Rutger Groot Wassink op vakantie en wat denkt u? Transpersonen aangevallen in Amsterdam-Oost
NOOOOO
De Amsterdamse GroenLinks-akela Rutger Groot Wassink loopt rond in Amerika (met het vliegtuig) en wat denkt u? Transpersonen krijgen klappen in Amsterdam-Oost. Dus iedereen meteen op hoge poten met een gedetailleerd rapport met gebeurtenissen en daderprofielen naar Rutger toe. "Rut Rut transpersonen krijgen klappen! De daders zijn """passanten""", """mannen""", """jongens""" en """een groep""". We moeten iets doen Rut!" Nou en toen was het natuurlijk weer de autoreply van Groot Wassink. "Zeg maar dat ik op vakantie ben en slecht bereikbaar." Tsja! Met die GroenLinks-ambtenaren die alleen maar op vakantie zijn (met het vliegtuig) gebeurt er natuurlijk helemaal NIKS in de strijd tegen het geweld tegen LHBTI'ers!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
