Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Piloten eisen ufo-erkenning van Bush

aawwheadcrab.jpgDit is geen grap! Een groep van voormalige piloten, legerleiders en ex-regeringsfunctionarissen eist dat president Bush eindelijk eens serieus onderzoek gaat doen naar ufo's. De groep houdt deze week een bijeenkomst in Washington. Het onderzoeken van buitenaardse wezens is een kwestie van nationale veiligheid. Zelfs een voormalig gouveneur en Belgische generaal hebben zich bij het clubje hemelstaarders aangesloten. Volgens de ervaringsdeskundigen is er een grote doofpotaffaire gaande waarbij het doel is om het domme volk dom te houden door ufo's af te doen als 'meteorieten of vliegtuigen'. De CIA, NSA, het leger, de FBI, de president en natuurlijk de media zitten allemaal in dit complot. Want wij -Groningen uitgezonderd- zijn gewoon nog niet klaar voor de komst van buitenaardsen. Check ook de persconferentie (voordat ie weggehaald wordt)

Reaguursels

Inloggen

De geluidssnelheid is geen fundamentele limiet en is dat ook nooit geweest. De lichtsnelheid is dat wel en zal dat ook altijd blijven. Je zou, theoretisch, de ruimte zelf moeten vervormen om deze limiet te omzeilen. Maw, je blijft zelf stilstaan en laat de ruimte voor je inkrimpen en de ruimte achter je uitzetten. Ja Trekkies, warpdrive!

Er zijn idd ontwikkeling op dat gebied. Maar alles wijst erop dat deze fenomenen zich alleen kunnen afspelen op kwantumschaal. Bovendien is een subatomair deeltje dat op 2 plaatsen tegelijk bestaat niet zo bijzonder. Het is al heel lang bekend dat interferentie van licht wordt veroorzaakt door fotonen die door 2 naast elkaar gelegen openingen tegelijk reizen.

Maar goed, laten we nu even aannemen dat er ergens aliens wonen die zo ver gevorderd zijn dat ze wel hele ruimteschepen door een wormhole kunnen pompen. Ze kunnen dus naar believen door het heelal reizen. Ze hebben een keus uit oneindig veel opties. Is het dan niet juist heel erg arrogant om te denken dat ze juist ons gaan bezoeken. Wij zijn toch slechts onderontwikkelde amoeben? Er zijn vast veel interessantere plekken om naar toe te gaan. Zoals ik eerder al aangaf; als ze ons zien denken ze: "Boring!"

1sokkie | 15-11-07 | 15:03

1sokkie 13-11-07 @ 15:33
Uitgesloten, de geluidsbarriere doorbreken, zei men. Snelheid van het licht is niet te doorbreken, zei Einstein. Is ook reeds gebeurd. Zij het dan op kwantumschaal.
Hawkins werkt momenteel aan een theorie die het mogenlijk maakt de wet van Einstein te omzeilen.
Gaat gewoon komen. Alles wat een mens wenst of bedenkt, is mogenlijk, op den duur.
En natuurlijk zijn we niet alleen in het universum. Denk bijvoorbeeld aan meerdere dimensies. Het is al bewezen dat bepaalde deeltjes op twee verschillende plaatsen zich kunnen bevinden op het zelfde tijdsstip. Dat de mens slechts hooguit vier dimensies kan bevatten?!
Of zoals Q zei, why must you think so linear, Jean Luc?

Zo jammer! | 14-11-07 | 10:50

November '45. Zooi ufoos in Conneticut. Later wordt GW geboren.
Kan geen toeval zijn
011010100010001110010010

osgn | 14-11-07 | 09:00

1sokkie 13-11-07 @ 15:34

1sokkie 13-11-07 @ 15:34

Hoezo.? andere kant v/d Melkweg.?


Dark side of the Moon.?
www.cyberspaceorbit.com/walkaboutmoon....

zie: diverse filmpjes

Seven of Nine | 13-11-07 | 20:54

"The chances of anything coming from mars are a million to one he said...
but still they come..."
- War of the Worlds

UFO's bestaan... het zijn UNIDENTIFIED FLYING OBJECTS! dus zolang je niet weer wat daar vliegt is het een UFO. Als het een buitenaards ruimteschip is IS HET GEEN UFO! Die helikoptert waar die F16's achteraan gingen was ook een UFO want hij had zich niet geidentificeerd.

Ik geloof dat er intelligent leven is, misschien zelfs op andere planeten in dit zonnestelsel. Op mars staan ruines en piramides, daar is mogelijk lang geleden een civilisatie geweest. Het is tijd voor mensen om eens wakker te worden en die stomme cover-ups laten verdwijnen.

trashmetalhead | 13-11-07 | 16:17

@22grafik
Als God alient heeft geschapen, heeft hij ook hun leefomgeving geschapen.
Dan was zondag dus geen rustdag, maar de dag waarop God vreemd ging met een ander zonnestelsel.
Nee, ik denk niet dat ze dat slikken.

Theo Maassen heeft overigens een mooie uitspraak betreffende het onderwerp;

Met buitenaards leven heb je twee mogelijkheden. Of het is er wel, of het is er niet. Als ze er niet zijn is het zonde van al dat geld.
Zijn ze er wel heb je nog steeds twee mogelijkheden; of ze zijn slimmer dan ons of ze zijn dommer dan ons.
Zijn ze dommer, wil ik er niks mee te maken hebben. Zijn ze slimmer, dan vinden zij ons eerder dan wij hun.

frickY | 13-11-07 | 16:17

als de mensheid al wilt koloniseren naar andere planeten, wat zou een miljard jaar oudere maatschappij doen die een wat betere omgevingsadaptievermogen heeft dan wij plompe waterzakken genaamd mensen?
Het is onzin om te denken dat wij de enigen zijn en dat ze niet af en toe die freakshow genaamd aarde bezoeken, gewoon puur voor de grap om in te loggen op gs om daar lauwe comments achter te laten... gewoon omdat het kan...

Abugreip | 13-11-07 | 16:08

Dat is nu het arrogantie van de mens... Wij denken te weten hoe alles werkt :)

Leopold | 13-11-07 | 16:00

:) WIJ, met ons superieure intellect, hebben idd vastegesteld dat er niets sneller kan het licht... Een aantal eeuwen geleden dachten we ook dat de aarde plat was. Omdat WIJ denken dat het niet kan hoeft het nog niet zo te zijn...

Leopold | 13-11-07 | 15:59

Leopold 13-11-07 @ 14:07

Wat wij minderwaardige amoebes wel weten; het heelal is best wel groot en de afstanden tussen de sterren zijn echt HUGE. Wat we ook weten- ik bedoel hier niet StarTrek weten, maar wetenschappelijk vastgesteld- is dat niks sneller kan dan het licht. Ook hyperintelligente aliens kunnen dat dus niet.
Leven op andere planeten? Vast en zeker! Intelleigent leven? Best mogelijk. Van de ene kant van de Melkweg naar de andere kant reizen:

UIT-GE-SLO-TEN.

1sokkie | 13-11-07 | 15:34

Leopold 13-11-07 @ 14:07

Wat wij minderwaardige amoebes wel weten; het heelal is best wel groot en de afstanden tussen de sterren zijn echt HUGE. Wat we ook weten- ik bedoel hier niet StarTrek weten, maar wetenschappelijk vastgesteld- is dat niks sneller kan dan het licht. Ook hyperintelligente aliens kunnen dat dus niet.
Leven op andere planeten? Vast en zeker! Intelleigent leven? Best mogelijk. Van de ene kant van de Melkweg naar de andere kant reizen:

UIT-GE-SLO-TEN.

1sokkie | 13-11-07 | 15:33

@Hoaxha:
Die linkie zal niet worden weggehaald...
Beter nog, op de CNN website staat het.
edition.cnn.com/video/#/video/bestoftv...
Deze linkie: Larry King Live opname betreffend dit.

Fascinerend, nonetheless.

Kazyumi | 13-11-07 | 14:42

@ 1sokkie:

Het is nog veel dommer om te denken dat wij zo superieur zijn met onze technologie. Dat die ons, op dit moment, nog niet in staat steld om verder te komen dan die paar km in de ruimte. Als wij het niet kunnen dan kan een ander dat ook niet. En als wij die "anderen" niet kunnen vinden dan kunnen "zij" dat ook niet... De mens weet helemaal niks van de ruimte. We weten niet eens wat er zich op de bodem van onze diepste zeeën bevindt, want daar kunnen we niet eens komen met onze superieure technologie. We doen alleen maar wat giswerk over de ruimte, berekenen de hoeveelheid sterren en denken te weten hoe groot en ver het allemaal wel niet is. De mens is niet meer dan een "amoebe" van het "organisme" dat wij de ruimte noemen.

Het is menselijk om te denken dat er maar 1 planeet bewoond is in het heelal en dat is een menselijke tekortkoming, wij zijn gewoon niet slimmer. De mens is niet meer dan een "amoebe" van het "organisme" dat wij de ruimte noemen... Cheers! :)

Leopold | 13-11-07 | 14:07

@rokershoest
Wat nu als ze ons willen beschermen?
Aarde is veel jonger dan de meeste delen van het universium als ufo's bestaan (in een oneindig groot universium moeten ze ook bestatan) is hun technologie veel veel verder.
Waarom denkt iedereen dat ufo's altijd kwaad willen doen?

Honkbal Pet | 13-11-07 | 13:59

ViciousDick 13-11-07 @ 10:38

De christenen en de Joden zouden het misschien zwaar krijgen, maar de moslims niet. Het schijnt, heb even niet zo gauw een koran bij me, dat er ergens staat dat Allah heerser is van alle werelden. En dat kan je weer zo ruim opvatten als je maar wil. Als de aliens nou eens even weg blijven tot we het probleemptje islam een beetje hebben opgelost ben ik gelukkig.

pieter bastard | 13-11-07 | 13:54

Zouden aliens rooibos thee lusten ?

krommeteen | 13-11-07 | 13:37

VOC-mentaliteit: inderdaad. Jouw mentaliteit loopt ernstig achter

thispissesmeoff | 13-11-07 | 13:31

Toch merkwaardig dat al die alien/UFO waarnemingen zich in de VS plaatsvinden. Zegt meer over de Amerikanen..

VOC-mentaliteit | 13-11-07 | 13:04

Nuke 'em!

Murdockyoufool | 13-11-07 | 12:53

Ontwaakt, schizofrenen der aarde!

Hommel | 13-11-07 | 12:41

*vraagt zich af of de nieuwe stagiare een alien is, weet wel dat het niet neuqbaar is met dat grote hoofd van der*

Burgerlijke ongehoor | 13-11-07 | 12:17

ze gaan wel lang mee, zo'n modelletje UFO. Ik denk dat de aliens ook nig niet klaar zijn voor een aflevering 'Pimp my UFO'

Patrick Zweedsey | 13-11-07 | 12:00

@ Yomanda,

Call me stupid.

azijnseikerT | 13-11-07 | 11:45

Waarom denkt iedereen meteen aan groene mannetjes?
Lichtbollen die neerdalen en weer er van door gaan zou toch veel simpeler een levensvorm kunnen zijn in de trant iets dierlijks.
Dieren zijn nieuwsgierig en vluchten weg als je er naar toe gaat.
Komt aardig overeen.
Misschien leven die levensvormen wel in onze stratosfeer of op de grens met de ruimte. Misschien zijn ze niet van een andere planeet, maar van de aarde zelf.
Vragen, vragen, vragen...

da wizard | 13-11-07 | 11:43

@ Yoman

Je kunt alleen in bezoekende aliens geloven als je totaal geen benul hebt van de enorme afstanden in het heelal. Sure, er zijn heel veel sterren in ons welkwegstelsel en er zijn meer welkwegstelsels dan dat er sterren zijn in onze melkweg zijn. En als slechts een fractie van al die sterren aardachtige planeten hebben, en als op slechts een fractie van die planeten leven bestaat, en als op slechts een fractie van die levende planeten intelligent leven bestaat, en als slechts een fractie daarvan in staat is om door de ruimte te reizen, en als slechts een fractie daarvan bij ons in de buurt komt....... Dan zien ze dit: en.wikipedia.org/wiki/Pale_Blue_Dot

En dan denken ze: "Boring!"

1sokkie | 13-11-07 | 11:43

Over de maanlanding gesproken... Ik las dat dat ook een hoax was en is gefilmd door Stanley Kubrick in de Zuid Westelijke woestijn van de Verenigde Staten. pwnd

Rovolucion | 13-11-07 | 11:38

Ik heb 2 jaar geleden een UFO gezien die razendsnel zigzagged door een helblauwe lucht ging. Vond het al zo vreemd dat piloten nooit wat zagen en dacht dat ik zelf schizofreen werd met waanbeelden. Nu blijkt dus dat piloten ze ook zien, pak van mn hart.

Rovolucion | 13-11-07 | 11:36

Het is juist dom om NIET in het bestaan van UFOs te geloven. Er zijn in het heelal meer sterren dan dat er zandkorrels op deze aarde zijn. DENK NA! DENK VOOR DE VERANDERING NOU EENS NA!!

Yoman | 13-11-07 | 11:32

In een toespraak van de president van de VS zei hij dat NASA er niet was om UFO's te bekijken maar om sneller dan de Russen een man op de maan te krijgen.

Zo jammer! | 13-11-07 | 11:29

In Grunn zijn UFO`s zeau 2007...

azijnseikerT | 13-11-07 | 11:26

Na een fles singel malt zie ik altijd aliens,

Burps

Veldwebel | 13-11-07 | 11:22

(bron: www.untoldmysteries.com) Sebastiano Musumeci stelde januari 2004 in het Europees Parlement een parlementaire vraag over het UFO-fenomeen: P-0189/04 van Sebastiano Musumeci (UEN) aan de commissie
(20 januari 2004)
Onderwerp: Oprichting van een gemeenschappelijke instantie voor de studie van onverklaarbare atmosferische fenomenen

[cut] De serieuze studie van deze fenomenen in kwestie door diverse Europese ruimtecentra en onderzoek-establishments vraagt om speciale aandacht van de Europese Commissie, omdat deze fenomenen niet binnen het bereik van de competentie van individuele lidstaten vallen.

In het licht van bovenstaande, zou de commissie het niet geschikt vinden om onderzoek en informatie naar onverklaarbare atmosferische fenomenen te promoten en coördineren, op een Europees niveau, waarbij het mogelijk deze verantwoordelijkheid kan toewijzen aan een gespecialiseerd en ervaren instantie zoals de SEPRA (Service d'Expertise des Phénomènes Rares Aérospatiaux) in Toulouse of de European Space Agency?"

Dit was niet de eerste keer dat het onderwerp binnen het Europees Parlement ter sprake werdgesteld. In de nasleep van de Belgische UFO-golf van 1989-91 werden er door parlementariërs Elio Di Rupo en Tullio Regge enkele vragen gesteld en voorstellen gedaan - met weinig succes."

Dezelfde Di Rupo die er nu wordt bijgehaald om een Belgische regering te vormen..

doedeljantje | 13-11-07 | 11:10

Calvin & Hobbs: "Sometimes I think the surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe is that none of it has tried to contact us.

doedeljantje | 13-11-07 | 11:06

The chances of anything coming from Mars are a million to one," he said. "The chances of anything coming from Mars are a million to one - but still they ...

SammyJankis | 13-11-07 | 11:03

Het schijnt dat de aliens ook een spoedberaad bijeen hebben geroepen om te beslissen of Bush wel echt bestaat.

M.A.H. | 13-11-07 | 11:02

Tjiezus mensen, en flikker es op met die fucking orbs! Dat zijn gewoon stofdeeltjes, vezels en/of fucking poepsplinters die het flitslicht van de camera reflecteren. Go make yourself useful, ya fucking retards! Film of fotografeer dan liever hoe je een broccoli goed kan snijden.

SammyJankis | 13-11-07 | 10:59

Mulder en Scully zijn toch al bezig met onderzoek ? Nee ff zonder dollen In de jaren 70 tijdens de Apollo maanmissies maakten astronauten ook meldeing van UFO's, die met hun mee vlogen in de ruimte. Daar is voor het publiek verder niets mee gedaan, maar ik geloof best, dat er onderzoek naar gedaan wordt. Wij worden gewoon dom gehouden door de overheden. Ws om panike te voorkomen.

krommeteen | 13-11-07 | 10:50

als ze komen en zijn sterker dan ons vallen we ze aan , als ze komen en ze zijn zwakker dan ons vallen we ze aan. We vallen ze hoe dan ook aan wat er ook gebeurt omdat dat is wat mensen doen, ies cultoer. die aliens begrijpen dat en hebben daar repestc voor daarom laten ze zich niet zien.

22grafik | 13-11-07 | 10:48

Waar rook is, is vuur.
Nooit toegeven, want dat zou funest zijn voor religie. En er zou paniek kunnen uitbreken in de wereld.

Zo jammer! | 13-11-07 | 10:47

@The Green*Machine 13-11-07 @ 10:18

Nee, niet gelezen.
Is het goed boek?

Ahum | 13-11-07 | 10:40

Denk niet dat Wilders gaat zeiken.Maar het CDA destemeer.Staat namelijk niet in dat pleuris boekie van ze dat er nog meer rond zwerven dan alleen die ruim 6 miljard sufferds.Godsdiensten over de hele wereld hebben wat uit te leggen.Alleen daarom al mogen ze van mij Zaterdag op de dam landen.

ViciousDick | 13-11-07 | 10:38

aliens is toch een compleet ander verhaal dan UFO's?

overVecht | 13-11-07 | 10:37

Erm... He GS : Het is '11001001' ... Check your references guys... ;)

TM | 13-11-07 | 10:25

Bestaan UFOs? Misschien. Technisch gezien is buitenaards leven zo goed als zeker. Iets met miljarden sterrenstelsels met ieder weer miljarden sterren en zo. Maar het gelul van complotters over UFOs met death rays en aliens die onze koeien neuken/onderzoeken en al 60 jaar lang zichzelf heel slecht verstoppen is dikke bullshit.
.
Leg dan maar eens uit; ze kunnen over lichtjaren reizen en de gehele wereld beinvloeden om mensen te laten denken dat ze niet bestaan, maar een willekeurige mongool uit Groningen met een 15 eurie Trust camera uit 2001 is ze te snel af. Hoe kan dat?

dlseth | 13-11-07 | 10:25

22grafik 13-11-07 @ 10:13
En op de achtste dag, gewoon omdat het kon, schiep God den Alien.

Sven31 | 13-11-07 | 10:20

@ Ahum 13-11-07 @ 09:42
Aha, jij hebt de Delta Deceptie gelezen. Wat goed! (Toch klinkt dat verhaal wel aannemelijk moet ik toegeven)

The Green*Machine | 13-11-07 | 10:18

@frickY 13-11-07 @ 09:36

waarom ontkracht het bestaan van aliens het bestaan van een god?, niet dat ik in god geloof maar ik bergijp het argument niet, god heeft dan toch ook gewoon die aliens gemaakt?

22grafik | 13-11-07 | 10:13

wij kunnen niet eens op een normale manier met buitenlanders omgaan die hier een beter leven willen hebben, laat staan dat we op een enigzins normale wijze om kunnen gaan met buitenaardsen.. of die hier nou een beter leven willen of niet, ik durf te wedden dat plofkop wilders alweer klaar staat: "dichtgooien die dampkring!!!"

dopiehopeloos | 13-11-07 | 10:12

hihi gebakken lucht onderzoeken,.. je kunt overal geld mee verdienen tegenwoordig

Alcoholic | 13-11-07 | 10:04

-weggejorist-

gnomidion | 13-11-07 | 10:04

Wat Mr. Krinkle zegt.

Verder overtuigen de reacties die hier staan dat we echt met een dom volk te maken hebben. Jullie zouden in grote paniek raken als blijkt dat ze wel bestaan. Ik beweer niks maar ik sluit ook niks uit. Het is erg hypocriet en dom om te denken dat wij de enige zijn in een oneindig heelal terwijl we op aarde nog regelmatig nieuw leven ontdekken.

Alias Bas | 13-11-07 | 10:00

Ja, er zitten aliens in Den Haag. Daar twijfelt toch niemand meer aan? Dus, wat is het nieuws?

Het CDA | 13-11-07 | 09:59

ed.. 13-11-07 @ 09:35
Mei-li phone home.

sjaakdeslinksesul | 13-11-07 | 09:54

We zitten wel erg vast in het idee dat - als er aliens zouden zijn - ze ons zouden willen aanvallen. Alsof de mensheid een oorlog met kikkers zou willen beginnen.
Er valt best iets voor te zeggen dat we worden 'waargenomen' door aliens - gewoon omdat er veel mensen zijn die zoiets ervaren. Ook mensen die er nooit in geloofden.

911 | 13-11-07 | 09:50

de poll van vandaag is verwarrend, ik geloof niet in ufo's maar wel in 1000101

The Nameless | 13-11-07 | 09:47

Ach ja, ufo's... hoe harder we erom lachen des te schokkender zal het zijn als blijkt dat ze bestaan. Ik zeg niet dat ze bestaan, maar waarom niet? Het is wel erg arrogant en letterlijk kortzichtig om hier op aarde naar verborgen dingen te zoeken terwijl de grootste bron van informatie te zien is als we omhoog kijken. Het 'oneindige' helal. Maar wel roepen dat daar niets is. Er nooit geweest zijn, maar het toch afdoen als onmogelijk. Da's pas dom.

Mr. Krinkle | 13-11-07 | 09:47

Als ik zo'n beetje om me heen kijk in de wereld vind ik het niet eens zo gek dat men van mening is dat deze wereld er niet aan toe is om contact met buitenaardsen te hebben .... en ik mag aannemen dat buitenaardsen er ook zo over denken. Laten we om te beginnen eerst maar eens zorgen dat het midden oosten qua niveau ook in de 21ste eeuw komt.

WillTRiker | 13-11-07 | 09:47

Ook in Nederland [url=http://www.dag.nl/Video/Artikelpagina-Video.htm?contentid=30469]is allang contact gelegd[/url].. Ze weten zelfs hoe ze eruit zien!

Wolk | 13-11-07 | 09:45

Die driehoekige UFO's zijn echt.
Het zijn geheime toestellen van de USA.
De USA zal niet zijn nieuwste wapens prijs geven.
Ze hebben bijv. allang high energy weapons die niet met conventionele munitie werken.

Ahum | 13-11-07 | 09:42

Het bestaan van buitenaards leven ontkracht het bestaan van een hogere God.
Vergeet dus maar dat Bush (of een willekeurige andere gelovige) ooit zal erkennen dat er leven buiten de aarde is.

frickY | 13-11-07 | 09:36

Yeeeehaaaw! Roswell revisited!

Biff Eagleburger | 13-11-07 | 09:35

@sjaak
Partij Van De Alienstonen?

ed.. | 13-11-07 | 09:35

Dit is gewoon een coverupp door Bush.
Ff de aandacht van irak en Afghanistan weg halen!

Honcho | 13-11-07 | 09:34

De Groningers zijn al voorbereid op contact met buitenaardse wezens omdat ze al eeuwenlang naast de Friezen wonen...

Patrick Bateman | 13-11-07 | 09:33

Ja nee, dat kunnen we net gebruiken, het stikt hier al van de buitenlanders en dan komen buitenaardsen ook nog eens een keer hier naartoe om onze banen afpakken. PvdA bedankt!

sjaakdeslinksesul | 13-11-07 | 09:32

Intelligent leven buiten deze planeet? Er is geeneens intelligent leven op déze planeet!

Tobus | 13-11-07 | 09:31

Ahaaa daarom is iran bezig met kernwapens, niet om Amerika te bombarderen maar als verdediging tegen de buitenaardse wezens. Allah zag het al komen...

poepkop | 13-11-07 | 09:31

Verdomme, dat E.T. hier in de keuken zit, heb ik jullie in vertrouwen verteld, stelletje kleaudtviolen!

Robin Hood | 13-11-07 | 09:30

This is no joke, mr. Bush! I flew in one of those UFO's after being kidnapped by some little green extraterrestrials a few years ago. It all happened in Tytsjerksteradiel, in the province of Lutjebroek in Brussels. Make no mistake!

Iets zegt me dat we binnenkort van het kabinet een Anti UFO-Tax over ons heen krijgen van tig-honderd € per burger, per jaar. Dit alles is natuurlijk geen geldklopperij maar uitsluitend om de nationale veiligheid te waarborgen.

zebikboss | 13-11-07 | 09:26

Als buitenaardsen (welke technologisch en intelligentie superieur zouden zijn aan die van ons) inderdaad kwaadaardig waren, was deze hele planeet al met de vloer gelijk gemaakt.

Eagle_Eye | 13-11-07 | 09:25

HennyHenny kom er maar in...

@WiN™ | 13-11-07 | 09:21

nee joh! dat was Rasmussen die aan het trainen was!

kontzweer | 13-11-07 | 09:21

Rare jongens, die Amerikanen.

Takenu | 13-11-07 | 09:17

ook dat nog. vijandige aliens.
verdrinken we niet, worden we niet onthoofd met kromzwaard, sterven we niet aan darmkanker, krijgen we een anal probe en kruipt er een alien uit je buik.

Robert Irving III | 13-11-07 | 09:17

@dikkevandaal: jij weet hoe het zit!! Prof. Wernher von Braun waarschuwde vlak voor zijn dood dat op enig moment de "buitenaardsen" zouden worden gebruikt als excuus voor het implementeren van een (technisch) totalitair regime, met als verhaal dat “zij” ons bedreigen en er verstrekkende maatregelen moeten worden genomen. Net als bij de Al-CAIda leugen dus.

thispissesmeoff | 13-11-07 | 09:16

Jaojao , in Grunn bliev'n wie ze zien vlieg'n.

fuckje | 13-11-07 | 09:16

Bush is zelf toch een ufo?

vannikname | 13-11-07 | 09:16

We blijven aluminium hoedjes vouwen op deze manier!

Neptukker | 13-11-07 | 09:14

Is hier ook niet een film van?

AllesIsZinloos | 13-11-07 | 09:13

Wat nou als ik zeg dat ik ECHT iets gezien heb, dfat weinig anders kon zijn dan een UFO?

*in een hoek wegduikt*

Dirk Teur | 13-11-07 | 09:12

Maar de grote vraag blijft; "wanneer vallen ze eindelijk eens aan?"
Hartstikke leuk dat ze steeds maar weer dezelfde rondjes vliegen maar echt opschieten doet het natuurlijk niet. Of zouden ze toch een beetje bang zijn voor ons?

rokershoest | 13-11-07 | 09:10

Wanneer gaan we Mars aanvallen?

I (8)You fokker | 13-11-07 | 09:09

Daar zal Dr Who niet blij mee zijn

Klukkluk | 13-11-07 | 09:07

En Robbert vd Broeke zal een powerpoint-presentatie houden over zijn anal probe.

sjaakdeslinksesul | 13-11-07 | 09:07

Goed idee, laat Bush maar lekker fulltime op aliens jagen. Misschien hebben we dan minder last van die jongen.

DatDus | 13-11-07 | 09:06

Aaah, we hebben weer een nieuwe vijand nodig. Zoals eerder al voorspeld in de '60s door een of andere dude. Eerst de russen als vijand, dan de moslims en daarna de buitenaardsen (handig om je raketschild te verantwoorden?)

De dikke vandaal | 13-11-07 | 09:05

Piloten in questie onmiddelijk op grond van S5 afkeuren en opsluiten...

Gifkikker | 13-11-07 | 09:03

Oh wat mis ik Gizmo.

Stijlicoon | 13-11-07 | 09:02

tja, bush ziet ze sowieso vliegen.

N=1 | 13-11-07 | 09:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken