Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Videos. Amsterdamse politie bukt uit angst voor rellend tuig na WK-kwalificatie Marokko

Even voor de geschiedschrijving, deze quote van een agent voor de (belaagde) camera van AT5.
Interviewer: "Het vuurwerk gaat ook een beetje richting de politie he?"
Agent: "Natuurlijk, zo blij zijn de mensen."
Het levert misschien wat gehoorschade op, maar dan sta je ook voor het oog van gans de natie te boek als het meest tuigvriendelijke korps van Nederland. De hoofdstedelijke hermandad heeft in totaal 0 (nul, geen) mensen aangehouden, maar "met de wetenschap en informatie van gisteravond gaan we zeker ons voordeel doen". Gelukkig maar. Raar eigenlijk, dat alle agenten in Amsterdam nog niet preventief een hoofddoek om hebben gebonden. Dan ben je toch veel beter beschermd tegen gehoorschade.

Reaguursels

Inloggen

Ik ben vertrokken uit de randstad naar het oosten van het land...... ik moet je zeggen een verademing. Niet 1 toeter gehoord, kom nauwelijks een Fin tegen, en als ik er 1 tegen kom heeft ie een accent zoals iedereen in het oosten en doen ze mee aan alle activiteiten waar iedereen aan mee doet..... echt een zegen dat oosten van het land!

ikgeloofhetniet | 13-11-17 | 15:38

Bla, bla, bla, bla, bla, het zijn marokkanen en die gaan we echt niet aanpakken, jij domme witte hollander.

MoonBeebe | 13-11-17 | 15:20

Moet nog even uitgezocht worden of een agent gehoorschade toebrengen een strafbaar feit is.

vandegekke | 13-11-17 | 14:09

Kunnen wij die Marokkanen niet gewoon terug naar het Rif gebergte schoppen? Wreed barbaars volk, die mijn land verkloten! Bijdrage nul!

Lexus01 | 13-11-17 | 13:48

Volgens Juncker en zijn klote-EU is nationalisme vergif. Nou, dan zie ik hierboven een hele chemische fabriek ontploffen. Hallo Juncker ? Hallo pro-EUers ?

Rest In Privacy | 13-11-17 | 13:48

Racistisch is allochtonen die vuurwerk afsteken, slopen en verzieken gewoon hun gang te laten gaan. Als ik als autochtoon 1 van die dingen zou doen zou ik opgepakt worden. Racistisch wegkijken dus. De gutmensch kan tevreden zijn.

Rest In Privacy | 13-11-17 | 13:46

Netjes, op z’n oud Hollandsch de voetbaloverwinning vieren met rellen.

ratelaar | 13-11-17 | 11:51

Ze zijn hier de baas geworden, hebben lak aan ons land , hebben niks met Nederland ( ja wel de benefieten natuurlijk) en willen hun politieke godsdienst en cultuur, hun eten etc. hier ons opdringen.
De culturele samenleving, de integratie die ook vooral door die linkse gutmensch vooral is opgedrongen is dus fout en misdadig gebleken.
Kerken worden afgebroken, moskeeën komen er voor in de plaats.
Hun enorme immigratie, van al grote gezinnen met een verdere grote toevloed aan meer kinderen, zal zorgen dat de islam hier de baas wordt.

En we laten hen onbestraft hun gang gaan, in het vernielen, sissen, onze meiden in zwembaden aanranden, vrouwen schandalig naroepen , politie agenten lachend stenen voor hun kop gooien, ambulance personeel mishandelen en uitschelden, geldautomaten in gebouwen met slapende kinderen er boven laten ontploffen.
De overheid is bang voor ze en laten teveel onbestraft of men geeft werkstraf, wat niks voorstelt.
Wij denken er echt aan dit ooit zo mooie land te verlaten. Het wordt onleefbaar!!
Tot slot: lees eens die onnozele verslagen en columns van "sport"journalisten in de kranten, die hopen dat wij voor Marokko zijn tijden het WK. Over hun misdaden"geen woord". Achterlijk land zijn we aan het worden.

outdoor | 13-11-17 | 11:12 | 3

Ik ga geen spelers aanmoedigen die hier geboren zijn, hier gratis onderwijs, zorg en geld hebben gekregen, die door hun Nederlandse amateurclub zijn opgeleid (gratis) en verder via de KNVB met al hun faciliteiten en trainers carriere hebben kunnen maken, allemaal Nederlandse inbreng en dan tenslotte....... n.b. voor
Marokko gaan voetballen.
Dan heb je dus niks gehad aan je integratie, laat staan een gevoel voor Nederland.

outdoor | 13-11-17 | 11:16

dat hele rijtje met gratis en dan voor Marokko voetballen. Dat geldt ook voor als de oorlog uitbreekt, dan vechten al die Nederlanders met een migratieafkomst uit marokko echt niet voor Nederland! of voor Europa mocht dat EU leger doorgaan...

fikkieblijf! | 13-11-17 | 11:46
-weggejorist-
Achmedhassannordin | 13-11-17 | 21:31

De komende WK gewoon een samenscholingsverbod opzetten. Massale ME er bij die gewapend is met een overkill aan traangas. Willen zij toch gaan rellen, laten regenen van traangasgranaten. Einde probleem. En het gezeik na afloop negeren want wij zijn toch racisten. Dus rotter wordt het toch niet.

loser | 13-11-17 | 10:46

Het leger, bij voorkeur het korps der mariniers dit soort rellen de kop in laten drukken en de politie lekker met hun laserguns laten spelen Die zijn niet tegen dit soort moslim tuig geweld opgewassen! Ik ben de rode vlaggen van Turken en poelenburg niet vergeten! Dit moet stoppen! En dom Nederland moet eens niet zo slap zijn en kiezen voor eigen volk! Anders stopt dit nooit

Lexus01 | 13-11-17 | 10:41

Dweilen met de kraan open.

Short | 13-11-17 | 10:29

Ik walg als Amsterdammer van de hypocrisie van de Amsterdamse politie. Toen scholieren een paar jaar terug tijdens een demonstratie op het Museumplein vuurwerk afstaken, werden ze met de gummiknuppel uit elkaar geslagen. Nu hetzelfde gebeurt met Marokkanen doet de politie niets. Lafbekken!

knerf | 13-11-17 | 09:44 | 1

Stel je voor dat ze provoceren. Deze mensen waren gewoon een gezellig feestje aan het vieren.

Is dit nog nieuws? | 13-11-17 | 10:10

Wat is de identiteit van de dader van de steekpartij om de hoek van het Mercatorplein zaterdagavond?
Wat is/was de identiteit van de doodgestoken fietser? Is hier sprake van een hate crime? Vragen vragen vragen

Fontanarossa | 13-11-17 | 09:42 | 1

Kan die Marrokkaanse voorlichter van de popo in Damsko daar duidelijkheid in verschaffen?

Fontanarossa | 13-11-17 | 09:43

Ze waren waarschijnlijk druk met die oneindige stapel onbehandelde aangiftes

van heinde en verre | 13-11-17 | 09:38

De wind kwam uit de goede hoek, lekker veel vocht in de lucht en een temperatuur rond de 10 graden. De perfecte weersomstandigheden om de onkruidverdelgers van de gemeente flink wat roundup te laten sproeien.

Bbb3862 | 13-11-17 | 09:21

alle wetten die de burger ontwapend hebben (ter zelfverdediging met alle middelen)) zijn ongeldig ,want de overheid doet niet wat ze moeten doen.Het geweldmonopolie van de overheid werkt niet.

pedro300 | 13-11-17 | 09:15

toch vreemd dat een 14 jarige met oudjaar (om 22.00u) door het gooien van een rotje in een prullenbak, en te fatsoenlijk was om niet ook met stenen te gaan gooien naar een BOA, met zijn ouders bij Halt een preek van een uur en 4 urige 'taak'straf moest ondergaan. vanwege het 'vernielen van Gemeentelijk straatmeubilair'.. Kind getraumtiseerd en overstuur vanwege deze niet als zodanig gekwalificeerde 'kwajongensstreek' met dreiging van OVJ de 'straf' onderging en een aantekening in een dossier heeft staan.. maar ja, dit kind is blank!!

fikkieblijf! | 13-11-17 | 09:05 | 1

In 2012 werd ik belaagd door 3 agenten. Ik stond bij een klein clubje maar hij benaderde mij direct met de vraag naar mijn ID-kaart. Ik vroeg deze agent wat er aan de hand was... Hij antwoordde : U leunt hier tegen het straatmeubilair (Ik leunde tegen een betonblok in het centrum van Heerlen-Noord). Dat vond ik bizar en er ontstond een discussie, dat leverde mij een aanhouding op, een uur in een cel en een verhoor van 20 minuten door 3 agenten. Daarna hebben ze me wel netjes op de plek waar ze mij hadden aangehouden weer afgezet, dat dan weer wel. Tot op heden vind ik het bizar.

[x] Ongeschikt | 13-11-17 | 10:37

Blijdschap is zeker geen vrijbrief om rotzooi te trappen of vuurwerk richting de politie te gooien (die opmerking van de agent is dus ook heel onnozel). Maar eerlijk gezegd geldt dat losgeslagen gedrag ook voor de aanhang van sommige Nederlandse teams.

jochum1980 | 13-11-17 | 09:03 | 1

Met dit verschil dat daar wel tegen opgetreden wordt.

knerf | 13-11-17 | 10:52

Je moet je doodschamen als je bij de politie zit.. ziekmelden wegens gehoorschade zou verboden moeten worden..

Tonythelonley | 13-11-17 | 09:02

Een open dialoog?

Marokko naar het WK en Europese steden in brand. Hoe ziet onze toekomst eruit en waarom kan er geen debat worden gevormd in de openbare ruimte over wat er daadwerkelijk in de toekomst moet worden gedaan met dit land en de hoeveelheid migranten die we hebben? Hier is niets racistisch aan maar gewoon realistisch naar de toekomst kijken. Waarom kunnen we hier nou niet gewoon maatschappelijk dialoog over voeren zonder meteen in alle extreme hoeken te gaan denken.

Naar mijn idee ligt het probleem ligt duidelijk bij de mensen met niet westerse(moslim) achtergrond in vergelijking met het geboortecijfer van de originele Nederlander. Het is niet uit te houden met hun geboortecijfer wat door onze eigen belastingcenten wordt gefinancierd. Ondertussen is een gedeelte van onze blanke jongens hun gewoon de dood in aan het werken als machines. Bij die moslims is zo'n huwelijk allemaal zo geregeld met infinite time, uitkering, kinderbijslag en desnoods en vrouw uit eigen thuisland. En links die zich eeuwig op identity politics tour gaat terwijl de blanke werkende man zich dood werkt en links zich op basale zaken focust zoals #metoo terwijl de ouderen in ons land onverzorgt achterblijven. Het lijkt soms omgekeerde kolonisatie. Zelfgesponsoord door links van onze belastingcenten.

Is dat nou waar alle onze gehele culturele geschiedenis naartoe heeft heeft geleid. Van de Grieken naar de Romeinen op ons. Laten we ons zomaar overspoelen en inderdaad langzaam zien hoe alles kapot gaat. Laten we het hier ook verwoorden tot Libanon uit de jaren 80 dat door een verwoestende burgeroorlog van een christelijk land tot een moslim land is verworden.Moeten we dat toelaten. Ik denk het niet. Het is toch niet normaal dat we niet voor onze ouderen zorgen. Of huizen bouwen waarmee we gelijk banen creëren en ons huisvestingsprobleem oplossen. Waarom laten we ons in deze neoliberale hel storten. Van de Neo Sovjet Unie genaamd de EU. We moeten een Nexit en de gulden terug. We moeten eindelijk eens voor het volk zelf zorgen en niet voor grote bedrijven. Er kan nou nog een stop aangegeven worden de komende 4/5 jaar op lokaal en landelijk niveau hier wil ik me dan ook extreem hard voor maken.

Aangezien ik vond dat vanaf het moment dat Dhr. Wilders afsplitste van de VVD er eindelijk weer een echte politicus na Fortuyn opstond die zei waar het opstond. Ondanks dat ik nog jong ben heb ik alles ook van die gebeurtenis helemaal meegekregen en heb ik zelfs door een linkse leraar weken op de gang moeten zitten omdat ik het niet eens was met de moord op Fortuyn. Ik ben in ieder geval wel persoonlijk fan van Dhr Wilders en Dhr Bosma zekers tijdens debatten en hun vurige relassen. Een van mijn favoriete is het vurige relaas over de in mijn ogen Nederlandse Propaganda Omroep(NPO, klein grapje mag wel denk ik) die Dhr Bosma in de Tweede kamer heeft gegeven. Ook ben ik onder de indruk van zijn werk die heeft verricht voor zijn boek Minderheid in eigen land. Ik hoop ook niet dat we uiteindelijk dezelfde kant omgaan hier met de moslimpopulatie.

In het kader van mijn opleiding wil ik het volgende zeggen wakkeren door zogenaamde ''universitair'' geschoolde mensen zoals Leo Lucassen die het linkse pad hebben bewandeld en een papiertje hebben gehaald en die hun podium alleen maar gebruiken om mensen als Dhr. Wilders stap voor stap te demoniseren. Ondertussen hebben mensen zoals ik het niet gered qua studie en zijn mijn gewoon een harde werkman geworden omdat ze kapot gingen in een links onderwijsstelsel omdat je dan stelselmatig bij elk moment kapot wordt gemaakt door linkse leraressen(vaak). Man man man ik heb een jaar op de gang gezeten omdat ik het niet eens was met mijn extreem communistische mentrix over de moord van Fortuyn.(CPN vlag in de klas en alles). Hierdoor heb ik na een poging HBO op de Haagse Hogeschool waar het niet percentage Nederlanders om te huilen was en de onderwijs sfeer links was uiteindelijk maar besloten om gewoon te gaan werken. Wel ben ik altijd op de hoogte van alles gebleven en kan ik vaak iedereen met een papiertje in een debat verslaan. Ik zie dus nog steeds niet in waarom er überhaupt gesproken wordt over opleidingsniveaus met betrekking tot het bespreken van dit probleem als de grote leider op links niet universitair geschoold is(Dhr Klaver). Ik ben dan ook benieuwd naar wanneer we hier een normaal dialoog over kunnen voeren tussen beide zijdes zonder de demonisatie van publieke figuren.

Balaverde | 13-11-17 | 08:59 | 1
-weggejorist-
Achmedhassannordin | 13-11-17 | 21:34

Maar ook goed nieuws, hoor net op WNL dat de politie een record aantal flitsboetes heeft uitgeschreven met mobiele flitsers. Ik bedoel, rellende Mocro’s zijn lang niet zo erg als 5km te hard rijdende burgerlulletjes op weg naar hun kudtbaantje natuurlijk.

Bigi Bana Boy | 13-11-17 | 08:45 | 1

Flitsers is makkelijker dan inhalen de vrachtwagens en bumperklevers etc aan te pakken. Gaat gewoon om geld. Niet om verkeersveiligheid. Maar ik hoorde de nuance: een paar km langzamer kan het verschil zijn bij een ongeval tussen dood en leven.
Yeah right. Als je op een lege snelweg waar je 160 kan en 80 mag 100 rijdt heeft dat niks te maken met verkeersveiligheid. Money! Zodat we meer meer meer kunnen bekostigen.

Is dit nog nieuws? | 13-11-17 | 08:48

Tsja, de Guardia Civil zou wel raad weten met dit soort elementen.

Bigi Bana Boy | 13-11-17 | 08:43

Puntje bij paaltje, het zijn geen Nederlandse Marokkanen, geen Marokkaanse Nederlanders. Maar gewoon Marokkanen.
En die hebben maar 1 heer. Dat is Marokko.
Ze hebben helemaal niets met Nederland, ze zijn hier alleen voor de benefit.
Bovendien zijn ze de verspreider van de religie van het kwaad, ook een reden waarom men verblijft in Nederland.
Onze politiek blijft maar wegkijken.
ps.
Wat een slappe l#l die woordvoeder van de 020 politie.
Het laat maar weer eens zien hoe door en door rot dat korps is.

Rest In Privacy | 13-11-17 | 08:42 | 2

Mag niks van de overheid.

Is dit nog nieuws? | 13-11-17 | 08:46
-weggejorist-
Achmedhassannordin | 13-11-17 | 21:36

Deze woordvoerder wordt natuurlijk nu op het schild gehesen om straks de grote baas te worden. Dat willen de politiek correcte kruipende faalhazen bereiken, en dat gaat lukken, zeker met Van Aartsen als nep burgemeester aan het hoofd.

lanexx | 13-11-17 | 08:41

In België hetzelfde:
"Niet ingrijpen want misschien kan het als provocerend ervaren worden."
22 Agenten gewond.
We kunnen de ME en politie maar beter afschaffen.

Is dit nog nieuws? | 13-11-17 | 08:28

Mooi, kan ik van de zomer lekker ontstressen als provinciaaltje in onze prachtige hoofdstad, ik heb er nu al zin in.

Aap Noot Miesje | 13-11-17 | 07:46

Wedden dat Geert ook niet op islamsafari mag in iSlamsterdam en zeker niet op dat Morcatorplein.

Theo-Pim-Riv | 13-11-17 | 07:24

Geert en Thierry! Kom er maar in met die kamervragen!

Jacometti | 13-11-17 | 06:48 | 2

Wordt allemaal weggemoffeld, we zijn reddeloos verloren

Rico den Hollander | 13-11-17 | 07:50

Die worden weggelachen door de rest van het pluche.

Is dit nog nieuws? | 13-11-17 | 08:59
-weggejorist-
DreDoorsnee | 13-11-17 | 06:41

De door Rutte zo geliefde gewone hard werkende Nederlander krijgt 10 handhavers in zijn nek als hij of zij na 0.00 uur nog een biertje durft te bestellen in de kantine van de sportclub, dat zal ze leren, bekhouden en belasting betalen .

peter van dijk1186 | 13-11-17 | 06:26 | 1

Bekhouden, maar vooral boekhouden.

Langshetrandje | 13-11-17 | 06:39

Fluwelen handschoentje voor het buitenlandse tuig.

Manneke Pislam | 13-11-17 | 06:04

Zoals hij zelf zegt: vuurwerk en zich tegen de politie keren, waarbij 1 agent gewond raakt. Resultaat: niemand opgepakt. Dat kan alleen in Nederland.
Als het Geert Wilders fanboys, voetbal hooligans of zwarte pieten waren geweest, was het land te klein...

Schepvogel | 13-11-17 | 05:46 | 1

Scholieren die hetzelfde deden op het Museumplein een paar rjaar terug, werden wegknuppeld. De Amsterdamse politie schijt in z'n broek voor die overwegend criminele Marokkaantjes.

knerf | 13-11-17 | 09:47

De politie doet niets omdat het 'escalerend' werkt. Ze lopen een veldslag met een horde marokkanen liever uit de weg dan dat ze deze aan durven te gaan. Dit is niet de schuld van politie, maar de orders van hogeraf.

Klutskwijt | 13-11-17 | 03:16 | 1

@mezelf: https://pbs.twimg.com/media/DOcvPDeXcAArZzc.jpg:large

Voila.

Klutskwijt | 13-11-17 | 04:25

Ach joh, wat een sukkel Marokkaantjes, man wat een loser. Liggen ze al in bed?

SaintNick | 13-11-17 | 02:56

Mocro's hebben helemaal niets met Nl en haten Nederlanders. Wordt nooit minder alleen maar meer. Amsterdam heeft straks Denk als grootste partij. Wordt lachen. Ik gun het die Amsterdammers wel. Altijd zo progressief ideeën van 50 jaar geleden aanhangen altijd zo verheven boven de gewone Nederlanders. Amsterdammers veel succes de komende jaren.

metdedag | 13-11-17 | 02:36 | 1

Ook de Rotterdammers, Hagenezen, Utrechters en alle andere steden met banlieues, veel succes!

Nelis SplitBloes | 13-11-17 | 07:13

Waar ik vandaan kom, zijn brigadiers van politie glad geschoren bij de uitoefening van hun functie.

bisbisbis | 13-11-17 | 02:07

Het is gewoon schijt volk , waar mijn vriendin woont daar zijn ook een aantal van deze hersenloze families aanwezig , ze hebben mijn vriendin uitgezocht als slachtoffer voorbeeld rond 2 uur s'nachts aanbellen staat er zo'n gewaad voor de beneden deur en kijkt naar boven [woning is maisonnette met garage eronder] met een blik en gebaar van zoiets van sorry verkeerde bel en dit spelletje is al ruim een jaar bezig , vriendin heeft er al een keer iets over gezegd tegen die hoofddoekjes en de volgende dag stonden de zonen voor haar deur om verhaal te gaan halen het is gewoon Kxt volk dat zonder enige spijt of respect verhaal komt halen... ik zelf voel ze zijn uit op de woning om zo een ander familielid zonder hersencel in te plaatsen laat ie net vorige maand getrouwd te zijn met een ander uit Marocc geïmporteerde aanrechthork , en even voor de duidelijkheid ik zelf woon daar niet , het verhaal.. zo werkt dat Kxt volk ze pesten de mensen uit hun huis om zo een wijk toe te eigenen , ik wilde gewoon even het verhaal kwijt hoofd bonken doet .

Jetstream | 13-11-17 | 01:57 | 3

Dat is overigens een oud concept. Zo werken tokkies in achterstandswijken ook. Sterrenwijkers in utrecht o.a passen deze methode ook toe. Gaat samantha met john uit huis en trouwen wordt een vreemde eend in de bijt of een nieuw stelletje van buiten wat pas in de buurt komt wonen weggetreiterd om zo die families bij elkaar te laten wonen. We hebben ook de tokkies uit marokko massaal hiernaartoe gehaald.

DreDoorsnee | 13-11-17 | 06:25

bel afzetten.. en mocht men 's-nachts met steentjes gooien tegen de ruit of gaan schreeuwen voor aandacht.. politie bellen met de mededeling dat je een inbreker hebt betrapt en kaltgestellt.. moet je eens opletten binnen 4 minuten heb je hulp..blijft de gast ondertussen doorgaan, raam open en ice bucket eroverheen..
Enigste wat helpt is het 'gezag' steevast inzetten. Vriendelijk vragen om te komen omdat de buren last veroorzaken helpt niet.

fikkieblijf! | 13-11-17 | 09:12

Gewoon de politie bellen, zeggen dat je aan de overkant woont en dan vertellen dat je hebt gezien dat men met een vuurwapen staat te zwaaien.

knerf | 13-11-17 | 09:50

@evocatus
-
Melkboeren - dass war'n noch Zeiten!

bisbisbis | 13-11-17 | 01:50

Ontzettend vreemdt dat die camera werkte. De Amsterdamse pliessie zet ze meestal in de preset wegkijken modus. *holle lach horen laat*

Lewis Lewinsky | 13-11-17 | 01:39

Moet zijn Flierbosdreef. Mijn excuses 😨😨😨😨😨😨

RechtenRadboud | 13-11-17 | 01:29

Deze graf Marokkanen maken een teringzooi van Mijn Stad. @Politie doet er geen flikker aan. Maar als ik in mijn auto door de stad rij en een fuik tegen kom
Vragen ze hoe ik aan zo'n auto kom, en als ze om mijn papieren vragen. Die geef ik aan de heren ( die voor 4 knaken in de maand ) in de regen staan. Zien ze een Rolex Deepsea dweller vragen ze ook ff hoe ik daar aan kom. " Ik heb op school gezeten en een fatsoenlijke baan. En hoef dus niet in dit koude tyfus weer in de regen te staan om domme vragen te stellen Agent " Heeft u het bonnetje bij u??? Nee natuurlijk niet. Of ik ff mee kon naar het bureau om heea uit te leggen. Nee was namelijk onderweg naar het #CellenComplex #Vlierbosdreef wat gaat u daar doen dan? Ik heb piket agent!! O mag ik vragen waarom?? Nee agent. A

RechtenRadboud | 13-11-17 | 01:23 | 2
-weggejorist-
Cold-Cees | 13-11-17 | 10:56

U maakt ondergekoste politiecellen schoon?

Tjemig | 13-11-17 | 13:05

Het valse sentiment hierin is het toverwoord de-escalerend optreden dat je eindeloos kunt toepassen. En wat straks? Gewonden? De-escalatie! Een dode? De-escalatie! Meer doden? Lage suikerspiegel en de-escaleren! Maakt de politie in dit district zichzelf niet volledig overbodig? Laat dan gewoon meteen je hele maatschappij de vernieling ingaan onder mom van lieve stad? Dan is het tenminste meteen klaar. Maar wel discussie voeren over hoofddoejes bij dr politie? Ga alsjeblieft daar in Mokum weer eens normaal doen!

Jan, Leiden | 13-11-17 | 00:52 | 1

Er was een dode maar geen idee of dat iets met de ongeregeldheden te maken had. Volgens de politie zijn daar geen aanwijzingen voor. Maar er is iemand in de buurt van het plein neergestoken en later overleden. Er is een verdachte opgepakt.

Simon_GS | 13-11-17 | 08:08

Wat een prutser die smeris. Hij vind het zogenaamd leuk om vuurwerk naar z'n bakkes te krijgen. Maar wat moet zo'n man ook eigenlijk? Bij elke handeling is het racisme, dus mss is het bekijken zoals hij het doet nog wel het beste. Daarna ging ie weer met z'n aquarium verder thuis..

Wienerschnitzel mit | 13-11-17 | 00:35

Geeft het volk brood en spelen

penis-aqua-rosA | 13-11-17 | 00:25 | 3

Geef

penis-aqua-rosA | 13-11-17 | 00:25

Panem et circenses

penis-aqua-rosA | 13-11-17 | 00:29

Populus duas tantum res anxius optat panem et circenses.

Avin | 13-11-17 | 08:22

Ik snap de verontwaardiging van de randstad niet helemaal, dit is wat men wilt en stemt daar.

DrakenEi | 13-11-17 | 00:20 | 1

Precies!

penis-aqua-rosA | 13-11-17 | 00:25

De politie is ervoor om dapper een paar pegida bejaarden met varkensmutsjes te klappen, maar niet om mocro batmans met rode capes te vermorzelen. Want dat hadden ze heus wel gekund. Echt waar. Waarvan acte.

MistaRazista | 12-11-17 | 23:25

Ik ga wat koffers uitzoeken voor kerst.

oorwormpie | 12-11-17 | 23:12

Bij andere bevolkingsgroepen - die zich heel wat beter gedragen - ramt de Amsterdamse politie er maar al te gretig lustig op los. Bijvoorbeeld de supporters van PEC Zwolle in 2013, die rond de Arena keihard het vak werden in geramd zonder dat ze iets verkeerd deden.

KlunsJohannus | 12-11-17 | 23:10 | 1

Inderdaad. Het smerige positieve discriminatie begint irritant te worden. De politie krijgt van mij geen enkel respect meer. En de elite ontloopt de dans. Maar zij zijn compleet van deze wereld. Klappen mag het en we gaan het zien want het is onontkoombaar.

Bill Cosby | 12-11-17 | 23:45

Waar blijft die Marokkanen jacht waar elatik het over had?

P-unit | 12-11-17 | 22:43 | 1

Die Marokkanen jagen al. Op ons.

Is dit nog nieuws? | 13-11-17 | 08:45

De korpsleiding besloot niet met harde hand in te grijpen, om de boel niet te laten escaleren. Niemand heeft het meer over de moord op een voorbijrijdende fietser, bij het Mercator-plein. Dat lijkt mij toch wel een escalatie. Het marokkaanse tuig is bij voorbaat al zo opgefokt, omdat ze weten dat hen geen strobreed in de weg gelegd zal worden, net als in Brussel. Een keer keihard ingrijpen en het tuig zal de volgende keer wel 3 keer uitkijken voor het weer los gaat. De natte tosti-houding van de Nederlandse autoriteiten versterkt het groeps=hyena-gedrag bij de bontkraagjes. Dan kan die takkija woordvoerder nog zoveel ouwehoeren dat lessen geleerd zijn en deze meegenomen worden naar volgende voetbalwedstrijden, maar de afgelopen 25 jaar hebben alleen maar aangetoond dat niets geleerd wordt van eerdere ervaringen met het marokkaanse schorem. Het tuig zal de grens altijd op blijven zoeken, ook in Marokko zelf. Daarom gebeurt er daar ook geen flikker, want daar hebben de autoriteiten wel opgelet bij geschiedenis.

dysdiadochokinese | 12-11-17 | 22:35 | 1
-weggejorist-
Bill Cosby | 12-11-17 | 22:43

Joh maak je niet druk. Je hoort toch wat de onderste video meneer zegt 'Waar het feestgedruis grimmig wordt, dáár ligt de norm". Weten we dat ook weer.

Sandronique | 12-11-17 | 22:32

Ik woon hier dus en ik word heel treurig van deze situatie. Voor mij nog de enige oplossing: dubbele nationaliteit afschaffen en mensen dwingen of Nederlander te worden (incl. harde Nederlandse aanpak - je doet vol mee incl plichten en verantwoordelijkheden) of remigreren naar Marokko. Dat halve in-between zorgt voor een parallelle samenleving waarin men wel komt halen, maar niks komt brengen.

HypodePipo | 12-11-17 | 22:23 | 2

Je stort je dus niet aan de manier van "feestvieren" maar aan het feit dat ze het überhaupt doen?

koter | 12-11-17 | 23:44

@koter Ik stoor mij aan de Turkse vlaggen in mijn straat. Dat mijn kind niet kan slapen omdat Marokko wint en er urenlang getoeterd wordt. Ik stoor mij eraan dat het stadsdeelkantoor vol verveelde uitkeringstrekkers zitten. Aan de Marokkaanse kinderen die met Sint Maarten weglopen als je ze een mandarijn geeft. Aan de Marokkanen die bij de huisarts wel voor elkaar een stoel aanbieden, maar aan een Hollandse hoogzwangere vrouw niet. Aan de dubbele prijzen in supermarktjes (prijs voor de Turken onderling en een hogere voor de Nederlanders). Aan de gehandicaptenparkeerkaarten die via bedreiging verkregen worden en gebruikt worden voor de drugsrunners. Ja, ik ben het zat. Delen van Nederland zijn stuk door de dubbele loyaliteiten van medelanders die geen Nederlanders zijn.

HypodePipo | 13-11-17 | 14:02

En nog steeds denkt de ruime meerderheid van zolderreaguurders dat de politie er is om burgers te beschermen en jegens hen te handhaven.
Ooit valt het kwartje en komt u tot de ontdekking dat het hun taak is u in het gareel te houden en het tuig te beschermen tegen u.

jemagookniksmeer | 12-11-17 | 22:20

Wat is er eigenlijk gebeurd met de hooligans met oer-Hollandse namen als Kees, Victor, Alex? Zitten bangig in de kelder weggedoken? Begrijpelijk. Als zij een zondagavondbiertje gaan drinken in 't café op de hoek, zien agenten dat als een poging de feestvreugde van onze dierbare migrantjes te vergallen.
Oeeee het gaat allemaal nog veel erger worden. Hoe meer de politie nieuwe Nederlanders knuffelt, hoe harder de gummiknuppel en nekklem op blank Nederlands volk wordt losgelaten.
Maar zo ver is het nu nog niet. Blank Nederlands volk wordt vooralsnog effectief GENEGEERD. Mede door de inzet van #blacktoo en de suffragette bewegingen Bef2Bef en de Linkse Lul Afbijters.

dedeurs | 12-11-17 | 22:09

Nos-journaal, 8 uur: opent met de steeds wankeler wordende positie van de Britse Premier May. Daarna item over uitbreiding aantal kentekencamera's. En o ja, omdat Marokko voor het eerst in 20 jaar weer naar een WK gaat werd er gisteren 'uitbundig feest gevierd', maar in Brussel 'sloeg de sfeer om', Steenhuizen zei het echt. En geen woord over de ernstige rellen en plunderingen in Nederland. Dat had eens moeten gebeuren met het Nederlands elftal: openingsitem, vol op het orgel.

Zenzeo | 12-11-17 | 22:02 | 1

Gezien, gehoord en met beeld en geluid uitgelegd aan al het bezoek. Verbazing alom dat dat in +31 ook gebeurd is en het nieuws niet haalt.

"Dus het klopt een keer wat jij zegt?" "Nee dropveter, het klopt vaker dan jij ooit zult weten!" Facepalm. Ik heb de familie al opgegeven.

h3* | 13-11-17 | 00:54

Zou nu een epistel kunnen schrijven, maar m’n hart huilt.

Isnogaanhettype..... | 12-11-17 | 21:57

Zag het gisteravond al, wbt Brussel. Blij dat ik geen agent ben, op een gegeven moment heb je namelijk wel genoeg stenen gekopt en wordt het wel heel verleidelijk om te gaan schieten. Met alle vervelende gevolgen van dien, voor die hoolies en voor jezelf.

Graaisnaaiert | 12-11-17 | 21:56

Ik kan deze marokkaanse acties wel goedkeuren, dit is namelijk de wens van de bevolking van Amsterdam: de multiculturele stem moet gehoord worden! Ik ben alleen bang dat het ook een keer in een stad kan gebeuren die nog wel toekomst heeft.

skoftig | 12-11-17 | 21:56

Politie amsterdam, pik omlaag

opruimen | 12-11-17 | 21:50

Tja, actief mee doen met de iftar schept uiteraard verplichten. Ons kent ons.

ja,diedus! | 12-11-17 | 21:47 | 1

Verplichtingen dus.

ja,diedus! | 12-11-17 | 21:49

Kunnen we die Nederlanders met Marokkaanse achtergrond niet gewoon als Nederlander gaan behandelen?

Rest In Privacy | 12-11-17 | 21:42 | 2

In de media worden ze al Nederlanders genoemd.

Is dit nog nieuws? | 13-11-17 | 08:44

Nee, dat is teveel werk, moeten alle gemeentes ook de sociale uitkeringen ineens gaan controleren en weigeren, huizen in het buitenland controleren en ga zo maar door. Ineens alles doen wat ze nu niet durven. Autochtone Nederlanders aanpakken is veel gemakkelijker.

Wekkertje | 13-11-17 | 09:17

Het waren er wel heel erg veel Marokkaantjes ..... en dan alleen nog van het mannelijke geslacht........ lijkt op een konijnen-plaag.

Er wordt in die gelederen wat afgeketst in de slaapkamers .................. niet een beeld dat je graag op je netvlies krijgt.

Ervaringsdeskundige | 12-11-17 | 21:41 | 1

Wat een onzin. Er wordt gewoon niet aan anticonceptie gedaan. Haram enzo.

kapoerewiet | 13-11-17 | 00:49

Ik woon in Drenthe , die provincie waar ieder over grapt . En nog steeds doe ik mijn fiets niet op slot. De hele wereld is op mijn laptop , de hele wereld is ver weg als ik de voordeur open doe. Grap maar lekker door , mijn deur staat open als jullie komen aanrennen als vluchteling van jullie onder gekotste AllahHakkenbar steden

SoundMake | 12-11-17 | 21:36 | 2

Tip voor je ......... mocht het die kant op komen: Zero Tolerance is de enige taal die deze groep met aangeboren beperkingen begrijpt.

Ervaringsdeskundige | 12-11-17 | 21:45

@SoundMake
Ik woon in wat ooit Nederland was in ook zo'n gebied maar houd me stil over de exacte locatie.

Wekkertje | 13-11-17 | 09:15

Alleen de gentrificatie kan delen van Mokum nog redden. De kit is al kapot.

De Vrijlansier | 12-11-17 | 21:35 | 1

Dat is het erge. Al deze lui zitten in sociale huur, veilig voor welke woningmarkt dan ook. En schuiven onderling de gehandicaptenparkeerkaarten en huisjes toe. Er worden huizen verkocht van zeven ton pal naast een huizenblok met de meest verrotte Marokkaanse criminele families. Mensen zijn na een half jaar al wanhopig. Echt, er zijn wijken in NL die we gewoon verloren hebben.

HypodePipo | 12-11-17 | 22:01

Marokko tegen Turkije in de finale. Dat zou nog is een feest worden!

doskabouter | 12-11-17 | 21:24 | 2

En dan met een Nederlandse scheidsrechter!

Patje2011 | 12-11-17 | 21:25

Heeft Turkije zich gekwalificeerd dan?

koter | 12-11-17 | 23:47

Ach ja , wat zou het ook hè, gehoorschade voor de rest van je leven. !!
Stelletje enorme lamzakken die effe bepalen dat niet moet worden opgetreden. Realiseer je dat in minder ernstige gevallen van verstoring van de openbare orde de gewone burger wordt opgepakt, bekeurt en zonodig wordt vastgezet. Maar nuuuuu als het om mocro's gaat . . . Schade, onrust, verkeershinder, crimineel gedrag, vernieling, geluidsoverlast, beledigingen,verwondigen etc etc. etc. als je mocro bent dan wordt er niet opgetreden. Woest ! Tuig van de richel !

krelus | 12-11-17 | 21:19

Als het nou Hollanders waren geweest had men wel opgetreden, puur rascistisch gedrag van de “ Amsterdamse” politie.

zwaanshals | 12-11-17 | 21:14 | 1

Moet je eens kijken hoe ze meppen tegen studenten en FB feestgangers.

ja,diedus! | 12-11-17 | 21:51
-weggejorist-
Balgesjaakt | 12-11-17 | 21:10 | 1

Niet zo slim om een grote groep mensen uit een gewelddadige cultuur en met het morele besef van een apenootje het gevoel te geven dat ze oppermachtig zijn. Dat wordt de volgende keer nog veel feestelijker!

down | 12-11-17 | 21:05

Als je feest viert, waarom moet je dan je gezicht bedekken? Dat zie je bij gewone voetbalsupporters dan weer niet...

Gaute | 12-11-17 | 21:03

Hoeveel bekeuringen zijn er uitgeschreven voor onnodig claxonneren, geen gordel dragen enz enz. volgens mijn NIET een! En dan als agent volgende dag wel de hardwerkende mens aan de kant van de weg zetten en het bonboekje pakken voor een subtiele kleine overtreding. Man man man hoe kan je trots zijn op het werk dat je doet.

mente aperta | 12-11-17 | 21:02 | 3

Maandagochtend weer vriend. Als jij, ik en al die andere burgerlulletjes weer naar het baassie gaan. Dan staan ze er weer met hun flitsers, de helden.

Bigi Bana Boy | 12-11-17 | 21:04

Ja lekker belangrijk.

Ongeblustekalk | 12-11-17 | 21:06

Kleine anekdote. Ik reed twee weken geleden over een rustige zeer brede weg. Geen ander verkeer in zicht. Mijn zoontje op de achterbank laat zijn fles water vallen dus ik grijp met één hand die fles en geef hem terug. Rij de parkeerplaats op bij de supermarkt stopt er een VW Golfje (...) achter me. Stapt een agentje uit van een jaar of 25 die me aanspreekt op mijn rijgedrag. "U was met van alles bezig behalve met het verkeer! Er rijden heel veel fietsers op die weg!"
Ik dacht na over wat ik zou gaan zeggen - Ik had mijn rijbewijs al voordat jij geboren werd. -Je prijskaartje hangt nog aan je uniform. -Er waren geen fietsers blinde. -Dus je zit al rijdend op mij te letten om te zien dat ik niet oplet. -Ga boeven vangen snotneus.
Wat ik zei was: "Bedankt dat u mij hier op wijst meneer agent!"
En dat is het mentaliteitsverschil tussen mij en een rifaap.

knutsel_ | 12-11-17 | 21:26

En Van Aartsen zag dat het goed was.

lingo star | 12-11-17 | 21:01 | 2

Dat is toch die oetlul die zo daadkrachtig optrad tijdens die Schilderswijk rellen....

JI-HAAT | 12-11-17 | 21:42

die heeft last van zijn nek !!!wegkijken

geeratz8217 | 12-11-17 | 22:47

Maar, los van alle opmerkingen hier, wordt het niet eens tijd zelf in te grijpen als de dhimmi-overheid niets doet. Dit zijn gewoon SA praktijken, controle over de straat. Het is 12 uur, zeg maar.

WhiteShark | 12-11-17 | 20:56

We hebben geen behoorlijk leger, de zorg ligt op zijn kont en wetshandhavers
handhaven de wetten niet meer.
We zijn verworden tot een land van slapjanussen.

robert39 | 12-11-17 | 20:54 | 1

En de hyena' s ruiken bloed

Ramsesz | 12-11-17 | 20:59

Vind die Mocro-persvoorlichter wel iets hebben van een slager die zijn eigen vlees moet keuren, die dan een Nederlands begrip als 'platte pet(ten)' gebruikt, waarmee hij een grote blunder maakt die alleen is uit te leggen omdat hij allochtoon is.

Jan Gordelroos | 12-11-17 | 20:53 | 1

Onzin, die man komt op voor zijn (moslim)broeders, heb een beetje respect ja?

pissebed | 12-11-17 | 21:03

Dit was geen vrolijk feestende menigte. Dit is een ongeduldige vijfde colonne.

Ramsesz | 12-11-17 | 20:51 | 1

Ze wachten op het sein van een charismatische leider uit het Midden Oosten die hun het sein geeft. En dan staat West Europa in brandt. Vertrek nu het nog kan.

Spaanse Peetvader | 12-11-17 | 21:24

Het waren toch allemaal Nederlanders voor wie die tweede nationaliteit niet meer was dan een papiertje? Vanwaar die vreugde bij de WK plaatsing van Marokko?

Franker | 12-11-17 | 20:49

Het probleem is dat deze mensen zich eerst marrokaans voelen en Nederland komt op de 2e plaats. Een 2e plaats die goed genoeg is om er beter van te worden.
In Amerika gaat het integreren een stuk beter. Men is ten alle tijden loyaal aan Amerika en daarna blijft men ook gewoon genieten van de 2e nationaliteit of identiteit.

Schepvogel | 12-11-17 | 20:46 | 2

Dit komt omdat de US, in tegenstelling tot NL, haar trots nog niet geheel verloren is.
Maxima had gelijk, een NL'se 'gedeelde' identiteit bestaat niet meer. We zijn een slap 13 in een dozijn meeloop landje geworden, gespeend van eigen waarden en tradities.

crk | 12-11-17 | 21:05

Dit heeft niks te maken met trots van het volk of niet, Amerika heeft een extreem streng toelatingsbeleid en laten je alleen binnen als ze zeker weten dat je van toegevoegde waarde zult zijn. Wat jij voor het land kunt betekenen begint al voordat je 1 voet op Amerikaanse bodem hebt gezet doordat je de Amerikaanse “oath” moet uitspreken. Ben ervaringsdeskundige. En vanaf de eerste seconde op het vliegveld bij aankomst is duidelijk dag je in het land geen enkel gratis kado krijgt. Hoe anders is dit in West Europa waar het andersom is! Dat veroorzaakt d ellende en die is onomkeerbaar geworden in Europa.

Spaanse Peetvader | 12-11-17 | 21:29

Eindelijk hét filmpje te zien waarop de bevrijding van Raqqa wordt gevierd.
Een overwinning voor de ware islam, vredelievend.
Totdat je ze hun zin niet geeft, dan maken ze je erg dood.
En dat vinden we erg kinderachtig in het westen.
Klootzakken, dat jullie nooit eens bang worden.

Hensmunter69 | 12-11-17 | 20:45

Ok. Ik moet bekennen dat ik niet in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam of Utrecht aanwezig was toen duizenden Marokkanen juichend op straat stonden. Ik baseer mijn ervaring slechts op een handvol video's van enkele tientallen seconden, waarop je tuig ziet rellen. Echter, om daar een oordeel over te vellen is (veel) te weinig. Als ik een ervaren agent volkomen relaxed tegen een journalist hoor praten, dan denk ik niet aan 'Agenten bukken voor Moslims', maar aan WTF loopt de media alles weer op te hitsen. Be real. Ik geloof eerder die agent, dan een sensatie zoekend journalistje.

salsaparilla | 12-11-17 | 20:44 | 2

Bereid u voor op de poepstorm in 3,2,1....

knutsel_ | 12-11-17 | 21:00

Dan zou ik toch nog een paar minuutjes extra kijken zo voorkom je dat je onzin uitkraamt.

zwaanshals | 12-11-17 | 21:18

Diabetes wordt nog eens een keer héél groot, in Oud-West.

bisbisbis | 12-11-17 | 20:37

Dus: vuurwerk afsteken buiten oud en nieuw is toegestaan, ook als het richting de politie is.

Steinway | 12-11-17 | 20:36

Je bent in dit land kennelijk geïntegreerd als je gehuld in een Marokkaanse vlag over straat rent.
-
(hoeveel 'Nederlander' ben je, als je dat vod thuis onder handbereik hebt liggen?)
-
(Vraag: geldt het voorhanden hebben van een Marokkanse vlag als raskenmerk?) )

bisbisbis | 12-11-17 | 20:34

Ontluisterend. Deze capitulerende slappelingen van de politie, waarbij A’dam natuurlijk voorop loopt, hebben het geweldsmonopolie en worden met onder meer mijn belastinggeld betaald en ze doen dus bewust niet meer wat ze zouden moeten doen uit angst voor hun veiligheid en uit angst voor escalatie.
Deze incompetente lafaards schieten dus enorm tekort. Iedere rechtgeaarde burger zal voor zijn eigen veiligheid gaan moeten zorgen en een goed verstaander heeft hier genoeg aan en weet wat hij of zij moet doen.
En de bezem moet echt door de bestuurslaag bij de overheid want daar zitten heel veel verraderlijke realiteitsblinde linkse prutsers.

kempenaer | 12-11-17 | 20:32 | 2

Het probleem zit niet bij de gewone agent, maar bij de top van de politie. Die zijn meer bezig met communicatie en de eigen carriere dan met ordehandhaving. Dat zijn de nieuwe NSBers.

ad melkert | 12-11-17 | 22:37

Prutsers dat zijn ze al tientallen jaren
geuniformeerde broekpoepers !
morgen weer met de laser op pad !
de stumpers !

geeratz8217 | 12-11-17 | 22:53

Amsterdam is bezet gebied en de bezetter is grimmig genoeg om te ontkennen, dat voorkomt hardere represailles die meer pijn zouden veroorzaken.
Gelukkig heeft de stad een langdurige ervaring in haar burgemeesters in Oorlogstijd. Burgemeesters die weten hoe zij totalitaire machten te vriend moeten houden. Het valt overigens best wel mee, er hoeven nog geen lijsten ingeleverd te worden voor de treinen waar de Gutmenschen het vaak over hebben. Hoewel dat laatste in een andere context, uiteraard.

Jan Passant mk2 | 12-11-17 | 20:30

Ik snap jullie niet hoor. Ik ben blij dat Wesley Sneijder nu toch gewoon kan schitteren op het podium waar hij thuis hoort. Rode vlag, oranje vlag? Wat maakt het uit! Kom op jongens, lekker in theehuis kijken. Dingen stelen en slopen voor, tijdens en na de wedstrijd. Gewoon meedoen. Oranje Leeuw of Rode Crimineel, boeien welke mascotte aan je autospiegeltje hangt. Denk eens eensgezind, moslims onder elkaar dan moet de kleur van je team er niet toe doen. Als Allah wil winnen we ook nog de Toto.

Dagdief | 12-11-17 | 20:29 | 1

Zo krijg je nooit een man en stabiel gezinsleven wanneer je de idioot uithangt.

Ongeblustekalk | 12-11-17 | 20:36

De volgende burgemeester van Amsterdam moet Giuliani heten.

bisbisbis | 12-11-17 | 20:29

Waar was die vrachtwagen die dit rif berbertuig omver reed?!

Dr_antonickx | 12-11-17 | 20:28 | 1

Dat is waar. Nul kans op een bloedsuikerchauffeur door deze menigte.

Ramsesz | 12-11-17 | 20:56

Het is toch algemeen bekend dat de politiekorpsen in de grote steden bewust de mocro's hun gang laten gaan omdat ze bang zijn voor escalatie, nog veel grotere langdurige rellen? Dat wordt ze van hogerhand (politiek) ingefluisterd. Lees dit verhaal eens over de rellen van gisteravond in Brussel: www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/11/12/bruss...

pissebed | 12-11-17 | 20:27

Die rechter sidebar is wel humor, jij zoekt op gay shit.

niks mis mee hoor

Ongeblustekalk | 12-11-17 | 20:28

Xcuse me? Rechter sidebar is alleen harry enfield bij mij. Misschien is het jouw side bar?

Basil Fawlty | 12-11-17 | 20:30

:-))

Basil Fawlty | 12-11-17 | 20:30

Dit is politiek, niks meer, niks minder.

TheseDays00 | 12-11-17 | 20:25

Deze reactie van politie gast, is hetzelfde als wat ik 20 jr geleden meemaakte in A'dam West. De wijkagent werd te kakken gezet op straat en public door het riftuig, ze hadden z'n pet afgepakt, en gooiden ermee over. Hij deed of ie het leuk vond, maar ging af tot op het bot. Het was gewoon echt zielig.

Wienerschnitzel mit | 12-11-17 | 20:21 | 2

En die voeden nu deze stukken stront op.

Kruisruiker | 12-11-17 | 20:25

Klinkt als een scene uit The New Kids!

Baski | 12-11-17 | 21:45

Wat een respect boost zal dit optreden geven bij de Marrokaanse medelanders. NOT, Message is clear: u bent onaantastbaar. Groeten van de Gutmenschen uit de villawijken in den lande

Kladderadatsch | 12-11-17 | 20:20

Vroeger, toen Amsterdam nog bij Nederland hoorde en zelfs de hoofdstad was, zou dit niet gebeurd zijn. Toen zou er hard zijn opgetreden tegen een klein groepje dat het voor de meerderheid verpestte. Waar is die goeie ouwe tijd gebleven?

NeedIsaymore? | 12-11-17 | 20:17 | 1

Europa. Meer meer meer.

Is dit nog nieuws? | 13-11-17 | 08:43

Berusting bij oom agent.... Logisch, de man ziet ook wel dat dit niet kan. Maar ja, enige steun van de korpsleiding en/of gemeente hoeft hij ook niet te verwachten. Dus je enorm druk gaan maken? Waarom zou hij? Omdat wij ons online druk maken? Wanneer zijn wij voor het laatst de straat opgegaan?

Tom Hagen | 12-11-17 | 20:17 | 5

basweetutwel | 12-11-17 | 20:20
Jij lijkt me het tiepje dat zijn schietproef niet haalt.

Ongeblustekalk | 12-11-17 | 20:24

Diep respect voor de agenten zelf, die het gebrek aan capabele leiding nog erger en van dichtbij zullen ervaren dan de gemiddelde burger.
In Brussel moesten de agenten the day after, de demonstratie begeleiden van deugidioten die opkomen voor de arbeidsrechten voor ieder1 zonder papier (ze bedoelen illegalen, maar dat klinkt niet).
Tijd voor een andere wind in de politietop, met niet enkel op afkomst of seksuele voorkeur geselecteerde laven.

bananabanana | 12-11-17 | 20:25

Diep respect voor de agenten zelf, die het gebrek aan capabele leiding nog erger en van dichtbij zullen ervaren dan de gemiddelde burger.
In Brussel moesten de agenten the day after, de demonstratie begeleiden van deugidioten die opkomen voor de arbeidsrechten voor ieder1 zonder papier (ze bedoelen illegalen, maar dat klinkt niet).
Tijd voor een andere wind in de politietop, met niet enkel op afkomst of seksuele voorkeur geselecteerde laven.

bananabanana | 12-11-17 | 20:25
▼ 2 antwoorden verborgen

Zie hier waar na 3 misschien wel 4 generaties de loyaliteit ligt. In ieder geval niet bij het land dat ze pampert.
Tja, verder standaard voetbaltuig gedrag.

Turk182 | 12-11-17 | 20:16 | 2

Waarom gaan ze niet in dat kutland wonnen als ze het zo geweldig vinden.

Kruisruiker | 12-11-17 | 20:19

Kruisruiker/ Omdat ze hier in een Golg Gti kunnen karren, en hun hele leventje op een uitkering kunnen teren. Wie gaat er dan in een 3e wereld land zitten, de meesten vd lui hier zijn Berber, dat is nog steeds een streek met veelal geen stromend water uit een kraan!! Dat zijn nog steeds de middle ages.

Wienerschnitzel mit | 12-11-17 | 20:26

klinkt erg omslachtig.. staande houden .. boete uitschrijven.. beter en productiever was geweest als men in hun boekje gewoon de kentekens had genoteerd van de illegale toeteraars .. dat bonnetje is ruim 3,5 keer meer waard en kan ook later uitgeschreven worden..

ko uit groningen | 12-11-17 | 21:01

Fantastische opkomst. Waarom zie je nooit Marokkanen of moslims in de ochtend- of avondspits? Dat valt mij dus op... Tijdens de spits waan je je in Nederland.

basweetutwel | 12-11-17 | 20:13 | 3

Inderdaad wat een racistische bende 's ochtends 's lands wegen. Ik voel een brede maatschappelijke discussie aankomen. Oh wacht

Kladderadatsch | 12-11-17 | 20:21

Veel Marokkanen zijn voor 8 uur al op hun werk laaggeschoold in slachterijen, op inpakafdelingen of als onderhoudsmonteurs, en in dienst van?
... inderdaad diegene die beleidsbepalend zijn en waar Rutte & Co(m) zich over bekommeren.

litebyte | 12-11-17 | 20:29

die Zie je Alleen op de dagspits
als ze jou Huis leeghalen !!

geeratz8217 | 12-11-17 | 23:07

Toeteren mag niet en werd getolereerd, tegelijk kreeg ik gisteren wel een bon voor een kapot achterlicht. Krom?

bitterpete | 12-11-17 | 20:10 | 5

Verkeerde religie my friend.....

Wienerschnitzel mit | 12-11-17 | 20:18

Een groot deel van de agenten tolereert dit ook niet. Wat dacht je wat er zou zijn gebeurd als er 2 wel het lef habben (om buiten de leiding om) te besluiten om er een aantal op de bon te slingeren voor toeteren of verboden vuurwerk gooien met honderden krijsende chebakia's er omheen... wie denkje dat er dan - mede door de politiek - worden uitgemaakt voor provocerend tuig?

litebyte | 12-11-17 | 20:20

en terecht !ha ha ha

geeratz8217 | 12-11-17 | 23:08
▼ 2 antwoorden verborgen

Je zou maar trots zijn op je politiepet, ben je mooi klaar mee. Je bent eigenlijk helemaal niemand en toont geen enkele lef wanneer het nodig is, eigenlijk ben je als politieman maar een stumper. Geyl worden van je flitsapparaat, nou wat fijn. Word je ook nog een zo te kakken gezet door een stel hersenloze mekkas, wat het nog triester maakt.

Bill Cosby | 12-11-17 | 20:09 | 2

Niet mee eens ... Nederland zit vol met stropdassen die de regels maken. De politieman is getemd door afstudeer Rudolf met een levenservaring van een peprmuntje

SoundMake | 12-11-17 | 20:11

@SoundMake | 12-11-17 | 20:11

Eigenlijk zou je Rutte daar in zijn witte onderbroek en op z'n blauwe gympen tussen moeten zetten.... hij lacht ze zo om.

litebyte | 12-11-17 | 20:23

Behalve dat ze de islam aanhangen is het een volk uit europa. vechten kunnen ze wel.
Alleen die religie eruit stampen.

Een einde van feminisme en gender gelul is ook veel waard.

Ongeblustekalk | 12-11-17 | 20:04 | 4

Jouw mening is die van een ander.

Ongeblustekalk | 12-11-17 | 20:21

Ik had het even over dat volk uit Europa. Dat feminisme geouwehoer van jou heb ik niet eens meer een mening over, dat sla ik gewoon over.

knutsel_ | 12-11-17 | 20:37

Dat was geen mening, maar een vraag en een vrij pertinente ook nog...

kempenaer | 12-11-17 | 20:39
▼ 1 antwoord verborgen

Nederland is een laf knurft land geworden ,van mij mag het gesloopt worden als de PVV toch nooit mee mag doen van de vieze kartel smurfen,en het volk te dom is om te peopen bij de stembus.

gelukzoeker | 12-11-17 | 20:04 | 2

Nederland heeft te leiden onder islam. En we laten het gewoon gebeuren. Fijne toekomst.

basweetutwel | 12-11-17 | 20:06

leiden?

teh_thuismus_ | 12-11-17 | 20:15

De politie heeft geen antwoord op de Marokkanen .............. dat is kort gezegd wel de conclusie ............. ronduit triest dit.

Volgende keer mag de politie als gewillig schaap dienst doen. Wel vaseline meenemen.

Ervaringsdeskundige | 12-11-17 | 20:03 | 2

Ze hebben geen antwoord op islamitisch geweld, te politiek gevoelig in dit land. Daar spinnen ze (terecht) garen bij.

basweetutwel | 12-11-17 | 20:04

Dit soort multiculti .... luistert alleen naar de harde hand.

en de politie?? Die durft alleen 'laffe' handjes te geven .................... wat dus niet gaat werken. We zullen het ermee moeten doen , want dat is wat dit land wilt.

Ervaringsdeskundige | 12-11-17 | 21:19

Minder, minder, minder mag niet. Dus ik hou het op (helemaal) geen, geen, geen.

Bigi Bana Boy | 12-11-17 | 20:02

Ach zo'n bijeenkomst zie je elke vrijdagavond als Marokkanen in de spits, net als Nederlanders weer huiswaarts keren.

basweetutwel | 12-11-17 | 20:01

Wat een slappe bende die politie daar. Ik dacht dat vuurwerk alleen afgestoken mocht worden met oudjaar

SicSeb | 12-11-17 | 20:01

Gooi in Enschede een bier flesje op een grasveld, en mensen worden tot vijf jaar gevangenis veroordeeld.

Breng lichamelijke schade toe aan de politie, en niemand wordt opgepakt...

Peter_K | 12-11-17 | 20:01

Alles om maar te sussen maar vooral angst om te stigmatiseren of zo, want kennelijk doe je dat per defintie als je tuig aanpakt dat een niet-Nederlandse afkomst heeft.

Lewis | 12-11-17 | 20:00

Waarom heeft deze ontwikkeling (verloedering, geweld, islamisering etc. ) geen enkel effect op de huizenprijzen in Amsterdam ? Het woonklimaat is er kennelijk fantastisch. Ruim 3,5 ton voor een zolderkamertje van 5x5 m (gedeelde badkamer, keuken en toilet) is tenslotte niet niks.

Baron Clappique | 12-11-17 | 19:59 | 2

Yuppies en Millennials die de buurten overnemen waardoor de islam wordt terug gedrongen in bepaalde buurten. Amsterdam is groot en telt veel buurten. Ik woon in de Jordaan (centrum) waar in hoog tempo sociale woningbouw die er is ontrokken wordt ten faveure van koop of flinke huurstijging bij wisselen van bewoners. Mijn appartement staat te boek voor bijna vijf Euroton terwijl de oorspronkelijk stichtingskosten 275 ouderwetse guldens was. Ik klaag niet dat ik steeds meer tussen de de yuppies woon hoewel de gezelligheid van de buurt daarmee ook niet wordt wat het ooit geweest was. Zelfs buurten die voorheen als pauperbuurten (islam en andere tokkies) weren beschouwd krijgen hiermee een upgrade.
De banlieues van 020 die verder aan het uitgroeien zijn (moslims), zijn de voormalige westelijke tuinsteden nl.wikipedia.org/wiki/Westelijke_Tuin... die oorspronkelijk waren gebouwd voor de Amsterdamse arbeider.

McMarx | 12-11-17 | 20:41

Huizenmarkt in Amsterdam is in handen van een aantal mensen voor speculaties.

Is dit nog nieuws? | 13-11-17 | 08:42

We moeten hier ook niet te cynisch over doen. Er moeten meer allochtonen bij de politie en dit was een eerste stap.

Erlembaldo | 12-11-17 | 19:58

En je mag ook weer de hele dag en nacht toeteren in je autootje, als je ergens blij van bent. Wordt toch een stuk gezelliger zo.

Schmalz | 12-11-17 | 19:58

Jammer dat ze links islammerdam niet helemaal afgebrand hebben,is alleen een schadepost aan het ij voor ons landje.

gelukzoeker | 12-11-17 | 19:57

Mag ik u erop wijzen dat u in maart weer een rondje mag inkleuren om te bepalen wie uw stad de komende 4 jaar mag verzieken?!

Mastermattie | 12-11-17 | 19:57 | 1

Ach kijk naar de vorige verkiezingen. Men wil dit.

Is dit nog nieuws? | 13-11-17 | 08:41

Ik zet alles op alles om dit land z.s.m. te verlaten. De elite is gek geworden en laat het tuig los op haar fatsoenlijke, hardwerkende burgers. Diezelfde burgers mogen ook nog voorzien in het levensonderhoud van dat tuig door het betalen van idiote en idioot hoge belastingen.

balustrade | 12-11-17 | 19:56 | 2

Probeer ZO Spanje eens. Aan de zee genoeg mooie dorpen en middelgrote steden met het hele jaar door een prima klimaat. Weinig tot geen luchtvervuiling en zeer betaalbare huizenprijzen en levensmiddelen.

Spaanse Peetvader | 12-11-17 | 20:04

Marokko lekker dichtbij...

skoftig | 12-11-17 | 21:53

Riiight. Als je machteloos bent om wat dan ook te doen vertel je gewoon dat er niets aan de hand is.

noerg | 12-11-17 | 19:56 | 1

Precies. Het was een gezellige avond.

Is dit nog nieuws? | 13-11-17 | 08:40

De mensen die producten gevuld met buskruit gooide vervolgen voor terrorisme. Het zijn ook terroristen. Ze hadden eigenlijk met scherp op die terroristen moeten schieten.

Brainder | 12-11-17 | 19:55

Toch altijd prachtig om te zien hoe relaxed politieagenten zijn in Amsterdam, of in Nederland sowieso. Dat gaat er elders anders aan toe. En vaak met enorm slechte afloop. Verder is het weer lekker hypocriet hier. Voetbalfans zijn meestal laagopgeleide tokkies die lekker willen rellen. Turken, Marokkanen maar zeker ook gewone Nederlanders doen het kennelijk heel graag. Triest volk.

De Koreaanse Slet | 12-11-17 | 19:55 | 11

Dus als je een fan van voetbal bent ben je opeens een laagopgeleide tokkie? Wellicht doelt u hier op de voetbalhooligans bij bijvoorbeeld voetbalwedstrijden van Ajax die, in tegenstelling tot de deelnemers aan deze rellen die geen haar beter zijn en ook een spoor van vernieling achterlaten, gelijk worden aangepakt door de ME en de hele reutemeteut erbij. Hier gebeurt dat dan opvallend genoeg weer net niet, want ja dan "escaleert" de situatie. Men weet gewoon dat als je voetbalhooligans bij voetbalwedstrijden uit elkaar drijft en aanhoudt, de kous daarmee af is maar dat als je hetzelfde probeert bij deze relschoppers ze dat dan weer gaan aangrijpen om nog meer vernielingen en narigheid aan te richten. En daar wordt dus weer eens voor gecapituleerd: het loont. Iets met met twee maten meten? Uit angst voor een mogelijk vervolg rellen van de ene groep gedogen om vervolgens rellen door een andere groep keihard de kop in te drukken, wetende dat ze toch verder er geen vervolg meer aan zullen geven.

Picoballo | 12-11-17 | 23:50

@Baski, DKS is een zij...

ploppy | 13-11-17 | 03:47

Je kletst weer eens uit je nek. Het gaat hier om de hypocrisie van de politie. Demonstrerende scholieren die vuurwerk afstaken op het Musemplein werden een paar jaar geleden gewoon uit elkaar geknuppeld. Bovendien zijn niet alle voetballiefhebbers tokkies. Hoeveel betaalt dat nou die baan bij de overheid?

knerf | 13-11-17 | 10:02
▼ 8 antwoorden verborgen

Steek jij eens een rotje af voor een smeris, wedden dat ze je gelijk oppakken?
Dubbele pet waar die laffe dienders mee rondlopen. Waar was de ME? Een paar honderd van die relmocro's moeten ze toch wel aan kunnen pakken. Verspreiden, hard erin met paarden, traangas en knuppels, alles oppakken wat er tussen zit en a.d.h. van de beelden gasten berechten.

De waard zijn gast | 12-11-17 | 19:55 | 7

McMarx | 12-11-17 | 20:06

Helemaal niet. Dat maak jij ervan. Het gaat om de-escalatie. Uiteindelijk is er weinig gebeurt. Dat is wel eens anders gegaan. De politie heeft dit gewoon goed aangepakt. En er zitten ongetwijfeld een zooitje rechercheurs de camerabeelden te bekijken om te zien of er alsnog later raddraaiers kunnen worden opgepakt.

Het is maar goed dat reaguurders meestal niets doen of in ieder geval niets doen met mensen. Als je de reaguursels hier leest weet je gewoon dat ze enkel geschikt zijn om dingen van kwaad tot erger te maken.

De Koreaanse Slet | 12-11-17 | 20:25

De Koreaanse Slet | 12-11-17 | 20:25
Ik maak altijd en overal wel wat van; da's waar.

McMarx | 12-11-17 | 20:58

@DKS. De-escalatie. Dat is het nieuwe thee drinken.
Klinkt leuk, maar is pappen en nathouden.

Het gaat erom dat de weerloze bevolking (o.a. degenen waarvan auto’s in de fik worden gestoken of de zaak wordt geplunderd), iets van handhaving wil zien.

Politie is er niet alleen voor de boetes, maar moet de bevolking actief laten zien dat er een grens is.

Dan maar een keer een escalatie. De politie moet de baas zijn op straat.

Maytheforcebewithyou | 12-11-17 | 21:05
▼ 4 antwoorden verborgen

lekker links en d66 stemmen en dan zeiken dat het fout gaat.
gewoon ondergaan, je hebt het zelf gewild.

Versnelling | 12-11-17 | 19:54

Met 'platte petten' hebben ze de rust teruggebracht.... kuch... (platte petten zijn dus corrupte agenten. Maar ach, we gooien er even een termpje doorheen wat beter past bij bewust wegkijkende angstige agentjes....

Jan Gordelroos | 12-11-17 | 19:53

Wat een laffe overheid. Hoe lang gaat dat nog goed?

frisenfruitig | 12-11-17 | 19:53

Stelletje lafbekken. Wel 100 euro boete uitschrijven als je 5 km te hard rijdt, maar rellende mocro's aanpakken durven ze niet. Dit soort acties laat precies zien waarom het mis gaat in Nederland. De lat erover en allemaal oppakken. Lafaards!

1nfidel | 12-11-17 | 19:53

Uiteindelijk komt er een tijd dat mensen zich gaan verenigen in knokploegen en dan gebeurd heel iets anders met deze jongens. Blijf met je ratten potten van iemand af.

franck7020 | 12-11-17 | 19:49 | 5

Het essentiele verschil hier met supporters van voetbalclubs is dat die het doen als ze tijdelijk op bezoek zijn in een stad of land. Daarna vertrekken ze weer. Het volk wat in verschillende steden in West Europa tekeer is gegaan gisteren heeft nog nooit in Marokko gewoond of gewerkt. Dat is dus veel kwalijker en ook gevaarlijker. Een soort Feyenoord supporters die wonen in Barcelona en tussen de harde kern van Barcelona chaos kunnen en willen veroorzaken in Camp Nou zodra ze een seintje krijgen of gebeurtenis plaatsvind duizenden kilometers verderop.

Spaanse Peetvader | 12-11-17 | 20:11

Mocro... Deze rellen hebben alles te maken met Marokkanen. Reken dat gewoon.

Is dit nog nieuws? | 13-11-17 | 08:39

Reken = erken

Is dit nog nieuws? | 13-11-17 | 08:40
▼ 2 antwoorden verborgen

Heeft de politie iets te goed geluisterd naar Van der Laan: wees lief voor de stad en elkaar? En dat was niet voor die Riffers bedoeld?

Turambar | 12-11-17 | 19:48 | 1

Nee, want die Riffers waren allemaal (Een Grote Blij)

roodborstje1 | 13-11-17 | 09:41

Tja, bij de politie zijn de rellen van 1999 natuurlijk niet in hun koude kleding gaan zitten.
Dat, met in het achterhoofd hoe zo iets zeer snel kan escaleren. Zie rellen Parijs.
.
www.youtube.com/watch?v=ZdrlClxLmj4

Glas Koning | 12-11-17 | 19:47 | 2

Nuance en context te moeilijk voor hier Glas Koning. Probeer iets in de trant van: Marrekanen moeten gewoon terug naar Turkije. Allemaal. Wordt beter begrepen.
In Brussel zijn ze wel vol erop in gegaan trouwens, ook niet goed uitgepakt geloof ik. Escalatie van geweld moet je tot 2 niveau's er boven borgen (als in direct inzetbaar) als je dat niet kunt kun je beter inzetten op de-escalatie want daders pak je later toch wel.

Mocro070 | 12-11-17 | 19:57

Goed plan mocro, repatriëren dan hè...

kempenaer | 12-11-17 | 20:55

Op 14 mei 1969 sloot Nederland een overeenkomst met Marokko over het werven van arbeiders. Voor Nederland tekende de minister van Buitenlandse Zaken, Joseph Luns, voor Marokko de ambassadeur in de Benelux, Bensalem Guessous. in de jaren '60 en '70 vonden 40.000 Marokkaanse gastarbeiders hun weg naar Nederland. In Nederland wonen anno 2010 ruim 167.000 in Marokko geboren Nederlanders en bijna 182.000 nakomelingen (tweede generatie). In totaal gaat het bij de groep Marokkaanse Nederlanders dus om zo’n 350.000 personen. Dus ...

Fi-Bu-Bla | 12-11-17 | 19:47 | 1

Kom, kom, niet zo pessimistisch: wij worden verrijkt door aanzienlijk meer vertegenwoordigers van het Marokkaanse ras dan u stelt. U zit er maar bijna vijftigduizend naast: er wonen tussen de 393.000 en 397.000 Marokkanen in Nederland (ex. illegalen, uiteraard) en daar komen volgend jaar weer zo'n 37.000 nieuwe bij. Dan gaan wij in maart of april 2018 de magische grens van 400.000 cultuurverrijkerts over. Waarin een klein land groot kan zijn: waterbeheersing en bevolkingsaanwas.

bisbisbis | 12-11-17 | 20:22

Gelukkig heft deze prutser (nog) geen hoofddoek om.....

Mazoeza | 12-11-17 | 19:45

Vroeger, toen het na de wao uitkering wat minder ging nam mijn vader een krantenwijk, s'ochtends vroeg de Telegraaf bezorgen. Nu begrijp ik dat alle Marokkanen worden gediscrimineerd op de arbeidsmarkt, maar heeft u een Marokkaanse ochtendkrant bezorger?

basweetutwel | 12-11-17 | 19:45 | 5

Nu heb ik jaren geen krant meer maar ik zie wel Marokkaanse krantenbezorgers en reclame bezorgers in mijn wijk. Af en toe is een dus wel een Marokkaans jochie dat z'n best doet . Maar ja.... dat is af en toe.

McMarx | 12-11-17 | 19:58

McMarx | 12-11-17 | 19:58
Deze jochies zijn tijdens de vakantie periode de ogen voor hun grote broeders om te melden wie er op vakantie zijn om daarna hun slag te slaan...

Matwetwe | 12-11-17 | 20:33

Ja ik heb een Merrekaanse bezorger. Laatst naast mijn krant ook mijn fiets gejat.

Dagdief | 12-11-17 | 20:37
▼ 2 antwoorden verborgen

Blije mensen. Altijd +1

atheïstisch stemvee | 12-11-17 | 19:45 | 1

Lol!

knutsel_ | 12-11-17 | 19:51

Waarom hebben jullie dit niet gebundeld met wat er in België is gebeurd? Same shit, different place.

doskabouter | 12-11-17 | 19:44 | 1

doskabouter | 12-11-17 | 19:44 |. Ga jij eens gouw je paddenstoel weer in linkse dosterkabou.

gelukzoeker | 12-11-17 | 19:53

In het NPO journaal van 18:00 u voorafgaand aan de wedstrijd heeft de NPO op zodanige wijze aandacht aan het Marokkaanse voetbal dat deze rellen een logisch vervolg zijn. Het vergt nogal wat kennis van psychologie, en het is vrijwel onmogelijk te bewijzen, maar het NPO journaal wordt gemaakt vanuit een zodanige verrotheid dat in alles een dubbele bodem zit. Dit heeft de Marokkaanse gemeenschap opgeroepen tot rotzooi trappen.

Orakel1958 | 12-11-17 | 19:43 | 5

Het is een complot om dit geweld oed te praten.
Sure

Versnelling | 12-11-17 | 19:50

Mocro070 | 12-11-17 | 19:47, Precies, mooi om te horen dat iemand uit genoemde groep tokkies mijn professie erkend.

basweetutwel | 12-11-17 | 19:51

@Mocro070 | 12-11-17 | 19:47: De linkse blanke Nederlanders die zeggen dat ze begaan zijn met de zwakken van de hele wereld, zijn in werkelijkheid alleen voor zichzelf bezig zijn.

Orakel1958 | 12-11-17 | 21:04
▼ 2 antwoorden verborgen

Het defect van ons land word door de woordvoerder prima uitgelegd.

Balletje Mayo | 12-11-17 | 19:43

Ik heb nog een zak vol (legaal) vuurwerk liggen wegens niet afgestoken met oud en nieuw. Dat mag ik dus afsteken in 020?
Handig. Zullen we met iedereen die nog vuurwerk over heeft komend weekend afspreken aldaar? Liefst ook een paar juristen die de hermandad het principe van jurisdictie en gelijk recht uit kunnen leggen.
Kom naar Amsterdam, links Nederland heeft een feestje mogelijk gemaakt. Met vuurwerk.

koolteer | 12-11-17 | 19:40 | 2

Gaan we dan bierfietsend en vuurwerkafstekend door de stad?

Highwoodman | 12-11-17 | 19:44

@Highwoodman 19:44
Prima plan. Drie tientjes de man inleggen, en een feestje bouwen. Ik neem wel een paar stadiontoeters mee, er mag natuurlijk ook getoeterd worden.

koolteer | 12-11-17 | 19:47

Een reaguurder: er staat marokkanen en dus altijd fouter dan fout.
Collectief zijn we de traditie vergeten dat rellen en voetbal (bij winst of verlies) hand in hand gaan. Een google nieuws zoekopdracht naar voetbal en rellen gaat ook te ver natuurlijk. Hier is het redelijk rustig verlopen invergelijking tot een wedstrijdje Feyenoord - Ajax, weet u nog? www.goal.com/nl/nieuws/video-flinke-re... En dan vergeten we alles maar... Voetbal is een sport en sport is een rechtvaardiging om jezelf helemaal los te laten te gaan in de mening van heel heel heeeeeeeel wat Duindorp-type volk. Aan de andere kant heb je mensen die hier een hekel aan hebben, zoals ik. Sport is stom en helemaal stom als er miljoenen betaald wordt voor iets wat jezelf met een paar tientjes kunt regelen.

Mocro070 | 12-11-17 | 19:40 | 9

Haha zou wat zijn als groepen Polen buiten het voetbal zouden rellen in bijna elk Europees land.

Patje2011 | 12-11-17 | 19:58

@Patje2011 | 12-11-17 | 19:56
Oh dan is het goed. Ik dacht dat het JUIST met voetbal te maken had namelijk. #bonkthoofdopbureau

Mocro070 | 12-11-17 | 19:59

Deze keer gaat het wel om voetbal. Maar ik zeg in het algemeen dat Marokkanen in bijna ieder West-Europees land rellen. Of is dat niet zo? Dus deze keer is het voetbal en de volgende keer hebben ze weer een andere reden.

Patje2011 | 12-11-17 | 20:03
▼ 6 antwoorden verborgen

Grappig om te zien wat inteelt met je IQ doet.

Kruisruiker | 12-11-17 | 19:40 | 4

Kan me niet herinneren dat de stad gesloopt werd toen Nederland zich kwalificeerde voor het vorige WK.

Kruisruiker | 12-11-17 | 20:11

Of dat er rellen waren in Australie en Canada waar veel Nederlanders wonen.

Patje2011 | 12-11-17 | 20:25

LoL mocro. Jij staat ook niet echt bekend om je inhoudelijke argumenten.

Is dit nog nieuws? | 13-11-17 | 08:38
▼ 1 antwoord verborgen

Ah de multiculturele boemerang recht voor de smoel. Alweer. Ik mag als Amsterdammer van een afstandje (2500 km) er graag naar kijken. Nou succes jongens. Hoop maar dat ze de finale niet halen.

Pedronegro | 12-11-17 | 19:39 | 3

Spanje schopt ze, net als 500 jaar geleden, terug de straat van Gibraltar over.

Bigi Bana Boy | 12-11-17 | 19:58

@Bigi Bana Boy
-
Hoe komt u dáárrr in Godsnaam bij? Er wonen mocro's tot in de verste uithoeken van Spanje! Zelfs tot in de kleinste stadjes in de Pyreneeën zie je gehoofddoekte schommels met de kinderwagens. Er zijn er ruim driekwart miljoen officieel en er wordt aangenomen dat er daarenboven nog eens zo'n tweehonderdduizend illegaal verblijven. Hoezo: terugschoppen?

bisbisbis | 12-11-17 | 20:28

Zaandam is geen Amsterdammer. Heb net de meetlat over een landkaart gelegd. Zelfs met wat smokkelen met die 2500 km kom ik keer op keer in Zaandam uit. Nephazes.

Dagdief | 12-11-17 | 20:44

Holle woorden. Dit krijg je nou als allochtonen het beleid bij de politie gaan bepalen.

Rheia | 12-11-17 | 19:38

Allemaal broeders. Allemaal hier op levenslange vakantie. Door dit land betaald. En ze gaan niet weg. Laten we wennen en wees virtueel tolerant, stelletje racisten.

RickTheDick | 12-11-17 | 19:38

Blijkbaar is zwaar illegaal vuurwerk afsteken geen strafbaar feit meer. Kortom, laat die cobra’s maar komen voor oud en nieuw!

Ik snap dat deëscalerend optreden soms beter is, maar ik vraag me af of dit volk de volgende keer niet nóg harder gaat feesten.

In Nederland kan alles, zo lang je maar een ontzettend grote bek hebt en zo aggressief mogelijk overkomt.

Highwoodman | 12-11-17 | 19:37 | 1

Ze willen zelfs het particuliere vuurwerk helemaal verbieden, maar als op een zaterdag in november de politie er mee aangevallen wordt dan is er opeens niks aan de hand en mogen mensen het in hun bezit hebben.

Patje2011 | 12-11-17 | 19:41

Wow!.... de politie mijnheer probeert het allemaal lekker relaxed te brengen, uit blijdschap gooit men vuurwerk zijn kant op, mijn hemel, wat laat deze diender zich in de maling nemen. Is ie nou ook zo relaxed als ie een (NLse!) tiener kan bekeuren voor een niet werkend fiets- achterlichtje? Nee he? Dan is het meteen 50 euro dokken, weg geld vd krantenwijk. Maar in dit geval, waarin de bezetter, waarin de bezetter de hoofdrol heeft, zijn ze natuurlijk "wat mild", en "valt het natuurlijk allemaal wel mee". Dan is een collega met gehoorschade ineens niet zo belangrijk.

Wienerschnitzel mit | 12-11-17 | 19:37

Ja "toevallig" van niet- moslims...... toevallig.

Wienerschnitzel mit | 12-11-17 | 19:38

Die hebben vast mooiere spullen te koop ;)

Patje2011 | 12-11-17 | 19:42

Ja klopt, Patje: na de derde Dönerzaak heb je gewoon geen honger meer.

Maytheforcebewithyou | 12-11-17 | 19:57

Hoeveel verkeersbekeuringen zijn er in het tijdvak van de rellen in de rest van Nederland uitgedeeld?

Parel van het Zuiden | 12-11-17 | 19:35


Gelijke gevallen worden in Nederland gelijk behandeld: NOT. We zijn hier echt aan het afdrijven naar een tweede wereldland. Geldstromen (besteden van overheidsgelden), ongelijkheid (corruptie) en overheersing door en privileges voor minderheden.

TheseDays00 | 12-11-17 | 19:34

Overigens is het niet de fout van de Politie, maar van hen die ze aanstuurt.
De ultieme Jacobus Marinus Cohen aanpak, zo blijkt.....

Mazoeza | 12-11-17 | 19:32

En the deep state zag dat het goed was.

MaxiCosi24 | 12-11-17 | 19:32

Tussen de takkeherrie verstond ik iets van dat ie gaat proberen de rust te behouden.

je_batsklare_moeder | 12-11-17 | 19:32

Iets met prioriteiten...

twitter.com/DutchJews/status/929713987910029312

Parsons | 12-11-17 | 19:32 | 2

kan jij ook geen links meer plaatsen? Hmmm...

knutsel_ | 12-11-17 | 19:55

Als Nederland zich weer eens een keer plaatst voor een toernooi - bijvoorbeeld het schaatsen - kunnen we dan niet gewoon een keer Fez gaan slopen? Kans is natuurlijk dat daar gewoon met scherp geschoten gaat worden op ons...

Kersje! | 12-11-17 | 19:32

En iedereen maar weer die capuchon over de krulletjes trekken. Hebben ze iets gedaan wat we niet mag?

meneer der meneren | 12-11-17 | 19:30

Tegen IS gaan de gematigden (sic! bis! kwadraat) niet de straat op, maar als een voetbalelftal wint, dan is het in alle grote steden rellen.

Nee, feesten kunnen ze ook al niet, op het diabetes- (hypo's) en slachtofferfeest na....

Mazoeza | 12-11-17 | 19:30

Bewaren dit filmpje en confronteren wanneer de uitkomst weer hetzelfde is. Of het iets zal opleveren, is vers 2 uit de politiebijbel.

gnor | 12-11-17 | 19:29

Blijf de krokodil maar voeren, totdat ie te groot wordt.

watergeus | 12-11-17 | 19:27 | 2

dit dus

dydxsq | 13-11-17 | 08:11

Doe als Europa. Neem er onbeperkt aantal krokodillen bij.

Is dit nog nieuws? | 13-11-17 | 08:32

Goh, ik heb op de reguliere media helemaal niets gezien over die ME optredens in andere steden (tweede filmpje) terwijl men er bij andere groepen als de kippen bij is om dit expliciet te vermelden!

Mastermattie | 12-11-17 | 19:27 | 2

Kersje!, ah dat valt mij nog mee!

Mastermattie | 12-11-17 | 19:55
-weggejorist-
HaatbaardKnipper | 12-11-17 | 19:27 | 6
▼ 6 antwoorden verborgen

".. Als blijkt dat er strafbare feiten zijn gepleegd gaan we camerabeelden uitkijken om alsnog tot aanhoudingen over te gaan."
Nou, uit bovenstaand filmpje bijv. : met 10 man in/uit een auto hangen, geen gordels dragen, vuurwerk afsteken, vuurwerk gooien naar politieagenten toebrengen gehoorschade, geluidsoverlast, ....

Schmalz | 12-11-17 | 19:26 | 3

Ja, maar denk erom dat je op de snelweg geen 4 kilometer te hard rijdt hoor, want dat is echt een gevaar voor de veiliggeid!

Mastermattie | 12-11-17 | 19:29

En kijk eens goed naar die auto. Dat is een 'taxi'. Deze jongen rijdt dus ook nog eens privé.

Hallo ILT, kijk je mee?????

Taxi!! | 12-11-17 | 19:34

"Als blijkt dat er strafbare feiten zijn gepleegd gaan we camerabeelden uitkijken om alsnog tot aanhoudingen over te gaan." Daar hebben ze toch helemaal geen tijd voor...

Kersje! | 12-11-17 | 19:35

Zelfs de woordvoerder is Marokkaan.. zal ook wel advies geven, niet ingrijpen want hoort bij de cultuur van Marokko. Daar gaat het al mis, niks geen rekening houden met andere culturen, hier is maar één cultuur; de Nederlandse cultuur! Bevalt die je niet? Wegwezen naar de eigen geliefde cultuur.

dutch bikkel | 12-11-17 | 19:25 | 3

Misschien kunnen ze eens kijken hoe de Marokkaanse politie in Marokko dit soort problemen oplost.....

Mastermattie | 12-11-17 | 19:52

"niet ingrijpen want hoort bij de cultuur van Marokko." Daar denkt de marokkaanse hermandad heel anders over...

Binnenbaan | 12-11-17 | 19:55

Volgens mij is die Nederlandse cultuur hier juist onderdeel van het probleem. Die is namelijk veel te mild. Een grote bek hoef je bij een Marokkaanse agent echt niet te proberen... heb je gelijk een knuppel in je nek.

koter | 13-11-17 | 00:05

Onder het nieuwe uniform van de politie wordt v.a. 1 januari Nike Free Run 2 hardloopschoenen gedragen en de persoonlijke standaard uitrusting uitgebreid met opblaasbare knuppels.
De Burgemeesters van de grote steden verwachten dat hierdoor de agenten zich in de toekomst nog sneller uit de voeten kunnen maken als feestvierders tot charges overgaan.

Premier Rutte vindt dit een mooie ontwikkeling en een goed voorbeeld van tweezijdige integratie, aldus de dienstdoende voorleesvader van het staatsjournaal.

Mike2054 | 12-11-17 | 19:24 | 1

Sjeez, wat een gaaf land.

Tuborg øl | 12-11-17 | 19:31

'Wij gaan de mensen aanspreken.' zei hij dapper, vlak voordat iemand een cobra in z'n reet stak die heel hard biem riep. Ik zou dit soort slappe lullen die voor agent doorgaan het bijna gunnen.

Het. Gaat. Helemaal. Fout. In. Dit. Land.

jonckheer | 12-11-17 | 19:23 | 1

Ja, al 30 jaar !!!

joppo0 | 12-11-17 | 19:57

Het komt allemaal door Wilders en Baudet. Dragen gekleurd ondergoed.

Normpje | 12-11-17 | 19:23

Als die van aartsen er al zit kan hij gelijk worden aangepakt.De stad moest heel blijven of zoiets zei zijn voorganger.

van stampij | 12-11-17 | 19:21 | 1

Van Aartsen.... Ook zo'n geweldig succesnummer..... Onkruid vergaat niet!

Mastermattie | 12-11-17 | 19:50

Dus al je blij bent mag je met vuurwerk, dat dus kennelijk nu ook al afgestoken mag worden, naar de politie gooien.

Mannes | 12-11-17 | 19:20

Even aanvullend, volgens mij was meneer de agent ook wel redelijk sarcastisch, maar dit schijnt niet iedereen helemaal door te hebben...

3747 | 12-11-17 | 19:20 | 3

Goed, ik heb het niet helemaal door. Kan jij mij uitleggen hoe of wat? Dank je.

Apollo | 12-11-17 | 19:25

Het gaat er niet om wat die juut zegt maar om de daden: Nul (!) aanhoudingen.

Lupuslupus | 12-11-17 | 19:25

Laat het sarcasme maar aan de reaguurders over en laat die wout maar zijn geweldsmonopolie ten uitvoer brengen. Ik had het ook liever andersom gezien maar ja.

knutsel_ | 12-11-17 | 20:18

0 arrestaties
Uit welke koker kwam de taktische opstelling gisteravond?
.
“Jongens, laten we maar niemand aanhouden vanavond, daar escaleert het alleen maar verder van” - copvodden-cops anno 2017

de Voorzittert | 12-11-17 | 19:20

Stap één debunken, de moord loskoppelen van de rellen (check en gelukt).
Stap twee, alles bagatelliseren: "ieder1 was zo blij en ja daar hoort illegaal vuurwerk en bijpassend vreugde vuurtje bij (auto's in de fik)".
Stap drie, de nuttige idioten in stelling brengen door paralellen te trekken: "ja in Rome hebben Feijenoorders zich ook misdragen".
Stap vier, vergaan met wegkijken en Trump en Beaudet demoniseren.
Stap vijf, in de opinieshows van BNNVARA waarschuwen voor de verruwende maatschappij, door uitspraken van populisten.
Stap zes, hopen dat het goed komt en meer geld er tegenaan smijten met kansloze projecten, onderbouwd door nep deskundigen.
Stap zeven, het gebeurt weer, begin bij stap één.
Gelukkig heeft de gemiddelde D66/PvdA/GroenLinks stemmert het rationeel vermogen van een goudvis met dito geheugen capaciteiten.
Zou Joop hier wel over berichten? Of is het de schuld van omstanders en de winkeliers in Brussel?

bananabanana | 12-11-17 | 19:19 | 7

+1 bananabanana
Stap acht: Vooral niet beschuldigd willen worden van etnisch profileren en aan de schandpaal worden genageld door de MSM
Stap negen: Het aller belangrijkste: vooral de ondergrondse veenbrand niet bij ons korps/stad laten ontploffen.

PieterPassant | 12-11-17 | 19:43

Hahahaha "misdragen"... Je bedoelt 8 miljoen aan schade veroorzaakt. En dan vergeten we de wedstrijd in Charkov waar wat Feyenoorders het opnieuw wilde proberen. Met je misdragen.... Fuck wat zijn sommige mensen selectief naïef.

Mocro070 | 12-11-17 | 19:43

8 miljoen? Ja... waarvan 7 uit 'inkomstenderving en imagoschade', effe goed de bronnen nalezen, ja? De rest zal ook wel beijlkaar gejankt wezen dan. Kneuzen nemen dat gejengel serieus.

sockpuppet | 13-11-17 | 03:32
▼ 4 antwoorden verborgen

Interview ondertitelen in frans/arabisch en in marokko aan de popo laten zien. Ik ben heel benieuwd over de gezichtsuitdrukkingen en reacties van de handhavers daar bij het zoen van zoveel stupiditeit. Zou een mooi item zijn voor pownews.

Bali Lovert | 12-11-17 | 19:18

van Jole keek en zag dat het goed was

tata1981 | 12-11-17 | 19:18 | 2
-weggejorist-
Ommezwaai | 12-11-17 | 19:20

Waarschijnlijk met z'n witte onderbroek op de knieën?

Ommezwaai | 12-11-17 | 19:20

Ach wat maken we ons eigenlijk druk. Dit is Amsterdam en dat wil Amsterdam. Moeten ze over een paar jaar ook niet zeuren als het onhoudbaar is.

basweetutwel | 12-11-17 | 19:18

GVD, mijn buurtje waarin ik opgroeide, ben er een paar jaar terug nog eens geweest, totaal andere wijk geworden, 20 jaar geleden al overigens. Was in de jaren 80 al niet best vanwege de werkloosheid en tekort aan woningen maar de meesten kenden elkaar en het had verder niets aggressiefs, maar nu, wat een treurigheid.

Apollo | 12-11-17 | 19:18 | 6

Plein 40-45 is wel even iets anders dan de omgeving van het Mercatorplein.

Ardbeg | 12-11-17 | 20:07

@Ardberg Dat is gelul en dat weet je zelf ook. Ik woon in een zijstraat van de Jan Eef, precies waar gisteren de pleuris uitbrak. Het enige verschil tussen Plein 40-45 en Mercatorplein is het percentage allochtonen dat er woont.

Prima buurt hier, want men schijt niet in eigen stal, maar er moet geen referendum in Turkije of Marokko naar het WK gaan en de letterlijke pleuris breekt uit.

De fietser die werd neergestoken door de opgeschoten menigte kan het in ieder geval niet navertelllen.

dubbeldekkert | 13-11-17 | 03:06

Apollo
Binnenkort overal in Europa.

Is dit nog nieuws? | 13-11-17 | 08:31
▼ 3 antwoorden verborgen

In Canada, België, de VS, Australië, Duitsland, Nieuw-Zeeland, Frankrijk en Zuid-Afrika waar je allemaal Nederlanders hebt wonen of mensen van Nederlandse komaf, daar waren ze opgelucht dat Oranje het WK niet heeft gehaald. Die gemeenschappen stonden al klaar om de politie te bekogelen en om winkels te plunderen die niet van Nederlanders zijn.

Patje2011 | 12-11-17 | 19:17 | 2

Hear hear.

Lupuslupus | 12-11-17 | 19:19
-weggejorist-
WayneGretzky*99* | 12-11-17 | 19:40

Ze zijn bang dat de zooi escaleert als er met harde hand wordt ingegrepen en dat is het grote probleem , en dit krijg je ervan als je hele wijken volpropt met alleen maar één celligen planten .

Jetstream | 12-11-17 | 19:17 | 2

Klopt helemaal. Schijten in hun broek doen ze er van. Laffe 'handhavers'.

Baski | 12-11-17 | 19:21

Anarchie.

Is dit nog nieuws? | 13-11-17 | 08:31

Is de Amsterdamse politie ook zo tolerant voor automobilisten die een paar km/het hard rijden of parkeren zonder smeergeld aan de Chantagestaat (parkeerkaartje) te betalen?

Wederom het perfecte voorbeeld van de verloedering van Nederland en Europa: softe en politiek correcte politieagenten die gewoon veredelde belastinginners zijn en de ogen sluiten voor geweld en criminaliteit.

Xirdalan | 12-11-17 | 19:16

Feest vieren is uiteraard prima als je landje naar het WK gaat, maar moet je daarvoor de straat op en jezelf -al verbergend- voor een camera belachelijk lopen maken, verkeer hinderen en overlast voor de rest van de bewoners veroorzaken?

Ik ben benieuwd of er gewonden zijn gevallen / schade is aangericht, maar dat hoor je vreemd genoeg niet...

3747 | 12-11-17 | 19:16

Kom kom. Amsterdam is een lieve, blije stad. Waren er eigenlijk ook rellen in Marokko? Oh, wacht....

brutus68 | 12-11-17 | 19:15

Gewoon opheffen dat laffe.islam.kruipers.korps.

Lupuslupus | 12-11-17 | 19:13

Slappe hap. Daar krijg je bij dit ras totaal geen respect door. Optreden, handhaven en laten zien wie de baas is werkt heel goed bij dit volk. Dat zijn ze gewend en vinden die duidelijkheid juist fijn.

BozePaarseMan | 12-11-17 | 19:13

Ja, het is een slappe houding, maar hadden jullie geweld dat ze er vol op in zouden slaan? Eigen veiligheid voorop en als je tegen zo'n menigte staat ga je er geen mensen tussenuit sleuren voor wat vuurwerk. Dat kan dankzij camerabeelden ook achteraf.

GroetenVanUrk | 12-11-17 | 19:13 | 5

Ja precies, gewoon repressief er bovenop knallen, wat is er mis met een Marokkaan die een pliesieknuppel kopt? Met camerabeelden achteraf heeft Amsterdam al een heel slechte naam.

basweetutwel | 12-11-17 | 19:24

Stationsplein Amsterdam.... Daar hangen zo'n 200 camera's maar toen een "suikerpatient" tussen wat mensen doorploegde, "keken" al die camera's toevallig even een andere kant op....
Maar Amsterdam wil dit kennelijk graag, gelieve volgende keer te rellen in de grachtengordel.

Mastermattie | 12-11-17 | 19:39

Bij het eerste vuurwerk wat richting politiewagen gaat - vol er op los met de gummiknuppel. Ik kan mij nog goed voetbalrellen in Rotterdam herinneren. Ik heb zelden zo'n zalvend en sceiterig geleuter gehoord als wat nu de amsterdamse politie laat horen. En dan gek vinden, dat je totaal geen respect hebt bij die gasten.

Roadblock | 12-11-17 | 20:28
▼ 2 antwoorden verborgen

Op staande voet ontslaan die ouwe gek, alsof het normaal is dat mensen met vuurwerk naar dienders van de wet gooien. Probeer eens met een varkensmuts op door Enschede te lopen joh.. Wat een mafklappers die agenten.

DommeNeger | 12-11-17 | 19:10 | 2

Ach jjoh.... Amsterdam, wereldstad maar wereld vreemd. Amsterdam is zoiets als Zweden.

basweetutwel | 12-11-17 | 19:22

Nee, die man is niet het probleem, dat is degene die zijn salaris betaalt, zijn werkgever!

Mastermattie | 12-11-17 | 20:02

Als daaruit blijkt dat er strafbare feiten zijn gepleegd? En hoe is het gekomen dat die agent gehoorschade heeft geleden?

Vilounius | 12-11-17 | 19:10 | 1

Onnodig claxonneren?

Drefbon | 12-11-17 | 19:28

Je geeft die lui zo carte blanche. Wordt nog leuke zomer...

Rico Tampeloerus | 12-11-17 | 19:10

Met oude en nieuw laten wij ook altijd onze blijschap tonen door de politie te bekogelen met vuurwerk. De vrolijkheid die dan van die agenten afstraalt is onbetaalbaar, ze weten opeens weer waarom ze agent zijn geworden. Laatste keer kregen we zelf (kinder)champagne en mocht een vriend van mij met het dienstpistool in de lucht schieten.

Patje2011 | 12-11-17 | 19:10

iemand met opzet gehoorbeschadiging geven. achjoh het maar wat kattenkwaad..

vliegensvlug | 12-11-17 | 19:09 | 2

Gezien de reactie van de Amsterdamse pliesie wel ja. Ben benieuwd of ze een Pegida demo of iets verwants ook zo benaderen.

basweetutwel | 12-11-17 | 19:16

Ah ja joh, als het de islamitische bezettingsmacht betreft, neemt men het ff niet zo nauw..... logisch toch?

Wienerschnitzel mit | 12-11-17 | 19:48

Politie toeterend over het Mercatorplein nadat Marokko z'n eerste WK-wedstrijd verliest?

nick.name | 12-11-17 | 19:08

Voetbalfans en politie, what else is new? Helaas. Overigens was de rust weer vrij snel teruggekeerd op het Mercatorplein (ook dankzij de regen) nadat de politie begon met het plein schoonvegen. Want ook dat zijn voetbalsupporters, je hoeft er maar met een politieauto naartoe te rijden en ze weten niet hoe snel ze weg moeten rennen. En het scheelt ook dat een groot deel van die Marokkaanse gastjes niet drinkt en geen drugs gebruikt. Nadeel is wel dat ze dan achter het stuur kruipen en de buurt 3 uur dat getoeter aan moet horen.

Ardbeg | 12-11-17 | 19:07 | 14

Nee Ardeg, in Marokko zie je dit soort gedrag in de grote steden NIET. Dit zijn hoofdzakelijk berbers en die zijn de echte Marokkanen ook liever kwijt dan rijk.
Ze zorgen overal waar ze komen voor problemen en ongewenst gedrag. Ze zullen iedere kans aanpakken, om ons te treiteren en kijken hoe ver ze kunnen gaan.
Het voetbal was deze keer gewoon een goed excuus.
En een groot deel drinkt juist wel en is ook absoluut niet vies van een joint of wat sterker spul.
Haal je kop nou eens uit je reedt!

Baski | 12-11-17 | 20:20

@Ardbeg de goedprater.
Ga eens na een wedstrijd Nederland-Marokko waarbij Marokko verloren heeft, luid toeterend door de allochtonenwijken rijden en zien hoe ver je komt.
Nee, dit is openbaar machtsvertoon: Wij marokkanen, kunnen dit in jullie land (99% zegt: Ik voel mij meer marokkaan dan nederlander) maken - Jullie niet.
En van de Amsterdamse politie : Pure van boven opgelegde schijterigheid. Net als het meevieren van die Iftarfeesten.
Arme dienders.

Roadblock | 12-11-17 | 20:37

Hier nog meer beelden van deze fijne mensen voor je:
http://nieuws.tpo.nl/2017/11/12/video-feestende-marokkaanse-jongeren-brussel-slopen-bestelbus/

Baski | 12-11-17 | 21:28
▼ 11 antwoorden verborgen

Tribale loyaliteit much?

Neta | 12-11-17 | 19:06

Zum kotsen!

andrewdicec | 12-11-17 | 19:06

Zelf bij ons ging het er ruiger in toe bij de gemiddelde toernooi match van Oranje.

Crest of Waves | 12-11-17 | 19:06

De persvoorlichter is een Pers?

Mr_Natural | 12-11-17 | 19:05

Dat ging toch heel anders in Utrecht bij het dragen van een varkensmutsje. Tja prioriteiten.

basweetutwel | 12-11-17 | 19:05 | 1

Daar was de "politie" ineens heel serieus........... vreemd......

Wienerschnitzel mit | 12-11-17 | 19:49

"Het vuurwerk gaat ook een beetje richting de politie hè?"
Agent: "Natuurlijk, zo blij zijn de mensen."

Een absolute evergreen.

McMarx | 12-11-17 | 19:03 | 3

Kijken wat er gebeurd als ik van het weekeind wat vuurwerk naar de buurtagenten ga gooien.Weet zeker dat ik geboeid mee ga .

Lilia2 | 12-11-17 | 20:00

Kom aan zeg, die vent is oppersarcastisch.

maSs | 12-11-17 | 20:16

maSs | 12-11-17 | 20:16
Ik zie het sarcasme niet. Wel gelatenheid. Hoe het ook zei, ik vind het een vondst waar men om kan lachen of huilen al naar gelang in de maanstonde staat. Deze gaan we meer horen en gaat als een boemerang terug komen.

McMarx | 12-11-17 | 20:54

Een Amsterdamse politieman met een zachte G.
Zachte G betekent niet zachte aanpak.

keestelpro | 12-11-17 | 19:03 | 1

Daarom liefst vandaag nog onafhankelijkheid voor alles wat zich zuidelijk van de moerdijkbrug bevindt. Dan hoeven we die achterlijke hoofdstedelijke passiviteit niet meer te volgen en vegen we binnen de kortste keren ons gebied schoon. Zo spreekt iemand die de G ook uit kan spreken.

SlimmeBelg | 13-11-17 | 04:40

Ach, ze zijn jong en halen wat kattenkwaad uit. Jullie zij toch ook jong geweest!

Mark_D_NL | 12-11-17 | 19:02 | 5

Kattenkwaad is leuk behalve als er onderliggend nog andere motieven spelen.

McMarx | 12-11-17 | 19:42

Twee woorden:
Zero
Tolerance

marcoplarco | 12-11-17 | 20:21

Zeker ben ik jong geweest, heul lang geleden en toen we kattekwaad uithaalden, werden we opgesloten, voor een middagje op het bureau kinderpolitie op de Overtoom te Amsterdam; we zouden een ruitje ingekinkeld hebben bij een van de melkboeren in de buurt. D'as kattekwaad!
Sub omni canone, Evocatus

Evocatus | 12-11-17 | 22:45
▼ 2 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken