Wachten op Super Bowl LVI in het Stamcafé
Maar eerst onze eigen half time performance met dank aan keestelpro
Zo. En dan is het nu tijd voor echte sport: American Football. Voor iedereen die America Football niet kent: het is een soort shorttrackschaatsen, maar dan zonder ijs en met een bal en met iets stevigere pakken, maar dan weer zonder Sjinkie en zonder Suzanne. Vanavond ook zonder Tom Brady (de beste ooit en definitief gestopt, verloren van de Rams), zonder Patrick Mahomes (de beste nu, maar verloren van de Bengals) en zonder Aaron Rodgers (QR-code geweigerd door de 49'ers). In de finale staan wél de LA Rams en de Cincinatti Bengals van quarterbacks Matthew Stafford en Joe Burrow. Dat is een beetje alsof De Graafschap (de Bengals, hadden sinds 1990 geen playoffwedstrijd meer gewonnen en wonnen nog nooit de Super Bowl) het opneemt tegen Heracles (de Rams, wonnen in 1999 de Super Bowl, maar toen waren ze nog de St. Louis Rams) maar goed, wij weten er verder ook geen ster vanaf en de Super Bowl kijkt u vooral vanwege de reclames alsook vanwege de halftimeshow die dit jaar wordt verzorgd door Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige (checken of het echt 2022 is, red.) en Kendrick Lamar (ah okee). Op uw televee ziet u deze hoogmis van het huwelijk tussen Sport en Commercie op BBC One danwel ESPN, maar als u het allemaal echt serieus neemt heeft u waarschijnlijk gewoon een NFL GamePass en/of een betrouwbare linkmiechel uit de krochten van het stromersnet. Aftrap is na middernacht, dus goede kans dat de barman tegen die tijd al in slaap is gesukkeld. Proost.
UPDATE: Rams gewonnen, Lil Kleine nog steeds een Lül, VOLT nog steeds een puinzooi
Same
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
HITTESTRESS in het StamCafé
Beetje warm hier
Thuiskomen in de stampub
It's coming home
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
Hele nacht stokoude tv kijken en radio luisteren in het Stamcafé
Wij zeggen altijd maar: geluk is uitgestelde nostalgie
GSTV. Gedwongen X verlaten in het Stamcafé
Iedereen een enkeltje BlueSky (als het aan ons aller topambtenaren ligt)
Koninklijke juice in het StamCafé
No juice no news of zo
