Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Oproep aan @thierrybaudet. Dennis Honing wil met je kletsen over islam, integratie en immigratie

Dennis Honing, we kennen hem al een tijdje. Een islamitische nozem die zijn dorst naar goedaardig cultureel vandalisme na zijn bekering nog niet gelest zag, dus toen maar met de sloophamer door de islam begon te trekken. De straatgeleerde deed het zelfs een tijdje met ons. En nu wil-ie jou, waarde admiraal, omdat het iii-debat dood in het water ligt sinds de Oranjes Fortuyn vermoordden. Enerzijds de totaal-apologeten als Lucassen en Kromzwaard, anderzijds Wilders & Consorten. Honing denkt in jou een verstandige middenweg te herkennen, en wil dus graag met je in gesprek. Bij Weltschmerz waren ze vergeten dat Honing blijft praten totdat iemand een bureaustoel kapot slaat op die granieten harses van hem, dus de bovenstaande persoonlijke boodschap duurt 13 minuten. Enfin, Ter, wat is hierop uw antwoord?

Reaguursels

Inloggen

Als ik die Baudet was, dan zou ik het doen!

LibertasSimplex | 13-07-18 | 17:20

Dennis. Leuk bedacht en geprobeerd. Ik moest er wel even bij stil staan.
Maar Dennis, twee dingen:
1. Wanneer ga je nou eens het goede voorbeeld geven en je geloof achter je voordeur houden?
2. Allemaal prima verder, maar ik zou graag in de statistieken een voor onze seculiere tegenwoordige tijd normale percentage van apostaten zien, alsook een normale percentage gemengde huwelijken (vooral vrouw moslim, man niet). Zolang ik dat niet zie vertrouw ik jou en de hele islam voor geen cent. Wat jij?

SaintNick | 13-07-18 | 16:51

Best een goed verhaal van Dennis. Moeite waard voor Thierry om op in te gaan.

Tempolier | 13-07-18 | 13:49 | 1

Ga vooral niet in discussie met geloofswaanzinnigen, heeft geen enkele zin.

henk vintage | 14-07-18 | 19:42

Ach, die Dennis Honing...

Tieft toch op met die pseudo-wijze regressieveling.

HypoPseudo | 13-07-18 | 12:58

Die hele Dennis mag blij zijn dat we zijn zoals we zijn, waren we net als het slag mensen waar hij nu de voorkeur voor heeft, was hij allang langs geweest bij zijn (oud) schepper wegens afvallig.

Umberto die trotzoni | 13-07-18 | 12:56

Tja. Die Dennis Honing.
Ik blijf een groot wantrouwen koesteren tegen uit de klei getrokken Hollandse jongens die kiezen voor een exotische, maar even stoffige als achterlijke woestijnreligie die vrouwen en 'ongelovigen' behandelt als tweederangs mensen, die wereldwijd meer geweld genereert dan alle andere religies samen, en die haar volgers - en niet alleen haar volgers! - opzadelt met een alles verstikkende mag-niet-cultuur.

Iets naargeestigers als de islam is op deze wereld nauwelijks denkbaar.

En sowieso heb ik mijn twijfels over de geestelijke stabiliteit van mensen die zich in de armen werpen van een of andere archaïsche, geïmporteerde religie. En daarbij meteen ook overgaan tot het aannemen & cultiveren van uiterlijke 'kijk mij eens'-kenmerken die bij zo'n geretardeerd geloof horen, zoals bijvoorbeeld zo'n pluizige vlasbaard.

Kortom: Hij mag dan enigszins welbespraakt zijn en redelijk kunnen schrijven, ik zal Dennis Honing nóóit serieus kunnen nemen.

Peter Emile | 13-07-18 | 12:51 | 1

Zie ik precies zo. Waarom een exotisch geloof kiezen? Het doet me denken aan die gescheiden vrouwen die naar India gaan om te mediteren en zich onder te dompelen in een andere cultuur. Mensen die dat nodig hebben, hebben vaak heel veel bagage. Met zulke mensen discussieer ik niet. En over Islam discussiëren heeft geen zin. In elk land waar moslims de meerderheid vormen is het slecht gesteld met mensenrechten of is het oorlog. Ja, maar al die gematigde moslims dan! Zucht... rot toch op!

Wilders Spamaccount | 13-07-18 | 16:51

Iemand die doet alsof hij verlicht is maar zichzelf nog steeds een moslim noemt is een leugenaar of een huichelaar. Zeker als je uit een westers nest komt. Hoe kun je alle problemen van de islam zien (niet weinig, zoals we weten) en jezelf nog steeds moslim noemen? Daar zit gewoon een luchtje aan dat geen Honing kan verdrijven.

zwarte_weduwe | 13-07-18 | 11:50

Niet de moeite waard.

BosrandDirk | 13-07-18 | 11:41

Dennis heeft een christuscomplex.

LuckyGirl | 13-07-18 | 11:22

Iedere discussie over 'geloof of religie' is zinloos en zonde van de tijd en inspanning.
We zouden het allereerst eens moeten worden dat islam zich niet langer kan verschuilen onder de staatsrechtelijke paraplu van "de vrijheid van godsdienst"

Pierre Lebon | 13-07-18 | 11:19

Er zijn ook gewone moslims die iedere dag naar hun werk gaan en zich niet bezig houden met terrorisme. Geloof ik allemaal ............. maar als puntje bij paaltje komt bij wie ligt hun commitment? (vult u zelf maar in)

In Ruanda leefden men ook jarenlang vredig naast elkaar en ging men overdag naar hun werk(?) maar toen de leider zei dat buren afgeslacht moesten worden gingen ze het direct zonder weerwoord uitvoeren.

Ervaringsdeskundige | 13-07-18 | 11:10

Je kan moslims niet terug sturen want je schendt mensenrechten enz.
Maar hebben wij hier niet het recht van zelfbehoud?
Zij treden onze cultuur en manier van leven met voeten.
Alles moet wijken voor ze.
Rechten moet je verdienen. Plichten heb je als je hier komt. Om je aan te passen!
Als het niet werkt pas je de wet maar aan.
Als je net als Hongarije voet bij stuk houdt dan legt niemand je wat in de weg.
Moet je zien waar Erdogeit overal mee weg komt.
Mensenrechten laat me niet lachen.
Die worden overal over de hele wereld gevonden op de ergste manieren. En daar wordt ook niks tegen gedaan.
Het enige wat wij willen is ons eigen voortbestaan redden. Dat zijn onze mensenrechten! Ook de autochtone Nederlanders hebben rechten!!

klinkklaar | 13-07-18 | 10:52

Kom op Thierry, ga gewoon eens praten met de man wellicht komen er goede inzichten of afspraken uit. De Islam gaat nooit meer weg en we moeten op de langere termijn wel door één deur kunnen.

BozePaarseMan | 13-07-18 | 10:48 | 3

Thierry is het probleem niet. Wilders ook niet. Maar ook dat stukje verlichting heeft Dennis nog niet bereikt en is inherent aan de huidige staat van z'n geloof.
Kijk anders even naar wat recente maatregelen in bv Denemarken.

Chemokar | 13-07-18 | 10:56

De Islam gaat nooit meer weg en we moeten op de langere termijn wel door één deur kunnen.
Oh ja joh, de islam hanteert altijd al twee deuren (M/V) en die lage smalle derde deur voor ongelovige onderkruipsels is al in de maak.

Ernst Oosters8389 | 13-07-18 | 11:44

Ernst Oosters8389 | 13-07-18 | 11:44 De walging, afkeer, wantrouwen wegens de Islam gaat never nooit weg. Op termijn moet het gewoon afgeschaft worden. Hoe kan je door 1 deur met een gezwel dat liegen ( Tarakiya) pedofile ( huwelijk en sex met een 9 jarig meisje ) en dat stelt dat wij ongelovigen zullen branden in de hel ( in 9/11 letterlijk uitgevoerd) Hou op met uw valse illusie. Als uw dochter in handen komt en volledig onder controle is door een "loverboy" (pooier dus) gooit U wel die nep illusie van U af.

Professor Kluns | 13-07-18 | 17:47

Ik vind het maar moeilijk te geloven dat een welbesppraakt iemand zonder eigengewin zou kiezen voor een agenda als die van de religion of pieces.
Of je mist toch de benodigde connecties onder je dakkie.
Geen 'boek van god' is zo vaak gewijzigd of verrijkt met handige toevoegingen en nieuwe interpretaties als het meest verdunde verhaal ooit ever.
Ga je schamen, en leef dit leven. Is alles wat je hebt dus verkloot het niet en geniet van de leuke kanten.
Het is voor niemand alleen maar makkelijk.

NiCeY | 13-07-18 | 10:27

Beste Dennis,

Het punt wat je maakt dat het onmogelijk is om zomaar mensen terug te sturen vanwege mensenrechten is uiteraard logisch. Elk weldenkend mens is daar over eens. Maar je hebt het steeds over een dialoog over hoe het anders moet, wat de oplossingen zijn en wat het toekomst perspectief moet worden. Het is duidelijk dat een heel groot deel van de oorspronkelijke Nederlandse bewoners niks te maken wil hebben met religie in het algemeen. Nederlanders willen niks te maken hebben met immigranten of vluchtelingen. Waarom? Omdat zij enkel het balans verstoren waar onze voorouders hard voor hebben geknokt. En het gaat er niet om welke cultuur goed of slecht is. Cultuur is cultuur, en daar heb ik respect voor ( mits het in de extreme is, zoals de islam vaak laat zien, dit terzijde )
Het gaat erom dat culturen nooit samen kunnen gaan. Normen en waarden verschillen nou eenmaal en daar is niets aan te veranderen. Een volk, een land kan enkel functioneren en groeien wanneer het homogeen is, waarin taal, gewoontes, tradities eens zijn. Dit maakt een multikul land onmogelijk. Maar zoals je zelf aangeeft, we hebben een oplossing nodig om te spanning verwijderen.
Mixen dat werkt niet, laat dat duidelijk zijn.
Een nieuwe cultuur misschien waarin beide culturen geven en nemen?
Het ontnemen van identiteit en een nieuwe verenigde staten van Europa maken, waarin alle kinderen het toekomstige Pan Europese volkslied gaan zingen ondereen vlag met sterren. ( Oh shit, dit is al gaande, dit is waar ze mee bezig zijn)

Of we zorgen er voor dat we de komende 20 jaar besteden om volk te motiveren terug te gaan naar hun eigen land waar ze in alle vrede met hun eigen volk, cultuur, normen, waarden en religie kunnen samen leven . Uiteraard wel onder de condities dat de Miele wasmachine verkrijgbaar is in het land van herkomst.

Schraapmaad | 13-07-18 | 10:16

Vroeger was de wereld simpel. Toen had je de Fransen die met Napoleon hier in de weg kwamen lopen tot ze weer oprotte. Daarna kreeg je de moffen die hier 5 jaar in de weg liepen en weer oprotte. (ik vergeet de Spanjaarden daarvoor nog met de 80-jarige oorlog). Nu heb je de migranten die ons land komen koloniseren en komen mengen en te vaak muzelman/vrouw zijn of zelfs worden, helemaal fout. Die gaan NOOIT meer weg en de oorspronkelijke bevolking zit straks in een indianenreservaat, gesteld dat er nog reservaten komen.

IndoFortuyn | 13-07-18 | 10:12 | 1

Oh shit, ik kan niet kaarten en moet straks ook nog een casino runnen?

Mazzelstof | 13-07-18 | 10:21

Lazer op en ga eens een paar maanden in een islamitisch land wonen linkse staatsruif gepamperde gek.
En neem je moeder mee want dan kun je net als ik vroeger met haar mee naar de markt omdat ze niet alleen kan want kerels vallen haar lastig en agressie.
Islam is niet hip.

28 | 13-07-18 | 10:06 | 2

Islam is fucking dom en conservatief maar de gemiddelde mening van de moderne alt-righter os veel gevaarlijker.

sc00p | 13-07-18 | 10:24

lijkt mij sterruk dat zijn moeder ooit in haar leven lastig zou worden gevallen... met zo'n nageboorte als kind met sik Moet zij er ook harig hebben uitgezien...

Y&T | 13-07-18 | 16:29

Kak in mijn keuken. Zeg dat ik daar begrip voor moet hebben. Vertel me dat kak eigenlijk heel goed is voor mijn keuken. Maak duidelijk dat ik de kak niet op kan ruimen. Kom nog eens langs en leg uit dat de kak geen kak is. Kak nog meer en vaker, ook in de woonkamer. Roep dat het niet kan stinken. Word boos als ik zeg dat het stinkt. Dreig me te vermoorden als ik naar de kak wijs. Vermoord een paar buren die blijven volhouden dat ze niet van kak houden.
Vraag nog veel meer mensen om in mijn huis te kakken en zeg dat ik dat moet accepteren. Zeg dat ik uiteindelijk zelfs meubels van kak kan maken en vraag waarom ik de kakkende mensen niet wat meer plekken om te kakken gun.
Deel mee dat ik maar moet verhuizen als ik er zoveel last van heb. Of wil ik in debat over de kak?

Poesmobiel | 13-07-18 | 09:57 | 2

Dennis honing, een settler uit 1812, trekt richting t westen, en vertelt vanuit z'n huifkar dit verhaal.
Dennis wil graag met Grote Bison spreken, want Grote Bison is t opperhoofd van de lokale Bison Stam. Dennis gaat eerst vertellen dat hij en z'n roedel huifkarren hier zijn, gaan niet meer weg. Ja, Dennis heeft een heel andere moraal, andere gewoontes, en in z'n huifkarren roedel zitten wat elementen die helaas wat exemplaren van de stam van Grote Bizon hebben afgeknald. Dennis heeft z'n oorspronkelijk land verlaten, omdat het nu 1 rokende puinhoop is, en door oorlog verwoest. Oorlogen ontstaan door conflicten binnen de gemeenschap van Dennis. Nu wil Dennis graag met Grote Bison praten.
Grote Bison is een nachtje gaan trippen met Kleine Bison & wijze Bison op de peyote, en is tot de conclusie gekomen dat Dennis enorm waardevol kan zijn , in het oplossen van het conflict in z'n oude land. Grote Bison woont hier namelijk heerlijk rustig, en wil juist die problemen niet.
Dag Dennis, oost is die kant op.

Chemokar | 13-07-18 | 10:18

Chemokar | 13-07-18 | 10:18
Grote Bison: goed getript, pik!

Poesmobiel | 13-07-18 | 10:27

Honing wij PVVers willen niet langer in gesprek wij willen minder Islam en geen EU en niet over tien jaar! Het is al lang vijf voor twaalf geweest. Laat de moslims maar seculier worden in eigen land, kunnen we daarna spreken over migratie!

ChronischeKlager | 13-07-18 | 09:14 | 2

Wij willen wel praten maar moslims niet, want die hebben altijd gelijk.

JackStick | 13-07-18 | 09:20

Dan heb jij meer geduld dan mij. Zelf heb ik geen enkel vertrouwen in een gesprek dat een oplossing moet leveren. We worden geregeerd door een stel dronken Junckers en leiders zonder gezin, nee dat komt niet goed.

ChronischeKlager | 13-07-18 | 09:24

Ik vind het plaatsen van thierry als verzetsleider foto’s bij dit islamtopic misleidend.
Laten we niet vergeten dat thierry en zijn FvD al door de knieën gingen bij de eerste confrontatie met Islam.
Thierry gaat helemaal niets van islam redden.

Parel van het Zuiden | 13-07-18 | 09:05 | 3

Waaraan refereert u precies? Voor zover ik weet is Thierry zo’n beetje de laatste persoon die door de knieën gaat voor de Islam.

JackStick | 13-07-18 | 09:14

JackStic, Zou toch eens gaan lezen wat bijvoorbeeld Annabel Wilders is een Nazi Nanninga over dit onderwerp heeft weten te melden. Een van haar berichten, Wilders cs plegen kiezersbedrog door te stellen dat de Islam te wissen is uit de NL cultuur, forget it of bijvoorbeeld Liever pimpelpaars dan Wildrs, dat gejank over paars vind ik sowieso misplaatst puinhopen rijkelijk overdreven. Lees en huiver www.fyysf.com/2017/12/annabel-nanning...

ChronischeKlager | 13-07-18 | 09:22

het is goed voor chronische klager dat het weer weekend is...

Y&T | 13-07-18 | 16:31

Er is nooit een Islamdebat geweest. Criticasters gedood, bedreigd, gedemoniseerd, genegeerd.
.
Er is nooit een Islamdebat geweest. Islamlikkers hebben nog nooit beargumenteerd waarom Islam hier moet zijn, wat het toevoegt aan ons land.
.
Er is nooit een Islamdebat geweest. Bij eerste vorm van kritiek beginnen moslims al te schermen met “islamofobie” en vingerwijzen. Geflankeerd door geweldsvergoeilijkende politiekcorrecten.
.
Islam. En toch zit Europa er inmiddels vol mee, begint het andersdenkenden te bedreigen en verdringen, trekt het een spoor van bloed door dorp en straat.
.
Nu hoeft dat debat niet meer. De teerling is geworpen. The enemy is within the gates. Het gaat nog veel erger worden voordat het beter wordt. De Europese levenswijze is zwaar geweld aangedaan.

Parel van het Zuiden | 13-07-18 | 09:02 | 2

Zo helemaal mee eens. Te laat. De vijand is onder ons.

frisenfruitig | 13-07-18 | 09:09

Ik ben het met u helemaal mee eens.

VreemdEend | 13-07-18 | 11:49

De islam is een fascistische ideologie die uit is op werelddominantie en steeds meer eist, ook in Nederland. Daar moet niet mee gepraat worden, die moet bestreden worden met alle wettelijke middelen. Veertig jaar 'praten' met islamieten heeft alleen maar méér islam opgeleverd zodat ze nu werkelijk overal tot in de haarvaten van onze maatschappij te vinden zijn.

Lupuslupus | 13-07-18 | 08:57 | 4

Grootste probleem van de islam, is de islam zelf. Niet wilders, niet Baudet, maar de interne strijd binnen de islam. Daar zit het conflict. Strijd tussen de diverse stromingen, en interpretaties. De rokende puinhopen in heel het MO zijn daar t bewijs van.
Iedereen die geen moslim is, is per definitie inferieur, dan wel ondergeschikt. Daar kan wilders en baudet helemaal niets aan doen. Die hebben de koran niet geschreven.

Chemokar | 13-07-18 | 09:43

Mazzelstof | 13-07-18 | 09:11
Als je dat wil hervormen naar iets dat acceptabel is dan is het dus geen islam meer. En daar worden de stofmannetjes heel giftig van want het zijn juist die fijne privileges die jij er niet in wil hebben.

Cobalt bomb | 13-07-18 | 10:41

Hey Cobalt Bomb, hoe minder hervormde islam op islam lijkt hoe beter het mij is. Maar het punt is dat het of van binnenuit komt of het komt niet. En ik geloof ook dat het laatste het geval is. Hervormers hebben geen schijn van kans binnen islam. En buiten islam worden ze met argusogen bekeken door veelal rechts, conservatieve stromingen en uit alle macht in de rug gestoken door linkse "progressieve" krachten.
Als er iets verandert in islam ten goede dan heet dat met recht een godswonder. De realiteit in de wereld wijst echter exact in de tegenovergestelde richting. Voorbeelden daartoe zijn er legio, maar de ontwikkelingen in Indonesië en iets mindere mate Bangladesh zijn erg instructief. (Niet dat het met de situatie in Bangladesh minder dramatisch gesteld is dan met Indonesië, maar het was al een groter drama om mee te beginnen.)

Mazzelstof | 13-07-18 | 11:12
▼ 1 antwoord verborgen

Praten over dingen lijkt me goed. Punt is alleen dat Dennis Honing niemand vertegenwoordigt binnen islamitisch Nederland, of het denken van de "gewone" moslim kan verwoorden dan dat van Dennis Honing. En Dennis Honing is veel te veel een anomalie. Als je dan toch een Nederlandse moslim wilt spreken die veel meer de denkwereld van moslims vertegenwoordigt dan moet je ayatollah van Doorn hebben. Daar valt namelijk geen zinnig woord uit te krijgen.

Mazzelstof | 13-07-18 | 08:46

Wat is eigenlijk het verschil tussen Thierry Baudet en @thierrybaudet?

JvanDeventer | 13-07-18 | 08:41 | 1

Hoofdletters, spatie, zo'n apelulletje en op het eind een vraagteken.

Breinbrouwsels | 13-07-18 | 08:57

Interessant, maar ik denk dat de moslims eerst zelf eens een interne discussie moeten voeren over het accepteren van de NL waarden. Daar kan Baudet geen antwoord op geven.

Guust Kadaver | 13-07-18 | 08:39 | 1

dat denk ik nu nl helemaal niet.....

Y&T | 13-07-18 | 16:33

Vind de klakkeloze acceptatie van die Dennis door velen als denker in dit land erg vreemd, we hebben mensen nodig die het gevaar van de 450 moscs/infrastructuur nu eens eindelijk gaan bespreken/aanpakken, 4 deccenia slappe ruggegraatloze politici in steden en dorpen hebben een gigantische tijdbom laten groeien.

hagelkruis | 13-07-18 | 08:31

Tatu tatu, aan de kant! Medisch personeel.
Pasuit, kijkop, neuroloog onderweg naar spoedgeval!

Cobalt bomb | 13-07-18 | 08:26

Dat is net zo zinvol, of zinloos als een gesprek tussen Dennis en een salafist. Oeverloos neuzelen over de interpretatie, en er dan toch niet uitkomen. Domweg omdat Dennis in een sprookjeswereld leeft. Verder een lichtgewicht wat betreft debatteren. Hij ratelt aan 1 stuk door, en zit tegen de grens van een reli waanzinnige aan. Tís ook nog eens een bekeerling, en dat zijn altijd de ergste. Kan het niemand aanraden eigenlijk.

Chemokar | 13-07-18 | 08:24 | 2

Thierry Baudet gaat hoogstens met hem in gesprek om hem dát verschil uit te leggen. Het verschil tussen intrinsiek religieus-gemotiveerde argumenten en extrinsiek empirisch-gemotiveerde argumenten.

Mensdier | 13-07-18 | 08:27

Zinloos. Immers, laat Dennis lekker gaarkoken met z'n sprookjes, je gaat ook niet met Lange Jan uit de Efteling in discussie.

Chemokar | 13-07-18 | 09:35

Dennis, vooropgesteld: een ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
Zo had jij kunnen besluiten om als goed burger te leven door geen onschuldige mensen te beroven, maar je verkoos anders en moest daarvoor boeten.

Doordat je gemakkelijk beïnvloedbaar bent en door overpopulatie islamitische medegevangenen nogal vaak zoals jij afkomstig uit een probleemgezin waar ze van huis uit geen stabiliteit meekrijgen evenals het verschil - mijn en dijn -besloot jij je argeloos naïef zonder de ballen verstand van islam, je aan te sluiten bij hun radicale islamitische ideeën.
Blijkbaar was je mede door gebrek aan opvoeding en onwetendheid een zeer gemakkelijke prooi voor hen om vooruit in hun islamitische pas te lopen.

Hoewel zoals jij en ik ook ontelbare anderen op deze aardkloot geen gemakkelijke jeugd hebben gehad, zijn er maar weinigen die zo gemakkelijk beïnvloedbaar zijn als jij. Gezond verstand gebruikend trap je daar niet in.

Wat bezielt je door op je zeventiende - minderjarige leeftijd - tegen de Nederlandse wetgeving in, te trouwen met iemand van Somalische afkomst in doeken gehuld, om daarmee samen op kosten van de belastingbetaler in no-time vier(!) kinderen op de wereld te zetten zonder dat jullie die zelfstandig kunnen onderhouden.
Mede door jouw puberaal onverantwoordelijk gedrag staat de verzorgingsstaat opgebouwd uit wederkerigheid, onder druk.
Hoeveel jaren profiteer je hier al van zonder daaraan een evenredige bijdrage te leveren? Wat zijn de gemaakte kosten tot nu toe na jouw islamitische illegale (?) tienerhuwelijk, honderdduizend euro of is vele tienduizenden meer?
Ben je er trots op om er een 6 persoonsgezin te onderhouden op andermans kosten?
Weet, dat menig 35+ stel - bijna 10 jaar eerder geboren dan Dennis - na afgeronde studie, fulltime werkzaam, meebetalen aan allerlei toeslagen waar zijzelf geen recht op hebben, en voor hen een gezin stichten maar al te vaak wordt uitgesteld vanwege te duur en door gebrek aan geschikte betaalbare woonruimte, om het feit dat zij wél terdege beseffen dat zij en niemand anders financieel verantwoordelijk zijn voor gezinsonderhoud en het volle pond betalen.
Dennis, voordat je toe bent om Thierry Baudet uit te nodigen voor een gesprek moet je eerst aan jezelf werken. Stop de mede door jou gecreëerde rechtsongelijkheid, zorg dat je eigen leven op de rails ligt en jij en je vrouw uitkeringsonafhankelijk zijn zodat ook jullie financieel een positieve bijdrage leveren aan deze maatschappij. Verander de wereld, begin met werken aan jezelf en je gezin. Ga aan de slag met jezelf, zet een gesprek met Baudet voorlopig uit je hoofd;
hardwerkende parlementariërs zijn een maatje te groot voor je.

drs.Nee | 13-07-18 | 08:05 | 2

Kan allemaal waar zijn wat je zegt, maar deze Dennis is nog niet aan het einde van zijn reis. Net zo min als jij en ik, of deze samenleving in zijn geheel. Dennis maakt inderdaad bepaalde processen door. Hoe leerzaam. Ik hoop dat Thierry met hem gaat praten. Echt praten, zonder camera's dus. Gewoon een diner van 5 uur :)

Bat-Adam | 13-07-18 | 08:17

Moet Baudet dan ook gaan praten met EO jongeren? Want daar kom je ook van dit soort types tegen. Helemaal in de Heer. Daar valt geen zinnig woord mee te wisselen, de eigen verheven moraal is immers gebaseerd op een fabeltje.

Chemokar | 13-07-18 | 08:27

Allicht wordt het tijd om een platform op te richten waar niet-succesvolle (lees: machteloze) intelligente mensen met elkaar in gesprek kunnen gaan. Identiteit bepalen is niet makkelijk wanneer je veel begrijpt. Maar waarom altijd steun zoeken in religie of politieke macht?? Oh wacht, daar gaat het over.

Mensdier | 13-07-18 | 08:02 | 1

Je zit nu op dat platform.

LuckyGirl | 13-07-18 | 11:18

Thierry : Eerst moet deze (ex?) muzelman zijn haatbaard eens afknippen. Verder kan hij met Honing (ha ha ik moet altijd een beetje lachen om m'n eigen grappen) maar beter zoete baklavabroodjes gaan bakken. Verder jammer dat hij in zo'n besneden Somalisch doosje halfbloedjes heeft geneukt, want zo gaat het germaanse volkje teloor want dat past niet in het levensgeboorteproject (sorry ik heb een beetje hekel aan germanismes en Duitse woorden)

IndoFortuyn | 13-07-18 | 07:56

@Is dit nog nieuws).... het klopt dat de PvdA een stimulerende rol heeft gespeeld met betrekking tot de opkomst van de islam in Nederland.
Ben 65 - toen ik jong was in de jaren 50 (vijftig), waren er vrijwel geen moslims in Nederland.
De toestroom is begonnen met de komst van Turkse en Marokkaanse gastarbeiders in de jaren 60... zij hadden een tijdelijke werkvergunning.
Maar toen de economie slechter ging (begin jaren 70) zei Joop den Uyl (PvdA) dat ze hier mochten blijven ook met een uitkering.
Ze mochten vrouw en kinderen naar NL halen en ook hun naaste familieleden - dikwijls hebben ze grote gezinnen.
Later in de jaren 80 kregen we het fenomeen.... vluchteling / asielzoeker.
Het toeval wil dat 85% afkomstig is uit Afrika en moslimlanden... ook hier heeft de PvdA een sturende en stimulerende rol in gehad.
Zo zijn we in 60 jaar tijd veranderd van een christelijke samenleving meer naar een islamitische samenleving, de PvdA maar in feite de hele Nederlandse overheid en gemeenten hebben hier een stuwende rol in gespeeld... nu nog steeds.
Als je de statistieken bekijkt met de jaarlijkse toename... dan is dit in de afgelopen zestig (60) jaar ongelooflijk snel gegaan.
De Nederlandse overheid, maar vooral linkse partijen zoals PvdA, GroenLinks, D66 en ook de ChristenUnie vreemd genoeg... hebben deze ontwikkeling geëntameerd (bevorderd) - nu nog steeds.

sociaal_econoom | 13-07-18 | 07:50

Alsjeblieft zeg. Hij weer. Niet dat ik zo’n klasbak ben. Alleen ik herken klasbakken wel. En hij is er niet éém. van. ADD en islamiet en bij lange na niet een Maajid Nawaz of Hirsi Ali om een voorbeeld te noemen.

Trans_Fimmermans | 13-07-18 | 07:32

Waar veel mensen niet bij stilstaan, de profeet Mohammed heeft met zijn Koran een grote invloed op de geschiedenis vanaf het begin van de Middeleeuwen tot en met heden.
Mohammed leefde in de buurt van Mekka en schreef de Koran (een soort Bijbel) ongeveer 550 jaar na Christus.
Een tijd wat wreed was met oorlog en geweld en vrouwonvriendelijk (vrouw was minderwaardig t.o.v. de man).
Het is begrijpelijk dat Mohammed een ''religie - de islam'' heeft geschreven wat deze dingen in zich heeft.
In de Bijbel die 500 jaar eerder is geschreven - zie je deze dingen ook terug echter de christelijke kerk heeft zich aangepast aan de huidige denkbeelden.
Bij de islam is dit (nog) niet gebeurd - waardoor de islam op veel punten botst met de huidige samenleving.
Als Mohammed nu geleefd zou hebben, dan had hij een heel andere Koran geschreven - zeker weten.

sociaal_econoom | 13-07-18 | 07:20 | 3

Nee hoor, hij zou met een zonnebril op een scooter met zijn vriendjes rondrijden en vrouwen lastig vallen. Hij zou geen tijd voor de koran hebben.

ristretto | 13-07-18 | 07:29

Wat ristretto zegt, met een glimlach.

MickeyGouda | 13-07-18 | 07:49

Die Kneus kon niet eens lezen laat staan schrijven.

roodborstje1 | 13-07-18 | 09:47

Dat het islamdebat stagneert ben ik wel eens met Honing. Echter terwijl het debat stagneert groeit de islamitische infrastructuur.

Laten we daar dus verder gaan en die groei een halt toe roepen. Geen nieuwe moskeeen erbij, geen gebdsruimtes, geen halal eten. Daarna weer terrein terug veroveren door diverse zaken te verbieden ( rituele slacht, besnijdenis incl jongens), en remigratie aan te moedigen.

Dit alles met een resrictief toelatingsbeleid.

Rest In Privacy | 13-07-18 | 06:56 | 1

Moest even grinniken om "besnijdenis incl jongens".

LuckyGirl | 13-07-18 | 11:15

Veel mensen in Nederland zijn op zoek naar een greep uit de vele subsidiepotten. Daar moet dan een verdienmodel om heen bedacht worden. Voor Sylvana was dat slavernij, voor Dennis was dat ‘Nederlander bekeerd tot extreme islam’.

NV_2017 | 13-07-18 | 06:47

Er moet toch een steekje los zijn aan iemand om zich te bekeren tot de islam.
Dennis staat graag in de belangstelling blijkbaar en dan zit je bij de islam goed, dagelijks in het nieuws. Alleen jammer dat dit altijd negatief is.

Yperiet | 13-07-18 | 06:43

Die gozer heeft zijn Claim to Fame, zoals de Sylvana's en Kuzu's dat ook hebben: "wie hebben ze nog niet, in de poppenkast? Oh nou, dan ikke!"

Kijk uit, achter je!

Heinzelmann | 13-07-18 | 06:17

Schijnbaar intelligente jongen die Dennis. Maar is op enig moment toch in een bitter sprookje gaan geloven en probeert onderdelen hiervan te verdedigen. Ziet in FvD soort van onderhandelingsruimte en geeft duidelijk blijk dat hij dat bij de PVV nooit zal vinden. Exact de reden voor mij om op PVV te blijven stemmen. Het antwoord op islam is voor mij de grootste NEE die er maar te verzinnen is.

Rest In Privacy | 13-07-18 | 05:42

Waarom T.Baudet?
Want met moslims zelf praten heeft weinig zin?

Zoltan | 13-07-18 | 04:46 | 1

Omdat Baudet hoogstwaarschijnlijk onze prime minister wordt.

Bat-Adam | 13-07-18 | 07:20

Wakker liggen en bezig zijn met de moslimproblematiek. Jakkes, ze verpesten overdag al genoeg.

MickeyGouda | 13-07-18 | 04:07

Baudet ken ik nog wel, maar wie is dan die Honing? Ex Syrieganger, ex-relifreen, ex-jeugd en jongerenwerker?

litebyte | 13-07-18 | 01:39 | 1

Nee, een bekeerling. Schijnen de ergste extremisten te wezen. Had ooit hier op GS eens een wekelijkse topic. Was best te pruimen.

Standvastig | 13-07-18 | 02:23
-weggejorist-
Rest In Privacy | 13-07-18 | 01:35

Mohammed.. dat is toch die profeet die geen opvolger aanwees? fail...??

Is dit nog nieuws? | 13-07-18 | 01:31

Ik heb de naam wel eens horen vallen hier. Maar Dennis honing is verder een onbekende voor mij. Dat hij wil lullen met terry moet kunnen. Terry lult dan wel weer wat terug en dan hebben we weer een discussie gehad. Ik wil liever dat iemand wat doet...

Omebert | 13-07-18 | 01:20 | 1

Werkelijk ook geen idee wie hij is. Nu woon ik al een tidje niet meer in het Hollandse, dus mogelijk dat hij relatief een nieuwe jonge-bekende Nederlander is?

litebyte | 13-07-18 | 01:40

Jouw weldenkendheid komt sympathiek op me over Dennis Honing maar jij bent een toneelspeler, een tovenaar, een boeienkoning, een escape-artist.
Je bent (na eerst een extremistische islamist te zijn geweest) een weldenkende moderne moslim geworden. Uniek in je soort dus want de kans op genezing bij islamisme is nihil. Te meer omdat genezen islamisten in de praktijk op onvrijwillige euthanasie kunnen rekenen van geloofsgenoten.
Ga eerst maar eens in Café Wereldzeer in conclaaf met baardgenoten van het islamisme over de verlichte versie van de islam waar jij nu aanhanger van geworden bent. Ben heel benieuwd en zit klaar met chips en bier.

keestelpro | 13-07-18 | 00:59 | 1

Ga eerst maar eens in conclaaf met baardgenoten van het islamisme over de verlichte versie van de islam waar jij nu aanhanger van geworden bent. Ben heel benieuwd en zit klaar met chips en bier.

Ik ben zo ontzettend klaar met die islam, ik wil ook de verlichte versie niet weten. Zijn er Nederlands Hervormden die hun mening in Turkije of Marokko op willen dringen? Zo ja, worden ze opgehangen. Mijn antwoord: dna afnemen, uitzetten en nooit meer terugkomen hier.

hoogstetijd | 13-07-18 | 01:28

Kletsen over islam, integratie en immigratie met een moslim (al dan niet 'een echte') is wel een ruim gepasseerd station. Nederland heeft zich jarenlang en nog steeds in alle bochten gewrongen maar het is juist die zijde die de bal totaal heeft laten liggen om maar bij wk-termen te blijven. Islam is een ziekte gebleken en dat is waar Nederland zonder moet.

VP732 | 13-07-18 | 00:44

Zonder mensen geen Allah.
Zonder Allah...
Geluk, vrijheid, paradijs.,......

Of niet Dennis!
Nou?

Uitgeluld. Hypocrite namaak moslim.
Of niet? Nou?

Is dit nog nieuws? | 13-07-18 | 00:41 | 1

Ik vind dat je relifrenie (en daar leidt bljkbaar deze onbekende bekende NL'er aan) net zo moet behandelen als andere vormen van schizofrenie.

litebyte | 13-07-18 | 01:43

Ik zou er ook geen behoefte aan hebben. Ik weet alles over de islam wat er nodig is om te weten en het heeft geen enkele zin om erover te debateren. Weg met die sekte. Integratie hoef je ook niet over debateren: als nieuwkomer pas je je aan en je doet mee of niet, en dan kun je de koffers weer pakken. Is geen kwestie om het verder over te hebben. En immigratie kun je kort over zijn: als je iets toe te voegen hebt ben je welkom, maar via de normale kanalen. Je haalt een visum bij de ambassade, gaat netjes met het vliegtuig en je meldt je met je arbeidscontract bij de vreemdelingendienst voor een verblijfsvergunning. Geen arbeidscontract? Wat jammer nou. Na uiterlijk 3 maanden weer wegwezen. In een rubberbootje op goed geluk de mediterrannee oversteken om een uitkering te halen: dat is geen immigrant.
Is dus allemaal geen debat waard. Waar moet je het dan verder nog over hebben? Het liefdesleven van de Zuid-Chinese zeeëgel?

Stormageddon | 13-07-18 | 00:35 | 1

Kijk, hier is de Stormie die ik ken en volg.

VreemdEend | 13-07-18 | 11:45

Ieder geloof, of het nu van christelijke, islamitische, joodse, hindoeïstische, boeddhistische of wat voor snit dan ook is, heeft een gezonde dosis zelfspot nodig. Er moet door de gelovigen zelf om gelachen kunnen worden, anders is er iets niet in orde. Waar zelfspot ontbreekt, ligt religieus fundamentalisme op de loer.

Is dit nog nieuws? | 13-07-18 | 00:29

Dennis honing is de zuurstof niet waard. Mensen die zichzelf moslim noemen bestaan niet voor mij. Ik gun ze geen seconde van mijn tijd want er is werkelijk niets te halen bij die geestelijk gestoorde idioten. Weg met religie en als eerste de islam.

hustler01 | 13-07-18 | 00:26

Straks wordt Dennis honing weer bedreigd.
Door zijn vriendjes uit de islam hoek.
Ongelovelijk dat je dan nog de ogen niet open gaan over dit vredelievende geloof
Soms lijkt het er wel op dat moslims gehersenspoeld zijn

Lilia2 | 13-07-18 | 00:24 | 2

En dan nog claimen dat de niet gelovigen de bedreiging zijn. Totaal gestoord.

Is dit nog nieuws? | 13-07-18 | 00:30

Soms??
Er is geen betere hersenspoeling dan de moslim-hersenspoeling.
Zes, zeven-jarigen zijn al helemaal voorgeprogammeerd.

Jan Dribbel | 13-07-18 | 00:37

Dennis is mo' slim, maar ik ben slimmer.

bisbisbis | 13-07-18 | 00:22 | 1

Dennis is niet slim. Eerder verward.

Is dit nog nieuws? | 13-07-18 | 00:29

Zodra je zei “Ik ben een moslim” ben ik spontaan over mijn nek gegaan (en heb de video gestopt). Wat een gruwelijke eikel ben jij.

DannyM | 13-07-18 | 00:16

Als islam ooit daadwerkelijk iets te melden krijgt in Nederland, dan zijn de Honing-achtigen de eersten die er aan gaan.

bisbisbis | 13-07-18 | 00:08 | 4

Ik denk dat islam hetzelfde lot gezegend is als andere religies. Naar mate het beter gaat hebben ze hun "God" niet meer nodig. Vervelend bijproduct is wel dat velen cultureel moslim blijven en laten we daar nu juist het meeste last van hebben.

De Koreaanse Slet | 13-07-18 | 00:19

Ach ja. Zolang de islam de grootste groeiende religie ter wereld is... Uiteindelijk moslim tegen moslim. Wie dat niet inziet is...... Geen moslim.

Is dit nog nieuws? | 13-07-18 | 00:32

Ja, Koreaanse Slet, ik weet niet of die hypothese nou per se waar is, maar een bepaalde verklarende kracht zit er wel in. Het zou bijvoorbeeld een verklaringsmodel kunnen bieden waarom vrome moslims overal waar ze convergeren er zo'n miserabele uitzichtloze puinhoop van maken.

Mazzelstof | 13-07-18 | 10:15
▼ 1 antwoord verborgen

Dennis stond ooit op de viersprong; word ik een skater, een overvaller, een gabber of een moslim. Hij koos voor de overvaller en de moslim, een combinatie die je vaker tegenkomt in de krant. Trouwde een lelijk somalisch wijf voor de vorm, maar schopte haar wel met vier koters. Nu zit Dennis zogezegd met de 'gebakken peren'. Verwacht het onverwachte van deze moslimextremist. Thierry, blijf uit de buurt van dit lopend veenbrandje.

Rest In Privacy | 12-07-18 | 23:48 | 2

Goede observatie. Hoe kan het anders dat deze Dennis met rust gelaten wordt: hij is afvallig moslim, waarop al snel de doodstraf staat, en gaat daarnaast ook nog een in tegen zijn ex-geloof. Genoeg redenen om, zelfs in NL, 24/7 achterom moet kijken. Het is een wolf in schaapskleren.

De waard zijn gast | 12-07-18 | 23:52

Hij noemt zichzelf nog moslim...

Is dit nog nieuws? | 13-07-18 | 00:11

"Het pessimisme van de PVV". LOL. Het realisme van de PVV bedoel je. En nu we toch bezig zijn, kun je eens één optimistisch aspect van de Islam noemen dat positief bijdraagt aan de samenleving?

JackStick | 12-07-18 | 23:47 | 2

Eh... Nieuwswaarde?

Is dit nog nieuws? | 12-07-18 | 23:55

De islam ontwricht Nederland zo erg dat het ook nog eens de goede punten van links kapot maakt. Flexibilisering van de arbeidsmarkt. Kloof arm/rijk groeit. Pensioenleeftijd omhoog. Huren omhoog, zorg te duur. Een deel van de mensen die op oud links stemde zoals de SP /PvdA is noodgedwongen naar de VVD en PVV overgestapt, wat zeer slecht uitpakt voor hun eigen portemonnee.

Rest In Privacy | 13-07-18 | 00:17
-weggejorist-
De Evangelist | 12-07-18 | 23:41 | 1

Er bestaat geen god en dat wordt geïllustreerd door de uitslagen van het voetbal. Als er een god bestond zouden er wel andere ploegen in de finale van het WK staan. Qed

Bauchschmertzen | 12-07-18 | 23:39 | 1

Hehehe. Allah gelooft niet in voetbal ;)

Is dit nog nieuws? | 12-07-18 | 23:45

Baudet kan beter niet met de islam in debat gaan want daar valt niks te halen. Het kan alleen maar averechts werken waarbij hij in het extreemrechtse hoekje wordt geplaatst.
De islam is ook maar een symptoom van wat er gebeurd als je westerse fundamentele rechten en vrijheden afbreekt. De mensen die geloven dat je moet boeten omdat je een mooier land hebt opgebouwd dan de rest van de wereld, die zijn kwalijke hier. Hun moet je aanpakken en niet de eerste de beste flapdrol die een betoogje kan voorlezen.

heldheino | 12-07-18 | 23:38 | 13

@De Koreaanse Slet Het begrip fascisme is op het moment zo aan inflatie onderhevig dat alles fascisme is. Dus wat is fascisme nou eigenlijk?

rhov-ion | 13-07-18 | 00:50

Is dit nog nieuws? | 13-07-18 | 00:12 |
Was een bewuste... Slet is per definitie vrouwelijk, vandaar ;-)

De waard zijn gast | 13-07-18 | 00:54

De Koreaanse Slet | 13-07-18 | 00:12 |
Nee, een wc-papiertje graag.

De waard zijn gast | 13-07-18 | 00:55
▼ 10 antwoorden verborgen

Welke variant van de islam wil je over praten? Een van de problemen van de islam is dat er verschillende varianten zijn over hoe “het Ware Geloof” wordt uitgelegd, vaak onder invloed van allerlei lokale culturen. Wijk je daar vanaf ben je in de ogen van de “andersdenkenden” vaak al een afvallige. En daar staat de doodstraf op.
Waar we eerst dachten dat Al Quaida het meest extreme was wat we konden verwachten, worden die lui even later qua extreem gedrag door IS ingehaald. In een relatief kort tijdsbestek.
Je vraagt je dan trouwens meteen af hoe extreem en krankzinnig de volgende terroristische islamitische groep zal zijn.

De Koran is blijkbaar een soort doe-het-zelf boek waarmee je alle kanten uit kunt.

Veel plezier met het uitleggen van jouw interpretatie daarvan dus Dennis.

Kompromat | 12-07-18 | 23:34 | 3

Hear hear...

Is dit nog nieuws? | 12-07-18 | 23:34

Kijk maar uit, voor je het weet maakt Dennis een 4 uur durende podcast in zijn eentje.

LuckyGirl | 12-07-18 | 23:55

Het grootste probleem van islam is dat elke Imam in principe de autoriteit heeft om 'zijn' interpretatie te geven. De ene Imam zegt er staat niets in de koran over homoseksualiteit behalve dat het zondig is naar het boek van Lot maar Allah kan vergeven. Dat klopt. De andere Imam zegt (vrij naar Hadith en bijbel) homoseksualiteit is een doodzonde flikker ze van het flatgebouw (wat vreemd is want ik durf te wedden dat er geen flats waren in de tijd van Mohammed, maar kniesoor die daar op let).

De Koreaanse Slet | 13-07-18 | 00:07

'Moslims die hun geloof gekaapt vinden door' ... alles behalve ploflims.

Forwaards | 12-07-18 | 23:31 | 3

Gekaapt door...
Er is toch maar 1 uitleg over de koran? Proest.

Is dit nog nieuws? | 12-07-18 | 23:34

Ook weer zo'n argument. Je moet met die lui vooral niet beginnen over wat wel en niet bij islam hoort. En je moet ze in het debat ook niet proberen te vertellen wat de plaats van islam in onze maatschappij zou moeten zijn, want dan zetten ze je zo in de hoek van Wilders, als iemand die islam niet kent en maar wat lult. Nee, je moet het ze vragen. En dan doorvragen en aanvallen met onze kernwaarden in de hand. Komt er dan onverwacht een gematigd verhaal, leg dan de bal bij hem neer door te vragen hoe hij dat verhaal aan zijn radicalere broeders en zusters uit zal gaan dragen.

Muxje | 12-07-18 | 23:41

Het kwam over alsof hij het expres niet noemde in zijn opsomming.
Dit was geen spontaan naïef iets, Dennis is goed met media.
Hij is neaky en plant zaadjes voor de discussie..

LuckyGirl | 12-07-18 | 23:50

Hij pakt het goed aan, zal er zijn werk van willen maken. Nu moet ik zeggen dat hij het probleem zeer interessant brengt en de vinger precies op de zere plaats legt. Ik ben dan ook benieuwd of het debat met Thierry komt. Misschien leuk voor in de balie....

Schepvogel | 12-07-18 | 23:30 | 2

Het probleem? Welk probleem? De ongelovigen? Of de anders gelovigen?

Is dit nog nieuws? | 12-07-18 | 23:45

Het probleem immigratie en islam in NL. Leuk mijn duidelijk verhaal dacht ik.

Schepvogel | 13-07-18 | 08:28

Zegt de eerste 8 minuten niets nieuws. Toen afgehaakt. Alleen het beeld van de naiviteit van de spreker blijft hangen. Geen slechte jongen, ongetwijfeld. Maar dat heb ik vaker gehoord.

tectonicos | 12-07-18 | 23:26

Wel slimme gast die Honing. Zie je weinig bij religiewappies. Wel jammer dat Baudet de lavendelballetjes niet heeft om bij hem aan tafel te gaan zitten. Baudet is mooi met de monologen voor apengapende volgertjes maar voor het echte werk, iets met kennis en feiten, is hij een miezerig lichtgewichtje.

Blijft jammer. Honing heeft namelijk wel gelijk. Die Wilders (en zijn links 2, 3, 4 kliekje) is inderdaad onderdeel van het probleem.

Dennis maakt dus een goede keuze om Thierry te nitpicken in debat want de gemiddelde FvD-stemmer heeft nu eenmaal (want rechts) ietsje meer hersencellen.

Wel weer jammer dat de moslims hun schotel op Al Arabische zetten of Turk1 dus veel effect zal het niet hebben. Maar enfin. Dat is een ander verhaal.

Thierry! Pik! Als je meeleest. Doen. Gewoon doen.

De Koreaanse Slet | 12-07-18 | 23:12 | 7

@ slet 23.54
Soms zijn we het wel eens. Zullen we het op verstand houden?
Kusje.

Is dit nog nieuws? | 12-07-18 | 23:58

DKS:
Je bent milder geworden, gaat alles goed? :)

LuckyGirl | 13-07-18 | 00:05

@ lucky ;andere pilletjes? Of afkicken? Geen drank meer?

Is dit nog nieuws? | 13-07-18 | 00:14
▼ 4 antwoorden verborgen

Btw, ik dacht dat cartoons van Mohammed niet mochten, maar als ik die foto zie dan twijfel ik.

watergeus | 12-07-18 | 23:12

Het fanboy-gehalte hier... Lees interview met de Telegraaf. Baudet is van mening dat we een plezierigere versie van de islam kunnen bewerkstelligen. Hij gaat in gesprek met imams, met liefde uiteraard. Gaat goed komen!

Desmoulins | 12-07-18 | 23:11 | 2

In deze lijkt Baudet op Jesse Klaver, onnozel.

Jan Dribbel | 12-07-18 | 23:14

Ach ja. Iedereen die denkt dat de islam een milde variant heeft is of politiek bezig of naïef.

Is dit nog nieuws? | 12-07-18 | 23:44

Alleen losers en criminelen bekeren zich tot de loser en crimineel Mohammed.

watergeus | 12-07-18 | 23:07

Het zou voor de volksgezondheid ook beter zijn als Femke in het vervolg gesluierd in het openbaar gaat. Daar kan wel wat botox in, een burgemeester met hangtieten kan toch niet. Hoorde uit betrouwbare bron, dat von Arschloch benoemd wordt tot groot Moefti in Jamalamahabad, dit voor bewezen diensten.

paulisimo | 12-07-18 | 23:06

Helaas denk ik niet dat het gesprek er gaat komen. Niet omdat Baudet niet zou willen, maar omdat het hem niets behalve kritiek en gezeik oplevert.

Aan de ene kant de PVV'ers van wie je niet mag praten met moslims, aan de andere kant Linkse figuren die het hele gesprek gaan ontleden voor de minste puntjes wat ze tegen hem kunnen gebruiken en dan heb je ook nog het zogenaamd verstandige midden die hier uit de context gerukte fragmenten en citaten van gaan zien in de media.

GroetenVanUrk | 12-07-18 | 22:58 | 1

Maar als beginnende groeiende politicus staat het wel erg mooi op voor dit soort ontmoetingen open te staan.
Het zal hem ook nagedragen worden als hij niet met iemand als Honing in gesprek wil.
Ik geef het 99% kans dat dit gesprek er komt.
Alleen al omdat Honing hem via media heeft uitgenodigd kan Baudet dit niet weerstaan.

LuckyGirl | 12-07-18 | 23:09

Ik ben niet zo voor "een tweede" kans. Zéker niet waar het een soort afvallige IS/moslim met een vlasbaard en jurk is.

demaup | 12-07-18 | 22:58

Hij praat met honing, vandaar waarschijnlijk die bijnaam van hem. Maar tussen al zijn gemaskeerde woordkeuzes maakt ie Thierry voor rotte vis uit. Laat ie eerst maar eens in gesprek gaan bij Weltschertz met een fanatieke imam. Kijken wat hij werkelijk vindt en hoever hij gaat. Hij zegt tenslotte dat ie in het midden staat. Dus ben benieuwd of hij deze uitdaging van mij aan wil nemen. En Wilders of GeenStijl mogen de imam uitzoeken.

Premier Trutte | 12-07-18 | 22:56 | 4

Dennis Abdulkarim Honing.

Is dit nog nieuws? | 12-07-18 | 23:17

Nobele dienaar? Ik vat 'm eventjes niet.

De Koreaanse Slet | 12-07-18 | 23:59

Wat "is dit nog nieuw?s' zegt. Honing dus.

Premier Trutte | 13-07-18 | 00:02
▼ 1 antwoord verborgen

Hij heeft een aparte naam voor een Marokkaan.

HoerieHarry | 12-07-18 | 22:55

rhov-ion, jij woont vast in Appelkutterveensche kanaal. Ik ken dat nog van vroeger, bakelieten telefoon aan de muur en 6mb snelheid op je internet. Je hoort en ziet niets van Baudet, hebt ook niets meegekregen van 2de kamer debatten en de tour door geheel Nederland (overal uitverkocht). Als Baudet een lul is, dan ben jij er een met vingers.

paulisimo | 12-07-18 | 22:54 | 1

Als je er toch overal bij was dan kan je me vast wel vertellen welke onderwerpen FvD/Terry heeft uitgewerkt. Misschien met een link naar de nodige documentatie. Hetgene wat hij op internet kwakt vind ik te summier. Kan aan mij liggen.

rhov-ion | 12-07-18 | 23:34

Hij kan lekker kletsen maar trap er niet in. Hij weet niet waar hij over praat met zijn boekenwijsheid.
Beter luisteren we naar mensen die zich hebben weten te ontworstelen aan de gesel van de islam.

Mosab Hassan Yousef is de zoon van een prominente hamasleider die de werkelijkheid onder ogen heeft gezien en ons wil waarschuwen tegen waar de islam werkelijk voor staat. Hij legt een rechtstreeks verband tussen de opkomst van de Nazi's en die van de islam.
Luister: youtu.be/f2TSAIBHCMA

Veel info over islam: westerse-beschaving.org/paginaar-kom-j...

Andere ex-moslims die waarschuwen : Aynaz Anni Cyrus , Usama Dakdok, Al Fadi, wier getuigenissen op YT te vinden zijn.
Zij allen roepen op meer over de werkelijke islam te weten te komen om een vuist te maken tegen de goedpraters. Overigens is de strijd niet tegen moslims omdat die veelal zelf ook het slachtoffer zijn, maar tegen de leer van de koran.

ccr316 | 12-07-18 | 22:53

Dat wij zulke problemen hebben is in feite de schuld van de politiek en onze Kamerleden. Zij zijn voorstander van een migratiesysteem waarbij mensen uit Afrika en moslimlanden hier automatisch opvang krijgen in een AZC onder de noemer asielzoeker / vluchteling. Als statushouder krijgt men een ingerichte woning, extra aandacht, zorg en begeleiding met recht op een bijstandsuitkering.
Ons migratiebeleid heeft een sterk aanzuigende werking... let wel, dit is geen verwijt naar de mensen afkomstig uit Afrika en moslimlanden - want wij zouden ook naar NL komen, in de wetenschap dat de overheid en gemeenten klaar staan met gratis opvang en verblijf in een AZC, een woning plus een bijstandsuitkering ... wie wil dat niet in deze wereld?
Naar Polen en Oost-Europa daar gaan migranten niet naar toe.... Nederland wel.

De fout ligt bij Den Haag en onze politici, zij willen een migratiesysteem in stand houden wat onbetaalbaar en onbeheersbaar is geworden.
Extra probleem hierbij is... Geert Wilders. Door Wilders is er een spreekangst en taboe ontstaan omtrent woorden als migratie, asielzoeker, moslim en allochtoon.
Niemand in NL wil vergeleken worden met Wilders, dus iedereen houdt angstvallig zijn mond hierover - niet alleen in de Tweede Kamer... maar ook op radio, TV en in de media.
Dit is de reden waarom wij (zonder discussie) blijven doorgaan met ons migratiesysteem.... terwijl steeds meer zichtbaar wordt dat dit maatschappelijk spanningen en onvrede teweeg brengt.

sociaal_econoom | 12-07-18 | 22:51 | 2

Je gaat toch niet de schuld bij de politiek neerleggen?

Mr_Natural | 12-07-18 | 22:53

Dus het ligt ook aan Wilders dat het in Duitsland, Zweden, België een puinhoop is geworden, omdat niemand er over durft te praten? Is het probleem niet wat groter dan Wilders? Heeft u weleens van Merkel gehoord? Het is EU-beleid.

kleurdoosje | 13-07-18 | 10:31

Ga maar eerst met je moslim vrienden een gesprek aan hoe je je broeders die er een zooitje van maken te laten heropvoeden met bijvoorbeeld met een heropvoedings kamp naar westerse normen en waarden en dan gaan we praten... overloper...

Crump | 12-07-18 | 22:48

Het enige wat ik hier zie is een man die ooit de verkeerde keuze heeft gemaakt en smeekt om iemand wat hem kan overtuigen van zijn eigen ongelijk.

Dr. Yamato | 12-07-18 | 22:43 | 1

Dat is een inzichtelijke tegel, Doc, scherp!
+1!

LuckyGirl | 12-07-18 | 23:00

Alleen al van die baard krijg ik een knipperoog à la Inspector Dreyfus, laat staan als ik zijn bericht moet beluisteren. Het gezicht van landverraad anno 2018.

MickeyGouda | 12-07-18 | 22:43

Oh dat wil ik wel zien. Dennis Honing die met Thierry de vloer aanveegt. Die labbekakker van een Baudet doet nergens zijn huiswerk voor dus dat wordt lachen.

De Koreaanse Slet | 12-07-18 | 22:38 | 8

Gaap. Daag jezelf eens uit en kom eens met iets scherps.

Harry Turtle | 12-07-18 | 22:59

Pffft, honing is zelf ook verward over de islam. Immers: is hij soennieten of sjiiet?

Is dit nog nieuws? | 12-07-18 | 23:17

Is dit nog nieuws? | 12-07-18 | 23:17 |:
Gezondheid!

LuckyGirl | 12-07-18 | 23:29
▼ 5 antwoorden verborgen

Dennis is wel lief hoor, ik hoop dat hij van geboren moslims toestemming heeft voor hen te praten.
Het zou een leuk gesprek kunnen worden als Dennis iets korter van stof is en Thierry geen latijn spreekt.

LuckyGirl | 12-07-18 | 22:37 | 4

Daar hebben we onze anti-Baudet-troll weer hoor, met z'n verbale diarree.

KlunsJohannus | 12-07-18 | 22:48

Als je een beetje scrollt op Mocrofora weet je dat Honing niet geliefd was in zijn extremistische periode en nu al helemaal niet. Verschil is dat in die tijd hij werd gezien als het debiele broertje die met wijze woorden weer op rechte pad te krijgen was, nu is hij de afvallige en dus niet meer het broertje. Het lullige van afvalligheid is dat je te boek komt te staan als onloyaal en dus niet betrouwbaar.

koter | 12-07-18 | 22:51

Over een aantal jaar is Nederlands ook een dode taal.

Mr_Natural | 12-07-18 | 22:51
▼ 1 antwoord verborgen

Ha ha, die stelligheid van Honing in zijn bewering dat moslims niet teruggaan naar hun thuisland. Honing bij een open debat hoort dat in eerste instantie alle mogelijkheden open blijven. Als uit de discussie blijkt dat de moslimcultuur niet verenigbaar is met die van het westen dan zou een logische gevolgtrekking kunnen zijn dat ze naar hun voormalige leefgebieden of die van hun (voor)ouders terugkeren.

bodemloos | 12-07-18 | 22:35 | 1

Het komt over alsof Dennis alle moslims die terug willen tegen gaat houden.
*mompelt iets met vrije wil*

LuckyGirl | 12-07-18 | 22:50

Met barbaren moet je geen dialoog aangaan. Barbaren willen geen dialoog, barbaren willen je deaudvermoorden of je land afpakken.
Barbaren moet je bestrijden.

JanVergoor | 12-07-18 | 22:35 | 1

In een normaal bestuurd land had men dit ongetwijfeld gedaan. Met alle middelen die voorhanden zijn.

Maris v.d Hof5393 | 12-07-18 | 22:43

Ik weet niet of Honing de beste keuze is om te praten met Terry over dit onderwerp, maar goed ergens moet er begonnen worden. Nu zal ik wel meer van Terry willen horen, want nu dat hij wel twee hele zetels heeft hoor ik niks meer van hem op social media. Geen update, waar wil de FvD nou heen, gewoon niks. Lul.

rhov-ion | 12-07-18 | 22:34 | 1

Dan moet je lid worden, emails krijg je dan, en vaker op youtube/facebook kijken.

Het ligt echt aan jezelf.

Trans_Fimmermans | 13-07-18 | 07:35

@ Honing
Als Mohammed perfect is, waarom sneed hij zijn voorhuid dan af?

Is dit nog nieuws? | 12-07-18 | 22:34 | 6

Besnijdenis was al ver voor Mohammed een gebruik onder de Arabieren. Onder heel veel volkeren eigen al.
"Circumcision is the world's oldest planned surgical procedure, suggested by anatomist and hyperdiffusionist historian Grafton Elliot Smith to be over 15,000 years old, pre-dating recorded history. "
en.wikipedia.org/wiki/Circumcision

koter | 12-07-18 | 23:01

Nee nee, Mohammed is perfect. Dus waarom voorhuid eraf? Waarom ga je iets wat perfect is in de perfectheid van het woord verbeteren?

Is dit nog nieuws? | 12-07-18 | 23:16

"Lief dagboek, vandaag heb ik geleerd..."

LuckyGirl | 12-07-18 | 23:16
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik dacht "Ha leuk Weltschmertz, misschien iets intelligents of scherpe inzichten"... helaas. Brabbelende toestand, weinig scherpte, Ad Hominem hier en daar, laat maar. Unsubscribe en 0 reeten.

harry21 | 12-07-18 | 22:32

Dennis heeft een baard en hij wappert met zijn vingers. Is dat erg? Nee! Maar het tekent het plaatje wel.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 12-07-18 | 22:24

Doe maar niet, Honing is een aandachtshoer die zoveel lult dat ie vanzelf af en toe per ongeluk verstandige dingen zegt. Om de dag erna het tegenovergestelde te prediken als het niet genoeg effect heeft gesorteerd.

Harry Turtle | 12-07-18 | 22:24

Deze moslim zegt ansich interessante dingen. Ik hoop dat Thierry met hem gaat praten. Niet persee met camera.

Bat-Adam | 12-07-18 | 22:24

De islam hoort hier niet meneer Honig.

En als jij de islam wir hervormen zodat die wel aan de westerse normen en waarden voldoet, dan doe je dat maar in een islamistisch land.

Dan kijken we over een paar honderd jaar of het is gelukt.

En dan kan jouw achterachterachterachterachterachterkleindochter met de achterachterachterachterachterachterkleinzoon van Terry praten over of het misschien in Europa ook een goed idee is om de islam te accepteren.

Ok ?

Q.Bert | 12-07-18 | 22:20 | 1

Helemaal mee eens.. Q.Bert

Crump | 12-07-18 | 22:41

Honing, wat mij betreft loop je de zee in, vooral blijven lopen want aan de overkant gloort het licht van het gelijk meer dan hier.

Ernst Oosters8389 | 12-07-18 | 22:19

Ik wens niet te discussiëren met iemand die mij als minderwaardig mens beschouwt.

Rest In Privacy | 12-07-18 | 22:17

Laat Femke Halsema in gesprek gaan met deze overloper.
Vanavond nog verwelkomde ze alle gesluierde vrouwen in Amsterdam.
Zij is al net zo'n halve-gare als van Aartsen.
Maar nu heeft ze even geen tijd want weer een liqudatie poging in onze altijd vredige haafdstad.

Jan Dribbel | 12-07-18 | 22:16

Dennis, wat is jouw antwoord als Baudet zegt:
Accepteer en tolereer,
Homosexuelen
Gelijke rechten voor vrouwen/mannen
Joden/zionisten
Alcohol
Varkensvlees
Schaars gekleed gaan
Kritiek of humor op/over de islam
?
(Lijstje mag aangevuld worden).

Ruimedenker | 12-07-18 | 22:08 | 5

' tussen' is ' met' , stop de tijd.

Dr. Blechtrummel | 12-07-18 | 22:20

Thx Miep,
Afvalligen zijn ook de lul

Ruimedenker | 12-07-18 | 22:22

@MacMiep.nl
Ja, in de koran wel. Maar in het echt zijn de medegelovigen, die een iets afwijkende interpretatie van de Koran hebben, de lul. Ideaal dus, laat ze elkaar maar afmaken. Ceterum censeo muslimani esse delendam!
nl.glosbe.com/nl/la/moslim
Maar ruil met de muslimani geen thee voor een es, want dan zouden het zomaar illuminati kunnen worden!

Berbarossa | 12-07-18 | 23:19
▼ 2 antwoorden verborgen

Geen sprake van! De Islam heeft gigantisch veel ellende gebracht! terreur, illegalen tsunami, eerwraak, loverboys, in beslagname door Marokkanen van de Scheveningse Boulevard, mega groot netwerk in GB aan kinderen die in de prostitutie zijn gedwongen. En ook de moslims zelf zijn er slecht van af gekomen. Hun landen in eindeloze oorlog, aardbevingen, mega corruptie, mensenhandel.
Dennis ga dat eerst maar eens oplossen. Zodra daar een zichtbare verbetering is van 10% kun je je verder oriënteren. Bijkomend, ik vertrouw je niet! Volgens mij ben jij door je superieuren ingezet om Thierry te bekeren. Want als je rechts (realiteit) in je zak hebt, heb je het laatste stukje verzet tegen deze islamitische ondergang ook augeradiert. Immers de Tarakiya in de Koran stelt dat liegen legitiem is. Jij stelt moslims gaan nooit weg. Ik stel dat walging, afkeer, uitkotsen van moslims/ de Islam, de Koran, pedofilie gaat ook nooooiiit meer weg. Wat je voor sluwe technieken je ook inzet.

Professor Kluns | 12-07-18 | 22:02 | 1

De slavenhandel tiert "daar" nog welig.

Theo-Pim-Riv | 12-07-18 | 22:05

Hij heeft heel veel woorden nodig om een paar open deuren in te trappen:
1) de moslims krijg je hier niet zomaar weg;
2) een grote groep moslims voelt zich niet vertegenwoordigd;
3) de goede moslim dient niet te lijden onder de slechte moslim;
4) we moeten in gesprek, en dat lukyt met Wilders niet en met Baudet wellicht wel.
Honing gaat helemaal voorbij aan de opkomst van DENK, dat valt wel op. Honing voelt zich kennelijk ook een woordvoerder van moslims, van de goede welwillende moslims die zich niet vertegenwoordigd voelen, best wel in gesprek willen en zich best wel een beetje aan willen passen. Of hij dat is, wordt niet zo duidelijk, het lijkt er sterk op dat hij voor zichzelf spreekt en geheel uit eigen beweging een bepaalde categorie moslims een stem wil geven.
Laat 'm nou eerst maar eens op komen draven met een zootje aanhangers die er blijk van geven te denken zoals hij, dan is er pas een begin van een gesprek. Die Honing is nu een Einzelgänger, hoe lang hij die baard ook laat groeien.

Schoorsteenveger | 12-07-18 | 22:01 | 6

Ik zou elke dag een topic van jouw hand willen lezen, Schoorsteenveger.

LuckyGirl | 12-07-18 | 22:41

@scoorsteenveger Klopt

am*dam | 13-07-18 | 00:35

Mijn vertaling:

1) De islamieten zijn vastberaden om Europa te heroveren, dus gaan ze pas met overweldigend geweld weer weg.
2) Een grote groep islamieten voelt zich niet vertegenwoordigd omdat er nog geen sharia rechtbanken en - politie hier in Nederland zijn. Anders waren ze werkelijk massaal de straat opgegaan -- telkens weer, met honderdduizenden -- om nadrukkelijk te laten horen dat ze zich niet door diverse terroristen en andere geweldplegers vertegenwoordigd willen zijn'.
3) De goede islamieten moet niet lijden onder de slechte die de mohammedaanse regels niet helemaal volgt. Dwz dat het (bv) onacceptabel is dat er ook maar één ongelsuierde vrouw in dit land rondloopt.
4) Wilders weet teveel, is niet voor manipulatie vatbaar gebleken. Ik [DH, dus] schat Baudet zo in dat hij mogelijk wel te manipuleren dan wel te bekeren is. Blijk ik [DH dus] dit fout te zien, dan hebben wij in elk geval tijd gewonnen om nog door te fokken totdat wij de boel hier met geweld kunnen overnemen (zo dat niet al het geval is).

Het enige 'zooitje aanhangers' die waarde zou hebben, zou een paar honderdduizend zijn die telkens zonder baard en kopbedekking tegen alle islamietisch geweld demonstreren, telkens weer wanneer het de kop opsteekt. Idem petities tekenen om die criminele 'jongeren' uit eigen gelederen lange tijd vast te zetten. Enzovoorts.

Om een islamiet te citeren: Ik trap hier niet in. Had niet verwacht dat Stormie dat wel zou doen.

VreemdEend | 13-07-18 | 11:42
▼ 3 antwoorden verborgen

Moslimmoe ende islammurw. Achter je eigen voordeur en trek het touwtje terug uit de brievenbus.

Dr. Blechtrummel | 12-07-18 | 21:59 | 1

En alle haathutten dicht en geen boerka's meer en geen stiekeme vrouwenbesnijdenissen, noch kindhuwelijke, nee het is niet je nichtje vriend.

Theo-Pim-Riv | 12-07-18 | 22:01

Het is heel simpel, islam is verwerpelijk. Binnen islam staat de doodstraf op afvalligheid dus het is verwerpelijk. Binnen de koran zijn pedohuwelijken gelegaliseerd dus het is verwerpelijk. En zo is er een hele lange lijst te maken. Daar hoeven verder niet echt gesprekken over gevoerd te worden.

tata1981 | 12-07-18 | 21:58

@Honing, je lult als een natte scheet in een netje en net zoals met echte Honing, als er teveel suiker inzit wordt het gevaarlijk. Ik denk niet, dat de heer Baudet "effe" aan jouw tafel komt zitten.

Theo-Pim-Riv | 12-07-18 | 21:54

Beetje warrige bijdrage Spartacus.

Hethoogsthaalbare | 12-07-18 | 21:52

Goed plan zal voor wat goed entertainment zorgen the show must go on!

Nekbaard | 12-07-18 | 21:50

Honing is niet goed bij.

Mr_Natural | 12-07-18 | 21:50 | 6

Ruimedenker | 12-07-18 | 22:10
De hoofdprijs is voor u.

Mr_Natural | 12-07-18 | 22:12

Dank Mr_ Natural
Nog een toegift.
Ik doe suiker in de thee, Dennis Honing.

Ruimedenker | 12-07-18 | 22:17

Ruimedenker | 12-07-18 | 22:17
Ha.

Mr_Natural | 12-07-18 | 22:29
▼ 3 antwoorden verborgen

Nou dat lijkt me een boeiender gesprek dan linkse zoutpilaren uit het onderwijs vertellen dat het linkse zoutpilaren zijn haha.

atheïstisch stemvee | 12-07-18 | 21:50 | 2

Zou nimmer een gesprek worden, met dit soor woordwatervallen, die nimmer luisteren naar een ander. Er loopt ook nog zo een stuk advocaat rond, mag ik effe een teiltje.

Theo-Pim-Riv | 12-07-18 | 21:56

Ach net als bij Trump zit er in die woordenwaterval wel een aantal steekhoudende zinnen. Denk dat een Thierry dat prima kan filteren, samenvatten en daar inhoudelijk op kan reageren. Reaguurders die sowieso niet willen praten met moslims kunnen altijd nog PVV stemmen.

atheïstisch stemvee | 12-07-18 | 22:10
-weggejorist-
Hensmunter69 | 12-07-18 | 21:49

Australië, ligt tikkeltje anders. Een verdienmodel lijkt me.

Ernst Oosters8389 | 12-07-18 | 22:07

@Ernst Oosters8389 tegenwoordig meer internationaal. Verdienmodel, zou kunnen

am*dam | 13-07-18 | 00:37

We moeten de koran van de kaft scheiden hoor ik Dennis zeggen.
Goed plan wel.

Faphorst | 12-07-18 | 21:43

Terrie lult die Honing binnen 5 minuten onder de tafel. Geen partij voor hem.

brutus68 | 12-07-18 | 21:42 | 2

Maar hij zou niet aan het woord komen, bij die gek en als hij al aan het woord zou komen, gaat die gek hem onderbreken als een AK-47.

Theo-Pim-Riv | 12-07-18 | 22:00

Iedereen met wat verstand lult een islamiet onder de tafel. Vandaar ook dat islamieten uit de koran te horen gekregen hebben dat ze niet naar ongelovigen moeten luisteren.

http://www.ex-moslims.nl/

Is dit nog nieuws? | 12-07-18 | 23:33

Een profeet die kinderen verkracht en zich op een vliegend paard verplaatst dat sneller vliegt dan het licht. Ja, daar gaan we eens serieus over in gesprek. De echte gelovigen kopiëren die man zijn leven, dus dat betekent wat achterlijk rondhangen, moorden en plunderen in de woestijn. Met name die locatie beveel ik de gelovigen aan.

menschdurfteleven | 12-07-18 | 21:41 | 1

Hear hear +10

IkwilJinekwel | 12-07-18 | 21:46

Dennis, beste man , lees je geloofsboek nog eens. jihad is heilig. wordt jehovagetuige ofzo. islam is fout.

newray | 12-07-18 | 21:39 | 1

Thierry it's a trap. Don't fall in it.
Alleen al die sik, daar krijg ik een sik van.
D.H. Voor eens en altijd, islam is een achterlijke, wereldvreemde, gewelddadige, niet met redelijkheid en gezond verstand te harmoniseren xxxxxxxx religie, die je mag houden waar de zon never shines.

Memek | 12-07-18 | 21:37 | 2

Eenzelfde soort sik als de geit die gedeeltes van de koran (die nu dus missen?) opgegeten heeft??

tata1981 | 12-07-18 | 22:00

Sik? Wat DH tentoonselt heet toch een zuurkoolbaard?

VreemdEend | 13-07-18 | 11:22

Laat ik voor op stellen dat de hedendaagse moslim zich in ieder geval nooit zal laten representen door Dennis Honing, de Snouck Hurgronje, van deze tijd.
Baudet zit op dezelfde lijn als de PVV. In mijn optiek zal hij nooit een gesprekspartner van de moslim worden. Moslims in Nederland mogen hun geloof belijden zoals zij dat wensen binnen de kaders van de wet. Types zoals Dennis, Baudet en Wilders die willen bepalen hoe een moslim moet denken en leven, zullen nooit slagen.

mocroGS | 12-07-18 | 21:36 | 6

koter | 12-07-18 | 22:26

Goede analyse. De overeenkomst die Dennis en Snouck hebben, zijn dat ze allebei munafiq zijn. Ze doen zich naar de buitenwereld voor als moslim, maar zijn dat niet.
Dennis staat bekend als een mediageile persoonlijkheid, die waarschijnlijk dit fimpje bij Geenstijl heeft aangeboden. Ik ken hem als een figuur met talloze gezichten. De ene dag is hij woordvoerder Syrie gangers, de andere dag salafist en vandaag verzoener van de moslims met het vrije westen. Grappig dat alleen nog Geenstijl hem serieus neemt. Op tv krijgt hij geen zendtijd meer.

mocroGS | 12-07-18 | 23:09

Ruimedenker | 12-07-18 | 21:54 |:
Daar komt nog bij dat we beiden ook steeds vaker onszelf in de weg zitten.

LuckyGirl | 12-07-18 | 23:20

Baudet en Wilders zitten zeer zeker niet op dezelfde lijn. Het partijprogramma en uitspraken zijn er het bewijs van. Ze zitten in dezelfde hoek van een landschap omtrent cultuur/immigratie/integratie.

Dat zet je nog niet op dezelfde lijn als kopvodden taks en minder minder minder.

Alleen zal dit wel moeilijk erkennen zijn vanaf een andere hoek in het landschap en helemaal van Marrokaanse origine. Zo leert de ervaring.

Trans_Fimmermans | 13-07-18 | 07:25
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat 1 Oen!!!!!!

vanrechteren | 12-07-18 | 21:34

Dennis voor welke richting in de islam heb je gekozen? Aangezien je geen gevaar in de islam ziet denk ik dat je gekozen hebt voor de soennitische variant. En daarmee loop je geen gevaar van de 5de colonne noch de IS ploflims in nederland.

A.I. van Dee | 12-07-18 | 21:31

Dennis jongen, je lijkt het goed te menen, je spreekt alleen de verkeerde aan.
Baudet kan de kloof niet dichten.
De islam doet niet aan zelfreflectie en jouw achterban is niet voor rede vatbaar.
Beste Dennis, je bent en blijft een poldermoslim.
Het probleem is de islam zelf en zolang de agenda gedicteerd wordt door al dan niet radicale, geestelijke leiders, zal het nooit te combineren zijn met de westerse manier van denken en leven.
Baudet is niet jouw gesprekspartner, dat zijn de ayatollah’s.
Als Baudet zich té negatief zou uitlaten over de islam moet óók hij vrezen voor zijn leven.
Er bestaat in de ogen van de islam niet iets als “redelijke” kritiek. Iedere vorm van kritiek wordt steevast beantwoord met bedreiging of op zijn minst afgedaan als racisme en discriminatie.
Dennis, je bent wellicht gederadicaliseerd maar jouw opdracht is nog altijd de 5 zuilen van de islam na te leven. Één ervan is zoveel mogelijk mensen ervan te overtuigen zich aan te sluiten bij de islam. Dat is wat je in het filmpje doet. Een islam-promo filmpje.

Ruimedenker | 12-07-18 | 21:30 | 3

1 van de 5 zuilen is bekeren?:
1. uitspreken van de geloofsovertuiging
2. bidden 5X per dag
3. zakaat betalen (armenbelasting)
4. vasten van de maand Ramadan
5. verrichten hajj i.e. bedevaart
Misschien eerst eens een boekie lezen.

koter | 12-07-18 | 21:35

Heb ik iets gemist?
Bij puntje 1. heb je het antwoord.

Ruimedenker | 12-07-18 | 21:40

@koter | 12-07-18 | 21:35 waarom een "boekie" lezen ? Waarom zou je je tijd verdoen met het lezen van een zeer slecht sprookje, leren en naleven van zo'n lijstje, laat staan het bestaan van zo'n lijstje te weten. Het "boekie" waarover u het hebt is grotendeels gekopieerd uit de bijbel/thora. Kom alstublieft niet met het excuus dat als je het boekie niet gelezen hebt, je er geen mening over mag hebben, en al helemaal niet dat je het ook nog eens in het arabisch gelezen moet hebben. Maar goed, positief afsluitend, u heeft ook een boekie gelezen, hulde en proficiat.

thephysicist | 12-07-18 | 21:43

Waarom aandacht voor dit jochie? Er bestaat geen gematigde islam. Er wordt niet genoeg inhoudelijk gesproken over de islam. Als je het leven van de ‘profeet’ mohammed volgt, dan weet je toch al genoeg? Een oorlogzuchtige moordende rover die geinspireerd door demonen waartaal uitsloeg en jatwerk uit tora en bijbel deed. Vervolgens hebben abu Bakr, Ali en Otman de boel bij elkaar verzonnen en aangepast. Vreselijk dwaalleer.

nerugaer | 12-07-18 | 21:28

Honing aan je kont hebben, kent u die uitdrukking?
Nou, ik blief het niet.
Net zo min als Terry, die hoef ik ook niet.
Geert heeft al tien jaar meer gelijk dan Trutte, Bakellende en de rest van de zooi (hallo pechvogel).
Dat is voor mij voldoende.

Petrus Poortwachter | 12-07-18 | 21:24

Wat heeft die honing nu te vertellen, stom gesjeik over zijn religie, en dan nog de meeste afschruwelijke, barbaarse variant ooit door een pedo "profeet" bedacht. Het is al afschuwelijk dat we zoiets hebben als godsdienst vrijheid en dat je als politicus niet serieus wordt genomen, als je niet ook naar deze volidioten luistert, want medeburger en meer. Laten we het maar niet hebben over integratie (moslims integreren amper tot niet), dat wordt altijd gebruikt als vals voorwendsel, opdat de ander, Thierry in dit geval, op de uitnodiging wel moet ingaan.

Het liefst zou je zo'n reli-idioot keihard in zijn gezicht willen uitlachen, en voor compleet gestoord verklaren.

thephysicist | 12-07-18 | 21:24

Ik wil er wel eens naar luisteren. Als je je geloof wil belijden in een vorm die de scheiding van 'kerk en staat' erkent en daarbij niemand lastigvalt, dikke prima. Hij geeft tenminste toe dat er excessen zijn, en dat er politieke stromingen zijn die dat onterecht weigeren te onderkennen. Nee, sorry, vind hem redelijk klinken.

Vergeetput | 12-07-18 | 21:24

Jammer dat Dennis Honing door zijn instabiele jeugd zijn toevlucht zocht in de Islam

frisenfruitig | 12-07-18 | 21:21
-weggejorist en opgerot-
Smart-dumbass | 12-07-18 | 21:21 | 1

Waarom lopen die gasten altijd met zo'n onverzorgde baard?
Gadverdegadver..!

Manus Olie | 12-07-18 | 21:20

Het ene geloof doet aan bekeren, het andere niet. Maar de eigen kinderen opvoeden tot vrome christen of moslim doen ze allemaal. Dit gaat wat verder dan voor dezelfde voetbalclub zijn als je pa.

Maar waarom iemand zich bekeert tot de islam is mij een compleet raadsel. Waarom Geenstijl met dit figuur blijft aanzetten trouwens ook.

StiekemeBunzing | 12-07-18 | 21:15 | 1

Elk (on)geloof of - politieke - ideologie doet aan bekeren. Vandaar ook dat atheïsten een zeer sterke bekeringsdrang hebben... kunnen de Jehovah's nog een puntje aan zuigen. Om over de politiek nog maar te zwijgen... die gasten zitten letterlijk dagelijks campagne aan het voeren op TV voor hun overtuigingen.

koter | 12-07-18 | 21:31

Met verlof uit de kliniek?

r@face | 12-07-18 | 21:15 | 1

Morgen weer naar de kliniek. Vrijdag.

Is dit nog nieuws? | 12-07-18 | 23:47

4 uur uitrekken voor een salonkaalkopje, want lekker luxe gesitueerd, en dan een serieuze gegadigde als de builenpest vermijden. Het was de heer Baudet die riep dat er meer op ideologische grondslag gedebatteerd moest worden.

Beste Dennis, neem meteen Geert Wilders mee. Over de praktische toepassing van Takkiya in de vaderlandse politiek.

Rest In Privacy | 12-07-18 | 21:13

De islam is gewoon kut en hoort wat mij betreft in geen enkele samenleving. Duidelijk meneer Honing?

Manson666 | 12-07-18 | 21:13 | 2

Regel 1.

Mr_Natural | 12-07-18 | 21:15

Ik weet genoeg over de islam. Baudet ook. Eigenlijk zou iedereen het nu onderhand moeten weten, we moeten er zo snel mogelijk vanaf.

Normpje | 12-07-18 | 21:36

Baudet moet zich absoluut niet inlaten met deze gast. Honing is veel te wispelturig - waarschijnlijk door zijn ADHD. Dit gekoppeld met zijn ego en drang naar drama (gezien zijn voorkeur voor uiterste) maakt heb hoogst onberekenbaar.

koter | 12-07-18 | 21:13

De boodschap is niet aan mij gericht begrijp ik.
Mooi, dat scheelt me weer 13 minuten van mijn leven.

jemagookniksmeer | 12-07-18 | 21:12

Nee Thierry lief, dat moet je dus zekers niet gaan doen! Ik vertrouw dat shifty mannetje gewoon niet. Islam is een gewoon geloof my ass!Je bekeren tot de islam terwijl je Nederlander bent? Onbetrouwbaar drammerig mannetje.

Accident_Prone | 12-07-18 | 21:11

interessante vent. goed verhaal.

Dario.Maggi | 12-07-18 | 21:11 | 2

Beetje jammer dat Dennis van standpunt veranderde qua interpretatie van de koran.

Is dit nog nieuws? | 12-07-18 | 23:48

Vooral dat van die rotte kiezen vond ik wel interessant, vandaar dat ze zo stinken uit hun bek. Verder wat Aristotalloss zegt.

Keyboardspeler | 13-07-18 | 00:04

Maar waarom, wie zich bekeerd tot de islam is gewoon niet helemaal stabiel

Bokito ergo sum | 12-07-18 | 21:07 | 3

Juist!

IkwilJinekwel | 12-07-18 | 21:51

Constant instabiel is toch ook een vorm van stabiel?

Croxifoxio | 12-07-18 | 21:55

Croxifoxio | 12-07-18 | 21:55 |:
Mijn reclasseringspsychiater zegt van niet.

LuckyGirl | 12-07-18 | 23:25

Bij een middenweg moet ik aan Salomon denken.

Mr_Natural | 12-07-18 | 21:05 | 2

Dan maar allebei de helft...
Kom op, dit kan beter.
En zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Wijze uit het Oosten | 12-07-18 | 21:39

of Shlomo voor de éen, Suleyman voor de ander

kindapaas | 13-07-18 | 04:48

Nein! Nein! Nein!

Croxifoxio | 12-07-18 | 21:01 | 1

Helemaal mee eens! Gewoon niet je vingers branden aan weer zo'n ongeleide projectiel.
Dat die nutcase zich in deze 21e eeuw bekeert tot de 'religie van de vrede' spreekt toch voor zich!?!
Nein! Nein! Nein!

Aristotalloss | 12-07-18 | 22:13

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland