SCHAATSEN in het Stamcafé
Winter is komende
Vroeger, lang lang geleden, toen Nederland nog Ons Land was, toen sneeuwde het al in de herfst en was er iedere dag schaatsen op de televisie. Nou. Vroeger is dus vandaag want Nederland werd vanmorgen wit wakker en in Calgary is al twee dagen de World Cup bezig. Omdat er in de rest van de wereld toch geen hond naar die onzin kijkt zijn de wedstrijden op een (cultuur)christelijk tijdstip bij ons dus ga er maar voor zitten. Eerst de ploegenachtervolging, met de ploegen, dan de 500 meter (m/v) met JENNING, JOEP en natuurlijk RECORDMISTRESS FEMKE, plus daarna een toetje massaimmigratiestart en gemengde vla aflossing. LIVESTREAM HIERO op groot scherm in het Stamcafé. En uiteraard. De MegaMix. Proost.
NEDERLAND WINT: Ploegenachtervolging vrouwen
VS PAKT: Ploegenachtervolging bij de mannen, Nederland brons
PR: Jutta Leerdam op de 500, 37.01
UNIEKE 1-2-3-4-5: Nederland domineert 500m (v), Kok, Leerdam, Fledderus, Boersma Daleman zijn de top 5
JORDAN STOLZ: Wint de 500m, De Boo wordt vijfde
Bi-zar
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Erben Wennemars STOPT in het StamCafé
Opdat wij niet vergeten
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé

