Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Staya Erusa!

Lands grootste blijft op de lijkjes letten Zojuist gebeld? Kippenhoest? U wilt stoppen met roken? Geen nood, er is leven na de dood! In principe zijn we allemaal al bezig met ons duizendste leven. Alleen weten we dat niet. Wie dat wel weet is Albert Ronald Jan Heijn. Mister Oibibio mag dan zijn wilde haren hebben afgeknipt, hij heeft nog steeds het ware inzicht in het ware spirituele leven. En om ons te overtuigen van het feit dat "drie procent van de mensen die overlijden niet het besef hebben dat ze dood zijn en soms decennia lang na hun dood in grote verwarring blijven" is 's lands grootste spirituele kruidenier op zoek naar een televisieomroep die zijn Meest Onthullende Film Ooit wereldkundig kan maken. Irene Moors, iets voor jou? Prettige en verwarrende zondag nog...

Reaguursels

Inloggen

Toch heeft ie een goeie haarlijn.

Generaal Pardon | 06-02-06 | 11:54

Als je niet snapt waar dit over gaat laat anderen gewoon in hun waarde en hou lekker je bek dicht

Pornstar | 06-02-06 | 10:43

Alle Hakbar, jullie infedels.

Zillion | 06-02-06 | 00:39

[quote] Deze première, misschien wel de grootste onthulling ooit in de geschiedenis van de mensheid, zal worden bijgewoond door bekende Nederlanders uit de politiek, wetenschap, film, TV, radio, muziek, show, kunst, mode en zakenwereld. [/quote]
-
Vooral dat bekenden uit de muziek, show en mode dit bijwonen lijkt me erg belangrijk voor de mensheid....

mqyc | 05-02-06 | 23:19

hmmm,.. g.j.h. komt wel in aanmerking voor een graad in de hogere zweeeefkunde,.. lekker bezizigig,.. zweevvuuhh,.. ja ja !,.

Pral | 05-02-06 | 21:43

De hakbar-revolutie is uitgebroken.

WillemIII | 05-02-06 | 21:28

Gestopt met roken idd, is het de schuld van een Allahoe hakbarrr?

MasterAB | 05-02-06 | 21:11

@waar
inderdaad: teletekst.nos.nl/ onverwacht nieuws, had het niet verwacht dat het waar was...

Onderbuik | 05-02-06 | 20:32

Het moet voor Hans klok toch wel heel erg zijn te kijken naar een foto van Ronald jan Heijn en weten dat ie er over niet al te lange tijd ook zou uit zal zien. Blijft een vaag figuur. Wie weet heeft ie gelijk, wie weet niet. Zolang ie er maar niemand schade mee berokkend.

Days-Of-Wild | 05-02-06 | 20:10

Goeie pik wel trouwens die Heijn. Een beetje positivisme en hoop op De Oplossing kan dit land van azijnzeikers best gebruiken.

WillemIII | 05-02-06 | 19:44

de tyfus, die GS cursussen a 1500 het stuk werken echt zat zowaar te kijken op teletekst of prins Harry werkelijk deaud was.

G-unite | 05-02-06 | 19:18

Volgens mij is dat nu zo'n levende dode.

waar | 05-02-06 | 18:46

Op NOS teletekst 403: Prins Harry gestopt met roken....

waar | 05-02-06 | 18:45

hakbars die nederlandse en deense vlaggen in de fik steken, de doden die tussen de levenden wandelen.... je zou er bijna aan gaan twijfelen dat het morgen gewoon weer maandag is

pureemetjus | 05-02-06 | 18:38

excuses....dan he?

rosalie | 05-02-06 | 18:24

En de excusus zie je dan maar niet, geheel in de lijn van.......? vul maar in.

rosalie | 05-02-06 | 18:23

Ah, ach, ik bestrijd hem dan ook geheel in lijn der vrijheid van meningsuitng met woorden...

blikjegrolsch | 05-02-06 | 18:21

Vrijheid Van Menings Uiting, ouwe rukker....

rosalie | 05-02-06 | 18:16

VVMU? Vereniging Voor Muitende Urkers?

blikjegrolsch | 05-02-06 | 18:15

@blikjegrolsch

Ik vind het raar dat jij CoJoNes zo aanvalt...VVMU toch?
En als is het dan toevallig jouw geloof dat ie aanvalt...so be it!

rosalie | 05-02-06 | 18:13

Oibibio ben ik tot op den dag vandaag nog dankbaar voor hun waanzinnige foto albums, de rest van het zweefteefgedoe kan me gestolen worden.

hemaworstje | 05-02-06 | 18:02

Even een verbetering van mijn post:
Dat jij geenstijl met het ANP verglijkt. Geenstijl is een weblog waar je ongefundeerd je mening kan spuien. Blijkt maar weer. Geen geronomeerde nieuwssite, althans nog lang niet.

MasterAB | 05-02-06 | 17:47

ik denk dat het bestaan van God niet wetenschappelijk is te bewijzen noch te ontkrachten. Sterker nog: sommige wetenschappers proberen je van alles wijs te maken.
Zo en nu ga ik naar de kerk.

Onderbuik | 05-02-06 | 17:46

blikjegrolsch 05-02-06 @ 17:45

Rukker, dat was nu juist mijn plan...

Harige Bangmaker | 05-02-06 | 17:46

@blikjegrolsch
Je kent me goed als ik het zo lees. Vooral je laatste zin is hilarisch, die daarvoor mag er ook zijn trouwen.

CoJoNes | 05-02-06 | 17:45

Ik stel voor dat Harige Bangmaker het over neemt, dan ga ik even aan mijn piemel trekken.

blikjegrolsch | 05-02-06 | 17:45

Volgens die New Agers zouden we na het tijdperk van de vissen, dat verbonden is aan de opkomst van het christendom, overgaan in het vredelievende tijdperk van de waterman. De mensheid zou het licht gaan zien en in vrede en harmonie met elkaar gaan leven. Wel kijk eens om je heen. Dit glorierijke tijdperk moet nu aangebroken zijn. Bhagwan, Jomanda en al die andere zwevers draaien en draaiden de naïvelingen een rad voor ogen. Ze zijn er in ieder geval niet armer van geworden.

Barbapoeppa | 05-02-06 | 17:44

Zie ook zijn reactie: "dat ie nu op tv wil... tja". Hieruit blijkt duidelijk dat CoJoNes het idee heeft dat zijn mening algemene maat is. Hij vindt het stukje niet nieuwswaardig (nog afgezien van het feit dat het dat ook niet hoort te zijn) dus vindt de rest dat ook. Sterker nog, de redactie moet gelijk maar excuses maken, want CoJoNes bepaalt dat het geen geschikt stukje is. Dat het danzkij het andere persbericht zeker wel nieuwswaardig is, en hilarisch bovendien, doet schijnbaar niet ter zake. Wat een geweldige wereld moeten de CoJoNessen hebben met de volle overtuiging dat ze alles en iedereen naar hun hand kunnen zetten.

blikjegrolsch | 05-02-06 | 17:44

@blikjegrolsch 05-02-06 @ 17:34
Als ik de lol van anderen verpest, spijt me dat verschrikkelijk, dat dit weblog mij niet aanstaat is de grootste BS die ik in tijden gehoord heb en Lucas bashen is zeker niet mijn hobby, integenstelling tot velen hier. Als ik geweten had dat dit zo gevoelige had gelegen, had ik me wel twee keer bedacht die post te plaatsen. Mijn excuses en in de toekomst zal ik meer rekening houden met de gevoelens van andersdenkenden.

CoJoNes | 05-02-06 | 17:43

Dat soort lui als CoJoNes maken een leuk weblog ziek. Dat telkens zoeken naar manieren om persoonlijk op auteurs te spelen of het arrogant uitleggen van zogenaamde Geentijl-doelstellingen die expliciet nergens zijn opgenomen is echt zum kotschen. Waarom gaan dat soort lui niet gewoon terug naar hun eigen sites of gewoon weer naar de VVD? Of laten ze zelf een weblog starten, kunnen ze maken wat ze willen. Ik krijg soms zelfs het idee dat de CoJoNessen in de wereld werkelijk geloven dat de redactie een koers vaart afgaande op wat hij wil. Volgens mij doet de redactie vooral wat ze zelf wil, geheel willekerig en geheel tegen elke verwachting in. Dat maakt de CoJoNessen tot bekrompen sukkeltjes.

blikjegrolsch | 05-02-06 | 17:40

@vander F 05-02-06 @ 17:29

Gelovigen zijn wat dat betreft de ergste onderscheidende personen. Geen racisten. Want dat heeft met ras te maken. Maar op de keper beschouwd zeuren gelovigen uiteindelijk een eind in de marge. En dat geldt niet alleen voor de Islam.

@ blikjegrolsch 05-02-06 @ 17:29
Ballenmans zegt wel vaker gekke dingen.

Harige Bangmaker | 05-02-06 | 17:35

Het bericht gaat toch heel duidelijk om het eerste persbericht, gezien het opgenomen citaat. Je bekrompen gebash op auteurs en je onvermogen een weblog wat jou niet aan staat toch met rust te laten begint je behoorlijk op te breken. Vooral gezien de lol die de veel anderen er mee hebben. Beetje arrogant en vergezocht, denk je ook niet?

blikjegrolsch | 05-02-06 | 17:34

klik even op het laatste linkje, linksbovenaan 19-1, toen begon dit gezeik al met die dolfijnenfilm. Dat ie nu op TV wil... tja

CoJoNes | 05-02-06 | 17:32

@Reetpeper 05-02-06 @ 16:23,
daar ben ik het met hem eens, mensen zijn nu eenmaal racisten,
dat politiek correcte gezeur dat het niet mag is net zoiets als als mensen verbieden adem te halen.
Dus geen anti gedoe maar er mee zien te leven.

vander F | 05-02-06 | 17:29

Dat jij geenstijl met het ANP verglijkt. Geenstijl is een weblog geen waar je ongefundeerd je mening kan spuien. Blijkt maar weer. Geen geronomeerde nieuwssite, althans nog lang niet.

MasterAB | 05-02-06 | 17:18

Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan.. (uit volle borst)

poppermotje | 05-02-06 | 17:17

Is dat niet die droplul die dat spirituele centrum had opgericht wat binnen een jaar helemaal naar de tering ging?

Jim Beam | 05-02-06 | 17:07

- Edit: opzouten met je gejank. Eerst lezen voortaan.-

CoJoNes | 05-02-06 | 17:03

Ik stel een totale boycot voor

MasterAB | 05-02-06 | 16:54

Ik stel een AH=boycot voor. Te beginnen met het merk grolsch.

blikjegrolsch | 05-02-06 | 16:46

Vroeger was ik kaal.

Harige Bangmaker | 05-02-06 | 16:39

Vroeger was ik een blik Schultenbrau.

blikjegrolsch | 05-02-06 | 16:37

Deze Heijn keerde zich ook al tegen het antiracisme omdat hij meende dat dat racisme juist aanwakkerde. Duidelijk iemand die ze niet allemaal op een rijtje heeft zitten.

www.stelling.nl/kleintje/321/Oibibio.h...

Reetpeper | 05-02-06 | 16:23

Aan allen... wij zijn in diepe slaap en wanneeer wij opstaan gaan we eigenlijk naar bed en als we naar bed gaan, gaan we feitelijk aan het werk!? Heintje... is dat een beetje de clou?

deaardeisplat | 05-02-06 | 16:23

dus 3% van de mensen die overlijden beseft niet dat ze dood zijn.... euh????¿¿¿¿¿ Nu ik erover nadenk, hebben wij een minister president die al niet eens beseft dat ie leeft, dat kan nog een aardig klusje worden als hij komt te overlijden.

Karel Kruizenruiker | 05-02-06 | 16:13

Shit hé, leef ik dan nu of ben ik al tijden morsdood? Mocht het laatste het geval zijn, dan is de hemel er niet beter op geworden!

Appie Snappie | 05-02-06 | 16:11

@Harige Bangmaker 05-02-06 @ 16:00,
misschien spelen ze een monopoly maar dan met zieltjes als ipv geld.
"ga terug naar af, u krijgt geen 200 zielen"

vander F | 05-02-06 | 16:03

De trailer bevat alleen stockfilmmateriaal en teased alles wat er maar te teasen valt. What's your point GJ?

gevallenverstand | 05-02-06 | 16:02

lol @ vander F 05-02-06 @ 15:51

Uitkering zal het wel zijn. God is vast een Marokkaan!

Maar serieus.
Dat vraag ik mij dus ook af. Is het een ironisch samenkomen daarboven? Lekker Goddelijk poker spelen met onschuldig gehandicapte broertjes als inzet (excuus, ik word ietwat persoonlijk)? Waar zijn al die ouwe Goden gebleven? Ik krijg er nooit een bevredigend antwoord op...

Harige Bangmaker | 05-02-06 | 16:00

Ik was ooit Koning, net als Jezus. Verder berust iedere vergelijking op volkomen toeval.

WillemIII | 05-02-06 | 15:59

@MasterAB 05-02-06 @ 15:56,
ja.
vander F is dan ook mijn zesde incarnatie na vander A, vander B, vander C etc.

vander F | 05-02-06 | 15:59

Vroeger was ik Gluton.

Pritt Stift | 05-02-06 | 15:56

@vander F 05-02-06 @ 15:51
Je vergat MasterAB en we zijn allemaal druk aan het werk. Maar om even seriues op je reactie in te gaan, mensen hebben zoveel geschreven over die goden, het kan zijn dat het een en de zelfde is alleen allemaal onder een andere naam. Elke bevolkingsgroep heeft er zijn eigen naam aan gegeven.
En in de meeste religies wordt nergens beweerd dat het huidige leven al in het paradijs is maar dat je dat moet verdienen voor je volgende leven. Dus het huidige leven gaat niet alleen maar over roze geur en manenschijn.
Zo klink ik al als een Jehova getuige?

MasterAB | 05-02-06 | 15:56

vander F .... Jaweh is dezelfde knakker als Jehova hoor, al geloof ik niet dat hij bestaat.

hans-1975-laptop | 05-02-06 | 15:55

Hinzy 05-02-06 @ 15:47
Doet me trouwens denken aan een legendarische sketch van Monty Python over hoe je iemand kunt worden die alle wereldproblemen oplost:

"Be very smart, come up with a great idea that will solve all problems in the world, and you will solve all problems in the world. And next week we will discuss the way how to become a succesfull doctor."

Roberto Fransisco | 05-02-06 | 15:54

Al is Allah de laatste tijd blijkbaar energiek aan het werk,
maar d'r zit een boel uitgerangeerd spul tussen.

vander F | 05-02-06 | 15:54

Wanneer je er zoveel poen hebt doorgejast als R Hein, dan moet je wel in een volgend leven geloven anders knal je jezelf door de hersens.

hans-1975-laptop | 05-02-06 | 15:53

@Harige B.
Dat heb ik nou ook, waarom zou er 'iets' na de dood moeten zijn, volkomen zweverige gedachte.
Dat men het moeilijk kan accepteren dat je eens het hoekje omgaat begrijp ik wel maar, om die angst te bezweren een hele tros goden uit de kast te trekken vind ik zot.
zoals je al fijntjes opmerkte, Freya Thor Wodan Brahma Shiva God Allah Jahwe Jehova Anubis Ra Zeus Apollo Jupiter Diana Viracocha Inti Yemanja en zo kan ik nog wel een half uur doorgaan, waar zijn ze gebleven wat doen ze nu,
uitkering?

vander F | 05-02-06 | 15:51

Hoe is het trouwens afgelopen met die andere freak van Scarlet die wou toch zo'n opleiding starten. Had ik me voor ingeschreven alleen, een kleinigheidje, de opleiding kostte 16000 euro. Kost wat maar dan krijg je ook wat.

MasterAB | 05-02-06 | 15:49

De man die niet eens een lullig tentje in Amsterdam kon runnen heeft nu DE OPLOSSING VOOR ALLE WERELDPROBLEMEN... tja.

Hinzy | 05-02-06 | 15:47

"De Gehieme Leer" deel III

MasterAB | 05-02-06 | 15:45

Ben benieuwd of Heijn deze bellert al als klant heeft:

SCHIETPARTIJ IN HEMA IN KALVERTOREN
Zondagmiddag rond 15.25 is er een schietpartij geweest in de HEMA in de Kalvertoren in de Kalverstraat. Er zou hierbij een persoon zijn neergeschoten.
Een verdachte is aangehouden. Zijn wapen is in beslag genomen. Twee ambulances zijn ingezet. De complete Kalvertoren wordt momenteel ontruimd. Meer informatie volgt.
at5.nl

Lepo | 05-02-06 | 15:41

Het ene geloof wordt ingeruild voor het andere geloof!
Zo komen we dus nooit van die reli-freaks af...

da wizard | 05-02-06 | 15:32

"Zeus" moet dat zijn natuurlijk...

Maar ja, zondag. Ik zweet alcohol. Dan krijg je dat.

Harige Bangmaker | 05-02-06 | 15:16

@WillemIII 05-02-06 @ 14:52
je zal mij niet met stelligheid horen beweren dat het niet zo is. dat was nl een beetje mijn punt.

verder is zon oude vuile papierwinkel er nu juist de oorzaak van dat er ambassades in de fik staan atm, dus ja daar veeg ik met plezier m'n reet mee af, of het nou perzisch papier is of oerhollands dat kan me aan m'n spreekwoordelijke reet roesten.

kentika | 05-02-06 | 15:01

kentika 05-02-06 @ 14:45

No hard feelings.
Wat dat betreft schipper ik net zo hard tussen het agnosticisme en het atheïsime, om eerlijk te zijn.

Maar geloven in een hogere entiteit (futiliteit, als je het mij vraagt), gaat mij te ver. Er is geen almachtige godheid. Anders zou de wereld er wel een stuk vrolijker uitzien. Wat natuurlijk weer te verklaren is met achterlijke teksten uit een willekeurig Heilig Schrift.

Maar verklaren waarom we hier zijn of waar we vandaan komen? Nee, dat zal de mensheid nooit onder handen krijgen. Dat is nu eenmaal onmogelijk. Oerknaltheorieën ten spijt. Waar ik overigens meer waarde aan hecht dan welk geloof ook. Echter, dat zal nooit hard bewezen kunnen worden.

Geloof, welk geloof dan ook, is iets wat mij echter stoort. Genoeg voorbeelden in de geschiedenis om aan te tonen, dat het geloof fout zat.

Waar is Wodan? Zues? Iemand nog iets van Thor gehoord de laatste tijd?

Harige Bangmaker | 05-02-06 | 14:58

Overigens, kentika, dat jij je reet wenst af te vegen aan de boekjes die er nogal toe doen voor mensen die religies aanhangen wil niet zeggen dat betreffende papierwinkel oud en vuil is. Bovendien, al zou het zo zijn, dan lijkt het me in het licht van brandedne ambassades heden ten dage, getuigen van een vrij laag intellectueel niveau om dat soort 'meningen' op internet uit te poepen.

WillemIII | 05-02-06 | 14:55

Staya Erusa klinkt een beetje als een enge Russische geheime dienst.

Levereter | 05-02-06 | 14:54

Zou deze zin gaan over kentika? 'drie procent van de mensen die overlijden niet het besef hebben dat ze dood zijn en soms decennia lang na hun dood in grote verwarring blijven'.

WillemIII | 05-02-06 | 14:52

@ Harige Bangmaker 05-02-06 @ 14:12
het was een beetje onduidelijk nu ik het terug lees idd.
ik ben niet gelovig, meaning dat ik niet naar de kerk (wat voor kerk dan ook) ga en geen God aanhang. ik zou mezelf echter ook niet ongelovig willen noemen omdat het me logischer lijkt dat er iets is dan dat er niks is, vandaar dat ik zei dat ik het niet weet, en me ook zo opstel. mensen die zoals jij geloven in het 'niks' helemaal op 1 lijn zetten met de zwarte kousen is idd ook niet helemaal fair omdat jij er niet voor bij me aan de deur komt... hopelijk. excuus dus.
natuurlijk moet je het helemaal voor jezelf uitmaken, ik zou het niet anders willen, maar wat me die eerste reply deed typen was je overtuigdheid van dat 'niets', dat irriteert me. net als de inherente stelligheid van religies dat hun leer 'de juiste' is. gebaseerd op wat? wat oud vuil papier.
anyway...

kentika | 05-02-06 | 14:45

Wilde haren afgeknipt ? aangeplakt zal je bedoelen. Toen hij manager was van de Ikea-Delft was ie al vrijwel kaal.

larie | 05-02-06 | 14:45

Deze charlatan met drie linkerhanden eet teveel frikadellen in de ranskotten van 020.
Just some inside info. Dan weet je waar zijn grootse ideeen vandaan komen.. namelijk van Kreutzfeld Jakobs.

Shareholder | 05-02-06 | 14:37

You think that is air you're breathing?

Harige Bangmaker | 05-02-06 | 14:35

I see dead people!

corvanderlaak | 05-02-06 | 14:32

Ik heb een Biostabiel 2000, dus mij kan niets gebeuren!

Roberto Fransisco | 05-02-06 | 14:21

"What The Bleep Do We Know" is wel de slechtste film die ik ooit heb mogen ervaren. Dergelijke bagger wens ik nooit meer in mijn dvd-speler te rammen. Hell, ik heb hem niet eens gediekstraat.

Huur dan liever "The God Who Wasn't There".

Harige Bangmaker | 05-02-06 | 14:20

Gewoon weer een nieuwe manier om laagopgeleide en angstige mensen geld uit de beurs te kloppen.

Dr. Faustus | 05-02-06 | 14:18

ben geinteresseerd in de film en ook in de materie. Quantum Physics is namelijk de toekomst. Voor de nono's, download.. uh... huur 'what the bleep do we know' en gij zult versteld staan. www.imdb.com/title/tt0399877/

deBeer_Int. | 05-02-06 | 14:18

Binnenkort in de aanbieding met Bonuskaart

Tobi | 05-02-06 | 14:16

Hahahahahaha wat een tenenkrommende 'trailer'! Spacy geluidjes, effecten uit de jaren '80, ik had het gevoel dat ik naar een proloog zat te kijken van 'Can you feel it' van The Jacksons. En dolby surround heb je inderdaad nodig om de film te begrijpen. En waarom moet het nou weer in het engels... klinkt dat interessanter? En dan de titel Staya Erusa, klinkt als een toverwoord uit de donald duck. Er hadden zeker weer wat subsidiepotjes leeg gemaakt moeten worden.

OoO | 05-02-06 | 14:13

kentika 05-02-06 @ 14:01

U is gelovig?
Waarom spreekt U over "wij niet-gelovigen", om vervolgens in discrepantie te vervallen, en te beweren dat we het niet weten. Ik weet, voor mezelf uiteraard, dat als ik dood ben, het dan ook echt over en uit is. Klaar. Schluss. Basta. Liever word ik gecremeerd, aangezien je af en toe verhalen hoort over mensen die na hun overlijden nog weleens wakker willen worden zes meter onder de grond. Maar om geloof gelijk te stellen met dezelfde "bekrompen" retoriek van een ongelovige... Nee, dat gaat er niet. Niet vandaag in ieder geval.

Harige Bangmaker | 05-02-06 | 14:12

was hij niet al is op tv in het programma, het zwarte schaap?

horniebaker | 05-02-06 | 14:09

het verschil tussen gelovigen en niet-gelovigen is dat wij niet-gelovigen accepteren dat we (nog) niet weten wat er na de dood gebeurt, terwijl gelovigen nav een boek (geschreven door levenden uiteraard) denken dit wel te weten en die 'wetenschap' aannemen als onomstotelijk feit.
mensen die dus met stellige zekerheid lopen te verkondigen dat er na de dood niets is hanteren dezelfde bekrompen retoriek als gelovigen en zitten wat mij betreft op een lijn met die oogkleppen-dragende missionarissen die hun zwarte kous zo graag in je deuropening parkeren. een open mind hebben sluit rationeel denken niet per definitie uit. als dat wel zo was waren we nu nog steeds bang om van de rand van de aarde af te varen.

kentika | 05-02-06 | 14:01

Grappig hoe religie veranderd. Nu de mens in de maatschappij steeds individualistischer gaat leven, veranderd ook de bijbehoorende religie ook meteen. Spiritualisme zet het ego weer in het middelpunt, deze film gaat nog verder door te beweren dat we zelf onze eigen hemel creeren.

Als je nu terugkijkt naar de hoogtijdagen van het christendom, in de middeleeuwen, zie je dat er een verband is. Men leefde toen veel meer samen, en men diende 1 heerser. Hetzelfde wat het Christendom eigenlijk inhoud.

In principe is dus de zoveelste "ontsnappoging" van de mens.

Pie.cr | 05-02-06 | 13:53

"drie procent van de mensen die overlijden niet het besef hebben dat ze dood
zijn en soms decennia lang na hun dood in grote verwarring blijven"

LOL

ik hier zo een heel lijstje van mensen noemen die hier volgens mij aan lijden...

TheRealShowstopper | 05-02-06 | 13:49

Binnen pons zonnestelsel??
LOL
Leven op Pluto... Kou ruuuuuulllllessssssssssss!

blikjegrolsch | 05-02-06 | 13:46

Na 43 seconden in de trailert wordt gesuggereerd dat Atlantis bestaan heeft, er leven is op alle planeten binnen ons zonnestelsel, en dat er een hiernamaals bestaat... help... bufferoverflow...

Iets teveel wierook ingeademd, Ronald?

KaiserSoza | 05-02-06 | 13:45

"drie procent van de mensen die overlijden niet het besef hebben dat ze dood zijn en soms decennia lang na hun dood in grote verwarring blijven"

dat blijkt RJH

G-unite | 05-02-06 | 13:44

Ik kan echt niet wachten op dat keiharde 'wetenschappelijke bewijs van bewustzijn'.

blikjegrolsch | 05-02-06 | 13:43

Reserveer nu alvast Staya Erusa II, The Sequel, waarin Kim Holland de queeste naar onthullingen van wereldschokkend belang voortzet!

sellafield | 05-02-06 | 13:40

Spiritueel...

Waarom zijn gelovigen altijd zo ongelooflijk moeilijk? We leven. Dat is een uitermate toevallig lot. Wees er blij mee. Maar dan gaan we dood, en is er niets meer. Helemaal niets. Waarom doen mensen daar zo achterlijk over?

Harige Bangmaker | 05-02-06 | 13:38

@Mirrorman: ben je in de jaren veertig geboren of heb je jaren lang in verwarring geleefd?

blikjegrolsch | 05-02-06 | 13:38

@misti: Nico wie??

blikjegrolsch | 05-02-06 | 13:37

In mijn vorige leven ben ik overleden in Auswitz. Ik viel uit de wachttoren van het lachen.

MiRRoRMaN | 05-02-06 | 13:37

misti 05-02-06 @ 13:32
Dat zou best wel eens kunnen. Ik krijg wel spontaan zin om fuckje in de billen te knijpen.

Roberto Fransisco | 05-02-06 | 13:35

zalig!
doen!
zal nogal kijkcijfers trekken dat ding! ^^

Pestkopke | 05-02-06 | 13:34

Hmm, zou Jomanda hier de overtuiging uit putten dat cremeren pijn doet?

Kudtkip | 05-02-06 | 13:33

@Roberto
dan was je Nico Zwinkels

misti | 05-02-06 | 13:32

Whahahaa, hij wil met wetenschappers werken om ze het menselijk bewustzijn te laten begrijpen.

Waarom niet een onderzoek en een publicatie in een wetenschappelijk blad zoals dat meestal gebeurd als iemand nieuwe ontdekkingen aan de man wil brengen?

Zeker veel gelul en geen wetenschappelijke onderbouwing, misschien dat 'ie de ID'ers even moet bellen voor tips, die houden het nu ook al een tijdje vol zonder ooit een onderzoek te hebben gepubliceerd.

prsr | 05-02-06 | 13:31

Er gebeuren vreemde dingen.
Ik denk dat Mohammed (met hoofdletter!) en Boeddha zijn gereincarneerd. Dat Jezus over 3 dagen terugkomt en dat het Nirvana voor ons allen heel dichtbij is!
Weest blij en verheugd, want de grote dag is nabij (behalve voor onze atheisten)

RuX | 05-02-06 | 13:27

Dit is wel een heel slap aftreksel van de film 'The Sixth Sense'

Cabrónes | 05-02-06 | 13:26

Freek de Jonge wist dat jaren geleden al

Mr.D. | 05-02-06 | 13:25

Ik heb ooit meegedaan aan een televisieprogramma waarin je terugkeert naar je vorige leven.

In mijn vorige leven was ik vrij eenzaam, er was eigenlijk niets. Maar ik was wel erg handig, dus ik heb 6 dagen hard gewerkt en van alles gemaakt. Op de zevende dag ruste ik uit.

Roberto Fransisco | 05-02-06 | 13:25

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken

#BREEK

‘PIETER OMTZIGT DWINGT TWEEDE RONDE AF’