DE SCHOLEN ZIJN WEER BEGONNEN! Islamhaters doen een Greenpeaceje op madrassa 020
Nederlands Verbond & Nijmegen Rechtsaf (succes daarmee) & Identitair Verzet. Wat een gezellige groepjes allemaal en wat een gezellige actie: twee knakkers met bivakmuts zijn via een keukentrapje op het dak van het nieuwe Vredespaleis in Amsterdam-West geklommen. Lef om zo dicht in de buurt van Mohammed anti-islam leuzen te scanderen en verder heeft de hele actie wat weg van zo'n halve oorlogsverklaring van die criminelen van Greenpeace. Inbreken, illegaal bezig zijn, vastketenen, iedereen irriteren en als de politie je komt wegvegen keihard janken EN DUWEN EN TREKKEN. Tekst op het spandoek is overigens van Hans Jansen (vzmh), kan iedereen weer mooi GeenStijl de schuld geven. Een handjevol extremistische leerlingen (zelfs moslimsbasisscholen riepen: ga niet naar deze moslimmiddelbare school) klaar met het schaapies slachten in het weekeinde is onder het spandoek door naar binnen gegaan. Sander Dekker, ben jij dat op dat dak?
UPDATE: En dat zonder Peter Koelewijn, maar de twee oproerkraaiers zijn van 't dak.
UPDATE: We hebben beeld! Netjes de huidskleur weggebalkt ivm privacy.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Heel raar! Amsterdams waanidee 'klushub' geflopt
Dit had echt helemaal niemand verwacht
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'
Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen
Hoe is het nu met? Schotland
Nou goed blijkbaar alles op schema!
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
