaak van geweld niet armoede maar wordt vaak/meestal aangespoord door ideologie.
(Zie weer het voorbeeld van Oost-Azië.)
Een plak hasj & een playstation verhelpt dit racistisch en discriminerend gedrag niet vrees ik. (niets is zo racistisch en discriminerend als de islamitische wereld)
Het is de ideologie en cultuur die niet deugt.
Zie b.v een land als Saudi arabie, ze zijn stinkend rijk en toch is de meerderheid van de mannelijke bevolking zeer agressief en gewelddadig tegenover vrouwen/meisjes en andersdenkenden.
M’n beste, het is de islaam die niet deugt.
Open je ogen.
(en nee, de kritiek op de islaam verstomt nooit meer, wen er maar aan)

PietjePuk | 18-07-08 | 17:15

Als Wilders een beetje kerel was,stak hij gewoon twee blaffers in zijn zakken,dan hoeft de gemeenschap al die dure bodyguards niet te betalen,zo kunnen we allemaal wel een grote bek hebben,op kosten van een ander.Het is weer gewoon het oude liedje,maak de mensen bang en vul je zakken.

jobo51 | 18-07-08 | 16:36

@ der Mann | 18-07-08 | 16:22

Ja , ach , zucht, geloof tegen beter weten in is inderdaad een groot probleem. Allen beperkt zich geloof niet tot religie. Kijk na ons heiligste koeien en grootse tempel (autos en banken). Bij verre de meeste moorden worden niet in naam van god maar in de naam van geld geplegd. Gaan wij nou zeggen dat het tijd is om het eigendom af te schaffen? Mijn steun heb je ;)

'religie is opium voor het volk', nou nee erder de pep ;)

Hassan-I-Sabah | 18-07-08 | 16:34

@hassan-I-Sabah
Alles heeft het met religie mee te maken, vrees ik. Ik hoop ook dat veel problemen bij allohtonen met achterstand te maken hebben en dus als tijdelijk gezien kunnen worden. En atuurlijk zijn er klierende pubers die het leuk vinden virtueel belletje te trekken met hatemailtjes. Maar ik herhaal mijn vraag: wat gebeurt er als wilders niet meer bewaakt wordt? En als het mis zou gaan uit welke religieuse hoek verwacht u de dader dan?

der Mann | 18-07-08 | 16:22

@ der Mann | 18-07-08 | 16:02
Wat heeft die dreigerij dan met religie te maken? Volgens mij baar weinig. Islam is gewoon hip ofzo omdat die zo gehypt wordt (wordt echt tijd dat dat ophoudt)<p>

Trouwens: de kerken staan leeg omdat er voor het volkvolk inmiddels ook een soort aards paradijs is geschappen. Zodra men die biedt houdt het geloof van zelf op, echt waar (plak hasj + playstation doet echt wonderen ;)

Hassan-I-Sabah | 18-07-08 | 16:12

@ docker | 18-07-08 | 15:51

Klopt, maar mensen de mond verbieden gaat ze niet weerhouden om alsnog daden te stellen. Ik vindt de moord op PF en TvG trouwens nauwelijks vergelijkbaar. Volkert van de Graaf was immers geen randgroepenjongeren die zich tot een religie heeft bekeerd.<p>

Interessant si dat TvG is zijn film 0605 nog twijfels heeft geuit, of men Volkert van de Graaf uberhaupt wilde tegenhouden, gezien het feit dat PF de interesses van de wapenlobby aan het beschadigen was<b>

Mohammed Bouyeri was daartegen duidelijk iemand die van hasjrokend hangjongere tot topterrorist is gepraat door de hysterische omstandigheden nog voor die met een mes en een gun op pad ging.. Vergelijkbaar met Samir A. (wat was nog zijn naam?) is dat iemand die zich nooit had opgeworpen tot 'terrorist' (oftewel godsdienstwaanzinnige) als types als Donner niet had gezegd dat men 'dat soort mensen serieus moet nemen'.<p>

ik kan maar hopen dat de maatschappij niet nog meer tijd aan al deze aandachtstrekkers besteed, anders gaan ze echt nog meer mensen doodschieten. Gewoon en plak hasj geven en een playstation, dat houdt ze rustig ;)

Hassan-I-Sabah | 18-07-08 | 16:08

@hassan-I-Sabah
mijnheer hassan u zwetst. buitengewoon veel nederlanders zien de islam niet als een verrijking van onze cultuur. Je vraagt een -overigens gewaardeerde- gastarbeider en krijgt 50 permanente medelanders die in alle statistieken waar je niet hoog wilt scoren buitengewoon zijn oververtegenwoordigd. Van wie de belangrijkste culurele bijdrage tot nu toe is dat ze op disndagavond tussen 21.45 en 22.35 op nederland 1 de uitzending vullen. ik stem geen wilders en hoop dat het allemaal tijdelijke aanpassingsproblemen zijn, maar het is een onnederlandse schande dat deze man zijn legitieme mening niet kan geven. Er is een groot verschil tussen schelden en echt bedreigen. Zeg us eerlijk: wat is uw inschatting dat er gebeurt als bekend wordt dat wilders voortaan onbeschermd door het leven zou moeten gaan?

der Mann | 18-07-08 | 16:02

Hassan-I-Sabah | 18-07-08 | 15:37 Helaas bij Theo Van Gogh en P. Fortuin bleef het niet bij bedreiging .

docker | 18-07-08 | 15:51

@ docker | 18-07-08 | 15:24

Eens! Laat die man gewoon boeren en brullen zoveel die wel. Dat is gewoon een randgroepenvolksvertegenwordiger die net als alle andere 149 plucheur ervoor ingehuurd is van alles te zeggen. <p>

Verder vindt ik dat dit ook voor (de randgroepen in ) het volk zelf moet gelden. Mensen moeten gewoon kunnen _zeggen_ wat ze willen. Vrijheid van meneingsuiting is dan ook precies dat: als het volk de regenten ongestraft en ongecensureert mag afzeiken, verwensen en , oja , ook met van alles bedreigen.
Als wilders dat niet tegenkan, had die maar tuimman moeten worden. Maar zelf de grote bek opendoen en dan klagen dat er reacties zijn, is geen werk als volksvertegenwordiger maar gewoon hypocriet.<p>

Er is een verschil tussen denken en zeggen op de ene, en doen op de andere kant.

Hassan-I-Sabah | 18-07-08 | 15:37

Salou is met O U lutsers

Pommetje_Horlepiep | 18-07-08 | 15:27

Hassan-I-Sabah | 18-07-08 | 13:50Job Cohen was staatssecretaris van justie onder paars 2. U heeft gelijk.Echter GW en iedere andere volksvertegenwoordiger dienen normaal hun werk te kunnen doen.

docker | 18-07-08 | 15:24

Hartelijk gefeliciteerd heilige Geert je hebt er lang genoeg voor moeten roeptoeteren en tetteren

sef9836 | 18-07-08 | 15:19

der Mann | 18-07-08 | 15:01
hahaha, ik kom zeker kijken.

@[email protected]
u is zeker zo'n sportvisser die zegt dat die haak ook geen auw doet omdat vis niet klaagt. neen, hier is serious onderzoek geboden. proefveldjes met rustig kauwende geiten rond universiteit wageningen. Hartslagmeters omgebonden en bewegingssensoren in de sik. dan op random tijdstippen een rafelig figuur met narokende baard in kennelijke staat van opwinding laten rondrennen. Als geitjes rustig blijven kauwen en de meters geen bijzondere activiteit vertonen heeft u gelijk. Zo niet dan zetten we thieme of graus erop.

der Mann | 18-07-08 | 15:01

Het lijkt me normaal dat politici bedreigd worden zolang ZIJ de mensen bedriegen!

dré oudman | 18-07-08 | 14:56

der Mann | 18-07-08 | 14:01
U hebt daar wel een punt.Geiten zijn echter niet zo kieskeurig en eten zelfs plastic.Als ze omkijken en ze zien een aan flarden gescheurde gedaante met een sik, kouwen ze rustig verder.

van gogh wees er toch al op dat die 70 maagden een vertaalfoutje uit een oude koranversie zijn? het zijn 70 geiten. De vraag is dus eigenlijk wat marianne thieme ervan vindt dat die beestjes in de hemel zo'n hitsige fladderige zombie achter zich aan hebben. moet daar geen wetgeving op komen?

der Mann | 18-07-08 | 14:01

@ docker | 18-07-08 | 12:51

Job Cohen was staatssecretaris van justie onder paars 2 en is een van de architecten van de vreemdelingenwet 2000 en de koppelingswet, die met name ervoor zorgt dat mesen stelselmatig kunnen worden UITGESLOTEN van werk en zorg omdat ze geen papieren hebben.<p>

Dat soort praktijken drijft de zogeheten 'illegale' de criminaliteit is omdat er weinig andere mogelijkheden zijn om te overleven (en kennelijk een crimineel in NL nog steeds beter leeft dan iemand in het globale zuiden).<p>

Cohen en soortgelijke types worden echter NIET afgerekend voor hun auteurschap van de deportatiemachinerie, zoals die nu in werking is. Sterker nog er wordt zo gedaan alsof de wildersen van dit land dat zouden hebben bedacht.<p>

Uiteindelijk is is het dit stelsel van uitsluting en brutaliteit (samen met ons neocoloniale oorloge) die allerlei gekken doet radicaliseren, terwijl je echt 99% met een groot stuk hash makkelijk had kunnen laten houden. Dat zoiets dan krijskabouter a la verdonk en wilders plus aanhang/tegenstanders naar boven doet drijven verbaasd niet echt.

Hassan-I-Sabah | 18-07-08 | 13:50

@docker | 18-07-08 | 13:07
Ik zou het ietsje anders formuleren:

Voor gelovigen, die vrijheid van denken bedreigen, is alleen al de ademtocht/aanwezigheid van een andersdenkende een belediging...
Ik noem ze maar: Duistere Gelovigen'
Maar ik beschouw gelovigen die het debat met de andersdenkende aangaan, niet als tegenstander.
Hen noem ik: Verlichte Gelovigen...

Ahasveros | 18-07-08 | 13:36

Het is jammer dat deze topic hier en daar ontaard is in een ordinaire brulpartij.Wilders wordt bedreigd om zijn mening dat de Islam niet in onze maatschappij past. Hij mag dat vinden en ik kan hem daar best ver in volgen.De Islam in Nederland is als het slecht zittende kunstgebit van mijn opa, het wringt aan alle kanten en zit niet lekker.Hij wil het begrijpelijkerwijze niet hebben en probeert het zijn mond uit te drukken, als een reflex. Dat doet Wilders dus ook. Het jammere is dan weer dat er van die ongeletterde kaalkopjes hier de held gaan uithangen en moord en brand schreeuwen.Zo wordt het al gauw extreem. Ik vind overigens dat de bijbel duidelijk ook niet van deze tijd is.Als atheïst is het makkelijk praten, niet gehinderd door zo'n religieuze rugzak. Je moet echter wel gek zijn als je denkt dat er een alziend oog in de lucht kijkt naar alles wat je doet. En nog erger, je zal straffen. Ja, nu niet, later pas. En omgekeerd ook.Je wordt beloond als je een klote leven hebt gehad met enge ziektes en als je met een handicap op de wereld bent gekomen ook. Bult op je rug? Hup, het paradijs in. En dan natuurlijk ook als je je op een drukke markt de lucht inblaast, 1,2 huppekee, het paradijs in met over de 70 maagden. Vraag is dan natuurlijk, wat hebben die maagden gedaan.Een heel leven lang een aspirientje tussen de knieën geknepen? Saai leven gehad en dan krijg je met zijn 70igen zo'n haatbaard die ook nog eens aan flarden is.De wetgeving moet vele malen strenger worden zodat mensen die kalm geloven of niet geloven met rust gelaten worden. Ik zou ook helemaal niet in een hemel willen zijn met al die engerds.

en reden te meer om alsnog Verdonk ongelijk te geven in die discussie of ze nu werkelijk bedreigd wordt, of niet

commentaarderer | 18-07-08 | 13:13

@Ahasveros | 18-07-08 | 12:56
.
of:
.
-e) El General Hirschez Balliño

Biff Eagleburger | 18-07-08 | 13:10

VMBO? Is dat niet voortgezet mos.. ik bedoel de heringevoerde ambachtsschool?

Hirsch Ballast | 18-07-08 | 13:07

'Men kan gelovigen die onze vrijheid van denken bedreigen, niet hard genoeg beledigen, moslim, christen, of wie ook. Daarbij dien ik wel aan te tekenen dat de aanval louter en alleen omdat iemand moslim is nooit bij mij vandaan zal komen, want ik beschouw volgers van Allah die zich als tolerante democraten gedragen niet als tegenstander' - Theo van Gogh
GW voldoet aan bovenstaande.

docker | 18-07-08 | 13:07

Vergeet niet dat er ook moslims op het VMBO zitten.

Toch wel zielig voor Geert, hij kan niet eens normaal boodschappen doen.
Alles wat hij doet is zijn mening geven. Maarja, dat kennen die bergturkjes niet.
Ik zweer jonge die Wilders moet onthoofd worduh jonge!
GNAHGNAH

Go Geert!

Bakfietsknuffelaar | 18-07-08 | 13:05

Bedreigen is geen vak apart, hoort bij Nederlands. Bepaal het onderwerp, het lijdend voorwerp, corpus dilictus etc! Noem het voortaan ontleden en bedreigen.

Hirsch Ballast | 18-07-08 | 13:03

want waarom meneer dient alleen maar aanvragen in koste aan belastinggeld per aanvraag 2000 euries die kickt op ons belastinggeld opz**tuh met hem

pandoortje | 18-07-08 | 13:00

geeft wilders enkeltje verweggistan kendie vandaaruit gaan dreigen hebben wij hier rust en scheelt enorm aan belasting geld

pandoortje | 18-07-08 | 12:59

VrijMibeau-kwis:

Wie eauverhandigt Wilderts zijn Award voor Meest Bedreigd Peauliticus?

-a) Ayaan
-b) El Moumni
-c) Sjeik Fawaz Jneid
-d) JP de MP

Ahasveros | 18-07-08 | 12:56

Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe die bedreigingen er uit zien. Stampvol spelfouten ofzo..

Codeklopper | 18-07-08 | 12:56

Hassan-I-Sabah | 18-07-08 | 12:16 Nooit geweten dat onze gerespecteerde burgervader meneer Cohen, kansen mensen uitzet .

docker | 18-07-08 | 12:51

Allemaal Geert Wilders' eigen schuld, aldus Rutger van Santen, de werkloze linkse intolerante, asociale, respectloze, onweldenkende, antisemitische neo fascist.

Martinello | 18-07-08 | 12:50

Ik dreigde vroeger enkel om een bel met plakband permanent te laten rinkelen.
Was genoeg voor een halve marathon buurtbewoners achter me aan.

Tyler-Durden | 18-07-08 | 12:44

Dommelsch | 18-07-08 | 11:37
No worries, ik ken je wel.
Ik had gewoon even zin om even te schoppen richting "Geert/Rita for president" postende mongeaulen in het algemeen.

Bigi Bana Boy | 18-07-08 | 12:35

Rabarberke | 18-07-08 | 12:27
je hebt overal potentiele TBS-ers rondlopen...

p. piraat | 18-07-08 | 12:29

@p. piraat

het was leuk totdat mijn buurman een keer zo'n bengel aan de bel van het huis van zijn ouders hing en een paar keer flink heen en weer trok en de vader zijn zoontje bungelend aan de trekbel vond. Hilarisch.

Rabarberke | 18-07-08 | 12:27

En wat p. piraat (18-07-08 | 12:21) zegt aangaande belletrekken.

Klassieker.

kolonel klootoog | 18-07-08 | 12:24

Pietje Pukje | 18-07-08 | 12:16
Maar is het niet zo dat als je bepaalde dreigingen serieus gaat nemen, je dit gedrag alleen maar gaat stimuleren? Ik doel hiermee op scholiertjes die uit verveling bedreigingen uiten. Je kan 1. erop in gaan of 2. Negeren.
Met belletje trekken was het altijd leuk als er mensen achter je aan renden dus je kon er donder op zeggen dat dat adres de week erna weer aan de beurt was.
Begrijp mij niet verkeerd tegen serieuze bedreigingen moet keihard worden opgetreden.

p. piraat | 18-07-08 | 12:21

@ Pietje Pukje | 18-07-08 | 12:16

Natuurlijk heb je wel gelijk wat die glijdende schaal betreft. Maar ik vind dat de Nederlandsche overheid zich dan eerder en beter moet richten op reële dreigingen dan op het geblaat van scholiertjes. Wat wil je dan doen? Razzia's houden op schoolpleinen?

kolonel klootoog | 18-07-08 | 12:19

Het meest interessante aan deze bredreigingsdebat is the 'double think' en 'double speak' die daarbij wordt toegepast.

Als een politicus (bij voorkeur een rechtse) zn bek opendoet en hele bevolkingsgroepen voor achterlijk en gevaarlijk uitmaakt (en ze wel degelijk bedreigt met anti terreur maatregelen, landuitzetting, eeuwen bajes en als het maar kan de doodstraf, dan is dat 'vrijheid van meningsuiting'.

Als iemand die niet in de pluche zit, durft terug te praten en even zegt waarheen hij/zij de haatprediger (met blonde pruik ipv boerka) heenwenst, dan is dat opeens bedreiging en er wordt zelfs een eigen smerisklup opgericht om zich ermee bezig te houden.

Het verschil tussen woord en daad wordt daarbij kennelijk vergeten, zowel door de ene als de andere kant. Ter vergelijking: Wilders boert en braalt de hele dag maar heeft nog niemand het land uitgezet (dat doen Cohen en Albayrak , de goede socialisten). Evemenin wordt Wilders beschoten of in elkaar geslagen opstraat.

Dusdus: is het niet tijd zich van de hysterie los te maken, vrijheid van meningsuiting te gunnen, en dan aan iedereen? En verder: door als de schreeuwlelijks tot 'echt gevaarlijk' te verklaren, kweken wij niet juist daardoor ons eigen terroristen?

Hassan-I-Sabah | 18-07-08 | 12:16

kolonel klootoog | 18-07-08 | 12:06
Jawel, moet wel zeer serieus worden genomen. Keihard optreden tegen mensen die bedreigen. Of dat nou van links of rechts komt, van autochtoon of allochtoon. Bedreigen moet je NOOIT tolereren, dat noemen we glijdende schaal, zeer gevaarlijke trend. Je moet mensen grenzen leren, en dat doet men niet meer.

Pietje Pukje | 18-07-08 | 12:16

-weggejorist en opgerot-

kolonel klootoog | 18-07-08 | 12:14

-weggejorist en opgerot-

defenz. | 18-07-08 | 12:11

@ defenz. | 18-07-08 | 12:00

Nee, qua achterlijkheid, debiliteit, anti sociaal gedrag en een bek vol tanden waar je zeker een biljartballetje of 30 uit kan slijpen valt er inderdaad aan jou niet te tippen. Chapeau, je bent een heuse loser.

En ik kan me niet voorstellen dat beesie zulks over mijn meisje gezegd heeft. Ik denk eerder dat je weer te veel thee gesnoven hebt en panisch dingen aan het verzinnen bent.

@ Pietje Pukje | 18-07-08 | 11:46

En natuurlijk zit er een trend in. Ik denk alleen niet dat hatemailende scholiertjes heel erg serieus genomen moeten worden. Al zal er natuurlijk wel een geflipte oetlul tussen zitten die voornemens is zijn dreigementen waar te maken. Maar die heb je overal en niet speciaal onder scholieren. Het enige dubbele eraan is dat we niet op de overheid kunnen vertrouwen om eventuele echte dreiging te herkennen en er adequaat naar te handelen.

kolonel klootoog | 18-07-08 | 12:06

Ow.
Goede morgen Joris !
Koffie ?

oakie | 18-07-08 | 12:05

@Biff Eagleburger | 18-07-08 | 11:58
Relatie zal wel te maken hebben met kaalkopje

Agent327 | 18-07-08 | 12:03

ow, de wegjorisbrigade is weer in aktie, zie je nou klootoog, wat je weer bereikt.. duffe zak..

defenz. | 18-07-08 | 12:02

Biff Eagleburger | 18-07-08 | 11:58
Ik denk dat de verminderde hersenactiviteit een directe relatie heeft met het zicht waardoor er noodzaak is om over te gaan op het gebruik van hoofdletters...

p. piraat | 18-07-08 | 12:00

-weggejorist-

defenz. | 18-07-08 | 12:00

*onderzoek start naar relatie CAPSLOCK-gebruik en verminderde geestelijke vermogens*

Biff Eagleburger | 18-07-08 | 11:58

@Big bana boy
Wilders 4 president!
Big Bana boy, zeg nou niet dat je zo'n policor ventje bent!

Het_leuke_zuiden | 18-07-08 | 11:55

sterfkankermoslims | 18-07-08 | 11:52
Nu vind ik het wel genoeg. Ga je schamen!!

Teen | 18-07-08 | 11:55

-weggejorist-

kolonel klootoog | 18-07-08 | 11:54

Slaap lekker sterfkankerzelf en veel plezier met je ban.

..zapper [RIP] | 18-07-08 | 11:54

Dus als Wilders wordt geplopt dan scheelt ons dat een vrachtlading belastingcenten?

..zapper [RIP] | 18-07-08 | 11:53

sterfkankermoslims | 18-07-08 | 11:35
leuk dat GS zulk een naam toelaat..

baaderraf | 18-07-08 | 11:53

-weggejorist en opgerot-

ik heb een kleine piemel | 18-07-08 | 11:52

sterfkankermoslims | 18-07-08 | 11:35
goedemorgen jongen. Lekker geslapen? Zo te zien zit je vol met opgekropte emoties en woede. Laat je lekker gaan maar vooral: Laat je nakijken en probeer wat aan je vocabulaire te doen. Nog een fijne dag verder.

p. piraat | 18-07-08 | 11:52

* Denkt dat Joris zit te slapen*

Agent327 | 18-07-08 | 11:50

-weggejorist-

defenz. | 18-07-08 | 11:50

kolonel klootoog | 18-07-08 | 11:45
alleen zit er altijd wel een trend in... en worden er van een bepaalde kant ook nog eens de daad bij het woord gevoerd...

Pietje Pukje | 18-07-08 | 11:46

El diablito misterio: Nee, er is véél meer aan de hand in ons land dat "niet langer kan". Ook "kan "het"(?) niet zo zijn' en "mijn volk respecteert mij niet". 1 x raden.... ja?.... goed zo, dictator JP. Die man zal pas krokodillentranen huilen als ze aan z'n geld zitten, eerder ab-so-luut niet. Want het interesseert 'm namelijk geen moer wat wij van 'm vinden en van 'm denken. Het gaat JP alleen om de poen. Zo veel mogelijk graag, en liefst van de gewone man!

BreedBand | 18-07-08 | 11:46

.... Waarmee eigenlijk alleen maar duidelijk wordt dat 'bedreigingen' niet serieus genomen hoeven te worden. Weg met die beveiliging van politici.

Brutus Grootbek | 18-07-08 | 11:45

-deelsweggejorist-
@ El diablito misterio | 18-07-08 | 11:31

Laten we er gewoon eens lekker van uitgaan dat in elke groep, elk hokje er zich ooit ergens wel eens een loser bevind die over de schreef gaat. Denk maar aan die knakker die vrouw en kinderen ombracht en toen met zijn stationwagon een eindje is gaan zwemmen.

kolonel klootoog | 18-07-08 | 11:45

@ sterfkankermoslims | 18-07-08 | 11:35
Hoewel ik bewondering heb voor je beargumentatie en helder betoog ben ik het niet met je eens.

Teen | 18-07-08 | 11:44

Zijn die kids in Salau a/d Rijn of Salau aan zee?

-weggejorist-

Kolonel Mosterd | 18-07-08 | 11:40

@sterfkankermoslims | 18-07-08 | 11:35
Net het kopje weer kaal laten scheren?

Agent327 | 18-07-08 | 11:38

-weggejorist-

defenz. | 18-07-08 | 11:37

Bigi Bana Boy | 18-07-08 | 11:17
Ik maak me er soms schuldig aan. Maar dan alleen door een soort van kinderlijke drang die ontstaat wanneer ik mezelf wat in de weg zit op vrijdagen als deze.

Dommelsch | 18-07-08 | 11:37

LOL @ bijna-synchroplemp

oakie | 18-07-08 | 11:37

Lang leve Geert.

Decno | 18-07-08 | 11:37

Ik zie een jorisje aankomen op 11.35
*zet stopwatch*

oakie | 18-07-08 | 11:36

*Ziet een ban aankomen*

Agent327 | 18-07-08 | 11:36

-weggejorist-

ik heb een kleine piemel | 18-07-08 | 11:35

@Kolonel,

En laten de allochtonen nou net ruim oververtegenwoordigd zijn op het VMBO.
Plus dat het natuurlijk een uitleg is die de andere politici goed uitkomt,
dat het 'kwajongensstreken' zijn.

Tot er een van die schavuitjes een mes of een pistool pakt en het uitleeft, dan staan alle politici weer met krokodillentranen in de ogen te zeggen dat het 'zo echt niet langer kan'

El diablito misterio | 18-07-08 | 11:31

"tja blijft natuurlijk wel kudt dat ome geert niet gewoon als kok indertijd met z'n broodtrommeltje onder de snelbinder naar het binnehof kan fietsen.
der Mann | 18-07-08 | 10:19".
.
Kok was de eerste die een gepantserde auto moest aanschaffen vanwege
de Yogo cultuur. De angsthaas.

paintitred | 18-07-08 | 11:30

-weggejorist-

kolonel klootoog | 18-07-08 | 11:30

nou het lijkt daar meer beschaafd totdat je van boord gaat om bv lading te inspecteren dan lig je eenzaam en geript in een loods dus ik denk gewoon dat dat koeltoer is

p. piraat | 18-07-08 | 11:28

ok i see, lopen ze daaro ook de hele dag relishit uit te kramen...

FIGJAM | 18-07-08 | 11:26

Tja,
Geef mij maar de yehova´s, die kun je tenminste nog uitschelden zonder beveiliging..

defenz. | 18-07-08 | 11:26

Bigi Bana Boy | 18-07-08 | 11:17
Te laat geloof ik.

Malle scholiertjes, geef ze internet en ze bedenken helemaal zelf dat politici bedreigen onwijs vet cool is. Flinke boetes bij de ouders op de mat lijkt me wel een leuke reactie.

Achterdocht | 18-07-08 | 11:25

FIGJAM | 18-07-08 | 11:20
Casablanca is de havenstad van Marokko

p. piraat | 18-07-08 | 11:24

hopelijk behoren de bedreigertjes binnenkort ook tot de meest bedreigde diersoorten :-)

Fulltime Realist | 18-07-08 | 11:23

Drs faustus heb je je verveeld bij DAG?

FIGJAM | 18-07-08 | 11:23

nix mis mee met recalcitrant gedrag. fight the powers that be!

Patrick Zweedsey | 18-07-08 | 11:23

Wilders 4 MINISTERpresident.......(Beter?)

H.A. Ram | 18-07-08 | 11:22

casablanca lig toch niet in het rifgebergte?

FIGJAM | 18-07-08 | 11:20

Dommelsch | 18-07-08 | 11:01
Zeg alsjeblief dat je niet ook zo'n "Wilders 4 president" postende dwaas bent.

Bigi Bana Boy | 18-07-08 | 11:17

Als Wilders niet bedreigd zou worden, had hij geen bestaansrecht....

laardepul | 18-07-08 | 11:17

Landwind-Rijder | 18-07-08 | 11:12
aan de andere kant zouden zulke lui wel veel geld op kunnen brengen voor de aanleg van b.v. de Betuwelijn

p. piraat | 18-07-08 | 11:16

alle bedreigertjes mogen van mij op kamp in Siberie worden gestuurd. Ik denk dat het dan een stuk rustiger wordt voor het Team Bedreigde Politici. Maar ja, zij moeten ook aan het werk blijven dus doen we maar niks. Dit land kan zoveel beter, zei Wouterbos

Landwind-Rijder | 18-07-08 | 11:12

Kudtlui...

BarneyBoner | 18-07-08 | 11:12

[deaudmodus]
dit systeem moet an*** gen**** worden door een oliefant
[/deaudmodus]

Junkie Jantje | 18-07-08 | 11:11

Het net een dreigmail gestuurd naar Piet Paulusma vanwege het weer. Ik hoop dat-ie een beetje onder de indruk is.

Biff Eagleburger | 18-07-08 | 11:06

* woef * & * hap *

/\/\addog | 18-07-08 | 11:05

@ Tyler-Durden | 18-07-08 | 10:57

ROFLOL!

kolonel klootoog | 18-07-08 | 11:04

Wilders 4 president

Dommelsch | 18-07-08 | 11:01

@Teen | 18-07-08 | 10:51
No problem, Sven32, of 33 is zo opgestart...

KaiserSoza | 18-07-08 | 10:59

@ G-unite | 18-07-08 | 10:41

Ome Vlees moet eens wat doen met mijn Woensdag=AntiVrouwendag initiatief.
Moet je eens opletten wat een leuke reacties dat oplevert............

Tyler-Durden | 18-07-08 | 10:59

Staat hij nu dan ook op de eerste plaats van de peilingen?
.
Maar Geert, helaas gefeliciteerd.

De Sjaaq | 18-07-08 | 10:58

Ach, blaffende honden bijten niet.......

( ze zijn wel handiger terug te vinden als je ze weggooit........)

Tyler-Durden | 18-07-08 | 10:57

Het koninklijk huis is niet genoemd. Is ook moeilijk, moeten VEEL mensen inhuren voor diverse locaties in binnen- en buitenland Groene draeck straks ook nog in Mozambique. Dit allemaal op onze kosten en de oudjes maar laten creperen.

Dr Lambiek | 18-07-08 | 10:57

Blaffende honden bijten nog steeds niet. Wanneer stond de reis voor Geert naar Jordanië nu gepland?

sjim panzee | 18-07-08 | 10:53

Teen | 18-07-08 | 10:51
moet ik een bootje regelen?

p. piraat | 18-07-08 | 10:53

Wat mij betreft, Weesie, ga ook jij op vakantie. VAKANTIE.

slaolie.machine | 18-07-08 | 10:52

@ Bigi Bana Boy | 18-07-08 | 10:45
Ik heb hem met een stokje geprikt en hij beweegt niet.

Teen | 18-07-08 | 10:51

Heeft iemand ergens die top 10 nog liggen?
Kan GS weer een leuke Poll-fuck uithalen.
Moet alleen even een bindend dreigadvies hebben.

Lifecanbesimple | 18-07-08 | 10:51

Btw over Femke. Ben ik de enige die het opviel in de fitna debatten? Die broeierige blikken, de vele handreikingen die Femke aan Geert deed in het debat en Geerts al te botte afwijzingen? Allebei van die ooit alto geweest jaren 80 types. Ik weet het zeker..
Femke is op geeheert! femke is op geeheert!

der Mann | 18-07-08 | 10:50

Wat mij betreft mogen alle komkommers dood. DOOD!

Lambalski | 18-07-08 | 10:49

bedreigen is de shit..?? gvd! ik loop dus vet achter he!
ik ben nog aan het leren Jumpen man... kan dat nog wel eigenlijk??

funzz | 18-07-08 | 10:48

@ Teen | 18-07-08 | 10:43

WHAHAHAHAHA!

Gelukkig melden zich per dag honderden potentiële slachtoffertjes aan bij GS, dus we kunnen nog wel even verder.

kolonel klootoog | 18-07-08 | 10:48

Biff Eagleburger | 18-07-08 | 10:45
dat kan je dan niet serieus nemen

p. piraat | 18-07-08 | 10:46

komt hem ook weer niet slecht uit, wat dit levert natuurlijk stijging in de peilingen op en daar gaat het uiteindelijk toch om

sef9836 | 18-07-08 | 10:46

Ik ben wel eens bedreigd door een Limburger. Denk ik.

Biff Eagleburger | 18-07-08 | 10:45

Teen | 18-07-08 | 10:43
Ik mag hopen deaud ?

Bigi Bana Boy | 18-07-08 | 10:45

Sven31 ligt al maanden achter mijn huis.

Teen | 18-07-08 | 10:43

Hallo Femke !
Tel je al een beetje mee ?
Moet jij ook dood ??

oakie | 18-07-08 | 10:42

@ Tyler
Ja Fleischbaum moet ook deaudt. ik ruik commerciele kansen. Het fenomeen Vs is namelijk ook hot. Fleischbaum Vs Mozart?

dik van bril | 18-07-08 | 10:41

Tyler-Durden | 18-07-08 | 10:34

Voor Ome Vlees kan ik niet spreken maar als bedreigingen een maatstaf voor uber hipdom is ben ik een trendzetter.

G-unite | 18-07-08 | 10:41

?daar-in-tegen | 18-07-08 | 10:37
Ho3 BDoel J3?

p. piraat | 18-07-08 | 10:41

Trots op Nederland..

baaderraf | 18-07-08 | 10:40

Femke lees je nog mee? Doe er us wat aan, dit kan toch niet

der Mann | 18-07-08 | 10:39

Fleischbaum moet ook deaud want het kan natuurlijk niet zo zijn dat uitgerekend de grote man achter GS niet de meest bedreigde persoon in NL is (na Sven31 dan).

Bigi Bana Boy | 18-07-08 | 10:39

@marlinn | 18-07-08 | 10:30
Denk aan het Englandspiel. De dappre 27 mc'tjes uit die tijd die door de Duitsche Radio Controle Dienst gepownd waren, gingen opzettelijke fouten in hun berichten stoppen om aan hun publiek te laten weten dat ze onder toezicht stonden.... Dus Fleisch, wat velen niet weten maar erelid van het OLS, die dood in plaats van deaudt schrijft, is geen vrije Fleisch... Zijn we weer wakkerrrr? Nog een berichtje voor Koerbach: "De aardappels kunnen afgegoten worden". Ik herhaal: 'De aardappels kunnen afgegoten worden."

F. von Zeikhoven | 18-07-08 | 10:38

ik snapt niet hoe heun er agter koomen dat de brieffen door shollieren geshrefen word/ten. je toch niet.

daar-in-tegen | 18-07-08 | 10:37

* met boze blik naar boterham kijkt *

Jij gaat eraan !

Tyler-Durden | 18-07-08 | 10:35

Als bedreigt worden hip is, hoe hip is GS dan eigenlijk Fleischbaum ?
Kunnen jullie een beetje meekomen ?

Tyler-Durden | 18-07-08 | 10:34

LOL @ Teen!

kolonel klootoog | 18-07-08 | 10:33

Het aantal tweede-kamerkrukken verminderen. Probleem opgelost, volgende!

zovoklets | 18-07-08 | 10:32

Ik verveelde me op de middelbare school ook altijd ongezien de t*fus. Maar ja, toen was er nog geen internet en geen mobiele telefoon. Ik ben maar in de redactie van de schoolkrant gegaan om m'n bedreigingen toch nog enig bereik te laten hebben...

F. von Zeikhoven | 18-07-08 | 10:31

@mijn opa | 18-07-08 | 10:28

Toen ik nog jong was sneeuwde het nog elke zomer en moesten we elke dag 150km lopen naar school. Op blote voeten.

Biff Eagleburger | 18-07-08 | 10:31

Lekker dat je DOOD inmiddels goed weet te spellen.

marlinn | 18-07-08 | 10:30

oakie | 18-07-08 | 10:18
ja maar die staat voltijd ingelogd op Hyves.nl en msn

p. piraat | 18-07-08 | 10:30

Teen, ga eens deaudt!

Claude Jacque | 18-07-08 | 10:30

@superjan
idd en die hadden nog wel soort van recht van spreken gehad als ze hadden kunnen hatemailen

der Mann | 18-07-08 | 10:28

@Biff Eagleburger | 18-07-08 | 10:24: Toen ik jong was, gingen we in de vakantie nog gewoon naar Spanje.

mijn opa | 18-07-08 | 10:28

Jullie gaan er overigens ook allemaal aan.

Teen | 18-07-08 | 10:28

Nu maar wachten op de reeks linkse politici die gaan roepen dat ze ook worden bedreigd.

CoffeePatch | 18-07-08 | 10:28

Voorspelling: vóór de volgend verkiezingen sterft Mozart aan een depressie.
* een punt zet *

Bernhard Bang | 18-07-08 | 10:27

Hieperdepiep HOERA!
In Nederland hebben we een 100% echt "Team Bedreigde Politici van de politie Haaglanden"
Dat kost ons natuurlijk gewoon belastingsknaken!!

Capt. Knisper | 18-07-08 | 10:26

Da's ook toevallig... wij worden juist bedreigd door politici....

VanFrikschoten | 18-07-08 | 10:25

Hahaha!

En gekke Geertje en zijn nakwakende PVV-Jugend maar zeiken over die nare moslims terwijl die gezellig door vmbo'ers bedreigt wordt. Bedreigt worden door vmbo'ers! *proest*, nee, dan heb je het echt helemaal gemaakt.

WHAHAHAHAHA!

kolonel klootoog | 18-07-08 | 10:25

O ja, na het fruit en de tieten nu een politieke komkommer...
* het niet gelezen heeft, maar 'm ook zo wel de tyfus kan wensen *

Bernhard Bang | 18-07-08 | 10:25

@mijn opa | 18-07-08 | 10:14

Iets boven Ouagadougou.

Biff Eagleburger | 18-07-08 | 10:24

Weg met de multiculturele samenleving: Geert Wilders aan de macht!

Doc Faustus | 18-07-08 | 10:23

@der mann> behalve van wat moedertjes uit screbrenica had kok ook van niemand wat te vrezen.

superjan | 18-07-08 | 10:22

Scholieren moeten deaud!

kapotte_stofzuiger | 18-07-08 | 10:20

tja blijft natuurlijk wel kudt dat ome geert niet gewoon als kok indertijd met z'n broodtrommeltje onder de snelbinder naar het binnehof kan fietsen.

der Mann | 18-07-08 | 10:19

@ Just my opinion | 18-07-08 | 10:14
Niet doen, zijn van die typische subsidie-(c)rapgroepen met geripte beats, dissen op niveau en maar poep en kut roepen.

Kartoffels | 18-07-08 | 10:18

Hebben ze in SalOU en Casablanca geen internets ??

oakie | 18-07-08 | 10:18

leve de multicul.

wilders!

teluitjewinst | 18-07-08 | 10:17

PT Barnum docet...

roeinerd | 18-07-08 | 10:16

Is in ieder geval beter dan bushokjes slopen.

bijtertje1001 | 18-07-08 | 10:16

politici houden van alle aandacht, negatieve ook. dus het is allemaal goed.

yepyep | 18-07-08 | 10:15

en dan maar vol blijven houden dat ie een eenzaam bestaan heeft

CelticSupporter | 18-07-08 | 10:14

En wanneer zijn de hate-raps te beluisteren in Dumpert?

Just my opinion | 18-07-08 | 10:14

Salau, waar ligt dat ook alweer?

mijn opa | 18-07-08 | 10:14

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken