Volkskrant: 'Leuk WK is schuld van... Wierd Duk'
♬♬ Wierd Duk bedankt, Wierd Duk bedankt, Wierd Duk Wierd Duk Wierd Duk bedankt, jalala ♬♬
ANP - Belgische vrouw uitzinnig omdat Wierd Duk er niet bij is
Het was een geweldig WK met geweldig voetbal en geweldige supporters en een geweldige sfeer, lezen wij in de Volkskrant. Het begon eigenlijk al met de openingswedstrijd, die ondanks Wierd Duk eindigde in 5-0. Vervolgens kon Wierd Duk eigenlijk helemaal niks doen aan die 3-3 tussen Spanje en Portugal, kwamen de Dukloze Belgen van een 2-0 achterstand tegen Japan terug en versloegen ze zonder Wierd Duk Brazilië met 2-1. We konden verder genieten van Kylian Mbappé, die voor zover bekend niets te maken heeft met Wierd Duk. Ook de Kroatische heldenploeg trok zich geen reet aan van Wierd Duk en voor zover wij weten heeft Gareth Southgate zelfs nog nooit van Wierd Duk gehoord [checken bij mediaredactie NRC, red.]. Heel de wereld (behalve Wierd Duk) genoot van de meest doelpuntrijke finale sinds 1966 terwijl Wierd Duk niet eens een doelpunt heeft gemaakt. Ook was het niet Wierd Duk die in de tweede helft opeens het veld oprende. Hallo Volkskrant. Wij zijn een beetje Wierd Duk moe. Dus stop met over Wierd Duk schrijven, of tenminste stop met over Wierd Duk schrijven in een fucking stukje over voetbal. Alvast bedankt.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Boekrecensent Volkskrant snapt niks van... Kluun
Toch een prestatie, als je te dom bent voor Kluun
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Het Greatste WK Ooit in het StamCafé
We zijn er weer bij!
Vraagje in de Volkskrant: "Praten over gender met je kleuter: hoe doe je dat?"
Er zijn alleen maar vragen, die worden gesteld
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
Columnisten VK én NU.nl janken over dat Ziyech, die helemaal niet naar WK gaat, niet bij Oranje zit
HIJ IS NIET EENS GESELECTEERD DOOR MAROKKO
Jolande Withuis volgende columnist die door DPG aan volslagen debiele lezertjes wordt gevoerd
Wat is dit voor een gekkenhuis joh
