Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Die Hard With a Vengeance

hirsi en de hangersHirsi Ali heeft het er maar druk mee. In de Tweede Kamer wordt ze nauwelijks nog gesignaleerd, maar dat betekent niet dat mevrouw duimen zit te draaien. Integendeel zelfs. Submission 2 is nog niet eens af, of nummertje drie staat alweer op de rol. Een beetje de Die Hard triologie, maar dan anders. En wederom wordt een precair thema aangesneden. Gaat nummertje 2 over de onderdrukking van heaumeaux, in nummertje III maakt Allah zelf zijn opwachting. Deel drie wordt tevens het moeilijkste deel, zo stelt Hirsi Ali in de Groene Amsterdammert. “Want wie zal Allah kunnen spelen?" Interesse iemand?

Reaguursels

Inloggen

@Barbapoeppa gelukkig niet in die van jou inderdaad. ik ben ook een zoon van god. jezus is dat niet meer of minder. jij bent in dat opzicht misschien een minder geslaagd exemplaar van god. stik rustig in je onzinnige arrogante opvatting van je geloof.

neuzel | 16-12-05 | 11:30

@Neuzel
Christen zijn en niet geloven dat Jezus de Zoon van God is. Dat kan tegenwoordig. Er zijn zelfs gereformeerde dominee's die hier mee wegkomen. En wat te denken van Nico ter Linden. Je komt met dat ongeloof alleen niet in de hemel. Maar ja, dat geloofde je toch al niet. Dus welterusten.

Barbapoeppa | 16-12-05 | 10:59

@Barbapoeppa ik ben ook christen en ik ontken dat jezus de zoon van god is.
@Hammiehetvarken dat is de arrogantie van de groep. een en andere profeet verzint een geloof in iets dat zogenaamd verheven is boven de groep (god, het oordeel, hemel en hel enzo) en geeft vervolgens een voorproefje van het oordeel dat volgens hemzelf niet aan hem is en zegt dat je niet in de hemel zult komen als je niet tot de groep hoort. ik lach rustig om iedereen die zo in het leven en tegenover andere mensen staat. van mij mogen dat soort mensen zich doodverslikken in hun nephemel en wegrotten in een echte hel.

neuzel | 16-12-05 | 10:16

Als ik zie hoe het christendom bekritiseerd is door onze "intelligentia", en ik vergelijk dit met het geknuffel van de islam door dezelfde groep wordt ik altijd een beetje boos: is het angst waardoor ze hun kritiek inslikken ? Alleen het makkelijke slachtoffer pakken, en om de moeilijke islam niet te hoeven aanpakken een smoes verzinnen : racisme. Overigens ben ik atheïst en die komen er in de koran het slechtste af. Volgens de bijbel kom ik niet in de hemel. Dat geeft niet daar ik er niet in geloof. Maar volgens de koran hebben overwonnen atheïsten niet het recht op bescherming van islamieten tegen betaling. Ook al geloof ik er niet in kan het schade voor mij opleveren als een ander het wel gelooft.

Hammiehetvarken | 15-12-05 | 23:27

Bovendien geeft al die drukte die de moslims om Ayaan Hirsi Ali maken aan dat ze helemaal niet zo zeker zijn van zichzelf. Als de islam werkelijk superieur en verheven was geweest, dan hadden ze al die incidenten af kunnen doen met een hautaine glimlach. Maar nee, de islam moet zich telkens weer bewijzen.
.
Overigens ben ik wel van mening dat er een verschil is tussen submission 1 t/m 3 en The Life of Brian. In laatstgenoemde film werd Gpds Zoon zelf namelijk niet in de maling genomen. Veeleer de georganiseerde religie en de dwaasheid van de religieuze mens. Vandaar dat ik er als christen wel om kon lachen.

Barbapoeppa | 15-12-05 | 23:16

@Hammiehetvarken
Ja ik ben zelf christen en ik weet dat de moslims glashard ontkennen dat Jezus Christus de Zoon van God is. Vandaar ook de medogenloze onderdrukking van de christenen in landen waar de islam het voor het zeggen heeft. Want op het moment dat je zegt dat Jezus de zoon van God is, zeg je namelijk ook dat de Koran het bij het verkeerde eind heeft. En zoals iedereen weet hebben landen als Iran en Saoedi Arabië niet zoveel op met de vrijheid van godsdienst en de vrijheid van meningsuiting.

Barbapoeppa | 15-12-05 | 23:12

@ Neuzel als een moslim "wij" zegt bedoelt hij mij niet. Anders had er moeten staan "alle mensen". Mijn redenering is dat je alleen kan zien middels ogen, en ogen zijn stoffelijk. De moslims proberen klaarblijkelijk een onstoffelijk superwezen te beschrijven dat alles bemerkt wat er gebeurt. Belachelijk natuurlijk.
@ barbapoepa hoe zullen de christenen zich voelen. Mohammed was een zelfbenoemde profeet die beweerde dat de belangrijkste figuur uit het christendom, Jezus, door het christendom opzettelijk verkeerd wordt weergegeven. Niet de zoon van God, maar gewoon een profeet. Niet Jezus maar Isa, enz. Stel je voor dat ik zeg dat Mohammed eigenlijk heel iets anders heeft gezegd dan dat wat in de koran staat, zou dat dan blasfemie zijn volgens de mohammedanen ? In dit licht is het heel zielig dat de mohammedanen niet bestand zijn tegen een islamitische versie van "the life of Brian".

Hammiehetvarken | 15-12-05 | 23:01

Als Ayaan allah in mensengestalte op het doek heeft neergezet heeft ze alle gevoeligheden van de islam met voeten getreden. Dit is de kroon op haar werk. Het orgasme van haar wraakzuchtige campagne. Zij heeft als vrouw de hele islamitische wereld, inclusief hun god te kakken gezet. De moslims zouden er verstandig aan doen haar te negeren. Maar dat is natuurlijk teveel gevraagd voor die oog om oog, tand om tand machogodsdienst.

Barbapoeppa | 15-12-05 | 21:50

Loekie de (besneden) Leeuw

allahhakbarmenauw

razz | 15-12-05 | 16:29

John de Mol!

Kris | 15-12-05 | 13:52

een neger als Allah,
net als jesus, was ook een neger, waren ze zo'n beetje allemaal daar, maar niemand die er over schrijft.

Egidius | 15-12-05 | 13:50

@Hammiehetvarken met wij bedoelen zij ook jou. het maakt dus niets uit dat jij geen moslim bent of wil worden. jouw redenering dat een onstoffelijke niet kan zien en dus niet kan bestaan getuigt van een beeld van (een) god in de kindfase van ontwikkeling. toen ik 4 was geloofde ik al niet in een sinterklaasfiguur met het eeuwige leven, laat staan in "een god" met 1000 oren en ogen.

neuzel | 15-12-05 | 11:34

ik denk dat Mo B een goeie is...

of anders Awa

Toeterdude | 15-12-05 | 05:21

een door een jood verkrachte Ahmadinejad, een bozere perversere tiran kun je je niet wensen.

razz | 15-12-05 | 02:52

Het schijnt dat Bassie (van Adriaan) wel interesse heeft in de rol van allah, als hij als tegenprestatie zijn dvd's mag aanprijzen in Submission III

Hammiehetvarken | 14-12-05 | 23:32

@Mujahid: je bent een kalf :)

veest van pim | 14-12-05 | 23:03

@ neuzel 12:23 van je link:

4. Kan Allah je zien ? Jawel, Allah ziet en hoort alles en Hij weet alles wat wij openlijk en in het geheim doen.

Gezien het woordje wij (voor mij dus zij) : een goede reden om geen moslim te worden .Wel vreemd dat een onstoffelijke alles ziet, moet ie toch ogen voor hebben, en nog flink veel ook.

Volgens mij kan je het beste een Sinterklaas voor Allah laten spelen, mensen met een geestelijke ontwikkeling die bij een leeftijd hoort van meer dan 8 jaar geloven niet meer in Sinterklaas nog in Allah.

Hammiehetvarken | 14-12-05 | 23:02

<populisme mode >Dus daar is ze al die tijd geweest... Op de filmschool. Your tax dollars at work! < / populisme mode >

veest van pim | 14-12-05 | 23:01

Ja, inderdaad... DAT! zijn dezelfde.... een vrouw met ballen nietwaar?!

Rest In Privacy | 14-12-05 | 19:07

@tichtus 14-12-05 @ 16:30,

dat zijn toch een dezelfde?

Mujahid | 14-12-05 | 18:04

Rita Verdonk! die speelt nu ook al voor Allah.

Rest In Privacy | 14-12-05 | 18:00

Ik vind Paul de Leeuw wel een goeie om Allah te spelen en dan in een mooi roze varkenspakje of zo.

MiRRoRMaN | 14-12-05 | 17:16

Die AHA is werkelijk los van Allah! Het idee: voor Allah spelen = spelen met je leven. Laat die gefrustreerde trut lekker terug gaan naar Somalië. Misschien vinden ze haar daar interessant.

redelijk toch | 14-12-05 | 17:09

@Mujahid
FF in de war met de Baas en de Boodschapper...

tichtus | 14-12-05 | 16:30

Ehh.. Bin Laden? Die denkt al lang dattie Allah is.

Grasgriezel | 14-12-05 | 15:42

Marc Dutroux zou wel een goede Allah kunnen spelen, ze hebben iig het zelfde dader profiel: allebei moordlustige stelende pedofielen....

Mujahid | 14-12-05 | 15:20

@ schmenzo; inderdaad, onder het mom: michiel smit is (g)een neonazi

krottenwijk | 14-12-05 | 14:50

Hou een poll, wedden dat Bush wint?

HyBriD VorTeX | 14-12-05 | 14:43

Moet dat wijf niet eens gewoon haar werk gaan doen in de 2e kamer ?
Lekke rmakkelijk 15K euri opstijken per maand voor je pluche zetel en vervolgens film script schrijven.......
optieften zeik wijf ga maar in je eigen tijd / geld scripts schrijven
of presteer eens wat in de kamer met oplossingen als alleen maar schoppen tegen allerlei problemen.

White-rabbit | 14-12-05 | 14:41

@Yammie dan kan ze misschien beter daar afrekenen met haar verleden waar mensen in zwarte tenten moeten lopen. maar hier moet zij mij en de rest van de maatschappij niet lastig vallen onder de vermomming van vrijheid van meningsuiting, in haar geval zijnde de sluier van het gal van haar jeugdtrauma's.

neuzel | 14-12-05 | 14:39

Van mij mag AHA die satanaanbidders belachelijk maken ,iedereen mag geloven wat die wil maar val daar niet constant anderen mee lastig.
Fijn geloof als jonge kinderen(meisjes) de hele dag in zwarte doeken moeten rondlopen,hoe kun je het verzinnen?

Yammie | 14-12-05 | 14:16

Mohammed Jabri?

Pannie | 14-12-05 | 13:59

@ jsk

ben een vrijdenker dat wil zeggen niet verbonden aan welke vorm van geloof. Heb nooit gezegd dat ik tolerant was tegenover geloven. Maar laat ik me voor de goede orde even nuanceren. Ben tegen alle vormen van religie, waar ik religie zie als een geinstitutionaliseerd geloof. Geloven voor jezelf is iets waar ik als niet gelovige dik jaloers op ben, omdat het me heel mooi en zinvol voor je leven lijkt.

Het aanhangen van een religie met de daarbij horende doctrine heb ik nooit begrepen en weiger ik ook te tolereren. Religie is in mijn ogen het onderdrukken van mensen door middel van geloof.

nikkelen nelis | 14-12-05 | 13:46

Tijdje geleden een docu gezien over Freddie Mercuurie, je weet wel, die aids-heaumeau van Kwien. Als Fred weer een heaumeau-a-go-go organiseerde, huurde hij een lilliputter in voor de hors 'd oeufres. Die nakende dwerg lag dan op een grote schaal, terwijl deze wee-man bedekt was met gebakken kippen-levertjes. Als iemand een levertje van de levende-schaal haalde, begon de dwerg heen en weer te trillen. Díe Dwerg! Dat zou een mooie Allah zijn!!

de Valse Messias | 14-12-05 | 13:42

@nelis:
"Ben blij dat ik tot de 0.5 procent van de wereld behoor die vrijdenker is. Alle geloven zijn namelijk bijgeloof."
.
Ze zouden je hier moeten roemen voor jouw enorme tolerantie, oh grote vrijdenker.

JSK | 14-12-05 | 13:34

Misschien is gollem uit lord of the rings nog vrij, maar die is meer geschikt voor de profeet. "Gives it to us! Your wealth, your women. We wants it! AARRGGH!". De keizer uit star wars zou wel een goede allah zijn. Moet hij zich wel eerst in een halve maan kostuum heisen. "With each passing moment,
you make yourself more My slave..."

Iblis | 14-12-05 | 13:33

Big-brother Kelly (precies ja; die omgebouwde heaumeau!) als Allah; die krijgt dan 72 kleine jongetjes tot heur beschikking!

de Valse Messias | 14-12-05 | 13:33

in de naam van de vader, je doet je nick geen eer aan.

neuzel | 14-12-05 | 13:31

brusselmans!!! dus jij was het die ik gisteren op de achtergrond hoorde toen ik dr belde hahaha

nikkelen nelis | 14-12-05 | 13:28

en waar woont hij? in meheheheka?

de vader | 14-12-05 | 13:26

heeft allaha eigenlijk ook 72 maagden tot zijn beschikking?

de vader | 14-12-05 | 13:24

de vriendin van nikkelen nelis stinkt tussen d'r tietjes..

Brusselmans | 14-12-05 | 13:24

Blonde Allah met blauwe ogen?

Achtertuyn | 14-12-05 | 13:19

Lazarus?
controle 14-12-05 @ 12:58,
Muntz is goed he?.

Lekker Belangrijk© | 14-12-05 | 13:14

vindt

Dömper | 14-12-05 | 13:12

Doe ff een Pim look-a-like

superlutser | 14-12-05 | 13:10

@DC-Friek
1. zonder bal, geen spelletje = saai
2. ik denk dat AHA het prima vind om geprovoceerd te worden

Dömper | 14-12-05 | 13:10

Waarom weer deze provocatie? Of is ze echt van plan Theo achterna te gaan? spreuk 1: Wie kaatst kan de bal verwachten! Spreuk 2: Wat gij niet wil dat u geschiedt, doet dat dan ook een ander niet!

DC-Friek | 14-12-05 | 13:07

@controle 14-12-05 @ 12:54

Klopt, en dat bewijs is er nog lang niet, als dat er überhaupt zal komen, wat niet waarschijnlijk is. En het is inderdaad niet te bevatten voor de mens, maar ik weiger simpelweg om daar dan meteen de conclusie aan te verbinden dat er daarom een Opperwezen moet zijn.

Verschil van inzicht.
Waarmee ik me gelijk bij Echt Refo aansluit.

Echt Refo 14-12-05 @ 12:55

Iemand de mond snoeren op basis van geloofsovertuiging gaat mij ook te ver. Laat een ieder geloven wat hij wil, mits hij het mij niet zal proberen op te dringen of mij er anderszins op onredelijke wijze mee lastigvalt.

Harige Bangmaker | 14-12-05 | 13:05

@ controle

Meer dan genoeg over dat stink geloof en de indoctrinatie die daar bijhoort. Wat heb jij het nou opeens weer over de beurs, mafkees? Heb ik gezegd dat ze daar werkte dan? nee! dus bekkie houden over mijn vriendin.

nikkelen nelis | 14-12-05 | 13:02

ben ook even de maag vullen

controle | 14-12-05 | 13:01

Ik vind Ahmadinejad wel wat voor die rol.

Dömper | 14-12-05 | 13:01

We kunnen bij deze dus vaststellen dat AHA overbodig is in de 2e kamer...
Laat er maar lekker in Hollywood C-filmpjes maken, niet dat de honden daar brood van lusten, maar ze zit dan wel lekker dichtbij de Boulvard om na te zijn afgewezen als filmmaker daar verder te werken...

MAXIMO | 14-12-05 | 13:00

en het wachten is nu op Rabarbeke..

neuzel | 14-12-05 | 12:59

@nikkelen
Dus jouw vriendin weet alles, laat ze eens wat beurstips geven.

controle | 14-12-05 | 12:59

@nikkelen
Goed doordacht programma om christenen te pesten. En ja ik heb het gezien en de argumenten waren non-convincing to say the least. Maar goed als jij je wilt baseren op het programma van een psychisch gestoorde Muntz, moet jij dat weten.

controle | 14-12-05 | 12:58

Maar ik ga lunchen.........
Gods zegen iedereen en een prettige kerst.

Echt Refo | 14-12-05 | 12:57

@harige bangmaker
Mijn punt is niet dat er een God zou bestaan, mijn punt is de intolerantie en mond willen snoerderij die hier geponeerd werd door @nikkelen. Vind gewoon dat er geen monden gesnoerd moeten worden. En dat dat meer gebeurt in Iran vgl NL. Alleen is het niet progressie te zeggen dat de Islam intoleranter is dan het Gristendom.

Echt Refo | 14-12-05 | 12:55

@ controle

? snap het niet meer ben ook maar een domme ongelovige. Ga nu weer lekker in de zon zitten want al dat gelul over god heeft me in de war gemaakt.

ps. heb je God bestaat niet zelf wel gezien dan? Lijkt me niet want was namelijk een goed doordacht programma volgens mijn vriendin die uit een strict gelovig gezin komt. Baseer me dus niet alleen daar op maar ook op andere in mijn ogen zeer legitieme bron.

nikkelen nelis | 14-12-05 | 12:54

@harige
Inderdaad die discussie is eindeloos. Het beste "bewijs" dat ik heb is het onstaan van alles. De mens kan het begrip eeuwig niet bevatten en daarom het onstaan van materie nog steeds niet uitleggen.

controle | 14-12-05 | 12:54

aivd 14-12-05 @ 12:50
Hoe kun je er in geloven?

Harige Bangmaker | 14-12-05 | 12:53

Ik vind dat allah door een vrouw gespeeld moet worden, niet zo'n lelijk moslimmonster maar een een DD blonde stoot of zo. Dat zal die moslims leren om zo met hun vrouwen om te springen.

DeKeet | 14-12-05 | 12:53

Ik geloof van niet.

poppermotje | 14-12-05 | 12:52

@controle en Echt Refo
"There is no God."

Maar goed. Dat is een eindeloze discussie, waarbij niemand uiteindelijk een steek verder komt.

Ik wil harde, wetenschappelijk onderlegde bewijzen dat er een God bestaat. Maar die zijn er niet. Sterker nog, die zullen er nooit komen, aangezien dat haaks op het geloof zelf staat. Komt dat bewijs er wel namelijk, dan vervalt daarmee de term en het instituut "geloof" en dat kan natuurlijk niet.

Harige Bangmaker | 14-12-05 | 12:50

Hoe kun je nu iemand spelen die niet bestaat?

aivd | 14-12-05 | 12:50

@nikkelen
Wat is hemelsnaam onderzoek je bij die studie? Lees mijn comment nog eens door en je vind het antwoord.

controle | 14-12-05 | 12:48

@controle het kindniveau leek me een mooi uitgangspunt. hoe ouder en "wijzer" men wordt hoe meer teksten en hoe meer verschillen men wel weer zal willen aanduiden. ik denk dat opperwezen in de zin van hoogste vorm van zijn een leuke vervanging is voor God, Allah en die andere.
Ik hoop trouwens dat AHA met deel III eindelijk eens haar kudtjeugd heeft verwerkt. AHA: get over it en kap eens met dat uitbraken van je ongeluk over anderen!

neuzel | 14-12-05 | 12:47

@ controle

communicatiewetenschappen. Maar omdat ik een andere mening heb dan jij camoufleer ik dat?

nikkelen nelis | 14-12-05 | 12:45

@nikkelen
Ik vertrouw so wie so geen mensen die gesnoerde monden een oplossing vinden voor het gebrek aan democratie in de wereld.

Echt Refo | 14-12-05 | 12:44

@nikkelen
Je doet in ieder geval je best om dat te camoufleren. Mag ik vragen welke richting?

controle | 14-12-05 | 12:43

Nog even een berichtje hier van de Ron Jeremy-lobby ;), al zijn kwaliteiten op een rij:

- Ruime acteerervaring
- Overbeharing op het gehele lichaam, dus een Moslimvriendelijke baard is zo gekweekt!
- en last but not least: net als Allah is Ron eraan gewend dat mensen dagelijks voor hem op de knieën gaan (hoewel in het geval van Ron louter vrouwspersonen, maar de discussie over de positie van de vrouw in de moskee moet natuurlijk ook aangezwengeld worden).

Kapitein Stijlvol | 14-12-05 | 12:42

@ controle

hahaha WO gedaan maar dat terzijde

nikkelen nelis | 14-12-05 | 12:41

@ echt refo

Vertrouw mensen niet die zeggen dat ze in de naam van God handelen. Bush niet, JP niet, de ayatollahs in Iran niet en Sharon in Israel ook niet. Maar alle waarden van de democratie staan haaks op geloof. Aangezien ik een voorstander ben van de democratie lijkt het me beter om mensen als bush, JP, Khameini etc de mond te snoeren en al het geloof te verbieden. Krijg je volgens mij namelijk een gezelligere wereld van.

nikkelen nelis | 14-12-05 | 12:40

@nikkelen
Ik heb nooit gezegd dat God bestaat. Ik heb niet eens gezegd dat ik erin geloof alhoewel dat zeker op te maken is uit mijn comments. Jij zegt quote: "God bestaat niet" 12:23. Je bewijst een slechte dienst aan de atheisten met de info dat jij je baseert op "god bestaat niet". Ik denk dat iedereen met enige wetenschappelijke onderwijzing 0 waarde aan dit programma hecht. Dit programma is gewoon een poging om vooral christenenen te beledigen, een gewoonte die in linkse hoek tot hobby is verheven. Maar goed Mo te beledigen is dan ook weer te gevaarlijk en linksen zijn zowiezo wat vriendelijker t.o.v moslims. Ik zou zeggen dat je eerst eens je middelbare school afmaakt voordat je denkt de wijsheid in pacht te hebben.

controle | 14-12-05 | 12:38

tssss kopieren lukt niet?

TRS | 14-12-05 | 12:33

@nikkelen
Tuurlijk alle geloven zijn gelijk en moeten direct verboden worden.
De Heerlijke Nieuwe Wereld van "ons vrijdenkers"?
Zo kijken ze nu ook tegen "De Vrije Gedachte" aan in Iran.
In dit van oorsprong Joods/Gristelijke/humanistische landje mag je dit allemaal zeggen en denken en publiceren zelfs, gek he.
Gods zegen

Echt Refo | 14-12-05 | 12:33

Laat mensen lekker geloven wat ze willen, als ze mij er maar niet mee lastig vallen.

Dömper | 14-12-05 | 12:33

Poll: Allah casting: wie heeft uw voorkeur?

Super Meki
poll.dezeserver.nl..

Ali B:
poll.dezeserver.nl..

Vader Abraham:
poll.dezeserver.nl..

Ron Jeremy:
poll.dezeserver.nl..

Willebrord Frequin:
poll.dezeserver.nl..

Tussenstand:
poll.dezeserver.nl..

TRS | 14-12-05 | 12:32

@controle

Makkelijk te counteren deze: laat jij mij dan maar bewijs zien dat god wel bestaat.

ps. Had het trouwens over een televisieprogramma God bestaat niet. In dit programma lieten ze wetenschappers aan het woord uit verschillende disciplines van de wetenschap. al deze mensen legden vanuit hun visie uit waarom god niet bestaat, erg interessant ook voor gelovigen.

nikkelen nelis | 14-12-05 | 12:32

@neuzel
Dus dan is het waar? Laten we voor de discussie de term opperwezen gebruiken. Binnen de Islam is deze wat harder dan binnen het Christendom.

controle | 14-12-05 | 12:29

@nikkelen
Probeer jij eerst eens fatsoenlijk Nederlands te leren. En ik had graag je bewijs gezien dat God niet bestaat.

controle | 14-12-05 | 12:26

@ echt refo

Wat lul je nou joh malloot. Zeg net dat ik alle geloven onzin vindt. Dus Iran is een nono voor mij. Daar wonen namelijk moslims= gelovigen. Ben blij dat ik tot de 0.5 procent van de wereld behoor die vrijdenker is. Alle geloven zijn namelijk bijgeloof.

@controle
Zijn zeker allemaal gelijk want is allemaal bijgeloof in mijn visie.

Raad je beide aan is ff te kijken naar God bestaat niet. Leer je ook de visie van ons vrijdenkers op dit belachelijke onderwerp geloof!

nikkelen nelis | 14-12-05 | 12:23

@poktor
downloaden mag niet..
Maar nee hij is er niet ik heb niks kunnen vinden. Mss ff ergens vandaan stelen

dommedodo | 14-12-05 | 12:16

@nikkelen nelis
Lekker in Iran gaan wonen, is echt het zelfde als hier

Echt Refo | 14-12-05 | 12:16

Allah is het koffiemannetje van God. Dus je mag mijn koffiemannetje wel lenen.

chaoneer | 14-12-05 | 12:15

@nikkelen
Dat is jouw mening. En om alle geloven gelijk te trekken getuigt niet van al te veel inzicht.

controle | 14-12-05 | 12:15

Waar kan ik me aanmelden?
Die rol is me op het lijf geschreven.

Paus Benedictus XVI | 14-12-05 | 12:15

Ik denk dat Hirsi Ali die rol het best zelf kan gaan vertolken. Als je dan je geloofsgenoten wil kwetsen, moet je het ook goed doen.

jaco | 14-12-05 | 12:15

@ controle

alle geloven een pot nat al die onzin verbieden!

nikkelen nelis | 14-12-05 | 12:12

Is Submission 2 al ergens te downen?

poktor | 14-12-05 | 12:12

@Opa-Buiswater 14-12-05 @ 12:05
Ze horen/lezen toch alleen wat ze willen geloven en anders is het vast linkse propaganda...

da wizard | 14-12-05 | 12:11

@opa,
ik vind het wel een goede ontwikkeling dat AHA niet meer in de kamer komt.

adfundum | 14-12-05 | 12:10

@ adfundum 14-12-05 @ 12:05
..
ik doelde niet op horst tappert, maar op horst tampert, wereld van verschil.
..
ja hoor eens, ik speel ook wel eens voor sinterklaas, vandaar dat ik altjd een baard opzolder heb liggen.

kolonel klootoog | 14-12-05 | 12:09

@aivd
Allah en God zijn niet hetzelfde. Net zo min JC en MO.

controle | 14-12-05 | 12:08

Ik word een beetje moe van die verzuurde AHA zo langzamerhand met d'r filmpjes....
Laat 'r eens een goeie pornmovie maken, "without my clit volume 1" of zo.

SatchRules | 14-12-05 | 12:08

Het zou erg aardig zijn als mevrouw Ali ook nog tijd weet te vinden om eens in de tweede kamer te komen kijken. Per slot van rekening krijgt zij daar haar salaris.....
En om mij dan toch nog even te mengen in de discussie over de gastarbeiders tussen ultralinx en Derks:
De gastarbeiders zijn hier in de jaren zestig/zeventig gekomen op uitdrukkelijk verzoek van de wekgevers ( die over het algemeen geen pvda stemmen)
De gezinshereniging is een uitvinding van........... jaja, de VVD!! Om nog meer goedkope arbeidskrachten binnen te kunnen halen! De pvda heeft zich daar lange tijd tegen verzet.
En al deez informatie is terug te vinden op regering.nl.......
Net zoals de info dat we dankzij van Agt/Wiegel nog aan het afbetalen zijn aan de staatsschuld. Den Uijl had namelijk een begrotingsoverschot aan het eind van zijn regeerperiode.......*neemt alvast een midweekslokje...*

Opa-Buiswater | 14-12-05 | 12:05

kloot
Wat denk je van Horst Tappert
waarom moet Allah nou juist een duitser zijn, net zoiets als een kolonel met een baard

adfundum | 14-12-05 | 12:05

@ultralinx
Met je moeder naar een zwembad in Rotjeknor zuid???

Echt Refo | 14-12-05 | 12:02

Jawel, Sinterklaas is nog niet weg of de ZWARTE PAUS is gearriveerd.

Bier en chips inslaan want.....

Final countdown initiated!!!!

Have a nice day

LuftBalloon | 14-12-05 | 12:02

@derks
Gewoon naar buiten gaan laffe hond. Ga es lekker een dagje naar de grote stad met je moeder. Zal je zien dat het best meevalt.

ultralinx | 14-12-05 | 12:00

Ik stel Ron Jeremy in ieder geval voor als penis-stand-in

JohandeWit | 14-12-05 | 11:59

Allah, met z'n dikke lul.
Die acteur van superman dus.

dsquared2 | 14-12-05 | 11:59

Gezocht: vrouwonvriendelijke, antisemitische, pedofiele baardaap met gewelddadige inslag.

Verder weten we dankzij Hans Teeuwen dat Allah een dikke lul heeft. Dat sluit mij alvast uit omdat die van mij meer lang is dan dik.

the saint of hippo | 14-12-05 | 11:59

@DT
Wat ik al zei, Koos Alberts

Der Icebear | 14-12-05 | 11:58

Een willekeurig geestelijk gehandicapte volstaat.

DiagnosisTyphus | 14-12-05 | 11:58

@Der Icebar dat kan i.d.d. niet anders.

@ vriend ultra 11.50, goh laat dat bij mij nu net omgekeerd zijn?

Carpa | 14-12-05 | 11:57

Michiel Smit?

schmenzo | 14-12-05 | 11:56

wat mij betreft mag AHA nu wel een kogel kussen!!

Achie Van de Egge | 14-12-05 | 11:56

@ultralinx
Jij bent gewoon van GS-wege ingeschakeld om mensen te irriteren. Zo dom als jij je voordoet is niemand in werkelijkheid.

Der Icebear | 14-12-05 | 11:55

een varkensboer met minimaal 1000 varkens

lekker-ding | 14-12-05 | 11:55

He kloot, wie is dat, Horst Tampert ?

adfundum | 14-12-05 | 11:54

horst tampert?

kolonel klootoog | 14-12-05 | 11:52

King Kong?

aivd | 14-12-05 | 11:51

Van islamieten heb ik geen last wel van de zakkevullers van dit asokabinet.

ultralinx | 14-12-05 | 11:50

Ik zag Allah net nog in de Hakbar...

I love Bwahaha | 14-12-05 | 11:50

@Milf neeeeeeee dat zie je verkeerd, dit zijn verlichte geesten die strijden tegen de grote Satan, te weten Amerika, je weet toch? zucht.. Ik vraag me altijd af waar nu al die (ex) politici zijn die zo tegen de oorlog in Irak zijn/waren en altijd een grote mond over Bush en andere 'fascisten' hebben, waar nu Mohammed Rabbae is met zijn genoeg is genoeg en waar nu de Imam's zijn die opstaan en dit veroordelen..... Niets hoor je.

Maar dit zal het scenario wel zijn, over een jaar of drie hebben de Amerikanen er genoeg van, vallen het land binnen en halen de kastanjes weer voor ons uit het vuur, waarna heel zogenaamd progressief Nederland weer op zijn achterste benen staat.

Carpa | 14-12-05 | 11:49

@Huh..? 14-12-05 @ 11:45

LOL

TRS | 14-12-05 | 11:47

Andre Hazes

Tubifiks | 14-12-05 | 11:46

@ultralinx:
En daar ontmoeten de uiteinden elkaar, niet waar?

JSK | 14-12-05 | 11:46

Al 2 voorkeursstemmen voor Ali B. wie volgt?

Henrique | 14-12-05 | 11:46

Jack Wouterse lijkt me een geschikt persoon.

1337 | 14-12-05 | 11:46

hahaha je was me net voor henrique!

nikkelen nelis | 14-12-05 | 11:45

Gordon

Pannie | 14-12-05 | 11:45

SuperMeki?

Huh..? | 14-12-05 | 11:45

of ali b. :)

nikkelen nelis | 14-12-05 | 11:45

Ali B., die vindt zich zelf al Allah.

Henrique | 14-12-05 | 11:45

Om de imperfectie van god in lichaam en geest te benadrukken, nomineer ik Koos Alberts.

Der Icebear | 14-12-05 | 11:44

sugar lee hooperT

nikkelen nelis | 14-12-05 | 11:44

trek een willekeurige pedo-TBS'er uit een inrichting..

Tubifiks | 14-12-05 | 11:42

dat biggetje uit "Babe" kon best een aardig stukje acteren. En dan de stem van joop braeckhekke d'r onder. Moet genoeg zijn voor een aanslag of 10

misti | 14-12-05 | 11:42

Meneer Ratelband, hoe is het met uw carriere ?

gentle giant | 14-12-05 | 11:42

Ik denk Frans Bauer.

o.g. | 14-12-05 | 11:41

moslims kwetsen?
Allah=God

aivd | 14-12-05 | 11:41

... En nog steeds maar ontkennen dat ze het doet om moslims te kwetsen...

bwahaha | 14-12-05 | 11:39

In Southpark hadden ze een goede gelijkenis gevonden...

da wizard | 14-12-05 | 11:37

En zie hier, weer een leuk poll! Of misschien een feauteauf*ck? Maar goed ik stem ook voor Gordon of Gerard :) Dat wordt gieren / brullen.

stijlloze-alwin | 14-12-05 | 11:37

wouter bos of bak-ellende hebben het toch zo graag over normen en waarden en overal op bezoek gaan bij die moslims als er iets gebeurd is maar de echte slachtoffers zijn de nabestaanden en daar besteden ze geen aandacht aan, dus maak u keuze

lekker-ding | 14-12-05 | 11:37

Smeagol / Gollum past perfect

Albert Heijn | 14-12-05 | 11:36

@ Harige Bangmaker
Nee joh, sinds die is gaan rammendannen (zou die ook een christelijk gebruik kunnen proberen???) is het mohammed of toch ali

derks | 14-12-05 | 11:36

hebben we net een paar behoorlijk lijkende allahs het land uitgezet..

misti | 14-12-05 | 11:36

Als er iemand onder het gras moet liggen is het Elvis wel...

da wizard | 14-12-05 | 11:35

@ultralinx,

Zeg ga eens onder een stuk gras liggen. Wel uitkijken voor de spuiten van je vriendjes.

Elvis_Presley | 14-12-05 | 11:34

@ ultralinx
Voor de welvaart van ons land zijn er inderdaad GTASTarbeiders naar ons land gehaald. Defamilie van deze mensen en de rest van de inwoners uit dat dorp zijn door Joop Den Uyl uitgenodigd. Niet de feiten verwisselen.

derks | 14-12-05 | 11:34

derks 14-12-05 @ 11:32

Volgens mij heet-ie nog steeds Wouter.

Harige Bangmaker | 14-12-05 | 11:34

Lassie

aivd | 14-12-05 | 11:34

Ultralinx, bedankt voor dit nieuwe inzicht. Ik weet nu hoe links zich eruit gaat lullen als straks in Nederland rellen uitbreken.

Puntenslijper | 14-12-05 | 11:33

Markoez Rozenbergggg

Violette | 14-12-05 | 11:32

@ Mach10

Mee eens. Zijn we gelijk van die liegende homo Mohammed Bos af

derks | 14-12-05 | 11:32

@ ultralinx
Dat moet je de mensen eens vragen die elke dag overlast ervaren, niet meer naar het strand kunnen of naar de bios. Jij zit zeker op het landgoed van Marcel van Dam of Rosenmuller?

derks | 14-12-05 | 11:31

Johny de Mol natuurlijk.
Die is zó goed.

Harige Bangmaker | 14-12-05 | 11:30

JP Balkenende? Het is toch haar grote baas...

da wizard | 14-12-05 | 11:30

Misschien iets van Barry Stevens?

derks | 14-12-05 | 11:29

Durka Durka Allah Jihad Durka !

poepdoos | 14-12-05 | 11:29

Tatjana Simic

Timootje | 14-12-05 | 11:28

Theo opgraven!

hama | 14-12-05 | 11:28

huub stapel!

kolonel klootoog | 14-12-05 | 11:28

Het zijn de grootindustrielen die de geiteneukers ten eerste naar ons zompig moeras hebben gelokt. Dat ze ook hun primitieve gebruiken importeren kan geen verrassing zijn. En ach of de Sharia of de gristenhonden van het CDA de maatschappij verneuken maakt me eigenlijk niet zoveel uit.

ultralinx | 14-12-05 | 11:27

Gewoon even wachten met Saddam afmaken, ik denk dat die wel als allah kan doorgaan :)

zeveroare | 14-12-05 | 11:26

Rita Verdonk.
Die heeft ook altijd gelijk en maakt nooit fouten.

aivd | 14-12-05 | 11:25

Welja, nog weer 4 jaar beveiliging, het mag de staat wat kosten om AHA haar podium te geven.

hama | 14-12-05 | 11:25

Even iemand uit canada of zo over laten vliegen. Zo'n voormalig nederlander, die nog wel de taal beheerst, maar niets te vrezen heeft van de hofstadgroep. :-)

Mister Crabs | 14-12-05 | 11:25

Is er nog iemand die snel dood wil / moet? Dan kan die effe allah spelen.
Succes verzekerd, resultaat ook.

poktor | 14-12-05 | 11:24

Katja Schuurman

aivd | 14-12-05 | 11:24

@zweefvlieger
u bent oud genoeg om voor god door te gaan.

Der Icebear | 14-12-05 | 11:23

Lees Siddartha van Hesse er nog eens op na.

Der Icebear | 14-12-05 | 11:22

Ja hoor, Allah spelen is solliciteren naar een expreskaartje naar de verkeerde kant van het gras. Ik ben besodemieterd zeg!

zweefvlieger | 14-12-05 | 11:21

Job Cohen of een andere Jood.

DJW | 14-12-05 | 11:19

Liberace
Herman Brood
Wouter Bos
Sugar Lee Hooper
Willebrord Frequin

Echte held: Clint Eastwood

Grote Denker | 14-12-05 | 11:19

Jezus Christus !

aivd | 14-12-05 | 11:19

... Alleen zijn stem dan gebruiken... en niet zijn hoofd graag.

Puntenslijper | 14-12-05 | 11:19

Dat gezeik over de Islam is om ons af te leiden van de echte bedreiging, de vogelgriep.
De burgemeester van Rotterdam, Opstelten mag wat mij betreft Allah vertolken. Alleen zijn stem dan vertolken onder begeleiding van engelengezang prachtig!

Puntenslijper | 14-12-05 | 11:18

Bush.

MAXIMO | 14-12-05 | 11:18

Ik heb hier nog een eeuwig brandende bramenstruik staan, misschien is dat iets?

Toine Rorije | 14-12-05 | 11:18

Ron Jeremy, onder het motto "Allah is groot, Allah is machtig, Allah heeft een... van 1 meter 80".

Kapitein Stijlvol | 14-12-05 | 11:18

De Kerstman

aivd | 14-12-05 | 11:17

Maak er een animatie van en het probleem "Wie speelt Allah" is opgelost.

Ongeregistreerde | 14-12-05 | 11:17

Zo die wil graag dood.
Ik vind dat kamerleden die in 1 jaar tijd minder dan, zeg, 75% aanwezig zijn, vervangen moeten worden door iemand die wel doet waar voor hij/zij betaald wordt.

Mach10 | 14-12-05 | 11:16

Jack Spijkerman ?

aivd | 14-12-05 | 11:15

Dat gezeik over de islam is om ons af te leiden van de echte problemen zoals de godvergeten zakkenvullers in Den Haag en hun vriendjes de zorgverzekeraars en de bouw- en energiemaffia. Verdeel en heers, het kenmerk van Bakellende X.

ultralinx | 14-12-05 | 11:15

Geert Wilders, dat lijkt me duidelijk.

Carpa | 14-12-05 | 11:15

Jomanda. Die heeft ook een hoop volgelingen die de weg kwijt zijn.

TRS | 14-12-05 | 11:15

Theo van Gogh

aivd | 14-12-05 | 11:14

JeePee Balkenend als Allah?

Hij heeft er z'n normenwaarden voor

Dezenaamhier | 14-12-05 | 11:13

Starf*cker ? Ook al een tijd niks meer van gehoord.

TRS | 14-12-05 | 11:13

@mhelvert 14-12-05 @ 11:10

Je krijgt een auto met chauffeur/bodygaurds,nooit meer file's en een (safe) huis.

rn1970 | 14-12-05 | 11:13

Ik wil het wel doen. Alleen ga ik niet met een geitje op mijn stok lopen. ik vraag maar 2 miljoen Pleuro. Koopje.

CharacterX2005 | 14-12-05 | 11:12

God? of Jehovah? of Maitreya?

kuifjes | 14-12-05 | 11:11

Krijg je behalve loon gevarengeld?

mhelvert | 14-12-05 | 11:10

Ik,wil alleen niet naakt met een geit,tenzij het functioneel is.

rn1970 | 14-12-05 | 11:10

Ik heb vernomen dat God gevraagd is.

ultralinx | 14-12-05 | 11:10

Miss Piggy

nare baas | 14-12-05 | 11:10

Jules Croiset

aivd | 14-12-05 | 11:09

Maar ik hoop gordon of joling...

de bier | 14-12-05 | 11:09

Mohammed Rabbie

aivd | 14-12-05 | 11:08

Sinterklaas

de bier | 14-12-05 | 11:08

Danny Christiaan

wesnanda | 14-12-05 | 11:07

Vader Abraham / Pierre Kartner

aivd | 14-12-05 | 11:06

zit allah niet bij mo b?

lelijke @@p | 14-12-05 | 11:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken