Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO: Ranzige overval op Zaans horeca-echtpaar

We moeten praten over de gangster-islam in die 'Lieve Stad' Amsterdam

Ziekmakend zesminuten item weer in Avro's Opsporing Verzocht, uw wekelijkse thermometer in de zwerende reedt van de mislukte inclusieve samenleving. Hardwerkend horeca-stel uit Zaandam wordt middenin de nacht opgewacht door een drietal kutmarokkanen uit Amsterdam-Oost, die zich in de parkeergarage verstopt hebben voor een laffe gewapende roofoverval.

Doel is de dagopbrengst, maar kroegbaas en -bazin hebben geen poet bij zich. Islamgangsters Mo, Mo & Mo willen dan checken of het geld in de woning ligt, waarop moeders (er bevinden zich koters in het appartement) keihard begint te gillen. Dat werkt. De daders, die onderling Arabisch spreken, maar behept zijn met een Amsterdams accent kiezen het hazenpad. Signalement: zo goed als onbruikbaar. Want Mo, Mo & Mo kijken ook Opsporing Verzocht.

We moeten praten over de gangster-islam in die lieve stad Amsterdam. Vergismoorden. Idioten met Kalasjnikovs in kinderkookcafé's. Killing sprees in de Staatsliedenbuurt. Laffe roofovervallen bij de mensen thuis. We moeten praten over 600 islamgangsters die in shishalounges zitten te grinniken om polities op sokken in moskees en iftars met wijkagenten. We moeten praten over 600 klootzakjes in oranje overalls op Guantanamo Rottummeroog. Hoe moeilijk is het...

Reaguursels

Inloggen

Opsporing verzocht is pure discriminatie, onze roomblanke criminelen zijn vrijwel compleet vervangen door licht getinte en zwarte criminelen. En waar zijn de vrouwen verdomme?

spamzuiger | 31-01-18 | 18:16

Mo, Mo en Mo, van Mongool, Monster en Modelmoslim.

De waard zijn gast | 31-01-18 | 17:19

Goed plan, oprotten naar Rotummeroog in oranje overalls en laat ze daar van dooie meeuwen leven en zeewier totdat ze dood gaan van buikkramp binnen de hekken. Geen enkele moeite mee. En geen gejank van links over zielige achtergrond, zijn gewoon monsters dit! Ook die gasten die die oude vrouwen hebben overvallen uit dezelfde aflevering ook op dat eiland dumpen graag. Zo klaar mee!

Jan, Leiden | 31-01-18 | 16:33 | 3

Bij eb halverwege droppen lijkt mij voldoende, is ook weer eens wat anders
een natte zandbak.

getzappad | 31-01-18 | 16:46

Nee. De wereld is groter dan Rottumeroog. Buiten Europa genoeg plek.

Is dit nog nieuws? | 31-01-18 | 17:28

Is dit nog nieuws? | 31-01-18 | 17:28 EENS, voldoende plaats in afrika
voor zeurnegers en modoms.

getzappad | 31-01-18 | 19:03

Goh zou de Partij Voor de Vrijheid van de visionair G. Wilders dan toch helemaal gelijk hebben en is zijn bezorgdheid terecht? (U weet wel die man, die met zijn gezin in bunkers moet wonen, daar de islambazen hem dood gewenst hebben)
Straks bij de verkiezingen zullen velen zijn kant kiezen, wat ik U brom.
Linksch-cq islamtrollen ongezien de ......

Slurfje | 31-01-18 | 16:03 | 1

Waar de meerderheid van 's lands politici proberen te ontkennen wat
Wilders beweerd, zijn het keer op keer de aanhangers van de islam zelf die
zijn beweringen bevestigen.

getzappad | 31-01-18 | 16:54

De basisadmin, recherche en NS kunnen al tientallen jaren (geleden) prima bewezen op >90% werken, dus waarom niet >90% van de 600 oppakken en afvoeren.

Hemmenaar7 | 31-01-18 | 15:42

Ook bontkraagjes gaan niet op de bonnefooi midden in de nacht, bijna 1 uur opgevouwen onder een trap, in een hal wachten tot toevallig iemand binnenkomt.
Horeca in het spel. Slachtoffer duiken onder. Denk dat er meer aan de hand is.

MistaRazista | 31-01-18 | 15:39

Heel apart. Ik lees de kop van het artikel en denk direct "Marokkanen". Apart dat sommige "bevolkings"-groepen bewijzen dat "vooroordelen" gewoon als waarheid kunnen worden beschouwd.

Ruikbaard | 31-01-18 | 15:26 | 1

Vooroordelen ontstaan doorgaans niet uit het niets, hoewel ons dit wel vaak wordt wijsgemaakt.

sinaasappelpap | 01-02-18 | 09:58

Kijk al meer dan 20 jaar naar dat programma en mijn bloed begint steeds meer te koken want er is nog steeds niks veranderd nog steeds meer dan 90 procent is allochtoon dus om mijn gezondheid te beschermen zapp ik tegenwoordig maar door naar een andere zender.

Nietgek | 31-01-18 | 15:19

"De meerderheid doet het en stemt D66. En Pvda en Groen Links. Zeik dus niet zo."

D66: 19 zetels
PvdA: 9 zetels
GL: 14 zetels

Meerderheid?

"die aan tenminste demonstreren voor iets echt goeds!!! Tegen racisme."

Nee. Die linkse fascisten in Amsterdam gaan demonstreren tegen Annabel Nanninga, want ze willen geen "racisten" in de raad. Heb je bedenkingen/kanttekeningen bij de verworvenheden van de multiculturele samenleving dan ben je in de ogen van die lui meteen een racist/fascist/nazi, en mag je "geduwd" worden en een "oorvijg" verkocht worden.

"Het zijn verwarde, getraumatiseerde Nederlandse jongeren die hulp nodig hebben."

Getraumatiseerd? Komen die naffers uit oorlogsgebieden dan? En "Nederlands"? Sorry hoor, ik zie ze toch echt als Marokkanen die hier niet thuis horen.

Dr_Johnson | 31-01-18 | 15:11

Die reakties hier. LOL. Wegkijken. De meerderheid doet het en stemt D66. En Pvda en Groen Links. Zeik dus niet zo. Geenstijl en zijn aanhang...'FC reaguurders'.... een superklein groepje, doet er niets aan. Ook FVD en PVV aanhang, blaffen veel en hard maar bijten niet. Nee, neem dan voorbeeld aan de antifascisten, de AFA en Groen Links boys, die aan tenminste demonstreren voor iets echt goeds!!! Tegen racisme. Deze 3 jongens, MO, MO en MO, hebben geen link met de Islam, Taqiya en Jihad. Het zijn verwarde, getraumatiseerde Nederlandse jongeren die hulp nodig hebben.

Omnisofos | 31-01-18 | 14:45 | 2

DKS, ben jij dat? Waarom heb je een nieuwe nick?

Tapu | 31-01-18 | 15:06

k kom weleens de uitdrukking 'trol' tegen. Kent u dat woord?

DebraCadabra | 31-01-18 | 17:08

ik vraag me dan altijd af, hoe de msm het gaan uitleggen als zo een groepje anders gepigmenteerde medemensen eens bij de verkeerde inbreken.

Zo een hells angel, of een brave huisvader met een goed geslepen machete of bij Mosje krav maga expert en zwarte band karate, die met zijn blote handen betontegels kan splijten als waren het droge beschuitjes...

Dat wordt lachen, maar ik vraag mij nu al af hoe ze van die arme anders gepigmenteerde medemensen weer arme slachtoffers met een slechte jeugd en toekomst gaan maken.

Lt-Kol Kilgore | 31-01-18 | 14:40 | 2

Mo weet precies bij wie hij naar binnengaat. Oude bejaarden of bijna blinden waarvan hij zeker weet dat er weinig tot geen weerstand te verwachten is. Ook zijn ze altijd in de meerderheid. Als je mootje eens alleen tegenkomt zie je zijn gezicht naar de grond gebogen en is ie sneller als een rat.

Trumme | 31-01-18 | 14:45

Trumme--- heb je 'm ook door? hoe ouder, weerlozer, rolstoel, looprek hoe interessanter het is voor de groep rif ratten om eens flink los te gaan. De ouders kunnen trots zijn.

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 15:22
-weggejorist-
D-Fens_1963 | 31-01-18 | 14:11 | 1

Draconische maatregelen zou zo langzamerhand wel wenselijk zijn, maar daar zijn ze in dit land te D66 voor. Ieder weldenkend mens zou die het normaal vinden om dat zootje achterlijke barbaren, op te pakken, al hun bezittingen af te nemen, ook die van familie leden en ze terug te sturen naar waar ze vandaan komen en ze bestempelen als persona non grata.

Karel Kruizenruiker | 31-01-18 | 14:08

Inderdaad lachen die gasten zich kapot. Omdat ze weten dat hun gangster-taktiek werkt in een land waar men bang is "te generaliseren", of om "de toon" van het debat. Mede door deze houding hebben zij geen enkel respect voor iemand buiten hun eigen stam en door de extreem lage pakkans en fop-straffen. Bij elkaar is een waar leger aan bontkraagjes gegroeid en hun aantallen nemen alleen maar toe. Op straat in Amsterdam zie je kleine marokkaanse jongetjes hun grote broers al imiteren; schreeuwen, heel veel kanker roepen, spugen, tegen fietsen aanschoppen enzovoorts. En ongetwijfeld zal het qua gangster-opvoeding in andere steden niet anders zijn.

dysdiadochokinese | 31-01-18 | 13:56 | 5

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 14:10

Dat met die eenden en vogels heb ik zelf helaas ook al teveel gezien, en inderdaad, werkelijk ALLES wat dat tuig te bieden heeft is negativisme, haat en destructie. En bij de albert heijn gedragen de marokkaanse vakkenvullers zich net als op straat. Kanker dit, kanker dat terwijl de winkel vol is met klanten. Toen ik er wat van zei tegen een leidinggevende, was het antwoord; "ach meneer, da's gewoon hun straattaal". Toen ik vroeg wat daaraan "gewoon" is, draaide mevrouw zich om en liep weg. Dat laatste is een goeie metafoor voor Nederland.

dysdiadochokinese | 31-01-18 | 14:21

dys- 14.21/ Marokkaanse buurjongen sloopte wekelijks tijdens woedeaanvallen (simpelweg zwakbegaafd) het gehele interieur van pa en ma, ook die kregen klappen (hoezo "reszpect" voor hun ouders). Andere kant Maroc buurman had alle ramen afgeplakt, vrouw opgesloten. Totaal gestoord, en maar koran verzen roepen om 3 uur in de nacht.

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 14:41

Er wordt zoveel op straat gehangen dat je niet eens van opvoeding kunt spreken.

Jan, Leiden | 31-01-18 | 16:36
▼ 2 antwoorden verborgen

wat verwacht je nou, deze 3 k*tmarokkanen leven in dar al harb. de 2 echtelieden zijn slechts kafirs.

win | 31-01-18 | 13:47

Oma met scootmobiel dan, onderweg naar Slagerij "Geilens" (hoe kom je erop), van ringen beroofd door het zelfde laffe zootje. Het gedoe rond bellen met uitzendburo's omtrent MO en Achmed is relevant, wie wil deze lui nou nog. (Maar dit racisme geval dient uiteraard tot op de bodem uitgezocht te worden!... kuch).
Mo die neergelgd is in het buurtcentrum: oh wat een lieve, behulpzame jongen was het toch op z'n Vespa. Tot binnen enkele weken zal blijken, dat de kogelregen wel degelijk voor dit heerschap bedoeld was. Maar dan roept z'n Oompie dat het de szchoelt v'd "Politie" is, de "overhaid", maw>: wij hebben het dan gedaan. Het "samenleven" met dit volk is 1 groot drama, we begrijpen elkaar niet, en zullen elkaar nooit begrijpen, dit zou geen probleem zijn, ware het niet, dat dit "ras" een dominerende zeer negatieve rol speelt in dit land. De openbare ruimte word sinds jaar en dag geterorrisseerd door de bontkraagjes.

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 13:31 | 3

Van mij mag je ranten wat je wil, maar als hier tot nu toe op allerlei manieren nog wordt gesproken over een onschuldig slachtoffer die op geen enkele wijze bekend is bij de politie vind ik jou nu gewoon een hufter die over lijken gaat.

Sandronique | 31-01-18 | 14:06

........... we zullen zien....

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 14:12

Het is wel zo dat hij stond te huilen in Griekenland omdat hij erg graag alle dobber vluchtelingen mee naar Nederland wilde nemen .

blauwe zander | 31-01-18 | 14:19

Het beste is dit vervelende ras (mag!) te vermijden. Hun winkels, vakantieparadijzen, stagiaires, arbeidskrachten buiten je wereld plaatsen.
Blijkbaar helpen verkiezingen niet;
Landverraad3 is actief olv opperlandverrader mprutte.
Inclusief is prima, maar exclusief pedante vervelende relihuftertjes.

pennestront | 31-01-18 | 12:53

Gelukkig heeft onze overheid het over uitzendbureaus die bepaalde "bevolkingsgroepen" in opdracht van werkgevers niet aannemen. Omdat die "bevolkingsgroepen" voor problemen zorgen.
In plaats van deze groep aan te pakken wordt de uitzendbranche nu aangepakt.
Wow.

Is dit nog nieuws? | 31-01-18 | 12:48

Opsporing verzocht, is dat niet die show waarin de politie doet alsof ze misdrijven willen en kunnen oplossen.
Dan kun je beter Blik op de weg kijken, hard realistisch!

Zorc | 31-01-18 | 12:47

Fuck die overheid, die doen toch niks.
Nederland kan wel wat Krypteia gebruiken om het tuig in te perken.
nl.wikipedia.org/wiki/Krypteia

Abject | 31-01-18 | 12:44

Misschien heb ik niet goed opgelet en t.o.h. nog niet alle comments gelezen, met op voorhand excuses daarvoor.
Maar ik hoorde de maand Mei noemen, wellicht hebben anderen dit al gevraagd maar mag ik weten welke eeuw.
God o God, hoelang blijft deze smerige opzet nog doorgaan van de roverheid.
Willen jullie het niet weten, of willen jullie de daders niet pakken?
De maand Mei, al ZOU het zijn in 2017, is niet relevant meer, namelijk te lang geleden, ik herhaal roverheid/politie: te lang geleden.
Doe daar eens wat aan, i.p.v. een avondvullend programma met dit soort filmpjes.

kaolookchang | 31-01-18 | 12:39 | 1

Heb gemerkt dat nieuwere zaken soms al wel binnen 2 tot 3 weken onder de aandacht worden gebracht. Maar blijkbaar is de voorraad aan oude zaken nog steeds niet op?

Jan, Leiden | 31-01-18 | 16:40

maar wij van npo maken ons meer druk over uitzenders die werkgevers helpen om geen marokkanen en turken binnen te krijgen. Racisme!. Bij werkgevers heet dat 'ervaring' en 'logisch'. Net als de maatschappij, zitten zij niet te wachten op de ellende die je dan binnen haalt.

npo | 31-01-18 | 12:34 | 1

Weet er alles van, ik neem nog liever een ijsbeer aan.

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 13:41

Kan iemand komen helpen bij onze gemeente? Mijn noodkreet. Ik woon al 35 jaar in mijn gemeente. Er gebeurde nooit wat. O ja een keer een moord vanwege echtelijke scheidingsdinges. Maar sinds vijf jaar is er om de haverklap wat. Het aantal inbraken en gewapende roofovervallen neemt zienderogen toe. Al drie keer in een half jaar iemand een pistool tegen de kop toen ze de deur opendeden of een cassière van de Jumbo. Er wordt nu zelfs op klaarlichte dag ingebroken terwijl de mensen binnen zitten. De politie zet bij alle toegangswegen een aanhanger met lichtbak met waarschuwende teksten over inbraak en zakkenrollers en babbeltruukers. In het winkelcentrum staan politieagenten in uniform flyers uit te delen en voorlichting te geven.

Maar nu komt mijn hulpvraag. Er werd bij mij ingebroken en getuigen bellen meteen de politie. De daders vluchten. Ik doe aangifte maar de politie doet niets. We hadden signalement, kenteken, type en model auto en twee getuigen. De politie heeft de getuigen niet eens gehoord.

Tot overmaat van ramp heeft onze burgemeester ook moeten opstappen. Je verwacht het niet in 2018, gevalletje van teveel alcohol tijdens piketdienst op de nieuwjaarsreceptie en het knijpen van de tieten en billen van vijf medewerksters op het gemeentehuis.

Kan iemand ons komen helpen tegen al die inbraken, babbeltruuks, gewapende overvallen en politie die niets doet met aangiftes. Want het gaat nu niet goed op het gemeentehuis. Meneer de burgemeester heeft nu recht op tien jaar wachtgeld tot z'n AOW om thuis met de benen omhoog te zitten en dat moeten wij als bewoners allemaal ophoesten. Hellup!

DitjaarkrijgikAOW | 31-01-18 | 12:24 | 1

Ah, u woont in Oosterhout, NB. Ben ik effe blij dat ik dat Storp heb kunnen verlaten. Sterkte er mee. U kunt altijd nog trachten de bruggen naar Zuiderhout op te blazen, daar zit het gros van dat crapuul.

Abject | 31-01-18 | 12:41

Misschien moet die publiekslieveling Ali B. ook maar eens van het scherm verdwijnen. Hij zorgt er voor dat de linkse naïeve meute zelfs nog sympathie krijgt voor dat mocro volk. Maar hij is net zo mocro als al dat andere gajes. Ze vormen gewoon één grote criminele bende die het ook nog eens voor elkaar opnemen en altijd de anderen de schuld geven. Geen enkel greintje spijt of schaamte voor de ellende die ze constant veroorzaken. Ze horen niet thuis in onze samenleving.

worstcase | 31-01-18 | 12:12 | 3

Nou .. nou dat zeg je nu wel , maar wist je dat ratten graag bij mensen verkeren? Echt waar. het staat vandaag zelfs in de Azijnbode en dan is het waar : www.volkskrant.nl/binnenland/de-rat-r...

daytripper | 31-01-18 | 12:33

Spijt of schaamte kennen die lui niet, dat ze dot eens zo mooie landje totaal onleefbaar maken zal hen een halal worst zijn. Dan te bedenken waar dat "ras" vandaan komt: Rifgebergte, geen stromend water, ezels met karren, En hier beroven ze jouw oma om een Gucci pet te scoren. De schepsels van die zgn. "allah" zijn evil, monsters.

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 13:51

@worst
U maakt een veelvoorkomende denkfout; "onze" samenleving bestaat eigenlijk niet meer.
In delen van Nederland zijn zij de samenleving.
U kunt zich daar slechts parallel meebewegen.

D-Fens_1963 | 31-01-18 | 14:05

"We moeten praten over de gangster-islam in die lieve stad Amsterdam."

O, maar "gepraat" wordt er genoeg, hoor, dat is het probleem niet. Alleen gaat het er in de meeste discussies over in hoeverre we moeten blijven wegkijken, of, als we soms toch náár het probleem kijken ipv de andere kant op, dat we dat dan vooral met honderden "mitsen en maren" omkleden, want o wee als je "stigmatiseert", en o wee als je het over Marokkanen en Turken hebt ("Marokkanen wonen in Marokko"). Zelf beschouwen ze zich allemaal op de eerste plaats als Marokkaan of Turk, maar "wij" krijgen van onder uit de zak als we niet de policor aanduidingen Marokkaans-Nederlands en Turks-Nederlands gebruiken.

Zoals ik al jaren regelmatig schrijf als het weer over dit "onderwerp" gaat: buitengewone problemen vragen om buitengewone oplossingen. Het moet bij wet mogelijk gemaakt worden om criminele Marokkanen hun Nederlanderschap af te nemen en voorgoed uit te zetten naar Marokko. Dan kun je als een boze kleuterleidster reageren indien iets in die richting wordt geopperd, zoals ik vorig jaar D66 meisje Stientje van Veldhoven in een discussie zag doen: "NEE! Als een Marokkaanse-Nederlander zich schuldig maakt aan een misdrijf, wordt hij gewoon op dezelfde manier gestraft als iedere andere Nederlander" (of woorden van die strekking), maar het "probleem" ga je er niet mee oplossen. Om de woorden van een in 2002 vermoorde politicus te kwoten: "Maar het probleem, meneer, dat gaat niet weg. Het probleem blijft!"

Naffers zijn niet bang voor de Mickey Mouse straffen die ze hier opgelegd krijgen; integendeel, het verschaft ze meer status op straat. Het enige wat ze echt vrezen is Luilekkerland uitgekeild te worden.

Dr_Johnson | 31-01-18 | 11:59 | 1

Eruit lazeren, weg uitkering, weg bij elkaar gejatte Audi, en Gucci tas. Laat ze maar verrekken in hun k. land waar ze uiteindelijk zo graag begraven willen worden, in "hun" - "heilige grond" na een leven lang hier de boel verklooit te hebben.

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 13:53

Je moet er vanuit gaan dat de Marokkaan bij geboorte al slecht is. Het zit in de genen. Natuurlijk zijn er jongens bij wie dit gen minder dominant aanwezig is. Die lijken dan ook redelijk normaal te kunnen functioneren en soms zelfs buitengewoon goede prestaties te kunnen leveren. Iedereen kent wel van die voorbeelden. Maar vooral de slechte gen Marokkaan plant zich voort als ratten. Ratten zijn enorme verspreiders van allerlei naars. Ratten moet je bestrijden.

andrew1972 | 31-01-18 | 11:49 | 1

Ga het uitleggen op dat binnenhof, aan die dove/blinde/ slechthorende/ wegkijkende/ bange/ laffe politici.

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 13:57

Hey, op de hoek van die straat kocht ik altijd mijn flunitrazepammetjes.

je_batsklare_moeder | 31-01-18 | 11:48

Tja, je lokt het natuurlijk wel uit als je in een zwaarbeveiligd appartementen complex gaat wonen en geld verdiend, toch??... Zucht. Sounds like an inside job.

WatZalIkErvanZeggen | 31-01-18 | 11:46

Acht maanden later komt de politie hiermee. Wat hebben ze in al die tijd gedaan dan? Dit is toch lachwekkend.

Henk Zult | 31-01-18 | 11:35 | 2

Het is inderdaad niet te geloven en dan mogen ze ook nog niet hardop zeggen dat het lichtgetinte ratten betreft. .... hoe een land zichzelf belachelijk kan maken en erger : denkt men nu werkelijk dat een dergelijke houding respect oplevert bij den woestijnbewoner ?

daytripper | 31-01-18 | 12:37

Op hun telefoon klooien op het buro, achteruitleunend, en mensen wegsturen die aangifte willen doen.

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 13:58

Preventief ruimen die handel.

Ko Ranzig | 31-01-18 | 11:24

Klinkt meer als Amsterdam West en naar oost als dwaalspoor.
Verder zou ik de oppas eens heel streng ondervragen, hoe moeilijk dit ook is.

maaknietsuit | 31-01-18 | 11:22

vooral niet doorpakken,niet doen wat je zegt wel te doen en vooral voorzichtig zijn.dat is NL beleid.
las dat er wetten waren veranderd bij de bijstand.
geen taal leren 20 procent er van af.na 6 manden nog steeds niks doen 40 procent eraf en vervolgens wordt zelfs de uitkering gestopt.maar wat doen vele wethouders? juist, niks,ze zijn het niet eens met dat beleid.dus zelfs als wetten worden aangescherpt voeren ze die niet uit.

pejoar | 31-01-18 | 11:22

Er is geen enkele legitieme grond voor de aanwezigheid van Marokkanen (en Turken) in dit land. Wij zijn geen immigratieland en zij hebben een prima eigen land, democratische rechtstaten enzo, dus waarom zijn ze überhaupt hier?

Elessir | 31-01-18 | 11:21 | 3

pssst, slavernij van de groot industrielen.

Cobalt bomb | 31-01-18 | 11:26

Waar werken ze dan?

Elessir | 31-01-18 | 11:31

En dan niet als rapper, sporter of "artiest".

Elessir | 31-01-18 | 11:32

Begin mei. Je moet wel over een verdomd goed geheugen beschikken.

Muuke | 31-01-18 | 11:19 | 1

Snap het al. Meteen opgenomen, maar door te veel gevallen en te weinig zendtijd nu pas aan de beurt.

Muuke | 31-01-18 | 11:41

De nooddeur is van tevoren geprepareerd: gewoon stukjes karton/kauwgum etc. in de baard van het slot proppen van tevoren.
Dat de rijbewijzen in Oost gevonden zijn, betekent dat de daders daar wonen, dus gewoon elke Marokkaan oppakken en nachecken.
Marokkanen onderling zullen de daders zeker wel herkennen van de beelden, maar niemand is een snitch, want eigen clan verraadt je niet, tenzij er natuurlijk 10.000 eurootjes tegenover staat.
Het heeft totaal geen zin om dit op nationale tv uit te zenden, iemand in Leeuwarden in zijn bejaardenflat kan de info niet geven, de plaats waar je moet zoeken is Amsterdam-Oost, en met name in het kringetje van criminele Marokkanen.
Laat mij bij de politie werken en ik los alles op, ben detective, rechter en beul tegelijk.

King of the Oneliner | 31-01-18 | 11:17 | 2

Je krijgt het nog druk dan, bezint eer ge begint!!

Cobalt bomb | 31-01-18 | 11:25

King| ik doe onbetaald met jou mee !
Take care.

PopeyeKamper | 31-01-18 | 16:40

Heb ik dit bericht gisteren ook al niet gelezen?
En eergisteren?
En de dag daarvoor?
en ....

Nuchternederland | 31-01-18 | 11:13 | 1

Antwoord: ja.

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 13:59

En maar volhouden dat ons land verrijkt is. Pure verarming, dat is het.
99% van de gevallen in Opsporing verzocht betreft licht of donkergetinte lieden of oostblokkers.

langzullenweleven | 31-01-18 | 11:13 | 2

ON>Ja maar, we geven ze ook geen kans ! >policor modus OFF.

Acidbrain | 31-01-18 | 11:43

Acidbrain: ON> je hebt wel gelijk > D666 modus OFF

langzullenweleven | 31-01-18 | 12:04

Als horecaman raadt ik iedereen een wapen aan. Jezelf verdedigen tegen je aanvallers geeft zo'n lekker gevoel.

Pislinq | 31-01-18 | 11:13 | 2

Als jij een plopper of maar een mes hebt word je veroordeeld en zwaar ook; dat zij een Kalasjnikov hebben wordt hen vergeven want dat hoort bij hun cultuur.

langzullenweleven | 31-01-18 | 11:15

Pislinq| Ja, daar weet ik alles van, zoiets als oog om oog_tand om tand !
Take care.

PopeyeKamper | 31-01-18 | 16:43

Uit alle windstreken kan je lieve ,aardige ,knappe, hardwerkende en welwillende mensen vandaan halen. Moet je wel flink van het padje af zijn om zulk volk binnen te laten.

Bennie Boos | 31-01-18 | 11:09 | 1

Guantanamo Rottummeroog............. ik zeg doen en wel meteen. Als ze personeel zoeken, ik ben er voor in, wel met de juiste uitrusting en in een loeier strak regiem.

DerkArie-ut-de-Achte | 31-01-18 | 11:07

Het beroven van ongelovigen blijft een dingetje, hè.

Lewis Lewinsky | 31-01-18 | 11:06 | 1

Zij geloven in beroven.

Implants | 31-01-18 | 12:39

Praten?
Na decennia lang praten en thee leuten is het alleen maar erger geworden. Oppakken en het land uit flikkeren inclusief familie en geen recht op uitkering etc.
Fijn terug naar het geliefde vaderland.

I.P standing up | 31-01-18 | 11:04 | 2

Lekker profiteren van het feit dat die lui uit een land komen waar een dictator/schurk geen afstand kan doen van tuig zoals hij zelf,wellicht is dat een goed idee.Er zijn zat schurkenstaten waar al die schurken prima bij elkaar passen,maar dan moet je wel stoppen met nationaliteiten uitdelen aan jan en alleman.Want dat doen die schurkenstaten ook niet.

kzegje | 31-01-18 | 11:12

Mss moet Cohen het nog eens eh.... proberen....

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 14:16

Minder,minder,minder.

Bataaf | 31-01-18 | 11:03

Je kunt je kennis en vaardigheid beter gebruiken de daders te achterhalen in plaats van de hele tijd een hele bevolkingsgroep te lopen bashen,daar schieten de slachtoffers niets mee op.Ook al is het waar dat bepaalde bevolkingsgroepen vaak op die manier in het nieuws komen, soms moet je bepaalde zaken overstijgen om de boel beter te kunnen overzien.Kijk van buiten naar binnen zou ik zeggen.

kzegje | 31-01-18 | 11:03 | 2

Van buiten naar binnen kijken is de oplossing? Lekker vaag, ze houden de gordijnen namelijk stijf dicht. Ik denk dat sommige mensen nog de hoop hebben dat er nou juist een door bepaalde bevolkingsgroepen orde op zaken wordt gesteld in eigen gelederen in plaats van elke keer de slachtofferrol opeisen en doen alsof je gek bent en het altijd aan een ander ligt (DENK).

osolemio | 31-01-18 | 11:08

osolemio | 31-01-18 | 11:08
Ze gaan elkaar toch niet corrigeren,die lui schieten elkander voor de kladden joh.Nee hoor,je moet als land zelf iets doen om het niet uit de klauwen te laten lopen.

kzegje | 31-01-18 | 11:17

Rottumeroog is een mooi natuurgebied. Stal ze liever op een verlaten boorplatform.

Hommel | 31-01-18 | 11:01 | 3

Ik dacht meer aan de Razende Bol.

Bigi Bana Boy | 31-01-18 | 11:02

Niet de Razende Bol, die heb ik zelf nodig

de visser | 31-01-18 | 11:05

De Noorder Haaks staat er op mijn zeekaart Bigi Bana Boy , maar de razende Bol is wel beter , daar verzuipen ze meteen.

blauwe zander | 31-01-18 | 11:08

Wellicht is het een idee om zulke types volgens hun eigen sharia wetgeving
aan te pakken. Heb gisteren weer een filmpje gezien van een man die
onder toeziend oog van een enorm publiek, als boetedoening een handje
mocht afstaan aan de gemeenschap.

getzappad | 31-01-18 | 11:00 | 8

kzegje--- ja, in "hun" - "heilige" grond.

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 14:17

Nuchternederland | 31-01-18 | 11:16 Gehandicapt zijn ze al, en betalen doen
we nu ook al dus wat dat betreft maakt het niet echt verschil.
Laat die eenhandigen maar gaan vertellen in marokko dat we niet de
watjes zijn die zij dachten dat we zijn.
Ik ben die tirannetjes wel niet zo spuugzat dat ik af en toe zelf bang word van
mijn eigen gedachten. Ik verafschuw geweld, mijn hele leven lang al, heb
zelfs in een grijs verleden PSP gestemd.
Maar door het decennia lang tergen en zuigen van islammerige moDOMS
is mijn vergevingsgezindheid opgebruikt en heb ik een ontzettende haat
ontwikkeld tegen alles wat maar enigszins met islam te maken heeft.
Die parasitaire doodscult heeft tijd genoeg gehad om zich van een
positieve kant te laten zien, en dat is ze niet gelukt.
Dat ze maar gezamenlijk huilie huilie gaan doen in een of ander zandland
en zich daar af vragen waarom ze hopeloos gefaald hebben.
Ik wil weer een veilig islamvrij Europa.
Je kunt mensen wel uit de derde wereld halen, maar je kunt de derde
wereld niet uit de mensen halen.

getzappad | 31-01-18 | 14:45
▼ 5 antwoorden verborgen

Volgens filmpje van de pliesie: ze zijn door de nooduitgang, waar een sleutel voor nodig is, naar binnen gekomen. Geen melding van schade aan de nooduitgang. Op geen enkele camera is duidelijk te zien wie het betreft. Dus waren ze op de hoogte waar er camera's hangen. Ze wisten waar deze personen parkeren en wachtte hen midden in de nacht, 03:15, op dus niet bepaald per ongeluk gebeurd dit. Al deze zaken maken dat er een bepaalde relatie is tussen de overvallers en de slachtoffers.

Mocro070 | 31-01-18 | 10:58 | 3

Misschien wonen die Marokkanen al in dat appartementencomplex?

Rest In Privacy | 31-01-18 | 11:09

@tostimaker | 31-01-18 | 11:09
Dan zou je ze wel herkennen. Het is niet dat er honderden mensen daar wonen gezien de opzet.

Mocro070 | 31-01-18 | 11:16

Ja, hun maroc werkster.

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 14:18

Gisteren op radio1 werd een politie bobo ondervraagd door Ghislaine Plag, tenenkrommend. De man werd in een hoek gedreven, werd beschuldigt van te hard optreden, geweld buiten proportie, en wat was de uitkomst: De politie gaat terugkrabbelen en zich excuseren, en als klap op de vuurpijl, maakte hij excuses met de belofte dat ze hun uiterste best zullen doen het publiek naar de zin te maken. Hier gaan wij geen oorlog mee winnen!

lanexx | 31-01-18 | 10:57

Eeuwig zonde dat ene wijlen burgervader zijn lieve stad niet kan zien opbloeien.

ploppy | 31-01-18 | 10:57

Volgens onze elite is dit allemaal de schuld van de witte mensen die hen zo gruwelijk discrimineren. Als wij daar nu eens mee ophouden, dan houden zij hier ook mee op.

Peter_K | 31-01-18 | 10:56 | 1

Ik ben niet wit, ik ben blank. Net nog gecheckt met een A4-tje, de kleur alsmede de vorm wijkt af

Implants | 31-01-18 | 12:45

Hoe moeilijk is het? Nouja voor de gewone mens niet zo. Maar al begin je er over dan gaat de hele linkse horde racisme roepen met als gevolg dat jij je baan verliest, je reputatie, je kans op een toekomstige baan, je kan op uberhaupt nog iets te kunnen maken van je leven totdat je van naam verandert.

Bedankt linkse kuthordes. Oh zo belangrijke debatten zijn compleet politiek vergiftigd uit naam van "inclusiviteit" bullshit.

LangeTijdGeleden | 31-01-18 | 10:55

Individuele Marokkanen daargelaten, ben ik van mening dat de immigratie van Marokkanen per saldo negatief heeft uitgepakt. Dat us een nuchtere conclusie, gebaseerd op de harde feiten en niet op racistische onderbuikgevoelens. Hoewel lastig te quantificeren heeft het volgens mij in alle opzichten meer gekost dan dat het opgeleverd heeft. Dat geldt overigens niet voor alle groepen migranten.

Bigi Bana Boy | 31-01-18 | 10:55 | 8

De voordelen? Meer werkgelegenheid bij justitie en veiligheidsdiensten. Meer kiezers voor PvdAers en GroenLinksers als ook meer baantjes als buurtcoach.
Een ander voordeel is, en dat is echt een voordeel. Ze hebben wel leuke zussen.

Premier Trutte | 31-01-18 | 13:15

Nuchternederland | 31-01-18 | 11:18
Denk dat de eerste arbeidsmigranten, lees Italianen, Grieken, Spanjaarden en Portugezen ook economisch gezien wel profijtelijk zijn geweest. Hun (klein)kinderen zijn perfect geïntegreerd (lees onherkenbaar) en zij zelf zijn doorgaans naar het thuisland terug gekeerd.

Bigi Bana Boy | 31-01-18 | 14:54

Dat is zo. De Italiaanse maffia is redelijk onherkenbaar. Net als de Chinese. Maar ze drukken wel een zwaar stempel. De migratie op zich heeft totnutoe zo'n 200 miljard gekost. Zo'n beetje de aardgasbaten. De aardbevingen in Groningen zijn dus ook toe te schrijven aan de migratie. "Ik kwam en in Nam"

Premier Trutte | 31-01-18 | 15:27
▼ 5 antwoorden verborgen

Met z'n drieën of de scooter en Gucci tastjes om je nek is helemaal niet gay.

Premier Trutte | 31-01-18 | 10:54

Jup. Marokkaanse mohammedanen. Duidelijk.

Lewis Lewinsky | 31-01-18 | 10:53

... we moeten praten over al die flitsers, trajectcontroles en parkeerwachters, want Nederland heeft haar prioriteiten al DECENNIA lang verkeerd!!!

Xirdalan | 31-01-18 | 10:53 | 1

Dus als de politie een paar marokkanen oppakt kun jij je als een pauper op de snelweg gedragen bedoel je?

DrumPiet | 31-01-18 | 10:57

Racismuhuhu! Reeeeeee!!

KutFilosoof | 31-01-18 | 10:52

Het wordt alleen maar erger en meer. We moeten echt niet de illusie hebben dat dit vanzelf goedkomt door corrigerend gedrag of besef van de Marokkaanse gemeenschap zelf. En we moeten helemaal niet de illusie hebben dat dit beter wordt door sturing vanuit onze kant. De softe aanpak van onze kant gooit alleen maar olie op het vuur. Ze zien het als zwakte en onderwerping.
We moeten eens praten over het feit dat het nooit gaat werken. Ze haten en minachten alles wat niet tot hun stam behoort.
Het is als een huwelijk wat niet werkt. Het wordt op een gegeven moment tijd om uit elkaar te gaan anders wordt het alleen maat erger.

Rest In Privacy | 31-01-18 | 10:51 | 2

Een gedwongen huwelijk dan, niemand met zijn volle verstand zou vrijwillig voor deze partner hebben gekozen.

spanarchist | 31-01-18 | 10:54

Mij is in ieder geval niks gevraagd.

Rest In Privacy | 31-01-18 | 12:19

Hoewel het een verregaande actie is, moet bij arrestatie van de daders eigenlijk ook de directe familie er schade aan ondervinden. Aangezien de grootste groep toch uit bepaalde gebieden komen, ligt het waarschijnlijk aan een gebrek van opvoeding en controle door de ouders. Het wordt tijd dat deze maar eens verantwoordelijk worden gesteld voor de daden van hun kroost.

Juriaan Schraamhaar | 31-01-18 | 10:45 | 2

Dat vind ik moeilijk. Iedereen met pubers weer hoe weinig controle je nog over ze hebt soms. Was het maar waar .... Dat gezegd hebbende weet ik dat in de Marokkaanse gemeenschap veel toegedekt wordt. Dat men wel weet wat er gebeurt maar dat men er voor kiest net te dien of hun neus bloedt. Ik heb het zelf gezien. Dat vind ik een ander, zeer verwijtbaar, verhaal.

Bigi Bana Boy | 31-01-18 | 10:58

Vlgs. ene Marcouch was het zo dat de ouders meedelen in de roof winsten, dus?

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 14:21

De nachtburgemeester gaat een geestje geven voor die arme jongens en dan is het opgelost.

bigs | 31-01-18 | 10:45

Les gegeven aan de neven, broers, buurjongens van die top 600. Gasten met nachtdetentie die overdag naar een speciale school moesten van de rechter. Die gastjes zijn echt niet te redden. Willen gewoonweg niet. Alle hulp zoals begeleid wonen, uitkeringen, begeleiding, juridische hulp etc het helpt geen flikker. Ze blijven consequent roven, geweld gebruiken of de loverboy uithangen.
Wees gewoon eerlijk, die berbers zijn van hetzelfde slag als de roma’s en gaan hier nooit inpassen en willen dat ook niet.
Belangrijkste is dat onder ogen moet worden gezien dat ze Hollanders haten en het gerechtvaardigd is onze cultuur onder te schijten.

gespierdespijkertje | 31-01-18 | 10:44

Dit soort mensen zou je zonder pardon op een zandplaat moeten achterlaten.

Mesmer | 31-01-18 | 10:44

Waar ik helemaal schijtziek van wordt zijn die Marokkanen die met het beschuldigende vingertje naar de Nederlandse overheid wijzen in plaats van de hand eens in eigen boezem te steken en zich af te vragen of het niet iets te maken zou kunnen hebben met die achterlijke grafcultuur en kutreligie van ze.

Cheeky Bastard | 31-01-18 | 10:43

Die ene had witte stikkertjes op zijn bril. Zal toch wel het prijskaartje van de winkel zijn van die middag.

Premier Trutte | 31-01-18 | 10:43

De straffen in dit land zijn zo laag, de pakkans nihil en de brutaliteit grenzeloos. Combineer deze zaken met een partijkartel politiek van wegkijken, goedpraten en polderoplossingen en zie daar: af en toe is een zaans stel flink de pineut.
.
Op wat anoniem geplemp op GeenStijl na is het enige wat je effectief kan doen: er met grote boog omheen leven. Niet te veel uiterlijk vertoon, rustige plaats gaan wonen, geen directe blik of feedback op openbare gelegenheden en wat betreft het random en zinloze geweld: hopen op de Wet van de Grote Getallen - dat het jou gewoon maar niet overkomt.

de Voorzittert | 31-01-18 | 10:42 | 3

Of de straffen laag zijn durf ik niet te zeggen, daarvoor is de pakkans te klein en kom je nooit tot een goed representatief onderzoek want 'n' is te laag.

Promedio | 31-01-18 | 10:52

Dat zullen die niet-moslims, die vroeger tussen Marokko en Pakistan woonden ook gedacht hebben. We kunnen het ze niet meer vragen, want ze zijn er niet meer.

Rest In Privacy | 31-01-18 | 10:57

Misdaad loont al jaren en de kansen op crimineel succes woorden steeds beter.

Cobalt bomb | 31-01-18 | 11:19

Gaat niets veranderen tenzij Grapperhaus eens wat gaat doen aan OM (suikerpatiënt); straffen hoger znd uitvluchtmogelijkheid vd linkse rechters; politie back up geeft. Linkse politietop eruit gooit. Dan ooit wordt het misschien wat.

MareJane | 31-01-18 | 10:42 | 1

Forget it.

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 14:22

Dit is allemaal waarom.
Zijn die uitzendbureaus nou helemaal gek geworden?

Francieux | 31-01-18 | 10:41

Alles binnen het kader van de quiz; 'Test Uw Lange Termijn Geheugen'. We gaan terug in de tijd tot mei. En naar ik mag aannemen 2017.

Premier Trutte | 31-01-18 | 10:40

Selectieve handhaving blijft een ding. of het nu de bekenden uit de top-600 zijn of de bovenonsgestelden.

de visser | 31-01-18 | 10:39

We hebben dus duidelijk een camera tekort. Dat zal ze leren.
-
Er is maar 1 manier om dit zo te stoppen. Zet gepakte daders vol in beeld in de media.
Familie eer is nogal een dingetje.

Rest In Privacy | 31-01-18 | 10:37 | 3

Ben je mal, het geeft hen hun 15 minutes of fame.

JanvandeBiertent | 31-01-18 | 10:57

Man, deze families zijn trots op de prestaties van hun zonen tegen de Nederlanders!

Janas | 31-01-18 | 11:00

@Janas, de roverheid heeft nog ongeveer 30 jaar nodig om tot dezelfde conclusie te komen.

kaolookchang | 31-01-18 | 13:12

Waarschijnlijk zendelingen, van IS, of Talyban!

vanrechteren | 31-01-18 | 10:37

Onderwijl moeten deze witte slachtoffers allemaal goed begrijpen dat ze racist zijn , zo zijn ze namelijk geboren .
Voor de rest is dit een heel gaaf land !

Castor12 | 31-01-18 | 10:37 | 1

Als die mevrouw wit is, wat ben ik dan? Lichtgevend?

Linkse allergie | 31-01-18 | 10:38

Amen wat GS zegt.
Hebben ze nog bewakers nodig voor op dat eiland?
De zwarte laarzen van mijn opa passen mij goed.

Johan_Voorhaar | 31-01-18 | 10:36 | 1

Bij opsporingverzocht is het toch al jaren dat in 95% van de gevallen het de Fin betreft.

Drs. D. | 31-01-18 | 10:35 | 1

Ja, dat komt omdat ze 95% van het andere beeldmateriaal waar alleen maar witte jongens opstaan weglaten. Discrimnazie heet dat in het EU-pees!!! /Joop-modus uit

Cobalt bomb | 31-01-18 | 11:16

Maar wat zo positief is, is dat we de laatste tijd steeds lezen dat zoveel van hun ouders iets tegen de criminaliteit willen doen. Dus zitten de moeders, vaders en tantes van de jongens allemaal met een kladblok tv te kijken. Ze schrijven nu op, bijvoorbeeld, van wie de eikel met die sticker op z'n bril is en geven dat meteen door!

Poesmobiel | 31-01-18 | 10:35 | 4

Ayatholla_Buttbanger | 31-01-18 | 11:01
Ja, jammer hè? Anders zouden ze heel erg kunnen helpen! Want o, o, o, wat zijn ze het zat.
Overigens kennen sommigen wel Opsporing Verzocht en zien in elke uitzending het bewijs dat er gediscrimineerd wordt: we laten immers helemaal geen Nederlandse overvallers zien!

Poesmobiel | 31-01-18 | 11:15

Die lui die klagen over discriminatie bij opsporing verzocht zijn allemaal blanke cultuur Marxisten. Die het menen voor de zielige onderdrukte allochtoon op te moeten komen. Marokkanen zelf interesseert het geen e-ne flik-ker. Die zijn alleen maar ineens verontwaardigd als er iemand van hun eigen stam slachtoffer is, zoals in wijkcentrum Wittenburg vorige week. Als autochtonen afgemaakt worden door moslim terroristen of criminelen hoor je ze niet.

Rest In Privacy | 31-01-18 | 12:30

Voor de Buhne boeit het ze, een ongelovige meer of minder invalide na een overval zal ze (halal) worst zijn.

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 14:24
▼ 1 antwoord verborgen

Politiek spint er garen bij, vollek bezig met dit soort ongemakken alle dag. Politiek bezig met vollek discrimineert win win politiek twee vliegen een klap plus bromvlieg omvolken zoemt er boven.

william7055 | 31-01-18 | 10:35

Hé Willy,lees je ook mee?

swassannuf | 31-01-18 | 10:34

Het zou mooi zijn als FvD dit thema tot het irritantst toe in de A'damse raad aan de orde stelt - ongeacht welke agenda items de kartelpartijen hebben gefilterd/goedgekeurd - in de traditie van Cicero: "voorts ben ik van mening dat de 600 draaideurcriminelen moeten verdwijnen"

Non_Smoking_Gun | 31-01-18 | 10:33 | 2

Moet FvD wel eerst in de Raad zitten hè?

Lupuslupus | 31-01-18 | 10:38

Lupus - Komt goed!

Non_Smoking_Gun | 31-01-18 | 10:52

"onderling spraken ze arabisch "
Goh, je verwacht het niet hè ?

De luis | 31-01-18 | 10:33 | 1

Eerlijk gezegd, vind ik het verrassend. Ik zou eerder Berbers verwachten.

Statler en Waldorf | 31-01-18 | 10:40
-weggejorist-
petshopboy_mike | 31-01-18 | 10:33

Ongebruikelijk ernstige toon in je topic, Pritt. Het zit je blijkbaar hoog, en terecht. Maar als de meerderheid van de Amsterdammers in maart weer op de bekende zachte heelmeesters stemt, dan wordt het tijd dat weldenkend Nederland een vijf meter hoog hek om die stad bouwt om de rest van het land te vrijwaren van dat tuig. En wanhopige vluchtelingen uit het ghetto-020, die komen er slechts in op vertoon van een geldige FvD-lidmaatschapskaart.

Professor Superhirn | 31-01-18 | 10:32

.. intussen nadert er alweer een NGO-boot vol van deze mannen het opvangcentrum op de kust van de EU.

Jan Passant mk2 | 31-01-18 | 10:32 | 1

Mooi, daar gaat mijn dagopbrengst.

Linkse allergie | 31-01-18 | 10:39

Het is gewapend verzet met steun van de bevolking.

Alquest | 31-01-18 | 10:32

Heb het filmpje even afgekeken ... en .. ja hoor .. Dat het uiteraard lichtgetintiërs waren werd niet meer vermeld. Verbazingwekkend dat wel werd gezegd dat de ratten onderling "arabisch" spraken... Dat dat nog mag! niet meer doen jongens ... is stigmatiserend.

daytripper | 31-01-18 | 10:31
-weggejorist-
Skunk57 | 31-01-18 | 10:30 | 3

En wat heeft dit Zaanse stel de afgelopen 30 jaar gestemd?

de Voorzittert | 31-01-18 | 10:30 | 3

Goede vraag ... denk dat we dat beter niet kunnen weten.

daytripper | 31-01-18 | 10:31

Ik weet wel wat ze gaan stemmen.

Rest In Privacy | 31-01-18 | 11:09

Toch heb ik daar m'n twijfels over, als ex-zelfstandig ondernemer.
Dat was echt niet die vvd, met kleine letter, die ook de zelfstandige ondernemer, toen al, wist uit te kleden.
Maar ik geef toe, in die tijd hadden we nog geen Wilders, maar wel Jan uit Kedichem, z'n achternaam is me even ontschoten wegens ouderdom.

kaolookchang | 31-01-18 | 13:06

Leve de taakstraf.

de Voorzittert | 31-01-18 | 10:30

Hier doet de overheid toch geen reet aan. Je moet jezelf tegenwoordig beschermen. Nederland gaat meer en meer op Amerika lijken.......

chrisjuh | 31-01-18 | 10:28

Als volk en weg kijkers dit willen doe maar.
Laat heel nl schreeuwen in bloed totdat lichtje gaat branden.

rein9576 | 31-01-18 | 10:28

Maar we hebben meer immigranten nodig vanwege de demografie! Onze eigen criminelen worden te oud voor roofovervallen. Straks zitten we door jullie xenofobie met een chronisch gebrek aan roofovervallers. Dan vergaat het lachen jullie wel.

Mike_DB | 31-01-18 | 10:27 | 4

Inderdaad, er wordt veels te licht gedacht in NL over dit soort consequenties. Onmenselijk om hoogbejaarde criminelen te dwingen hun risico arbeid door te zetten. Meer, meer, meer jonge en minderjarige criminelen.

Cobalt bomb | 31-01-18 | 11:10

Yep, na het pensioen van Holleeder stopt opsoring verzocht.

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 14:28

En je mag niet aangeven dat je liever geen marokkaanse schoonmaker in je huis wilt of geen turkse steunkousenzetster, want dan ben je racist. Nou, sorry, ik bepaal zelf wel wie er wel en niet bij mij binnenkomt en zowel ISlamieten als ook kaalkopjes, antifa's, Anne Fleurs en Sylvanisten zijn bij mij niet welkom.

Graaisnaaiert | 31-01-18 | 14:36
▼ 1 antwoord verborgen

Wel een beetje vreemd dat de overvallen mensen verhuisd zijn. Ze hebben immers een zaak dus daar in de buurt wachten tot ze naar (hun huidige) woning gaan en bingo.

Lupuslupus | 31-01-18 | 10:27 | 2

Ik wil geen horecamensen als buren heb ik zojuist besloten. Lekker als dat om kwart over 3 thuiskomt en begint te gillen.

Linkse allergie | 31-01-18 | 10:39

Ja, leg dat maar uit aan de kinderen. 'We zijn overvallen en ze wilden het huis in. Maar jullie kunnen gewoon in huis blijven wanneer we er niet zijn. Slaap lekker'

Premier Trutte | 31-01-18 | 10:49

Het enige dat we moeten is respect afdwingen.
Daar is maar 1 manier voor...

swassannuf | 31-01-18 | 10:27

En reken maar niet dat hun omgeving ze zal aangeven. In plaats daarvan zijn de families en vrienden trots op hun.

2voor12 | 31-01-18 | 10:27
-weggejorist-
spanarchist | 31-01-18 | 10:27 | 6
▼ 6 antwoorden verborgen

Ze zijn het appartementencomplex binnengedrongen zonder sleutel. Camera zag ze voor het eerst bij de lift. Ze wisten waar ze drie kwartier lang onder de trap gingen zitten. Ze wisten dat het echtpaar kinderen had. Ergo: ze zijn binnengelaten door vrienden/kennissen/familie die ook in dat complex woont.

Jos Tiebent | 31-01-18 | 10:26 | 2

Of ze waren op bezoek en hebben de nooduitgang op een kier gezet. Dit heb ik een aantal keer gezien in mijn eigen appartementencomplex waar tot een jaar geleden een mocro BN'er woonde. Als ze zelf niet crimineel zijn is broef of neef het wel en daarmee blijven ze omgaan.

Pierrepoint | 31-01-18 | 10:33

Wat ik alleen maar wil zeggen is dat de daders van dit soort overvallen vaak dichterbij zijn dan Omsterdom-Oost.

Jos Tiebent | 31-01-18 | 12:21

Rottumeroog is nog te goed voor ze.
Ik denk eerder aan Zuiderduintjes. Of een afgeschreven boorplatform in de Noordzee waar ze hun eigen moestuintje mogen onderhouden om in eten te voorzien.

MyCatIsDoingThis | 31-01-18 | 10:26

Als we nou eens beginnen dit gedrag in de kiem te smoren met een 3 strikes you're out principe te hanteren? Dus word je voor de 3rde keer gepakt voor een misdaad: stelen, mishandeling, overval, dan is het levenslang of voor mijn part 20 jaar. Hoezo draaideurcriminelen? Zelfde met die zakkenrollers. Derde keer gepakt? Hoppa, 20 jaar. U bent geen aanvulling voor deze maatschappij.

Speertjespunt | 31-01-18 | 10:25 | 4

Hoezo 3? Omdat de eerste keer een vergissing kan zijn? En voor elke misdaad waar ze voor gepakt worden is het aantal dat ze niet gepakt worden vele malen hoger. Ik zou zeggen meteen bij de eerste keer opzouten. Duidelijk van tevoren communiceren zodat de consequenties helder zijn.

Shitting Bull | 31-01-18 | 11:04

waarom niet Nederlands paspoort afpakken? Je hebt het verkloot, we moeten je niet meer. Je bent vanaf nu weer het probleem van de koning van Marokko.

Rest In Privacy | 31-01-18 | 11:16

3x? hoe krijg je het verzonnen.
Als je dit soort dingen uitspookt is er geen excuses meer, eruit, en er nooit meer in.
Alleen dat helpt.
3x... hoe verzin je het, laat me raden, u bent politicus?

kaolookchang | 31-01-18 | 12:58
▼ 1 antwoord verborgen

Voor de zoveelste keer, HANDHAVEN, langer en strenger straffen en werken tijdens de gevangenschap. Daarna het land uitzetten als dat kan. Weet je wie dit soort lieden keihard aanpakt, precies Marokko. Daarom zijn zij hier. Het Walhalla, dat is Germaans en dat vinden zij normaal niet leuk, maar in deze wel, voor Marokkaanse gangstertjes. In het Koninkrijk der Nederlanden, blijven ze praten en praten en praten en praten. They love it. Maatschappelijk werker erbij die zo soft is dat zij erom lachen. Zij weten hoe de deugende kaaskop denkt. De racistenkaart en discriminatiekaart is snel door deze lieden getrokken en we deinzen onmiddellijk terug. Dit moeten wij natuurlijk als uiterst tolerant landje niet willen. RIP.

De Evangelist | 31-01-18 | 10:25 | 3

U ziet het helemaal fout. Dat komt omdat u een rascist een fascist en wellicht ook een nazi bent. Er moet meer thee gedronken worden en minder worden gestigmatiseerd. Om te beginnen zou u zich aan kunnen sluiten bij de AFA demonstratie binnenkort. Alleen naar om uw goede wil te tonen.

Degrelle | 31-01-18 | 12:10

@Degrelle: u heeft gelijk. Tijd voor thee. Munt, iemand?

Graaisnaaiert | 31-01-18 | 14:30

De reclassering zet er dan zo'n geiten wollen muts op, die gaat Mohammed begeleiden naar "werk", en dan komt het helemaal goed....

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 14:31

Rottumerplaat is anders ook nog beschikbaar...

eerstneukendanpraten | 31-01-18 | 10:24

600 is inderdaad het minimum aantal. De top vanaf 600.

Cobalt bomb | 31-01-18 | 10:24

En dan heeft de politie meer dan een half jaar later tips uit opsporing verzocht nodig. Die doen dus hun werk niet of mogen hun werk niet doen van dhr. Aalbersberg. DNA veiligstellen en verwantschapsonderzoek had dit al lang tot een oplossing gebracht, maar dat is blijkbaar niet gewenst want niet "inclusief" genoeg.

Pierrepoint | 31-01-18 | 10:24

Leer dat tuig parachutespringen boven de Sahara.

El Rico Grande | 31-01-18 | 10:23

het ranzigst vind ik nog wel het beroven van bejaarden, op straat of in hun eigen woning, vaak met grof geweld. Signalement van de daders: laat zich meestal wel raden. Als je zo weinig moreel besef in je kloten hebt is echt geen straf hoog genoeg.

Bert Konterman | 31-01-18 | 10:23 | 1

Simpelweg terug ermee naar hun geliefde vaderland in de woestijn, nl pas of niet, wegwezen

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 14:33

Zal net zo lang door blijven gaan totdat ze de Groenlinks , grachtengordel en elite wijken massaal gaan plunderen .
Van een kroegbaas of Jan modaal ligt daar niemand wakker .

Castor12 | 31-01-18 | 10:23

Strenger straffen helpt niet. Echt niet. Het is weliswaar nog nooit geprobeerd, maar toch, het is zo.

spanarchist | 31-01-18 | 10:22 | 1

Interessant....

BenPakdee | 31-01-18 | 10:39

Ga zo door dames en heren. Stem zoveel mogelijk pvda, gl, sp, d66, cda en vvd en we krijgen nog meer van dit debiele volk hier over de vloer. Nederland is écht een gaaf land! Toch?

F1802 | 31-01-18 | 10:21

Amen...

SCraphy | 31-01-18 | 10:20

Het droevige is dat Mo meestal verder weinig kan. IQ laag, weinig doorzettingsvermogen, empathie is een te moeilijk woord en een haat- of frustratiegen richting alles wat dynamisch, vrijheidslievend en toekomstgericht is etc. etc. Kortom, 600 x gevalletje hopeloos. En via de baarmoeder zijn de volgende 600 al weer uitgebraakt.

Graaier | 31-01-18 | 10:20 | 2

Genetisch ongeschikt ja. En het sneue is dat die paar die wel willen - vrouwen met name - geterroriseerd door de eigen clan worden zodat ze wel mee naar beneden getrokken worden, het maatschappelijke afvoerputje in. Doodzonde.

Graaisnaaiert | 31-01-18 | 14:27

De meesten zijn zwakbegaafd, zelfs de thee koning Cohen zei dat, dat wil wat zeggen.

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 14:35

Laat al die NLmilitairen gewoon eens een paar jaar achtereen 25/7 surveileren in die prachtwijken van Amsterdam (voorheen tuinsteden, nu de kashbahs van medina ISlamsterdam)_ Mooie oefening voor al die komende zendingen naar Mali etc., Tussenmeer is nu een grote MarokkaansTurkse eetschuur aan het worden (=whitewashlaundry). Dit komt niet meer goed jongens, die mensen willen/hoeven niet meer te integreren. Kindertjes van 3 spreken alleen nog maar dialectTurks of RifdialectMarokkaans. Waarom hebben we het zover laten komen. Juist, stemvee voor het linkse parteikartel.

zimmerschwanz | 31-01-18 | 10:20 | 1

Ik pleit al jaren voor een autonome staat Amsterdam. Buurland: Nederland. Grenzen volledig op slot, muren, mijnenveld en bergen prikkeldraad in een niemandsland van een kilometer breed. Die stad heeft niets meer met Nederland te maken. Laat ze daar lekker hun eigen bootjes doppen.

Knisperende_Tissue | 31-01-18 | 10:36

Er zijn ook af en toe witte overvallers, arme jongens werden bij solliciteren steeds afgewezen en Is er nog veel ruimte over voor buurthuizen in Amsterdam wil mijn buurman Joop weten .

Castor12 | 31-01-18 | 10:19

Die samenleving moet multicultureler. Door dit vuilnis nu echt van ALLE andere cultuur te scheiden en op RottumerPLAAT te zetten.

GormSuil | 31-01-18 | 10:19 | 1

Dat kan je de zeehondjes daar niet aandoen. Voor je het weet worden ze doodgeknuppeld voor een nieuwe bontkraag

Ibu | 31-01-18 | 20:13

Die 600, dat is toch die groep jonge achtergestelden waar Job Cohen extra zorg, aandacht en geld aan zou besteden. Hoe kon dat mis gaan?

down | 31-01-18 | 10:19

De doodstraf herinvoeren voor dit soort mocro tuig.

Het kan zo snel worden opgelost...

Synthese | 31-01-18 | 10:19 | 2
-weggejorist-
zimmerschwanz | 31-01-18 | 10:22

@zimmerschwanz | 31-01-18 | 10:22
De families profiteren ook van de criminaliteit en vinden het prima zolang de slachtoffers kufars zijn. Dus zouden die ook best aangepakt moeten worden.

2voor12 | 31-01-18 | 11:05

Het etnisch monopoly blijkt moeilijk te doorbreken.

Vula | 31-01-18 | 10:19

Volgens papa en mama is Mo een lieve hardwerkende jongen.

Smept | 31-01-18 | 10:17 | 1

Ja heb ik ook geheurt en hij werkt in de nachtdienst.

kneuterzak | 31-01-18 | 10:18
-weggejorist-
L. Vis | 31-01-18 | 10:15 | 1

tijd van pratenis al lang voorbij.

Cobalt bomb | 31-01-18 | 10:15

Thee, thee en nog meer thee.
-
En een politicus die roept dat het minder moet - die komt voor het hekje.

bisbisbis | 31-01-18 | 10:14

De oorzaak is geloof ik het toerisme in Amsterdam, en de vraag naar drugs. Vraag me niet waarom, maar iemand kwam hiermee.

Chemokar | 31-01-18 | 10:14

Geen buit, geen gewonden, onbruikbaar signalement. Dan blijft over lichtgetint, genoeg voor een topic blijkbaar.
Overigens volkomen eens met de optie Guantanamo Rottumeroog voor misdadig tuig, om 16 uur per dag het eiland voor de kust heen en weer te verplaatsen voor minimaal twee jaar lang.

DrumPiet | 31-01-18 | 10:14 | 1

Ik opteer Quantanamo Razende Bol.

BenPakdee | 31-01-18 | 10:37
-weggejorist-
spanarchist | 31-01-18 | 10:14

De pliessie moet dagelijks patser controles gaan houden, en nu niet lopen zeiken over etnisch profileren.

kneuterzak | 31-01-18 | 10:12 | 1

Oh, u hebt het bericht niet gelezen dat het niet gaat helpen, immers ze leasen de voiture, dus ongrijpbaar.

kaolookchang | 31-01-18 | 12:50

Ik ben er wel voor. Voor criminelen die excessief verdrag vertonen dan wel zich bedienen van automatische wapens, vrachtauto's of zware explosieven... standaard een enkeltje Rotdaarmaaroog!

Rommelende Onderbuik | 31-01-18 | 10:12 | 1

Dat is wel wat heftig, Buik - excessieve verdragen zijn meteen zo eeeehhh... excessief. Als verdrag dan, hé.

bisbisbis | 31-01-18 | 10:16

Twee paspoorten, de Nederlandse door de shredder. Enkeltje rif. Hoe moeilijk kan het zijn...

Veni_Vidi_Vici | 31-01-18 | 10:12 | 1

En wat doen we dan met ollondiges, naar Zweden of ook maar naar het Rifgebergte.

kaolookchang | 31-01-18 | 12:49

Níks Rottumeroog - NL paspoort innemen en een miljoenendeal met Rabat maken, die ons uiteindeijk veel meer zal opleveren dan hij ons gaat kosten.
-
In Tan-Tan hebben ze een hele goeie gevangenis - en desnoods zetten ze er op onze kosten eentje naast.

bisbisbis | 31-01-18 | 10:12 | 2

als het een echt goede gevangenis is, dan is hij alijd groot genoeg.

Cobalt bomb | 31-01-18 | 10:21

@Cobalt bomb | 31-01-18 | 10:21
Of niet gauw te klein als je snapt wat ik bedoel.

Vanilla | 31-01-18 | 11:41

Diversiteit en inclusiviteit. Mooi man *kijkt omhoog en doet emotioneel snikje*.

Akiron | 31-01-18 | 10:12 | 1

Prachtig. Als we nou elke dag die types die we oppakken in het kader van diversiteit en inclusiviteit (we beginnen met de top 1000, inmiddels) afzetten op de Razende Bol, kunnen we elke dag met een schone lei beginnen!

BenPakdee | 31-01-18 | 10:36

Alsof die hufters brave moskee-gangers zijn. Dat de islam voor problemen gaat zorgen in Nederland is duidelijk. Maar deze hufters zijn geen hufter door de islam. Wel correlatie, geen oorzaak-gevolg.

Coffee Party | 31-01-18 | 10:11 | 4

99% zeker wel moskee gangers kufars moeten ze behandelen als varkens, ze overvallen zelden moslims wel blanke (witte) Nederlanders en Joden, ik ben geen racist maar dit tuig Nederlandse nationaliteit afpakken en enkele reis naar rif

Rest In Privacy | 31-01-18 | 10:23

Cobalt bomb, ik ben het met je eens dat de islamitische (paraplu-)cultuur er voor zorgt dat moslims zo weinig respect voor westerlingen hebben en het zo laagdrempelig maken om westerlingen te molesteren. Het halal slachten zie ik ook als oefening om het laagdrempeliger te maken om westerlingen de keel door te snijden. Ga maar na... de doorsnee Nederlander zou ervan walgen om een dier op die manier te doden. Laat staan een ander mens.

Sarcastisch varken | 31-01-18 | 12:12

@coffe-party: cultuur, en die cultuur is mede ingegeven door die roversdoctrine die ISlam is. Beiden zijn ze gebaseerd op het overwinnaarsrecht, het recht van de sterkste. Je kunt die 2 niet scheiden.

Graaisnaaiert | 31-01-18 | 14:24
▼ 1 antwoord verborgen

Praten? optreden, dat moet Markie Rutte. Marco Kroon met vrienden loslaten in 020, is het zo gepiept.

Prutsert3368 | 31-01-18 | 10:10 | 9

Met alle respect naar alle uitgezonden militairen; doe hun toch maar niet inzetten. Veel van hun zitten nog met trauma's die ze logischerwijs hebben opgelopen in diverse oorlogsgebieden. Hun wederom inzetten om kastanjes uit het vuur te halen om ze daarna wederom te laten stikken is niet bepaald menswaardig.

Praat eens echt met een doorsnee agent. Die weten stuk voor stuk wie wat op zijn/haar/het kerfstok heeft. Verrassend is het daarom des te meer dat daar zo weinig mee gedaan wordt.

Lachwekkend is het dat sommige reaguurders hier in de panelen continue de loftrompet spelen over de huidige bestuurders en zo afgeven op de domheid van de overige reaguurders en de partijen die verandering willen. Wellicht zijn de zittende bestuurders toch niet intelligent genoeg om een vrij simpel vraagstuk op te lossen?

Promedio | 31-01-18 | 11:12

Wie rotzooi importeert moet niet gek opkijken dat dat rotzooi oplevert. En gelukkig wordt het politiewerk een stuk makkelijker, want je mag Mo, Mo en Mo niet langer aanhouden omdat ze een te dure auto voor hun uitkering hebben, want etnisch profileren.
*zucht*

Graaisnaaiert | 31-01-18 | 14:23
▼ 6 antwoorden verborgen

Goede topic, echter........ vanaf morgen Glas, Plas, Was...........

nope | 31-01-18 | 10:07 | 1

Ach ja joh, intussen alweer 5 bejaarden het ziekenhuis ingetrapt, beelden van? komt de politie over 9 maanden mee.

Wienerschnitzel mit | 31-01-18 | 14:43

Mooi hè? Die geslaagde multiculturele samenleving.....
Meer, meer, meer!

Is dit nog nieuws? | 31-01-18 | 10:06 | 1

Och, trek de Marokkanen, Turken, Antilianen, Roma en nog wat gespuis er van af en je komt een heel eind.

McMarx | 31-01-18 | 17:46

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken