Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

TON wil doodstraf voor transseksuelen

transseksueelton.jpgHa, onze Rutger is niet de enige die last had van het stringente uitzettingsbeleid van Trots op Nederland uitsmijter Kay van de Linde. Ook transseksuelen zijn niet welkom bij TON. Zo ondervond Barbera Beekman. Barbera, tot voor kort door het leven gaande als Willem, stond donderdagavond voor ze het wist weer buiten. En dat allemaal omdat ze is omgebouwd. En daar houden ze bij TON niet van. De hele wereld keek immers mee, dus wilde Kay alleen normale mensen in beeld. Transseksuelen verdienen de doodstraf! Barbera heeft inmiddels aangifte gedaan, maar de TON PR-machine doet het verhaal af als onzin. "Deze vrouw heeft een drank- en drugsprobleem," zo kreeg PR-juffrouw Kristel Goebels ingefluisterd door Kay van de Linde. "Een dirty trick is gebruikelijk in een goede campagne." Was getekend Kay van de Linde. Ja Kay, we blijven je hinderlijk volgen. Mag je wel vriendjes zijn met Roedie Djoelianie, maar die uitgerangeerde redneck met prostaatkanker interesseert ons geen ene fuck. Jij wilde oorlog, jij krijgt een totalen Krieg. Waar jij bent, zijn wij ook. Wat jij zegt, spreken wij tegen en wie jij neukt, hebben wij kort daarvoor een geslachtsziekte bezorgd. Spindokter jezelf daar maar eens uit. Wij krijgen er steeds meer zin an. Haitske, kom er maar in...

Reaguursels

Inloggen

Is Rita geen Tranny dan????

klauwkikker | 06-04-08 | 20:39

@Chris87 06-04-08 @ 13:11
Mooi om te horen dat jij je partij hebt gevonden Chris...

Zeurders | 06-04-08 | 15:18

Ik zie hier een missie voor GS,
Alle GS reagluurders in aktie. GS dropt een paar ideeen op TON en wij gaan er opstemmen. Kijken of Ritaatje dan "haar" achterban volgt :D
of ze dan luisterd naar het volk.
Wedden dat ze geen ruggegraat heeft.

DeeDee | 06-04-08 | 14:27

Nouja ik kan nou niet zeggen dat ik geschokt ben te horen dat Trannies niet welkom zijn bij TON.

Vind het eerder logisch dan schokkend.

Chris87 | 06-04-08 | 13:11

Wel raar dat je als GAY van de Linde niet van lullen houdt.

Smart2move | 06-04-08 | 12:09

Wie bij GS is toch zo op zijn micropik getrapt?? dat jullie zoveel moeite voor doen om die TON ellende zo uitgebreid te belichten pffff. Jullie kunnen je tijd beter investeren in het boven water zien te krijgen van de Shakira sextape verdorie!

Ik bedoel Rukker van het VIP dek weren is toch niet zo schokkend?? Dat doe ik ook al jaren.

Orang Oetlul | 06-04-08 | 11:38

"Haitske" klinkt erg Fries......

Hetty13 | 06-04-08 | 11:09

die Kaj van der Linde moet er worden uitgeflikkerd, Nederland houdt niet van spindocters en andere oplichters, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg, of je nou transsexueel bent of niet maakt niet uit bovendien.

Onderbuik | 06-04-08 | 10:07

Ach en wee, wat heb ik me in deze partij vergist! TON is niets meer dan een illusie, een luchtkasteel, een zoveelste -door GS- doorgeprikte hoop stront (waarvoor dank.) De post van Haitske van der Linden aan Fuckje is pure intimidatie. Gadverdamme, dikke Riet, je bekijk 't maar...*scheept in op de Garret Weldon*

Mout van Amstel | 06-04-08 | 09:54

hirudinea 06-04-08 @ 08:50

De doodstraf heeft helemaal niets met de Sharia te maken, ik ben namelijk niet voor het onderdrukken van vrouwen homo's en anders denkende, ik ben wel voor het platspuiten van moordenaars en kinderverkrachters, als jij dat de Sharia vind dan ja ben ik voor.

Harry Mama1867 | 06-04-08 | 09:24

Steeds meer autochtone NL-ers zijn voorstander voor het invoeren van de Sharia. Ze hebben zich bij TON en Wilders aangesloten. Dus Vogelaar heeft gelijk gekregen. Op termijn ontstaat een Joods-Christelijke-Islamitische cultuur. En zie haar tegenstanders zijn nu de grootste voorstanders.

hirudinea | 06-04-08 | 08:50

Ton is ook de man van die alles neukende Heleen van Rooijen m.a.w. do i need to say more?

Ome_Jan | 06-04-08 | 08:32

Is die Gay van de Linde ook spindoctor van de Scientology Church ?
Zag afgelopen avond op de Belgische TV een BBC reportage over deze enge sekte.
Journalist die sekte kritisch volgde werd behoorlijk geïntimideerd en gestalked.
GeTONd (of geKayd) dusch.

wachtmeester de bruy | 06-04-08 | 06:52

TON wil doodstraf.
Ok,dan is rita de eerste die gaat hangen!

koffie | 06-04-08 | 06:14

Mensen die voor de doodstraf zijn, zijn niet van deze tijd en kunnen beter in een achterlijk land als Iran gaan wonen...

da wizard | 06-04-08 | 04:06

Klik ik op een linkje in een link van bottehond 05-04-08 @ 18:23, krijg ik dit te zien:
www.refdag.nl/zondag
Schiet niet op, Oh wacht, gereformeerd.....

djiezuskrijst | 06-04-08 | 03:23

Rita, ben je nu ECHT getikt?

Paulien | 06-04-08 | 02:50

bottehond 05-04-08 @ 17:16
Hear, Hear.. Thats the dog i like...

klauwkikker | 06-04-08 | 01:15

Haitske, ik vind je liev...

MrMartin | 06-04-08 | 00:55

ze had toch wel een tijdje om over die speech na te denken.. wil niet arrogant overkomen maar zou een uurtje van te voren nog sterkere punten kunnen verzinnen om nederland echt weer mee te laten tellen.
daarbij valt te denken aan een massale uitbreiding van het wegennet (mischien ook iets doen met die maglev die ze in duitsland hebben) en glasvezelnetwerk in de randstad en naar de omliggende landen toe. het uit de grond stampen van grote woontorens en het makkelijker maken voor cooperaties om uit te breiden. het alleen toelaten van de mensen die je hier ergens in nederland aan het werk wilt hebben. een veel gunstiger belastingsklimaat voor grootverdieners en ondernemingen en als klap op de vuurpijl het ombouwen van alle bibliotheken tot massale kenniscentra waar iedereen de beschikking heeft tot computers en alle beschikbare cursussen/kennis ter wereld. Zo daar zijn we dan wel weer ff zoet mee
ik zou zeggen; stem op mij dit progamma heb ik in 5min bedacht

spurno | 06-04-08 | 00:43

lafjes anoniem 05-04-08 @ 23:47
Ik zou die vergelijking niet meteen zo willen stellen maar dat dom volk graag in makkelijke oplossingen gelooft ben ik helemaal met je eens.

Bigi Bana Boy | 06-04-08 | 00:01

Ik ben een stuk goedkoper dan Kay...




en beter...

dr.spin007 | 05-04-08 | 23:50

Die stijl, die speeches, die domme one-liners tegen buitenlanders en het domme volk dat er joelend achteraan loopt. Hebben we dat in '39 niet in Duitsland gezien?
Ritler Verdonk op weg naar haar eigen kristalnacht

lafjes anoniem | 05-04-08 | 23:47

Damn he... "beweging" bestaat nog maar een paar uur en gelijk is er al de eerste rel! Beloofd nog veel, niet zo'n klinische start als Pim Fortuyn in ieder geval :P. Mag overigens wat kosten zo'n mediadviseur! Blijkt wel weer wie de lakens uitdeelt, niet de zogenaamde sympathisanten, maar een stel media-adviseurs... oppervlakkiger kan het niet worden!

rooimachine | 05-04-08 | 22:53

Bigi Bana Boy 05-04-08 @ 21:53: dat er af en toe mensen onschuldig worden vast gezet heeft te maken met het incapabele OM.
Uiteraard wanneer er twijfel omtrent een dader is, moet diegene niet gedood worden. Maar wanneer een onmenselijke "crimineel" (crimineel is te veel eer voor zo'n figuur) zeker weten schuldig is, moet de doodstraf worden uitgevoerd.

LoL @ Sévèke | 05-04-08 | 22:20

Rabarberke 05-04-08 @ 21:50
Goed, nou alleen de pliesie nog want die zien het voornamelijk als vervulling van de budgetaire verplichtingen van hun prestatiekontrakt.

Bigi Bana Boy | 05-04-08 | 21:55

LoL @ Sévèke 05-04-08 @ 21:43
Wacht jij maar tot jouw zuster, kind of moeder een keer ten onrechte van een, met de doostraf bestraft, misdrijf worden verdacht denk je wel een stuk anders over de doodstraf. (let wel ik laat naieveling weg ...).

Bigi Bana Boy | 05-04-08 | 21:53

@lol @ seveke

Ja zo denk ik ook sinds een tijdje anders over de noodzaak van snelheidsboetes.

Rabarberke | 05-04-08 | 21:50

Irony 05-04-08 @ 21:37: lol wacht maar tot ze jouw zuster, kind of moeder genadeloos verkrachten en vermoorden, dan denk je wel een stuk anders over de doodstraf, naieveling!

LoL @ Sévèke | 05-04-08 | 21:43

Is er zoiets als een ideocratie? Een politiek systeem waarin een ideenstelsel leidend is, dwz ipv op partijen en personen stemmen mensen op ideen en thema's die door partijen zijn verwoord. Dat haalt het 'persoonlijke' aspect uit de politiek. *hik*

Rabarberke | 05-04-08 | 21:41

@lol@seveke

"Je moet mensen altijd een kans geven om tot inkeer te komen"

Dat is van toepassing op officieren van justitie en rechters die onschudigen jarenlang achter de tralies wegstoppen.

Rabarberke | 05-04-08 | 21:38

De doodstraf is in mijn optiek een grotere straf voor de nabestaanden van de verdachte dan voor de verdachte zelf. Hij/zij krijgt een spuitje en daarmee is het af, so what?! Het lijkt mij beter om diegene gewoon in een klein celletje te stoppen zonder enig genot, om maar een voorbeeld te geven.

Irony | 05-04-08 | 21:37

Wouter Bos: „Ik behoor tot de 58 procent van de Nederlanders die tegen de doodstraf is”, verduidelijkte hij nog. „Je moet mensen altijd een kans geven om tot inkeer te komen."
.
LOLLLL Wat een zacht naïef ei is die Bos ook!!!

LoL @ Sévèke | 05-04-08 | 21:25

Trans seksueel -1000 !!!!

LoL @ Sévèke | 05-04-08 | 21:14

@Pa Cartwright 05-04-08 @ 20:22:
Nee man, een echte vent zit Das Frühlingsfest der Volksmusik te kijken op Teutonië 1.
*Dank voor de tip Brusselmans*

koerbagh ® | 05-04-08 | 21:01

@G-unite 05-04-08 @ 20:26,
nee.

vander F | 05-04-08 | 20:44

Wellicht tot latersssssss (oeps, ook al een gespleten tong) *KLIK*

Sikkeneur | 05-04-08 | 20:29

@Harry Mama1867 05-04-08 @ 20:21
Jij denkt dat slachtoffers en nabestaanden hun wraakgevoelens kunnen bevredigen, met het invoeren van de doodstraf? Slachtoffers, blijven slachtoffer en nabestaanden blijven nabestaanden, het lost niets op. Gemis en wroeging zal ook na de executie blijven bestaan.

Daarnaast zegt het tegen de doodstraf zijn, niet over mijn verdere standpunt wat betreft de strafmaat hier in Nederland, dat mag wat mij betreft wel wat forser.
Echter, de doodstraf, is géén optie voor mij.

Herman Flipsen | 05-04-08 | 20:29

Pa Cartwright 05-04-08 @ 20:22
ROFLOL, maar het houd hem van de straat....

Sikkeneur | 05-04-08 | 20:24

@G-unite 05-04-08 @ 20:19
Neejoh, die zit waarschijnlijk nog steeds postcodes uit te pluizen of zo iets.

Pa Cartwright | 05-04-08 | 20:22

Sikkeneur 05-04-08 @ 20:13
Laatste keer dat je me zolang laat wachten.
Hebben we dat?
Goed zo.
Niettemin, dank voor je reactie.

nattebever | 05-04-08 | 20:22

Herman Flipsen 05-04-08 @ 20:07

Ik heb zelf een tijdje binnen gezeten en als je in een redelijk gevangenis zit dan kan je het er best uithouden en dat vind ik nu onaanvaardbaar en daarbij zoek ik ook wraak voor de nabestaanden die er op dit moment heel karig vanaf komen.

Paar weken terug werd er een man veroordeeld voor het seksueel misbruiken (en ik heb het hier over anale sex) van een 8 jarig jongetje, weet je wat die kreeg?????? 13 maanden en niet eens TBS, een belachelijk straf, in mijn ogen verdiend deze man niets anders dan een spuit in zijn arm, hij heeft niet alleen het hele leven van dat jongetje verziekt maar ook van een heel gezin.

En zo zijn er veel meer voorbeelden van mensen die in mijn ogen de doodstraf verdienen, en een onschuldige terecht stellen is vreselijk maar voor mij is vreselijker dat iemand die het leven van iemand geeft genomen of een leven verziekt (door bijvoorbeeld seksueel misbruik) straks gewoon weer op straat loopt, en als ik dat dan tegenover elkaar zet is de keuze voor mij makkelijk gemaakt.

Harry Mama1867 | 05-04-08 | 20:21

G-unite 05-04-08 @ 20:19
Ghehehe.

Pa Cartwright | 05-04-08 | 20:21

He Koerbagh, DD weer leven inblazen?

G-unite | 05-04-08 | 20:21

Pa Cartwright 05-04-08 @ 20:10
Dank voor je reactie.
Wist niet dat daar al een staande afkorting voor was, D2.
Denk dat meer D2 wel oké is. Zoals bv. in CH.
De politiek (vrijwel) uitsluitend organiseren rond partijen, zoals hier in NL, dat vind ik niks.

nattebever | 05-04-08 | 20:20

Rode krukken worden het helemaal in 2008.

alfagrl | 05-04-08 | 20:17

@Draaitafel Demagoog 05-04-08 @ 20:07,
wat ben je mild.
80, tsss.

vander F | 05-04-08 | 20:14

@ nattebever 05-04-08 @ 20:00
Directe Democratie. Onhaalbare zaak joh.

Pa Cartwright | 05-04-08 | 20:10

@Harry Mama1867 05-04-08 @ 20:00
Ik denk dat de doodstraf een mildere straf is, dan het levenslang opgesloten zitten met een knagend geweten.....
(Of je moet in een leven na de dood en de daarbijhorende afrekening met een "schepper" geloven, wat ik niet doe.)

Herman Flipsen | 05-04-08 | 20:07

@Harry Mama1867 05-04-08 @ 19:53 .. ik ben een junk .. Echt 'slim' zal ik nooit worden. Maar dat terzijde. We moeten het in het geheel bekijken. Ik zal iig nooit zeggen dat omdat we geen doodstraf hebben dat de moorden die nu gepleegd worden een aanvaardbaar risico is. NOOIT EN TE NIMMER ! Tis dus ook je beredenering die ik inschat op een iq van onder 80.

Draaitafel Demagoog | 05-04-08 | 20:07

@ Harry Mama1867 05-04-08 @ 19:53
Net als – bijvoorbeeld – vrijheid van meningsuiting, is niet-communiceren óók een recht.
Misschien moet jij je daar eens vaker op beroepen.

Pa Cartwright | 05-04-08 | 20:06

Sikkeneur 05-04-08 @ 19:52
Ik zal wel iets gemist hebben, maar wat is D2?

nattebever | 05-04-08 | 20:00

Herman Flipsen 05-04-08 @ 19:56

Dat is ook heel vervelend maar ik vind dat sommige misdaden de absolute straf moeten hebben en dat is niet je hele leven in een celletje met TV en canal+

Harry Mama1867 | 05-04-08 | 20:00

@ vander F 05-04-08 @ 19:53
Een regering moet in principe in 4 jaar laten zien dat hun ideëen de juiste zijn en dat ze ook in staat zijn deze op de juiste manier uit te voeren. Na 4 jaar worden ze daarvoor dan beloond c.q. gestraft. Ik geef toe, de theorie klinkt beter dan de praktijk, maar dit lijkt me toch beter dan het volk continue te laten beslissen.

*zit interessante discussie in, maar moet nu dringend weg *

spanarchist | 05-04-08 | 19:59

@Harry Mama1867 05-04-08 @ 19:53
Als onschuldigen ter dood veroordeeld en dus vermoord worden, noem jij dat; vervelend.....?

Man, ga je schamen.

Herman Flipsen | 05-04-08 | 19:56

@ Harry Mama1867 05-04-08 @ 19:39
Harry, als we zó ver gaan, houden we als civilisatie op geciviliseerd te zijn.
En dat lijkt me geen goed idee.

Pa Cartwright | 05-04-08 | 19:55

@spanarchist 05-04-08 @ 19:45,
niet door de waan van de dag?
waarom dan nog verkiezingen houden,
dat is gewoon een ouderwetsche poll methode,
1x in de , wat is het tegenwoordig, 2 à 3 jaar, op een knopje drukken.

vander F | 05-04-08 | 19:53

Draaitafel Demagoog 05-04-08 @ 19:47

Nee jij bent de slimste van de klas zeker :S, maar goed om ff als een volwassen op je commentaar te reageren.

Het is idd vervelend als een onschuldige terecht word gesteld, maar ik vind dat als je kijkt hoeveel rechtszaken er worden gedaan en hoe weinig er eigenlijk fout gaan is dat een aanvaardbaar risico.

Harry Mama1867 | 05-04-08 | 19:53

spanarchist 05-04-08 @ 19:45
vanderF is met o.a. CJN een van de bedenkers/oprichters van D2, weet denk ik wel waar de problemen zitten.

Sikkeneur | 05-04-08 | 19:52

Rita lodderoog is echt heel erg. Het meest irritant is nog haar manier van praten, dat monotone, en dan ademhalen op momenten in zinnen die daar niet voor bedoeld zijn. Die Kay die vaccuumgetrokken aan d'r klit hangt is idd het allerergste.

bakboord | 05-04-08 | 19:52

@Sikkeneur 05-04-08 @ 19:47
Nu breng je mijn positie inzake de doodstraf (100% tegen), toch weer aan het wankelen.....

Herman Flipsen | 05-04-08 | 19:52

@ mark twain 05-04-08 @ 19:25
Klopt. Ik geloof ook niet dat Verdonk veel fatsoen heeft. Mateloosheid daarentegen wél. Niet in de laatste plaats haar pluchevastheid. Die blijft daar tot vér in de 70 zitten.

Pa Cartwright | 05-04-08 | 19:52

@ Pa Cartwright 05-04-08 @ 19:45
Ik vermoed dat we weer een verzameling van omhooggevallen OG-jongens, mislukte VVD-ers en overige patjepeëers zullen zien.

spanarchist | 05-04-08 | 19:50

@Neon 05-04-08 @ 19:39 .. echte vrouwen ? wat versta je daar onder ? iemand van 40 die nog met een poesbeharing van een 10 jarige rondloopt ?

Draaitafel Demagoog | 05-04-08 | 19:49

@spanarchist 05-04-08 @ 19:40,
inderdaad, waar blijft de scheiding der machten op deze wijze,er wordt geknaagd aan de fundamenten van de rechtstaat maar de volksvertegenwoordigers wensen zich te vermeien met trivia.

vander F | 05-04-08 | 19:48

Harry Mama1867 05-04-08 @ 19:39
Wat als jij zelf onschuldig veroordeelt wordt tot de doodstraf?

Sikkeneur | 05-04-08 | 19:47

@Harry Mama1867 05-04-08 @ 19:39 .. jij snapt het helemaal. Vooral niet verder kijken dat die mongolide iq lager dan 80 visie van je. Stel nou dat iemand onterecht de doodstraf krijgt ? Dan heb je een systeem wat nog erger is dan de daad die het wil berechten. Heb je daar überhaupt over nagedacht ? Schiedamse parkmoord bijv? Of moeten het we het dan doen met oeps foutje ? Mensen zijn dieren geen machines.

Draaitafel Demagoog | 05-04-08 | 19:47

@ vander F 05-04-08 @ 19:36
Via internet? Hoe veel polls heeft GS al verkloot en gemanipuleerd? Dat alleen al is toch het bewijs dat polls via internet niet werken. Echte leiders zouden zich niet door de waan van de dag moeten laten leiden maar een duidelijk idee moeten hebben waar het land heen moet en op welke manier en dat ook overbrengen op het volk, ipv dat het volk besluit wat die leider moet doen.

spanarchist | 05-04-08 | 19:45

@spanarchist 05-04-08 @ 19:29
I concur. Maar waar ik tóch benieuwd naar ben: wie springt er straks bij Rita op de huifkar? Die zwaar Machiavelliaanse inborst moet inmiddels toch bekend zijn?
Daags bidden voor behoorlijke volksvertegenwoordiging. Houd moed.

Pa Cartwright | 05-04-08 | 19:45

vander F 05-04-08 @ 19:39
In andere landen is het niet anders, maar soit.
Je ziet toch ook veranderingen erdoor, sommige ten goede, sommige ten kwade.
Saai is ons land iig niet, toch?

Sikkeneur | 05-04-08 | 19:45

@ vander F 05-04-08 @ 19:30
Dat gaat over iets heel anders. Die hele rechterlijke macht moet op de schop, er is nu sprake van willekeur en vriendjespolitiek (advokaten die de ene dag advokaat zijn en de andere dag plaatsvervangend rechter, rechters die tevens als adviseur werkzaam zijn voor verzekeringsmaatschappijen, rechters die bonussen ontvangen in functie van de winst van een advokatenkantoor (!), etc.). Rechters zouden aangesproken moeten kunnen worden. Dáár durft geen enkele partij zijn vingers echter aan te branden, maar dat zou pas echt vernieuwend zijn. Dit los je echter niet op met zwaardere straffen.

spanarchist | 05-04-08 | 19:40

Transseksuelen zijn toch ook gewoon freaks. Echte vrouwen worden het nooit. En ze zijn per definitie lelijk, hebben geen smaak en werken bij mij slechts op de lachspieren.

Neon | 05-04-08 | 19:39

Ik ben een groot voorstander van de doodstraf, mensen die moord op voorbedachte raden plegen, mensen die meervoudige moorden plegen, mensen die in kinderporno handelen of maken, mensen die in bezit zijn van kinderporno (Carl Noten had bij mij gehangen) en pedofielen kunnen wat mij betreft zo de gas kamer in.

Ja ik ben op de hoogte van het feit dat het wel eens fout gaat, dat er iid onschuldigen de dood in worden gejaagd maar dan nog ben ik een groot voorstander van de doodstraf.

Mensen rechten vind ik bij deze mensen niet van toepassing die hebben ze verspeelt op het ,moment toen zij hun misdaden pleegde

En ik denk dat er heus wel mensen te vinden zijn die de boven genoemde mensen willen helpen bij het gedwongen vertrek van deze planeet.

Ik zie mensen zeggen maar wat als er iemand of jezelf nu in een situatie terecht komt zoals de Puttense moordzaak, dan zeg ik maar wat als jou kind van 5 ineens opduikt in een film waar je kind door een buurman of leraar van 45 wordt genomen? wat dan geen doodstraf?

Harry Mama1867 | 05-04-08 | 19:39

@Sikkeneur 05-04-08 @ 19:35,
misschien ben ik wel verwend in Nederland.

vander F | 05-04-08 | 19:39

@luna1986 05-04-08 @ 19:33 .. een voet in je kut kan je krijgen.

Draaitafel Demagoog | 05-04-08 | 19:37

luna1986 05-04-08 @ 19:33

Na 24.00u mag je loos Luna, dus nog even wachten....

Sikkeneur | 05-04-08 | 19:36

@spanarchist 05-04-08 @ 19:29,
als je het totaal opengooit is het inderdaad chaos.
Je kunt wel zinnige voorstellen doen en deze door partijleden laten beoordelen.
Dus niet wel/geen belastingen maar,
minder belasting (welke idioot wil niet minder belasting betalen?) en hoe dat te bereiken.
Keuzes voorleggen, voor niets gaat de zon op.

vander F | 05-04-08 | 19:36

vander F 05-04-08 @ 19:30
Zo somber als jij het stelt doet onrecht aan de praktijk.
Bad nieuws verkoopt nu eenmaal beter..

Sikkeneur | 05-04-08 | 19:35

@ widtvoet 19:29

Je hebt het toch gehoord? Ze wil premier worden. In dat geval acht ik een
staatsgreep door het leger geoorloofd en interventie van de amerikanen een
uitkomst, als onze eigen jongens het niet zouden kunnen klaren.

mark twain | 05-04-08 | 19:34

-weggejorist-

luna1986 | 05-04-08 | 19:33

Ik heb dat mens even aangekeken, maar een oplossing voor de problemen die er zijn niet van haar gehoord. Een leeg warhoofd, die zich laat leiden door oneliners, uitgedokterd door een sukkel van een spindokter.

Karel Kruizenruiker | 05-04-08 | 19:32

@Bigi Bana Boy 05-04-08 @ 19:18,
de uiteindelijke weg naar het hekje en rechterlijke uitspraken is echter bezaaid met vreemdsoortige jurisprudentie, rechtsongelijkheid, polikolder en incompetentie.

Onvergeeflijk in een schatrijke zogenaamde rechtstaat.

vander F | 05-04-08 | 19:30

@Sikkeneur 05-04-08 @ 19:24
Ongetwijfeld. En dat maakt het nóg meer idioot. 'Wenst u minder files?' 'Ja, dat wil ik wel'. 'Wenst u betere gezondheidszorg?' 'Ja, dat wil ik wel'. 'Wenst u whatever?' JA. 'Wenst u belastingverhogingen?' 'Nee, dat wil ik niet'.
Of gaat ze de dualistische kaart spelen?

Pa Cartwright | 05-04-08 | 19:30

@mark twain 19:12

De indruk dringt zich steeds sterker op dat er nog helemaal niets staat aan de overkant (?) van de zee. Watwilzenou?

widtvoet... | 05-04-08 | 19:29

@ Pa Cartwright 05-04-08 @ 19:19
Het volk zou de leiders moeten kiezen waarvan ze verwachten dat die het best in staat zijn om het land te leiden (toegegeven, JPB is nou niet bepaald een bewijs daarvan). Als de bevolking via internet zou beslissen zou de waan van de dag reageren en zou NL inderdaad binnen de korste keren afglijden. Geen belastingen, veel asfalt, geen uitkeringen (de meerderheid bepaalt), ook niet voor invaliden en hulpbehoevenden, werkelozen dood, allochtonen allemaal het land uit, verplichte euthanasie voor bejaarden etc. Terug naar de oertijd, het recht van de sterkste, ieder voor zich en iedere dag kip met patat. Blijkbaar vindt 15 tot 20% van de bevolking dat wel een goed idee is en dat is zeer triest.

spanarchist | 05-04-08 | 19:29

@Klukkluk 05-04-08 @ 19:13 .. Dat is het politieke spel. Verantwoordelijk zijn en ergens de verantwoording voor nemen zijn 2 totaal verschillende dingen.

Draaitafel Demagoog | 05-04-08 | 19:27

Gaat ze proberen te regeren per referendum? Lijkt me onmogelijk. En je stem laten bepalen door internetkiezers (die zeker gemobiliseerd gaan worden door GeenStijl om bepaalde polletjes te beslissen) lijkt me helemaal onzin. Je haalt je drinkwater toch ook niet uit het riool?

vrijmetselaar | 05-04-08 | 19:27

@Sikkenuer 05-04-08 19.19

Nee, hoor, dat verbaast me niet in het minst. Het is wat dat aangaande tragisch gesteld met ons land. Of het nou een kale homosexuele praatjesmaker is, een geblondeerde Limbo, of een mevrouw met haar op haar tanden, dit is blijkbaar wat het volk wil..., zorgwekkend, mensen lopen als lemmingen achter de eerste beste aan, bij gebrek aan beter, dat dan weer wel.

brutus68 | 05-04-08 | 19:25

@ Pa Cartwright 19:21

Mevrouw Verdonk had ook moeten opstappen, maar zij deed het eenvoudig niet.
Donner en Dekker zijn " vrijwillig" opgestapt en gaven daarmee blijk nog iets van
fatsoen te bezitten. Rita kan deat woord vermoedelijk niet eens spellen.

mark twain | 05-04-08 | 19:25

@ widtvoet... 05-04-08 @ 19:18
Ghehehe, begenadigde diertjes zijn het toch.

Overigens moest ik bij het zien van Rita tijdens die TON-presentatie doorlopend aan Tante Poes denken;
www.youtube.com/watch?v=XpDMRHcLooU

Pa Cartwright | 05-04-08 | 19:25

@Sikkeneur 19:07

Rita en haar Kay zinnespelen op de Geuzentitel "Meneer en mevrouw Doorsnee". Best sneu. En wie wil er nou sneu zijn?

widtvoet... | 05-04-08 | 19:24

Pa Cartwright 05-04-08 @ 19:19
Ik denk dat de echte bedenkers van D2 niet graag geassocieerd willen worden met Rita....

Sikkeneur | 05-04-08 | 19:24

@Draaitafel Demagoog 05-04-08 @ 19:19
En ik maar denken dat ministers Dekker en Donner daarvoor verantwoordelijk waren. Of stapten zij om iets anders op?

Pa Cartwright | 05-04-08 | 19:21

Rita is toch eauk omgebouwd ? ?
Waar gaat dit dan over ? ?

drs. G. Flater | 05-04-08 | 19:21

@ spanarchist 05-04-08 @ 19:15
Rita zou dit zien als één van de grootste zegeningen die de door haar gepropageerde Directe Democratie met zich meebrengt.
Dat die vermeende inspraak door haar kiezers op het beleid niets meer dan volksmennerij is, laat zich raden.

Pa Cartwright | 05-04-08 | 19:19

brutus68 05-04-08 @ 19:14
Het zet je toch aan het denken over het politieke niveau van veel Nederlanders dat ze zich als een debiel laten toespreken met lege woorden en daarvoor nog klappen ook.

Sikkeneur | 05-04-08 | 19:19

@Klukkluk 05-04-08 @ 19:13 .. mag ik niet meer strijdvaardig uit de hoek komen? daarnaast is Rita nog steeds verantwoordelijk voor die 13 doden in dat uitzetcentrum.

Draaitafel Demagoog | 05-04-08 | 19:19

vander F 05-04-08 @ 18:45
Ik weet het en ik heb zelf een paar topics geleden nog betoogd dat NL relatief zwaar straft in vergelijking met het buitenland. Ik zal dus nooit beweren dat NL licht straft. Vroeger misschien wel maar de trend naar zwaarder straffen en meer levenslang is onmiskenbaar waar te nemen.

Bigi Bana Boy | 05-04-08 | 19:18

@Pa Cartwright 19:04

Mijn tamme oester en haar mossel fluisterden het laatst: alles van opzij en met pijn parels produceren! Maar dat wil daar bij TON blijkbaar niet (in). Niet lullen maar baren Rita. Tot zover is het harige kudt.

widtvoet... | 05-04-08 | 19:18

Sikkeneur 05-04-08 @ 18:47
Ik weet, het is een wijdverbreid misverstand dat levenslang in NL niet echt levenslang is helaas. Je zal ze de kost moeten geven die dat maar blijven denken. Overigens was dat van de drie van Breda onvergevelijk maar was het slechts één voorbeeld van de zwakheid van Juliana. Wat niet veel NL'ers weten (en ik ook pas sinds het lezen van "Kopgeld" van Ad van Liempt) is dat lang er voor nog veel meer ernstige oorlogsmidadigers gratie hebben gehad en dat er velen na een paar jaar al weer buiten liepen en dat er een aantal zelfs nooit vervolgd is. Dat mens was al in 1947 in een voorstadium van dementie imho.

Bigi Bana Boy | 05-04-08 | 19:16

@ Sikkeneur 05-04-08 @ 19:07
Ik had vooral het idee dat er sprake is van een intellectuele leegheid en een volkomen gebrek aan werkbare ideëen. Als dat de partij is die NL zou moeten redden ziet het er toch slecht uit.
Het is overigens bijzonder treurigmakend dat een nieuwe partij die voor invoering van de doodstraf is, niet direkt weggehoond en afgeschreven wordt als een bende idioten.
Men maakt zich in NL druk over een onnozel filmpje maar als een partij de doodstraf in wil voeren blijkt 42% van het volk daar wel iets in te zien. Diep triest.

spanarchist | 05-04-08 | 19:15

Rita treedt aan.
Zij omklempt mijn hart.
Perst zij de waarheid.. uit mij ?

-Strotgrondel- | 05-04-08 | 19:14

@Sikkeneur 05-04-08 19.07

Daarom is Verdonk een hol vat. Ze bauwt na wat de massa graag wilt horen, maar met iets concreets komt ze niet. Neem dat geouwehoer over Sinterklaas, puur populisme.
Vooralsnog zie ik TON als een leuke bron van amusement, niets meer, niks minder.

brutus68 | 05-04-08 | 19:14

@Draaitafel Demagoog 05-04-08 @ 19:12
Doe 's even je pilletjes nemen

Klukkluk | 05-04-08 | 19:13

Ik hou ook niet van wijven die ruiken naar Old Spice met depper

Klukkluk | 05-04-08 | 19:12

@ widtvoet 19:07

Het bezwaar is niet alleen dat Ton volstrekt inhoudsloos is. De zelfbenoemde
kapitein is ook verregaand incompetent.

mark twain | 05-04-08 | 19:12

Ja Kay jou gaan we flink aanpakken de komende tijd. Rida Verdonk ? hahaha je had alleen geld voor 1 take ? of was dit de beste? Kansloze niet onderbouwde mediageile hoer dat je ben. Jij bent nog niet van ons af. Rita daarentegen is opportunistische moordenares en ook met jou ben ik ook nog niet klaar.

Draaitafel Demagoog | 05-04-08 | 19:12

@spanarchist 18:59

Zullen we eerst moeten peilen. Die metaaldetektor sloeg wel aan bij graven in de buurt.

widtvoet... | 05-04-08 | 19:11

Haar aanhangers lopen net zo makkelijk weer weg. TON is (nog) niks. Als Kay de boel daar op peil moet (mag) houden zakt 't door de poten voordat er haar op zit.

Toch is dat TON natuurlijk een aanwinst van jewelste. Het ís nog niks. Rita kan alle kanten op en klaimt de luxe te sturen op de wind. Hard ga je maar waarheen?

widtvoet... | 05-04-08 | 19:07

widtvoet... 05-04-08 @ 18:56
Mij ook niet begrijpen..... Wie haar speech heeft gezien, moet toch door de theatrale presentatie een beklemmend gevoel hebben gekregen door haar als een debiel gezien te worden.

Sikkeneur | 05-04-08 | 19:07

Maar goed, over die doodstraf, waar ik persoonlijk zeer op tegen ben, komt er natuurlijk helemaal niet, al zou TON met 149 zetels in de kamer zitten. Heeft met de EU te maken, en daar stap je niet zomaar uit. Afgezien van dat, Nederland is het enige land binnen de EU waar levenslang ook levenslang is. Dus eigenlijk hebben we de doodstraf al, als enig land binnen de EU zijnde.... Kortom, weer wat populistisch gebral....

brutus68 | 05-04-08 | 19:05

@widtvoet... 05-04-08 @ 18:54
Zowel op GS als op NieuwsNieuws vond ik de teneur rond Rita's Presentatie anders niet bepaald positief. Integendeel. Zoiets infantiels als 'Niet links, niet rechts, maar recht door zee' en Sandra Remer houden mensen kennelijk toch niet zo van.

Pa Cartwright | 05-04-08 | 19:04

Oppositie voedt haat.
Als in : vlees voedt liefde.
Als in : liefde voedt vlees
Als in: het is het mooist als je dat beseft.

-Strotgrondel- | 05-04-08 | 19:03

@ widtvoet... 05-04-08 @ 18:56
Bij NOVA lagen die verhoudingen gisteren heel anders. Begin te geloven dat de klusjesman toch onschuldig is.

spanarchist | 05-04-08 | 18:59

Giebels @ Goebels trouwens.

LibertasSimplex | 05-04-08 | 18:55

mark twain 05-04-08 @ 18:50

Je roept maar wat. De afkorting staat voor
"Twain Onderzoekt Niets (maar heeft overal een ongefundeerde mening over)".

bottehond | 05-04-08 | 18:54

TON stemmers zijn pro doodstraf. Transseksueel wordt van de Rita boot getrapt. Ergo, TON is voor de doodstraf voor transseksuelen. Zo zout eet je het zelfs niet bij de telegraaf. Maargoed, Verdonk is nu ook niet bepaald het toonbeeld van de nuance.

Jeremia | 05-04-08 | 18:54

[ONDERTUSSEN] Toch heeft Kay al met al weer aardig wat extragratis aandacht weten te genereren voor Rita hier. Dat hij daar zelf dan wat minder uitkomt... soit. Het enige waar hij doorgaans zelf echt lekker uitkomt is de heumende aars van zijn zeventienjarige billenmarokkaan. [/ONDERTUSSEN]

widtvoet... | 05-04-08 | 18:54

Wat moet je ook van een partj verwachten die zich het is TOCH OOK NIKS
noemt.

mark twain | 05-04-08 | 18:50

vander F 05-04-08 @ 18:45
Je was me voor. Aanvullend: de laatste jaren is het aantal levenslang veroordelingen drastisch gestegen, dus ook op dat punt geen slappe hap.

Sikkeneur | 05-04-08 | 18:50

Bigi Bana Boy 05-04-08 @ 18:33
Levenslang in NL is levenslang. Gratie alleen mogelijk door de koning(in) en dat is tot nu alleen nog aan de 3 van Breda geschonken in hun ziekelijke toestand verkerende nadagen.

Sikkeneur | 05-04-08 | 18:47

Haitske? Had Wibo een niesbui toen hij haar ging inschrijven bij de BS?
Wel een lekkere vlezige vrouw btw.

kuttekrap | 05-04-08 | 18:46

@Bigi Bana Boy 05-04-08 @ 18:33,
in Nederland is levenslang gegarandeerd,
het enige land in West Europa dat levenslang kent en ook werkelijk als zodanig uitvoert.

Hoezo slappe straffen in Nederland?

vander F | 05-04-08 | 18:45

Kudt, de kat trapte op de post knop, doodstraf!

gentle giant | 05-04-08 | 18:44

Alleen de Islam doodt homo's en trans sexuelen.

uncleben | 05-04-08 | 18:42

@Bigi Bana Boy 05-04-08 @ 18:31, uiteraard, als je aan de laatste dagen van Saddam denkt en bv. "the green mile" nog eens bekijkt, dan is geen zinnig mens voor de doodstraf.
Echter, voor iemand die welbewust zelf een executie uitvoerd, of voor zijn eigen lust een meisje vermoord, ja, ik geloof dat je dan als samenleving moet zeggen: jij hoort hier niet bij.
Dan hoeft hij/zij niet dood, maar het mag nooit meer los indiezefde samen leving, en daar knijpt het imo.
Hoewel, transeksuelen kielhalen ook wel weer wat heeft!
-edit prrrr im skrewing up ur postin -

gentle giant | 05-04-08 | 18:40

@ Bigi Bana Boy 05-04-08 @ 18:35
Yep, die was leuk, JPB stond er als een stotterende middelbare scholier bij. Ik vermoedde toch een bobbeltje in zijn broek toen hij Bush een hand gaf.

@ El Gouda 05-04-08 @ 18:35
Foutje, had al op post gedrukt.

spanarchist | 05-04-08 | 18:40

Bigi Bana Boy 05-04-08 @ 18:35
Ja, dat was heel heel erg. JP kwispelde en kwijlde als een schoothondje en had bijna van vreugde nog over Bush's schoenen geplast.

Elisabeth2 | 05-04-08 | 18:38

Links mietje sluipt bij TON naar binnen. Tja, ook een manier om de boel op stelten te zetten... Vieze TON, vuile TON, laffe TON, Nee je wilde niet he? Helemaal niet toen ik het aan je vroeg TON. TON zo hetero als de pest en weigerde de advances van deze linkse rakker met de mededeling dat TON hartstikke hetero is. Nou daar sta je als Travo met je mond vol tanden. Hoppa aangifte doen is zeau 2008 van discriminatie dus wat let je? De Finnen weten niet beter, nu de linkse meug nog en als toetje er bovenop(kersje) een Travo cadeau. Gefeliciteerd... Kopje thee iemand?

lamoor | 05-04-08 | 18:37

-weggejorist-

KaKeL Kees | 05-04-08 | 18:36

@spanarchist 05-04-08 @ 18:32

Sinds wanneer leggen ministers staatsbezoeken af?

El Gouda | 05-04-08 | 18:35

spanarchist 05-04-08 @ 18:32
Ik schaam mij kapot voor JP in het buitenland. Nooit vergeet ik meer dat bezoek van JP en Djeep the Hoop aan Bush. Twee lulletjes naast zo'n macho Yank als Bush, die zelf notabene niet eens dé ultieme macho is. Wat een genante vertoning ... ik heb mijn kussen kapot geknepen uit plaatsvervangende schaamte.

Bigi Bana Boy | 05-04-08 | 18:35

gentle giant 05-04-08 @ 18:22
Ik had je laatste opmerking over het hoofd gezien in mijn haast, maar ik sluit mij daar 100% bij aan. Ik eis dan wel een gegarandeerde levenslang, net als jij.

Bigi Bana Boy | 05-04-08 | 18:33

laatsT sukkel

Zitvlak | 05-04-08 | 18:32

Bigi Bana Boy 05-04-08 @ 18:21
JPB is nou ook niet bepaald de John F. Kennedy van Europa. Om het maar niet over Vogelaar, die met broekpak en rugzak een officieel staatsbezoek in New York aflegt, te hebben.

spanarchist | 05-04-08 | 18:32

Kay v/d Linde. Tokkie-dokter.

LibertasSimplex | 05-04-08 | 18:32

Mooi stukkie geschreven laats op hvv Botte H
Rita liev zijn voor omgebouwden ut zijn ook menschen

Zitvlak | 05-04-08 | 18:32

blikjegrolsch
U zal daar anders over denken als, ja als..
Uw moeder, zuster of vriendin gruwelijk verkracht/vermoord wordt.
Zal u dan genade geven??

-Strotgrondel- | 05-04-08 | 18:31

gentle giant 05-04-08 @ 18:22
Daar kan ik begrip voor onbrengen maar leg dat dan maar eens in een sluitende wet vast. Lijkt mij een bijna onmogelijke klus. Daarnaast, maar dat vind ik persoonlijk van minder belang, komen de ethische principes om de hoek kijken. Die zijn voor mij wat minder eenduidig en minder zwaarwegend dan mijn voornaamste bezwaar dat je een onschulidge kunt veroordelen maar het neemt niet weg dat je daar ook over zult moeten nadenken.

Bigi Bana Boy | 05-04-08 | 18:31

@Rabarberke 05-04-08 @ 17:31:
Ik heb het beloofd, en ik wou je er niet aan herinneren... maar dat heeft widtvoet @ 17:33 al gedaan.

koerbagh ® | 05-04-08 | 18:28

Dus 42% van de zelfbenoemde PvdA, ÇDA, VVD, SP, PVV, GL, CU, SGP en marginalenstemmerTs is voor de herinvoering van de doodstraf tegen 57% van de Ritalovers.

Nee een angstaanjagend verschil idd. Moet je vooral de TONNERS in de schoenen schuiven die voorliefde voor ultieme wraak.

widtvoet... | 05-04-08 | 18:27

@bottehond 05-04-08 @ 18:23,
nou zeg je zomaar dat de LarouSS brigade de boel loopt op te hitsen!
T'is toch wat.

vander F | 05-04-08 | 18:26

Overigens is de doodstraf geen straf.
We gaan immers allemaal een keer dood.

Levenslang opsluiten dus, max.

vander F | 05-04-08 | 18:24

@ blikjegrolsch

En een overheid die liegt en blijft liegen? Valt dat onder: "klein gebrek geen bezwaar"?
www.hetvrijevolk.com/?pagina=5859

bottehond | 05-04-08 | 18:23

@LibertasSimplex 05-04-08 @ 18:12
@Bigi Bana Boy 05-04-08 @ 18:12
Smokin'gun principe:
V. van der Graaf
M. Bouyeri
Julien C.
Aangetroffen op plaats van delict, geen twijfel mogelijk, nooit meer los, als een staat mij dat kan garanderen , ben ik tegen de doodstraf!

gentle giant | 05-04-08 | 18:22

En dan noemde Bolkestein Pim een pleefiguur. Nee, met Rita en Geert maak je internationaal goede sier. Nederland als de Tokkies van de wereld.

Bigi Bana Boy | 05-04-08 | 18:21

@blikjegrolsch 05-04-08 @ 18:19,
wie zegt dat wij haar onze westgrens niet overjagen,
recht door zee zo gezegd.

vander F | 05-04-08 | 18:21

Ik weiger in een land te wonen met de doodstraf. Als Verdonk premier wordt en de doodstraf invoert ben ik weg.

blikjegrolsch | 05-04-08 | 18:19

Goebels als persvoorlichter hoe verzin je het.
Hebben we ook al een TON uniform?
O ja dat zijn die met een V erop zeker.

Common_Sense | 05-04-08 | 18:18

Leuk, de doodstraf!

Jammer alleen wel dat onschuldigen als de twee van Putten of de onschuldig van de Schiedammer parkmoord dan ook door waren gegaan. Onschuldigen doden lijkt mij gewoon MOORD.

Maar ja, naar goed rechts gebruik hebben onschuldige slachtoffers gewoon "pech gehad".

blikjegrolsch | 05-04-08 | 18:16

LibertasSimplex 05-04-08 @ 18:12
Hear hear.
Het is weer het zoveelste bewijs dat de massa kortzichtig en dom is. Niet verder kunnen denken dan de eigen omgeving maar wel een mening hebben die nauwelijks op kennis van zaken berust en die bovendien nog doorgaans op luide en zelfverzekerde toon bekend gemaakt dient te worden.

Bigi Bana Boy | 05-04-08 | 18:15

gentle giant 05-04-08 @ 17:59
Straffen kan zo veel leuker.
-
Neem die Mohammed B. Die kan een bedevaart naar Mekka op zijn buik schrijven; en dat mag dus niet van de koran. Ik stel voor dat iedere dag dat hij in zijn cel zit, Gordon een liedje komt zingen met als titel: Jij mag niet naar Mekka.
-
Voorts zou je in Vollerts cel 24 uur per dag dierenporno kunnen draaien en beelden vertonen van zeehondenjacht in Canada.
-
Mohammed wilde overigens heel graag deaud volgens de in kringen van godsdienstwaanzinnigen populaire methode suicide by cop. Is mislukt, Maar zelfmoord plegen mag hij niet, want dan gaat ie naar de hel.

ach en wee | 05-04-08 | 18:15

LOL @bottehond 05-04-08 @ 18:13
'en Kay heeft Herpes'

LibertasSimplex | 05-04-08 | 18:14

Polletje?

(Gelinkt Televaagartikel meldt dus dat 42% van "de" Nederlanders vóór herinvoering van die doodstraf zou zijn.)

widtvoet... | 05-04-08 | 18:14

@ Bubba 1808

We didn't start the fire. Haitske kwam hier verhaal halen van de week en Kay heeft Herpes en leidt aan zelfoverschatting, alhoewel hem dat weer wel aardig wat pecuniae oplevert!
En hoewel de heer Castricum niet moet zeiken, omdat hij zelf wat graag aanzet tot het wegjorissen van reaguurderTs vind ik wel dat deze oog om oogacties van GS zowel amusant als interessant zijn. En daarom: war it is!

bottehond | 05-04-08 | 18:13

@ Pa Cartwright 05-04-08 @ 18:06 Alleen als het een electrische stoel is!

Paulusdebosbouter | 05-04-08 | 18:13

gentle giant 05-04-08 @ 18:08
Ik begrijp die TON aanhangers niet zo best. Aan de ene kant janken dat men in Iran zo barbaars is, aan de andere kant voor precies dezelfde methodes gillen hier in Nederland.
Er is één niet te weerleggen en definitief probleem met de doodstraf en dat is dat het zowel onherroepelijk als onvergevelijk is als je iemand ten onrechte tot de doodstraf veroordeeld.

* Mijn tip : beleg in hoogwerkers als TON aan de macht komt *

Bigi Bana Boy | 05-04-08 | 18:12

Lucia de B.'s hel is het onweerlegbare argument tegen de doodstraf. Ik snap niet dat nu nog bijna de helft van de Nederlanders voor herinvoering ervan is. Ik snap het wel hoor, sensatiezucht. Maar ik begrijp het niet.

LibertasSimplex | 05-04-08 | 18:12

@Pa Cartwright 18:06

Tja welk een toeval idd. dat zulks onlangs nog ter sprake kwam. Nawijn heeft in ons geen fans overigens dus Rita als PM of niet, laat 'm maar lekker van z'n wachtgeld genieten.

widtvoet... | 05-04-08 | 18:11

Je zou eens aan die doodstrafliefhebbers moeten vragen of zij ook voor zijn
als het om hun eigen kinderen zou gaan en of zij dan ook nog bereid zouden
zijn om het vonnis zelf te voltrekken.

mark twain | 05-04-08 | 18:11

LOL@gentle giant@18:06

fuckje | 05-04-08 | 18:10

Vraag me trouwens wel af..... Als transsexuelen EN Rutger niet welkom zijn, misschien moet Rutger dan eens naar de kapper ?!?

Bubba | 05-04-08 | 18:09

Nou die Haitske komt er mooi niet in (^_^)

MistahMastah | 05-04-08 | 18:09

@Bigi Bana Boy 05-04-08 @ 18:05, dat is het mooie aan stenigen, dat doe je met z'n allen!
Lullig dat je dan weer eerst naar een tuincentrum moet, al die kudtklei hier.

gentle giant | 05-04-08 | 18:08

@ CoJoNes
@ Sikkeneur

Rustig, vrinden! Ik ben nogal fanatiek tegen de doodstraf (en abortus for that matter), maar het leek me aardig om de zaak even toe te spitsen. Niet alleen de academische kant is relevant, he.

bottehond | 05-04-08 | 18:08

@G-unite 05-04-08 @ 17:20: Niet vervelend doen tegen Haitske, ze is best aardig. Helaas een paar jaar geleden uit het oog verloren, maar we hebben in het verleden veel gelachen samen.

Bubba | 05-04-08 | 18:08

Een barbaar is het, als je de doodstraf opnieuw wilt invoeren. Daarmme wil ze zogenaam aantonen dat ze leg heeft, dat ze alle criminelen de dood in jaagt en dat Nederland een paradijs wordt. Ik voorspel u, dat Nederland onder Verdonk binnen de kortste keren zal verzuchten: K*TWIJF! Nederlanders moeten recht hebben op een regeling dat ze 10.000.000 euro krijgen om te emigreren. En nog eens een 100.000 euro krijgen als ze ook hun paspoort inleveren. Alleen autochtone Nederlanders...

Hyppo Kriet | 05-04-08 | 18:06

@widtvoet... 05-04-08 @ 18:02
Zat dat zwijntje Nawijn ook niet meermalen wat te reutelen over herinvoering van de doodstraf? Wellicht dat Rita een stoeltje op Justitie voor 'm vrijmaken kan?

Pa Cartwright | 05-04-08 | 18:06

Wat zegt de koran eigenlijk over transseksuelen? mannen in jurken, raarrr...

gentle giant | 05-04-08 | 18:06

Verder typeert het doodstraf aanhangers dat ze er altijd vanuit gaan dat het zichzelf nooit zal overkomen dat ze ten onrechte ergens verdacht van worden. En het is makkelijk roepen dat iemand anders dood moet uiteraard.
Tot jezelf of een naaste verwante van een misdrijf waarop de doodstraf staat wordt verdacht, dan is de wereld te klein uiteraard. En denk niet dat het je nooit zal overkomen want van justitieële dwalingen hebben we er de laatse tien jaar dunkt mij genoeg gehad in Nederland, om van de VS nog maar te zwijgen. Denk er nu over na voor je een keer ten onrechte op deathrow zit. Dan is het te laat namelijk.

Het doet mij verder denken aan het verschijnsel dat men er altijd vanuit gaat de NL'ers in buitenlandse kerkers onschuldig zijn of in ieder geval hun straf hier moeten uitzitten. Wat is dat toch voor stupide gedrag ?

Bigi Bana Boy | 05-04-08 | 18:05

Alhoewel; Big Brother : Death Row edition,... zou wel eens een winnend conceptje kunnen zijn.

Dikr | 05-04-08 | 18:04

@Vage_eddie 05-04-08 @ 17:54
Tja; doet je afvragen waar ze dan zelf voor staat ... met die redenering zou iedereen op haar moeten stemmen. Lekker makkelijk.
-
Besides; de rechterlijke dwalingen van de afgelopen jaren in aanmerking genomen is de doodstraf gewoonweg een non-optie. Levenslang (als het echt levenslang is) is ook voor velen een veel hardere straf. Mensen ter dood veroordelen puur uit financiële redenen en om de wraakgevoelens van nabestaanden bot te laten vieren is een slechte zaak.

Dikr | 05-04-08 | 18:02

42% van "de" Nederlanders is dus voor herinvoering van de doodstraf. Tjonge. Dan valt die 57% van de Verdonk-adepten dus niet zo heel ver uit de boot.

widtvoet... | 05-04-08 | 18:02

Ik heb al sorry tegen Haitske gezegd maar wilde er nog aan toevoegen dat wij zwartmannen wel van vrouwen with a little extra in the botty department houden.

Bigi Bana Boy | 05-04-08 | 18:01

@ach en wee 05-04-08 @ 17:55, we hebben een Volkert van der Graaf, en een Mohammed Bouyeri onder ons, die niet eens een rechtersoordeel nodig hadden om iemand te executeren, dus dat gaat wel lukken hoor.

gentle giant | 05-04-08 | 17:59

@ach en wee 05-04-08 @ 17:55,
net zoiets als vleeseters die zeuren over vegetariërs.

vander F | 05-04-08 | 17:58

@LibertasSimplex 05-04-08 @ 17:48
Fantastisch toch. 'Zat u dan op het schip?'
'JA, tuurlijk wel.' Gespeeld nonchalance, maar hoe durf je het te vragen!

Pa Cartwright | 05-04-08 | 17:58

Een zich beschaafd wanende staat voert in vredestijd geen exekuties uit.

widtvoet... | 05-04-08 | 17:57

CoJoNes 05-04-08 @ 17:22

Applaus voor CoJoNes. Precies raak die opmerking.

vandiedingenja | 05-04-08 | 17:57

Ja de doodstraf was ook een goed middel geweest in de Puttense moordzaak. Ik wens haar veel succes met het onder alle mensenrechtenverdragen uitkomen...

joop-dirk | 05-04-08 | 17:57

In het programma" het zesde zintuig" is onlangs pijnlijk duidelijk geworden hoe Rita met mensen omgaat, ze duldt geen tegenspraak.

Zij die haar ruim 40 zetels voorspellen inclusief het presidentschap mogen blijven en krijgen mximaal punten. Zij die het tegenovergestelde voorspellen worden afgeserveerd.

Willianus Wortelus | 05-04-08 | 17:55

Interessante vraag is WIE de doodstraf uitvoert als deze eenmaal is ingevoerd.
-
Wie haalt de trekker over? Wie draait de gaskraan open? Wie dient de injectie toe? Of wie opent het valluik? Krijgen we dan een gilde van beulen? En mogen wij zijn/haar identiteit weten?
-
Roept ook meteen de vraag op welke methode we willen toepassen.
-
Persoonlijk ben ik voor, mits de mensen die voor de doodstraf zijn zich beschikbaar stellen voor de TOMBOLA DES DOODS. Alle namen van voorstanders gaan erin, en als je wordt getrokken, moet jij de trekker overhalen. Kijken wie dan nog voor de doodstraf is.

ach en wee | 05-04-08 | 17:55

Die "verplichte" morfinepomp aan 't end van je leven is geen straf verder natuurlijk.

widtvoet... | 05-04-08 | 17:55

@Verdronken 05-04-08 @ 17:53, of V. van der Graaf.

gentle giant | 05-04-08 | 17:55

Kunnen we niet gewoon die autistische Verdonk met haar VOC fantasieën omharken?
Die Wibo v\d Linde jr. boeit me niet.

Oh wacht, daar is Wibo jr. dus al mee bezig.

*alu uitrolt*

vander F | 05-04-08 | 17:54

"Rita Verdonk liet eerder weten dat ze haar politieke keuzes laat afhangen van de meerderheid van haar achterban".
Wat een ontzettend sluwe streek...

Vage_eddie | 05-04-08 | 17:54

Trachten Ayaan van haar paspoort te beroven en uitzetten had dezelfde "straf" kunnen opleveren.

widtvoet... | 05-04-08 | 17:54

Ach had me wel leuk geleken Lucia de B aan de Galg zien Bungelen.

Verdronken | 05-04-08 | 17:53

whaha, geweldig eind van het filmpje van Rutger

topcat | 05-04-08 | 17:53

@ Dikr 05-04-08 @ 17:50 Ook voor; gewoon art. 140 Sr op loslaten en dat hele partyschip opsluiten.

Paulusdebosbouter | 05-04-08 | 17:51

Ach zolang Wilders en TON de VVD klein houden zodat Links gaat regeren ben ik tevreden.

Verdronken | 05-04-08 | 17:51

LOL@pica.

gentle giant | 05-04-08 | 17:50

"En dan nu de motie van kamerlid CoJoNes; "Burgers die de doodstraf willen invoeren en propageren, moeten keihard worden vervolgd voor aanzetten tot moord", lijst Dikr?
-
*raises hand*
-
Lijst Dikr is voor.

Dikr | 05-04-08 | 17:50

bottehond 05-04-08 @ 17:42
Wat Libertas zegt, levenslang opsluiten is ook een optie, weetjewel, weetjeniet?

Sikkeneur | 05-04-08 | 17:48

Pa Cartwright 05-04-08 @ 17:45
"Ik heb goed geluisterd maar helaas"
Hehe

LibertasSimplex | 05-04-08 | 17:48

@bottehond
Ja? En dus? Blijkbaar schrikt de doodstraf niet af tijdens het plannen van de daad, moet je dan als overheid vervallen in hetzelfde barbarisme?
Sorry, maar het geweldsmonopolie van de overheid is niks meer of minder dan gedelegeerd geweld van haar burgers.
Vanddar mijn stelling: Burgers die de doodstraf willen invoeren en propageren, moeten keihard worden vervolgd voor aanzetten tot moord

CoJoNes | 05-04-08 | 17:47

@ bottehond 05-04-08 @ 17:42 Gevalletje heel slechte advocaat: in de USA moet je meteen insanity aanvoeren en dan ontloop je de doodstraf; als je dat pas later in het proces inbrengt, eindig je toch in death row. Triest, maar helaas waar.

Paulusdebosbouter | 05-04-08 | 17:46

Kay; ik sta bekend om mijn MANNETJESmakerij als Rita Verdonck en dan toch nog een transseksueel er uit pleuren.

ADO-Le-Cent | 05-04-08 | 17:43

bottehond 05-04-08 @ 17:42
Die vrouw is gek.

LibertasSimplex | 05-04-08 | 17:43

@CoJo. Thanks mate!, *sccchhhlllurpt* Hopla, alweer minder kans op Alzheimer en mijn hersenen behoed voor cholesterol.
-
@kopkaasknabbelaar 05-04-08 @ 17:37
Nee, hij vond me in concentratiekamp Twitterwitz. Waar elke letter telt.
Kwestie van wat papieren invullen en, hups, achter in de Audi terug naar de eerste wereld.

Dikr | 05-04-08 | 17:43

@bottehond 05-04-08 @ 17:41 : No problem, I'll wait.

TM | 05-04-08 | 17:42

Toch jammer, had een hoge pet op van Rita V toen ze minister was. Nu draag ik een cap.

Lepo | 05-04-08 | 17:42

Propaganda-Minister Goebbels hat gesprochen!

Kollarkol | 05-04-08 | 17:42

Kzit in de overgang zei ze nog.

widtvoet... | 05-04-08 | 17:42

TM 05-04-08 @ 17:36

Wwe vragen het geweaun aan G- Unite...

Yo, G- Unite: is GS fan van la Verdonque?
-edit ik iig niet, GS is fan van niemand -

bottehond | 05-04-08 | 17:41

Trots Op Kay!

*hollandiadrinkende SBS-kip neuqt*

widtvoet... | 05-04-08 | 17:39

Ja, tis een mooi ploegje dat onze Rita heeft samengesteld. Van opgeblazen plofkop Kay is wel duidelijk waar de lucht vandaan komt die hij verkoopt. Dan hebben natuurlijk onze RTL-designer op rechts en hartverzakking-waiting-to-happen en koning van de pastelkleuren Jan des Bouvrie. Zo weten we zeker dat het nieuwe ministerie van Veiligheid/Bangmakerij in ieder geval van een lichtvoetig interieur zal worden voorzien. Wel zo prettig natuurlijk.
-
En zoals de Griekse stadsstaten al wisten, je kunt geen oorlog winnen zonder eerst advies te vragen aan een orakel. En omdat ik bijna wel zeker weet dat Verdonk klassiek geschoold is, heeft ook zij in Liesbeth van Dijk een orakel gevonden dat haar en ons land door zware tijden heenloodst.
-
Een ploeg om trots op te zijn, ik kan het niet anders verwoorden.

ach en wee | 05-04-08 | 17:39

Weg met Rita en Ton Doei doei!!!!

Wikimedia | 05-04-08 | 17:38

@Rabarberke 05-04-08 @ 17:26, veganisten zijn stoerrrrr.........

gentle giant | 05-04-08 | 17:38

@ Dikr 05-04-08 @ 17:33
Hé, heeft GU zijn hand over het hart gestreken en je weer opgehaald bij de ballenbak??

kopkaasknabbelaar | 05-04-08 | 17:37

@ Dhr. de Wit 05-04-08 @ 17:15

Een Ton die Rita aanklaagd vanwege de naam ?

Kan helaas niet. Vraag maar aan iedere martijn die de Stichting Martijn deaud wenst............

Tyler-Durden | 05-04-08 | 17:37

@Cojones, excuses excuses

Multikuli | 05-04-08 | 17:37

@bottehond 05-04-08 @ 17:32 : Ja maar dat was StarF*cker he? Dat was altijd toch de vreemde eend in de GS-bijt. Trouwens de enige 'columnist' op GS die ik stelselmatig las, maar goed, dit terzijde...

Zie dan ook deze : www.geenstijl.nl/mt/archieven/1223931....

TM | 05-04-08 | 17:36

Doodstraf roepen is voor tokkies die teveel betaald hebben om bier te zuipen op een boot.

LibertasSimplex | 05-04-08 | 17:36

*Alvast koffie inschenken voor Dikr gaat*

CoJoNes | 05-04-08 | 17:35

Homoseksuelen ook niet, Rutger werd immers ook weggebonjeaurd.

* | 05-04-08 | 17:34

Oh, leuk, Kay van de Linde bash topic,
Wisten jullie dat zijn huis woont op ...
-
*'furious vengeance' van GU herinnerd en zich snel bedenkt*

Dikr | 05-04-08 | 17:33

@Rabarberke 17:31

In vredestijd...

widtvoet... | 05-04-08 | 17:33

Het kan niet lang duren eer Kay bolledoos Haitske parachuteert.

Rabarberke | 05-04-08 | 17:32

Rabarberke 05-04-08 @ 17:26
Stoer is niet belangrijk, enige mate van sociopathisch gedrag tonen is voldoende en helaas zijn daar genoeg mensen van.

Sikkeneur | 05-04-08 | 17:32

-weggejorist-

weggejorist+opgerot | 05-04-08 | 17:32

5. "Gij zult niet doden"

Dirkstra | 05-04-08 | 17:32

Ex-vriendjes (vriendinnetjes) geven noer fuzz op zo'n feestje. Mooi dat Kay dit diskreet heeft proberen op te lossen.

widtvoet... | 05-04-08 | 17:32

Neuh ik vind dat iedereen die voor de doodstraf is ook maar zo'n dood op zijn geweten moet kunnen hebben. Lekker het smerige werk door anderen laten opknappen.

Bovendien veroordeelt geen enkele Nederlandse rechter iemand ter dood...

Rabarberke | 05-04-08 | 17:31

Wat hoor ik nu?
Is Rita door haar eigen partij de deur gewezen?

brulkikker | 05-04-08 | 17:31

en op sprekersplatform.nl:
"Imago is geen lot. Een imago moet je maken. Slecht nieuws? Kom d’r maar mee op de proppen, er valt niets te verbergen. De eerste klap is een daalder waard. Het is het spel van emoties. Inhoud telt, jazeker, maar pas in de tweede plaats. En dé waarheid bestaat trouwens niet. De waarheid is de uitkomst van een competitie van ideeën. Met díe insteek boekt Kay succes."

We zullen eens bezien wat de waarheid over Kay gaat worden.

Extravaganza | 05-04-08 | 17:31

Barbara, vh. Willem:

,,Ze zeiden dat mijn adres niet overeenkwam met het adres dat ik had opgegeven.''

Je komt er dus niet zo maar in bij de grabbelton.

Adres opgeven.

En wordt gecontroleerd !!

Mocrosoft | 05-04-08 | 17:31

Beetje boos-zijn-en-stampen-op-de-plaats is dit wel he... Hoewel die Kay natuurlijk een heel zielige one-liner is, maar dit terzijde. En terecht.

OoO | 05-04-08 | 17:29

Rita bukt voorover en gaat op haar knieen voor die vastgoedpenose. Als ze maar geld krijgt...

Rabarberke | 05-04-08 | 17:29

@Rabarberke 17:26

Eén geweer met blanks. Jeweettog.

widtvoet... | 05-04-08 | 17:29

@Rabarberke 05-04-08 @ 17:26, welnee, boerka d'r overheen, opgelost, is trouwens een filmpje over.

gentle giant | 05-04-08 | 17:29

Transseksulelen zijn vies

Chewbacca | 05-04-08 | 17:28

@ Rabarberke 05-04-08 @ 17:26 Pas maar op met zo'n voorstel: die bollekwekende oermongolen schrikken nergens voor terug.

Paulusdebosbouter | 05-04-08 | 17:28

Jan Huigen zal saunakay missen in Cosmo.

widtvoet... | 05-04-08 | 17:28

Google op "kay" en "linde" :

Kay van de Linde - WikipediaKay van de Linde (1962) is een Nederlandse 'spindoctor' en fulltime klootzak. Hij verbleef lange tijd in de Verenigde Staten, waar hij zowel Democratische ...
nl.wikipedia.org/wiki/Kay_van_de_Linde - 15k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Extravaganza | 05-04-08 | 17:28

Moord is moord, simpel. Mensen die de staat aan willen zetten tot moord, moeten kneiterhard vervolgd worden en voor minimaal 5 jaar vastgezet worden.

Deze reactie is niet OK CoJoNes 05-04-08 @ 17:22

Mooie charge in de zin van gechargeerd. Maar that about sums it up, ouwe.

bottehond | 05-04-08 | 17:28

Die Kay van de Linde is verkeerd ingereden door zijn vader (Wibo van der Linde van TROS kakt-u-maar.)
Als een spindokter is wat Van Dale (Oer Hallands dus we hoeven niet te twijfelen) schrijft, zou ik zo niet genoemd willen worden.

chop46 | 05-04-08 | 17:28

Mensen die de doodstraf willen moeten wat mij betreft zelf de executie maar volbrengen. Terwijl ze het mogelijk onschuldige slachtoffer gewoon in de ogen kijken. Kijken hoe stoer ze dan zijn.

Rabarberke | 05-04-08 | 17:26

Holle vaten klinken het hardst; Rita Megaton, de leegste container van Nederland. Iedereen die een idee heeft mag helpen vullen.

Paulusdebosbouter | 05-04-08 | 17:26

Stemmingsmakerij van GeenStijl©...

KarelKopKaas | 05-04-08 | 17:26

Jongens toch! En GS vond Rita vroegah nog wel zeau leuk!

TM | 05-04-08 | 17:26

fuckje 05-04-08 @ 17:17
Mooi, ik dacht kom, laat ik je even waarschuwen ingeval het je nog niet opgevallen wassssssss ;)

Sikkeneur | 05-04-08 | 17:24

Haha, die hele Barbera/Willem of hoe dat gedrocht ook moge heten, boeit me geen fuck, wat me meer boeit is dat hele TON vooralsnog een lege ton is. Je kon er op wachten, de paupers en de nouveaux riche hebben een nieuwe heldin opgescharreld.... Mark my words, TON is hetzelfe lot beschoren als de LPF. En, nee, ik hoop niet dat Verdonk hetzelfde overkomt als Fortuyn, maar TON (wat een kudtnaam trouwens) gaat binnen no-time ten onder aan allerlei schandaaltjes en interne machtstrijdjes. Als ik Verdonk was zou ik die vervelende Harry Mens als eerste een schop onder zijn reet geven...

brutus68 | 05-04-08 | 17:24

kay heeft zeker een blauwtje gelopen bij barbara b, hij er niet in zij er niet in

trivius | 05-04-08 | 17:24

Kay verwordt zo langzamerhand tot een groter obstakel voor Rita dan haar spierscheuringen.

widtvoet... | 05-04-08 | 17:24

Gezellig, eindelijk weer eens een blanke autochtoon op de korrel. Ik moest zijn pa vroeger ook al niet; zo'n plofkop is behoorlijk erfelijk zo te zien, trouwens.

Paulusdebosbouter | 05-04-08 | 17:22

Moord is moord, simpel. Mensen die de staat aan willen zetten tot moord, moeten kneiterhard vervolgd worden en voor minimaal 5 jaar vastgezet worden.

CoJoNes | 05-04-08 | 17:22

Scheetje Beef 05-04-08 @ 17:20
Je bent pas een echte kerel als je ooit in je leven een goeie soa hebt gehad.
Mensen zonder soa`s hebben geen leven.

Boze Buur | 05-04-08 | 17:22

*belt Rita*

gentle giant | 05-04-08 | 17:22

De grootste nazi van Nederland?

widtvoet... | 05-04-08 | 17:21

@Multikuli 1717
Let jij een beetje op je taal, jongeman?

CoJoNes | 05-04-08 | 17:21

Ja dat doodstrafverhaal ook. Dat verzin je echt niet.

joop-dirk | 05-04-08 | 17:21

@Redactie
"hebben wij kort daarvoor een geslachtsziekte bezorgd."
Dat geeft wel te kennen hoe jullie neuken... zonder rubbertje en wetende dat jullie iets achterlaten bij het andere geslacht....
*krijgt spontaan jeuk in kruis*

Scheetje Beef | 05-04-08 | 17:20

Haitske kom errrrrrrrrrrrr maarrrrrrrrrrrrr in!

G-unite | 05-04-08 | 17:20

www.youtube.com/watch?v=v66UQS8jkP8
Iceberg, sir, right ahead!
Dikke kans dat ze mijn stem heeft, maar hier wordt ik niet vrolijk van.
Kay, doe iets, LUL!

gentle giant | 05-04-08 | 17:20

Toch zou ik Barbera zo doen, in een ranzige bui.

Boze Buur | 05-04-08 | 17:20

Tsja, je zet GS niet zomaar uit je tent. Dat blijkt maar weer eens.
Kaygoed, lijkt me.

Boze Buur | 05-04-08 | 17:17

@Sikkeneur@17:11
Die zijn allemaal privé, je weettog?

fuckje | 05-04-08 | 17:17

Trieste aandachtshoer met cojones.

Multikuli | 05-04-08 | 17:17

Het moet toch niet zo moeilijk zijn om doe kay kapot te maken? Geef gewoon een overzicht van z'n wapenfeiten en je zult zien: Die heeft ie niet. Lid zijn van een campagneteam kan iedereen, een campagneteam leiden is een ander verhaal. Kay heeft niet een succesverhaal.

CoJoNes | 05-04-08 | 17:16

6 jaar geleden wilde 42 % van de Nederlanders de doodstraf herinvoeren. Dat zal nu, lijktme, hoger zijn. Laten we uitgaan van 50 %. Niets opzienbarends dus. De mening van de Verdonk aanhangers wegzetten als exotisch tokkie-esque lijkt me dan ook niet op zijn plaats. Dhr. van Schie, capo van de teldersstichting (wetenschappelijk bureau VVD) pleitte ook al voor herinvoering.

Wat mij betreft onaanvaardbaar, al begrijp ik het wel en roep ik zelf ook wel eens dat laffe moordenaars en kinderverkrachters de doodstraf verdienen. Maar dat betekent niet dat ik voor herinvoering zou zijn. Een gezond Mensch kan zijn primitieve drijfveren tenslotte handelen. De doodstraf is dan ook een uiting van barbarisme.

bottehond | 05-04-08 | 17:16

Lets Rock.

mauryn1673 | 05-04-08 | 17:15

Een PR dame die Goebels heet?? LOL!!!

jimbrowski | 05-04-08 | 17:15

je zult maar Ton heten: Ton wil doodstraf, Ton wil dit, Ton wil dat
het wachten is op een Ton die Rita aanklaagt

Dhr. de Wit | 05-04-08 | 17:15

ik irriteer me al jaren aan kay...... wannabee carl rove!!

weg met die loser en alle mensen die denken dat echte politiek ook maar iets met pr te maken heeft!!!

per aspera ad astra!!!

El Donkey | 05-04-08 | 17:15

@Synecdoche 05-04-08 @ 17:06
Excuus, u was mij al voor...

Monsieur Boezz | 05-04-08 | 17:13

-weggejorist-

shentef | 05-04-08 | 17:13

Transseksulelen zijn ook sneu..

CumCum | 05-04-08 | 17:12

Goebels, propagandawerk zit in de familie zeker?

Monsieur Boezz | 05-04-08 | 17:12

fuckje 05-04-08 @ 17:09
Je hebt een spleetje in je tong, weet je dat?

Sikkeneur | 05-04-08 | 17:11

Ik snap het wel, eigenlijk ben ik een hoer in het lichaam van een man.

Zo jammer! | 05-04-08 | 17:11

Jij wilde oorlog, jij krijgt een totalen Krieg. Waar jij bent, zijn wij ook. Wat jij zegt, spreken wij tegen en wie jij neukt, hebben wij kort daarvoor een geslachtsziekte bezorgd.
-

Lol! @ Geslachtsziekte.

Wat Sikkeneur al zei, Kay boeit niet, maar ToN.

mrlol. | 05-04-08 | 17:11

Persoonlijke vete's zijn sneu.

Rest In Privacy | 05-04-08 | 17:10

Vrouwen met ballen ?? Tsssss..........

fuckje | 05-04-08 | 17:09

Transformers, robots in disguise.

Korreltje Zout | 05-04-08 | 17:09

Geile slettebak

halfje | 05-04-08 | 17:08

WAR it is and shall be..... right Fleisch?
Alhoewel die Kay me geen ene flikker interesseert is het linken aan TON wel weer leuk.

Sikkeneur | 05-04-08 | 17:08

PR-juffrouw Goebbels? Van die bekende familie?

Synecdoche | 05-04-08 | 17:06

alleen mensen met een penis naar binnen... sorry meid

gimiller | 05-04-08 | 17:06

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl