Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Christenen willen Rutger verbieden

rutgerverbodgristenen.jpgMaar liefst twee hoofdredactionele commentaren vandaag inzake het ONTLUISTERENDE filmpje dat wij schoten met minister Vogelaar. De Televaag heeft de miscast van dit kabinet net als Frits Wester van RTL alvast bij het oude vuil gezet. We citeren: "En dan het hopeloze mediaoptreden van de oud-communiste. Een minister onwaardig. Kan iemand snel een einde maken aan deze lijdensweg?" We missen alleen het woord ontluisterend, maar vrij vertaald staat er: geef die rooie infiltrant een neqschot. Ook het Algemeen Dagblad gaat er met 'Het brekebeentje van het kabinet' met gestrekt been in. Gelukkig is er altijd nog tijd voor de nuance. Zo spreekt de hoofdredacteur van het Reformatorisch Dagblad (SNEL KLIKKEN, want morgen haalt God de boel offline) van een kwalijke en moreel verwerpelijke werkwijze van onze Rutger. "De trend van voortgaande brutalisering moet worden gestopt. Misschien wel door een afspraak tussen serieuze media om ’ontluisterende’ beelden zoals die van Vogelaar niet verder te verspreiden of in de berichtgeving een rol te laten spelen." En zo is het maar net! Terug naar de jaren 50 spruitjeslucht en incest op zolder...

Reaguursels

Inloggen

@plaklul 26-04-08 @ 14:14
Oud Hollandsche Zegswijze: Er is geen schoner vermaeck dan leedvermaeck!

Templar | 28-04-08 | 11:39

journalisten die om censuur vragen, moet niet gekker worden!

Jan Kaas | 28-04-08 | 09:47

-weggejorist-

allesbehalve | 27-04-08 | 21:51

Wat zat rutger weer politiek correct te lullen.

Draaitafel Demagoog | 27-04-08 | 16:31

Gereformeerden een pot nat met extremistische moslims.

grote haas | 27-04-08 | 15:56

die site doet het niet op zondag :S

Flakkee?r | 27-04-08 | 11:47

jachtig vind ik vooral mooi

mwalenkamp | 27-04-08 | 11:43

ik ook, dacht zondag ochtend, even rustig kijken wat er staat op t rd:

Fijn dat u belangstelling hebt voor refdag.nl, de nieuwssite van het Reformatorisch Dagblad.

Vandaag is het zondag. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn. Om die reden actualiseren we onze site vandaag niet.

Staat het nieuws dan stil op zondag? Nee, dat niet - we leven in een jachtige tijd waarin het verschil tussen zondagen en werkdagen helaas steeds kleiner wordt.

Morgen brengen we u graag weer op de hoogte van de dagelijkse gebeurtenissen, voorzien van achtergronden, commentaar en opini벥nde artikelen. Zoals u dat van ons gewend bent.

Hoofdredactie Reformatorisch Dagblad

HAhahahaha

mwalenkamp | 27-04-08 | 11:42

Shit ik keek dus MORGEN (lees: zondag) op die site van het Reformatorisch Dagblad. Kreeg ik zo’n religieus indoctrinatie praatje voor mijn kiezen. Moeten die geestelijken de server soms met handkracht in de lucht houden dat ie nu offline is?
Ik zal zo de teevee maar eens aanzetten en afstemmen op de kerkdienst anders komt het niet meer goed met mij. Nu ik er aan denk, zouden die camera’s door afvalligen bedient worden, of wordt voor zendelingen WERK op zondag een uitzondering gemaakt???

Mijn motto “God rules, religie sucks”. Groetjes en als je vandaag moet werken veel plezier...

Marcello374 | 27-04-08 | 09:44

GOD IS DOOD

sgepper | 27-04-08 | 03:09

Vroeger had ik een schoolvriendje wiens ouders zwaar in de Here waren, want afkomstig uit een achterlijk vissersdorp. TV kijken op zondag mocht natuurlijk niet (er was toen nauwelijks TV dus dat scheelde), maar als er dan op zondag voetbal op TV was, gingen de gordijnen dicht en zonodig alle lichten aan om het schijnsel van den duivelschen buis te overstralen en dan werd er gewoon TV gekeken. God of geen god.
.
Sinds die tijd kots ik van alles wat riekt naar religie, en dus naar hypocrisie. Walgelijk leugenachtig, dom en laf volk dat de kat in het donker knijpt.

Brouhaha | 27-04-08 | 01:07

Fijn dat u belangstelling hebt voor refdag.nl, de nieuwssite van het Reformatorisch Dagblad.

Vandaag is het zondag. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn. Om die reden actualiseren we onze site vandaag niet.

Staat het nieuws dan stil op zondag? Nee, dat niet - we leven in een jachtige tijd waarin het verschil tussen zondagen en werkdagen helaas steeds kleiner wordt.

Morgen brengen we u graag weer op de hoogte van de dagelijkse gebeurtenissen, voorzien van achtergronden, commentaar en opini�rende artikelen. Zoals u dat van ons gewend bent.

OoO | 27-04-08 | 00:23

het zijn maar gristenen
niet teveel op letten

zaqje | 26-04-08 | 22:59

Mwahahahaha! Die Gristenen toch! En ondertussen fappen in de hooiberg of stiekum "voelen" achter de kerk.
Waarschuwing: ik zou maar wennen aan het feit dat nieuwe media als Geen Stijl er zijn, en zullen blijven ook!

Snorry! | 26-04-08 | 22:31

t is Kwinkslag, maar dat is voor taalpuristen, hoewel t nivo wel blijkt uit zo een domme vergissing.

AntiSoof | 26-04-08 | 21:21

@ulk 26-04-08 @ 14:06

Kul. Iedereen wordt op die manier aangesproken. De meesten maken er wat leuks van, denk aan Towers of Verdonk of die militairen.

Vogelaar had kunnen uitleggen dat een persvoorlichter geen spindoctor is, aan algemeen verhaaltje kunnen afsteken en klaar. Iedere politicus die ook maar een beetje in de publieke belangstelling staat heeft een mediaadviseur en/of trainingen. Ieder ministerie heeft persvoorlichters. Wat er onbeschoft was aan die vraag is mij een raadsel. Het lijkt erop dat Vogelaar Rutger herkende.

Stir Glenfarclas II | 26-04-08 | 20:52

Mensen verbieden? De brutaliteit.

Ohja | 26-04-08 | 19:58

Ach het is RefDag maar. Die komen zichzelf nog wel een keer tegen als het pand op zondag affikt, en de brandweer doodleuk op maandag de boel komt blussen.

DiagnosisTyphus | 26-04-08 | 19:30

Eigenlijk.. als je er een beetje over nadenkt hebben die moslims het toch wel goed voor elkaar.. Die stallen hun vrouwen gewoon langdurig in de keuken om Vogelaar-ellende te voorkomen.

rokershoest | 26-04-08 | 19:21

@puntkomma;
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat een reaguurder met notabene een naam als de uwe besluit wanneer de discussie ten einde is. Ik vermoed dit onderwerp van gesprek zal zijn tot ver naar haar aanstaande aftreden.
Zoals een aantal eerder heeft aangegeven ben ik trouwens ook bang dat Ella door de PvdA politiek ge-offerd gaat worden. Natuurlijk krijgt ze elders een mooie baan (zie Melkert). Ik hoop voor haar dat daar weinig publiek optreden bij zal komen..

Delphin | 26-04-08 | 19:02

Wat een onzin van het reformatorisch dagblad. Als Vogelaar NU! gewoon een luchtig gesprekje met Rutger was aangegegaan over haar nieuwe spindoctor was deze hele hetze niet nodig geweest. Onhandig en dom dus, van Ella, en daardoor niet geschikt!
En nou is er genoeg over Ella gezegd. Volgende onderwerp aub!

puntkomma?! | 26-04-08 | 18:52

kunnen we Rutger niet naar nog meer ministers sturen? d'r zijn er wel een paar die de bevolking liever kwijt dan rijk is.....

deafhaalchinees | 26-04-08 | 18:48

Ik wil monotheïsme verbieden.

Satanachist | 26-04-08 | 18:42

@ schrstnvgr

slaat nergens op, ik had u heel even hoger ingeschat.
goedemiddag verder.

ulk | 26-04-08 | 17:54

ulk 26-04-08 @ 17:16
Je kunt het niet goed hebben, hè. Dat het allemaal anders loopt dan je idealen hje voorschrijven, en dat die domme mensen gewoon niet willen luisteren en hun bek houden.

Schoorsteenveger | 26-04-08 | 17:51

Wanneer gaat Rutger ens DEAUD!!! Kan iemand zijn vervelende bek dicht schijten!

Remy Martin | 26-04-08 | 17:39

@ geenstijl...

Wel eens van zwijgen gehoord?

Dat doe je toch niet | 26-04-08 | 17:39

@Stijlloze bezoeker 26-04-08 - 17:18;

"of is het kweauten...?"

Stijlloze bezoeker | 26-04-08 | 17:20

"Als ze bij GS uit de telegraaf gaan kwooten weet je zeker dat je goed zit..."

*gaat vanaf nu zichzelf voortdurend kwooten*

Stijlloze bezoeker | 26-04-08 | 17:18


@schrstnvgr

klopt... is allemaal waar. Kwestie van tijd en ze kunnen allemaal
fluitend een Rutgertje doen. Er is maar een remedie. En dat is ouderwets
confronterend feitenmateriaal. Maar dat is saai en taai. Niet spectaculair.
Vinden de adverteerders ook niet leuk. GS heeft zich flink in de digitale
amusementssector weten te werken. ( alle respect hoor,niks op tegen)
Maar nogal logisch heeft show-bizz niet zo veel met de waarheid.
( tis allemaal theater m'neer )

ulk | 26-04-08 | 17:16

if you can't stand the heat stay out of the kitchen.
d8 ik zo

cooleman | 26-04-08 | 17:13

Dat is nu typisch CDA, nooit recht doorzee, altijd een-tweetjes.
Net als bij de notulen van Hirsch Ballin. De PvdA heeft zelf al aangegeven dat Vogelaar ondersteuning nodig heeft in de zin van communicatie-adviseurs, spindoctors, ed. Zo wordt ze de duurste minister.

juriste | 26-04-08 | 17:11

Mmm christenen zijn theoretisch wel tegen inteelt (creationisme) Ze bakken der in de praktijk weinig van. In Urk is het overgrote gedeelte Homo Erectus (3,5 miljoen jaar geleden uitgestorven except Urk. geloof je t niet schedels genoeg in Utrecht) De meeste Christenen neigen wel tot afzondering. Ik zou erg blij zijn dat er dempers op de kerkklokken worden geplaatst en iedere muziekfan pluggen in zn oren. Dan is t aan de esgepe om of n staatsgreep te doen of n zending te beginnen naar de Noordpool. (met al die ouwe mannetjes wil ik dat wel zien hehe) t laatste punt is dat evolutie verheven wordt tot nieuwe staatsgodsienst. Want waar ik n hekel aan heb is iemand die zegt das wetenschap.

eskon | 26-04-08 | 17:11

Die oude-media grefo kan gewoon niet hebben dat onze Rutger zich niet houdt aan de ongeschreven handjeklap - "Als jij het mij niet te lastig maakt, geef ik jou af en toe een betekenisloos wolligheidje dat men snel vergeet maar waardoor het lijkt alsof ik met het volk communiceer" - tussen de politici en de linkse journaille-schoothondjes in dit land.

Doorgaan Rutger, met die morele vuistslagen aan incapabele bestuurders. Volgende kandidaat: Sharon Dijksma, die het volk eerst aanmoedigt vooral niet de kinderen zelf op te voeden maar te gaan werken ("en vrouwen die niet werken moeten hun studie terugbetalen") en nu ineens de geldkraan dichtdraait als iedereen zijn leven heeft ingericht met betaalbare kinderopvang in de rekensom.

Joris Draaksteker | 26-04-08 | 17:01

Las net het stukje uit Azijnbode ook en denk echt dat we alvast een paar begrafenissen moeten organiseren voor deze krant, want het begint steeds meer een DDR-achtig stukje werk te worden.

Mangoost | 26-04-08 | 16:57

Ach ach ach, het gaat weer eens over de toon van het gesprek en niet over de inhoud. Het Grefojournaille mag toch wel eerst eens kritisch naar zichzelf kijken alvorens te stellen dat stevig doorvragen er natuurlijk bijhoort.

Want dat is wat er écht mis is met de nederlandse journalistiek: niet de toon, maar het volkomen kritiekloos overnemen van de grootst mogelijke onzin om de plaats in Nieuwspoort te mogen behouden. Doorvragen is er allang niet meer bij, zelfs niet in de zogenaamd diepgravende actualiteitenrubrieken. Als er al wordt doorgevraagd is het doorgaans door een andere gast in zo'n programma, en maar al te vaak worden die vragen vervolgens afgekapt door de politieke officier, ik bedoel presentator, van de betreffende omroep.

Mijn antwoord aan de journalistieke bangerikken achter het ONTLUISTERENDE artikel in de Volkskrant (zie Starf*cker 14:30) i hetzelfde: wees toch niet zo bang voor die spindoctors en politici met hun snelle, gelikte babbel. Als je nou eens een keer doorvraagt en zorgt dat je kennis van de achtergronden hebt, dan prik je daar zo doorheen. Dan ben je journalistiek goed bezig, dien je je lezers, en zet je die politici ook nog eens lekker voor lul. Win-win.

Muxje | 26-04-08 | 16:53

Ik heb niets met Vogelaar, maar had Rutger achter mijn rug zo irritant staan te doen, had zijn geblondeerde Hans Kraay kapsel van zijn vervelende kop geslagen......

laardepul | 26-04-08 | 16:50

Je kunt het Rutger moeilijk kwalijk nemen dat hij wat betreft Vogelaar aan de noodrem trekt. Dat had al veel eerder moeten gebeuren door de PvdA, het kabinet, kortom, 'Den Haag'.
Dat men deze prutsende halvegare minister maar laat aan rotzooien is het werkelijke gênante, niet dat het op t.v. of internet komt.
Typisch geval van 'shoot the messenger', daar bij het RD.

RutgerT, ga Van Middelkoop eens vragen hoeveel bodybags hij nog bereid is te 'investeren' in Afghanistan. Tien, twintig, vijfduizend? Er moet toch een getalletje in het hoofd van Eimert zitten.

nattebever | 26-04-08 | 16:42

ulk 26-04-08 @ 16:19
Het valt te betwisten of dit niets met waarheidsvinding te maken heeft. Vraag en antwoord is altijd interactie van twee partijen, waarbij een uiterst gecompliceerd machtsspel plaatsvindt. Vraag dat maar eens aan een psychoanalyticus of een slachtoffer van een psychoanalyticus die jaren bij hem op de divan heeft gelegen. Je weet nooit precies wie aan zet is, en als je goed oplet, niet al te dom bent en bij wilt leren, dan hen je steeds beter door hoe te manoevreren. De link van bottehond 26-04-08 @ 15:33 is hier een illustratie van. Het is nu al zo dat Femke Halsema en Rita Verdonk voldoende GS-eelt op de ziel hebben om hun slag te slaan als Rutger even langskomt om voer te halen voor zijn burgerpoedeltjes. Nog even, en de burgerpoedeltjes laten zich door flirtende politici opnieuw in de luren leggen en begint het spel weer van voren af aan.

Schoorsteenveger | 26-04-08 | 16:34

Dat zou betekenen dat de journalistieke vrijheid wordt ingeperkt. Ik heb al lang niet meer iets zinnigs gehoord uit de mond van een gereformeerde, voorzover ik dat ooit gedaan heb.

chr!!s | 26-04-08 | 16:31

Die refo's moeten niet zo janken. Al meteen, en dat was een paar dagen voordat Hugo Borst het in z'n column zo omschreef, heb ik gezegd dat Rutger een journalistieke Klassieker te pakken had met z'n Vogelaar. (Wanneer duikt trouwens het werkwoord Vogelaren op voor blunderen/mislukken?) Ik heb ook al geroepen dat deze form van confronting journalism bij de BBC ieder week te zien is bij Newsnight. De BBC-evenknie van Rutger riep daar al een keer tegen een minister: 'welk deel van de vraag begrijp je niet?' Het is een vreselijk goeie manier om incompetentie nono's te ontmaskeren. Maarrr, welke dwaas stelt zulke gasten eigenlijk aan als minister? Wie is de man/vrouw die met Ella zo'n snoeiharde Vogelaar scoorde???

Arnolduszelf | 26-04-08 | 16:31

@ulk
uit jouw mond klinkt het als een compliment voor GS.

HitchHiker | 26-04-08 | 16:21

de "interviewtechniek"" die Rutger toepast is dezelfde die de VPRO
in de jaren 70 had :
.
Op een VVD-feestje iemand een vraag stellen en dan,
nadat hij/zij antwoord had gegeven gewoon nog heel lang
doorfilmen. Natuurlijk gaat iemand dan, na een ongemakkelijke
stilte, maar weer iets zeggen, of niet. In elk geval kun je hem
wel fijn voor lul zetten.
.
Ik vond het toen al een vies machtsspelletj met de camera.
En nu weer. Heeft niks met goede journalistiek of waarheidsbevinding
te maken. Alleen met met het bedienen van de kwijlend hongerige
doelgroep.
.
Die doelgroep waren toen de PSP-linzensoep-gelijkhebbertjes.
Nu de keffende GS-burgerpoedeltjes.

ulk | 26-04-08 | 16:19

ík wil rutger ook verbieden.
.
.
dat hij niet meer van die schandlige goede tv maakt, want bij hamer blijf ik er waarschijnlijk in. pvda en hun topvrouwen, het blijft een kostbare flater.

zoalshetis | 26-04-08 | 16:07

Christenen wel heel groot genomen. Van mij mag Rutger blijven!
Rutger 4 president!

Crp | 26-04-08 | 16:04

Moeten christenen zich niet bezig houden met het misbruiken van kinderen? Of geldt dat alleen voor de priesters?

Paramada | 26-04-08 | 15:59

Willianus Wortelus 26-04-08 @ 15:46
Vogelaar schijnt op het ministerie nogal tekeer te gaan, woedeuitbarstingen en zo. Zie je wel vaker bij omhooggevallen idioten die zichzelf ernstig overschatten.
Ella lijkt op een schildpad, ze reageert ook als een schildpad als ze buiten haar veilige omgeving komt. Ik zou haar niet omdraaien als ze met haar pootjes omhoog in de hete zon ligt.

Miretra | 26-04-08 | 15:54

Miretra 26-04-08 @ 15:40 Als je Zijne Exellentie Drs. Catharina Pieternella Vogelaar een arrogante PVDA schildpad noemt, nee dan ben je goed bezig!

Willianus Wortelus | 26-04-08 | 15:46

bidlip 26-04-08 @ 15:38
Dat is nou precies het experiment waar we al een paar honderd jaar mee bezig zijn.
Begint al op de kinderopvang, je probeert mekaar wat bij te brengen en vervolgens samen al overleggend een enigszins leefbare samenleving op te bouwen en in stand te houden. Ik heb altijd erg veel argwaan gehad voor lieden die hier dwars doorheen proberen te banjeren, van welke richting die ook komt.
Hoe kritisch ik ook sta tegenover de democratie zoals die wordt voorgestaan door Verdonk, laat het maar gebeuren en we hebben er weer een beetje van bijgeleerd.
Je staat er toch telkens weer versteld van hoe het in sommige kleine hoekjes toch véél beter blijkt te lopen dan je in je stoutste dromen had durven hopen.

Schoorsteenveger | 26-04-08 | 15:45

scheiding van kerk en staat graag vandaag nog!

Northwood | 26-04-08 | 15:44

Die "hoofdredacteur" heeft trouwens (bijna) goed naar Ton Elias geluisterd. Alleen verstond (en schreef) hij "klinkslag". Wat een losers, die gristenfundi's. Zelfs hun "commentaren" in de krant moeten worden gevoed door de mening van een ander. Maar ja, van gelovigen is allang bekend dat het ruggegraatloze weekdieren zijn.

Zo. Brutaal genoeg?

Neon | 26-04-08 | 15:41

bottehond 26-04-08 @ 15:33
Zo is dat, Femke pakte het goed op waar autist Vogelaar steeds de mist in zal blijven gaan, die arrogante PvdA schildpad.
--
Willianus Wortelus 26-04-08 @ 15:38
Als je wijven wijven noemt zal je weinig wijven gehad hebben in je leven.

Miretra | 26-04-08 | 15:40

[GOD-MODE-ON]Rutger toch, je zult net als popmuziek branden in hel![GOD-MODE-OFF]

Momo- | 26-04-08 | 15:40

Schoorsteenveger 26-04-08 @ 15:26
Niemand hoeft het volk dom te houden want dat doen ze zelf liever.
Geloof dat ik niet zo'n aanhanger van de democratie ben in die zin dat ik als 'het volk' directe bepalende invloed heb op dingen waar ik de ballen verstand van heb. Of denk jij dat de in Nederland zo bewierrookte Jan boerenlul verstand heeft van de privatisering van de energiemarkt? Maar hij mag er wel over meebeslissen. Dat is net zoiets als een kind van vier laten meestemmen over de aankoop van wapens. Bij de meeste stemmen gelden wordt Gordon de beste muzikant. Een menslievende hedonistische despoot met humor lijkt me wel wat. En opzouten met al die omhooggevallen journalisten.

bidlip | 26-04-08 | 15:38

Als Rutger zo doorgaat wordt ie een bekende nederlander.

En als je bekende nederlander bent willen alle mooie wijven met je neuken.
Zo zijn wijven.

Willianus Wortelus | 26-04-08 | 15:38

Altijd aardig tijdverdrijf voor een rustige en zonnige zaterdagmiddag: PvdA-bewindslieden beschadigen.

Chiant | 26-04-08 | 15:30

(R)evolutie 26-04-08 @ 15:04

beeldje betalen, je was bij de verkeerde kerk. gereformeerden gebruiken geen gesneden beelden.

Ik heb overigens 1000 maalliever met de Mannenbroeders van doen dan bij die linksige gristenhunden light van GU et al. En in Opinio deze week een stuk van de hand van 3 christelijke wetenschappers verbonden aan het CDA. Ongehoord: ik meende een manifest van de internationale sosjalisten te lezen. De gristenheid is overlopen door linkse idioten als la huizinga en die cocksuckers van het CDA, Jack 666 De Vries voorop, met hun achterlijke Goeroe Edzioni! Tijd om álle religie uit de publieke ruimte te verbannen.

www.opinio.nu/node/1415

bottehond | 26-04-08 | 15:29

bidlip 26-04-08 @ 15:17
Ik hou niet van elitairen die het onwetende volk dom willen houden. Wie bepaalt er of ik bij een stukje waarheid gebaat ben of niet? Gaan we dat bij voorbaat bepalen? Dat is precies wat er nu gebeurt. Dat zootje journalisten in Den Haag zwelgt in zelfgenoegzaamheid en houdt er afgeronde ideeën op na wat goed is voor jou en mij en wat niet. De politiek ruikt dat op een kilometer afstand en past er zijn campagnestrategieën op aan. Zo houdt het één het ander in stand. Het is een symbiose waarin alles erop gericht is het gevaar voor eigen leven tot een minimum te beperken. Zie de affaire rond de NPS. De politiek had het lef niet daar de bezem door te halen en wordt er netjes voor terugbetaald.

Schoorsteenveger | 26-04-08 | 15:26

We hebben geen zolder en spruitjes eten we nooit.
Wat nou?

thieftochop | 26-04-08 | 15:25

goedzo rutger! onze vechter tegen de mislukkelinge ^^

unknown2505 | 26-04-08 | 15:21

Pfff, het onderwerp Vogelaar lijkt me nu wel genoeg uitgemolken.

zininho | 26-04-08 | 15:19

Schoorsteenveger 26-04-08 @ 15:07
In jouw optie wordt de journalist ingezet om de waarheid aan het onwetende gewone volk te verkondigen. Maar soms is helemaal niemand bij die waarheid gebaat. Alsof het volk trouwens ooit belangstelling had voor de waarheid. Zoals linksmensen zich indekken en werkelijk alles goedpraten door te zeggen dat ze het voor de zielige diertjes doen, zo dekken journalisten zich altijd in met de waarheid. Als je niet wil dat ze je, in het kraambed stervende, vrouw filmen wordt je nog aangeklaagd voor belemmering van vrije nieuwsgaring. Ik moet altijd kotsen als ik zo'n journalistje weer voor de zoveelste keer hoor jammeren 'dat hij toch echt op de openbare weg mag filmen' Aaseters zijn eters van dood vlees.

bidlip | 26-04-08 | 15:17

@rokershoest 26-04-08 @ 14:18
Nu na vele jaren zuur in de vorm van stevig doorzettende lastenverzwaringen is er nog geen spoor van enig zoet te bekennen. Het ziet er zelfs naar uit dat we na het zuur het bitter gaan krijgen in de vorm van een BTW verhoging.

Man, dat je nog lucht hebt om te praatten in je door longkanker aangetaste longen. Half Nederland vertoeft momenteel voor haar 3-de vakantie dit jaar in het buitenland. Hoezo...... zuur?
Neem nog een pafke joh (wel even je zuurstofmasker af doen he).

Nil desperandum | 26-04-08 | 15:12

stokpaardje 26-04-08 @ 15:07 Je schreeuwt alweer, allemaal pure onmacht.

Miretra | 26-04-08 | 15:10

Flikker toch op met je "je moest eens weten", bluffer. Ik herken een grootbek puber op 50 kilometer afstand. Ga nog eens wat creme op die puisten doen, eneh, niet openkrabbelen he, anders kom je er nooit van af.

stokpaardje | 26-04-08 | 15:07

bidlip 26-04-08 @ 14:46
Ben ik het niet mee eens. Journaille is voetvolk dat gewoon goed z'n werk moet doen. Om machthebbers die in de schijnwerpers staan en zich op de meest doortrapte manier indekken tegen alle aanvallen van buitenaf, dus lui die het doen zoals Blair het perfect beheerste te kunnen pakken op de punten waarop ze gepakt dienen te worden moet je bereid zijn over lijken te gaan, op het onfatsoenlijke af.
Wat we inmiddels zien is handjeklap, want de journalist voelt zich inmiddels óók een bekende nederlander en heeft geleerd het spel volledig mee te spelen.
Elke dag weer worden we gebombardeerd met de obligate heen-en-weetjes tussen journalist en politicus, die mekaar van haver tot gort kennen en impliciet of expliciet de afspraak al gemaakt hebben to hoever ze zullen gaan.
Ferry Mingelen is een perfect voorbeeld van dead end street journalistiek. Kritisch vraagje, minister net niet uit laten spreken en er nog eens een kritisch vraagje overheen gooien is zo ongeveer het maximum dat er aan energie tegenaan gegooid wordt. De cynische houding en het vragende 'ik geloof er niks van'-gezicht moeten dan suggereren dat hier het uiterste uit de journalistieke kan is gehaald, en als de politicus alweer tevreden is weggewandeld komt de voorspelbare slotconclusie die door de spin doctor was ingecalculeerd, en gaan we terug naar de studio en even later tevreden naar bed, in de illusie dat we bovenop het haagse nieuws zitten en precies weten wat er gebeurt.
Wat mij betreft toch een beetje meer aaseters-mentaliteit graag.

Schoorsteenveger | 26-04-08 | 15:07

jaren-vijftig-spruitjeslucht...

Slau | 26-04-08 | 15:05

Mooie laatste zin Fleischbaum

Drinkie | 26-04-08 | 15:05

*gaat naar buiten en steekt beeldje van jeZus in de fik*

En nu?

(R)evolutie | 26-04-08 | 15:04

stokpaardje 26-04-08 @ 14:58
Je moest eens weten...
-uit-

Miretra | 26-04-08 | 15:02

Nee jij trekt volle zalen, zullen we maar zeggen, Mireet

stokpaardje | 26-04-08 | 14:58

stokpaardje 26-04-08 @ 14:54 Jij hebt helemaal niets te melden, intellectuaal.

Miretra | 26-04-08 | 14:56

Wat is er mis met spruitjes, vraag ik u af?
Come to think of it, wat is er mis met incest op zolder?

Knuckle Sandwich | 26-04-08 | 14:55

Over schofferen gesproken.
Interview met oud-SGP-fractievoorzitter ir. Hendrik van Rossum uit Zeist in hetzelfde Reformatorisch Dagblad:
„We moeten ons houden aan Gods Woord. Dat zegt: als regel mannen en bij hoge uitzondering vrouwen. Het bekendst is Debora, maar er zijn ook nog andere vrouwen die bestuurlijke taken hadden. We moeten nooit en te nimmer de emancipatiegedachte aanhangen en betogen dat er evenveel mannen als vrouwen in de politiek moeten zitten. Dat is onzinnig. Je ziet het nu in de Kamer gebeuren. Het is net een soort vrouwenclubje dat daar zit te kakelen. Ik heb freule Wttewaal van Stoetwegen meegemaakt. Dat was een echte bestuurder. Er zijn vrouwen die dat hebben. De meesten hebben dat niet.”

Schoorsteenveger | 26-04-08 | 14:55

Rutger is een onbenul, maar dat wist bijna iedereen al.
De puistenkoppen op dit kutforum kwekken het weer allemaal na: CENSUUR! ONTLUISTEREND! SPRUITJESLUCHT!
Zelfstandig nadenken over oorzaak en gevolg is te hoog gegrepen

stokpaardje | 26-04-08 | 14:54

Tendieus, ongefundeerd en onnodig kwetsend.

Zo jammer! | 26-04-08 | 14:53

Schoorsteenveger 26-04-08 @ 14:39
Ik heb het niet over het Reformatorisch Dagblad ik heb het over Geenstijl. Ik bedoel mensen die in god geloven kan ik niet eens serieus nemen. Een journalist hoeft helemaal geen aaseter te zijn. Je verwart aaseters met vasthoudendheid. Een aaseter wacht tot het slachtoffer verzwakt is om dan massaal toe te slaan. Alleen middelmatige journalisten maken daarvan gebruik.

bidlip | 26-04-08 | 14:46

"de trend van voortgaande brutalisering moet worden gestopt. Misschien wel door een afspraak tussen serieuze media om ’ONTLUISTERENDE’ beelden zoals die van Vogelaar niet verder te verspreiden of in de berichtgeving een rol te laten spelen."

Helemaal mee eens. Zo'n 2000 jaar geleden schijnt er ook de een of andere bastaard te hebben rondgelopen in het oude Israël die aan de lopende band ’ONTLUISTERENDE’ beelden aan Sam Publiek opvoerde aangaande het corrupte karakter van de destijdse wetvoerders, rabbi's genaamd, die hun ziel en hun geloof voor persoonlijke glorie verkwanselden aan kwaadaardige en gewelddadige immigranten. Je moet er niet aan denken wat er zou zijn gebeurd als men die ’ONTLUISTERENDE’ beelden van die rabbi's verder zou hebben verspreid of in de berichtgeving een rol had laten spelen: Daar had godverdomme wel een hele RELIGIE uit kunnen ontstaan, compleet met ONTLUISTEREND HEILIG BOEK! Je moet er toch niet aan denken (aan vrijheid van meningsuiting en van nieuwsgaring, dus)....

Stelletje kudtgrrristenen, hun eigen oorsprong verloochenen: Denk erom, driemaal kraait de haan en daarna stopt-ie z'n clabanus in je cloaca!!!

Behaard smaalkopje | 26-04-08 | 14:46

Allemaal haatzaaibaarden die gristenen..

bukkem11 | 26-04-08 | 14:45

Rutger mag dan wel niet zo lief zijn geweest voor Vogelaar maar hij gaf haar wél de ruimte (erg veel zelfs) om iets zinnigs te zeggen. Nee dan Prem. Schreeuwen, zwaaien met je handen, je tegenstander beletten een woord uit te brengen. Maargoed, het RD gaat voor de vorm en wenst niet stil te staan bij de totale ontluistering van een bewindsvrouw die als ze de kans zou krijgen de SGP zou verbieden en alle christenen de goelag in zou jagen. Het blijft een communiste natuurlijk.

Jeremia | 26-04-08 | 14:40

Ik kan mij niet herrineren dat God voor CENSUUR was...... ongeloofelijk ook dat die griffo's daar mee komen!

Behangdelul | 26-04-08 | 14:40

bidlip 26-04-08 @ 14:26
Wie is hier godverdomme de aaseter? Het Reformatorisch Dagblad begint meteen weer met verbieden. Wie wil hier de ander monddood maken?
Natuurlijk, GS is behoorlijk zelfbevlekkend bezig, maar geeft iedereen, letterlijk iedereen de volledige ruimte om trut Vogelaar te verdedigen, rehabiliteren of wat dan ook. GS wil niemand enige beperking opleggen.
Overigens, zonder te willen beweren dat GS degelijk journalistiek werk verricht wil ik toch even opmerken dat een goed journalist veel van de eigenschappen van een aaseter moet hebben ja, en zich goed moet kunnen vastbijten zonder los te laten. De Washinton Post kon zich destijds gelukkig prijzen twee aaseters in dienst te hebben die door zich vast te bijten en niet los te laten hebben bewerkstelligd dat voor de eerste en enige keer in de amerikaanse geschiedenis een president gedwongen moest aftreden wegens opdracht tot inbraak en buitensporige leugenachtigheid.

Schoorsteenveger | 26-04-08 | 14:39

Misschien wel door een afspraak tussen serieuze media om ’ontluisterende’ beelden zoals die van Vogelaar niet verder te verspreiden of in de berichtgeving een rol te laten spelen

oftewl simpel gezegd CENCUUR!!

Oerome | 26-04-08 | 14:33

@ Lot
we weten nu in ieder geval dat jij van de snelle conclusies bent. OK toch maar een meninkje van mijn kant dan: ik vond het stuk ONTLUISTEREND. Het maakt vooral duidelijk hoe slecht de 'oude media' raad weten met de nieuwe. Ja, want bij de Volkskrant hebben ze serieuze journalistieke standaarden waarop ze kunnen worden aangesproken!
*gaat op zoek naar een stijlboek op de site van geenStijl*

plaklul | 26-04-08 | 14:32

Over spruitjeslucht gesproken: waar blijft die livestream van de K1, het is half drie!!!

D. Apeldoorn | 26-04-08 | 14:30

Dus op het moment dat er aangetoond kan worden dat een minister te incapabel is om die functie te vervullen dan moet het maar worden verzwegen. Typische christen mentaliteit hé... Doofpotjes enzo.
Hypocriet tuig.

Dauthi | 26-04-08 | 14:29

Plaklul is vast ook zo`n type van ik neem mijn dochter mee naar boven als moeders weer eens zwanger is.

Walt Disney | 26-04-08 | 14:28

@Worm van der Waarden 26-04-08 @ 14:02
Het Reformatorisch Dagblad verzwijgt leugenachtig de leugen van Vogelaar. Over dit soort praktijken zei Pim Fortuyn:

"Overal waar de islam de baas is, is het gewoon verschrikkelijk. Al die dubbelzinnigheid. Het heeft wel iets weg van die oude gereformeerden. Gereformeerden liegen altijd. En hoe komt dat? Omdat ze een normen- en waardenstelsel hebben dat zo hoog ligt dat je dat menselijkerwijs niet kunt handhaven. Dat zie je in die moslimcultuur ook."

Mark d'Aviano | 26-04-08 | 14:28

Achjah, ik zie het probleem niet zo. Christenen willen Rutger verbieden, ik wil christenen, moslims, joden.. eigenlijk alle gelovigen verbieden. Iedereen heeft wel iets wat hij en/of zij wil verbieden.

sil | 26-04-08 | 14:28

@Plaklul
Dank voor d elibnk. Ben het niet helemaal oneens met het stuk.
De graagte waarmee GeenStijl haar ondergang wil, en de politiek correcte manier waarmee dat wordt onderbouwd heeft iets van een aaseters-mentaliteit.
En reken maar dat ik een teringhekel heb aan socialisten!

bidlip | 26-04-08 | 14:26

plaklul 26-04-08 @ 14:14
En ook:
"Tegen GeenStijl valt weinig te doen, want de vrijheid van meningsuiting en van publicatie geldt net zo goed voor kwaadwillende amateurs als voor echte journalisten."
Uiterst dubieuze stelling wordt in dit artikel verkondigd overigens. Kip en ei worden slim verwisseld. Het zou voor de politiek tegenwoordig nodig en zelfs noodzakelijk zijn spin doctors in dienst te nemen om zich te kunnen verweren 'tegen de pers.
Ik denk dat we de boel toch maar om moeten draaien. Juist de 'methode van permanent campagne voeren' maakt de burger wantrouwend, en je hebt inmiddels methoden als die van GS nodig om door die rookgordijnen heen te waden. Wellicht is het het faiiliet van de gevestigde journalistiek dat ze steeds minder in staat lijkt te zijn het vuur aan de schenen te leggen. Het is allemaal show business geworden, en pers en politiek zijn beide speles op eenzelfde toneelvloer. Het onbeschofte GS loopt wat te klieren op de toneelrepetities, en dat bevalt de heren kennelijk niet.

Schoorsteenveger | 26-04-08 | 14:25

@plaklul
"De Volkskrant is een medium waar mensen met een links ideaal, die verzuurd zijn geraakt door de realiteit van alledag, terecht kunnen. Hier wordt hun ideale wereldbeeld bevestigd door alles wat daar niet aan voldoet te ontkrachten of zwart te maken".

kapotte_stofzuiger | 26-04-08 | 14:21

plaklul 26-04-08 @ 14:14
Nee, rechtse politici voor Eichman uitmaken is wel serieuze Volkskrant journalistiek.

Miretra | 26-04-08 | 14:18

Het volgende slachtoffer van Rutger moet de gladde bedrieger Balkenende worden. Deze oplichter durfde ons in ruil voor pijnlijke loonmatigingen het zoet na het zuur te beloven. Nu na vele jaren zuur in de vorm van stevig doorzettende lastenverzwaringen is er nog geen spoor van enig zoet te bekennen. Het ziet er zelfs naar uit dat we na het zuur het bitter gaan krijgen in de vorm van een BTW verhoging. Kortom; wie pakt de liegende en bedriegende Balkenende eens aan? Vogelaar is slechts een kleine vis. De grote antichrist Balkenende loopt nog steeds zorgeloos en zo vrij als een vogeltje rond. Waar blijft die dappere Rutger in deze?

rokershoest | 26-04-08 | 14:18

@ plaklul 26-04-08 @ 14:14

En wat weten we nu? dat jij een zakkewasser bent, die overal achteraan rent? Een wat je noemt geboren conformist? En als laatste, eigen mening weggeblowt, je kan alleen nog maar reageren met een http regeltje?

Free Tibet, als ik maar, niet vroeg voor uit moet, nietwaar?

Lot | 26-04-08 | 14:18

Losse Klodder 26-04-08 @ 14:09
Is van hetzelfde laken een pak. Klopt. Sterker nog, alles wat zich christen voelt en kwijlt bij de gedachte aan het heroveren van de macht probeert in het huidige islamdebat slim stelling te nemen.

Schoorsteenveger | 26-04-08 | 14:14

"GeenStijl is een site waar geld wordt verdiend met leedvermaak: door het publiceren van filmpjes met mensen die onvrijwillig op een onbewaakt moment voor paal worden gezet. Met serieuze journalistiek heeft het niks te maken". Zeau, dan weten jullie dat!

Meer hier: extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/sho...

plaklul | 26-04-08 | 14:14

Er is wel degelijk een verband, Geerts vastberadenheid komt voort uit zijn afschuw over de dood van zijn held. Begrijpen doet hij het alleen niet.

bidlip | 26-04-08 | 14:13

lastig maar weer.... iemand schrijft wat ons niet zint, en hopla we mogen weer lekker foute dingen zeggen met een air van "wij zijn volmaakt"

DubbelzouteSalmiak | 26-04-08 | 14:13

@ulk 26-04-08 @ 14:06

GS moet juist hiermee doorgaan, want dat is het hem nou juist, mensen zoals jij snappen blijkbaar niet dat er een groot verschil is tussen het aanpakken van mensen met woorden (!) en het daadwerkelijk aanraken van personen.
Dus door het 'een soort happyslapping' te noemen geeft het ongeveer aan wat jouw denkvermogen is en waar jij de nuances mist.

Dirk Tang | 26-04-08 | 14:13

Jaja. Die trend van brutalisering werd al veel vroegah ingezet. En wel in de dagen dat de huidige coalitievrinden van deze kwezels hen vervingen als gevestigden. Sinds die tijd moest alles kunnen, totdat de pis begon terug te waaien in de rode gezichten.
Dat zijn de spreekbuizen van god voor het gemak maar vergeten

Jan Passant | 26-04-08 | 14:11

Hoe vaak kun je jezelf op je borst kloppen aan de hand van één subversief reportertje? Maar goed, het doel heiligt de middelen, me dunkt.

Daikan | 26-04-08 | 14:11

bidlip 26-04-08 @ 14:07
Er is totaal geen verband tussen Wilders en Fortuyn. Dude, ze verschillen als dag en nacht van elkaar! Kwa beleid, kwa persoonlijkheid. Misschien zijn deel van de lpf stemmers overgestapt op GW als alternatief

Het_leuke_zuiden | 26-04-08 | 14:10

Quote "En zo is het maar net! Terug naar de jaren 50 spruitjeslucht en incest op zolder..." Unquote
Op de veluwe hoef je voor incest op zolder niet 50 jaar terug hoor... Ies daar nog vrij populair denk ik. Kijk morgenochtend maar naar 'Nederland zingt', dan zie je al die schele oogjes met kwijlende beugelbekkies hun god verheerlijken.

berryberry | 26-04-08 | 14:09

Losse Klodder 26-04-08 @ 14:04
CDA, PvdA, CU, VVD, GL, D66, allemaal fout geweest na de oorlog.
De SP heeft in de Europa kwestie het land niet verraden, eerlijk is eerlijk.

Miretra | 26-04-08 | 14:09

@Schoorsteenveger 26-04-08 @ 14:04
Ik vervang het woord gggrrristenhonden voor haatbaarden.
En het woord kerk voor moskee.

Losse Klodder | 26-04-08 | 14:09

ulk 26-04-08 @ 14:06
Toch wel lekker, Ulk, dat je volop mee kunt gaan in dit amusement en je zegje kunt doen.

Schoorsteenveger | 26-04-08 | 14:09

Niet alleen de Gristenen ook de socialisten en de liberalen en onze grote vriend Geert en niet te vergeten Rita. Allemaal willen ze weer spruitjeslucht en incest op zolder. Dat komt omdat ze allemaal denken dat ze met het gedachtengoed van Fortuyn gaan scoren maar geen van alle het inzicht hebben om hem ooit ook maar te begrijpen.

bidlip | 26-04-08 | 14:07

Het refo-blad heeft gelijk dat de benadering van Rutger wel erg onbeleefd was. Ik ben misschien de grootste hater van Vogelaar, maar ik wil wel een goed woordje voor haar doen nu.
Ik denk dat ze als zondebok word aangewezen van dit kabinet, om de rest droge voeten te laten houden. Ik zou graag zien dat ze werd beoordeeld op wat ze goed en fout doet. Nu krijg ik idee dat het bashen wordt van de tegenstanders en dat haar 'medestanders' haar laten vallen omzelf safe te zitten.
Laten we niet vergeten dat het hele kabinet faalt! Niet alleen Vogelaar

Het_leuke_zuiden | 26-04-08 | 14:07

in ben het er wel mee eens eigenlijk. GS bedrijft een
kwalijke ruikende vorm van amusement. Tis eigenlijk een
soort happyslapping wat Rutger doet.

de laatste zin in het artikel , dat dit soort berichtgeving verzwegen
moet worden, is echter weer een volkomen achterlijke reactie,
een typisch fijn gristelijke verbodsreflex.

ulk | 26-04-08 | 14:06

"Zijn doel lijkt niet zozeer feiten en opinies aan het licht te brengen, maar mensen schofferen, woedend maken, om vervolgens kijkers en luisteraars met de boosheid van anderen te vermaken."
Hier kan ik me nou, zelfs op een zonnige zaterdagmiddag, vreselijk kwaad over maken.
Als er één club is in nederland die het tot zijn handelsmerk gemaakt heeft om niet van feiten uit te gaan maar van absolute, door God geopenbaarde waarheden, dan is het wel de club van gggrrristenhonden.
Als er één club is in Nederland die het tot zijn gewoonterecht rekent alle andersdenkenden bij voortduring te schofferen, dan is het wel de club van gggrrristenhonden.
Als er één club in Nederland is, die vindt dat ze een door een hogere macht gegeven recht heeft om ons met hun geboden en verboden en hun dreigingen van hel en verdoemenis woedend te maken, dan is het wel de club van gggrrristenhonden.
Als er één club in Nederland is die zich verlustigt aan het aan het voor kerk en gemeente aan de schandpaal nagelen van zondaars en ketters, , dan is het wel de club van gggrrristenhonden.
Geenstijljournalisten kunnen nog héél wat tandjes bijschakelen vóórdat ze het niveau hebben bereikt van door God ingefluisterd christentuig dat met giftige tong alles wat 's mensen leven enigszins aangenaam kan maken wil verbieden en elke kans te baat neemt om uit de hoek te kruipen en kronkelen waar wij ze sinds de verlichting met veel pijn en moeite ingetrapt hebben.

Schoorsteenveger | 26-04-08 | 14:04

@ Rabarberke:

WHAHAHA!!!
"Heej viezpeuk, waarom heb je met je poten aan je dochter gezeten."
SBS tv.

sgepper | 26-04-08 | 14:03

"... en God zag dat het goed was."

Of nee wacht, het zijn de doorgefokte christenhonden die menen hun roedel te moeten beschermen tegen de 'brutale' buitenwereld die wel eens zou kunnen laten zien dat er meer gebeurt op zondag dan alleen maar lopen jengelen in een gebouw dat fysiek en moreel aan het afbrokkelen is.

Wake the fuck up!

Dirk Tang | 26-04-08 | 14:02

@Mark d'Aviano

Liegen is geen probleem voor Gggristen in het algemeen en een SGP-er in het bijzonder.

Worm van der Waarden | 26-04-08 | 14:02

"Castricum benaderde de minister zo bot dat zij weigerde te antwoorden en niets anders deed dan hem strak en neutraal aanstaren."

Er uitzien alsof je op het punt staat in tranen uit te barsten, is inderdaad iemand "neutraal aanstaren".

LOL

Lt_Gruber | 26-04-08 | 14:01

Losse Klodder 26-04-08 @ 13:57
Deze regering blijft zitten, d66, Gl en VVD zijn veel te blij met het door de regering gepleegde landverraad inzake de Europese grondwet.

Miretra | 26-04-08 | 14:00

Domme Gristen, wat voor de een als assertief wordt bestempeld is voor de ander al brutaal. De koran.., oeps bijbel..., is geen maatstaf daarvoor.

kapotte_stofzuiger | 26-04-08 | 14:00

Even voor het nageslacht bewaren (als morgen Refdag op zwart gaat) zodat we er nog jaren over kunnen lachen.


Stop de brutalisering

Aanleiding is een ONTLUISTEREND ’interview’ dat Geenstijljournalist Rutger Castricum onlangs met haar had of probeerde te hebben. Castricum ondervroeg de bewindsvrouw over de nieuwe spindoctor die zij heeft aangetrokken, te weten Dig Istha, die voor 187 euro per uur (aldus de journalist) haar imago moet gaan opvijzelen.

Castricum benaderde de minister zo bot dat zij weigerde te antwoorden en niets anders deed dan hem strak en neutraal aanstaren. Interpretatie van Geenstijl: ze staat met haar mond vol tanden, ze gaat af als een gieter.

Een minister moet een journalist of te woord staan -en die kwelling dan ook tot het einde doorstaan- of geheel uit zijn buurt blijven. Eventueel kan hij of zij het gesprek, als het heikel wordt, met een klinkslag afbreken en vervolgens snel weg lopen.

Het werkelijke probleem is de vergroving en verplatting van de maatschappij, waarvan de media een onderdeel zijn. Want de wijze waarop politici door sommige journalisten bejegend worden, daarvan lusten de honden geen brood.

In feite kan het optreden van Castricum nauwelijks nog journalistiek genoemd worden. Zijn doel lijkt niet zozeer feiten en opinies aan het licht te brengen, maar mensen schofferen, woedend maken, om vervolgens kijkers en luisteraars met de boosheid van anderen te vermaken.

Tegen dergelijke praktijken is haast geen kruid gewassen. Wie een ander werkelijk kwaad wil maken en daartoe alles uit de kast trekt, slaagt daar meestal vroeg of laat in. Een kwalijke, moreel verwerpelijke werkwijze.

Kritische zin en assertiviteit zijn onmisbare eigenschappen voor een verslaggever. En stevig doorvragen hoort er gewoon bij. Maar de trend van voortgaande brutalisering moet worden gestopt. Misschien wel door een afspraak tussen serieuze media om ’ONTLUISTERENDE’ beelden zoals die van Vogelaar niet verder te verspreiden of in de berichtgeving een rol te laten spelen.



Zo, staat op internet dus is het waar en gaat het nooit meer verloren.

broomstick | 26-04-08 | 13:59

Het Reformatorisch Dagblad schrijft: "Castricum benaderde de minister zo bot dat zij weigerde te antwoorden".
Ik hoorde Vogelaar in het interview echt eerst ontkennen dat ze een spindokter heeft. Rutger doorzag haar leugen, en achtervolgde haar, zeer correct.
Maar dat liegen is natuurlijk helemaal geen punt voor de verdedigers van Ella.

Mark d'Aviano | 26-04-08 | 13:57

Als het zo door gaat brengt rutger het kabinet ten val.
Dat zo toch destreuze gevolgen hebben voor NL.

Het zou zo kunnen gebeuren dat belasting verhogingen geen doorgang kunnen vinden.
Nou dan zijn we helemaal in de aap gelogeerd.

Losse Klodder | 26-04-08 | 13:57

Ah! Het objectieve geluid van de refomatorisch gestoorden. Hoor, wederhoor, is uitstekend toegepast en ook de hoek van de objectieve verslaggever is uitmuntend gekozen. Zouden ze zelf beseffen tussen het fappen en klompvoetverwekken door, ze met dit soort teksten in hun hel eindigen. Klinkt haast als muziek in de oren, een SGP-er te horen schreeuwen. Neqschoten zijn onnodig, de SGP kermt zichzelf wel weg. Ook handig mocht het aardgas ooit opraken. Foute SGP-ers als brandstof laten dienen…ze zouden anders toch wegbranden in de hel. Maak dan van een nood een deugd. Doe je als incestdader toch nog iets goed. Hoest eigenlijk met de bof? Al dooien?

Worm van der Waarden | 26-04-08 | 13:55

Ik ben toch wel erg blij dat ik dit bericht hier in de brandende Groninges zon,
aan een bosmeertje, op mijn horloge kan lezen.
Rutger, gefeliciteerd!

fuckje | 26-04-08 | 13:55

Rutger is staatsgevaarlijk!!

Hobbykip | 26-04-08 | 13:52

"Ontluisterend" Dan moet Refdag toch echt op GS gekeken hebben om dat woord te kunnen citeren! FOEI, driewerf FOEI!

broomstick | 26-04-08 | 13:52

Tekst bij picca had moeten zijn: "niet meer te huur"

Lt_Gruber | 26-04-08 | 13:51

Rutger is de nieuwe Willibrord.

Rabarberke | 26-04-08 | 13:50

Rutger gaat het helemaal maken. we kunnen nu met recht zeggen Onze Rutger. maar hij heeft toch een plofkop

HitchHiker | 26-04-08 | 13:45

Wat is een Geenstijljournalist?
Dachthetwel 26-04-08 @ 13:44
Rutger.

Miretra | 26-04-08 | 13:45

"... dat Geenstijljournalist Rutger Castricum"
Wat is een Geenstijljournalist?

Dachthetwel | 26-04-08 | 13:44

Een cordon sanitair van gristelijk Nederland is het mooiste wat je kan hebben. Rutger: gefeliciteerd!

koerbagh ® | 26-04-08 | 13:43

Ach, gereformeerden zijn brandhout voor de hel.

Miretra | 26-04-08 | 13:42

ik krijg er honger van

fap ftw! | 26-04-08 | 13:42

Ik geloof het ook...

Akain | 26-04-08 | 13:41

Volgens mij is iedereen buiten.

El_Guapo | 26-04-08 | 13:40

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken