Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ssst, Taida zit te blokken

ik reis tweede klasHierbij even een boodschap voor de duivel. We hebben het dan natuurlijk over Verdonk van VREEMDELINGENZAKEN. Mevrouw mag dan een gooi doen naar het lijsttrekkerschap van de VVD, geliefd in het buitenland is zij zeer zeker niet. Neem de pappa en mamma van Taida Pasic. Ze kunnen Rita wel schieten. Beetje een hele familie aan de bedelstaf brengen. Waarom mag er geen hand worden opgehouden in Nederland? Waarom niet Rita? Waarom moet de familie Tadic al hun spaarcentjes er doorheen jagen in Bosnie. Waarom? Huil huil. Jij kudtwijf! Taida is zielig, haar familie nog zieliger. Lees deze tranentrekker maar eens. Jij onmens! Hierbij dan ook de boodschap van pappa Tadic: "Bedankt dat jij mijn dochter hebt weggestuurd. Héél goed voor de Nederlandse economie.’’ Ja Rita, nu jij weer...

Reaguursels

Inloggen

Aljeblief wegblijven smerige moslimhoer!!!

JanvanScorel | 12-05-06 | 12:46

@ Octo
Taida ... zeer gewillig, alles bespreekbaar ?!?????

Heb je het afgelopen jaar de media gemist ??????!!!!

Prikker | 11-05-06 | 20:25

Octo: Zoals ik jou hoor denk ik dat we een nieuwe auto kunnen verwachten, de Opel Taida.

MiRRoRMaN | 11-05-06 | 19:51

nieuw!!! Taida, 19 jaar, slank, volle B-cup, is zeer gewillig. Alles bespreekbaar! Wel safe! muw PZC.

1 uur = 100E
anaal: 40E extra

Club Cupido, Maasmechelen (B)

Octo | 11-05-06 | 17:46

@TS: Ja, wat dat betreft hadden ze beter wat loverboys retour afzender kunnen sturen.

MiRRoRMaN | 11-05-06 | 16:55

Blijft een yummie wijf die Taida

TS | 11-05-06 | 15:01

@TM: Oh zeer zeker! Ik zeg ook niet dat het een perfect plan zou zijn, dat is geen enkel plan! :)

MiRRoRMaN | 11-05-06 | 12:57

@MM : Inderdaad, verschil maken tussen overtreding, misdrijf en misdaad. Maar goed, er zijn nog zat details die dan zouden moeten worden uitgewerkt. Dat weer wel.

@Naughty Nick : Dus niet he! Dit 'probleem' komt in het najaar gewoon weer terug. Let maar op.

TM | 11-05-06 | 11:24

Tijd om hoofdstuk T.P. voorgoed te sluiten

Naughty Nick | 11-05-06 | 11:11

Ja, laten we er maar een punt achter zetten, trieste rita heeft op haar zo kenmerkende wijze een punt gescoord bij treurige telegraflezertjes en dat meiske betaalt het gelag.... Wat een landje zijn we aan het worden.....

bubka | 11-05-06 | 10:46

pff, wat een gezeur weer over die BrEeZaH... En die familie woont er trouwens nog prima bij vergeleken met de rest van de bevolking, dus niet zeuren...

Hugo Van Den Loonsch | 11-05-06 | 10:09

@TM: Misschien iets met zware en minder zware delicten, dus zeg maar dronken rijden is minder erg dan een moord of overval plegen. Bij dronken rijden vervalt je punt dus na 5 jaar, maar bij een moord of overval vervalt 'ie nooit. Dat lijkt me wel strak.

MiRRoRMaN | 11-05-06 | 09:53

Kan Rita dat kind en d'r hele familie niet tot ongewenst vreemdeling verklaren? Zijn we voorgoed van dat gezeik af!

Short | 11-05-06 | 02:36

Nee. Maar voel je volkomen vrij om niet verder te lezen hoor, dat helpt meestal fantastisch... ;)

TM | 10-05-06 | 22:42

Kunnen we nu eens eindelijk een punt zetten over dit gelul van die muts. Als ze zit te schijten komt het al in de krant. Wettelijk was ze illegaal, en terecht werd uit gewezen, er zijn dingen die meer nieuwswaarden hebben dan die profiteurs die over onze rug proberen beter te worden, rot toch op met die parasieten

kutjemuf | 10-05-06 | 21:06

@Shalingloul 19:44
ROFLOL!

Sticky Nicky | 10-05-06 | 20:56

@Jodocasus 14:57

"Zoals Churchil eens zei; wie op z'n 18e geen socialist is, is een
schobbejak.
Wie het op z'n 40e nog is, is een zak."

Lutser!
1. de quote toegeschreven aan Churchill luidt:
"If you're not a liberal when you're 25, you have no heart. If you're not a conservative by the time you're 35, you have no brain."
2. Waarschijnlijk heeft Churchill dit niet eens gezegd. Zijn politieke carrière ging van conservatief naar liberaal en weer terug naar conservatief:

"It is easy for an individual to move through those insensible gradations from left to right, but the act of crossing the Floor is one which requires serious attention. I am well informed on this matter for I have accomplished that difficult process, not only once, but twice."

Maar mijn persoonlijke favoriet is:

"There is no such thing as public opinion. There is only published opinion."

(Dat was even zwaar off-topic...)

Sticky Nicky | 10-05-06 | 20:53

Een eeuwige straf boven je hoofd vind ik te ver gaan. Zelfs als het om een niet-Nederlander gaat. Maar net zoals in Engeland kan toch ook? Daar vervallen je strafpunten heel langzaam, en nooit meerdere jaren tegelijk. Dus als je je prima gedraagt verdwijnen eventuele problemen in de toekomst. En laten we wel wezen : als iemand hier nieuw is en een diefstal pleegt, de bak in draait en strafpunten krijgt. Dan lijkt het me niet echt eerlijk - vergeleken met de autochtone bevolking dus - dat als de man 10 jaar later een keer de fout in gaat en met een slokkie op in zijn auto zit(niet bezopen maar gewoon teveel gedronken) hij er alsnog kan worden uitgezet voor iets dat ie eigenlijk 10 jaar daarvoor heeft gedaan. EN waar hij dan ook al voor gestraft is.

It needs details, this plan. Op zich zou ik er zeker niet meteen nee tegen zeggen.

TM | 10-05-06 | 20:37

@TM: Ja nee in het geval waar ik op doel zijn het blijvende punten, die raak je niet meer kwijt. Ik bedoel waarom zou je? 1 zo'n punt en je maakt geen fouten meer zou logisch zijn. De bak indraaien uiteraard moet ook. Ze zouden het bijvoorbeeld zo in kunnen voeren bij iedereen die een dubbele nationaliteit heeft, omdat je dan geen echte nederlander bent en toch sowieso al een thuisland hebt.

Waarom zouden ze er heisa om schoppen? tenzij je crimineel bent natuurlijk....

MiRRoRMaN | 10-05-06 | 20:25

@MiRRoRMaN : Een puntenpaspoort is mooi, maar hoe wil je dat invoeren? Bij niet-Nederlanders is dat goed te doen, die zijn gast in Nederland. Bij genaturaliseerde allochtonen is het volgens mij in direkte tegenspraak met de grondwet(iedereen in Nederland zal gelijk worden behandeld door de overheid/rechtspraak).

Overigens neem ik aan dat ook jij van mening bent dat zo'n puntensysteem onverlet laat dat iemand(ook) de bak indraait. Anders krijgen we weer zo'n rooibos-oplossing : "Oh shit! Ik heb nog maar 2 punten over, even relaxed doen totdat ik ze weer kwijt ben". Dat werk.

@Shalingoul : Dat is maar een klein beetje waar, de trend was onder Paars II al te zien. Zoekt even op goochel en je vindt de statistieken. Nederland is helemaal niet meer zo'n favoriet land voor asielzoekers en andere immigranten.

TM | 10-05-06 | 20:02

Gewoon wat minder tijd nemen om te zeuren hier en wat harder werken komt alles goed in holland...

Arie-R | 10-05-06 | 19:53

Wel een beetje respect voor R.V. als zei er nie was dan vedubbelde de NL-se bevolking met de week!

Shalingoul | 10-05-06 | 19:44

@TM: Die nuance snap ik wel, ja zo roep ik dus al jaren dat elke allochtoon hier een puntenpaspoort moet hebben net als het nieuwe puntenrijbewijs, ga je drie keer goed de fout in (en dan heb ik het niet over een papiertje laten slingeren ergens op de grond, maar het echte tuigwerk) dan mag je retour afzender en kom je er nooit meer in.

Lastige blijft wel dat een hoop van de hedendaagse allochtrollen (allochtoons tuig) op Nederlandse bodem is geboren. Maargoed ze mogen van mij de gevangenisstraffen in Nederland toch wel vertienvoudigen en de doodstraf mag van mij hier ook wel weer ingevoert worden.

MiRRoRMaN | 10-05-06 | 19:41

@Kingeef1975 10-05-06 @ 18:23 : Ach, het is altijd slechts het beginpunt van een discussie die snel uitwaaiert... Da's eauk GeenStijl! ;)

@MiRRoRMaN 18:27 : De rest... mag van *mij* collectief de bak eerst eens in. Bij herhaling gaat men maar elders de wereld onveilig maken, en als het vergrijp een werkelijke *misdaad* is dan gaan ze na het uitzitten van de straf ook maar meteen. Zit niet eens zoveel verschil tussen toch?

Dit overigens wel alleen als de autochtoon recht heeft op *exact* dezelfde rechtsmiddelen als de allochtoon(let op: dat wil nog niet zeggen dezelfde rechten. Men is nog altijd gast totdat men genaturaliseerd is). Anders zitten we op een heel erg hellend vlak, op weg naar de officiele discriminatie. En *dan* mag men Godwin en Hitler aanhalen wat men wil wat mij betreft. Want *dan* slaat de willekeur toe.

Maar dat er aan nieuwe wannabe-burgers een aantal eisen worden gesteld is niet meer dan normaal. Dat zou mij ook overkomen als ik bijvoorbeeld Amerikaan wil worden. Je leert de taal maar, en je leert de eerste artikelen van de grondwet. Dat is toch noodzakelijk? Anders kun je je nooit conformeren aan je nieuwe land omdat je de mores niet kent.

Ik wil maar zeggen : Het is heus niet de instelling/mening van een hele zwik reaguurders die me in dit soort gevallen tegenstaat. Het is het gebrek aan enige nuance. En dan bedoel ik echt niet een kopje rooibos gaan drinken en alles maar toestaan. Maar hoe zou *jij* je voelen als je per definitie als een waarschijnlijke crimineel zou worden neergezet? Omdat 5 procent van je etnische groep er een puinhoop van maakt? Dat motiveert die resterende 95 % ook niet echt om iets aan inburgering te doen lijkt me.

TM | 10-05-06 | 19:24

Leve de "Telegrof"

Jodocasus | 10-05-06 | 18:54

D'r uit met die economische parasieten als Taida !
En nooit, NOOIT, NOOIT meer toelaten dat secreet !

Prikker | 10-05-06 | 18:50

Het is toch geweldig om te zien dat een "kwaliteitskrant" als het ADHC (waar ik me blauw aan betaal) ruimte vrijmaakt voor dit soort overdreven jankartikelen. Ik ben blij dat we in ieder geval een Verdonk hebben in Nederland, iemand die voet bij stuk houdt en niet gevoelig is voor betraande wangetjes.

stuyterkuycken | 10-05-06 | 18:42

@TM: Ja da's wel een stuk duidelijker. Al ben ik dus inderdaad van mening dat Nederland een stuk veiliger zou zijn zonder allochtoon tuig. Ik bedoel dus allochtonen die tuig zijn, over goed ingeburgerde allochtonen heb ik het niet. Die mogen van mij blijven.

De rest.... mag van mij terug.

MiRRoRMaN | 10-05-06 | 18:27

LAchen al die commentaren... en dat over een mokkeltje dat met leugens en bedrog dit mooie land *kuch* is binnegeslopen. Ben benieuwd wat Papa Pasic dan met die oprotpremie heeft gedaan als hij het zo slecht heeft. Zou voor de verandering eens moeten gaan werken.

Face it Kosovo, Bosnie etc, zijn allemaal vakantie landen geworden. Gewoon van je luie reet af en ga eens wat doen ipv hangen.

Los daarvan is het schattig wat de linkse gestapo allemaal bralt over Mevrouw Verdonk. Over elkaar vallen de NSB-ers om Mevrouw Verdonk als een naar persoon af te schilderen. Het is maar wachten totdat de vergelijking met '40-'45 wordt gemaakt. Net alsof Mevrouw Verdonk Taida persoonlijk op de trein naar Bergen belsen heeft gezet. Links zou zich moeten schamen met hun optreden maar het is als vanouds goed praten pappen en nathouden, subsidie verstrekken en de brave burger maar vertellen wat hij fout doet.

Kingeef1975 | 10-05-06 | 18:23

MiRRoRMaN 10-05-06 @ 17:07 : MIjn waarde MiRRorMan : Ik beweer juist het *tegenovergestelde*, inderdaad, dus.

Maar goed, begrijp ik dus goed dat jij zegt dat het terrorisme wellicht incidenteel niet te stoppen is(9/11), maar dat het in het algemeen *wel* wat uitmaakt als je je grenzen hermetisch probeert te sluiten?
Ik geef toe dat ik afdwaal want het gaat nu over terrorismebestrijding en ik denk niet dat juffrouw T.P. een terroristisch oogmerk heeft. Dan zou ze wel heel erg dom zijn... Maarre... Mo B. was een geboren en getogen Nederlander met internet-access, dus in dat geval was je mijns inziens geen fluit opgeschoten met het dicht timmeren van de grenzen. Voor dat soort waanzin-informatie hoef je je luie stoel niet eens meer uit. Of anders was hij gewoon Gristen-Fundamentalistische Bommenlegger geworden. Of een 'dierenvriend' van het type Volkert vd G.

Die lui hebben volgens mij een kronkel in hun harsens die ze gevoelig maakt voor extremisme. Wat voor soort dan ook. Maar ik geeft toe dat ik geen forensisch onderzoek heb gepleegd voor ik tot die opmerking kwam dus die opmerking is voor mijn rekening.

Het model van de nieuwe wereldorde is in 2001 hardhandig op zijn kop gezet. Wat kristalhelder is geworden is, dat geen enkel land - ook niet de VS - zichzelf kan beschermen tegen aanslagen die gepleegd kunnen worden door eenlingen, door individuen. De moord op zowel Fortuyn als op Theo van Gogh hebben dat er in Nederland nog eens extra ingestampt.

"I'm no one special
But any part of town
Someone could smile at me then
Shake my hand then gun me down"

Zo zong Joe Jackson per slot van rekening 20 jaar geleden al in 'Target'.

Op dit moment van onze conversatie komt er dus op neer dat jij denkt dat Nederland in het algemeen veiliger zal zijn zonder allochtonen, dat er minder criminaliteit zal zijn. Die woorden onderschrijf ik niet, maar ik begrijp je standpunt. En er zijn zeker bepaalde groepen(Antillianen, Finnen) die eens hardhandig moet worden duidelijk gemaakt wat hier wel en wat hier niet kan. Maar dat Nederland daadwerkelijk veiliger zal worden vind ik een waandenkbeeld. Want zolang er twee nodig zijn om half Amsterdam van de kaart te vegen *is* er wat mij betreft helemaal geen veiligheid. En die verwacht ik ook niet, het leven is nou eenmaal een linke zaak.

Is het zo ietwat beter samengevat?

TM.

TM | 10-05-06 | 17:44

@TM: Jij zegt dat 9/11 nooit gebeurd was als Amerika geen buitenlanders binnen had gelaten. Dat baseer je op mijn feit dat als wij 30 jaar lang de grenzen niet zo open hadden gegooit we niet zoveel groepsverkrachtingen hadden gehad, hangjongeren en de moord van Theo van Gogh.

Wat je deed is appels met peren vergelijken, 9/11 waren gekaapte vliegtuigen zoiets kan overal gebeuren. Maar als je dan zo'n zieke gestoorde mafkees neemt als een Mohammed B. die al jarenlang te lui was om een slag te werken en die dus de kans had om uit verveling naar een extremistische moskee te gaan die hier ook nooit had gestaan met mijn eerdergenoemde dichte grenzen, dan zie je dus al snel dat ik gelijk heb en jij niet.

Snap je het nu? In mijn andere antwoord op jou was ik dus sarcastisch over Amerikaanse moslims die hier heen en weer naartoe gereist hebben om al die dingen te doen.

MiRRoRMaN | 10-05-06 | 17:07

Grenzen open, snelle werrkvergunning en eerste 10 jaar geen uitkering.
Zo lossen we dit soort dingen op. Het moet maar eens afgelopen zijn
met dat geforceerde Fort Europagedrag.

LarryLaffer | 10-05-06 | 17:04

"Canada of Nieuw Zeeland zou haar willen opnemen."
Doe maar Nieuw Zeeland, zo ver mogelijk weg.

Montgomery Burns | 10-05-06 | 16:54

De familie Pasic woont op drie hoog in een paars geschilderd flatgebouw. De woning staat vol snuisterijen uit Kosovo.

Dat kan niet moeilijk te vinden zijn. Boze Buur, ga je mee?

Schizo | 10-05-06 | 16:44

@ TM
Goh wat ben jij serieus vandaag.

dam-dame | 10-05-06 | 16:42

@Mirrorman : Wat? Ik volg je werkelijk voor geen millimeter meer. Kun je wellicht wat duidelijker zijn in je eerste posting? Wellicht een referentie plaatsen naar een specifieke posting?

TM | 10-05-06 | 16:20

Taïda had zichzelf de hele ellende kunnen besparen, indien ze niet was ingegaan op de "adviezen" haar "bevriende" aanhangers van de Linkse Kerk.
Zo zie je maar weer: Het socialisme maakt meer kapot dan je lief is!

Bunt | 10-05-06 | 16:19

@TM: Oh shit sorry ik was vergeten dat groepsverkrachters en de moordenaar van Theo van Gogh in Amerika wonen en hier vaak langs komen om de boel te sarren.

Uiteraard kwamen al die uitkeringen die ze jaren lang hebben leeg gezogen ook uit Amerikaanse portomonnee, omdat ze daar zaten.

MiRRoRMaN | 10-05-06 | 16:16

Lekker Belangrijk© 10-05-06 @ 15:51 : Enne LB, over die Australische toelatingseisen : deze familie woonde reeds bijna zeven jaar in Nederland. ;)

Maar goed, wat is nu dan gebeurd omdat de asielzoekerts aan banden worden gelegd bij binnenkomst? Ik ben niet op de hoogte van de historie van het verblijf in Nederland van deze familje, maar het lijkt mij toch toe dat een asielzoekert niet zomaar mag gaan werken? Of is dat tegenwoordig weer veranderd? Want(onder andere) werk zorgt voor integratie.

TM | 10-05-06 | 16:15

Kan aan mij liggen maar deze ( Héél goed voor de Nederlandse economie.’’ ) quote vat ik echt niet.

Dacht niet dat onze economie beter ging draaien van een meisje uit kosofzo

laffer | 10-05-06 | 16:11

Het volgende fragment van Finkielkraut gaat over linkse intolerantie en arrogantie:

Er bestaat geen hermetischer stelsel dan het moderne veelvoud van meningen en waarden. Op de brandstapel met alle vrouwenhaat, homofobie, xenofobie en racisme! Dat is het devies van onze tijd en niemand durft er iets tegenin te brengen. De universele verdraagzaamheid verdraagt alleen zichzelf. (...)

VAN DIT VERSCHIJNSEL zijn voorbeelden te over. In het recente Franse debat over het homohuwelijk hanteerden de voorstanders van dat huwelijk een vorm van impliciet maar zeer grof geweld. (...) De levenden zijn de aanhangers van de universele tolerantie, de overlevenden zijn de restanten van een overwonnen wereld. In naam van de tolerantie wordt het debat gereduceerd tot een discussie tussen levenden en doden. En waarom zouden de levenden met de doden spreken? In wezen zegt Cohn-Bendit tegen zijn tegenstanders: 'Jullie zijn dood en met doden valt niet te praten.'

Zo leidt de gedachte dat alle groepen en identiteiten gelijkwaardig moeten kunnen samenleven tot het ontstaan van een zeer gewelddadig klimaat. Een overtuiging kun je beargumenteren, een identiteit kan alleen worden bevestigd of ontkend. Daarom zijn sommige redeneringen automatisch beter dan andere, sommige meningen rechtvaardiger dan andere. Je kunt een tegenstander overtuigen wanneer je spreekt vanuit je overtuiging. Spreek je vanuit je identiteit, dan zijn er alleen mensen die jou erkennen en daarmee hun eigen menselijkheid bewijzen en mensen die jou niet erkennen en zodoende jouw menselijkheid afwijzen. Daarom is de homofobie zo'n goed voorbeeld. Waarom is dat begrip zo spectaculair in opmars terwijl de onderdrukking van homoseksuelen allang op z'n retour is? Omdat homofoob tegenwoordig betekent: iedereen die zich verzet tegen de eisen van de gays. Identiteit laat immers geen ruimte voor discussie: of je erkent me, of je bent onmenselijk. De wereld wordt verdeeld in enerzijds aanhangers van de moderne sensibiliteit, anderzijds gevoellozen, moedwillige achterblijvers uit een tijdperk van onderdrukking.

Dit is slechts een fragment uit de tekst van Finkielkraut. Zie voor het hele verhaal:
www.apologetique.org/nl/actueel/actuee....

Romanus | 10-05-06 | 16:10

@BramBierpul : Ik keur dat gedrag van die meid niet goed, uiteraard niet. Maar ik denk ook dat dat gedrag wordt gevormd door de omstandigheden. En als je dat artikel met een alternatieve blik leest dan is het(hoe melodramatisch geschreven dan ook) gewoon een gegeven dat deze familie al 7 jaar rondloopt zonder vaste - lees permanente - verblijfplaats. Ik vind het niet zo raar dat een kat in het nauw rare sprongen maakt. Men maakt gebruik van alle mogelijkheden die men ziet. En ik weet denk ik al wat je volgende vraag gaat worden, maar ik wacht tot je hem daadwerkelijk stelt... :D

@LekkerBelangrijk : Goh LB, dan zullen die Ieren die ik leerde kennen toen ze van de zomer op Kreta werkten, toch raar op hun neus hebben gekeken. Want hun next stop was Australie. Om(tijdelijk) te werken dus. En ze hadden toch echt alles van te voren nagekeken en gecontroleerd. En inderdaad ; men eist van je dat je genoeg geld hebt om het zonder werk 6 maanden vol te houden. Dat is verstandig. Maar dan mag je volgens de bewuste heren die ik sprak, gewoon werken in Australie. Wel voor een beperkte periode, dat is waar. Maar da's - alweer - logisch toch?

It's just what I heard man, it's just what I heard.

TM | 10-05-06 | 16:10

@TM 10-05-06 @ 15:36, Australië gemakkelijker dan Nederland? Je praat peop. Een toeristen of andere tijdelijke verblijfsvergunning is iets anders dan permanente vestiging. Zelfs voor een Nederlander alhoewel die (nog) een goede naam hebben daar. Werken???? ALs je een tijdelijke verblijfsvergunning hebt *mag* je niet eens werken, behalve dan voor vrijgestelde tijdelijke backpackers baantjes. Zelfs als je getrouwd bent met een Australische dan zul je de eerste 5 jaar moeten kunnen aantonen in haar en je eigen onderhoud te kunnen voorzien om je verblijf te mogen verlengen en dan hebben we het niet eens over een aussie paspoort o.i.d.

Lekker Belangrijk© | 10-05-06 | 15:51

Ik krijg altijd spontaan kotsneigingen van die spamhoer

Commisaris Klootzak | 10-05-06 | 15:51

@TM 10-05-06 @ 15:36

Ok TM, dan de volgende vraag. Je mening is duidelijk wat betreft of TP mag blijven ja of nee. Maar wat denk je er persoonlijk van hoe of dat ze het spel tot nu toe gespeeld heeft? Door te liegen en bedriegen, met toeristen visum komen en dan weer janken als je terug moet. Onterecht vertellen dat dr familie levensgevaar loopt en volgens haar wel eens op straat zouden wonen etc.? Moet Rita niet juist, zo als ze nu naar mijn mening heeft gedaan, een vuist maken en dit gedrag niet accepteren. Anders is ze straks enkel bezig met individuele zaken te behandelen.

BramBierpul | 10-05-06 | 15:50

@Murdockyoufool 10-05-06 @ 15:12

Klopt je moet het kind ook zeker niet met het badwater wegspoelen, maar in veel comments wordt gedaan alsof Taida met VWOpapiertje al van wezenlijk belang is voor de 0031economie en dat is iets wat nog maar bewezen moet worden. Wie zegt bovendien dat Taida na het behalen van haar bul of wat danook ook niet naar het buitenland vertrekt, waar haar familie op dat moment (hopelijk) nog zit.

need i say more | 10-05-06 | 15:45

Grappig dat de VMBO-kansloze voormalig Joegoslavie kanslozen niets gunnen.
Het dom gepeupel houdt zichzelf in bedwang, terwijl de inteligentia er met de poet vandoor gaat.

Stem op Rita, en mag je straks werken voor voedselbonnen...

wcrol | 10-05-06 | 15:36

@BramBierpul 10-05-06 @ 15:15 : Ach Bierpul, het moet ook niet TE gemakkelijk zijn natuurlijk, dat hebben we in Nederland ook kunnen zien. Maar wat ik er van heb begrepen is dat in Australie(in de praktijk) mensen minimaal een aardig bedrag op zak moeten hebben om de eerste zes maanden te overleven, en daarna moet men kunnen aantonen dat men werk heeft of kan krijgen. Ik vind dat niet zo onredelijk, jij? Overigens zijn er allerlei uitzonderingsmaatregelen getroffen in de laatste jaren, allemaal geinitieerd door de Australische politiek. Maar je hebt helemaal gelijk als je zegt dat het niet 'een eitje' is om even naar Australie te verhuizen. Het is zowiezo heel anders dan in Nederland. Ik vind streng beleid overigens helemaal niet per definitie slecht, dat is slechts iets dat mijn tegenstrevers in deze thread er van proberen te maken. En daar over... :

@daputa 10-05-06 @ 14:54 : Wat jij niet schijnt te beseffen is dat mijn reaktie(s) niet meer zijn dan een tegenreaktie op de rabiate achterlijke ongeinformeerde en ongefundeerde postings van sommige zelf-verklaarde Rechtse-Rita-Fans(hun woorden, niet de mijne). Je hebt boter op je hoofd.

Talk to the hand. Of tegen heel iemand anders. Je braakseltjes veroorzaken al genoeg irritatie bij mensen met een ietwat genuanceerder standpunt. Dan lul ik lekker door met een paar andere reaguurders, en zal ik je verder niet storen als je indommelt en droomt over 'het volkomen gelijk van rechts', vol stigmatisering van afwijkende meningen. Overigens kan 'links' daar nog een puntje aan zuigen.

En dan hoef je ook niet meer te proberen om iets *anders* te blaten dan 'oh wat is ie links!' zoals een inhoudelijk argument tegen een verblijf van deze dame in Nederland. o.k.? Dank je.

TM | 10-05-06 | 15:36

@ Lekker Belangrijk© 10-05-06 @ 15:16

Zo mag ik het horen ^^

Alles lekker | 10-05-06 | 15:32

Ik probeer me op het niveau van de GS in te leven.
Ze heeft liggende gelden.
Een goed inkomen en wat meer is, van Pa moet ze voor het
gezin verdienen.
Een vader als "pimp-" ? ernel
Dan is er ook nog een "pleeg gezin", wat plegen ze.

Jodocasus | 10-05-06 | 15:27

@bubka
Doe eens netjes wat linkjes, zo maar even iets roepen kan helaas te makkelijk.

OpenDeur | 10-05-06 | 15:21

@sk!llz 10-05-06 @ 14:52
'in de hoop er later als haar koene voorvechter er bovenop te mogen.'

Shit, zo had ik het nog niet bekeken. Het eerste wat ik zei toen ik een fullfrontal foto van Taida zag, was: tyfus, die tieten! Bedankt man, goed plan.

Murdockyoufool | 10-05-06 | 15:17

Wat ik veel wezenlijker vind aan deze discussie; Is Taida al meerderjarig en zoja, zijn er al pica's voorhanden?

Lekker Belangrijk© | 10-05-06 | 15:16

Beste open deur, ook al zijn dan volgens jouw brave rita hardwerkende,goedwillende mensen altijd welkom, ze moeten dan wel willen komen. De jongste cijfers over uitwisselingsprogramma's voor studenten laat bijvoorbeeld zien dat we nu ongeveer net zo populair zijn als Irak om maar wat te noemen. Hoe zou dat toch komen......

bubka | 10-05-06 | 15:14

@need i say more 10-05-06 @ 14:49
Mee eens dat mensen met een minder hoge opleiding die van aanpakken weten ook hard nodig zijn. Ik wil alleen zeggen: gooi de baby niet met het badwater weg. Babyboomers willen zo dadelijk allemaal van hun pensioen + AOW genieten -iets wat mensen jonger dan veertig zeker op hun buik kunnen schrijven- en er moeten mensen zijn die dat op kunnen hoesten. Daarbij komt nog dat we onze mond vol hebben van de kenniseconomie, maar aan de andere kant hogeropgeleiden eenvoudig naar het buitenland laten vertrekken.

Murdockyoufool | 10-05-06 | 15:12

@TM, Opa, Deur
Lovely Rita meter maid.
Geblaat en geen wol.
Holle vaten en andere dreunen.
Mevr. Taida maakt haar VWO af, leert door haar kennissenkring iemand kennen en hoeft alleen van tijd tot tijd de keurige, begrijpende echtgenote te spelen.
We weten dat haar acteerkunst op een hoog niveau staat.

Jodocasus | 10-05-06 | 15:09

warm he...

LuftBalloon | 10-05-06 | 15:07

@Pietje Precies

Ik begrijp precies wat je bedoelt
Als je de taal wilt spreken van TM moet je Rita een harteloze trut vinden die een slecht beleid voert... En een ieder die het daar niet mee eens is, is een dom kaalkopje en analfabeet.

daputa | 10-05-06 | 15:04

@TM
Ben het helemaal met je eens, goedwillende, hardwerkende mensen (hoog IQ of niet) van harte welkom. Uitzuigers deruit.
Is een erg rechts standpunt, en als de VVD het voor het zeggen heeft word dat ook netjes de regel, die een minister dan gaat uitvoeren.... Echter Groen Links, SP en PVDA hebben helaas in Nederland ook iets in te brengen, en daardoor zijn de regels nu niet helemaal meer praktisch. Makkie om dit even op te lossen, stem RITA !!!

OpenDeur | 10-05-06 | 15:01

Wat verschrikkelijk zielig wordt het zo zoetjes aan, die berichtgeving over dat stote, frauderend meisje dat de gore moed had om in dit prachtige land, waarin uitsluitend ruimdenkende en sociale mensen wonen ( lees de berichtgeving alhier)

Opa-Buiswater | 10-05-06 | 14:59

Vergeet niet dat mvr. Verdonk pas 3 jaar VVDér is.
Daarvoor PSP (in links Nijmegen) en PvdA.
Zij heeft dus een hoop praktijkervaring.
Zoals Churchil eens zei; wie op z'n 18e geen socialist is, is een
schobbejak.
Wie het op z'n 40e nog is, is een zak.

Jodocasus | 10-05-06 | 14:57

@ Tm

Volgens mij is het net omgedraaid. Dient de minister (de uitvoerende macht) het beleid te volgen, waarna een rechter dit beleid toetst aan de wet indien een der partijen meent onrecht te zijn aangedaan.
Ik weet inhoudelijk te weinig van deze zaak, maar volgens mij heeft ze ook alle rechtszaken en kort gedingen verloren.
Kennelijk heeft Verdonk de wet dus goed (althans niet verkeerd) toegepast.
Maar hier verschillen wij dus fundamenteel van mening.
Ik vind namelijk dat een minister wel alle regeltjes moet volgen. Daar waar in een regel of wet ruimte is voor een beoordeling of keuze heeft zij dus al aangegeven een restrictief beleid te voeren. Daar kun je het niet mee eens zijn, maar het is wel duidelijk. En juist vanwege deze duidelijkheid gaat deze dame hoge ogen gooien bij de verkiezingen.

pietje precies | 10-05-06 | 14:54

@TM

Is de A-side van je plaat hetzelfde als de B-side ofzeau?
Lees eerst die posts maar van de Rita adepten die zijn van een beter niveau dan die makkelijke job cohen-achtige braaksels van jou.

daputa | 10-05-06 | 14:54

@pappa pasic

oooh vette dizzzsszz swaaa yoyoyoyooooo, helemaal gek

04 | 10-05-06 | 14:53

Lijkt wel of Taida's halve klas zich hier op GS bevindt. Allemaal braaf dit sletje verdedigen, in de hoop er later als haar koene voorvechter er bovenop te mogen.

Mwa, zou het zelf ook doen als ik de kans had. ;-)

sk!llz | 10-05-06 | 14:52

Mevr. Taida maakt haar VWO af, leert door haar kennissenkring iemand kennen en hoeft alleen van tijd tot tijd de keurige, begrijpende echtgenote te spelen.
We weten dat haar acteerkunst op een hoog niveau staat.

Jodocasus | 10-05-06 | 14:51

14.49 moet zijn @Murdockyoufool

need i say more | 10-05-06 | 14:51

Hieronymus van Alphe 10-05-06 @ 14:00
W.b. andere landen opzadelen met rotte appels: Turkije en Marokko doen dit al tientallen jaren... ze geven het nog zelf toe ook!

brrkah | 10-05-06 | 14:50

Jij acht het "werkvolk" dus van minder economisch belang dan de hoogopgeleiden die in het (midden)kader werken of die (nutteloze) onderzoeken verrichten? mmmm, ik denk toch dat de waarheid hier in het midden gezocht moet worden: beide groepen zijn namelijk van groot economisch belang. Immers zonder de hoogopgeleiden zou er geen kenniseconomie zijn, maar zonder de arbeiders zou er niets geproduceerd worden en zou bijvoorbeeld het afval niet opgehaald worden, hetgeen me toch ook niet wenselijk lijkt voor het voortbestaan van de economie.

need i say more | 10-05-06 | 14:49

aan die linkse piemels:
Die griet neemt geld en een plekje in, dat plekje had ook een echte vluchteling kunnen hebben. De regels zijn nu zo ingewikki omdat er dit soort criminele zijn. Kortom steun vooral dit grietje, nagel vooral verdonk aan het kruis, maar denk vooral even niet na. Misbruik moet bestraft worden, niet beloont. Arme arme echte noodzoekende vluchteling die door dit soort misbruik in de problemen komt.

OpenDeur | 10-05-06 | 14:44

@Bierpul : Ik zal het anders formuleren : "In vrijwel alle landen in den WeStErSe wereld is het doodnormaal dat een intelligent persoon die ook de handen uit de mouwen wil steken, met liefde wordt binnen gehaald." U.S.A., Canada, Australie, enzovoort. Allemaal echte immigratielanden waar het beter schijnt te lukken dan in Nederland.

Zo beter?

@Pietje Precies : O.K. En dan voor mij dus nog 1 stap verder : Aangezien ik niet vind dat een minister alle regels onverkort en letterlijk moet volgen, maar deze in vigerende gevallen dient te interpreteren, vind ik niet dat mejuffrouw Verdonk mijn steun en/of stem verdient. Per slot van rekening dient juist de rechterlijke macht de wet te volgen. Als het vermoeden bestaat dat de rechters dit niet juist doen dan kan men in beroep. Tot aan de Hoge Raad toe(alleen doet die er inhoudelijk niets mee, alleen procedureel). De minister is dus vaak de laatste persoon die nog iets kan wijzigen aan de situatie. En die de laatste jaren dus niet anders weet te doen dan uit armoede alles maar weigeren. Anders komt ze principe-loos over, en dat kan natuurlijk niet.

Dit gedoe gaat voor mij verder dan die Tadic of die Kalou. Dit gaat om een ministeriele houding die ik afzichtelijk vind. Verdonk zou een prima dienstklopper zijn. Maar ik verwacht van de hoogste baas op een departement wel degelijk inzicht, kennis, redelijkheid en flexibiliteit.

Jammer genoeg zie ik die combinatie nergens meer in de politiek op dit moment. Niet bij links, rechts, gristen, whatevah.

TM | 10-05-06 | 14:42

"Héél goed voor de Nederlandse economie"?????????????????????????

demol | 10-05-06 | 14:33

@BramBierpul
Ik heb zelf ook rond de wereld gezworven (voor m'n baas).
o.a. enkele jaren in het oostblok gewerkt.
Daar heb ik ondervonden dat socialisme een synoniem voor facisme is.
Je hebt gelijk als je zegt dat je armoede kan ruiken, alleen maar ruiken, duidelijker dan zien.

Jodocasus | 10-05-06 | 14:27

@Igorus

Maar zo zie je dat het verhaal van een asielzoeker altijd met veel wantrouwen bekeken wordt. Jouw ouders hebben gezegd dat de situatie behoorlijk ernstig was? Zo zal de situatie van Taida toen ook ernstig zijn geweest. Ik bedoel maar... jouw familie heeft ook op de "barmhartigheid" van waarschijnlijk veel links georienteerde mensen mogen rekenen

FNV-lidaf | 10-05-06 | 14:25

@ TM

Op zich heb je gelijk, ware het niet dat deze minister een signaal wil afgeven door een restrictief beleid te voeren. Een Nee, tenzij belied ipv een Ja, tenzij beleid.
Ik weet dat de minister c.q. de staatssecretaris de bevoegdheid heeft in individuele gevallen van het beleid af te wijken. Deze minister heeft echter vanaf het moment dat ze aantrad naar buiten toe gecommuniceerd daar in zeer beperkte mate gebruik van te maken, en dan nog alleen bij schrijnende gevallen. Zoals hierboven al opgemerkt lijkt mij dit geen schrijnend geval; de vader/het gezin heeft daar een dak boven het hoofd en te eten en hoeft niet te vrezen voor martelingen o.i.d. Dus ook hier is zij rechtlijnig en zie ik niet in waarom zij (TP) een uitzondering zou moeten zijn.

pietje precies | 10-05-06 | 14:23

@Igorus

Hoop dat jij je plekje nog behoudt als de Chinezen en de Indiers de boel bij je komen overnemen. En naar Polen???
No fucking way...

FNV-lidaf | 10-05-06 | 14:23

@TM 10-05-06 @ 14:00

Waar zijn jou overtuigende argumenten dan om TP in het land te houden?
Of lees ik die nu juist weer als inhoudsloos, zo ja mijn excuses als je ze weer moet herhalen.

"In alle landen in den gehele wereld is het doodnormaal dat een intelligent persoon die ook de handen uit de mouwen wil steken, met liefde wordt binnen gehaald."

Alle landen!? Je ben ook niet verder geweest als de camping op de Veluwe zeker? Al eens verder gekeken dan enkel de programma's van NOVIB?
Enig id wat er in de wereld gebeurt allemaal? Ik niet elk geval, ben in vele landen geweest en armoede kunnen ruiken. Maar weet zeker niet alles.

BramBierpul | 10-05-06 | 14:21

@FNV
Op welke manier ben ik dan een landverrader? Ik dacht dat iedereen juist blij was om een paar allochtonen minder in Nederland te zien? Wees niet bang, ik zal Nederland blijven steunen. Om mijn dankbaarheid te tonen, heb ik wel plek voor jou als de moslims NL overnemen.

Mijn ouders hebben mij altijd verteld dat de situatie behoorlijk ernstig was. Helaas was ik toen 8 dus je kan mij er moeilijk op aanspreken. In ieder geval hebben wij keurig belastingen betaald en nooit een uitkering ontvangen.

Igorus | 10-05-06 | 14:19

@FNV-lidaf 10-05-06 @ 14:08 : Sorry, wie??

@QB (ja die.....) 10-05-06 @ 14:09 : Posting nummer 3 zonder inhoud.

@pokkejong : Je hebt volkomen gelijk. Hier komt toch niks zinnigs meer uit.

-break-

TM | 10-05-06 | 14:13

@need
Ik ken het percentage hoogopgeleide werklozen niet -zal vast wel ergens op cbs.nl te vinden zijn- maar het lijkt me sterk dat dit hoger is, dan het percentage laag- of gemiddeldopgeleide werklozen. Nu is het wel zo dat bepaalde studies opleiden tot werkloosheid. Cultureel Maatschappelijke Vorming (hbo) valt daaronder alsmede kunst- en geschiedenisopleidingen. Maar door de bank genomen kun je met hbo/wo aan een baan komen (soms zelfs op mbo-niveau; je ziet nu al dat hbo'ers mbo-functies invullen). Het economisch belang van VWO'ers is daardoor automatisch groter dan van VMBO'ers en HAVO'ers. Wie acht jij dan van economisch belang voor Nederland?

Murdockyoufool | 10-05-06 | 14:13

@Igorus

Trouwens, de Kosovaren werden ook ECHT bedreigd .
En vluchten voor het communisme... what the fuck... wie zegt dat het niet net zo een lulverhaal is.
Ken heel veel gasten die zeiden voor saddam of zo gevlucht te zijn maar de werkelijkheid was dat saddam een dankbaar excuus was om een asielverhaal op te hangen. Zelfde zal ook wel gelden voor het communistische regime

FNV-lidaf | 10-05-06 | 14:11

@Jodocasus 10-05-06 @ 14:09

*applaus*

KaiserSoza | 10-05-06 | 14:11

deejaykoen 10-05-06 @ 14:06 : "Kut BreEzAh... gewoon opflik(!!!)eren, zij bagitaliseerd(!!!) alle échte problemen in de wereld..."

Aaaah, the joys of a good education...

@daputa : da's het probleem ja: Lezen. Het valt overigens inderdaad niet mee om op al die op hun lul getrapte Rita-adepten te reageren. Ik zal even een tandje terugschakelen, ruimte laten voor 'de discussie' zeg maar...

TM | 10-05-06 | 14:10

Hebben jullie ook nog zinnige dingen te melden hier? Fokking hell zeg, wat een doelloos log is dit geworden.

pokkejong | 10-05-06 | 14:10

Romanov 10-05-06 @ 13:53

Een foute conclusie betekent niet meteen een foute redenatie. Natuurlijk zou iedereen die echt een bijdrage wil leveren altijd welkom moeten zijn. Maar hoe pik je die mensen eruit? Vind jij TP iemand die hier echt een bijdrage wil leveren? Is het niet verstandiger haar naar haar eigen land te sturen, daar waar veel opgebouwt moet worden, en waar ze relatief gezien waarschijnlijk een grotere bijdrage kan leveren dan hier in NL? Hier hebben we genoeg lui die denken een bijdrage te kunnen leveren, maar toch werkeloos zijn. Zolang die situatie aanhoudt hebben we geen anderen nodig.

Die portomonee van de Ander: Je zegt dat niemand het zal voelen in zijn/haar financieen als er 1 meer of minder op de gehele NL bevolking van mee pikt. Volledig waar. En toch ben ik de baas over mijn portomonee. Heerlijk egoistisch, ook helemaal waar, maar ik vind het niet erg om egoistisch genoemd te worden. Als jij dus betaalt voor het verblijf van TP en al haar medelotgenoten, mogen ze van mij allemaal hierheen komen. Maar dat ga je niet doen, dus is het wel erg makkelijk om te roepen dat ze maar hier heen moeten komen. Dat is mijn punt.

Hieronymus van Alphe | 10-05-06 | 14:10

Vergeet niet dat mvr. Verdonk pas 3 jaar VVDér is.
Daarvoor PSP (in links Nijmegen) en PvdA.
Zij heeft dus een hoop praktijkervaring.
Zoals Churchil eens zei; wie op z'n 18e geen socialist is, is een
schobbejak.
Wie het op z'n 40e nog is, is een zak.

Jodocasus | 10-05-06 | 14:09

@Romanov 10-05-06 @ 14:07, waarom zou ik je aandachtscurve nog meer toucheren...?, helemaal geen zin in een discussie met twee attention whores...

QB (ja die.....) | 10-05-06 | 14:09

@Igorus

wat ben je dan een landverrader!!!! En maar zeiken dat Kalou 'm ook pleit zodra hij NL-er is

FNV-lidaf | 10-05-06 | 14:09

@TM

Ik denk dat jij even jouw pilletjes (Lithium/Retalin???) moet innemen want je raaskalt een beetje en zo luistert zelfs Jan Marijnissen of Femke Halsema niet meer naar je

FNV-lidaf | 10-05-06 | 14:08

@FNV
Met een belangrijk verschil, ik ben samen met mijn ouders voor het communisme gevlucht en niet als economische goudzoeker. Mijn ouders zijn overigens al teruggekeerd, zodra ik genoeg geld heb voor een eigen bedrijfje ben ik ook foetsie.

Igorus | 10-05-06 | 14:08

@Multikuli 10-05-06 @ 14:01 : Nee hoor, ik plan mijn werk zo goed dat ik meestal voorloop op de rest en dus moet wachten. Regelmatig tijd zat om hier te F5-en en me op te winden over het gebrek aan zelfs maar een tweede dimensie aan de 'discussie'... ;)

@QB (ja die.....) 10-05-06 @ 14:04 : Uw tweede posting zonder ook maar enig argument.

Ga zeau door.

@Pietje Precies : For the record : dat was dus bedoeld om het misverstand recht te zetten dat ik het over iemand anders heb dan de dame in kwestie.

TM | 10-05-06 | 14:07

@ QB

ga dan eens in op de inhoud?

Romanov | 10-05-06 | 14:07

Wat ik hier een beetje mis is de vraag waarom ze hier zes jaar geleden heen moest komen, was dat niet omdat wij daar stoer aan het bombarderen sloegen en als een soort UCKluchtmacht de serven daar het land uithielpen? En is dat nu ook niet de reden dat ze nog steeds niet naar huis kan, ze zit immers nog in ander land dan het hare....

bubka | 10-05-06 | 14:06

Kut BreEzAh... gewoon opflikeren, zij bagitaliseerd alle échte problemen in de wereld...

deejaykoen | 10-05-06 | 14:06

@TM

Als je niet eens meer weet wat je zelf neerkalkt dan is het einde zoek.
Je typt nogal veel maar ik kan nu niet zeggen dat ook inhoud heeft...

daputa | 10-05-06 | 14:06

Pietje precies heeft een punt.

Absoluut had deze dame de regels niet met voeten mogen treden. Daar bestaat geen twijfel over. Maar zijn het deze mensen die moeten lijden onder een beleid wat is ontstaan door mensen die hier wél met het doel zijn gekomen om Nederland uit te buiten. Ik vind van niet.

Romanov | 10-05-06 | 14:05

-edit doei. ban-

flapp | 10-05-06 | 14:05

Igorus, je bent toevallig een allochtoon die het wel heeft kunnen maken hier dus niet plotselijk jouw mede ex-oostblokkers komen uitkotsen hier he!

FNV-lidaf | 10-05-06 | 14:05

@pietje precies 10-05-06 @ 13:57 : Oh My Freaking GOD!!! Neen, neen, neen! Verdonk houdt zich aan een SUBSET van de regels. Ze kan met alle gemak een andere beslissing nemen maar verkiest dat NIET TE DOEN!

Is dat niet een enigszins andere situatie dan 'ze doet gewoon wat de wet zegt'? Waarom denk je dat ik anders loop te schelden op dat mens? Als zij alleen maar doet wat de wet haar opdraagt dan zou er alleen een wijziging kunnen worden doorgevoerd in de wet. En dat is niet alleen haar keuze maar ook die van de gehele politiek. Daar zou je Verdonk dus niet direkt op kunnen aanspreken. Wel op het gebruiken van regel 16.c als die politiek gezien beter uitkomt dan het gebruik van regel 23.d.

Ze is selektief aan het shoppen in de wetswinkel van Nederland.

TM | 10-05-06 | 14:04

@TM & romanov, leest een van uw beiden wel eens het broddelwerk terug wat uw post ?
inhoud zit er namelijk niet in ..., wel een permanente schreeuw om aandacht naar uw eigen persoon.

QB (ja die.....) | 10-05-06 | 14:04

ik durf het bijna niet te vragen.... maar dat verhaal van Papa Pasic... treurig kijkend en mistroostig de sigaret tussen de lippen stekend.... zuigend.... diep zuigend die ongetwijfeld ongefilterde levensgevaarlijke Blakan ciggies..... dat is wel erg beeldend beschreven door de sjoernalist van het AD.

Kan er geen real life soap van deze familie op Talpa komen? Dat ipv de Gouden Kooi van Talpa. We hebben een treitersaspect (slechte Rita!!!!), back to basics (armiedig huissie)...... hoofdprijs aspect (Kans op enkeltje NL)... allemaal ingredienten voor een goed amusementsprogramma

FNV-lidaf | 10-05-06 | 14:03

@murdockyoufool

Je perspectief om aan een hogere opleiding te mogen deelnemen is inderdaad met VWO aanwezig evenzeer het feit dat de kans hierop groter is. Maar is de kans om straks ook daadwerkelijk van (economisch) belang te zijn voor 0031 ook groter? Het leger te hoogopgeleide uitkeringstrekkers is immers niet onaanzienlijk.

need i say more | 10-05-06 | 14:02


Hey TM is er ook weer! Lekker met de teentjes in de Vecht en een notebook op schoot?

Multikuli | 10-05-06 | 14:01

TM 10-05-06 @ 13:48

TP een verblijfsvergunning geven is pure discriminatie tegen alle andere allochtonen die er ook geen krijgen omdat ze geen geldige reden hebben hier naartoe te komen. Het gaat dus niet over "niet eerlijk" maar over geen verkeerd signaal afgeven aan vele anderen. Er wordt hier een voorbeeld neergezet. Helaas ten koste van TP, maar ze had vantevoren kunnen weten dat haar acties niet slim waren.

Op je punt over de blanke profiteurs ben ik het 100% met je eens dat we daar niks mee kunnen, maar helaas hebben die al een NL paspoort en kun je daar niks meer aan doen. Zou trouwens ook niet echt eerlijk zijn tegenover het land waar we deze stumpers naar uit zouden zetten, hun opzadelen met onze rotte appels, dat is net het punt wat je zelf maakt.

Hieronymus van Alphe | 10-05-06 | 14:00

ik zou der wel doen...

Ali Bi | 10-05-06 | 14:00

@BramBierpul 10-05-06 @ 13:39 : Ach guttegut.... de standaard opmerking van de inhoudsloze criticus. Dus omdat ik niet rechts stem ben ik links? Mein Hott : daar gaan we weer! 'Als je niet voor ons bent dan ben je tegen ons'. Het favoriete motto van George Bush, *nou* : *dat* maakt indruk op me hoor...

@KaiserSoza 10-05-06 @ 13:40 : Fascistoide denkbeeld? BWAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Kostelijk, kostelijk, kostelijk. *Veegt de tranen uit de ogen* Overigens weet ik absoluut niet waar je op duidt dus kan ik je ook geen beter inhoudelijk antwoord geven.

@MiRRoRMaN 10-05-06 @ 13:47 : Absoluut! En als die Amerikanen slim waren geweest en jaren geleden gewoon de grenzen hadden afgesloten dan was 9/11 ook NoooOoooooIIT gebeurd uiteraard. Want zo'n grens is natuurlijk veel meer dan alleen wat lijntjes op papier.

@schele henk 10-05-06 @ 13:51 : Als doekje voor het bloeden geeft Verdonk ze nog een aflaat mee ja. Niet, dat de familie daarom heeft gevraagd overigens. Die wilden met rust gelaten worden.

@daputa 10-05-06 @ 13:53 : Jouw mening over mijn IQ interesseert mij bijzonder veel, ik hang aan je lippen. Het mag natuurlijk ook helemaal geen probleem zijn om werk te vinden, waar dan ook, wanneer dan ook. En ach; wat heb IK een hoop te maken met die vader, lees je wel eens twee keer een posting? Die scholiere is de enige waar ik het over heb gehad, niet over de familie. Leg me geen woorden in de mond, dat is een teken van onvermogen.

@QB : Aangenaam kennis te maken. Komt er af en toe ook nog iets met meer inhoud uit je vingers?

TM | 10-05-06 | 14:00


Had ze maar niet moeten jokken, toch lullig voor zo'n fris jong ding. Als links nederland zich niet zo enthousiast had opgeworpen met hun media-offensieven dan denk ik dat Verdonk wel over haar hart had gestreken en Taida haar diploma had gegunt. Nu had ze geen andere keus door alle aandacht.

Multikuli | 10-05-06 | 13:59

@daputa
daar heeft hij een huis vol snuisterijen, kleedjes en levensgrote spiegels voor ingericht.

Tubifiks | 10-05-06 | 13:58

@ Romanov

We zijn het er kennelijk allemaal over eens dat deze meid gelogen heeft over haar situatie. Het feit dat Verdonk zich aan de wet houdt wordt nu kennelijk (ook door TM) uitgelegd als een soort 'spelbederf'. Zo van "he, is er eens een keertje een die wil werken en studeert, komt zij (Rita) weer met haar regeltjes... waarom nu geen uitzondering?".
Das gewoon de kern van het hele verhaal... ook richting TM.
Je kan wel bagatelliseren zo van "en wie pleegt er geen snelheidsovertreding" dus????
Regels zijn er niet voor niets. In een spel, in een sport en in een samenleving (daar heten ze dan wetten). Als niemand zich daar aan houdt of als ieder die naar believen oprekt is het einde zoek. Ik denk ook wel eens op een snelweg "ach, 140 km per uur moet hier kunnen" maar als ik dan een bon krijg ga ik niet de huilie lopen uithangen.... Een ander kan wel denken, ach 120 in een woonwijk moet kunnen..... waar leg je de grens. Over dat laatste kunnen we dan nog discusieren, maar dat er een grens moet zijn moge duidelijk zijn.
.
En laat ik de vraag eens omdraaien aan TM c.s. Wat is een reden om haar hier toe te laten? Zieligheid? Als het criterium is 'we hebben geen geld, we hebben honger, er is hier oorlog, we hebben een natuurramp" etc. dan is het einde zoek.... Asiel krijg je alleen als je vanwege je mening of politieke daden gevaar voor je leven loopt (politieke activisten, schrijvers, kunstenaars, intellectuelen etc.). Niet omdat het ergens anders op de wereld slechter is Honger hebben of een trauma of een ziekte is geen criterium om hier asiel te krijgen.... Want na 'deze ene' is er een volgende ene, en die kent er ook weer een etc. etc. En laten we wel wezen; als dat meiske zich hier later nuttig wil maken kan ze gewoon een werkvergunning aanvragen. Alleen worden die alleen uitegegeven aan mensen waaraan hier in Nederland behoefte is (oogstmedewerkers, slachterijmedewerkers etc.), niet voor iedereen die zegt hier te willen en kunnen werken (want dat zijn er ook heeeel veel)

pietje precies | 10-05-06 | 13:57

@TM

Den Uyl was een lul!

daputa | 10-05-06 | 13:57

onderbouw je stelling QB?

Romanov | 10-05-06 | 13:56

romanov en TM doen hun uiterste best om zichzelf weer eens onstervelijk belachelijk te maken...

QB (ja die.....) | 10-05-06 | 13:53

@ Hieronymus van Alphe

Ik ontkracht je redenatie door je conclusie te ontkrachten. Het feit dat je te pas en te onpas met het woord fascist gooit getuigt van onkunde.

Maargoed.. Inhoudelijk dan. De vraag is denk ik wat je wil uitstralen. Als ik naar mezelf kijk zou ik graag willen dat Nederland het signaal uitstraat dat mensen die bereid zijn een bijdrage te leveren aan ons land altijd welkom zijn om zich in ons land te ontwikkelen. En wat doet jouw denken dat ik solidair probeer te zijn met de portomonnee van een ander? Ik begrijp die uitspraak niet helemaal. Verklaar jezelf nader.

Romanov | 10-05-06 | 13:53

@TM

Ik kan prima lezen, jij niet blijkbaar!
Mijn mening over jouw IQ wordt alsmaar sterker...
... werkende familie met studerende dochters? Volgens mij is haar vader nu juist koos werkeloos...
Voor Pasic zijn de dagen lang en uitzichtloos. Hij heeft geen werk, geen uitkering en het geld raakt op. Maar heeft wel geld om een sigaret tussen z'n vingers te houden..
En waar is die 7000 euro dan naartoe?

daputa | 10-05-06 | 13:53

@need i say more 10-05-06 @ 13:47
Natuurlijk bieden HAVO en VMBO wel minder perspectieven. Zoals ik al meldde: VWO is een goed basisniveau. Je bent in elk geval te slim om vakken te vullen als je een VWO-diploma hebt. In de meeste gevallen stromen VWO'ers door naar hbo of universiteit. Terwijl VMBO, en HAVO tegenwoordig ook, een voorbode zijn voor MBO-niveau.

Murdockyoufool | 10-05-06 | 13:52

@TM
Ik heb anders begrepen dat de familie Tadic een oprotpremie bij de uitzetting had gekregen en dat die €5000 in Bosnië lang mee kan. Dus hoezo spaargeld?
Over het gezanik van uitlander er uit of er in; gewoon ministerie van sociale zaken afschaffen. Dan kun je de grenzen wat bij betreft open zetten.

schele henk | 10-05-06 | 13:51

@Hieronymus van Alphe 10-05-06 @ 13:33 : O zo hoge niveau? Kom nou, dit is GeenStijl, de site voor de hoger opgeleide man. Tenminste dat zeggen ze...

Anyway mijn waarde Hieronymus : Er zijn al een heleboel regels en wetten die het de minister mogelijk maken om er met 1 pennestreek voor te zorgen dat sommige mensen wel en anderen niet in Nederland mogen blijven. Daar is niets in veranderd. De insteek 'dat dat niet eerlijk is' komt zuiver en alleen van de VVD/Verdonk. Ja, en die splinterpartijtje ter rechterzijde uiteraard.
In alle landen in den gehele wereld is het doodnormaal dat een intelligent persoon die ook de handen uit de mouwen wil steken, met liefde wordt binnen gehaald.

Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag trouwens. Ook niet van jou. Geef mij eens 1 goede reden om iedereen die in Nederland wil wonen over 1 kam te scheren, terwijl er in Nederland veel ergere klaplopers, nietsnutten en doodgewoon stukken tuig rondlopen. Die types die *mijn* belastinggeld innen. Met hun o zo blanke huidje, en hun oernederlandse stamboom die teruggaat tot 1480 A.D.

Overigens prefereer ik in Nederland mensen die willen werken voor de kost, geen ellende importeren, en hun religie daar laten waar het thuis hoort : in de privacy van je eigen huis en je kerk. Waar ze vandaan komen zal me dan in principe een rotzorg zijn. Is er een ander criterium dat ik zou moeten aanleggen? Huidskleur? Religie? Favoriete kleur?

TM | 10-05-06 | 13:48

@Delphine: Dank je. Ja eigenlijk zeg ik dat hadden we 30 jaar geleden al moeten doen had ons een hoop ellende gescheeld. 30 jaar geleden grenzen dicht. Dan had Theo van Gogh onder andere nog geleefd, hadden we meer geld gehad, beter zorgstelsel etc. En uiteraard nooit bij 1 Europa gaan. Maargoed wie ben ik?

MiRRoRMaN | 10-05-06 | 13:47

@murdockyoufool
nee, maar ook niet minder. Met Havo kun je volgens mij naar een HBO opleiding en vanuit het VMBO kun je ook doorgaan met een vervolgopleiding. waar het om gaat is dat hier door sommigen geroepen wordt dat er iets waardevols verloren gaat, maar dat dat helemaal niet zo zeker is. En zoals een medereaguurder ook al vroeg: hoeveel werkloze academici zijn er wel niet in 0031?
Is er uberhaupt wel eens onderzocht hoeveel meer kans op succes i.c. in het hoogste belastingtarief terechtkomen een VWO opleiding biedt t.o.v. andere opleidingen

need i say more | 10-05-06 | 13:47

Zijn economische redenen nu ook al een reden om als vluchteling opgenomen te worden? Nou kom maar dan 2 miljard kanslozen. Zij aan zij in Nederland staan en hand ophouden. Wij verhuizen wel naar de Noordpool...

Folkert Meinhof | 10-05-06 | 13:46

@Romanov, straatkrant verkopen is niet echt werken hè?

McCool | 10-05-06 | 13:45

@Romanov 10-05-06 @ 13:43

"autoritaire en corporatieve beginselen"

Twee van de drie is close enough.

KaiserSoza | 10-05-06 | 13:45

@McCool

Tuurlijk.. *neemt een slokje koffie en gaat na een welverdiende pauze verder met werken*

Romanov | 10-05-06 | 13:44

Romanov 10-05-06 @ 13:43

Hmm... geen inhoudelijke reactie, maar iets op de verpakking... Waar zal dit op duiden?

Hieronymus van Alphe | 10-05-06 | 13:44

@ Hieronymus van Alphe 10-05-06 @ 13:38

Hatzee, had het niet beter kunnen zeggen.....

BramBierpul | 10-05-06 | 13:43

Hieronymus van Alphe

fas·cis·me (het ~)
1 ideologie, berustende op nationalistische, autoritaire en corporatieve beginselen, zoals Mussolini in Italië aanhing.

Romanov | 10-05-06 | 13:43

Waarschijnlijk houdt Romanov ook zijn handje op, anders zou hij er wel anders over denken.

McCool | 10-05-06 | 13:42

@need i say more 10-05-06 @ 13:37
Niets is een garantie om te slagen in het leven. Wat VWO wel zegt, is dat je een bepaald basisniveau bezit, een niveau om verder mee te komen. Taida heeft de eindexamenklas gehaald, dus ze valt in die categorie. Of wil jij zeggen dat het afronden van een VMBO, of HAVO, meer perspectieven biedt?

Murdockyoufool | 10-05-06 | 13:41

@TM 10-05-06 @ 13:38

"Denk even aan het gevoel dat de gemiddelde reaguurder van onder de 30 hier krijgt over Den Uyl, zelfs alhoewel ze Den Uyl nooit heeft meegemaakt, je kent ze wel."

Hoezo? Past het niet in jouw fascistoide denkbeeld?

KaiserSoza | 10-05-06 | 13:40

@TM
waar het hart van vol is....

Tubifiks | 10-05-06 | 13:40

die kende ik nog niet: Portomonee van de Ander. GENIAAL!

pooface | 10-05-06 | 13:39

Eigenlijk, als ik in haar schoenen zou staan, had ik hetzelfde gedaan. Liegen, bedriegen tot dat je krijgt wat je wil, opzich niet onlogisch. Verder moet je je dan niet aanstellen als het niet lukt.

Uifeltje Gnuiffeltje | 10-05-06 | 13:39

@ TM

Linksgedraaide Biogarde Yoghurt is in de aanbieding bij de AH........

Juist door dat linkse, naar mijn mening, tuig gaat de economie naar de klote. Het enigste argument van de voorstanders, dat die oostblok muts blijft, die ik heb gehoord/gelezen is; "Ja maar ze doet toch haar best om er iets van te maken?" Ja, er zijn er nog wel 100 (om maar een getal te noemen) andere die er wat van willen maken en hun stinkende best doen om te gaan/mogen werken. Maar deze spelen het spel volgens de regels. Spelen niet de mediageyle aandachtshoerrr
VWO'ers, hebben we die nog niet genoeg? Hoeveel werkloze afgestudeerde zijn er wel niet in 0031?

BramBierpul | 10-05-06 | 13:39

Romanov 10-05-06 @ 13:30

Knuppel.... 1 profiteur zullen we niet voelen, zegt hier ook niemand. Maar wat voor signaal zal het afgeven? Laten we TP lekker blijven, maar de volgende met hetzelfde verhaal sturen we terug? Of halen we die ook binnen? En de duizenden daarna?

Heel erg solidair ben je, maar wel met de Portomonee van de Ander. Als jij persoonlijk het verblijf van TP en soortgelijken betaald, dan pas heb je recht van spreken met je solidariteit. Jij verwacht van anderen dat die betalen voor jouw idealistische denkbeelden. Jij bent dus de echte fascist van het stel hier.

Hieronymus van Alphe | 10-05-06 | 13:38

@d'n Turfsteker 10-05-06 @ 13:29 : Ja, en dat jaagt men uit Nederland weg, zo'n Gumusz. Thanks for scoring my point for me. ;)

Natuurlijk is er met Kalou iets anders aan de hand, en daar heb ik dan ook zowiezo geen medelijden me, die gozert is zometeen 23 en hoeft dan nooit meer te werken. Daarbij komt dat hij zich slechts 'verstaanbaar' kan maken in het Nederlands, volgens mij is juffrouw Pasic daar iets verder mee, VWO-scholing en zeau.
Ik vind die twee dus ook niet te vergelijken. Ze worden alleen maar op 1 greaute heaup gegooid omdat het "Verdonk vs. de Allochtonen" is geworden.

Ik word gewoon kotsmisselijk van die zelfrechtvaardiging waamee Verdonk ze er uit schopt. "Regels zijn regels. Ik was mijn handen in onschuld." Denk even aan het gevoel dat de gemiddelde reaguurder van onder de 30 hier krijgt over Den Uyl, zelfs alhoewel ze Den Uyl nooit heeft meegemaakt, je kent ze wel. Zo eng, moralistisch, bekrompen en inflexibel vind ik mejuffrouw Verdonk dus.

TM | 10-05-06 | 13:38

Gumusz, ja was hier ook illegaal en dat mag niet, wegwezen dus!
Pasic, illegaal, liegend, valse papieren etc. Nog sneller wegwezen dus.
En weer teveel woorden vuil aan dit profiterend werkschuw volk. (pa Pasic)

djeezus | 10-05-06 | 13:37

En waar denk je dat dat geld naartoe gaat? Onderwijs staat allesbehalve hoog in het vaandal van de hedendaagse politiek.

Romanov | 10-05-06 | 13:37

Sinds wanneer is een VWO diploma een garantie om te slagen danwel succesvol te worden danwel wezenlijk voor de 0031economie te worden?
Ken genoeg VWO-ers die niet geslaagd zijn, hun handje ophouden of in de goot beland zijn. Bovendien schat ik in dat Taida niet alleen naar 0031 komt (zoals haar vader al tussen de regles door aankondigt) en dat betekent dat er naast 1 potentieel geld opleverende VWO scholiere minimaal 2 geldkostende nietsnutten cq. ziekelijke figuren meekomen

need i say more | 10-05-06 | 13:37

romanov, ik denk het wel.... ;-) Er gaat 52% van mijn salaris naar dingen waar ik eigenlijk niets over te zeggen heb en daarnaast gaat er via de diesel die ik betaal ook nog eens een groot gedeelte naar dingen waar ik niets over te zeggen heb en van mijn eten, het bezoek aan de kapper en zelfs als ik zit te schijten dan gaat er geld naar de dingen waar ik dus niks over te zeggen heb, en toch heb ik gestemd, en toch heb ik er geen zak over te vertellen... raar landje, werken nondejuu!

d'n Turfsteker | 10-05-06 | 13:35

@TM
Verdonk is gewoon een zeikerig bitch die aandacht willen hebben en dat had ze gekregen met het naaien van Taida en Kalou.
BTW als die Taida echt eerlijk had gehandeld (geen drama maken van zwervende familie of via frankrijk binnen sluipen) dan zou dit hele zaakje niet plaats vinden.

bagger_bag | 10-05-06 | 13:35

"Natuurlijk hebben we al diverse keren geprobeerd de status van vluchteling te krijgen, maar die wordt steeds afgewezen.’’

Beroepsvluchteling?

KaiserSoza | 10-05-06 | 13:34

Zelfs Bosnië wil ze niet als vluchteling erkennen. Dan ben je er echt treurig an toe. Iedereen is er zat van, de oprotpremie van tante Rita is bijna op, het wordt tijd dat de familie Tadic terug naar Keauseauveau gaat.

Beaubeau | 10-05-06 | 13:34

Wat is er tegen om achter het raam te gaan zitten?
Ik zou ze best wel een keer willen aanduwen om op gang te laten komen.
Maar goed, dat zal pa ook wel te ver gaan.

mastermasturbeer | 10-05-06 | 13:33

Zucht..(een heel diepe), is de komkomertijd nu reeds losgebarsten?
De temperatuur is amper een week boven de 20 graden en de GS redaktie rukt die uitgemolken oude koeien van stal.

An die Arbeit, luie vlerken, maakt ons blij!

style.councillor | 10-05-06 | 13:33

TM 10-05-06 @ 13:22

Je verwacht een intelligente post (verborgen aanname: die gaat niet komen, tenminste niet op jouw o zo hoge niveau). Jammer dat je eigen verhaal alleen uit onsamenhangende kreten bestaat die een preek van wijlen A.H. niet te boven gaan. Verwacht daar dan niet echt slimme reacties op. Beetje dom van je.

Verder is het volgens jou dus gerechtvaardigd TP hier te laten blijven omdat ze zo goed presteert op school. Geen idee of ze dat ook daadwerkelijk doet, maar waarom is dat een valide reden? Wat als ze keihard werkt maar alleen 3en haalt? Dan toch maar eruit?

Ons schatje hier heeft bewezen dat ze een kei is in de boel benaaien en oplichten, allemaal omdat ze hier financieel beter zit, wat laten we wel wezen, ze kwam uit een oorlogsgebied waar het nu weer rustig is. Ze kan dus gewoon terug, geen smoesjes. Kan haar plek weer worden ingenomen door iemand die het wel echt nodig heeft. Uit Iran, Afrika weet ik veel waar. Waar mensen echt gevaar lopen. Of prefereer jij toch liever TP?

Hieronymus van Alphe | 10-05-06 | 13:33

Denk je überhaupt wel?!

Romanov | 10-05-06 | 13:31

Ach, Rita wil duidelijk geen mogelijke tweede Ayaan Hirschi Ali kweken, da's een bedreiging voor haar eigen positie natuurlijk. En het trekt alleen maar stemmen bij haar weg.

TM | 10-05-06 | 13:30

Beste rechts geörinteerde posters.. Nergens wordt gesteld dat het goed is dat Taïda heeft gelogen om Nederland binnen te komen. Maar als jij, jij.. Die rechtse poster die constant zijn onvrede uit over (noord-) Afrikaanse migranten die of je werk stelen, of je geld stelen, of je autoradio kapen, of het sociale stelsel uitmelke, of.. of.. of.. of.. Voel je je al aangesproken? Mooi. Als jij de keuze hebt tussen een migrant als Taïda die bereid is iets te betekenen voor de maatschappij of een diezelfde (noord) Afrikaanse migrant die ons sociale stelsel uitmelkt, ageert tegen onze maatschappij en onze normen en waarden verwerpt. Dan kies jij voor..? En tuurlijk.. Nu komt de reactie: GEEN VAN BEIDEN! Maar zo werkt het niet. Realiseer je dat wij een van de rijkste landen ter wereld zijn. Ons levensstandaart is zo hoog dat jij, (je voelt je nog aangesproken heh?) jij, beste rechtspoot, zo verschrikkelijk verwend bent dat jij geen flauw vermoeden hebt van armoeden en hoe ver je kan en wil gaan om daar wat aan te doen. Jij bent zo vol van jezelf, beste rechtspoot, dat je egoïsme niet ophoudt. Denk je nou echt dat jij het in je portemonnee voelt als een meisje uit Kosovo in Nederland komt studeren? Denk je nou echt dat dat slecht is voor de economie? Denk je nou echt dat jouw geld met bakken naar dergelijke mensen toe gaat? Denk je dat nou echt?

Romanov | 10-05-06 | 13:30

TM Gumus is die kerel die nu in Alanya drie hotels op zijn naam heeft welke hij met nederlandse steun heeft laten bouwen.( als het er niet inmiddels meer zijn.) Ik ben het met je eens dat mensen die bijdragen aan onze economie/hun eigen boontjes doppen op legale wijze hier best een vergunning mogen krijgen, maar wat Verdonk doet is wel de enige manier om het goed te doen, zeg wat je doet en doe wat je zegt... Ook al is ze soms rechtlijnig, maar Kaluo hebben we echt niet nodig en ik snap best dat ze hem die vergunning niet willen geven. Als hij volgend jaar weggaat hier, dan hoeft hij ook niet een nederlands paspoort te krijgen... En dat grietje waar jij het over hebt, zie mijn vorige posting...

d'n Turfsteker | 10-05-06 | 13:29

Toch te treurig voor woorden dat er hier in een rijk land een ministertje zit die zich moet profileren door schoolmeisjes uit de klas te laten halen, louter en alleen omdat ze zich bij kaalkopjes als meeste bovenstaande in de kijkert wil zetten als de nieuwe Pim. goed zo, rita, go for it!

bubka | 10-05-06 | 13:28

Gumus, de schoenmaker die na jaren werken en belasting betalen en dus bijdragen aan onze economie, plotseling weg moest. Leuk is ook het welbekende verhaal van een groot aantal Somaliërs die in Nederland geen kans kregen om een winkel te openen. Nu dragen ze gezellig bij aan de Engelse economie, in het bijzonder die van Leicester, en zegt de burgemeester aldaar: Thank you, Holland. We zijn in dit land te veel bezig met regeltjes en met wat niet mag i.p.v. te kijken naar mogelijkheden van mensen.

Murdockyoufool | 10-05-06 | 13:28

Ik red het niet, de eerste 2 regels deden mij reeds wenen van verontwaardiging, met welk een triest lot heeft Rita hen opgezadeld.
Een blinde kan in haar de potentiele politica zien, het gemak waarme de leugens uit haar komen is zelfs voor nederlandse begrippen van een ongekend hoog niveau, werkelijk ronduit dom van Rita dat zij dit talent niet herkend en beloond heeft.
Maar vreemd is het niet, ook de aanwinst Kalou zag zij niet, dit terwijl de man toch wekelijks in staat blijkt met 2 benen! te kunnen lopen over een voetbalveld ,en zijn teneergeslagen trieste blik na het missen van kans nr 362 is subliem en geniaal, slechts wit poeder onderscheid hem van Maradonna.

Tubifiks | 10-05-06 | 13:28

@TM
Excuses aanvaard :)

Zondervan | 10-05-06 | 13:27

@d'n Turfsteker 10-05-06 @ 13:23 : Absolut! Befehl is befehl!!!

TM | 10-05-06 | 13:26

Hun voorgevel is gewoon een ode aan paars 1 & 2. Stelletje slijmballen, Bah!

nunu | 10-05-06 | 13:24

Romanov, janken is niet goed voor je, ze heeft geld gestolen van ons doordat ze na een oprotpremie te hebben gekregen van 7000 euro weer hier onder valse voorwendselen is teruggekomen. Rita Principa Verdonk doet wat ze moet doen, zij is volgens mij de enige minstliegende politica die we op dit moment in ons bestand hebben, btw erover nadenkend wat pasic gedaan heeft, dat is allemaal peuleschil bij wat onze regering allemaal doet/deed en vertelde. Kunnen we Wouter Bos niet wegstemmen?

d'n Turfsteker | 10-05-06 | 13:23

Prima verhaal, nu de rest nog nog weg. Wanneer gaat John de mol een avondvullende geldophaalactie voor dit verwende mormel houden

jan-lul-de-behanger | 10-05-06 | 13:23

@pooface 10-05-06 @ 13:06 : Dat is in dit geval zo, en neem jij die lui kwalijk dat ze het ook via de media proberen? Is mejuffrouw Verdonk niet al maanden en maanden bezig met haar persoonlijke 'Sterke Vrouw-campagne' dan? Of denk je dat ze zoveel tijd zou steken in dat gekudt met Kalou(da's een ander verhaal trouwens) en Tadic?

Dit is toch gewoon scoren voor je achterban? "Kijk mij eens hard en rechtlijnig zijn". En zodra je kritisch zegt "Ja Maar Mejuffrouw Verdonk, dat is toch gewoon INFlexibel???" ben je onmiddellijk de een of andere softe linkse ketter.

What The Fuck is this? Nazi-Germany of zo? Communistisch Rusland? China? Iran?

@daputa 10-05-06 @ 13:11 : Lul niet zo stom, je weet duidelijk weer eens niet wat ik zeg omdat je door mijn postings heen raast in plaats van ze te lezen. Gaat heen en volg een leescursus, wordt lid van een leeskring of zeau. Mijn vraag - die maar NIET beantwoord schijnt te kunnen worden - is nog steeds : Waarom zetten jullie onverkort allerlei tuig van de richel dat Nederland binnen komt, op hetzelde niveau als een werkende familie met studerende dochters? Want de tendens hier is absoluut om dat grietje op 1 lijn te stellen met criminele Antillianen met 2,5 kilo coke in hun koffer.

@zondervan : Iemand had het hier over de context. In deze thread is die context onveranderlijk negatief. Neem mij niet kwalijk als ik zelf dan ook ga chargeren en er een enkele onvolkomenheid in de posting sluipt... ;)

@vander F 10-05-06 @ 13:14 : Exactement. Maar men vertrouwt liever op de instroom van een zootje ongeregeld dat de taal nog in geen 5 jaar leert.

Weet iemand nog wie Gumuzs is? Anyone?

TM | 10-05-06 | 13:22

kansloos dat je je als vader "neerlegt" dat je lot in de handen van je dochter ligt.... en daarbij... wees blij dat ze op deze manier examen kan doen...

koenb | 10-05-06 | 13:21

Wat een gezeik over zo een trutje en haar familie
Zou bijna medelijden krijgen zeg.
Hopelijk haalt ze haar VWO-diploma kan ze bij de Burger K*** werken.

Lopen duizende mensen in Nederland rond die het erger hebben als zij.

demol | 10-05-06 | 13:21

@vander F 10-05-06 @ 13:14
Helemaal mee eens. Heb dezelfde mening een tijd geleden gepost. Toen kreeg ik als reactie dat er al genoeg VWO'ers in Nederland zijn. I beg to differ. Waarschijnlijk verwarren mensen VWO met VMBO. Hoe dan ook, liever een Kosovaarse met VWO dan een Nederlander met capuchon -altijd vet... stooooooon island- en VMBO-niveau.

Murdockyoufool | 10-05-06 | 13:20

@TM
Zielig gewoon, je gaat je toch zorgen maken om het algemene IQ van de "Hoogstverheven Blanke Autochtone Nederlanders".

Jouw IQ begint zeker met een komma?

daputa | 10-05-06 | 13:20

@ vanderF (Dat haar beleid in het nieuws komt met het uitzetten van een VWO scholiere is op z'n minst nogal schrijnend.)

Taida heeft zelf het nieuws "opgezocht". Daar kan Rita dus niet zoveel aan doen. Iemand die op een Frans toeristenvisum naar Nederland komt en hier vervolgens een verblijfsvergunning aanvraagt krijgt deze gewoon niet. De juiste procedure staat gewoon op de website van de IND.

Zondervan | 10-05-06 | 13:19

effe voor het goeie orde 'hardwerkende scholieren' kosten nog steeds belasting geld en er is geen garantie dat iemand met diploma ook nog gaat werken en daardoor de economie helpen ipv profiteren van de uitkering.

Wat mij btreft mag die Taida wel blijven ze ziet er tenminste nog olijk uit (goed genoeg voor de pron industrie) zolang ze die profiterende familie van haar maar ergens anders laat dan heb ik zeker geen probleem.

bagger_bag | 10-05-06 | 13:18

Het zal wel aan mij liggen, maar ik blijf het een lekker ding vinden.

De Zwits | 10-05-06 | 13:16

hmmmm, regels zijn regels, soi.
Alleen lullig dat Rita het bijna niet voorelkaar krijgt criminelen en uitzuigerts het land uit te sturen, gaat nog maar mondjesmaat.
Dat haar beleid in het nieuws komt met het uitzetten van een VWO scholiere is op z'n minst nogal schrijnend.
Het binnenhalen van arbeidskrachten komt al op gang en zal de komende jaren sterk toenemen om alle, door babyboomers die ruim voor hun 65 lekker met pensioen gaan, vrijgekomen arbeidsplaatsen op te vullen.
En dan flikker je haar er uitgerekend uit, terwijl je weet dat de arbeidsmarkt onder druk zal komen te staan.
Do the math.

vander F | 10-05-06 | 13:14

Komt er nou nooit een einde aan die soap rondom Taida? Het kind is Nederland uitgeschopt, iedereen (op enkele breezahs na) happy. Waarom zou iemand zich druk maken over wat pappa en mamma Pasic vinden? Lekker boeiend. De missie 'Exit Taida' is immers toch al accomplished?

broddelaar | 10-05-06 | 13:14

Pa Tadic in interview: "Mijn vrouw is ziekelijk"....
Munchausen by proxy zeker, heeft Taida het niet van een vreemde.

Mr.D. | 10-05-06 | 13:13

@TM: Waar heb ik gesuggereerd dat Dhr. Pasic crimineel zou zijn ? Ik heb alleen gesuggereerd dat hij waarschijlijk nog genoeg geld heeft. Meneer is dus wat mij betreft niet zielig.

Zondervan | 10-05-06 | 13:12

@TM

Gelukkig werk jij niet voor de IND.
Je zou elk zielig fabeltje maar voor zoete koek aannemen.

daputa | 10-05-06 | 13:11

@CambodjaCambodnee 10-05-06 @ 13:06

Is het even tendentieus als een Ceasariaanse groet voor Aziaten?

Bozepanda | 10-05-06 | 13:10

@MiRRoRMaN: daar sluit ik me helemaal bij aan

Delphine | 10-05-06 | 13:09

@MiRRoRMaN: daar sluit ik me helemaal bij aan

Delphine | 10-05-06 | 13:09

Het feit dat de "links georiënteerden" zich nooit kwaad maken dat T.P. vanalles bij elkaar liegt, geeft aan dat het hun helemaal niet om haar zieligheid gaat. Het gaat m.i. enkel om te kunnen haten, de behoefte aan een zondebok. Je moet toch wel moedwillig dom zijn als je denkt dat kaalkopjes het grote gevaar in Nederland zijn.

DenkZelfstandig | 10-05-06 | 13:09

@Draaitafel Demagoog 10-05-06 @ 13:01
Hmmm het blijft een mysterie vooralsnog..... transsexueel of hermafrodiet....
Tja... ik zou me ook niet eens meer durven vertonen op het net....!

de melkboer | 10-05-06 | 13:09

Wat was dat een verminkte kudtposting. Even overnieuw, sorry Joriz!
!
Ach ja, Mejuffrouw Verdomk. Inderdaad de grootste doordenker van Nederland...*pfrrrrrrrrtttt*

Wat een idioterie, tegenwoordig worden hardwerkende scholieren er ook al uitgeflikkerd als zijnde werkeloos werkschuw ongewenst crimineel tuig van de richel? En als Pa het hier goed deed en gespaard heeft dan zal dat zeker wel uit de drugshandel zijn gekomen?

Ik heb van al die rechtserts hier op GS nog geen enkele andere reden voor uitzetting gezien dan : "Ja, DAT zijn nou eenmaal de regels. Goed dat mejuffrouw Verdonk zich daar zo netjes aan houdt". Jahaa!! : net zoals jullie je allemaal *altijd* aan de maximum snelheid houden zekert? Net zoals dat al die lui hier die een hond hebben, heel netjes met een schepje achter dat beest aanloopt?

Zelden z'n hypocrisie gezien, zelden Nederlanders zich zo laf zien verschuilen achter 'Befehl is befehl'.

*gaat naast Romanov zitten en wacht op de intelligente antwoorden van de GeenStijl-semi-kaalkopjes*

Eauverigens heb ik sinds die posting nog geen enkel zinnig antwoord gelezen, alleen maar "O.K. DAN!!! OPKUDTEN MET DIE BUITENLANDERS!!!"

Zielig gewoon, je gaat je toch zorgen maken om het algemene IQ van de "Hoogstverheven Blanke Autochtone Nederlanders".

TM | 10-05-06 | 13:09

weten we ook waar tabreezah haar streken vandaan heeft.. zo vader zo dochter..

ed.. | 10-05-06 | 13:08

Beetje offtopic: als import-Aziaat word ik wel doodziek van als die grieten met een V-teken; je kan hier geen foto zien zonder dat er een miep zo op de foto staat.

CambodjaCambodnee | 10-05-06 | 13:06

@TM
Je mist wat in de verhaal en dat is de toonzetting. Velen hier, en ik ben er ook 1 van hebben er de balen van dat de media gebruikt wordt om je persoonlijke doel te bereiken en op die manier onder een uitzonderingspositie te creeeren. Tear-jerker marketing noem ik dat. En dan gaat het spreekwoord op: hoge bomen vangen veel wind.

pooface | 10-05-06 | 13:06

Romanove zei het wat mij betreft goed. Wel zonder uitroeptekens graag, staat zo drammerig.

CambodjaCambodnee | 10-05-06 | 13:04

@sk!llz
Bagatelliseer het maar, ik loop nu mooi al die camsessies mis

die hofstadtgruppe | 10-05-06 | 13:04

Die foto van haar is genomen in de Radstake, als je het hebt over een foute tent, pfffft. De klompen staan daar op de mat, dus is Taida een trien? Zeer wel mogelijk.

CoJoNes | 10-05-06 | 13:04

Wat is er mis met zelf carierre maken? Erger is nog haast dat hier aandacht aan wordt besteed, wat een kneus. Ga zelf eens lekker werken! Slaagt ze niet doneer ik bij deze een rode TL buis voor achter haar raam bij het appartement.

Oral-D | 10-05-06 | 13:03

@de melkboer .. maar toch denk ik niet dat het een trien is .. maar misschien ook wel .. wil jij der aanpakken ? al heb ik zo'n idee dat ze zich hier niet meer duft te laten zien .. maas das een gok natuurlijk !

Draaitafel Demagoog | 10-05-06 | 13:01

Jeus wat een kudtinstelling: kinderen op de wereld zetten en dan maar hopen dat ze het maken ("onze hoop is op taida gevestigd, als ze slaagt biedt dat perspectieven voor ons") zodat je zelf met je handen in de zakken op de foto kunt. Get a life probeer zelf je gezin uit de shit te trekken

need i say more | 10-05-06 | 13:01

"Internetten kan hier niet, daarvoor moet ik naar een internet-café."

OMG. Onmenselijk!!! :-(

sk!llz | 10-05-06 | 13:01

Bovendien moet ze niet zo zeiken. Stuur haar maar op werkkamp in Darfur, kijken of ze het zo slecht heeft.
Stomme breezah

Koekje-dr-bij? | 10-05-06 | 12:59

@Onno Thuis
Het is nog gekker: de Pasics zijn geen Serviërs uit Kosovo maar Bosniërs uit Kosovo.

Zondervan | 10-05-06 | 12:57

@TM:
De gemiddelde GS-reaguurder zit nu braaf op kantoor. Alleen dat linkse krakerstuig heeft tijd om op een bankje te gaan zitten. Ies NL, ies graties.

Contento-Limbo | 10-05-06 | 12:57

Ik heb uit zeeeeer betrouwbare bron dat Rita niet de duivel is.

Lucifer | 10-05-06 | 12:57

ik zie het probleem van die ouwe niet helemaal eigenlijk...

zakje pinda´s | 10-05-06 | 12:57

Ach, met de tijd is Kosovo onderdeel van de EU en kan ze gaan en staan waar ze wil binnen de EU met haar VWO-diploma.

MAXIMO | 10-05-06 | 12:55

Getuige je bijnaam inderdaad.

Romanov | 10-05-06 | 12:53

@Romanov
Sinds wanneer hebben kraakpanden een internetverbinding?

die hofstadtgruppe | 10-05-06 | 12:52

@Zondervan 10-05-06 @ 12:34 : Wel eens van 'spaargeld' gehoord? Of is dat nog van voor jouw tijd? Of ben jij er zo een zie allochtonen met een beetje spaargeld meteen beschuldigt van criminele aktiviteiten? LuTsEr! Doe nou Godverdomme een inhoudelijk in plaats van al dat kudt-gebral hier.; Geen wonder dat GeenStijl 'de onderbuik van racistisch Nederland' wordt genoemd. Maar goed, genoeg daarover.

Ach ja, Mejuffrouw Verdomk. Inderdaad de grootste doordenker van Nederland...*pfrrrrrrrrtttt*

Wat een idioterie, tegenwoordig worden hardwerkende scholieren er ook al uitgeflikkerd als zijnde werkeloos werkschuw ongewenst crimineel tuig van de richel? En als Pa het hier goed deed en gespaard heeft

Ik heb van al die rechtserts hier op GS nog geen enkele andere reden voor uitzetting gezien dan : "Ja, DAT zijn nou eenmaal de regels. Goed dat mejuffrouw Verdonk zich daar zo netjes aan houdt". Jahaa!! : net zoals jullie je allemaal altijd aan de maximum snelheid houden zekert? Net zoals dat al die lui hier met een hond, heel netjes met een schepje achter dat beest aanloopt?

Zelden z'n hypocrisie gezien, zelden Nederlanders zich zo laf zien verschuilen achter 'Befehl is befehl'.

*gaat naast Romanov zitten en wacht op de intelligente antwoorden van de GeenStijl-semi-kaalkopjes*

TM | 10-05-06 | 12:52

@Romanov 10-05-06 @ 12:50
wij zijn er al....

pooface | 10-05-06 | 12:52

Hallo, al het 2de AD item vanmorgen, dat heb ik echt al in de krant gelezen hoor, al denken sommige socio's van niet.

gentle giant | 10-05-06 | 12:52

Bouw je eigen economie op.

The Beasjt is er wee | 10-05-06 | 12:51

@draaitafel d.
Gevallenverstand heeft een date met het klimrek... ;-)

de melkboer | 10-05-06 | 12:51

Na de zomer is toch weer in Nederland. Met diploma en een beetje hulp van een of andere rotery kan ze straks toch gewoon hier studeren.

Uifeltje Gnuiffeltje | 10-05-06 | 12:50

Vriend Pasic mag blij zijn dat alle gemaakte kosten niet op hem verhaald worden. Zwaai zwaai, and Big Hug.
PS: Als Taïda getroost wil worden mag ze altijd bellen, we spreken wel af ergens vlak over de grens in Deutschland.

IQnullus | 10-05-06 | 12:50

Sukkeltjes.. Het is ook nooit goed heh? Eerst zijn het de bijstand trekkende migranten die allemaal maar moeten oprotten.. Komt er een die even der fokking vwo examen gaat doen, dus zichzelf capabel aan het maken is om een bijdrage te leveren, en dan is ze ook niet welkom? jezus.. Bij deze een hulde aan alle leeghoofdige, geenstijl-postende rasloosers. Met mensen als jullie komen we er wel!!

Romanov | 10-05-06 | 12:50

Als we er per dag een dikke 5000 zouden terug sturen, DAN pas zou het goed zijn voor de economie.

MiRRoRMaN | 10-05-06 | 12:49

alsof die familie hier ineens in een leuke villawijk terecht zou komen. kans is groter dat ze ook hier in een grauw getto in 020/010/070/030 terecht komen. Maar ja ies 0031 he, krijg graties geld dus maakt leven zonniger

need i say more | 10-05-06 | 12:48

Snappen linkse mietjes dan niet dat ze misbruik maakt met haar gelieg en gekloot. Als ze het zo kut vind doet ze er wat aan, ze kan als ze zo slim is beter Bosnie helpen opbouwen, en waarom wonen ze niet in Servie als ze serviers zijn uit kosovo kunnen ze zo in Servie gaan wonen. Nee, Nederlanders moeten er voor opdraaien nou goed. En waarom kunnen ze niet terug naar Kosovo???? Wonen wel meer serviers... dit zijn echt parasieten die het voor echte vluchtelingen verpesten.

Onno Thuis | 10-05-06 | 12:48

Wat is er eigenlijk gebeurt met die enclave met de briljant mooie naam: Nagorno Karabagh ? (o.i.d.) Was altijd een feest als die naam uit Sacha's mond rolde...

CoJoNes | 10-05-06 | 12:48

Ach gut, wie had dat nou achter dat meisje gezocht, ze heeft weer eens gelogen: Ze wist wel degelijk waar pappie en mammie uithingen terwijl ze hier met betraande ogen aan het SBS-volk stond te vertellen dat haar ouders rondzwierven en dat ze geen idee had of ze nog leefden... Taida, zet je eens schrap tegen die paarse muur van je huisje en doe eens bukken

die hofstadtgruppe | 10-05-06 | 12:47

hij heeft weinig geld en hij rookt? goh... mss zou hij eens moeten stoppen met roken, in nederland hou je dan al snel een hoop geld over! en als hij dan ook nog andere mensen zo gek krijgt dat die hun huis ook paars willen hebben kan hij als schilder aan het werk!

DJK | 10-05-06 | 12:45

nu we alles al weer besproken hebben is het tijd voor gevallen verstand om er alweer iets over te zeggen .. kom er maar in GV !

Draaitafel Demagoog | 10-05-06 | 12:45

dit wijf is officieel ge0wned door de Nederlandse regering!!!!

Drollenkoning | 10-05-06 | 12:45

Nou Cojones, er stond wel een kritische zin in het AD dat Taida de boel wat dramatische had voorgesteld (zgn zou haar familie over straat zwerven en wist ze niet waar deze uithingen) dan de werkelijkheid was.

Maar verder... tja.. ik weet niet wat ik met dit stuk moet.
Ik heb ook een beetje genoeg van die Taida.
Laten we het over Darfur hebben of zo

FNV-lidaf | 10-05-06 | 12:44

Wist niet dat die BreaZahh Sloerie onze economie er bovenop ging helpen. Als ik dat geweten had, dan had ze wel een jaar of 10 in mijn sm kelder mogen schuilen voor duitsere..... ik bedoel natuurlijk "duistere Rita". Ten behoeve van onze Economie wel te verstaan.... Ik ga er natuurlijk van uit dat we de NL pornoindustrie in dit geval ook meetellen.

kwakzalver | 10-05-06 | 12:43

precies heel goed voor de 0031 economie of denken ze soms dat al die rechtzaken en overige beroepsprocedures graties zijn. Optyfen

need i say more | 10-05-06 | 12:42

Een mooi stukje objectieve berichtgeving vanuit Bosnie. Wie nu nog durft te stellen dat het AD geen kwaliteitskrant is...

CoJoNes | 10-05-06 | 12:42

Misschien kunnen ze naar Aruba. Is ook mooi. Verdwijnt ook wel eens iemand, maar niet zo vaak als in Kosovo.

crixus | 10-05-06 | 12:41

De tijd zal het leren..

Btw, deze melkkoe is wel 3x deaud, Fleisch

.bolletje | 10-05-06 | 12:40

Jezus het houdt ook nooit op he?

Kudt media

Reez | 10-05-06 | 12:39

"In een Sober en desolaat gebouw""
Nounou ik zie toch echt de kleuren roze en blauwpaars, en niet eens afgebladderde verf. Wat willen zij dan, groen met gele stippen?

Ion Susai | 10-05-06 | 12:39

Papa Pasic zou zijn handen es uit zijn zakken moeten halen, dan kun je beter werken.

pooface | 10-05-06 | 12:39

ZE kan daar perfect zitten. Mooi laten zitten daaro.

Euroboerrrt | 10-05-06 | 12:37

Als je je voorgevel paars verft dat heb je geld over.

Burgemeester Kiesman | 10-05-06 | 12:36

Dacht dat we het niet meer over haar zouden hebben. Volgens mij worden er nog berichten over haar geplaatst als ze 60 jaar wordt.

Coot | 10-05-06 | 12:34

Meneer heeft blijkbaar nog wel genoeg geld om een redelijk fatsoenlijk ogende woning te huren. Illegaal in Bosnië maar hij moet zich iedere 3 maanden melden ? Zo illegaal is hij dus blijkbaar niet.

Zondervan | 10-05-06 | 12:34

rita is met partijpolitiek bezig .. niet zo drammen .. eerst me klimrek terug trut !

Draaitafel Demagoog | 10-05-06 | 12:33

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl