Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

MEPper Baldassarre: 'Allemaal schuld van GeenStijl!'

euronooduitgang100.jpg Ahahahah! Raffaele Baldassarre is BOOS. Alsook gefrustreerd, nerveus en misschien wel een tikkeltje bang voor zijn baantje. De klachten van GeenStijl over zijn gedrag zijn als een bombrief bij hem ingeslagen. (Mede dankzij Daniël van der Stoep, die onze mail even doorstuurde aan een paar duizend man Europersoneel.) Toch bizar: een filmpje waarin MEP'ers beginnen te meppen als ze met hun graaigedrag worden geconfronteerd, kan half Europa in verontwaardiging doen ontsteken zonder dat de betrokken Europarlementiërs een spier vertrekken. Herr Schulz haalt de lont wel uit het kruitvat voor zijn praatpopjes en dat is dan dat. Maar zodra je een officiële klacht achter de voordeur van het Europarlement deponeert, beginnen ineens overal mensen met opgeheven armen in blinde paniek rond de tafel te rennen. Dus in navolging van Miroslaap RanzZzdorf ligt er nu een antwoord, in perfect Engels, van de MEP'er die in dit filmpje claimt dat hij de vragen van Tom niet snapt omdat hij geen Engels verstaat. (Vervolgens scheldt hij onze onverschrokken verslaggever uit voor 'cretino', wat 'idioot' betekent. Dit terzijde.) Strekking van zijn schrijven: 'Sorry collega's, dat jullie deze laster moeten lezen. GeenStijl is ontzettend kudt, Daniël van der Stoep is een verrader in ons midden en ik had gewoon recht op mijn dagelijkse toeslag van 300 euro omdat ik op maandag he-le-maal van het zuiden van Italië naar Brussel ben gekomen om mijn krabbel te zetten in het declaratieregister.' Volgens Baldassarre dus een 'normal working day'. Volgens ons nog steeds schaamteloos graaigedrag wat op geen enkele manier voldoet aan de voorwaarden om te mogen cashen. Om nog maar te zwijgen over het feit dat gratis toeslagen cashen voor zoiets doodnormaals als 'op je werk verschijnen' een banaliteit is die best kapot gemaakt mag worden daar in het Romeinse Rijk. Maar goed. Baldassarre is dus aan het spartelen om zijn imago te redden. Brief na de breek. Hee Raffaele. In perfect Italiaans: Non affoga colui che cade in acqua, ma affoga chi male incappa. Van: BALDASSARRE Raffaele <raffaele.baldassarre@europarl.europa.eu> Datum: July 2, 2013, 12:31:53 GMT+02:00 Aan: MEP 7th-Legislature <DL-MEP-7th-Legislature@europarl.europa.eu> Onderwerp: Clarifications about the video of Dutch web TV and complaint from GeenStijl Dear colleagues, I am very sorry about the fact that you are receiving inappropriate and tedious e-mails concerning the video streamed by a Dutch web TV. It is indeed an unfortunate issue which has deeply affected my reputation as Member of the European Parliament and me personally as an EU citizen. This episode is unacceptable and disrespectful of our serious work within the European Parliament and our parliamentary mandate. I do not deny that I may have overreacted on that instance, but I had been pushed to my limits after on-going harassment and impolite comments during a normal working day. In fact, that Monday I had left as usual my city in the South of Italy at 9:15 a.m. in order to reach the airport of Brindisi, from where, after a stopover in Rome, I reached the airport of Zaventem at 5:25 p.m. Like every Monday, after having signed in the registry office, I then went to my office. Due to several meetings and debriefings on the reform of the Staff Regulations, I worked until 10:00 p.m. On the following day, I continued my working week as usual by taking part to regular meetings from 9:00 a.m. - on that day I attended the meeting of the committee on Internal Market and consumer protection. In view of the above, I find it absurd to be asked to justify the receipt of a subsistence allowance which is intended for accommodation expenses and meals incurred. Even if I could conceive the lack of information by the journalist, I cannot tolerate the complicity of Mr Van der Stoep who has accompanied the TV troupe within the EP and has become a sort of spokesperson on this fact by sending you an inappropriate complaint about my behaviour. I remain at your disposal for any further questions or need of clarification you may have. Your sincerely, Rafelige Balzakhare

Reaguursels

Inloggen

Deze heren iedere maand even checken? Een permanente EU watch?

Dan8365 | 03-07-13 | 20:48

overigens is er reeds weer een nieuw schandaal rond zo n fijne parlementarier.
het zou gaan om john dalli uit malta, die er met 10 miljoen op stap is.

ik zou willen voorstellen, tom werk aan de winkel, weer zo n patjepeeer die moet worden aangepakt.

plofmof schultz gaat er toch niets aan doen.

hendrik j. | 03-07-13 | 15:26

Zo hoppa heb net het mailtje gestuurd ter opheldering, ben benieuwd als ik antwoord krijg van deze hoog geplaatste heer.

k3VL4r | 03-07-13 | 14:45

Hij heeft het over "serious work"
Hij neemt de belastingbetaler echt niet serious en work zal hij van zijn leven nog wel niet hebben gedaan. Wanneer krijgen we de excuses van die prutser voor wat de romeinen hier te lande hebben uitgevreten.

Rest In Privacy | 03-07-13 | 13:30

-weggejorist-

Maccius | 03-07-13 | 13:21

Nee, nou hoor je Wim van de Camp niet... maar kom je aan zijn motor dan wordt ie pislink! Kijk, die mensen worden betaald om te ouwehoeren... maar ondertussen lullen ze hun zakken vol! Weg met dat geleuter in Brussel!

Hyppo Kriet | 03-07-13 | 12:50

Een hoop commentaar op Van der Stoep wegens alcoholisme.
Neemt dus niet weg dat hij wel lef heeft om in de hol van de leeuw Tom Staal rond te leiden en deze schande te laten zien, hadden we nooit gezien van die andere stijf correcte meelopers, zijn dagen zijn dus geteld daar bij die fascisten in de EU.

lanexxx | 03-07-13 | 10:28

Eigenlijk zouden ze per aanwezige minuut betaald moeten worden zoals menig fabrieksarbeider.
Gewoon prikken als je komt en als je weer weggaat.

Wel zo eerlijk en ZEER overzichtelijk toch?

Alt | 03-07-13 | 09:45

Die Baldassarre, is dat een Pokemon toevallig?
Wat een cartoon is die kerel ook zeg… zich van geen kwaad bewust zijn (achteraf), terwijl hij in alle toonaarden probeerde te voorkomen dat hij zich moest verantwoorden op 't "moment supréme".

Dit gaat geheid met een sisser aflopen, maar ik hoop dat Tom Staal en co. dit nog héél lang kunnen volhouden en nog vrolijk enkele keren op bezoek gaan bij die EU-faalgeiten.

kanon0503 | 03-07-13 | 09:42

Wat een verschrikkelijk kindse club die hele EP, EC weet ik wat. En dit soort kneuzen moet 'ons' Europa vormgeven? Lijkt me niet.

pokkejong | 03-07-13 | 09:26

gewoon over een halfjaar even factchecken even laten rusten.Sorry zeggen is niet de sterkste kant van eu mensen. Of een excuses

dolffie | 03-07-13 | 09:11

Voor iemand die geen Engels spreekt, schrijft die best een aardig woordje Engels.

Ih8yousf | 03-07-13 | 08:49

Ok GS, goed gedaan! Laat maar even rusten. Neem van mij aan dat dit intern nog wel even doorettert, daar zorgen de medeprofiteurs wel voor. Gewoon (over enige tijd) een nieuw topic starten waarin deze schaamteloosheid gedocumenteerd wordt getoond! Criterium is dat het vergrijp zodanig is dat het de gewone man raakt. Hier ligt nl het zwakke punt van de EU leiders, de massa moet natuurlijk niet chagrijnig worden.

dreiner | 03-07-13 | 08:43

Parsons | 02-07-13 | 22:24
Is het al druk in Llorett de Mar?

Mark Smith | 03-07-13 | 08:31

De Europese Unie is in recordtempo een grove dictatuur aan het worden. Alleen gevaarlijke Eurofielen weigeren dat te zien.

Jan Passant mk2 | 03-07-13 | 08:18

Smerige porkodio!!!
Sterph met je eu!!

dani7902 | 03-07-13 | 08:02

Baldassarre en Morsi begrijpen niet dat er een tijd komt om op te stappen.

domheid regeert | 03-07-13 | 08:02

Hoe meer aandacht voor dit soort zaken, hoe meer schijnwerpers er op de EU gericht worden waardoor bij meer mensen bewustzijn ontstaa. GS voor minpres!

appeltjesgroeneweide | 03-07-13 | 07:58

cat22 | 03-07-13 | 06:08 Geen oorlog? En de Balkan dan? Hoe is het jongste lid van de EU ontstaan? En hebben we niet in de afgelopen 20 jaar een tsunami van Ex-Joego's als asielzoekers gehad? Gevlucht vanwege de oorlog.

zeg maar jansen | 03-07-13 | 07:54

cat22 | 03-07-13 | 06:08 | + -5

Geen oorlog in Europa, zei je? Volgens mij hadden we niet zo lang geleden onze Amerikaanse vrinden nodig om de kastanjes uit het vuur in Belgrado te halen. Alweer. Want de EU kon het voor de zoveelste keer niet eens worden/ had koudwatervrees. Vraag dat ook maar aan de jongens die in Srebrenica hebben gediend. En over die EU ambtenaren: in een tijd waarin iedereen moet inleveren dit gedrag vertonen terwijl de bedragen belastingvrij worden verstrekt, is volstrekt immoreel. Iedere poging tot matiging wordt door diezelfde ambtenaren getorpedeerd. Corrupt? Mwah, het lijkt er verdacht veel op. Zakkenvuller? Hell, yeah.

Rest In Privacy | 03-07-13 | 07:47

Mogguh @ All,
Die man is de pineut, prima! Dit soort figuren werpt elke verantwoordelijkheid voor het eigen handelen ver van zich af, een ander heeft het gedaan, de arme zielepiet. Zou me overigens niets verbazen als de rest van de Nomenclatoura de boel toch probeert af te dekken "om de voorkomen dat we in een slechts daglicht komen te staan". Dus liever list leugen en bedrog accepteren dan integer te zijn, tenslotte is de beeldvorming belangrijker. Eens kijken en afwachten wat uit de Gote Hoed wordt getoverd de komende tijd.

Sjeng de helle | 03-07-13 | 07:46

Hij hangt, mijnheer Balzakhare. Goed nieuws voor wie wél integer bezig is met zijn job.

Chimay Bleu | 03-07-13 | 07:31

In tegenstelling tot "cat22 | 03-07-13 | 06:08 | + -25 -" vind ik dat niemand te klein of te groot is om misstanden aan de kaak te stellen. Als de Brusselse Euro-kliek nu niet ECHTE stappen onderneemt om misbruik en onzin tegen te gaan weten we meteen hoe de echte verborgen steel aan de vork vastzit. Vele kudo's voor de repo en zijn makers.

Iwmac | 03-07-13 | 06:50

Dit gaat nergens over. Doe eens iets dat ergens over gaat , anders willen wij ons geld terug, , i.p.v. een soort europese prive uit te hangen.
OK jullie hebben een corrupte italiaan betrapt, so f***** what? ( geef mij een treinticket, budget , camera, eper die wil meewerken, piece of cake) (ies alleen europees problem) Is iedere EU ambtenaar een corrupte zakkenvuller? Even een historische opfrisser, 68 jaar geen oorlog is nog nooit vertoond in de europese recente geschiedenis, ik heb zat problemen met europa, en denk erover om een europese commerciele klaagmuur te exploiteren,TNT opnieuw uitvinden ?
Focus op ons kikkerlandje, en ik herhaal, zijn er mensen die aan oplossingen en alternatieven denken ?
Europa is naar mijn mening voor het fantastische blogje net even iets te groot.

cat22 | 03-07-13 | 06:08

Ruifvreters 3.0

yamahaha | 03-07-13 | 06:07

Ransdorf, wat nou perfect Engels! lijkt nergens op.

"I was confronted by 2 journalists, waiting before the entrance"

wat is dat voor MAVO niveau?

12pints | 03-07-13 | 05:12

-weggejorist-

INH.30CL | 03-07-13 | 03:33

-weggejorist-

Finn | 03-07-13 | 03:21

@necrosis

Door de belastingdruk te indexeren proberen ze alle landen even kort te houden.

Ik denk dat er in Europa minder verschil is tussen de Mensen van de landen onderling, kwa cultuur, dan tussen de verschillende bevolkingen en hun politieke elites. Er zit een gapend gat tussen dat steeds groter wordt, als ware het een begrotingstekort waarop 'bezuinigd' Moet Worden.

Finn | 03-07-13 | 03:13

-weggejorist-

Finn | 03-07-13 | 03:06

@Finn | 03-07-13 | 02:52
En dan heb ik het nog niet eens over bepaalde heffingen, accijnzen, boetebeleid, huizenprijzen......

necrosis | 03-07-13 | 03:04

@Finn | 03-07-13 | 02:52
Je kunt het maandloon in een ander EU land niet vergelijken met dat van NL.
Wat houden ze in 'dat andere land' over van €300, en wat houden wij over van bijvoorbeeld €3000?
Of zal ik alle, mij thans bekende, NL belastingen (landelijk/ provinciaal en gemeente) even opsommen.....

necrosis | 03-07-13 | 02:57

@Finn | 03-07-13 | 02:52
Ja, dus en nu enzovoort?

INH.30CL | 03-07-13 | 02:57

@necrosis Er zijn landen in de EU waar ze voor 300 Euro een held maand moeten werken. Of een uurloontje hebben van nog geen tien euro. Dat krijgen deze Lui iedere dag te verbrassen.

Broodje kaas, Broodje ham, een appel en een glas melk kunnen ze krijgen, allemaal!

Finn | 03-07-13 | 02:52

Stop de EU nu! Klaar is met dat genozel.

INH.30CL | 03-07-13 | 02:51

-weggejorist-

necrosis | 03-07-13 | 02:44

@Finn | 03-07-13 | 02:28
En daarom wil ik terug naar de EEG: vrij verkeer van goederen en diensten!
Zonder dat belerende gelul uit Brussel!
Zo willen ze zich bemoeien met de nationale APK, maar branden ze zich niet aan de BPM (alleen in Nederland) omdat dat geld oplevert wat direct in het budget van de EU gestort kan worden.
Valt me trouwens nog mee dat de milieu-Mafia van Brussel ons nog niet heeft gesommeerd om voortaan alleen groen asfalt te gebruiken voor fietspaden......
*shit, straks breng ik ze nog op ideeën*

necrosis | 03-07-13 | 02:41

@tattooboer | 03-07-13 | 02:28
*licht aandoet en tattooboer pets verkoopt*

necrosis | 03-07-13 | 02:31

Wat doet dat knopje daar eigenlijk aan de muur? *aan-uit-aan-uit-aan*

Finn | 03-07-13 | 02:31

Licht uit doet -knip-

tattooboer | 03-07-13 | 02:28

'I Will not tolerate' zegt die pizzabakker er nog bij.

The people will not tolerate excessive renumeration skeems out of the public wallet ran for and created by politicians who collectively run enourmous budget deficits year after year without being held accountable & operate in a transparent way!

Please Explain your daily allowance to the hundreds of thousands of Europeans standing in line at the food banks yesterday, today and tomorrow!

Finn | 03-07-13 | 02:28

@cobie | 03-07-13 | 02:16
*licht aandoet en cobie pets verkoopt*

necrosis | 03-07-13 | 02:20

Als er echt YOUR sincerely staat dan kan ie bovendien nog niet eens een brief schrijven.

profiteroles | 03-07-13 | 02:19

Ik denk dat ik ook maar eens mn ogen ga sluiten.
Iedereen een fijne nacht gewenst.
* Licht uit doet *
;-)

cobie | 03-07-13 | 02:16

@necrosis Ik geloof zeker, dat jij goed op knopjes drukken kan :)

Totdat je over een paar jaar moet bijleren om in plaats van op knopjes te drukken iedere dag een veeg moet geven, want dat is modern tegenwoordig.

Finn | 03-07-13 | 02:16

Baldassare, non so che vai leggere questi commenti (davvero spero), ma anche per i concetti italiani sei un stronzo straordinario. Si vergogni, contadino mezzogiornale.

--

Baldassare, ik weet niet of je deze commentaren leest (ik hoop echt van wel), maar zelfs voor Italiaanse begrippen ben je een ongeloofelijke klootzak. Ga je schamen, zuidelijke boer.

smoelwerk | 03-07-13 | 02:09

@Finn | 03-07-13 | 02:02
Ik ga onmiddellijk een sollicitatiebrief schrijven voor de functie van EU-Joris!
Laat 'op knopjes drukken' maar aan mij over.....

necrosis | 03-07-13 | 02:06

@ necrosis | 03-07-13 | 02:00 |
Lol

cobie | 03-07-13 | 02:02

En niet vergeten af een toe op een knopje drukken of je ergens voor of tegen bent, maar daarvoor kunnen ze je eventueel nog wakker maken, want slapen in de vergaderzaal gaat het helemaal worden, een nieuwe trend is gezet!

Finn | 03-07-13 | 02:02

9:15 Vertrek van huis.
9:35 Geld tellen op vliegveld.
13:41 Vlucht naar Rome
Druk druk druk!

LibertasSimplex | 03-07-13 | 02:01

@cobie | 03-07-13 | 01:52
Nope, dat is zijn ding niet.
Hij doet altijd het licht uit wanneer hij naar zijn bed gaat, en dan doe ik het weer aan.

necrosis | 03-07-13 | 02:00

+s

Finn | 03-07-13 | 01:56

@necrosis Dat bedoel Ik dus dat die gasten geen enkele meetbare prestatie leveren voor wat ze krijgen. Ze droppen wat slogans in een powerpoint en lullen daar een beetje over.

En die rolkoffertjes, dat zijn natuurlijk Hun portemonnee!

Finn | 03-07-13 | 01:55

@ necrosis | 03-07-13 | 01:49 |
Hoezo is hij/zij moderator ofzo?

cobie | 03-07-13 | 01:52

@cobie | 03-07-13 | 01:47
... totdat @Parsons het licht uitdoet;-)

necrosis | 03-07-13 | 01:49

@Finn | 03-07-13 | 01:43
Werken?
Je bedoelt tegenwerken!
Noem eens iets wat positief voor Nederland uitvalt, bedacht door die Eurocraten......

necrosis | 03-07-13 | 01:48

@ necrosis | 03-07-13 | 01:31
Ja il ben er nog;-)
En nee ik vergeet die mensen niet.
Ik denk dat het er nog genoeg zijn die meelezen.

cobie | 03-07-13 | 01:47

Een reisdag is geen werkdag. Als Maandag een reisdag is het waarschijnlijk op vrijdag weer een reisdag.

Dat wordt dan weggemasseerd onder het mom dat men zogenaamd onderweg werkt alsmede des avonds. Dat moeten We Dan maar geloven.

Meneer werkt effectief dus mogelijk maar 3 dagen per week.

Verder de vraag hoe deze mensen, buiten de royale aanwezigheidstoeslag, op Hun werkelijke prestaties worden beoordeeld.

Ik zie een soort semi Amerikaans organisatiemodel ontstaan, compleet met Euronationalistische kenmerken zoals een vlag en een lied. We worden overal doodgegooid met die vlag, maar de vlag van het eigen land mag je in nederland nog niet eens op de mouw van je jas spelden.

Wat ik me ook niet op de mouw laat spelden is dat je voor 6000 euro aan extra kosten verbrast aan een hapje eten en misschien een wijntje bij het eten (wat al gratis wordt verstrekt). Zit daar soms hoerenbezoek bij in?

Finn | 03-07-13 | 01:43

@Smaalpapil | 03-07-13 | 01:34
De burgerlul is helemaal niet bereid te betalen.
Dat doen we onder dwang van incassobureau Rutte & co!

necrosis | 03-07-13 | 01:41

@googleandi | 03-07-13 | 01:24
Volgens mij had GeenStijl laatst een filmpje waarin die Europlichters op Donderdagmiddag al naar huis gingen.

necrosis | 03-07-13 | 01:36

Je zal maar iemand zijn die digitaal loon per bank krijgt en automatisch belastingen en premies afdraagt voor dit soort lui. Bah!

Van de andere kant, respect voor die Italiaan dat hij systeem van binnen uitholt met zijn 3 meiertjes tekengeld per dag.

Zolang de burgerlul bereid is te betalen, fuck it.

Smaalpapil | 03-07-13 | 01:34

@non_de_pier | 03-07-13 | 01:29
Wat is er mis met de Randstad?

necrosis | 03-07-13 | 01:33

@cobie | 03-07-13 | 01:24
Jij bent er toch nog?
Vergis je trouwens niet in het aantal mensen dat GeenStijl leest zonder te reaguren!

necrosis | 03-07-13 | 01:31

necrosis | 03-07-13 | 01:15 | + 3 -

Ik wil ook opstand tegen de EU probleem is:
A) De Randstad.
B) Gekken, zoals krakers, anarchisten, etc. etc.

non_de_pier | 03-07-13 | 01:29

@ necrosis | 03-07-13 | 01:15 |
Is dat wel verstandig midden in de nacht?
Ik denk namelijk dat de meeste mensen slapen.
Al moet ik wél toegeven dat je gelijk hebt natuurlijk.

cobie | 03-07-13 | 01:24

Dus hij vliegt ook nog in de baas' zijn tijd, on Monday as usual, van huis naar zijn werk.
Dan zal-ie ook wel op vrijdag morgen, na het tekenen naar huis vliegen.
3 daagse (werk)week, niet slecht.

googleandi | 03-07-13 | 01:24

@Helsie | 03-07-13 | 01:05
Weet je wie er ook hypocriet is?
Het gros van de media, die geen seconde zendtijd aan graaiende EU'ers wil/ durft te besteden!
De NPO doet het niet omdat ze zelf aan het geldinfuus hangen, RTL-Unilever is bang voor dalende kijkcijfers van bagger als GTST en sterren springen/ dansen/ schijten.....
Ik wil opstand!
NU!

necrosis | 03-07-13 | 01:15

Overigens is die Van der Stoep net zo'n grote lul als al die andere MEP's. Hij roept openlijk dat hij het systeem ook misbruikt zolang het bestaat (met chauffeur naar privé dingen, Tom Staal mee decadent uit lunchen nemen, borrelen op kosten van de burger met een pint, etc). Hypocriet zak hooi.

Helsie | 03-07-13 | 01:05

Hij nam niet om 9:15 het vliegtuig. Hij vertrok om 9:15 van huis naar het vliegveld... Kan natuurlijk goed zijn dat hij daar dan pas na de middag arriveerde. :|

Helsie | 03-07-13 | 01:03

ikdenkwat | 03-07-13 | 00:57 | + 0
Ah toe, ga niet weg. Neem een kop thee en deel ons in je teleurstelling!

ScumOfTheSea | 03-07-13 | 01:00

Maar goed wil jullie chatboxie niet verstoren fijne avond toe de lou

ikdenkwat | 03-07-13 | 00:57

@ necrosis | 03-07-13 | 00:53 |
Ow moeilijke eter?

cobie | 03-07-13 | 00:56

-weggejorist-

tattooboer | 03-07-13 | 00:55

zooishettoch | 03-07-13 | 00:53 | + 0 -

Nou, bij mij was het 6 weken op 1 week af.

non_de_pier | 03-07-13 | 00:54

non_de_pier | 03-07-13 | 00:52 | + 0
Italiaanse pasta-gerechten met Balzakhaar uit eigen moestuin.

ScumOfTheSea | 03-07-13 | 00:53

@cobie | 03-07-13 | 00:49
Dat soort planten is konijnenvoer!

necrosis | 03-07-13 | 00:53

En waarom moet die lul 1x in de week vanuit Zuid Italie op kosten van de belastingbetaler naar Brussel reizen? Bij een normale baas ga je maar bij je werk wonen. Dit soort extravagantie is bij deze mensen zo normaal geworden dat ze het absurde ervan niet eens zien.

zooishettoch | 03-07-13 | 00:53

tattooboer | 03-07-13 | 00:50 | + 0
Je heb gvd ook alles door!

ikdenkwat | 03-07-13 | 00:52

Waar ging het over in dit topic? Hovenieren?

non_de_pier | 03-07-13 | 00:52

@ikdenkwat | 03-07-13 | 00:44
Van de kouwe kermis thuis joh?

tattooboer | 03-07-13 | 00:50

@ necrosis | 03-07-13 | 00:47 |
Zeker een keer spinazie bij de appie gehaald.

cobie | 03-07-13 | 00:49

@necrosis | 03-07-13 | 00:40
Ook een tuin op een balkon met eetbare producten is een moestuin:
www.goedboerenindestad.nl/groenten/ar...
Word ook steeds populairder en is winstgevend!
In principe denk ik dat het woord moestuin een mens gerichte cultuurstheorie is, maar in de brede zin des woord's is natuurlijk bijna alle flora een moestuin voor een pluraliteit aan dieren.

tattooboer | 03-07-13 | 00:49

@cobie | 03-07-13 | 00:44
Ik heb geen tuin, helaas...
Bovendien lust ik geen Broccoli of spinazie!

necrosis | 03-07-13 | 00:47

necrosis | 03-07-13 | 00:45 | + 0
En een heel leger chicks met kettingzagen.
Mooi was die tijd.

ScumOfTheSea | 03-07-13 | 00:47

@ScumOfTheSea | 03-07-13 | 00:41
Mits roze gespoten en voorzien van het Unesco logo!

necrosis | 03-07-13 | 00:45

Ineens lijken je vrienden de graaiers te zijn. Net als het aardige mannetje die mijn hypotheek en verzekeringingen regelde. Hoe naief.......

ikdenkwat | 03-07-13 | 00:44

@ necrosis | 03-07-13 | 00:40 |
Ik vind het simpelweg erg voordelig in mn eigen tuin shoppen :-P

cobie | 03-07-13 | 00:44

@cobie | 03-07-13 | 00:39
Ik ben van mening dat we moeten ophouden met dat geloven dat dingen anders zijn en beginnen moeten met dingen anders te *maken*.
het voelt niet goed, het zit niet lekker en het maakt ons tolerant naar ander ontoepasselijke gedragingen.
Want als we één aspect kunnen verdraaien, kunnen we over bijna alles wel tegen ons zelf liegen. Polderen word dat ook wel genoemd.
Weg met de polder!
De toekomst is van de realiteit.

tattooboer | 03-07-13 | 00:43

@Baby Rasta | 03-07-13 | 00:33
Zal IK eens een muzakje plempen van een stel echte rasta's?

necrosis | 03-07-13 | 00:43

necrosis | 03-07-13 | 00:36 | + 1
Met een Challenger II?

ScumOfTheSea | 03-07-13 | 00:41

@tattooboer | 03-07-13 | 00:36
Hoe noem jij het als ik een stuk of 10 tomatenplanten op mijn balkon heb staan?
En noem je een grasveld ook een moestuin?

necrosis | 03-07-13 | 00:40

@cobie | 03-07-13 | 00:30
Staat genoteerd.

tattooboer | 03-07-13 | 00:39

@ tattooboer | 03-07-13 | 00:36 |
Láát mij nou ook even geloven dat ik iets voor mezelf heb zonder dat de belasting, regering of eu dat van me af kan pakken aub.
Zolang ik mijn eigen groente en fruit kan oogsten zal ik dat doen. Scheelt een hoop euries.

cobie | 03-07-13 | 00:39

@cobie | 03-07-13 | 00:28
Jep, 21 September, Tattooboer is er bij, rasta niet, die kijkt GSTV, al ga ik er nog wel een paar pogingen om doen hem van zijn luie reed te krijgen.

tattooboer | 03-07-13 | 00:38

@cobie | 03-07-13 | 00:27
Een tuin word een moestuin als er groentes voor eigen gebruik op word verbouwd.
moestuin
de moestuin zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [&#712;mustœyn] Verbuigingen: moestuin|en (meerv.) stuk grond waarop je planten laat groeien die je kunt eten

tattooboer | 03-07-13 | 00:36

@ Baby Rasta | 03-07-13 | 00:33
Lol.
Mijn spinazie ziet er iets anders uit.

cobie | 03-07-13 | 00:36

GeenStijl gaat de EU slopen!

necrosis | 03-07-13 | 00:36

@Baby Rasta | 03-07-13 | 00:26
Ik noem de "leiders" verraders, lees even opnieuw.
Halsema, Bos en vleespet(?) zijn de kleine pionnen, die vallen constant, we moeten voor de koningen en de torens gaan.
Ik schat jou in als een voorvechter voor je rechten en denk dat jij goed genoeg weet wat jou plichten zijn. gezien jij wel begrijpt wat een referentiekader is.
Maar nogmaals. de wiet maakt je lui en je leeft door het gebruiken van gedoogde middelen een getolereerd leventje. Zou jij niet ook liever volwassen je eigen planten in de voortuin willen planten en zonder aangepraat schuldgevoel daarover willen blowen?
Je mag dat van mij, nee, ik wíl dat je zo kan leven, maar denk er om, wees verstandig en wees niet te stoned/traag als je kids je nodig hebben. Nou, zie je in dat ik het goed bedoel, dus niet zo geflipt als jij denkt.
Alleen voorzichtig.

tattooboer | 03-07-13 | 00:33

Grappig. Hij beweert na aankomst nog enkele uren gewerkt te hebben, maar dan - aantoonbaar - wél buiten de deur. Zou hij zijn secretaresse mogelijk misschien even hebben liggen bijscholen, om zodoende de EU samensmelting letterlijk te vervoegen?

Lutz | 03-07-13 | 00:32

* woordje "heb" nog even naar boven gooien doet *

cobie | 03-07-13 | 00:30

@ tattooboer | 03-07-13 | 00:24
Laten we beginnen met 21 september;-)

cobie | 03-07-13 | 00:28

@ tattooboer | 03-07-13 | 00:23
Dan word het toch maar bloemkool voortaan.;-)
Maar even voor de goede orde.
Ik geen officiële moestuin.
Gewoon in mn eigen tuin.

cobie | 03-07-13 | 00:27

tattooboer | 03-07-13 | 00:18 | + 0 -

Kijk zo komen we nog ergons. Van wie ben ik hoogverrader? Dat ik niet zo geflip als jij bent maakt me geen verrader. Liefst zou je me nog tegen de muur op hangen op de Rottumerplaat, niet waar? Voor wat? Niet alleen roepen tatoogeleerde. Of ga je Halsema, Bos, en vleespet ook tegen de muur zetten?

Baby Rasta | 03-07-13 | 00:26

De fik in dat EU paleis.

Willem van Rood | 03-07-13 | 00:25

@cobie | 03-07-13 | 00:20
Zoals ik eerder zei, je leeft een getolereerd leventje, bij de gratie gods en zij de goden zijnde.
Je mág van hun een tuintje, anders is het niet.
Totdat we opstaan, totdat we afschudden.

tattooboer | 03-07-13 | 00:24

@cobie | 03-07-13 | 00:20
Nee, dat is dus niet het geval. lees even die link die ik plempte en de bron ervan.
Paar weken geleden liet de politiek een kleine blik achter de coulissen toe, er zou wel BTW geheven kunnen worden op moestuinen.
Dat was het proefbalonnetje. De wetgeving is gemaakt en is feitelijk aanwezig.

tattooboer | 03-07-13 | 00:23

@ tattooboer | 03-07-13 | 00:14 |
Zolang het geen cannabis planten zijn hebben ze niéts te zoeken in mijn tuin. En mag ik zélf weten of ik al dan niet mijn eigen groenten kweek;-)

cobie | 03-07-13 | 00:20

@Baby Rasta | 03-07-13 | 00:13
Voor wie probeer je nou stoer te doen dan met je schietspelletjes?
Je bent een schoolvoorbeeld van hoe er met belangrijke ontwikkelingen en hoogverraad door "leiders" word om gegaan. Weg honen met ego strelende borstgetrommel.

tattooboer | 03-07-13 | 00:18

@ non_de_pier | 03-07-13 | 00:11 |
Mooi.
Ok zie het antwoord van Rutte al voor me.
' ze heeft helemaal zelf gekozen om op te stappen bij de PvdA. Wij politici respecteren dit besluit en vinden het erg jammer want we hadden graag in de doofpot gelaten" .
Bla bla bla verhaal.

cobie | 03-07-13 | 00:18

@cobie | 03-07-13 | 00:08
Tot nu toe word dat getolereerd.
De blauwdruk voor totalitair gehandhaafde onderdrukking word nu gelegd.
Over het wanneer de grote algehele totaletairiänisme losbarst is niks zeker, maar dat het er komt wel.

tattooboer | 03-07-13 | 00:14

Hoogmoed komt voor de val. De hoogmoed hebben we al jaren gezien. Nu hopen op een snelle val voordat dit communistisch klapvee (want dat is het in het EUSSR-parlement) nog meer schade aanricht

NiceGuysFinishLast | 03-07-13 | 00:14

Toch droevig. Elk jaar weer herdenken wij, diegenen die het hoogste goed gaven, opdat wij niet vergeten.
Ondertussen worden we hog-tied overgeleverd aan het Vierde Rijk. Door de kransleggers.
Ik worstel en kom boven, waarna ik word gewaterboard.

ScumOfTheSea | 03-07-13 | 00:14

tattooboer | 03-07-13 | 00:06 | + 0 -

Ze doen anders niks anders met de broccolivelden waar ik op teer. Sterker nog die verbranden z. www.youtube.com/watch?v=5SAzg0rfC08

Baby Rasta | 03-07-13 | 00:13

@ tattooboer | 03-07-13 | 00:06
Ha de broccoli in míjn tuin is van míjn.
Daar blijven ze mooi vanaf.

cobie | 03-07-13 | 00:08

Hier even twee voorproefjes waar mensen zoals vaffanculo en andere MEP's zich bezig houden, dan snap je ook de totale disrespect naar iedereen toe:
Uw genetische samenstelling is verkocht, USA en Universiteiten zijn eigenaren over elke cel in uw lichaam, dit houd stand in de amerikaanse rechtbanken! Goedgekeurd door uw EU.

www.naturalnews.com/040400_gene_patent...

Brocoli, in alle vormen, op het veld, als zaad, als gesneden of verpakt product is nu geheel in eigendom van Monsanto, de MEP's hebben de patenten aan Monsanto verkocht, van vele groentes en fruit.
Dankjewel vafanculo en schultz en alle verraders van de EU.
www.naturalnews.com/041014_Monsanto_se...
Ow, en uw MSM houd dit allemaal onder de klep, u mag dit niet weten.

tattooboer | 03-07-13 | 00:06

Had een luchtig topic verwacht van Quid. Maar ik moet lezen met mn zatte kop. Even contactlenzen aandoen.

Baby Rasta | 03-07-13 | 00:06

Het stomme is dat de graaipraktijken gewoon doorgaan.
De declaraties kloppen niet.
Er word aan een stuk door gelogen en de lonen zijn belachelijk hoog.
Hoe kunnen ze dan eisen dat nl die economisch bijna aan de grond zit 6miljard gaat bezuinigen?
Als ze alleen al bij t parlement gaan kijken denk ik dat ze er miljarden graaigeld kunnen bezuinigen.

cobie | 03-07-13 | 00:04

Strohond | 02-07-13 | 23:58 | + 0 -

Ik zie inderdaad een vergelijking met de EU en Hitler.
Wat die boom ermee te maken heeft is mij een vraagteken.

non_de_pier | 03-07-13 | 00:01

non_de_pier | 02-07-13 | 23:56
De geschiedenis herhaalt zich altijd.
Daniel zal zich eerdaags ook wel met zijn zatte hoofd tegen een boom kapot rijden.

Strohond | 02-07-13 | 23:58

zeg maar jansen | 02-07-13 | 23:38
Antoine Bodar is dol op Balzakhare. Dat rijmt nog ook.

Strohond | 02-07-13 | 23:57

Strohond | 02-07-13 | 23:54 | + -1 -

Een ding vraag ik me altijd af bij dit soort reaguursels waarom halen jullie er altijd de geschiedenis bij?

non_de_pier | 02-07-13 | 23:56

Die Daniel van der Stoep is vast een nazaat van Rost van Tonningen.
Waarom had de grote blonde Geert hem er ook alweer ausradiert?

Strohond | 02-07-13 | 23:54

zeg maar jansen | 02-07-13 | 23:50 | + 0 -

Het trieste is wel de normale burgers van die landen schieten er niets mee op.

non_de_pier | 02-07-13 | 23:53

Ik vermoed dat hier een nieuw EU doofpotje aankomt.

Ageless | 02-07-13 | 23:52

Zegt wel weer heel veel over de tunnelvisie van eu-personeel als die zich zo badinerend uitlaten over door Unesco erkend digitaal erfgoed.

taxhond | 02-07-13 | 23:51

non_de_pier | 02-07-13 | 23:45 Januari 2014, Bulgarije en Roemenië.

En de lui uit die landen zullen het echt niet anders gaan doen dan die cornuto van een Balzakhare.

zeg maar jansen | 02-07-13 | 23:50

Godsammekraken | 02-07-13 | 22:04
Een weekje verbanning door de Europese Joris bijvoorbeeld.

Die Raffaele Baldassarre loopt zo weer in de pas.

Strohond | 02-07-13 | 23:48

@mois | 02-07-13 | 23:12
Je hebt gelijk. De eerste is om 7.00u, Alitalia. Maar die zal wel te duur zijn... je moet wel winst maken op je reiskostenvergoeding natuurlijk. Dan blijft 8.40 Ryanair naar Rome Ciampino over.

Stormageddon | 02-07-13 | 23:46

Vervolgens scheldt hij onze onverschrokken verslaggever uit voor 'cretino', wat 'idioot' betekent.
.
______
.
Idioot...!
Dit zegt hij dus eigenlijk tegen ons, alle burgers van europa die door Brussel aan Brussel onvrijwillig vast zitten.
Idioten die dit allemaal hebben laten gebeuren.

Rest In Privacy | 02-07-13 | 23:45

zeg maar jansen | 02-07-13 | 23:40 | + 2 -

Dat hoop ik ook al jaren maar dat gaat niet gebeuren, er komen er steeds meer bij.

non_de_pier | 02-07-13 | 23:45

Ik ben ooit door een Duits journalistenteam gevraagd naar een hotel te komen om op een video wat europarlementariërs te identificeren onder de mensen die ze op Zaventem gefilmd hadden. Mooi was die tijd.
Jopie2009, 22:20: die verzoeken tot toegang tot documenten stuiten op twee bezwaren. Eerst en vooral Artikel 4.1.b) van Verordening 1049/2001, m.b.t. Bescherming privésfeer (of een Parlementslid werkt op een dag dat er niet vergaderd wordt, mogen we niet weten). Daarnaast heeft het EP niet de plicht om gegevens te verzamelen als dat hen buitensporig veel tijd kost. Dat is te omzeilen door zelf wat voorwerk te doen door te spitten in aanwezigheidsregisters van de plenaire zittingen en het bijwonen van vakcommissies, in combinatie met een breed informatievzoek. Als je dan een negatief antwoord mocht krijgen, kun je -binnen beperkte tijd - in beroep. Succes.

Renate Adriaans | 02-07-13 | 23:45

Wat een handige emailadressen, eens kijken wat ze morgen in de bus hebben ;-)

Russell | 02-07-13 | 23:43

Wacht, het was natuurlijk een vliegtuig van AnsaldoBreda

Rest In Privacy | 02-07-13 | 23:42

Glas, plas, was...

Reykjavik | 02-07-13 | 23:41

Knap hoor, die reistijd. Ik denk dat zijn vliegtuig zo'n 50 kilometer per uur gaat?

Rest In Privacy | 02-07-13 | 23:41

non_de_pier | 02-07-13 | 23:38 Dan heb jij nog niet gezien wanneer ze met pensioen mogen. En wat ze dan krijgen.

Het is verschrikkelijk en ik pleit er dan ook voor om als natie zo spoedig mogelijk die corrupte boevenbende te verlaten.

zeg maar jansen | 02-07-13 | 23:40

Ik stopte bij 'Dutch Web TV'. F you mister Balzakharen. Wij zijn geen iCarly ofzo. Wij gaan voor wereldoverheersing. www.youtube.com/watch?v=HggIC-tUTqc

Koosjere Moslim | 02-07-13 | 23:38

Wat is voor die gasten werk? Als je media moet geloven werken ze allemaal keihard, maar om de paar weken hebben ze recess, leg dat eens uit aan de normale Nederlander die moet het doen met gemiddeld 25 vakantiedagen per jaar.

non_de_pier | 02-07-13 | 23:38

Een hele dag vliegen over Italië? AlfonsoBreda maakt toch geen vliegtuigen?

Het zal 'm zitten in die "stopover in Rome". Hij zal daar wel een of ander wijf hebben liggen krikken.

zeg maar jansen | 02-07-13 | 23:38

@tattooboer | 02-07-13 | 23:33 | + 0 -
Denk je dat ik binnenkort een hoger salaris kan eisen bij Pritt? Sowieso winterbanden van de zaak, voor minder ga ik niet.

Kaas de Vies | 02-07-13 | 23:35

8 uur er over doen om van Italië naar België te vliegen, yeah right

ItisIAgain | 02-07-13 | 23:33

Eh Baldassarre. VADA A BORDO, CAZZO!
Salut! Evocatus

Evocatus | 02-07-13 | 23:33

Wat ik zo gruwelijk heerlijk vind is dat GS nu ook een bekend machtsuitdrager word binnen de muren van de EU. Hulde daarvoor Geenstijl! Dank jullie voor het doorgeven van onze meningen en ongenoegen.
Dat mag ook wel eens gezegd!

tattooboer | 02-07-13 | 23:33

@lijkt me logisch Was je daar toevallig ook fyra's aan het bouwen?

Rest In Privacy | 02-07-13 | 23:31

@parel van het zuiden.... Ja, maar ik vind de reactie van Balzakhare het meest tekenend voor een kat in het nauw.

Rest In Privacy | 02-07-13 | 23:29


als ik op een maandag om 5.30 p.m. op m'n werk
zou komen, is de dag om.
Of ik het even wil uitleggen....

In Brussel is een lulverhaal blijkbaar voldoende.

Gaat hij nu a.s. vrijdag om 07.00 a.m.
de presentielijst tekenen en op naar het zuiden?

dat betekent dus: 3 dagen aanwezig = 5 dagen x 304
euro.


vanvandaag | 02-07-13 | 23:25

@bier hier | 02-07-13 | 23:16
Staat zeker zoiets als ik doe alleen maar wat jullie Europese leiders ook doen. Ik noem mezelf ongevaarlijk en democratisch maar ben een fanatisch tiran, pak al het geld af van mijn volk en ook die paar miljard die iek graties kreeg von herr Schulzz en ik maak er een teringzooi van. Geen verschil met die democrazy van jullie dus.

The real McCoy | 02-07-13 | 23:23

Ik heb een aantal jaar voor een Italiaans bedrijf gewerkt.
Dat betekende elke maand afreizen naar Pizzaland. Ik kreeg netjes mijn EasyJet ticket en hotel vergoed en zelfs een hapje van de zaak zat er in, maar daar bleef het bij.

Het reizen zelf deed je deels in je eigen tijd en deels in die van de baas (uren die gewoon al bij je loon inzitten). En zo hoort het ook.
6500 Euro netto is een meer dan prima salaris, een vliegticket en verblijfskosten mogen best vergoed worden, maar daar blijft het bij.

Lijkt me logisch... | 02-07-13 | 23:18

@Stormageddon

Ook de opgegeven vertrektijden kloppen niet, op maandag gaat er geen vlucht om 09:15 uur.

Hij moet zijn wijf maar besodemieteren, maar ik denk dat hij dat al doet.

mois | 02-07-13 | 23:12

Geef die man een schop! Dan drink ik hier in Firenze nog een "shaken not stirred" :-p

Glas Koning | 02-07-13 | 23:11

Laatste alinea/afsluiting; "I remain at your disposal"
Blegh!

Russ Meyer | 02-07-13 | 23:11

@ Stormageddon | 02-07-13 | 23:07
Van de ene leugen komt de ander blijkt maar weer dus.

cobie | 02-07-13 | 23:09

Toch zie hier een prachtig programma in voor de bloedzuiger aller bloedzuigers,Peter Rrr de Vries. Zie het al helemaal voor,peterrrr RRRR springt achter een groengeimporteerde bio boom, in zn beste engels 'hé rrrafelikke belsak, wer do jo go with auer takspoet! Ongeschoren italo met bijpassende nekketting kijkt hem aan,ondertussen kauwend op een kamerplant uit het amazonegebied,en trapt en schopt peterRrr helemaal bunga bunga... moraal van het verhaal.. al gaat een gluiperd schaamteloos met ons poen aan de haal,peter rrr slaan willen we allemaal.

Knappe snuiter | 02-07-13 | 23:08

@mois | 02-07-13 | 22:51
Nou, dat was ik dus ook net aan het uitzoeken. Ik vind het ook een raar verhaal. Een hele dag om met het vliegtuig van Brindisi naar Brussel te reizen: bullshit.
Ik ben ooit in 3 etappes van Corfu naar Londen gevlogen, en dat duurde in totaal, met overstaptijd in Athene en Parijs iets meer dan 5 uur.
Als je om 9.15 uur uit Brindisi vertrekt met het vliegtuig moet je tegen de lunch in Brussel kunnen zijn. Makkelijk.

Stormageddon | 02-07-13 | 23:07

Dear Rafelige Balzakhare,

We trust you as much as a train from AnsaldoBreda.

Greets,
people from Holland

Jan-Joris-Jaap-Joop | 02-07-13 | 23:05

Zijn werkdag begint op maandag met reizen naar Brussel? Als ik moet werken in Brussel, vertrek ik netjes zondag avond, en start de werkdag om 9:00 uur.

funkyd | 02-07-13 | 23:05

@Mokum Kosher | 02-07-13 | 22:07 : Nou, na deze 'reclame' over die 2 zakkenvullers, zullen beiden volgend jaar bij de EU verkiezingen het wel kunnen schudden.
Denk je ook niet ?

Mazzeltov | 02-07-13 | 23:04

@ Kaas de Vies | 02-07-13 | 22:59 |
Alleen voor de buitenwereld.

cobie | 02-07-13 | 23:02

Laten we even de mailbox van dhr Baldassare en al die andere stink-MEP's even vollopen (www.europarl.europa.eu/meps/en/full-li...).

Dear Mr. Baldassare,

Today I have been reading your letter cocncerning what happened when you crossed the path of the Dutch reporter Tom Staal. I was curious if you have an answer for me onthe following questions:

- from your letter I understand you live in the south of Italy. Although the monday is obviously a working I understand that on this day you are mainly busy travelling and only arrive at the destination at a time when most work related activities will probably be finished. Wouldn't it seem a better idea for you to travel on Sunday, you can spend the Monday more effectively with your EP colleagues?

- In the report from GS it is clearly indicated that after checking you were heading for the way out of the EP building, yet in your letter you indicate that you have been working for some hours after your arrival in Brussels. Would you care to explain where and how these working activities took place?

- From what I understand from your answer concerning the allowance, you use this allowance on a daily basis because as long as you reside in Brussels or Strassbourg. If you are abroad you will have expenses for accomodation, meals and probably travelling. Does this mean that your monthly alllowance is app. 6.000 € per month?

Thanks for your time and hope to have a quick response to my questions.

Jopie2009 | 02-07-13 | 23:02

Horen we iets van commentaar op deze zaak van onze politici? Nog niks gezien in de kranten van enige verontwaardiging?
Nee natuurlijk niet, ze willen natuurlijk zelf wat graag deelnemen aan deze EU loterij die alleen maar winnaars kent, wat betreft het roven en stelen dan!

lanexxx | 02-07-13 | 23:01

@AdmiraalAckbar | 02-07-13 | 22:53 | + 1 -
Ik dacht dat die lui verplicht waren om 493 talen te spreken, en te schrijven.

Kaas de Vies | 02-07-13 | 22:59

Het taalkundigheidsniveau uit de video ('I donte understande', 'non capisco') komt totaal niet overeen met het niveau uit bovenstaande mail (perfecte interpunctie, woorden als 'complicity').

Deze mijnheer heeft mooi een copywriter gevraagd om zijn straatje schoon te vegen. Van onze centen, dat dan weer wel.

AdmiraalAckbar | 02-07-13 | 22:53

Ze krijgen toch ook reiskostenvergoeding naast die 300 euro dus hij moet niet zeuren.

deoudererijperevrouw | 02-07-13 | 22:53

Of het allemaal netjes en strikt volgens de regels is weet ik niet. Maar als deze agressieve halve zool de hele dag onderweg is geweest, dan mag hij daar van mij best een vergoeding voor hebben. Met een karakter zoals hij heeft is dat vast een zware opgave lijkt mij. Goed 300 euro's is wel een beetje ruim betaald natuurlijk.
-
Anyway. Ik wordt andere zaken erger. Het riante eten, het drinken van alcohol onder werktijd, de algehele luxe zeg maar. Was 10 jaar geleden allemaal niet zo opzienbarend geweest, maar nu, terwijl het dikke crisis is, natuurlijk wel.
-
Geenstijl doet er beter aan om niet op de man te spelen en al helemaal niet op een onbekende en onbeduidende Italiaan. Dat leidt af van de hoofdzaak. Overzie het grotere geheel en als het op de man moet, pak dan een grotere vis.

D.Turpin | 02-07-13 | 22:53

imago redden? hoe kan het imago van welk eu proletariër dan gered worden? allemaal witte boorden criminelen en prutsers die niets presteren. waarom hebben wij geen inzage in alle stukken? en waarom kan zelfs onze regering niet alles inzien? ik snap de mensen niet : wat daar aan de gang is, is 1000x erger dan het hele prism verhaal.
Dus GS : prima werk, schenk er maar veel aandacht aan.

According2Mark | 02-07-13 | 22:52

Meneer balzakhaar liegt

Met het vliegtuig van Brindisi naar Rome, vlucht AZA1625 is 54 minuten vliegen
Met de plane van Rome naar Zaventem, vlucht SN3184 is 1 uur en 46 minuten.
Uurtje voor het overstappen meneer Balzakhare schrijft:I reached the airport of Zaventem at 5:25 p.m.
Dan heeft hij thuis toch wat te vertellen.

europeforvisitors.com/europe/planner/b...

Rafelig Balzakhaar, aparte naam hoor

mois | 02-07-13 | 22:51

www.youtube.com/watch?v=OPtsOckMj8g

Interessant filmpje van Miroslav.
Weet iemand wat hier gaande is?
Vertaling.
Misschien had hij in dit filmpje ook gestolen ofzo. Want hij krijgt ze goed gedekselt.

KollenbergSittard | 02-07-13 | 22:51

@Grote stamper | 02-07-13 | 22:41

Balzaknogwat is niet de enige EU -vertegenwoordiger die gereageerd heeft. Schultz, ring a bell? Het gaat om patronen, niet om individuele momentjes.

Parel van het Zuiden | 02-07-13 | 22:47

Zooo, om 9:15 vertrekken vanuit je huis, om met een volledig vergoed transport naar je werk toe te gaan, één vergadering bij te wonen waar je niets nuttigs aan toe hebt gevoegd om daarna na een volledig vergoede lunch en volledig vergoed diner nog even 304 euro te cashen voor 'persoonlijke uitgaven' die eigenlijk al volledig vergoed waren.

Och, en daarna zeker ook nog even 2 handtekeningetjes zetten op een papiertje, want de rest doet je secretaresse, wat een ramp.

Ik heb écht zo'n medelijden met die EP'ers! Ga er bijna van huilen!

Bijna...

*IKEA guillotine ondertussen in elkaar zet en slijpt*

LangeTijdGeleden | 02-07-13 | 22:47

.."I may have overreacted on that instance..... on a normal working day."
Dus omdat ik elke dag 4 uur in de file sta, mag ik ook uitstappen om iemand uit een naburige auto te rukken en neer te maaien?
Of mag dat alleen als je europarlementgraaier bent?

Causa Sui | 02-07-13 | 22:45

Rafelig balzakhaar. Associatie past wel bij die graai-idioot.

Fijnstoffer | 02-07-13 | 22:43

Kaas de Vies | 02-07-13 | 22:29

Doe je goed. Ik hou het op Corsica. Bij helder weer kan ik Elba en Montecristo zien liggen. Het werkt rustgevend.

brutus68 | 02-07-13 | 22:42

@parel van het zuiden Ik ben er niet zo bang voor. Bslzakhare reageert net als een kind die net betrapt is met zijn vingers in de snoeppot. Eerst boos worden, dan liegen en roepen dat ie helemaal niet in de snoeppot zat, dan toegeven maar downplayen. Balzakhare is hierdoor al zo beschadigd, dit blijft hem z'n leven lang achtervolgen.

Rest In Privacy | 02-07-13 | 22:41

Als ik vroeger vanuit Brabant om 09.00 uur in Den Helder moest zijn voor mijn werkzaamheden aan boord van hare majesteits bodems van oorlog, dan moest ik dus zondagavond vertrekken. Deed ik dat niet dan was het schip vertrokken en was ik officieel "achterzeiler" met bijkomende straf natuurlijk.

Graaf van Egmont | 02-07-13 | 22:39

Politici. Het zijn net kleuters, altijd de schuld buiten zichzelf zoeken.
Moishe Pipik | 02-07-13 | 22:02 | + 33 -

Correctie:
Politici. Het zijn net moslims, altijd de schuld buiten zichzelf zoeken.

fuck_danny | 02-07-13 | 22:39

Bij mijn functioneringsgesprek geprobeerd, maar men wilde me niet dubbel salaris uitbetalen als ik ook daadwerkelijk op m'n werk kwam. Zelfs niet als ik de hele dag bleef.

Vrekken.

Geenstijlfiguur | 02-07-13 | 22:37

Het lijkt toch een nieuwe standaard van sneu. Een maar liefst 1 biljoen verslindende moloch die tegen een eenzaam weblogje optrekt vanwege het verspreiden van onwelgevallige informatie.
.
Het lijkt sneu, maar is gevaarlijk. Een dergelijke grondhouding bij machthebbers en machtsinstituten kan alleen maar leiden tot verdere onderdrukking van informatie en kritiek. En ik hoef toch niet te schetsen waar dat toe leidt.
.
Aard van het beestje. Haal je er ook niet meer uit.
.
" The Eurocrats must be stopped, no matter the cost. "

Parel van het Zuiden | 02-07-13 | 22:35

@ duitse herder | 02-07-13 | 22:31
Ik denk dat ze worden getoetst hoe goed ze zijn in fraude;-)

cobie | 02-07-13 | 22:34

Als politici gaan reageren, dan weet je dat je ze bij de ballen hebt.

Rest In Privacy | 02-07-13 | 22:34

"... but I had been pushed to my limits after on-going harassment and impolite comments (en nou komt ie) during a normal working day"!!! Ze winden er godverdomme geeneens doekjes om dat ze de hele dag geen flikker doen!

VanBukkem | 02-07-13 | 22:33

Ik vraag mij af waar die EU-ers eigenlijk op getoest worden om die functie uit te kunnen voeren.
Een psychologische test is in ieder geval niet aan de orde als toetsmiddel.
Wat dan wel ?

duitse herder | 02-07-13 | 22:31

Las laatst een stuk op zaplog (kan het helaas niet zo snel terugvinden) over Neelie Smit Kroes. Zij wil de persvrijheid gaan beperken. Niet zo maar ieder stukje mag zo maar in de krant (en dan vooral belastende dingen over de eu) Moet dan eerst door een commissie in Brussel voordat het op radio/tv/krant/internet komt.

penutbuttermuffin | 02-07-13 | 22:31

"Like every Monday..."
Zo, dat is dan ook maar helder.

Klaas Vaakst | 02-07-13 | 22:30

-weggejorist-

Bass Trouble | 02-07-13 | 22:30

@brutus68 | 02-07-13 | 22:27 | + 0 -
Ik zijn de je de groeten doen vanaf mijn glooiende venusheuvel met pijnbomen.

Kaas de Vies | 02-07-13 | 22:29

Het staat nu op schrift. Als hij om 17:25 aan komt op Zaventem lijkt het mij niet redelijk dat hij kan aantonen vanaf 19:00 aan het werk te zijn geweest en dat hij dit ook doet.

B&W | 02-07-13 | 22:28

@Bertus Brulbroek | 02-07-13 | 22:22

Per dag? Het zijn nog altijd geen voetballers...
Een dag is zo voorbij en drie honderd Euro voor een reisje in alle rust, buiten wat daar nog allemaal bij komt, en dat is aardig wat per maand, maakt hem allesbehalve een kleine rommelaar.

Desmoulins | 02-07-13 | 22:28

Kaas de Vies | 02-07-13 | 22:24

De betere vakantiebestemmingen inderdaad.

brutus68 | 02-07-13 | 22:27

Zo. Wordt dit het volgende hoogtepunt van GeenStijl? Een nationale faalpoliticus laten vallen is natuurlijk al prachtig, maar dat verbleekt bij een vertrek van deze oplichter.

Mister Crabs | 02-07-13 | 22:26

Ik ben nog in Spanje en ik neem aan dat ik mijn terugreiskosten dus straks ook kan declareren bij de EUSSR?

Ik ben immers ook een EU citizen.

En ik weet 100% zeker dat ik meer belasting betaal dan -meneer- pisvlek Balzakhare.

Parsons | 02-07-13 | 22:24

Het kwaad is al geschied.
Ook waren deze bezoeken een duidelijk signaal dat er nog genoeg te openbaren valt betreft wanpraktijken in naam van de EU.
Een lange reeks van schandalen tot er een moment aanbreekt dat de huichelachtige Nederlandse media er eens verslag van doet, en dan heb ik het dus niet over geluidswallen in Polen of Franse malversaties betreft landbouwsubsidie. Gras is immers groen.

Desmoulins | 02-07-13 | 22:24

@Bertus Brulbroek | 02-07-13 | 22:22 | + 0 -
Het is en en, ik loop ook voor 300 euro in 5 minuten.

Kaas de Vies | 02-07-13 | 22:24

Oh "like every monday".
Nee. Kijk. Dan is het goed.

Godverdomme wat een badhaas.

Koninging Beatricks | 02-07-13 | 22:23

Je blijft natuurlijk wel een kleine rommelaar als je voor 300 euro gaat lopen. Een beetje handige MEP vult zijn zakken met tienduizenden euro's per dag door zijn stemgedrag en invloed te verkopen aan de duizenden lobbyclubjes in Brussel & Straatsburg.

Bertus Brulbroek | 02-07-13 | 22:22

Kaas de Vies | 02-07-13 | 22:19

Ga je nou al weer naar Napels?

brutus68 | 02-07-13 | 22:22

Gewoon een bom er op!!!

Faux pas | 02-07-13 | 22:21

Zijn er geen WOB-verzoeken bij het EP mogelijk, zodat er wat beter zich ontstaat op het delcaratiegedrag van de heer Balzakhaar?

Jopie2009 | 02-07-13 | 22:20

Godallemachtig, het is net een kind van 12 die een excuusbriefje aan de klas voor moet lezen omdat hij zich misdragen heeft... wat een sneue vertoning.

trotsopGn! | 02-07-13 | 22:20

@brutus68 | 02-07-13 | 22:16 | + 0 -
Donderdag moet ik mijn pak ophalen, ik zal eens rondvragen. En natuurlijk een chianti drinken, want ik heb rechters for dinner, want wijn op tafel.

Kaas de Vies | 02-07-13 | 22:19

Laten we zoiets onbeduidends als die meditterane aap van een Balzakhaar alsjeblieft niet in één paragraaf gaan noemen met het Romeinse Rijk.

Was het trouwens niet de bedoeling om (huisregels) geen mailadressen op de site te plempem?

Jopie2009 | 02-07-13 | 22:19

Wat een smerige leugenaar. En dan niet eens een verontschuldiging aanbieden voor het feit dat je een journalist meerdere keren hebt geslagen, terwijl die gewoon wat vragen stelde. Bah, wat een vies en onbetrouwbaar mannetje is het toch. Zijn gedrag was zelf 'inappropiate en 'untolerable'.

g00f | 02-07-13 | 22:19

Geinige pica bij topic!

Chiant | 02-07-13 | 22:19

Als ik mijn chef vraag of ik voor elke dag dat ik op mijn werk kom 300 euro krijg kan ik meteen vertrekken.

Maar je de chef van Rafelige 'Mafioso' Spaghettivreter heeft niks te vertellen. Dat is namelijk de belastingbetaler.

Koninging Beatricks | 02-07-13 | 22:16

Die pizzavreter verstaat prima Engels, maar dat kwam hem op het moment dat hij met Staal te maken kreeg even slecht uit. Staal kan zich voorlopig maar beter even niet in Lecce en omgeving vertonen, anders gaat het slapen bij de vissen worden.

brutus68 | 02-07-13 | 22:16

Tu pirla! Sei un stronzone ed un bastardo!

chuchundra | 02-07-13 | 22:15

En nu doorgaan. We kunnen dit zooitje uit hun torens jagen en echte democratie eisen. Het is nu of nooit.
-geenstijl vlaggen vast besteld-

Masturwasbeert | 02-07-13 | 22:15

Poe he, om 9:15 van huis voor je werk.

frickY | 02-07-13 | 22:15

Ook lol @ e-mail van Baldassarre in artikel.

Norman Bates | 02-07-13 | 22:15

He Raffaele ga eens deaud. Va morte (of zo iets)
Willem VanDer Decken | 02-07-13 | 22:07 | + 3 -
De term die je zoekt is 'li mortacci tua'

prego en tot uw dienst

patrizio | 02-07-13 | 22:14

Dit geintje gaat de Nederlandse belastingbetaler nog heel veel geld kosten. Nederland krijgt ongetwijfeld een extra boete van minimaal 1 mld. MMW

langsdekant | 02-07-13 | 22:13

Hoemeer ze tekeer gaan hoe groter de aandacht op hun gevestigd word.
Niet zo slim als je je €300,- graties geld nog op wil blijven halen.

cobie | 02-07-13 | 22:13

Tom Staal. Van Rossem. Van der Stoep. Helden. Niet stoppen nu.

Norman Bates | 02-07-13 | 22:12

Ik heb net buiten de pot gepoept. Kan iemand dat voor mij opruimen?

Plukkiehaar | 02-07-13 | 22:12

Overwerken doe ik ook wel eens en extra uren krijg ik ook niet altijd uitbetaald. Laat staan dat ik een extra premie krijg om op kantoor te verschijnen elke dag.

Deze mensen zijn staan op dit moment echt buiten de werkelijkheid.

Your interpretation | 02-07-13 | 22:11

sporcaccione,truffatore!!

Foezela | 02-07-13 | 22:11

Kan Tom weer zelfstandig ademen?

rara | 02-07-13 | 22:10

lekker belangrijk: een brief van hemzelf over hoe hard 'ie werkt. Beetje "wij van WC-eend" verhaal. De heer Balzakhaar wordt pas geloofwaardiger als hij zich terugtrekt van zijn positie in dat nepparlement.

Oktoberfest | 02-07-13 | 22:10

Goede actie van Tom, maar het blijft een druppel op een gloeiende plaat. Tssssssss...... En dan niks meer.....

Snorry! | 02-07-13 | 22:10

Dat ik geen succesvol leven heb met allerlei vriendinnen met verschillende kwaliteiten, een vrouw die de sterren van de hemel kookt, een penis waar een harrier op kan landen (door de eelt) en een bankrekening waar verhaar vanuit pure jaloersheid zich voor eeuwig terugtrekt in zijn ivoren toren.

Allemaal de schuld van Quid.

Kaas de Vies | 02-07-13 | 22:09

Meppen en de gemepte de schuld geven? Only bij de nomenclatura van de EUssr.

seven | 02-07-13 | 22:07

Allemaal leuk en aardig GS, maar deze hufter zit er volgend jaar nog steeds en steelt zich een slag in de rondte en jullie staan volgend jaar op de lijst van verboten websites.

Mokum Kosher | 02-07-13 | 22:07

He Raffaele ga eens deaud. Va morte (of zo iets)

Willem VanDer Decken | 02-07-13 | 22:07

Ik wil deze ''beste man'' eens uitnodigen om een weekje mee te draaien met mijn moeder in de zorg, DAN weet hij pas wat werken is, DAN weet hij pas wat ''zware werkomstandigheden'' zijn, en DAN weet hij ook meteen wie zijn ''loon'' beter verdiend.

Wc-kip | 02-07-13 | 22:07

Ja maar hunnie! En dan komt alles goed.

thapriest | 02-07-13 | 22:06

Dat wordt straks weer gewone calzone op tafel in huize Balzak, gedaan met de culinaire liflafjes op kosten van de zwoegende burger.

Conan de Rabarber | 02-07-13 | 22:05

Deze kutmentaliteit is de belangrijkste oorzaak dat wij miljarden moeten overmaken naar Zuid-Europa. We zijn het behoorlijk zat nu stelletje Italiaanse profiteurs.

SharpEye | 02-07-13 | 22:05

En ook geen woord over zijn fysieke aanval jegens Tom hé? Smerige spaghettivreter.

Wc-kip | 02-07-13 | 22:04

Er volgen nu ongetwijfeld maatregelen. Betreffende toegang van de pers tot de EU-burelen.

Godsammekraken | 02-07-13 | 22:04

Politici. Het zijn net kleuters, altijd de schuld buiten zichzelf zoeken.

Moishe Pipik | 02-07-13 | 22:02

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl