De waarheid over de karavaan op weg naar de VS
Voorpost migrantenleger arriveert bij Mexicaanse grens
Social
Interessant docu-filmpje over de tsunami van "migrants" onderweg van Midden-Amerika naar de Verschrikkelijke Staten van Amerika. Wat blijkt. Het zijn 100% economische vluchtelingen met hier en daar een crimineel met een klote-verleden. De invasieve horde (M) wordt gesteund door een ordedienst in gele ABNAMRO/Soros-hesjes die verder beschikken over ongelimiteerde UNHCR Mastercard-creditcards, en ronkende sjoemeldiesels om de meute maar zo spoedig mogelijk aan de grens met Texas/Californië te droppen. Documentairemaker Ami Horowitz is trouwens die knakker die bij SJW Instituut Berkely met IS-vlaggen liep te zwaaien en daar een hilarisch filmpje over maakte. Ondertussen is de eerste tranche migrants aangekomen bij Tijuana. Developing...
Social
Reaguursels
Inloggenwww.change.org/p/charles-michel-en-ma...
Waarschuwing per luidspreker, twee salvo's over de hoofden, daarna op de benen schieten. Mexico mag de rommel opruimen, want het is hun grondgebied.
Waarschuwing in een aantal talen he.... en dan optreden.
Soros zit er achter. Ik ken hem. Heeft het me persoonlijk verteld. Alleen naïeve en domme rukkers zullen mijn betrokkenheid in twijfel trekken. Aldus Soros zelf dan.
Al eens eerder gezegd, Allereerst is het een foutieve woord keuze voor dit onderwerp. . Dit is geen Immigratie/ Migratie maar Infiltratie omdat het maar aan 1 kant van de partijen gewenst is. Idem dito voor hetzelfde topic betreffende Europa.
En die gasten lopen gewoon met hun EIGEN vlaggen in die karavaan he! Is gewoon een invasie idd, heeft Ome Donald gewoon gelijk in. Een invasie van importvuil die niks kan, niks heeft en enkel maar voor overlast gaat zorgen.
Mexico bood ze zelfs asiel aan maar dat wilden ze niet natuurlijk. Lijkt wel een beetje op wat er hier in de EU gaande is. Alleen hebben we hier geen hekken en geen Trump...
Pff, een paar honderd armoedzaaiers die als ze al binnenkomen echt geen uitkering gaan krijgen dus zullen willen/moeten werken. Er zijn 325,7 MILJOEN amerikanen in de usa. Dat is pas homeopatisch verdunnen dunkt mij. Gaat nergens over behalve over stemmingmakerij.
Het gaat erom dat dit door de Democraten geïnitieerd is om Trump als boeman te kunnen aanwijzen als hij die armoedzaaiers niet allemaal een gratis huis en een uitkering geeft.
Als je zomaar iedereen binnenlaat zonder procedure, identificatie of wat dan ook dan haal je ook een hoop criminelen binnen. Volgens mij was het grootste aandeel Latino in de gevangenis ook crimineel en illegaal.
Betwijfel ten zeerste dat het "in gang is gezet door de democraten". Dat speelt Trump nl. Alleen maar in de kaart, kan ie laten zien hoe stoer hij is.
koreaanse slet is toch die vent met die baard ---> www.youtube.com/watch?v=LNF_cW8fcko
Er zijn twee mogelijkheden om hiermee om te gaan:
- laten begaan, pamperen, de-escaleren, praten, opvangen enz. In dat geval zullen we in 2025 nog steeds lezen over hekklimmers met allerlei kinderen en sociale ontwrichtingen als slachtoffer
- één of twee van dat hek schieten. Daarna nooit meer last van dit soort drammerige gelukszoekers. Werkt onmiddellijk.
Ik zal je zeggen: ik zou het niet durven, op zo'n hek klimmen. Ik zou gewoon verwachten dat optie twee gekozen zou worden.
Ben benieuwd hoe al die voorstanders van "vluchtelingen" reageren als er een paar over hun Karwei schutting welke rond hun tuintje staat gaan klimmen en in hun tuin gaan bivakkeren. Kijken of ze dan nog zo barmhartig zijn. Kijk naar al die BN-ers met hun grote mond destijds bij Pauw dat ze een vluchteling in huis zouden nemen. Het is daarna angstvallig stil geworden met daden van de BN-ers.
Waar komen deze migranten vandaan? Ik dacht dat er een muur stond tussen Mexico en Guatemala?
Benieuwd hoe Trump het gaat goed lullen wanneer hij ze uiteindelijk toelaat.
Hot Damn!
Het gevreeste monster van de “westerse wereld “begint gestalte te nemen ( Lees Mother of all wars in een eerder geplaatst plempsel van mijn hand).
Ik ben geen politicus , en ook niet hoog geschoold maar kan met mijn lage opleiding dondersgoed nagaan waar we nu op doelen.
FF de electrische serie verbinding van onze kerst verlichting aan sluiten; Globalism- milieu/ klimaat kerk- EU-VN en Islam hebben de mazen van ons westers systeem gevonden . Niet verkozen hoge omes , valse wetenschappers en financieeel vermogende van een verwerpelijke godsdienst krijgen voet aan grond bij naief volk met medewerking van MSM . Met overmaat van ramp begint dit steeds meer invloed op ons welzijn te krijgen en ondermijnen de fundatie van onze westerse wereld als een horde boktorren op een VOC schip.
Dit is maar een visie van een domme boerenlul maar mijn jaren lange sceptisism tegen het globaliseren begint als een”Alptraum” werkelijkheid te worden.
1+1 maakt? Nou Jesse …Your best guess? Und du Jette.... wieder mall? Wir haben es nicht gewusst?
Jacht seizoen is geopend dit weekend in de USA, mooie timing..
Deze hele vluchtelingenkaravaan is enkel en alleen op poten gezet om Donald Trump in een kwaad daglicht te stellen. Want ze weten hoe Donald gaat reageren.; die gaat het leger op deze 'zielige arme vluchtelingen' zetten. En dan kunnen ze met z'n allen weer roepen van 'boehoe, Donald Trump is een faxist!' Ze doen maar. Mijn zegen heeft ie. Hee, wat mij betreft gooit ie een bom op die karavaan. Of, zoals ie zelf al een keer zei: "I could shoot somebody on 5th avenue, and not lose any voters."
Fantastisch dat iemand is gaan kijken en verslag uitbrengt. De beste manier.
Die Soros is toch wel een ontwrichtende factor in de wereld.
Waar stabiliteit is loodst hij miljoenen mannen heen die niet succesvol kunnen of willen zijn in het land van herkomst en gewoon hopen op een meevallertje in "Het Westen". Dat je met grote groepen van deze lui ook de problemen van deze landen importeert weten we nu al lang genoeg en Soros ook. Het is zijn doel de "Witte man en daarmee mens" kapot te maken die in zijn ogen de oorzaak is van alle ellende in de wereld.
Nee hoor, de 'goede' man wil alleen maar geld verdienen. Daar is hij heel helder in.
En hij is kind aan huis bij de Europese Commissie. Juncker zet voor hem altijd een flink tijdblok in zijn agenda.
Je weet geeneens wie Soros is en wat hij doet, Dirk. Je lult gewoon de rechtse media na.
We weten wel wie hij is, en we weten wel wat hij doet.
@Captainobvious,
En nou ga jij ons dus vertellen wat voor een goed heiligman onze Soros daadwerkelijk is.... ok ,Vol verwachtimg klop mijn hart captain.
@Captainobvious,
Rechtse media, Kan je er een noemen in Nederland, L@L.
Natuurlijk zijn ook dit economische vluchtelingen, maar .i.t.t. wat Europa probeert binnen te komen sluit hun culturele achtergrond al heel wat beter aan bij de gemiddelde Noord-Amerikaan. Ik zou deze types uit Zuid- en Midden Amerika graag inruilen voor die achterlijke wilden uit Noord- en Midden Afrika (en Turkije/Pakistan e.o.) die hier binnen zijn gelaten. En die nooit en nimmer een onderdeel van onze beschaving willen uitmaken.
@Zimmmerschwanz,
Sorry maar als je tussen de regels door leest is het alllemaal onderdeel van hetzelfde offensief. We worden op alle fronten aangevallen . Uw realiteits beleving is niet global. Dat is deze aanval namelijk wel. Uw bewust wording komt dadelijk, als u met uw kop maar mekka moet buigen en/ of onderdeel wordt van het communistische EU bent geworden.
Donald Trump heeft natuurlijk het grootste gelijk dat ie de troepen naar de grens dirigeert. Je laat als VS toch godverdomme niet niet over je heen lopen door een stelletje Hondurezen.
Ik zie ze alleen niet. Waar is de border police als je ze nodig hebt.
Die staan er alleen in verkiezingstijd, of in iedee geval suggereert hij dat
"Het zijn 100% economische vluchtelingen met hier en daar een crimineel met een klote-verleden."
Nee........écht?
Dit lijkt héél véél op wat er bij de EU gebeurde.
Waarschijnlijk zal de VS wèl hun grens bewaken, en een daad stellen.
Obama/Clinton zou ze binnen hebben gelaten à la EU.
Nee, die hadden precies hetzelfde als Trump gereageerd, alleen was er dan geen ophef over geweest omdat de media in deze volledig achter de democratische president hadden gestaan.
Er waren er nog wel meer "embedded"!
www.therebel.media/david-menzies-top-...
We hebben een winnaar!
www.npr.org/2018/11/13/667622622/lgbt...
Er zou eens een diepgravend onderzoek gedaan moeten worden naar waarmee dit gefinancierd wordt.
En dat bedoel ik niet stoppen bij de stichtingen en personen die hiervoor betaald hebben, maar wie vervolgens die stichtingen en personen betalen, etc.
Kwestie van een beetje googelen en u weet het ook.
Begin maar bij de hesjes van Pueblo Sin Fronteras en hun sponsor La Familia Latina Unida.
www.influencewatch.org/non-profit/la-...
als u goed kijkt ziet u ergens Open Society Foundation staan.
www.opensocietyfoundations.org/
Zou graag willen weten wie achter de organisatie van dit festijn zit. Want dit is geen spontane actie.
Ik geef de vluchtelingen op zich gelijk maar de enige oplossing ligt bij de landen van oorsprong zelf, niet bij Amerika. Een land is zijn volk. Dat volk moet het dan ook zelf oplossen. Niet het land van een ander instabieler maken.
De Berlijnse muur werkte beter dan dit hek.
Die muur op zich was een gemakkelijk te nemen horde.
ze moeten ook nog ff langs 5500 marines.
Daar stonden bewakers met wapens.
Dan wordt elke muur pittig.
Pro Trump gast maakt Pro Trump-beleid filmpje. Moet ik dit nu serieus nemen? Vooral de insinuatie dat er iemand (Soros?) miljoenen zou uitgeven om economische migranten naar de US te krijgen (wat is de waarde daarvan?). Wat shots van vrachtwagens die spullen afleveren is geen bewijs hiervoor.
Allemaal de zelfde vrachtwagens en tenten en bij jou gaat nog steeds geen lichtje branden?
Destabilisatie van het westen en een daarmee gepaarde burgeroorlog.
Dat is het doel.
Je moet wel steke blind zijn wil je dat nu nog niet zien, of op z’n minst aanvoelen.
Inderdaad Marinus, het is een schande dat deze populistische poster nog niet van Twitter is verwijderd.
Zo doen we dat immers als de inhoud ons niet bevalt.
Ray69 | 14-11-18 | 15:26 |
Pfffff. Sure. Met welk doel dan, slimmerd?
@Beste_Landgenoten | 14-11-18 | 16:21
Zodat Soros zijn beursspeculaties flink geld opleveren. Hij gokt op rellen en het liefst burgeroorlogen zodat hij flink kan cashen.
Politieke waarde mijn beste, situaties creëren om personen (politiek) beschadigen.
Het uitdunnen van de wereld populatie en het ontdoen van de meest mondige groep.
Met o.a toekomstige voedselschaarste een heel slim zelfs.
Je creëert overal onrust, laat ze elkaar hun hersens in slaan terwijl je je zelf een paar jaar schuil houdt.
Gewoon de eerste roedel die denkt over de hekken te klimmen terugknallen. Dan druipt de rest wel af. Je hebt dan even een paar dagen een internationaal incident maar dat waait ook wel weer over.
Beter dan dat zootje criminelen binnen je grenzen te krijgen.
Exact mijn idee. Zodra je je grens niet meer bewaakt gaan mensen het ook niet meer als grens zien. De eerste die op dat hek zit terug naar Mexico schieten. Kijken hoe snel ze nog blijven klimmen.
Met het zwaarste stuk artillerie recht op zn muil schieten.
Stroom er op, 10kv
Was daar dan ooit twijfel over dat het economische migranten zijn? Men vond de vloedgolf van mensen uit Afrika en het Midden-Oosten richting Europa kennelijk inspirerend genoeg om het ook maar eens in Zuid- en Midden Amerika te proberen. Dat het vanachter de coulissen door kwaadwillenden georkestreerd wordt is zeker.
Forza Trump, Bolsonaro, Poetin, Assad, Netanyahu, Orban. Alleen Erdogan is een eikel.
Vreemd, van al die namen die je noemt en dan missen we ook nog lieden als Junckert, Verhofstadt en Rutte, lijkt die rosse Kuif nog de meest sympathieke van het stel.
In elk geval minder religie van de vrede daar.
Binnen die karavaan ligt het percentage 'religie vd vrede' een stuk hoger dan erbuiten. What better way om ongecontroleerd de grens over te steken dan je mengen in een 'vluchtelingenstroom'. Het is daar niet anders dan hier. Stefan Molyneux heeft er een mooie video over gemaakt.
@zwarte-weduwe
Ik heb het meegekregen dat ze zich ook daar roeren alleen denk ik toch nog wel een onsje minder dan hier.
Waar hep je het over? Soros is geen jood.
Nazi
Soros, is dat die niet die speculant, die nu allerlei hem onwelgevallige regeringen probeert te ondermijnen?.
Sitting ducks. Gewoon met bean bags van dat hek afknallen.
Wat claimores aan de andere kant neerleggen.. ipv een trampoline
Clay, als in Cassius Clay.
The pursuit of happiness, stond dat op onze taxfarm maar in de Grondwet.
Ook zo verrassend dat deze karavaan na al die jaren ellende in Zuid Amerika precies rond die belangrijke verkiezingen in de US speelt.
Ik vermoed dat er nog steeds mensen met geld zijn die denken dat ze Trump hiermee pakken.
Viel me ook op, maar dan andersom, niemand had er meer baat bij dan Trump.
Ze komen uit Midden Amerika niet Zuid Amerika. Verder is dit voor Trump een win-win situatie. Hij laat zich gelden als sterke leider en houdt ze tegen of hij wordt gedwongen ze binnen te laten en kan bij iedere overval of moord door deze immigranten zijn gelijk gaan Twitteren.
Nou als iemand hiermee heeft gescoord is het Trump zelf. Bovendien zijn de verkiezingen allang weer voorbij dus als jou wcomplotje klopt zou iedereen nu weer snel vertrekken. maar dat gebeurt dus niet.
Dus. Wat nu?
De Koreaanse Slet | 14-11-18 | 14:36 |
"Het is een toonbeeld van menselijkheid om te helpen"
Tot op zekere hoogte, tot dat je in je eigen bestaan bedreigd wordt, dan gaat het omzelf behoud. Dat punt zit er aan te komen. Al zul jij daar anders over denken.
Die bedreiging van het Amerikaanse bestaan valt wel mee. Het is vooral de vraag hoeveel mensen je wel niet overslaat als je iedereen helpt die op TV komt. Je kunt het land niet besturen door achter ieder nieuws bericht aan te lopen. De talkshow bonus is een echt gevaar.
Nou nou tut tut, bestaan bedreigd... Dat valt allemaal wel mee, Het is vooral in gedachten he, dat die "karavaan", die "tsunami" voor enige problemen zou kunnen zorgen.
Beste_Landgenoten | 14-11-18 | 14:57
"Wiped out" vergeten.
Wat stelt een rechtsstaat nog voor wanneer in principe iedereen met een oncontroleerbaar kulverhaal binnen kan?
Geen bootjes maar vrachtwagens. Verder zelfde soort organisatie die het proces aanstuurt en blijkbaar miljoenen krijgt om dit in gang te zetten. Verschil zal zijn dat er straks 100.000 vrijwilligers aan de grens van de USA zullen staan om ze tegen te houden.
Lol!!
Misschien kunnen we Rutte en het Apeldoorns zangkoor sturen om ze welkom te heten?
Rutte kan dan in zijn bemiddelende rol suggesties doen over hoe Trump dit moet aanpakken.
Dat is hem hier ook zo goed gelukt.
Ahem.
Rutte kan ze de geitenpaadjes wijzen om langs het hek te komen.
Op liveleak staat ook een lading aan filmpjes die een duidelijk beeld geven wat deze caravaan werkelijk is
Joris Beltsin | 14-11-18 | 14:23
Onwetendheid is geen zegen. Dit zijn doorvoer landen en het leven is echt kut daar. Als je niet meewerkt word je aan stukken gezaagd.
Het meest belangrijke aspect blijft vergeten door onze "nationalisten".
Ze komen niet voor gratis alles. Maar veiligheid. En vooral in Amerika stikt het van het werk voor dit soort mensen.
Ze hebben alle redenen om te vertrekken en een niet heel goede maar betere toekomst wacht.
Dat wil je ze kwalijk nemen?
Nogmaals. Het zijn geen moslims maar christenen. Het enige wat je ze toe kan schrijven is dat ze bruin zijn en (gemengd) de originele inwoners van Amerika.
En nu?
Ze verdrijven daarmee dus andere laagopgeleiden; mensen die jarenlang betaald hebben aan hun overheid voor bescherming. Ze verhogen de vraag naar woningen en drijven daarmee de prijs op.
Ze respecteren niet de wetten van het land dat ze niet zomaar naar binnen kunnen lopen.
Dus gewoon netjes terugsturen!
mrXL | 14-11-18 | 14:36
Nee je kan niet lezen. Een hele economie draait op illegale immigranten. Wat deze mensen niet zijn.
En voor het verdrijven van "blanken" moet je echt bij de werkgevers aankloppen.
Echt.
Ze hebben niet het plan om zich aan de wetten van de VS te houden en er gewoon naar binnen te marcheren. Ben benieuwd wat jij doet als een vreemdeling jouw woning inloopt en ongevraagd aanschuif bij het avondeten.
Als je eenmaal US citizen wordt dan woon je in een land waar 2,500 miljard aan benefits per jaar wordt uitgekeerd. Da's zeg maar zo'n 7000$ welfare per Amerikaan en 3x zoveel als BBP per capita van Honduras. Ik wil ze dat niet kwalijk nemen maar dat is het mechanisme. En niets anders.
Mwah. Amerikaanse werkloosheid ligt nog steeds rond de 5%, en ik voorzie voornamelijk dat Pablo en Juan er elke keer moeiteloos uit gedonderd worden. Voor hun 10 anderen, zeker als ze illegaal binnen zijn gekomen.
Is dat beter dan Honduras of Mexico? Ja, vast wel. Helaas is er ook genoeg geweld in Amerika, en is een bestaan op minimum loon (als ze dat al krijgen) er geen feestje.
Gaat ze tegen vallen, denk ik.
"Een hele economie draait op illegale immigranten". Onzin. Ze maken een deel uit van, maar zij zijn niet het hoofdbestand. Anders gaarne cijfers. Illegaliteit is altijd marginaal.
En wie is er "de baas" in dat land waar ze heen willen? De overheid? De mensen daar?
Waarom neem je niet hun wensen mee in het plaatje? Of is je instelling dusdanig socialistisch/communistisch dat ieder mag pakken waar hij behoefte aan heeft? Dat er geen mijn en dein is?
Wat een doorzichtig propaganda riedeltje weer DKS.
Ze komen voor veiligheid, hahaha. Niet de veiligheid in de Synagoges, scholen, supermarkten of horecagelegenheden, bedoel je, of de veiligheid in de door gangs beheerste wijken waar ze mogelijk zullen gaan wonen. Meer van hetzelfde dus.
Ze komen niet voor gratis alles, hahaha, wie betaalt deze georganiseerde propagandaoptocht, die nu al bijna een maand aan de gang is.
Ga je eigen landen opbouwen en doe niet mee aan dit soort georkestreerde toneelstukjes.
De hele economie van de VS draait illegale immigranten, uh-huh ... Nou kom op met je cijfers. En deze mensen zijn illegaal zodra ze met zn allen de grens gaan bestormen, wat de opzet is. Vandaar heel terecht die militairen.
Criminelen zijn de eersten die naar een ander land willen als het slecht gaat met een land. Van arme mensen valt er niets te stelen.
1 op de twintig van de werkende mensen in de USA is een illegale immigrant.
Illegale immigranten zijn prima zolang ze een land binnen druppelen. Zodra het een vloedgolf wordt moet je een stevige dam bouwen.
Costa Rica doet het anders prima hoor.
@De Koreaanse Slet | 14-11-18 | 14:38
US zegt je komt er niet in.
Dus als ze wel komen kan het alleen illegaal zijn.
Jij leugenachtige idioot, ga eens deaud (Dat wens jij anderen ook dagelijks)
Uiteraard is het de mensen niet kwalijk te nemen dat zij op zoek gaan naar een onzekere toekomst van een beter leven wanneer het zekere alternatief is leven in armoede en met geweld in jouw geboorteland. Echter de US is geen Europa, laat staan West Europa. In tegenstelling tot Europa zullen deze asielzoekers het zelf moeten uitzoeken in de US. Zij zullen voor het merendeel eindigen in bittere armoede. Van de Gutmensch die ook in de US aanwezig zijn en die ook daar roepen, wir schaffen das hoeven ze weinig te verwachten omdat net zoals hier de Gutmensch de asielzoeker, vluchteling gebruikt voor politieke doeleinden. De Gutmensch zit veelal goed in de slappe was en daarom zullen deze mensen ook geen last hebben van de kosten die hoe dan ook gepaard gaan met de toevloed van asielzoekers. De al in de US bestaande kanslozen, de onderklasse die het weinige dat ze al hebben aan sociale voorzieningen zullen deze voorzieningen onder druk komen te zien staan door de toevloed van kansloze immigranten. In de US is het dat je het dubbeltje maar één keer kan omdraaien. Niet te vergelijken met de EU waar desnoods miljarden worden bijgedrukt en met 0% rente wordt uitgeleend aan de EU landen om de gemoederen koest te houden. Ik heb eerlijk gezegt geen antwoord op wat wel te doen. Ik heb alleen maar vragen. Wat ik wel weet is dat hier in de EU het gemakkelijker is om binnen te komen zonder paspoort dan met paspoort om vervolgens in relatieve welvaart je leven uit te zitten. In de US is het het tegen overgestelde. Met een paspoort kan je een Visa of een greencard aanvragen ongeacht wie je bent. Zonder paspoort, ilegaal zal je uiteindelijk vroeg of laat in armoede sterven na een leven lang afhankelijk te zijn geweest de bedeling. Het kost je als aanvrager omdat de US belastingbetaler daar geen cent voor over heeft. Als je binnen wilt komen en een legale staus wilt verwerven, dan zal je daar moeite voor moeten doen. The American way. Zoals Trump in een zeldzaam moment van zinnigheid zei: iedereen is welkom zolang dat via de immigratiedienst gaat en volgens de regels.
Niet "en nu?", maar "ja, dus?". Dat is het probleem van die migranten en die mogen ze houden.
@DKs,
Was is en blijft u toch altijd weer een naief “narrow minded “ slet.
Na kei harde feiten van wat er omons heen gebeurd kijkt u als een volleerd deug mensch er bij weg en pretendeerd ook nog de waarheid in pacht te hebben met minachting
Liever 5 van dit soort gasten met (enige) werk ethos dan 1 van de onze Sub Sahara vluchtelingen.
Liever 10 van dit soort gasten dan 1 moslim immigrant.
U bent niet bekend met het fenomeen W.A.S.P.
Ik ken wel W.A.P.S.
nederlandseradio.nl/waps/
Een oud russisch spreekwoord zegt: Een vriend is pas een vriend als je met hem hebt gedeeld. Ik volg het hele debat op de voet, maar ik heb nog een SJW-er of voorstander echt zijn DELEN met de edelmigranten. Met DELEN bedoel ik dus. Zelf minder:
Eten
Woongenot
Kleding kopen etc
Dus echt gebrek lijden om de migranten te kunnen opnemen. Ga dat eens allemaal snel doen.
Racist..
Het is een toonbeeld van menselijkheid om mensen in nood te helpen.
Deze mening heb ik niet over Algerijnen en Marokkanen die met criminele bedoelingen komen. Of Sub-sahara negers met "money, money" roepingen. Maar deze mensen zijn echt in nood.
@DKS: dan kunnen we vaststellen dat Europa en de VS wereldwijd al decennia het toonbeeld van menselijkheid zijn. En nu niet meer zeuren.
Een nieuw hoofdstuk over hoe het Westen verloren is gegaan is begonnen. Zowel Europa als Noord Amerika staan op het punt grote verandering te zien in alle aspecten van de samenleving.
USA is geen Europa.
Dit "vluchtelingen"leger zal geen voet in Amerika zetten.
Usa is een eagle. Europa een geit.
Nouuu over de usa hoef je je geen zorgen te maken. Zelfs links is daar behoorlijk rechts. West Europa daarentegen is verloren.
Ik ben geen Trump-fan, maar de Amerikanen hébben natuurlijk wel alle recht om deze mensen te weigeren.
Ik ben wel Trump-fan en ik vind ook dat Amerikanen het recht hebben deze mensen te weigeren.
Ben ik nou een slechter mens dan jij?
Nou nee, je hebt misschien andere politieke opvattingen dan ik. Maar dat is toch niet verboden?
Ik denk beter, want jij voorkomt geweld.
@kuifje,
Dus Nederlanders mogen geen mensen weigeren? Wat is hier jouw gedachten gang achter?
Zijn wij onze migranten wat verschuldigd?
"Pueblo Sin Fronteras" schijnt niet hetzelfde te zijn als “people without borders”: peoplewithoutborders.org
In Zuid Amerika heb je vooral Putas Sin Fronteras.
Welcome to Tijuana, tequila, sex and marijuana! Manu Chao.
Ik was laatst in San Diego. Ik wilde eventjes naar Mexico. Mijn zakenpartners zeiden doe maar niet. Het is daar niet veilig.
Nee, erg gewelddadig.
Mexico is een groot land en slechts een gedeelte is onveilig. Ik ben er zelf (nog) niet geweest maar heb veel mensen gesproken die er wel waren en zie op fb regelmatig prachtige foto's voorbij komen.
@De Koreaanse Slet | 14-11-18 | 14:26
Jij bent echt altijd overal (geweest), man man man dat jij jezelf nog gelooft.
Klopt Koreaanse slet Tijuana is absoluut niet veilig.
Veel zaken staan leeg.
Erg voor de ondernemers in Mexico.
En voor marihuana hoeven ze daar niet meer heen.Gewoon legaal in Cali.
Oh ja. En volidioot Trump stuurde ook nog eens 5,200 militairen naar de grens. Enig idee wat dat kost?
Antwoord. Je kan duizenden asielzoekers voor een jaar opnemen wat die jongens per week kosten.
Is Trump zo dom?
Ik hoop het. Zo niet is hij kwaadaardig.
Reken je dan alleen de kosten voor voeding en onderdak, of is dat inclusief de extra kosten die het met zich mee zal brengen aan zaken als gezondheid, staatsinfuus en criminaliteit?
En nu je het toch vraagt; heb je ook enig idee hoeveel dat kost en wat zijn je bronnen? Zou dat graag willen lezen en vergelijken.
@DKS: nee Trump is niet zo dom als jij, of moet ik zeggen kwaadaardig? Hij snapt dat als die militairen er niet staan de meute wordt gevolgd door vele andere meutes.
En negatieve gevolgen zie je niet? Jij denkt dat het een verdienmodel is? Dat is pas kwaadaardig, zulke domheid!
Hij sluit zich aan bij de traditie om die grens dicht te houden. Niet zo heel anders dan zijn voorgangers.
Slet je lult, die soldaten zijn er reeds al en worden reeds betaald uit het defensie budget
Naast wat extra logistieke kosten zal het niet veel uitmaken.
Tevens door het stoppen van de vele Obama conflicten waar hij een Nobelprijs voor heeft gekregen (lol) zit de helft van het leger op z’n gat.
Praat geen peop. US borderpatrol kost al vele jaren een flinke duit. Volg voor de grap eens op GoogleMaps de grens US/Mexico; die muur staat er al jaren, net als dat de aangrenzende wegen er al jaren geleden zijn aangelegd, plus de huisvesting/kazernes voor het personeel. En die 5000 militairen zijn natuurlijk al betaald hè, of ze nu in de buurt van ElPaso een tacoburger eten of een in de TacoBell bij WestPoint.
Voorjaarsmoe | 14-11-18 | 14:53
Wat doe je nu. DKS op feitelijke onjuistheden betrappen?
Hilarisch, dus een paar maanden die paar dollar extra t.o.v. oneindig veel jaren opvreters erbij.
Echt slet, zoek hulp, het raaskallen begint ernstig te worden.
Doe jij mee met fascistje spelen daar in de oost?
DKS
Stop er maar mee. Je overtuigt niemand hier. Het doet me denken aan de jehova getuigen. Zoveel moeite voor zo weinig resultaat.
Zwemmen kunnen ze niet. Klimmen daarentegen als de beste.
Of liggen er explosieven in het water, of "selbstschussanlagen"?
Wellicht liggen er wat racistische Tiburones Blanco voor de kust, gesponsord door Hollywood.
Altijd beetje tricky zo'n filmpje waarin is geknipt en geplakt. Je weet nooit het hele verhaal en of de sappige stukjes eruit zijn gepikt. Desondanks, het lijkt erop dat de migranten inderdaad zoals iedereen al vermoedde voor het hoofddeel uit mannen bestaat die gewoon een beter leven zoeken.
Ik zeg: Laat ze asiel aanvragen en per geval beoordeeld worden. Dat mag, dat kan en als het een klein beetje efficient wordt aangepakt maken er maar weinigen echt kans. Sommigen zullen illegaal de grens oversteken en gepakt worden. Sommigen zullen illegaal werk vinden in de VS.
Overigens niet handig van de meeste media om juist weer de vrouwen en kinderen te presenteren in de vlogjes en de blogjes, want iedereen weet nu wel dat de meeste migranten gewoon kerels zijn van militaire leeftijd zeg maar.
Dat lijkt me ook de beste oplossing: gewoon behandelen als alle andere migranten.
Je kan gewoon meedoen om aan een Greencard te komen om legaal in de VS te mogen blijven. Die loterij bestaat al decennia
Hallo, ik ben Annemijn de SJW-ster. Deze arme mensen hebben het moeiljk en moeten geholpen worden. Ze moeten een safe space krijgen aangeboden zodat ze van de vreselijke busreis kunnen bij komen. De Miele (kudtapparaten trouwens) en de woning zullen hun helpen het trauma te vergeten. Uiteraard moeten de mensen niet bij mij in de buurt worden geplaatst. Ook ga ik er niks hips minder om doen. De rekening wordt maar betaald door de blanke boze mannen m/V. Teehee
Dat is nog eens wat anders dan wat de NOS probeerde te framen! De NOS/RTL liet afgelopen week nog uitgebreid een paar jonge meiden zien van een jaar of 16 oud die van plan waren in de VS geld te verdienen voor hun arme familie. Wat waren ze toch zielig. In werkelijkheid zijn het dus, net als op de bootjes richting Europa, nagenoeg alleen mannen.
Waarom zou dit niet geframed zijn?
Superior Bastard | 14-11-18 | 14:46 |
Wat weerhoud je eigenlijk om zelf eens een aantal filmpjes van deze caravaan op you-tube te bekijken SB? Dan zou je kunnen zien dat het merendeel toch jonge mannen zijn. Of staat de uitkomst je niet zo aan?
Nou succes er mee Amerikaanse vrinden.
Zeker is dat als de Chimp in Chief zich er mee gaat bemoeien dat het een totale clusterf*ck wordt.
Is het al.
Ja, dit wordt weer chaos.
En zoals altijd de chaos die Trump maakt en dan niet oplost maar weg negeert.
Het is armoede. Ik ben al zo laag gezonken dat ik zelfs Poetin als betere en grotere staatsman zie. Wat feitelijk juist is maar ... Nu ja. Je snapt me wel.
@De Koreaanse Slet: dus Trump heeft die landen al decennia lang tot kutlanden gemaakt? Knap hoor. En ja, ik snap je wel: je bent linksdraaiende autist met teveel vrije tijd.
Pierke Pierlala | 14-11-18 | 14:32 |
Hou maar op, zowel Brabbelbeer als DKS vervallen in de democratische, schuimbekkende, de media nawauwelende mode, als ze het woord Trump horen.
Soros, iemand?
Nee, Trump.
Soros collaboreerde met de nazi's en hij is een gedreven omvolker die alles wat door- en door slecht is financiert. Maar deze website trekt een deel weer in twijfel: www.snopes.com/fact-check/soros-carav...
Soros was 14 jaar oud toen WO-2 was afgelopen, dus of je hem dat samenwerken met de Nazi's kunt verwijten?
Vroeg geleerd is oud gedaan Kuifje. Je weet toch.
Eerste wat ik ook dacht, als het zo goed georganiseerd is.
Kuifje-in-Afrika | 14-11-18 | 14:38
Ach joh, feiten, details, wat moet je ermee? Het blèrt zo lekker.
@Kuifje-in-Afrika | 14-11-18 | 14:38
Lagaan Kuif, het is een evident domkopje dat in de alt-right propaganda getrapt is.
Mja, maar iedereen draait zorgvuldig om de hamvraag heen:
Wie betaalt dit?
Wie financieert Pueblo Sin Fronteras en hun sponsor La Familia Latina Unida?
Daar is niemand van de mainstream media blijkbaar geinteresseert in.
Vreemd. Vragen Vragen.
En wat nu, als zou blijken dat Soros, via de Immigrant voters WIN-PAC waar hij 5 miljoen dollar aan gegeven heeft, toch deze organisaties financieel zou steunen?
Berbaar | 14-11-18 | 14:46 |
Alt-right propaganda is een dooddoener Brabbelbeer. Zelf onderzoek doen.
Meneer Soros geeft in een interview onomwonden toe, dat hij zich verrijkt heeft aan de bezittingen van zijn mede-joden, die wel weggevoerd werden.
Nazi-collaborateur is onzin, maar een frisse jongen is het zeker niet.
"Het is net als op de markt. Als ik het niet deed, deed een ander het" waren zijn woorden. Right from the horses mouth.
www.youtube.com/watch?v=zVmQ05J9tHs
Goh, je verwacht het niet maar La Familia Latina Unida ontvangt geld van de Open Society Foundation.
www.influencewatch.org/non-profit/la-...
Ring-Bell.
En van wie was de Open Society Foundation ook al weer?
www.opensocietyfoundations.org/
Ik snap die globale drang naar het binnenhalen van kansloze import niet.
Zou het niet beter zijn om de omstandigheden in de landen van herkomst te verbeteren ?
Die mensen gaan allemaal daar werken. Sterker de Amerikaanse economie heeft ze letterlijk keihard nodig. Hele delen van de economie teren er op. Waarom niet legaal? Illegalen zijn goedkoper. Nu jij weer.
De VS heeft decennia lang niets anders gedaan dan die landen zo veel mogelijk naar de kleaute te helpen voor geopolitieke doeleinden.
Berbaar | 14-11-18 | 14:21 |
Goh, Brabbelbeer, met die redenering moeten wij heel afrika dan ook maar naar binnen laten.
Elk persoon die voor een wereld is met open grenzen, moet ook zijn voordeur 's nachts open laten staan. Daarna wil ik ze wel weer spreken.
Ja, hier,. 's Nachts geen slot op de deur, autodeuren gewoon open, de schuurdeuren ook trouwens.
Geen probleem.
@SuperiorBastard: u is kraakpand bewoner of woont op een boerderij met grote waakhonden zeker?
Superior Bastard | 14-11-18 | 14:22 |
Oh? En wat wil je daar mee zeggen? Dat je dat in de randstad ook kunt doen?
Of dat je een onbegrenst vertrouwen in je medemens hebt? Met zo'n Nick?
Anyhow-Als je zoveel vertrouwen hebt, zeg even waar die schuurdeur precies is..
Wanneer mensen 'De waarheid' menen te verkondigen stop ik per definitie met luisteren/lezen. Dan ben je namelijk niet in gesprek maar aan het prediken. Sta je niet meer open voor andere opvattingen. Vingers in de oren en gillen maar.
Dat kan ik zelf ook wel.
Kan je dat? Leg uit.
DLS: kun jij geen vingers in de oren doen en gillen? Leg uit.
Pierke Pierlala | 14-11-18 | 14:39 |
Pierke, DKS kan je niet horen, want hij heeft zijn vingers in de oren, en is keihard "Iedereen is dom" aan het schreeuwen.
"They're almost all young men, little to no women and children." Komt me bekend voor... waarvan ook alweer... goh.
Eehh,
Het beeld wat wij bij elke dobberboot zien ?
Klakkeloos aannemen wat een ander voor je heeft ge-edit.. Waar kennen we dat ook weer van?
@Wijze nu je het zegt... verrek!
@Bastard 'klakkeloos aannemen' wat een ander vast allemaal welniet denkt. Waar kennen we dat ook alweer van?
Wat overigens niet waar is.
einStina | 14-11-18 | 14:28
Deze zal ik maar laten lopen.
@DKS ah, u was er, in tegenstelling tot de filmende mannetjes, wel bij? Waar haalt u de tijd vandaan.
Die Ryan Saavedra, ook zo'n betrouwbare (Breitbart) bron..
Om over Ami Horowitz (" It is unclear how long the videos took to create or how they were edited...") nog maar te zwijgen.
Hi Adje Hominem.
Zijn gewoon feiten. Waar u de ad hominem vandaan haalt is mij een raadsel.
@Superior Bastard | 14-11-18 | 14:23
Je op de personen richten in plaats van op de getoonde beelden.
Tja, als je DAT al niet snapt.
Wat een zinderende verrassing. Hoewel de linkse quango’ s al weken “racist” roepen tegen een ieder die maar de minste twijfel heeft bij het verhaal van de superatleten die in een optocht van hoop dagelijks meer dan 100 kilometer lopen.
Trump zeepte Acosta al in met de opmerking dat de migranten op zich best welkom zijn, mits ze zich aan de regels houden en zich melden bij de instanties voor migratie naar de VS in hun oorsprongslanden.
Een merkwaardige coalitie van internationale socialisten, globalisten, large corporates en de democratische partij wil niets liever dan de grenzen helemaal openzetten. Lage lonen voor de een, verdeel en heers voor de tweede, een onuitputbare stemmenbasis voor de ander.
En de kosten voor de belastingbetaler, die draait tenslotte op voor Medicare en Medicaid, terwijl de eigen aanspraken op pensioenfondsen, social security en zorg wegsmelten.
Let we even op mensen die op het linker spectrum qua immigratiestandpunten zitten?
En het moge ondertussen duidelijk zijn. People Without Borders ("Geen mens is illegaal roepers!") zijn pure evil! Die willen de hele westerse wereld zien branden met hun utopische intenties.
Ooit in de verre toekomst zullen de 180+ landen verkleinen naar minder landen. Dit is niet de juiste weg en juiste snelheid daar naar toe.
Oh, hier in europa zitten ze in Brussel, en die ene hield gisteren nog een toespraak voor een eu-leger.
peoplewithoutborders.org/
www.pueblosinfronteras.org/
October 22, 2018
For more than a decade, Pueblo Sin Fronteras has backed caravans of people looking to flee violence or unsafe conditions.
A caravan of migrants has been making its way toward the U.S. border. And it's caused heated political debate.
As the caravan has moved through countries including Honduras and Guatemala, it's gained more attention. And the migrants are backed by an organization that's offered support for these types of caravans for more than a decade.
The organization, Pueblo Sin Fronteras — which roughly translates to "Village Without Borders" — describes itself as a collective "in permanent solidarity with displaced peoples." That solidarity comes in the form of aid, legal advice or backing for caravans, which can make migrants' journeys safer.
www.newsy.com/stories/pueblo-sin-fron...
Leuk. Maar die mensen komen asiel zoeken. Één ieder die weet waar ze vandaan komen begrijpt dat ergens wel. Maar belangrijker dan dat. Er is enorm veel werk voor ze in Amerika. Héél véél werk. Een significant groot gedeelte van de Amerikaanse economie teert zelfs op illegale migranten wat deze mensen niet zijn.
Ze komen zich netjes melden bij de grens aan de grenscontrole als asielzoekers.
Enig idee waarom hun landen zo kut zijn?
Mwa heeft iets te maken met de verslaving van Amerikanen aan cocaïne en de miljarden business die daar aan verbonden is en de brute criminaliteit.
Hoe dan ook. Ze zijn niet op weg naar een Miele wasmachine en uitkering want die heb je niet in Amerika. Niet eens voor de Amerikanen zelf. Ook niet voor de gezondheidszorg want ook die bestaat daar niet. Die komen echt voor asiel. En een kutbaan. Maar dat is nog steeds beter dan Guatamala of Honduras. Zo erg is het daar.
Maar gaat los mijn waarde onwetenden. Gaat los.
Mijn God. Het zal toch eens een keer niet de schuld en verantwoordelijkheid van de Amerikanen zijn dat staten falen.
P.S. Veel van deze mensen hebben asiel aangeboden gekregen in Mexico, maar geweigerd.
" Er is enorm veel werk voor ze in Amerika. Héél véél werk. "
Je vergeet dat de komende revolutie op handen, de automatiserings-revolutie, ongekend is. Iedere arbeidsrevolutie was er één van het overnemen van fysieke arbeid.
Dit zal de eerste zijn die cognitieve arbeid fenomenaal gaat overnemen.
We hebben niets meer aan tientallen miljoenen ongeschoolde arbeiders uit derde wereldlanden!
Laat de technologie hun landen omhoog stuwen zodat het drukverschil aan hun kant van de poort en de onze verkleint!
En laat ons stoeien met een essentieel vraagstuk. Wat gaan we doen met de tientallen procenten werkloosheid die onze eigen bevolking tussen de komende 20 - 80 jaar gaat overkomen? herdefinieer: "Bestaansrecht / Je verdiend geld met werk -> om te leven"
Midden-Amerika is levensgevaarlijk. En ja de cocaïne business en "war on drugs" is daar de directe oorzaak aan.
Oh ja, DKS, jij riep toch heel de tijd dat ze zich keurig gingen melden aan de grens als asielzoekers.
Nou, dat asielzoekers klopt dus al niet.
Gaan we kijken of ze zich keurig gaan melden.
Want a bet?
Verdiep u eens in de materie voordat u wat schrijft. Er zijn wel degelijk benefits in de US. Lang niet zo ruim als bij ons maar wel weer een stuk royaler dan bij Honduras en omstreken. Europa is te ver voor hen, dus ze beproeven hun economisch geluk dichterbij. Als u de video had bekeken dan hoort u een die mannen ook toegeven dat ze voor de benefits komen. Ja, en ze komen écht voor asiel, net als bij ons in Europa. Wat is het punt van deze constatering? Het enige verschil is dat het waarschijnlijk grotendeels katholieken zijn en die blazen zichzelf doorgaans niet op op een kerstmarkt.
Roadblock | 14-11-18 | 14:19
Ja. Ze zoeken asiel. Denk je echt dat het gaat lukken om met honderden de grens over te steken.
Schokkend hoe dom jij bent. Als je illegaal naar Amerika wil ga je in groepjes van 3-10 man. Niet met honderden idioot.
Joris Beltsin | 14-11-18 | 14:19
Bed, bad en brood als asielzoeker. De rest moeten ze zelf regelen.
De Koreaanse Slet | 14-11-18 | 14:18
Weet u zeker dat het dat is. Ik gokte dat het klimaatvluchtelingen waren want een Pablo Escobar wordt in Colombia nog steeds als een halfgod gezien.
Nou daar gaat ie dan, op jouw verzoek. Enig idee waarom hun land zo kut is? Ja, omdat ze massaal voor een snelle dollar in de drugscriminaliteit gaan in plaats van hun land op te bouwen. En omdat het daar zo kut is laten ze allemaal hun vrouwen en kinderen daar achter, tuurlijk joh.
Verder komen ze niet netjes asiel aanvragen maar als groep de grens bestormen. Wat bij betreft flikkeren ze een bom op die optocht.
Als ze zich aan de grens melden dan kan het antwoord dus ook 'nee' zijn. En dan? Doorduwen??
Ieder land moet het soeverijne recht hebben om te beslissen wie ze wel of niet binnen laten. Als iemand legitiem vluchteling is dan zijn daar verdragen over gesloten en zal ieder land zich daar aan moeten houden. Als iemand de zaak belazert, geen gevaar loopt en alleen voor de rijkdom komt, dan moet een land gewoon de deur dicht kunnen houden.
Er zijn pak-em-beet 5 miljard mensen op aarde die het minder hebben dan het gros in de USA of in Europa. Het is onmogelijk, onwenselijk en onhoudbaar om iedereen die aanklopt op basis van arm of zielig, op te vangen.
Joris Beltsin | 14-11-18 | 14:19
Ja, maar als je US citizen wordt dan woon je in een land waar 2,500 miljard aan benefits per jaar wordt uitgekeerd. Da's zeg maar zo'n 7000$ beneftis per Amerikaan en 3x zoveel als BBP per capita van Honduras.
Maakt allemaal niet uit, Trump moet en zal gedemoniseerd worden.
Het hele linkse multi-culti, we zijn allemaal gelijk, maar wij deugen en dus moeten jullie betalen, kliekje zal zijn geloof nooit opgeven.
Door feiten is immers nog nooit iemand van zijn geloof gevallen.
Trump was en is een waardeloze idioot. Wel een meesterverkoper aan de domsten der aarde. Want zij kopen zijn demagogie en leugens. Met liters. Drain the Swamp? Trump heeft het gebottled en verkoopt het moeras. Trump is en was altijd corrupt. Trump geeft om Trump en enkel en alleen Trump.
Iedereen is dom die het niet eens is met DKS en hem tegen durft te spreken.
Trump demoniseert namelijk nooit, heeft ie het nu nog over deze hele karavaan? Geen minuut na de midterms.
Ketterverbranding/30-jarige oorlog 2.0 - kennelijk een ingebouwde behoefte van de mens.
Ja, ja, DKS iedereen die een ander standpunt heeft is dom, en jij bent de enige slimme, die dat ons allemaal zal vertellen.
Half Amerika-De domsten der aarde, want ze stemmen op Trump.
God, wat een wereldbeeld.
Ik heb het al vaker gevraagd maar geen antwoord gekregen.
Heb je dat nou nodig om jezelf beter te voelen dat afzeiken en schelden?
Denk je dat je argumenten daar sterker door worden?
Roadblock | 14-11-18 | 14:28
Niet zo'n grote broek aantrekken. Kijk naar je eigen reactie één draadje verder op 14:32.
Nee, dit filmpje is helemaal niet in scene gezet hoor. *Proest*
Afgezien daarvan. Er zitten nu mensen met Medicaid en Foodstamps doodsbang Fox News te kijken dat er een horde katholieken (yep allemaal christenen) hun kant op komt. En ze gaan vermoorden.
Yep. Het maakt niet uit of je door een illegale moslims of een illegale katholiek wordt vermoord. Dood ga je toch.
Ja hoor SB allemaal fake-news, die lieden in die hesjes en die vrachtwagens waar ze op rijden. Om de hoek gaan ze natuurlijk allemaal weer lopen wat ik je brom.
Verander je nick maar in Inferior Bastard.
Roadblock | 14-11-18 | 14:32
Heeft u meer dan een paar mensen tegelijk in beeld gezien? Of een colonne vrachtwagens?
Beeldvorming, en nogal amateuristisch. Maar goed, dat was zijn Berkeley-filmpje ook.
@Superior Bastard | 14-11-18 | 14:43
Alle media rapporteert dat er een veelvoud aan transport wordt ingezet om de afstand te overbruggen.
Kan me moeilijk voorstellen dat die berichtgeving je is ontgaan.
Superior Bastard | 14-11-18 | 14:43
Zelf youtube-filmpjes bekijken zou ik zeggen- als zo'n kolonne voorbij marcheert zie ik toch echt overwegend jonge mannen.
Roadblock | 14-11-18 | 15:29
Maar nooit meer dan een paar tegelijk hè? Dat was mijn punt.
Superior Bastard | 14-11-18 | 16:19
Nou meer een paar honderd tegelijk. Als ik dat afzet tegen beweringen dat de karavaan meer vrouwen dan mannen zou bevatten....
www.youtube.com/watch?v=zxi4oQCT0x0
Quelle surprise.
Goh, waar kennen we dit nou van?
Alleen daar zijn het Latijns Amerikanen en hier Sub Saharianen.
En daar worden ze gesteund door een of andere rijke suiker oom, bij ons zijn het mensensmokkelaars.
Enige grote verschil is dan hun leider ze niet wil ontvangen en onze leiders de aanzuigende werking alleen maar vergroten door ze met open armen welkom te heten.
Jij bent welkooom, welkooohom in mijn land!
Mwa. Je kan zeggen dat moslims andere waarden en normen hebben. Dan heb je misschien gelijk. Deze mensen zijn katholieken. Dus zij diskwalificeren zich met het feit dat ze bruin zijn en (gemengd) de originele inwoners van het continent?
Waar heb ik het het over geloof?
Ik heb het over de enorme hoeveelheden kanslozen die op beide continenten hun geluk elders zoeken.
En dat ik denk dat Trump een stukje daadkrachtiger gaat optreden dit migranten tuig, die op dar alleen maar komen halen en niets komen brengen. Ze spreken de taal niet eens.
Dat jij er weer een moslim vs katolieken van moet maken zegt alles over jou.
Dick Luyenlomp | 14-11-18 | 14:25 |
Nee, Dick, Bij DKS moet je altijd een beetje vileiner denken. DKS probeert je in de racistische hoek te manouvreren met zijn 'bruin en (gemengd)'.
Nou wat een onthuling NSS. De eerste 500 zijn met 9 bussen aangekomen bij de grens. De NWO is volop bezig. Ut giet oan
Goh.. Lijkt erg veel op het verhaal in zuid-Europa. Zouden deze 'vluchtelingen' ook acteerlessen krijgen?
Ondertussen boeit het politiek Amerika geen klap meer, want de midterms zijn geweest en er valt niks meer politiek te halen
Grab 'em by the poncho!
Grab=hang...
REAGEER OOK