Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Rutger duikt onder met Ehsan Jami

jamimetbami.jpgHoe creëer je met zo min mogelijk inspanning een zo groot mogelijke ophef. Simpel, vaar mee op de Fitna-hype en kondig voor de duizendste keer die film aan. Een tekenfilm welteverstaan. Die moet dan het licht zien op 20 april, de geboorte van Adolf Hitler. Doet het altijd goed in dit land. Vervolgens laat je via Netwerk ook nog eens een *kuch* 'screenshot' van die bewuste tekenfilm uitlekken, waarop de profeet met een erectie is afgebeeld hand in hand met naar het schijnt een meisje. Ja, we verwoorden het maar even voor u, want het is echt broddelwerk van Ehsan Jami, de afvallige moslim, met een chronisch tekort aan aandacht. Meneer wordt sinds kort 24/7 bewaakt, dus dan kun je er wel wat radicale tekeningen en teksten tegenaan gooien. Hoe de film wordt gedistribueerd weet ie nog niet, eigenlijk weet ie helemaal niet zo veel. Maar onze Rutger en Dennis besloten eens een bakkie te doen op zijn schuiladres. FILMPJE...

Reaguursels

Inloggen

toevalig is jami ook op 20 april jarig.. ( nl.wikipedia.org/wiki/Ehsan_Jami )

maar dat wordt natuurlijk niet gemeld. pfff alleen maar ophef over van die stomme filmpjes. wilders is gewoon een sul.en jami tja maak die zielige tekeningetjes gewoon niet en laat iedereen zoals hij/zij is.

kersje. | 28-03-08 | 21:01

Tjonge, jonge ik geloof dat jullie hem allemaal persoonlijk kennen he?Zijn jullie familie of hebben jullie een relatie met hem? Je zou het bijna gaan geloven.
Voor mij is deze jongeman een HELD hoor! Jullie allemaal met jullie grootspraak durven helemaal niets. Of jullie begrijpen helemaal niet waar dit over gaat. Met name uit zijn eigen (moslim) kringen begrijpen niet waar dit over gaat. Zo'n knappe intelligente man! En het enige wat jullie "hollanders"grappig vinden is hem belachelijk maken omdat hij(soms) stottert en maar zeggen dat hij toch homo is. Bah, wat onsmakelijk zeg.Kijken of jullie allemaal op zo'n korte tijd zo goed de taal leren, je aanpassen zodat je bijna hollandser dan de hollander bent en zulke goede communicatieve vaardigheden en omgangsvormen hebben. Daarbij draagt hij een gedachtengoed over dat universeel is en door een klein beetje intelligente mensen opgepikt zou moeten worden. Dit is échte integratie zonder jezelf of je afkomst te verloochenen. Wat hij laat zien over de Profeet is concreet zo staat het beschreven. Maar ja, de waarheid doet altijd pijn.

limbo girl | 28-03-08 | 11:10

"Zeg is het niet een idee om eens iets anders dan dit rotterdamse stuk sjaggerijn van een Rutger die filmpjes te laten maken. De frustratie loopt weer dun door zijn broek. Als ie zijn werk niet leuk vind moet ie misschien maar friet gaan bakken op Rotterdam Centraal. Ehsan Jami is veel moediger dan dat stuk sjaggerijn, die niet ziet dat iemand en immigreert naar een nieuw land, een nieuwe taal leert dus (' niet stotteren' - "grappig" Rutger) en vervolgens ook nog met gevaar voor eigen leven zichzelf inzet voor miljarden door de knoet van religie onderdrukte mensen.
Hulde Ehsan,
en Dag Rutger"
QFT

De Bondscoach | 27-03-08 | 21:25

Jami is geen ex-moslim want hij is nooit een moslim geweest. Zijn vader is een atheïst en zijn moeder is een gristen.

server45 | 27-03-08 | 14:51

Hoe fanatieker de opgehitste islam reageerd,op de speldenprikjes naar hun
agressieve verzonnen geloof,des te duidelijker hun aard naar buiten treed.
Het gelijk van wilders lima en hyrsi wordt steeds sterker,hopelijk ook bij de domme blinde gehersenspoelde moslims.
Maar dit islamvirus zal nooit uitgeroeid kunnen worden,geloof is natuurwet,
die de mens niet onder controlle zal krijgen,gelijk als het weer.
Hopelijk wel, uit het westelijkhalfrond.

opiejopie | 27-03-08 | 12:06

hattorihanzo 27-03-08 @ 11:17
....... exact...... je kunt vóór of tegen 'm zijn,....... maar van dit soort ' type's ' kun je nooit voldoende hebben om die moslimcultus aan de orde te stellen......... cq.. om zeep te helpen!

@xel | 27-03-08 | 11:57

NoMinister 27-03-08 @ 10:49
NoMinister 27-03-08 @ 10:56

Brainless? Ben je weer met die pop van je bezig? Niet voor niets dat je op de relatie tussen verschillende geslachten zo een rare kijk hebt!

Baarstje | 27-03-08 | 11:52

Ok, hij vraagt om media aandacht, regelmatig ook voor hem zelf, maar uiteindelijk wil hij aandacht voor moslims, die hier zelfs in Nederland de regels aan hun laars lappen. Die mensenrechten schenden alsof ze in het jaar 400 leven. Dat hij 24/7 beveiliging nodig heeft is juist belachelijk en bevestigt alleen maar hoe ernstig de situatie is. Als je je bek houdt heb je inderdaad geen beveiliging nodig.

En dan kun je als reaguurder iedereen af gaan kraken en gay noemen omdat je een narcistische sociopaat bent, maar uiteindelijk zijn dit de mensen die vrijheid van meningsuiting verdedigen. Jami en Wilders ftw.

hattorihanzo | 27-03-08 | 11:17

Nederland wordt gebruikt voor al dit moslim-gezijk. Hier moet dat allemaal kunnen, maar niemand vraagt of WIJ er wel zin in hebben. Antwoord: nee, we hebben geen zin in dit moslim-gezijk. Van twee kanten niet. Geen zin om onze vrijheid op te geven en ook geen zin om partij te kiezen in moslim-zijk-conflicten. We willen hier gewoon lekker onze eigen dingen doen. Dus ook geen zin die zijkerige kleutertekeningen van dit meneertje moeten bestuderen.

Ed71886710 | 27-03-08 | 10:50

@Je-Zus Redde 26-03-08 @ 22:46
"Religie heeft de wereld immers veel goeds gebracht en kan de wereld nog veel meer goeds brengen."

Volgens velen heeft religie minstens zoveel kwaad gebracht en kan het de wereld nog veel meer kwaads brengen...

p0rn0 | 27-03-08 | 10:33

Dysforia 27-03-08 @ 01:07

Ja, daar heb je gelijk in, mijn gepreek begint achterhaald te raken. Er is in princiepe al geen weg meer terug, Nederland is naar de klote. Er zijn nog 2 opties.

1. Verhuizen
2. Met alle (zoals jij dat zo mooi noemde) liberale vrije atheisten een opstand beginnen en een nieuw land vormen.

zeg jij het maar...

Octavius | 27-03-08 | 10:31

Walgelijk mannetje die Eshan. Of noem hem de bodemloze put waarin belastinggeld als sneeuw voor de zon verdwijnt. Pfff...

Adonis | 27-03-08 | 10:31

ezan toch,
kijk nou wat er is gekomen van dat kleine jochie dat na de voetbaltraining niet eens zonder onderbroek durfde te douchen hahaha

DR-Jones | 27-03-08 | 10:31

@vanderF> ik moet ook nog een beetje wennen aan dat gaye getwitter, Maar t is handig om te hebben als straks de christenmulahs GS weten te verbieden.

superjan | 27-03-08 | 10:07

Tip 9 van Holland Casino...

superjan | 27-03-08 | 10:05

Bernhard Bang 27-03-08 @ 09:19 inderdaad, een teke nar...

van dal | 27-03-08 | 09:25

@ Dysforia 26-03-08 @ 22:59
Dat hakenkruis is er later in gepowerpoint (ging waarschijnlijk zelfs de tekenar te ver). Is overigens geen verkeerd symbool, staat voor de zon en contrasteert leuk met dat maantje... history1900s.about.com/cs/swastika/a/s...

Bernhard Bang | 27-03-08 | 09:19

zijn we d'r weer?
dat getwitter schiet ook niet op.

vander F | 27-03-08 | 08:55

Damn ik moet niet zoveel meer drinken ik zie allemaal dubbele posts

D3fix | 27-03-08 | 08:55

De vier gearresteerde ex-bestuurders van ‘U en Zo’ staan met hun lange baarden, djebella’s en vrome gedrag in de buurt bekend als ‘strenge moslims’.

vander F | 27-03-08 | 08:55

Is dat nou een tekening van "De Harde"

D3fix | 27-03-08 | 08:52

Sorry, Leen, ik dacht dat je doof was.

fuckje | 27-03-08 | 08:51

*Ja, hier met Leen voor de 6e keer... één keer bellen is wel genoeg!*

Bertus Betonsloper | 27-03-08 | 08:49

Rabarberke 27-03-08 @ 08:17

Nee joh… Het voordeel van een achterstandswijk…. Vuil zet je buiten wanneer het je uitkomt.

Baarstje | 27-03-08 | 08:42

wat is dit,
hindernis reaguren?

vander F | 27-03-08 | 08:34

* belt met Leen voor nieuwe servert *

fuckje | 27-03-08 | 08:31

* belt met Leen voor nieuwe servert *

fuckje | 27-03-08 | 08:30

-weggejorist-

fuckje | 27-03-08 | 08:30

-weggejorist-

fuckje | 27-03-08 | 08:24

-weggejorist-

fuckje | 27-03-08 | 08:24

ROFL!

vander F | 27-03-08 | 08:21

Straks staan die vuilniszakken er vanmiddag nog.

Rabarberke | 27-03-08 | 08:17

@baarstje

Zet moet jij niet opschieten? Het is donderdag.

Rabarberke | 27-03-08 | 08:17

Baarstje 27-03-08 @ 08:09
je plaat blijft hangen....

van dal | 27-03-08 | 08:12

Mislukt ventje! Voor het geld van je beveiliging kunnen we 100 moslim kindjes extra bijles geven in taalachterstand en integratie. Jongen jij bent op mijn kosten fout bezig!

Baarstje | 27-03-08 | 08:09

doet ut weer,
toch?

vander F | 27-03-08 | 08:09

Mislukt ventje! Voor het geld van je beveiliging kunnen we 100 moslim kindjes extra bijles geven in taalachterstand en zorgen dat ze beter integreren. Jongen jij bent op mijn kosten fout bezig!

Baarstje | 27-03-08 | 08:09

Mislukt ventje! Voor het geld van je beveiliging kunnen we 100 moslim kindjes extra bijles geven in taalachterstand en zorgen dat ze beter integreren. Jongen jij bent op mijn kosten fout bezig!

Baarstje | 27-03-08 | 08:08

Zou iemand Jami de laatste tijd nog hebben herinnerd aan Speltip 9 van Holand Casino?

superjan | 27-03-08 | 07:56

-weggejorist-

phhs | 27-03-08 | 07:42

@ red.
Krijg steeds de melding Verbindingsproblemen.
Zowel op GeenStijl als op NieuwNieuws.
Zou Harry de Winter hier achter zitten ?

wachtmeester de bruy | 27-03-08 | 06:59

@ red.
Krijgt voortdurend de melding verbindingsproblemen.
Zowel op GeenStijl als op NieuwNieuws.
Zou Harry de Winter hier achter zitten ?

wachtmeester de bruy | 27-03-08 | 06:46

hee leuk.... een kleurplaat voor de kinderen!

deafhaalchinees | 27-03-08 | 04:26

staatsmongool

Pierlooo | 27-03-08 | 04:14

zeg, ga eens slapen...

doubledope | 27-03-08 | 03:41

Of je hem mag of niet, of zijn film kut is of niet, het blijft BELACHELIJK dat er mensen zijn in Nederland die zo moeten leven. In plaats van te zeiken over die films, mag er van mij wat meer gezeken worden over de kennelijk nodige beveiliging. Dat is toch niet normaal???

DeRuk2008 | 27-03-08 | 03:14

@VanFrikschoten 27-03-08 @ 03:00
Zwart-wit, boeh! *überplop*

VanFrikschoten | 27-03-08 | 03:02

Ik zag vanmiddag een koe in de wei staan en die hield zich met dit soort zaken volstrekt niet bezig... dat zag ja al aan die blik...*plop*

VanFrikschoten | 27-03-08 | 03:00

@Dirkstra 27-03-08 @ 02:34
Is dit nou nodig...?

VanFrikschoten | 27-03-08 | 02:41

"En zij mordden en klaagden in den woestenij want de God die hen zou toekomen en het beloofde land zou brengen zoals Mozes had beloofd deed maar eens even flink op zich wachten. En zo spanden zijn samen en riepen:"Die zien we nooit meer terug!" en goten uit puur goud (waar haal je het vandaan in de woestijn...) een kalf welke zij vereerden. Als een uitgelaten menigte dansten zij goddeloos om het kalf en namen wijn en dadels in overvloed tot zich (woestijn?). Tuinfakkels, bar-be-que, party tent... Beschimpt werd Mozes' naam in gezangen en kleden vielen van de dames af in steeds wildere dansen. Borsten werden getoond. Blote mannen renden om het vuur. Ook de kinderen waren nog niet naar bed en er hing zelfs iemand aan de kroonluchter...
Maar zoals het was aangekondigd door Mozes stond hij plots aan de voet van de berg met twee stenen tafels. En het volk deed hilarisch uitschreeuwen:"Ja, daar zal je 'm net hebben!". gelukkig kwamen ze net twee tafels tekort voor het opdienen van huzarensalade en gevulde eieren dus dat kwam mooi uit.
Des anderen daags trok het volk Israëls verder met pijn in de kop maar daar hoor je verder nooit wat over...

Dirkstra | 27-03-08 | 02:34

*Ga slapen mafkees*
Aha... de 'g'.... weltruste.

OneandOnly | 27-03-08 | 02:31

Het valt mij nog mee dat ie nog niet over muizen loopt te roepen dat ze allemaal niet deugen en alles, nu ie helemaal into tekenfilms is. Dat zou je toch verwachten als ie Pinky & The Brain een keer gezien heeft.

OneandOnly | 27-03-08 | 02:29

Maar dan zal ie wel niet beveiligd worden.... dan worden ze ineens bang voor Amerikanen omdat dat toevallig allemaal vuurwapengevaarlijke rednecks zijn. Dan denk ik: "Iedereen heeft recht op zijn eigen cultuur.... dude!"

OneandOnly | 27-03-08 | 02:24

Hij had die film beter in de Verenigde Staten of Amerika kunnen maken.... die zijn tegenwoordig heel goed met animatie... dan had het er misschien allemaal wat beter uitgezien.

OneandOnly | 27-03-08 | 02:21

Iets dat begint met een 'g'..... een 'g'....

OneandOnly | 27-03-08 | 02:15

@VanFrikschoten 27-03-08 @ 02:09
Het is nog niet afgelopen.... ik verwacht nog een alles verklarende ingeving van gene zijde....

OneandOnly | 27-03-08 | 02:13

@VanFrikschoten 27-03-08 @ 02:09
best prettig...

VanFrikschoten | 27-03-08 | 02:11

* "Fitness - The Movie" in de DVD-spelert gooit en zich afmeldt! *

Reinaert | 27-03-08 | 02:10

Nou, ik weet niet hoe het met jullie is afgelopen n.a.v. dit topic, maar ik heb toch best wel een conclusie kunnen trekken.....

VanFrikschoten | 27-03-08 | 02:09

@VanFrikschoten 27-03-08 @ 02:04
Dat is juist de charme... die onschuldigheid. Die Limbo wilde het over een dromedaris maken.... grotere kudt beesten kun je haast niet vinden.

OneandOnly | 27-03-08 | 02:08

RickH 27-03-08 @ 01:45 Woon jij in Bergen?

campion | 27-03-08 | 02:05

@OneandOnly 27-03-08 @ 02:01
Was het niet zo'n onbenullig kinderfestijn zoals je het voorstelt: geen probleem...

VanFrikschoten | 27-03-08 | 02:04

Die blonde Limbo wilde trouwens ongeveer hetzelfde doen heb ik gehoord... alleen dan met een dromedaris.

OneandOnly | 27-03-08 | 02:02

Toch lijkt het me wel een leuke film.... ik bedoel, een sympathieke kameel die samen met zijn rare vriendjes op reis gaat en de grootste avonturen beleeft.... what's not to like?!

OneandOnly | 27-03-08 | 02:01

@VanFrikschoten 27-03-08 @ 01:49:

"Wij" hebben "met z'n allen" waarlijk "democratisch" gekozen veur een "multiculturele" samenleving. Dat dit vervolgens voor jou een drama is da's dan jammer. Da's het nadeel van democratie enzeau.

Onze "Grote Leiders" en hun vazallen in het Haagsche weten het allemaal gewoon véél beter dan Jan-met-de-Pet in de straat. Gij zult Luisteren declameert ons Regime. Horen, zien en sterven, da´s de toekomst.

Owja, totdat het zo ver is mag je ook nog betalen. Da´s logisch. Daar heb je namelijk zelf veur gekozen. Bloeden zul je, bloeden voor het verraad dat door derden gepleegd is, want ook dát is democratie. De helft plus één weetjewel!

En als het niet helemaal de helft is dan is het ook goed. Daar weten Onze Regenten ook wel weer een mouw aan te passen.

Reinaert | 27-03-08 | 02:00

@Orang Oetlul 27-03-08 @ 01:57
Doe niet zo vreemd.

VanFrikschoten | 27-03-08 | 01:59

ow je bent het met mee eens?

Orang Oetlul | 27-03-08 | 01:57

komkom van freakschussel, Jami surft mee op de hype van verwildert dat is niet netjes doet afbreuk aan het verhaal van verwildert.

Orang Oetlul | 27-03-08 | 01:57

Jami is de slechtste pleitbezorger voor één van de meest essentiële problemen der gehele Europese Unie. Laat hem zijn bek gewoon houden. Opbokken met die zak hooi!

VanFrikschoten | 27-03-08 | 01:56

Lafaards zijn de meeste hier! Snel naar bed. Ja, slaap maar lekker!

VanFrikschoten | 27-03-08 | 01:54

Jamaar dat Jami homo is doet toch niks af aan dat Mohamed een stijve heeft toch? Wat een lutsertje met zn maagderige gegiechel een vaatwasbestendige poeremetator dat heeft ie nodig.

Lillek getekend trouwens die screenshot van die tekenfilm.

Orang Oetlul | 27-03-08 | 01:51

Wat heb je aan zaken doen in Nederland, volgens onze manier van handelen die iedereen bekend is, als je in ditzelfde land je je godverdomme moet gaan inleven in de cultuur van anderen binnen je eigen landsgrenzen? Kiezen WIJ voor dat soort internationale handel in eigen stad en eigen buurt? Moeten WIJ die kloof overbruggen? Moeten wij maar gaan wachten en accepteren dat één of andere Afrikaan er een heel ander tijdsbesef op na houd? Nu zal ik wel een fascist zijn en discrimineren. Nou, dan is VanFrikschoten maar een fascist die discrimineert als dat uw wereldbeeld met voldoening vult! Maar vergeet nooit, nimmer, dat je je eigendom maar één keer kan weggeven! J’Maintiendrai

VanFrikschoten | 27-03-08 | 01:49

De geboorte van Hitler.... ongeloofelijk! Dat die ouders niet even helder na kunnen denken wanneer ze die echo zien.... met zo'n snorretje en gestrekte arm.... dan denk je toch: "Weghalen.... nu meteen!"

OneandOnly | 27-03-08 | 01:48

@ van dal 01:31
Nou, nou..
Ramon.. mijn oude stadsgeneaudt was geen kaalkopje maar een streetfighter..
Gampel voor de insiders..
www.youtube.com/watch?v=0V8z8MHuWcc
Full Fight:
www.youtube.com/watch?v=0V8z8MHuWcc
Aardige (True!) ende rustige VOC'er.
Maar zonder sarcasme ende ironie.. hij is een held voor mij.. vechten in Thailand onder full Muay Thai rules in het Lumpinee arena.. maja... een Paardspringer is een greautere held in NL, nu en toen.. niks bijzonders..

RickH | 27-03-08 | 01:45

Nu weet ik waarom de paus tegen condooms is.
Dit is islamisering! Want je sluiert je staaf!
*doosje in de vuilbak plempt*
Nu is het maar wachten tot de volgende blog van Wilders...
En ook wachten wanneer de autochtone bevolking roepend en gillend op straat komt om condeaums te verbranden...

BloedendMaandverband | 27-03-08 | 01:44

@van dal 27-03-08 @ 01:37:

Je haalt me de letters uit het toetsenbord. Voorwaar!

Reinaert | 27-03-08 | 01:41

@van dal 27-03-08 @ 01:37:

Ik "spreek" 'm ten elders nog wel eens. Aardige jongen heur *kuch* - soms.

Ik wil eauk wel zo'n Premium-ban. Scheelt me weer een hoop tijd zo midden in de nacht. But then again, hey, iemand moet de jeugd hier opvoeden hè?

Life sucks. Mijn vriendin gelukkig beter.

Reinaert | 27-03-08 | 01:40

Reinaert 27-03-08 @ 01:37 meer een opschepper, hij schreef gestrekte arm waar hij gestrekte pink bedoelde

van dal | 27-03-08 | 01:39

van dal 27-03-08 @ 01:37 en dat scheelt een hele hoop typen...

van dal | 27-03-08 | 01:37

@VloedendMaandverband 27-03-08 @ 01:35:

Uitlokking wellicht? Agent-provocateur? Marinus van der Lubbe V2.01?

Reinaert | 27-03-08 | 01:37

Ik wilde vroeger ook altijd films maken.... maar toen bleek dat je daar een camera voor nodig hebt. Ja, dan houdt het op.

OneandOnly | 27-03-08 | 01:37

Te paard!

VanFrikschoten | 27-03-08 | 01:37

Reinaert 27-03-08 @ 01:35
vlunk is opgewaardeerd, hij heeft zijn premium-account om laten zetten in een premium-ban...

van dal | 27-03-08 | 01:37

@Reinaert 27-03-08 @ 01:33
En als ik men pretstaaf voorzie van een hoofdketsdoek?

BloedendMaandverband | 27-03-08 | 01:35

@van dal 27-03-08 @ 01:29:

Laat Vlunk dat dan maar niet lezen! Dan zeikt 'ie z'n lounge acuut weer onder.

Reinaert | 27-03-08 | 01:35

@BloedendMaandverband 27-03-08 @ 01:30:

Het één hoeft het ander niet uit te sluiten. Dus of het één, of het ander en als je pech hebt allebei! Ies siempel. Geschoren staaf? Dan vast (neo)nazi!

Reinaert | 27-03-08 | 01:33

OneandOnly 27-03-08 @ 01:32 ja, en dat de grimeuse dan een soort namaakbloed aan zijn wenkbrauw smeert, buiten beeld, dat wel.

van dal | 27-03-08 | 01:33

Nog meer Pipo de Clowns? De één schopt vlakke frasen in het aangezicht. De ander doet Walt Disney na. En dan loopt er ook nog een koude heksentiet rond die haar toverstok nog moet gaan vinden. En een kamer vol goedkope immitatie chinezen die wat roepen voor de verkoop. Waar is de rede der weldenkendheid? Waar is of beter wanneer is er de man of vrouw die elke laag van de Nederlandse bevolking op een normale manier zonder agressie en afkeer weet te doen inzien dat multiculturalisme niet bestaat? Helaas. Die kan nooit bestaan. Want we moeten niet naar ons zelf kijken maar naar wat ons wil domineren. Je kan niet zeggen of je a.u.b. je fiets terug mag hebben van de dief. Dat zei Opa VanFrikschoten al in de jaren '60....

VanFrikschoten | 27-03-08 | 01:32

@van dal 27-03-08 @ 01:31
Rambo zou ook niet bukken.... Rambo zou hem laten slaan zodat ie pijn aan zijn hand heeft.

OneandOnly | 27-03-08 | 01:32

OneandOnly 27-03-08 @ 01:29 jami weet nog niet eens dat je kunt bukken als een kaalkopje je op je oog wil stompen...

van dal | 27-03-08 | 01:31

Men pretstaaf staat gestrekt alsof het een rechterarm is.
Ben ik nu een neonasie of geyl???

BloedendMaandverband | 27-03-08 | 01:30

Wie heeft er trouwens de nieuwe Rambo gezien? Fantastische film weer..... dat gaat die Jami nooit lukken. Dat ie met pijl en boog binnen een paar tellen een stuk of vijf man doodmaakt.... allemaal raak. Dan ben je echt een held!

OneandOnly | 27-03-08 | 01:29

RickH 27-03-08 @ 01:27 enne, vlunk is ruimschoots gepasseerd door de 56 van frikschotens......

van dal | 27-03-08 | 01:29

RickH 27-03-08 @ 01:27 dan zullen de diverse films morgen wel uitkomen....

van dal | 27-03-08 | 01:28

@ van dal 27-03-08 @ 01:24
Ken alleen 'typen als vlunk'
Morgen bestaat niet overigens..

RickH | 27-03-08 | 01:27

RickH 27-03-08 @ 01:21

Kewl.... en mand.... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

bottehond | 27-03-08 | 01:24

RickH 27-03-08 @ 01:21
ken je de uitdrukking 'typen als een van frikschoten' al?
betekent dat je alles wat je nog kwijt wilde als een razende moet gaan plempen hier... morgen gaat het misschien niet meer...

van dal | 27-03-08 | 01:24

Ik vind dat als iemand met een film komt en dat jij dan zegt: "Ik kom toevallig net ook met zo'n film." Dat vind ik net zoiets als met 3-0 achter staan tegen Oostenrijk en in de tweede helft nog met 3-4 winnen..... dat is niet echt iets om trots op te zijn.

OneandOnly | 27-03-08 | 01:22

@ bottehond 27-03-08 @ 01:15
Ahh, Pere LaChaise..
Bloempie stiekem legt op Jim's graf..
Hmm.. goeie youporn..
Hetereau, maar daar zal vrijdenkerT Ehsan begrip veur hebben:
www.youtube.com/watch?v=GaMFqsBN_Ts
Naja.. eerder voor kids.. niet bepaald 18+.. edoch La Kristel zou het weten te waarderen..

RickH | 27-03-08 | 01:21

van dal 27-03-08 @ 01:18

Hmmm.... broer van de zeaun van de hoer van babylon, eej....

* peinst *

bottehond | 27-03-08 | 01:21

Oh shit dit is natuurlijk geen twitter.

Coño | 27-03-08 | 01:18

fapt

Coño | 27-03-08 | 01:18

bottehond 27-03-08 @ 01:15 een youpr0n maakt zijn situatie niet echt beter... die wordt op zeker gejorist.
nee, voor RickH kunnen we beter een wake houden vanacht...

van dal | 27-03-08 | 01:18

@ self @ botte..
Was reactie @ jouw plempsel @ 01:04
@ self @ all @ gott @ Nietzsche: NICE, Rutger! Pak die stotteraars, laat de zalen leeglopen ende verzuiling toeslaan!

RickH | 27-03-08 | 01:16

www.woodenshoes.com/
hier frik, ze hebben een webwinkel en het is de grootste klompenfabrikant ter wereld

van dal | 27-03-08 | 01:15

I got three words: Woord Voor Woord.
(Aart Staartjes is EVIL!)

DeLuxe | 27-03-08 | 01:15

RickH 27-03-08 @ 01:10

Je bevindt je op het Pere LaChaise (vader van der stoel ) van het Internet vanavond. Helaas. Laat anders een goeie youporn zien, daar kijkt Ehsan vast eauk naar, dus blijven we on topic!

bottehond | 27-03-08 | 01:15

VanFrikschoten 27-03-08 @ 01:11
dacht jij dat al die klompen op het damrak en in volendam door hollanders gekocht werden?

van dal | 27-03-08 | 01:13

Voor iedere hoofddoek twee klompen in Arabië!

VanFrikschoten | 27-03-08 | 01:11

@ botte
Geef nou eensch iets om ff te lachen voor het slapen gaan..
Word al genoeg zwetend wakker.. Niks te maken met amiga Kim overigens.
Waar is Minimeau of KoC voor een humoristische insteek als zelfs CJN en Friks het laten afweten..
Kudt-nacht Topic.. zei m'n buurvrouw.. ze heeft die woorden moeten inslikken, dat dan weer wel.

RickH | 27-03-08 | 01:10

@RickH 27-03-08 @ 00:59

Balkenende is Mocro4ever. De rest ben ik nog niet uit...

Iko Nal 27-03-08 @ 01:01

En Bigi is John Leerdam!

bottehond | 27-03-08 | 01:08

RickH 27-03-08 @ 00:59

Kutopmerking, dude. Spill the beans or shut up. Gaan we hierarchisch doen? Fliesch pompt een . 45 in je harses als hij het leest.

bottehond | 27-03-08 | 01:08

@Octavius 27-03-08 @ 00:53
Tsja, je hebt wellicht volkomen gelijk, maar dat stadium zijn we al gepasseerd. Zolang de islamieten liever devolueren dan evolueren en meer kindjes maken dan de liberale vrije atheisten die niet wilen leven met een achterhaalde ideologie moeten we een moeizame toekomst tegemoetzien waarin een "clash of civilizations" niet alleen denkbaar is maar ook nog eens onvermijdelijk is.

Dysforia | 27-03-08 | 01:07

@VanFrikschoten 27-03-08 @ 01:00
Wij zijn ook alwetend maar de bevolking is wat minder aan ons toe..... toekomstkwesties!

VanFrikschoten | 27-03-08 | 01:06

Volgens mij krijgt ie ook geen erectie van dat meisje.... maar van die ontzettend geyl uit zijn ogen kijkende kameel!

OneandOnly | 27-03-08 | 01:05

@ Iko Nal 27-03-08 @ 01:01Onder Peter B. bedoelde ik die van FN.. geef toe.. soms moeilijk onderscheid te maken..

RickH | 27-03-08 | 01:03

@RickH 27-03-08 @ 00:59

Balkenende is Mocro4ever. De rest ben ik nog niet uit...

Iko Nal | 27-03-08 | 01:01

@van dal 27-03-08 @ 00:59
Kapitale fout, van dal.
Koerbagh weet alles tot het tegendeel is bewezen en dat is je niet gelukt....

VanFrikschoten | 27-03-08 | 01:00

Octavius 27-03-08 @ 00:53

Mooie declaration of independence voor Nieuw Nederland.

bottehond | 27-03-08 | 00:59

Éh, ff serieus.. Onder welke nick reaguurt Willem de Z. alhier?
Of Peter B. ende Annelies etc?
Robert Engel heb ik wel een idee over, alsmede LdL... ohja.. Femke eauk.

RickH | 27-03-08 | 00:59

ehasjain allima. afsjan illami. oefsjoen moellaimi.
jami mishimoelah. ifsi persapoella.
Ik doe ff niemeer mee.
doei.

JumboXL | 27-03-08 | 00:59

@RickH 27-03-08 @ 00:54
Ja.... maar ik was al veel eerder van plan het te doen dan die 12786!

OneandOnly | 27-03-08 | 00:59

koerbagh ® 27-03-08 @ 00:48 onzin, je kunt niet alles weten, dus is onwetendheid geen keuze, wil je echter iets weten, dan kun je het opzoeken of informatie inwinnen... als je dat wil tenminste.
en ik kan mij voorstellen dat verschillende mensen verschillende interesses hebben, verschillende kennis en verschillende agenda's.
en dat is mooi want dat maakt ons als mens uniek.
en interessant, als je iemand ontmoet die veel afweet van wat jou op dat moment interesseert. maar onwetendheid is geen keuze, het niet willen weten is dat wel. en gelukkig zijn we in die keuze ook vrij.

van dal | 27-03-08 | 00:59

"Ja, stop maar.... wat is dat met die oehh's en aah's? Veel te over done. je kwam ook niet zelfverzekerd over met je angstige ree bruine hertenogen. Nee, dit is helemaal niks. Sorry, je hebt de "O" factor niet... Je vindt je kleren reeds op straat..."

VanFrikschoten | 27-03-08 | 00:55

@ OneandOnly 27-03-08 @ 00:51
Je bent pas de 12786'ste die een fillum over sjezus maakt, hoor.
Ik ga hem zien iig.
Sjezus kan niet genoeg in de zeik genomen worden!

RickH | 27-03-08 | 00:54

Eshan gaat hier eventjes de mist in. Hij zegt "het is schreeuwerig omdat het over de islam gaat, maar als het over de smurfen had gegaan had het niet schreeuwerig geweest". Dit is volgens mij ook het essentiële punt waar het om draait maar hij had het anders moeten uitdrukken.

Als ik als publiekelijk figuur zulke dingen over het christendom, over jesuz, god enz. zou gaan zeggen zou er commotie zijn maar er zullen nooit doodsbedreigingen mijn kant op komen, ik zou geen beveiliging aan hoeven te schaffen en niet onder hoeven te duiken. Echter als ik de Islam in een verkeerd daglicht zet breekt de hel los. Dan is het opeens noodzakelijk om je leven te beschermen.

En waarom vraag ik me dan af, hoe kunnen mensen zo verkapt zijn om te doden voor een fucking geloofsovertuiging. Voor iets wat ze via via via doorgespeeld hebben gekregen. Hoe kunnen deze mensen zo fucking egoïstisch zijn om andere mensen die niet leven zoals zij dat willen en zich hier tegen afzetten het leven willen ontnemen.

Ja zegt Harry de Winter dan, "het zit niet in het geloof of dit nu moslim of christen is, het zit in het fundamentalisme". Dat is deels waar, tuurlijk is het zo dat als je uit een geloofsovertuiging mensen met de dood bedreigt (en zelfs dood) dat dit fundamentalisme is. Echter is de enige geloofsovertuiging waarin dit veelvuldig voorkomt en waar ik mee te maken heb de islam.

Ikzelf ben tegen elk geloof maar heb absoluut geen problemen met gelovigen die lief hebben en de wereld misschien en betere plaats willen maken bla, bla, bla. Het is vervelend voor de welwillende moslims die hier een bestaan op willen bouwen in alle rust en zich netjes aanpassen aan onze cultuur maar er zijn er op dit moment teveel die dit niet doen.

Eerlijk is eerlijk ik ben de moslims liever kwijt dan rijk in nederland en überhaupt in de westerse wereld. De verschillen in de cultuur zijn gewoon te groot.

Octavius | 27-03-08 | 00:53

Ik ga een film maken over Jezus.... zodat iedereen kan inzien hoe arrogant die kerel wel niet was.

OneandOnly | 27-03-08 | 00:51

bottehond 27-03-08 @ 00:47 ben jij niet vrij? tegen je zin.... pfffft, ik doe nooit iets tegen mijn zin.

van dal | 27-03-08 | 00:51

Onwetendheid is een keuze. Maar wel een onfatsoenlijke keuze (© bottehond)

koerbagh ® 27-03-08 @ 00:48

Gosternokke. Ik schrik er van.U begrijpt mij ende volkomen. Opmerkelijk.

bottehond | 27-03-08 | 00:50

Al-met-El..
Rutger doet zo des nachts veel reacties oproepen.. leuk!
.. waar is m'n bier?

RickH | 27-03-08 | 00:50

@Miretra 27-03-08 @ 00:44:
Come to papa.

koerbagh ® | 27-03-08 | 00:48

Miretra 27-03-08 @ 00:44

Kan ze ejaculeren? Want dan kun je haar naar de GS voorjaarsgengbeng sturen.

bottehond | 27-03-08 | 00:48

@van dal 27-03-08 @ 00:44:
Onwetendheid is een keuze. Maar wel een onfatsoenlijke keuze (© bottehond)

koerbagh ® | 27-03-08 | 00:48

"Dus.. jij bent jongetje Jami... Nou je kan je kleren op dat krukje leggen en dan krom staan op die gouden ster.... Ok, je kunt beginnen. Laat maar zien...."

VanFrikschoten | 27-03-08 | 00:48

@ Miretra

Interessant. Licht eensch toe, als je wilt?

@ van dal

Daar verschillen we fundamenteel van mening.Tegen mijn zin, dat dan weer wel.
www.breedveld.org/

bottehond | 27-03-08 | 00:47

van dal 27-03-08 @ 00:44
18.19 minuut, ik dacht het al....

van dal | 27-03-08 | 00:46

.. Kudt.. had een screenshot motten nemen.. Wiki verandert sneller dan het klimaat..

RickH | 27-03-08 | 00:45

@koerbagh ® 27-03-08 @ 00:24

Ah. Die is ook leuk. Had zelf nog een andere in gedachten

Iko Nal | 27-03-08 | 00:45

-de moedergodin roept-

Miretra | 27-03-08 | 00:44

koerbagh ® 27-03-08 @ 00:43 ik wantrouw jouw linkjes, ik hoef namelijk niet het héle internet te lezen...

van dal | 27-03-08 | 00:44

@van dal 27-03-08 @ 00:41:
Ook te lui.

koerbagh ® | 27-03-08 | 00:43

@Iko Nal 27-03-08 @ 00:38:
Te lui ook om even mijn linkje @ 00:24 aan te klikken.

koerbagh ® | 27-03-08 | 00:42

Lee roept. Wie ben ik om aan Zijn Stem geen gehoor te geven?

nattebever | 27-03-08 | 00:42

@ Dysforia 27-03-08 @ 00:31
tja.. na 1400 jaar islam jihad hysterica is satire wellicht een soort van 'vagina-luchtje-achter-de-oren' afrodisiacum..
Koppen afsnijden werkt voor menigeen ook opwindend..
*proest* :
en.wikipedia.org/wiki/Jihad
"The term "Jihad" Is Used to explan Sean's leetness is haxoring J00 N00bs!! NOOB COMBO [email protected]@@@@@@@@@@#@##
Wiki, for your unbiassed knowledge..

RickH | 27-03-08 | 00:42

Wanneer bevrijdt en emancipeert de intellectuelevoorhoede zich?
bottehond 27-03-08 @ 00:36
Nooit.
Ze hebben ze gewoon niet allemaal.
Leven in een droomwereldje achter de (voor niet -gasten) veilige hekken van het mediapark.

Miretra | 27-03-08 | 00:41

Iko Nal 27-03-08 @ 00:38
autobrandstof uit mais... hier veel te duur om op over te stappen en nu al moet het 'rijke' westen meer aan ontwikkelingshulp betalen omdat de mais niet meer als voedsel naar de derde wereld gaat maar verstookt wordt als alternatieve brandstof....

van dal | 27-03-08 | 00:41

@koerbagh ® 27-03-08 @ 00:36

Er is maar 1 kosmologische constante en dat is Leen

Iko Nal | 27-03-08 | 00:40

@bottehond 27-03-08 @ 00:36:
Ah... ik zal het later vannacht nog even bekijken. Nu eerst nog even de herhaling van Paue Und Wießmann. En ondertussen even twitteren uiteraard.

koerbagh ® | 27-03-08 | 00:39

@ nattebever 00:34

Ja, stom van mij. Blijft dat het een droplul is en dat zou ik van Lee nooit durven
zeggen. Volgens welingelichte kringen komt Lee trouwens binnenkort met
een cruciale verbetering van de theorie van Einstein. Bovendien gaat volgend jaar de Formule 1, de Formule Leen heten.

mark twain | 27-03-08 | 00:39

VanFrikschoten 27-03-08 @ 00:36
Het gaat Ons niet aan.

nattebever | 27-03-08 | 00:39

@Sulfuric-Acid 27-03-08 @ 00:22

Op TED.com staat wel een interessante verhandeling over toekomstige bronnen van energie. Genetisch verherbouwde algen bv die uiterst efficient energie kunnen maken. (Te lui om linkje te maken...)

Iko Nal | 27-03-08 | 00:38

bottehond 27-03-08 @ 00:34 dat kun je nog steeds, als je durft tenminste. je kunt ervan uitgaan dat als vreemden geen vrienden blijken te zijn... dat het dan aan hun ligt, en niet aan jou... want jij was immers van goede wil.

van dal | 27-03-08 | 00:37

koerbagh ® 27-03-08 @ 00:30

Mulder brandde eerst Hoessein Obama af vanwege die zwarte racistische dominee van hem en schreeuwde vervolgens een excellent "j'accuse" over de behandeling van de erven van Theo van Gogh door verzekeringsmaffiosi. Hoe islam-appeasend ze ook zijn, de linksche Gutmensch vereert TvG, Ayaan en Pin in die volgorde. Wanneer bevrijdt en emancipeert de intellectuelevoorhoede zich?

bottehond | 27-03-08 | 00:36

@nattebever 27-03-08 @ 00:33
En wat hebben wij daar mee te maken? Hmm?

VanFrikschoten | 27-03-08 | 00:36

"Ja, *hik* Balkenende hier, ik heb me net de tyvus gezopen in Gristenwijn, en nu wil ik wel eens weten wanneer jouw rotfilm uitkomt Wilders. *hik* Ik wil het nou weten of ik verwens de ruimte achter je oogkas jij.. jij... jij..."
---"Aaachhhh, Balkie, die film wordt viesssssss coño, eg waar, je weet tog..."

BloedendMaandverband | 27-03-08 | 00:36

@mark twain 27-03-08 @ 00:32:
Terwijl iedereen weet dat Leen dat bij Albert heeft ingefluisterd. Ok, die kosmologische constante was niet helemaal duidelijk gefluisterd, maar verder had Leen het heus juist. Maar da's logisch.

koerbagh ® | 27-03-08 | 00:36

mark twain 27-03-08 @ 00:32
Kom kom, 't is geen Lee. Wat dacht je nou!

nattebever | 27-03-08 | 00:34

van dal 27-03-08 @ 00:24

Ik ben jaloers opje. Vroegah kon ik meook permitteren zo te denken. Never worry. "Wij" lossen het wel weer op. Pas je op geen Biedermann te worden?

bottehond | 27-03-08 | 00:34

mark twain 27-03-08 @ 00:32 dát en de uitvinding van het gesneden brood...

van dal | 27-03-08 | 00:34

VanFrikschoten 27-03-08 @ 00:30
Ik ga niet de hele tijd de Come Back Kid spelen, dat je 't even weet.

nattebever | 27-03-08 | 00:33

@ van dal 00:22

Het kan niet lang meer duren of deze onwaarschijnlijke droplul laat de wereld
weten dat ook de relativiteitstheorie van zijn hand is.

mark twain | 27-03-08 | 00:32

Anti-islam films gaat 't helemaal worden in 2008. Mooie trend in deze grijze tijden.

Dysforia | 27-03-08 | 00:31

nattebever 27-03-08 @ 00:29 nou, een heel lullig leven is ook niks om in een paar seconden langs te zien komen hoor, lijkt mij tenminste.

van dal | 27-03-08 | 00:30

@bottehond 27-03-08 @ 00:21:
Obama heeft ook wel een probleempje hoor.
www.slate.com/id/2187277/
(Geen idee waar Jan Mulder het over heeft, verder)

koerbagh ® | 27-03-08 | 00:30

@nattebever 27-03-08 @ 00:29
Nee, pin me er niet op vast....

VanFrikschoten | 27-03-08 | 00:30

VanFrikschoten 27-03-08 @ 00:28
Ik vrees dat 'kudtleven' in jouw geval niet de juiste term is.

nattebever | 27-03-08 | 00:29

CoJoNes 27-03-08 @ 00:24
Zodra de wereldeconomie instort neemt de vraag tijdelijk af.
Gaat iedereen weer roepen dat het best meevalt.
Mensen zijn soms net koeien.

Miretra | 27-03-08 | 00:29

vander F 27-03-08 @ 00:25
Ook molentjes?

nattebever | 27-03-08 | 00:28

@nattebever 27-03-08 @ 00:25
Weet jij wel hoelang het duurt als er een heel kudtleven aan je voorbij flitst? Dat wil je echt niet meemaken, hoor...

VanFrikschoten | 27-03-08 | 00:28

nattebever 27-03-08 @ 00:27 hang het maar in je huiskamer..

van dal | 27-03-08 | 00:28

OneandOnly 27-03-08 @ 00:25 ik ga binnenkort ook met een film komen... dat gaan jullie nog wel zien...

van dal | 27-03-08 | 00:27

van dal 27-03-08 @ 00:24
Dat van 'die vreemden', dat ga ik op het toilet hangen. Prachtig!

nattebever | 27-03-08 | 00:27

beddddt

vander F | 27-03-08 | 00:26

Blijkbaar moet je uit Iran of Limburg naar Hollandwood komen om geheime filmpjes te produceren....

VanFrikschoten | 27-03-08 | 00:26

@van dal 27-03-08 @ 00:22
Ja... hij had dat toen al aan zijn hamster verteld. Die zou dat kunnen bevestigen maar die kan nog steeds niet praten.

OneandOnly | 27-03-08 | 00:25

@nattebever 27-03-08 @ 00:19,
en dan hebben ze in Staphorst nog een marginaal folkloristisch clubje wat voornamelijk tot de verbeelding spreekt van ranstedelingen.
Maar goed.

vander F | 27-03-08 | 00:25

VanFrikschoten 27-03-08 @ 00:22
Je kunt niet minuten lang ter aarde vallen.
Tenzij je van een flatgebouw dondert.
Of zoiets.

nattebever | 27-03-08 | 00:25

@Sulfuric-Acid 27-03-08 @ 00:22
Het tekort neemt jaarlijks met 5% toe. Do the math.
Lees anders die site even door, staat alles op.

CoJoNes | 27-03-08 | 00:24

bottehond 27-03-08 @ 00:21 ik ben gewoon mens, met een instelling als "vreemden zijn vrienden die ik nog niet eerder ontmoette" en dan ongeacht afkomst, geloof of sexe... en obama mag best afgebrand worden door jan mulder, zolang jan mulder de enige is, is er niets aan de hand, gewoon doorlopen....

van dal | 27-03-08 | 00:24

@ OneandOnly 00:21

Jazeker, direct voor Sesamstraat.

mark twain | 27-03-08 | 00:24

mark twain 27-03-08 @ 00:18
(moest ff denken) nee, hoor!

AntiSoof | 27-03-08 | 00:23

Ik kan niet wachten tot 20 april! De verjaardag van HA, HA, HA, HI, HI, Hitler...
* grijpt naar borststreek en valt minuten lang ter aarde...*

VanFrikschoten | 27-03-08 | 00:22

OneandOnly 27-03-08 @ 00:21 én, hij was (naar eigen zeggen) eerder op het idee gekomen dan geert....

van dal | 27-03-08 | 00:22

@Iko Nal 26-03-08 @ 23:36,
Vraag ik me toch af: men kan tegenwoordig mensen klonen maar synthetische olie o.i.d. is geen optie..?? Ik denk dat het allemaal wel meevalt..

Sulfuric-Acid | 27-03-08 | 00:22

*wist niet dat jan Mulder mag stemmen in de VS*

CoJoNes | 27-03-08 | 00:21

van dal 27-03-08 @ 00:17

Ben jij moslim of geweaun islamapologist. Serieuze vraag. Overigens, Obama wordt afgebrand door Jan Mulder. Haha.Hoe vind je die?

( opent beleefde conversatie met van dal)

bottehond | 27-03-08 | 00:21

Gelukkig..... toch nog een film. Wordt deze film wel op televisie uitgezonden?

OneandOnly | 27-03-08 | 00:21

@otte,
overigens vind ik het fijn desbetreffende prooi binnen te praten, laten ontspannen, zichzelf vast laten lullen,
hoef ik alleen nog te oogsten.

vander F | 27-03-08 | 00:20

vander F 27-03-08 @ 00:07
Zoals elk normaal mens zeer wantrouwend staat tegenover de overheid en zich bij elke nieuwe (wettelijke) regel afvraagt of die zijn autonomie bevordert of beperkt.
En bij bestaande regels. Verreweg het grootste deel van de NL-regelgeving gaat uit van de veronderstelling dat de Mensch een slachtoffer is en nix zelf kan. Om doodziek van te worden. Ik denk dat er weinig beschaafde landen zijn die slachtofferiger zijn ingesteld dan NL.

nattebever | 27-03-08 | 00:19

haha

AntiSoof | 27-03-08 | 00:18

Antisoof @00:01

Vind je het erg als ik voor jou een uitzondering maak?

mark twain | 27-03-08 | 00:18

@geFlippeD 27-03-08 @ 00:15,
laat ik dat nu eens graag mogen filmen!

vander F | 27-03-08 | 00:18

Mohammed <s> is </s> heeft de grootste....

van dal | 27-03-08 | 00:17

@bottehond 27-03-08 @ 00:14,
geen idee, maar hij houdt me wakker, zegt toch iets.

vander F | 27-03-08 | 00:17

bottehond 27-03-08 @ 00:14
dedain? t spijt me

AntiSoof | 27-03-08 | 00:17

@AntiSoof 27-03-08 @ 00:11,
he-le-maal niets, kun je heerlijk over polemieken.
t's alleen altijd geknok en geschreeuw om 'waarheden'.

Meningen zijn wat soepeler, geen heilig boek voor nodig.

vander F | 27-03-08 | 00:15

Die Eshan moet eens flink in zijn hol geneukt worden door Geertje.. Misschien dat ze daar allebei een soort van opluchting aan overhouden..

geFlippeD | 27-03-08 | 00:15

vander F 27-03-08 @ 00:12

Ben je in een nostalgische bui of zeau? Dat heb jij 15 jaar geleden al gedaan. Ik kan dus ookniet anders denken dan dat jij antisoof een achteloze schop onder zijn hol geeft vanwege zijn misplaatst dedain?Wat is dat voor een vlieggewicht?

bottehond | 27-03-08 | 00:14

nattebever 27-03-08 @ 00:12
tijd van oorlog? dat is slecht 1 %, achat ik van ons gehele leven, dus dat is geen juist maat, denk ik.

AntiSoof | 27-03-08 | 00:14

@Iko Nal
geinige site, vooral de bronnen zijn zeer lezenswaardig.

CoJoNes | 27-03-08 | 00:12

AntiSoof 27-03-08 @ 00:06
Allemaal prachtig, die ethiek. In tijden van oorlog heb je er niks aan. Dan is het malen of vermalen worden.
Schijnt de zon weer, nix aan da handa. Moet de zon natuurlijk wel een kans geven en niet laten verduisteren.

nattebever | 27-03-08 | 00:12

*raapt scherven laatste restje 'werkelijkheid' op*

vander F | 27-03-08 | 00:12

HA, HA, HA! Mohammed met een stijve op die preview! HA, HA, HA!
* rent snel weg...*

VanFrikschoten | 27-03-08 | 00:11

vander F 27-03-08 @ 00:10
en wat is er mis met een mening?

AntiSoof | 27-03-08 | 00:11

OT

www.nrc.nl/binnenland/article717599.ec...

Alle ogen dienen gericht te zijn op de nieuwe PvdA. Pronto een Putsch, heren, dames ook, anders gaat Judas Cohen er mee van door. De PvdA is altijd al een partij geweest die steeds gekaapt wordt door een nieuwe emancipatiebeweging. Arbeiders; intellectuelen en studenten; vredesactivisten; vrouwenbeweging; meljeumaffia, allochtonen algemeen; moslims; islamisten..... dan is het dus nu tijd voor de weldenkende linksche Gutmensch met islamkritiek om de PvdA te kapen. @Amen.

bottehond | 27-03-08 | 00:11

@AntiSoof 27-03-08 @ 00:06,
dat is een mening...

vander F | 27-03-08 | 00:10

Dysforia 27-03-08 @ 00:05 en dat met drie keer modaal....

van dal | 27-03-08 | 00:09

@bottehond 27-03-08 @ 00:07,
weer een Jood geboren zei mijn grootvader zaliger altijd op zo'n moment.

vander F | 27-03-08 | 00:09

vander F 27-03-08 @ 00:04
Juist.
Und bist du nicht willig, so brauch' ich Gewalt.

nattebever | 27-03-08 | 00:09

@nattebever 27-03-08 @ 00:0
Welnee,
gewoon hardnekkige burgers.

Met diep wantrouwen richting roverheid.
Ook niet verzekeren e.d.

selfsupport.

vander F | 27-03-08 | 00:07

ow, sorry als ik zo dom klink

AntiSoof | 27-03-08 | 00:07

vander F 27-03-08 @ 00:00

Dubbelshag.

bottehond | 27-03-08 | 00:07

nattebever 27-03-08 @ 00:02
Ik ken maar een waarheid:
doe, datgeen wat gij niet wilt een ander niet.

AntiSoof | 27-03-08 | 00:06

@van dal 27-03-08 @ 00:00
Sommige mensen hebben dus echt wel te veel vrije tijd.

Dysforia | 27-03-08 | 00:05

@VanFrikschoten 27-03-08 @ 00:04,
dat dan weer wel

vander F | 27-03-08 | 00:05

Jami moet gewoon een beurt hebben... Life's simple...

VanFrikschoten | 27-03-08 | 00:04

AntiSoof 27-03-08 @ 00:01
Wrong.
Opnieuw lezen.

nattebever | 27-03-08 | 00:02

nattebever 26-03-08 @ 23:58
oke, een ieder heeft gelijk vanuit zijn/haar standpunt

AntiSoof | 27-03-08 | 00:01

vander F 26-03-08 @ 23:54
Oké, dan zijn het Helden & zal ik in 't vervolg andere metaforen kiezen.

nattebever | 27-03-08 | 00:01

check

vander F | 27-03-08 | 00:00

@AntiSoof 26-03-08 @ 23:57.
dat zeg jij,
heb ik nog al wat aan.

vander F | 26-03-08 | 23:59

AntiSoof 26-03-08 @ 23:57

Dat is betrekkelijk, maar wat niet?

bottehond | 26-03-08 | 23:59

kneuterzak 26-03-08 @ 23:58 voornamelijk met restjes van voor de prijsstijgingen...

van dal | 26-03-08 | 23:59

AntiSoof 26-03-08 @ 23:49
Ik relativeer niet hoor en verwacht dat ook niet van anderen. Relativeren is de dood in de pot en de wortel van het hele multiculgekut.
't Gaat om Absolute Waarden. Daar zijn er niet veel van en die kan elk weldenkend mens verzinnen.
Gelovigen die relativeren, dat is een contradictio in terminis. Die denken (ook) in Absolute Termen, alleen hebben ze deze ontleend aan een sprookje. Waarmee zij zich in feite buiten het discours plaatsen. 't Beste nog kun je met ze omgaan als met vervelende, wat klierende kleuterTs.
Zijn ze groot gegroeid, dan wil een Gatling nog wel eens uitkomst bieden.

nattebever | 26-03-08 | 23:58

@ van dal 26-03-08 @ 23:55
Is dat met worteltjes en neauten ?

kneuterzak | 26-03-08 | 23:58

vander F 26-03-08 @ 23:55
nix is fout

AntiSoof | 26-03-08 | 23:57

Eigenlijk zijn we allemaal een beetje Hitler... of is dat weer een Godwin...? Pakt u ze dan beide maar in. Het is voor meenemen...

VanFrikschoten 26-03-08 @ 23:55

Ja, die mag in jullie prijzenkast. De eerste virtuele auto- godwin ever! Feli. Is Hilde al in de eggjump? Dan mag ze mee in de mand.

bottehond | 26-03-08 | 23:57

@VanFrikschoten 26-03-08 @ 23:55,
is het een kadootje?

vander F | 26-03-08 | 23:56

@AntiSoof 26-03-08 @ 23:53,
wel heel veel boeken gelezen.
Maar dat zal ook wel weer faut zijn...

vander F | 26-03-08 | 23:55

kneuterzak 26-03-08 @ 23:54 proxy-hedge salade...

van dal | 26-03-08 | 23:55

Eigenlijk zijn we allemaal een beetje Hitler... of is dat weer een Godwin...? Pakt u ze dan beide maar in. Het is voor meenemen...

VanFrikschoten | 26-03-08 | 23:55

@nattebever 26-03-08 @ 23:52,
in staphorst hebben ze tot het laatst gestreden tegen deze ambtelijke folie,
werkelijk.

vander F | 26-03-08 | 23:54

Wat is morgen het dagmenu in jullie bedrijfsrestaurant?

kneuterzak | 26-03-08 | 23:54

vander F 26-03-08 @ 23:52
keek jij soms veel fims?

AntiSoof | 26-03-08 | 23:53

@vander F 26-03-08 @ 23:52
Als ie maar van m'n worteltjes en prei afblijft.

CoJoNes | 26-03-08 | 23:53

vander F 26-03-08 @ 23:48
Wel een beetje bekrompen, vind je niet? Ben je goddomme voor 1/4 Staphorsteriaan, krijg je niet eens een geel oormerk! Ik zou vragen in de gemeenteraad laten stellen, zijn ze nou helemaal bedonderd!

nattebever | 26-03-08 | 23:52

Als het maar helder blijft in welke hoek de vijand zit,
in het donker, z'n gloeiende oogjes priemend door de duisternis, giechelend van krankzinnig plezier z'n volgende ondermijnende acties voorbereidend.

vander F | 26-03-08 | 23:52

nattebever 26-03-08 @ 23:46
als ik me er mee bemoeien mag, je hebt helemaal gelijk, alleen sommige mensen zijn zo humorloos jammergenoeg en kunnen (nog) niet (makkelijk) relativeren.

AntiSoof | 26-03-08 | 23:49

@nattebever 26-03-08 @ 23:46
Da's ook wel weer waar. Spotten tot die nare bekrompen religies uit deze wereld zijn verbannen is een nobel doel.

Dysforia | 26-03-08 | 23:49

@nattebever 26-03-08 @ 23:47,
mocht helaas niet, geen rund.

vander F | 26-03-08 | 23:48

vander F 26-03-08 @ 23:44
Heb jij ook zo'n geel oormerk?

nattebever | 26-03-08 | 23:47

en voor wat energieverbruik, olie en benzine en global warming
alsmede CO² uitstoot betreft, hier om de hoek woont wouter van eck, zal zo nog eens even met de SUV door zijn straat rijden, een paar keer op en neer zal het wel weer doen denk ik....

van dal | 26-03-08 | 23:47

CoJoNes 26-03-08 @ 23:44
Het heeft mij mijn kerst en oud en nieuw gekost.
Ik was er ook niet helemaal zeker van. Wired had er er een aantal angstaanjagende artikelen over. Van van Jeauleau had nog niemand gehoord.

Bigi Bana Boy | 26-03-08 | 23:47

@Bigi Bana Boy 26-03-08 @ 23:43:
Nee... ik kan een hoax wel van een echt probleem onderscheiden.

koerbagh ® | 26-03-08 | 23:46

VvM of Economie.. we blijven VOC'ers natuurlijk..

RickH | 26-03-08 | 23:46

Dysforia 26-03-08 @ 23:40
Ach, ieder z'n niveau. 't Is ook het mijne niet, maar ik til daar niet aan. Evenmin als aan die miljoenen landgenoten die avond na avond televisie kijken of zitten te reaguren op allerlei rare sites.
Die tekenfilm moet er komen. Alle manieren waarop je gelovigen (moslims en andere honden) kunt kwetsen zijn wat mij betreft oké. Dat dialooggedram - daar krijg je toch het schijt van?
Polariseren, dat is wat er moet gebeuren. Worden dingen helderder van. Bij sommigen werkt dat met een smakeloze tekenfim. Fijn, doen.

nattebever | 26-03-08 | 23:46

@AntiSoof 26-03-08 @ 23:43,
trekt aan hè.
Pfoeii.

vander F | 26-03-08 | 23:45

AntiSoof 26-03-08 @ 23:39 hoeft niet, als je maar op zondag binnen blijft...

van dal | 26-03-08 | 23:45

@Bigi Bana Boy 26-03-08 @ 23:43
Y2K was voor angsthazen als van Jeauleau, dat geloofde toch niemand?

CoJoNes | 26-03-08 | 23:44

@nattebever 26-03-08 @ 23:40,correct, helaas is Staphorst geen achterlijk dorp, verkeerde voorbeeld, en er insinuerend, heej ik ben een kwart Staphorster en veel Atheistischer krijg je ze niet.

vander F | 26-03-08 | 23:44

@ CJN
Moet toegeven.. word ook wel eensch moe van jou..
Peakoilled ze verder..

RickH | 26-03-08 | 23:44

koerbagh ® 26-03-08 @ 23:41
Geef es toe dat jij ook in je kelderkast zat met een geweer, twee kisten munitie en voor een halfjaar aan blikvoer tijdens Y2K ?

Bigi Bana Boy | 26-03-08 | 23:43

vander F 26-03-08 @ 23:39
ja, en zwaartekracht werd hier toevallig net ook al besproken. Oke

AntiSoof | 26-03-08 | 23:43

@RickH 26-03-08 @ 23:40
Alles.

CoJoNes | 26-03-08 | 23:41

@Miretra 26-03-08 @ 23:36:
Zoveel ben je niet nodig voor 1 auto. Self-suffiency gaat het helemaal worden. The Good Life, maar dan anders.
youtube.com/watch?v=VxtQW2EzRUM

koerbagh ® | 26-03-08 | 23:41

En wat heeft peakoil met hijskranen te maken?..

RickH | 26-03-08 | 23:40

vander F 26-03-08 @ 23:28
Ik nam, heel generaliserend, even Staphorst als prototype voor een dorp met achterlijke (hoe rijk ook, is irrelevant) godaanbiddertjes, maar 'k zal er de volgende keer bijzetten dat het mij niet om Staphorst gaat. Trouwens helemaal niet om gristenen of hun gristelijk geloof. 'k Heb daar relatief weinig last van.
Jij zien, punt nu is dat de gristenen ook gedwongen worden uit de kast te komen, en je hoort het ene domme belegen praatje na het ander. Zij weten heel goed dat islambashing in feite geloofsbashing is. Op die manier worden ze weer aan hun eigen malle overtuigingen herinnert, iets wat zij liever niet willen omdat zij ook wel weten dat geloof in een god totaal absurd is.
Maar ja, vertel dat maar eens in je durrup.

nattebever | 26-03-08 | 23:40

@nattebever 26-03-08 @ 23:34
Relax, relax, ik overdreef nogal, maar bekijk de uitzending van Netwerk van vanavond maar eens om de zielige poging van "politicus" Ehsan te bekijken. Ik geef toe, de commentaren van de "experts" waren om je voor te schamen als Nederlander, maar een tekenfilm met hakenkruizen? Kun je echt niets beters verzinnen om de islam te bekritiseren? Sorry hoor, maar dat laat ik liever aan Wilders over, niet aan Ehsan. Of Pat Condell, die doet 't nog beter :)

Dysforia | 26-03-08 | 23:40

@AntiSoof 26-03-08 @ 23:37,
toch is de massa bepalend.

Of jou dat nu aanstaat of niet.

vander F | 26-03-08 | 23:39

@RickH 26-03-08 @ 23:38
Heeft er geen ruk mee te maken, gaat over peakoil.

CoJoNes | 26-03-08 | 23:39

CoJoNes 26-03-08 @ 23:30
Ja, nou en ?

Bigi Bana Boy | 26-03-08 | 23:39

van dal 26-03-08 @ 23:38
wel lid worden van de kerk aldaar hè?

AntiSoof | 26-03-08 | 23:39

@van dal 26-03-08 @ 23:34
U bedient zich nu van een joranisme: het waren kudtlims.... En wel van het kaliber wat over anti-wij-gravitatie beschikt en in dat kader zuigt naar anders denkenden. Heel verontrustend allemaal....

VanFrikschoten | 26-03-08 | 23:39

van dal 26-03-08 @ 23:33
Heb ik een keer meegemaakt, sta je toch gek te kijken....
De enige serieuze reactie tussen 78 debielen:-weggejorist-

Miretra | 26-03-08 | 23:39

Zo'n Harry de Winter is zo'n griezelig voorbeeld dat geen jaren een krant gelezen heeft laat staan het internet opgedoken.

Mij schokte niet z'n zienswijzen, die ken ik wel, maar z'n totale NIET in tune zijn met de samenleving.
Het zij hem iets vergeven want veel geld, dus poen om je terug te trekken uit het aardse tranenendal.

Maar wat een ignorantie, schokkend.
Ik bedoel, die man is toch niet geestelijk minder bedeeld, zou je zeggen?

vander F | 26-03-08 | 23:38

Fucking 'ell
Wie heeft Human Induced Global Warming bij een Rudiger Topic in weten te sluizen?..

RickH | 26-03-08 | 23:38

nou, ik ga emigreren naar barneveld, met een tele-terug-in-de-tijd-machine, want daar gebeurt alles 50 jaar later....

van dal | 26-03-08 | 23:38

Alles wat we hier bespreken is eigenlijk een duivelse illusie beste reaguurders, dat wil ik nog wel ff inbrengen.

AntiSoof | 26-03-08 | 23:37

koerbagh ® 26-03-08 @ 23:31
Gaat niet lukken in je tuin, alleen met KE.
Verwarming van huishoudens en verlichting is ander verhaal, kan je veel doen met zonnewarmte en LEDS/ZE.
Voor electra kan je windmolenpark neerzetten, voor waterstofautos zou je 20.000 extra molens nodig hebben.
KE dus.

Miretra | 26-03-08 | 23:36

Webcam Golden Gate: Het staat stil.

www.kron4.com/

Iko Nal | 26-03-08 | 23:36

@ bottehond 26-03-08 @ 23:31
Go Hondt!
We need a sequel ;)

RickH | 26-03-08 | 23:35

VanFrikschoten 26-03-08 @ 23:33 kutjong die ehsan, op je bek laten slaan door kaalkopjes heeft zeker een te korte aandacht-spanne opgeleverd...

van dal | 26-03-08 | 23:34

@.Botte
Overijssel is ook goed te trekken hoor,
ze motten hun kop eens buiten die verdomde randstad steken.
Maar dat hebben ze nooit gedaan.... who cares buiten de grachten.

vander F | 26-03-08 | 23:34

@bottehond 26-03-08 @ 23:29
Op de barricaden! Nu!

stekelige | 26-03-08 | 23:34

Dysforia 26-03-08 @ 23:24
Denk jij werkelijk dat er nog een niveau onder dat van die haatbaarden denkbaar is?
Schei toch uit man, en leer eens onderscheid maken tussen een afbeelding van een sprookjesfiguur en de afgesneden hals van een, ik noem maar iemand, Theo van Gogh. Dat laatste niveau, dat haal je nooit met een tekenfilmpje. Jij begrijpie begrijpie doen?
Goed zo.

nattebever | 26-03-08 | 23:34

Miretra 26-03-08 @ 23:30 de ironie zal wel zijn dat het wordt gejorist ook nog wegens afwijkend bij de rest....

van dal | 26-03-08 | 23:33

@van dal 26-03-08 @ 23:21
Pardon, u eshaneert schromelijk!

VanFrikschoten | 26-03-08 | 23:33

@Miretra 26-03-08 @ 23:22:
Dat kun je voor zijn. Ik bedoel dat als je een paar centen te besteden hebt dat je je moet focussen op transport. Waar liggen je kansen. En voor je privé-auto: waterstof. Dat spul kun je zelf maken in de tuin, putje slaan, regenton, zonnepaneel en een cathode/anode machientje.

koerbagh ® | 26-03-08 | 23:31

@Botte,
dan is Jami een helder licht in de duisternis

vander F | 26-03-08 | 23:31

www.telegraaf.nl/binnenland/3642973/_Z...

Welkom in Islamsterdam! Weaunt de @ Redactie daar nog prettig. Kom in Zeeland wonen als je je kind nog normaal opwilt laten groeien, Fleisch.

bottehond | 26-03-08 | 23:31

Dysforia 26-03-08 @ 23:24
Ik hoop dat ie gewoon boer wordt of zo. Mensen die vlaggen verbranden bedoelen een volk te kwetsen. Dus zij voelen zich dus een volk dat zich te kort gedaan voelt door een ander volk. Dat is sociologisch gezien een elementair kuddegedrag, soms uitgebuit door wat slimmere politicie die zo proberen hunt macht te vergroten. Mensen die in 'wij'of 'zij' denken hebben, volgens mij, t licht (nog) niet gezien. Maar ja, geestelijke evolutie vraagt ook tijd.

AntiSoof | 26-03-08 | 23:30

JUST IN -- NBC11-TV: Entire Golden Gate Bridge closed after a multi-vehicle crash; major injuries being reported. -- JUST IN

CoJoNes | 26-03-08 | 23:30

van dal 26-03-08 @ 23:21
Lol, jij bent on- topic, de rest niet!

Miretra | 26-03-08 | 23:30

AntiSoof 26-03-08 @ 23:19
Energie is macht en geld en daar is het altijd om gegaan en daar zal het altijd om gaan in deze wereld, dus om je vraag te beantwoorden : ja dat is een illusie. Kijk maar naar de Russen, die hebben dat heel goed begrepen.

Bigi Bana Boy | 26-03-08 | 23:28

@koerbagh ® 26-03-08 @ 23:19
Hah! Heb net m'n bakfiets weer van Marktplaats gehaald, bij Bakker Hillegom voor een vermogen tulpenbollen ingeslagen en m'n kelder volgestort mrt barbecue-houtskool. Mij zullen ze niet hebben.

stekelige | 26-03-08 | 23:28

@nattebever 26-03-08 @ 23:24,
staphorst is een van de rijkere gemeenten in Nederland.
Nix niet achterlijk, in tegenstelling tot menig reaguurder op deze site.

vander F | 26-03-08 | 23:28

Ehsan Jami. Sooreh Hera, Afshin Ellian, Ayaan Hirsi Magan.... stuk voor stuk meer Nederlander dan: Judas Cohen, Harry de Winter, Jeroen Kopneer van een Toren, Jan Peter Balkenende en Bas van Werve.... to name a few.

* diepe buiging voor deze oer- Nederlander *

bottehond | 26-03-08 | 23:27

koerbagh ® 26-03-08 @ 22:55
hm, doe dan maar een varkensflat, een jeneverstokerij, een bierbrouwerij, een warmtepomp, een algentank en een CO2-vanger op mijn BBQ. Energieneutraal betekent nog niet dat ik mijn natje of droogje ga missen.

tipo | 26-03-08 | 23:26

@AntiSoof 26-03-08 @ 23:24:
80% conspiracy bullshit hoor. Check the facts. Leuk filmpje, maar veel blabla.

koerbagh ® | 26-03-08 | 23:26

CoJoNes 26-03-08 @ 23:19
Ik denk dat je niet aan paneeltjes moet denken bij grote zonnecentrales en dat het dus wel mee zal vallen met de milieukosten van het opbouwen van zo'n centrale. Ik ben niet zo'n wees-wijs-met-de-waddenzee milieukabouter maar geloof wel dat centrales in de woestijn een prima idee is en dat het goed mogelijk zal zijn. We moeten toch wat tzt. Nadeel is wel zoals ik al aanstipte dat we opnieuw van het buitenland (erger nog het islamitische buitenland) afhankelijk zullen worden voor onze energievoorziening.

Bigi Bana Boy | 26-03-08 | 23:26

CoJoNes 26-03-08 @ 23:21
Gaat wel over maar het duurt een poosje om 40 kerncentrales uit de grond te stampen. Minister doet iets met gloeilampen of juist niet.

Miretra | 26-03-08 | 23:26

Ehsan is helemaal cool,
daar staat de 'nieuwe' hollander en hij klinkt ook nog zo.

vander F | 26-03-08 | 23:25

@AntiSoof 26-03-08 @ 23:15
Wel, dat Ehsan te jong en onervaren is om een goed politicus te zijn moge duidelijk zijn, daarom hoop ik ook dat hij in plaats van deze kinderachtige poging om de islam te bekritiseren door middel van simpele shockerende beelden een andere, meer volwassen weg kiest. Op de manier die hij nu heeft gekozen verlaagd hij zich tot het niveau van vlagverbrandende haatbaarden.

Dysforia | 26-03-08 | 23:24

@Miretra 26-03-08 @ 23:22
3% van het olieverbruik wereldwijd komt op het conto van de consumenten. De overige 97% voor industrie, transport, etc.
Er gaat echt binnen nu en 5 jaar het één en ander veranderen.

CoJoNes | 26-03-08 | 23:24

Zeitgeist was zooo een eyeopener.

AntiSoof | 26-03-08 | 23:24

AntiSoof 26-03-08 @ 23:16
Ja, er wordt veel ANGST gezaaid. Die zaadhaaierTs, dat wordt me nog een groot probleem.
Eigenlijk is het een onbetaalbare mop dat we anno 2008 nog in discussie zijn met Staphorstianen. Gewoon, retourtje homiehomieland of opbergen in een gesticht. Nee, niet in NL.

nattebever | 26-03-08 | 23:24

@CoJoNes 26-03-08 @ 23:19

Mijn eigen huis is natuurlijk reeds in staat om in zijn eigen energie- en waterbehoefte te voorzien. Datdanweerwel.

Iko Nal | 26-03-08 | 23:24

@vander F 26-03-08 @ 23:21
Je vergist je, ben ik bang. Hoeveel van die centrales moeten wereldwijd worden omgebouwd? Waarmee? Door wie?

CoJoNes | 26-03-08 | 23:23

koerbagh ® 26-03-08 @ 23:19
Zo werkt het niet. Personenauto's gaan op de bon, de rest draait nog wel even.

Miretra | 26-03-08 | 23:22

@AntiSoof 26-03-08 @ 23:19
leuk bedacht helaas wat puberaal

vander F | 26-03-08 | 23:22

stekelige 26-03-08 @ 23:17
Dat is lang niet zo'n absurde gedachte meer. In het Verenigd Koninkrijk zijn vergaande plannen om mijnen weer te heropenen nu dat vanwege de energieprijzen wellicht wel rendabel wordt. Verder weet ik van een destijds met sluiting bedreigde mijn dat die door de werknemers (..) overgenomen is en, na een lange moeilijke periode, nu gouden tijden doormaakt. Dus helemaal uitgesloten is een herexploitatie van de Limbrugse mijnen niet. Vergeet ook net dat bijvoorbeeld bij Vlodrop wel een testschacht gemaakt is maar dat die kolenvoorraad nooit geexploiteerd is en die er dus nog helmaal zit.

Bigi Bana Boy | 26-03-08 | 23:22

@CoJoNes 26-03-08 @ 23:09

Het is niet van de 1 op de andere dag op hoor. We kunnen dan inmiddels nieuwe technolgieen uitvinden (kernfusie, aardwarmte, getijde-centrales, waterstof conversie, hoger rendement zonnecellen). Of we bouwen met bestaande zonnecellen/windmolens een willekeurige provincie die rijmt op Trabant vol en worden op die manier zelf-bedruipend.

Iko Nal | 26-03-08 | 23:22

@Miretra 26-03-08 @ 23:19:
Je liep voorop in de Zeitgeist. Er waren wat andere dingetjes urgenter. Bijverschijnselen. Randverschijnselen. Nu gaan focussen.

koerbagh ® | 26-03-08 | 23:21

*zich als lid opgeeft bij de Algemene Boeren en Tuinders Bond.*

stekelige | 26-03-08 | 23:21

wel godver, als nou eens al die aandachtnaarzichtoerukkerts een maandje hun grote bek hielden hé? wat een lef, eerst flinke jongens ter beveiliging aan laten rukken en dan kunnen we los... er was vroeger op de kleuterschool ook zo'n etterbakje, alleen als zijn grotere broer er was ging ie stennis maken, was ie alleen, dan zag of hoorde je hem niet. wat een etter... maar, nu is er een naam voor, voor dergelijk gedrag: ehsan...

van dal | 26-03-08 | 23:21

@koerbagh ® 26-03-08 @ 23:14
bouw je zo om, moet je willen/moeten.

@Cojones,
gaat prima op gas,
nog gas zat, zolang wij leven

vander F | 26-03-08 | 23:21

@Miretra 26-03-08 @ 23:19
My bad. Ik werd ook teveel afgeleid door het moslimzand in m'n ogen. Het vervelende van die Peakoil shite is, dat het nooit meer over gaat en alleen maar erger wordt.

CoJoNes | 26-03-08 | 23:21

@stekelige 26-03-08 @ 23:17:
In elk geval alvast de stoomlocs uit de DDR kopen voor het transport van die zooi naar de centrales. Als je de distributie in Europa kan monopoliseren dan hebben we die inferieure kooltjes uit Limbabwe niet nodig. Transport, die markt moet je gaan pakken.

koerbagh ® | 26-03-08 | 23:19

CoJoNes 26-03-08 @ 23:16
Ik werd hier straal genegeerd met peak oil een jaar geleden.
Hier in dit huis hier. Wat is er gebeurd?
btw. naar de hel met muzels, die zijn er voor de leut.

Miretra | 26-03-08 | 23:19

Bigi Bana Boy 26-03-08 @ 23:16
Daarom zouden we, wij als wereldbewoners geen grenzen meer moeten hebben. Dat zou pas een oplossing zijn. Dan zouden we, als gezamelijke wereldbevolking t lot in eigen hand nemen ipv ons te laten verdelen door taal en cultuur, maar ja, dat is een illusie hè?

AntiSoof | 26-03-08 | 23:19

@Bigi Bana Boy 26-03-08 @ 23:16
Hoeveel olie was er nodig om die paneeltjes te bouwen, transporteren en op te bouen in Afrika? Hoe lang duurt dat?
Dream on, bigi. Wat koerbagh zegt: Moestuintje met wortels en beartraps onder de schutting.

CoJoNes | 26-03-08 | 23:19

Ik troost me met de gedachte dat de Chinezen de sharia vanzelf weer afschaffen als ze het hier voor het zeggen hebben.

* oventje *

Cookie v. eigen deeg | 26-03-08 | 23:17

@CoJoNes 26-03-08 @ 23:14
Gaan de mijnen weer open in Limboland?

stekelige | 26-03-08 | 23:17

Iko Nal 26-03-08 @ 23:07
Onlangs werd een interessant plan voor zonnecentrales bekend gemaakt die in Noord-Afrika gebouwd zouden kunnen worden en die, met relatief beperkte omvang, met gemak heel Europa van stroom zouden kunnen voorzien. Om een lang verhaal kort te maken blijven we zelfs nadat de olie op is opnieuw afhankelijk van die kudtlanden die nu eenmaal over meer zonuren beschikken dan wij.

Bigi Bana Boy | 26-03-08 | 23:16

nattebever 26-03-08 @ 23:14
t lijkt mij ook dat er wel erg veel angst gezaaid wordt.

AntiSoof | 26-03-08 | 23:16

@Miretra 26-03-08 @ 23:13
Ach, als ik dan toch ergens bang voor wil zijn, dan maar iets reëlers dan de aanstaande staatsgreep van de muzelman.

CoJoNes | 26-03-08 | 23:16

Dysforia 26-03-08 @ 23:07
jeetje, Ehsan spreekt mooier dan zijn beelden en ideeen. Maar hij is nog zo jong hè? Ik vind dat je je pas na je 50e met politiek moet gaan bemoeien, anders ben je (nog) niet rijp genoeg.

AntiSoof | 26-03-08 | 23:15

@vander F 26-03-08 @ 23:10
Maar de meeste centrales werken op kolen. Als er teveel spanning van het net gaat, gaat het hele elektriciteitsnet plat. Bovendien werken de systemen die de gasdruk regelen op stroom volgens mij.
Vette kans dus, als er geen brandstof is om de kolen bij de centrales te krijgen en het personeel niet op het werk kan komen.

CoJoNes | 26-03-08 | 23:14

De ANGST regeert!
Maar... niet bij mij. 'k Heb er gewoon geen tijd voor.

nattebever | 26-03-08 | 23:14

@vander F 26-03-08 @ 23:10:
Hoeveel vrachtwagens van Distrifood rijden op aardgas?
Ik bedoel maar... de winkels leeg heur. Een volkstuintje met een hek (met 220V erop) is niet zo heel gek idee.

koerbagh ® | 26-03-08 | 23:14

CoJoNes 26-03-08 @ 23:09 Je hebt het wel te pakken he?

Miretra | 26-03-08 | 23:13

*out*

vander F | 26-03-08 | 23:13

*zweef*

vander F | 26-03-08 | 23:12

@CoJoNes 26-03-08 @ 23:09:
Ja, en een vuurwapen in je nachtkastje. Of op z'n minst een baseball-bat onder het bed (en in de gang).

koerbagh ® | 26-03-08 | 23:12

Niet te vergeten.. '1984' ende 'Brazil' zowat overtroffen..

RickH | 26-03-08 | 23:12

Dysforia 26-03-08 @ 23:07
doe ik!

AntiSoof | 26-03-08 | 23:11

@nattebever 26-03-08 @ 22:28,
Graag gedaan dude! Kan wel merken dat je het op een zuipen hebt gezet, geen mezcal meer te krijgen in 0031, hahaha

Sulfuric-Acid | 26-03-08 | 23:10

@CoJoNes 26-03-08 @ 23:09,
we kunnen nog wel aan het gas, ons gas.

vander F | 26-03-08 | 23:10

Nou, nou.. kwam wel Jacques Brell vandaan..
Dans le port d'Amsterdam..

RickH | 26-03-08 | 23:09

say no more.
wat was dat duidelijk, dhimmitude, staat en bevolking

vander F | 26-03-08 | 23:09

@Iko Nal
Lege winkels, politie te paard, geen drinkwater, geen benzine. Lachen man.

CoJoNes | 26-03-08 | 23:09

Al-Bruxelles zul je bedoelen

vander F | 26-03-08 | 23:07

@AntiSoof 26-03-08 @ 23:02
Zie Rutgers filmpje, uitzending van Netwerk van vanavond en plaatje.

Dysforia | 26-03-08 | 23:07

Ik zie alleen maar voordelen als de olie op is.

Zie je het al voor je, die ex-olielanden die opeens geen aandacht meer krijgen en in hun tentje gaar mogen koken (op zonne-energie natuurlijk)

Iko Nal | 26-03-08 | 23:07

ladies and gentlemen... we got him = nog een goed geïntegreerd nederlander

undutchable | 26-03-08 | 23:03

Dysforia 26-03-08 @ 22:59
deed Ehsa dat?

AntiSoof | 26-03-08 | 23:02

@ vander F 26-03-08 @ 22:58
La Bruxelles?
Say no more..

RickH | 26-03-08 | 23:01

Jammer hoor, Geert Wilders probeert tenminste een kritische documentaire te maken. Ehsan maakt een tekenfilm met een scene waarin Mohammed met een enorme paal in z'n broek zijn boerkabruidje mee naar een moskee met hakenkruis erop neemt om te neuken... en hij wil serieus genomen worden? Ehsan, neem mijn advies en maak iets serieus doch kritisch, ga niet met seks, hakenkruizen en verjaardagen van Hitler gooien want dat is pas echt zielig, nog zieliger dan uberhaupt in die profeet te geloven.

Dysforia | 26-03-08 | 22:59

Ik zeg : NEXT!

vander F | 26-03-08 | 22:59

Mmwjah, ik heb persoonlijk kennis mogen maken met de Grote Hoernalische praktijken van Ruktor.

Laat maar,
NEXT!

vander F | 26-03-08 | 22:58

@tipo 26-03-08 @ 22:43:
Ik zeg: Regenton, zonnepaneeltje in de tuin en waterstof maken.

koerbagh ® | 26-03-08 | 22:55

Bertus Betonsloper 26-03-08 @ 22:53
DIEP...
Humor is zo mooi

AntiSoof | 26-03-08 | 22:55

@Jami
Is die tampeloeris op dat plaatje autobiografisch?

VanFrikschoten | 26-03-08 | 22:53

*kuch*... dus Sam en Moos lopen een barretje binnen in de Jordaan, kijken effe om zich heen en slaken een zucht van verlichting. Zegt Sam tegen Moos: "Godzijdank is mohammed d'r vanavond niet, anders waren ze om deze mop ook al weer gaan rellen..."

Bertus Betonsloper | 26-03-08 | 22:53

Je-Zus Redde 26-03-08 @ 22:46
Das waar, wat je zegt.
Maar ook discussie is fantastisch, het opent soms ook wel denkluiken.

AntiSoof | 26-03-08 | 22:51

De duivel is in hem gevaren!

Dirkstra | 26-03-08 | 22:51

@ Jami, ik neem aan dat je meeleest, worden de plaatjes nog ingekleurd?

kneuterzak | 26-03-08 | 22:50

anti is ook overdereven he, er moet gewoon de grens worden vastgesteld bij verdraagzaamheid zoals we die in dit land hoog in het vaandel hebben.
En momenteel wordt die verdraagzaamheid op de proef gesteld en er zijn legio mensen die zoals bv balkenende nu al op de thee gaan omdat ze zich zelf al niet eens verdragen.
Triest dat we nu op deze manier de ware aard van onze laffe politiek moeten zien maar wel goed voor de toekomst omdat zelfs de grootste idioot kan pokeren met alle kaarten open.

Be?lzebul | 26-03-08 | 22:48

@ AntiSoof 26-03-08 @ 22:43

Goeie analyse. Jammer dat een op zich goede 'hetze tegen crimineel tuig van een bepaald ras' nu verzand in een discussie over religie in het algemeen. Religie heeft de wereld immers veel goeds gebracht en kan de wereld nog veel meer goeds brengen. Helaas ben ik bang dat de moderne internet-maatschappij binnen een paar jaar gehakt gaat maken van het fenomeen religie. Nogmaals, erg jammer.

Je-Zus Redde | 26-03-08 | 22:46

-weggejorist-

Biebxxx | 26-03-08 | 22:45

Rutger heeft een NEPKOP.
Hoxha heeft een BIERBUIK.

Biebxxx | 26-03-08 | 22:44

Ligt het nu aan mij of verschuift de kern nu niet van waar t werkelijk over gaat, wat vervelende onaangepaste immigranten, van welke soort, land of geloof dan ook, naar een geloof??? Heeft dat geloof daarmee te maken??? Ik dacht t toch niet. Hoewel in de Koran niet lichtzinnig over andere groeperingen gesproken wordt, dat is zeker waar, maar het geeft geen legitimiteit voor de gedachte dat sommige geloven, of zelf ongeloven zoals atheisme beter zouden zijn dan welke andere dan ook.
Nare criminele jongens zijn dus idd een ramp, mede zij die deze ontwikkeling met de mantel der liefde bedekken zijn daar medeschuldig aan (denk aan de pvda) maar laten we het werkelijke probleem niet verwarren met datgeen dat 'de politiek' over ons uitstrooit.

AntiSoof | 26-03-08 | 22:43

@CoJoNes 26-03-08 @ 22:16
Ja, wat doen we na de peak-oil?
We bouwen binnen 2 jaar bierbrouwerijen en kolencentrales rondom het ijselmeer. Het ijselmeer gooien we vol met algen en de co2 van de kolencentrales en bierbrouwerijen pompen we er ook in. Tata! Bier, Olie en electriciteit.
.
Nu alleen nog iemand die het uit gaat voeren.

tipo | 26-03-08 | 22:43

@ Fleauxe @ 22:25
Wie zegt dat ik dat allemaal wil weten? En het antwoord blijft nee ;)

Robin Hood | 26-03-08 | 22:36

nattebever 26-03-08 @ 22:21
Ik heb me ook aangemeld. Maar, hoe kun je zien dat er berichten zijn? Moet je dan Twitter.com of zo intikken. Snapt het niet zo goed.

Elisabeth2 | 26-03-08 | 22:33

Off topic: gelukkig hebben we nog ajacieden ook in het NL elftal... Pfffiew.

On topic: gay as hell! check het benenwerk...

Ritalover | 26-03-08 | 22:33

Heeft Eshan Jami ook twitter?

koerbagh ® | 26-03-08 | 22:33

Aha, dus dat is nu zo'n "radicale tekening" waarmee de mohammedanen onophoudelijke worden aangevallen. Geen wonder dat de <a href="http://hotair.com/archives/2008/03/24/new-jihad-watch-defame-islam-get-sued/">Organization of the Islamic Conference </a> prioriteit geeft aan het bestrijden daarvan boven een aanpak van de problemen in Irak, Soedan, Thailand, Pakistan ....

Fransg | 26-03-08 | 22:32

Sulfuric-Acid 26-03-08 @ 22:03
O ja, ik was helemaal vergeten joe te bedanken voor die leuke pica. Bij deze, 't heeft me door een barre week geholpen. Weekje dan, dag of vijf.
Nou ja, veel zuipen, dat hielp ook.

nattebever | 26-03-08 | 22:28

Over de Koran gesproken, ik denk dat, hoewel t ook mindere kanten heeft, deze religie zoveel te meer boven het ongebreidelde kapitalisme staat welke wij hedentendage beleven.
Degenen die nu boos worden over deze conclusie zijn boos op het denken, das dan jammer maar zo gaat dat, intellect staat boven vooroordelen.

AntiSoof | 26-03-08 | 22:28

@BertusBetonsloper: Jami mag bij mij komen schuilen. *ik geef mijn adres niet aan potenrammers- over*
@RobinHood: Ik heb daar meer kijk op dan jij, je bent geen part of the gang. Jami duidelijk wél! Noem het fingerspitzengefuhl. Als je mij nou eens z'n gsm-nummer geeft (ik weet dat je het hebt) dan vertel ik je álles over waar ik ben geweest en hoe het gaat.

Fleauxe | 26-03-08 | 22:25

sorry, boven is bovendien

AntiSoof | 26-03-08 | 22:24

Wat een loser...

Gezellig! | 26-03-08 | 22:23

Die "profeet" in die verder uitermate laag kwaliteits cartoon lijkt mij meer op de stereotype "jezus" persoon zoals een gemiddelde kleuter die zou tekenen.

Be?lzebul | 26-03-08 | 22:21

CoJoNes 26-03-08 @ 22:16
Twitter roeleert. Spelling ook.

nattebever | 26-03-08 | 22:21

@CoJoNes 26-03-08 @ 22:16
Sorry, waar gaat t over? Ik zit al 24 nonstop te twitteren.

Big Ern | 26-03-08 | 22:19

Waarom krijgt Ehsan Jami in hemelsnaam zoveel aandacht? Omdat hij een ex-geconditioneerde is? Dan kunnen we Maarten t Hart bv ook wel extra aandacht gaan geven. Of is Ehsan gewoon een aardige knul die iets gevonden heeft om zijn onverwerkte verleden (zoals meerdere late pubers dit hebben) te verwerken? Ik denk toch echt dat laatste, en boven schuift zijn 'werk' denk ik ook wel t een en ander.

AntiSoof | 26-03-08 | 22:19

Nou, schiet eens op dan met die filmpjes. Ik heb nog een paar bioscoopbonnen liggen die bijna over de datum zijn.

In de tussentijd, tussen het reaguren door, ben ik bezig met een klei-animatie over mossels. Iemand enig idee wat de verjaardag van Boer Koekoek ook alweer is, dat leek me wel een mooide dag voor de release. Sneak previeuws vanzelfsprekend binnekort hier op de draad.

Cookie v. eigen deeg | 26-03-08 | 22:19

@Iko Nal 26-03-08 @ 22:13
Klopt. Het is ook opvallend dat sinds die twitter oproep er nog amper gereaguurd wordt.

CoJoNes | 26-03-08 | 22:16

CoJoNes 26-03-08 @ 22:05
Kun je je leasebak niet meer rijden, hè. Gnagna.

Elisabeth2 | 26-03-08 | 22:13

@CoJoNes 26-03-08 @ 22:08

Los van of je 'm geld moet toestoppen (wat kost een torrentje nou tegenwoordig... ehmm.. niks?) is het wel wereldnieuws terwijl de GS redactie zit te twitteren met welk toiletpapier zo zojuist een kraanvogel hebben gevouwen

Iko Nal | 26-03-08 | 22:13

Had iets serieuzer gemogen wat mij betreft, had het wat meer indruk gemaakt en nieuwswaarde gehad.
Ook dit mens, wat je ook van hem denkt , wordt met de dood bedreigd uit naam van
een geloof,de islam, de koran, mohammed.
En iedere dag weer wordt vanuit de mede door mij meebetaalde moskee opgeroepen tot vernietiging van dit soort personen, afvalligen, ongelovigen, christenen, homo's en joden.

rioolguurder | 26-03-08 | 22:09

LibertasSimplex 26-03-08 @ 22:00

Ja, vreselijk, hè. Het was zo'n leuke jongen, met zo'n bril en zo.

Elisabeth2 | 26-03-08 | 22:09

@Iko Nal
"Hier is zijn de gegevens: Bankrekeningnummer 67.04.72.344 ten name van de Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag. Let op: de gaven zijn volledig fiscaal aftrekbaar. De stichting is door de Belastingdienst erkend als goede-doelenstichting."

is zijn?
gaven?
Belastingdienst met een hoofdletter?

Taalverloedering is de bijl aan de wortel van je cultuur.

CoJoNes | 26-03-08 | 22:08

Dat Tussen de Oren. OT gesproken. Ik kijk weinig tv. Wat een braaf interessanterig kutprogramma.

LibertasSimplex | 26-03-08 | 22:08

@Iko Nal 26-03-08 @ 22:05,
Ghehehe, is zelfs aftrekbaar van de belasting...

Sulfuric-Acid | 26-03-08 | 22:08

Op 20 april ben ik ook jarig. Geld overmaken mag.

harl | 26-03-08 | 22:08

@ Fleauxe
Ik zxeg je: hij is geen homo. Trouwens, ik heb je gemist, hoe is t?

Robin Hood | 26-03-08 | 22:07

Ssssst.. niet zo luid praten. Anders worden de moslims kwaad, krijgen we reacties in de maatschappij en gaat het allemaal ten koste van onze export.

Gewoon net doen of je niks ziet, vriendelijk blijven glimlachen en ja blijven knikken allemaal. Wie weet kunnen we het dan een beetje rustig houden in Nederland. Of willen jullie soms net als Theo van Gogh eindigen? Nee toch?

rokershoest | 26-03-08 | 22:06

Wanneer gaat er eens iemand een filmpje over peakoil maken? Die moslims zijn over een jaar of drie uitgerangeerd. Is er dan geen politicus in dit land die zich druk maakt over het feit dat over drie jaar alle brandstof op rantsoen gaat?

CoJoNes | 26-03-08 | 22:05

OT/
Is toch knap van Stuntelaar dat hij kan tegenscoren.

Btw,die meneer E.Jami is wel degelijk heaumeau,alleen hij weet het nog niet.

DANNY3960 | 26-03-08 | 22:05

@LibertasSimplex 26-03-08 @ 22:00,
Sterker nog: hij's nooit moslim geweest. Hoe bedoel je een extreme afvallige.
Kan nooit goed zijn...

Sulfuric-Acid | 26-03-08 | 22:04

@nattebever 26-03-08 @ 21:31,
Die bans van jou neem ik niet meer serieus... Die duren toch niet langer dan 2 weken... Hoeveel heeft het deze keer gekost om weer te mogen reaguren..??

Sulfuric-Acid | 26-03-08 | 22:03

Elisabeth2 26-03-08 @ 21:55
Is die onder Rutger gedoken?

LibertasSimplex | 26-03-08 | 22:01

Elisabeth2 26-03-08 @ 21:55
Die grappige homokabouter met die gezellige meezingbril. Is ie moslim geworden?

LibertasSimplex | 26-03-08 | 22:00

@Elisabeth2 26-03-08 @ 21:55,
Owww, ik heppum door...!! Na 'dansen met sterren', 'zingen met sterren' nu het vervolg 'gezeik door sterren'...

Sulfuric-Acid | 26-03-08 | 22:00

Ik vind alles, foto's, film, tekst, liederen etc. wat kritisch of zelfs kwetsend is t.a.v. de Islam momenteel prima. We hebben het hier Vrijheid van meningsuiting en daar komt *goedverdoeme* niemand aan. Vandaag weer een sprekend voorbeeld gezien in Amsterdam met die fijne moskee die daar wordt gebouwd

Ik erger me werkelijk *ongezien de typhus* ergo helemaal naar aan al die laffe honden die zich politici noemen. Job Cohen ik sponsor je enkeltje Rifgebergte en geef je als uitzet mee mijn volledig 176 delige Wedgewood Theeservies. En neem JP Watje mee aub.

gooischetrut | 26-03-08 | 21:59

Fuck you all die die zich laten indoctrineren door de MSM!
Tendens lijkt: Jami is aandachtstrekkerT en moet de mond gesnoerd worden??
Ga allemaal Deaud!

RickH | 26-03-08 | 21:57

Altijd maar die domme vraag over reacties in de maatschappij, dat soort bangmakerij is dus precies wat terrorisme is.

prsr | 26-03-08 | 21:56

waarom vallen jullie die man zo af? hij doet goed werk

De Bondscoach | 26-03-08 | 21:55

Sulfuric-Acid 26-03-08 @ 21:51
Jami! Had Idols gewonnen, Toe nou toch, let eens op.

Elisabeth2 | 26-03-08 | 21:55

Buksus haag kapsel is weer helemaal in in 2008.

Rabarberke | 26-03-08 | 21:54

Ehsan Jami bewijst hiermee weer eens een nitwit te zijn met het intellect van een pinda.

Vagere_Hein | 26-03-08 | 21:53

*Fleauxe, hier Bertus over... potenrammers zijn bij mij aan het verkeerde adres, over...*

Bertus Betonsloper | 26-03-08 | 21:53

Ehsan wie..??

Sulfuric-Acid | 26-03-08 | 21:51

Sneu typeje. Maar Nog Erger: Hans van den Broek! Godsammeliefhebben!!! We hebben een nieuwe Doekle and his name is GGGANS!! Ga lekker met je grrristenvrindjes benoemen en bouwen, ouwe ex-oorloghitser!

Comrade Enver Hoxha | 26-03-08 | 21:51

RickH 26-03-08 @ 21:40
Ik ben ook een Groot Tegenstander van het Nodeloos Kwetsen van Andersdenkenden.
Maar... dan moet er wel gedacht worden. Denken en geloven, ja, daar slaapt de duivel tussen.

nattebever | 26-03-08 | 21:50

Het is toch waargebeurd ; dus waarom zou daar geen film over gemaakt kunnen worden.

Bijstandtrekker | 26-03-08 | 21:49

Kunnen de heren niet een film maken over die Feyenoord keeper?

Ritalover | 26-03-08 | 21:47

Kanye 26-03-08 @ 21:42
Jou overtreffen kan niet, maar ik dacht dat deze ook wel aardig was:

There was a young man from Nantucket
Whose cock was so long he could suck it.
He said with a grin,
Wiping spunk off his chin,
'If my ear were a cunt, I could fuck it.'

Elisabeth2 | 26-03-08 | 21:47

Ik ga er niet eens naar kijken, naar dit egotripperij-minkukelgedoe van deze meneer Ehsan Jami. Ik wor helemaal wild(ers) van dit soort mediageile idioten!

Reykjavik | 26-03-08 | 21:46

Leuk citaat: 'die vraag of ik homo ben krijg ik ook altijd van moslims omdat ze niet begrijpen dat ik zoiets moois als hun religie aanval'
-
Zeg is het niet een idee om eens iets anders dan dit rotterdamse stuk sjaggerijn van een Rutger die filmpjes te laten maken. De frustratie loopt weer dun door zijn broek. Als ie zijn werk niet leuk vind moet ie misschien maar friet gaan bakken op Rotterdam Centraal. Ehsan Jami is veel moediger dan dat stuk sjaggerijn, die niet ziet dat iemand en immigreert naar een nieuw land, een nieuwe taal leert dus (' niet stotteren' - "grappig" Rutger) en vervolgens ook nog met gevaar voor eigen leven zichzelf inzet voor miljarden door de knoet van religie onderdrukte mensen.
Hulde Ehsan,
en Dag Rutger

Je-Zus Redde | 26-03-08 | 21:46

Ik ze.. ze... ze... zie het niet als een scheldwoord. Wat een kudt jong.

rawone | 26-03-08 | 21:43

Ehsan Jami en Geertje
beiden regiseur ik zweer-t-je
Maar oeps dat mag niet van de islam
Dus was er een terrorist die uit Iran overkwam
En die deed pief paf poef met ze'n geweertje
--Overtreffen maar weer.

Kanye | 26-03-08 | 21:42

Politiek en homo's. Geinig.

Zo jammer! | 26-03-08 | 21:42

Fleauxe 26-03-08 @ 21:35
Wel een beetje jouw type, die Jami?

Bertus Betonsloper | 26-03-08 | 21:40

Manga style Mo fucken. Ik vind het wel wat hebben.

CoJoNes | 26-03-08 | 21:40

@ BeverT
Kwetsen is niet leuk..
Cartoons kwetsen eauk de omnipotente, omnipresente en licht ontvlambare Alwetende.
Godt moet beschermd worden door zijn slaven.. kan hij zelf blijkbaar niet.
Begrip ende ontzag daarvoor.. Afvalligen en ongelovigen zorgen alleen maar voor onrust en moeten gestopt worden.. Heb ik alle begrip veur.. Net als de PvdA en CDA en VVD en.. /EOF

RickH | 26-03-08 | 21:40

Zal me niets verbazen als homoclown Jami op last van Balkenende op de Dam te Amsterdam zal worden opgehesen uit solidariteit met de vredelievende en uiterst tolerante vaderlandse Moslims.

Koninginnedag lijkt me een mooie dag voor zo'n feestelijke gebeurtenis. Gewoon doen. Kunnen onze stewardessen ook weer gewoon hun werk doen in het Midden Oosten. Ook goed voor onze export.

rokershoest | 26-03-08 | 21:39

Hoe origineel 20 april. De verjaardag van Adolf H. Meneer JE verveelt zich en komt met een tekenfilm over de vrijheid van vervelingsuiting.Gelukkig is er dan ook de Amstel Gold Race, Ajax en 020 nog steeds in de rouw over alweer een gemist kampioenschap, zijn Paris Hilton en Britney Spears spoorloos verdwenen en is het op 21 april gewoon bijna een saaie en normale maandag zonder filmpjes en allerlei andere oneindige flauwekul.

nadenkeniseenkunst | 26-03-08 | 21:37

@RickH: Rutger lijkt me meer anti-seksueel, hij wil wel maar de rest niet.
@Bertus Betonsloper: Klopt.

Fleauxe | 26-03-08 | 21:35

Mediatraining, iemand?
Kay, kom er maar in!

Wel een goed idee, geenstijl laten hosten. Dat Geert er niet op komt!

Ritalover | 26-03-08 | 21:34

Moet toch altijd weer lachen om mensen die dit allemaal zo serieus nemen, met rechtszaken gaan dreigen, de domste dingen gaan roepen (Hans van den Broek, een unieke man die werkelijk ALLES weet)... en dat allemaal om een TEKENFILM for Allah's Sake!

nattebever | 26-03-08 | 21:31

Fleauxe 26-03-08 @ 21:27
Jij kan het weten, toch?

Bertus Betonsloper | 26-03-08 | 21:31

Bold sluiten iemand?

liggend_streepje | 26-03-08 | 21:30

@ Fleauxe 26-03-08 @ 21:27
Rutger is geen heaumeaux.. tog?
Oh.. Ehsan.. tja.. waar is de dichtstbijzijnde flat als je die nodig hebt.

RickH | 26-03-08 | 21:30

Volgens mij is hij wel homo...

Fleauxe | 26-03-08 | 21:27

-weggejorist-

Dikke Harry | 26-03-08 | 21:27

.. 20 april lijkt hier idd wel een godtverdoemde feestdag Fleisch..
Al die kudtvlaggen en toeterende auto's.. vooral Veyron's, maar dat terzijde.

RickH | 26-03-08 | 21:26

Hahahah... kan de hele heise nog een keer worden overgedaan. Staat Balkie al klaar voor de mike?

Don Knieschot | 26-03-08 | 21:25

Half uurtje rijden vanaf A'dam en de afsluiting vanuit Den Haag. Rara, waar zit Ehsan gevangen?

_nwanko_ | 26-03-08 | 21:22

Sta ik daar bij de groenteman, vraag ik heb u voor mij een broodje beenham, hij me raar aankijken!

ADHDtje | 26-03-08 | 21:21

Byzewee, 'Iranesche' mag je vervangen door 'Iranische', Rutger.. verder leuk enzeau..

RickH | 26-03-08 | 21:20

zeker, niet te geloven, 3-1 achter. Gadverdamme. Timmer rot lekker op.

AccuUltra | 26-03-08 | 21:20

@Buurmanenbuurman 26-03-08 @ 21:14
Die grabbelaar van Feyenoord is weer lekker bezig, djiezus...

Aussie | 26-03-08 | 21:20

*mmm lekkere vette letters...*

Bertus Betonsloper | 26-03-08 | 21:20

Ehsan is een beetje raar. Ik stel voor: een kusje op z'n voorhoofd en een gigantische trap onder z'n hol de straat op, dan kan hij weer aan z'n leven beginnen als taxichauffeur oid.

vast goed | 26-03-08 | 21:19

Weer zo'n figuur die z'n recht op vrije meningsuiting wil laten gelden. Wij betalen wel voor z'n 24/7 beveiliging!

Eric1968 | 26-03-08 | 21:19

of </strong>, </b>...

dode pixel | 26-03-08 | 21:18

Geyle baas die profeet. Ik zag op de tekening dat hij een enorme paal in zijn jurk had.

rokershoest | 26-03-08 | 21:18

Wordt HdW al 24/7/365 bewaakt?..
Mot wat over hebben voor het Vrije Woordt..
"Iranesche stotteraar".. Leuk Rutger, die houwen we d'rin..
Doe eensch reportage over hijskranen in Iran..

RickH | 26-03-08 | 21:17

offtopic: 3-1 wat een aanfluiting...

Buurmanenbuurman | 26-03-08 | 21:14

ruger is lekker bezig

Sleurhutje | 26-03-08 | 21:13

Slash font volstaat ook.

/()1l) | 26-03-08 | 21:13

Haakje openen, slash tikken, bold schrijven, haakje sluiten.

/()1l) | 26-03-08 | 21:12

Fleisch, doe eens je [bold] tags netjes afsluiten!

koerbagh ® | 26-03-08 | 21:10

Moet de camping zender op de centjes letten? Heb geen zin om langer met een verrekijker naar het voetbal te kijken. Trouwens; nog steeds politiek correcte vlaggetjes op het shirt. Dus ook van de tegenstander.... wanneer stoppen ze daar eens mee. Nou, even kijken wat Rutgert te melden heeft.

Boven het Maaiveld | 26-03-08 | 21:10

DuizenDste, Mijnheer Vleesboom.

Collivery | 26-03-08 | 21:09

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken