Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bye Bye, zwaai zwaai

jorenjail.jpgJoran is ons zat! Van der Sloot: "Misschien moet ik Nederland verlaten," zo zegt de jongeman in het blad dat niemand leest, ofwel iets met Dag Dag. De ghostwriter van Joran, die eerder in dienst was van de vermeende moordenaar, werkt tevens voor de krant en had een msn-gesprek met Joran AKA [email protected] [email protected]!! Schaak Master altijd 1 stap voor, die trouwens ondergedoken zit. De chat vond plaats tijdens de PeterR uitzending over hem. Zoiets heet multitasken. Maar goed, Joran vertrekt dus. Misschien een focking leuk conjo huisje in Spanje. Iedere twee weken de plaatselijke FC volgen en ondertussen 's avonds breezah's afvullen met GHB op het strand. En als het regent, beetje x-planen of pokeren achter de pc. (zie zijn pokerstats HIER en HIER) Ja, Joran is er vrijwel zeker van: "Ik vertrek." Is misschien maar beter ook, gezien de reactie van een stel *kuch* nuchtere Friezen. Uitzwaaien van onze Joran wordt moeilijk, [email protected] [email protected]!! Schaak Master altijd 1 stap voor toevoegen op MSN is kwestie van [email protected] intikken. Doe hem de groetjes... Instant Update Verdienstelijk undercoverhobbyist van der Eem is al bijna net zo famous als Peter.

Reaguursels

Inloggen

er staat wel veel geschrweven over die patrick, ik vertrouw het hele verhaal niet, peter r. erin geluisd met zijn tween??????. voor de sensatie en de lol?????????

bmwf650 | 06-02-08 | 12:58

@LoudAndProud
Jaa dat zowiezo;-)

LHAAN | 06-02-08 | 08:37

Wie wil er nog op Aruba in de oceaan rondzwemmen als je weet dat daar een lijkje rond drijft?

Baruch Spinoza | 05-02-08 | 23:01

Joran je bent een loser

Baruch Spinoza | 05-02-08 | 22:59

-weggejorist en opgerot-

NoWaY | 05-02-08 | 21:57

hebben julle het dan nog niet door? Joran krijgt 6 maanden voor zijn "bekentenis", dat is de straf die staat op het wegwerken van een lijk. Die heeft hij al uitgezeten in voorarrest, dus hij is een vrij man. De civiele rechtszaak die de ouders van Natalee aan kunnen spannen gaat veeeele jaren duren, en hij is student en van een kale kip kun je geen veren plukken. P.van der E. heeft een goede deal gesloten met de ouders van Joran en Peter R de Vriep, dus die wordt er ook beter van. Peter R de Vriep lacht zich helemaal suf, eerst zou hij niet naar de US gaan (kuch), nu opeens wel! Wordt er ook flink beter van. Dus geen verliezers buiten Natalee dan, maar die zal niet veel zeggen. Kijk maar eens een paar keer naar de verborgen camera sessie's, Patrick stelt de juiste vragen, Joran geeft de juiste antwoorden (hij vertelt het zelf al: zaai verwarring!).
Toch zie ik een voordeel: hij zal nooit meer een meisje xtc of ghb slippen, een tweede keer valt wel erg op!

eeeliooo | 05-02-08 | 20:55

-weggejorist-

Meneerik | 05-02-08 | 19:11

Ik heb de uitzending van ABC live gekeken.. Ik weet niet echt wat ik ervan moet denken. Als je de hele uitzending van 20/20 ziet, dan krijg je twijfels bij die Patrick. Naar mijn ingeving klopt er iets niet..

hondow | 05-02-08 | 18:50

waar kunnen we geld doneren voor de actie "Vliegticket zover en zosnel mogelijk voor Joran?"

aardt | 05-02-08 | 18:33

@LHAAN 05-02-08 @ 16:28
Vragen of ie wat te blowen bij zich heeft

LoudAndProud | 05-02-08 | 17:28

van der eem gozer petje af voor jou super actie
ik hoop dat jij de beloning krijgt heb je verdient
toppie checkmate goeie stempel op je prestatie

antimoslim | 05-02-08 | 17:11

Hij (Joram) wordt volgens een bericht op teletekst nu door z'n eigen advocaat "een serieleugenaar" genoemd.

Hoe kan die advocaat hem dan nog serieus nemen?

delano | 05-02-08 | 16:53

gast kon wel pokeren...

improcabaret | 05-02-08 | 16:39

lijkt mij ook... even serieus.. die kerel is nergens meer welkom... wat zouden jullie doen als je hem zou tegen komen?

LHAAN | 05-02-08 | 16:28

Heb m maar even aangemeld ben benieuw of ie reageert.
Joan
(ziendend)

Joan | 05-02-08 | 16:25

Spanje is groot Joran, tussen de Nederlanders aan de kust val je snel op. Tussen de Spanjaarden in de dorpen trouwens ook, en daar zit ik ook ! Lijkt me beter dat je Spanje overslaat als optie !

berepik | 05-02-08 | 16:10

R-C.T.C. 05-02-08 @ 15:32

Heel verstandige taal!
Voor sommige mensen is de aversie tegen Peter R. de Vries of die Patrick groter dan de behoefte aan waarheidsvinding.
Was het een ander geweest dan Peter R. had die wel weer op z'n lazer gekregen.
Wordt Joram alsnog veroordeeld is het de schuld van Peter R. en wordt Joram straks weer opnieuw vrijgesproken dan is het ook de schuld van Peter R.

Volgens mij zijn er dan ook nog een hoop randdebielen die in stilte het eigenlijk wel mooi vinden wat die Joram te vertellen heeft. En dus richt de agressie zich op Peter R. of Patrick van der Eem.

Waar zitten dan de verslaggevers die het beter zouden kunnen doen dan Peter R. de Vries, beste GS-ers?
Bij de VARA, de NOS, de VPRO, Elsevier of..... GS?

delano | 05-02-08 | 15:59

Patrick met zijn prachtige litteken.Meer nog dan die foute Range Rover heeft dat natuurlijk bij Joran de indruk gewekt dat hij met een echte gangster te maken had.
.
Is zo'n opengesneden mond niet onderwereld taal voor "je lult teveel" of " je hebt je mond voorbij gepraat"?
.
Die Joran is een etter maar Patrick van der Eem ,daar krijg ik echt de kriebels van ,iets klopt er helemaal niet aan die vent.

LoudAndProud | 05-02-08 | 15:34

@punter 05-02-08 @ 09:10

Hoe kun je het Patrick nou kwalijk nemen dat hij misbruik maakte van zijn vertrouwens positie tegenover Joran? Joran is ziek in zijn hoofd en bij een zaak als deze vind ik het oplossen van de zaak belangrijker dan de gevoelens van Joran.
Bovendien praat hij zeer negatief over twee jongens die zijn nek voor hem hebben uitgestoken, terwijl ze totaal onschuldig waren, verdiend zo iemand het om vrienden te hebben? Nu weet hij misschien hoe het voelt.

Daarnaast snap ik ook niet dat mensen zeuren over het feit dat Patrick nu een slaatje probeert te slaan uit de media hype. Hij heeft tenslotte meer ondekt dan de politie in 3 jaar tijd, dus komt Patrick alle lof toe. En waarom mag iemand die een goede daad verricht daar niet geld aan verdienen? Twee vliegen in 1 klap slaan noem ik dat, niks mis mee.
Als U helpt bij het oplossen van een moord/verdwijnings zaak. En vervolgens bied iemand U geld aan om uw verhaal te horen, zou U dat aanbod dan soms niet aannemen?

Dus stop alsjeblieft met de beledigingen aan het adres van Patrick mensen !

R-C.T.C. | 05-02-08 | 15:32

@Lampelul 14.39.
P. schrok idd er stond met grote letters WorldPhone boven dat ding.
Maar ja da s engels en daar is P niet zo sterk in.

Uw Verzekeringsadvis | 05-02-08 | 14:52

-weggejorist-

Kimmey | 05-02-08 | 14:43

-weggejorist-

Kimmey | 05-02-08 | 14:43

-weggejorist-

Kimmey | 05-02-08 | 14:42

Ik zag PRDV gisteren ook in Pauw en Witteman, en wat me opviel is dat ie normaal gesproken 100% zeker is van zijn uitspraken en handelen en nu niet. Net als met die telefoon waarmee je alleen maar naar het buitenland kan bellen, wist ie niet. Hij lulde zich er uit maar wist het niet. Normaal gesproken had ie dat uitgezocht.
Hij wil zo graag Joran pakken dat ie onzorgvuldig is, en dat ben ik van Peter niet gewend.

Lampelul | 05-02-08 | 14:36

@Gorgelroth 05-02-08 @ 13:47:
Vaarwel.

koerbagh ® | 05-02-08 | 14:11

JORAN fucks the world again.

whogivesashit | 05-02-08 | 13:56

-weggejorist-

Gorgelroth | 05-02-08 | 13:47

Wat een show van patrick de clown! Echt wel een mediaslet die zijn best deed om te huilen maar dit was tevergeefs. niet normaal! Nu is hij opeens een modale huisvader die om de woorden van Joran moet huilen. WEL DIKKE BOEHOE weer want Joran heeft gelogen!

whogivesashit | 05-02-08 | 13:47

het kan ook nog eens zo zijn dat die patrick en joran samen de vries erin geluisd hebben voor het geld dat die patrick kreeg, om dit verhaal naar buiten te brengen, lekker sensatie, er kan van alles gezegd worden, er is toch geen bewijs. zelfs zijn advocaat weet niet wanneer hij liegt of de waarheed spreekt. dat zal een lachertje zijn.

bmwf650 | 05-02-08 | 13:45

@1oog

Tuurlijk jij gaat liever op GS posten terwijl je een bedrijf moet runnen.

20 uur autorijden a raison van EUR 25000. Moet jij 'm nog eens nadoen

Rabarberke | 05-02-08 | 13:31

Je gaat bijna denken dat dit allemaal gedaan is voor de Befjes Twitty van deze wereld. Niet voor strafrechtelijke waarheidsvinding, maar voor hoe heet dat Aerikaanse gedoe, punitive damages ofzoiets. "Vette schadevergoeding van die conjo's, viieesss man", zou Twitty geil hebben gekreund in het oortje van Peter. :) Smilie erachter, zow.

LibertasSimplex | 05-02-08 | 13:29

is er nog ander nieuws? hoe staat het met de ovulatie van Clinton bijvoorbeeld? heeft Britney nog iets leuks gedaan recentelijk? gaat het nieuwe Sparta stadion echt door?

Krassimir | 05-02-08 | 13:20

Nee beter was het geweest als Patrick en Peter + team dit niet gedaan hadden en Yeauran ook nog een VETTE SCHADEVERGOEDING zou krijgen. Van ons belastinggeld n.b. dat als ontwikkelingsgeld naar Aruba gaat.

Rabarberke | 05-02-08 | 13:18

Mediageile Peter en zijn kijkcijferjunks bij SBS6 hebben het nu echt goed verkloot. Daury is niet de man en Peter's kaartenhuis wankelt. Snel media succes was belangrijker dan de undercover wietpiet nog wat rondjes te laten rijden en de feiten te achterhalen. Peter, je bent te gretig en je wordt keer op keer afgetroefd door een 17-jarige psycho. Check je 'feiten' nou eens goed sukkel voordat je weer hoog van de toren gaat blazen.

spattende vonken | 05-02-08 | 13:17

@Dimitri47 Voor 25000 euro laat ik mijn bedrijf niet een paar maanden links liggen hoor. Dat is een fooitje. Volgens zeggen heeft hij 5 maanden er voor gewerkt maw 5000 per maand. Niet echt binnenlopen, hooguit kiet spelen met lopende zaken.

1oog | 05-02-08 | 13:17

Gelukkig hebben we hier op kantoor geen hydraulische slangen, althans dat hoop ik.

Uw Verzekeringsadvis | 05-02-08 | 13:07

Patrick van Eem is een dikke vieze rat. Doen alsof hij emotioneel zich betrokken voelt, maar voor 25.000 helpt hij Peter wel even.

" Ja nou en ik heb vroeger wel vastgezeten, ik was toen pas 20, op het moment ben ik cocaïne verslaafd. Ik heb echter wel de "grootste" moordenaar aller tijden laten bekennen en er dik aan verdient onder het mom van ik voelde me verplicht. Nu ben ik dan wel media geil en kom ik graag met m'n brakke engels op tv maar dat mag wel want ik heb voor 30 minuten aan leugens ontrokken aan JvdS, nou en dat het niet klopt. Beth denkt nu tenminste dat het zo is. Ik voel me moreel verplicht om dit soort dingen te doen, daarom vertrek ik vandaag naar Kenya om daar vluchtelingen te helpen. "

Val deaud!

Dimitri47 | 05-02-08 | 13:05

-weggejorist-

BernieLaPlant | 05-02-08 | 13:04

-weggejorist-

Ayaan Sorry | 05-02-08 | 12:54

Die Daury dat is Daddy. Het is een verbastering van Daddy. Het is Jorans vader die hem heeft geholpen om Nattalee te dumpen.

wiebje | 05-02-08 | 12:20

Murdockyoufool 05-02-08 @ 11:55

Ik denk dat jij dan een onderschating maakt van wat men in die criminele kringen " stoer" vindt. Niet pochen op je eigen prestaties in ieder geval.
Een pochend, stoned pubertje dat was de indruk die van der Sloot maakte. Absoluut niet rijp voor het grote werk. Misschien dat z'n "koelbloedigheid", die ik maar warrige stonedheid vond, indruk maakte op z'n studentenvriendjes en wat teenermeisjes, maar z'n knullige leugentjes en tegenstrijdigheden in z'n verklaringen maken hem eerder tot een born loser. Wat een amateur zeg!
En dan de ene blow na de ander opsteken, daar hoef je in het criminele circuit niet mee aan te komen dunkt me.
Dat wil volgens mij liever een clear head in hun kringen.

delano | 05-02-08 | 12:17

Ik dacht altijd dat men in het criminele circuit met praters afrekende door met een mes de wang open te snijden maar daar kan bij zo'n integere vent als van der Eem natuurlijk geen sprake van zijn.

bidlip | 05-02-08 | 12:16

begin hier een beetje moe van te worden.

Abudabie | 05-02-08 | 12:15

Ik ben er van overtuigd dat Joran zijn vader bedoelde, toen hij het gekscherend over een 'hogere macht' had. Daarbij over de positie van zijn vader als rechter/advocaat.

Dr. Oplul | 05-02-08 | 12:15

En enige waar hij binnenkort naar toe vertrek is de Bijlmer Bajes! Daarna mag hij van mij gerust oprotten. Ik wil hem zelfs wel uitzwaaien op schiphol om er zeker van te zijn dat hij ook echt weg gaat en niet weer zit te liegen.

Repelend Steeltje | 05-02-08 | 12:11

pff waar maakt hij zich zorgen om, in Nederland kan hij met 2 - 4 jaar celstraf klaar zijn...

poepkop | 05-02-08 | 12:07

Van mij mag dit topiq inmiddels weggejorant worden

I'm your Bogeyman | 05-02-08 | 12:04

@sjaakdeslinksesul 05-02-08 @ 11:07
@Lafayette 05-02-08 @ 11:09
De Middeleeuwse taferelen op de markt in Drachten maken welhaast dat ik niet zie wat ik niet wil zien. Te triest voor woorden. Jarenlang hoor je niets van burgerzijde over de verdwijning van Natalee, maar een uitzending van plebsheld Pedohr brengt daar verandering in.

@delano 05-02-08 @ 11:27
De woorden van een psychopaat, indeed, maar in tegenstelling tot Peetjie vind ik dat dergelijke uitlatingen wel kunnen bijdragen aan het gangstahimago. Het doen afzinken van een lijk an sich uiteraard niet, maar Joran wil de koelbloedigheidskaart spelen. Zie hem 'ns Justitie om de vinger winden en een pak geld toe krijgen! Dat doet het zeker goed in criminele kringen.

Murdockyoufool | 05-02-08 | 11:55

Gaan die Friezen achter Joran aan als hij naar het buitenland vlucht? Lijkt me wel een geinig neveneffect. "Spaanse Costa wordt ingenomen door woedende menigte Frienzen".
Geweldig toch dat hele Jorangedoe, je zou bijna vergeten dat er zo af en toe een ander probleempje om over na te denken is in NL.

Cookie v. eigen deeg | 05-02-08 | 11:55

Knak Wurst 05-02-08 @ 11:39

Als ik jou zo lees, moet je met je emo-posting toch uitstekend thuisvoelen bij die campingzender.

delano | 05-02-08 | 11:52

Sunnygirl 05-02-08 @ 11:33

Dat dat lijk vanzelf de zee in zou zijn gespoeld, lijkt mij onaannemelijk.
Zou makkelijk na te gaan zijn door te kijken tot hoever de vloedlijn komt en wanneer het op die bewuste dag eb en vloed was.
Ik neem aan dat ze daar in Aruba niet gek zijn en die mogelijkheid wel onderzocht hebben.
Maar volgens mij is het zo dat het water dan wel erg hoog moet komen om een lijk weg te spoelen.
Wat let je om Peter R. de Vries daarover te tippen?

delano | 05-02-08 | 11:49

-weggejorist-

Sa_Kaba | 05-02-08 | 11:46

weten we al of Pitrik in Almelo meer of minder omzet maakt? Of heeft Pitrik Patrick er maar uit gedaan? zijn foto deed het toch al niet goed op posters

Rooie Sien | 05-02-08 | 11:45

@ knak Wurst
We zijn in de minderheid, de campingzender heeft een hoop volgelingen hier. Voor hen is SBS6 de nieuwe waarheid

Sunnygirl | 05-02-08 | 11:45

Wat een ophef over zo een snotjong....

ijsklont | 05-02-08 | 11:45

Sunnygirl 05-02-08 @ 11:35

Gek dan toch dat al die zogenaamde, domme Nederlanders dan ook die indruk hadden.

delano | 05-02-08 | 11:43

als uitkomt dat de laatste versie van Joran, bootje en lijk dumpen, waar blijkt te zijn ligt er een glansrijke carriere voor Patrick, als Char in het verschiet. Ik heb weinig direct uit Jorans muil horen komen zonder dat Patrick het niet eerst zelf als idee had aangedragen

Sunnygirl | 05-02-08 | 11:42

Wat een walgelijk staaltje amerikaanse kut tv is dat zeg, het lijkt wel een nieuwsuitzending uit fucking Family Guy. Emotionele bullcrap, Patrick van der Eem is een minstens zo grote boef. En Peter R de Vries ook. Misselijkmakende geldwolven zijn het, de moraalridders uithangen om hier een gigantisch slaatje uit te slaan, dat is waar ALLES om draait en verder he-le-maal niks. De opzet van Peters hele uitzending was al Amerikaans genoeg om misselijk van te worden, maar die Patrick loopt me een partij emo te doen. Misschien een cokehoer, maar er is een wijf dood, en dat lijkt iedereen zijn te vergeten, zelf die moeder.

Knak Wurst | 05-02-08 | 11:39

@ delano 05-02-08 @ 11:32
Bakker heeft een indruk van Joran. Dat is nog geen oordeel of een psychologische onderzoek. Gelukkig is er een verschil. Iedereen mag van alles van iedereen vinden. Maar daarmee ben je het nog niet

Sunnygirl | 05-02-08 | 11:35

@Prof. Hoxha

ban volgens huisregels:

Slimmeriken
Het posten van privé-gegevens die iedereen toch wel kan vinden is niet stoer. GeenStijl is geen telefoonboek

goeiemiddag | 05-02-08 | 11:34

@ delano 05-02-08 @ 11:22
In Nederland wordt je pas veroordeeld op meer dan aannemelijk. Niet op min of meer aannemelijk. En tot op heden is er in de zaak Putten niets voorbij gekomen dat maar in de buurt van een beetje aannemelijk komt. Dat Joran alles bij elkaar liegt dat is zeer aannemelijk en maakt de zaak moeilijk. Van mij mogen ze hem dus doorzagen en de zaak minitieus uitpluizen. Maar journalisten horen in dat plaatje niet thuis. The Freez gaat te ver, hij zet een val, hij lokt uit en doet uitspraken die grote delen vand e bevolking op een bepaalde conclusie brengt en dat op zich beinvloed ook de rechtsgang weer. Nergens hoor je mensen roepen dat het ook wel zeer aannemelijk is dat Holloway gewoon ladderzat is achtergebleven om het strand en dat ze gewoon de zee is ingespoeld ofzo. Dat is net zo aannemelijk als al die fantasieverhalen die zijn voorgezegd door van der eem en min of meer zijn beaamd door van der Sloot

Sunnygirl | 05-02-08 | 11:33

Een van die 'vriendinnen' in zijn msn space heet ook nog 'Fab'

koeslang | 05-02-08 | 11:33

Sunnygirl 05-02-08 @ 11:26

"Een anti-sociale persoonlijkheid" noemde psychiater Bakker hem vanochtend in de Dag. Plus nog wat ander kwalificaties en de overtuiging van de psychiater dat Joram in z'n gesprekken met Patrick NIET loog.

Is hiermede je behoefte aan wat de " expert" ervan vindt voldoende bevredigd?

delano | 05-02-08 | 11:32

Ach jezus, as tie maar niet hier heen komt.

verdens beste | 05-02-08 | 11:28

@ delano 05-02-08 @ 11:22
ik snap het wel, alleen geloof ik het niet

Sunnygirl | 05-02-08 | 11:27

Murdockyoufool 05-02-08 @ 11:00

Driekwart van de Nederlanders zien een verwend ventje een (gedeeltelijke) bekentenis doen, met minachtig over het slachtoffer spreken, pochen over de manier waarop het lichaam is weggewerkt, geen wroeging hebben over het gebeurde en nog zitten speculeren over een schadevergoeding.
Kortom, een ideale verdachte met een psychopatische persoonlijkheidsstructuur.

delano | 05-02-08 | 11:27

@ MAXIMO 05-02-08 @ 11:14
Ik noem twee namen die hot zijn op dit moment Patrick vd Eem en Petertje RRRRRRRRRRRR

@ Lafayette 05-02-08 @ 11:15
Hij speelt eigen rechter en lokt iemand uit door een val te zetten en lokaas te gebruiken dat ook alles bijelkaar liegt. Om om Joran te laten hangen lult daar niemand over. Het is verboden om lokaas voor criminelen neer te leggen. Uitlokking is verboden en dit gedoe van petertje RRR riekt flink naar uitlokking tot.......

@ delano 05-02-08 @ 11:16
Jij weet meer dan Joran. Had Natalee dan nog een zus? Deindruk die Joran op jou maakt is denk ik dezelfde als iedereen van hem heeft. Alleen het daadwerkelijke stempel wordt er door een psychiachter op geplakt en is wederom niet de taak van iemand anders.

Sunnygirl | 05-02-08 | 11:26

Al die ophef voor niets. Zijn vaders arm reikt verder dan dat gehele justitiële apparaat, inclusief P.R. de Vries.

Anth.9403 | 05-02-08 | 11:26

Je moet toch wat, als je al geen carnaval viert...

Peter_S | 05-02-08 | 11:25

Sunnygirl 05-02-08 @ 11:11

Nee, je wil het blijkbaar niet snappen.
Peter R. de Vries heeft de ingredienten aangedragen waardoor het vonnis dat geveld was over de twee van Putten op losse schroeven is komnen te staan.
Journalisten krijgen geen veroordeelden vrij. Ze zijn hooguit katalysators in het proces waar uiteindelijk de rechter op grond van alle feiten beslist.
ik snap niet dat je maar blijft volharden dat het de "schuld" is van P. R . de Vries dat de twee van Putten vrijkwamen.

delano | 05-02-08 | 11:22

@Prof. Hoxha

dagdag hierhierhierhier

wat is dit een baggerartikel !

goeiemiddag | 05-02-08 | 11:22

Bigi Bana Boy 05-02-08 @ 11:04

Juist,en wanneer er geen ñ op je klavier zit gebruik dan de y,anders wordt het congo uitgesproken,en anders dan typ je maar k*t.

DANNY3960 | 05-02-08 | 11:17

Voor allen dan nog even:

Joram is in ieder geval gezien door getuigen, zijnde de laatste die in het gezelschap was van Nancy Holloway. Hij loog verder over zijn terugkeer wat totaal onnodig was voor zijn verhaal.
Hij heeft een (gedeeltelijke) bekentenis gedaan over zijn aanwezigheid op het strand en het niet verlenen van assistentie aan een hulpbehoevende(Nancy Holloway) wat op zich al strafbaar is.
De man liegt er voortdurend op los, iets wat je vaker ziet bij verdachten voordat er uiteindelijk bekend wordt.
Joran van der Sloot maakt op mij de indruk iemand te zijn met totaal geen wroeging over wat er gebeurd is, dus gewetenloos. Een psychopatische persoonlijkheid dus.

delano | 05-02-08 | 11:16

@Sunnygirl 05-02-08 @ 11:11
Sure. Maar de journalistiek heeft een controlerende en onderzoekende functie.
Dat deze journalistiek heden ten dage in het teken van de commercie staat is niet de journalistiek aan te rekenen maar onze maatschappij. Het mot nou eenmaal geld opbrengen.

Rechters maken fouten, maar journalisten hebben geen monopolie op de waarheid.

Volgens mij heeft De Vries dan ook geen recht gesproken.

Lafayette | 05-02-08 | 11:15

Sunnygirl 05-02-08 @ 11:12
Eigenlijk ben ik meer op zoek naar jonge beinvloedbare vriendjes en vriendinnetjes die mij rijk kunnen maken.

MAXIMO | 05-02-08 | 11:14

@ MAXIMO 05-02-08 @ 11:03
Zoek je verkering?

Sunnygirl | 05-02-08 | 11:12

Peter R. de Vries + P&W hebben zelfs niet door dat Joran, sinds zijn verklaring in de auto, niet meer de laatste is geweest die Natalee heeft gezien. Dat is immers Duari geworden. (volgens Joran dan he).Als men zo blind wil zijn om in het eigen gelijk te geloven kan ik ze ook niet meer serieus nemen. (overigens net zoals ik Joran niet serieus kan nemen)
---
* Ook Joran moe is en overstapt naar ander nieuws *
Hoe zit dat eigenlijk met die brief die Jorritsma en geboefte gisteren zouden bekend maken aan de pers? Geen woord op de site van Almere.
---

cbrdrivert | 05-02-08 | 11:12

overVecht 05-02-08 @ 11:00
Dat is dan het sloepje, op de boot zit ik alleen met Nat. JWT!

MAXIMO | 05-02-08 | 11:12

@ delano 05-02-08 @ 11:07
In beide gevallen heeft een drammende meidageyle journalist een eerder besluit van een rechter doen wijzigen. De zaak tegen Joran was ook al zo goed als gesloten. EN na 7 jaar zitten in Putten hebben we het ook niet over een verandering die vanuit de flow van het onderzoek is ontstaan. Rechtspreken hoort bij rechters en niet bij journalisten

Sunnygirl | 05-02-08 | 11:11

@Murdockyoufool 05-02-08 @ 11:00
En sommige mensen willen niet zien wat ze niet willen.

Lafayette | 05-02-08 | 11:09

Joran had gewoon nooit met die Natalee in zee moeten gaan...

Vaffanculo | 05-02-08 | 11:09

Sunnygirl 05-02-08 @ 10:51

Ik zeg niet dat ik in de onschuld geloof van die twee maar de rechter heeft in ieder geval beslist dat ze vrij moesten.
Je opmerking van 10.42 u dat "door het gedram van Peter R. de Vries" die twee van Putten zijn vrijgekomen is gewoon een gotspe.
Verder maar liever on topic.

delano | 05-02-08 | 11:07

Murdockyoufool 05-02-08 @ 11:00
Ja ondanks mijn onbegrip soms over uitspraken van rechters, het handelen van het OM en de te lage strafmaat voor veroordeelden, tonen dit soort zaken nogmaals aan dat het maar goed is dat wij geen lekenrechtspraak in dit land hebben.

sjaakdeslinksesul | 05-02-08 | 11:07

Hoxha, doe es coño schrijven analfabeet :-)
Ik had tot op vandaag altijd wel een zekere compassie met Joran, weekhartig als ik ben, die als jonge vent toch ook zijn eigen hele toekomst verkloot heeft om maar te zwijgen van die van zijn ouders en helemaal van Natalee en haar familie. Maar het feit dat hij Barca aanhangt doet de deur dicht. In de oceaan met deze idioot.

Bigi Bana Boy | 05-02-08 | 11:04

@Sjaak
Ja maar ook een range rover. Zegt dat ook wat?

MAXIMO | 05-02-08 | 11:03

@sjaakdeslinksesul 05-02-08 @ 10:50
@Kerby 05-02-08 @ 10:53
Natuurlijk schets ik ook maar een van de scenario's. Opvallend is echter dat Joran de publiciteit blijft zoeken, continu leugens verspreidt en, op de keper beschouwd, niet meer is dan een verwend ventje met te veel fantasie en een aandachtstekort. Driekwart Nederland hecht echter waarde aan de uitzending van Peter R.. hmmm, interessant. De meeste mensen zien wat ze willen zien.

Murdockyoufool | 05-02-08 | 11:00

@sjaakdeslinksesul 05-02-08 @ 10:59
Ja, de Prinses MAXIMO..... met allemaal geyle matroosjes

overVecht | 05-02-08 | 11:00

@Sikkeneur 05-02-08 @ 10:56
hmmm das irritant.

*nadenkt over registreren op Fok!*

*bang wordt van eigen gedachte........... dan maar Joran blijven bashen*

overVecht | 05-02-08 | 10:59

@MAXIMO
Ik vind het opvallend hoe je hier Peter aanvalt. Waarom wil je Joran vrijpleiten? Heb je toevallig ook een boot?

sjaakdeslinksesul | 05-02-08 | 10:59

overVecht 05-02-08 @ 10:53
Ach, GeenPrivé zal de ontwikkelingen op de voet volgen en jou en mij de komende weken nog veelvuldig daarop trakteren.

Sikkeneur | 05-02-08 | 10:56

@ OoO 05-02-08 @ 10:52
Van Eem I persume?

Sunnygirl | 05-02-08 | 10:55

@ LauwerPoWeR 05-02-08 @ 10:47
ROFLOL

Sunnygirl | 05-02-08 | 10:54

@Murdockyoufool
wel eens sporen op het strand achtergelaten met je gympen?
je speculeert net zo lekker als PrdV, misschien ook maar een week lang aankondigen dat je het opgelost hebt, gaat je goud opleveren.

PrdV komt met allemaal bewijzen die net zo makkelijk worden in getrokken.... o, met die telefoon kan je alleen internationaal met creditcard bellen... waarom dan niet credit-card gegevens natrekken? en tuurlijk die daury gaat op aruba zitten met een nederlandse mobiel, kassa!

Kerby | 05-02-08 | 10:53

ik ben uitgejoraniseerd voor vandaag.....

overVecht | 05-02-08 | 10:53

Het enige wat is opgelost,is de suiker die ik net in m'n koffie pleurde.

DANNY3960 | 05-02-08 | 10:53

@sunnygirl
Als ik een beetje tussen de regels doorlees sta jij dichter bij de zaak dan dat je het wilt doen voorkomen.

OoO | 05-02-08 | 10:52

@ delano 05-02-08 @ 10:36
Keep dreaming: omdat ze gelezzige kaartjes aan thefreez sturen zijn het nog geen schatjes. Die zijn door Petertje Rrrrrrrrrr 'losgeluld'. Vormfoutje hier, open eindje daar, allemaal prima, maar de kans dat ze het wel gedaan hebben is nog altijd niet 0, persoonlijk vind ik die kans zelfs nog vrij groot. Kennelijk hangt een veroordeling in ons land af van of een of andere geflopte mediageile megadram journalist je verhaal gelooft of niet

Sunnygirl | 05-02-08 | 10:51

Murdockyoufool 05-02-08 @ 10:47
Of hij heeft er drugs gegeven en snel zijn pappie gebeld toen het fout ging, of hij wou zijn twee matties ook een keer aan een meisje helpen maar zij had geen zin in een gangbang, of.... nee, we zijn geen flikker opgeschoten.

sjaakdeslinksesul | 05-02-08 | 10:50

Joran uit nl vluchten? Kan hij dan weer mooi bij zijn schadelclaim tellen want reken maar dat die er komt als het OM de zaak strafrechtelijk niet rond krijgt... Voor wie de uitzending van nova gisteren zag met de advocaat van Joran weet nu al wat J in A gaat verklaren: "ik had geld nodig, ik wilde indruk maken op Patrick met een sterk verhaal over een evt moord zodat ik doekoes met hem kon gaan maken om te kunnen gokken." Alsof iemand uberhaupt nog iets aanneemt wat hij nog zegt.... Hoe dan ook;
Ik denk dat zijn leven in anonimiteit niet meer gaat lukken.
Een nl toerist die hem in ieder willekeurig land tegenkomt zal hem willen schieten (met foto of met pistool). Maar ja, als hij alleen maar thuis blowt en gokt houdt dat al weer op....

naatholweg | 05-02-08 | 10:50

Ik ga schadevergoeding claimen bij SBS6, Peter ER de Vries, Joran van der Sloot en zijn familie, Koos Spee van Aruba want welke zender ik ook bekijk, welke krant ik ook lees, welke auto ik ook zie, het Joran voor en Joran na en daar moet ik nu vreselijk van schijten! Kijk, dat iedereen zijn zakken vult met dit verhaal over een in ze gedumpt meisje is nog tot daaraantoe, maar ik wil als kijker nou ook wel eens bestaalt worden... zo niet dan beweer ik dat ik niet gekeken heb en dan zijn het er geen 7.000.000 kijkers geweest, maar slechts 6.999.999... Kijk, dan verandert er iets wezenlijks!

Hyppo Kriet | 05-02-08 | 10:48

Heb een gepast liedje gevonden bij het hele verhaal en dat per ongeluk ook op NN geplaatst.

ik heb een boot
een hele mooie splinternieuwe boot
haar naam is Nata.... uhm Anna en ze ligt hier in de Sloot

vooruitziende blik hebben de gebroeders Co toch.......

overVecht | 05-02-08 | 10:48

@pleurtop 05-02-08 @ 10:26
Ik denk dat Joran Nat als een van de laatsten heeft gezien. Hypothese: hij heeft met haar op het strand gezeten en ze is out gegaan van de drank en drugs. Geen seks voor Joran. Meneer vertrekt verontwaardigd (it's all about Joran) en laat 'r voor dood achter. Later denkt hij: wat ben ik toch een conjo, dadelijk sterft ze en linken ze haar aan mij. Hup, schoenen weg (want: sporen in het zand).
Ik zie geen reden om het lichaam van Natalee weg te maken. Tja, z'n vader zou ontdekken dat hij het tuinhuis was uitgeslopen....

Murdockyoufool | 05-02-08 | 10:47

delano 05-02-08 @ 10:40
Je laatste zin is voor iedereen een grote vraag, dat hij zich zelf daarmee in grote problemen heeft gebracht staat buiten kijf.
Wil echter niet zeggen dat hij de laatste is die haar 'levend' heeft gezien of betrokken is bij haar verdwijning.
De meerderheid van de bevolking heeft hem echter al veroordeeld nav de meest walgelijke egofapperij ooit die door Peterrrrrr op de buis is vertoont.

Sikkeneur | 05-02-08 | 10:46

LOL @ kneuterzak 05-02-08 @ 10:34
-
@ azijnseikerT 05-02-08 @ 10:35
Juridisch gezien staat die Joran gewoon sterk, internationaal ook, denk dat Peter hier echt nog wel van zal opschrikken.
delano 05-02-08 @ 10:36
Bepaalde leugens van een pathologisch leugenaar enkel geloven omdat het in je straatje past is.... niet echt geloofwaardig.

MAXIMO | 05-02-08 | 10:45

Bye, B-b-b-b-b-b-bye, tutututtuuuuuu Byeeeeeee.

D3fix | 05-02-08 | 10:43

@delano

Wat maakt dat jij denkt dat alles in de zaak Putten wel klopt. Ik weet niet of Joran al een reeks moorden in zijn strafblad heeft staan maar de heren viets en dubois waren wel bekend wegens zedebdeleicten, naar ik meen. Ik wil vandersloet zeker niet vrijpleiten maar de heksenjacht methodes die thefreez hanteert, zijn ook niet in de haak. De kwaliteiet van thefreez is dat hij vreselijk kan drammen maar hij misbruikt het volgens mij. Allleen uit persoonlijk belang komt hij nu met een uitzending en het publiek doet joran wel de strop om de nek. vandersloet had hem pissig gemaakt met die wijn en dus draaien we wel een leuk programmaatje in elkaar die op zich dan weer een heksenjacht creeert.

De Puttense moordzaak is eigenlijk niet anders. Met een verschil, de moeder van Christel Ambrosius heeft zich alleen niet laten misbruiken door thefreez voor een tranentrekker en dus trok ze aan het langste eind en heeft hij met z'n gedram twee kerels vrij gekregen waar ik ook niets van geloof. |Die logen toch ook eerst. Onder druk zegt iemand alles wat de ander maar wil horen. Een kwestie van opvoeren van de druk tot iemand breekt. En dat mechaniek kan je dus ook andersom gebruiken door te drammen dat iemand gelogen heeft. TRhefreez meet met twee maten voor eigen eer en glorie.

Check dat geweer en die kogels in de achtergrond tijdens het interview.

Sunnygirl | 05-02-08 | 10:42

delano 05-02-08 @ 10:33
Imand zijn motieven zijn voor mij wel belangrijk. Als ik vd Eem en de Vries zie janken dat ze het allemaal doen voor ma Holloway, geloof ik daar geen flikker van, mede omdat de Vries op andere vlakken veel minder menslievend bleek. Eigenbelang, lekker scoren en niet nadenken welke consequenties het kan hebben. Want wat heeft hij nu eigenlijk bereikt met die aanwijsbaar gelogen "bekentenis" van Joran? Niks, ondanks alle poeha rondom de uitzending. Ja een paar miljoen reclameinkomsten en uitzendrechten voor SBS6.

sjaakdeslinksesul | 05-02-08 | 10:41

Sikkeneur 05-02-08 @ 10:35

Nee, voorlopig is hij verdachte die bovendien tegen een derde een bekentenis heeft gedaan. Hij heeft verder geen alibi, is het laatst gesignaleerd in gezelschap van het slachtoffer en liegt er pathologisch op los.
Waarom liegt hij voortdurtend als hij onschuldig is?

delano | 05-02-08 | 10:40

Peter R. de Vries: Misdaadverslaggever. Yeah. Die show van afgelopen zondag had in kapitalen aangekondigd moeten worden als: "Peter R. de Vries en Joran van der Sloot: Wie heeft er méér aandacht nodig?!?".
Prima als iemand uiteindelijk toch gepakt wordt voor een misdaad die hij (kennelijk) gepleegd heeft, maar dat hele Missing White Female Syndrome is toch wel erg typisch. The Daily Show-schrijvers formuleerden het als volgt:
.
Minutes of coverage = Family Income x (Abductee Cuteness / Skin Color)² + Length of Abduction x Media Savvy of Grieving Parents3.

De Vrolijke Kaafir© | 05-02-08 | 10:40

delano 05-02-08 @ 10:33
Op vragen "heeft u de moord opgelost?" wou ie niks zeggen maar wel stellen dat de zaak is "opgelost" terwijl achteraf blijkt dat er helemaal niks is opgelost.
En vroeger had ik nog wel sympathie voor die man, hij heeft dat echter helemaal verspeeld met zijn megamediakraak.

MAXIMO | 05-02-08 | 10:37

Maximo 10.31u
Met dit verschil dat de twee van Putten dat eenmalig deden en verklaarden dat ze hun bekentenis onder grote druk hadden gedaan.
Dat geldt niet voor Joram van der Sloot die zich ontpopt heeft als een patologische moordenaar.

delano | 05-02-08 | 10:36

MAXIMO 05-02-08 @ 10:26

Ik denk dat je daar een goed punt hebt. Hij heeft een verhaal over OD gehoord misschien een verhaal over een epileptische aanval dat met elkaar gecombineerd en daar zijn eigen waarheid van gemaakt. Het is zaak om uit te zoeken welke delen van zijn verhaal verifieerbaar waar zijn.

azijnseikerT | 05-02-08 | 10:35

delano 05-02-08 @ 10:27
In de Puttense moordzaak maakte Peterrrr er ook een dramatische voorstelling van die er toe leidde dat het proces werd heropend.
In hoger Beroep werden de veroordeelden vrijgesproken door gebrek aan bewijs en (vorm) fouten van het OM. Zelf heeft hij niets bewezen, want de zaak is tot op heden niet opgelost.
Ook nu heeft hij niets opgelost, enkel het OM zover gekregen deze zaak opnieuw in behandeling te nemen of er een veroordeling uit volgt zal dus nog moeten blijken.
Voorlopig is Joran onschuldig tot het tegendeel voor een rechtbank bewezen is.

Sikkeneur | 05-02-08 | 10:35

Onderbelicht aspect: wat voor ego's moeten die ouders zijn om de oma van J. telkens op te zadelen met hun hasjrokende gedragsgestoorde probleemkind, terwijl ze zelf in de Arubaanse zon liggen bij te bruinen?

Babeuf | 05-02-08 | 10:35

MAXIMO 05-02-08 @ 10:26

Volgens mij heeft Peter R. De Vries niet het woord " moord" gebruikt maar "zaak".
Je drijft wel erg door.
Het gaat erom dat die Joram betrokken is bij het willens en wetens in zee dumpen van een lichaam in bewustloze toestand. Dat is op z'n minst toch doodslag.
Jij kan gewoon je antipathie voor Peter R. de Vries niet verhullen, zoals zovelen hier,waardoor je mening en oordeel vertroebeld is.

delano | 05-02-08 | 10:33

delano 05-02-08 @ 10:27
Die in Putten waren ook veroordeeld op verklaringen die zij achteraf hebben ingetrokken.
Nu doet Peter en zijn gevolg hetzelfde met Joran.

MAXIMO | 05-02-08 | 10:31

Peter the freeze is een enorme mediahoer, en Joran Fendersloet is zijn schandknaapje. That's it en niet anders.

OoO | 05-02-08 | 10:30

@ Kees Maf 05-02-08 @ 10:27
.
Tis weer eens wat anders dan Moslims of de PvdA afzeiken toch?
.
* wacht op de eerste berichten dat een Islamatisch PvdA lid onderdak aan Joran aanbiedt *
** Zoek alvast alu-hoedje **

deropofderonder | 05-02-08 | 10:30

@ sjaak hieboven.

Peter gaat niet omdat hij dan opgepakt wordt, ze verzinnen wel iets.

pleurtop | 05-02-08 | 10:30

En waarom gaat Peter toch niet naar de VS? Wellicht omdat ze in dat land journalisten hebben die onderzoeksmethoden gebruiken die verdergaan dan dat peter doet, zijn doopceel lichten bijvoorbeeld.
"Crimefighter De Vries himself named as consiglieri"

sjaakdeslinksesul | 05-02-08 | 10:29

Zeg redactie, hoeveel Joran/Natalee topics komen er nog? Persoonlijk vind ik het wel genoeg zo.

Kees Maf | 05-02-08 | 10:27

Sikkeneur 05-02-08 @ 10:16

Integriteit is een groot woord. Belang zou dan eerder op z'n plaats zijn. Maar dat heeft dan nog niets te maken met zijn berichtgeving over de zaak van der Sloot.
Peter R. de Vries heeft ook gewerkt aan de zaak Putten en dat leidde tot een andere uitkomst in een misdaad waar twee onschuldig voor veroordeeld waren.
Deugde zijn integriteit in die zaak dan ook niet? Kom op zeg!

delano | 05-02-08 | 10:27

@ Murdockyoufool 05-02-08 @ 10:18

Je vergeet alleen even het feit dat HIJ diegene is die haar voor het laatst gezien heeft en dat er schoenen weg zijn.

Waar gooi je je schoenen weg als je nog geen nieuwe hebt?

pleurtop | 05-02-08 | 10:26

NoMinister 05-02-08 @ 10:01
Maar wat is rechtvaardig?
Een hoop druk zetten op het OM door vooraf te stellen dat ie de moord heeft opgelost (nadien allemaal afgezwakt), buiten valse insinuaties die Joran ook nog dingen in de mond leggen die weleens belangrijk zouden kunnen zijn voor het onderzoek (het was toch Peter bij P&W die op de dag van dat wijnincident suggereerde dat het wellicht om een OD kon gaan? Nadien verklaart Joran zoiets op tape.) enkel vasthouden aan leugens van een pathologisch leugenaar als het uitkomt, 23 uur beeldmateriaal achterhouden, jezelf voor journalist uitgeven zonder wederhoor toe te passen terwijl ie achteraf de schouder ophaalt bij een volksgericht, dat, alles wat ik ben vergeten en God weet wat ie nog meer heeft uitgespookt is dat ook niet.

MAXIMO | 05-02-08 | 10:26

delano 05-02-08 @ 10:12
Je zegt toch zelf dat het alleen met afgunst te maken heeft. Beetje goedkoop om je eigen teksten te vergeten. Ik vind Peter buitengewoon onbetrouwbaar en hypocriet. Weinig kritisch op zijn eigen werk ook. Het is zelf een halve misdadiger.
Gisteren het programma gezien? Kritische vraag van Pauw over die betaaltelefoon, daarmee kun je alleen naar het buitenland bellen. Peter wist dat niet, lult er even overheen en krijgt dan een ingeving: misschien had hij iemand in NL gebeld. Yeah right, als hij zijn eigen verhaal moet staven zijn dat soort dingen raar en vreemd: "een 06-nr van een vriend die je zelden ziet uit je hoofd kennen als je in paniek bent? Het klinkt onwaarschijnlijk..."
En natuurlijk de vragen over betalingen aan de mislukte zakenman Patrick vd Eem, waartegen hij zich bij voorbaat ingedekt had door te melden dat vd Sloot 5k van P&W had ontvangen. Aanval is de beste verdediging.

sjaakdeslinksesul | 05-02-08 | 10:25

Kan iemand even zijn of haar rode Opel Vectra in zijn achteruit zetten en even over hem heen rijden voordat hij hem smeert?

deropofderonder | 05-02-08 | 10:24

Wil je weten hoe het zit?

ik zeg dit: Joran heeft zijn pa gebeld en die is Natalee weg komen maken en heeft aan Joran Instrukties gegeven wat hij moest doen...

Let maar eens op!

Bezorgde Buurtvader | 05-02-08 | 10:23

'k Zou graag eens een pot schaken met Joran, kijken wat ie ervan bakt...
Anyhoo, een topicje terug staat dat Joran wordt verdacht van moord en hier wordt de suggestie gewekt dat meneer achter de tralies verdwijnt. Als daar sprake van zou kunnen zijn, zou Joran nu reeds een dag in een politiecel verblijven. Justitie heeft geen zaak en gaat ook geen zaak krijgen.

Voel me steeds verder gesterkt in de gedachte dat Joran niet meer is dan een ziekelijke fantast. Alleen opgegroeid en te lang eenzaam op de rots verbleven, zoekt hij continu naar aandacht. De Nataleezaak maakt 'm het middelpunt van belangstelling. Zelfs nu, meneer wordt met de dood bedreigd, vindt hij het nodig om DAG en P&W te benaderen. Neen, Joran heeft helemaal niets met de verdwijning van Holloway te maken; 't verhaal doet het slechts prima in de grote Joranshow.

Murdockyoufool | 05-02-08 | 10:18

delano 05-02-08 @ 10:12
De integriteit van Petterrrr!

Sikkeneur | 05-02-08 | 10:16

sjaakdeslinksesul 05-02-08 @ 10:07
Ja en wat heeft dat alles met deze zaak te maken?
Een beetje goedkoop dit soort bliksemafleiders.

delano | 05-02-08 | 10:12

Excuus hij wordt in de onderwereld "de lange" genoemd.

sjaakdeslinksesul | 05-02-08 | 10:11

Zullen we een rekening openen met de titel : Een enkeltje Siberië voor Joran"?
Hup naar Rusland in een werkkamp met die klootmongaul.

Djezz | 05-02-08 | 10:09

MAXIMO 05-02-08 @ 10:03

Dan zijn we het daar over eens. Joran is een oplichter en die moet hangen. Maar eerst de waarheid boven water, en daar helpt Peter R. de Vries een handje bij.
.
Ik zie geen probleem. Benoem het probleem, misschien snap ik het dan.

FreshClash | 05-02-08 | 10:09

Ik ben trouwens ook mijn gympen kwijt.....
Ben ik nu verdacht tot het tegendeel bewezen is?

delano | 05-02-08 | 10:08

Daar was laatst een meisje loos
Die wou gaan varen, die wou gaan varen
Daar was laatst een meisje loos
Die wou gaan varen als lichtmatroos

Zij moest klimmen in de mast
Maken de zeilen, maken de zeilen
Zij moest klimmen in de mast
Maken de zeilen met touwtjes vast

Och kap'teintje, sla me niet
Ik ben uw liefje, ik ben uw liefje
Och kap'teintje, sla me niet
Ik ben uw liefje zoals gij ziet

Zij moest komen in de kajuit
Kreeg een pak ransel, kreeg een pak ransel
Zij moest komen in de kajuit
Kreeg een pak ransel
En toen was het uit

autechre | 05-02-08 | 10:08

Ach ja, volksheld de Vries.
De man die op instigatie van Holleeders advocaat opeens vlak voor het proces met een uitzending over Endstra kwam, die precies in de tactiek van Moszko paste: karaktermoord plegen zodat de getuigenis van Endstra onbetrouwbaar werd. Dode mensen kunnen geen aanklacht wegens smaad indienen.
In die uitzending geen nieuwe feiten, alleen maar onbewezen verdachtmakingen en als enige nieuw "bewijs" een geknipt telefoongesprek met een veroordeelde cirmineel, die alleen inging op toespelingen van de man aan de andere kant van de lijn.
Gek genoeg zag de rechter het in het proces heel anders, de getuigenis van de dode Endstra bleek wel op veel punten te kloppen en werd wel geloofd. Waarom was Peter ditmaal veel minder kritisch op de door hem gespresenteerde "feiten"? Wat had de Amsterdamse volksjongen, met contacten binnen de hoofdstedelijke penose te verbergen? Zou het iets te maken hebben met het feit dat hijzelf genoemd werd in de getuigenis van Endstra als "de neus"? En zijn schoonzus, voor wie werkte zij eigenlijk?
Vragen, die door crimefighter Peter echt niet beantwoord gaan worden in zijn programma.

sjaakdeslinksesul | 05-02-08 | 10:07

moe de loos 05-02-08 @ 10:01
Volgens de televaag werd ie als 'held' binnengehaald in zijn woonplaats.....
Je zal er gvd maar wonen...

Sikkeneur | 05-02-08 | 10:06

@NoMinister 05-02-08 @ 10:01
Ach ja, ik snap best wat je zegt. Maar het kan tot enge situaties leiden als je het gaat oprekken. Ik weet ook niet precies welke wetten jou niet bevallen.

Nonnes | 05-02-08 | 10:06

Het is wel nationales volksgericht-woche hier zeg. Bah.

noorderling | 05-02-08 | 10:06

FreshClash 05-02-08 @ 09:57
Onzin, ik zie graag dat mensen succes hebben maar ik heb een broertje dood aan oplichters.

MAXIMO | 05-02-08 | 10:03

@kolonel klootoog 05-02-08 @ 09:53
Nee, laten we nou niet stoppen over Joran, anders moeten we weer over de film van ome wilders praten.

makkie | 05-02-08 | 10:03

die Van der Eem is volgens mij een broer van Charlie da Silva, ook zo betrouwbaar: "I couldn't sleep...." droom maar lekker verder

moe de loos | 05-02-08 | 10:01

Nonnes 05-02-08 @ 09:39
Je moet jezelf ook niet zo kwellen met die karikatuur die jij steeds van onze rechtsstaat maakt. ;-)

MAXIMO 05-02-08 @ 09:39
Dat heet nou eenmaal een rechtstaat.
Mocht je die niet bevallen kan ik je aanraden een land te zoeken waar vermeende criminelen zomaar door skowtu worden afgemaakt.

Beste Maximo, Dat heet niet 'rechtstaat' maar dat zijn de wetten in die rechtstaat en de mensen in die rechtstaat. Als iemand, zoals ik, sommige wetten niet vindt deugen en mensen hun reactie niet vindt deugen, zeg ik niet dat ik tegen een rechtstaat ben. Wel tegen een aantal wetten zoals die nu gelden en ook tegen de mentaliteit dat mensen niet zelf iets rechtvaardig lijken te vinden maar vooral zeuren over hoe de wet in elkaar steekt. Dat zijn twee soms heel verschillende dingen, ook al is dat nieuw voor veel mensen. Maar ik zal mezelf minder kwellen want ik heb het idee dat ik in de woestijn sta te lullen. Toedeledokie.

NoMinister | 05-02-08 | 10:01

Staan al die tokkies nog steeds op dat plein in Drachten?

p0rn0 | 05-02-08 | 10:00

@delano 05-02-08 @ 09:55
We hebben het hier over een talkshow, dat is toch iets anders.
@tre_qe 05-02-08 @ 09:57
Ik ben nu nog even aan het kijken. Gisteren heb ik wat stukjes gemist.

Nonnes | 05-02-08 | 10:00

hekkesluiter 05-02-08 @ 09:52
Dat zal wel het uiteindelijke script worden voor de verfilming.

madakantognie?! | 05-02-08 | 10:00

Eigelijk kun je keihard gilen , maar neimand weet nog niets , waar blijft de Wii-lders fiilm

n00benstein | 05-02-08 | 10:00

DOOEEEEEHOOOOOOEEEEG!

Karel Aasschaaf | 05-02-08 | 09:59

Volgens één of andere prof was Natalee allergisch voor prostaatvocht,
( Telegraaf ) dus kennelijk was ze nog maagd?

fuckje | 05-02-08 | 09:58

MAXIMO 05-02-08 @ 09:45
Vervelend he, als iemand succes heeft. Zou jij ook wel willen....... Jij komt alleen niet verder dan schoppen en klagen. Kansloos is de letrelijke zin van het woord.
.
tre_qe 05-02-08 @ 09:48
Een waar woord!

FreshClash | 05-02-08 | 09:57

Wat kolonel Klootoog 9:53 zegt.

cram | 05-02-08 | 09:57

@nonnes.

Ja dat klopt. Bij P&W vond ik alleen het grote probleem dat ze a) Patrick een beetje belachelijk wilde maken en b) ze stelden de Vries soms kritische duidelijk ongefundeerde vragen, waarop de Vries ze weer terecht wees. Als je kritisch bent, doe dat dan goed.

Niemand trouwens gezien dat Joran weer aan de lijn hing bij P&W? (maar niet fysiek in de uitzending wilde komen)
Een uur eerder had de advocaat van Joran in Nova gezegd dat hij niet meer in de media zou optreden. P&W repten er met geen woord over....

tre_qe | 05-02-08 | 09:57

Nonnes 05-02-08 @ 09:51

Vind ik een beetje domme reactie. Juist dat meelullen, schouderklpojes uitdelen etc was een goede strategie van Patrick om het vertrouwen te winnen van Joran.

delano | 05-02-08 | 09:55

@DiagnosisTyphus 05-02-08 @ 09:43:
Z'n spelling is dan wel weer wat minder...

koerbagh ® | 05-02-08 | 09:55

Goedvergoedverdoeme. Tig keer inloggen zonder resultaat.
1 klaagmailtje en je bent binnen,

Enfin, de polonaise is nog niet afgelopen, inhaken dan maar:http://nl.youtube.com/watch?v=vMnAee3X0JA

Sikkeneur | 05-02-08 | 09:55

*joran moe is*

N E X T !

kolonel klootoog | 05-02-08 | 09:53

Zag Nathalee, Joran, Peter R. en Patrick pas nog in een barretje in Caracas. Veel lachen en drank. Hoorde iets over "iedereen om de tuin geleid......" en "complot".
Deden wedstrijdje wie het beste liegen kon. Nathalee claimde winnaar, ze liegt al 2,5 jaar dat ze dood is. Konden de anderen niet tegen op....
De TV rechten, 7 miljoen kijkers, Joran's boek... 3 jaar werk maar een mooi resultaat met zijn vieren.

hekkesluiter | 05-02-08 | 09:52

Ik denk dat de afgunst t.a.v. Peter R. de Vries voor veel van die losers hier eveneens een grote rol speelt.
Hij is een bekende Nederlander die wat gepresteerd heeft (zaak Putten) en dat is al genoeg voor al die onbekende dwergen om op hem af te geven.

delano | 05-02-08 | 09:51

Ik geloof er niets van dat hij vanuit een rechtvaardigheidsgevoel heeft gehandeld. Zou me niks verbazen als iemand van het OM op Aruba deze Patrick een dealtje heeft geboden: jij gaat undercover dan vergeten we wat dingetjes. En dan vooral niets zeggen over de betrokkenheid van Justitie, want dan is het bewijs onbruikbaar.

Dat litteken heet trouwens een Glasgow-smile: en.wikipedia.org/wiki/Glasgow_smile

Tol Hansse | 05-02-08 | 09:51

@tre_qe 05-02-08 @ 09:48
Sja, maar alleen meelullen, schouderkloppen en bevestigen levert meestal weinig nieuws op. Je wilt (ok, ik wil) toch graag iets meer zien van die Patrick.

Nonnes | 05-02-08 | 09:51

>Merkwaardig dat er hier weer mensen zijn die de brengers van de boodschap >(Peter R. de Vries en Patrick van der Eem) aan het kruis nagelen.

>Dat verwende rijkeluisjochie Joran met z'n gewetenloze praatjes is toch de >verdachte?

Ik verbaas mij er ook over. Ook gisteravond bij Pauw en Witteman was dit het geval. Hier op GS zal het wel zijn omdat men altijd een tegengeluid wil laten horen. Bij P&W kropen ze wel heel erg in de slachtofferrol. Maar ja.

tre_qe | 05-02-08 | 09:48

Boven t Maaiveld 05-02-08 @ 09:46
En hij was onder inlvoed van drugs, dankzij Peter.

MAXIMO | 05-02-08 | 09:47

Trouwens; voor V.d. Eem ziet het er ook slecht uit. Hij droeg geen gordel tijdens het autoritje. Als ome spee dat ziet, gaat ie samen met Peter R de bak in.

Boven t Maaiveld | 05-02-08 | 09:46

Wat iedereen ook van die Patrick denkt. Het is voor mij duidelijk dat wat iedereen gezien heeft iig voor de eerste helft waar is. Joran zat voor mijn gevoel echt totaal geen blufpoker te spelen. Alles wat er uit zijn mond kwam meende hij echt. Echter toen PAtrick doordramde veranderde zijn houding en ik denk ook het verhaal. Duidelijk is voor mij dat hij er iets mee te maken heeft.

Laat hem maar lekker weggaan. Ik bedoel, wat moet je nog met zo'n jongen die eigenlijk ook al publiekelijk is veroordeeld.

tre_qe | 05-02-08 | 09:46

FreshClash 05-02-08 @ 09:42
Zegt iemand die in Peter R's complottheorietjes gelooft...
Doe eens effe zelluf het grote voorbeeld geven! Domme kudtpauper.

MAXIMO | 05-02-08 | 09:45

delano 05-02-08 @ 09:39

Het blijkt dat bij veel mensen de haat voor Peter R. dieper zit dan hun gevoel voor rechtvaardigheid.Ze klagen over Peter R.'s ijdelheid maar hun eigen motieven zijn wat mij betreft ook niet zuiver.

monfer | 05-02-08 | 09:45

@madakantognie?! het zal vast zo zijn dat Patrick het bootje heeft bestuurd en dat ie samen met Joran dit heeft uitgekookt.

* | 05-02-08 | 09:45

Beetje Tony Montana accentje ook, mr vd Eem; vertrouw die gast niet, zie hem nog wel iemand met een kettingzaag doormidden slicen

madakantognie?! | 05-02-08 | 09:44

Ben geen grote fan van Peter Rudolf (the red nose..) de Vries, maar hier kun je toch niet omheen. Natuurlijk was Natalee een Bacardi-sletje, maar Joran is toch echt FOUT. Het gaat er om dat de waarheid boven tafel is, anders was ie er zonder kleerscheuren van af gekomen. Ook heerlijk commentaar van de Vlaamse TV, Peter R. de Vries heeft een grote bek, zelfs voor Nederlandse begrippen.

Vloekende Vlaming | 05-02-08 | 09:43

MAXIMO 05-02-08 @ 09:27

De koning van de complot theorie...... Lul toch niet zo stom man, gooi je glazen bol kapot en ga werken. Achterlijke idioot.

FreshClash | 05-02-08 | 09:42

De kleautzak is dus nog steeds niet opgepakt? Dat doet het. De Nederlandse wet beschermt uitsluitend criminelen. Joran is dus? Juist.

Hammar | 05-02-08 | 09:42

"Een slootje leggen." - Iemand om de tuin leiden.

* | 05-02-08 | 09:42

Zag je die vieerikken Pauw en Witteman het opnemen voor Joran. Het lijkt wel of niemand hier in Nederland iets mag presteren. Wat een stelletje foute mensen zijn dat. Om van te huilen.

überbrain | 05-02-08 | 09:41

@ delano 05-02-08 @ 09:39
Daar gingen de vorige 3500 comments toch over?

Nonnes | 05-02-08 | 09:40

Die auto is monster!

kaiser_cas | 05-02-08 | 09:40

NoMinister 05-02-08 @ 09:30
Dat heet nou eenmaal een rechtstaat.
Mocht je die niet bevallen kan ik je aanraden een land te zoeken waar vermeende criminelen zomaar door skowtu worden afgemaakt.
monfer 05-02-08 @ 09:31
De één zijn dood is de ander zijn...
Zo is het al tijden.

MAXIMO | 05-02-08 | 09:39

Merkwaardig dat er hier weer mensen zijn die de brengers van de boodschap (Peter R. de Vries en Patrick van der Eem) aan het kruis nagelen.

Dat verwende rijkeluisjochie Joran met z'n gewetenloze praatjes is toch de verdachte?

delano | 05-02-08 | 09:39

@ NoMinister 05-02-08 @ 09:36
Je moet jezelf ook niet zo kwellen met die karikatuur die jij steeds van onze rechtsstaat maakt. ;-)

Nonnes | 05-02-08 | 09:39

Uitzending p.r.d.v.: 1 wannabee gangsta en 1 publieksgeile scarface.
Beiden bij Scheveningen de grens over.

pleurispiet | 05-02-08 | 09:38

Azamat Bagatov 05-02-08 @ 09:34

THANKS! Daar knap ik van op. Leuk leuk.

NoMinister | 05-02-08 | 09:36

wat is die patrick een dikke pussie!! beetje gespeelt

fooze | 05-02-08 | 09:35

Intelligente comment van een Amerikaanse ABC-kijker:

"I think I get it. Van der Sloot confessed because he is innocent and wants us to believe him because he's a liar."

Azamat Bagatov | 05-02-08 | 09:34

MAXIMO 05-02-08 @ 09:27

Wat erg allemaal hè dat er (SBS) mensen zijn die hier beter van worden.

monfer | 05-02-08 | 09:31

De foto van dit topic wel geweldig, trouwens....

Maelstrom | 05-02-08 | 09:31

MAXIMO 05-02-08 @ 09:27

In NL hebben we het zoals gebruikelijk weer over de rechten van (vermeende) criminelen en de strafbaarheid van niet-criminelen. Deze tegenstelling geeft aan hoe onze wetten en hoe wijzelf in elkaar steken. Ziek word ik ervan.

NoMinister | 05-02-08 | 09:30

De ene criminele gek ontmaskert de andere gestoorde gek in een tv-programma van een mediageile gek.
Gestoord land dit....

Maelstrom | 05-02-08 | 09:30

Gister bij P&W was het toch wel opvallend hoe zelfbevlekker de Vries, nadat ie hoorde dat ie welllicht strafbaar bezig is geweest mbt de opnames en het uitzenden daarvan, opeens de schuld van zich af probeerde te schuiven door te stellen dat de auto's niet van hem waren maar van Patrick.
Vies.
Ondanks dat waarschijnlijk sinds het begin de afspraak is gemaakt dat, indien Peter problemen met justitie zou (kunnen) krijgen, die Patrick dan de "schuld" op zich zou nemen(in ruil voor range rovers? geld?) blijft het een vage actie gezien de eerdere berichtgeving over die auto's wat er op zou kunnen duiden dat Peter en Patrick al langer dan zij kenbaar maken met dit bezig waren, Peter had namelijk een crimineel nodig die wel een tijdje zou willen zitten voor een bepaald bedrag, wellicht heeft Peter zelfs die franchise voor hem betaald.

MAXIMO | 05-02-08 | 09:27

Voor Patrick ben ik alleen maar blij dat hij nu eindelijk die stembandoperatie kan betalen.

DiagnosisTyphus | 05-02-08 | 09:27

Pasppoort innemen, dan houdt hij alleen nog zijn Arubaanse over... O nee, dan houdt hih niks over. Hmmm, bootje op de oceaan dan maar?

NoMinister | 05-02-08 | 09:26

Patrickmania!

monfer | 05-02-08 | 09:26

fuckje 05-02-08 @ 09:25

Klopt! Ben zeer benieuwd naar de uitspraak,

kwarkoo1 | 05-02-08 | 09:26

Joran zegt dat die van der Eem zwaar aan de coke zit. Dat wil ik wel geloven. Als je hem af en toe hoort lullen in die auto met z'n volle neus.

Armageddon | 05-02-08 | 09:25

@fuckje 05-02-08 @ 09:23
niet vergeten eerst nog de harde schijf langs een goeie magneet halen

lokado | 05-02-08 | 09:25

@OoO,
Vandaag komt er ook wel iets anders als nieuws hoor; wat dacht je van Germaine die per ongeluk haar auto achteruit parkeerde tegen een tasjesdief?
Vandaag " dient" haar zaak...

fuckje | 05-02-08 | 09:25

lelijk

Suma | 05-02-08 | 09:25

* Intussen op Aruba *
- Heeft Paul van der Sloot zijn telefoon en pc in de oceaan gekieperd.

fuckje | 05-02-08 | 09:23

Ik ben trots op Patrick :)

kofferdeknosser | 05-02-08 | 09:23

"Ik spreek de waarheid!", zegt de leugenaar. Gewoon Joran het land uitschoppen en vergeten. Uitleveren aan Aruba en nooit meer naar omkijken. Het begint nu een beetje erg te worden; gisteren waren de eerste zes pagina's teletekst (102-107) hieraan gewijd.

OoO | 05-02-08 | 09:22

@ lokado 05-02-08 @ 09:18
Oooh scary... hij is namelijk heel goed met rechters.

Nonnes | 05-02-08 | 09:21

kijken offie genstijl gaat aanklagen voor het vrijgeven van zijn gegevens :P

lokado | 05-02-08 | 09:18

Patrick is een zeer onzelfzuchtig persoon die een oscar verdient voor deze prestatie... [ondertussen mijn tong stukbijtend]

Kerby | 05-02-08 | 09:18

Zoooo die Patrick... Ik ben helemaal onder de indruk van zijn acteertalent. Dat wordt nog een grote.

Nonnes | 05-02-08 | 09:17

Geef het volk brood en spelen. Kortom: die hele Joran interesseert me geen enkele reet!

kwarkoo1 | 05-02-08 | 09:16

Wat een visionair, deze Joranus. Hij is er wel verrekte snel mee om erachter te komen dat zijn populariteit in de BV Polderland tanende is. Beste Slootkikker, pak inderdaad je spulletjes en ga elders de debiele wannebe-gangstah uithangen. Gelukkig hebben we het www, waardoor ik er geen moment aan twijfel dat je de rest van de pathetic life achtervolgd zult worden door de geest van Natalee en Petorrrrrr.

Het is alleen te hopen dat je er ooit achter komt dat jokken niet zo heel erg handig is.

Spinal Fap | 05-02-08 | 09:15

Snap niet dat iemand iets in die van der Eem ziet.

Lelijke onbetrouwbare Duitse kop, zeer groot ego.

Roept dat hij niet voor zichzelf doet maar verpatst ondertussen overal zijn verhaal aan de hoogste bieder of geeft deze ' aardige' meneer de opbrengsten straks aan een fonds ter nagedachtenis aan ?

Rebellis | 05-02-08 | 09:13

Wanneer komen we er achter wat die Patrick van der Eem op zijn kerfstok heeft staan?

Tampie Magdat | 05-02-08 | 09:13

\\Joran mode on

Swa, wat een vieze chatnaam!

\\Joran mode off

Just my opinion | 05-02-08 | 09:13

Waar wacht hij nog op? Ik wil hem nog wel een trap na geven.

Tomatenketchup | 05-02-08 | 09:12

Die van der Eem kreeg en krijg ik een zeer onaangename smaak van in de mond. Als die Joran al niet volslagen gek was, dan zou hij het nog eens extra worden door iemand die zogenaamd zijn vriend is en vertrouwenspersoon zo te worden misbruikt.
Deze hele affaire en de media-aandacht vind ik steeds walgelijker ofwel Zum Kotzen worden.

punter | 05-02-08 | 09:10

aan msn toevoegen..... die is gek.

van dal | 05-02-08 | 09:09

Had 'ie in december toch al de stoomboot kunnen nemen?

Van Poepheweeghen | 05-02-08 | 09:09

Wow,.. die Patrick is ook al een hoer voor de pers. "As soon as he was out of the car my tears were coming,.."
-
Yeah, right!
-
Presenteerde zich als "big time gangster", terwijl hij pas later in contact is getreden met P.R.D.V.
-
Doet je denken wat hij voor de kost doet. Rare kwast.

Dikr | 05-02-08 | 09:08

Dikke doei!

Moriaantje | 05-02-08 | 09:05

de directie van PIRTEK is niet zo ingenomen met de rol van van der eem...

van dal | 05-02-08 | 09:04

Ben Nederland ook zat.....

LuftBalloon | 05-02-08 | 09:04

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken