LOL. GroenLinks stemt vóór 'duurzaam' Formule 1
GroenLinks uit de bocht en in de bandenstapel
En wat doe je dan met die bandenstapel, als je uit de bocht bent gevlogen? Juist, die zet je in de fik, voor extra effect. GroenLinks wilde voor de verkiezingen ABSOLUUT GÉÉN !!1! Formule 1 op Circuit Park Zandvoort. Dus sommige mensen op GroenLinks stemmen omdat zij daar wandelen met de hond en geen zin hebben in die overlast. En dan zijn de verkiezingen geweest en dan stemt de gemeenteraad ineens unaniem (duur woord voor: iedereen + GroenLinks) in met de komst van de Formule 1. Mits het duurzaam is ofzo. Ja hoor GroenLinks! Want die wagens rijden allemaal op een mengsel van maïskorrels en slootwater, die pitstopbanden zijn gemaakt van opgevroren fairtrade chocolade en die miljoenmiljard trucks en volgwagens hebben allemaal een eigen bomenplant-crew. Na een raceweekend heb je ook altijd de DHL-bomenplantcrew-award voor het team dat het snelst een boom verwisselt. Jack Plooij mag zijn elektrische gezichtsbruiner niet meer meenemen want stroom en die honderden andere journalisten mogen 's ochtends niet douchen wegens waterbesparing. Die zwemmen maar lekker tussen de kwallen in de zee. Ook kunnen we half Zandvoort gewoon volkwakken met windmolens en zonnepanelen en die Energy Station van Red Bull draait makkelijk op een warmtepompje. Wat zouden ze in Assen eigenlijk vinden van dit gestuntel?
Verstappen - Aston Martin Bio-Dynamic Green Red Bull Solar Racing
Never forget
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
Knokken in het StamCafé! Rico Verhoeven vs. Oleksandr Usyk
Rico heeft verloren, vreselijke beslissing van de ref
LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk
Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?
