Turkse propaganda erg pöpulair in "Nederland"
Een film verbieden is dan ook weer een beetje te Turks, want buiten de redactie van Joop.nl zijn we in Nederland niet meer aangesloten bij de Kultuurkamer. Goed dus wel dat Nourdin el Dinges van de Turkenpartij kan en mag roepen wat hij wil over het culturele magnum opus van het dictatoriale Erdoregime. Doen wij dan ook wel. En he, Kurtlar Vadisi: Vatan is in "Nederland" hartstikke populair. Al dagen uitverköcht. Allemaal Erdogezinde tjappies als Ismail de Haakneusvlogger die met hun Erdogezinde vriendjes in een Erdogezinde bioscoop en een Erdogezinde stad een Erdogezinde film kunnen loeren. Mooi man. Binnenkort een recensie, eerst even wat Gülenisten opsporen.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Heel raar! Amsterdams waanidee 'klushub' geflopt
Dit had echt helemaal niemand verwacht
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
