Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Internet IP-banlijst op tv

Kaal of kammenTerwijl normale mensen naar geyle videoclips keken of streakers tijdens de sluiting van de olympische winterspelen, was op Nederland 3 de volledige IP-banlijst van zo'n beetje alle Nederlandse fora te zien. Jawel, de VPRO had een uitzending over kaalkopjes. De kaalkopjes hebben de gemeenteraadsverkiezingen ontdekt. En werkeloos, kansloos, dom, kaal of niet; ze komen naar je toe deze winter. Een uur lang alles over de Nederlandse Volks Unie (NVU). Dat ze echt klaar zijn voor de gemeenteraad tonen de kaalkopjes aan met uitspraken als:"Bij de NSB zaten ook joden en moslims hoor, ik herken veel van de NSB in Leefbaar Rotterdam" en een quote als "We wonen niet in een democratie maar in een democratuur... We worden gefilmd door mensen van de Aivd met kleine zakcameraatjes." In de oliebol praten schatje...

Reaguursels

Inloggen

Al draagt een aap een rode band , het is en blijft genant ...

n00benstein | 01-03-06 | 13:58

kwoot:
"Ik wens deze "kaalkoppies" succes,...(die ongeacht hun extreme uiterlijk het beste voorhebben met de ouderen,kinderen,mannen en vrouwen.)"

Yeah right. Ze zijn aardig, tot het bewuste kind of de bewuste bejaarde een moslim is. Dan zijn het untermenschen en hebben kaalkopjes het recht in te grijpen?

Doe nou niet alsof het hier gaat om vredelievende mensen, want ze hangen een geloof aan dat gebaseerd is op haat jegens een grote groep medemensen.

Pheser | 01-03-06 | 09:36

spooky 28-02-06 @ 19:05

Jij leest niet goed. Ik heb geschreven dat ik de uitzending niet gezien heb, ik ben dan ook niet in de VNU geinteresseert. Wat mij stoort is dat er door het links journalistiek geteisem geprobeert wordt om m.b.v. een uitspraak van een niet aan de verkiezingen in Rotterdam deelnemende partij een andere wel daar deelnemende partij te beschadigen. In jouw verdorven wereldbeeld is dat waarschijnlijk een vorm van kwaliteits journalistiek, in de echte wereld is dat echter een uiting van riooljournalistiek en wel één van het laagste soort.

Zolang de belastingbetaler journalistieke prestaties van Privé, Weekend en andere vergelijkbare journalistieke prestaties niet subsidieert, zolang dient deze vorm van riooljournalistiek, volgens mij geheel eigen aan de werkwijze van het links journalistiek geteisem, niet gesubsidieëerd te worden.

Goebbels heeft in het links journalistiek geteisem van NL perfecte navolgers gekregen, immers in het derde rijk werden ook linkse en rechtse partijen te hooi en te gras tegen elkaar opgezet om een dominante extreem linkse nazi partij te bevoordelen. In jouw optiek waren de nationaal socialisten natuurlijk rechts, ook zo'n vorm van waarheidsverdraaing en geschiedvervalsing (lees Friedrich Hayek er maar eens op na).

Ksi-Ziks | 01-03-06 | 08:44

@ksi-ziks
Wat dacht je van documentaire kijken, daar zeggen ze heel duidelijk waar ze meedoen. Je reactie op Thygos lijkt te suggereren dat je niet eens gekeken hebt!! Kijken zou ook eens kunnen helpen bij je waanideeen over manipulatie. Dat een debiel op tv een debiel blijft daar kan de maker toch niks aan doen? Kaalkopjes krijgen zendtijd en veeeeel meer dan ze gezien hun boodschap verdienen. Lief he van de vpro. Die link gaf ik omdat, ff scrollen naar beneden, ze heel trots zijn en het uitgebreid aankondigen op de site. *klik op uitzending en veel plezier*

spooky | 28-02-06 | 19:05

Tyfus 28-02-06 @ 13:37

Ik ken de uitzending niet, dus ik weet niet of via manupulatieve vragen een bepaalde reactie is uitgelokt. Vaak gaat aan de werkelijke opname een uitgebreid voorgesprek vooraf waarin de te behandelen onderwerpen eerst besproken worden. Als je gesprekspartners niet mediavaardig zijn en ook niet door een mediadeskundige gesouffleerd worden dan kan het gesprek en de uitspraken daarin gedaan moeiteloos emotioneel gemanipuleerd worden.

spooky 28-02-06 @ 14:08

Dank je voor de link. Op de site heb ik echter niet zo snel gezien wanneer het bewuste gesprek is opgenomen, in welke gemeente de VNU deelneemt aan de lokale verkiezingen en dus wat het belang is van de VPRO om twee maal kort voor de gemeenteraadsverkiezingen een partij te presenteren die niet meedoet aan die verkiezingen. In mijn optiek is alleen de uitspraak van de VNU over Leefbaar Rotterdam de reden voor deze uitzendingstijdstippen.

Een walgelijke poging tot politieke manipulatie van het links journalistiek geteisem bij een lid van de P.O. in optima forma zou ik zo met zeer grote zekerheid durven te beweren.

Ksi-Ziks | 28-02-06 | 16:53

Doodsteek voor Leefbaar?
Jullie hebben duidelijk een mooie uitzending gemist!
De Leefbaren hebben harikiri gepleegd door met de TeleV erbij te gaan stappen hier in Rotterdam. Die gasten hebben in 1 avond meer gezopen met ze alle dan Brammetje Pepert tijdens zijn hele Ambtsperiode.

(best benieuwd of dat nog ergens online terug te vinden is, effe tjekke..)

DopeFish | 28-02-06 | 16:45

is niet goed voor je al die rommel naar binnen gooien .. zeker als je een iq hebt van 80

Draaitafel Demagoog | 28-02-06 | 14:11

@Ksi-Ziks

Kijk eens hoe trots ze zijn dat ze op tv komen. Een uur lang zendtijd dat krijgt Wouter Bos niet eens op de VPRO. Doodzwijgen en demoniseren was de beschuldiging toch bij Pim? En kijk nu eens hoe goed ze hun best gedaan hebben, geen linkse montages waar met knip en plakwerk gemanipuleerd is maar keurig de mannen uitgebreid aan het woord. Heel bewust hebben ze ook het neusje van de zalm genomen, want hoe makkelijk was het voor ze een pubernazi te nemen en die woorden in de mond te leggen. Een objectief verhaal, Janmaat heeft die kans nooit gekregen. Over hem zou jou stuk van toepassing kunnen zijn. Ik was diepgeroerd voor het respect van die bloemen bij die SS meneer.
www.nvu.info/

spooky | 28-02-06 | 14:08

Ik heb alle begrip voor extreem-rechts. Zij alleen niet voor mij.

poppermotje | 28-02-06 | 13:50

Kzi-Ziks: Loop je nou alweer je paranoide waandenkbeelden op de wereld te projecteren? Slik je pillen toch eens, mannetje.
@De grote Anti: Fijn dat je gaat. Aan xenofoob tuig als jij hebben we namelijk geen ene reet.
@Pannie: Grappig is dat, d'r schijnt ook een hele groep redneck-moslims in Texas te wonen. De Islam schijnt wel te passen bij deze oerconservatieven.

Tyfus | 28-02-06 | 13:37

Godfried Bomans (een vroeger zeer bekende linkse schrijver) zei het reeds: "Fascisme is de sfeer die hangt in een zaal vol linkse mensen".

De Publieke Omroep en de kwaliteits *kuch* media zijn momenteel bezig met een doodsstrijd, zij verwachten hun redding vooral van de linkse partijen. Alles wat momenteel door de P.O. en de kwaliteits *kuch* media op politiek niveau wordt uitgezonden dient uitsluitend en alleen het doel om hun doodsstrijd te rekken.

Geen enkele leugen of infomatie manipulatie wordt momenteel door het links journalistiek geteisem geschuwd om schade bij rechtse en objectieve partijen aan te brengen. Juist deze hemeltergende informatiemanipulatie zal er voor zorg dragen dat wij eindelijk van deze manipulerende leugenaarsbende afkomen.

Vooral de zwakkeren in de samenleving moeten tegen het links journalistiek geteisem beschermd worden, immers velen politieke zwakzinnigen geloven onterecht nog steeds in de journalistieke objectiviteit en -vakbekwaamheid.

Ksi-Ziks | 28-02-06 | 13:05

Grove schande dat deze mensen hun geboortedorp/land graag vredig en kalm willen houden!!
Zodra ik de kans krijg ga ik ook maar nederland verlaten.Deze mensen worden belachelijk gemaakt,allochtonen klappen in hun handjes,en scholieren op een gemengde school weten al helemaal niet meer wat ze moeten denken en proppen maar ali B ft arkon in hun mp3 speler.
Ik wens deze "kaalkoppies" succes,...(die ongeacht hun extreme uiterlijk het beste voorhebben met de ouderen,kinderen,mannen en vrouwen.)
*denkt even aan de manier waarop mensen van jong tot oud geterroriseerd
worden door sommige scootah-mongeaulen*

de grote Anti | 28-02-06 | 10:06

zozo, eindelijk de link uit de eerdere comments geplukt!!

prestodegekste | 28-02-06 | 09:02

tja Jan... dat zijn de countereffects.
Ik wil ook niet alle bj-dragers over 1 kam scheren, het verschil tussen een echte skin of neo's is snel gemaakt.

Die neotjes krijgen harde klappen hier in utrecht. Soms staat er weleens een groepje brabantse boeren op het station om over te stappen of een feesje in d ejaarbeurs bij te wonen, maar die gaan liever zo snel mogelijk weer de stad uit. En terecht. Dat daarbij ook weleens "onschuldige types die toevallig dezelfde klederdracht hebben" een paar tikken krijgen is jammer, maar niet onvermijdelijk

Pheser | 28-02-06 | 08:39

Ik ken zo'n uberracist van vroeger, die is tegenwoordig moslim (waar gebeurd)

Pannie | 28-02-06 | 03:19

@vander F 28-02-06 @ 02:28/02:30
LOL - Welterusten!

crixus | 28-02-06 | 02:37

daad bij woord.

vander F | 28-02-06 | 02:30

/
?
****????****
1+1= bedtijd
//error//
runtime
1025 hours
*Windows Vista komt met 6 versies, veel plezier nog*
?

vander F | 28-02-06 | 02:28

@vander F 28-02-06 @ 02:23:
Ja, dat dacht ik al... Radiokies, kkk mutsje en gouden snoeimes...

crixus | 28-02-06 | 02:26

Maar goed, ik zou nu reeds in de stede liggen.
*voegt nu woord bij raad*

vander F | 28-02-06 | 02:24

@crixus 28-02-06 @ 02:18,
onzin, alleen effectief met een werkende radiokies..

vander F | 28-02-06 | 02:23

@vander F 28-02-06 @ 02:11:
Zeau filmpje afgelopen... Wat is dat voor raars, die Ars Magica onzin?

crixus | 28-02-06 | 02:18

waakzaamheid blijft geboden.

vander F | 28-02-06 | 02:11

De 'Judenrein' gedachte duikt op de meest onverwachte plaatsen op.

vander F | 28-02-06 | 02:09

@Reetpeper 28-02-06 @ 02:03,
NSB niet idd.
Belangrijke Moslims hadden echter goede connecties met de Führer.

vander F | 28-02-06 | 02:06

Bij de NSB zaten in begin tijd idd joden. Geen moslims echter.

Lees de Mussert biografie van Jan Meyer maar

Reetpeper | 28-02-06 | 02:03

Tell'm Max....

vander F | 28-02-06 | 02:00

@crixus 28-02-06 @ 01:50,
bye.
@Karel Doorman 28-02-06 @ 01:50,
eauk lekker tieften.

vander F | 28-02-06 | 01:58

@vander F 28-02-06 @ 01:42:
BBC2, Ja ik kijk er al een tijdje naar... Vandaar da'k afwezig was/ben...

crixus | 28-02-06 | 01:50

Truste? Wat moet ik trusten, wie kan ik nog trusten? "Trust is a m.f. loco" zei een wijze rapper die zichzelf heeft vernoemd naar een stripfiguur dat bijna president van Amerika is geworden. O wrede wereld, tot later.

Karel Doorman | 28-02-06 | 01:50

Christoper Walken,
geyl.

vander F | 28-02-06 | 01:42

@Karel Doorman 28-02-06 @ 01:31,
we zullen zien,
truste.

vander F | 28-02-06 | 01:39

@CoJoNes 28-02-06 @ 01:30,
maar nu nog niet.
Afrika en Midden Oosten warm houden ter afleiding.
zoiets.
Transitie is onvermijdelijk.
*ik moet nu even een muziekje vastleggen*

vander F | 28-02-06 | 01:34

Oei, grof taalgebruik waarschuwing.

Karel Doorman | 28-02-06 | 01:34

Voor de Chinezen maakt het natuurlijk niets uit of ze nu de olie betaalt met dollars of euro's. Misschien zouden de Iraniërs er beter aan doen om de koers in Yuan uit te drukken.
Bij de weg. Veel grote ondernemingen drukken hun hun omzet uit in dollars, ook Shell. Dus als het 80 tot 100% zeker is dat de dollar in waarde vermindert als Shell gaat handelen op de Iraanse beurs, dan zal Shell daar niet gaan handelen.

Karel Doorman | 28-02-06 | 01:31

@vander F
Ik denk dat China economien kan maken, maar vooral ook breken. Je wilt niet weten wat de belangen van China zijn in bijvoorbeeld de Rotterdamse haven. Op een dag zeggen ze gewoon: Sambal bij? Kost 1 euro!

CoJoNes | 28-02-06 | 01:30

Optimist hè?

vander F | 28-02-06 | 01:29

@CoJoNes 28-02-06 @ 01:23,
natuurlijk speelt China onderhand mee.
Maar nog geen grote speler.
Afwachten.
Iran wil de Dollaar slopen,
dat gaat niet sprongsgewijs lukken.

vander F | 28-02-06 | 01:27

@Karel Doorman 28-02-06 @ 01:19,
ik geloof niet dat het 'grootkapitaal' de touwtjes uit handen geeft.

vander F | 28-02-06 | 01:24

Het is toch ietwat naief om te denken dat alleen de europese en amerikaanse rente er toe doen. China heeft een enorm exportoverschot en kan simpelweg de valuta bepalen. Als zowel europa als amerika lage rentestanden heeft, is het lood om oudijzer. China krijgt zometeen de economische macht gewoon in de schoot geworpen. linksom of rechtsom.
Als ik dan nog even mag verwijzen naar de 'deal' die China en Iran gesloten hebben over ondermeer olie. tsja. When black friday comes, zong steely dan al eens.

CoJoNes | 28-02-06 | 01:23

@cojones 0:33 Er werd ook vanuit gegaan dat de VS wat biljetten bij zou drukken om dat te kunnen financiëren en de zogenaamde uitverkoop van obligaties werd door de newropeanen gezien als het verlies van vertrouwen van Amerikaanse investeerders in de eigen economie, een groot onheilsteken. Volgens Middelkoop is er echter een soort witwas-operatie gaande, de oorlogsbuit moet waarschijnlijk worden verdeeld.

Karel Doorman | 28-02-06 | 01:19

Het was gezellig voor zover ik het volgde (ben toch meer van het real-time discussieren), maar ik ga maar eens tv kijken. Morgen toch pas om half 4 actief wezen.
"Ik weet niet hoe het op de kijkers thuis overkwam, maar hier in de studio was het weer sen-sa-tioneel!"

Framoes | 28-02-06 | 01:17

Het gaat mij niet om de centen maar de lieve vrede.
Als men de 'zaak' in het algemeen rustig kan houden, graag.
Als de stront tegen het plafond spat, zien we wel weer verder.
Ik kan snel schakelen.

vander F | 28-02-06 | 01:15

@vander F 28-02-06 @ 00:58
Met beleggen spek je uiteindelijk alleen maar de kas van de grote jongens. Kleine beleggers draaien vaker verlies (evt quitte) dan dat ze geld maken met beleggen.
Tenzij je natuurlijk veel verstand hebt van beleggen en alle loopholes binnen die wereld, waardoor je toch richting oplichten gaat. Niet dat niemand dat doet, integendeel...

Framoes | 28-02-06 | 01:08

Lage rentes dus,
aan weerzijden van de oceaan...

vander F | 28-02-06 | 01:03

@CoJoNes 28-02-06 @ 00:48:
Wat was ook alweer de laatste daad van Alan Greenspan?

"Greenspan's last act: 14th Fed rate hike
The Federal Reserve said Tuesday it was raising a key interest rate by a quarter of a point to 4.5 percent, its 14th consecutive such move. (...) Although recent economic data have been uneven, the expansion in economic activity appears solid," the Fed said in a statement. "Core inflation has stayed relatively low in recent months and longer-term inflation expectations remain contained. Nevertheless, possible increases in resource utilization as well as elevated energy prices have the potential to add to inflation pressures."

Dat laatste zinnetje geeft wel ongeveer aan hoe de federale bank de toekomst ziet. Als er al iets met de rente gebeurt gaat 'ie omhoog en dat kan de VS ook niet echt hebben...

crixus | 28-02-06 | 01:00

Als de rente van de Euro hoog is,
is het interessant om korte termijn beleggingen te doen,
fast money.
Staatsleningen b.v. leveren dan leuk op>>Euro aantrekkelijk.
Ergo.
Verminder de aantrekkelijkheid van de Euro,
wat een speels gemak is in het huidige 'onduidelijke' Europa.

Europa laat z'n kaarten niet zien?

vander F | 28-02-06 | 00:58

@vander F
En wat gebeurt er als Europa de rente verlaagd? Is ook niet zo lekker voor de dollar. Amerika heeft totaal geen ruimte om de rente te verlagen.

CoJoNes | 28-02-06 | 00:48

LOL@Blunt

CoJoNes | 28-02-06 | 00:46

@vanderF
Hoeveel Euri denk jij dat China heeft. Stel nou eens dat China de overslag niet meer laat plaats vinden in 010 of Antwerpen? Zou het voor Europa ook niet verdomd interessant zijn om het risico te spreiden? Die dollar gaat toch wel een keer onderuit, waarom zou je dan toch eerst nog ruzie maken met je Chinese vrienden? Vragen, vragen, vragen.

CoJoNes | 28-02-06 | 00:45

Ik was net even op de site van de NVU (de Nederlandse Vereniging van Urologen).
Wel een hoop gezeik, maar nergens de naam van dr. C. Kusters.

Bunt | 28-02-06 | 00:45

@CoJoNes 28-02-06 @ 00:37,
wie zegt dat Europa dat gaat ondersteunen,
ik zie dan een renteverlaging/bevriezing aankomen.

vander F | 28-02-06 | 00:40

@vander F
Wel als China straks de olie in euro's gaat betalen en uit Iran haalt, dacht ik zo.

CoJoNes | 28-02-06 | 00:37

Alleen lullig dat er door Nederland honderden Miljarden zijn geinvesteerd in de Vs.
Het lijkt me dat we dat niet echt kunnen missen.
Het stuk waar we het over hebben rept ook van een schoksgewijze aanpassing van de dollar door een paar externe actoren.
Daar staat niemand op te wachten.
ik verwachte een massieve weerstand van de VS, Europa en Japan tegen die grappen.
China, iran en Rusland zijn, nu nog niet, in staat een deuk in de Dollar te slaan.

vander F | 28-02-06 | 00:34

@Karel Doorman 28-02-06 @ 00:14:
Als ik dat interview lees, kan ik nou niet meteen zeggen dat het artikel van LEAP/E2020 onderuit gehaald wordt. Integendeel. Het financieren van een begrotingstekort met eigen middelen, komt neer op mijn dubbele bankrekening met dubbele cheques(papieren creditcards, jongens en meisjes) in mijn studententijd. Dat gaat een keer fout. Ik kon toen mijn ouders tenminste nog lief aankijken.

CoJoNes | 28-02-06 | 00:33

@Karel Doorman 28-02-06 @ 00:14:
Dat laatste wat je zegt is ontegenzeggelijk waar. De US economie is sinds het einde van WOII feitelijk een oorlogseconomie. Elke president heeft dan ook z'n eigen buitenlandse avontuurtjes gekend, juist om het gigantisch militaire apparaat te rechtvaardigen. Bovendien stemmen alle afgevaardigen en senatoren mee omdat de wapenindustrie in de VS over alle staten is verdeeld, dus in elke staat is er een economisch belang te verdedigen.
De uitdrukking "sigaar uit eigen doos" bestaat dan ook niet in het Amerikaans/Engels. Wel "sigaar in de doos van een stagaire".

crixus | 28-02-06 | 00:28

Een oom van mij uit de monetaire wereld zegt al jaren dat 60 cent tenopzichte van 1 gulden reel behoort te zijn.
Wat is dat,
$1,35 per 1 ? ?

vander F | 28-02-06 | 00:22

@Karel Doorman 28-02-06 @ 00:14,
ik kom uit de medische hoek,
een percentage van 80% zegt geen reet,
soms toch 20% defintief wijlen.

Maar het begrotindstekort in de VS baart me wel zorgen....

vander F | 28-02-06 | 00:17

@CoJoNes 28-02-06 @ 00:11,
welcooooo0000ooome... to the machine.....

vander F | 28-02-06 | 00:15

Ik zet net mijn kijkbuis uit dus als ik nog even mag reageren op dat artikel van de newropeanen, wat een ongelooflijke opeenstapeling van speculaties. 80% kans dat het allemaal uitkomt, natte vinger in m'n reet. De Iraanse oliebeurs moet nog worden geopend en wellicht zal geen enkele eu-lid daar willen handelen, want elk voordeel hep z'n nadeel, we willen toch zeker geen ruzie met Amerika. Ook de verplaatsing van Amerikaanse staatsobligaties naar het buitenland is een vraagteken. Bert Middelkoop, zegt dat de VS in zichzelf investeert dmv een kaaiman-eiland-constructie. www.daanspeak.com/InterviewMiddelkoop0...
In principe kan de VS zoveel dollars drukken als ze willen maar of ze dat ook doen is wat anders, de "m3 cijfers" hierover zijn dus niet bekend. Bovendien heeft de sterke dollar ervoor gezorgd dat de VS nu met een handelstekort zit. Een zwakkere dollar leidt dus zeer waarschijnlijk tot het omgekeerde (mits er geen mondiale economische crisis komt).
Een belangrijke economische factor wordt ook vergeten en dat is de wapenindustrie. Vrede zou pas een echte economische ramp voor de VS zijn.

Karel Doorman | 28-02-06 | 00:14

@mid-rechts 28-02-06 @ 00:06,
gewoon korte strakke comments,
geen lappen aan besteden.

vander F | 28-02-06 | 00:11

De pagina waar die quote vanaf komt, heeft in juli 2005 al een leuke kijk op het LEAP artikel. www.untergeek.com/?p=585

CoJoNes | 28-02-06 | 00:11

@ CoJoNeS het heeft mij ook een beetje verbaasd dat er min of meer een sympathie voor die kaalkopjes is onder de reaguurders. M'n lange lap tekst zal niet veel uitwerken, het wordt dus tijd voor een paar mooie oneliners om dat laatste stukje sympathie weg te nemen. Misschien vallen er nog een paar te redden ;).

mid-rechts | 28-02-06 | 00:06

"The enemy of my enemy is my friend. This is only true insofar as mutual self-interest remains secure, otherwise the enemy of my enemy will become yet another enemy later on."

CoJoNes | 28-02-06 | 00:04

Eén rondje zappen levert me goeddoeme een keer of 8 kernafval op. Moet toch niet gekker worden.

CoJoNes | 28-02-06 | 00:01

@minck
Vooral die knoop-in-je-zakdoek uitspraak "de vijand van mijn vijand is mijn vriend" is veelzeggend. Wel voor de hand liggend, overigens.

CoJoNes | 27-02-06 | 23:59

@minck 27-02-06 @ 23:49:
Is me allemaal allang bekend. Als jij dit allemaal even gaat lezen:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/012579.h...
Als je uitgelezen bent (over een uurtje of 3-4) praten we verder, ok?

crixus | 27-02-06 | 23:59

@ crixus 27-02-06 @ 18:02
: Lees dit maar eens!
www.geocities.com/mediacontrole/handsc... islamitische SS-divisie 'Handschar'

Hajj Amin al-Husseini was de groot-mufti van Jeruzalem en voor en tijdens de Tweede Wereldoorlog een overtuigde medestander van de nationaal-socialisten. Toen Hitler in 1933 in Duitsland aan de macht kwam, zag Husseini in hem een partner in zijn strijd tegen de joden. Om zijn steun te betuigen vertrok hij naar het Derde Rijk en bezocht hij verscheidene concentratiekampen. Hij moedigde Hitler aan om de volkerenmoord ook toe te passen op de joden van Noord-Afrika en Palestina.

minck | 27-02-06 | 23:49

@CoJoNes 27-02-06 @ 23:38:
Ik vond Mirrorman @22:12 geen reactie waardig. 't Is natuurlijk tenenkrommend dom en achterlijk, maar als je op elke achterlijke mongolenscheet moet reaguren heb je een dagtaak.

crixus | 27-02-06 | 23:49

Heb de uitzending net ziten kijken, en weet niet wat ik moet vinden. Die Custers is wel iemand met wie ik graag het debat zou willen aangaan... maar z'n aanhangers........

brutus68 | 27-02-06 | 23:47

@CoJoNes 27-02-06 @ 23:31:
Ik heb gekozen voor BvD vanavond...

crixus | 27-02-06 | 23:44

@CoJoNes 27-02-06 @ 23:38,
laat dat duidelijk zijn.

vander F | 27-02-06 | 23:43

@vander F
Ik bedoelde eigenlijk meer dat vanavond eigenlijk niemnad op ze in is gegaan. Mirrorman heeft een vruchteloos postje gespamd, maar werd niet op gereageerd. Natuurlijk moeten die kaalkopjes met de nodige regelmaat in hun bek gescheten worden.

CoJoNes | 27-02-06 | 23:38

@kentika 27-02-06 @ 23:20,
hohoo, we schijten met grote graagte op kaalkopjes,
wie weet groeit er nog eens haar op.
Maar getalsmatig en maatschappelijk een niet significante stroming in het Koninkrijk der Nederlanden.
Laat niet onverlet dat het gajes regelmatig virtueel getuchtigd dient te worden op GS.

vander F | 27-02-06 | 23:36

Check mike en thomas

CoJoNes | 27-02-06 | 23:31

@ CoJoNes
je hebt gelijk, ik kon mezelf even niet bedwingen.

kentika | 27-02-06 | 23:25

@kentika
idd stuitend pathetisch. Wel leuk om te zien dat niemand op die gasten ingaat.

CoJoNes | 27-02-06 | 23:23

leuk van die reaguurders die, zolang niet iedereen het met ze eens is, er niet openlijk achter durven gaan staan, maar toch duidelijk laten doorschemeren dat ze het roerend met deze bende kampmongolen eens zijn.

'kaalkopjes zijn tenminste niet gewelddadig'
nee, niet zolang je geen neger bent, ongelooflijke flapdrol.

kentika | 27-02-06 | 23:20

Nuance is belangrijk, of je nou links, rechts of midden bent.

Framoes | 27-02-06 | 23:15

@crixus
excuus voor mijn twijfel aan je intellectuele capaciteiten. I was way out of line.

CoJoNes | 27-02-06 | 23:13

@Framoes 27-02-06 @ 23:05:
Ik begrijp je goed...
Het kan hier uitermate gezellig zijn, en die reaguurders die constant hun eigen open deuren intrappen (gaaap) die negeer ik, tenzij ze echt onzin uitkramen.

crixus | 27-02-06 | 23:09

@crixus 27-02-06 @ 22:52
Het kan hier dus ook gezellig zijn ipv van een links-rechts heen-en-weer discussie waarin links Fortuyn, en rechts Bos er constant bijhaalt.
Ja dat lees je goed: links fortuyn, rechts bos.

Framoes | 27-02-06 | 23:05

@CoJoNes 27-02-06 @ 22:54:
Dat was me wel duidelijk...
@Karel kwakbol 27-02-06 @ 22:59:
Dat hoeft ook niet, dat linkje maakte meer dan genoeg duidelijk!
Wij eten het hier met vanillevla, dan is het best te doen... Volgens mij moet een puddingbuks daar ook maar eens bij in de buurt komen!

crixus | 27-02-06 | 23:04

@mid-rechts
Natuurlijk heeft dit niks met rechts te maken, tenminste als je met rechts liberaal bedoelt. Au contraire. Deze jongens liepen de godganse uitzending te smeken om overheids regulering. Niet echt een rechts(liberaal) standpunt.

CoJoNes | 27-02-06 | 23:01

CoJoNes
Ja, maar dat wilde ik niet zo expliciet zeggen.

Karel kwakbol | 27-02-06 | 22:59

Flathead,
Je doet je naam eer aan.
Wie heeft het over het socialistenclubje van Maorijnisse?

Bunt | 27-02-06 | 22:55

@crixus
volgens mij bedoelt Karel van die lange zure stengels

CoJoNes | 27-02-06 | 22:54

Dat sommige reaguurders hier die "lIJer" van de NVU wel wat vinden hebben, ook al verpakken ze dat mooi in dat ze het met sommige standpunten eens zijn. Valt wel een beetje te begrijpen uit dat filmpje van meneer. Hij komt op het eerste gezicht niet onsympathiek over, is beleefd en heeft goede manieren. Wanneer meneer het over die villa-wijk heeft met slagbomen (die ik overigens niet heb gezien) heeft ie wel een punt, maar je merkt gewoon dat hij zowieso geen menging wil hebben van "rassen", of die rijken dat nou willen of niet, maar die slagbomen komt hem hier gewoon even goed uit om te scoren en om z'n werkelijke mening over die "rassen" nog een beetje te kunnen camoufleren. Maar wanneer je door z'n gel*l heen prikt, merk je wat voor een man het is, de VPRO had beter moeten doorvragen over de Joden en de 2e WO en 100% dat ie dan de fout in gaat, al vind ik dat ie dat zowieso al gaat. Extreem-rechts lijkt misschien raakvlakken te hebben met "rechts" of "mid-rechts ;)" maar heeft dat in mijn ogen dus totaal niet. Het is niet-voor-niets EXTREEM-RECHTS!

mid-rechts | 27-02-06 | 22:53

@Karel kwakbol 27-02-06 @ 22:49:
Oh, we hebben in dat topic van alles en nog wat besproken. Echt een soort GSSC op zondag...

crixus | 27-02-06 | 22:52

crixus
Ik ben gestopt met het lezen van dat topic toen ik al die GTF ( www.vrom.nl/pagina.html?id=9164 ) reacties zag.

CoJoNes
Ik denk dat Bush daarin niet zal slagen.

Karel kwakbol | 27-02-06 | 22:49

@CoJoNes 27-02-06 @ 22:44:
Heeft hij thee gerookt in plaats van gedronken? *ROFL*

crixus | 27-02-06 | 22:45

Ik hoor net dat de PvdA het wel een goed idee vindt om een islamitische burgemeester in 020 neer te zetten *proest*

CoJoNes | 27-02-06 | 22:44

Bunt

Ik zeg het nog maar eens: NSB=Nationaal-Socialistische Beweging..... met de vette nadruk op Nationaal-Socialistisch, niet te vergelijken met het Socialisme van de SP

Flathead | 27-02-06 | 22:43

@Karel
Bush zal er alles aan doen om dat moment na zijn ambtsperiode te laten plaatsvinden. Het zal spannend worden wat Saudi Arabie gaat doen, als Iran de oliebeurs in euro's opent.

CoJoNes | 27-02-06 | 22:38

@Karel kwakbol 27-02-06 @ 22:31:
Ik verdien geen credits, het is een linkje van vanderF gisteravond in een ander topic. We hebben er gisternacht al over zitten bomen. Maar 't blijft interessant idd.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/012616.h...
(een beetje aan 't einde...)

crixus | 27-02-06 | 22:35

VPRO uitzending geeft een duidelijk beeld van de rechtervleugel van het socialisme. Opvallend het toch wel geringe verschil met de linkervleugel van het socialisme.

@crixus
Interessante link. Gezien de enorme staatschuld van de VS is het wachten op 'De Dag dat de Dollar valt' of een nieuwe oorlog.

Karel kwakbol | 27-02-06 | 22:31

Bij de NSB zaten voornamelijk socialisten.
Hoe links is die rechtse club van Constance eigenlijk?

Bunt | 27-02-06 | 22:28

@CoJoNes 27-02-06 @ 22:18
En dat alleen om hun 'green ones' te beschermen.

Framoes | 27-02-06 | 22:21

"100 Items to Disappear First in a Panic" handig zo'n lijstje uit het pre y2k tijdperk.

wel een eng stukkie van die newropeans.

superjan | 27-02-06 | 22:20

@CoJoNes 27-02-06 @ 22:13:
Het is een beetje zoals 'totally fucked up' daar reaguurde:
"basically, china, saudi-arabia and japan own a very large portion of usa. you guys have already sold your country."
Hij vergat dat ons ABP, Shell, ING en ABN-AMRO half New York al jaren bezitten.

crixus | 27-02-06 | 22:19

@Framoes
Precies en de grap is dat niemand precies weet hoevéél er precies geprint gaat worden. Ben je lekker mee

CoJoNes | 27-02-06 | 22:18

@CoJoNes 27-02-06 @ 22:13
Dat is waar, en veel geld printen zorgt meestal toch voor een dalende waarde van de valuta?
Amerika is weer eens bezig...

Framoes | 27-02-06 | 22:16

@Framoes
misschien wel, misschien ook niet. Money printing, zonder inzicht te hoeven geven in de hoeveelheden, zou mi best eens voor de nodige onrust kunnen zorgen.

CoJoNes | 27-02-06 | 22:13

Nederland moet ook dringend opgeschoond worden, dus een prima initiatief.

Al vind ik de NVU een beetje dwaasjes, maar het geeft wel een voorbeeld voor de rest van het kabinet dat we het meer dan ZAT zijn.

MiRRoRMaN | 27-02-06 | 22:12

@CoJoNes 27-02-06 @ 22:02
Wiskunde... laat ik nou ergens niet echt een held in zijn. De wiskundeknobbel is denk ik naar m'n broer gegaan.

Framoes | 27-02-06 | 22:12

Dat verhaal is wel gebaseerd op een aantal dingen die niet vast staan. Zoals wel vaker loopt dit geheid los.
Maar toch ga ik even een Grolschje pakken, want bij zware kost hoort een lekker biertje.

Framoes | 27-02-06 | 22:11

@CoJoNes 27-02-06 @ 22:02:
Ik kwam ook bij 9 uit, maar dat zei me niet zoveel... Enneade?
De negen Egyptische goden, pyramides, Hermetische filosofie, Vrijmetselaarij, Illumnati... Ach natuurlijk... de kosmische orde verklaard ;-)

crixus | 27-02-06 | 22:07

@vanderF
beide getallen deelbaar door 3, levert 2 priemgetallen op. Meer zich ik niet.

CoJoNes | 27-02-06 | 22:02

@vander F 27-02-06 @ 21:55:
Bel Robbert van den Broeke maar even, of anders Jomanda...

crixus | 27-02-06 | 22:00

Kabala is eauk goed.

vander F | 27-02-06 | 22:00

Ben nu aan 't lezen. *lange stilte*

Framoes | 27-02-06 | 21:58

Framoes horen we het eerste half uur niet meer, ik moest em ook twee keer lezen voordat het indaalde.

CoJoNes | 27-02-06 | 21:56

@iedereen,
misschien een getallen freak die de duistere betekenissen van 21:51 kan doorgronden?
*alu-folie mag je NU verwijderen*

vander F | 27-02-06 | 21:55

CoJoNes 27-02-06 @ 21:51
vander F 27-02-06 @ 21:51
vander F 27-02-06 @ 21:51
Dussss.... zal het nu duidelijk zijn denken jullie? ;-)

crixus | 27-02-06 | 21:52

@Framoes 27-02-06 @ 21:45:
Zie mijn post 21:42

crixus | 27-02-06 | 21:51

@Framoes
het is die link die crixus gepost heeft om 21:42

CoJoNes | 27-02-06 | 21:51

@Framoes 27-02-06 @ 21:45 [go at] > crixus 27-02-06 @ 21:42

vander F | 27-02-06 | 21:51

Welke LEAP link? Kan iemand 'm aub nogmaals posten?

Framoes | 27-02-06 | 21:45

Sinds wanneer hoort Ravenstijn bij Nederland? (retorische vraag, zoek dus niet, het antwoord volgt) Sinds 1805 en daar heeft Napoleon voor gezorgd. Daarvoor behoorde de stad tot het hertogdom van Kleef. Het huisje wat aangewezen wordt, de kerk op de achtergrond, de oude stadspoort enz, terwijl meneer de nazi verkondigt dat dit echt authentiek Nederland is, is dus Duits. Nah ja, er hat es nicht gewusst.

Karel Doorman | 27-02-06 | 21:44

@CoJoNes 27-02-06 @ 21:37:
Ach ja, al dat patriottistische geneuzel van die Amerikaanse 5e colonne. Breek me de bek niet open... "Stockpile firearms and ammunition, canned ham and baked beans, we're going need them y'all..."
Dan zeg ik: "yippie-a-yee motherfucker!" (vrij naar Bruce Willis)
Maar dat was daar waarschijnlijk weggejorist geworden.
Even linkje d'r bij zodat iedereen weet waar we het over hebben:
newropeans-magazine.org/index.php?opti...

crixus | 27-02-06 | 21:42

@CoJoNes 27-02-06 @ 21:16,
ik had die link weer via Donkerdoorn ofzeau.
Ik kon niet meer precies herleiden van wie maar vond het ook zeker verspreidenswaard.

vander F | 27-02-06 | 21:38

LOL @ crixus
And something GWB would do to save his own ass. I'm counting the days till the shit hits the fan. I'm excited really... I'm going to enjoy every minute of it!

CoJoNes | 27-02-06 | 21:37

Alles wat eenzijdig is is blijkbaar paranoide. Iedereen die weet dat hij/zij eigenlijk te eenzijdig is en te ver gaat denkt dat hij/zij wordt gevolgd.
Kijk maar naar extreem-rechts, links, en Gretta Radiokies.

Framoes | 27-02-06 | 21:36

De NSB had veel Joden onder de leden. Tijdens de oorlog is met 2e klasse spoorrijtuigen een groep zogenaamde Barnevelders via Teresienstadt richting Zwitserland vervoerd. Daar zaten ook Joodse NSB-ers met hun familieleden bij. www.villabouchina.nl/ www.groene.nl/1998/20/xs_barneveld.htm...
Het is jammer dat er zo gebrekkig en gekleurd geschiedenisles gegeven wordt op Nederlandse scholen. Grijs is toch echt de kleur van WO2 in Nederland.

bromm | 27-02-06 | 21:25

@CoJoNes 27-02-06 @ 21:16:
Gaat vandaag beetje stroef idd. Maar kan natuurlijk gewoon onderhoud zijn.
Ja, dat LEAP linkje deed het in mijn netwerkje ook verdomd goed. Ik wacht nog op werkelijk intelligente commentaren, maar iedereen heeft toch zo iets apatisch van eerst zien dan geloven.
Foie Gras is op trouwens. 'k Heb nog wel een blikje kaviaar in de koelkast. Ik vreet die rommel niet.

crixus | 27-02-06 | 21:21

"also also alsooooo"

foto | 27-02-06 | 21:20

@kroopsel
z'n vriendin was wel speciaal voor die uitzending bij em weggegaan.

CoJoNes | 27-02-06 | 21:18

@kroopsel
z'n vriendin was wel speciaal voor die uitzending bij em weggegaan.

CoJoNes | 27-02-06 | 21:17

Zou Constant speciaal voor de uitzending zijn snorretje hebben afgeschoren?

kroopsel | 27-02-06 | 21:16

@vander F
Dito.
Heb vandaag je linkje van LEAP vorstelijk rondgestuurd, werd meteen platgebeld of het geen HOAX of iets dergelijks was. Mensen schrikken zich de typhus als ze het lezen.

CoJoNes | 27-02-06 | 21:16

Jezus wat is het laden van pagina's op GS tergend langzaam bij mij.
Iemand hier ook last van?
*Ddossende AFA's?*

vander F | 27-02-06 | 21:12

Na het zien van die docu gisteren, heb ik vanochtend mijn bank eens even gebeld. Dat Kaalkopje daar wist van niks, en zei op zo'n toontje: Ach, u moet niet alles geloven wat u op Internet leest, mijnheer .......
Uit d Perigord, hmmm doe d'r maar een toastje foie gras bij. (OK nu heb ik het defineitief verneuqt bij Rabje)

CoJoNes | 27-02-06 | 21:09

@CoJoNes 27-02-06 @ 20:56:
Heb ik ook nog liggen! Uit de Perigord, 1998... Ik zal 'm ff ontkurken, op temperatuur laten komen en laten ademen.
Zuipen we ondertussen even een biertje uit Tukkerland.
Nog goud of Britse Ponden of Zwitserse Franken gekocht vandaag? (lijken me ook goede vluchtvaluta)
Nog even een on-topic comment om te voorkomen dat het weggejorist wordt:
Die kudtkaalkopjes van gisteren moeten mooi in Ravensteijn blijven. Heeft niemand er last van.

crixus | 27-02-06 | 21:04

Grolschje maar crixus, een fijne Pinot Noir is ook best lekker.

CoJoNes | 27-02-06 | 20:56

Srpski Tigar 27-02-06 @ 20:25
Sorry ik ga bijna dubbelposten want door mijn spelfouten komt de inhoud niet over en vind dat deze keer wel belangrijk.
Geeft niks hoor dat nederlands, ik jou goed begrijpen en de inhoud veel vervelender vinden. Eerst even een lesje nederlandse cultuur ertussen door, alleen mijn visie erop natuurlijk. Wij Nederlanders kennen 1600, slag bij nieuwpoort en slecht weinige weten waarom ze dat ooit geleerd hebben. Echt boeiend is het ook niet nu in 2006. Waarom vertel ik je dit vraag je je mischien af. Nou, ik dacht eraan ivm de binding aan een volk wat jij in een comment noemde. De serviers die ik gezien heb op tv kennen alle veldslagen van 0 tot nu. Het idee volk en historisch besef, is voor serviers en alle balkan mensen, heel anders als voor nederlanders. Daarom is het van 0 tot nu oorlog daar in de Balkan en drijven wij handel met Spanje en liggen op onze reet daar op de costa's.

spooky | 27-02-06 | 20:55

@superjan 27-02-06 @ 20:42:
Eindelijk een verstandige uitspraak.
@Srpski Tigar 27-02-06 @ 20:46:
Ik maakte daar inderdaad CDCD van naar aanleiding van het eerste reaguursel van CCCC aldaar wat nogal extreem-rechts van signatuur was. Niks mis mee. En in het vervolg van die 3-daagse marathon heeft CCCC er ook alles aan gedaan om dat beeld te bevestigen, totdat hij (jij?) op het laatst hij ook eens toegaf dat Mladic oorlogsmisdaden heeft begaan. Dat is waar het hele topic om ging, namelijk. Niet wie het nog meer hadden gedaan. En ja, als niet tegen een beetje flamen kan, moet je hier niet wezen.
@CoJoNes 27-02-06 @ 20:45:
Grolsch, Wieckse Witte of Palm?

crixus | 27-02-06 | 20:53

Srpski Tigar 27-02-06 @ 20:25
Geeft niks hoor dat nederlands, ik jou goed begrijpen en de inhoud veel vervelender vinden. Eerst even een lesje nederlandse cultuur ertussen door, alleen mijn visie erop natuurlijk. Wij Nederlanders kennen 1600, slag bij nieuwpoort en slecht weinige weten waarom ze dat ooit geleerd hebben. Echt boeiend is het ook niet nu in 2006. Waarom vertel ik je dit vraag je je mischien af. Nou, ik dacht eraan ivm de binding aan een vol die jij noemde. De serviers die ik gezien heb op tv en ken alle veldslagen van 0 tot nu kunnen opdreunen. Het idee volk en historisch besef is voor serviers en alle balkan mensen heel anders als voor nederlanders. Daarom is het van 0 tot nu oorlog daar in de Balkan en drijven wij handel met spanje en liggen op onze reet daar op de costa's

spooky | 27-02-06 | 20:51

@Srpski Tigar 27-02-06 @ 20:46,
laat je niet zo op stang jagen,
je moest eens weten wat we weten maar niet horen te weten.
nou, vooruit,en wat we nog niet weten uiteraard.

vander F | 27-02-06 | 20:51

Volgens mij begrijpt CCCC alias Tigar nog geen fuck van crixus of hij zoekt ruzie.

rosalie | 27-02-06 | 20:51

@CRPSki
ok, was best leuk gedaan, geef ik toe.

CoJoNes | 27-02-06 | 20:51

Gelukkig doen ze niet in Rotterdam mee

Pisvlek | 27-02-06 | 20:49

@superjan 27-02-06 @ 20:27
De ogen van de westerse bevolking gaan langzaam open aangezien ze nu ook problemen krijgen met bepaalde bevolkingsgroepen zoals laatst in frankrijk te zien was.

@CoJoNes 27-02-06 @ 20:34
Heeeejj:D menner de taalexpert is er weer:D

@crixus 27-02-06 @ 20:37
Alleen deze 2, bij de andere vond iemand het nodig om er CDCD van te maken rar ra wie vond dat nodig, oh ja mensen neem het vooral niet op voor de Serven want dan ben je een kaalkoppie op geenstijl.
Oh nee jij maakt geen volk zwart, nou het was aardig duidelijk tegen wie je bent maar goed...
En ja het is nooit te laat om terug te keren en ik kan je blij maken ik ben vaak in Servie en ik ben ook van plan om er te blijven, dus koop en taart en ga het vieren.
En nee kaalkopjes neem ik niet mee ik hoef niks te maken hebben met hun.

Srpski Tigar | 27-02-06 | 20:46

@crixus
lekker man.

CoJoNes | 27-02-06 | 20:45

onheilsprofeet

Mensen met Down-syndroom EN autisme zijn zeldzaam (en ja ik weet waar ik het over heb). Pas op met zulke nodeloos grievende, en tendentieuze opmerkingen. Een ideologie is wat anders dan een persoonlijke visie op zaken.

Flathead | 27-02-06 | 20:45

@CoJoNes 27-02-06 @ 20:41:
LOL... It takes one to know one!
Biertje?

crixus | 27-02-06 | 20:44

@superjan 27-02-06 @ 20:43
;)

CoJoNes | 27-02-06 | 20:44

@cojones> niet eens.

superjan | 27-02-06 | 20:43

@crixus> er is daar in de 2e ww (en daarvoor) heel veel gebeurd. Tito heeft de zaak bij elkaar gehouden. dat de zaak ontplofte is logisch. T is makkelijk om met vingers te wijzen.
Natuurlijk was mladic een beul, maar de chetniks en de bosniers waren net zo hard en medogenloos alleen minder sterk. Duidelijk een case van only losers... no winners.

superjan | 27-02-06 | 20:42

@superjan 20:33:
O man, een paar maanden terug moest er zo'n Italiaanse ik-keten-mezelf-vast activist voor de rechter verschijnen. Die gozer zeek gewoon op z'n stoel. Niet omdat ie nodig moest, maar om te laten zien: ik zeik op jullie. Gore fuck.

Murdockyoufool | 27-02-06 | 20:42

@CCCC
Je hebt wel gelijk overigens, ik denk dat crixus zo'n beetje de grootste fascistische en racistische hond is, die ik hier op GS ben tegen gekomen. Buitengewoon onsympathiek, drinkt altijd alleen. Echt een naar mannetje.

CoJoNes | 27-02-06 | 20:41

@Srpski Tigar 27-02-06 @ 20:25:
Hoeveel aliassen heb je nog meer CCCC? Enfin, we gaan het niet overdoen, maar toch even rechtzetten: Ik maak geen enkel volk zwart, ik maakte ernstig bezwaar tegen het vergoeilijken van oorlogsmisdaden door ene R. Mladic d.m.v. irrelevante websites die moeten aantonen dat de tegenpartij ook oorlogsmisdaden heeft begaan. Alweer: leg me geen woorden in de mond en praat me geen mening aan die ik niet heb.
Maar je was dus te jong ten tijde van de oorlog... Het is nooit laat om alsnog terug te keren. Het schijnt inmiddels tamelijk rustig te zijn, maar daar kun je natuurlijk altijd verandering in aanbrengen. En even on-topic: Neem gelijk wat van die kaalkopjes uit Ravensteijn mee, hebben die ook een nuttige dagbesteding.

crixus | 27-02-06 | 20:37

@Srpski Poes
Als je hier als erg jong kind kwam, kan ik met een gerust hart zeggen dat je goedverdoemme weleens wat meer respect mag hebben voor de Nederlandsche taal. Wat een puinhoop.

CoJoNes | 27-02-06 | 20:34

@murdock>t ergste is dat het van die stinkspanjaarden en italianen zijn die hier komen toerisquatten. met hun stinkhonden okselhaar en greaute bek. van die vieze kleine meisjes met legerjassen en stinkhonden.

superjan | 27-02-06 | 20:33

Extreem-links zuigt inderdaad even hard als extreem-rechts. Persoonlijk heb ik ook een pleurishekel aan krakers. Beetje in andermans huis gaan zitten, stelletje beftekkels. Ik heb ze meerdere keren meegemaakt bij een kort geding om ze een woning uit te krijgen. Zitten ze daar, stinkend en al. Ik dacht vroeger dat dat een verzinsel was, maar die lui stinken echt een uur in de wind. De bode moest er gewoon met een bus Oust achteraan. Da's geen gein. En die gasten hadden zelfs nog de beschikking over stromend water, maar wassen ho maar.

Murdockyoufool | 27-02-06 | 20:31

@tiger>Ik zou precies hetzelfde doen. de serviers hadden meer gelijk dan men in het westen dacht.

superjan | 27-02-06 | 20:27

@iedereen>sorry voor de ondermaatse post, schuld van de bruichladdich single malt. (ps brusselmans en glanconer... echt een aanrader)

superjan | 27-02-06 | 20:26

vluchteling? Ten tijde van de oorlog was ik hier, ik was toen nog een erg jong kind nog geneens in staat om normaal oorlog te voeren.
Ik wou graag heen maar ben tegen gehouden door familie omdat ik gewoon te klein was, en ik kom geen oorlog hier niet uitvechten, ik kwam alleen in een topic hier mijn volk verdedigen die door kortzichtige mensen als jouw zwart gemaakt worden.
En vluchten zal ik nooit, vergis je aub niet met je eigen.

Srpski Tigar | 27-02-06 | 20:25

@vanderf> wat wel opvalt. extreem rechts in net zo klein als 25 geleden. de extreme islam is enorm gegroeid. EN OOK RECHTS. Media clowns zoals clairie polka zoeken als pavlovrespons, iedere keer onder elke steen om een kaalkopje te vinden... om dan te kunnen zeggen... tja kudt dat theo van gogh is vermoord, kudt ook van die rotbendes in de diamantburt, die loverboys, die fatwa's die enorme criminaliteit, maar onze kaalkopjes uit hupplekutteradeel zijn ook heel erg hoor.

superjan | 27-02-06 | 20:23

@spooky
Zijn stellingname over de joden, de gaskamers, de grote rookwolken boven Auswitch. En niet te vergeten de treinen. Neh, alle gekheid op een stokje. Ik ben het met hem eens dat integrasie een kansloos doel is. Dat doe je of je doet het niet, of de regering het nou wil, of niet. En zo niet, zoals nu het geval is, moet je luisteren naar het volk en pas op de plaats maken. Dat hele multiculti verhaal hebben we alleen maar geslikt omdat we te schuchter waren om ertegen in geweer te komen. Alles best, maar niet in mijn backyard. Want daar groeien we wiet!

doktersnuggles | 27-02-06 | 20:23

@spooky 27-02-06 @ 20:12,
ik ga wel naast je staan hoor,
die opgefokte AFA's met hun facsisme retoriek lust ik rauw.
Ik ben geen facsist en jij ook niet en ik laat me niet voor facsist uitmaken,
ik heb het niet zo op geweld maar ik kan me indenken dat je het ineens weet:
ik heb zin om iemand op z'n bek te rammen!
Wat denken ze wel niet.
bah.

vander F | 27-02-06 | 20:20

@spooky 27-02-06 @ 20:12,
tja, extremen, links, rechts, ChristoIslamo,
een pot nat, haat en bijzonder onverdraagzaam allemaal.

vander F | 27-02-06 | 20:15

@OnheilsProfeet
Doe eens relaxed, ik ben onverdraagzaam volk als jij je nu presenteert spuugzat.

spooky | 27-02-06 | 20:15

@OnheilsProfeet 27-02-06 @ 20:07:
U heeft er weinig van begrepen... Satire en subtiele ironie zijn u volkomen vreemd. Mijn commentaar was bedoeld voor CCCC, een Servisch vluchteling voor de oorlog in zijn land en die zijn oorlog hier komt uitvechten via websites.
Iemand die zich in mijn commentaar wellicht zou kunnen herkennen. Vluchten naar een ander land om je eigen hachje te redden... etc...
Je moet eigenlijk ook niet te veel uitleggen hier, de domheid valt snel door de mand.

crixus | 27-02-06 | 20:12

@superjan
Ik als GL stemmer stond oog in oog met tientallen AFA's en vond de confrontatie van hen een centimeter of 30 voor me keihard facist roepend nogal intimiderend, vooral de haat uit hun ogen. Nee ik volg het niet meer, ik wist wel dat ik dan blijf staan en me niet door dergelijk onverdraagzaam volk weg laat schreeuwen.

spooky | 27-02-06 | 20:12

@OH profeet> ach een beetje humor cq overdrijving, Crixus is een prima goser volgens mij.

superjan | 27-02-06 | 20:12

@spooky
Als die antifascisten nu eens nuchter gingen nadenken zouden ze gaan inzien dat ze ideologisch heel dicht bij de NVU staan. Oftewel hup, allemaal gezellie een bruin hemd aan en haili hailoo haila achter een kloon van Ernst Röhm aan.

Barbapoeppa | 27-02-06 | 20:11

@ crixus 27-02-06 @ 19:58
Steek de boel maar in de fik hier, en steek de dijken door om te blussen. Vermoord de helft van de bevolking maar, kan me allemaal niks schelen.

Echt alle post? Of toevallig eentje net niet...

OnheilsProfeet | 27-02-06 | 20:10

@vanderf> heb er vandaag al een stuk of 4 op, want vh ontsteking, maar er zitten er nog wel 2 in mn stripje.

superjan | 27-02-06 | 20:10

@onheilsprofeet + CCCC> alle posts gelezen, zie niet in waar Crixus al die keiharde taal aan verdiend heeft.

superjan | 27-02-06 | 20:08

@superjan 27-02-06 @ 20:04,
aargh, heb je een paracetamolletje voor me?

vander F | 27-02-06 | 20:07

@ Crixus
Ik zou u welhaast een autist met het syndroom van down willen noemen. Laat ik daar maar even mee wachten, maar met zo'n instelling heeft het weinig uw ideologie hier te preken. Het recht van vrijheids van menings uiting word weer eens misbruikt, ik hoop toch niet voor u dat u toevallig bij de verkeerde 50% van de bevolking zit met uw zusjes, pa en mama en vele neven. Hier laat ik het bij, mensen met uw ideologie en gedachtengang zijn zeer lachwekkend.

OnheilsProfeet | 27-02-06 | 20:07

@spooky> het is juist goed om iedereen zijn mening te laten verkondigen. Dan kun je pas kiezen. degenen die met geweld anderen de mond snoeren zitten altijd fout.
links of rechts... t is overigens vaker links dan rechts. dat geweld. behalve islamitisch geweld, dat is dan weer rechts dat gepercipieerd wordt als links, vooral door links want zielig... volg jij t nog?

superjan | 27-02-06 | 20:04

Het aller-aller leukste is het discusseren met zulke naaazies als ze bruine oogjes hebben.
Ik als ernstig arisch typje zie dit als een buitenkansje.
Lekker meelullen,
weg met de negers! Down with the Jews! het land uitschoppen die Turken!
en dan,
als al die vuige buitenlanders opgerot en afgemaakt zijn wordt het tijd om die vuile bruine ogen en bruinhaartjes naar het Walhalla te bevorderen.
Blue eyes rule!!

vander F | 27-02-06 | 20:03

Erg mooi dat die kerel op 'De Witte School' heeft gezeten

Donner Kebab | 27-02-06 | 20:03

Zaterdag op de dam had ik toch bijna sympathie voor zo'n manneke. Komt alleen het plein oplopen en pakt zijn vlag uit zonder eerst kameraad bruinhemden te zoeken. Een hele foute vlaamse leeuw vlag, mensen die met dat soort vlaggen op de dam lopen en een demonstratie voor vrije meningsuiting kapen die haat ik. Maar komt er een brede gast aan van een jaar of 27 en gaat met 5 andere AFA vriendjes van hem dat kind compleet aftuigen. Die laffe actie en de AFA houding in het algemeen zaterdag heb ik hoog zitten. De puber nationalist heeft met zijn underdog positie en de lafheid van AFA even mij, GL stemmer, met andere ogen laten kijken.

spooky | 27-02-06 | 20:00

@CCCC 27-02-06 @ 19:51:
Ik ben zo'n beetje de enige die met je in discussie is gegaan over dat onderwerp, dus dat ik me aangesproken voelde: ja, lijkt me logisch. En ik vind het verder helemaal niet erg als je me klootzak vind of wat dan ook, interesseert me geen bal, maar leg me geen woorden in de mond.
Met die losers is geen oorlog te winnen, maar mocht het er hier van komen: ik ben niet vergroeid met dit land, Canada is groot, leeg en maar 7 uur vliegen. Steek de boel maar in de fik hier, en steek de dijken door om te blussen. Vermoord de helft van de bevolking maar, kan me allemaal niks schelen.

crixus | 27-02-06 | 19:58

@superjan 27-02-06 @ 19:42

Ik weet het, ik had net nog een linkje gezet om te laten zien dat er nog steeds van die mensen zijn maar er had iemand last van:(
Maar om op de topic te reageren ik weet niet wat ze met deze partij willen bereiken het is alleen amusant om ze te zien.

CCCC | 27-02-06 | 19:57

@crixus 27-02-06 @ 19:46
Je voelt je wel snel aangesproken he?
En wat op tv was vond ik lachwekkend, ze snappen niet dat ze voor lul staan, en wat heb je nou weer met je oorlogstrauma, misschien komt de tijd voor jou ook nog wel een keer en dan wens ik je veel succes met deze gasten die jouw land moeten redden.

CCCC | 27-02-06 | 19:51

@pheser> ik baal wel. kaal, dol op bomberjacks en zware schoenen en een kast vol lonsdale. nou ja toch maar de roze polo, windjek en de balletschoentjes aan de komende jaren.

superjan | 27-02-06 | 19:48

Ze moeten deze achterlijke stromingen niet zoveel meer tegenwerken. Hoe meer ze tegen worden gewerkt, hoe meer ze verbroederen en hoe meer aanhangers ze krijgen... Laat die mannen lekker hun liedjes zingen in het openbaar, geef ze geen aandacht, en als je ze ziet lach er om. Zulke figuren mogen vooral niet serieus genomen worden.

OnheilsProfeet | 27-02-06 | 19:48

@CCCC 27-02-06 @ 19:38:
Ik neem aan dat je daar mij mee bedoelt... Ik daag je uit om aan te tonen dat ik het bestaan in WOII daarvan ontkend heb.
En verder: van een mug een olifant maken is ook een vak. Wat gisteren op TV kwam waren een stel randdebielen, sociale outcast, die op geen enkele manier de maatschappij bedreigen. Maar als jij die klootviool in elkaar wil trimmen om je oorlogstrauma van je af te slaan: mijn zegen heb je hoor.

crixus | 27-02-06 | 19:46

Sentimenteel gelul over die goeie ouwe nagelschaar divisie.
Daarbij zeer on-patriottisch, dat gedweep met buitenlandse klupjes,
schaam u, heer Kusters!

vander F | 27-02-06 | 19:46

Toch wel rustgevend dat dit soort kaalkoppies gewoon in hun 'middeleeuwse' dorpjes blijven wonen (Driel, Ravenstein) en niet naar de 'grote stad' Arnhem toetrekken. Ben er laatst een paar in Rome tegengekomen en die waren toch een stuk minder schattig.

Naadster | 27-02-06 | 19:45

Ik heb de bewuste uitzending WEL gezien en ik heb me rot gelachen.

Het is ook puur de schuld van de overheid dat die kerel van " germaanse jeugd nederland" zonder baan zit. Damn... zo kortzichtig allemaal. Ik heb echt geen argument gehoord in die hele uitzending wat moeilijk is om in 2 zinnen te weerleggen.

De opkomst voor zo'n recht extremistische demonstratie bestond alleen uit 14 jarige bomberjacks en wat speedgezichten.

echt te triest voor woorden.....

Pheser | 27-02-06 | 19:44

@CCCC> er waren, zoals Kusters zei, 3 waffen ** divisies, in wiens handen je maar beter niet kon vallen. Die Kusters moet zich niet zo in zijn kaarten laten kijken. Geen groot strateeg gelukkig.

superjan | 27-02-06 | 19:42

superjan 27-02-06 @ 19:29
Je hebt helemaal gelijk maar een hoop mensen moeten er nog achter komen, maar wist je dat er ook mensen zijn waaronder op geenstijl die gewoon ontkennen dat er geen islamitische ss divisies waren.
En fuck die nurd met z'n zielige partij en z'n handschar misschien kruist mijn pad hem nog een keer.

CCCC | 27-02-06 | 19:38

Laat die neonazies maar een demonstratie houden in de Helmondse Heistraat. Stopwatch meenemen om te kijken hoelang dit Herrenvolk in leven blijft als ze blootgesteld worden aan de Hellimondse multicul. Ik geef ze ongeveer een minuut.

Barbapoeppa | 27-02-06 | 19:31

t was een hele goede boeiende docu. chapeau VPRO.

Wat mij vooral opviel is dat het nog steeds hetzelfde kleine kluppie is uit de tijd van Voorpost, die in Breda af en toe triest en kansloos zieltjes probeerde te winnen. t is even kansloos even verkrampt als 25 jaar geleden. Zo'n Kusters, tja uitermate interessant om hem zijn respect voor Handschar en andere arabische waffen ** divisies te zien uitspreken. Alsmede zijn afkeer van onze jeauden. Zeer verhelderend allemaal. Dan doen de vlamingen het een stuk sterker, marketing technisch. De vpro docu bewijst mij eens te meer dat extreem rechts en de extreme islam twee handen op een buik zijn. Dus nogmaals Femke, job, clairy polka en andere softies, besef goed welke adder jullie aan de tolerante borst koesteren.

superjan | 27-02-06 | 19:29

@CCCC 27-02-06 @ 19:14:
Lighten up dude... het is niet elke dag oorlog op GS... Dit is Kososvo niet.
Ik heb de link gezien, vraag is beantwoord: Ja het gaat goed samen dus. Waarvoor dank.
@vander F 27-02-06 @ 19:14:
LOL

crixus | 27-02-06 | 19:25

@crixus 27-02-06 @ 18:02,
doe eens googelen op groot moefti Jerusalem+adolf hitler

vander F | 27-02-06 | 19:14

@crixus 27-02-06 @ 18:57
Let lekker op je eigen meneer de historicus.
Ja ik kom met dat voorbeeld, en wat dan nog? Jij vraagt er toch om?

CCCC | 27-02-06 | 19:14

@doktersnuggles
Wat zei hij dan waar jij het mee eens bent.

spooky | 27-02-06 | 19:12

Hoezo heel mannelijk Hellymond? Ik heb geen trainingspak in de uitzending gezien.

Barbapoeppa | 27-02-06 | 19:10

@defiscus,

helemaal met je eens!!!

Prego | 27-02-06 | 19:09

Alhoewel ik niets moet hebben van extreem rechtse lui vertelt die gast in de documentaire hele ware dingen. Waar ik het helemaal mee eens ben.

doktersnuggles | 27-02-06 | 19:08

"Het leek godverdomme wel of heel mannelijk Hellymond acte de presence maakte."
*gniffel*

Lucasdelinkselul | 27-02-06 | 19:00

@CCCC 27-02-06 @ 18:50:
Ik vind het uitstekend dat je reageert, slechts opvallend dat uitgerekend JIJ met DAT voorbeeld komt... Of juist niet opvallend eigenlijk ;-)

crixus | 27-02-06 | 18:57

@crixus 27-02-06 @ 18:43

Ik reageer op jouw reactie als je niet wil dat er gereageerd word .. wat doe je hier dan?
Maar nazi moslims... in nederland dan speciaal voor jou? De grijze wolven.

CCCC | 27-02-06 | 18:50

@CCCC 27-02-06 @ 18:11:
Ik wist dat het je zou lukken...! Welkom in een topic dat niet over Joegoslavië gaat.

crixus | 27-02-06 | 18:43

Bij de NSB zaten ook joden en moslims hoor.
Ali Mussert en seys zes-en-een-sjekkel?

G-unite | 27-02-06 | 18:37

@linksisooknietalles
"GS wordt steeds politiek-correcter"
Politiek correct gedoe is toch ook geen stijl?

The Beasjt is er wee | 27-02-06 | 18:28

Toch is de stemming in delen van het land vatbaar voor deze groep, zolang er, zoals laatst in Apeldoorn op het station, nog hakbarretjes rond lopen die zonder enige aanleiding een man van een oude echtpaar een gigantische knal voor ze'n hoofd verkoopt, en er blijkbaar niemand een vinger heeft uitgestoken, is dat voeding voor.................

deFiscus | 27-02-06 | 18:15

Natuurlijk uitgezonden door de Immer politiek correcte VPRO. Het Polit-bureau van de staatsomroep nota bene.
Hulde! Over propagandatechnieken gesproken.
Gezien, de gemiddelde reactie van de gemiddelde reaguurder: doe eens verder kijken dan je neus.
Ja, en die kaalkopjes zijn eigenlijk in hun infantiliteit best aandoenlijk.
En tamelijk onschuldig, iedere zool prikt daar doorheen.
Tendentieus Hoxa!
Waar zijn de echte fascisten vandaag de dag?

tering! | 27-02-06 | 18:12

@Hans van Diemen:
Geen historische achtergrond. Gewoon een samentrekking van democratie en dictatuur. Een slimmerik met en hekel aan democratie heeft het bedacht.

Murdockyoufool | 27-02-06 | 18:07

@ Hans van Diemen
Probeer google eens.

King of controversy | 27-02-06 | 18:05

@crixus,
ja, die noemen ze daar Imams.

fuckje | 27-02-06 | 18:05

Democratuur..... hmmm.
Vreemd, op Van Dale geeft dit woord geen treffers maar op google 689.
Iemand bekend met de historische achtergrond van dit woord?

Hans van Diemen | 27-02-06 | 18:02

Wat ik me afvraag: Zullen er ook moslim nazi's bestaan? Gaat toch prima samen zou je zeggen.

crixus | 27-02-06 | 18:02

-weggejorist-

Pimp my Voortuin | 27-02-06 | 18:01

Op zich zijn deze gasten niet zo gevaarlijk. Op het moment als ze hun uiterste best gaan doen om salonfahig te zijn, dan moet je oppassen.

Kingeef1975 | 27-02-06 | 18:00

jah en ik moet naar de kinderechter

omdat ik eieren gooide op een huis

ik zeg ga boeven vangen

Bonzohondevoer | 27-02-06 | 17:59

NSB? Welnee, die jongen is in de war met de JMNA.

Achtertuyn | 27-02-06 | 17:59

@Multikuli 27-02-06 @ 17:26
En als ze al vechten dan ze dat met andere kaalkopjes. Een win-win situatie.

daskapitalist | 27-02-06 | 17:57

Aan de ene kant hebben ze best gelijk, maar moet dat Hitler gedoe nou altijd? Wat kan ik daarvan walgen zeg, terwijl ze nog best goede ideën hadden.

mindflick | 27-02-06 | 17:51

AIVD heeft het er maar druk mee, hofstadgroep, Gretta en nu de kaalkopjes.

Gasten moeten overuren maken.

Kingeef1975 | 27-02-06 | 17:49

@ Grote Denker

Toch aardig van je dat je dat even voor hem doet.

GodfriedV.Bouillon | 27-02-06 | 17:46

Gisteravond nog wel even het slot op de slagboom gecontroleerd, en de bewaker een verse thermos koffie gebracht.

Grote Denker | 27-02-06 | 17:40

Kutsers, of Cutsers, heeft natuurlijk over bepaalde zaken gelijk. Inderdaad, bestuurders die het hardst roepen over integratie wonen zelf in een 100 procent blanke villawijk. Doet me weer denken aan Paul Zakkenvuller. Zijn optrekje stond ook niet echt in de Bijlmer. Dat soort gasten kennen allochtonen van multiculti bijeenkomsten als Festival Mundial. Lekker bewegen op Afrikaanse klanken met je houterige witte reet. Aan de andere kant is Kutsers gewoon een vuile stinknazi die Nederland het liefst gevuld ziet met een gezond, blond Germaans volk. Maar ik vraag me af: zijn die lui uit de docu een blauwdruk voor zo'n volk? Het leek godverdomme wel of heel mannelijk Hellymond acte de presence maakte. Dat kan Kutsers grote vriend, 8, nooit zo bedoeld hebben.

Murdockyoufool | 27-02-06 | 17:38

@linksisooknietalles:
rouvoet was dit weekend op TV en hij was HEEL eng! De CU komt ook al naar je toe deze zomer, in de vorm van een soort josti-band die heeeeel erg "in de heer" is. Kompleet doorgedraaid zijn ze, dat hebben ze weer nadrukkelijk bewezen. Ik dacht in mijn onschuld dat Rouvoet met beide benen op de grond stond, niets is minder waar, ook hij is de weg volledig kwijt. Het leek de eo-landdag wel.
Halleluja.

poktor | 27-02-06 | 17:31

er toetert iemand, zegt de NVU kabouter: "kijk, da's nou een typisch asociaal figuur.... ow wacht, da's toevallig mijn zus...."

LOL !!!

Baron von Proxy | 27-02-06 | 17:30

hellsinger 27-02-06 @ 17:23
Het word alleen maar erger en het word alleen maar beter, en wel tegelijkertijd. De een wil dit, de ander dat. Dat krijg je dan ook. Drink je generaties lang veel alcohol, word je hoofd rood en ga je veel mopperen, dan word je een mopperaar, leef je wat gezonder en geef je veel om je vrienden dan levert dat weer wat anders op. Job start een club om Marocs en Jews met elkaar te laten praten. Moet je eens kijken hoeveel zanikers daar over zeveren....

gevallenverstand | 27-02-06 | 17:29

Ah.. dus de voorwaarde om lid te worden van de kaalkopjes-club, is dat je paranoïde, gewelddadig en schizofreen moet zijn? Riiiiiiiiight......

poktor | 27-02-06 | 17:27

GS wordt steeds politiek-correcter, gelukkig. Foei, stoute kaalkopjes en bruimhemden. Jullie zijn dom. En jullie hebben niets van de geschiedenis geleerd. Gelukkig hebben ze bij de andere politieke partijen helemaal geen enge denkbeelden. Persoonlijk vind ik Gewone-Jan-De-Havenarbeider ook wel weerzinwekkende trekjes hebben. Of die Vos. Of die Kant. Of Donner. Of Halssssssssssssss, nou, dat komt effe m'n bek niet uit. Of Bos.
Ik denk dat ik volgend jaar uit arren moede maar op Rouvoet ga stemmen. Die is wat minder eng dan de rest. In mijn nederige optiek, dan.

linksisooknietalles | 27-02-06 | 17:27


Liever kaalkopjes dan extreem linkse pluisjes. Kaalkopjes zijn tenminste niet geweldadig. Ben het met veel dingen eens, ga er alleen niet als een mongool bijlopen.

Multikuli | 27-02-06 | 17:26

Voor kankeren zie ook het topic over Sheryll Crowe!!

Flathead | 27-02-06 | 17:26

Joden en Moslims in de NSB? Verwart deze man NSB niet met NSE..

GodfriedV.Bouillon | 27-02-06 | 17:24

-edit doe eens geen jihad oproepen-

hellsinger | 27-02-06 | 17:23

En wel een leuke linktip op sargasso hoe ze elders critici aanpakken:
www.thenation.com/blogs/thebeat?bid=1&...

En aangezien ze in Nederland nog altijd gründlicher zijn als een willekeurige bezetter: vergeet allen uw zomertripje maar.

The Beasjt is er wee | 27-02-06 | 17:20

ik herken ook wel het een en ander van leefbaar rotterdam in de toenmalige nsb..

hama | 27-02-06 | 17:20

Ik wist niet dat Van Kooten en de Bie weer sketches maakten?

Jan Passant | 27-02-06 | 17:20

Die lui zijn alleen gevaarlijk als je niet tot hun voorkeursgroep behoort en je ze 's nachts alleen tegenkomt.Ze zijn geen gevaar voor de politiek en ook niet voor de samenleving.De meesten die ik zag kunnen nog niet een goede zin formuleren en uitspreken.Die domkop die zonder gas en licht zat is het ideale slachtoffer voor een Constant Custers die een bepaalde groep mensen de schuld geeft van die jongen zijn armoede en ellende, net zoals Hitler dat vroeger deed.Dat hebben we allemaal meegemaakt en gelukkig bestaat Nederland niet alleen uit Tokkies die in die praatjes van Custers trappen, een groot aantal mensen is in tegenstellig tot die domme ongeschoolde kaalkop wel naar school geweest en zal derhalve nooit de mening van Custers delen zo als men dat vroeger in Duitsland met Hitler wel deed.En Custers zijn ambitie voor de landelijke politiek is alleen maar grappig, hoe meer mensen met hem geconfronteerd worden des te groter zal de afkeer tegen dit soort mensen worden en dan is het heel gauw over met de NVU en aanverwante vriendenclubjes, partijen wil ik ze niet eens noemen.

minck | 27-02-06 | 17:18

@FonyTonie:

Volgens mij schrik je ervan hoeveel onverstandige mensen er zijn (ik wel iig). Kijk naar voormalig Oost-Duitsland en andere Deelstaten bij onze buurtjes waar het allemaal niet zo lekker gaat en kijk hoe het daar met 'nieuw rechts' gaat, schrikbarend goed. Volgens mij is het gemiddeld IQ in deutschland echt niet zo veel lager dan in Nederland (hoewel?).

Spenk | 27-02-06 | 17:18

Jongens, wat een verontwaardiging, reageerders als jinu, defenz en pannie hebben echt dezelfde doelen hier op GS. Alleen Kusters word niet gedreven door Islamafkeer, dat maakt hem niets uit. 'Alleen niet hier'. Hij gelooft in nationale identiteit en de no-remix versie van de toekomst. Lijkt ook alweer veel op veel reaguurders. Alleen heeft hij wat sympathie voor Duitee soldaten uit een bepaald deel van de geschiedenis. Maar dan moet je even flink zijn.

gevallenverstand | 27-02-06 | 17:16

Voor een democratuur moet je uiteraard bij D66 zijn.

The Beasjt is er wee | 27-02-06 | 17:14

Het vervelende van die kaalkopjes is dat ze wel het maatschappeljk probleem zien (dat van die villawijk met slagboom en hek was een goed voorbeeld), maar dan weer met allerlei raciaal Blut&Boden geleuter komen en geen echte oplossing kunnen bedenken. 't Was wel een vermakelijke documentaire verder. Niet echt een eye-opener verder, 't is allemaal al zo'n zeventig jaar bekend.

crixus | 27-02-06 | 17:11

gewaun laten raaskallen - kale kop en bomberjack zijn immers herkenbaar - geen verstandig mens marcheert achter hen aan. Alleen puisterig white-trash is evt. gevoelig voor dit soort gewauwel. Nazi's in pak (Smit) zijn veel gevaarlijker, alhoewel...

FonyTonie | 27-02-06 | 17:11

Jammer dat het volk dat Leefbaar Rotterdam stemt en LPF stemde niet naar dit soort programma's kijkt. Aan de andere kant, ze zouden weer te dom zijn om het te snappen...

JackRandom | 27-02-06 | 17:11

en vooral die rukker uit driel. had zijn hele leven geen buitenlander gezien. tot dat ie in arnhem ging studeren, veel buitenlandse winkeltjes (die wel service en redelijke prijzen hebben) en dat kan echt niet!

kolonel klootoog | 27-02-06 | 17:10

.... ze kennen hun geschiedenis wel!!!! Joden en moslims bij de nsb???!!!

Als Mussert dat had geweten....

Flathead | 27-02-06 | 17:09

dit is de doodssteek voor leefbaar rotterdam

dus.. | 27-02-06 | 17:09

Een betere reclame voor de Publieke Omroep is er niet... Zulke juweeltjes van programma's vindt je echt niet bij de commercielen.

JackRandom | 27-02-06 | 17:08

Is dit soort domheid nou het gevolg van jaren geneuk binnen één familie...

da wizard | 27-02-06 | 17:08

"ik herken veel van de NSB in Leefbaar Rotterdam"
-
Tsss, het is dat ze het zelf zeggen, maar dat wisten wij natuurlijk al lang....

MAXIMO | 27-02-06 | 17:08

jammer dat ze best een leuke start maken en weer over die kutgermanen beginnen, domme blondjes power

Onno Thuis | 27-02-06 | 17:07

Die documentaire heb ik gezien, 't zijn net enge lelleke trollen uit Lord Of The Rings. Het gevaarlijke is dat in het huidige klimaat deze frustroos nu hun kans ruiken.

Lekker Belangrijk© | 27-02-06 | 17:06

schizofreen, paranoide en nog meer van dat soort geesteziektes komen eigenlijk direct bij mij naar voren....

generatieloos | 27-02-06 | 17:05

haha, ben benieuwd!

de Bruinrijder | 27-02-06 | 17:05

Je moet gezien posts hier wel HEEL ERG hard je best doen om geband te worden...

MachineGhost | 27-02-06 | 17:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken