Denk je nou echt dat je veilig bent, omdat je een paar bewakers om je heen hebt? Wij bewaren zorgvuldig ons geduld. Maar reken maar klootzak, dat jouw doodvonnis al lang is uitgeroepen. Vuurpeloton! Was getekend,
Yuksel Elmali. Ook Wilders met de dood bedreigen? Gewoon doen! Ten eerste duurt het een maand of vier voordat de pliesie uberhaupt in actie komt, ten tweede
krijg je korting van de rechtbank. Moet de heer Wilders namelijk maar wat beter op zijn woorden passen in het vervolg. Welkom in de rechtstaat Nederland. Nu met 30% klantvoordeel voor criminelen.
Reaguursels
InloggenWaanzinnig!
Carte blanche om iedereen die iets zegt wat je niet bevalt te bedreigen of iets ergers aan te doen. Is die rechter een beetje schimmig? Ik hoop dat het OM in beroep gaat tegen deze belachelijke uitspraak.
Overigens juich ik de dag dat Wilders definitief zijn mond houdt, toe om zo snel mogelijk te komen. Gewoon, omdat ie uitgepraat is, plz.
-weggejorist-
Per definitie vind ik dreigen alleen niet echt een probleem. En iemand bedreigen d.m.v. brieven, mails, telefoontjes en andere indirecte wegen, lijkt mij meer iets voor laffe sukkels.
En zeg nou zelf: die Wilders is 't toch helemaal niet waard om een dreigement aan te verspillen.
NoMinister 04-04-08 @ 23:48
Nee, NoMInister, ik trek geen rare conclusies.
Jij houdt er zeer gestoorde ideeën op na en als je om een toelichting wordt gevraagd krabbel je terug.
Je begrijpt denk nu ook wel dat ik jou niet meer serieus neem, hè?
Bopje 05-04-08 @ 04:00
Hij plast kennelijk via zijn kruin, zijn haar wordt steeds geler.
wat deze rechter nu dus zegt is in principe; vermoord wilders maar, hij roept het over zichzelf uit, is dus niet erg.
rechters moeten OBJECTIEF zijn. krijg ongezien de tiefus
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
Psst Wilders, krijg jij lekker een fikse verkoudheid, dekselse vent.
Gek. Er zijn dus verzachtende omstandigheden voor ernstig bedreigen. Lijkt me een goed signaal baar alle idioten. Ik snap dit soort uitspraken niet.
Het wordt/is telkens vreemder in dit land. Het is net alsof je af & toe in een aflevering van "Southpark" terecht ben gekomen. Je kan het niet verzinnen. Stelletje oplichters en doordrammers. Eigenlijk een opkomst van 0% bewerkstelligen eerstvolgende verkiezingen, ze duwen het toch wel door je strot.
Helaas kan ik mijn kokende woede over deze "rechtspraak" niet uiten, zou mij een permanente IP ban opleveren en een bezoek van de Pliesie.
"NoMinister 04-04-08 @ 16:15
Je redenering dat sommige duidelijk te onderscheiden groepen zo onaangenaam en/of sukkelig en/of stom/gemankeerd zijn, dat we wel moeten verbieden ze apart te behandelen anders wordt het nooit wat met ze.
Ik begrijp hieruit dat jij o.a. homo's, vrouwen, minderheidsgroepen, gehandicapten etc. nog wel apart wil behandelen, omdat ze klaarblijkelijk onaangenaam/sukkelig/stom/gemankeerd zijn.
Nu graag je antwoord wat voor jou dan wel normale, gelijkwaardige mensen zijn.
Sikkeneur 04-04-08 @ 16:42"
Je trekt heel rare conclusies. Maar als je het begrijpt, waarom vraag je het mij dan?
En als je een biertje teveel drinkt en je wordt aangehouden....... dan ben je je baan kwijt. Pffff, wat ben ik blij dat ik deze achterlijke politiestaat inmiddels al weer jaren ben ontvlucht. J.P; You are a shame!!
Sir Lance
Stiekem? Welnee, ze verkondigen het gewoon als De Waarheid.
Wist je trouwens dat de Europese Grondwet drastisch gewijzigd is?
Eigenlijk kan je zeggen dat de weggestemde grondwet daadwerkelijk in de prullenbak is verdwenen.
Maar dat doen ze niet want stiekem vinden ze het wel mooi...
Bah wat ontzettend ranzig, eeuch concensuritis ten top, en dan vinden ze het gek dat heel Nederland achter Rita en Geert aanrent. DIT moet de gevestigde politieke orde aan de kaak stellen om die twee nog enigsins de wind uit de zeilen te kunnen nemen.
rokershoest 04-04-08 @ 21:05
Neem de proef op de som onder het mom gelijke monniken, gelijke kappen.
Ik hoor de uitkomst wel....
Ba!
Nog effe tegen alle DDR rechters:
STERF!
Zal de rechter ook mild oordelen als ik Balkenende spijkerhard te pakken neem? De Gristelijke oplichter heeft mij zoet na het zuur durven beloven en weigert stelselmatig zijn belofte na te komen. Ik raak daar van overstuur mijnheer de rechter. Ook ervaar ik zware discriminatie mijnheer de rechter. Mijnheer Balkenende heeft zichzelf wel zoet na het zuur toebedeeld. De ene salarisverhoging na de andere mijnheer de rechter. Terwijl het leeggezogen volk onder de voortschrijdende armoede zucht. Daarom vrijspraak!!
Dit land is totaal de weg kwijt. Nog even en ik steek zelf een vlag in de fik!
Kan iemand dat zielige excuus voor een rechter een nekschot geven aub... euh, en geef die geitennoikert er ook een!!
Binnenkort word verwacht RITNA...
Het behoud van nederlandse waarde en normen!!!
Krijgen te hardrijdende Ferrari-rijders ook korting op hun boete omdat ze een auto rijden die bijna 3 keer de toegestane snelheid kan?
Aussie 04-04-08 @ 18:56
Of .... misschien wel zo verward als in het vonnis werd meegewogen.
@Mocrosoft 04-04-08 @ 18:40
Ridderlijk... of gewoon ontstellend dom?
Die bedreigert heeft met zijn EIGEN NAAM ondertekend !!!
Is toch zo ridderlijk als wat, Wilders had hem zo op kunnen bellen.
Die man is of verknipt, of wil spelen op level 2 .
Rechters zijn mensen en mensen hebben zo hun voorkeur dat krijg je er niet uit geprofessionaliseerd. Helaas of gelukkig kent NL overwegend links georienteerde en daarmee rechts verwaarlozende rechters.
Dat die rechtert effe de tyfus krijgt! Dit is vanuit mijn heilige atheistiche en gelijkheids overtuigingen dus ik krijg 100% korting. Hij mag zelfs ongegeneerd de tyfus krijgen.
Wat daggie daar van meneer de rechtert!
Wilders is volgens deze rechter waarschijnlijk een untermensch. Die zijn wat minder waard dan de gewone linkse Gutmensch natuurlijk.
Tja, de mensen zijn tegenwoordig trotser op hun "politieke correctheid", tenminste, wat ze denken dat het is, dan op hun gezonde verstand.
-weggejorist-
NoMinister 04-04-08 @ 16:15
Je redenering dat sommige duidelijk te onderscheiden groepen zo onaangenaam en/of sukkelig en/of stom/gemankeerd zijn, dat we wel moeten verbieden ze apart te behandelen anders wordt het nooit wat met ze.
Ik begrijp hieruit dat jij o.a. homo's, vrouwen, minderheidsgroepen, gehandicapten etc. nog wel apart wil behandelen, omdat ze klaarblijkelijk onaangenaam/sukkelig/stom/gemankeerd zijn.
Nu graag je antwoord wat voor jou dan wel normale, gelijkwaardige mensen zijn.
Pfff zeker alleen korting als je moslim bent? Je aangesproken voelen is tegenwoordig niet meer genoeg ? klasse justitie! ... eh sorry ik bedoel klassejustitie! ( klote OSX)
@Fleischbaum
Tsja, executie uitverkoop is eigenlijk al begonnen toen Geertje het over de Koran verscheuren had..
Korreltje Zout 04-04-08 @ 15:51
Als Rutte eens stopt met zielig zijn, dan is er een rechts machtsblok. Maar die sukkel is zo een sukkel dat hij daar niet aan durft denken. Lul met vingers die Rutte. En met name omdat zijn gedrag deze situatie heeft veroorzaakt.
Sikkeneur 04-04-08 @ 16:01
Hoezo kul? Licht eerst die conclusie even toe voordat u een vraag stelt s.v.p..
NoMinister 04-04-08 @ 15:30
Wat een kul...... wat zijn voor dan 'normale, gelijkwaardige mensen'
Het is jammer dat Geert en Rita allebei zo nodig splintergroepjes wilden vormen, en dat de VVD hen daartoe dwong om ze zonodig elk intern meningsverschil de kop in wilde drukken. Want dan hadden we bij de eerstvolgende verkiezingen een supermachtig machtsblok op rechts kunnen hebben. De rechterkant van Nederland kan zoveel beter.
vraagstaart 04-04-08 @ 15:36
Als een Marokkaan mij 'kankernazi' zou noemen en een groep mij zou bedreigen, dan denk ik niet dat er een arrestatievolgt, jij?
Zou ik hem daarentegen een kankermoslim noemen en dreigend op hem afstappen, let alone met een groepje, dan staat de ME te trappelen.
Amen.
*herinnert zich de jaren '80 nog waar feministiese bijeenkomsten "verboden voor mannen" bordjes bij de ingang hadden en de politie dat prima vond*
koerbagh ® 04-04-08 @ 15:19
Had ik niet van jou verwacht.
Ik heb trouwens werkelijk nooit begrepen waarom discriminatie wordt/is verboden. Klinkt erg paternalistisch. Het schreeuwt ook uit 'sommige duidelijk te onderscheiden groepen zijn zo onaangenaam en/of sukkelig en/of stom/gemankeerd dat we wel moeten verbieden ze apart te behandelen anders wordt het nooit wat met ze'. Want normale gelijkwaardige mensen, die discrmineer je niet, tenzij je een imbeciel bent, maar die discirmineren dan nu ook in die situatie.
Het is dus echt een non-bepaling pur sang. Het bestempeld impliciet groepen mensen tot kneuzen en tegelijktijd verbiedt het om deze groepen te benoemen.
Is logisch. Haat zaaien, discrimineren, racisme en bedreigen werkt uitsluitend 1 kant op. Van de grote boze witman naar de zielige allochtoon met een kleurtje.
En dan vinden mensen het gek dat Wilders art. 1 wil afschaffen. In de praktijk is 'ie allang afgeschaft.
Folkert Meinhof 04-04-08 @ 13:45
EENS!
Maar zoals steeds zijn alle geledingen verziekt en verz(w)akt door policor tuig.
Zou je handhaven (is dat iets Nederlands, komt me zo bekend voor....?!), dan zijn er geen rechters.
Heb je rechters, dan zijn er geen cellen.
MAAR:
Handhaven doet pliessie en OM: die zijn policor en doen het niet.
Doen ze het toch (NOT), dan met fluwelen handschoenen.
Daarna komt OM dan met te lage eis of sepot wegens 'te druk' / geen prio.
Dan komt nog de rechter zoals in deze case.
In het hele rechtssysteem is het niet-aanpakken van policorknuffels (= alles wat crimineel is) ingebakken. Ben je werkend, dan wordt je bedolven onder formulieren en verplichtingen, mag je vooral niet te hard rijden en niet discrimineren. En dat wordt heel strikt gehandhaafd. Er wordt zelfs subsidie vertrekt aan allerlei anti-discriminatieclubs die daarmee feitelijk een eigen opsporingdienst kunnen bekostigen.
Maar ja, en toen....
Is dat de vrouw van NieuwNieuws J. Wolters?
Mooi zo; een rechter (of is het een linker) die aan politiek doet. Er moet eens een grote schoonmaak gehouden worden in het gerechtelijke apparaat van Nederland!
@Rechtert
@Wilders
@Boze Moslim
Namens JP: Zo ga je niet met elkaar om.
koffie 04-04-08 @ 13:44 Voor ons?????
Voor julie Moslims haters die zelf niks tegen moslims durfen zeggen.
Wilders Lutser ga eens ffuh gauw Deuad
Folkert Meinhof 04-04-08 @ 13:45 snapt het. De rechterlijke macht is degene die de echte Nederlanders ondermijnt
De polletieke onafhankelijkheid van de linkse rechter staat buiten kijf. Voor de zich weldenkende menschen noemenden, althans.
@Korreltje Zout 04-04-08 @ 14:19
Dat suggereert de Televaag.
Dus de politierechter heeft een lagere staf gegeven omdat hij vindt dat Wilders het over zichzelf uit heeft geroepen? Hoe zit dat met met trias-politica? Kennelijk dus weer een Pvda rechter aan het werk.
@ Sikkeneur 04-04-08 @ 13:35
Volgens die domme rechtert 'vroeg' Wilders om deze misdaad en is het een beetje zijn eigen schuld dat mensen hem met de dood bedreigen. Mijn analogien onderstrepen de waanzin van die redenering.
Helaas heb ik zijn e-mailadres niet want deze rechter heeft een mail van mij te goed met een meer dan bedreigende inhoud.
Folkert Meinhof 04-04-08 @ 13:45
Kakkerlakken kraken lekker onder een schoenzool.
@Folkert Meinhof 04-04-08 @ 13:45
Tis maar goed dat we de trias politica hebben ingevoerd als ik jou zo hoor.
Rechters, als kakkerlakken na een kernwinter zullen dit de laatst overgebleven entiteiten van de PVDA-doctrine zijn.
65% vrouw, 70% idealistisch LLINKs en dankzij de scheiding der machten bijna onaantastbaar voor enige vorm van kritiek. Je kunt elke wet maken die je maar wilt, de ECHTE macht ligt bij de rechter. De rechter i.n.t.e.r.p.r.e.t.e.e.r.t. de wet namelijk naar eigen inzicht en (buiten haar motivatie) om, zonder verantwoording af te hoeven leggen. Kritiek op de rechterlijke macht wordt door LLINKs Nederland (D66) scherp veroordeeld. Maar, zoals Pat Condell het over de Islam zei, we moeten niet meer respect voor de rechterlijke macht hebben, maar juist minder. Niemand moet onaantastbaar zijn, macht corrumpeert altijd. Daarom zitten we met die wereldvreemde rechters. Voor een uitspraak als deze zou een rechter eigenlijk 2 strafpunten op z'n rechtersrijbewijs moeten krijgen...
De heer Wilders krijgt wijnig steun van het kabinet,het is net of al het kwaad bij hem vandaan komt!!
dus dan kan je een reactie als deze verwachten.
Ik heb heel veel bewondering voor Wilders,hij steekt toch maar zijn kop uit voor ons!!
Als iemand Darwin beledigd ga ik diegene toch ook niet bedreigen met de dood!Het is simpelweg een zielig manneke die Yuksel Elmali, laat hem lekker zinnige dingen gaan doen zoals bij het CWI langsgaan ofzo... focking DWAAS!!!
Wat 'n rechter! Hij is van mening dat Wilders het heeft uitgelokt??!? Die 'rechter' moet ONMIDDELIJK AFTREDEN!! Dit is geen recht! wat 'n kutland!
Korreltje Zout 04-04-08 @ 13:16
Volgens mij gaat deze zaak over een gevalletje bedreiging, beperk je daar dan ook toe.
De rechter voert alleen de wetten uit zoals die door de regering zijn gemaakt, dus als je wat wilt veranderen aan dat softe gedoe moet je daar beginnen!!
@Lekker Belangrijk© 13:16
Mooie link! Over meten met twee maten gesproken.
Uit de uitspraak inzake een soortgelijke bedreiging aan het adres van Wouter Bos: "... Een vooraanstaand politicus is derhalve eerder dan velen die dat niet zijn, bedreigd wanneer hij een dergelijke mail ontvangt van een hem onbekende afzender."
Trouwens, deze Yuksel Elmali mag van geluk spreken dat de OvJ het niet waagde hem ten laste te leggen dat hij (en de zijnen) Wilders het werk als parlementslid onmogelijk maakt...
Steeds denk ik, gekker kan het toch niet worden in dit land... En telkens weer
zucht
"In het vonnis heb ik rekening gehouden met wat Wilders zelf over moslims zegt".
Aha pure angst, voor de lange tenen van de moslimgemeenschap en daaropvolgende bedreigingen in de vorm van een fatwa, dus van "mijnheer" de rechter.
@ vraagstaart 04-04-08 @ 12:46
Dat is een iets krachteriger versie van Fitna. Werkt beter. Ik ben nu echt boos. En ik ben het eens met Jansen, het is beter om de pijlen te richten op de Sharia.
En als ik door de voortdurende stroom van dit soort uitspraken geprovoceerd wordt om een (bij voorkeur vrouwelijke) persofficier van Justitie volledig uit te wonen?
CaptainPanic 04-04-08 @ 13:03;
Jazeker, en nu maar afwachten op de eerste zelfmoordaanslag van een feyenoordsupporter.
Iedere vrouw die een sexy rokje draagt en lief lacht VRAAGT er natuurlijk ook om om verkracht te worden. En elk kind dat een lollie aanpakt van een aardige meneer VRAAGT er toch om om totaal uitgewoond te worden. Toch, meneer de rechter? Ga eens deaud.
@widtvoet... 04-04-08 @ 12:33
Turk zou zijn "geprovoceerd" door Wilders, ik weet niet hoe/waar dat getoetst wordt binnen het strafrecht dan alleen dan door "overmand door emoties" als verzachtend aan te merken, echter het bedreigen van een politicus heeft deze rechter *sec* juist als verzwarend aangerekend.
juridischdagblad.nl/content/view/6220/...
@CaptainPanic 13:03
Hoeveel peren gaan er in een kilo appelmoes?
vraagstaart 04-04-08 @ 13:02
Het is zo moeilijk om tot de kern van de zaak door te dringen. Voor alle aantijgingen zijn tegenvoorbeelden te geven. En toch sluipt er iets van apathie in onze houding. En aangezien in deze wereld en dus ook in onze maatschappij nog steeds het recht van de sterkste (brutaalste) geldt ben ik niet echt optimistisch.
Bah, als ik in Rotterdam zuid "AJAX Kampioen, Rotterdam kankerstad" roep, dan gaat de politie mij ook niet beschermen, wel?
En hooligans gaan meestal vrijuit (lees: krijgen helemaal geen straf, 100% korting).
Oftewel: Wilders moet niet zeuren, hij krijgt al gratis bescherming.
@Lachende mandarijn 04-04-08 @ 13:00 Ja... vooral het slot is sterk, niet? Op geevideos werkt het spul al niet meer, benieuwd hoe lang deze het volhoudt.
@sjaakdeslinksesul 12:38
Niet alles wordt gepubliceerd: www.rechtspraak.nl/Uitspraken/Selectie...
Vandaar mijn hardop gestelde vraag. Maar je zou zeggen dat deze idd. niet mag ontbreken in de databank der juridische schoonschriften.
* ziet smakelijke kamervragen van wilders op 10.000 km afstand aankomen
vraagstaart 04-04-08 @ 12:46
Bekijk zojuist dit filmpje en wordt meteen boos, woedend.
Pff, wat zijn onze rechters toch zwaar klote. 500 euro boete voor een doodsbedreiging? Wat is dat nou weer voor slappe straf! En volgens mij hoort het vonnis toch niet afhankelijk te zijn van iemands mening, maar gebaseerd op de feiten.
wilders roept dit dus volgens de rechter over zichzelf af?
het aan de kaak stellen van misstanden in de islam is dus eigenlijk verboten in nederland?
@Dobbellmann 04-04-08 @ 12:49 .... en als je "Wilders" inruilt voor "milieu" werkt het ook heel goed. Zie State of Fear van Crighton.
beetje OT: mooie column van Ellian over de fitna waarheid. Inclusief heuse cliffhanger! www.elsevier.nl/opinie/weblog/asp/artn...
BroodenSpelen 04-04-08 @ 12:45
Eigenlijk een niet consistent artikel: :"Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. En dan moet er staan: Ongelijke behandeling wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
"Rekening houdend met wat de Heer Wilders zelf allemaal over Moslims zegt"
Hij zal best vervelende dingen zeggen over moslims, het gekke is dat na een paar jaar van rechts gekrakeel over moslims, zijn bij mij maar bar weinig van die "beledigende uitspraken" blijven hangen.
Ik kan er me nog maar eentje herinneren... maar die was dan weer van Pim Fortuyn, iets over een achterlijke cultuur of zo, (waarom die nou is blijven hangen...?)
De reacties op deze uitspraken zijn echter wel blijven hangen,...
De laffe moord op Pim Fortuyn, de psychopathische daad van Mohammed B(roekepoeper) en het recente "Fitna" debacle.
Geweldig hoor,... je zult maar van mening zijn dat de Koran een verderfelijk boek is, dan kun je kiezen uit 3 opties.
1. Je vrijheid van meningsuiting opgeven. (je bek houden dus)
2. Je vrijheid van meningsuiting opeisen. (een filmpje maken)
3. Wachten to je monddeaud of echt deaud word gemaakt.
moraal van het verhaal: Dit kabinet heeft er alle baat bij om de tweedeling aan te wakkeren, ze gebruiken daar Wilders voor en de Marokkaanse Nederlanders.
Waarom...? Een of andere wazige 'Leidse' filosofie die zegt dat dit de enige manier is om een kans te maken op een verlenging van de regeringsperiode van dit kabinet.
Het gaat om de kiezers dus...?
Ja!
en
Nee...
Het gaat om het kweken van een "controle staat" naar good old "Stasi" model, waar een shitload patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sec... octrooien voor beveiliging, v3.espacenet.com/results?AB=fingerprin... codering v3.espacenet.com/results?AB=face+recog..., transmissie, encryptie, anti-terrorisme, data retentie v3.espacenet.com/results?AB=data+reten... enz. technologieën ten gelde zullen worden gemaakt.
Ja ja, de eerste aanbetalingen op een vinger in de pap zijn gisteren al gedaan, (pas op voor Rita!)
Ook leuk: video.aol.com/video-detail/fitna-ii-de...
@CoffeePatch 04-04-08 @ 12:38
Art 1 van de grondwet:"Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Geldt dus niet voor Wilders
Krijgen verkrachters ook korting als het slachtoffer in kwestie er goed uitzag?
@ Arabist 04-04-08 @ 12:39 Is dat deze? www.geevideos.com/watch/3396242497/fit...
vraagstaart 04-04-08 @ 12:36
Het "flikker op" was niet voor of tegen u bedoeld. Slechts een krachtterm om mijn onmacht op dit punt te tonen.
@Bertus Betonsloper
"Het liefste knuffelden we ze allemaal deaud" das natuurlijk ook een manier om er van af te komen. Niet vergeten ze daarna wel het graf in te prijzen.
Tja, doodsbedreigingen zijn niet zo fris. Maar dhr. Elmali heeft wel een punt. Een ploeper als de M82 maalt niet om een bewaker meer of minder, het geeft hoogstens een beetje extra rommel upload.wikimedia.org/wikipedia/commons...
@zum kotzen 04-04-08 @ 12:38 Word je daarom al woedend? Tsjek die post van CoffeePatch na jou eens dan - maar leg eerst even een pilleje onder je tong.
@CoffeePatch 04-04-08 @ 12:38
wooooooooooOOOO..... jurisprudentie doet in bovenstaande even niet ter zake
-weggejorist-
widtvoet... 04-04-08 @ 12:33
Dindsdag of woensdag a.s. staat ze hier online: www.rechtspraak.nl/Gerechten/Rechtbank...
Kan iedereen meteen zien dat ik alweer gelijk had.
Kom, ik wil ook eens door een religieuze minderheid bedreigd worden. Want als je ze maar hard genoeg beledigt, mogen ze dat van de rechter. Komt-ie: Lou de Palingboer was een vuile pedofiel!!!
Zeau.....
@NoMinister 04-04-08 @ 12:36
eens! zonder olie reden ze nog steeds op een kameel door de woestijn, af en toe woest uithalend met het kromzwaard, en savond zand in hun nest.
De rechtbank in Amsterdam heeft voormalig advocaat Jeroen de K. donderdag veroordeeld tot een celstraf van 118 dagen voor opruiing en het bedreigen van premier Balkenende.
www.parool.nl/nieuws/2007/FEB/22/ams5....
Verschil moet er zijn.
Waaaaat goedverdoemme ongelooflijk dat een Nederlandse rechter zó onomwonden toegeeft politieke afwegingen mee te nemen in een vonnis. De Nederlandse rechtsstaat wordt nog wat dieper ten grave gedragen.
Mag ik nu ook zeggen dat die rechter ter plekke geëxecuteerd dient te worden, omdat zijn uitspraak woede bij mij uitlokt?
@Murdockyoufool 11:41 & 11:45
Uw vragen, mijn vragen. Tzou fijn zijn als onze rechtstaat hier snel met wat antwoorden zou komen.
Papa is er niet meer 04-04-08 @ 12:35
Je nick onderstreept je boodschap volledig. Complimenten!
@Lachende mandarijn 04-04-08 @ 12:20 nl.wikipedia.org/wiki/Cynisme_%28taal%...
;-)
Lachende mandarijn 04-04-08 @ 12:31
Niets, het sloeg op je afsluitende woorden 'Flikker toch op'.
Ik haakte daarop in met een verhaal dat alle Arabieren (maar ik heb vernomen dat Turken dat niet zijn...) slechts door de oliedollars uberhaupt iets voorstellen t.o.v. bijvoorbeeld Mongolie. Ik heb het dus helemaal niet zo op de wijsheid uit die monden. En kwam tot dezelfde conclusie als jij. Hard aanpakken en geen 'vaderlijke repirmande'. Ze zouden, heel bot uitgedrukt, hun plaats beter moeten weten. Of opflikkeren dan kunnen ze stoer doen in eigen contreien.
Dood gaan wij allemaal ! Wacht maar !
Als je nog leeft, dan gebruik je tijd verstandig !
DeDerdeKamer 04-04-08 @ 12:29
tja eens... die zwijgende meerderheid, heeft ook de mond vol van respect en dan komt het wel goed.
respect werkt alleen als het van 2 kanten komt.
gisteren zag ik wel een aardig stukkie op tv. eerste generatieturken die in verzamelhuizen samen oud worden. Ze spraken dan wel geen nederlands, maar voelden zich echt thuis en nederlander(oprecht!)
zo kan het dus ook
@sjaakdeslinksesul 04-04-08 @ 12:20
Verrek ja, interessant leesvoer...
De betonslopertjes zijn er helemaal uit en zien het licht:
-
De waar gelovige islamitische medemens zál en mág door ons niet meer gekwest worden!
-
Sterker nog: we moeten hen in de watten leggen en op een voetstuk plaatsen, deze brengers van de sharia en allah's heil. We moeten hen prijzen als godenzonen en verheugd zijn vanwege hun politieke-, religieuze-, intellectuele- en culturele verrijking van dit land. Maar bovenal moeten zij, door ons, nederige, indentiteitloze, belastingbetalende onderkruipels, als vertroosting voor hun tere en snel gekwetste ziel, geknuffeld worden en met liefdevolle warmte omringd... Vooral dat laatse spreekt ons bijzonder aan. Het liefste knuffelden we ze allemaal deaud.
delano 04-04-08 @ 12:29
Alles wat tussen aanhalingstekens staat is daar neergezet door een journalist. Niets van wat er staat is overigens in tegenspraak met mijn visie. Wat wel in tegenspraak is met het bericht zijn de criteria die rechters en het OM doorgaans hanteren.
Een rechter is doorgaans beter opgeleid, conscientieuzer en beter op de hoogte van het strafrecht dan een journalist van de telegraaf en 99% van de reaguurders.
@Lekker Belangrijk© 12:07
Tuurlijk zijn er verzachtende omstandigheden opgevoerd en heeft deze rechterT die meegewogen. Meneer Elmali (what's in a name) zei nogal 'n labiele periode te hebben doorgemaakt destijds bijvoorbeeld. En dat Yuksel op basis dáárvan wat minder toerekeningsvatbaar was: prima, het zal. (De "knulligheid" van deze doodsbedreiging zal zo ongetwijfeld ook ter ondersteuning van dat labiel-verhaal zijn opgevoerd.) Maar waar het mij hier vooral om gaat is dat die rechterT blijkbaar heeft geoordeeld dat Yuksel zich TERECHT gekwetst heeft gevoeld: zij zegt nl. onomwonden dat ze in haar vonnis heeft meegenomen hetgeen "Wilders zelf over moslims zegt".
Maargoed. Herhalen van zetten heeft zelden zin. Ben trouwens best benieuwd of deze uitspraak gepubliceerd gaat worden... zal wel niet.
Biomassa
bintang 04-04-08 @ 12:29
Gezien de lage straf kan dat best. Maar agressieve mensen zijn vaak dom. Toch creeeren zij de sfeer en moeten ze dan ook maar bescheiden zijn. Heb bloody teringhekel aan domme mensen die denken te kunnen roepen wat ze willen.
Edoch, op zich kun je best gelijk hebben. Het blijft echter zeer ernstig een reeds zo bedreigd persoon nogmaals dit soort dingen toe te voegen. Of daar een wet tegen is, is een tweede. Don't know.
Yuksel Emhali, klinkt als een hele erge ziekte.......
NoMinister 04-04-08 @ 12:23
Jij bent gek op sprookjes zeker? Wat heeft dit met een vaderlijke reprimande te maken?
NoMinister 04-04-08 @ 12:28
koerden ook niet. het zijn eigelijk turken maar dat willen ze niet weten..
dat laatste was een geintje maar ook de waarheid
@strepsol 04-04-08 @ 12:25
dat is ook wat de meute nog wel eens vergeet... ik heb een afkeer gekregen tegen moslims door ervaring. De meest gematigde moslims doen mij nog vaak verbazen met uiterst conservatieve uitspraken.
Kleine groep die voor ellende zorgt ? my ass... 't is een kleine groep die het inderdaad doet, maar die wordt gesteund door de overgrote meerderheid. Gesteund door het niet te veroordelen, of door ronduit zulk gedrag goed te keuren.
@NoMinister
Zou Wilders een doodsbedreiging waarin over een vuurpeloton gesproken wordt serieus nemen? Geloof er niks van. Dit is gewoon een woordenwisseling waarbij de ene het net wat slimmer aanpakt dan de ander. Hier wordt geen agressie bestraft, maar domheid.
Sjaak.... the voice of reason.
sjaakdeslinksesul 04-04-08 @ 12:15
Je speculeert er aardig op los. Er staat toch wat er staat in het bericht? Die rechter wordt geciteerd. Haar woorden staan tussen aanhalingstekens dus is het een weergave van wat ze gezegd heeft.
Maar jij denkt te weten wat ze eigelijk bedoeld heeft. Knap hoor...
strepsol 04-04-08 @ 12:26
Koerden ook niet dan?
Ze fikken net zo goed...
NoMinister 04-04-08 @ 12:23
een turk is geen arabier.
De jeuksel is nou een typisch voorbeeld van een linkkijkende deurturk bij de discotheek op de hoek. Zwarte jas, veel whallah! whallah!? praat etc.
Humor--> geen
Zelfreflectie--> geen
oprotten--> doe maar
@Lifecanbesimple 04-04-08 @ 12:22
uhhhhh ja.... probeerde niet het wegdek te vergelijken met Yuksel, maar het feit dat ik met deze lichte overtreding wel gewoon de volle mep moet dokken.
Lachende mandarijn 04-04-08 @ 12:20
Er was eens een Arabier op een kameel. De reed door de woestijn. Toen kwam er een blanke christen en die vond er olie. Acuut zette de Arabier zijn tent daar neer en zei 'ik woon hier!'. Vervolgens haalt de westerling de olie zelf uit de bodem en vervoert het naar elders. Hij betaalt hiervoor de Arabier. Met het geld koopt de Arabier Paleizen, dikke auto en andere extreme luxe. O ja, en financiert de Arabier de export van zijn religie en terrorisme. Verder kan en doet de Arabier niets.
Klopt dit of zie ik het verkeerd?
Ook daarom: Flikker toch op!
Rechter arresteren voor het verkwanselen van de rechtstaat.
Of je het nou met Wilders eens bent of niet, het is echt verschrikkelijk dat een rechter zo'n uitspraak doet.
@bintang 04-04-08 @ 12:18
thanx!! Dat bedoelde ik met een gevaarlijke "tendens".
@De derde kamer 11.19:
Wat gek, want die weg had het wel een beetje over zich afgeroepen.
Op zo'n nachtelijk uur nog steeds even breed en geasfalteerd zijn als over dag. Dan vraag je er gewoon om.
Lekker Belangrijk© 04-04-08 @ 12:19
Gos sorry, lees uw bericht nog een keer door, las niet helemaal goed. Mijn excuses. Ben niet zo sterk bezig vandaag, zal door de diarree komen.
@NoMinister 04-04-08 @ 12:18
daar ben ik het ronduit mee eens !
Pierre Snot 04-04-08 @ 12:05
Alle nevenfuncties: www.burojeugdzorg.nl/44.htm
Goed gedaan Yuksel Elmali.
Ga nu maar lekker een schaapje neuken.
Trouwens, alles goed in jouw land van herkomst?
Is het daar nog altijd zo slecht dat je niet kan terugkeren?
Hmmmm... incapabel?
bintang 04-04-08 @ 12:18
Als je het verschil tussen een doodsbedreiging en fatsoen niet weet, moeten ze je eigenlijk je vrijheid van meningsuiting afpakken.
Idioot die je bent.
vraagstaart 04-04-08 @ 12:12
Ja die vaderlijke reprimandes in de mosselwereld kennen we. Verder dan dat hun kinderen zich moeten houden aan de Koran gaat die meestal niet. De vaders zitten buiten op een stoel of bank met z'n allen werkloos en nutteloos te wezen en heten als ze dat in nederland doen ineens buurtvaders en hebben dan ineens een functie. Flikker toch op
@Sangoni 04-04-08 @ 12:18
Bedreiging in het strafrecht opzoeken???
Doe het zelf, ik ben je secretaresse niet.
@Sangoni 04-04-08 @ 12:03
.
Excuses aanvaard!!
Deze (begrijpelijke) vergissing word helaas meer gemaakt.
Niks terugsturen. Affakkelen dat tuig; de airco doet het er ook prima op.
Ergens loopt een dunne scheidslijn tussen strafbare, en niet strafbare uitspraken. Wilders blijft net voor die lijn, de moslim ging er net over, maar eigenlijk is er bar weinig verschil tussen deze heren. Allebei geen fatsoen.
Lekker Belangrijk© 04-04-08 @ 12:14
Doet u mij eens een plezier en probeer te achterhalen op welk artikel de rechter zich baseert, ben benieuwd!
vraagstaart 04-04-08 @ 12:12
Inderdaad, en daar bepalen de rechters de juiste straf.
Bovendien valt niemand erover dat GL info doorseinde die strrikt vertrouwelijk was waardoor Volkerts domein kon worden schoongemaakt voordat onderzoek kon plaatsvinden. Daar kun je de Hells Angels niet van betichten!
Maar inderdaad, we hebben rechters en die bepalen de straf.
O ja, en een OM, die bepalen wie er wel en wie niet wordt vervolgd...
Helaas is er niets anders dan de rechtsstaat. Maar ik zou graag het OM zelf kiezen, zoals in de USA. En de rechters ook (de lagere zeker, de Hoge Raad mag anders).
@Klukkluk 04-04-08 @ 12:03, denk dat ik die dan toch maar oversla ghehe.
Waarschijnlijk heeft de hoernalist gewoon niet goed naar de uitspraak geluisterd. Ik kan me niet voorstellen dat de politierechter de straf naar beneden bijstelt, omdat hij wat Wilders over moslims zegt als rechtvaardigingsgrond ziet. Eerder denk ik dat de rechter heeft meegewogen dat omdat de verdachte op het moment van de bedreiging licht ontoerekeningsvatbaar was, Wilders hierdoor de geijkte keuze werd voor Yuksel Elmali om zijn frustraties op bot te vieren. Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat de OvJ en het OM niet onmiddelijk aan de bel trekken wanneer de rechter daadwerkelijk tot strafkorting overgaat omdat het Wilders betreft.
Wat een klootzak van een rechter....
Hoe is het mogelijk dat zo iemand op die stoel zit en nog rechtspreekt?
Dus deze rechter gaat vanaf nu bepalen wie wat over zichzelf heeft afgeroepen?
Volstrekte willekeur dus.
Deze eikel moet gewoon rechtspreken en zich niet laten leiden door z'n persoonlijke voor- of afkeur.Met deze uitspraak is voor de zoveelste maal dus bewezen dat de rechtspraak in dit land niet deugt.
Lebowski Achiever 04-04-08 @ 12:09
flatrapper + subsidie = artiest?
kom er maar in met de thee en de bananen... bananenthee?
@Lebowski Achiever 04-04-08 @ 12:10
Bijna goed!
Wilders roept van alles over zich af maar de grens is gedefinieerd in het strafrecht.
Wilders is een bange wezel als hij een simpel mailtje als dit ook al aanmerkt als een "serieuze bedreiging". Je kan je afvragen of hij niet in dezelfde orde van grootte als Ehsan Jami (of hoe heet die gast) wordt "bedreigd".
Gisteravond al op Spitsnieuws (net als Maximo, hoi Max) dus dan ik ook nog maar eens:
Het is een grote schande dat die Ruksel Email een boete krijgt en ook nog twee weken voorwaardelijk - een vaderlijke reprimande was beter op zijn plaats geweest, daar schrikt-ie vast al genoeg van.
Overigens, Ruksel: als jij of één van jouw vriendjes -natuurlijk uit zelfverdediging, dat spreekt vanzelf omdat kritiek op de Koran hetzelfde is als een fysieke aanval op jouw tere zieltje - die geblondeerde nazi voorziet van een derde oogkas, wees dan gerust: links terroristentuig à la Sévèke omleggen komt je op levenslang te staan - maar een rechtse politicus, daarvoor krijg je ten hoogste 18 jaar.
Gelukkig is Nederland een rechtsstaat, zullen we maar zeggen.
Ik heb zojuist een bom geplaatst op het Binnenhof want ben moslim.
Ze roepen het daar nml. nog meer op zichzelf af dan Wlders en de baardapen bijelkaar, dus dat houdt me lekker uit de bak!
@MAXIMO 04-04-08 @ 12:03
Er is een verschil tussen de vrijheid van meningsuiting en een regelrechte doodsbedreiging, dat begrijp je toch wel, mag ik hopen.
Indien de argumentatie vd rechter in kwestie correct is weergegeven, kan wraking van deze magistraat worden aangevraagd via de daarvoor geëigende kanalen. Indien bijv. in de door mij aangespannen vervolgprocedure een bepaalde rechter ( wederom) zal worden aangewezen om uitspraak te doen, zal deze worden gewraakt. Aangetoond is nl dat deze heer een rotaryvriendje is van de advocaat vd tegenpartij.
MAXIMO 04-04-08 @ 12:08
bijna goed. Wilders roept niks over zich af. Doodsbedreigen is verboden, dus korting onterecht.
MAXIMO 04-04-08 @ 12:03
is Yuksel een artiest? Nee.
Maar goed, ga maar rustig verder de inperking bejubelen van een gezond en logisch verstand.
Schop die vent in de kuil die hij voor Wilders gegraven heeft.
Vuurpeleton!
Shit, vergissing, dacht dat dit die rappert was waar gister ook al over werd bericht, zie nu pas dat het om een ander gaat.
Herzie dus mijn mening, de straf is juist.
@MAXIMO 04-04-08 @ 11:55
heb je post een paar keer gelezen hopende dat je het wellicht niet zo bedoeld als opgeschreven. Zo onwetend en blind kan je toch niet zijn ?
jij denkt dat Theo Maassen in die diss/rap van 'em daadwerkelijk iemand gedreven door oprechte afkeer/haat van het leven kan beroven. Hetgeen meneertje Yuksel mijns inziens wel van plan was.
Zoals jij het opschrijft klinkt het net alsof meneer Yuksel in het rijtje past van bovenstaande cabaretiers. Maar hij staat er verre van, hij is een psychoot die geen onderscheid kan maken tussen de uitoefening van zijn geloof en mensen die daar commentaar op hebben. (niet eens persoonlijk gericht aan dhr Yuksel)
@MAXIMO 04-04-08 @ 12:04, toch ben jij volgens mij een beetje een muurbloempje, dat mag ik toch wel denken?
Lachende mandarijn 04-04-08 @ 11:54 hoe triest is het dat jij inderdaad de waarheid spreekt. Over de rug van mensen die zeggen 'we moeten Wilders niet belangrijker maken dan ie is' en 'Wilders krijgt teveel media aandacht' en 'het is maar net waar je je mee bezig houdt, als jij het islamisme als een probleem ziet, DÁN pas is het ook een probleem' en meer van dat soort struisvogelreakties, dankzij dat soort domme domme mensen voelt het establishment zich gesterkt om jouw strategie waar te maken... Wat een gevaarlijke domheid
@widtvoet... 04-04-08 @ 11:51
Hij zal wel rekening hebben gehouden met de verdediging van die mossel;
menier voelde zich uitermate gekwetst, bedreigd en heeft in een vlaag van emotie gereaguurd, verzachtende omstandigheden blablabla. Zit juridisch natuurlijk wel iets in, vind ik op zich dus niet "raar", tenslotte is ie wel veroordeeld voor bedreiging. Maar de "tendens" vind ik wel eng.
Ik heb vannacht een profetische(?) droom gehad. LGS (Lijst GeenStijl) was de grootste partij, met Teen en Fuckje die streden om de baan van MP. Dat het uiteindelijk Fuckje werd, zal niemand verbazen denk ik.
Lieve Yuksel ga zelf naar de hel en neem je k****r opvoeders mee.
Ik zou best eens lijst van rechters uit nederland willen zien met daarbij hun politieke voorkeur, uitspraken enz.
Rapperts zijn geen artiesten, maar slechts gevaarlijke inteeltverongelijkten.
gentle giant 04-04-08 @ 12:03
Je hebt mazzel dat ik geen Wilders heet.
Lebowski Achiever 04-04-08 @ 11:59
Hoe slecht jij of ik het ook moge vinden, hij moet ook gewoon kunnen zeggen wat ie wil als artiest zijnde, vrijheid van expressie weet je tog..
Maar goed, ga maar rustig verder de inperking bejubelen van de vrijheid van meningsuiting.
*Maximo tegen de muur zet, en er lustig op los metafoort*
Bijstandtrekker 04-04-08 @ 11:58
Excuses verwarde u met een bijstandkoning. Ooit van gehoord? Parasiet van de maatschappij, tijd te veel wegens chronisch niet willen werken, schept genoegen in het innemen van een 180 graden andere mening dan wat het menselijk verstand aankan. Pretendeert met het hart te redeneren, maar die aderen zijn al zo dichtgeslibd dat dotteren afgeraden wordt.
@* 04-04-08 @ 12:00
Rutgert is gisteravond zeker op privéaudiëntie bij Rita geweest. In dat geval pas na 21.00 uur de x-rated movie
Sikkeneur hear, hear, de grens ligt bij geweld, ook het bedreigen met Geweld zou streng bestreden moeten worden! En als we dit allemaal zo normaal vinden dán is de ellende pas echt losgebarsten in dit verpauperende land. Hoefter heeft heel erg ongelijk; Wilders is ook heel belangrijk, anders zou het islamitische kalifaat Nederland straks ongemerkt een feit zijn, en dán zijn we te laat. Reakties als 'we maken Wilders te belangrijk' zijn om te scheurbuiken; zelf een beetje jalours dat je niet de aandacht krijgt die je verdient?
MAXIMO 04-04-08 @ 11:55
Jouw probleem is dat op dat bord voor je kop staat geschreven "Iedereen is gelijk".
Socialisten, linkse mensen zo je wilt, trachten dat altijd te bereiken. Desnoods door iedereen dood te maken die niet meewerkt. Dan zijn we tenminste weer gelijk, dood is namelijk redelijk gelijk.
Het maakt mij wel uit wie het zegt. En ik denk niet dat Youp, hoe een lul ook, een mailtje aan Geert schrijft met dat hij hem gaat vermoorden. Die vergelijking is naast misplaats dus nog een echte gotspe ook.
Maar ja, ik heb al zoveel van u gelezen, reageer maar niet hierop maar laat het inwerken en verwacht geen reactie op uw reactie want ik heb meer te doen.
Een portier uit 's Gravendeel met de voornaam Yuksel. Eigenlijk heb je je straf dan al gehad, maar goed. Hier de hamvraag voor Femke, Alex, Jan, Jan-Peter, Wouter en Mark. Heeft Yuksel nu wel of niet vanuit zijn geloofsovertuiging gehandeld?
Het wordt tijd dat die rechter eens voor de rechter wordt gesleept.
En voor die zeikstralen die lopen te emmeren over "Widlers": ga je huiswerk doen, stelletje n00bs.
Bijstandtrekker 04-04-08 @ 11:58
Dat zal u als links virus itself genoegen doen
Het wordt tijd dat Rutger ook gekort wordt, "Morgenochtend op GSTV." belofte maakt schuld.
Die rechtert is de bilmaat van Mo Rabbae.
MAXIMO 04-04-08 @ 11:55
Goh, ik wist niet dat ie ook een clown was. Wanneer kan ik naar de volgende show van Yuksel?
Deze rechter zal bij een veroordeling wegens verkrachting ook wel strafvermindering geven,omdat het slachtoffer wel een erg kort rokje aanhad. Is ook uitlokking. ........... Aha, vandaar die mossels in burka's.
Ook de rechterlijke macht is helaas door het linkse virus aangetast!!!!
Lebowski Achiever 04-04-08 @ 11:48
Nee. Ik had die jongen als rechter zijnde gewoon vrij gelaten.
Als Hans Teeuwen, Youp van het Hek of Theo Maassen als artiesten soortgelijke dingen mogen zeggen dan mag hij dat van mij ook.
www.planet.nl/planet/show/id=62967/con...
Volgens mij is dit gewoon een indek-aktie. Zo hr Wilders, als je straks uit de weg geruimd wordt, dan kun je niet zeggen dat wij als Justitie niets aan je bedreigingen gedaan hebben. Om nu eens een harde zaak te hebben is gekozen voor een emailbericht, want daar kon men niet meer de mist mee ingaan. Is om ons allen zand in de ogen te strooien.
rare jongens die turken..
Sangoni 04-04-08 @ 11:48
Wat kunt u leuk rijmen!
Heeft u al subsidie aangevraagd? En kunt u dit ook in het Arabisch? Dat lijkt me pas leuk. Jottum en blijven rijmen he? Doei!
anyone who is pissed off with wilders, is even a bigger dumbass than wilders.
p.s: Flushbodem.. you're the biggest dumbass of them all ofcourse, but you knew that.
bedreigen zeau 2oo7
Op het moment dat je in Nederland als burger achteruit rijdt, ben je vreselijk de sigaar. Jarenlange pogingen tot vervolg je deel. Want dan heet het "het recht in eigen handen nemen".
Bijna iedereen roept dan, "ja, maar hij riep het over zichzelf uit". Zo niet de rechter. Die dacht daar anders over.
Dan bedreig je een kamerlid op een nogal brute wijze met de dood. En de rechter? Die vind dat dit kamerlid het over zichzelf uitroept.
Het recht is grillig. Grillig Links that is...
Hoefter 04-04-08 @ 11:47
Geert vermoedt bij sommige mensen wel eens een gebrekkig respect voor demovratie en de bijbehorende vrijheid van meningsuiting. Misschien dat deze uitzondering dit belachelijke vooroordeel wellicht bevestigd. Geheel onterecht natuurlijk. Islam, Koerdische cultuur en democratie zijn zes handen op een buik.
Nu hakt men wel eens een handje af, maar bent u daar bang voor? Nee toch?! Angst zaaien is meer iets voor hele foute mensen zoals Geert. Dat de mensen, en zeker wijze mensen als deze Koerd, dat niet inzien is inderdaad verbijsterend.
@GodHandKiller 04-04-08 @ 11:39
De suffe redenatie komt van GeenStijl / kranteartikel. De rechter heeft iets anders gezegd.
Vermoedelijk iets in de trant dat het woordgebruik van Wilders nogal fel is, dan kun je ook felle antwoorden verwachten. Doodsbedreigen mag natuurlijk niet, daarvoor krijgt ie straf. Maar het woordgebruik van het dreigement is even fel als hoe Wilders normaal praat, dus het wordt niet de zwaarste straf. (Of je iemand nou een klootzak noemt of knettergek / leugenaar)
@Lekker Belangrijk© 11:41
Raar als in onverwacht komt dergelijk nieuws hier allang niet meer binnen. Maar raar als in moeilijk te begrijpen nu wel. Deze recherT heeft nl. dus een oordeel moeten geven over de vraag of Geerts kommunikaties mbt. islam en mossel objektief kwetsend (kunnen) zijn. (En vervolgens of meneer dit dan ook al dan niet terecht zo heeft (kunnen) ervaren etc.) Ben benieuwd wat deze rechterT dan bijvoorbeeld vindt van een tekeningetje van zeg een baard met 'n bom op z'n hoofd of van iemand die zegt dat "mijn" nederlandse identiteit eigenlijk helemaal niet bestaat...
Maar een woord. SCHANDALIG.
rechtertje zeker van groen links of PVDA?? SP vast niet want dat is niet netjes genoeg maar met die andere twwe hoor je echt bij de club.
die rechter is een beetje zwakzinnig, heette hij toevallig MAXIMO?
En wanneer Wilders wordt vermoord gaat dit gebeuren (al een tijdje eerder geschreven)
Neerslachtig hoogtepunt van lang verleden tijden
Eindeloze massa eenzaam in haar lijden
Opzichte tweespalt verenigd in een eenzijdig geloof
om de waarheid te bezitten, vergroot alleen die kloof
.
Nationale volkssport helende wonden openrijten
Was er niet ooit zoiets als blaffende honden en bijten
En als enige vind ik het frappant dat het godganse land
Vanzelf weer eensgezind schreeuwt over moord en brand
Na het debacle van het Fitna debat waarin de linkse regenten faalden om Wilders definitief buiten spel te zetten rest hen nog maar 1 optie, ofwel de Fortuyn variant. Ik teken alvast wat quotes op: Zo gaan we niet met elkaar om! Dialoog! Pickwick!
een rechter die subjectieve dingen als gevoelens meeneemt in zijn (in dit geval haar) uitspraak, hoort geen rechter te zijn
.
de wet is, kort samengevat, bedreigen is verboden. punt. er staat niet bedreigen is verboden, tenzij [vul in]. als je dat niet snapt, ben je het vak van rechter niet waardig
Wat die domme Turk nou doet is WIlders veel te belangrijk maken en in zijn eigen poot schieten. Hoe meer bedreigingen naar Wilders hoe meer stemmen hij krijgt. Waarom zien die eikels dat niet in??????????????????
Wat zei Teeuwen ook al weer: "vrijheid van meningsuiting stopt bij geweld".
Die vrijheid stopt bij mij ook als je daarbij een ander bedreigd met geweld.
Dat Dhr W. als BN-er nu het slachtoffer is, maakt het voor mij niet erger of minder.
Aan allen die denken dat er een typo in de kop staat. Verwijst naar verkeerd gespelde leus op muur van paar maanden terug. Ken uw klassiekers.
"Moet de heer Wilders namelijk maar wat beter op zijn woorden passen in het vervolg. Welkom in de rechtstaat Nederland. Nu met 30% klantvoordeel voor criminelen" Hoe komt het dan dat ik al zeker 10 jaar veel te hard rij samen met vele andere Nederlanders gezien het nieuwste boeterecords www.geenstijl.nl/mt/archieven/1249001.... (hoezo limieten liggen bespottelijk laag) en wij NOOIT notabene VASTE! KLANTVOORDEEL krijgen??! ALWÉÉR die positieve discriminatie hou nou eens even OP!!!
Job Cohen schenkt nog een kopje muntthee in
@widtvoet... 04-04-08 @ 11:40
Natuurlijk niet. Politierechter denkt bovendien een waardeoordeel te kunnen vellen. Wellicht voel ik me als pantheïst beledigd door het plan de koopzondagen te beperken en besluit ik Rouvoet te bedreigen. Zou de rechter ook met mijn gevoelens rekening houden?
Die mevrouw Wolters zou ook eens moeten voelen hoe het is om door een wilde hond met de dood bedreigd te worden. Kijken of ze dat ook slechts 500 euro waard vind. Daarnaast is het weer een klap voor de vrijheid van meningsuiting. Heel triest.
18 jaar - 30% = 12,6 jaar.
12,6 jaar - 1/3 wegens 'goed gedrag = 8,4 jaar
4 april 2008 -/- 6 mei 2002 = ruim 5 jaar en ruim TIEN maanden...
VOLKERT VAN DER GRAAF MOET VRIJ BINNEN 2,5 JAAR!
ALARM,. ONRECHTVAARDIGE BEHANDELING VOLKERT VAN DER GRAAG!
@ Fonta
"Speciale aanbieding: bedreig Widlers" Inderdaad....
Ik denk dat het de Afgaanse stagiaire bij Geenstijl is....
@Iko Nal 04-04-08 @ 11:32
ja hahaha.... meneer u reedt 128 na correctie... WAT GODVERDOMME.... *sloopt halve rechtzaal incluis korfbalrechter*
Ach ja blijkbaar ken je alles maken als je in een asielzoekers centrum internet heb. Contant betalen met hun zwart verdiende cente + 2 weken in het dordtse poort (resort) chillenn
Als ik dit soort berichten lees krijg ik altijd hetzelfde tafereel voor ogen. Clairy Polak en Alexander Pola die samen "dat kan toch allemaal maar in Nederland" zingen voor een uitzinnig publiek waaronder het creme de la creme der linkse hufters. Begeleiding: Paul Rosenmoller op piano, Marcel van Dam op gitaar, Job Cohen op tamboerijn, samen met Rotterdamse Carrie (dat vieze rooie wijf). En een lol dat ze hebben, brr.
Hij heeft net voor 700 euri tandpasta verhandeld, dus die 500 kan hij wel betalen.
@JamesHuntLive 04-04-08 @ 11:37
Dat is nu het grote google. Google leest alles, dus hoe meer er over moslims geschreven wordt, hoe meer moslim-gerelateerde advertenties er komen. Veel plezier!
Oja, en neem de rest van je aanhangers mee.......
Wie is widlers??
@widtvoet... 04-04-08 @ 11:36
Is waar, maar ik wilde aangeven dat het belachelijk is dat eeuwig waarde wordt gehecht aan een zogenaamde spijtbetuiging. Ook het blanco strafblad doet er in bepaalde zaken, zoals deze, niet toe.
Die politierechter mag zichzelf 'ns achter de oren krabben. Wat klopt hier niet, meester Harmsen?
Als ik in Nederland hardop roep dat Jezus even echt is als sinterklaas, dan schieten ze mij toch ook niet deaud???? Mohammed go home!!!!
@widtvoet... 04-04-08 @ 11:36
raar niet, eng wel.
Zulke rechters dienen per direct ontslagen te worden. Dit is ernstige ondermijning van de rechtstaat!! De wet zegt dat je strafbaar bent en daar staat een straf tegenover, maar omdat het Wilders betreft krijg je korting???? Hoezo? Omdat het moraal achter deze daad dan gerechtvaardigd is? Omdat Wilders erom vraagt om bedreigd te worden? Dus rondlopen met je portemonnaie in je broekzak is vragen om gerold te worden? Je autoradiofrontje op je radio laten is vragen om inbraak? Sterf snel af vieze rat van een rechter!
@Murdockyoufool 11:32
Het hebben van een teer zieltje kan toch nooit (deels) als rechtvaardigingsgrond dienen om iemand met de dood te bedreigen? Dat tere zieltje huisvesten mag mi. eea. verklaren maar nooit verexkuseren.
En hoe zit het met de Airmiles?
Rita, zorg er eens voor dat er wat strenger wordt opgetreden in ons NL!
Suffe redenatie. Je kan 'm ook omdraaien:
De reactie van Wilders hebben 'de moslim's' over zichzelf afgeroepen.
.
Ik dacht dat de vrijheid van meningsuiting erg belangrijk werd gevonden door rechters? Kennelijk niet dus?
Kan er niet op 6 mei een artikel geplaatst worden, dat zo geschreven is, dat in eens de hele volkswoede tegen de vijanden van Fortuyn weer keihard terug komt?
Twintig uur werken was een te zware straf voor die arme man. * zucht *
Ik krijg google ads in het Arabisch, op GS?! Is dat nou die islamisering?
Linkt naar MaarifatAllah.com
Gelijk eruit flikkeren die gast (arbeider), die niet meer werkt waarschijnlijk, maar van onze centjes leeft!
@Murdockyoufool 11:32
De door jou genoemde strafkortingsgronden zijn redelijk objektief vast te stellen maar deze rechterT meet 't zich aan een oordeel te vellen over in hoeverre Yuksel zich obv. Geerts uitspraken redelijkerwijs gekrenkt of gekwetst mag voelen. Vinnik raar en eng...
500 euro, dat zal hem leren!!
Kunnen we gelijk een betalingsregeling afspreken? Mijn uitkering staat namelijk uitbetaling in een keer niet toe..... anders kort u maar voor 10 maanden toch 50 euro?
Wat een zucht van verlichting zal er straks door politiek correct Nederland gaan als Wilders eindelijk is omgelegd. Harry de Winter geeft dan een groot feest in de Kring waar Job voorop gaat in de polonaise en er wordt door de PvdA een fantastisch Islamitisch slachtfeest georganiseerd op alle Nederlandse dorpspleinen.
Dit is natuurlijk schandalig. Komt er zo ook een uitkering die terroristen vrijhoudt? Omdat het nou eenmaal logisch is dat die mensen door hun geloof en Wilders niet aan werk toekomen?
Dat is dezelfde kromme redenatie over vrouwen die in korte rokjes rondlopen en het over zich afroepen dat ze verkracht worden.
Christenen roepen het over zichzelf af dat ik me niet kan inhouden om even lekker hard godverdomme te roepen.
Onze politici en rechters roepen het over zichzelf af dat geen enkele burger meer geloof heeft in onze rechtstaat.
Vroeger dacht ik dat ik een sociaal mens was. Ik kwam tot inkeer en vond vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en zelfbeschikking belangrijker. Maar politiek gezien is dat gelijk aan anarchisme.
-weggejorist-
Is Harmsen niet die vent uit GTST?
@widtvoet... 04-04-08 @ 11:28
Zo ongeveer werkt het. Daarbij houdt de rechter ook rekening met blanco strafblad (-10 procent) en spijtbetuiging (-10 procent).
Melkert moordenaar, Melkert moordenaar!!!
Goed signaal. Ik kan nu dus bedreigen met korting als ik me aangevallen voel. Mooi
Iemand het adres van Balkenende voor me ?
@DeDerdeKamer 04-04-08 @ 11:27
Vergeet niet te noemen dat jij in jouw geloofsovertuiging beledigd wordt door getallen onder de 130. Kun jij ook niets aan doen: ies geloof.
geschiedenis herhaald zich he.
en na zijn dood hoor je weer het hele kabinet zeggen, dit is niet acceptabel, dit mag niet enzzzzzzzzzzzzzz.
Doen ze dan net zo moeilijk als je Melkert of iets dergelijks bedreigt?
Want ik heb het idee dat die aap een beetje de dans ontspringt en weer een ontspannen leven leidt. Dat hoort natuurlijk niet.
GS doet er eens wat aan!
Hé leuk weer een Wildersje! Het volgende onderwerp toch zeker een Rita'tje? Beetje blijven afwisselen, hoor! Dat houdt het voor het Volk interessant.
Die rechter mag voor mijn ogen dood neervallen en ik stap er luid lachend overheen.
Nja.... wat moet een weldenkend mens hier nu mee. Lijkt toch GVD wel een regelrechte nachtmerrie. Komt links natuurlijk prima uit zo!
Tijd voor 'Crimiveeg teams'. Nachtelijke missies. Geen gezeik, geen gedonder, geen debat, redelijk betaalbaar..... opruimen dat pulp! Dit manneke had een mooie nr. 1 geweest met zijn zelf ondertekende e-mail... Mocrorappers... die mogen ook mee in de vuilniswagen. Stinktuig met hun onverstaanbare gemiep!
Rechters? Ben ik altijd voorstander van geweest, maar met dit soort schandelijke uitspraken is dat toch aardig aan het inboeten.
Als 't OM de straf te laag vindt, gaat ze toch gewoon in beroep ?
@mezelf
gezwaar -> bezwaar ;-)
Mooi zo en zo hoort het beetje allerlei dingen roepen en als dan iemand iets terug roept snel naar de politie rennen en aangifte doen!
*voorziet een mooie toekomstige regeringscoalitie van PVV en TON*
En meneer de rechter, Wat precies heeft de heer Wilders over moslims gezegd? Niks, want hij heeft het over de Islam. Hoger beroep!
En als je in een kort rokje loopt mag je verkracht worden.
Als je je portemonneei in je zak ziet zitten mag je beroofd worden.
Als je je flatscreen kan zien in de huiskamer mag je 'm stelen.
Tasje zichtbaar op de voorbank? Ruit inslaan, mag!
Laat me raden, die rechter is een D66-ert zoals de meesten?
Straf na veroordeling bedreiging: Y
Straf na veroordeling bedreiging nav. gekwetst zieltje: Y -/- 10%
Straf na veroordeling bedreiging nav. erg gekwetst zieltje: Y -/- 20%
Straf na veroordeling bedreiging nav. heel erg gekwetst zieltje: Y -/- 30%
Straf na veroordeling bedreiging nav. heel, heel erg gekwetst zieltje: ... etc.
En meneer de rechterT maakt hierbij wel even uit hoe kwetsend bepaalde uitspraken, films etc. zijn en hoe erg de bewuste verdachte naar aanleiding daarvan zich gekwetst heeft te voelen.
Wat een wereld.
@Iko Nal 04-04-08 @ 11:24
ga ik ook doen ... komt geheid een volgende keer.
even oefenen: meneer de rechtert ik heb gezwaar tegen de hoogte van het bedrag omdat mijn racegeloof zegt dat ik minimaal 30% harder moet rijden dan wettelijk is aangegeven. Nu begrijp ik dat dit niet binnen de grenzen van de wet valt en vraag ik u om een tegemoetkoming van beide kanten.... u moet ook respect hebben voor mijn geloof !
Nou Rita, ik voorspel weer een hoop steiging in de peilingen...
Nederland waanzinland...
Zullen we Wilders collectief bedreigen ? een soort united consumers voor doodsbedreigingen. Doen we ook meteen Rouvoet (mister koopzondag -1)want die moet ook dood natuurlijk!
@DeDerdeKamer 04-04-08 @ 11:19
Je had ook moeten opvoeren dat je te hard reed ivm jouw religieuze overtuiging sukkel
Politiek correct blijven mensen!
Tss, je mag als artiest ook niks meer zeggen tegenwoordig.
500 euri voor een metafoor, belachelijk.
Roept die rechter nu ook niet iets over zichzelf af? Krijgt iemand die die rechter gaat bedreigen nu ook korting of telt dat dan toevallig niet... Flauw en laf!
Houdt niet op met dat links he'?
iemand bedreigen is goedkoper dan een stukje kleven en daarna rechts inhalen....
.
logisch natuurlijk, dat snapt een kind.
Euh... Vleesboom? Er staat Widlers i.p.v. Wilders in de kop...
Geachte redactie, zou u Widlers niet een dagje rust willen gunnen? Er is vandaag genoeg aanleiding om eens leuk op Cohen af te geven.
kreeg vorige keer helemaal geen korting van meneer de rechtert.... moest gewoon (bijna) 500 euri aftikken en heb niemand bedreigd, heb niemand op z'n bek getimmerd... alleen in het holst van de nacht harder gereden dan toegestaan. Geen korting... niks nakkes nada...
Ik lach me rot. Nog even en je kan bij Wilders bedreigen een quantum korting krijgen.
Lekker krom. In Nederland heb je dus meer recht op bestaan als je allochtoon of gewoon een standaard crimineel bent. De normale burger krijgt alleen maar meer verplichtingen en hogere straffen.
* koffers pakt en Pieper achternareist *
Mag je hier liegen? Mooi, dan hoop ik dat die rechter nog heel lang leeft.
krijg ik met mijn ah-pas extra korting?
Oh dus Geert heeft er zelf om gevraagd omdat hij 't regelmatig op 'n wat onaangename manier over mossels heeft? Da's raar. Een zwarte gristen had dus niet op deze strafkorting kunnen rekenen wanneer hij Geert op exakt dezelfde wijze met de dood had bedreigd?
Nee, logisch...
Duitsland had al een rechter die het normaal vond dat een man zijn vrouw sloeg omdat dat nu eenmaal gebruikelijk was binnen de moslimcultuur.
Rechters moeten onafhankelijk zijn. We moeten wel een systeem hebben dat voorkomt dat rechters hun eigen politieke opvattingen laten weerklinken in hun vonnis. Zo te zien ontbreekt er aan dat laatste nog het een en ander.
waar blijft het beloofde filmpje vanaf de MS RITA?
Rita! Aanpakken die zwendel!
Dan mogen we Balkenende ook wel bedreigen he die laffe kloodtzak praat nog grotere poep dan Wilders.
Ik stel voor afzinken in een ondergelopen limburgse steenkoolmijn met de voetjes in de sneldrogende cement.
kennelkorting???
Vier maanden voor er eens actie wordt ondernomen? Korting geven op een boete waarbij Wilders met de dood wordt bedreigd? Lijkt er op dat ze Wilders liever dood zien dan dat ze de extremistjes goed aanpakken, trieste zaak. Typo in de titel by the way.
Sommige rechters zijn werkelijk dhimmi's van de eerste orde. Nu gaat dit, met het klimmen der jaren, uiteraard veranderen, dus alles sal regt kom.
Hmm de rechter vindt dat Wilders dergelijke reactie over zichzelf heeft uitgeroepen? De rechter dient recht te spreken naar de wet en zijn persoonlijke mening voorzich te houden.
Widlers, klinkt als een soort rechtsdraaiende wokkel.
Linkse kudtrechter.
REAGEER OOK