Islamschool ronselt koters, heeft schijt aan NL
Het is maar goed dat clubjes als GroenLinks zich hebben uitgesproken tegen religieus onderwijs, om zo broeinesten van Nederlandhaat genaamd 'islamitische scholen' tegen te kunnen gaan. Nu zal de insteek van GroenLinks vast zijn dat moslimkindjes gediscrimineerd worden, maar als spill-over effect is het verdwijnen van islamitische kalifaatklasjes toch ook wel handig. Momenteel zijn er namelijk nog hopeloze initiatieven als Stichting Islamitisch Onderwijs Amsterdam; Allah-rabiaten die een school proberen op te richten door kinderen om te kopen met 'electrische fietsen' en laptops. Kinderdemagoog Soner Atasoy, vriendje van IS-verheerlijker Abdoe Khoulani, ronselt 'leerlingen' met cadeautjes die hij zelf gaat betalen (al weet niemand waar hij dat geld precies vandaan haalt, want erg lang heeft Soner Atasoy vermoedelijk niet op school gezeten). Dat kinderen gelokt worden met een 'van taalfouten wemelend stencil' is ook wel grappig, want wat ga je leren als de voorzitter van de school zijn lettertjes met grote moeite in leesbare volgorde achterelkaar plakt? "De SIO biedt de mogelijkheid om met extra twee lesuren per dag kosteloos de Edele Koran te memoriseren. Dit doe je naast de reguliere onderwijstijd in een vier jaar durend cursus. Voor meer info zie schoolgids. Meld je aan? Voordat critici 'discriminatie' en 'arme moslims' gaan roepen: dit segregatiemuurtje wordt door de moslims zélf gebouwd en de overheid wil het niet. Dus kan 'pathologische leugenaar' Sander Dekker nog steeds de boom in, gaat de school er komen 'met of zonder centen van de Staat', is er geen vertrouwen in de rechtsstaat en is de hele Nederlandse wereld tegen die ene arme Calimero genaamd islam. Overigens vindt Soner Atasoy dat Nederland niet zo moet zeiken over die cadeautjes, omdat Soner Atasoy anders ook klompen cadeau gaat geven aan de kinderen. Nou, dat is natuurlijk wél een fijn teken van verbroedering! Op die manier kunnen kinderen met klompen aan hun voetjes leren dat homo's van een gebouw geflikkerd mogen worden, dat aanslagplegers 72 naakte wijven mogen uitwonen, dat vrouwen minderwaardig zijn en dat mensen die een spotprentje maken over Mohammed onthoofd mogen worden. Top-idee.Islamschool paait jongere https://t.co/r6AcbdEsYd via @telegraaf
— Wouter de Winther (@wouterdewinther) 15 juli 2017
Reaguursels
InloggenLaat ze maar, doe maar al die Islamieten op Eigen scholen, hebben de NLse kinderkes immers geen last van ze op een gezuiverde school, goed voor je blonde dochter bijvoorbeeld.
.. maar we zijn ontzettend blij met deze bijzondere scholen voor onze kansenpareltjes, asvanwege het zich keurig invoegen in onze samenleving.
-weggejorist-
En dan een zaak aanspannen als er met kerst geen schoolfotograaf beschikbaar is. Geloof en onderwijs gescheiden houden en zeker onderwijs dat 100% haaks staat op onze normen en waarden.
... en de PvdA, Groen Links, alle enge grefoclubjes in dit land, keken er naar en zagen dat het goed was.....
Dat intussen elke samenhang in de samenleving naar de kloten is gegaan interesseert ze niet... zelfs nu nog niet nu ze in de peilingen bijna weggevaagd zijn.
Het is ook zo moelijk om te stoppen met dat fantastische onderwijs he. Zo'n hoog nietveau dat werkt verslavend.
Daarom is het ook tijd dat veel meer mensen weten waarmee ze te maken hebben.
www.youtube.com/watch?v=EN5xoRe5YmQ
Islamitisch onderwijs is geen onderwijs, het is een hersenspoeling.
Ps, Ik ga plat, ik lees je morgen wel verder.
@ Goedenavond Ongeblustekalk | 15-07-17 | 22:45
Een kind sturen/bukken naar een bepaald onderwijs is niet wat ik bedoel. Mijn punt is dat een kind/mens algemeen, wetenschappelijk en kritische denkende onderwijs en wijsbegeerte als hoofdzaak dient te leren. Kennis over religies is daarbij een "must".(praktijk versus theorie) Openbaar onderwijs dient seculier te zijn en religieus onderwijs is zo 1900 :) De praktijk however....
Ce ca! | 15-07-17 | 22:36
Ik vergelijk openbaar onderwijs niet met de islam, maar stel dat kinderen naar het openbaar onderwijs sturen hetzelfde is als ze te laten bukken voor de Islam.
En dat doe jij. Theorie versus praktijk.
www.youtube.com/watch?v=CE8ooMBIyC8
Ps, Kalk ik heb geen voorbeeld nodig. Ik/en wij allemaal,zijn uniek. Velen schouders om op te staan denk ik.Laat het gaan,wees wie je kan zijn,en ga met de wind!
*Wie kan sturen,zeilt met elke wind* (sorry, zen en zo ;)
@ Ongeblustekalk | 15-07-17 | 20:56
Beste Kalk, zeker wel hoort ook het christelijke onderwijs tot het sektarische onderwijs. (In mijn ogen is elke religie een sekte) (gevalletje marketing ;)Verder veel respect voor je gedachtegang qua redenatie.Dat er een gat bestaat tot de realiteit en theorie is duidelijk,maar dat geeft alleen maar aan dat men zich niet tot de theorie kan verdiepen omdat er stoorzenders zijn zoals religie en de MSM. De echte keiharde waarheid is waar mening mens bang voor is, (en of gemaakt wordt(religie/nieuws). Waarom je de dan openbaar (ok slecht) onderwijs met de islam vergelijkt snap ik niet. Onderwijs dient zich op feiten/kritisch denken en
wijsheid te richten. That,s it!. Religie kennis ok!Geef het een paar uur in de medische les:geestesziektes.
Troeste nietgevormde base.
-weggejorist-
-weggejorist-
Ce ca! | 15-07-17 | 15:10
Ik heb niets met religie omdat het mensen onderdrukt, en in mijn afwegingen neem ik mee wat het effect is van mijn beslissingen. Zeker wanneer dat gevolgen heeft van mensen die afhankelijk zijn van die beslissingen die ik neem.
Daar zou je een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik wil niet dat mijn kinderen geïndoctrineerd worden door sektarische gedachten en daar hoort het christendom zoals het onderwezen wordt, of liever het gebrek daaraan op scholen, niet bij.
Sterker nog, wanneer je een kind naar een openbare school stuurt, geef je ze islamitisch onderwijs. Sta je dan met je principes. verschil tussen theorie en praktijk.
"Verder geldt voor al die landen dat ze zichzelf kapot gemaakt hebben. De moordpartijen waren al begonnen voordat de VS partij kozen. De islam verscheurt samenlevingen al 1400 jaar, en vernietigt elke vorm van menselijkheid, intelligentie, zakelijkheid en tolerantie. Dat die landen toevallig op een enorme olieplas liggen heeft ze tijdelijk veel welvaart gebracht, maar zelfs op hun beste momenten waren slavernij en barbarij daar de norm."
Dandruff | 15-07-17 | 16:11
Quod erat demonstrandum.
loerelau 18:57
Have I got news for you!
Their number is growing.
Als men maar lang genoeg normaal blijft wordt men vanzelf verward.
Een constatering die hier in de panelen ook langzaam begint doorheen te dringen helaas.
@daytripper | 15-07-17 | 18:31
Geen terrorisme! Een verwarde man. Die zijn er zoveel!
-weggejorist-
Gewoon verbieden dit soort scholen. Dit toestaan is namelijk vragen om problemen.
.
In de jaren negentig heb ik zelf (als docente) op een VMBO-school in Amsterdam gewerkt, waarvan 98% van de leerlingen van allochtone afkomst was.
.
Als ik hier ga beschrijven wat ik in twee jaar heb meegemaakt, krijg ik opnieuw Joris achter mij aan...
Jantina_Hagelslag | 15-07-17 | 12:10
@mevrouw Hagelslag. Idem ikke in het Noorden des lands. Ook ik vrees de toorn van Joris. Gelukkig is er
hier nog geen gedachten politie. En gek he .. ik ben geen rassiest. Nooit geweest ook .
@Dandruff 16:44
Kijk U moet mij excuseren, D-fens kan vanaf zíjn vakantieadres een beetje moeilijk feiten en cijfers reproduceren maar ik neem dan mn (beperkte)parate kennis in gedachte en denk dan aan Iran.
Dat is een theocratische republiek alwaar volgens mij een (beperkte) democratie heerst.
En uit het feit dat ik zo laat reageer op uw tegel mag u inderdaad de conclusie trekken dat ik een witte autochtoon ben.
Hier moet ook op zaterdag gewerkt worden namelijk.
Botte Hork | 15-07-17 | 11:50
Mischien dat een koude gele met schuimkraag u wat inspiratie geeft.
U bent al erg goed op weg. Nog even uw best doen en ik ben er zeker van dat u wel een A4 vol krijgt, in klein lettertype.
Hé bah, vroeger kreeg je nog 70 maagden.. zijn die nu op dan. Wou me net opgeven voorg krugsus niet integreren.
Gisteren docu gezien van Vlad III (Vlad the Impaler), stuurde gerust n zak vol afgesneden neuzen naar zn opponent Mehmed II met zijn expansiedriften. Deze antwoorde hierop met een veldslag met overmacht, maar Vlad viel aan bij nacht en zette een bos van lijken op in de voortuin van zn kasteel. Dit brak het moreel bij de Ottomanen. en.wikipedia.org/wiki/Night_Attack_at...
(night attack at Targoviste). Uiteindelijk dachten ze met de duivel van doen te hebben en taaide af.
Ja ja, lieve kindertjes vroeger wisten ze wel hoe te handelen met de religie van de vrede. Elk weldenkend mens kan begrijpen dat als men niet hard optreedt, de islam expansiedrift gewoon weer de kop op steekt. Staat in de edele koran nota bene.
@Sjefke7807 | 15-07-17 | 17:13
*"u" er voorzichtig tussen schuiven doet*
@miff | 15-07-17 | 16:21
Klopt. Is mij recentelijk ook overkomen. Jij bent extreemrechts! werd mij door een buurman toegebeten. Nou, dan ben ik maar "extreemrechts".
Van de laatste verkiezingsuitslagen begrijp ik he-le-maal niks. Hoe is het toch mogelijk dat mensen zich zo een rad voor ogen laten draaien! Helaas moet ik daar gelijk in geven. Er zijn nog té veel mensen die het maar niet zien, of willen zien.
@ Dandruff | 15-07-17 | 16:11
-
Je hebt volkomen gelijk: die dictators zijn/waren proleten, maar mijn punt is, dat islam landen dat helaas nodig hebben om rust & voorspoed te bewaren; zoniet dan gaan ze in de primitieve stammenoorlog mode, want door o.a. eerwraak enz haat iedereen daar iedereen.
Het stomme is dat wij die ellende nu gedwongen door Brussel's open grenzen nu hier moeten importeren
Fijne erfenis voor onze kinderen.
(p.s. de uitdrukking "teer zieltje" was lievv bedoeld)
Kies PVV dan wordt het probleem veel veel minder , maar ja liever de partij van de leugens waar de nederlander geen dubbele paspoort mag hebben ect het antwoord van die L*L rutte dan moet je kiezen tussen engeland of nederland.
Als je slim bent neem je een rubbere roeiboot dan heb je geen paspoort nodig
Elke dag islam gezeik,kan islam niet vetboden worden is het gezeik ook over.
D-Fens_1963 | 15-07-17 | 16:33,
Je noemt 3 voorwaarden voor een democratische leider in een islamitisch land, die alle 3 niks met democratie te maken hebben.
Duidelijker had je mijn punt niet kunnen bevestigen.
Om over de mensonterende sharia nog maar te zwijgen; uiteindelijk het doel van elke islamitische "ummah".
Sjefke7807 | 15-07-17 | 16:32,
Laat je niet opnaaien door andere reaguurders.
Sommigen vinden het grappig anderen op de kast te jagen.
Wat je werk betreft, veel succes met het omscholen naar ICT. Elk papiertje kan in je voordeel werken.
Het laat ook zien dat je de wil en de intelligentie hebt om verder te leren.
@Dandruff 16:11
Ik denk dat een islamitisch land best door een democraat geregeerd worden.
Alleen moet desbetreffende democraat wel lid zijn van het juiste moskeetje.
En als er in dat land dan "toevallig" geen tegenstrijdige islamstromingen zijn is dat helemaal meegenomen.
Dan hoeft hij alleen de religieuze leiders te "vriend" te houden.
@Mark_D_NL | 15-07-17 | 16:16
Pardon???? Ik denk dat u toch echt een andere reaguurder zoekt want dat zijn geen woorden uit mijn tikplank! Zoekt u het er maar eens op na. En daarna zie ik graag wat excuses uwerzijds want wat u daar claimt klopt van geen kant.
En hier in NL ben ik kansloos. Ik probeer nu op eigen kracht om te scholen naar de ICT want het UWV laat je mooi in de stront zakken. Maar overal wordt de deur in je neus dicht gesmeten. Te oud, geen ervaring, bla bla. En daar sta je dan met je goede wil, enthousiasme en motivatie. Werkgevers die lopen te zaniken over "niet aan personeel kunnen komen" moeten eerst maar eens bij zichzelf te biecht gaan. Want ze willen alleen een 20 jarige met 16 jaar ervaring , een telefoonboek aan nietszeggende fopopleidingen die voor EU 5 p/u komt werken. Dát is wat ze willen. Ben je hier in NL boven de 40-45 kun je het verder schudden want geen werkgever die je een kans geeft. Ik heb me zelfs al GRATIS aangeboden voor zolang ik in hun optiek nog niet genoeg ervaring heb. Zelfs dat trekt ze niet over de streep...
Mark_D_NL | 15-07-17 | 15:41,
Jij stelde wel degelijk de term "dictator" ter discussie.
In plaats van te liegen dat je dat net niet deed, kun je ook gewoon niks zeggen. En wat hebben Bashar en Irak met elkaar te maken?
Ook jij gooit van alles door elkaar, om de idioterie van je beweringen te verhullen.
Nederland geeft heel veel geld aan foute clubjes, maar niet met het oogmerk de holocaust te herhalen. Er gaan geen Nederlandse euro's en wapens naar de gewapende tak van hezbollah en hamas.
En met Karstens ben ik inderdaad van mening dat de EU inclusief Rutte verantwoordelijk is voor de ontwrichting van West Europa, èn voor de enorme toename van de aantallen verdronken "vluchtelingen".
Maar ook dat is een hele andere discussie.
Net als Trump.
Die overigens een vrij slecht president is gebleken, helaas. Ik ben totaal niet policor, maar Trump heeft het "populisme" geen goed gedaan.
@Sjefke7807 | 15-07-17 | 16:14
Ik ben bang dat je gelijk hebt.
.
Wat betreft je reactie van 16:10;
"Niet alle Nederlanders zijn domme schapen die klakkeloos achter de MSM en de politiek aan lopen."
.
Als je terugkijkt naar de verkiezingen van afgelopen maart dan zijn er nog steeds te veel mensen die dit niet beseffen en achter de linkse MSM aanhobbelen, en zij die het wel beseffen worden in een soort cordon sanitaire als racisten weggezet.
Assad is een dictator, punt.
Dandruff | 15-07-17 | 16:11
Denk dat Assad een dictator is tegen wil en dank. Een Man die heel lang heel goed alle Moslim ellende wist te managen. Maar dat de USA en de EU hem in een postie hebben gedwongen die hem een Dictator hebben gemaakt. Regime change dingetje.
Sjefke7807 | 15-07-17 | 16:10
Met die kennis,. jouw kennis, snap je 3d printen ook snel. Dus daar zit denk ik wel een mooie kans voor je. En daar valt nog veel te innoveren. En het is lichamelijk niet belastend.
--
Jij begon mij te beledigen door te zeggen dat ik SP stem en Trump wel een lul zou vinden. Dus die eerste AH is aan jouw toe te schrijven.
--
Nou, en als we dan het toch hebben over "jaren reaguren" heb jij mij OOIT kunnen betrappen op nuance of een policor standpunt?
--
We zitten wel op 1 lijn vermoed ik... Weer vrienden?
@miff | 15-07-17 | 15:53
Volgens mij worden we nú al geconfronteerd met een hele groep die de eigen veters nog niet kan strikken, laat staan een fatsoenlijke volzin in het NL uit de strot krijgen. U hoeft er de diverse JijBuis filmpjes die hier met regelmaat gepost worden maar op na te luisteren (op eigen risico wegens acute versterving van uw hersencellen bij het aanhoren van zoveel domheid).
En de NL regering die streng handhaaft en toeziet *proest*
telelezer | 15-07-17 | 15:24,
Ik weet graag waar ik over praat, dat heeft niks met een "teer zieltje" te maken.
Assad is een dictator, punt.
En Erdogan ook inderdaad; dat roep ik hier dus ook al jaren.
Maar dat alle dictaturen in de regio door dictators geleid worden maakt Assad nog geen democraat. Ik heb ook nooit gezegd dat ik *voor* het afzetten van die dictators was. Ik riep destijds al dat de hele "Arabische lente" een bloedbad ging worden.
Ik had niks met de MSM-propaganda waarin "gematigde moslims en democraten" tegen Assad vochten. Maar ik heb ook niks met de spiegelbeeld-propaganda waarin Assad ineens een volksheld is die tegen Westerse oliebelangen vecht. Assad steunt holocaust-predikende terreurbewegingen zoals hezbollah en hamas. En tijdens de Deense cartoonrel organiseerde zijn bewind "pogrom-excursies". Bussen vol Syrische boze moslims reden gratis van Syrië naar Libanon, waar de christelijke wijken van Beiroet werden geplunderd.
Is dat onze "seculiere" bondgenoot?
Ik was tegen die Westerse bemoeienis, ook in Libië.
Maar dat maakt terroristenleider Khadaffi niet ineens een toffe peer, met zijn martelkamers voor kleine weesmeisjes en zijn ernstig verbrande huishoudster. Een gek die burgeroorlogen organiseerde in Liberia en Tsjaad, en Westerse hulpverleners gijzelde en in een schijnproces ter dood veroordeelde; waarna het Westen een vermogen kwijt was aan losgeld (inclusief een kerncentrale).
Ik snap niet dat sommigen hier het regelmatig opnemen voor dat vullis.
Ik geloof inderdaad dat een islamitisch land nooit door een democraat geregeerd kan worden. Maar ik geloof ook dat Bush oprecht meende dat hij Irak kon democratiseren; daar heeft hij honderden miljarden euro's in gestoken. Dat waren flinke kostenplaatjes, dus dat maakt het SP-motief "olie-inkomsten" vrij belachelijk.
Obama en Syrië idem. Zoals ik ook al tegen Nehemia zei; met Assad is het makkelijker zakendoen dan met isis. Dus het vergezochte economische motief klopt gewoon niet. Dat maakt het extreme gebrek aan een minimale vorm van bewijslast nog pijnlijker.
Verder geldt voor al die landen dat ze zichzelf kapot gemaakt hebben. De moordpartijen waren al begonnen voordat de VS partij kozen. De islam verscheurt samenlevingen al 1400 jaar, en vernietigt elke vorm van menselijkheid, intelligentie, zakelijkheid en tolerantie. Dat die landen toevallig op een enorme olieplas liggen heeft ze tijdelijk veel welvaart gebracht, maar zelfs op hun beste momenten waren slavernij en barbarij daar de norm.
Dat is niet de schuld van Bush of Obama.
Het is zoals het is.
@Mark_D_NL | 15-07-17 | 15:49
Als u mijn tegels hier een beetje zou volgen had u allang geweten hoe ik in de materie sta en hoe mijn situatie is. En ik ben geen SJW. Wel vraag ik van u een beetje fatsoen (niet alleen voor mezelf), dat u met uw volgende ad hominem opnieuw niet kunt opbrengen. Oftewel kort gezegd; dondert u lekker een eind op met uw "safe-space", die heb ik niet nodig. Wat u doet is gewoonweg smakeloos leedvermaak te gaan zitten etaleren naar anderen toe terwijl uzelf lekker ver weg van alle ellende zit. U gooit alles voor het gemak maar lekker op één hoop en gaat er dan met de botte bijl in. Niet alle Nederlanders zijn domme schapen die klakkeloos achter de MSM en de politiek aan lopen. Die volkomen oblivious zijn wat betreft de steeds sneller gaande islamisering van dit land. Er zijn er zat die het wel zien en het met lede ogen moeten aanzien omdat ze niet weg kúnnen, ook al zouden ze dat nog zo graag willen.
Nee, ik kan niet CAD tekenen want ik ben/was Meesterlasser. Wel kan ik CNC frezen maar ook dat mag ik niet meer doen wegens kapotte schoudergewrichten. Bij het merendeel van de CNC freesbanken moet je de klem handmatig dichtdraaien en ik kan geen bovenhandse kracht meer zetten met die kapotte schouder. Wat dus gevaarlijke situaties zou opleveren i.v.m. het wegschieten van het werkstuk.
telelezer | 15-07-17 | 16:00
Ja en Nee, je krijgt een tweedeling in Europa, aan de westerse kant een zogenaamd multiculti paradijs en aan oost kant een meer traditionele samenleving. Gebaseerd op de Europese (Westerse) waarden.
--
Het Multi Culti Paradijs zal bestaan uit gated communities, veel onderlinge strijd en continue raciale spanningen Zie Zuid Afrika, dat is het voorland van NL, Duitsland, Frankrijk e.d.
--
Economische gezien zal het Land Nederland steeds verder achterop raken. Uitgezonderd enkele regio's zoals Rotterdam en Eindhoven.
@ Mark_D_NL | 15-07-17 | 15:51
-
Polen heeft ons ooit gered van de islam (beleg van Wenen)
Wie weet is Oost Europa ooit opnieuw de redder van het Westen
Laten we bij het oprichten van zo'n school vooral opletten waar de geldstromen vandaan komen, voordat er geld uit allerlei landen en van organisaties komen die hier verboden danwel ongewenst zijn vanwege hun haat zaaiende en geweldsverheerlijkende karakter.
Zodat Nederland over een aantal jaren niet geconfronteerd wordt met jongeren die uit kun hoofd de koran kunnen opdreunen, maar verder over onvoldoende kennis en vaardigheden beschikken om in de Nederlandse maatschappij te kunnen functioneren, behalve dan het ophouden van de hand voor een uitkering.
Ik neem -waarschijnlijk tevergeefs- aan dat de Nederlandse overheid hier zeer streng handhavend een vinger aan de pols houdt.......
Mark_D_NL | 15-07-17 | 15:51
ahmeren = hameren
telelezer | 15-07-17 | 15:47
Dat doen ze in Polen ook. Heel erg ahmeren op het gezin, de lokale warden e.d Dit heeft in polen geresulteerd in een Babyboom! En een enorme awareness naar het beschermen en vechten voor de eigen cultuur. Iest wat in NL een doodzonde is, trots zijn op je eigen cultuur. heel dom van velen maar ja, ze zullen het zelf wel merken.
@Graaisnaaiert 14:14
Eeeuh, "Intergratie begint waar de Islam eindigt "?
Ik neem aan dat U dat andersom bedoelt?
De Islam eindig natuurlijk nóóit dus...
Waar de Islam begint eindigt intergratie lijkt mijn daarom logischer.
Sjefke7807 | 15-07-17 | 15:37
Eens, ik weet niets van jouw situatie. Maar hoe had ik dat kunnen weten?
--
Maar indien dit voor jouw een probleem is dan moet je vanaf heden dus voor ieder reaguursel even je persoonlijke situatie schetsen. Zodat mensen met de juiste nuance hierop kunnen reageren. Ik zal ook, voor jouw, vanaf heden rekening houden met je gevoelens en niet zomaar alles meer tegen je zeggen. Ik zal dus rekening houden met je safespace. Lekkere SJW-ert!
--
Kan je een beetje CAD tekenen en CNC frezen?
-weggejorist-
De meesterzet van verovering begint bij het indoctrineren van schoolkinderen. Enorm interessant in deze is, dat Poetin zwaar investeert in het orthodoxe christendom, wat als een strategische meesterzet kan worden gezien (religie, het ideale middel om de massa met elkaar te verbinden, kijk maar hoe "slim" de islam dat doet met het indictrineren van schoolkinderen).
Deze russische kerk verbindt namelijk niet alleen de Russen met elkaar, maar ook de bevolking uit andere orthodox christelijke landen, en laat dat nou "toevallig" net de strategisch gelegen Balkanlanden zijn
De meesterzet van verovering begint bij het indoctrineren van schoolkinderen. Enorm interessant in deze is, dat Poetin zwaar investeert in het orthodoxe christendom, wat als een strategische meesterzet kan worden gezien (religie, het ideale middel om de massa met elkaar te verbinden, kijk maar hoe "slim" de islam dat doet met het indictrineren van schoolkinderen).
Deze russische kerk verbindt namelijk niet alleen de Russen met elkaar, maar ook de bevolking uit andere orthodox christelijke landen, en laat dat nou "toevallig" net de strategisch gelegen Balkanlanden zijn
Laat me raden; als rasechte SP-er vindt je de VS een dictatuur?
Dandruff | 15-07-17 | 15:06
Nou, nou, nou. Mij gelijk betichten van Pol Pot liefde. dat gaat mij dan weer te ver.
--
Je ziet mij geen waardeoordeel over Bashar vellen. Die verzin jezelf. Maar in Irak lagen toch heel veel massa vernietigingswapens, toch, toch?
--
Laten we nog een paar jaar afwachten en dan oordelen over de mate waarin Bashar echt een dictator was of niet. Of dat hij zich heeft moeten verdedigen tegen de verdeel en heers doctrine van de US en de EU?
--
Nederland financiert ook allemaal foute clubjes (bewust en onbewust). Dat maakt Nederland dus volgens jouw redenatie een Dictatoriale Staat? Rutte heeft ingestemd met het laten komen van al die bootjes met immigranten. Is hij nu een massa moordernaar omdat er nogal wet mensen verzuipen tijdens die overtocht?
--
En Trump is top, die trolt die hele linkse kliek de moeder. En ze, policor (jij ook?), hebben het niet door dat Trump steeds meer, en veel jongere aanhangers krijgt, idem aan FvD. En dat links, ondanks dat ze nu nog overal hun gore klauwen in hebben aan het vergrijzen zijn. Dus aan het einde van hun lifecycle zijn.
--
En #Nexit!
@Mark_D_NL | 15-07-17 | 14:58
U kunt wel zo uit de hoogte en met en hoop dedain tegen me spreken maar u heeft geen énkele weet van mijn situatie. In tegenstelling tot een hoop Nederlanders ben ik wel degelijk wakker, en dat kunt u ondertussen ook al jaren in mijn tegels lezen op dit Roze Blog. Tusk is mijn leider niet, wat ik wél met die "man" zou willen doen komt niet door de censuur van de Joris van dienst heen. Dus houdt u uw rotopmerkingen maar voor u. Niet iedereen is geldelijk gezien in staat zijn boeltje te pakken en naar elders te verkassen. Ik heb dit al laten onderzoeken in 2002, omdat ik toen al zag waar het heen ging, maar ik kon ondanks hard werken met mijn alleenstaande man salaris de kosten van een migratie niet ophoesten. Nu zit ik na bijna 30 jaar hard werken in de Metaal met een werk gerelateerde aandoening thuis en mag op een houtje bijten. Ik ben niemands slaaf en zeker niet van de Policor gemeente hier. Want die weten ondertussen wel wat ik van hen denk en dat is niet erg flatteus. Ik ben dus één van de velen die noodgedwongen in deze helle-put moeten blijven wonen terwijl ik het liefst vandaag nog op het vliegtuig naar het Pine Ridge Reservaat van mijn oom zou stappen. Maar de States zijn Nederland niet. Daar wordt wél verwacht dat je zelf een emmer geld mee brengt, of dat je gesponsord wordt door een bedrijf of familie. Aangezien mijn Lakȟóta familie zelf zo arm is als een kerkrat gaat hem dat dus ook niet worden.
Uw leedvermaak is derhalve dan ook niet gepast en erg smakeloos...
Journalisten die de waarheid over de islam verzwijgen zijn in mijn ogen geen haar beter dan kwakzalvers die hun patiënten laten overlijden.
@ Dandruff | 15-07-17 | 14:40
.
+1
medelmo | 15-07-17 | 15:20,
Als jij echt niet beter kan, dan zullen we het er maar mee moeten doen.
@ Van Duyvenbode | 15-07-17 | 14:21
Ja hard ja,en zonder uierzalf :)
-
Een feit blijft dat de helft van Nederland in een religie gelooft en de andere 6 miljoen voorgelogen worden door de MSM dogma,s.
Jij stelt dat iemand die oppositiepartijen verbiedt en opponenten opsluit of vermoord, geen dictator is
@ Dandruff | 15-07-17 | 15:06
-
In de meeste moslim landen is dat heel gewoon.
Pas als het land om olie of gas(leidingen) belangrijk wordt, wordt de (in Syrie zelfs democratisch gekozen!) leider een "dictator" genoemd om westerse tere zieltjes (zoals u) te engageren.
De hele trieste moslimwereld is een en al dictatuur op een paar uitzonderingen na (bv.Tunesie, maar hoe lang nog?) en ooit Turkije, maar Erdogan sluit opponenten nu ook met duizenden tegelijk op en verbiedt Koerdische oppositie partijen, hetgeen in uw ogen ook dus een dictator is.
-
Men moet toegeven dat de dictators ooit rust en voorspoed brachten voordat het Westen besliste dat ze afgezet moeten worden. Kijk naar Saddam, kijk naar Ghadaffi en kijk naar Syrie hoe die landen vroeger welvarend waren en nu kapot gaan in hun primitieve middeleeuwse tribale burgeroorlogen (iedereen haat iedereen), gewoon omdat ze geen leider met sterke hand meer hebben.
We hadden ze gewoon met rust moeten laten; maar ach ja, die olie en dat gas toch he...
Neem even de tijd om onderstaand artikeltje te lezen; voor iedereen zeer verhelderend!
valkyries.nl/de-reden-achter-het-bomba...
Dandruff | 15-07-17 | 14:45 zaterdag wijsheid in de aanbieding?
Die andere medescholieren mogen ook dood.
Beter?
Hoe wenselijk ook, verbieden om foute vrienden of slecht onderwijs kan niet. Maar verbieden omdat ze het minimum aantal inschrijvingen niet hebben gehaald kan wel.
Dus worden er cadeautjes uit gedeeld tot het minimum gehaald is. Is de vergunning eindelijk binnen dan zal het met de cadeautjes ook wel snel zijn afgelopen.
Religieuze vrijheid: De vrijheid om een ander je geloof op te dringen. Waar is de bescherming tegen geloof? Zeg maar eens als asielzoeker dat je atheïst bent. Wordt je weggelachen bij de IND. Vrijheid van geloof? Waarom zitten er gordels in een auto? Zelfbescherming? LOL, nee omdat als je verongelukt en invalide raakt de kosten voor de samenleving zijn. Zo is de overheid ook niet geïnteresseerd in het geloof van een individu, maar in het geloof van de meerderheid. Atheïsten en Pastafarians en kunnen de tering krijgen omdat ze in de minderheid zijn. En daar zit em de crux. Islamieten zijn (niet alleen in Nederland) hard op weg de meerderheid te worden onder de noemer van "vrijheid van godsdienst." Wat een lachertje dat artikel 1.
http://www.nu.nl/binnenland/4843725/deel-asielzoekers-snapt-uitleg-nederlandse-levensstijl-niet.html
@ Onze manier van leven, goed of fout, gaat niet bukken voor externe sektarische gedachten.
Punt.
Ongeblustekalk | 15-07-17 | 13:10
-
Komma ;)
Wat is het verschil dan tussen een sekte en een grotere religie (Abrahamse)?
Geen is mijn punt (pun inteded :) Dat de ene minder erg is dan de andere (door de tijd heen) maakt het niet minder erg.Ik heb zelf ook op een christelijke school gezeten en begrijp de waardes die jij het toedicht. Maar na 2 x Zondagsschool mocht ik niet meer komen (te kritisch/reëel)
-
Mijn 2e punt is, is dat alle religies en "onze" regering/leiders, goed zijn in het afleiden van de werkelijk belangrijke zaken, zoals feiten.
Dat de islam daarin het verst achterloopt in Nederland is zorgwekkend.
Daarom heeft men hier ook niets te zoeken en al helemaal niet in het onderwijs.
Onze waarden en normen stroken gewoonweg NIET.
Vrijheid van religie, ja graag. Ik wil er namelijk niets mee te maken hebben!
(En mocht ik een kind/kinderen hebben, dan al helemaal niet)
Wat dat betreft ben ik niet jaloers op jou. Je boft nog dat je kind nu nog naar een christelijke school kan. Geef het een paar jaar en geheel Nederland zit aan de koran lessen.
Daarom ook, seculier onderwijs in de grondwet laten zetten!
Mark_D_NL | 15-07-17 | 14:55,
Je insinuaties over mijn opleiding overtuigen niet echt.
Jij stelt dat iemand die oppositiepartijen verbiedt en opponenten opsluit of vermoord, geen dictator is. Ik zou zeggen, google eens op de definitie van dat woord.
Daarnaast steunde dictator Assad diverse terreurbewegingen zoals hezbollah en hamas. Moslimclubjes die óók op dictatoriale wijze bestuurd worden, en met geweld alle andersdenkenden (en zelfs hele andersgelovige bevolkingsgroepen) willen "uitschakelen".
Als je dat allemaal hartstikke oké vindt dan vraag ik me af wat jij wèl onder "dictatoriaal" verstaat.
Laat me raden; als rasechte SP-er vindt je de VS een dictatuur?
Linksen zijn faalhazen, maar willen dat niet weten. Daarom willen ze de maatschappij zo omvormen dat je niet anders kunt dan falen. Want dan is hun falen niet aan henzelf, maar aan externe factoren te wijten. En vallen ze niet meer zo op, vergeleken met mensen waar de maatschappij wel iets aan heeft.
Geldt net zo voor islamieten. Vandaar dat linksen zo dol zijn op islamieten. Beide zijn natuurlijk knettergek - en gevaarlijk bovendien.
Denk ik dan wel eens. Maar misschien zit het toch anders. Voorlopig is dit mijn werkhypothese.
Ach ja, dit is Nederland, waar Islamitische scholen schaamteloos vernoemd kunnen worden naar Sharia-verheerlijkende jihadisten als Ibn-Khaldun: "In the Muslim community, the holy war is a religious duty, because of the universalism of the mission and the obligation to convert everybody to Islam, either by persuasion or by force."
Sjefke7807 | 15-07-17 | 14:55
Erg hoor, dat je in wingewest Nederland moet blijven wonen... Een slaaf van policor en de Islam voor de rest van je leven.. Nou succes. En Tusk is je "leider"... Hilarisch!
Wanneer zijn wij Nederlanders de dictatuur van Brussel eindelijk zat die ons verplicht om steeds meer meer meer moslims en daarmee moslim scholen binnen te halen?
Wammeer komt eindelijk onze Nederlandse Quatorze Juillet?
www.geennieuws.com/2017/07/quartorze-j...
In Veenendaal betaald de gemeente zelfs uit eigen zak (dus de Veenendaalers) de vervoerskosten van de stijf ingepakte kotertjes naar Ede waar zo'n school staat. Elke dag zie je de busjes gaan en groepjes staan wachten. Jan die voor tijdelijke bijstand komt wordt het zo moeilijk mogenlijk gemaakt want geld weet ik. Ziek, want als er als sprake zou zijn van betaalde vervoerskosten zou dit door de overheid gefinancierd moeten worden. Daar zijn gemeenschapsgelden niet voor bedoeld. Oja, een nieuwe school dan maar in Veenendaal?
veenendaalsekrant.nl/lokaal/islamitisc...
@Berbaar | 15-07-17 | 13:59
Jij bent echt het beste bewijs dat iemand een draai om zijn oren geven niet helpt.
"de dictator van Syrië"
Dandruff | 15-07-17 | 14:40
Zo, en wie heeft dat bepaald dat Bashar een Dictator is? Jij samen met de policor NOS en/of de Volkskrant, je weet wel die van de "gematigde rebellen"...
--
Wanneer je dan toch kritiek hebt, bekijk dan ook je eigen plempsel kritisch. Want aannames zoals "Bashar is een Dictator" zijn natuurlijk heel erg zwak en een beetje mavo.
En voor de wegkijkerTs en goedpraters onder ons even dit (kijkt u even langs de crowdfund verzoeken heen naar de YT filmpjes opgenomen in diverse dorpen en/of vluchtelingenkampen) ;
www.therebel.media/savethechristians
Dit is op dít moment gaande in o.a. Irak. Hoor je de MSM hierover? Neeheee, natuurlijk niet! Maar dit zal wel ons voorland zijn als die haatideologie hier straks écht wat te zeggen zou krijgen.
Al dat gedweep met openbaar onderwijs. Gelul. Openbaar onderwijs leunt het zwaarst van allemaal op de socialistische zuil. Vakbond, PvdA enz. Juist daar is ruimte en, vergis je niet, verplichting om godsdienstonderwijs toe te staan. Iets dat gewoon gebeurt.
Kwalitatief staat al jaren het katholieke onderwijs bovenaan. Gevolgd door het christelijk onderwijs. Openbaar onderwijs sluit de rij.
-weggejorist-
medelmo | 15-07-17 | 14:34,
Niet elke student zit op Minerva.
En Rutte had ook nog klasgenoten op de kleuterschool, de lagere school en de middelbare school.
We weten ook niet of Rutte en die klasgenoot destijds goede vrienden waren.
En al helemaal niet of dat nog steeds zijn.
Als multiple-onwetendheid de kern van je antwoord is, dan kun je beter niks antwoorden.
Van Duyvenbode | 15-07-17 | 14:21,
Een hoog IQ maakt je niet resistent tegen decennialange propaganda vanaf de peuterschool. Zeker niet als elk tegengeluid met geweld wordt gesmoord. De inwoners van Rusland en Duitsland waren ook niet per se dom, maar wel vatbaar voor de combinatie propaganda/terreur van hun dictators Stalin en Hitler.
En ik geloof echt dat ze dat niet hebben gewild.
Niemand is in staat om alles te weten, en overal verstand van te hebben. We leven in een gespecialiseerde samenleving, dus mensen vertrouwen er op dat de dokter weet wat goed voor je is; dat de wiskundige kan rekenen; en dat de journalist het nieuws brengt. Je kan iemand moeilijk kwalijk nemen dat hij de dokter, de wiskundige en de journalist op hun woorden gelooft.
Zo zou het ook moeten zijn.
Journalisten die de waarheid over de islam verzwijgen zijn in mijn ogen geen haar beter dan kwakzalvers die hun patiënten laten overlijden.
Dandruff | 15-07-17 | 14:29 alleen de laatste vraag;
Dat bewijst gerechtigheid.
Had je maar niet bij minerva moeten gaan zitten.
Vraag aan Poetin maar hoe een gevangenis gerunt moet worden.
In deze narcotica staat kunnen ze er geen flikker van.
Nehemia | 15-07-17 | 13:49,
Je gooit van alles door elkaar;
- Soros heeft hele andere belangen dan de VS;
- Israël heeft wéér hele andere belangen;
- isis heeft hele andere belangen dan Soros, de VS en Israël;
- Oekraïne is wéér een heel ander verhaal.
Het lukt jou niet om uit teleggen waarom jij vindt dat de VS hopen op meer geweld tegen Amerikanen. Om dat te verhullen roep je dan ook maar dat Israël streeft naar vernietiging van alle joden. Als bewijs voer je aan dat Israël met IS begint...
Maar waarom zou Israël de 8,519e jodenhatende club in die regio steunen?
Ze steunen die 8,518 andere holocaustpredikers daar toch ook niet?
Kortom, je hebt niet alleen geen enkele aanwijzing; je hebt vooral ook geen enkel motief.
Daarnaast leg je verbanden die er helemaal niet zijn.
Als iemand zegt dat de VS de dictator van Syrië gaat aanvallen, dan betekent dat nog niet dat de VS;
- "dus" een gasleiding gaan aanleggen;
- "dus" achter isis zitten;
- nog los van de vraag of isis een makkelijker onderhandelingspartner is dan Assad.
Uiteindelijk is de *mening* van Clark niet per se zalimakender dan de meningen van honderden andere politici, militairen, journalisten, columnisten of Midden Oostendeskundigen. Meningen bewijzen niks.
En dat een (mogelijke) kennis van McCain ergens omkomt bewijst nog minder dan een mening. Op deze planeet lopen duizenden mensen rond die op een of andere manier aan McCain gekoppeld kunnen worden; en voor elke andere politicus zijn er nòg een paar duizend. Als een oud-klasgenoot van Rutte morgen in Brazilië omkomt, wat bewijst dat dan?
@Berbaar, je hebt het over 'vroeger' maar je zat in het basisonderwijs in een 'groep'. Vroeger zat men in een 'klas' op de lagere school. Menigeen denkt met weemoed terug aan die tijd. Vul zelf maar in hoe dat komt.
Dandruff | 15-07-17 | 14:17
Ik niet. Het NL volk heeft toch een IQ gemiddeld van 100.
Dus het is prima in staat door propaganda heen te bijten.
De mensen weten dat ze voorgelogen worden, en toch stemmen
ze voor de partijen van de islamisering van Nederland.
Sorry, maar dan verdien je de ellende waar je om vraagt.
Dit volk wil genaaid worden, hard en goed.
Van Duyvenbode | 15-07-17 | 13:43,
stoethaspel | 15-07-17 | 13:48,
Ik leg de verantwoordelijkheid volledig bij de kartelpartijen en de daaraan gelieerde MSM.
We worden stelselmatig voorgelogen, onwelgevallige feiten worden stelselmatig gecensureerd. Lukt dat niet dan worden appels met peren vergeleken ("ja, die aanslag is k*t; maar christenen zijn tegen de koopzondag").
@Graaf van Egmont
Het is niet kosteloos, want in ruil voor deze indoctrinatie verkopen ze hun kontje en ziel aan de profeet.
Integratie begin waar Islam eindigt. Tijd dat de heren islamisten eens een flink debat gaan opzetten hoe ze nu eigenlijk aan onze samenleving willen deelnemen, want met de decreten en dictaten uit de Koran 1 op 1 op te volgen gaat natuurlijk niet werken. En wij hoeven ons niet aan te passen aan een ideologie die op alle kernpunten strijdig is met onze Grondwet, dat zullen jullie moeten doen, en wel heel rap. Steeds meer Nederlanders zijn het Islamgezeik namelijk kotsbeu dus is het, nogmaals, aan jullie om nu echt stappen te gaan zetten. Niet aan ons.
De enige oplossing is alleen openbaar onderwijs. Maar wat moet je dan in Nederland met het katholiek en hervormd onderwijs? Meneer Pastoor en de dominee gingen vroeger bij de mensen op bezoek, niet alleen om voor meer nageslacht te pleiten, maar ook om kinderen vooral naar een christelijke school te sturen. Ik ben zelf vroeger nog naar de Zondagsschool geweest. Maar vier jaar lang twee uur extra per dag godsdienstonderwijs is van de zotte. Daarbij kun je ook nog vraagtekens plaatsen bij het karakter van de Islam zelf, maar ook de Bijbel is niet het meest vreedzame boek. Laat kinderen gewoon ongedwongen gezellig met elkaar spelen !!!
100.000 US dollar voor wie de bijbel een beetje kent biblebee.org/
Deze school word dus opgezet met de gedachte dat de koran uit het hoofd leren het belangrijkste is wat er is. En dat de rest maar een beetje erbij wordt gegeven omdat dat nu eenmaal moet van Nederland.
Met een beetje reciteren schijn je mooie prijzen te kunnen winnen www.quran.bh/en/home
telelezer | 15-07-17 | 14:00
Terwijl types als Marcel van Dam toch heilig geloven in de mensenrechten, toch? En in de gelijkheid en broederschap van alle mensen? Blijkbaar niet. Some pigs are more equal than other pigs.
Religieus onderwijs. Een prachtig voorbeeld van contradictio in terminis.
Ongeblustekalk | 15-07-17 | 13:18
Ze moeten wel. Want ze weten donders goed dat religie (voort)bestaat bij de "gratie" van kinderen hersenspoelen en hun goedgelovigheid misbruiken. Dat is het fundament van alle religies. Zonder die schaamteloze misbruik was de wereld allang van alle religies en de daarmee samenhangende problemen verlost.
Ik ben die moslims zó ontzettend zat. Kunnen blanken niet gewoon wat meer kids krijgen? Zou fijn zijn om meerderheid in eigen land te blijven.
@ Van Duyvenbode | 15-07-17 | 13:52
-
Maar als je daarvoor durft te waarschuwen dan ben je "".. Een Buitengewoon Minderwaardig Mens, Weet U Dat..."
youtu.be/Lod_P4iQ2po?t=4
@Ongeblustekalk | 15-07-17 | 13:42
Haha welee, zo was mevrouw Jonker helemaal niet, God hebbe haar ziel.
Voor die draaien om de oren was daar in de eerste plaats mijn vader voor, gevolgd door de meester en de gymleraar ;)
De profeet heeft vers Jihadistenbloed nodig. Dit is een manier. En in die twee uur per dag dat zo'n kind daar gehersenspoeld wordt, kan ie ook niet met normale mensen of kinderen omgaan, dus het effect verdubbelt. En laat duidelijk zijn, de Islam is niet alleen een geloof, maar ook een doctrine, net als het Nationaal Socialisme, het doctrinair Marxisme, het Stalinisme, het Maoïsme en de Juche-doctrine (Noord Korea) Allemaal bewegingen die niet kijken op een miljoen doden meer of minder.
Dat GL voor het afschaffen van sektarisch onderwijs is rijmt nou niet bepaald met wat ze verder uitdragen.
Als je als volk willens en wetens vijandige bevolkingsgroepen en masse importeert die een vijandige godsdienst meenemen, dan verdien je het gewoon dat je steden en je land eindigen als rokende puinhopen. Net zoals een rund die met vuurwerk stunt het aan zichzelf te wijten heeft zijn ledematen alle kanten te zien op vliegen.
Bovenstaand voor Dandruff
Madrassa's (brandgevaarlijke relipedohokken met afwerkkamertjes waar de 'echte' moslims zich lekker kunnen -en mogen- vergrijpen aan 9-jarige aïcha's en mohammetjes) bestaan ook nog steeds.
Het policorrupte wegkijkbeleid van landverrader mp mark en zijn bruintongige gevolg zorgt voor steeds meer onveiligheid van ons autochtonen.
Onderweg naar een verfrissende burgeroorlog!
De VS wilde Assad verdrijven vanwege een gaspijpleiding die uit Qatar over Syrië moest lopen om Europa te bevoorraden en Rusland een hak te zetten. Die hele Syrische zogenaamde opstand is een van de vele kleurenrevoluties van George Soros geweest net als de Oranjerevolutie in Kiev. Maar nu zit Qatar zelf in het verdomhoekje omdat ze zaken doen met Iran en dat is vloeken in de kerk van Amerika, Saoedie Arabie en ISraël) , want Iran wordt het volgende project na Syrie, Irak, Libië, Soedan van de Deep State (CIA/Mossad). Generaal Wesley Clark heeft het allemaal al in een video gezegd (2007) dat de VS zeven landen zou aanvallen en naar de vaantjes helpen. Ken je Mc Cain eigenlijk?
.
"McCain Protege and ISIS/Mossad Asset Al-Baghdadi Reportedly Killed in Russian Airstrike"
dailywesterner.com/news/2017-06-16/mcc...
Ik heb het inschrijfformulier ingevuld maar voordat ik het verstuur wil ik toch eerst de specificaties van de laptop vinden. Iemand een linkje?
Dandruff | 15-07-17 | 13:34
De islam kun je niks kwalijk nemen, het weet nu eenmaal niet beter. Het blanke spul in dit land dat soms naïef, soms kwaadaardig de boel fasciliteert, daar zit het echte probleem. Want je zult zien dat als je tegen de keer in de islam weet te bevechten ze doodleuk een nieuwe vijand naar binnen halen. Links externiseert de zelfhaat en de behoefte tot (geestelijke) zelfdoding en dwingt de rest van de samenleving mee te springen als het niet gestopt wordt.
Dandruff | 15-07-17 | 13:34
en het NL volk vergist zich nog steeds en masse, getuige de verkiezingsoverwinning van de pro-islamiseringspartijen.
Het NL gaat daar een hoge prijs voor betalen, zal zich de haren uit de hoofdhuid trekken over zoveel stomheid. Met open grenzen importeert het NL volk willens en wetens oorlog en achterlijkheid. En weer zal het klinken: "Wir haben es nicht gewusst". En weer zullen steden smeulen, en miljoenen mensen in het verderf zijn gestort.
Berbaar | 15-07-17 | 13:33
Wanneer die lieve mevrouw toen zou weten wat er van jouw later zou worden, had ze je een opvoedende draai om de oren gegeven. Toen mocht dat nog, daarom heb ik flaporen.
Nehemia | 15-07-17 | 13:32.Too little too late.
Dat is in ieder geval het gevoel wat ik erbij heb.
Helaas is nog een te groot deel slapend .
Alternatieve media wordt nog teveel gewantrouwd .
helaas. we gaan het zien gebeuren in de toekomst.
-weggejorist-
knutsel | 15-07-17 | 13:29
Ik kan die dingen. Dat is de vrijheid die ik mezelf permitteer.
-weggejorist-
Nehemia | 15-07-17 | 13:09,
Onzin. Alsof de VS belang zouden hebben bij het zoveelste haatclubje dat aanzet tot geweld tegen Amerikanen.
De VS hebben wapens geleverd aan zogenaamd "gematigde" tegenstanders van dictator Assad; en dat heeft verkeerd uitgepakt. Omdat er in de hele islamitische wereld nou eenmaal geen "gematigde islam" te vinden is.
Overigens heeft isis nog veel meer wapens in handen gekregen doordat hele onderdelen van het Iraakse leger overliepen naar isis. Daarnaast bestond de top van isis uit officieren die ook onder Saddam dienden, en nooit volledig zijn ontwapend. Net zo min als Koerdische of sji'itische milities overigens, maar de kliek van Saddam had natuurlijk de beste en de meeste wapens.
Het probleem is niet isis of al-nusra; of hamas of hezb-ut tahrir of DENK. Er zijn honderden van die mohammedaanse moordenaarsclubjes, die allemaal streven naar legalisering van islamitische waarden zoals slavernij en genocide. Het probleem is de islam.
En achteraf is het natuurlijk stom dat de VS zich daarin hebben vergist. Net als alle Nederlandse politieke partijen zich daarin hebben vergist. En nog steeds vergissen; PVV en FvD uitgezonderd.
Maar in de VS speelt Politieke Corruptheid een nog grotere rol dan hier. Zelfs direct na 11-09 moest Bush doen alsof "dat niet de ware islam" was.
Wie die religie een beetje volgt, weet wel beter.
@Ongeblustekalk | 15-07-17 | 13:27
Jazeker mijn beste van groep 2 (voorbereiding eerste communie) t/m groep 6 (voorbereiding vormsel), we hadden toen nog maar 6 klassen trouwens.
Was lieve mevrouw van onze lokale katholieke kerk die die les gaf, soms op school, soms in de aula van de kerk die op loopafstand lag.
Zo werd er niemand iets opgedrongen en stiekem waren wij van de godsdienstklasjes maar wat jaloers op de achterblijvers want die hadden vaak spelletjesmiddag of extra gym.
medelmo | 15-07-17 | 13:18
Het is bijzonder tragisch dat de nieuwsvoorziening volkomen gecorrumpeerd is. Je kunt er niet zo heel veel aan doen, maar steeds meer mensen komen er gelukkig achter dat ze aan alle kanten belazerd worden.
@Ongeblustekalk | 15-07-17 | 13:18 Ik geloof niet dat deze tegel en die van 12:38 goed met elkaar te combineren vallen...
Berbaar | 15-07-17 | 13:10
Wat jij beweert komt en kwam helemaal niet voor, dit zit je uit je duim te zuigen. Wat een nepzooi, die gedachten van jou.
Maar enfin, we zitten in het bootje dat Nederland heet, en progressieve bemanningsleden vinden het leuk om aan boord een vuurtje te stoken wanneer we langs een pinguïnkolonie varen.
Zou wel een hoop gezeik schelen van al die eisende ouders op onze scholen als al die moslims hun eigen kinderen onderrichten. Lerarentekort ook gelijk opgelost. Dat indoctrineren gebeurt evengoed wel. Gaan nooit ons niveau halen. Who cares?!
Vooraf: ik heb een bloedschijthekel aan religieus onderwijs. Wetenschap en religie is vaak dan ook olie en water.
.
Daarentegen geloof ik ook dat ik een maatschappij leef dat iemand veroordeeld op het moment dat hij schuldig is bevonden. Dat een school je een laptop of iets kado doet is niet nieuw: www.ad.nl/binnenland/scholen-over-de-s... en nos.nl/artikel/2155380-laptop-vergroot.... Als je minimumloon verdient en je krijgt in een klap te maken met de soms krankzinnige kosten voor voortgezetonderwijs is dit een lokkertje. Zeker wanneer je voor de gein even een honderden euro's moet aftikken bij een reguliere school voor een laptop, tablet e.d. Het is nu een probleem omdat "islam" erbij staat en dus per definitie fout is.
.
Voor mij is het fout op het moment dat leerkrachten of bestuurders opgeleid zijn in het buitenland, zoals saudi arabie. Doet een journalist daar onderzoek naar? Neej... Ok inspectierapporten gewobbed van de onderwijsinspectie of ministerie? Ook neej... Waarom? Omdat dit heel makkelijk clicks scoren is. En iedereen en z'n moeder nu hierover struikelt terwijl wij niets anders weten dan islamitische school gratis laptop.
Heeeee, dacht ik, wereldnieuws.. mijn b*k was net weer dicht na dat laatst 'niet te geloven nieuws'.. maar is nu weer na lezen van artikel weer opengevallen.. krrggiiidiicht
www.telegraaf.nl/binnenland/28652108/_...
Ja. Vorige week komt mijn dochter van 7 thuis met het bericht dat er een zielig syrisch meisje in haar klas komt. Een dag later vertelde ze me dat dat meisje nu al weet dat ze niet met een niet-moslim mag trouwen.... mja... ik heb in jip en janneke taal uitgelegd hoe bekrompen dat is.
Nehemia | 15-07-17 | 13:09 Helaas is de waarheid niet/geen algemeen gedachtegoed.
De rus is tenslotte het gevaar..
Pappie | 15-07-17 | 13:04
Volwassenen doen maar wat ze niet laten kunnen, kinderen betrekken in achterlijke ideeën, geloven en gedragingen zijn infaam en de praktijken van sick fucks, en daar gaat het hier om.
Maar het moet allemaal maar kunnen tegenwoordig, vorm gegeven door links "progressief" gajes.
Ik denk ik zeg eens iets positiefs, bier! ;)
GroenLinks heeft zich niet uitgesproken tegen religieus onderwijs, maar tegen vrijheid van onderwijs. Dat wordt dus staatsonderwijs waarin de enige juiste (GroenLinks) mening onderwezen wordt.
Dat je na het onderwijs ook nog iets kunt is van secundair belang.
@De Koreaanse Slet | 15-07-17 | 12:51
Juist,. bovendien presteren christelijke scholen boven het gemiddelde.
Men ziet dan ook weinig werkeloosheid onder die jongeren.
@De Koreaanse Slet | 15-07-17 | 12:51
Precies dit, godsdienstonderwijs dient een extracurriculaire aangelegenheid te zijn.
Toen ik nog een klein openbare basisschool Berbaartje was waren de laatste 2 uurtjes vrijdag ingericht voor godsdienstonderwijs.
Ik ging met het groepje katholieke kindertjes les volgen, de protestantse kindertjes ook in een apart groepje en de niet-gelovige kindertjes gingen wat leuks in de klas doen.
Was niks mis mee. Kan me voorstellen met het huidige volle lesprogramma dat men dergelijke activiteiten tegenwoordig in het weekend ontplooit.
Ce ca! | 15-07-17 | 13:02
Ben ik helemaal het mee eens. Christelijke scholen zijn echter niet te vergelijken met Islamitische, van indoctrinatie is geen sprake.
Onze manier van leven, goed of fout, gaat niet bukken voor externe sektarische gedachten.
Punt.
mallekater | 15-07-17 | 12:44
IS is een zelfmoordcommoando.
Een dooie IS-er is een mooie IS-er.
.
Dat hele Islamitische Staat of Daesh is een westers proxyleger (aftakking Al_Nusra) en was enkel bedoeld om de geo-politieke agenda van het Midden-Oosten te manipuleren. De overgebleven IS troepen worden zelfs door de US verplaatst naar andere gebieden. Het is allemaal een grote poppenkast, die gespind wordt door de MSM.
.
"VT had it right all along ISIS weapons supplied by the West"
www.veteranstoday.com/2017/07/12/weste...
IS is een zelfmoordcommando.
Een dooie IS-er is een mooie IS-er.
@ mallekater | 15-07-17 | 12:44
-
Dat is waar
www.youtube.com/watch?v=n78BpvaX9N8
Elektrische fiets cadeau doen? Worden ze nog meer obees van.
Stel je eens voor wat je met 2 uur per dag, 4 jaar lang zou kunnen leren ipv koranteksten te stampen. Nuttige dingen, waar kinderen wat aan hebben.
Henk3162 | 15-07-17 | 12:59
"Er is geen maximum aan het aantal uren onderwijs per dag" www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/scho...
KapiteinClaus | 15-07-17 | 12:18
Ik heb ooit eens het telefoonboek uit mijn hoofd geleerd. En inderdaad: ik had er helemaal niets aan...
@eerstneukendanpraten | 15-07-17 | 11:52
Joods complot, wat ik je brom ;-)
Zolang hele hordes met autochtone Nederlanders met een zeer extreme moslim familie van een Marokkaans voetballertje staan te janken is dit normaal! Nederland-moslimland met dank aan de Nederlandse NSB aanhang!
(..)Op die manier kunnen kinderen met klompen aan hun voetjes leren dat homo's van een gebouw geflikkerd mogen worden, dat aanslagplegers 72 naakte wijven mogen uitwonen, dat vrouwen minderwaardig zijn en dat mensen die een spotprentje maken over Mohammed onthoofd mogen worden.
Mosterd | 15-07-17 | 11:29
-
iesse koeltoerrr
Rommelende Onderbuik | 15-07-17 | 12:46
Het hangt er maar vanaf waar je woont, hier is alles nog roomblank, ook in het hoger voortgezet onderwijs. Ik zou zeggen, verhuis als het kan, je laat je kinderen toch niet tussen dat volk zitten?
Ik heb trouwens niets tegen huidskleur, alleen sektarische gedachtegoed trek ik niet en doe ik de kinderen dus niet aan.
@ Ongeblustekalk | 15-07-17 | 12:38
2x - maakt in dit geval geen + Ik begrijp je punt wat dat betreft wel,maaarrrrrr waarom geen feitelijk onderwijs krijgen I.P.V. sprookjes onderwijs?
Door dit soort toestanden blijft dit deel de Marokkaanse gemeenschap onder aan de Nederlandse samenleving bungelen als losers
Toch is het bewezen dat moslims heel goed kunnen studeren.
De in ons land tijdelijk vertoevende dobbernegers zijn allemaal hoogopgeleid zoals daar zijn hartchirurgen, professoren, apothekers, astronauten, kerngeleerden m/v, en ga zo maar door.
Oh wacht.....
Bijzonder onderwijs had al lang afgeschaft moeten zijn.
Mag dat van de onderwijswet? 2 uur extra les geven?
@ Is dit nog nieuws? | 15-07-17 | 12:39
Geld, angst, macht?
Kinderen in hun meest leerzame periode 2*5*40*4 = 1600 uur opsluiten om de koran uit het hoofd te leren, terwijl onze toekomstige technici(m/v!) buiten hutten aan het bouwen zijn.
Wat minder slim zijn heeft niets met ras of afkomst te maken. De gevolgen van je eigen keuzes zijn niet zielig of discriminatie.
Wat is er mis met zondagsschool? Of zaterdagsschool? Als mensen hun kinderen gelovig willen opvoeden moeten ze dat lekker zelf weten maar onderwijs dient in beginsel seculier te zijn.
Binnen een dag of twee maak ik een vragenlijst voor degenen die een islamitische school willen starten. Aangevuld met een opgenomen gesprek weet ik zeker dat ik duidelijk boven tafel krijg dat de school niet van plan is om de Nederlandse grondwet te gaan respecteren of de democratische waarden te gaan onderschrijven.
Of zijn dit soort dingetjes inmiddels echt helemaal niks meer waard?
tweetybird | 15-07-17 | 12:40
Ach, er zijn wel andere urgentere zaken waar wetgeving over zou moeten zijn mbt de omgeving waar kinderen in opgroeien, maar die hebben meestal niets te willen.
Ongeblustekalk | 15-07-17 | 12:38
Mijn kroost zit tussen de islamitische belhamels ondanks dat ze naar een gristelijke school gaat.
Zal wel het gebrek aan islamtisch onderwijs zijn dat de dubbelgepaspoorte jeugd uit de buurt daar naar toe gaat. Beter iets met de verkeerde god, dan iets helemaal goddeloos.
Overigens, zoals goede gristenen betaamt, worden feesten en partijen opgeluisterd met halal-hapjes. Maar kerstmis en pasen worden nog (!!!) wel gevierd.
En de machtelozen, onze politici, zien het met lede ogen aan, zijn nergens toe in staat, bang laf en apathisch. Het gaat gewoon gebeuren, een school opgericht door achterlijken, om nog eer achterlijken af te leveren voor de jihad.
Ze keken ernaar, ze deden niks!
-weggejorist-
Lekker laten paaien.
IS is een zelfmoordcommoando.
Een dooie IS-er is een mooie IS-er.
Een school waar uberhaupt de kinderen gebrainwasht worden met ideeen over sprookjesgoden horen niet. Een school moet zijn om te leren. Geloven doe je maar lekker thuis in moskee of kerk of thuis. Opgerot met die geloven op scholen.Hoop het ooit nog eens te zien gebeuren dat daar wettelijk paal en perk aan wordt gesteld.Want het staat vrij om te geloven. Maar het slaat een beetje te ver door.Want bij die geloven is hetzelf vaak niet zo vrij. Die discrimineren er maar op los.En proberen maar op te dringen.Het is toch ongeloofelijk dat geloven die discrimeren op scholen gepropageerd mogen worden.
Lupuslupus | 15-07-17 | 11:59
Een kruik gaat net zo lang te water tot hij barst.
Hoewel, we zijn een laf volk.
-weggejorist-
Ce ca... Religie gaat wel goed samen met wat?
Claudia M. | 15-07-17 | 12:15
Dus vanwege deze moslim invasie moeten christelijke scholen hun deuren sluiten? Donderstraal toch op, mijn kinderen zitten juist niet tussen de hoofddoekjes en schreeuw marokkanen omdat ze op een christelijke school zitten en dat vind ik helemaal prima.
Ik zou willen oproepen om massaal blanke kindertjes aan te melden en die school helemaal failliet te laten gaan. Laptop ophalen en weer uitschrijven.
-weggejorist-
waarschijnlijk is dit alles betaald door de nederlandsche niet islamistische belastingbetaler
@ Claudia M. | 15-07-17 | 12:15
Dan kunnen we ook af van het CDA, de SGP, DENK enz. Politiek en religie gaan ook niet samen.
Hoe gestoord kan je zijn. Maar mensen die dit mogelijk hebben gemaakt door hun linkse stemgedrag hebben helemaal een disfunctionerend brein.
@ Botte Hork | 15-07-17 | 11:59
*voegt "indoctrinatie,dogma, en integratie toe*
Op naar de compleet parallelle samenleving!
Eén "voordeel "; het Nederlandse onderwijssysteem kan gewoon protestants/christelijk/openbaar blijven.
Ik ben eigenlijk wel voor islamitische scholen. Want dan krijg je ook geen gezeik met klassefoto's die tijdens het suikerfeest worden gemaakt. Ik ben echt een tegenstander van het alles maar mengen met de islam en de daaraan verwante islamaangelegenheden. Zo kunnen we het inkapselen en als de politiek er rijp voor is vernietigen.
En wat als er straks een NL kind niet op de schoolfoto kan, vanwege christelijke feestdag???? Boete van 500 Euro?
Zolang scholen voor dit soort kinderen 90% extra geld krijgen kunnen al die cadeautjes makkelijk betaald worden hoor, van onze belastingcenten dus....
Maar welke versie van de koran bestuderen? De Wahabi versie?
@Graaf van Egmont: Een grappig verschil met de westerse benadering. Een boek uit je hoofd leren is knap, maar ook idioot. In de islam ben je een wijs man en heb je een bijzondere status.
Onderwijs zou van ieder geloof gespeend moeten blijven! Onderwijs gaat erom kinderen die kennis bij te brengen die zij hier in het westen nodig hebben om straks overeind te blijven. Het wordt nu echt tijd om ieder geloof en veelal gesubsidieerd onderwijs te scheiden. Geloven doen we thuis en als ouders daaraan hechten sturen ze kindlief maar weer naar zondagsschool of whatever! Geloof & Staat gescheiden moet nu echt gaan gelden en wel overal!
"kosteloos de Edele Koran te memoriseren"
Het is dus niet de bedoeling dat je de edele koran leest en leert begrijpen. Alleen uit de kop leren vers voor vers en dat gewoon kunnen opdreunen.
Als dat voltooid is, begrijpen de kinderen nog geen fuck van wat ze zeggen, maar kunnen ze wel meedoen aan de wereldkampioenschappen koran reciteren.
"De SIO biedt de mogelijkheid om met extra twee lesuren per dag kosteloos de Edele Koran te memoriseren."
Onzinteksten uit een onzinboek uit je hoofd leren. What a waste of time.
En gewoon doorgaan met jaarlijks vele duizenden van dit soort lieden hier binnen te laten, voorzien van gratis onderdak, "leefgeld" en gratis asieladvocaten, en na de zo felbegeerde verblijfsvergunning gescoord te hebben: gratis huisvesting, gratis gezondheidszorg en onderwijs, en gratis geld en toeslagen (en dat onderwijs mag best islamitisch zijn, want dit is toch Nederland? Hier heb je toch vrijheid van onderwijs?)
Zo schuiven we stukje bij beetje steeds een klein beetje verder richting "the dark ages".
Ik las vandaag in de VK dat bij de "houtskoolschetsen" voor een nieuw kabinet op het "migratiedossier" VVD en CDA bereid zijn het kinderpardon te verruimen (kan het nog ruimer dan?) op voorwaarde dat nieuwe asielaanvragen buiten Nederland, zeg maar "in de regio" worden ingediend. Dat eerste zal ongetwijfeld gebeuren, dat tweede zal een illusie blijken; die tsunami's landverhuizers naar Nederland gaan de komende jaren gewoon door, hoor, dat helpt geen moedertje lief aan. Strenge bewaking van de buitengrenzen, dat zou helpen, maar daar is de EU ten enenmale te slap voor.
Is het een bestaand gebouw wat ze op het oog hebben?
Dan geldt er een bestemmingsplan voor het gebouw.
Moet die school nog gebouwd worden?
Dan geldt er een bestemmingsplan voor de grond.
Ga maar les geven in een vervallen boerenschuur in Groningen, daar wil toch geen weldenkend men wonen.
Gewoon verbieden dit soort scholen. Dit toestaan is namelijk vragen om problemen.
.
In de jaren negentig heb ik zelf (als docente) op een VMBO-school in Amsterdam gewerkt, waarvan 98% van de leerlingen van allochtone afkomst was.
.
Als ik hier ga beschrijven wat ik in twee jaar heb meegemaakt, krijg ik opnieuw Joris achter mij aan...
Zijn we nog niet genoeg geïntegreerd?
Zullen we alle scholen maar islamitisch maken?
Gescheiden klassen. Of nou ja, meisjes hebben geen onderwijs nodig, toch? Beetje hoofddoekje vouwen, couscous koken en wat andere huishoudelijke werkzaamheden.
Gaat toch wel die kant op.
Hebben we dat ook gelijk weer gehad.
En allemaal gefinancierd vanuit de zandbak (SA).
Dat kinderen gelokt moeten worden met een van spelfouten wemelend stencil is niet nieuw en niet islamitisch of allochtoon. Sinds de Grote Sprong Voorwaarts in het Nederlandse onderwijs (de Mammoetwet en wat daarna allemaal nog kwam) zijn zaken als spelling en rekenen vervelende details waar je de schooldirectie, en daarvan afgeleid de juffies, niet mee moet lastigvallen. Mijn zoon zat twintig jaar geleden op een lelieblank schooltje en ook daar bleek dat het alfabet voor de directeur wat te hoog gegrepen was.
Maar ,.. Hoe zit het met de klassefoto ?
Moeten dan de meisjes apart?
Mag ik wel vrij met kerst , anders kan ik niet mee voetballen met de witte kindjes....
Een beetje basisschool heeft wachtlijsten.
En hier krijg je cadeautjes toe.
Hmmm wat zal hier achter steken ?
@eerstneukendanpraten | 15-07-17 | 11:54
Ja. Misschien kunnen we zo aanvullend verder tegelen!
*genetisch afval* toevoegen doet.
Ga naar een plek waar je hart ligt en vervuil ons land niet.
K.Zak. | 15-07-17 | 11:55
.
Mohammedanen zijn hier om van ons eens zo mooie Nederland een islam-hellhole te maken. Door steeds meer eisen, drammen en andere trucs bezitten ze steeds meer macht. Nu al.
Dus helaas, uw wens zal niet in vervulling gaan.
Al het religieus onderwijs verbieden, dan kan men ook niet meer mekkeren over discriminatie.
Hoe is dit niet illegaal? Direct sluiten die handel.
dat geld van de overheid krijgt die school toch wel, gewoon even naar de D66 rechter stappen en het is binnen, want zo werkt dat in dit 'land'.
Ernstig. Vanuit eerste hand weet ik dat moslimkindjes zelfs gepaaid worden met verhaaltjes dat ze na hun dood (die koters zijn goddomme 6 jaar oud) álles van allah (nsfw) krijgen; racebanen, playmobil, snoepgoed etc. Ziek.
Islam staat garant voor het meest geavanceerde systeem van Apartheid, jodenhaat, misogynie en discriminatie. Maar de links zeikende rakkers van weleer en de VVD vinden het allemaal prachtig. Dankzij hun gedoog- en pamperbeleid kan de islam verder welig tieren en groeien.
En het blijft bij woorden, geen daden.
Bij mij ook, ik woon in een klein dorpje waar we welgeteld 1 subsidie-neger hebben en daar hebben we geen last van.
Je wordt er moei van.
Dat moslim getreiter komt mij de neus uit.
Ga naar een plek waar je hart ligt en vervuil ons land niet.
@Kiwi45 | 15-07-17 | 11:50
Sterker nog, net zo nuttig als het ebola virus en kamelenaids bij elkaar.
Botte Hork | 15-07-17 | 11:50
Is een "gezwel" misschien iets?
Hatsikidee, discriminatie en rascisme inene.. ik neem aan dat mijn koters geen recht op een laptop of whatever hebben omdat ze geen Islamiet zijn, en dit is meestal daar wel een grote voorwaarden.
wat gaat het OM aan deze zichtbare en bewijsbare discriminatie en rascisme overtreding grondwet 1 hallo Syl!! doen!!
Met islamitsch onderwijs krijg je echt een voorsprong op regulier onderwijs. Feit: 1,2 miljard moslims hebben nog geen 10 Nobelprijzen mogen ontvangen tegen bijna 150 stuks voor nog geen 15 miljoen Joodse mensen. Maar volgens de islamofacisten van de Joop heeft dit allemaal te maken met discriminatie! Sterph van Jole, sterph...
Wie de jeugd heeft,
heeft de toekomst.
10 Jaar geleden deden ze dit grappen stiekem.
Vandaag de dag is alle schaamte verdwenen en doen ze het gewoon.
Je zal maar als ouder het allerbeste voor je kind willen , en stuur je hem naar een bijzonder zwakke school waar de haat voor eenieder die geen islamiet is van de muren afdruipt.
Een Madras waar toevallig ook nog Nederlands wordt gegeven.
Intrekken die vergunning.
Een Islam school, net zo nuttig als een Roodkapje-school.
Ik wil iets heel beledigends zeggen over die middeleeuwse pedofiele achterlijke incestueuze zanbakhaatreligie, maar ik kom niet op de juiste woorden.
En we sliepen rustig verder
Het woestijnzand in de Westerse motor. Telkens weer. Onbegrensd. En dan te bedenken dat dit slechts het begin is. Deze barbaarsheid zal zich de komende decennia steeds meer invreten in de haarvaten van onze samenleving. Als betonrot dat de fundering van het huis doet wankelen. En we staan erbij en kijken ernaar. Welterusten Nederland.
Volgens mij komt dat pamflet rechtstreeks uit Google Translate. Wat het eigenlijk gewoon een soort ipad-school maakt a la Maurice de Hond.
(Xcuus voor de typo's)
Ja, dit mag natuurlijk, want in de hobby sfeer.
Zodra get start stiekem goed gaat meeluisteren.
Want er zal *haat* ontderwezen gaan worden.
En dat mag niet...
-weggejorist-
You will be assimilated
Resistance is futile...
de islam(kleine letter i want geen respect) heeft ons niets goeds te bieden...
.
in tegendeel.. het zorgt alleen voor bloed, achterlijkheid, tranen en miserie... en dat was ook wel te verwachten van een ideologie opgestart door een pedofiele roverhoofdman die stemmen hoort...
.
islam delenda est
Interneren, en Deus Vult heeft Putin nog werklui nodig in Siberië : goed voor die insulinebommen
REAGEER OOK