Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Beatrix zegt: doe 'es chill

03f7b118_beatrixindia.jpgEven opletten nu, want het is kerstmis en dan richten de mensen die er echt toe doen in de wereld zich weer tot ons. Zowel koningin Beatrix als paus Benedictus d'n zoveulste hebben inmiddels hun zegje gedaan, dus hierbij even een beknopte samenvatting: Benedictus heeft duidelijk ook An Inconvenient Truth van Al Gore gezien, want hij zeikt wat over de toestand van de aarde. Die gaat langzaam kapot en dat komt door ons, als het zo doorgaat bla bla bla... Nee, dan Beatrix! Die meldt dat we allemaal tolerant moeten zijn tegenover elkaar. Tot zover niks nieuws, maar nu komt het: "Gekwetste gevoelens moeten niet omslaan in wanhoop en agressie. (...) Niet iedereen denkt, doet en gelooft hetzelfde." Jawel, Beatrix zegt hier dus feitelijk dat kwetsen moet kunnen, en dat gekrenkte gelovigen zich wel wat toleranter op zouden mogen stellen. Ze sluit zich hiermee aan bij haar grootste bewonderaar, Hans Teeuwen. Gewoon, goedmakertje voor het volk na die kudtspeech van Maxima. De boodschap is duidelijk, lang leve de monarchie!

Reaguursels

Inloggen

@wachtmeester de bruy: Klopt, vergeet niet te stemmen. De winnaar zal van ons een felicitatie mail ontvangen :)

@Bolkestein: ach, 1 trainer staat er tussen, en je wil toch niet zeggen dat Foppe de Haan geen dhimmi-gedrag vertoont?

SIOE Nederland | 27-12-07 | 11:31

@wachtmeester de bruy : Staan voetballerts tussen, kutpoll dus

Bolkestein | 27-12-07 | 09:57

@ SIOE Nederland 26-12-07 @ 13:47
Zie dat er ook gestemd kan worden voor de verkiezing van de Opper-dhimmi van Nederland.

www.pollfabriek.nl/showpoll.php?id=902...

wachtmeester de bruy | 27-12-07 | 05:38

Koningshuis = parasieten = CNTR + ALT + DEL

Ir. Roodpiemel | 27-12-07 | 00:03

-weggejorist-

Lizzard | 26-12-07 | 17:04

@Lizzard 26-12-07 @ 16:32
Gaat het om het innemen van dappere standpunten dan?
Ik ben voor het opheffen van iedere uitzonderingspositie binnen de wet, vanwege geloofsovertuiging!

Zeau!!

Herman Flipsen | 26-12-07 | 16:49

-weggejorist-

Lizzard | 26-12-07 | 16:32

domein *zucht*

Herman Flipsen | 26-12-07 | 16:05

@bottehond 26-12-07 @ 12:57
Ik sta er niet achter, een bepaalde groep mensen -enkel- vanwege het geloof dat ze aanhangen, een andere positie in de samenleving te geven (c.q. grondrechten af te nemen).
Ik opteer voor de totale uitbanning van ieder geloof, uit het publieke domijn.

Herman Flipsen | 26-12-07 | 16:04

-weggejorist-

bennyvx78 | 26-12-07 | 14:38

bottehond 25-12-07 @ 20:44

Ik ben altijd pro monarchie geweest.

Maaier | 26-12-07 | 14:32

-weggejorist-

Lizzard | 26-12-07 | 14:25

-weggejorist-

bennyvx78 | 26-12-07 | 14:04

-weggejorist-

bennyvx78 | 26-12-07 | 14:01

-weggejorist-

bennyvx78 | 26-12-07 | 13:59

Is dat vrijheid?

Herman Flipsen 26-12-07 @ 03:13

Wel voor onze uiterst kwetsbare en reeds door de doodscultus aangevreten Vrijzinnigheid. Ja. Definitely.

bottehond | 26-12-07 | 12:57

De Koningin zegt: "Een recht om te beledigen bestaat dan ook niet". Hiermee zegt zij dat het recht op vrije meningsuiting niet bestaat. Wij, het Nederlandse volk moeten dus, volgens de Koningin, op onze woorden letten, opdat wij een bepaalde bevolkingsgroep niet zullen kwetsen en/of beledigen.

SIOE Nederland | 26-12-07 | 12:55

Het Oude Loo is een rijksmonument en is sinds 1968 eigendom van de staat der Nederlanden, de Koninklijke familie maakt er nog regelmatig gebruik van. De staat stelt het Kasteel beschikbaar. De Koninklijke familie hecht veel waarde aan het domein Het Loo. Na afstoting van het grote paleis in 1975 is dit de plek waar de familie samenkomt. Nu zou ik jullie dat ook wel gunnen. sterker nog nu is het onze tijd daar ns lekker met de fam heen te gaan.

zojuist | 26-12-07 | 11:43

wanhoop en agressie zijn een manier van leven ,wanhoop over een constant tekort aan geld en agressie over de manier waarop alle haagse pooiers met mijn zuur verdiende geld omgaan (verspillen).

skafloc | 26-12-07 | 09:25

@cyberpost 26-12-07 @ 08:47
.
Het heeft alles met de islam te maken; want de islam kent geen scheiding tussen kerk en staat!!

Bijstandtrekker | 26-12-07 | 09:22

"Gekwetste gevoelens moeten niet omslaan in wanhoop en agressie. (...) Niet iedereen denkt, doet en gelooft hetzelfde." Jawel, Beatrix zegt hier dus feitelijk dat kwetsen moet kunnen, en dat gekrenkte gelovigen zich wel wat toleranter op zouden mogen stellen.

Hier bedoelt ze nederlandse onderdanen (andere onderdanen heeft ze niet) dus niet de rifapen en ander gaaies. Immers rifapen blijven onderdaan van de rifapen koning dus wat bea wat zegt geld niet voor de rifapenbende.

protonplof | 26-12-07 | 09:19

@stir
Geen poesje om met blote handen aan te pakken, zou ik eerder zeggen...

cyberpost | 26-12-07 | 08:52

@Bijstandstrekker
1) Zonder scheiding van kerk en staat is er geen democratie. (Dit heeft niets met Islam te maken)
2) Zonder duidelijke scheiding van de 3 staatsmachten is er geen democratie.

cyberpost | 26-12-07 | 08:47

Linkt hier Gregoriaansche 2e Kerstdag muzak.
Ook geschikt als achtergrondmuziekje van "offerfeest".
nl.youtube.com/watch?v=B5bO05C6N_s

wachtmeester de bruy | 26-12-07 | 07:29

Islam en democratie gaan niet samen.
.
Meer islam betekenend minder democratie.
.
Dat zie je in islamitische landen en ook steeds meer in Europa.
Schrijvers die bang zijn om kritische boeken over de islam te schrijven , museum directeuren die geen kritiek op de islam durven te leveren op de misstanden in de islam, caberatiers die bang zijn om grapjes over de islam te maken, politici die met bodygards over straat moeten omdat ze zich kritisch over de islam uit laten. etc.

Bijstandtrekker | 26-12-07 | 06:48

Die zogenaamde kroonprins moet toch link uitkijken met zijn processen tegen bladen als Story en Privé.
Dit koningshuis *kuch* bestaat alleen nog maar bij de gratie van uitgemenstrueerde mutsen die de flutverhaaltjes over de Oranjes (bastaardoranjes) en bijbehorende foto's bekijken onder de droogkap bij heaumeausuele dameskappers die deze nichtensoap ook weten te waarderen.
En lees nou eensch de verraderrol van de pa van Bea von Kudtje zu Kudtje zur Wahn.

www.pim-fortuyn.nl/pfforum/post.asp?me...

wachtmeester de bruy | 26-12-07 | 06:47

Ik heb nu prompt een lijntje met Pim, ik moet van Pim de groeten doen aan Beatrix. Ik weet alleen niet of Pim nu sarcastisch is of niet, want ik ben hem kwijt. :S

LoL @ Sévèke | 26-12-07 | 05:22

@ allen
Allereerst mijn bewondering voor de discussie in dit topic.
Maar blijf allemaal wel realistisch:
Mijn schoonvader heeft het al eerder gezegd en nu ook door mij:
Het klinkt misschien hard maar al die Oranjes zijn gewoon een stelletje boeven. In het verleden waren zij gewoon een stelletje handelaren (zakenlui) en daar profiteren zij tot op de dag van vandaag nog steeds van want werken hoeven zij niet (geld komt toch wel binnen van de belastingbetaler) Een beetje leuk doen voor goede doelen en toneelstukjes in het buitenland en ook nog als het het hun uit komt voor de pers.
De oranjes denken dat ze onschendbaar zijn maar dat zijn ze helemaal niet.
Ze zijn niets meer of minder dan iedere ander Nederlander.
Ook de koningin moet poepen op haar wc.
Sterkte met de discussie verder.

wiewoppen | 26-12-07 | 04:10

@bottehond 26-12-07 @ 03:04
Ik gun iedereen zijn eigen vrijheid, maar gedwongen vrijheid, is géén vrijheid! Wat moet een -in een moslim gezin geboren- kind denken, als hij merkt dat hij minder rechten heeft, dan een leeftijdsgenoot uit een christelijk gezin?
Is dat vrijheid?

Herman Flipsen | 26-12-07 | 03:13

Herman Flipsen 26-12-07 @ 03:01

Creeeren van 2e rangsburgers. Ga je waffel spoelen, dude. De islam-watchers zijn bevrijdingsbewegende Menschen. Gun jij moslims niet dat ze bevrijd worden van het juk van die proleet of zeau? Sjezus.

bottehond | 26-12-07 | 03:04

@bottehond 26-12-07 @ 02:54
Nee, ik weet het niet beter.
Wel weet ik, dat Bea roept dat vrijheid begrenst is door de wet.
Of dat nu het gedrag van moslims aangaat, of het opteren tot de creatie van tweederangs burgers in de samenleving, doet niet ter zake. Iedereen is vrij binnen de juridische kaders van de staat.
(Wat niet wegneemt, dat er wat mij betreft een herijking van jurisprudentie moet komen, daar zitten meer achterhaalde gedachtes in, dan in de wetten zelf)

Herman Flipsen | 26-12-07 | 03:01

Herman Flipsen 26-12-07 @ 02:00

Nope. Dat er geen ruimte is voor fascisme. Zo simpel is het namelijk. Onthoud wel dat het niet ons probleem is dat moslims die haatcultus als een virus in zich dragen. Dat is hún probleem.
Vraag maar aan Ayaan, Afshin, Sooreh, Ehsan etc etc etc....
Of meen je dat die peop praten. Weet jij het beter soms? Dude....

bottehond | 26-12-07 | 02:54

HY78. 26-12-07 @ 02:13
Ik ken haar niet maar dat zou ze vast fijn vinden.

LibertasSimplex | 26-12-07 | 02:46

@LibertasSimplex 26-12-07 @ 02:10
Hahaha nou nou nou, voor u het weet staan we "Leve het mens en niet de monarch" te roepen.

HY78. | 26-12-07 | 02:13

*gooit s-je op om er eerstgenoemde van te maken

HY78. | 26-12-07 | 02:12

Leve de koningin! Het goede mens.

LibertasSimplex | 26-12-07 | 02:10

@bottehond 26-12-07 @ 01:50
Dank voor uw antwoord (btw, ik woon in een Vinex-wijk, dus via een U-bocht zijn er zelfs rationele argumenten te benoemen op basis waarvan ik een Tokkie genoemd zou kunnen worden. En zo lang zijn mijn tenen nou ook weer niet. Totaal geen probleem).
Ik snap uw argumenten, dank voor de toelichting. Als ik het kort door de bocht en vrij vertaal kom je op twee discussies uit agv uw valide argument:
1) in hoeverre heeft het koningshuis staatsrechtelijk iets in de melk te brokkelen? Terechte vraag, wat mij betreft zou invloed nihil mogen zijn.
2) Heeft een lid van het koningshuis geen vrijheid van meningsuiting om privé of half-zakelijk uitspraken te doen mbt de staatsrechtelijke verhoudingen met oa de EU? Terechte vraag, uitkomst mede afhankelijk van punt 1). Als de staatsrechtelijke invloed nihil is, mag het koningshuis in mijn idee geen achterdeurtje zijn / gaan worden om regeringsbeleid (if any) te gaan verwoorden, spreekt voor zich.

Voor het folkloristische en "jeugdherbergmoeder"-aspect van het koningshuis ben ik met u eens dat ze in een vertegenwoordigende rol geplaatst zijn en zich dus zodanig zouden moeten uiten. Dat kan dus juist impliceren dat geen kant gekozen wordt overigens. Maar zodra duidelijk is dat men een privé-mening uit zonder verdere staatsrechtelijke implicaties, zeg ik op dit moment: de mening van Prins WA weegt even zwaar als uw of mijn mening, "praat gerust mee, als je ook helpt de glazen af te wassen na afloop", zoiets.

De urgentie voor het voeren van de eertgenoemde twee discussies zie ik overigens met U, geen misverstand.

HY78. | 26-12-07 | 02:07

@Botte
Wat moet Bea doen dan als staatshoofd (ook van 1 mln moslims), roepen dat die mensen het land moeten verlaten?

Herman Flipsen | 26-12-07 | 02:00

Grootste voordeel "republiek": democratisch gehalte is hoger
Grootste voordeel "monarchie": bindende factor van het staatshoofd

Herman Flipsen | 26-12-07 | 01:57

@ Flipsen

Onzinnig geneuzel. We zijn in oorlog met die zogenaamde "Religie". Die verdient geen rechten en al helemaal geen Vrijheid. Die mot je platstampen als een tor. De Menschheid zal beter af zijn zonder die deaudscultus. Betwist dat maar dan.

bottehond | 26-12-07 | 01:55

@ HY78. 26-12-07 @ 01:28

Mee eens. De alternatieven, zijn niet zoveel beter en op diverse punten zelfs een stuk onaangenamer.
BTW ik ben geen Orangist,maar zie wel de voordelen(ook wel nadelen)

piquant | 26-12-07 | 01:53

HY78. 26-12-07 @ 01:38

Je stelt me voor een dilemma. Het zijn tokkies die meebrullen. Dus jou een tokkie noemen is geen optie. De urgentie die ik zie is dat de oranjes zich niet achter de Radicale Vrijzinnigheid bekennen. Ze verliezen daardoor steun. En dat zal erger voor ze worden als ze op deze voet verder durven gaan. Laat ze, for starters, maar eensch weigeren de ratificatie van de sleuteloverdracht aan de EUSSR te verrichten. Maar nee: Prins Mintthee bekritiseert de EUSSR- watchers in eigen land en drukt de onnozele nieuwkomers die uitsluitend geld en voorspoed zien in Slovenië op het hart vooral veel van de EUSSR te houden.

bottehond | 26-12-07 | 01:50

@bottehond 26-12-07 @ 01:22
Volgens mij, gaf ze (indirect) de streng gelovige medemens een subtiele hint, dat zij niet zo moeten "piepen" en wat beter de kinderen op moeten voeden.
"Godsdiensten en politieke ideologieën krijgen met recht erkenning en vrijheid. Vereist is wèl dat allen zich houden aan de grenzen van de wet, hoe ze zelf ook in het leven staan"
en
"Sociale vaardigheden en medemenselijk gedrag kunnen door opvoeding en goede voorbeelden worden overgedragen" refdag.nl/artikel/1327421/Integrale+te...

P.S. Goed om te horen.

Herman Flipsen | 26-12-07 | 01:42

@bottehond 26-12-07 @ 01:32
Whoops te vlotte SEND, sorry.
Daarnaast, ik bestrijd niet dat je zou kunnen redetwisten (wat u ook aangeeft) over zin of onzin van het koningshuis. De urgentie waarmee eea nu lijkt te moeten gebeuren echter, is waar ik benieuwd naar ben.

HY78. | 26-12-07 | 01:40

@bottehond 26-12-07 @ 01:32
Ik beschrijf mijn argumenten niet op basis waarvan ik zou pleiten voor behoud van het koningshuis, klopt.
Maar onder andere U loopt te brullen dat het koningshuis liefst vandaag nog opgerold zou moeten worden. Noem me maar een Tokkie als ik niet blindelings mee ga lopen brullen, maar als ik om een argument voor oprollen vraag. En da's alles wat ik aangaf in mijn postje.
Heeft niks met onderbuik te maken, meer met beslissingen nemen obv rationeel verantwoorde argumenten.

HY78. | 26-12-07 | 01:38

HY78. 26-12-07 @ 01:28

T'is dat je zelf eigenlijk al aangeeft dat je geen argumenten hebt. Alleen onderbuik. En dat zou wel eensch komen omdat die oranjekliek zich meer en meer opwerpt als de hoeder van de Nederlandsche identiteit. Uit eigenbelang. Uit behoudzucht. Tis net de pvdI. Als je bestaansrecht moet gaan bedenken en organiseren is er iets grondig fout. Is dat een begin van een weerlegging?

bottehond | 26-12-07 | 01:32

Goed, laat ik maar weer de tokkie zijn, maakt het uit.
Her koningshuis opdoeken is ongetwijfeld een fantastisch idee, maar ik zoek nog een beetje naar het probleem waarvoor het opdoeken ook al weer de oplossing was. Iemand?
Nee, het koningshuis is niet democratisch gekozen. De procureur-generaal op het ministerie van vul-maar-in waarschijnlijk ook niet. Van wie is de invloed ook al weer het grootst?
"Koningin Beatrix is nauwelijks een Nederlander te noemen", soortgelijke argumenten komen vast voorbij. Laat dat zo zijn, wat dan nog?
Ik kan me alles voorstellen bij een roep om een meer symbolische invulling van de rol van het koningshuis, zeker in tijden dat de politiek helemaal de weg kwijt lijkt te zijn en iedere splinterpartij als serieuze dreiging wordt gezien enzo. Persoonlijk denk ik, dat juist dan een neutrale (herhaal: neutrale) figuur als geleverd door een koningshuis, een bindende rol zou kunnen spelen, maar goed, op dat punt laat ik me graag obv goede argumenten overtuigen van mijn ongelijk.
Maar kan iemand me nu eens de urgentie van het afschaffen van het koningshuis duidelijk maken?
Niet met "Islam-frage" aankomen aub. Als de ontmanteling van het koningshuis de alomvattende aanpak van dat probleem moet behelzen, doet u resp doen wij aan symptoombestrijding.
Kom ook niet met "politiek moet democratischer". Jazeker, volledig mee eens, kudo's als ik aan dergelijke kudo-onzin mee zou doen. Maar bij het beperken van de daadwerkelijke macht van Oranje in de landspolitiek, zie ik nog geen noodzaak of urgentie om paleizen te ontruimen.
Kostenaspect. Kom maar op, overtuig me maar dat een werkelijk stuurloze "machtsstructuur" met wisselende contacten voor de kortere termijn, zoveel goedkoper is.
Of verklaar me gewoon voor gek en negeer dit.
Sorry voor een povere poging tot het aanbrengen van enige balans in de stellingname.

HY78. | 26-12-07 | 01:28

Herman Flipsen 26-12-07 @ 01:13

Zoals ze dus dit jaar ook deed. Ik herinner me een interview met een hoge ambtenaar die namens Prins Muntthee (ex- pils) zei dat Wilders verdeeldheid zaait. PJ Hagens vroeg toen (tot zijn eigen schrik): "maar dat doet de kroonprinSS dan zelf ook, door dat te zeggen". Stilte. Mooie radio!

PS: ik bin ageel nie kwead op joe, eej. Wasma een dolletje, eej!

bottehond | 26-12-07 | 01:22

dawg 26-12-07 @ 00:36

Hehehe... Cave Canem it is!

bottehond | 26-12-07 | 01:19

@piquant 26-12-07 @ 00:53
De grootste fout, die de meesten maken, is het denken dat de kerstrede door het kabinet geschreven is, c.q. het standpunt van het kabinet betreft.

Maar goed, volgend jaar zal de christelijke "Moeder" van a l l e Nederlanders, volledig overeenkomsig de kerstgedachte , oproepen tot tweespalt en onverdraagzaamheid...

Herman Flipsen | 26-12-07 | 01:13

Ach gut, bestaat dat koningshuis nog steeds?

bintang | 26-12-07 | 01:11

@piquant

dat is het punt. Dat is juist niet openbaar. Dus ondemocratisch, niet-transparant, dus verdacht, en al helemaal op basis van een bedenkelijke erfopvolging, die de gelijkheid der mensen met voeten placht te treden.
Opjorissen met dit verachtelijke institituut.

inquisitra | 26-12-07 | 00:58

Beatrix, vuile belastinghoer!

Boris Poepnagel | 26-12-07 | 00:55

@Herman Flipsen 26-12-07 @ 00:16

Zijn me in dit draadje wel meer "kleine" foutjes opgevallen. Niet bijster veel kennis over rol van HKH.

piquant | 26-12-07 | 00:53

bottehond 26-12-07 @ 00:20

Cave canem: kijk uit voor de hond!!! Katachtigen als de leeuw hebben geen ballen meer:

www.brusselsjournal.com/node/2770

dawg | 26-12-07 | 00:36

Evilonyourass 25-12-07 @ 23:01

Het denkend deel der natie in ieder geval. Ergo: oranjefranje is veur tokkies. Proefondervindelijk vastgesteld. Bij deze. Next!

bottehond | 26-12-07 | 00:24

Rabarberke 25-12-07 @ 23:24

Word up!

bottehond | 26-12-07 | 00:21

dawg 26-12-07 @ 00:15

Wat is cave dan?

@ Usurpatrice Beanix

Shove this up yer arse, met je vreedzame bedoelingen. Onnozelaar!
www.rtl.nl/videotext/rtl4/pag106/01

Vraag Ayaan eensch op de thee. Die zegt het nu ein-de-lijk ronduit: we zijn in oorlog met de islam.

bottehond | 26-12-07 | 00:20

@zojuist 26-12-07 @ 00:05
En wat heeft Beatrix nu precies te maken met de inkomsten van (Nationaal Museum) Paleis het Loo?

Herman Flipsen | 26-12-07 | 00:16

bottehond 25-12-07 @ 22:58

Komt niks van in. We schaffen de monarchie af, kiezen De Wijze Uit Het Oosten als stadhoudster, vervangen de Nederlandse leeuw door, de volksaard indachtig, de keeshond en kiezen als nieuwe wapenspreuk "Cave Canem".

dawg | 26-12-07 | 00:15

Ik hoop in m'n leven mee te maken, dat Nederland een republiek wordt en dat erkend wordt dat het in ere houden van de Oranjes een kostbare en onvergevelijke fout was geweest.
Ik zou zo'n langzame, tragedische afloop als dat van het Franse koningshuis van de Bourbons tussen 1789 en 1793 wel een erg mooi schouwspel vinden.

Auke | 26-12-07 | 00:13

pffff wel heerlijk jullie stukje tekst. Het is gewoon allemaal oude adel. Bah, wanneer zegt deze mevrouw nu eens iets vernieuwends. En ja wanneer doet zij eens iets vernieuwends. Het enige doel is de zogenaamde onderdanen in toom te houden. Om geld gaat het deze mensen echt niet meer.... daarvan hebben ze meer dan genoeg.... Maar Zelfs! op dat grote parkeerterrein bij paleis het Loo moeten we nog iets van 5 euro parkeergeld betalen als je je auto kwijt wilt om ns een keer te kijken hoe dat paleis eruit ziet. En zo gaat het maar door. Schepen, groene draecken die worden onderhouden voor bedragen waar je u tegen zegt. Maar goed dat betaloen wij allemaal, via defensie. Maar goed allemaal oud nieuws. Alleen jammer dat ze er zo weing gebruik van maken.

Geenstijl maakt er tenminste bog wat van, samen met Hans. Hahaha heerlijk dat heftige stukkie moed van Hans. Heeft hij hier overigens ooit een berisping voor gehad? ze kan zich natuurlijk maar lastig verdedigen he... pffff blablabla als er eentje is hier in nederland die zich wel heel erg goed kan verdedigen is het toch onze konigin wel.

tijd voor wat anders.... daaaag allen.

zojuist | 26-12-07 | 00:05


VanFrikschoten 25-12-07 @ 23:39

Sorry Frick maar ik voel mij altijd unangenehm in een schuur.

beffje | 25-12-07 | 23:59

Is die gesubsidieerde koninklijke buitenlandse despotin nog steeds in het nieuws met haar voorgeschreven toespraak?
Waarom kunnen we er niet gewoon vanaf? En als hoegenaamd de meerderheid nog voor dit adelijke poppennhuis is, waarom betalen alleen zij er dan niet voor?
Een democratie is toch een democratie als je als volk volledig je eigen regering kan kiezen? Maar deze blijft altijd plakken en drukt kruiperig politici zoals JP nog altijd haar wil door.
Lang leve de republiek, roep ik maar weer voor de afwisseling.

inquisitra | 25-12-07 | 23:58

@ Nattebever 20:21

Ontroerend mooi, Nattebever. (pinkt traan weg).

Hammar | 25-12-07 | 23:54

Nederland moet ene grote eenheidsworst worden zonder loslopende individuen die afwijkend gedrag vertonen tov de meerderheid.
Immers, een land vol mensen die dezelfde politieke ideeën met elkaar delen is een stuk makkelijker door de regering te manipuleren en indoctrineren.
*JP, langskomen, NU! *(stem Bea).
*Eehh ja (slikt) meesteres?*(stem JP)
*Zorg ervoor dat alle leden van de Nederlandse Koninklijke familie nog jaren op hun luie adellijke krent kunnen blijven zitten zonder zich iets van het gepeupel aan te hoeven trekken, ok?*(stem bea)
**Brilletje omhoog schuift* U bedoelt VOLKSMENNERIJ uwe Majesteit?*(stem JP)
*Voor mijn part noem je het socialisme, als het volk het slikt doe je het, geef me nu die fles sherry en maak dat je wegkomt schavuit!*(stem Bea)
T was maar een ingeving......

djiezuskrijst | 25-12-07 | 23:43

@beffje 25-12-07 @ 23:32
Dat zie ik graag in een onafhankelijke test bevestigd... loopt u maar even mee...

VanFrikschoten | 25-12-07 | 23:39

VonFrikschoten 25-12-07 @ 22:45
Weet zeker als U de knop lang genoeg blijft masseren het dan lijkt dat U ook blauw bloed heeft.

beffje | 25-12-07 | 23:32

Nepal schijnt ook vrij simpel van monarchie naar een republiek te zijn gemigreerd.

Rabarberke | 25-12-07 | 23:24

-weggejorist-

Lizzard | 25-12-07 | 23:11

bedoel verdRaagzaamheid -_-

I.M.Kl**tzak | 25-12-07 | 23:11

Verdaagzaamheid, een gedicht

Al bent u homo, hetro of poot.
Moslim, christen of jood.
Broeders en zusters, komt allen tezamen.
EN GA ES HEEL GAUW DEAUD!!!!!

I.M.Kl**tzak | 25-12-07 | 23:08

Als we het hebben over de desolaatheid die in sommige draden helaas nog voorkomt kunnen we stellen dat veel mensen Balkenende IV aan het kijken zijn op sbs6...

VanFrikschoten | 25-12-07 | 23:07

concluderend kunnen we stellen dat een een ieder kotst over het koningshuis...

Evilonyourass | 25-12-07 | 23:01

hetty heiting

OpenMind | 25-12-07 | 23:01

-weggejorist-

Lizzard | 25-12-07 | 23:00

@ dawg

Use yer brain, dude. Welke vrouw waarvan je denkt dat ik haar zeer hoog heb zitten leeft in eigentijdsche ballingschap, op de vlucht voor de fascistische horde? Hmm?

bottehond | 25-12-07 | 22:58

@Lizzard 25-12-07 @ 22:56
Stop je hoofd in een blender, meid...

VanFrikschoten | 25-12-07 | 22:58

-weggejorist-

Lizzard | 25-12-07 | 22:56

@VanFrikschoten

Nee, dit was mij nog niet uit de doeken gedaan. Ik kan u nu beter begrijpen.

Mekker | 25-12-07 | 22:56

@Mekker 25-12-07 @ 22:52
Dat was u al uit de doeken gedaan: ik geniet er van...

VanFrikschoten | 25-12-07 | 22:54

@Lizzard 25-12-07 @ 22:47
Zo trof mijn vrouw mij laatst in bad aan met een wasrekje vol oranje ballonnen na het lezen van een bericht van Teen... heel gek is dat...

VanFrikschoten | 25-12-07 | 22:54

@Chiant 25-12-07 @22:33,
Eigelijk zitten we allemaal op 1 lijn, of wou iemand beweren dat die uit zijn bek poept.

paintitred | 25-12-07 | 22:52

@VanFrikschoten:

Lijdt u aan mps?

Mekker | 25-12-07 | 22:52

The eimer 25-12-07 @ 22:21
Ja, roest maar lekker weg.
En ja, ik begrijp er geen ene reet van.

OpenMind | 25-12-07 | 22:52

Eigenlijk zit ik nog even te wachten op het eerste uit-de-hand-gelopen-kerst-feestje. Ik zal de rss feeds eens even flink opstarten en houd het wel even in de gaten voor wie nog trek in een toetje heeft...

VanFrikschoten | 25-12-07 | 22:51

-weggejorist-

Lizzard | 25-12-07 | 22:47

a) blauw bloed is een onzin verhaal; vraag maar aan de Fransen. Die hebben het bewijs gezien.
b) Je iets hardop afvragen is een volkomen andere insteek dan het onderwerp van je vraag ambiëren...

VanFrikschoten | 25-12-07 | 22:45

*Gaat nog wat worst snijden en noemt het een dag.*

bogus | 25-12-07 | 22:44

Bea 4 Queen.

Henry | 25-12-07 | 22:44

@Chiant 25-12-07 @22:33,
Maar tegelijkertijd zijn het ook tegenpolen, Teeuwen zelf Neuqt graag zonder en de paus wil dat die kanse welt zonder doet.

paintitred | 25-12-07 | 22:42

@mezelf, dat krijg je als je "dure" woorden gebruikt: conSensus

bogus | 25-12-07 | 22:41

VanFrikschoten 25-12-07 @ 22:33 Nou ja, dacht ik eindelijk dat er in dit topic concensus was dat er nog nauwelijks aanhangers zijn van Bea en dan wil jij dat ook bereiken?

bogus | 25-12-07 | 22:39

at the end, we all die, dus waar zeiken we over?

aardt | 25-12-07 | 22:38

Gefeliciteerd Mutsaerst (who the ...): kampioenschap zinnen uit z'n verband rukken bij deze gewonnen door u...

Japster | 25-12-07 | 22:38

@ VanFrikschoten 22:33

Wanneer er 'blauw' bloed door uw venen stroomt en uw naam VonFrickschoten is, misschien. Probeer het eens zou ik zeggen.

Mekker | 25-12-07 | 22:37

Als ik nu eens een rare hoed op zet en met een serieus gezicht iets gemiddelds vertel op een belangrijk aandoende manier qua voordracht; zou iedereen mij dan ook aanhangen en volgen tot aan Heaven's Gate?

VanFrikschoten | 25-12-07 | 22:33

Hans Teeuwen zit overigens ook met de paus op één lijn. Beiden zijn tegen condooms.

Chiant | 25-12-07 | 22:33

-weggejorist-

Lizzard | 25-12-07 | 22:33

Lizzard 25-12-07 @ 22:22, als het lukt om het CDA dicht bij die kernwoorden te houden dan is die partij zo slecht nog niet, Principes zijn makkelijk, zo kan je blijvend toetsen of ze wel doen wat ze beloven. Je hoeft ook niet te zoeken achter welke apostel (Marx, Luxemburg, Engels) ze dit keer aanhobbelen. Het is steeds dezelfde. Ze hebben geen last van stromingen en nieuwe richtingen, ze gaan, op basis van hun kernwoorden, rechtdoor het midden. Het gaat pas fout als jongens zoals de Geus en Donner de vrije hand krijgen om te hervormen, dan slaan ze door.

bogus | 25-12-07 | 22:30

-weggejorist-

Lizzard | 25-12-07 | 22:22

@ OpenMind 21:21:
Weer zo,n opmerking waar geen respect uit blijkt.
Wil je dan zo dat we eroderen?
Je begrijpt er ook totaal niets van, he?

The eimer | 25-12-07 | 22:21

Lizzard 25-12-07 @ 21:19, Sorry, stond even in een pan erwtensoep te roeren, moet ook gebeuren. En ja, het is zoeken naar de verborgen boodschap. En als die vorstin van ons zo weinig macht heeft dat ze een nauwelijks verpakte CDA boodschap aan den volke mag doen dan is kritiek op haar ook een beetje zinloos. De macht van dit vorstenhuis reikt niet zo ver. De humorist die de Oranjes nu nog het vertrek in '40 verwijt; voor welke parochie preekt u? Laatstelijk nog wat jongelui gehoord over de jaren 40-45. Ze wisten dat het iets te betekenen had, niet helemaal precies, maar ze dachten dat het in de 18e eeuw speelde. Uw geroep "feuerfrei" is een oprisping van een, naar wij hoopten, verdampt gedachtegoed.

bogus | 25-12-07 | 22:18

Schaf het koningshuis toch af .
Deze poppenkast is toch niet meer van deze tijd!!!

Bijstandtrekker | 25-12-07 | 22:18

@Mutsaerts
Dus als het staatshoofd een verbale ruft laat in de kleur lavendel dan is opeens de hele staatsinrichting weer halelujah? Zwak onderbouwd betoog, sjef...

VanFrikschoten | 25-12-07 | 22:13

knik 25-12-07 @ 22:08
Knik buigt voor de koningin?? Lakei??

miko | 25-12-07 | 22:13

kritikaster 25-12-07 @ 21:59
Bea een moffenhoer noemen vind ik wel wat ver gaan.

miko | 25-12-07 | 22:11

Heerlijk, leve de koningin! Wat een heldin. Met verstand, ook nog eens..

knik | 25-12-07 | 22:08

Geert zijn volgende film gaat over het koningshuus

doskabouter | 25-12-07 | 22:07

Wazzaaa Bea!
Dat was een dijk van een toespraak, sjappoo en de ballen maar weer.

kuttekrap | 25-12-07 | 22:01

die moffenhoer komt ons vertellen wat wij moeten doen terwijl ze zelf naast de wet leeft en een ieder die crimineel, corrupt en niet deugt in haar koningshuis teolaat, bah, nog erger dan dat maffiamaatje moskowicz

kritikaster | 25-12-07 | 21:59

Bea moet een beetje dimmen. Haar poen heeft ze geerfd van iemand die de Nederlandse staat beroofd heeft.

OhJee | 25-12-07 | 21:55

van dal 25-12-07 @ 21:35
Wie??De middelvinger van der rechter hand?

miko | 25-12-07 | 21:47

@feuerfrei 25-12-07 @ 21:37
Indertijd, bij aankomst was het massaal vlaggetje, hoedtje, toetertje....
En vergis u niet... nu nog. VanFrikschoten heeft gelijk.. kudtvolk

OpenMind | 25-12-07 | 21:44

@mutsaers

Sjonge jonge.. samenvatten had je vast een 10 voor op je eindexamen..

geFlippeD | 25-12-07 | 21:38

Ze hadden die z.g koninklijke familie na het verraaad aan het volk in 1940, toen men voor het eerste schot met de staart tussen de benen richting veilg Engeland vertrok, er nooit meer in moeten laten.

feuerfrei | 25-12-07 | 21:37

van dal 25-12-07 @ 21:35 nobody fucks with us...

van dal | 25-12-07 | 21:36

Bea koningin van zo'n kudtvolk..... zo de boeken in gaan das cool

OpenMind | 25-12-07 | 21:36

miko 25-12-07 @ 21:00 fuckje heeft minstens één vriend....

van dal | 25-12-07 | 21:35

VanFrikschoten 25-12-07 @ 21:29
Het is dan ook niet mijn koningin.

miko | 25-12-07 | 21:35

Lizzard 25-12-07 @ 21:31

Aha!!! IC.

dawg | 25-12-07 | 21:34

-weggejorist-

Lizzard | 25-12-07 | 21:31

bottehond 25-12-07 @ 20:47

Vorstin in ballingschap?

dawg | 25-12-07 | 21:30

Ik had mijn kroon al lang aan de wilgen gehangen als ik koningin van zo'n kudtvolk was....

VanFrikschoten | 25-12-07 | 21:29

bea sucks.weg met die kapitalistische anti democraat... het(=die familie) zijn net musselmannen; ze fokken ook op onze kosten zonder dat ze wat nuttigs doen voor de samenleving.

salonsocialist | 25-12-07 | 21:26

The eimer 25-12-07 @ 21:18
Respect voor randdebiel wilders het idee alleen al

OpenMind | 25-12-07 | 21:24

*richt zich, als belangrijk mens, ook tot de wereld, met een kerstboodschap:*

Beste mensen,

Als iemand u zegt dat hij een pathologische leugenaar is, geloofd u hem dan?

w.g.
Cyberpost

cyberpost | 25-12-07 | 21:24

-weggejorist-

Lizzard | 25-12-07 | 21:19

Bonesnapper 21:05:
Goed gezien. Maar hun leider is beslist niet bang uitgevallen, riskeert zelfs zijn leven en verdient daarom respect.
Hij is het levende bewijs dat de intolerantie hier de spuigaten uitloopt.
Dat zal hier toch moeten verdwijnen.

The eimer | 25-12-07 | 21:18

iemand al geroepen dat ze ongezien de tyfus kan krijgen? bij deze...

Willem VanDer Decken | 25-12-07 | 21:15

@Lizzard, op dit moment simpelweg omdat ze de Majesteit als "puppet on a string" dit liedje laten zingen. Gegeven de stembusuitslag blijken deze woorden (geloof het of niet) nog steeds een bepalende groep mensen richting dit gedachtegoed te steunen. Hoe je het ook wendt of keert, JP en zijn companen regeren en stellen de uitvoering van een degelijk CDA programma zeker. Degelijk in de ogen van deze regeerders, dat spreekt. Het PvdA smaldeel maakt zich in de tussentijd belachelijk en vraagt zich af wanneer ze in deze valkuil zijn gestapt.

bogus | 25-12-07 | 21:15

Bea roept mensen dus op om gelovigen te kwetsen. Leuk....2008 wordt dus meer dan ooit het jaar van gristenen, moslims, scientology... dudes en andere geloofsfanaten pesten. Als de koningin het zegt dan moet het wel! Het is tenslotte de koningin. Leve de monarchie inderdaad.... voor één jaartje dan nog.

OneandOnly | 25-12-07 | 21:09

-weggejorist-

Lizzard | 25-12-07 | 21:08

fuckje 25-12-07 @ 21:03
Mien=mijn
mie=chinees eten
sorry

OpenMind | 25-12-07 | 21:06

bedoelt trix daar niet net zo goed de zogenaamde wilders aanhang mee?
ik bedoel dat zijn in mijn ogen ook vaak gekwetste en bange mensen

Bonesnapper | 25-12-07 | 21:05

@OpenMind,
Zeg jij altijd mienjonkie? Ik altijd miejonkie ;-)

fuckje | 25-12-07 | 21:03

Lizzard 25-12-07 @ 20:54 Gerechtigheid is een afgeleide. De drie kernwoorden van het CDA zijn: Rechtvaardigheid (gerechtigheid) Verantwoordelijkheid (rentmeesterschap) en Solidariteit (naastenliefde). Oude, en naar nu blijkt, nog steeds krachtige woorden waaruit de Christen-Democratische beweging in NL zijn inspiratie haalt. (En bij gelegenheid laat ophoesten door Hare Majesteit zelve).

bogus | 25-12-07 | 21:00

Fuckje 19.19
Jij hebt helemaal geen vrienden laat staan EEN vriend. En wat is jouw kerstboodschap zure vossebes?

miko | 25-12-07 | 21:00

-weggejorist-

Lizzard | 25-12-07 | 20:54

VanFrikschoten 25-12-07 @ 20:45
Houd maar op ik kijk toch niet!
slijt maar aan je eigen homo scene.

OpenMind | 25-12-07 | 20:52

Lizzard 25-12-07 @ 20:47 Verder staat daar ook verantwoordelijkheid en gerechtigheid in die zin, in de zin ervoor staat iets over "de wereld", dat mag vertaald worden met "rentmeesterschap". JP laat dat de Majesteit in anderhalve zin zeggen, razend knap gecomponeerd! (Er zit een kleine misstap in, iemand een idee?)

bogus | 25-12-07 | 20:50

-weggejorist-

Lizzard | 25-12-07 | 20:47

Bon: dan stel ik maar voor om het koningshuis intact te laten, maar die oranje usurpateurs congé te geven onder welgemeende dankzegging *kuch* voor de bewezen diensten en de troon in te laten nemen door onze vorstin in ballingschap.

bottehond | 25-12-07 | 20:47

Knappe toespraak 100% CDA, zit geen letter PvdA in, zoek de sleutelzin!

bogus | 25-12-07 | 20:46

fuckje 25-12-07 @ 20:42
Mienjonkie.... zeker

OpenMind | 25-12-07 | 20:45

@OpenMind 25-12-07 @ 20:42
Dan wil je deze helemaaaaaal niet zien, darling...
www.youtube.com/watch?v=48LLZjl233c&am...
(Leve de man van de SRV, trouwens. Van je hiep, hiep, houzee!)

VanFrikschoten | 25-12-07 | 20:45

Maaier 25-12-07 @ 20:22

Hup monarchie? OMG: de linkscherTs zijn niet alleen heulers met de (islamo)fascisten geworden, ze heulen nu ook met (kennelijk) hún vorstin. benieuwd wat Carel Brendel daar over te zeggen heeft. Op naar een volgend boek!

bottehond | 25-12-07 | 20:44

VanFrikschoten 25-12-07 @ 20:37
past de piek niet.....?
of heeft u een ster?

OpenMind | 25-12-07 | 20:44

@Nil desperandummert,
Jij ook een vrolijke kerst, miejonkie !

fuckje | 25-12-07 | 20:42

VanFrikschoten 25-12-07 @ 20:37
Ik kijk niet!

OpenMind | 25-12-07 | 20:42

leve de republiek

krem | 25-12-07 | 20:38

Fuck de monarchie

DeBruineSter | 25-12-07 | 20:30

-weggejorist-

Lizzard | 25-12-07 | 20:28

En als er nog mensen zijn met homojoetupe linkjes.... steek de piek maar in je reet.

OpenMind | 25-12-07 | 20:23

fuckje 25-12-07 @ 20:16
Dat gaat ze ongetwijfeld doen als jij dood bent, Groningse trol.

Nil desperandum | 25-12-07 | 20:23

Mooi verhaal, eerst aan iedereen begrip en tolerantie vragen om vervolgens te zeggen dat niet iedereen hetzelfde is, er is een mooi woord voor geloof ik...

djiezuskrijst | 25-12-07 | 20:22

fuckje 25-12-07 @ 20:16

Pff, en dat bij ieder ongeluk & overlijden doen. Beetje veel, dan komt z eniet meer aan Nederland verenigen toe.

Hup monarchie, Mutsaersts: goede uitleg van HMdK.

Maaier | 25-12-07 | 20:22

De eerste versie van de kerstrede, gevonden in een vuilcontainer.

"Landgenoten!
Het jaar 2007 was een turbulent jaar. Niet voor onze dynastie, want die heeft zich weer op ouderwetse wijze kunnen verrijken ten koste van de gemeenschap.
Wij zijn dan ook dol op gemeenschap. Turbulentie raakt Ons niet.
In ons inmiddels multiculturele land zijn Wij Ons ervan bewust dat er van tijd tot tijd spanningen kunnen ontstaan tussen de diverse bevolkingsgroepen. Dat zijn dingen die Ons werkelijk geen bal interesseren, want Wij volgen in de eerste plaats de AEX-index en geven Ons verder over aan niet-gelegitimeerd gelul over het land dat Wij regeren.
Anders dan u wellicht denkt, zijn Wij Ons er sterk van bewust dat Wij in Onze een democratie een anomalie vormen en Wij verbazen Ons er telkenmale over dat het volk - dat Ons verder de koninklijke reedt zal roesten - het elk jaar maar weer pikt dat Wij, in de persoon van Beatrix, het recht menen te hebben u te moeten toespreken.
Het is ook in 2007, en dat zal in 2008 niet veranderen, nog steeds zo dat Wij een behoorlijke niet-democratische vinger in de pap hebben in Den Haag. Verreweg de meeste bewindslieden sidderen zodra zij horen dat Wij het ergens niet mee eens zijn. Een buitengewoon grappig fenomeen, dat Onze Familie elk jaar weer van het nodige amusement voorziet.
Als Wij eerlijk zouden zijn, dan zouden Wij morgen aftreden. Als Wij eerlijk zouden zijn, dan zouden Wij onomwonden toegeven dat Wij een volstrekt overtollig relict zijn uit vroeger dagen. Ook Wij beseffen terdege dat onze positie door niets, maar dan ook niets wordt gerechtvaardigd.
Gelukkig is het zo dat Ons land in hoofdzaak bevolkt wordt door imbecielen, van allerlei ras, geloof en soort - ja, ook de Dieren wil ik niet vergeten in deze, Onze Rede. De verwachting die bij Ons leeft is dan ook dat Wij nog jaren, mogelijk zelfs nog eeuwen, kunnen doorgaan met het schofferen van het volk, het vullen van Onze zakken en ach - dit is een persoonlijke ontboezeming - het vervullen van in hoofdzaak diepdebiele taken als het openen van dit of het openen van dat. 't Zijn zaken die Ons niet raken. Wij hebben dat er graag voor over.
Hoe het verder met Ons Nederland moet, daar hebben Wij, behalve wat obligate zalvende woordjes, geen idee van. Niet verwonderlijk, want waarom zouden Wij ideeën hebben? We zijn niet gekozen en 't volk is om de een of andere reden toch dol op Ons, hoewel Onze staat van dienst nou niet gelijk is om over naar huis te schrijven.
Begin vorige eeuw waren Wij zo goed als uitgestorven, maar ziet: Wij zijn er weer! Het geloof vermag veel. Of dat nou christelijk, joods of islamitisch is - 't is hetzelfde soort sprookje dat Ons aan de macht houdt. U begrijpt, landgenoten, dat Wij de laatsten zullen zijn die iets tegen sprookjes zullen inbrengen.
Wij krijgen vaak de vraag gesteld wanneer Willem-Alexander de scepter zal overnemen. Dat is een moeilijke vraag waar Wij nog geen antwoord op kunnen geven. Wij zullen in ieder geval wachten tot na zijn midlife-crisis, zodat de wilde haren verdwenen zijn en ook hij zich met uitsluiting van andere zaken zal bezighouden met het vergroten van Ons Familiekapitaal.
In dit licht wensen Wij u en de uwen een goede, vredevolle kerst en een voorspoedig 2008.
Tenslotte: Wij vertrouwen er op dat ook u de ingekorte versie van Onze jaarlijkse Kerstrede zult kunnen waarderen. Wij maakten er vroeger wat al te veel woorden aan vuil, maar 't voorgaande is wat Wij u in feite te zeggen hadden.
God zij met u allen. Jahweh ook en natuurlijk, last but not least: Allah.
Het ga u goed."

nattebever | 25-12-07 | 20:21

manna 04AD:
Wat wel godspe is dat Trix geen woord repte over onze militairen in Afghanistan. Wel slap ouwehoeren dat we nog meer moeten pikken en slikken en betalen van onze allochtone sprinkhanen, maar Nederlanders voor onze vrijheid knokken een schouderklop geven kan blijkbaar haar strot niet uitkomen. Ergelijk!

The eimer | 25-12-07 | 20:21

@VanFrikschoten 25-12-07 @ 20:14
Zie haar al van wal steken?
"Ja, met Beatrix Wilhelmina Armgard, Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, Prinses van Lippe-Biesterfeld nog even..."

VanFrikschoten | 25-12-07 | 20:20

@Auke,
Natuurlijk! Anders had ze toch wel Heur medeleven betuigd met de slachtoffers van die brand gisteren?

fuckje | 25-12-07 | 20:16

door te kunnen slapen

OpenMind | 25-12-07 | 20:16

Goedemorgen allemaal
had even gehoopt de kerst

OpenMind | 25-12-07 | 20:15

Ach neem het de meid niet kwalijk... ze poept tenslotte met een gouden randje en een assistent billeveger staat haar hierbij ten dienste.

deaardeisplat | 25-12-07 | 20:14

Toch herkennen wij ons wel in hare majesteit...

VanFrikschoten | 25-12-07 | 20:14

*hoopt dat hans spoedig zijn repetoire actualiseert met maxima*

manna04AD | 25-12-07 | 20:07

je zou bijna denken dat bea GS leest. in dat geval: veel plezier met het filmpje majesteit!

manna04AD | 25-12-07 | 20:06

Heulde aan Beatrips.

Kennie Die | 25-12-07 | 20:05

@fuckje: Zijn die dochters van prins pils al niet wat te oud om naar Saoedi Arbie uitgehuwelijk te worden?

jan-lul-de-behanger | 25-12-07 | 20:05

Dat die gekwetse gevoelens niet moeten omslaan in wanhoop en agressie was volgens mij aan Edwin de Roy van Zyudewijn gericht. Dankzij hem weten we toch ook dat de oranjes met kerst het zelf geschoten wild wegspoelen met een potje koninklijk comazuipen.

bijtertje1001 | 25-12-07 | 20:01

Ik schat zo in dat die nu met haar dikke reet op 1 of ander Argentijns terrasje zit, want Pr. Pils en Maximaal Anaal zitten daar nu ook.
De "kerstboodschap" was al een tijdje geleden opgenomen.

Auke | 25-12-07 | 19:57

daar komt ze dan lekker laat mee.
Ze had dit jaren geleden moeten zeggen.

treser.info | 25-12-07 | 19:57

Bea is koningin der vaagheid. Beestje bij de naam noemen heeft ze nog nooit van gehoord. Waar is die VOC mentaliteit ........ toch?

doskabouter | 25-12-07 | 19:57

Oef!
Beatrix was ik helemaal vergeten een kerstkaart te sturen.
Zou ik er mee weg komen nog een 'beste wensen voor 2008' kaart te sturen of valt dat dan te veel op?

Blanchefort | 25-12-07 | 19:56

Gekwetste gevoelens moeten niet omslaan in wanhoop en agressie.,.
Vooropgesteld dat Trix de buiksprekerspop van links is, is dit niets minder dan een schuldbekentenis van links dat hun allochtone achterban over dermate lange tenen beschikt dat het trappen op die tenen wanhoop en agressie veroorzaakt. Dat kunnen we allemaal beamen.
De agressie van die groep veroorzaakt namelijk wanhoop bij autochtonen en die worden worden op hun beurt weer gekwetst door de langetenenknuffelaars.
Ze vraagt ook aan die langetenenknuffelaars wat toleranter te zijn voor hun eigen allochtone landgenoten. Die willen dat niet, dus Trix dekt zich nu in voor de komende ultime en finale regentenafgang en de nieuwe orde.
Heel verstandig van Trix, die speech.

The eimer | 25-12-07 | 19:55

Ik waardeer het wel dat Beatrix, onze Vorstin, pleit voor meer 'zin in gemeenschap'.
Want dat bedoelde ze natuurlijk.
Altijd gezeik met die Freud.

nattebever | 25-12-07 | 19:51

-weggejorist-

Lizzard | 25-12-07 | 19:51

@bottehond,
En Amalia, Analia en die andere trouwen met prinsen uit Marokko, Saoudi Arabieë .

fuckje | 25-12-07 | 19:50

~Johan 25-12-07 @ 19:39

Prins Pils bereidt zich er al op voor dat hij de eerste Kalief van Hollandistan wordt. Die oranjes maken keer op keer duidelijk waar ze staan. En dat is niet aan de kant van de Burger.

bottehond | 25-12-07 | 19:43

Op kerstnacht is het mis, is al jaren zo, maar jullie hierzo gaan per dag meer klinken als die azijnzeikers in de ouwe media.
Verder was gisteravond weer leuk in de Mozes & Aaron kerk, en op eerste kerstdag is natuurlijk iedereen in de Dominius kerk. Top dagen, kost geen cent [als je de vrijwillige collecte negeert] en levert veel mogelijkheden tot een vriendelijke woordenwisseling.

mokum | 25-12-07 | 19:43

Anaalfabeet 25-12-07 @ 19:33

Je doet hiermee Joop vd Wal, Klaas-jan de Jong, Ernst Zwartemaker, Ingrid de Vries, Jacqueline v Wanten, Peter Jongstra, Adam Mulder en Ellen vanden Burg
wel tekort.

azijnseikerT | 25-12-07 | 19:40

Ik heb mijn kerstboodschap zojuist doorgespoeld. Moest wel in 2 keer want het was een hele grote.

Fapdrol | 25-12-07 | 19:39

Hoe lang zou het nog duren voor al Oranje's paleizen door baardmannen worden bevolkt?

~Johan | 25-12-07 | 19:39

Hahaha, keigoed geschreven en bedacht, Mutsaerts.

bottehond | 25-12-07 | 19:37

@ Anaalfabeet 25-12-07 @ 19:33

U = uiterst politiek correct op deze kerstdag...

eeneind | 25-12-07 | 19:37

Wat zou er allemaal op het koninklijk kerstmenu staan vanaaf?
Ik wil toch weten, waarvoor ik betaal...
En zullen de conversaties sprankelend zijn?

Strotgrondel | 25-12-07 | 19:35

Ik denk dat Nederlanders ( en dan bedoel ik Piet Bakker, Kees van Veen, Saskia Dekker en Richard de Boer enzo mee ) meer dan genoeg verdraagzaam zijn. Daar kunnen veel andere mensen met een jong Nederlands paspoort een voorbeeld aan nemen.

Anaalfabeet | 25-12-07 | 19:33

Hopelijk luisteren de Saracenen naar de Majesteit!
*proest*

Dr. Faustus | 25-12-07 | 19:30

Combineer de grootste onbeschofte hufters van Europa met fundamentalistsche zandnegers en je krijgt Nederland. Als ik Bea was zou ik ergens anders solliciteren bijvoorbeeld Zwitserland.

oplichter | 25-12-07 | 19:26

-weggejorist-

Lizzard | 25-12-07 | 19:23

@fuckje 25-12-07 @ 19:19
Verdonk is subtiel, .... vanuit deze witte wereld.....

De God van Empel | 25-12-07 | 19:22

Misschien slim om deze babbel ook eens in het Arabirisch te vertalen?

ProW | 25-12-07 | 19:21

Er waren slechtw twee goeie Kerstboodschappen vandaag; de eerste toen mijn vriend het ontbijt op bed bracht, en later die van Rita Verdonk.
Bea is Bull.

fuckje | 25-12-07 | 19:19

Weet ze waarom mijn stekkies er zo slecht voorstaan, ze heeft immers groene vingers in de familie.

Multikuli | 25-12-07 | 19:17

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl