Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Rotterdamse rapster redt dodencelneger

Nog steeds levenslang maar ook een langer levenVictory voor Roffadamse rapster Jav’Lin! Ze heeft een gestreden en gewonnen. Mede door haar inzet is Kenneth Foster op het nippertje aan de dood ontsnapt. Een paar uur voor het toedienen van de dodelijke injectiespuit is het doodvonnis omgezet naar levenslang. De gouverneur kon de tenenkrommende muziekvideo niet meer aanzien en is gezwicht. Wat heeft meneer Foster dan op zijn kerfstok? Hij zit vast voor medeplichtigheid aan moord. Want hij was de chauffeur die de moordenaar naar plaats delict bracht. Doodstraf voor dit vergrijp druiste in tegen het rechtsgevoel van de Roffadamse Jav’Lin en ze is gaan strijden voor het leven van Kenneth. In haar lobby heeft ze aartsbischop Desmond Tutu en oud president Jimmy Carter betrokken. En het heeft geholpen. Ondanks de heftige tegenlobby die Kenneth nog immer dood wil.

Reaguursels

Inloggen

Dat Daily nigger blog heeft weer een hoog vaagheidsgehalte... sukkels

spoednik | 07-09-07 | 04:07

Goede zaak dat deze man gered is. Als het waar is wat op de site van deze dame staat, dan is hier nog steeds sprake van een rechterlijke dwaling.

Fred V | 06-09-07 | 21:35

ooh.. leuk nieuws weer..
slechte rap... Als dat soort mensen voor je opstaan en rappen... dan verdien je gewoon nog 40 jaar de cel in te gaan ipv uit je leiden verlost te zijn..

Maaaas | 06-09-07 | 17:41

Nou leuk getrouwd met een kerel die levenslang heeft. Net zo gestoord als die dikke koe van Richard Ramirez.

Nifelheim | 06-09-07 | 11:01

jammer hoor. kenny had gewoon een baan moeten zoeken.

Demonische Eend | 06-09-07 | 10:21

Ik weet niet of je gelukkig bent met levenslang, dan maar een spuitje.

krommeteen | 06-09-07 | 08:56

Lol @ thedailynigger... ben blij dat ik nog niet op mijn werk zit en er op klik...

kolojoeris | 06-09-07 | 07:17

Veroordeelden mag je niet onmenselijk lang op de executie laten wachten. Omzetten naar levenslang is belachelijk en de mensen die zich hiervoor inzetten zouden veroordeeld moeten worden wegens tegenwerking van de rechtsstaat,

uncleben | 06-09-07 | 01:02

Respect Jav'lin

pimpalicious | 06-09-07 | 00:48

da wizard 05-09-07 @ 12:38
verkoop die prietpraat maar aan de familie van het slachtoffer, kijk de doodstraf is ronduit fout, maar mensen overvallen is helemaal fout en ze doodschieten is... nou ja je snapt hem. deze "inmate-fucker" doet dit gewoon voor haar street-credibility en idd die mede-moordenaar maag verflepsen in een kleine cel totdat hij een grijze baard heeft en tot een of andere vreedzame religie bekeerd is.

irritatione | 06-09-07 | 00:08

@Aardt,

"Dan hang je je zelf toch gewoon op ofzo?". ...... Het gemak waarmeer jij het voorgaande neertypt, geeft mij bange vermoedens.
Gast: ... suicide = not right!

Boellie | 05-09-07 | 23:20

het argument dat de doostraf in sommige gevallen humaner is dan levenslang , dus beter voor de persoon, is totale onzin. als je levenslang hebt, en je hebt er geen zin in, dan hang je jezelf toch gewoon op ofzo?

aardt | 05-09-07 | 22:09

Domme doos.... beetje intressant doen voor een neger die je niet kent.... ga es deaud

Jan Gordelroos | 05-09-07 | 21:54

Het is en blijft een bananenrepubliek, dat USofA, dat wil nu al een chauffeur van een persoon die een misdaad pleegt vermoorden, uiteraard alleen als hij zwart is....

bubkanl | 05-09-07 | 21:48

Gaat toch even beseffen dat de doodstraf an sich geen straf kan zijn.Dood is toch dood en dan besef je menselijker wijs toch niet meer dat je voor je daden aan het boeten bent? Straffen betekent veel meer dat je de gestrafte zijn straf bewust laat ondergaan.Diegene die de trekker overgehaald heeft is door het Texaans rechtssyteem reeds koud gemaakt.Weg straf! (hier op aarde dan).Op de dag des oordeels komt meneer zijn zaak weer voor heur.Maar goed dat willen jullie weer niet horen.

Vraag ik aan de rechtsgeaarde haatdragende reaguurder of die ouders van die "baksteengooiende viaduct jongens", bij het plegen van moord door hun jongeman plaatsvervangend gestraft moeten worden?

Boellie | 05-09-07 | 19:59

@G-unite
Sorry!!!

jugendstil | 05-09-07 | 16:46

Als Kenneth het nu niet heeft gedaan dan haalt ie in de toekomst wel de trekkert een keer over. Op de stoel met die gast en snel.

Dr R. Clavan | 05-09-07 | 16:42

@FYALL 05-09-07 @ 15:56
Mental Ali had een opmerking, waarin de termen bevalling, moeder en kutleven in voorkwamen, die ik van (hulp)Joris niet mag herhalen, en die verhaspelde hij ook nog eens zo dat het leek of je een medisch wonder was.
Ik heb nl. nog nooit meegemaakt dat iemand voor z'n geboorte al kon typen.
-edit *beledigd* -

jugendstil | 05-09-07 | 16:13

Ali, probeer eens volwassen te doen, nogmaals als je zelf kwetsende opmerkingen wil plaatsen heb dan ook de ballen om een om opmerking tegen jou te verdragen.

FYALL | 05-09-07 | 16:07

Ik weet niet wat er meer disturbing is, dit nieuws of het feit dat er mensen zijn die alles wat het getectyleerde deel van de wereldbevolking dagelijks doet belangrijk genoeg acht om neer te pennen op thedailynigger.com

Andriesch Knevelmans | 05-09-07 | 16:06

-weggejorist-

Ali Mentasie | 05-09-07 | 16:01

Nee, heb ik helaas niet gelezen, moest tussen door nog even werken.

FYALL | 05-09-07 | 15:56

@FYALL 05-09-07 @ 15:35
Is helaas wel gebeurt, je hebt Mental Ali's post 05-09-07 @ 15:17 niet gelezen voor G-unite?

jugendstil | 05-09-07 | 15:46

typisch ali... echt niets doen.

jugenstil: liever dat dan de baby weggooien en jou bewaren

FYALL | 05-09-07 | 15:35

En hij dan? Hij begon.. Ik deed niks. Echt

Ali Mentasie | 05-09-07 | 15:24

@FYALL
Is het waar? moet je moeder nog bevallen van jou?

jugendstil | 05-09-07 | 15:23

Doe eens liev Ali .

G-unite | 05-09-07 | 15:23

-weggejorist-

Ali Mentasie | 05-09-07 | 15:17

@Ali Mentasie 05-09-07 @ 14:53
Dit doet me denken aan die mensen die schreeuwen dat ze liever 12 onschuldigen in de bak zien dan dat 1 schuldige vrij rondloopt, onderwijl vergetend dat als er 12 onschuldigen vastzitten er ook ergens 12 schuldigen vrij rondwandelen.

jugendstil | 05-09-07 | 15:10

Ali Mentasie 05-09-07 @ 14:10

nu wordt de homofiele racist persoonlijk. Op je te kleine pikje getrapt. Zoals jij het schreef is iedere neger in jou ogen cirimineel. Als je dat soort zaken durft te schrijven moet je ook commentaar kunnen verdragen. En als je bijles in spelling wilt ben je van harte welkom.

FYALL | 05-09-07 | 15:05

-edit 05-09-07 @ 14:51
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Zie mij niet als linkse softie want ook ik heb dezelfde geweldadige en wraakzuchtige gevoelens als een ieder, maar het kan inderdaad vroeg of laat iedereen overkomen qed. Onderschat het niet. Vandaag is het Louwes, morgen zit jij, je broer of je beste vriend er.

Bigi Bana Boy | 05-09-07 | 15:03

Ali Mentasie 05-09-07 @ 14:53
Je zal zelf maar degene zijn die de prijs mag betalen.
Laat ik je dit zeggen, ik heb in mijn omgeving wel eens een moord mogen meemaken (weliswaar een ietwat verre vriendin, maar toch) en omdat het een tijd duurde voor het opgelost werd (het werd uiteindelijk zelfs pas door een coldcase team opgelost) liep de spanning in haar omgeving toch behoorrijk op. Juist omdat iedereen door de politie op een bepaald moment onvermijdelijk als potentieele dader werd gezien (denk bijv aan de zaak Vaatstra). Begrijpelijk want die mensen doen er alles aan om een zaak op te lossen en houden daardoor alle opties open, hoe onwaarschijnlijk ook.
Laat ik je vertellen dat je dan hoopt dat het rechtssysteem goed werkt en dat iedereen zijn werk goed doet.

Bigi Bana Boy | 05-09-07 | 15:00

Bigi bana boy:
Ik draaide alleen jouw zin om om te laten zien hoe belachelijk het is om te zeggen dat we een prijs moeten betalen en dat dat acceptabel zou zijn..
Zo, en nu weer ant werk.. Doewie!

Ali Mentasie | 05-09-07 | 14:58

@Ali Mentasie 05-09-07 @ 14:49
Het strafrecht is er om de samenleving te beschermen niet niet alleen om het individu te beschermen of als genoegdoening voor de daad te fungeren. Velen denken dat, maar het ligt iets genuanceerder.
.
Natuurlijk: je kunt slachtoffers en nabestaanden van zeer ernsige miasdrijven nauwelijks uitleggen dat een verdachte in een beschaafde samenleving ook rechten heeft. Begrijpelijk dat men daarvoor weinig begrip op kan brengen. Maar om die reden moet je als land nooit je beschaving opgeven. Anders gaan we weer een paar eeuwen terug in de tijd.

-edit | 05-09-07 | 14:58

Ik heb zelfs met judge Keller gebeld, at the court of appeal, maar daar hoor je niemand over!!!!
Hoeft ook niet trouwens, tis goed zp... :-)

Proficiat Jav'lin.... keep up the good work....

LuftBalloon | 05-09-07 | 14:58

Kan Kenneth zich de rest van zijn leven laten buttfucken door Bubba. Had ik voor die prik gekozen.

Kingeef1975 | 05-09-07 | 14:55

Ali Mentasie 05-09-07 @ 14:49
Ik ken je argumentatie wel want die gebruikt iedereen die voor de doodstraf pleit. Sterker nog, en lees dit alsjeblieft goed voor ik weer van dingen beschuldigd wordt die ik niet vind, ik voel dat zelf ook zo.
Blijft alleen een feit dat de doodstraf onherroepelijk is.
Bovendien vergeet je dat daders ook iemands kind zijn en dat als jouw kind te onrechte op de elektrische stoel gebakken wordt dat ook een gruwelijke ervaring is. Een strafprocess is en blijft mensenwerk en mensen maken fouten. Ik begrijp niet dat je kunt zeggen dat het voor een ten onrechte veroordeelde een lichtere prijs is^.

Bigi Bana Boy | 05-09-07 | 14:55

Bigi bana: Het systeem is niet waterdicht maar dat is de prijs die sommigen moeten betalen voor onze maatschappij, tog?

Ali Mentasie | 05-09-07 | 14:53

Bigi Bana Boy 05-09-07 @ 14:44
Hear hear!
Vergeet niet: iedereen staat al met 1 voet in de bak, al besef je het (gelukkig) niet. Het kan je zomaar ineens overkomen dat je door samenloop van omstandigheden verdacht wordt van een misdrijf. En dan ben je blij dat er een advocaat is die een fatsoenlijke rechtsgang bewaakt. Het is makkelijker een individu te slopen dan de waarheid te achterhalen. Voor dat laatste is een goede verdediging een zeer noodzakelijk instrument.

-edit | 05-09-07 | 14:51

Ali Mentasie 05-09-07 @ 14:41
En ik snap niet wat het al dan niet neger zijn met mijn betoog te maken heeft. Lijkt mij totaal irrelevant. wat Louwes betreft bedoel ik alleen te zeggen dat die zaak heel veel vragen en verwarring heeft opgeroepen en dat je geen mensen moet ombrengen als je niet voor de volle 100% zeker bent dat iemand echt iets gedaan heeft. En nogmaals het blijkt dat er toch regelmatig mensen ten onrechte worden veroordeeld.

Bigi Bana Boy | 05-09-07 | 14:50

Onzin bigi bana, ga dat eens uitleggen aan mensen waarvan hun kind is vermoord door een te vroeg vrijgelaten psychopaat. Hun prijs was veel hoger.

Ali Mentasie | 05-09-07 | 14:49

@DT71 05-09-07 @ 14:31
Efficienter alleen wanneer je zoals in Irak de executie binnen 30 dagen na hoger beroep uitvoert. Bechaefder? Persoonlijk vind ik iemand om het leven brengen niet getuigen van beschaving. Zeker niet voor een overheid. Het levenslang opsluiten daarentegen is gewoon noodzakelijk voor types van Mohamed B en zou voor Volkert v/d G ook geen verkeerde optie zijn geweest

-edit | 05-09-07 | 14:47

Ik heb een broertje deaud aan strafpleiters maar die verder erg enge Inez Weski had wél een punt toen ze zei dat de gemiddelde persoon wél een ander (in dit geval criminelen) een keiharde behandeling en straf toewenst maar dat het ineens heel anders ligt als ze zelf of mensen in hun naaste kring van iets ernstigs verdacht worden. Dan liggen de zaken ineens heel anders uiteraard. De kern van het hele verhaal rond het verdedigen van verdachten is om individuen te beschermen tegen willekeur van de staat.
Ik vond het ook moeilijk te accepteren en had ook altijd de tyfus aan de Weski's, Mosko's, Doedensens, en Hammersteinen van deze wereld maar ze had wel gelijk. Het is de prijs die we betalen voor een rechtvaardige maatschappij.

Bigi Bana Boy | 05-09-07 | 14:44

"De zaak Louwes"?? Dat was geen neger hoor (maar wél schuldig dus wat is je punt?)

Ali Mentasie | 05-09-07 | 14:41

Je zult maar ten onrechte geexcuteerd worden. Ik begrijp de sentimenten die voor de doodstraf spreken heel goed maar de praktijk wijst uit dat het nogal eens gebeurd dat mensen achteraf niet schuldig bleken te zijn. Niets lijkt mij erger dan ter dood gebracht te worden in de wetenschap dat je helemaal niks gedaan hebt. Om die, en alleen om die, reden is de doodstraf geen goed idee. Omdat je dat soor fouten nooit kunt terug draaien. Ik heb de cijfers niet paraat maar weet dat het toch nog regelmatig gebeurd. Trouwens kijk eens dicht bij huis in de zaak Louwes.

Bigi Bana Boy | 05-09-07 | 14:38

rap-aille

wijsvinger | 05-09-07 | 14:36

Doodstraf gaat hier een tikkeltje ver.

Maar lijfstraffen, dat zou nog eens wat zijn, Gewoon 30 keer de zweep over de negert -Uiteraard live te volgen op TV- en daarna 18 jaar celsraf ofzo...

Misschien levert dat nog geld op, want adverteerders staan te springen voor zo'n sensatieshow.

Stinkbeer | 05-09-07 | 14:34

@-edit;
Sorry. Was te snel. Je kunt je ook afvragen of het beschaafd is zo iemand zonder uitzicht op vrijlating te laten creperen. Spuitje is dan toch efficiënter en beschaefder.

Rest In Privacy | 05-09-07 | 14:31

oh wat wordt de wereld er weer mooier op. NOT!

Patrick Zweedsey | 05-09-07 | 14:25

als of we mensen tekort komen... zucht..

Mr MoFo | 05-09-07 | 14:24

@DT71 05-09-07 @ 14:14
Je vergeet erbij te citeren wat ik direct achter deze zin schreef: "althans niet als hoofddoel". Het speelt inderdaad een rol, maar is niet de hoofdzaak. In ieder geval niet in ons land.
.
Ik begrijp helemaal dat je dit soort lui een spuitje wil geven. Af en toe denk ik dat ook wel eens. Ik blijf erbij: een beschaafd land houdt zich verre van dit soort praktijken. Oog om oog is zooo 1756.

-edit | 05-09-07 | 14:24

@Reinaert 05-09-07 @ 14:12
Ik begrijp jouw standpunt. Je hebt het over moord, want dat is met voorbedachte rade en daardoor willens en wetens, na rijp beraad een leven ontnemen. Het probleem is altijd een overduidelijke bewijslast. Zonder overduidelijke bewijstlast zou niemand veroordeeld kunnen worden. Immers: het moet wettelijk en overtuigend bewezen worden. Denk er eens over na: met deze definitie zou een Ernst Louwers en een Lucia de B in de dodencel kunnen zitten, want hun vermeende daden zijn wettelijk en overtuigend bewezen geacht.
.
Hoe bewijs je dat een daad heel gericht is begaan? Dat kan meestal maar op 1 manier: in de psyche van de dader kruipen, want hij/zij is de enige die weet of hij/zij het in alle bewustheid en gerichtheid heeft uitgevoerd. Vandaar ook altijd die psychologen als getuige-deskundige bij rechtzaken. En dat is oh zo vatbaar voor fouten, hebben we meer dan eens mogen ervaren.

-edit | 05-09-07 | 14:20

@-edit:
"Het strafrecht is er niet om de wraakgevoelens van het slachtoffer en directe omgeving te bevredigen. "
-
Dat is niet waar. Dat is wel degelijk (of zou dat formeel moeten zijn) een onderdeel in ons rechtssysteem. Genoegdoening voor het slachtoffer heet dat.
-
Doodstraf is een prima straf voor op heterdaad betrapte (meervoudige) moordenaars en kinderverkrachters. Een Volkert van der Graaf bijvoorbeeld die met voorbedachte rade een politicus om zeep helpt, op heterdaad wordt betrapt met een 'smoking gun' en zelfs geen berouw toont terwijl het hele land in rep en roer is en hij de democratie een zware onomkeerbare dreun heeft verkocht, zou de samenleving niet verder op kosten moeten kunnen jagen. Spuitje, klaar. Weg met dat soort rommel.
-
In het geval van deze negert ben ik het volledig met je eens; volkomen van de zotte om zo iemand de doodstraf te geven.

Rest In Privacy | 05-09-07 | 14:14

In mijn ogen is er nog wel een verschil tussen het daadwerkelijk overhalen van de trekker en het besturen van een auto. Dat hij gevangenis straf verdient mag duidelijk zijn, maar de doodstraf is een beetje overtrokken.
Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik niet weet wat beter is, 80 jaar in een cel zitten of gewoon dood zijn, denk dat ik dan toch voor het laatste zou kiezen.

Vreemd is wel in de VS de strafmaat: een overvaller heeft recentelijk voor iedere dollar die hij gestolen had 1 jaar cel gehad. Eindoordeel: 75 jaar cel.

In contrast: Scooter Libby, deel van het complot om een CIA agent te verraden, heeft een pardon gekregen van Bush.
Op het plegen van landverraad (en dat is het) kan ook de doodstraf staan.

Je kunt niet zeggen dat in de VS de rechtspraak voor iedereen gelijk is.

mambo43 | 05-09-07 | 14:14

@-edit 05-09-07 @ 13:54:
Ik heb bewust niet over vaders van verkrachte dochters en dergelijke. Dergelijke daders moet je weliswaar ook hard aanpakken maar dat is toch een heel andere tak van sport, tenzij het recidivisten zijn, dan ga je weer richting "three strikes - out!".
-
Doodstraf is voor mij iets wat zou mogen gelden voor mensen die willens en wetens andermans leven nemen. Die hun daad dus heel gericht begaan. En waarbij de bewijslast overduidelijk is.

Reinaert | 05-09-07 | 14:12

FYALL
Jij moet eerst leren lezen, dan leren spellen en kom dan nog eens terug dan begrijpen we elkaar misschien

Ali Mentasie | 05-09-07 | 14:10

@Jo de Jong 05-09-07 @ 13:36
Precies. Hij is medeplichtig en daarvoor terecht veroordeeld. Geen problemen mee. Het is de strafoplegging die niet klopt.

-edit | 05-09-07 | 14:04

@ Superior Bastard 05-09-07 @ 14:01

Het moet natuurlijk LOL zijn Lu.

Superior Bastard | 05-09-07 | 14:02

LO@Pippo van Eenennaam 05-09-07 @ 13:02

Superior Bastard | 05-09-07 | 14:01

Ja niet iedere crimineel is een neger hoor
Ali Mentasie 05-09-07 @ 13:26

Je wilt zelf geen homo genoemd worden maar je hebt wel een deregelijke mening over de gekleurde medemens? Jou homo noemen is een beledeging voor de homo's

FYALL | 05-09-07 | 13:58

@Lupus 05-09-07 @ 13:36
Gevalletje medeplegen, dat je hier omschrijft. Onze Brotha was medeplichtig (tenminste als het hoernaille de juiste terminologie hanteert, want dat wiler nogal eens aan schorten)

-edit | 05-09-07 | 13:58

Doodstraf in US is duurder dan iemand opsluiten voor ze leven (ze zitten gemiddeld 20 jaar op de dodenrij, waarvan ze 19 jaar aan het procederen zijn). Deze gast was niet de moordenaar, maar de medeplichtig. De moordenaar heeft al een tuintje op de buik. Doodstraf voor medeplichtige is bizar <-- Mening natuurlijk

Occam | 05-09-07 | 13:58

@Reinaert 05-09-07 @ 13:18
Zeker mag er over de doodstraf gediscusieerd worden. Ik kan mij heel goed indenken dat je als vader van een verkrachtte dochter de doodstraf wenst voor de dader. In zijn schoenen zou ik waarschijnlijk hetzelfde denken. Het strafrecht is er niet om de wraakgevoelens van het slachtoffer en directe omgeving te bevredigen. Althans niet als hoofddoel. Het strafrecht is er deels als wraak van de samenleving (en dus niet het individu) voor de gepleegde daad, deels af afschrikking, deels om de samenleving te beschermen tegen gevaarlijke jujetten en deels als heropvoeding. Dat het niet in alle opzichten even succesvol is (overal ter wereld, trouwens) moge duidelijk zijn. Er worden fouten gemaakt, soms door mensen ten onrechte vrij te laten en soms door mensen ten onrechte te veroordelen. Dat valt nooit uit te sluiten; het is immers mensenwerk.
.
Het opleggen van de ultieme straf doe je in mijn beleving niet als beschaafd land. Een beschaafd land gaat anders om met zijn criminelen. Simpelweg omdat het niet goed is iemand te doden. En omdat het strafrecht vatbaar is voor fouten. Een ernstiger fout dan iemand ten onrechte executeren kan je niet maken. Daarvoor is geen excuus te verzinnen. Althans, zo denk ik er over. Ik heb overigens begrip voor mensen die daar anders over denken. Dit verhaal kent nou eenmaal geen ultieme waarheid.
.
Over het kostenplaatje doodstraf vs levenslang zijn de meningen verdeeld. Er zijn calculaties die aantonen dat de doodstraf een stuk duurder uitvalt in vergelijking met een levenslang gestrafte. Maar ook weer die het tegendeel beweren. Lijkt me geen argument.
.
DeDerdeKamer 05-09-07 @ 13:15
Ik onderschat zijn aandeel zeker niet. Meneer is medeplichtig aan een zeer ernstig misdrijf en dient daarvoor een zware straf te krijgen. Helemaal mee eens.

-edit | 05-09-07 | 13:54

The Daily Nigger - Victims of the World Unite!
Aldus de website van de laaste link...

4LXS | 05-09-07 | 13:50

@arty:

Wil je ruilen, ik niet laat iemand anders haar maar volpoffen.
.
punt 2: nou ken ik de geruchten over het stootmateriaal van negerts, maar door zo'n glazeplaat lijkt me wel heel bijzonder.

*loopt naar het raam met zijn broek op zijn knienen

je weet het | 05-09-07 | 13:49

kentika 05-09-07 @ 13:22
Hehe das een hele linke inderdaad! ;)

Pannie | 05-09-07 | 13:47

Dom wijf wordt geil van crimineel, what else is new... wij begrijpen er niks van want hij is van binnen zo lief. Ondertussen is er wel iemand dood die wel iets had kunnen bijdragen aan de wereld.

alpha_mannetje | 05-09-07 | 13:45

gewoon heel snel die spuit in zijn arm rammen,zijn we er meteen vanaf.

apie000 | 05-09-07 | 13:42

@StijlvolRechts 05-09-07 @ 12:48: leg me eens uit wat aan dat spuitje rechtvaardig is? Is toch ook gewoon moord met een mooi verhaal er om heen om het goed te praten?

synchronicity | 05-09-07 | 13:41

Die knaap kan nu wel de komende 40 jaar dat rapsletje doppen.

Arty | 05-09-07 | 13:40

@Reinaert Tuurlijk. Maar onze brotha in tha U.S of A... wist natuurlijk van nada noppes niks.

Zou ik ook zeggen.."Ehm.. Agent, Hij had wel een bobbel in zijn broek, maar ik wist niet dat die kon doden... duhhhh"

Thalassa | 05-09-07 | 13:37

@Reinaert 05-09-07 @ 13:30
En als je dan die grote jongens executeert, doe het dan op de russische manier.
Letterlijk 'het hoekje om', veel humaner, geeft wel iets meer rotzooi, dat dan weer wel.

jugendstil | 05-09-07 | 13:37

of the tramplin' at the zoo

Hänsl | 05-09-07 | 13:37

Wel gezegd moet worden dat medeplichtigheid wat anders is dan medeplegen. Medeplichtigheid is hulp verlenen bij het plegen van een misdrijf maar geen aandeel hebben in de daadwerkelijk uitvoering. Medeplegen is actief deelnemen en dat actief deelnemen kan op verschillende manieren worden uitgelegd. Voorbeeldje uit de Nederlandse rechtsspraak: Drie jongens besluiten een ouder echtpaar waar één van de jongens wel eens komt te beroven. In huis besluiten ze dat ze geen getuigen willen en trekken een mes. De jongen die daar wel eens kwam wilde niet meedoen en vertrok. Later kwamen de drie weer bij elkaar en verdeelden de buit. Alle drie opgepakt en alle drie voor het doden veroordeeld; non-distantie heet dat. Lijkt me hier ook een geval van non-distantie dus zo vreemd is het vonnis niet.

Lupus | 05-09-07 | 13:36

@ -edit 05-09-07 @ 13:11
Alleen het feit al dat hij weet had van de moord maakt hem medeplichtig en dus ook medeschuldig, wat mij betreft hoor, ik snap jouw visie zonder meer, en het is maar goed dat ik geen rechter ben, want het zal je baan maar wezen...

Jo de Jong | 05-09-07 | 13:36

@ Gewoon_Normaal 05-09-07 @ 13:25

Das gewoon status in ganster rap land. Die doos kan nu roepen dat haar man op deathrow zat of life uitzit in de us of a. En dan doen al die andere gangster rapperts van Sssooooooowwhey das vet tranga je weet toch...

StijlvolRechts | 05-09-07 | 13:36

Wow, die tegenlobby is zo niet typerend voor the typical Southman.
My eyes have seen the glory..............

Pablo's ijscocar | 05-09-07 | 13:36

@ Willie vd Decken -> 13:25

Tenslotte heeft de doodstraf ook financiële voordelen. Het voltrekken van een doodstraf kost ongeveer $ 350,-. Maar een gevangenisstraf voor een zware delinquent kost ongeveer 2 ton per jaar. Bij 20 jaar komt dit dus al neer op 4 miljoen. Dat geld is wel beter te besteden.

st_joris | 05-09-07 | 13:34

Mooie pr-stunt, dat zeker. Levert weer een boel goede publiciteit op, en dat zal de verkoop van haar hersenloze bagger alleen maar opstuwen. Of dacht iemand hier soms dat deze rapster echt zo begaan is met het lot van deze crimineel? Yeah, right... Even terzijde: 'rapmuziek' is een contradictio in terminis.

indogirl | 05-09-07 | 13:34

@Thalassa 05-09-07 @ 13:30:
Als je iemand vervoert waarvan je vooraf weet dat 'ie een moord gaat plegen dan ben je medeplichtig. Let op het nuanceverschil.
-
En op die manier medeplichtig zijn is IMHO strafbaar, laat daar geen misverstand over bestaan, maar de doodstraf is echt overkill (sic!).

Reinaert | 05-09-07 | 13:33

En noem mij geen racist, homo

Ali Mentasie | 05-09-07 | 13:33

@dragonfly
Neem mij half serieus, da's genoeg
Ben overigens zeker voorstander van de doodstraf in speciale gevallen, alleen al voor de afschrikkende werking ervan.
Zeker belangrijk in deze tijd van open grenzen waarin criminelen de voorkeur geven aan landen waar slap beleid wordt gevoerd zoals hier.

Ali Mentasie | 05-09-07 | 13:31

Ze is wel beter te verstaan dan alle andere Rap negerts.
Zou ze ook gaan zingen voor Patrick Kluivert als hij toch was beschuldigd voor verkrachting van een blank meisje?

Haar Hyves muziekje is best goed.

En toch. Als je een moordenaar vervoert, dan ben je medeplichtig, klaar uit.

Thalassa | 05-09-07 | 13:30

dragonfly 05-09-07 @ 13:29
joh! een racist? op GS??

kentika | 05-09-07 | 13:30

@jugendstil 05-09-07 @ 13:26:
Daar heb je een punt, toegegeven.
-
Al denk ik dat ook nu (in ons huidige rechtssysteem) eventuele getuigen al niet echt een hoge levensverwachting hebben,
-
Let wel: ik praat over de echte grote jongens, niet over gelegenheidscriminelen.

Reinaert | 05-09-07 | 13:30

@ Jo de Jong 05-09-07 @ 12:55
Vroeg ik me gister ook al af. Een topic begint eigenlijk pas als Teen heeft gereaguurd...

Pippo van Eenennaam | 05-09-07 | 13:30

@ali mentasie: volgens mij ben je best wel een vieze rasict!!!

dragonfly | 05-09-07 | 13:29

@FYALL
Ja niet iedere crimineel is een neger hoor

Ali Mentasie | 05-09-07 | 13:26

@Reinaert 05-09-07 @ 13:18
Dan is menig getuige bij een uit de land lopende overval zijn leven ook niet meer zeker.
Als je nl. toch al tegen de doodstraf aankijkt is het wel zo handig evt. getuigen ook maar even op te ruimen.

jugendstil | 05-09-07 | 13:26

Ach, hou toch eens op met dat nietszeggende argument dat de doodstraf je even slecht maakt als de veroordeelde. Iemand opsluiten mag ook niet, en toch doet de staat dat iedere dag. Goederen in beslag nemen dito... De staat bombardeert ook wel eens aan Afghaans kampje of een Servisch vliegveldje, mag je zelf ook niet doen... Zo werkt het nou eenmaal, de staat heeft een geweldsmonopolie.

Lupus | 05-09-07 | 13:26

@Pippo van Eenennaam 05-09-07 @ 13:02
lekkere muziek smaak heb je lol..

unknown2505 | 05-09-07 | 13:25

Hoe kansloos moet je zijn om iemand te trouwen die op deathrow zit en die je daarvoor nog nooit ontmoet had?

Gewoon_Normaal | 05-09-07 | 13:25

Wat moet dat kosten? Zo'n prikkie lijkt me stukken goedkoper.

Willem VanDer Decken | 05-09-07 | 13:25

@ Lupus @ 13:19
Hahaha, ik dacht bij die Hyve even dat de bitch Javlin was en Bokito de ghettonegert, foei voor mezelf!

Harry Turtle | 05-09-07 | 13:25

@Ali Mentasie 05-09-07 @ 13:19

"voor negerts voor andere criminelen" ??????????????

FYALL | 05-09-07 | 13:24

@ Ali Mentasie 05-09-07 @ 13:19

*hoort joris aankomen en doet by by zwaai zwaai naar Ali*

zum kotzen | 05-09-07 | 13:24

Dood straf is fout dat maakt je even slecht als de veroordeelde. En daarnaast vind ik het geen straf, liever dood dan je hele leven vast zitten. En het komt voor dat ze iemand de dood straf geven en later blijkt dat het persoon er echt niks mee te maken had. @Ali Mentasie: iets tegen negers??

dragonfly | 05-09-07 | 13:24

Slettebek gaat toch gauw naar de US of E en laat je uitweaunen door deze deaudecelnegerT.

TyfusLeijer | 05-09-07 | 13:22

-edit 05-09-07 @ 13:11
deze man heeft gefaciliteerd in het plegen van een moord door z'n mattie er willens en wetens naar toe te rijden.
strikt gezien zou *hij* dus degene moeten zijn die zn mattie de dodelijke injectie toedient teneinde de straf in verhouding te laten zijn tot zijn daad.
now that would be an interesting mindfuck.

kentika | 05-09-07 | 13:22

Wel opvallend dat ze een moordenaar (als je het non-distantie principe toepast wordt je ook hier als medepleger van moord gezien, of je nu wel hebt geschoten of niet) z'n terechte straf wil laten ontlopen maar wel lid is van de hyve 'gooi die bitch bij Bokito in de kooi'... tja...

Lupus | 05-09-07 | 13:19

Wat kost een gevangene tegenwoordig? 1000 euro p/d?
Ik vind dat hier de doodstraf ook ingevoerd moet worden voor negers en andere moordenaars, scheelt ons een hoop belastingcentjes.

Ali Mentasie | 05-09-07 | 13:19

@-edit 05-09-07 @ 13:03:
De deaudstraf is helemaal niet zo'n rare straf. Daar mag best over gediscussiëerd worden wat mij betreft.
-
Uiteraard is het in dit geval een idiote straf, alhoewel de straf keurig netjes is uitgesproken conform vigerende (Texaanse, dat dan wel weer) wetgeving.
-
Maar er zijn écht wel gevallen te verzinnen waarin de doodstraf acceptabel is IMHO. Voor wie willens en wetens andermans leven neemt, bijvoorbeeld. Het Bijbelse "oog om oog, tand om tand" dus.
-
Iemand levenslang opsluiten is ook geen pretje: niet voor degene die opgesloten wordt maar ook niet voor de overheid die dat mag betalen.
-
Héél bot durf ik wel te stellen dat de doodstraf in sommige situaties humaner is dan levenslang opsluiten. En nog botter: cost-effective.
-
Dit alles overigens zuiver polemisch bedoeld. Moet kunnen.

Reinaert | 05-09-07 | 13:18

Laat ik dan de sociale reaguurder zijn:
Ze zijn getrouwd en ik hoop dat ze snel mag hokken bij haar geliefde.

drekzooi | 05-09-07 | 13:17

Is dit nieuws aol niet al twee weken out?

derkcs | 05-09-07 | 13:15

@KaiserSoza 05-09-07 @ 13:13

Telt het aantal keren dat bubba met zijn leuter je prostaat kietelt ook mee?

Behangdelul | 05-09-07 | 13:15

@-edit 05-09-07 @ 13:11
jaja, doodstraf is inderdaad wel een station te ver. Maar krijg de indruk dat menigeen zijn aandeel in het geheel onderschat. Niet aankomen op plaats delict door gebrek aan vervoer had deze moordactie toch echt voorkomen.

DeDerdeKamer | 05-09-07 | 13:15

daily nigger?

Guantanamo Airways | 05-09-07 | 13:15

Ware liefde zeg. Jav'lin trouwt om imago redenen deze ghettonegert, ghettonegert trouwt any random bitch met een te dikke aars die hem beloofde uit de deathrow te halen.

Harry Turtle | 05-09-07 | 13:14

@Behangdelul 05-09-07 @ 13:05

Je moet toch aan je 21 keer per maand komen om statistisch gezien jezelf prostaatkanker te sparen.

KaiserSoza | 05-09-07 | 13:13

Gewoon weer de doodstraf inschaffen voor kinderneuqers en moordenaars. Alleen barbaren laten ze levenslang zitten.

zeurdertje | 05-09-07 | 13:13

Ik snap niet dat mensen respect voor die b*tch Javlin (denk daarbij overigens meteen aan oude, muffe truien van de V&D)... Hij heeft de trekker dan wel niet overgehaald en de doodstraf is wellicht wat overdreven, maar feit blijft dat hij MET VOORBEDACHTEN RADE met zn maten in de auto van nota bene zijn opa door de straten van San Antonio reed met als doel het plegen van een roofoverval! Dus niet net doen alsof ze een held is en hij slachtoffer van het systeem... HANG THE MOTHERF*CKER

Hänsl | 05-09-07 | 13:12

Lassie 05-09-07 @ 13:04

Volgens mij laat ie dagelijks zijn zeepje vallen

FYALL | 05-09-07 | 13:12

@Jo de Jong 05-09-07 @ 13:06
Rare redenering. Ultiemer dan de doodstraf bestaat niet, eens? Wanneer je dan toch de doodstraf op kan leggen, kan ik mij nog iets indenken bij een moordenaar. Om de chauffeur, die niemand had vermoord, evenzwaar te straffen dan de moordenaar geeft aan dat de straf niet in verhouding staat tot zijn daad. Tenzij die moordenaar 'erger' wordt geexecuteerd...

-edit | 05-09-07 | 13:11

Misschien lullig om te zeggen, maar ook dit is met aan hoge waarschijnlijkheid grenzende zekerheid een gevalletje imagebuilding voor mevrouw, heeft iemand enig idee in hoeverre dit je street credibillity boost?

KaiserSoza | 05-09-07 | 13:10

Doodstraf is wel erg drastisch maar opsluiten is een mooie oplossing en laat ze die trut ook direct opsluiten

FYALL | 05-09-07 | 13:08

@edit 05-09-07 @ 13:03
Als een straf in verhouding dient te staan met het misdrijf, dient deze relneger/chauffeur wel degelijk het loodje te leggen.
What comes around goes around

Jo de Jong | 05-09-07 | 13:06

"Voor Jav'lin heeft de zaak een nog persoonlijkere tint gekregen daar ze drie maanden terug in het huwelijk trad met de man die zij tot gisterenavond nog nooit heeft kunnen aanraken."

Arghhhhh....... hij zal na zijn vrijlating wel een anale focus hebben denk ik.....

Behangdelul | 05-09-07 | 13:05

Nou ja, vreemdgaan doet ie niet zo snel, alhoewel.......

Lassie | 05-09-07 | 13:04

De doodstraf is sowieso een draak van een straf. Een land met een beetje beschaving heeft dat al jaren geleden afgeschaft. Alleen daarom al is het een goede zaak dat deze executie is afgeblazen. Je hebt met je poten van iemand's leven af te blijven, ook als overheid.
.
Dat iemand de doodstraf opgelegd kan krijgen voor het feit dat hij chauffeur was bij een misdrijf is helemaal van de ratten. Een straf en een zware straf is hier weldegelijk op zijn plaats. Maar straffen dienen in verhouding te staan tot het gepleegde misdrijf. Hier wordt een chauffeur van een moordenaar gelijk gestraft als de moordenaar zelf. Laten we dan ook de autoverkoper, de benzinepomphouder van deze chauffeur maar even executeren. Belachelijk, weet ik. Maar dit sloeg helemaal nergens op.

-edit | 05-09-07 | 13:03

Die site ook 'The Daily Nigger'!! Doet me denken aan een liedje van vroegâh: caicos.globat.com/~kaosworld.com/mp3/Z...
Hoop dat het niet wordt weggejorist, het is immers cultuur. Én zeldzaam...

Pippo van Eenennaam | 05-09-07 | 13:02

@DeDerdeKamer;
Ik vrees met grote vrezen dat je gelijk hebt...

Rest In Privacy | 05-09-07 | 13:02

ROFLOL @ Sjaak en Reinaert

Sjit, ik mis m nu al!

*koffers afstoft*

Jo de Jong | 05-09-07 | 13:00

@DT71 05-09-07 @ 12:55
joh, verwacht dan maar nog veel meer van die ik-heb-het-zo-erg-slecht raps van mevrouw.

Dat is toch waar die negerts heel de godganze dag over rappen, hoe slecht ze het wel niet hebben en wie ze vandaag weer hebben omgelegd

DeDerdeKamer | 05-09-07 | 12:59

Teen heeft me per e-mail laten weten dat Burma het nieuwe Thailand is. En aangezien Burma nog niet ontdekt is door het massatoerisme gaat zo'n uitkering veel langer dan 3 weken mee. Update volgt in oktober.

sjaakdeslinksesul | 05-09-07 | 12:58

@Jo de Jong 05-09-07 @ 12:55:
Kaas maken. Erg interessant. Wel lastig vanwege de toch best lage opbrengst.

Reinaert | 05-09-07 | 12:58

*handen om mond vouwt*

Teeeeeeeeeeeeen...... tietuhhhhhhhhh!!!!!!!

Als hij nu niet reageert heeft hij vrijwel zeker een ban aan zn broek hangen
(terwijl ik me dat nauwelijks voor kan stellen)

Jo de Jong | 05-09-07 | 12:57

Waar bemoeit die biatch zich in hemelsnaam mee? Ophangen die gangsta en het liefst zoveel mogelijk van zijn criminele bro's daarna (black or white).

Superior Bastard | 05-09-07 | 12:55

BTW Waar is Teen eigenlijk?

Jo de Jong | 05-09-07 | 12:55

Ze is met 'm getrouwd(!!). Gelukkig kan ze hem in 2036 al in haar armen sluiten.

Rest In Privacy | 05-09-07 | 12:55

@Jo de Jong 05-09-07 @ 12:50

Ah, bij deze is het 20 eurocentmuntstuk terdege gevallen! En inderdaad nu je het zegt, frisbee! Maar heeft iemand Teen de laatste tijd nog gezien?

KaiserSoza | 05-09-07 | 12:54

Ik ben voorstander van de doodstraf, dat heb ik in andere reaguursels al duidelijk gemaakt. Sommige lieden verdienen het, maar het is tevens een schrikbewind voor toekomstige criminelen.
Ik kan me voorstellen dat het slechts rondbrengen van gansta-vriendjes die overvallen plegen tot enig afschuw wordt beschouwd, maar om nou de doodstraf te eisen...? Beetje overdreven is mijn mening. Moest bewezen zijn dat hij ook hier of daar iemands leven ontnomen heeft, accoord, maar dat is nergens uit gebleken.
Nee, laat hem maar lekker wegrotten in een cel. Want je bent een crimineel, dat is zeker.

fromwalking | 05-09-07 | 12:54

@ mezelf
Eens moet natuurlijk zijn Geen eens.

Fuzzy-de-Bear | 05-09-07 | 12:54

Die cellnegert is ondanks alles nog eens een vriendje van Javlin.
javlin.hyves.nl/
Ondankbare hond.

Fuzzy-de-Bear | 05-09-07 | 12:53

En wat gaat deze rapdame doen voor de familie van het slachtoffer van de roofoverval?

ExtremeExtremist | 05-09-07 | 12:51

In texas hebben ze het tenminste begrepen... geen mooie straffen, gewoon hard optreden en zorgen dat die elektrische stoel 24/7 bezig blijft. Komt er weer zo 'Nederlandse' de boel verzieken.

ijsklont | 05-09-07 | 12:51

Stomme teef die lui moeten deaud. De doodstraf is de oplossing voor het overbevolkingsprobleem op deze aardkloot. Vroeger wisten ze er wel raad mee tegenwoordig zijn we allemaal boomknuffelaars geworden ah de doodstraf is barbaars, kom op, mensen zijn barbaars en wie barbaars gedrag vertoont moet barbaars gestraft worden, opgeruimt staat netjes. Kost verder geen geld van de burger, die klote criminele betalen wij he, de verkrachters pedofielen, moordenaars enzv. Als 1 spuitje, bijltje, pilletje dit kan voorkomen vindt ik het prima oude staalovens weer ingebruiknemen en hoppa! klaar is kees.

Hellforce1 | 05-09-07 | 12:50

@KaiserSoza 05-09-07 @ 12:46
Niet nieuw, terug van weggeweest.
We hebben ooit nog s met Teen gefrisbeed op t strand.......

@KaiserSoza 05-09-07 @ 10:46
Binnensmonds mompelen met volle mond is in het vaticaan allang geen taboe meer, maar dat terzijde...

Dat bedoelde ik eigenlijk met plagiaat, maar de twintig eurocent is volgens mij niet gevallen.....

Jo de Jong | 05-09-07 | 12:50

Uit haar biografie:
Born and raised in the city of Rotterdam ('Rufferdamn' in hip hop-lingo, 'cause of the roughness...).
Hier watjes, horen jullie het zelf: ik ben een beetje ruig!

sjaakdeslinksesul | 05-09-07 | 12:50

Alleraardigst gedaan door mevrouw.

OBG Sepp | 05-09-07 | 12:50

Gaan ze nu samen een nieuw rap-album opnemen?

knurfie | 05-09-07 | 12:49

Waren hollandse jongens als Lange Frans en Kempi niet gangstah genoeg voor deze rapdame?

sjaakdeslinksesul | 05-09-07 | 12:48

Wrong time wrong place my ass. Als je voor dat gangster leven kiest moet je niet gaan lopen janken als je door toe doen van je mattie's in deathrow terecht komt. "He never touched the gun". Nope misschien niet maar hij heeft hem ook niet afgepakt of op zijn mattie ingepraat om dat ding weg te doen. Nee wat deed hij wel.. Hij reed naar het slachtoffer om die overhoop geschoten te zien worden en reed daarna met de dader weer weg. Oftewel welkom op de dodecell. Wat ik overgens wel vind is dat het vaak te lang duurt eer dat het verlossende spuitje gegeven word. Ze zitten soms nog jaren te wachten... Gewoon veroordelen een spuitje en next. Gaat een stuk vlotter en kost minder geld ook nog. Daarnaast hoeven we dan ook niet naar een rappende wannabee gangster biatch te luisteren met zogenaamde zielige raps. Opfokken dus...

StijlvolRechts | 05-09-07 | 12:48

Wie is hier nou dom, stomme slet... Ga ff rap naar de USA verhuizen!

pwman | 05-09-07 | 12:48

Who cares dat de muziek schijt. Is ook niet mijn smaak, maar ze heeft het "onmogelijke" mogelijk gemaakt en daarvoor 3-werf hulde!

maildraadje | 05-09-07 | 12:47

@Jo de Jong 05-09-07 @ 12:41

Plagiaat? Waar heeft u het over? Nieuw hier?

KaiserSoza | 05-09-07 | 12:46

Hoeft zo'n Roffadamse rapster Jav’Lin niet te werken of heeft ze lange schaftpauzes?

lijn5 | 05-09-07 | 12:43

is er niets belangrijkers om je voor in te zetten?

casablanca | 05-09-07 | 12:43

@KaiserSoza 05-09-07 @ 12:39
Maar dat geheel terzijde??
*celnegerT naar Kaiser stuurt ivm plagiaat*

Jo de Jong | 05-09-07 | 12:41

past prima bij d'r wannabe-gangster uitstraling. Toeval dat ze dit doet ? dacht het niet...

DeDerdeKamer | 05-09-07 | 12:40

Ik zou gaarne zien dat mensen die dit soort grafmeuk produceren direkt door naar de dodencel gingen, zonder langs start te gaan, maar dat geheel terzijde.

KaiserSoza | 05-09-07 | 12:39

Waar kan ik stemmen?

jugendstil | 05-09-07 | 12:39

heeft ze rap gedaan..

Toeterrrvloeistof | 05-09-07 | 12:39

RESPECT voor deze dame.
De doodstraf zou nooit uitgevoerd moeten worden.
Gelukkig zal dit tuig niet vrijkomen en een ticket Nederland kopen.
En eerlijk gezegd hoop ik dat die hoer van hem ook daar blijft...

da wizard | 05-09-07 | 12:38

Zo een sletje die geil word van een crimineel.

Puntplompzak | 05-09-07 | 12:37

WTF is een celneger, steegneger was de laatste variant welke in mijn vocabulair is toegevoegd en nu dit?

Jo de Jong | 05-09-07 | 12:36

nou, hollee, gefeliciteerd hoor.. nog een jaar of 40 in een hok van 3 bij 3 zitten.. Hulde

Bono | 05-09-07 | 12:36

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken