Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

In oprichting: Sharia4KanslozeKnuppels

sexymoslims.jpgUw favoriete flashmob toneelvereniging Sharia4ever is weer bezig. Op YouTube vergelijken ze Wilders met Hitler en noemen ze Tofik Dibi een homo. Serieusheid? Infantiele sharianerds. Het sektarisch pijpsucken van Allah door de Islamannetjes met een scheermesfobie begint intussen voorspelbaar te worden. Beetje shockerende teksten uit de taboe-o-lizer trekken, onwelvalligen met de dood bedriegen dan wel vergelijken met nazi's en shariaflashmobs organiseren om aandacht te trekken. Leuk man, origineel ende creatief wel. Kuch. Tijd voor een tegenactie. Wij zoeken dan ook met spoed kandidaten voor ons nieuwe theatergroepje Sharia4KanslozeKnuppels. U moet het een beetje leuk doen voor een webcam, bereid zijn om Sharia4Belgium/NL bijeenkomsten te crashen en voldoende baardgroei hebben. Soort countersalafisme, zeg maar. We gaan fake video's uitbrengen waarin we uitleggen hoe volgens de Koran je het beste spermavlekken uit een burka krijgt, met welke hallucinerende drugs u zich ook Mohammed waant die heilige teksten van de engel Gabriël gedicteerd krijgt en uiteraard een beautyvlog voor baardhaarstyling. Tevens verklaren we in dit soort filmpjes kattenvrouwtjes, chauffeurs die links blijven rijden en mensen die op nieuwsberichten met de woorden 'Gordon', Lange Frans' of 'Jan Smit' in de kop klikken haram en roepen we een fatwa uit over Gillette, BraUn en Babylish. Bij publieke bijeenkomsten van Sharia4Belgium/NL voegen we ons bij de groep en scanderen we dingen als "PI-, PA- POEPSEKS!", "HIER MOET EEN PIEMEL IN" en "ALLE JURKEN ZIJN HOMO!". Nemen we een opblaasgeit in een niqaab mee. En protestborden met 'Gandalf Akbar!' en zo. Lachen. Nu al zin in de eerste brainstormsessie van Sharia4KanslozeKnuppels. Hyperbolisch ridiculiseren om datgene wat al inherent belachelijk is onder een vergrootglas te leggen is de beste manier om shariadebielen te bestrijden. Want dit moeten we niet echt serieus gaan nemen.

Reaguursels

Inloggen

@de grote Anti | 22-07-12 | 23:14
Pa had waarschijnlijk wel een mes!
hier vorige week op het speelterrein een manneke van 10 met een mes in de schouder gestoken door zo'n 11 jarig stuk marokanenverdriet......
Het jong had alleen Conjo bo mama geroepen.....

lilluke halve hoan | 23-07-12 | 18:13

Moest het filmpje na een minuut of zeven uitzetten.
Nog één "sjch" klank en ik had mijn vuist in het beeldscherm geplant.

You-On-A-Gin | 23-07-12 | 13:31

Je kan niet eens reaguren op dit filmpjes... Allahverdoemme!

Chicka | 23-07-12 | 11:18

Zielepoten zijn het.

Bataaf | 23-07-12 | 11:15

De sprekert heeft een gezicht als een harige bijbal.

holtor | 23-07-12 | 10:57

LOL!!! Maar... zoeken jullie nou alleen maar mannen en vrouwen met baarden, ofwel mogen ook bij jullie vrouwen en homo's (want meestal geen baard) niet meedoen???

huh, ian? | 23-07-12 | 10:51

De titel van mijn reactie is: Ween, voor de musselman er is geen reden tot vreugde!
1) het filmpje is nog slechter dan Janmaat's CP PP creatuurtjes.
2) Als je je druk maakt om Dibi, die zijn zetel in groenlinks en de 2e kamer -uitsluitend- aan zijn allochtone afkomst te danken heeft ben je -totaal- ongeloofwaardig
3) Sjiiten geloven niet in Hitler(s slechtheid) noch on de shoah/holocaust, dus vergelijkingen tussen de in hun ogen kwade Wilders en Hitler is volkomen onbegrijpelijk. Daarbij zijn Arabieren zelf semitisch.
4) Niets is ongeloofwaardiger als een Moslim met een Vlaams accent.
5) De Zon kleurt zwart, de Zee verzelgt de Aarde, verschroeiend dalen Sterren neer vanuit het Zwerk, meedogenloos groeit de Stoom, en de leven-vretende Vlam, tot het Vuur verzengend in de Hemel oplaait. De Valkuren vliegen, zie de tekenen. De Slang, de Reus, gerechtige Woede: Walhalla wacht!

Fred Janssen | 23-07-12 | 10:43

Uitzetten naar.... of opsluiten en dan uitzetten.

stephan66 | 23-07-12 | 10:22

Ik denk dat hij kiespijn heeft met zijn strijd voor gebitshuizen.

Simon_GS | 23-07-12 | 08:26

DreqNeqSchot | 23-07-12 | 02:13 |
Vagina4Holland!

Schoorsteenveger | 23-07-12 | 02:19

micd | 23-07-12 | 02:06 |
Diezelfde Gutmenschen gaan nu op de knieën voor De Verhevene en aanbidden hem. Dat heet het Syndroom van Meulenbelt. De Gutmenschen hebben hun eigen God verloochend maar zijn doodsbang voor die importgod.

Schoorsteenveger | 23-07-12 | 02:17

@ dlseth_ | 23-07-12 | 02:11
Pagina4Holland?

DreqNeqSchot | 23-07-12 | 02:13

Is er al een Sharia voor Boze ICT'ers? Nee?

*domeintje registreert*

dlseth_ | 23-07-12 | 02:11

@ nielsjuuh23 | 22-07-12 | 18:15

+100000

suvois | 23-07-12 | 02:08

-weggejorist-

micd | 23-07-12 | 02:06

threewing | 23-07-12 | 01:27 |
Ik lees emotie in je betoog, verontwaardiging. Gooi het niet weg, het is echt.

Schoorsteenveger | 23-07-12 | 01:46

@ Deus Absurdia | 23-07-12 | 01:32
Ik, onder andere.
Verklaar je nader, maar verwacht niet dat ik nog een uitgebreide discussie ga voeren. Ik zit in de kroeg, we motten zo weg, hier, en die lap tekst was een copy-paste van een blogje van mij op hyves, drie jaar geleden.

threewing | 23-07-12 | 01:43

@threewing
Heb jij wel door dat het enige wat in die discussie iets uitmaakt is wie er naast haatbaardmans woont?
Denk daar maar eens over na..

Deus Absurdia | 23-07-12 | 01:32

Nooit zal ik de islam beledigen... maar de individuele muzelreli-gekkie wél in de zeik nemen, toch?
-
Hulde!

Ahasveros | 23-07-12 | 01:29

Plaats deze maar:
Donder nou es dood, met je profeet!
Oeps, nou ben ik ineens een nazi. Een fascist en een rascist, volgens velen! Opiniemakers en commentatoren staan nu in de rij om mij bij het kamp Wilders en Dewinter in te delen. Een indeling waarbij dezelfde opiniemakers en commentatoren enkele fundamentele denkfouten maken. Want de islam is zelf rascistisch en fascistisch. Net zoals de bijbel en de talmoed en nog meer van dat soort waardeloze geschriften uit een nachtmerrie-achtig verleden.
Andere denkfouten zijn het omgekeerde associatie-spelletje en het gooi-maar-op-de-grote-hoop-denken: Filip Dewinter is een rascist; Filip de Winter bewondert Wilders; Dus Wilders is een rascist.
Of: Wilders is tegen de Islam; De meeste Islamieten zijn van Midden-Oosterse of Noord-Afrikaanse komaf; dus Wilders en zijn kritiek op de Islam zijn rascistisch.
Een van de mooiste cirkelredeneringen is nog het volgende: We moeten moslims er niet van beschuldigen dat ze een inherent gewelddadige religie aanhangen. Anders,... zouden ze wel eens gewelddadig kunnen worden.
Ik weet het niet hoor. Als ik nou zou willen demonstreren dat ik geen rascist ben, niet gewelddadig, en een zeer vredelievende religie aanhang, kan ik dan aan komen zetten met een spandoek waarop staat dat alle Joden of ongelovigen, of allebei, dood moeten? Ik dacht het niet. Toch zie ik boze moslims in het nieuws en op krantenfoto's die willen demonstreren dat onze vooroordelen over Islam ver bezijden de waarheid zijn terwijl ze spandoeken meedragen met teksten als: Freedom Go To Hell, Kill All The Juice (sic), God Bless Hitler, Behead Those Who Insult The Religion Of Peace! enzovoort.
Jaja, ik ben een rascist.
Ik ben een rascist als onderdrukkende, onbetrouwbare, kleptomane, moorddadige, terroristische, laffe, gewelddadige, kind-molesterende, frauderende, leugenachtige, vandalistische, anti-semitische, slavenhalende, vrouwenhatende, kwaadsprekende, barbaarse, sadistische, intolerante potenrammers als een ras kunnen worden gezien.
En dat kan men dus niet! Dit soort lieden horen niet bij een ras. Ze zijn een soort!
En laat me even duidelijk zijn: Als je een neger bent, of een Arabier, een Eskimo of een blanke, dan ben je zo geboren! Je kiest er niet voor om zo geboren te worden, en dat kan ook niet. Misschien kies je er voor om niet zo te zijn. Maar aan het verhaal Michael Jackson hebben we gezien dat dat een dure grap kan worden.
Als je daarentegen op volwassen leeftijd een misdadige, moorddadige doctrine aanhangt kies je daar wel degelijk heel bewust voor.
En dan mag ik jou en je soortgenoten uitschelden. Ik mag je uitmaken voor rotte, middeleeuwse woestijnvis. Ik mag grappen maken over je vrouw of je moeder, die een zak over haar harses draagt. Ik mag die profeet of heiland of god van je helemaal afvlammen. Dat heilige boek van je mag ik volschijten of me reet ermee afvegen. Uiteraard alleen als het mijn eigen exemplaar betreft. Diefstal en vernieling ga ik niet goedpraten, in tegenstelling tot sommige SOORTEN mensen...

threewing | 23-07-12 | 01:27

Quid, correct!

_Fly66_ | 23-07-12 | 01:18

laten wij toch respect opbrengen voor elkanders standpunten, en in vrede en harmonie leren van- en leven met elkaar, inplaats van elkanders godsdienst te bespotten.

oombob | 23-07-12 | 00:59

De Verhevene moet zich rot voelen. In die goeie ouwe tijd vond hij een Mohammed bereid om zijn Openbaring van voor tot achter in zich op te nemen, door te geven en uit te schrijven in eeh Heilig Boek, en het zag ernaar uit dat dit het begin zou zijn van wereldheerschappij. Maar het liep anders...
De Verhevene moet zich vreselijk rot voelen. Wat er overgebleven is van een wereldplan, een plan om de gehele mensheid te onderwerpen aan één moraal, één sharia, mondde uit in pathetisch gebral van clubjes als Sharia4Belgium, debielen die geen snars meer begrijpen van wat een religie is, waar een religie vandaan komt en waar een religie naar op weg is. Halve zolen die in hun naïviteit het sterven van een wereldreligie enkel maar bespoedigen.
Sharia4Belgium is de doodskreet van een stervende religie, een religie die zijn tijd gehad heeft, maar daarom niet minder gevaarlijk. De doodsstrijd is een zware, en gaat niet zonder bloedbvergieten.
Sharia4Belgium, de laatste scheet van De Verhevene.

Schoorsteenveger | 23-07-12 | 00:52

Aha.... ze willen de hele wereld over gaan.
Maar helaas.... op een ezeltje kom je niet ver meer, heden ten dagen.
En ze stappen natuurlijk ook niet in een vliegtuig, want die hadden ze in de tijd van Mo ook niet.

Ik stel voor, dat ze dan maar gaan zwemmen.

Schietmijmaarlek | 23-07-12 | 00:28

Jullie hebben mijn e-mail. Reli-gekkies op de kast jagen, mij heb je ! Misschien ook een idee om ze, net als de neonazziballen in Duitsland met confetti, slingers en ballonnen te bestrooien. Ook mag mijns inziens de slogan "Gillette The best a Man can get" niet ontbreken. GS-ers lets form one hell of a wreckingcrew. NU !!!!!!!

Perry Vogelbekdier | 23-07-12 | 00:22

"Bij publieke bijeenkomsten van Sharia4Belgium/NL voegen we ons bij de groep en scanderen we dingen als "PI-, PA- POEPSEKS!", "HIER MOET EEN PIEMEL IN" en "ALLE JURKEN ZIJN HOMO!".
.
Quid, u bent er nog eentje vergeten: "ALI IS EEN WIJVENNAAM".

Graaisnaaiert | 23-07-12 | 00:12

Nog even voor de historische kennis : De moslimbroederschap waar mensen hier in Nederland zoveel goed van verwachten in Egypte werd in de jaren 40 geleid door o.a. de Grootmoefti van Jeruzalem.
Deze was goede maatjes met ***** ******. Hij bezocht hem een aantal malen en liet zich door ***** rondleiden in de ****** in ********. Hij vroeg hem zelfs om ook zulke ****** te bouwen in Palestina. Jaja, door zulke figuren worden de zo bejubelde "democratische" moslimbroederschap en andere "vrijheidspartijen" geleid of zijn er door opgericht. Heerlijk he !

paul de vries9779 | 22-07-12 | 23:40

@Quid: je gaat lekker, goed stuk! Maar wil nog wel hier adverteren...

Bill Cosby | 22-07-12 | 23:28

@Menno Edens | 22-07-12 | 22:56
Laatst borrelde een gedachte op.. veel vaders willen dat hun zoon(s) in hun voetsporen volgen.Hadden zij ook scootertjes en bling bling,nee.
Dus vaders vinden het allemaal wel best.
En dan ga je jezelf toch afvragen of die vriendelijke 67 jarige gastarbeider wel zo vriendelijk was.

Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.

de grote Anti | 22-07-12 | 23:14

Tofik is stoer.... die doet dingen die ik niet durf.
Die baardjes daarentegen....

Hooligan for Christ | 22-07-12 | 23:08

Art Vandelay Ultor | 22-07-12 | 18:06

Dat dwangmatige bukken wat ze doen naar Mekka, is in afwachting van Mohammed zelf, die mogelijk ooit achter een van hen staat en ze het liefst met veel geweld van achteren kan nemen.

Menno Edens | 22-07-12 | 22:56

Met zo'n jurk zijn ze meer pedo dan homo, want kinderen zien het verschil niet zo snel, die denken dat het mama's zijn, en daar mag je wel bij op schoot.

Menno Edens | 22-07-12 | 22:50

Dacht eerst dat deze tourpromotor een nieuw concert van ZZ Top kwam aankondigen....

J.Klepzeiker | 22-07-12 | 22:33

Johnny Quid | 22-07-12 | 17:59 |

Goed idee! Speel al mijn hele leven toneel, dus dit kan er ook nog wel bij. Waar kan ik me aanmelden?

Gaat aan het eind van je stukje overigens wel een beetje mis met de logica "... is de beste manier om shariadebielen te bestrijden. Want dit moeten we niet echt serieus gaan nemen."

Begrijp ik goed dat we iets gaan 'bestrijden' wat we niet serieus moeten nemen? Soort bezigheidstherapie?

M@verick | 22-07-12 | 22:31

Hulde voor deze kollum trouwens Johnny, ben ik toch nog een keer positief over je! Ridiculiseren van islamgekkies, gewoon omdat het kan!

Dr.Zeldenrust | 22-07-12 | 22:29

Wat is islamisering eigenlijk..
Ik denk dat het verwarrend is,dus die mensen worden gewoon helemaal lijp,en dan krijg je witte jongens uit overflakee ofzo die met een scheef petje rondlopen.

Maarrr,ze lopen niet in een jurk,dus dan komt het vast wel goed!

de grote Anti | 22-07-12 | 22:27

@Stormageddon | 22-07-12 | 22:20 |

Goed verhaal! Verwacht ook niet minder. Wat een klein speldeprikje al niet oplevert....

Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 22:27

Sharia? 4Muslims only!

Ahasveros | 22-07-12 | 22:26

Mohammedommen zijn et
Ik gooi al mijn schoenen naar dat gajes

Pierre Lebon | 22-07-12 | 22:26

@La Bailaora | 22-07-12 | 22:13 |

Ach, ik sta niet zo heel ver van Stormy af. Ik koester slechts hoop dat het democratische mechanisme voldoende waarschuwende werking richting de regenten heeft om het roer om te gooien en naderend onheil af te wenden. Ijdele hoop waarschijnlijk...
.
Voor wat betreft ons "systeem". Ik heb weinig illusies meer en gedoog het zolang mijn persoonlijke kosten baten afweging nog positief is. Het belangrijkste voor mij is daar de mate waarin ik mijn leven in vrijheid kan inrichten.
.
Wanneer dit verandert, m.i. is dat moment dichtbij, wordt het fight or flight. Fight als er voldoende kritische massa loskomt in de Nederlandse maatschappij. Waarbij fight bij voorkeur massale protesten zijn. Flight als dat niet zo is.
.
We zullen zien...

Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 22:23

@Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 22:09
Dat is dus niet vrijwillig legitimeren. Welke legitimiteit heeft dwang? Is dwang überhaupt legitiem? Ooit? In mijn optiek niet. Het woord legitimiteit, of legitimeren in verband met gedwongen belastingen is een gotspe. Je legitimeert een overvaller ook niet die je met een mes op je keel je portemonnee steelt. Daar kun je toch ook niet van zeggen: je legitimeert de overvaller?
Lijkt me absurd woordgebruik. Ik legitimeer de overheid niet om de helft van m'n inkomen te stelen, ze doen het desalniettemin toch. Dat maakt de roof niet legitiem en dat betekent ook niet dat ik de overheid legitimeer.
Het van mij geroofde geld faciliteert de overheid wel, maar legitimeert het allerminst.

Stormageddon | 22-07-12 | 22:20

Nondeju, twee keer hoefde nou ook weer niet, daar krijg ik last mee.

Dr.Zeldenrust | 22-07-12 | 22:17

-weggejorist en opgerot-
-edit jij had een ban -

NO MORE EU FOR NL !! | 22-07-12 | 22:17

-weggejorist-

Dr.Zeldenrust | 22-07-12 | 22:16

Mag ik dan even de koran gelijkstellen aan mein kampf? Dank u!

Dr.Zeldenrust | 22-07-12 | 22:16

@Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 22:09
&Stormageddon | 22-07-12 | 21:57

En daar zit je inderdaad helaas helemaal raak mee. Vermoord een juwelier en je kan schoffelen, fraudeer met je belasting, en je kan zo 9 jaar zitten.

De overheidsinkomsten worden vele malen strakker beschermd in dit land, dan de mensenrechten. Iets anders dan een neo-feodaal stelsel met de burger als lijfeigene is het niet, en je kan er geen reet aan doen.

ZKH EénOog | 22-07-12 | 22:15

@Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 22:09
Eigenlijk is Stormageddon al wat verder heen dan Lewis Lewinsky. Immers die laatste heeft zijn hoop nog gevestigd op de huidige democratische principes en Stormageddon niet meer...

La Bailaora | 22-07-12 | 22:13

@Stormageddon | 22-07-12 | 21:57 |

Oh, ik snap uw principiële standpunt prima. Ik prik alleen even richting een mankementje in die redenering, Door de belasting te betalen legitimeer en faciliteer je diezelfde overheid namelijk ook. Overigens snap ik ook de praktische redenen om dit legitimerende en faciliterende gedrag te vertonen. De Nederlandse overheid kan niet heel veel goed, maar helaas de belastingwetgeving handhaven wel....

Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 22:09

@NO MORE EU FOR NL !! | 22-07-12 | 21:59

En het voordeel is, dat zo'n shariapreker nooit stateloos zal kunnen zijn. Hij buigt immers vijf keer per dag richting zijn hoofdstad...

ZKH EénOog | 22-07-12 | 22:07

Vaak zijn het ook nog autochtone Duitsers die bekeerd zijn en extreem fanatiek worden.
@NO MORE EU FOR NL !! | 22-07-12 | 21:46
Dat is ongeveer net zo'n verhaal als die van 'My Brother The Islamist' in Engeland.
www.dailymail.co.uk/news/article-21691...

La Bailaora | 22-07-12 | 22:03

Stormageddon | 22-07-12 | 21:39 |

Het kan nog straffer...

Niet alleen de staat en de media islamiseert maar heel de EUSSR incluis. Probeer daar als staat nog maar eens wat tegenin te brengen, vooral wanneer de staat voor 90% uit dhimmies bestaat ook op EU gebied, inclusief de schrijver van dit stuk bovenaan. Die gaat er de grap mee houden, denk dat op die manier tegendruk te geven.

Dacht van Gogh ook, maakt ook grappen al durfde die wel ze keihar in hun smoelen de waarheid te zeggen. Helaas onderschatte Theo ze ook, met als gevolg een Bouyeri op z'n pad.

Angsthazen!!

Meri59 | 22-07-12 | 22:03

Schiphol...

NO MORE EU FOR NL !! | 22-07-12 | 22:00

-weggejorist-

NO MORE EU FOR NL !! | 22-07-12 | 21:59

@Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 21:44
Ik betaal zo min mogelijk belasting en ontwijk zoveel mogelijk. Ik heb ook geen enkel probleem met ontduiking, maar dat is strafbaar, en dus een praktisch bezwaar. Life's too short voor gesodemieter met de fiscus.

Idealiter betaal ik geen gedwongen belasting. Als belastingen nou vrijwillig waren, dan zou ik heus te porren zijn om voor collectieve voorzieningen te betalen, maar niet met een pistool op m'n hoofd. Zo'n systeem wil ik niet "democratisch" legitimeren. Daar stem ik niet mee in. En dat doe je wel als je wél stemt. Dan stem je in met wat ambtenaren van de staat vinden dat jij moet doen, hoeveel jij moet betalen.

En laat je niet wijsmaken dat de "gekozen" tweede kamer (van wie de overgrote meerderheid geen democratisch mandaat heeft om daar te zitten, meer dan twee derde heeft niet persoonlijk de kiesdrempel gehaald met voorkeurstemmen en slechts een klein deel 25% daarvan die wel rechtstreeks "recht" geeft op een zetel) dat beslist, zij beslissen dat niet. De ambtenaren bereiden wetten voor (al dan niet in opdracht van regering of tweede kamer) en de ambtenaren bepalen wat jij moet betalen. Het besluit daarover vind plaats in de partijtop van de zittende partijen, backbenchers stemmen gewoon mee door de ijzeren kadaverdiscipline van de fracties (immers: dissident zijn betekent elk vervolgbaantje in het bestuur opgeven. Het kamerlidmaatschap is slechts een opstapje naar gelegitimeerd graaien uit de openbare potten dankzij de partij).

Iedereen die stemt legitimeert dat systeem en dat bestuur. Dat mag. Moet iedereen zelf weten. Ik legitimeer het niet. Lijkt me een helder principieel standpunt. Als je het niet snapt, dan wil ik het nog wel een keer herhalen hoor.

Stormageddon | 22-07-12 | 21:57

@eerstneukendanpraten | 22-07-12 | 21:48

Eens. Neemt niet weg, dat die mogelijkheid dus wel bestaat. Zolang de wil maar groot genoeg is, om het door die onfrisse lieden nagestreefde kalifaat als serieuze souvereine vijandige entiteit te zien, dat op jacht is naar de hele wereld.
Zodra dàt punt is bereikt, is ook alles mogelijk om het tegen te houden. Mits het niet te laat is, uiteraard.

ZKH EénOog | 22-07-12 | 21:56

Kan nog geen 3 zinnen foutloos aflezen..... man man man

Grenswachter1 | 22-07-12 | 21:53

@eerstneukendanpraten | 22-07-12 | 21:30
Ik vind het een doodeng verhaal. Al denk ik dat Turkije niet te vergelijken is met Nederland qua ontwikkeling, cultuur en historie en daarom makkelijker om te vormen was. Ik mag toch hopen dat we een overheersing door de islam in Nederland nooit toe zullen staan. Als het wel zo is heb ik voor dat geval mijn andere paspoort gelukkig klaarliggen en wens ik iedereen hier heel erg veel sterkte en iedereen die zo'n voorstander was van de multiculturele samenleving een moment van grote spijt toe waarbij een plotseling inzicht optreedt. Helaas is het voor hen dan wel te laat.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat andere paspoort overigens wel heb verlengd en mijn Nederlandse niet...

doenormaal! | 22-07-12 | 21:50

@ ZKH 21:43

Ken die wet. Helaas zullen de rechters dat 'leger' nooit als echt leger beschouwen...

eerstneukendanpraten | 22-07-12 | 21:48

Joechee! Mijn zegen hebben jullie!

Kritiek caster | 22-07-12 | 21:47

@La Bailaora | 22-07-12 | 21:34
.
Ja klopt, dat had ik ook gehoord.
In Duitsland lopen in alle grote steden recent van die bebaarde salafisten rond te zieken met hun koranuitdeelacties etc.
Vaak zijn het ook nog autochtone Duitsers die bekeerd zijn en extreem fanatiek worden.
Moet je wat zien hier: mediathek.daserste.de/sendungen_a-z/79...

De vijand is gewoon massaal onder ons dankzij linksmensen.

NO MORE EU FOR NL !! | 22-07-12 | 21:46

@Stormageddon | 22-07-12 | 21:39 |

Dus je betaalt belasting en stemt niet. Als je dan toch kiest om er een te laten was ik voor die andere gegaan....

Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 21:44

@eerstneukendanpraten | 22-07-12 | 21:36

Dat zou wel mogen, indien zij zich bij een vijandig leger aansluiten. Is dus gewoon een kwestie van interpretatie, en die shariaclubs als jegens ons vijandig gezinde legers van de profeet willen zien. Zoals zij zichzelf ook graag zien. Niet zo moeilijk, toch? Kwestie van willen dus, de wet is er namelijk al.

ZKH EénOog | 22-07-12 | 21:43

@Lewis Lewinsky | 22-07-12 | 21:13
Nee schat, dat keur je juist allemaal goed als wél stemt. Dat is namelijk deal van de staat en Bea. "Wij roven de helft van je inkomen en in ruil daarvoor mag jij eens in de zoveel tijd een vakje rood kleuren en dan verder je bek houden".
Dat is wat stemmen is. Je legitimeert de staat, Bea, de partijen al hun belangen (en dat zijn NIET jouw of mijn belangen).

Islamisering laat je zelf al dan niet toe. Het probleem met islamisering is de staat. De staat regelt foldertjes in Turks en Arabisch. De staat organiseert gescheiden loketten voor vrouwen. De staat keurt het goed dat "culturele" stichtingen subsidies krijgen. De staat zorgt voor de islamisering. De staat is geen oplossing, de staat is het probleem.

Als atheïstisch individu hoef je niet bang te zijn voor dat zooitje ongeregeld dat de islam aanhangt. Ze doen je niks. De staat stelt hun in staat een machtsfactor te zijn. De staat islamiseert, de samenleving niet. Zonder staat (en dus ook zonder uitkeringen en subsidies) zou er geen moslim in dit land wonen.

Stormageddon | 22-07-12 | 21:39

@ no more eu etc. 21:32

Die lui met dubbele paspoorten zijn volgens de wet net zo NL als jij en ik. Van mij mogen ze ook dat NL-paspoort door de shredder halen maar de wet zegt dat dat niet mag. En dat is verdomde jammer...

eerstneukendanpraten | 22-07-12 | 21:36

NO MORE EU FOR NL !! | 22-07-12 | 21:21 |

"Onze regeringen" doen geen gleuf. Maar de vlam slaat wel eens in de pan, en dan krijg je een oorlog die de geschiedenisboekjes in gaat.

FlonVabbergasted | 22-07-12 | 21:35

@eerstneukendanpraten | 22-07-12 | 21:25 |
.
Waarom mag Nederland of België staatsgevaarlijke individuen niet tot ongewenste personen verklaren en uitzetten?
Dat is alleen maar een kwestie van doen.
Alleen de politieke wil om het te doen ontbreekt dankzij onze overwegend linkse bestuurders.
Onder een regering met GW als MP zou dit zeker wel gaan gebeuren, en rap.
Je zou het overigens maar een paar keer onder grote media-aandacht hoeven doen en de rest van de gncolonne houdt zich verder wel gedeisd.
Het gore lef van deze lieden tart elke verbazing.

NO MORE EU FOR NL !! | 22-07-12 | 21:32

MANNEN zuipen bier, eten varkensvlees (lievvve beestjes) en neuken blonde bimbos. Wijven in jurken met vlassnorretjes? Blijven wijven.

FlonVabbergasted | 22-07-12 | 21:31

@ doenormaal 21:27

Is me uitgelegd door een Turk die in de BRD heeft gestudeerd en zelf fanatiek gelovige moslim is. Het ging destijds ook heel geleidelijk net als bij ons maar was op het eind niet meer te stoppen!

eerstneukendanpraten | 22-07-12 | 21:30

@La Bailaora | 22-07-12 | 21:19

Maak je niet druk, ik ben eigenlijk best wel humaan als het er op aan komt. Ware het niet dat die Sharia4Alles-figuren dus wel al het slechte in mij naar boven weten te halen met hun eindeloze provocaties.

That's all. Zelfcensuurmechanisme: actief. Reken maar van yes!

Reinaert | 22-07-12 | 21:27

EigenVolkEerst | 22-07-12 | 18:34 |
Ja en wat dacht je dan van H's Ubermensch dat is volgens mij hetzelfde als de moslim binnen de islam en wat betreft de grootmufti weet je dat hij dankzij Charles de Gaulle buiten het Nurnbergproces is gehouden . . . .

Elan Saki Lot | 22-07-12 | 21:26

@ no more eu 4 nl

Ben het volledig met je eens maar Europese wetgeving staat dit in de weg helaas...

eerstneukendanpraten | 22-07-12 | 21:25

@ doenormaal 21:16

Wie dat schreef ken je vast wel!

eerstneukendanpraten | 22-07-12 | 21:23

Ik vind dit maar een gevaarlijke oproep van meneer Quit.
Volgens mij heeft hij nl. geen benul hoe "geweld bereid" deze gehersenspoelde gekken in het echt zijn?
In Duitsland zijn recent agenten neergestoken (bijna dood) door soortgelijke salafisten.
In België zijn leden van s4b gearresteerd voor verboden wapenbezit. (kalasjnikov...........)
vladtepesblog.com/?p=41442
Deze lieden zijn levensgevaarlijk en letterlijk bereid voor hun zaak te sterven.
Zomaar op ludieke wijze de confrontatie aan gaan met deze zwakzinnigen lijkt mij derhalve dus geen strak plan.
Onze regeringen moeten ingrijpen en deze zwakzinnigen tot "persona non grata" verklaren, hun Europese identiteitspapieren af nemen, uitzetten.
En wel sofort!
Elke dag dat dit gezwel langer voort woekert is op conto te schrijven van achterlijke linksmensen die deze criminelen de hand boven het hoofd houden.
Weg met linksmensen en met s4b!

NO MORE EU FOR NL !! | 22-07-12 | 21:21

@Reinaert | 22-07-12 | 21:11
Altijd humaan blijven he? Maar ik denk dat samenleven gewoon niet werkt, dat kunnen we wel constateren. Dus waarom dan door blijven modderen?

La Bailaora | 22-07-12 | 21:19

@Graaf van Egmont | 22-07-12 | 20:56
Nu je het zegt. Dat waren nog eens goede tijden vergeleken met nu. Daar werd namelijk wel schande van gesproken. Wat is er met Nederland gebeurd sindsdien?
Ah, *iets over islamisering mompelt*
Ik las laats nog dat het in het huidige Turkije 100 jaar heeft geduurd voor het land van compleet Byzantijns naar compleet Islamitisch was omgevormd, en dat wij nu ongeveer op de helft zijn...

doenormaal! | 22-07-12 | 21:16

Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 20:36
De oorlogszucht van die krijgsdoctrine spreekt die woestijnbewoners aan omdat het conform hun levensstijl en tradities is. Als het aardige mensen waren, hadden ze die doctrine allang verworpen. Het wordt niet op bovennatuurlijke wijze van hogerhand opgelegd; alles is mensenwerk.

Shalome | 22-07-12 | 21:13

@Stormageddon | 22-07-12 | 21:09
Als je niet stemt, stem je voor het establishment. Voor de gevestigde elite. voor het koningshuis.

Als je tegen de islamisering bent, en je hebt stemrecht, en je stemt niet, dan ben je gek.

Het is een kleine moeite om het geblondeerde vakje van Geert Wilders rood te kleuren en zo de islamisering te stoppen.

Lewis Lewinsky | 22-07-12 | 21:13

@La Bailaora | 22-07-12 | 21:04

Humaan? Volgens mij hebben onze Sharia4Alles-vriendjes dat woord uit hun idioom geschrapt, dat zouden wij met z'n alleen ook maar eens moeten doen. Het geblèr van die gasten komt mij dusdanig ver den strodt uit dat ik er eerlijk gezegd niet over pieker ze ook nog een bruidsschat mee te geven richting hun zandbak.

De reis wil ik wel betalen. Maar dan sober en doelmatig.

Reinaert | 22-07-12 | 21:11

@Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 21:07
Ik volg het effe niet meer... Wat heeft Spanje met onze sharia jongens van doen?

La Bailaora | 22-07-12 | 21:11

@Lewis Lewinsky | 22-07-12 | 20:21
Dan ga jij toch lekker stemmen, lekkere etatist van me. Ga je gang met het legitimeren van het systeem en het staatsbestel. Besef wel dat je dan je goedkeuring geeft aan je eigen lijfeigenschap aan de Staat der Nederlanden en het goedkeurt dat het instituut "Staat" de helft van de vruchten je arbeid rooft. Als je stemt, stem je in.
Moet iedereen voor zichzelf weten. Ik dwing niemand om niet te gaan stemmen, ik kan alleen uitleggen waarom ik niet stem en daartoe ook niet gedwongen wens te worden.

Stormageddon | 22-07-12 | 21:09

"Vooral Oost-Europese en Marokkaanse jongens zijn vaak jonger dan 16 jaar wanneer zij voor het eerst met prostitutie in aanraking komen (Horn, 2001)."

Jong geleerd is oud gedaan. So much voor sharia4all, kastheaumeaux, werklust en andere schaamtecultureel bepaalde insteekjes!

( www.stade-advies.nl/ufc/file2/stadeadv... , PDF-alert).

Reinaert | 22-07-12 | 21:09

@La Bailaora | 22-07-12 | 20:55 |

Dus als ik de historische lijn even naar de actualiteit haal, moeten de Hollanders de Spanjaarden een trap tegen hun achterste verkopen (kan mooi door ESM onderuit te trekken) zodat de Spanjaarden zich kunnen afreageren op de Islam... Sounds like a plan!

Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 21:07

@Reinaert | 22-07-12 | 21:01
We kunnen het beste wel afspraken maken. En liever 1x wat geld meegeven aan ze, wel zo humaan. Op lange termijn is dat voor iedereen beter.

La Bailaora | 22-07-12 | 21:04

La Bailaora | 22-07-12 | 21:02

Ah. Excuus, ik zat niet op te letten. Vrouwe pius riep.

pius | 22-07-12 | 21:04

@pius | 22-07-12 | 20:59
Ik heb het ook niet over de schuldvraag. Overigens in beide gevallen was het probleem het binnenvallen van een buitenlandse mogenheid. In het ene geval de Moren en in het andere geval de Ottomanen.

La Bailaora | 22-07-12 | 21:02

Maar in Iran komt homoseksualiteit gelukkig niet voor. Oh wacht...

eerstneukendanpraten | 22-07-12 | 21:02

@La Bailaora | 22-07-12 | 20:29
Goed, dan denk ik dat het tijd wordt dat ik me maar eens tot de islam bekeer en uit naam van Allah de knuppel ga zeggen dat alle vouwen die een kroon dragen een belediging zijn voor de profeet. De vrouw is immers ondergeschikt aan de man. Eens zien wat er dan gebeurt...

doenormaal! | 22-07-12 | 21:01

@La Bailaora | 22-07-12 | 20:58

Maar alimentatie betalen..... dat doen we dan toch niet hè?

Ik wil best scheiden van mijn lichtgetinte vriendjes en vriendinnetjes maar ze krijgen niks van me mee. Helemaal niks! Hadden ze er maar wat harder voor moeten werken!

*Scheidingspapieren invult*

Reinaert | 22-07-12 | 21:01

Dus die sharia4never boys zijn homo. Dat is eigenlijk wat ze ons willen laten weten.

Wel een beetje omgeslachtig.

pius | 22-07-12 | 21:01

@La Bailaora | 22-07-12 | 20:55

Ah, de Engelse versie. Mooi, want die ander was nogal Spaans voor me :)

ZKH EénOog | 22-07-12 | 21:01

La Bailaora | 22-07-12 | 20:58

Zowel op de Balkan als in Sinaasappelia is de schuldvraag iets complexer maar ok, omdat jij het zegt;)

pius | 22-07-12 | 20:59

@Reinaert | 22-07-12 | 20:50

LOL. Ik zie het politici al zeggen in de achterkamertjes...
Evil zijn ze. Ronduit evil.

ZKH EénOog | 22-07-12 | 20:59

alle kietels eraf en alle homo's van de flat, dat is hun geloof, een sappige uitkering houdt ze hier, aan zandvoort de grens over met die hap en een hoog prikkeldraad in zee.

pinkypink | 22-07-12 | 20:58

@pius | 22-07-12 | 20:53
Spanje werd er daarna veel rustiger op. Dat kan je van de balkan niet zeggen. De uitzetting is wat dat betreft ook prima, want we kunnen constateren dat het 'samenleven' niet lukt. Beter om dan gewoon uit elkaar te gaan en zij kunnen in hun thuisland gewoon weer een nieuw leven opbouwen. Doen echtparen ook die niet meer verder kunnen. Kortom, iedereen happy.

La Bailaora | 22-07-12 | 20:58

Fijnstoffer | 22-07-12 | 20:55

LOL

pius | 22-07-12 | 20:57

@Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 20:29
Overigens kan ik je melden dat ik hier destijds de Gaykrant op heb geattendeerd. Zo ben ik dan weer wel ;)
Bij mijn weten hebben die daar verder nooit iets mee gedaan. Betreurenswaardig.

doenormaal! | 22-07-12 | 20:57

doenormaal! | 22-07-12 | 20:50
alle homo's moeten dood en homo's met de kop naar beneden van een flat gooien zijn natuurlijk een metafoor voor het feit dat Allah dit met spijt in zijn hart homosekualiteit moet aanschouwen. En dat moeten we niet willen met zijn allen.

Graaf van Egmont | 22-07-12 | 20:56

Ja dus :P

ZKH EénOog | 22-07-12 | 20:55

@La Bailaora | 22-07-12 | 20:52
Uitzetting van de Moren, dus?

Lewis Lewinsky | 22-07-12 | 20:55

@ pius | 22-07-12 | 20:51
Druiven zijn niet de voorstelling waarmee jihadisten hun bomgordels omdoen.
Maar, je hebt waarschijnlijk gelijk. En er zijn zelfs aanwijzingen dat met die druiven een horde kontneuqende homo's werd bedoeld .... de ironie. Not my kind of paradise.

Fijnstoffer | 22-07-12 | 20:55

La Bailaora | 22-07-12 | 20:52

Philips de derde. Inderdaad een zegen voor de humaniteit die man.

Dat moet gezegd;)

pius | 22-07-12 | 20:53

@Lewis Lewinsky | 22-07-12 | 20:49
Nee, het decreet van Philips de III in Spanje...

"En 1609 se decretó la expulsión de los moriscos de España por los siguientes motivos:"
es.wikipedia.org/wiki/Felipe_III_de_Es...

La Bailaora | 22-07-12 | 20:52

@Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 20:29
Ik wacht nog op een koffertje met geld. En pro bono kom ik niet voor in aanmerking helaas. Bovendien ben ik niet overspelig en ook geen homo helaas.

doenormaal! | 22-07-12 | 20:52

Fijnstoffer | 22-07-12 | 20:48

72 druiven bdoel je. Dat weet eenieder met een meer dan gemiddelde gemiddelde kennis van de Islam. Een categorie waartoe ik jou ook reken.

En wat zullen ze zuur smaken.

pius | 22-07-12 | 20:51

@La Bailaora | 22-07-12 | 20:18
Nee zeg, stel je voor dat Geert gelijk heeft!

Weet je, Geert is niet eens meer nodig om de te laten zien dat de islam niet deugt. Dat doen ze zelf namelijk al heel erg goed zo.

Dat kan geen gütmensch ter wereld nog ontkennen. Deze sharia-propagandisten spreken duidelijke taal. Homo's moeten dood is namelijk niet voor een andere uitleg interpreteerbaar volgens mij... Maar goed kan natuurlijk zijn dat ik het verkeerd begrijp. Dus gütmenschen kom er maar in ;)

doenormaal! | 22-07-12 | 20:50

@ZKH EénOog | 22-07-12 | 20:47

Symptoombestrijden is een perpetuüm mobile: dat gaat maar door en door en door. De oorzaken aanpakken zou inderdaad dusdanig effectief zijn dat de gansche zieligheidsindustrie in no-time werkeloos thuis zou zitten.

En dat moeten we met z'n allen natuurlijk niet willen.

"Met een beetje straatterreur doorbreken wij de dagelijkse sleur".

Reinaert | 22-07-12 | 20:50

@La Bailaora | 22-07-12 | 20:45
Afkondiging van het twaalfjarig bestand? Volstrekt onvoldoende. Een totaalverbod op de islam is beter.

Lewis Lewinsky | 22-07-12 | 20:49

@ Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 20:36
Genialiteit grenst aan gekte; een bekend gegeven. Er zijn altijd weer normale mensen nodig om ze in toom te houden. Doen ze dat niet, dan loopt het uit op rampen en oorlog.
Dat het volksmassa's weet aan te trekken ... vooral mannen dan. De islam is een typisch mannen-product. Voor mannen heeft de islam wel iets aantrekkelijk; heersen als een godje over je vrouw(en) en gezin, over je vijanden (de kufar). En als jet het goed doet (leven als Mo), 72 maagden in het hiernamaals die alle (typische) mannenwensen vervullen.

Fijnstoffer | 22-07-12 | 20:48

Deze meervoudig beperkten verdienen net zoveel aandacht als de nieuwe single van Dries Roelvink en dienen met dezelfde hartstocht en passie bestreden te worden.

Ik hoop dat ik me zo fatsoenlijk genoeg heb uitgedrukt. Voor je het weet nemen sommige reaguurders er aanstoot aan.

En ik ben nu eenmaal geen steen.

pius | 22-07-12 | 20:48

@Reinaert | 22-07-12 | 20:42

Waarschijnlijk omdat symptoombestrijden leuke baantjescarroussels oplevert, want een andere reden voor die faalpraktijken kan ik me niet bedenken. Of ze moeten echt zo dom zijn...

ZKH EénOog | 22-07-12 | 20:47

@ vetkleppert 20:21

Die is nog gekker dan Vogelaar en dat zegt wat...

eerstneukendanpraten | 22-07-12 | 20:46

@ZKH EénOog | 22-07-12 | 20:37 en Lewis Lewinsky | 22-07-12 | 20:38
We kunnen natuurlijk altijd discussieren over wat de beste oplossing is. Voor mij is dat denk ik gewoon die van 1609.

La Bailaora | 22-07-12 | 20:45

@kemajoran | 22-07-12 | 20:34
U bent zeker zo'n platteland ridder.
De enige manier om er iets tegen te doen is via de politiek en justitie.Desnoods nieuwe wetten.
Maar u ziet het zeker voor u dat een paar flinke kerels de boel op straat even schoonvegen van gespuis..

de grote Anti | 22-07-12 | 20:45

@Lewis Lewinsky | 22-07-12 | 20:38

Genoeg is inderdaad genoeg. Dat ben ik met je eens. Maar dat bestrijdt je niet, door een lapje stof te verbieden.

Je gooit de grenzen dicht, en ieder intolerant of crimineel importneefnichtprodukt gooi je er achter.
Maar zolang een meerderheid daar niet voor stemt, zal dat niet gebeuren.

ZKH EénOog | 22-07-12 | 20:45

Verdomd: alle jurken zijn homo heb ik bijna letterlijk bij onze roze vrienden geplempt vanmorgen maar goed gejat is altijd beter dan slecht verzonnen. Of niet soms redactie?

eerstneukendanpraten | 22-07-12 | 20:44

@canardo | 22-07-12 | 18:11
teen -1

damnschreeuwer | 22-07-12 | 20:42

@ZKH EénOog | 22-07-12 | 20:37

Symptoombestrijden en struisvogelen roeleert grote tijd in dit land: kop diep in het zand, aars hoog in de lucht en dan nog raar opkijken als je genaaid wordt.

Maar "met de kennis van nu haben wir es nicht gewusst".

Arm land. Maar kennelijk verdienen en/of willen we niet beter.

Reinaert | 22-07-12 | 20:42

Er zijn hier een aantal reaguurders en die vinden dit soort clubjes legitiem en volledig OK.
Kom er maar in...

eerstneukendanpraten | 22-07-12 | 20:41

@ZKH EénOog | 22-07-12 | 20:37
Een verbod op de islam is inderdaad nodig. Genoeg is genoeg.

Lewis Lewinsky | 22-07-12 | 20:38

@Lewis Lewinsky | 22-07-12 | 20:31

Ja, dat is de oplossing. De zichtbare verschijnselen verbieden. Dan is het er niet meer.

Waar heb ik dat vaker gezien?

Oh ja, wacht: bij de oude politiek waar de PVV zo tegen is. Dat is de oorzaak dat de problemen zo ver hebben kunnen komen. Gewoon de zichtbare bestanddelen verbieden. Een beetje het wietpas-effect. War against drugs. Drooglegging. Voel je hem al?

Verboden maken de ondergrondse bewegingen alleen maar groter, dan dat goed is. En die zijn alleen maar kwaadschiks te bestrijden. Is dat wat je wil?

ZKH EénOog | 22-07-12 | 20:37

@Fijnstoffer | 22-07-12 | 20:30

Onmenselijk en gevoelloos is het zeker.. Dat geldt overigens voor elke religie en ideologie. Die verheffen maatschappelijke modellen altijd boven de mens. Toch zit er in het stelsel van regels, dogma's, en inzichten van de Islam een fijntjes ingeweven rode lijn die volksmassa's weet aan te trekken en zelfs te mobiliseren. De bedenker van het construct heeft het buitengewoon intelligent in elkaar gedraaid. Die hersentjes functioneerden op verschillende terreinen heel prima.

Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 20:36

Johnny Quid, veel blaffen weinig bijten, 'Put your money where your mouth is', dan alleen maar de toetsenbord-warrior te spelen, want in real life hebben die gasten vrij spel hier in Nederland, niemand die dat gajes een halt toeroept, niemand die dat tuig met gelijke munt terugbetaalt, niemand die zegt, genoeg is genoeg! ... 'This is Sparta ... euhm ... holland!
En dat weten die gasten, dus die gaan van kwaad tot erger! Dus Johnny, Shut. The. Fuck. Up!

kemajoran | 22-07-12 | 20:34

Sharia, het achterlijke broertje van de Spaansche Inquisitie.

Alsof we ons daar nog druk om zouden moeten maken. Wilt u sharia? Dan flikkert u maar weer lekker op naar de respectieve zandbak van herkomst en gaat u daar maar verder met het bouwen van uw bloedige luchtkastelen en dito haatpaleizen.

Ga ik gewoon verder met m'n leven. Win-win situatie.

Reinaert | 22-07-12 | 20:33

@Godsammekraken | 22-07-12 | 19:16
Dat is niet Frankrijk. Dat is in Parijs. Zoiets als het Amsterdam van Frankrijk. Ligt wel in het land, maar hoort er niet bij.

Ja, daar is het grote falen van de multiculturele samenleving wel erg goed zichtbaar. Gelukkig wonen daar ook de meeste veroorzakers, de grachtengordelaars van Parijs als het ware.

Ik was zo verstandig om in een pro le Pen district te gaan wonen. De enige moslims die je hier ziet zijn bezig je huis te repareren.

openluchtgevangenis | 22-07-12 | 20:32

@ZKH EénOog | 22-07-12 | 20:26
Met slechts 23 zetels had de PVV al zoveel invloed dat alle pro-islamitische geluiden vanuit de regering verstomden. Zelfs een boerkaverbod was al in kannen en kruiken.
Effectief dus.

Lewis Lewinsky | 22-07-12 | 20:31

Als ik me homofoob zou willen profileren, dan zou ik na het pijpen die haren uit m'n mondhoeken verwijderen en mijn diadeem af zetten.

Skyeisthelimit | 22-07-12 | 20:31

@ Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 20:23
Je andere invalshoek en de effecten onderschrijf ik wel.
Maar ik kwalificeer het als komend vanuit een gemankeerde hersenmassa, waarvoor dus sterke aanwijzingen zijn. Er spreekt een gevoelloosheid uit die als onmenselijk is te kenmerken.

Fijnstoffer | 22-07-12 | 20:30

@doenormaal! | 22-07-12 | 20:21
Zo zou het moeten zijn, maar zo is het dus niet. Sharia mannen staan al tijden boven de wet hoor, want anders zouden ze idd. allang berecht zijn.

Maar ze spelen het echt wel slim. Want door de paradoxen in onze grondwet, waar onze Pim (RIP) eens probeerde een discussie over te beginnen, waarna ie onterecht als nazi werd weggezet, kunnen ze zich beroepen op 'vrijheid van godsdienst'. In de grondwet worden immers geen limieten gespecificeerd hoever de vrijheid van godsdienst wel niet mag gaan.

Stel je voor dat we paradoxen gaan proberen te analyseren en bediscussieren (de grondwet lijkt voor de gutmensch verdorie wel de koran: ook zo heilig als de pest), dat moeten we toch niet willen met ze allen *kuch*...

La Bailaora | 22-07-12 | 20:29

BRAVO!!!! Geen stijl, BRAVO!!!!!

Satertje | 22-07-12 | 20:29

@doenormaal! | 22-07-12 | 20:21 |

U kunt aangifte doen...

Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 20:29

Deze mafketels blijven maar schreeuwen dat Wilders 1 miljoen "nieuwe Nederlanders" wegzet. Zelf zetten ze ruim 15 miljoen "oude Nederlanders" weg....

ox | 22-07-12 | 20:26

@Lewis Lewinsky | 22-07-12 | 20:21

Op PVV stemmen maakt het signaal misschien duidelijker. Maar dat maakt stemmen nog steeds niet effectief. Zeker niet, zolang een meerderheid in dit land NIET op de PVV stemt. Goeiemorgen.

ZKH EénOog | 22-07-12 | 20:26

Een kuchende regenjas heeft mij ooit verteld dat in hogere kringen men graag wil dat moslims voortplanten met autochtone bewoners,want verse genen in de pool hmm?

Ja,want anders zou het gewoon inteelt zijn tussen die blanken.. bovendien konden er nog wel wat regeltjes bij.
Maar er ging iets mis want de moslim wil je dochter/zus/moeder/oma wel helemaal suf neuqen maar niet huwen.

de grote Anti | 22-07-12 | 20:26

@Fijnstoffer | 22-07-12 | 20:17 |

In onze context is het ook allemaal weinig verheffend. Ik wilde u een andere invalshoek laten zien. Eentje die wat mij betreft het echte gevaar van de Islam wat beter treft.

Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 20:23

@La Bailaora | 22-07-12 | 20:13
Daar snap ik werkelijk helemaal niets van!!! De wet is de wet. Punt. Ook gütmenschen moet zich houden aan de wet en deze toepassen.
Sharia debielen staan niet boven de wet en tenzij ze daadwerkelijk ontoerekeningsvatbaar zijn (hetgeen me niet zou verbazen) moeten ze verantwoordelijk worden gehouden voor hun uitspraken. Laten we ze daarnaast onderwerpen aan een psychologisch onderzoek.
De Dam-schreeuwer verdwijnt voor maanden achter de tralies dus dit moet een peulenschilletje zijn.

doenormaal! | 22-07-12 | 20:21

@Fijnstoffer | 22-07-12
correctie
"... de uitkeringen, de toeslagen en de voorzieningen ... "
@Hei-kneuter | 22-07-12 | 20:17
Parasiteren op uitkeringen, toeslagen en voorzieningen (zorg, AOW, subsidies). En er zullen ook wel gelijkgestemde malloten zijn die belasting-aftrekbare donaties doen, zodat de ongelovige honden 4-dubbel meebetalen.

Fijnstoffer | 22-07-12 | 20:21

En Malmstrom wil ons op nog veel meer van dit soort hyperbolische verrijking trakteren.

vetkleppert | 22-07-12 | 20:21

Op de PVV stemmen daarentegen is wel effectief.

Letten jullie even op, Stormageddon, Parsons en al die andere niet-stemmers?

Lewis Lewinsky | 22-07-12 | 20:21

Hyperbolisch ridiculiseren van de mohammedaanse kudtgodtsdienst is al eens gedaan door Theo van Gogh.

De gevolgen zijn bekend. Hij werd eerst doodgeschoten, vervolgens werd zijn keel doorgesneden en tenslotte werd een briefje op zijn borst geprikt met een dolk.

Dus hyperbolisch ridiculiseren werkt niet echt, Quid.

Lewis Lewinsky | 22-07-12 | 20:19

@doenormaal! | 22-07-12 | 20:10
Nee, natuurlijk zegt Geert dat niet. Maar wel had Geert natuurlijk heel veel kritiek op islam en met fitna een aantal dingen aangetoond over islam.

Dan kan het natuurlijk niet zo zijn dat met het veroordelen van islamisten die zich op datzelfde geloof beroepen met als veroordeling 'oproepen tot moord' Geert alsnog kan aantonen dat ie gelijk had, tenminste, dat is natuurlijk de gedachtengang van de gutmensch.

Want dan hebben deze gutmenschen toch echt een probleem. Dus gaan in Nederland, met al die gutmenschen, van VVD, CDA, PvdA, GL en D66-ers echt geen veroordelingen plaatsvinden hierover. :-) Dus dat kan je voorlopig vergeten, dat is alles wat ik zeg. Helaas, dat dan weer wel natuurlijk, dus ik ben het wel helemaal met je eens hoor.

La Bailaora | 22-07-12 | 20:18

@janneman1977 | 22-07-12 | 18:11
Janneman mag ik jou heel erg bedanken voor dit verfrissende geluid (en beeld). Het maakt mijn zondag extra goed. Had deze meneer nog nooit horen spreken (leeft hij nog trouwens?).

Veel Vaak | 22-07-12 | 20:18

@Ruys de Beerenbrouck | 22-07-12 | 20:12

Gelijkwaardig behandelen betekent ook bij je eigen geaardheid genoemd mogen worden...

{En hey, psst: de huiskleur van die website... Al gezien?}

ZKH EénOog | 22-07-12 | 20:17

Wat doen die gasten eigenlijk voor de kost?

Hei-kneuter | 22-07-12 | 20:17

Achterlijke haatbaarden, kan me niet schelen hoe en wie het doet maar opruimen die rotzooi en ook uit de rest van Europa. (Anders komt het weer veel te hard terug). Kan de EU overigens niet eens een keer wat nuttigs doen?

Bente | 22-07-12 | 20:16

@doenormaal! | 22-07-12 | 20:08
Ik leg je alleen maar uit hoe de gutmensch mindset werkt. Men zou toch eens toegeven dat Geertje een punt heeft door dit soort mensen te berechten terwijl men zich op hun geloof beroepen. :-)

Dussch ze gaan deze heren er nog heel lang mee wegkomen.

Overigens, ik ben het volkomen met je eens hoor. Alleen, dat gaan we voorlopig dus niet voor elkaar krijgen met al die gutmenschen.

La Bailaora | 22-07-12 | 20:13

"en noemen ze Tofik Dibi een homo"

Weet je welke website Tofik Dibi ook altijd homo noemt?

Ruys de Beerenbrouck | 22-07-12 | 20:12

@blauweleasebaklul | 22-07-12 | 19:57
Dat is meestal zo met geloofswaanzinnigen.

doenormaal! | 22-07-12 | 20:11

@La Bailaora | 22-07-12 | 19:30
Geert roep nergens op tot de het doden van groepen mensen, hangt bij mijn weten geen geloof aan en roept ook geen dingen uit naam van een pedofiel. Klein verschilletje ;)

doenormaal! | 22-07-12 | 20:10

@ Hijo del Sol | 22-07-12 | 19:38
Het verbaast me niet eens meer.
En het gebrek aan Westers protest ook niet. Die oliestaten bezitten zoveel poen en macht, dat onze dhimmi-leiders (Obama voorop) bij voorbaat diep voor ze buigen.

Fijnstoffer | 22-07-12 | 20:09

@La Bailaora | 22-07-12 | 19:30
Ja en??!! Als een geloofd oproept tot het uitmoorden van hele bevolkingsgroepen en het stenigen van overspelige vrouwen dan ondermijnen ze de wet. Punt. We hebben hier een scheiding tussen kerk en staat en de rechtelijke macht en dat is niet voor niets verdomme!
Sorry ik weet dat jij er niet zo denk maar het is te gek voor woorden dat dergelijke uitspraken van sharia propagandisten ongestraft blijven. Dit past niet in Nederland en ondermijnt de tekst van de wet. Aanpakken! Basta!

doenormaal! | 22-07-12 | 20:08

Dibi is natuurlijk een iets te linkse homo die er persoonlijk voor heeft gezorgd dat zijn cluppie nog minder zetels heeft dan voorheen, maar het is wel onze Dibi! En daar blijf je met je gore geitenneukpoten vanaf! Ik zeg: shariaagainstdibihatorz!

petethemeat1 | 22-07-12 | 20:06

@Godsammekraken | 22-07-12 | 18:42
Ik heb me door het hele filmpje heel geworsteld en kan het als volgt samenvatten: "Overal ter wereld worden moslims uitgekotst". Hoe zou dat toch komen?

Godsammekraken | 22-07-12 | 20:05

@Tabernakel | 22-07-12 | 19:46
Ironisch genoeg presteren de meisjes uit Noord-Afrikaanse culturen stukken beter op school dan de jongens.

Of ze daar vervolgens iets aan hebben als ze onder een laken in de keuken moeten blijven is vraag 2.

FreeElectron | 22-07-12 | 20:01

Heb je die voorman van Schaapia4holland wel eens goed in die donkere matglazen doppen gegeken?
Die kerel is een koekwaus. Spoort niet. Is compleet van Allah los.
Gestoorde geest in combinatie met fanatisme en een gebrekkige ontwikkeling= vragen om problemen.

blauweleasebaklul | 22-07-12 | 19:57

Jeetje, alle comments waar Hitler, varkens, geiten of schapen in voorkomen worden weggejorist.
Ik doe hier zelfs wat wat (historische) kennis op maar dat mag niet zeker. Vond het comment van paul de vries9779 | 22-07-12 | 18:49 juist leerzaam.

Zeeppaardje | 22-07-12 | 19:55

@Fijnstoffer | 22-07-12 | 19:32 |

Het is veel erger. Het zijn helemaal geen zieke hersenspinsels. In lang vervlogen tijden van anarchie, wetteloosheid, willekeur, erbarmelijke omstandigheden en verschrikkelijke onderdrukking en uitbuiting verenigde de Islam volkeren in verzet en bracht de Sharia orde. De Islam is een krijgsgodsdienst, de Sharia krijgswetgeving, en daarin zit het probleem. Een krijgsdoctrine en wetgeving passen niet in een vredige samenleving met een wettelijk kader.
.
Dat neemt niet weg dat het zijn nut heeft in bepaalde omstandigheden en dat er een logica inschuilt. Dit begrijpen geeft inzicht in het ware gevaar van de Islam. Als deze krijgsdoctrine en wetgeving voldoende kritische massa achter schaart begint de bloedige opmars. Een fanatiek leger, bereid te sterven, bereid te moorden, bereid te winnen tegen elke prijs. Zieke hersenspinsels, was dat maar waar!
.
De groene banier van Islam moet altijd gevreesd worden!

Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 19:52

Unique-Cougar | 22-07-12 | 19:46

Bent u soms Patricia Paay ? Gewoon nieuwsgierig :)

netniet | 22-07-12 | 19:51

@Unique-Cougar | 22-07-12 | 19:44
Iets met rechtszaken om een scheet waarschijnlijk...

Tommygunner | 22-07-12 | 19:50

Tijdens de VOC wisten we wel raad met moslims, err buitenlanders - nee, allochtonen, kudt, nieuwe Nederlanders die toen helemaal geen Nederlander konden worden.

funkyd | 22-07-12 | 19:49

@Unique-Cougar | 22-07-12 | 19:44
Soms is joris iets te snel

Ing. eslapen | 22-07-12 | 19:46

Alle vrouwen naar school. Met de mannen lukt het toch niet.

Tabernakel | 22-07-12 | 19:46

Blijkbaar heeft GS er geen moeite mee als de vergelijking Wilders met Hitler wordt gemaakt,echter als de vergelijking tussen reli-tuig en Adolf wordt gemaakt wordt je weggejorist.

Unique-Cougar | 22-07-12 | 19:46

Dacht dat GS niet aan censuur deed. Vond mijn reactie nou niet echt schokkend. Is de redactie van GS overvallen door Sharia4Holland ?

Unique-Cougar | 22-07-12 | 19:44

Het probleem met muselmannen en vrouwen is dat ze geen ' nee' accepteren van niet- moslims. No way. Gaan ze moeilijk doen . Waarom krijg ik die baan niet, waarom niet die stageplaats, waarom krijgt mijn oma geen uitkering? Nu ook weer met die kudtramadan op het werk: massale ' ziekmeldingen' " Mijn broertje/ zusje is ziek , dus ik kan niet komen. Zelf zijn ze nooit ziek want dan staat de arbo op de stoep en daar hebben ze natuurlijk geen zin in.....

bello | 22-07-12 | 19:44

Fijnstoffer | 22-07-12 | 19:32
Ze willen de boel wel overnemen, maar hoe dan? Het merendeel is te achterlijk om schoenlapper te worden. Hoe wilden die zooi retards een modern 21ste-eeuws land runnen? Geef ze de sleutel en na 1 dag ligt de boel op zijn gat.

Shalome | 22-07-12 | 19:42

@lady blabla | 22-07-12 | 18:57
Er ligt inderdaad een mooi grasveldje om de moskee in Deventer maar als we daar daadwerkelijk schapen los zouden laten lopen, is dat niet zo'n goed idee. Die overleven de ramadan echt niet.

doenormaal! | 22-07-12 | 19:42

Ze hebben wel hun mooiste jurk aangetrokken voor het filmpje.

Shalome | 22-07-12 | 19:39

Fijnstoffer | 22-07-12 | 19:32
Ik kan dit inzichtelijk maken: als je op dit moment in Dubai, waar het momenteel zo'n 43 graden in de schaduw is, het in je hoofd haalt om een flesje Spa aan je lippen te zetten kost je dat zo'n slordige 1000 Euro. Doe je dat op dit moment in Somalië, dan kost je dat je kop, letterlijk. Want: het is Ramadan; moslim of niet, afgedwongen wordt het. Punt.

Hijo del Sol | 22-07-12 | 19:38

Unique-Cougar | 22-07-12 | 19:29

En zelfs dat is waar. Stelletje kutzakken zijn het.

netniet | 22-07-12 | 19:33

In het Westen begrijpen we de islamitische leer nog veel te weinig. Hier nog wat uitleg over de zieke hersenspinsels volgens welke de haatbaarden leven
hoeiboei.blogspot.nl/2012/07/de-onrede...
Ze willen ons land overnemen (jihad), want wij zijn ongelovig en moeten ons bekeren of dood. Dat is de keuze die de islam uiteindelijk overlaat.
Het is geschift. Wie zo denkt hoor in een gesticht. Maar het zijn er al te veel .... en hun boek en geloof worden beschermd door D66, CDA, GL, PvdA en de VVD.

Fijnstoffer | 22-07-12 | 19:32

@de grote Anti | 22-07-12 | 18:48
Ook dat wassen vindt ik interessant. Hier doen we net andersom nl. alleen bij levenden.

Godsammekraken | 22-07-12 | 19:31

@doenormaal! | 22-07-12 | 19:17
Probleem daar mee is dat je dan andere problemen krijgt: het is namelijk inherent aan hun geloof, en we kennen ook weer 'geloofsvrijheid' enzo. Bij een veroordeling geef je zo ook nog eens Geertje weer gelijk, want ja, ze beroepen zich bij die uitspraken toch echt op hun geloof.

La Bailaora | 22-07-12 | 19:30

@de grote Anti | 22-07-12 | 18:52
Dus voortaan vloeien de uitkeringen naar Nederlands vastgoed i.p.v. Marokkaans. Ook vooruitgang!

Godsammekraken | 22-07-12 | 19:30

Netniet, die kleine lul wordt gevolg door de grote die eraan vast zit :-)

Unique-Cougar | 22-07-12 | 19:29

Die Sharia-homo's laten zich allemaal besnijden. Niet uit hygiëne overweging zoals ze zelf roepen maar puur vanwege het feit dat je lul dan langer lijkt.

Daarom zijn ze allemaal zo boos allemaal een kleine lul. Die vrouwen dragen die tenten alleen maar omdat ze zich kapot schamen voor die kleine lul van die soepjurk naast hen.

netniet | 22-07-12 | 19:18

Reminds me. Zijn de leden van de Islamitische studentenvereniging Amsterdam (ISA), studentenvereniging van de Universiteit van Amsterdam (UVA), nou eindelijk al eens aangeklaagd voor hun uitspraak dat alle homo's dood moeten? Kijk vanaf min. 12.30. www.powned.tv/uitzendinggemist/2012/02... Maar ook overspelige vrouwen moeten volgens deze mensen worden gestenigd. Zie vanaf minuut 12.00. En de Kamervragen??? Die zou je toch zeker ook verwachten. En de UVA is die al op het matje geroepen inmiddels? Nee vast niet he, dit is Nederland hier mag je gewoon ongestraft zeggen dat bepaalde bevolkingsgroepen dood moeten.
Ik wacht nog steeds op het bericht dat deze mensen zijn aangeklaagd en vervolgd voor hun uitspraken. Hopelijk blijft mijn wachten niet vergeefs.

doenormaal! | 22-07-12 | 19:17

@openluchtgevangenis | 22-07-12 | 19:11
Ik dacht dat de baarden juist in FR er een nieuwe sport van maakten het drukste deel van de openbare ruimte uit te kiezen om te gaan bidden. Want ze hebben niet genoeg plek in de moskee. Dus mag iedereen daar last van hebben.

Godsammekraken | 22-07-12 | 19:16

@plaszak | 22-07-12 | 19:08
Klopt.. Wel een klein verschil dat over blijft is dat meestal (?) niet de directe familie het lichaam reinigt.

de grote Anti | 22-07-12 | 19:15

@plaszak | 22-07-12 | 19:08 |

Dat wij niet waken is niet cultureel maar wetgevend bepaald. Necrofilie is hier namelijk niet per wet toegestaan en dat neemt de noodzaak tot waken weg. Op zich willen we eigenlijk allemaal hetzelfde echter via een andere oplossing...

Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 19:13

@Niemands Knegt | 22-07-12 | 19:01
Volgens mij zijn vele moslims die warlord allang vergeten.Maar de vele rituelen en gebruiken rondom het moslimisme leven voort.En ik ben er niet blij mee.
Een beetje schaamte is goed,echter zodra volgens iemands visie bijna iedereen anders schaamteloos is heb je een groot probleem.
Dan moeten er mensen 'gestraft' worden,vrouwen verkracht,gestolen,bedrogen,gerooft en mensen mishandelt.

Maar iemand vermoorden mag dan weer niet,in principe.
Van mij mogen ze vertrekken,allemaal.

de grote Anti | 22-07-12 | 19:13

Met z'n diadeem in zijn haar. Wie is hier nou de homo?

th3freeze | 22-07-12 | 19:12

@Godsammekraken | 22-07-12 | 18:54
Doe mij maar geen geloof. Art 6 schrappen. Maakt niet uit welke partij daarmee komt, ongeacht de rest van het verkiezingsprogramma daar stem ik op.

Je kunt je niet voorstellen hoe relaxt het leven hier in FR is met de laicite. Geen gezeik van relidioten in de politiek, geen religie in openbare ruimtes.Geen moskeen met huilende torens.

Wel nog oorverdovende kerkkokken helaas. Mag van mij ook weg. Doe maar een sms of tweet sturen naar je gelovigen.

openluchtgevangenis | 22-07-12 | 19:11

Ik neem deze idioten wel serieus, want ze hebben allemaal de neiging om een aanslag/geweld te gebruiken.

Kijk maar wat laatst in Belgie allemaal is gebeurd!

Daarom, opppaken en deporteren naar de zandbak!

Baskraan | 22-07-12 | 19:10

-weggejorist-

Unique-Cougar | 22-07-12 | 19:08

abc_mentaliteit | 22-07-12 | 18:55 |
Dat werkt zo: rechtstreeks NL of DE binnenkomen is erg lastig. Dus: je touwt een Nederlander (M/V) en gaat beide 5 jaartjes in BE wonen. Dan ff naar Brussel om e.e.a. bij de ambtenaartjes te regelen en vervolgens verhuis je als Europeaan binnen Europa naar waar je maar heen wilt.

Hijo del Sol | 22-07-12 | 19:08

-weggejorist-

McSnor | 22-07-12 | 19:08

@de grote Anti | 22-07-12 | 18:48
Lijkt mij dat die kerel niks weet over ons.
-Overleden familieleden van mij liggen al 200 jaar op dezelfde plek begraven. Je kunt die grond gewoon kopen.
-Wij waken niet, maar is cultuur bepaald. Molukkers waken wel en zijn doorgaans geen moslim. (niet die ik ken)
-De lichamen van onze overledenen worden we degelijk gereinigd en gebalsemd.
-Wij vrezen de dood, zij niet. Klopt. Zie de berichtgeving in de wereld.

plaszak | 22-07-12 | 19:08

Ik snap eerlijk gezegd eigenlijk niet waarom er aandacht besteed wordt aan deze infantiele pubers. Zouden deze mensen zo'n plaat voor hun kop hebben dat ze niet eens zien dat mensen eerder medelijden dan angst krijgen van dit soort mongolen?

Maar goed, buiten het feit dat ze zichzelf ontzettend voor lul zetten, moet Geert Wilders zich wel helemaal krom lachen. Met zulke vijanden heb je geen subsidie nodig.

GödelsRevenge | 22-07-12 | 19:08

Sharia4Belgium, een stelletje diep gefrustreerde halve gare minkukels die de Islam op uiterst amateuristische wijze trachten te kapen om lekker te kunnen slaan, schoppen en trappen richting de grote boze wereld waarin zij geen plekje hebben kunnen verwerven.
Desondanks, ze graaien uit de koran en de hadith als uit grabbeltonnen, en de moslimwereld laat het toe, corrigeert ze niet, roept ze niet tot de orde, doet niets, laat ze begaan.
Dat zie je overal. En daarom dienen we dit soort domme clubjes serieus te nemen, honderd keer serieuzer dan ze op grond van de onzin die ze verkopen verdienen. Ze zijn de etterende puisten op een gezwel waarvan we nooit echt weten of het goedaardig dan wel kwaadaardig is.

Schoorsteenveger | 22-07-12 | 19:07

De meneer in de video protesteert tegen de aanval op de gebitshuizen in Nederland. Dat mag Edith Schippers zich aantrekken. Verder was hij onverstaanbaar.

drieluik | 22-07-12 | 19:06

Dat Mohammed, hun clubleider, een vieze, gore misschien wel zeer magere, schele pedofiel was, daar hoor je ze dan weer niet over. Altijd maar weer onze Tofik Dibi de schuld geven.

Niemands Knegt | 22-07-12 | 19:01

Die shariakneuzen zijn niet zo erg,
ik vind het oneindig veel verontrustender dat Cavia4Holland steeds meer voet aan de grond krijgt hier: c00ntje.wordpress.com/2012/07/22/cavia...

Conan de Rabarber | 22-07-12 | 18:59

-weggejorist-

lady blabla | 22-07-12 | 18:57

Wat doen deze mensen nog in een westerse maatschappij ?

Boomschade | 22-07-12 | 18:57

Zoals gebruikelijk de onzin van Johnny Quid niet eens gelezen. Wel het filmpje bekeken: mijn hemel, wat een kansloze, stotterende debiel. "België is een klein, niets betekenend landje". Waarom woon je er dan, amoebe! Donderstraaldegaai een eind op naar je islamitische heimat.

abc_mentaliteit | 22-07-12 | 18:55

@openluchtgevangenis | 22-07-12 | 18:50
Ook geschift. Toch als ik moet kiezen is het jodendom mijn favo-geloof. Het is namelijk een exclusieve club. Islam en christendom zijn meer de book-club from hell. Iedere kneus moet vooral lid worden maar dr uit kom je nooit meer.

Godsammekraken | 22-07-12 | 18:54

Volgende keer als ze eens op de dam gaan spreken.
Een lach flashmob organiseren.
En dan naast ze gaan staan met een paar 100 man.

talibhagwan | 22-07-12 | 18:54

@Godsammekraken | 22-07-12 | 18:51
Juist.. Daarom willen ze meestal naar hun geboorteland,maar er worden inmiddels dealtjes gesloten in nederland.

de grote Anti | 22-07-12 | 18:52

Je begon zo moedig, Quid. En nauwelijks enkele regels verder ontscherp je je oproep-initiatief met wat fultiliteiten die in geen verhouding staan tot de dreiging die van dat islam-gedoe uitgaat.
Volgende keer maar beter en specifieker.

WirMachenMusik | 22-07-12 | 18:52

@de grote Anti | 22-07-12 | 18:48
"Zij moeten eeuwig kunnen rusten.. Wij worden na een paar jaartjes onder de grond alsnog gecremeerd." Dus de begraafplaatsen mogen nooit meer door kuffar worden gebruikt. Ook als lijk wordt de moslim nog ingezet voor de demografische oorlogs voering.

Godsammekraken | 22-07-12 | 18:51

@Godsammekraken | 22-07-12 | 18:31
Ach altijd nog beter dan haredi vrouwen, die moeten hun hoofd ook kaalscheren. Dragen dan buiten een pruik. Probeer dat maar eens te begrijpen. Religie altijd -triljoen.

openluchtgevangenis | 22-07-12 | 18:50

-weggejorist-

paul de vries9779 | 22-07-12 | 18:49

Zo las ik ergens een stukje in het nrc *kots* over een moslim begrafenisbemiddelaar dat vond dat nederlanders ook meer moeten leren over de wijze waarop moslims hun doden begraven.Er schijnen veel misverstanden te zijn.

Zij moeten eeuwig kunnen rusten.. Wij worden na een paar jaartjes onder de grond alsnog gecremeerd.
Zij waken bij hun doden tot de begrafenis.. Wij laten ze lekker helemaal alleen in het mortuarium.
Zij wassen het lichaam van overledene.. Wij laten een geschifte patholoog anatoom erop los.
Zij zien het als de wil van allah als iemand sterft.. Wij vinden het spijtig en vaak te 'jong'.

Ik wil geen vergelijkingen met joden maken,maar deze mensen schijnen echt alles beter te weten.

de grote Anti | 22-07-12 | 18:48

Tijd voor wat goede satire en humor, is het beste tegengif, meeste cabaretiers durven het niet aan, zeker aan linkerzijde van politiek spectrum niet. Er is ook onmiskenbaar iets seksueel foutgegaan met die mannetjes, waarom zijn ze altijd lelijk en wat is dat toch met die baarden en hoofddeksels met die malle schriftgeleerden, ook ande religies kunnen er overigens wat van.....

aceofspades | 22-07-12 | 18:47

@Passie-op | 22-07-12 | 18:37
Ik ben bang dat deze hersentjes toch wat ontwikkelingsvenstertjes gemist hebben. Overigens ontwikkelen je hersenen zich niet of nauwelijks meer na je 25e. Als je tante ook je moeder is al helemaal niet.

Godsammekraken | 22-07-12 | 18:47

De heer en z'n kostgangers...
.
*schudt hoofd*

Parel van het Zuiden | 22-07-12 | 18:46

achterlijke mongolen.

Blue Light | 22-07-12 | 18:43

Ge-Wel-Dig Idee!
Maar!! Beter is het om e.e.a. in een stichting onder te brengen en het Kunst te noemen, want dan kunnen we fijn uit de subsidieruif plukken.

Hijo del Sol | 22-07-12 | 18:43

@Godsammekraken | 22-07-12 | 18:42
UIT mandje!

Godsammekraken | 22-07-12 | 18:43

Oei toch wel zware kost dat filmpje. Ik ga nu maar even peopen **pakt koran mandje aanmaakblokjes**

Godsammekraken | 22-07-12 | 18:42

Het grappige is dat door de band genomen de leden van deze groepering de 25 nog niet zijn gepasseerd. Laat dat nou net nog een leeftijd zijn waar je hersenen nog niet volwassen zijn. De meeste mensen die zulk een radicale levenswijze nastreven zijn of nog niet voldoende in staat tot zelfreflectie of hebben ernstige problemen in hun leven.

Wat mij betreft mogen ze rustig hun gang gaan. Die radicale levenswijze dooft vanzelf uit, als ze tot inzicht komen.

Zolang ze maar zich onthouden van het doen van zaken die anderen schaden.

Passie-op | 22-07-12 | 18:37

@Eurotokkie | 22-07-12 | 18:33
Kan bij sommige prima.Maar ga ook bij een evangelist niet grappig doen. Hij zal waarschijnlijk niet gewelddadig worden maar de sfeer is wel weg(als die er al is bij relinootjes)

miko | 22-07-12 | 18:35

Wilders met Hitler vergelijken???

De Islam staat in grote lijnen toch wel gelijk aan het nationaal socialisme.

Wel eens gehoord Grootmoefti voor rol had in de WOII, Sharia4Belgium?

EigenVolkEerst | 22-07-12 | 18:34

Dus omdat zij in baard en gewaden lopen en de hele wereld doodwensen moeten wij ook in baard en gewaad gaan lopen om een tegengeluid te laten horen. Is dat het idee? Doe het lekker zelluf. Wat een oproep zeg. klees liever Ebru, die zegt tenminste de waarheid.

trippert | 22-07-12 | 18:34

Jan Passant mk2 | 22-07-12 | 18:26 | + 1 -

Daarom nooit grapjes maken in bijzijn van moslims ook al zijn ze 100% geïntegreerd.

Eurotokkie | 22-07-12 | 18:33

Ik heb liever dat die haatbaarden gewoon een baan zoeken in plaats van teren op de staat...!

Wordt allemaal nog goed gevonden ook..!

Muskatnuss | 22-07-12 | 18:31

@openluchtgevangenis | 22-07-12 | 18:21
Alweer wat geleerd. Nu snap ik waarom die snorren zo hard groeien. Net alsof je een fruitboom snoeit, dan gaat het harder waar je niet knipt!

Godsammekraken | 22-07-12 | 18:31

Maar goed. Ik hoop dat de linkse zweetsokken die een verrijking van onsche cultuur voorzagen door dit gezelschap te introduceren dat uit puur onbenul deden. Opzet zou te erg zijn.

Jan Passant mk2 | 22-07-12 | 18:30

Een cultuur waar het normaal is dat mannen elkaar slappe handjes geven met natte kusjes op de wang, is toch echt alles behalve mannelijk! Over Islam heb ik maar 1 woord nodig; Achterlijk!

Indoneesje | 22-07-12 | 18:30

Oh, enne...
Zeer serieus nemen dat gedoe.
Zeer serieus.
Maar Quid heeft wel de manier om ermee om te gaan gevonden.
Houd er wel rekening mee dat de haatbaarden de neiging zullen krijgen geweld te gebruiken.
Dat is namelijk de oplossing voor alles in die religie 'van de vrede'.

Alteidt Glijck | 22-07-12 | 18:30

Laat de overheid lekker zelf hun shit oplossen. Straks zeker ook nog oproepen om te gaan tegen bedreigen. Het is (hun)/(jullie) rotte kudt maatschappij, niet die van mij.

hun/jullie = sahria4whatever en al het VPRO en VARA volk dat zich al decennia lang door links tuig laat indoctrineren dat dit bij een open en welvarende socialistische heilstaat hoort.

Flikker op man. het liefst zou ik er nooit over na hoeven denken.

trippert | 22-07-12 | 18:30

Kansloos. Sharia4all types hebben niets met humor en ironie, als ze het niet zo dodelijk meenden zouden hun eigen denkbeelden doldwaas komisch zijn.

Jan Passant mk2 | 22-07-12 | 18:26

Alles wat begint met sharia4 is iets dat ik niet waardeer.
Sorry, gewoon een ver doorgevoerd principe.
Noem het dan sharianiet4
Weg met sharia.

Alteidt Glijck | 22-07-12 | 18:25

Dus... waar kon ik me ook alweer inschrijven?

hunman | 22-07-12 | 18:24

Ehm, iets te lang op het terras gezeten Johnny?

shoarma4belgium | 22-07-12 | 18:23

@Quid
Klopt. Dit moeten we niet echt serieus gaan nemen. Kom eens met een betere fuck-up.

pitsteen | 22-07-12 | 18:23

BalthasarGerards | 22-07-12 | 18:20 | + 0 -

Idd volgens mij is Dibi meer man dan die hele Sharia4ever bij elkaar.

Eurotokkie | 22-07-12 | 18:23

@Eurotokkie | 22-07-12 | 18:18
Is dat niet de hele basis van dat "geloof" ?

FreeElectron | 22-07-12 | 18:22

Het allergrofste schandaal vind ik dat die haatclowns kennelijk WEL filmpjes van langer dan 10 minuten op Youtube mogen zetten. Niet doorheen te komen!

Godsammekraken | 22-07-12 | 18:21

Een islamitische vrouw moet zich volledig ontharen, dus babylish kan niet gefatwad worden! Die geile bokken houden van een kaal kutje.

openluchtgevangenis | 22-07-12 | 18:21

@dubbert | 22-07-12 | 18:15
Nou ja, in Engeland zijn ze dit wel serieus gaan nemen. Daar is naar aanleiding van de verstoringen van de moederorganisatie van deze club de EDL opgericht.
In Engeland is de groep Salafisten veel groter en recalcitranter, dus is m.i. niet helemaal te vergelijken met hier, maar toch.

plaszak | 22-07-12 | 18:20

Dat Dibi deze types als vijanden heeft pleit dan weer wel voor 'm.

BalthasarGerards | 22-07-12 | 18:20

Trieste en kansloze wanproducten van uitgehuwelijkte nichten en neven.

rechtvaardigerechter | 22-07-12 | 18:19

c.onjo | 22-07-12 | 18:16 | + 0 -

Idd die gast kent zijn eigen geschiedenis niet , lult maar wat in de hoop dat andere hersenloze dit wel geloven.

Eurotokkie | 22-07-12 | 18:18

Het ergste is dat dit soort ventjes het liefste zien dat de niet religieuze met hun meegaan in idioot geweld.
www.youtube.com/watch?v=b07HiExSI3Q
Ik bedoel hoe triest kun je zijn.

miko | 22-07-12 | 18:18

@janneman1977 | 22-07-12 | 18:11
Een van Pat's beste ooit!

plaszak | 22-07-12 | 18:16

Voor dit soort tejáturjj kan het btw-tarief niet hoog genoeg zijn.

colonnecinco | 22-07-12 | 18:16

In totaal welgeteld 21 minuten en 32 seconden aan hersenloos gelul. Ik denk dat ik hem maar oversla deze keer...

c.onjo | 22-07-12 | 18:16

Het is de moeite van het organiseren niet, maar wel een leuke gedachte. Marginaal stelletje koekwausen verdienen geen aandacht. Maar steek die komkommer maar in hun reet, vinden ze lekker.

dubbert | 22-07-12 | 18:15

Een wijze profeet zei eens: 'Ga maar, je hoeft hier niet te blijven'.

nielsjuuh23 | 22-07-12 | 18:15

Waarom lopen deze figuren nog vrij rond.

Polska96 | 22-07-12 | 18:13

Wil hij nu zeggen dat dit zijn broeders zijn in deze landen , volgens mij zijn dit 80% Arabieren en die hebben een pesthekel aan Berbers .

Eurotokkie | 22-07-12 | 18:13

Even gekeken naar het filmtje van die gasten, ik vond er niks aan
Zeg waarom had die haatbaard nou een diadeem in zijn haar?
Kijk dit soort filmtje vind ik veel lekker
www.youtube.com/watch?v=RnLTHHpKl60&am...

janneman1977 | 22-07-12 | 18:11

-weggejorist-

bello | 22-07-12 | 18:11

Hebben ze niets beters te doen,
BBQén of zo.

G Speklap | 22-07-12 | 18:10

Ik vind die gast in dat filmpje wel schattig, met dat diadeempje in zijn haar, die mascara en dan die jurk eronder. En dan natuurlijk dat schaamhaar op z'n bakkes.
Ik voel een lichte zwelling in m'n broek opkomen...
Of is dat te gay?

plaszak | 22-07-12 | 18:10

Misschien iets voor Izz ad-Din Ruhulessin, hier geen onbekende?

stinkdiertje | 22-07-12 | 18:10

Ik begin me aan die sharia for.... groepjes te irriteren.Ik word er niet bang van of zie er een gevaar in ik vind het onnozele hansworsten die Hun flinke uitspraken eens gewoon op een willekeurig dorpsplein moeten doen.een plaats waar geen politie direct aanwezig is.Volgens mij zijn ze dan snel genezen de lafaards

miko | 22-07-12 | 18:09

Een clown met een haarnetje is wel een echte man.

Eurotokkie | 22-07-12 | 18:08

Een soort G500 actie maar dan specifiek gericht op de natuurlijke achterban van D66.

xxIxx | 22-07-12 | 18:07

En nu tijdens de JammerDan lopen ze ineens allemaal in jurken met vreten over straat...

jezouermoevanworden | 22-07-12 | 18:07

.. en niet vergeten: vrouw ongesteld? Alleen met LINKERHAND afrossen!

Godsammekraken | 22-07-12 | 18:07

Het zijn zelf een stel nichten, met dat dwangmatige bukken van ze. En dan uit angst voor de seksualiteit van de vrouw een enorme lap stof verplichten. Faggots. Allemaal ontwijkgedrag voor hun homoseksuele gevoelens. En dan uit pure wanhoop maar een schaap of geit bestijgen - alsof dat dan wel normaal is. Gestoorde mannetje met hun gestoorde geloofje.

Art Vandelay Ultor | 22-07-12 | 18:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken