Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nee IS-chicks. Blijf weg

hee een powerfeministe

Man dood. Kalifaat naar de knoppen. Vreten niet te hachelen. Oetkiering bestaat niet. Onderwijs voor je kalifaatkroost is kudt.

Ja, daar zit je dan in gezellig Syrië, met je verplichte gewaad om je schouders. Vrijheid, blijheid, eindelijk weg uit dat beklemmende Almere. Je bent er. Maar dan blijkt het beloofde land toch wat stoffiger te zijn dan gedacht, blijkt het warme water uit de kraan best wel koud, blijkt de elektriciteit maar een paar uur per dag te werken, zijn de regeltjes verdomde strikt en is het toch allemaal best wel link tussen die malle koppensnellers. En dat vluchtelingenkamp waar je nu zit is ook niet bepaald een paradijsje. Nu wordt het die dames zo heet onder de voeten dat ze de gevangenis in willen om maar terug te kunnen keren naar Nederland. Dan weet je wel: het is best verrot, ginder. Maar zoals professor Doornbos reeds doceerde: "Niet alleen vechten ISIS-vrouwen soms actief mee aan front, ze speelden instrumentale rol bij opbouw ISIS-staat; bij scholing/hersenspoelen kinderen, zuiveren van lokale bevolking, officiele slavernij, zelfmoordaanvallen etc. Dit is een zeer serieuze zaak." Dus doe ons gewoon een lol en blijf voor de zekerheid maar lekker in Syrië hoor, jihadmoekes. Geef ons dan maar zo'n apotheker uit Aleppo of een stukadoor uit Oekraïne. Opgestaan, plaats vergaan. 

Social

Reaguursels

Inloggen

Tsja, zo enorm van binnen uitgehold, daar is geen seksslaaf meer van te maken. Zoals Theo Maassen zei over de flamoes van Anouk: "daar naar binnengaan is net alsof je een frikandel in een gang gooit".

Blijf daar maar.

Koekkeloere | 10-07-18 | 10:04

Samen uit samen thuis, maar in dit geval lekker daar blijven in het beloofde land van melk en honing.

I.P standing up | 10-07-18 | 00:02

Je kunt hier nou wel protesteren maar we weten allemaal allang hoe dit afloopt.

Rest In Privacy | 09-07-18 | 22:20 | 1

Helaas waar. Andere suggestie?

Is dit nog nieuws? | 09-07-18 | 22:48

De Deense methode invoeren. NU.
Actieve discriminatie van criminelen is in het landsbelang volstrekt toelaatbaar.
Huilen mag dames, maar wel in je eigen woestijn graag!

pennestront | 09-07-18 | 21:10

Ze hoeven in Irak of Iran niet van mij laten bungelen aan een kraan of te worden gestenigd, maar levenslang in cel daar laten lijkt me voor onze eigen veiligheid het beste.
Maar zullen wel weer terug mogen van onze regering, duurt vast niet lang?

Jan, Leiden | 09-07-18 | 20:23 | 2

niet alleen mogen, de bedoeling is dat ze worden opgehaald.. en geloof maar niet dat ze de kosten ervan zelf betalen of de reisverzekering dit gaat betalen.. weet je wie wel voor de kosten opdraait!

fikkieblijf! | 09-07-18 | 23:45

En vergeet het reintegratie programma niet! Was eerder al zo succesvol, dat we ze nu maar koran scholen geven, uitkering, en een voorkeurspositie op de arbeidsmarkt, huizenmarkt en versmarkt. Zo niet, zijn jullie xenofobe vieze racisten die open moeten staan voor koeltoer. Ies goed koeltoer, maar niet eigen koeltoer.

Sensemilla | 10-07-18 | 09:29
-weggejorist-
Sgt. Pepper Spray | 09-07-18 | 19:20

Tja dames, ik hoop dat je gezien hebt hoe de Apache minigun gaten heb geschoten in je haatbaard, hahaha.

funkyd | 09-07-18 | 18:52

Ze hebben hun misdaden toch daar wel of niet gepleegd, geef ze lekker aan de regimes daar, gewoon laten verdwijnen. Met hun kinderen.

Bokito ergo sum | 09-07-18 | 18:42

Waarschijnlijk allemaal met een dubbele nationaliteit. Islam past niet in de westerse maatschappij dus in noord Africa /Azië blijven.

wieowie123 | 09-07-18 | 18:01

Voor het geval u het mocht zijn vergeten: ook die kudtsituatie daar is uw schuld!

Here's Freddy | 09-07-18 | 17:53

Opsluiten: prima, maar dan in Irak. Berechting door Iraakse rechtbank. Met een beetje mazzel krijgen ze de doodstraf en zijn van alle ellende af.
Nou ja, bijna alle ellende dan: ze moeten dan nog wel de rest van hun dood hun lieve martelaar delen met 71 andere gesjeesde wijven, maar dat is bijzaak.

De waard zijn gast | 09-07-18 | 17:07

Opgeruimd staat netjes, zei moeders vroeger. En dat is nog steeds zo.

EnNouJijWeer | 09-07-18 | 17:00

Het beste is dat ze hun Joker gaan inzetten het tweede paspoort , dus opgerot van Nederlandse bodem en tot nooit weerzien .

Jetstream | 09-07-18 | 16:17

Zo rotsvast is dat geloof dus ook weer niet.

VanBukkem | 09-07-18 | 15:53

Ik heb niet alle reacties gelezen maar ben het er wel mee eens!

Teddy-Ruxpin | 09-07-18 | 15:15

Kunnen daar toch wel in ISIS bordeel aan de slag voor diegene die nog niet afgereisd zijn naar de 72 maagden.

Ervaringsdeskundige | 09-07-18 | 15:08

Verder mogen moslim trutten niet onbegeleid reizen, dus hoe willen ze hiernaar toe komen zonder.
Ergo: kudthoeren. Eerwraak toepassen aub.

Rest In Privacy | 09-07-18 | 14:57

Rot maar lekker weg daar!

joppo0 | 09-07-18 | 14:52

wat mij betreft kiezen we voor de 9-cents optie.

The2Amendment | 09-07-18 | 14:45

Het zijn geen IS chicks edoch IS zeugen. Ritueel slachten dus maar…

reagierder | 09-07-18 | 14:39

De islam inmiddels goed kennende durf ik stellig te beweren: deze mensen zijn onze vijanden en hun kroost wordt de vijand. Er komt een tijd dat een zeker percentage moslims zich steeds openlijker vijandig naar ons gaan gedragen. Ze ruiken onze zwakte en zien ons verlammende decadentie. Allah maakt het hen toch mogelijk? Dus aanpakken die kafirs! Buigen zullen ze! Onderwerp de ongelovigen!
Onze regeringen, verstikt door internationale afspraken en geïnfiltreerd door marxistisch-islamitische ideologieen, verraden hun eigen volk. Enig idee hoe de regering na de oorlog omging met volksverraders? Nou, niet goed te praten maar t ging er bepaald niet mals aan toe. Het is een alsmaar voortdurende destabilisatie van onze Westerse cultuur en waarden totdat we uiteindelijk omvallen, tenzij we keiharde politieke maatregelen nemen...
www.historischnieuwsblad.nl/tweedewer...

matrixbluepill | 09-07-18 | 14:35 | 1

Hear hear

Teddy-Ruxpin | 09-07-18 | 15:12

Deugmodus aan: Schandalig hoe er over deze heldinnen geschreven wordt. Ten eerste stellen ze hun intieme lichaamsdelen ten dienste voor het op gang brengen en in stand houden van de jihadistenpopulatie. Ten tweede voeden ze het kroost op in de lijn van de meest vreedzame godsdienst op deze aarde. Ten derde verruilen ze WIFI, koelkast en wasdroger voor een bestaan waar je kop al rolt als er schalks gekeken wordt richting andere strijder. Deze heldinnen...'onze jihadistes'... zullen over 5 jaar meelopen op veteranendag, ieder met minimaal 5 kinderen achter zich aan. En de Nederlanders zullen massaal applaudisseren voor deze strijdsters voor de nieuwe zeden. Deugmodus uit.

ronin1962 | 09-07-18 | 14:24

Het Nederlands bestuur kennende worden deze dames hier naar toe gehaald en keihard geknuffeld. Dat zal ze leren!

Rest In Privacy | 09-07-18 | 14:15

elke keer denk je 'het kan niet gekker in dit land', maar elke keer wordt dat tegendeel weer bewezen....
Uiteindelijk , het gaat langzaam maar het gaat wel, raken we zo gewend aan dit soort praktijken van ons kabinet , dat we niet eens meer beter weten of willen. De Hollandse wereld stond op z'n kop toen met Pim en Theo, nu halen we daar onze schouders over op ( en lachen om de weinige die op dat soort herdenkingsdagen even stil staan bij die wandaden ). Over pak m beet 5 jaar zal dit ook zo gaan met die in de naam van allahmoordenaars ( liefkozend 'strijders' genoemd door de staatsomroepen ) We hebben .. ik ook.. altijd een grote bek over alles en nog wat , maar accepteren alles.

Y&T | 09-07-18 | 13:55 | 1

Met dat woord "strijders" door de NPO draaide mijn maag altijd om, geschiedvervalsing, nu willen de valse dames terug en dat gaat ze onder diezelfde "romantiek"-paraplu met behulp van de slappe Ned. overheid gewoon lukken.
Nederland schaam U.

hagelkruis | 09-07-18 | 14:06

En welke rol heeft het Nederlandse OM hierin gespeeld? Een Erdogan arm in Thailand?

JohnWalker | 09-07-18 | 14:17

Het wordt steeds gekker.

Rest In Privacy | 09-07-18 | 14:51

Je zou haast denken dan van Laarhoven ergens hoog in het OM iemand heeft die hem niet zo mag. Maar buiten dat heeft ons rechtssysteem altijd meer aandacht voor streepjes 'landgenoten' die in buitenland de fout ingaan.

Mr Ker | 09-07-18 | 15:28

"dat vluchtelingenkamp waar je nu zit"
Vluchtelingen kamp!?

Ik hoorde van de week ook weer een totaal kritiekloos uur propaganda op radio 1, met een vader en advocaat, (geen enkel weerwoord) dat er voor pleitte deze stinkdieren terug te halen.
Men had er ook over dat ze in "vluchtelingen" kampen zaten.
De MSM is de mensen al weer langzaam warm aan het framen dat het arme vluchtelingen zijn.

Dit is de vijand. Laat ze creperen met hun kroost.
Ja. die kinderen kunnen ook de tyfus krijgen. Ik wil die niet naast mijn kinderen in de klas.

Rest In Privacy | 09-07-18 | 13:48 | 1

right.... radio 1 is op volle stoom.....

Y&T | 09-07-18 | 13:57
-weggejorist en opgerot-
KillerCunt | 09-07-18 | 13:12 | 2

Natuurlijk moeten we die vrouwen terughalen. Anders spelen we Wilders in de kaart.
Of zoiets.

piloot47 | 09-07-18 | 13:09 | 1

Nee, ik denk dat het andersom is: het terughalen van die ISers speelt Wilders in de kaart. Althans, zo werkt het bij mij. Ik heb al besloten dat zodra dat "terughalen" een trend gaat worden, en het lijkt die kant op te gaan, dat ik dan voortaan alleen nog maar PVV stem. Dit staat er vandaag over in het AD:

"Steeds meer Nederlandse IS-vrouwen die vastzitten in Koerdische kampen in Noord-Syrië, proberen met hun kinderen terug te keren naar ons land, door rechters te vragen hen gevangen te zetten. Het gaat om tenminste zes vrouwen en elf kinderen. Het verzoek van een vrouw belandt via haar advocaat bij de justitie in Nederland. Die legt bij de Koerdische autoriteiten een bevel om gevangenneming neer. De volgende stap is dat de Koerden de vrouw naar de Nederlandse ambassade brengen die ervoor zorgt dat zij naar haar thuisland wordt overgebracht voor berechting. Het kabinet wil immers dat Syriëgangers op eigen kracht de ambassade bereiken."

Let ook op het gebruik van het woord "thuisland". Nederland is helemaal geen thuisland voor smerige IS ratten. Maar goed, ik kan me wel elke keer bij dit soort berichtgeving opwinden - en elke keer doe ik dat toch weer, ondanks dat ik me voorneem dat niet meer te doen - helpen gaat het helaas niet.

Het verbaast me alleen dat er niet een veel breder, groter, luidruchtiger protest is tegen dit beleid. Je zou wensen dat er demo's tegen dit beleid werden gehouden in de orde van grootte van die anti-kernwapendemonstraties begin jaren 80, en echt, ik hou niet erg van demo's, maar bij deze zou ik meelopen. Maar goed, er gebeurt niks en over een aantal jaren hebben we er in Nederland gezellig weer een paar honderd IS ratten bij. Waarom willen ze ook allemaal, zonder uitzondering, terug naar dit verdorven, westerse lans, dat ze met bergen haat hebben verlaten? Waarom lees ik werkelijk nooit dat er een aantal naar Iran of Saoedi-Arabië zijn gegaan om zich verder daar te vestigen? Of desnoods terug naar Marokko? Waarom allemaal weer naar Nederland? Ach, laat ook maar.....

Dr_Johnson | 09-07-18 | 14:38

Gelukkig zitten er veel in Irakeese gevangenissen, en dan worden ze opgehangen.
Af en toe ruilen Koerden ze met IS, kunnen ze ook niet terug.

Of ze nu opgehangen worden, verkocht aan IS of de rest van hun leven in een vluchtelingenkamp in woestijnie moeten slijten, i don`t give a fuck. Al ze maar daar blijven.

Lt-Kol Kilgore | 09-07-18 | 12:52

Misschien kan Maxima met een micro krediet deze arme mensen helpen voor als ze weer terug zijn. Je moet er toch niet aan denken dat de jihadimammies zonder vertrouwenwekkende gitzwarte gewaden, onbeschermd door Den Haag en Amsterdam moeten lopen.
Heb daar oog voor.
Godverdomme.

Hensmunter69 | 09-07-18 | 12:47

Jazidi's verkracht en vermoord om woonruimte te scheppen. En nu moeten ze uit die woning! Onrecht!

HogeNood | 09-07-18 | 12:46

Ik hoorde laatst dat de regering van Irak ook Mieles en huizen uitdeelt. Is dat niet iets voor deze verwarde dames?

ScumbaggusMaximus | 09-07-18 | 12:44

Lachen man, die baarmoeders.

spinselsinjehoofd | 09-07-18 | 12:43

Wat ik me dan afvraag, staan die jihadmoekes nog in de BPR ingeschreven?
En zo ja, ontvangen zij dan nog steeds een uitkering?

spamzuiger | 09-07-18 | 12:43

De droom van de bruidjes is om van Nederland een tweede Syrië te maken, Ben benieuwd wie hen daarbij de helpende hand biedt

batvoca2 | 09-07-18 | 12:42 | 3

Eeehhhh... wat zou u zeggen van: de Nederlandse politiek?
-
Dit wordt natuurlijk een soort extra 'kinderpardon'-onderwerp; links zal écht niet rusten voordat deze tantes weer vrolijk in Nederland zitten ( dankzij Azaanbodekoppen als; 'mensonterende toestanden in Syrische kampen') , compleet met uitkering, woning, scholing, begeleiding en het in talkshows nét niet over het randje van het wettelijk toelaatbare gaan.
-
Zullen wij er een wedje op afsluiten? Mijn stelling: 'binnen drie jaar vanaf nu zijn (vrijwel) alle 'Nederlandse' jihaattantes terug op Nederlandse bodem, ruimhartig gefinancierd door u en mij'.

bisbisbis | 09-07-18 | 13:07

@bisbisbis..... bisbisbis voor je opmerking... maar ik wil die weddenschap met je aan... ik zeg binnen nu en een ander- half jaar.... maar niet alleen die harige kudten maar ook die baardapen van toen...

Y&T | 09-07-18 | 13:46

Ik ben bang dat je gelijk krijgt. Als Rutte zegt dat het niet gaat gebeuren, weet je het wel.

Rest In Privacy | 09-07-18 | 13:57

Ik zie joellie liever aan de galg!

Jay-Jay-Jay | 09-07-18 | 12:42

De gevangenen van IS wilde ook naar huis, liep echter anders af.

Uw Verzekeringsadvis | 09-07-18 | 12:40

EEn beetje van marco en van mij. De meeste dromen zijn bedrog , en als je wakker wordt zit je in de shit., dan 3 keer met je hakken klikken en er gebeurd niks,... je bent geen duitser!!!!

Umberto die trotzoni | 09-07-18 | 12:34

Als de Nederlandse regering deze moordenaressen terug naar Nederland haalt, ze weer uitkeringen geeft, alle faciliteiten etc. etc. zal ik NOOIT meer politiek gaan stemmen in dit land.
We worden dan immers bestuurd door landverraders.

outdoor | 09-07-18 | 12:34 | 4

De gevestigde parijen hopen juist dat je je bek houdt omdat je gedesillusioneerd bent in de politiek

Rest In Privacy | 09-07-18 | 13:59

Ja slappe zak, vroeger zeker op linkse partijen gestemt zeker? (CDA en VVD zijn ook links) en nu het een teringzooi is "NOOIT meer politiek gaan stemmen".
Ongezien de typhus voor je.

Tronald_dump | 09-07-18 | 14:24

outdoor blijft gewoon binnen, hij moest even zijn gif kwijt.
Take care.

PopeyeKamper | 09-07-18 | 16:40
▼ 1 antwoord verborgen

Ultieme emancipatie: ook vrouwen nu barbarentuig. Graag al deze dames naar Irak transporteren, daar staan rechters klaar die wel weten wat het verdiende loon is voor de IS-niqaabjes.

De Vrijlansier | 09-07-18 | 12:33

Westerse solokul: het werkte.
Multikul: werkt niet of nauwelijks.
Muzelkul: werkt nooit, want geen kul.
Nog vragen, iemand?

Notenkraker | 09-07-18 | 12:26

Die staan binnenkort gewoon weer op Schiphol, want als je het niet zielig vind deug je niet. Toegezongen door een groepje zwakbegaafde wereldverbeteraars, want die deugen wel.
Als je motorclubs verbied omdat een aantal leden zich niet kunnen gedragen, waarom verbied je dan de islam niet?

zoalsikhetzeg | 09-07-18 | 12:25

Gos god, de stoere mannen "leiders" vlicjten naar Turkije en laten hun wijven het weer opknappen. Wat een softies, man man man.. de "eer", lafbekken 1ste klas en wel een grote bek dat iedereen alles moet geven en zich moet opofferen voor "de grote zaak".
..
Opsporen en wat lood tussen de ogen graag.

boerk | 09-07-18 | 12:22

Je moest zo nodig richting kalifaat toch ? Mooi, opgetieft = opgetieft. Toedeledokie en fijn tot-nooit-meer ziens. En succes met het uitleggen aan se kinders. Maar goed -
meanwhile in Nederland Deugland - de zieligheidsindustrie die zich gesteund voelt door het advokaten kollectief (en ja, beide bewust met een k) en D66 rechters, draait zich ondertussen soppend warm voor deze woestijnse spijtoptanten. Huisje, Miele, oitkiering + regelingen/toeslagen, een reïntegratietrajectje en op de AIVD watchlist. En uiteraard weer liefdevol door de lokale Umma opgenomen. We staan erbij, horen er van, lezen er over en betalen er belastingpoet voor. De kosten van een open samenleving moet u maar denken....

Grijskijkert | 09-07-18 | 12:19 | 3

Vergeet de €5000 die ze hier krijgen om hun huis in te richten niet.

LuckyGirl | 09-07-18 | 12:36

Tegemoetkoming inrichting gratis huis is geïndexeerd en bedraagt nu € 10.000

JohnWalker | 09-07-18 | 12:49

En voorrang op een sociale huurwoning.

Tronald_dump | 09-07-18 | 14:22

Zo zie je maar, dat dingen geloven, je in vervelende situaties kan brengen

Mr.Crowley | 09-07-18 | 12:18

Zeer onverstandig om deze IS-slangen weer in NL toe te laten. Maar is vast wel weer een gesjeesde linkse politicus en een gesubsidieerde asieladvocaat die er alles aan gaan doen om de Nederlandse bevolking opnieuw bloot te stellen aan deze kwaadaardige islamitische schepsels.
En ja, dat is een symptoom van een ziek systeem.

kempenaer | 09-07-18 | 12:17 | 2

I like chicks, in dit geval kost het wel wat moeite om ze te onthullen.

JohnWalker | 09-07-18 | 12:59

@ johnwalker
Huh?

kempenaer | 09-07-18 | 14:40

De USA en EU landen wilden Assad niet meer. Steunden de islamitische rebellen. We plukken nu de wrange vruchten van dit beleid.

JohnWalker | 09-07-18 | 12:13 | 3

En waar hebben we dit al meer gezien!

vluchtelingallergie | 09-07-18 | 12:14

En laten we de rol van Erdogan land niet vergeten. Bloedhekel aan Syrië, want Syrië heeft olie en Turkije alleen water.

JohnWalker | 09-07-18 | 12:53

Arabische lente he.Volgens de experts ging het allemaal beter en leuker worden.

Rest In Privacy | 09-07-18 | 14:07

Nou, nou, tut, tut, iedereen verdiend een tweede kans hè.
*onder tafel wegduiken doet*

Rest In Privacy | 09-07-18 | 12:11

Op zich zijn die wijven best wel slim (al dan niet mbv advocaat), want ze weten dat OM toch geen bewijsbare zaak heeft want veel van de getuigen zijn dood of niet bekend.Dus ze zitten een tijdje in voorarrest en dan bijna weer vrijheid blijheid met oetkeering. Nou laat het kalifaat maar opdraaien voor het onderhoud van zijn burgers, ze hebben er tenslotte zelf voor gekozen, en aan ieder keuze zitten gevolgen, leer er mee te leven, en dan hoor je sommigen en die kinderen dan, nou er gaan honderden kinderen dood op deze wereld en die kunnen er ook niks aan doen. We kunnen simpelweg niet iedereen onderhouden.

Umberto die trotzoni | 09-07-18 | 12:08 | 1

Zowiezo is een gevangenis ook niet echt anders dan een islamitisch huwelijk,

Rest In Privacy | 09-07-18 | 14:09

Je vraagt je af hoe vaak Links NL met hun gezicht in deze multiculti ramp gewreven moet worden eer ze doorkrijgen dat in 40 jaar letterlijk NIETS van die Linkse "mooie multiculti" beloftes ook realiteit is geworden.

moitambien | 09-07-18 | 12:04

Dit soort tantes krijgen als ze eenmaal 'terug' zijn in Nederland een koninginnen / heldinnenstatus bij de orthodoxe bebaarde muzelmannen , da's nog gevaarlijker als je het mij vraagt.

pontius | 09-07-18 | 12:04 | 1

@pontius | 09-07-18 | 12:04 |
Niet alleen dat, ze hebben nu ook relevante ervaring op allerlei ongewenst gebied. We zullen deze waanzin nog danig gaan bezuren.

Sjefke7807 | 09-07-18 | 12:51

Dat had je eerder moeten bedenken.
je verstand gebruiken. Hoe moeilijk kan dat zijn?
Als dat te laat is, dan zit er maar een ding op.
De consequenties ondergaan.

Zo werkt evolutie.
Als dat van te voren bedacht had zat je nu in een andere situatie.

Mr.Crowley | 09-07-18 | 12:02

Het is ook islamcultuur om vrouwen gevaarlijk te maken. Het uitdragen van vroomheid en korankennis is zowat de enige manier om een mate van bewondering te ervaren. Cultuurbewaarders tot en met de baarmoeder.
En die kinderen... We hebben hier 3e generatie geradicaliseerden. Dus ook dat gaat mis. En daar zetten we dan individuele rechtspraak tegenover.

Alquest | 09-07-18 | 12:02 | 1

Het is ook islamcultuur om vrouwen tegen elkaar uit te spelen: religieuze politie bestaat voor een groot deel uit vrouwen; die gewone vrouwen controleren op hun kleding en hoofddoek.

Braboblanke | 09-07-18 | 13:52

Links NL zal weer de meest onzinnige redenaties verzinnen waarom wij deze parasieten "moeten" helpen.
En de Linkse achterban, niet in staat om zelf eens na te denken, zullen dit weer op radio/TV als domme schapen kritiekloos na blaten.

moitambien | 09-07-18 | 12:01

.. Nederland is het beste land voor moslima-weduwen en -alleenstaande moeders. Officieel getrouwd met de Overheid voor hun inkomen zorg en huisvesting kunnen zij zich laten inlijven in de harem van een fundamentalistische beroepsmoslim, die van al die oetkeringen en huizen een rijk bestaan kan hebben.
Zijn beide betrokken culturen weer tevreden dat de schijn is opgehouden.

Jan Passant mk2 | 09-07-18 | 11:57

Ik kan eenieder Black Crows op Netflix aanraden een Arabische soap die nog even goed imprent over hoe verrot dat Kalifaat is (/geweest)

Ik vind het getuigen van barbaarsheid en landverraad dat er in de NL bestuurslagen dus echt een lobby bestaat om dit vergif terug naar NL te halen.

Rest In Privacy | 09-07-18 | 11:56 | 2

Ik ga het niet kijken, ik heb de laatste 10 jaar wel genoeg vuiligheid gezien van die groep...

Gokmaar | 09-07-18 | 12:04

Het is inderdaad de moeite om te bekijken.

Lt-Kol Kilgore | 09-07-18 | 12:47

Tja. Nederland moet zich dan misschien wel van de strafrechter inspannen om diegene die worden vervolgd terug te halen, maar ze zijn er natuurlijk nog niet he.
Dus ja. Glimmende ogen van verwachting en vreugde achter de nikaab-gleuf, maar Nederland moet natuurlijk wel de juiste contactpersonen en autoriteiten weten te vinden. En Nederland erkent natuurlijk niet iedereen zomaar als “autoriteit”. Daarna moet papierwerk in orde worden gemaakt, identificatie, vervoer et cetera.
Jouw verblijf daar in de woestijn zou dus nog wel eens lang kunnen gaan duren dan je denkt.

En in de tussentijd kan er vanalles gebeuren.

Kompromat | 09-07-18 | 11:55

Kom maar terug jullie zijn welkom fijne moordenaars! Hier in Nederland is alles goed behalve de PVV. Kom erbij en moord er maar op los, krijg je een taakstraf want verward. Nederland een fijn land als je een moordenaar bent toch Volkert!

ChronischeKlager | 09-07-18 | 11:53

Het wordt nog druk bij Pauw aan tafel.

LuckyGirl | 09-07-18 | 11:53

Je kan zoveel willen in dit land. Het partijkartel... haha sniksnik denk er anders over.

AliBhaBha | 09-07-18 | 11:52

Kinderen van 11, totaal geïndoctrineerd vanaf de eerste moedermelk. Als het een meisje is naar mohammedaans recht waarschijnlijk al volwassen (1e ongesteldheid) als het een jongen is ook of bijna (eerste zaadlozing).

Vooral daar houden!

bergsbeklimmer | 09-07-18 | 11:51

Het aardse bestaan is slechts een beproeving van allah (lgtbh) als voorbereiding op het eeuwige paradijs. Dus wees blij. En tot nooit meer ziens met je addergebroed.

de visser | 09-07-18 | 11:47

Geef al die kinderen aan Claudia de Breij. Zij wilde toch zo graag vluchtelingen opvangen

Olleke | 09-07-18 | 11:44

Bij de grens nl paspoort tonen, andere exemplaren in de kliko en een vette speklap opvreten, gecontroleerd door een medisch deskundige met een endoscoop.
En? Hoeveel blijven er dan over?

elfenstein | 09-07-18 | 11:42 | 4

Waarom rauw? Dat eet je zelf toch ook niet? Of is een stapeltje kolen aansteken te moeilijk?
Sowieso ruik je bij veel varkensvleesproducten de Beer al van een kilometer afstand sinds het castratieverbod. Ik heb altijd de verdenking gehad dat dat er mede gekomen is om ons van het varkensvlees af te krijgen om onze "medelanders"het naar de zin te maken.

elfenstein | 09-07-18 | 11:49

Ah, een shariliefhebber. Kalifaat niets voor u?

DrumPiet | 09-07-18 | 11:58

Drumpiet? Gaat het goed daar? U leest dingen die er niet zijn geloof ik?

elfenstein | 09-07-18 | 12:11
▼ 1 antwoord verborgen

vrouwen en kinderen zijn zielug, en die krijgen dus gewoon een ticket naar NL

Henk de Vries2074 | 09-07-18 | 11:41

In mijn bescheiden opinie hebben de ze "dames" zelf, willens en wetens, gekozen voor een leven in het (IS) kalifaat.
Ze hebben zelf de misdaden gezien, of bedreven. En daarmee is hun claim dat ze "onschuldig" zijn volkomen onterecht.
Ook hebben ze willens en wetens "hun schoot geopend" (netjes gezegd toch ?) om die IS kinderen te produceren, en daarmee is ook die onschuldpresumptie ontkracht.
Laat ze maar berechten door de landen die te lijden hebben gehad onder de wreedheden van IS, en aanvaard de bijbehorende straf maar.
Retour Nederland ? No way !

Wijze uit het Oosten | 09-07-18 | 11:38 | 5

@Lucky

Dat ook. Zachte heelmeesters hebben hier al teveel wonden laten etteren.

MickeyGouda | 09-07-18 | 12:27

Het welzijn van de kinderen? Dlé zijn nu juist tikkende tijdbommen.

bisbisbis | 09-07-18 | 13:14

MickeyGouda | 09-07-18 | 11:48

Eensch, helaas is de tijd van juffrouw Toos en bloemetjes behang voorbij.
Het binnenhalen van de islam was de pil van Drion voor het flowerpower volk.

der_feldwebel | 09-07-18 | 16:25
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
LewsTherinTelamon | 09-07-18 | 11:38

Dit zijn hoofdzakelijk bekeerde moslima's: saaie Hollandse linkse dozen die menen dat de Islam het enige ware geloof is en dat ze actief moeten meehelpen aan de omvolking, te beginnen in kalifaat Syrië.
Vrouwen die afkomstig zijn uit dat gebied weten immers dat het een shithole is, daarom willen ze ook deze kant op komen maar die Hollandse moslima's wilden juist wel die kant op.
Vreselijk om te zien dat een mens zo gehersenspoeld kan worden. Volgens mij doet zich dit ook hoofdzakelijk voor bij vrouwen: slecht zelfbeeld, naar de ogen gepraat door een imam en dan gezwicht voor het heilig dienstwerk. Labiele vrouwen, gemakkelijk te beïnvloeden.
Maar, we achten ze bij hun volle verstand en hoeven dus ook niet in te grijpen of te corrigeren. Blijf maar fijn daar, je Nederlandse paspoort is geen retourticket. Jij besluit om shit te bouwen aan de andere kant van de wereld, dan mag je daar de vruchten van plukken. Net als drugsdealers die in Thailand worden geëxecuteerd, daar hoeven we ook niet rouwig om te zijn. Je weet op voorhand dat je naar een hellhole gaat, dat je illegale dingen doet en je berecht kunt en zult worden.

Bakkeleures | 09-07-18 | 11:37

Op de site van de rijksoverheid staat gewoon dat het Nederlanderschap actief wordt ingetrokken wanneer men zich heeft aangesloten bij een organisatie die een bedreiging vormt voor de nationale veiligheid. Intrekken dus en dan zoeken ze het maar lekker uit in hun KOMO-reservaat. Hallo Ollengren, wakker worden of is dit een fopspeenmededeling voor algemene geruststelling in het kader van NEP-informatie en volksverlakkerij ?

B.Spiritus | 09-07-18 | 11:36 | 2

Probleem hier is, dat isis niet wordt erkent als vreemde vijandige mogendheid. Daardoor komt men hier niet verder, dan hooguit veroordelen voor het deelnemen aan een criminele organisatie. Kijk, zou men voor Irak of Syrië hebben gevochten, omdat die landen ons dood willen hebben, dan kan je wel statenloos worden. Een beetje simpel gezegd natuurlijk, want ik ben geen rechtsgeleerde of andere hotemetoot. Zo kunnen ze dus ook niet naar het Internationale Strafhof. Wil je dit allemaal wel kunnen, dan moet je isis erkennen. Dat zal nooit gaan gebeuren.

lokoolokie | 09-07-18 | 11:57

Zullen wij het er nog eens over hebben wat er gebeurde met de Nederlanders die zich in 1936-1937 aansloten bij de 'Internationale Brigades ' tijdens de Spaanse burgeroorlog? Verlies nationaliteit en burgerrechten, langdurige gevangenisstraffen en -sommigen- pas na DERTIG jaar gerehabiliteerd.

bisbisbis | 09-07-18 | 13:22

Wat ik maar niet kan begrijpen is hoe je bij deze lieden zo'n 'foutje, bedankt' leus kunt verkopen. Incidentje zus en zo.. nee! Ze zijn goddomme willens en wetens vertrokken naar Dat Kalifaat en nu pakt het niet uit zoals ze gewenst hadden. Buitgemaakte dorpen met buitgemaakte mensen, je eigen kroost opvoeden volgens de leer van IS, een gezonde dosis 'death to infidel' .. het is niet de keus tussen een rode of blauwe auto geweest, het is de keus 'andermans leven is aan mij om uit te trappen' of niet.
Van een oorlogsmisdadiger (m/v) weer naar slachtoffer, hoe krijg je het je kop ingebeukt. Zijn onze bestuurders nou echt zo wereldvreemd en gepamperd dat ze de keuze om onmens te zijn vergelijken met, ach, dat had mij ook kunnen overkomen, zo had ik laatst een abo op de leesmap genomen, maar later moest ik daar weer op terugkomen.

Kouwe Kees | 09-07-18 | 11:36 | 7

Kouwe Kees | 09-07-18 | 11:50 |:
Doe iets in de trant van "In de vakantiefolder werd het allemaal veel rooskleuriger voorgesteld".

LuckyGirl | 09-07-18 | 11:56

@ B.Spiritus
'Het liep niet geheel volgens verwachting en er zaten wat foutjes in, dat zie ik nu. Zand erover? Ongeblust kalkpoeder kan ook, heb ik nog een voorraadje van.'

Kouwe Kees | 09-07-18 | 11:57

@ LuckyGirl
Ah meeen, dan moet je hem nog uitleggen ook, haha.
Wildwaterbaan kapot, elke week weer hetzelfde vreten, de buren zijn aso en fuck al die huisdieren! Cor en Don, leugenaars! *vuistje balt naar koalavormig wolkje*
p.s. thanks voor de hint

Kouwe Kees | 09-07-18 | 12:02
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik vind het wel sneu voor ze hoor, de wifi is echt kut daar.

LuckyGirl | 09-07-18 | 11:36

Tjah:
"You made your bed, now lie in it."
Fijn dicht bij de bakermat van allah enzo.
.
GEEN gratis geld voor deze dames.
En ook geen gevangenis, dat is nog 3 x zo duur.

hotmint | 09-07-18 | 11:34 | 1

Noem die religieuze trekpoppen nou geen dames svp.....

Pierre Lebon | 09-07-18 | 11:43

Het is wel weer een dag van harde propaganda. Staat er allicht weer een nieuw en fout beleid op de stoep? Of een nieuwe lichting migranten?
De empathie voor islamitische criminelen, slechte ouders en domme lui wordt in ieder geval weer lekker geïndoctrineerd. Lekker moreel zijn met zijn allen.
Verantwoordelijkheid voor eigen leven, kinderen, geld, veiligheid, lichaam? Bestaat niet voor mensen uit 'zielige' groepjes of landen, want regenboogpolitiek, geld, lalalala, diplomatie, alles is lief.
Oorlogsmisdrijven? Bestaan niet. Moeders met zielige kindertjes wel.
"Wij verklaren de oorlog aan IS". Oh ja? Wanneer dan??

Mensdier | 09-07-18 | 11:34

En vanachter de bubbels op het strand vinden dat die zielige meisjes terug gehaald moeten worden. Lekker dan, een mening vormen zonder reëel beeld van de werkelijkheid.

BozePaarseMan | 09-07-18 | 11:33

Liquideren bij de grens wegens gevaarlijk. Geheel buiten het zicht van Justitie om.

Bigi Bana Boy | 09-07-18 | 11:33 | 3

Vrouwen en kinderen?

De Koreaanse Slet | 09-07-18 | 11:57

Hier waren deze dames dus geheel bewust onderdeel van : 07/07.2018 Raqqa: mass grave in the city of Raqqa, the forensic doctor says in the initial response team that the cemetery contains at least 300 bodies

Chemokar | 09-07-18 | 12:03

De Koreaanse Slet | 09-07-18 | 11:57
Heb je een beter idee dan?

der_feldwebel | 09-07-18 | 15:54

Wij zijn niets verplicht richting deze mensen. Zelfs niet eens morale verplichtingen. Dit zijn ook voor mij geen Nederlanders meer maar vijanden van de staat. Laat ze maar lekker in hun sop gaar koken. Wegwezen met deze moderne variant van moffen hoeren, NSB'ers en hun SS kroost.

Indoneesje | 09-07-18 | 11:32 | 2

sterker nog, we zijn wel wat verplicht tov hun slachtoffers. In die zin wil je justice zijn en berechten van misdaden. Alleen is de straf in het westen minder dan de straf ze daar laten zitten. Toch?

merel veld | 09-07-18 | 11:38

merel veld | 09-07-18 | 11:38: Als je dat Joegoslavische tuig kan veroordelen, dan zou dat met een beetje inzet ook bij deze islamofascisten kunnen. Of de Irakezen een zak geld geven met als bonus een kilometer touw en wat hijskranen. Waar een wil is, is een weg, maar er is geen wil hier in dit land.

lokoolokie | 09-07-18 | 12:09

Ik dacht dat men opvang in de regio georganiseerd had. Irak bijvoorbeeld. Verder vrees ik dat je de mind er niet uit krijgt ondanks de krokodillentranen en mooie woorden eenmaal terug.

Mark van Leeuwen | 09-07-18 | 11:32

lekker daar blijven.. eenmaal hier begint het gezeik van recht op volledige vermomming en kalifaat religie beleving in deze Westerse samenleving door En gaat het levenslang door deze extreme opvattingen aan het uitkeringsinfuus.. Onderwijl gaat het produceren van het kalifaat legertje gewoon door met een volgende zaaddonor.. en dan hebben we het nog niet over eventuele veiligheidsrisico's van een miljoen kinderen, vrouwen en mannen hier..

nee, lekker daar blijven en kruipend naar de Nl ambassade.. zodat er voor vrijheid wat moet worden gedaan. Tenslotte wilde ze dat niet toen ze vertrokken naar dat gebied en hun kinderen bewust daar ter wereld brachten of naar toe sleepte..

kan me iets voorstellen om die kinderen tot met een kindertransport naar de ambassade te brengen door bijvoorbeeld het ouderlijk gezag te ontnemen en toe te wijzen aan een pleeggezin.

fikkieblijf! | 09-07-18 | 11:31

Ik denk niet dat Allah wilt dat men hun kalifaat verruilt, voor het verderfelijke Nederland vol met zondaars.
Dus laat ze hun geloof belijden a.u.b, .... daar in Syrië.

Rest In Privacy | 09-07-18 | 11:31 | 1

Of desnoods Saoedi-Arabië, hun soennitische hemel op aarde.

Guido | 09-07-18 | 11:33

De helft van nederland wenst de realiteit niet onder ogen te zien.

IkWilOokWatZeggen | 09-07-18 | 11:31

Ik snap het niet meer. Een aantal criminele, maar geboren en getogen Nederlanders is de afgelopen jaren met gemene trucs en lage listen uitgeleverd aan vreemde landen met onprettige rechtssystemen en gevangenissen, met name de VS en Thailand.

Maar deze eveneens criminele nep-Nederlandsen (en streepje-Nederlanders) zouden opgehaald en gepamperd moeten worden omdat we een 'morele plicht' zouden hebben?

Guido | 09-07-18 | 11:30 | 1

nee dat gebeurt ook niet.. ze willen zich nu 'overgeven' voor hun terroriste zijn of het deelnemen aan een terroristische organisatie, zodat een bevel tot meebrenging komt bij hun proces. In Nederland dat dan weer wel, ze weten wel waar ze heen willen.. niet naar Marokko bijvoorbeeld..

kan dat proces toch prima in Irak plaatsvinden, toch... en de kinderen kunnen dan naar het oorspronkelijke vaderland van paps.. meestal in Marokko of daar omheen...

fikkieblijf! | 09-07-18 | 11:37

Ons rechtsysteem kan hier niet mee omgaan. Dat gaat onschuldigen het leven kosten. Dit soort SS'ers hoort de doodstraf te krijgen. Niks meer, niks minder.

lokoolokie | 09-07-18 | 11:28 | 4

@ Croxifoxio | 09-07-18 | 11:29
Bijbrengen en weer doodmaken?

Rest In Privacy | 09-07-18 | 11:32

@Croxifoxio iemand roosteren boven een klein vuurtje te beginnen bij de voeten of de geslachtsdelen. Kom op hey waar is je gevoel voor masochisme ;)

IkWilOokWatZeggen | 09-07-18 | 11:33

Croxifoxio | 09-07-18 | 11:29: Marteling, oplappen, nog meer marteling en daarna ophangen. Vervolgens achter de trekhaak door Baghdad getrokken worden. Zoiets bedoel ik niet. Gewoon ophangen of tegen de muur. Daarna geef je de lijken netjes terug aan de nabestaanden. Wij zijn geen barbaren.

lokoolokie | 09-07-18 | 12:14
▼ 1 antwoord verborgen

Allah wil geen kalifaat.

Is dit nog nieuws? | 09-07-18 | 11:26

Ik zie echt niet waarom deze figuren terug naar Nederland gehaald zouden moeten worden. Laat ze daar hun evt. rechtzaak (indien die aan de orde is) maar afwachten. Ze hebben daar hun mogelijke misdaden begaan en zullen in dat geval dus ook daar hun straf dienen te ondergaan.
We halen (terecht) toch ook niet alle in het buitenland veroordeelde drugshandelaren terug?

Wolveshead | 09-07-18 | 11:25

Gewoon terugnemen die ambitieuze vrouwen er is een groot tekort aan verpleegsters...

Pimol | 09-07-18 | 11:25 | 1

Ik las veel-pleegsters...

Glasgow Argus | 09-07-18 | 11:26

Onder het mom van de rechtsstaat regisseren wij hier onze eigen ondergang.

osolemio | 09-07-18 | 11:24

Amnesty International is vanuit zijn ivoren toren vast en zeker al een feel good filmpje in elkaar aan het flansen hoe zielig ze zijn en hoeveel rechten ze hebben met uiteraard een banknummer om te storten...
Feel good... kots !

Jimmy Mc Clure | 09-07-18 | 11:24

Van mogen ze best terug komen, als we dan de guillotine in ere herstellen.

Croxifoxio | 09-07-18 | 11:24

Tjah. Het blijven van oorsprong Nederlandse onderdanen (nou ja, 2 paspoorten in de meeste gevallen). Dus de ellende zo maar dumpen op andere landen is ook not done.
Ik stel een compromis voor, we sturen ze Irak, maar nemen onze verantwoordelijkheid en Nederland neemt de kosten voor het touw voor haar rekening.

TheEgg | 09-07-18 | 11:21 | 2

Wat een diplomaat ben je! Hulde.

HaatbaardKnipper | 09-07-18 | 11:22

Op dit moment worden deze akela's van de liefde geruild tegen door daesh gevangengenomen Koerden. Kortom, het 'probleem' lost zichzelf op.

Chemokar | 09-07-18 | 11:25

Ze gaan de Nederlandse rechters direct aanspreken.
Dus worden ze binnenkort met alle egards ontvangen.
Ook nu willen deze moslim wijven hun zin doordrammen.
Dan komen ze in hun pinquin gewaad naar Nederland en zullen zich nooit gedragen als Nederlanders.
Dus wat moet je ermee? Deze vreselijke types moeten geweerd worden.
Al die fanatieke moslim wijven die hier nog wonen moeten zelfs ook het land uit.
Niet precies het omgekeerde en hen weer hier naar toe halen.
Wat zou Nederland toch fijn zijn zonder hen die ons land verdelen en kapot willen maken.

klinkklaar | 09-07-18 | 11:21

Op de blaren zitten heet dat in goed Nederlands. Het enige wat ze willen als ze hier zijn is er net zo'n tyfus zooi van maken als het daar is. Waarom heb ik nooit begrepen.

Wekkertje | 09-07-18 | 11:20

Het ingewikkelde aan deze problematiek is dat we als Nederland nog steeds een op zijn minst morele plicht hebben naar mensen om te kijken die de Nederlandse nationaliteit bezitten, ook al hebben zij deze nationaliteit en in ieder geval de Nederlandse norm volledig afgezworen door zich bij het kalifaat aan te sluiten. Er is echter geen wet- of regelgeving die het afzweren van nationaliteit regelt, en geen rechtbank die gedrag als zodanig kan interpreteren en deze lui de toegang tot Nederland kan ontzeggen. En de aanwezigheid van kinderen maakt het daarin nog meer precair, want zij hebben niet gekozen. Je haalt een hoop ellende ermee binnen, maar een alternatief is er eigenlijk niet. 'We' moeten het hier oplossen, helaas. Anders dan een clandestiene oplossing zie ik niet, en wellicht moet je daarvoor wel ijveren buiten het zicht van de media en de maatschappij.

LijdendeLucas | 09-07-18 | 11:18 | 10

@fikkieblijf: precies, 'onze' morele plicht is het zorgen voor 'onze kinderen'. Kinderen die nog worden opgevoed met Nederlandse normen en waarden, maar die bovenal ouders hebben die zich tégen achterlijke ideologie, vijandigheid, geweld en oorlog keren.
Naast hoe die IS-kinderen mogelijk zijn getraind om te vechten, kan er sowieso niet veel genetische intelligentie-overlevering in zitten. Als je uit dergelijk domme ouders komt, spreken wij niet zozeer van opoffering, maar 'eigen schuld, dikke bult'. Die 6 vrouwen en 11 kinderen zal Nederland niet missen.
Maar zoals nu al duidelijk: er is weer geld aan te verdienen onder het mom van de aloude 'morele plicht'-indoctrinatie, dus ze zullen wel terugkeren en interviews in alle dagbladen krijgen. Bah.

Mensdier | 09-07-18 | 11:54

"... morele plicht hebben naar mensen om te kijken die de Nederlandse nationaliteit bezitten"

Maar daarom had het Nederlanderschap al die lui ook al lang ontnomen moeten worden. Speciaal met dat doel is er in maart 2017 een wet aangenomen die dat mogelijk maakt, en Stef Blok heeft die wet vorig jaar oktober ook in vier gevallen toegepast. Het kan dus gewoon (in geval van twee paspoorten, maar de overgrote meerderheid van die ISers is Marokkaan); dat het niet gebeurd is/gebeurt, is uitermate laakbaar te noemen. Als je dat namelijk wel doet, kunnen ze alleen nog maar op eigen houtje, illegaal, hier binnenkomen, en worden ze niet op riante wijze teruggevlogen met marechaussee-begeleiding. Eenmaal hier hebben ze nergens meer recht op, en kunnen er in principe meteen uitgeschopt worden naar Marokko.

"En de aanwezigheid van kinderen maakt het daarin nog meer precair, want zij hebben niet gekozen."

Nee, maar kinderen kiezen toch ook nooit? Kiezen kinderen ervoor om in Nederland te wonen? Of in Portugal, of in Nicaragua, of in Ghana? Kinderen zijn de verantwoordelijkheid van hun ouders, en als Syriëgangers besluiten om, vervuld van haat tegen Nederland en het westen, af te reizen naar het kalifaat om daar volgens de voorschriften van de profeet (vzmh) te gaan leven, en ze nemen hun kleine kinderen mee, dan is dat nu eenmaal zo. Overigens, het gros van die kalifaatkinderen is daar geboren en derhalve geen Nederlands kind. Verder is het niet zo dat die kinderen daar "creperen"; ik heb beelden op tv gezien dat ze in die kampen aan het vliegeren waren. Ze krijgen daar te vreten en ze groeien wat mij betreft ook verder daar maar op (of een ander islamitisch land), maar niet hier. Er groeien echt wel meer kinderen op in Syrië en Irak, hoor, gaan we die ook allemaal "ophalen"? Hebben die kinderen er dan wél voor gekozen om daar te leven? Die kalifaatkinderen zijn niet "Nederlands", ze zijn allemaal "verkalifaat", en het is een oliedom, zelfs gevaarlijk plan om ze allemaal hierheen te halen en te proberen ze te "verwesteren". Gaat niet lukken.

Er bestaat m.i. op de hele wereld geen groep mensen die minder thuishoort in het westen dan die ISers. Laten we het gewoon gebeuren dat ze allemaal weer Nederland binnenkomen, dan zijn we echt verloren. Dan hebben we niets meer te zeggen over ons eigen land.

Dr_Johnson | 09-07-18 | 12:27

Die ongekende schijnheiligheid over kinderen ook. Per jaar worden er in NLD 35000 versneden in de baarmoeder, en dan moeilijk doen over een handvol gemankeerde IS gedrochten omdat die toevallig een paar jaar zelfstandig ademhalen.

der_feldwebel | 09-07-18 | 15:59
▼ 7 antwoorden verborgen

Waarom vastzetten in een niet-islamitisch en losgeslagen land als Nederland, terwijl ze dat in islamitische landen ook goed kunnen? Rot maar lekker weg daar dames en geniet zolang het nog kan vooral van die islamitische cultuur die jullie daar omringt.

Angelica | 09-07-18 | 11:17

Mensen die willens zijn en wetens zijn overgestapt naar het moordzichtige, kwaadaardige kalifaat hebben zichzelf - en hun kroost, hoe treurig ook - wat mij betreft voorgoed gediskwalificeerd voor het Nederlanderschap.

MickeyGouda | 09-07-18 | 11:16 | 1

Dit gehersenspoelde uitschot weer opnemen in de Nederlandse samenleving is moord met voorbedachte rade.
D’66 rechters laat ze maar los hoor.

De Profundus | 09-07-18 | 11:47

Mja blijft lastig. Het zijn Nederlandse onderdanen. Wat mij betreft laten we ze gewoon daar onder het mom van we kunnen "helaas" niets doen. Maar dat mag niet want rechtsstaat.

De Koreaanse Slet | 09-07-18 | 11:14 | 5

Nederlands onderdaanschap is niet iets dat voor eeuwig in steen gehouwen is; men kan men het verliezen; iets met rechten en plichten...

fram | 09-07-18 | 11:42

Ergens vermoed ik dat het hier vnl. Dubbelpaspoortiers betreft, dus kunnen we nog even onze snor drukken qua enthousiasme tav 'onze' onderdanen. Daarnaast laat ik mij vertellen dat het mogelijk is om het paspoort af te nemen als iemand in dienst treedt bij een vijandige mogendheid.

Dan maar zo! | 09-07-18 | 11:45

hoezo mag niet rechtstaat.. in deze rechtstaat gebeurt ook veel wel van mag niet maar doen we toch...

fikkieblijf! | 09-07-18 | 11:47
▼ 2 antwoorden verborgen

Beetje deprimerend hoe EU volloopt en wij maar kijken als een kikker totdat het water kookt.

rein9576 | 09-07-18 | 11:14

Opdonderen met die walgelijk misselijkmakende achterlijke tyfuswijven. Geen genade. Nooit meer binnenlaten. Laat ze maar verrekken en creperen.

Wedstrijdkrokodil | 09-07-18 | 11:13

We won't tie a yellow ribbon round the ol' oak tree for you scumbags. Stay out!

In Nederland is geen plaats voor smerige IS ratten.

Dr_Johnson | 09-07-18 | 11:13

Ze zijn toch daarheen gevlucht omdat het daar beter was.Hier zijn we de islam aan het afbouwen want geen toegevoegde waarde en vrouwonderdrukking en kindermisbruik en indoctrienatie dus geen plaats meer hier.

van stampij | 09-07-18 | 11:13 | 1

Haha, "afbouwen"? Sinds wanneer dan wel?

OverdaanDerOnderheid | 09-07-18 | 12:51

In het AD wordt de emo kaart al weer lekker uitgespeeld.

Yperiet | 09-07-18 | 11:12 | 2

En dat werkt, in ieder geval bij veel Nederlandse vrouwen.

Goldfinger | 09-07-18 | 11:23

Nou , bij mij niet.
Zaten er laatst geen twee mannen in vliegtuig , terug naar Nederland, het is toch van de zotte.

gato | 09-07-18 | 11:30

Dat wordt een Extra Beveiligde Kinderopvang. Speciaal voor de kindren My First Semtex, kunnen ze oefenen voor het bereiken van hun roeping.

Nee, slecht idee. En hoewel ik meevoel met de vraag of de kinderen moeten lijden onder de fouten van de ouders, is het in dit geval veiligheid voor alles. Geen gehersenspoelde plofkleuters of jihadwelpen in spe.

Glasgow Argus | 09-07-18 | 11:12

Ik heb eens een filmpje gezien uit 1945 wat ze met moffenhoeren deden.Das nog mild vergeleken met wat ik in gedachten heb met deze ....... deze........(heee, Joris, alles goed?).Verder,Nooit meer terug laten komen,jullie wilden toch zo graag?

AlexMM50 | 09-07-18 | 11:10

Krijg je straks weer van die emo-beelden op het NOS journaal : zo'n pinguïn met een huilende koter in haar armen.
Kijk eens hoe zielig dit is Nederland , hopla overstag.

pontius | 09-07-18 | 11:10

Ik ben voor de Irakese aanpak.
Hang them all en nee DKS, dat heeft niets met sharia te maken...

Desmoulins | 09-07-18 | 11:10

Nooit meer terug deze islamhoeren!! Stuur ze maar naar Irak, daar weten ze wel raad met ex IS lui! Ze vonden het toch zo prachtig om al dus Irakese soldaten in een lange rij de strot af te snijden en het water in te gooien, dan volgt nu de afrekening van jullie smerige gedrag! Jullie geen respect voor het leven, wij geen respect voor jullie leven! Ik vraag ook onze staat om deze hoeren op geen enkele wijze te helpen en al helemaal niet terug te laten komen naar Nederland.

dutch bikkel | 09-07-18 | 11:10

Kan allah weer geen opvang bouwen en oitkiering betalen, mamaloe?

fram | 09-07-18 | 11:08

Dikke lul 3 bier dames, jullie vochten tegen onze Nederlandse strijdkrachten en dat maakt jullie tot vijand.

Kris | 09-07-18 | 11:07 | 2

Inderdaad, mooi gezegd.

schijtzat | 09-07-18 | 13:07

Op z'n minst Nederlanderschap ontnemen
dat staat er immers op landverraad, letterlijk in de wet nota bene
Misschien eens tijd dat de Nederlandsche staat zich er aan ging houden
en deze troelas en hun addergebroed definitief de deur wijst

Tobi | 09-07-18 | 13:29

En die koters hoeven we ook niet terug.

brughslurph | 09-07-18 | 11:07

De kindertroef wordt weer gespeeld. Dat is 100% garantie op succes. Wel de dames huisvesten in de buurt van de huizen van de minsiters of Femke H. Uiteraard is beter ze daar te laten en de koerden of Assad er mee aan de slag te laten gaan.

Zatkniss | 09-07-18 | 11:07

Hé psssst, psssst meisju blijf alsjeblieft in je moslimparadijs.
Nu het allemaal toch wat tegenvalt dat kalifaat willen ze maar wat graag terug naar hier. Eens kijken hoelang het duurt voordat Den Haag weer door de knieën gaat. Ik vrees niet lang.

Yperiet | 09-07-18 | 11:05

Daar misdrijven plegen is daar berecht worden. Dat dat wel eens zou kunnen betekenen dat je een mooie das krijgt aangemeten had je maar eerder moeten bedenken. We willen je hier niet meer.

Rest In Privacy | 09-07-18 | 11:05 | 1

Het is echter niet vreemd om in het buitenland veroordeelde Nederlanders hun straf - na omzetting naar NLse maatstaven - hier te laten uitzitten, op onze kosten. Met name indien zo'n straf een das betreft.

OverdaanDerOnderheid | 09-07-18 | 16:07

tsja, wat doe je er aan heh?

Jahowiseffe | 09-07-18 | 11:05

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland