Patatjihadi instagramt Syrische lijkenvideo's
Nederland heeft trainingskampen voor moslimterroristen. Gewoon, op de Veluwe. Die trainingskampen worden ook wel 'kazernes van het Nederlandse leger' genoemd. Ex-militair Yilmaz gebruikt zijn Hollandse legeropleiding inmiddels om te vechten in Syrië. Een soort uitwisselingsstudent, zeg maar. Natuurlijk dood aan het westen, maar omdat hij groot fan is van westerse technologie is zijn campagne met de rebellen in Syrië goed te volgen. Via zijn Twitterkanaal, bijvoorbeeld. Of zijn Instagram, waar hij af en toe het resultaat publiceert van zijn inspanningen in het Midden-Oosten. Zoals in het filmpje hierboven. Lijken op een dak van een koekjesfabriek in Aleppo. Verder vult hij zijn Instagram vol met foto's die elke jongeman publiceert als hij een jaartje door de wereld gaat trekken: katten, kindjes en lokale gadgets. Nice. Mooie blik in de wereld van de patatjihadi's. Blijken gewoon allemaal onwijs sympathieke gasten te zijn. Beste tussenjaar ooit. Nu al zin om ze straks na de oorlog weer te verwelkomen met knuffels. Heeft u zelf nog vragen aan Chechclear, dan kunt u die hierrr stellen. (via)
Reaguursels
InloggenEen ieder die in vreemde krijgsdienst gaat of deelneemt zonder meer het staatsburgerschap ontnemen de wet 9is er alleen nog de daden van dit zieke kabinet , een voorbeeld stellen doet goed
Bij welke instantie moeten we zo'n griezel melden? Politie? Een of ander ministerie? AIVD? Of gewoon meteen door naar het leger? Dit soort mensen hoort niet thuis in Nederland. Ik heb even zijn ask.fm profiel bekeken, heb meerdere malen aandrang gehad om iets te posten, maar heb geen zin om te worden vermoord als hij thuiskomt.
.
Dit is eigenlijk precies hetzelfde als wat er gebeurt in Amerika. Bendeleden gaan bij het leger zodat ze later de kennis die hun bijgebracht is kunnen gebruiken in dingen als turfwars en overvallen. Eigenlijk betalen wij als Nederlandse burger in dit soort gevallen mee aan de heilige (roflol) oorlog van dat smerige haatbaardige tuig.
En eenmaal terug in Nederland kunnen ze niet werken. Want gefingeerd trauma.
duitse herder | 20-11-13 | 23:07 | + 0 -
Volgens mij moet de wet aangepast worden waarbij je het je aansluiten bij een (door NL gedefinieerde) groep terroristen dezelfde consequenties heeft.
Ik heb het wellicht gemist, maar ik heb maar weinig reactie gezien van Wilders. Wetsvoorstel om dit soort jongens het land uit te houden? Ik heb het gemist. Hij geeft mij de indruk zich meer druk te maken om vrijwillig gedragen hoofddoekjes dan dit soort griezels.
"Als je als Nederlander vecht in een ander land dan ben je Nederlanderschap kwijt. Aldus de NL wetten."
duitse herder | 20-11-13 | 21:29 | + 8 -
Nee hoor, dat is geen NLse wet ;-) zou een beetje sneu zijn voor alle luitjes die voor NL hebben gevochten in Afghanistan, Irak etc.
Rijkswet op NLschap art 15 1e
Het Nederlanderschap gaat voor een meerderjarige verloren:
"indien hij zich vrijwillig in vreemde krijgsdienst begeeft van een staat die betrokken is bij gevechtshandelingen tegen het Koninkrijk dan wel tegen een bondgenootschap waarvan het Koninkrijk lid is."
Rebellen/terroristen zijn volgens mij geen 'krijgsdienst'.
Daarnaast is Syrie geen bondgenoot.
Twitter account opgeschort.
Dat is mooi..... maar doen ze er ook iets mee?
Ik heb aan de eerst foto genoeg eerlijk gezegd. Ik hoop alleen dat er geen blote borsten te zien zijn, want dan gaan ze pas echt in de fout.
Ok, even gekeken:
"Your nickname has a very heavy controversy around it (the beheaded russian soldier). How come you picked this one?"
"Old nickname I chose years ago. First execution video I saw as a kid - never forgot it."
Dus......
Met een beetje geluk prevelt hij een Sinterklaas liedje als hij gewond raakt en onder narcose ligt.... en wordt ie door zijn kameraden een kopje kleiner gemaakt wegens heiligschennis.
Zo'n figuur wil je toch niet meer terug hier?
En waar blijven de verontwaardigde reacties van de moslimgemeenschap? Of horen we ze altijd maar alleen bij 'islamkritiek' en alles wat 'de profeet' beledigt?
Deze jihadies zijn een product van de Hollandse moslimgemeenschap! Doe eens wakker worden overheid!
Waarom doet de overheid hier niks aan????
Even serieus. Iemand vraagt hem: "Als je een moslim broeder/zuster (nederland) één advies kon geven? Wat zou je advies zijn?" Hij antwoordt: "Wegwezen daar."
Wat een topadvies! Hoop dat veel van dit soort gekken dit advies zullen opvolgen en nooit meer terugkomen.
Kan niet wachten om weer aan het werk te mogen en zo bij te dragen aan een warm welkom thuis voor deze prachtige cultuurverrijkers.
M'n ontbijt zegt 'niet leuk'.
En dit soort mensen komt dan straks weer in onze maatschappij? Stuur eerst zijn relatie ook naar de camping waar hij zelf nu zit......
Allah snackbar.
Tegen dit soort lieden zal ik mijn gezin proberen te beschermen. Tot de dood er op volgt. Daarna zien we wel weer.
De islam is de grootste producent ter wereld van de smerigste en meest perverse geweldsporno ooit.
Lui die dit soort beelden produceren, inclusief de gore slachters die het materiaal voor die beelden aandragen, en inclusief het zieke zooitje dat deze beelden voorziet van 'likes', horen thuis in gesloten psychiatrische inrichtingen met een kadaver-disciplinair regime. Levenslang. Of liever: Levenskort.
Dat er überhaupt nog mensen zijn die menen te moeten opkomen voor het vrije, ongehinderde uitoefenen van deze zieke, fascistoïde doctrine die zich vermomt als 'religie', is een gotspe.
Geachte heer Timmermans: 'We verwachten niet dat u als politieagent optreedt, maar dat u een einde maakt aan de diplomatieke onschendbaarheid.'
HET HOGE WOORD IS ERUIT!
Vraag: "Hoe zie je jezelf weer naar Nederland terugkeren? (m.b.t. mentale gezondheid en een vijandige overheid)"
Antwoord: "Niet."
TheJesseJ | 20-11-13 | 22:13
Die zielige ventjes zijn ondanks hun debiele accent wel hier geboren en hebben alle kansen tot opleiding gehad, maar gingen liever uit stelen. Dus kom me niet aan met het verband tussen moslim-exremisme en "sociaal-economische achterstand"!
Dode moslims, kan er niet genoeg van krijgen.
@Hoeftniet
Het zit dieper. Ik probeer al enige tijd uit te vissen hoe we zo naïef zijn geworden. Het cultureel marxisme heeft stevig huis gehouden in Nederland vanaf 1968. Multikul, 'alle culturen zijn gelijk' en iedereen is welkom. Zo zijn we ook aan de politieke islam gekomen. Vanaf 1982 zijn bepaalde politici monddood gemaakt in het Haagse, diezelfde stad waar onlangs de Jihadvlag langs een voetbalveld wapperde...... ironisch eigenlijk.....
Interessant zijn de video's van KGB Professor Bezmenov op Youtube. De politieke correctheid uitgedacht door de Frankfurter schule en psychopolitiek (communistische brainwash). Dat verklaart heel veel, het doel vernietiging van het Westen.
Bakito | 20-11-13 | 20:50
Uit je comment blijkt dat je eigenlijk geen fuck geeft om de mensen in Syrië. Ze hebben trouwens ook geen buurthuizen en geen Hema in Syrië, misschien is dat een verklaring voor het geweld. PS wat schuift dat eigenlijk, als huistroll van GS?
Ligt natuurlijk op de loer.(amin 23:54) Kheb last van taal achterstand ofzo, kben besmet.
*ff in t schaamhoekje zitten gaat*
Salafistische video's, ook als ze niet over jihad gaan, beginnen steevast met ontploffingen, zwaarden en krijgsliederen (nasheed). Check YT. Maar voor de rest zijn ze hartstikke vredelievend hoor!
Ik vraag me af of NL politici dit soort beelden wel eens onder ogen krijgen. De rauwe realiteit in plaats van een gesubsidieerde dia-show van de talloze goedpraters. DIT is wat er aan de hand is. En als je dit ziet en zo iemand hoort, lijkt het mij toch onmogelijk dat dit soort gasten ooit nog één stap op Nederlandse bodem zetten. Dit is gewoon een vijand. Zo ziet hij ons, dus we zullen - of we dat nou willen of niet - hem ook zo moeten zien. Onbegrijpelijk hoe hiermee wordt omgesprongen..
Bakito | 20-11-13 | 20:50
Als je groen wilt zien in de Levant moet je dat even op Google Earth opzoeken. Er is nl. wel een groen en vruchtbaar stukje, maar dat heet toevallig Israël. De rest is nog niet zo innovatief en laat de geiten de boel kaalvreten terwijl ze met hun pik/AK47 spelen.
Indianaskywalker | 20-11-13 | 23:11 | 0
Die met de hoogste beschaving komt uiteindelijk altijd weer boven na t worstelen, totdat ze zich weer dood beschaven met gelijkheid en gelijke rechten voor alles en iedereen en elke zogenaamde minderheid.
Het is n soort golf beweging die doorgaat tot de hele mensheid is uitgeroeid, een soort self fullfilling prophecy. Als er nog maar één soort overblijft als overlevers licht daar de inteelt op de loer een neuken ze zich kapotstuk.
Daar zijn 72 gretige maagden overheen gegaan
Oeps spelfoutje.. chechclear met dubbele romeo natuurlijk.
FW Ta-183 Huckebein | 20-11-13 | 23:25 |
Kan ook idd., maar blijft toch taalachterstand als je check spelt als chech.
En communicatie is niet iets onbelangrijks voor militairen. Het militair spel alfabet ( alfa, bravo,charlie,delta,echo,foxtrot and so on) is toch n handig hulpje bij internationale communicatie en zou als eerste geleerd moeten worden. Helpt bij t voorkomen van fouten. Hoewel het onthoofden van je eigen commandant er maar zo tussen door kan glippen. ;-)
Met de beste wil van de wereld krijg ik geen grip op de vraag wat een 0031'er in vredesnaam bezielt om daar een potje te gaan lopen schieten en alla asbak te gaan lopen blaten. Dan zit er volgens mij ergens in je hersenpan iets behoorlijk in de rammelmode...
Vroegah dachten we dat Mohammed B. een eenzame moslimgekkie was. Nu struikelen we over de baardige jihadis maar de overheid weigert om ze als terrorist te zien. Ik wens het niemand toe maar om NL de ogen te openen is helaas een terreuractie nodig. Maar die komt niet want er zijn genoeg PvdA excuus-moslims om (aan ons) uit te leggen dat dat niet de ware islam is. Om vervolgens aan hun aanhang te vertellen dat het Kalifaat niet ver weg is.
Sorry joris voor de dubbel.
-weggejorist-
duitse herder | 20-11-13 | 23:07 | 0
Landverraad denk ik niet hoor. Als je die wet zou doortrekken ( het land is zelf niet in oorlog) dan zou emigreren ook als strafbaar en ongewenst kunnen worden verklaard.
Verder is er in , ik dacht, 1984 een verdrag (UN) gemaakt en ondertekend om stateloosheid te voorkomen en het tevens mogelijk te maken voor militairen om als trainer etc. te kunnen helpen (les geven etc.) in t leger van n ander land. Zeg maar n soort van detachering .
Dat was nodig omdat anders n heleboel zaken en doelstellingen van de Nato/UN niet konden worden uitgevoerd vanwege strafbaarheid.
Het word misschien iets eenvoudiger als zo'n jihadist oorlogshandeling in - en tegen Nederland zou verrichten op voorwaarde dan wel dat hij dat doet uit naam van een land waarmee Nederland in oorlog is. En, ookal lijkt t er soms wel op, Nederland is niet in oorlog.
amin | 20-11-13 | 23:08 | + 0
wat dacht je van Check, Clear !
Zie je wel, te lui om te werken die gasten...
Gaat daar een beetje liggen zonnen op het dak de lutserT.
Zo zie je maar, Nederlandse moslims hebben wel de ballen om ergens voor te vechten waar ze in geloven.
En wat hebben wij?
Juist..... Asha ten Broeke.
Welke cultuur gaat overleven denkt u ?
@Duitse herder. Ik denk dat het zo niet werkt, maar het zou mooi zijn!
Btw., CHECHCLEAR?
Patatjihadi met taalachterstand die eigenlijk. Czechclear bedoelde?
@Duitse herder. Ik heb het even voor je opgezocht.
"Je dient vrijwillig in het leger van een land dat tegen Nederland of een van de bondgenoten van de Nederlandse staat vecht."
Maria.1 | 20-11-13 | 22:40 | + 0 -
.
dan is dit landverraad en verlies je je NL-schap.
dat wat deze jongens doen is vrijwillig deelnemen aan georganiseerd oorlogsgeweld tegen een ander land. NL loopt nu gevaren dat zij door dat andere land een reden vinden om ook oorlogstoestanden aan te gaan.
Nederland IS een trainingskamp.
Voor alle soorten kutmongolen.
In 'kennisland' nederland kunt eindeloos door leren, zonder van school getrapt te worden.
Als u niks crimineels wilt doen dan wordt u geplaatst in nederland werkkamp, iemand moet al die studie en training financieren immers.
En t salaris van de trainers is niet laag he.
Laten we onze ware vrienden niet verloochenen:
youtu.be/FU0DNnpQ2EE
Paar hechtingen en die loopt weer hoor. Typisch geval van een schwalbe op die foto.
@Waffefuck. De enige hoop om dit op een fatsoenlijke manier te voorkomen is dat er politici opstaan die daadwerkelijk de wet handhaven. Voor iedereen dezelfde rechten en dezelfde plichten; geen precedenten. En de orde handhaven.
@Van Duyvenbode | 20-11-13 | 22:49
Zolang de GL'ers en PVDA'ers met hun open armen als eerste vallen, heb ik daar niet echt een probleem mee...
Wat is de doodsoorzaak volgens de patholoog-anatoom?
De natuur verzint listen tegen het onzalige mensdom. Net wanneer de mens denkt dat pappen en nathouden, eindeloos begrip en een onbegrensde tolerantie een einde zal maken aan alle conflicten, zal dat juist de oorzaak zijn van de volgende oorlog.
Hij heb iig zn tanden gepoetst
-weggejorist-
Ze doen maar. I dont give a fuck anymore. Leuk filmpie maar...., doet me nix meer. Eerste link, "verrassend". Tweede link, Goh? De rest niet eens meer aanklikt.
@Duitse herder. Ik heb het even voor je opgezocht.
"Je dient vrijwillig in het leger van een land dat tegen Nederland of een van de bondgenoten van de Nederlandse staat vecht."
Ik moet er niet aan denken dat wij nog jarenlang de rekening moeten betalen voor de psychische trauma's die deze polderschapen daar oplopen. Een bodybag en een bloemetje naar de familie in Delft* is goedkoper.
*Kan ook A'dam Nieuw-West of Tytsjerksteradiel zijn.
@Duitse herder. Dat is volgens mij alleen het geval als je voor een mogendheid vecht die vijandig is t.o.v. Nederland.
Maria.1 | 20-11-13 | 22:16 | + 0 -
.
Dan is het landverraad. Dan wordt je Nederlanderschap sowieso ontnomen.
.
Dat wat hij doet is op basis van een eigen vrijwillige, persoonlijke keuze en dus eigen verantwoordelijkheid een keuze maken. Je bent een Nederlander en als je dan vecht dan doe je dat om Nederland te beschermen. Nederland is niet in oorlog met een ander land.
Kolere, kijken de veiligheidsdiensten ook ff mee op dat twitterkanaal?
Staan ook foto's op van jihadisten uit UK en Duitsland. Met naam.
Gadverdegadver.... heb nu al spijt dat ik verder ging kijken.
Zou die USA soldaat met volledig weggeblazen benen nog leven?
Wie nu nog denkt, dat deze gasten bij terugkomst ons westerlingen zullen gaan zien als gelijken en mee gaan doen aan onze samenleving, die moet echt naar een psychiater.
Nederland wil geen getraumatiseerde rebellen die zo ziek zijn om hun leven te wagen (en dat van anderen te nemen) in naam van een verzonnen vriendje.
Nederland wil geen imams en ander ronseltuig dat allochtone jongeren opjut om te gaan vechten.
Nederland wil geen gevechtstrainingskampen voor en door jihadstrijders.
Nederland wil geen islam.
En we staan er bij en kijken er naar. Wat een laf volk.
We weten toch allemaal dat deze jihadi's een aantal hersencellen missen, dat wordt een fijn onthaal straks, ben benieuwd hoe ze deze wrede terroristen gaan aanpakken, voordat de eerste ongelukken gebeuren.
Wij speelden cowboy en indiaantje.
Lieve schatjes, praatjes vullen geen gaatjes.
"Onze gasten" zijn er lang achter, dat je op Nederlanders onbeperkt kan kakken.
En dat het bestuur van ons land je constant wijst op de Nederlandse spelregels. Dus accepteer dat je een spelletje midget golf verliest tegenover iemand die je helemaal verrot mag slaan met de golfstick. Wees gastvrij en tolerant! Neeederlandschap hoef je absoluut niet te verdienen, want Nederlanders zijn gewoon sukkels die je met intimidatie alle hoeken van de polder kan laten zien.
Nee, (Ver)Nederlanders gaan niet massaal de straat op om even te corrigeren. Lekker thuisblijven en wachten tot er wonder gebeurt.....
Dus praatjes vullen geen gaatjes. Grenzen zijn allang overschreden. Ben je bereid "hun" spelregels over te nemen, dan zou je toch echt fysiek de strijd aan te durven/moeten gaan. Aanpassen heet dat toch ...
Let op! De regering doet geen flikker op dit gebied.
Al jaren niet. Tis pijnlijk, maar de dag komt dat bij heel veel Nederlanders de stoppen doorslaan. En dan moeten de NSB'ers in vredestijd niet gaan zeuren.
Maar lekker oprotten.
En euh .... wanneer gaan we allemaal de straat op om "ons" eens eindelijk een keer te laten zien.
Fysiek is o zo belangrijk.
Pvd we zijn - nog - steeds een meerderheid hoor!
Zoals de Chinezen zeggen: "Don't fuck with MIE!
@ ResSoniya | 20-11-13 | 22:19 | + 0 -
@ Maria.1
@ Van Duyvenbode
En ook dan zal het proces waar sjaakdeslinkselul van sprak doorgaan...
Ik ben erban overtuigd dat de krachten erachter dieper gaan. Het kan niet anders als dat er hele andere diepe onbekende krachten spelen achter het geheel. Iedereen ziet dat we tegen de bekende muur rijden zonder op de rem te trappen. Es ist gewollt... es ist gewollt. Geef me dan maar een aluhoedje. WTF.
Mr Dixit | 20-11-13 | 21:15 |
Precies! Ik kan er met mijn gezonde verstand echt niet bij dat er gedacht wordt dat deze jongens nog terug in de maatschappij kunnen.
Maar weet je, misschien moet het maar eens een keer gebeuren zo'n zelfmoordaanslag. En dan a.u.b. op het binnenhof. Pas dan zal het besef echt doordringen.
@Duitse herder. Dat is volgens mij alleen het geval als je voor een mogendheid vecht die vijandig is t.o.v. Nederland.
waffefucq | 20-11-13 | 22:02
Ja, het sociaal experiment gestart in de jaren '70, een multiculturele verzorgingsstaat, gecombineerd met volksverheffing en een meritocratie, heeft slecht uitgepakt. Het heeft mondige mislukkingen opgeleverd, die alleen hebben geleerd om de schuld bij een ander te leggen.
duitse herder | 20-11-13 | 21:29
Ik snap het probleem wel. Ze treden formeel niet in vreemde krijgsdient, dus zijn lastig aan te pakken.
brutus68 | 20-11-13 | 21:33 | + 2 -
.
Ze vechten met geweren e.d. en wel tegen een land, een buitenland. Het maakt niet uit of je ja of nee in een vreemde krijgsdienst bent. Je vecht niet in opdracht van een Nederland. Je kiest zelf daarvoor.
Jan met de tandjes...
ik word zo boos & verdrietig van dit soort lui. Verdwaalde zielige ventjes die te arm of te dom zijn om te begrijpen wat er gebeurt om hun heen. Dan komt er iemand langs (/pappi mammi vertellen het) die over het onzichtbare mannetje in de lucht hebben - en hoppa daar gaat het.. Al leven maar een op de 100 van deze types lang genoeg om zich voort te planten en het doorgaan. Aangezien er genoeg meningloze bedlakenhoofden rondlopen is dit geen probleem. Een vicieuze cirkel om moedeloos van te worden.
@Waffefucq. Inderdaad, wij zijn de kikkertjes en worden langzaam gekookt. En de meeste politici zijn de koks die ons terug in de pan duwen als we eruit willen springen "niks aan de hand kikkertjes".
waffefucq | 20-11-13 | 22:02
Als je beziet waartoe de mensheid allemaal in staat is aan zinloze vernietiging, zoals de 30-jarige oorlog in de 17e eeuw, of de 1e en 2e wereldoorlog, dan staat ons nog wel het één en ander te wachten aan pure ellende. De mens zal altijd fouten, tragische vergissingen maken die de volgende oorlog inluiden.
De rationaliteit heeft ons niet verschoond van twee wereldoorlogen. En nu, hoe tolerant of weloverwogen, hoe rationeel, redelijk men ook eindeloos blijft praten in allerlei media-programma's. Hoe vaak er ook gestemd wordt, en hoe veel gepost op internetfora of sociale media, weer zal de mens met open ogen struikelen over het volgende obstakel. Weer zullen de kanonnen bulderen en het leed zich uitbreiden als een olievlek. De tragiek laat de mens nooit los.
@ de blije libertarier | 20-11-13 | 21:55 | + 1 -
Ik woon in het buitenland en heb het geluk het van een afstand over de jaren te kunnen volgen.
Ben het niet met je eens. Er is een hoop veranderd in Nederland. Het is net als de kikker en het kokende water. Gooi je de kikker in kokend water; springt ie eruit. Langzaam koken en ie gaat dood.
Ik denk dat de druk op de ketel verhoogd is. Misschien kunnen andere reaguurders daar iets over zeggen?
Stilicho | 20-11-13 | 21:54 |
Het ging me om het antwoord van die gare psychopathische verongelijkte turk, hij leest als 95% van de reacties.
Gister bij P&W, Halsema, was maar goed dat m n vrouw naast me zat had zo dat Plasma ding door het raam geflikkerd, smeriger /achterbakser/naïever/sulliger/doortrapter kan je ze niet tegenkomen.
De terroristen zijn schatten van mensen, FY Halsema, wie is er begonnen, eng grachtengordel geneuzel en maar ja knikken met zo n lief syrie jongetje er bij, zum kotzen.
LangeTijdGeleden | 20-11-13 | 21:52
Mooi opgetekend en zeer waar.
The Walking Dead is veel leuker!
@waffefucq | 20-11-13 | 21:31 |
het is alweer 9 jaar geleden dat de radicale moslim Mohammed Bouyeri Theo van Gogh vermoorde. Eigenlijk is er niet zo gek veel veranderd sinds toen. Ja er zijn nog meer radicale moslims bijgekomen in NL, ook komt er iets meer van de problemen naar buiten door sites als GeenStijl. Maar vooralsnog betaald de Nederlandse burger zich nog steeds een slag in de rondte aan belasting die na een hele hoop afromen door een corps ambtenaren nog steeds bij de Yilmazzen en Bouyeri's van NL terecht komt.
@sjaakdeslinksesul | 20-11-13 | 21:47
Ja, want Wilders wil de sharia invoeren, inderdaad. Herzie je leuk gepoogde gebbetje nog even.
dlseth_ | 20-11-13 | 21:45
Ja, wij blanken zijn schoften.. weg met ons. Ik schaam me kapot dat wij blanken, belastingbetalende Nederlanders dit de holbewoners van die gettos in de grote steden aandoen, bah! Misschien een giro 555 actie organiseren voor al die arme, vredelievende, meelevende en bovenal beschaving toevoegende 'mensen' ? Ik doneer ruimhartig..... tickets enkele reis de grens over, dat dan weer wel.
dlseth_ | 20-11-13 | 21:45
Ja, wij blanken zijn schoften.. weg met ons. Ik schaam me kapot dat wij blanken, belastingbetalende Nederlanders dit de holbewoners van die gettos in de grote steden aandoen, bah! Misschien een giro 555 actie organiseren voor al die arme, vredelievende, meelevende en bovenal beschaving toevoegende 'mensen' ? Ik doneer ruimhartig..... tickets enkele reis de grens over, dat dan weer wel.
Militairen die ik ken maken geen foto's van hun slachtoffers, ze maken geen foto's van dode vijanden. Er worden soms alleen nog foto's gemaakt om de nabestaanden te informeren over de dood van hun familielid tenzij het lichaam er zodanig aan toe is om er niet meer naar te kunnen kijken.
De militairen die ik ken zijn helemaal niet trots op wat ze hebben gedaan, dat ze hun wapens hebben gepakt. Ze zijn militair, ze krijgen de respect, maar ze pronken er niet mee. Deze Jihadisten hebben een kronkel in hun hoofd met een naam wat ons hedendaags en in de toekomst gróte problemen gaat opleveren... De naam van die kronkel? Islam.
sjaakdeslinksesul | 20-11-13 | 21:47 | + 0 -
*applaus *
@Bakito. Sterk antwoord! Met jou kun je nog eens een zinnige discussie voeren.... pffft.
Q: "Wat ik zo lastig vind is dat je telkens refereert aan wat Allah wil. Ik snap dat het lastig is om dan een eigen mening te geven. Maar als het puur aan jou zou liggen, ben je dan voor de invoering van de sharia, mocht Assad ooit verdreven worden?"
A: "Dat is een van de redenen waarom we hier zijn. We zijn de corrupte egocentrische overheden zat, die zogenaamd voor vrijheid staan - maar in werkelijkheid van de mens slaven maakt voor de maatschappij die ze vervolgens uitbuit en weggooit."
Vul Geert in voor Allah en Rutte voor Assad en dan kunnen veel mensen hier zich best met die geloofsgestoorde psychopaat identificeren.
@de directeur | 20-11-13 | 21:40
Het is natuurlijk allemaal de schuld van Wilders, Zwarte Piet, Heino maar bovenal de blanken met een belastbaar inkomen.
Zoals altijd.
Maar als ie terugkomt vooral niet arresteren en vervolgen hoor. Daar zou hij wel eens nog radicaler van kunnen worden.
Deze jongens moeten met heel veel subsidie goed geknuffeld worden want we weten allemaal dat als je maar genoeg geknuffeld wordt dat dan alles goed komt.
Maria.1 | 20-11-13 | 21:41 | + 0 -
Ah, jij bent het. Welkom terug!
Zijn er al vinex-kaveltjes te koop op Mars?
En dit filmpje ga ik niet kijken! Dat is mijn manier van ondergronds verzet tegen de vijand die MOSLIM heet.
de directeur | 20-11-13 | 21:40
Je legt verbanden die er niet zijn, de oorzaak is duidelijk Zwarte Piet.
@Bakito. Je bent toch geen politicus hoop ik?! Laten we ze als ze terug keren een huis geven en een baan en dan gaan ze vast fatsoenlijke huisvaders worden. Daar heb ik zo mijn vraagtekens bij!
-weggejorist-
Nou nou, wat een negativiteit. Deze jongeman koopt die TV en dat huis als hij terug komt in Nederland en gaat spontaan de billen van onze ouderen wassen.
En als je het daar niet mee eens bent, dan ben je een vuile racist.
Beetje zijdelings topic... in het staatshoernaal over die alarmerende werkeloosheidscijfers bij jongeren in voor u en mij genoegzaam bekende wijken in den lande. Men noemt eerst dat 50-80% werkloos is en er achteraan in een bijzin dat ditzelfde percentage hun school niet heeft afgemaakt. Ik denk dan als simpele ziel: 'Goh, dat ze dan werkloos zijn is niet helemaal vreemd, toch?'
@Bakito. Dat is niet met elkaar te vergelijken. Die militairen waar jij het over hebt doen dat in een vlaag van verstandsverbijstering. De Jihadisten zoeken het bewust op. Dat is een wezenlijk verschil!
waffefucq | 20-11-13 | 21:34 | + 0 -
Misschien hebben ze wel genoeg geweld en ellende gezien als ze terugkomen en zijn ze blij om 's avonds weer naar Studio Sport en DWDD te kijken met een zak chips op de bank. Weet jij veel.
Die liggen er al een tijdje... de islamitische traditie om zo snel mogelijk begraven te worden (na overlijden) zal wel niet meer lukken.
Wat een malle guiten.
@ Bakito 21:31
Dat is nou net het probleem. Ik hoop dat je gelijk krijgt; maar er is een verschil... die militairen waar jij van spreekt komen niet terug in een haat dragende omgeving en worden niet geleid door een ideologie die velen als religie bestempelen. Droom dus maar lekker verder, totdat ook jij het hoort fluiten.
duitse herder | 20-11-13 | 21:29
Ik snap het probleem wel. Ze treden formeel niet in vreemde krijgsdient, dus zijn lastig aan te pakken.
Nederlandse mannen willen niet dienen. Stel je voor. Deze 5e colonne krijgt echter een prima militaire opleiding hier en een perfecte praktijkervaring daar.
Nee, laat die multiculticlash hier in Nederland maar komen. Jullie maken geen schijn van kans.
Waar zijn de 72 geyle geytjes gebleven?
Maria.1 | 20-11-13 | 21:27 | + 0 -
Een gesjeesde Nederlandse militair of manisch-depressieve kaaskop kan net zo goed voor ongelukken zorgen, tenminste zo is de laatste jaren gebleken.
Maar staar jij je maar lekker blind op een paar religieuze gekken die ongetwijfeld nauwlettend in de gaten zullen worden gehouden door de AIVD.
@ de blije libertarier | 20-11-13 | 21:25 | + 0 -
'Hoe lang kijkt de politiek nog weg van wat er hier in NL gebeurd?'
Die vraag heb ik me ook gesteld.
Mijn antwoord: Totdat er enige gevormde terreurcellen aktief worden. Dan breekt er (ook door andere faktoren!) de pleuris uit. Of jij als libertarier nog blij bent en vrij kan zijn is de vraag.
Astienoumaarvoorzeraapgeschotenwordt!
Wantdaarvraagtieomenistielekkermartelaar.
Als je als Nederlander vecht in een ander land dan ben je Nederlanderschap kwijt. Aldus de NL wetten. Ik snap het probleem niet.
@Bakito. ver-van-je-bed ellende? Er lopen ook een aantal van "onze" jongens rond die als ze terug keren behoorlijke problemen met zich meebrengen. Daar mag je niet van wegkijken.
Hoe lang kijkt de politiek nog weg van wat er hier in NL gebeurd?
_
Dit soort jongens zijn al lang voordat ze naar Syrie vertrekken overtuigt dat het okay is om iedere niet radicale moslim zijn keel door te snijden, anders zouden ze nooit naar Syrie gaan.
_
Dit is ook iets dat al jaren en jaren aan de gang is. Ik had 22 jaar geleden al een Koerd op school zitten die iedere zomer tijdens de vakantie mee gingen vechten met de PKK tegen Turkije. Denk maar niet dat hij daardoor zijn uitkering kwijtraakte of zijn kindbruidje niet mocht importeren.
_
De politiek kijkt liever weg dan iets te doen tegen radicalisering. Toch is de oplossing heel makkelijk, geef die figuren gewoon geen uitkering en ze zijn zo weer uit NL vertrokken want ze hebben geen enkele binding met ons land.
Maria.1 | 20-11-13 | 21:22 | + 0 -
Nee, een vrije geest is een garantie voor oneindige energie.
Die focus op ver-van-bed-ellende en apocalyptisch gekleurde berichtgeving daarentegen vreet je van binnenuit op.
-weggejorist-
Die man ziet er vermoeid uit.
Exit=paspoort innemen. Oh helaas dit is kaasfaalland.nl
@Bakito. Word je daar nou nooit eens moe van? Altijd wegkijken, ontkennen en van alles erbij slepen?
Mr Dixit | 20-11-13 | 21:15 | + 0 -
Ga een keer na een willekeurig voetbalstadion. Daar ontploft meestal wel het een en ander. #tip
@ Mr Dixit | 20-11-13 | 21:15 | + 0 -
Exakt! Het kan nog wel eens heel eng worden. Vooral als die gasten aan behoorlijk wapenmateriaal komen.
Chechclear is de naam van een snuff video waarbij een Tsjetsjeense rebel de keel doorsnijdt van een gevangengenomen Russische soldaat. Het filmpje is bekend omdat het zeer gruwelijk is; het snijdt in 1 beweging zijn strottenhoofd door om daarna te blijven snijden tot de man onthoofd is.
En ze vooral lekker blijven knuffelen bij terugkomst. Dan is het nog maar een kwestie van tijd voordat de eerste zelfmoordbommen afgaan op het Binnenhof. Valt me eerlijk gezegd mee dat dat al niet gebeurd is, of een paar honderd meter naar links of rechts bij de Israëlische en/of Amerikaanse ambassades.
Ik ben ervan overtuigd dat de AIVD probeert bij te houden wie, waar wat welke patatjihadi bezig is. Ik ben alleen bang dat het er zoveel worden dat op een gegeven moment de dom gaat barsten.
Elke terugkerende Patatjihadi is de held voor tien andere.... Daarvan gaan er vier de held ergens op de wereld uithangen en komen er drie weer terug. Tel uit hoe snel dat gaat.
Laat ze na terugkomst elkaar opzoeken (en dat lijkt me heel logisch!!) heb je 1,2,3 plopperdeplop een terroristische cel, met maar een doel; terreur.
Een ieder die denkt dat deze fijne heren fijn weer aan de bak kunnen en net doen alof er niks gebeurd is heeft het mis.
Read my lips...
Helaas maar waar, ik kan het niet mooier maken.
Kan zo iemand nog de-radicaliseren?
Weer zo'n arme jongen die opgroeit met een gevoel van uitsluiting omdat hij zonder werk zit. Hoewel slachtsafari is natuurlijk ook werk....
@IkSchrijfDusIkBen | 20-11-13 | 21:04
Casey Ryback was ook een kok.
fail | 20-11-13 | 21:06 | + 2 -
LOL, maar hij was ook een ex-zeehond, toch?
Geen Michelin Ster, want overdone
Ik krijg PTSS van deze beelden. Te immens goor voor woorden.
Bakito | 20-11-13 | 21:07
Je bent gewoon een ordinaire hoerenloper. Mag, maar dat hoef je niet telkens hier rond te bazuinen.
Say cheeeese de vies!
@fail | 20-11-13 | 21:06
allah.
@Feynman | 20-11-13 | 21:03
Wij doen thuis wat de Amerikanen in Afghanistan doen ja.
Wij zijn nóg dommer.
Ooh, christenen en joden hebben niets te vrezen van de sharia zolang ze zich maar laten afpersen:
'As for the Christians and Jews in Islamic Sharia Law - after paying a very small tax (called Jizya) they fall under the protection of the Islamic State and they are free to worship as Christians/Jews within their homes and existing Churches and Synagogues.'
Altijd lachen met zo'n Turk zèg!
Mark Smith | 20-11-13 | 20:55 | + -1 -
Af en toe een keer naar Hamam Diana zou inderdaad geen kwaad kunnen.
Het is wel een dierenvriend. Zie je niet vaak in die kringen.
Echt te gruwelijk. Niet te bevatten dat iemand er vrijwillig voor kiest om hier aan deel te nemen.
-weggejorist-
@IkSchrijfDusIkBen | 20-11-13 | 21:04
Casey Ryback was ook een kok.
Wie is er eigenlijk aan het winnen?
Ijskoud en oliedom want schieten kunnen ze al niet en van enige tactiek verdenk ik ze ook niet vaak. Ze zijn nog te laf om een kameraad te helpen in nood. En maar springen en allah allah akbar roepen. O god zeg ik dan :-)
Wat een amateur zeg, op 1 foto staat hij met een groepje te wachten en staart hij met zo'n shellshock blik wat in de verte...... alleen wel al met zijn vinger op de trekker! Volgens mij was die verrader gewoon een kok of iets dergelijks, want iemand die getraind is voor gevechtshandelingen zal dit nooit van zijn leven doen!!!
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat Geert Wilders van de PVV tweet dat moslims misschien niet meer moeten worden toegelaten tot het Nederlandse leger. Het zo immers zomaar kunnen dat zo`n gelovige gedurende zijn loopbaan bij defensie troost zoekt bij een wat strengere versie van het heilige woord. En niet onze oorlog voert, maar een andere.
Dan hebben wij tonnen besteedt aan een nieuwe vrijheidsstrijder. Of zoals de Janks zouden zeggen, zoals de CIA de taliban trainde. Decennia terug rolde de CIA 3 miljard over de toonbank voor die training. Een paar jaar terug spendeerde USA 6000 miljard aan de oorlog in Afganistan en Irak.
We blijven de boel verneuken, steeds op exact dezelfde manier. Saai.
man man man, wat bezield die gasten eigenlijk.....
@Bakito
Smoesje is goed, deugt alleen niet.
@Mark Smith | 20-11-13 | 20:59 | + 0 -
Als ze mij maar niet vergeten. Gelukkig heb ik een blijvende FiPo in je brein gemaakt, jij zal me zeker niet vergeten.
Kent u die mop van die Jihaddi die zijn eigen commandant onthoofdde ?
Oh wacht....
Gisteren nog wat sniper vids gezien een schot twee man dood. Das nog eens waar voor geld of beter gezegd bang for the buck.
Ijskoud van binnen dit soort jongens. En 1261 mensen die dit op dat Instagram volgen. Mijn god, welke politicus kan hier in godsnaam met droge ogen naar kijken en dit soort jongens laten terugkeren in de maatschappij.
@Mark Smith | 20-11-13 | 20:55
Inderdaad.
Gauw containers met dit sturen:
www.wakkerdier.nl/uploads/media_items/...
Het is van groot belang, om te zorgen dat ze na terugkeer niet radicaliseren.
valt me de laatste tijd trouwens op in verschillende tv-programma's (de Reunie, Klasgenoten, BNN-weetikveelwat), hoe tot op de dag van vandaag, hevig getraumatiseerd oud-Libanon (1979-1985) gangers zijn. Praat je over 'getrainde' Hollandse soldaten, die op een soort van vredesmissie waren. En dan zie je dit; een totaal ander slag volk, in een compleet andere oorlog, waarin ze zelfs een actieve rol spelen, tot op het barbaarse af. Dat is een recept voor ellende over pakembeet 5, 6 jaar. PTSS kom d'r maar in
-weggejorist-
Kaas de Vies | 20-11-13 | 20:55 | + -
Over 19 jaar weet niemand meer dat er ooit een GS was.
Ing. eslapen | 20-11-13 | 20:53 | + 0 -
Als ik het zooitje halfapen hier niet dagelijks maatschappijles hoefde te geven, was ik met liefde en plezier gegaan.
De naakte waarheid...
Daar gaan dus onze patatjihadi's naar toe om een paar weekjes de held voor de grote profeet te spelen.
Voor Europa stelt zich wel de vraag hoe de overlevende Jihadi's zich weer in de maatschappij gaan 'integreren'. Maar daar zullen onze onnozele linke softies wel een ideetje voor hebben hoe ze daar poet aan kunnen besteden. Dat dit helemaal fout ergens in Nederland zal gaan kan een kind op zijn vingers uittellen. Maar dan is het te laat.
Deze gasten mogen er wat mij betreft niet meer in...(Als ze hun retourvlucht halen dan...)
Mark Smith | 20-11-13 | 20:55
Gelul, ze neuken teveel. Ze zouden dat addergebroed preventief moeten castreren.
@Bakito | 20-11-13 | 20:50
Misschien is het tijd om u zich aan te melden als vrijwilliger bij een kibboets?
Bakito | 20-11-13 | 20:50 | + 2 -
Gelul, ze seksen gewoon te weinig.
Het moorden toont al aan hoe ziek ze zijn, dat ze dit ook nog eens blij filmen en online zetten toont de afwezigheid van werkelijk alle menselijkheid aan. Maar nee, laat maar terugkomen, zodat ze onder de invloed van de imam en de staat blije, hardwerkende burgers kunnen worden.
Zijn de polici al wakker of horen we over 19 jaar wat hier in de panelen vermeld wordt?
Wat ik weet van de mensen die in 1956 Boedapest verdedigden tegen de Russen, is dat ze niet zo verlekkerd gruwelijke foto's stonden te maken, maar net zo goed walgden van de gevolgen van de oorlog. Deze man lijkt te kicken op het geweld. Ik moet er niet aan denken dat dergelijke mensen weer terugkeren in hun krachtwijken.
Verschrikkelijke beelden.
Maar natuurlijk lang niet zo erg als die drie verschrikkelijke racisme incidenten waar Demenschen zich druk om maken.
Benieuwd of ze tijdens zijn homecoming parade ook met hun rug naar de stoet gaan staan met plakband op hun mond, maar ik denk eerder dat ze een erehaag gaan vormen.
Hopelijk is die Yilmaz spoedig zelf kunstmest.
Wat fijn dat die jongen van zijn uitkering zo een mooie reis kan maken om straks bij terugkomst met hernieuwde energie weer flink aan de slag te gaan.
@Bakito 20:50
Hout voor doodskisten zijn niet nodig hoor, ze worden het liefst zonder begraven.
Kijk dat is het soort #yolo mentaliteit die je op instagram verwacht....
En alle naïevelingen hier in Nederland denken dus dat zodra deze jihadisten terugkeren in ons land geen gevaar vormen voor onze samenleving. Sterker nog, ze vinden dus dat deze figuren moeten worden geholpen aan een baan, huis en vrouw. Ik zou zeggen: dienstneming in het leger van een vreemde mogendheid dus intrekking van het Nederlandse paspoort en veel geluk in die zandbak.
Volgens de PvdA moet je die jongens (excuus, beesten) een vrouw, een huis en baan geven...
Baan- geen baas wil zo'n figuur hebben....
Huis- blaast ie op...
Vrouw- word verkracht...
Tel uit je winst...
Trainingskampen op de Veluwe voor ventjes als Yilmaz.
Mede mogelijk gemaakt door de belastingcenten van Henk en Ingrid.
Wat een mooie multiculturele participerende samenleving zijn we toch geworden.
@Bakito
U meldt zich als eerste vrijwilliger ?
Zo ziet dat straten schoonvegen in Syrie er dus uit? Goh. Ik had daar een heel ander beeld bij.
Vanavond duiding bij P&W?
Moge de kogel hem hebben
Ik stel voor dat de Nederlandse politie onmiddellijk de luidruchtige sympathisanten van dit heerschap van hun bedden komt lichten.
Dat is wat die knuffelbestuurders dus zo graag willen. Die oorlog hierheen halen. Lijkje daar, lijkje hier, wat kan het ze schelen. Als er maar wreedaards te knuffelen zijn voor het eigen politiek gewin.
Wat mij opvalt altijd is de afwezigheid van de bomen en struiken in die landen, terwijl groen toch garant staat voor een rustgevende en matigende werking op de mens.
Ik denk dan ook dat we i.p.v. wapens, strijdkrachten en hulpgoederen beter een bataljon boswachters en een paar containers vol zaadjes en stekjes kunnen sturen. Vaak zijn de simpelste oplossingen het beste.
-weggejorist-
Het nut ontgaat me volledig...
Met een bakkie pleur van de Starbucks?
absurd. Kunnen jullie niet alvast beginnen met een lijstje bijhouden van ASLP-lijstjes van deze figuren voor als ze weer terug zijn, in plaats van steeds een topic aan 1 jihadi te wijden? Vrees namelijk dat de instanties die daarvoor in het leven zijn geroepen, bij god (nsfw) niet weten hoe of wat.
Al even gek is het dat 103 mensen dit soort beelden dus leuk vinden.
103 likes voor een aan stukken gereten lichaam...
*nee schudden doet*
#picoftheday #selfie #instagood
Doe maar n's lekker daar blijven patatjihadi.
Walgelijk, die blackface. Burgeroorlog be damned, dit is een affront richting de enige échte vrijheidsstrijder die ons land rijk is: Quinsy Gario.
Deze knul mag nooit meer in de *kuch* beschaafde wereld terugkeren.
Smerige bende, hou dat lekker daar.
Hier opleiden en daarna een enkele reis.
Dat scheelt trauma's bij onze jongens.
Zieke beelden
REAGEER OOK