
Nou, zeg het maar. Wat is het statement dat
Kirsten Wilmink (DE) hier naar de kijker toe tracht te communiceren? Waterpijp + bier = lekker? Westerse vrouwen kunnen ook onderdanig zijn? De menora mag weer in 2011? En wie wordt hier dan precies geschoffeerd? Goeddoemme waar is zo'n Jonas Staal als je hem nodig hebt, zijn
werk snap je altijd meteen. Hier nog wat
overig materiaal van Kirsten, waarvoor +1. Omdat het moet.
Reaguursels
Inloggenzo moeilijk ist niet: dit is hem, maar dan tien jaar later, in zijn droom als secretaris generaal van de enig toegelaten partij. dankzij de vele geneugten (veel macht, lekkere wijven en een waterpijp) die een dergelijk bestaan met zich mee brengt is hij volmaakt gelukkig en is het dus niet te zien dat hij ouder is geworden. ondertussen mag de rest van nederland (de vrouwen) zijn voeten vegen en daar dankbaar voor zijn.
en dat alles mede mogelijk gemaakt door geenstijl en de reaguurders...
In ieder geval is dit in mijn ogen kunst die geen subsidie nodig heeft maar van een kunstenares die in staat is om haar eigen broek op te houden. Wilders zit er bij als een islamitsiche man die zijn vrouw gebruikt als onderdanige slavin.
Magisch realisme, ze probeert op Willink te lijken.
postbus51 | 03-04-11 | 15:39 | + 0 -
Uw subsidie aanvraag is afgewezen, bij deze, gezien de kwaliteit en kwantiteit van uw werk.
Haar fatie waar ein eizenbaanknotenpunkthinundweerschieberbeamte!? en daar is het fout gegaan...
Dit is dus kunst met woooorden, ja ja lieve flatscreen kinderen!!
Dhr. Marijnissen zei het vandaag nog: moralpolitik of realpolitik.(in een andere context)
shoarma = lekker
Volgens mij is dat geen Alfa pils maar Krombacher.
Dit kunstwerk moet je meer in het brede kader zien.
Geert Wilders representeert de kiezer die wel maar al te graag gebruik maakt van producten uit het Middenoosten maar desondanks stemt met de motivatie dat de mensen die daar vandaan komen niet deugen.
Dan zien we de blonde gedienstige vrouwen. Dat heeft veel te maken met de masculiene politiek die Wilders voert. In geen enkele partij zijn vrouwen zo ondervertegenwoordigd als in de PVV, logisch, de PVV is niet bepaald vrouwvriendelijk. Het is een patriarchaal georiënteerde partij met een duidelijke (ondemocratische) machtsstructuur.
De PVV kiezer is verwend en weet weinig van de wereld om hem heen (wil op de wenken bediend worden en komt niet verder dan de huiskamer).
@necrosis | 03-04-11 | 10:02
Job heeft het veel te druk met zijn buitenechtelijk affaire met een van de Halal meisjes. Het belang van Nederland interesseert hem niet. Het belang van zijn medestanders/uitzuigende pluchezitters wel.
Kirsten Wilmink... Ik zou dr doen...
De tekening is weliswaar gedetailleerd, maar daarom nog niet goed (even afgezien van de inhoud). Het perspectief en de onderlinge verhoudingen deugen voor geen meter, er klopt gewoon niets van. Ongetwijfeld aan de hand van foto's in elkaar gefrommeld, zonder inzicht in correcte perspectivische weergave.
Hierin zie je de dankbaarheid van alle vrouwen voor het feit dat Geert Wilders voor hun vrijheid opkomt door het ware gezicht van de (vrouw)onderdrukkende Islam aan de wereld te tonen. Voor wat hoort wat. Een goede voetmassage is wel het minste dat deze man verdient voor zijn strijd voor de vrijheid. Iemand moet het vuile werk opknappen. Alleen ware moedige strijders durven dit aan. De rest van de mensen waaronder de Wilders afkrakers zijn niets meer of minder dan een stel afgunstige laffe honden. (wat dan weer een belediging is voor honden die meer wijsheid en integriteit in zich hebben dan deze afgunstigen die liever zelf ten onder gaan en hun vrijheid aan de onderdrukker afstaan dan dat ze hun valse motieven en zucht naar macht op verkeerde gronden moeten erkennen).
Gaan we hier nou 'kunst' zitten promoten ?
Als een manlijke kunstenaar deze "boodschap" had willen maken, dan was de boodschap meteen duidelijk geweest, nu duidelijk niet..
Wel leuk getekend, ziet er niet onaardig uit ook al is dat waarschijnlijk wel zo bedoeld t.o.v GW.
Het schilderij gaat toch gewoon over de Islamisering van Wilders zelf en zijn omgeving.
Mooi werk maakt ze. HDR en een eigen stijl.
Wordt er nog gewerkt vandaag?
@necrosis | 03-04-11 | 10:21
Helaas denkt links daar anders over.
@necrosis | 03-04-11 | 10:02
De PvdA is voor die oorlog.
Daar is een simpele verklaring voor.
Toen ze de stekker uit het vorige kabinet trokken gingen ze er van uit dat ze een grote winst zouden scoren.
Dat viel tegen en dus nu voor die oorlog.
Want dat levert weer asielzoekers op die meteen een uitkering en paspoort krijgen op voorwaarde dat ze PvdA stemmen.
En zo komt de PvdA weer aan zijn quotum.
alfa bier is goed bier!
Nou nee.
-weggejorist-
vraagstaart | 03-04-11 | 04:07 | LOL
dat schilderij van wilders op de achtergrond +1
En nog even om de boog gespannen te houden: een uitkering is een vangnet, geen hangmat!
repulse | 03-04-11 | 10:07
Ik zou willen dat de subsidie gaat naar de mensen die de broek van dit land ophouden, te weten: de werkmensen.
Ik word schijtziek als ik weer dingen lees over subsidie.
Om maar een voorbeeld te noemen: op mijn werk lopen Polen rond, prima mensen en geen behoefte om "eigen volk eerst" te roepen.
Ik vraag me alleen af waar die NL mensen zijn die prima in staat zijn om hetzelfde werk te doen.
Ik hoor alleen maar gezeik dat er geen (makkelijke) banen zijn........
www.powned.tv/nieuws/buitenland/2011/0...
Commentaar lijkt me overbodig, evenals die zogenaamde politiemissie.
necrosis | 03-04-11 | 10:02
De pvda is van mening dat er subsidie moet worden verstrekt, zij hebben nog wel een paar mensen die de verstrekte subsidie wensen te beheren.
Als Kirsten zichzelf heeft getekend in het spijkerrokje, dan is het met die waterpijp behoorlijk freudiaans.
Ik vraag me trouwens af wat de PvdA over die oorlog met Daffie denkt.
Ze waren voorstander van militair ingrijpen terwijl ze een tijdje geleden de stekker uit BalkEllende 4 trokken vanwege Afghanistan.
Hé Job, doe eens uitleggen!
vraagstaart | 03-04-11 | 09:46 ongezien pluskudo toeschuiven doet.
@necrosis | 03-04-11 | 09:37 Als ik goed ben voorgelicht kan Malle Moeammar nog altijd op een flinke meerderheid rekenen bij zijn eigen bevolking. Niet in het minst, ik herhaal het nog maar eens, omdat hij veel heeft gedaan voor de verhoging van de levens-standaard in zijn land die dan ook hoger is dan in de omringende landen. Zie, bijvoorbeeld, dit verhaal: countrystudies.us/libya/55.htm
Dat hij slecht ligt bij het Westen is in Arabirië nou niet echt iets om je zorgen over te maken.
Dat de VS inmiddels de Nato de verantwoordelijkheid voor de acties in Libië heeft toegeschoven is een veeg teken. Wij drijven in de poeprivier, zonder roeispaantjes zoals de Amerikanen dat zo mooi verwoorden. Vuile handen-tijd.
*out*
Tekening klopt niet. De afgebeelde vrouwen zouden hele lekkere turkse vrouwen moeten zijn. Dan zijn in 1 tekening alle voordelen van de multiculturele samenleving wel benoemd. Hiermee gelijk zeggende dat een tekening met alle nadelen van de culturele samenleving een lelijk onsamenhangend abstracte afbeelding zou zijn met dominant rood voor de tomaat en de roos.
Wie heeft mij een minkudo gegeven?
*boos om zich heen kijken doet*
@vraagstaart | 03-04-11 | 09:26
Politici zouden zich afzijdig moeten houden van een oorlog die inderdaad geen oorlog is.
Ik vraag me af hoeveel % van de inwoners wil dat Daffie opstapt, uiteraard zal de NAVO niet gaan tellen maar ik vermoed dat 75% nog altijd achter de Krankzinnige Kolonel staat.
Hoe zou men het vinden als we in ons kikkerlandje bestookt worden met bommen onder de noemer: NL bevrijden van die Fop-Oranjes, terwijl de boel platgegooid wordt....
Die Fop-Oranjes mogen wat mij betreft weg maar liever zie ik mijn huis intact.
Omdat het over Wilders gaat, mag het ook wel een klein beetje over die oorlog-die-geen-oorlog-is in Libië gaan toch? Waar hij tegen was?
Hier voor de geïnteresseerden een linkje naar een schitterende column van Daniel Greenfield. Waarin hij pijnlijk blootlegt wat er mis was aan de beslissing om in te grijpen en dat nog even linkt aan Kosovo en de rol van desinformatie. Met mijn dank aan Herman B. voor de link. sultanknish.blogspot.com/2011/04/mr-ob...
Zal ik hem dan maar inkloppen:
Meneer Wilders, wat heeft u korte tenen...
*jawel en wederom: grinnik*
Ik vind het wel een gave plaat. Als moslim moet Wilders nog uit de kast komen.
Een tekening van Links is sneller gepiept, een paar beruchte koppen met in hun armen een gigantische zak met geld met label : Gemeenschapsgeld, maar nu van ons.
@Chiant | 03-04-11 | 09:08
Ik ben blij dat het satire is....
Kirsten Wilmink is een pseudoniem voor Emilie Wevereend.Zij is sinds 14 augustus 1996 beroemd.
www.youtube.com/watch?v=FGaM2xRvtSs#t=...
@Kruipolie | 03-04-11 | 08:39
Vrouwenlogica moet je niet willen begrijpen, dat moet je koesteren.
Tenslotte zijn vrouwen de leukste wezens op aarde.
Vrouwenlogica
Morge mensen. Allerzins vermakelijk plaatje.
Man op foto aan de muur milosovich ben jij dat?
Schilderij aan de muur zegt genoeg.
-weggejorist-
Is het al iemand opgevallen dat Greetje helemaal niet op een stoel zit, maar op een moslima in de krabloop-houding?
Nee hè?
alle onderdrukkers zijn eender, alleen de verpakking verschilt
@Gaston Lagaffe | 03-04-11 | 06:02
Kijk, da's dan pas bier.
En die stier mag meekomen, na zo'n biertje heb ik wel trek in een flinke bief.
hypotheek met HRA en hypotheekgarantie bedoel ik natuurlijk.
zo voelden zij zich prettig in hun veilige vinex wijkje totdat er enkele zwartmensen vanuit onbestemde oorden zich aandienden. Hadden die mensen dan geen recht op hulp? jawel zei de linksmensch in de personificatie van de grachtengordelbewoner M. van dam tot hun. en zij slikten de woorden als zoete broodjes zolang zij niet van hun comfortabele positie werden gedreven
wilders heeft een geslaagde poging gedaan het lompenproletariaat in de persoon van Henk en Ingrid die tegenwoordig gevangen zitten in dezelfde val als hun 19e eeuwse tegenhangers, maar dan nu door zich met het blote nekje in de guillotine van de aflosingsvrije doorzon woning te plaatsen, aan zich te binden.
Op de barbecue?
Echte mannen eten alleen de gefrituurde testikels en geven de rest aan de passerende zwervers.
@Gaston Lagaffe | 03-04-11 | 06:02
Klinkt goed, behalve dat een stier direct op de BBQ gaat.
*trek krijgt in mannen-ontbijt*
Gulden Draak is ook niet te versmaden.
En nog een tipje: een heel lekker bier voor in de (komende) zomer is Sezoens (zonder i) uit Bocholt. Niet te zwaar, fris en je kunt het blijven dóórdrinken.
Niet voor niets op de Limburgse Universiteit te Diepenbeeck op fust. 's Morgens drinkt de ware student daar geen koffie, maar Sezoens.
@vraagstaart | 03-04-11 | 06:00
Tip: geen dubbels drinken (want gore zoete pis).
Che_cuevara | 03-04-11 | 05:57 | + 0
Vooruit dan maar: volgende keer kom ik met een bier dat smaakt alsof er een engel op je tong piest en je daarna bij het opstaan laat voelen alsof je net een kopstoot van de winnende stier van het jaarlijks concours hebt gekregen.
@Che_cuevara | 03-04-11 | 05:56
Zolang je vrouw mij niet in elkaar komt beuken vind ik alles best.
Veto of niet.
*jawel.. grinnik*
@necrosis | 03-04-11 | 05:48 Nee hoor, geen problemen. Maar bij het vierde flesje krijg ik er spontane diabetes van. Van dubbel dan hè, niet van tripel.
@Gaston Lagaffe | 03-04-11 | 05:52
Als het de horden staande moet houden kan het nooit veel soeps zijn.
@Whipping Post | 03-04-11 | 05:50
Da's om brood te bakken.
@necrosis | 03-04-11 | 05:54
Tja, daar moet ik toch nog even over nadenken.
Zal het voorleggen aan mijn vrouw, maar vrees voor een veto.
Probeer eens een Karmeliet.
Kriek Lambik drink je als je geen bier lust.
@necrosis | 03-04-11 | 05:44
Nicht, zoals familie lid van het vrouwelijke geslacht.
Meestal de dochter van een oom en tante, dochter van een broer of zus, of dochter van een zwager of schoonzus.
In dit geval een dochter van haar oom.
De andere betekenis is niet van toepassing.
@Che_cuevara | 03-04-11 | 05:43
Pica's, anders geloof ik er niets van.
Bovendien: als ik een relatie aanga met de nicht van je vrouw zijn we toch een soort van familie.
Wil je dat wel?
Kijk nog eens goed naar mijn nick...
*grinnik ende grijns*
Blanche des Flandres , Vlaamsch wit:
het bier dat de horden staande moet houden
@vraagstaart | 03-04-11 | 05:44
La Chouffe is inderdaad een lekker biertje.
Wat ik ooit eens gedronken heb in een plaatsje bij Brussel. Een oud kroegje en daar heb ik toen een Kriek Lambik gedronken.
Die is niet in de winkel te krijgen, was een groene fles met alleen een witte kalk streep op.
Maar wat een biertje.
Het lekkerste witbier is Brugse tarwe.
@vraagstaart | 03-04-11 | 05:44
Westmalle zoet?
Heb je problemen met je smaakpapillen?
@Che_cuevara | 03-04-11 | 05:33
Wat bedoel je trouwens precies met een nicht?
Ik ga voor de vrouwelijke versie van mensen.
De versie-met-piemol heeft mijn interesse niet, bovendien is het 3 April.
@necrosis | 03-04-11 | 04:55 Als het over alle bieren gaat en niet uitsluitend over Nederlands pils, zou je eens moeten proberen om aan een flesje Westvleteren trappist te komen. Perfect bier!
Iets makkelijker: La Chouffe. En dicht over de grens onder Tilburg is Corsendonck Pater (donker) en Agnus (blond) ook niet verkeerd als je Westmalle Tripel lekker vind.
Westmalle is voor mijn smaak iets te zoet. Maar dat is puur persoonlijke voorkeur natuurlijk.
@Gaston Lagaffe | 03-04-11 | 05:43
Die telt niet, is maar de helft van te zien.
www.google.com/imgres?imgurl=http://th...
@necrosis | 03-04-11 | 05:40
Geen gegronde reden.
Ik heb het nog moeilijk gehad om een keuze te maken, maar mijn vrouw is roodharig en haar nicht is bruinharig.
Dat gaf de doorslag.
Maar als het geen nicht van mijn vrouw was zou ik toch wel eens aan vreemdgaan durven denken.
Alleen maar denken natuurlijk.
En nee, zij houdt ook niet van SM.
Tenminste voor zover ik weet.
@Che_cuevara | 03-04-11 | 05:33
Is er een gegronde reden waarom de nicht nog niet bezet is?
Overigens hou ik niet van SM.
LOL@boeglul | 03-04-11 | 04:35 +1
Che_cuevara | 03-04-11 | 05:29 | + 0 -
Ze is juist erg tegen de tweede feministische golf omdat die erg tegen het 'vrouw zijn ' is. Het heeft ze gebracht tot slaven van de consumptimaatschappij terwijl ze gewoon lekker de man al het werk konden laten doen en zelf een beetje thuis omhangen (kinderen verzorgen etc. )
Helaas hoort daar dan chips rondbrengen weer niet bij
@necrosis | 03-04-11 | 05:34
Ik druk net mijn laatste biertje uit!
@necrosis | 03-04-11 | 05:34
Mezelf een duvel cadeau doet, lekker.
legalbeer.com/images/duvel.jpg
@Che_cuevara | 03-04-11 | 05:32
*spontaan dorst krijgen doet*
@Gaston Lagaffe | 03-04-11 | 05:28
Een letter "z" cadeau doet aan Gaston ;)
@necrosis | 03-04-11 | 05:30
Nee, wel een nicht.
Is dat ook goed.
*nicht is nog niet bezet*
@necrosis | 03-04-11 | 05:28
Volgens mij moet er ergens "je" tussen gepropt worden.
*slordig*
@necrosis | 03-04-11 | 05:28
Als goedmakertje tripple doorschuift naar necrosis.
www.meesterbrouwers.nl/content/images/...
@Che_cuevara | 03-04-11 | 05:28
Heeft ze ook een oudere zus?
*extra lievv kijken doet*
@necrosis | 03-04-11 | 05:28
Natuurlijk mag jij het niet eens zijn met mij.
Dat neemt niet weg dat ik gelijk heb ;)
@Gaston Lagaffe | 03-04-11 | 05:28
Als ze over feminisme en zo gaat zeuren, heb je toch iets niet goed gedaan.
ik vind het perspectief van de plaat overigens zeer raar. maar dat al wel weer kunst zijn
@Che_cuevara | 03-04-11 | 05:21
Om Joris niet al te veel te agiteren: ik ben het niet met eens!
*dat schijnt te mogen*
@necrosis | 03-04-11 | 05:25
Gelijk heb je.
En zo'n vrouw heb ik al jaren ;)
necrosis | 03-04-11 | 05:25 | + 0 -
vooral terwijl ze een bustier draagt.
dat van die bustier wil nog wel eens lukken, maar dat bier en de hapjes, dan gaat ze zeuren over feminisme enzo
@Che_cuevara | 03-04-11 | 05:16
Een beetje vent gaat vermoedelijk voor de dame rechts in beeld.
In mijn ogen is er niets mis met een vrouw die een dienblad vol borrelhapjes én een fles bier draagt.
Zo'n vrouw zoek ik al jaren......
Overigens wou zonet een of ander gast mij een wel een conseil de biere geven; kwam ie met een of ander tien procent engels bier :-(
@necrosis | 03-04-11 | 05:18
Van Leffe, oké. Maar Duvel is toch even wat anders.
Daar kan eigenlijk geen Westmalle tegenop.
Wat haar mening over Wilders is weet ik niet, maar ze heeft overduidelijk talent en is origineel, haar serie over Duitsers is geweldig, zeker voor een afstudeerproject.
@Gaston Lagaffe | 03-04-11 | 05:14
Mijn nacht begint net.
*nieuw tripeltje ontkroonkurken doet*
@Che_cuevara | 03-04-11 | 05:12
Leffe en Duvel mogen geen van beiden naast mijn tikplank staan.
Er is er maar één de ware...
@necrosis | 03-04-11 | 05:14
Ik zou het niet durven suggereren.
Maar het feit dat jij die link legt roept toch vraagtekens op ;)
Che_cuevara | 03-04-11 | 05:10 | + 0 -
Gelukkig hebben we de foto's nog
@Che_cuevara | 03-04-11 | 05:07
Je wilt toch zeker niet dat ik een poging doe om onder de rok van getekende mevrouw te kijken?
Ik ben geen viespeuk!
necrosis | 03-04-11 | 05:09 | + 0 -
Natuurlijk niet, Westmalle is ook prima, maar zo halverweg de nacht kan een mens toch zin hebben aan wat lichter (6 %) biertje om uit te blazen?
@necrosis | 03-04-11 | 05:05
Op deze zondag ochtend is zonneklaar dat Wilders nog 3 Fitna's te gaan heeft: sowieso.
@necrosis | 03-04-11 | 05:09
Waarom zou ik minkudo's geven.
Westmalle mag er ook zijn en Leffe is geen Duvel, komt nog niet eens in de buurt en mag er zeker nooit naast staan.
het schilderij zegt :integratie
op het schilderij te zien:wilders met twee burka's
op de tafel:een koran
wilders voeten gemasseerd door een geisha terwijl een hollandse bombshell hem een lekker hollandia biertje brengt
@Gaston Lagaffe | 03-04-11 | 05:02
Gebeurt wel meer in midden oosten.
*onthoofden bedoel ik*
@Che_cuevara | 03-04-11 | 05:03
@Gaston Lagaffe | 03-04-11 | 05:03
Leffe is niet te hachelen, ik heb mijzelf veroordeeld tot Westmalle, dat is mijn bier en daar zullen jullie het mee moeten doen.
*vreescht minkudo's*
wilders heeft ander wel maat kano
@necrosis | 03-04-11 | 04:58
Mogge,
Iets naar links en beneden kijken.
Stom tafeltje.
@boeglul | 03-04-11 | 05:00
Volgens mij als "sowieso".
Mocht dit niet kloppen dan ben ik gaarne bereid uw correcte schrijfwijze te hanteren.
Teiltje?
*grinnik*
sorry , dat van de leffe was bedoeld aan necrosis
@necrosis | 03-04-11 | 04:55
Klopt, maar Duvel mag er ook zijn.
waarom staat de kop van die rechtse dame er niet op?
sowieso
Hoi, ik ben nu aan de leffe blond
@necrosis | 03-04-11 | 04:51
Je hebt gelijk. Hoe later op de avond... weet je trouwens hoe je "zoieso" schrijft?
@Che_cuevara | 03-04-11 | 04:52
En natuurlijk 'mogguh'....
*beleefd*
@Che_cuevara | 03-04-11 | 04:52
Welk tafeltje, mijn aandacht wordt steeds getrokken door de dame rechts op de pica (Fleur?)
@vraagstaart | 03-04-11 | 03:02
Opbokken met je Alfa, het beste bieah evah is natuurlijk Westmalle triple.
*met dank aan onze zuiderburen*
Mogge @all,
Mooi cartoon, maar dat tafeltje is maar niks.
@boeglul | 03-04-11 | 04:35
Allebij?
www.mijnwoordenboek.nl/foute-spelling/...
*ferme foei uitdelen doet*
@vraagstaart | 03-04-11 | 04:30
Geen dank. Nog geen 2 uur geleden wist ik niet eens wat Fitna betekende... Zijn we allebij weer iets wijzer geworden!
@boeglul | 03-04-11 | 04:24 Ooooooooooohh...... dus Wilders werkt bij de Belastingdienst. Dàt wist ik niet.
Professionele Inkomsten Meepikkende Parasiet, ik had het kunnen weten. Dank je!
@vraagstaart | 03-04-11 | 04:07
A pimp is an agent for prostitutes who lives off a portion of their earnings.
Zo zien die meisjes van halal eruit zonder versierselen.
Die laatste moet natuurlijk Pedofiele Intolerante Moslim Profeet zijn #faceslap
@The Evil One | 03-04-11 | 03:44 PIMP? Is dat een afkorting voor Post-Islam Minister President?
Pro Israel Muitend Parlementslid?
Preventief Ingrijpende Moslim Purgator?
Populaire Inhaak- en Meezing Performer?
Positief Ingestelde Meeregerende Partner?
Pedofiele Intolerante Islam Profeet?
Vragen, vragen.....
Wilders is gewoon een eindbaas!
Wat zegt het? Wilder's a P I M P!!!
Nu ik het toch over Fitna heb, wist u dat er 4 Fitna's zijn geweest? God zal me kraken...
Een fraai detail is wel dat volle flesje bier in de hand van de dame rechts: Alfa uit het Limburgse Schinnen, het beste bier van Nederland. Zit daar een allegorische verwijzing in naar de man op de stoel, centraal op het schilderij?
En wat doen die vier Alfa-flesjes onder het tafeltje? Is dat dan een verwijzing naar PvdA, GL, D66 en SP? Leeg, verslagen?
Volgens mij zien we hier de goddelijke verleiding (Fitna). Het moge duidelijk zijn dat Wilders geniet van deze beproeving. God test hier de kracht van een gelovige. Wilders zakt duidelijk voor zijn examen zo te zien. Lees ook Soera de Vrouwen.
Volgens mij gaat die tekening over de onderdanigheid van importbruidjes.
ziet ik nu een afbeelding van de profeet op deze tekening?
De verhoudingen kloppen niet.
Die Kirsten Wilmink is daarom toch wel eens even een gdvrrrdmd lekker wijf! Mooi werk ook wat ze maakt, waaronder een hilarische tuinkabouterfeauteau.
Rode rozen en liberaal blauw kust de voeten van Wilders. Redactie = niet zo slim, of uitlokkend?
@necrosis 02:05
Er is nog hoop voor de hopelozen, het gemiddelde CDA-lid is net als de kerkgangers binnen 1 generatie uitgestorven.
Wie is trouwens de dame rechts op de pica.
Ik zou haar onvoorwaardelijk doen.
Met alle respect, that is.
@Parsons | 03-04-11 | 01:55
Geheel offtopic vind ik het belachelijk dat Ruth P. gekozen is als nieuwe CDA baas.
Willen ze echt terug richting middeleeuwen met hun predikante?
En zojuist is het hier gestopt met regenen.
[/care]
't Regent hier trouwens.
Behoorlijk.
Volgelingen vd school van. www.michaklein.com/news/snoecksframes....
Leuke kandelaar
Dat dat FeauteauFucken ooit nog zo groot zou worden.
Wat een prutswerk. Technisch klopt er geen reedt van.
Een ongestelde photoshoppert die haar dag niet had en dat met ons moet delen. Sneu voor het Duitse meisje.
Zo te zien is Geert nog niet begonnen met het scheuren van bladzijden uit de koran. Wel heeft hij dit boekwerk achteloos neergekwakt op een bijzettafeltje temidden van lege bierflesjes, de PlayBoy en andere rommel terwijl hij dondersgoed weet dat je de koran op een schone en eerbiedwaardige plaats moet bewaren. Natuurlijk de zoveelste provocatie tegen een vredelievend geloof.
Goed zo Kirstin, jij weet hoe je geld en faam weet te vergaren.
watergeus | 02-04-11 | 23:23
ja mooi. wilmink en willink zijn verschillend. Ze kan de dochter zijn van een dichter of van een schilder. willink is wat langer geleden. maar de stijl is zeker verwant aan Willink. Alleen heeft deze nooit politieke statements en actueel suggestieve symboliek bedreven.
Kirsten Dali: figdestyle.files.wordpress.com/2011/03...
*vraagt zichzelf af waarom annemarie haar ontslagbrief nog niet op mijn bureau te vinden is*
wat een lelijk prutswerk, dat wijf rechts is naar verhouding gigantisch... bovendien is die voet van wilders ook wel maatje 60 als je dat zo bekijkt
Wat is er met die relifanaat aan de hand vanavond? Heeft got hem uitgescholden of wat?
Enfin, Svennusmax, ik ha je moeten bellen afgelopen vrijdag, maar om de eoa kansloze reden was het een beetje druk. Ergens maandag dan maar, of wellicht morgen?
Met Wilders' permissie dat is.
koerbagh | 02-04-11 | 23:51
Alweer pech, waar zijn die inteligente moddervette vrouwen gebleven.
Dik verstand gezocht...
-weggejorist-
#... Y.M.C.A. poster weghalen doet om plaats te maken voor ultiem kunstwerk...#
@Willianus Wortelus | 02-04-11 | 23:37
Ik denk dat dat nogal meevalt kirstenwilmink.blogspot.com/2009/05/fo...
Willianus Wortelus | 02-04-11 | 23:37
Lekker alle moddervette vrouwen doorsturen doet naar irri.......
Willianus Wortelus | 02-04-11 | 23:37 Ze doet ook zelfportretten.
stuif-en-meel.cktail.com/system/blocks...
koerbagh | 02-04-11 | 23:13 | Kweenie. Ik heb het idee dat ze moddervet is.
SvennusMax | 02-04-11 | 23:33 Ramkoers, ik zie het.
zeg maar jansen | 02-04-11 | 23:31 | + 0 -
Tja, wie weet heeft u gelijk.
Maar dan ga ik wel even in debat met G-unite, want die snapt tenminste wél de grens tussen fout en opbouwende kritiek.
@zeg maar jansen | 02-04-11 | 23:31
Resistance is futile.
kersenflap | 02-04-11 | 23:29 Doe nou niehiet.
Voor je het weet hoor je bij het roze zombieleger.
Kirstin Wilmink uit Nordhorn Duitsland.
En dat tekent dan comics.
Herr Kruppstahl ? Die voelde zich toch gemarginaliseerd ?
Waarschijnlijk omdat stumperdts als hij niet marginalistischer komen.
Hunnie zijn nog in staat hetgeen uit een cloaca komt nog voor (erg) veel pecunia te verpatsen als kunst.
Men zegt wel; Pecunia non Olet, maar het zaakje stinkt ten hemel.
www.encyclo.nl/begrip/cloaca
.
Kirsten Wilmink stijl is niet onaangenaam. 't is realistische kunst en daarom ook niet echt Entartete Kunst.
-weggejorist-
Dit is dus mijn vak. Min of meer. Dit werk gaat over de tegenstrijdigheid van de cultfiguur Wilders. Prachtig gemaakt en zeker geen goedkoop linksig statement.
Fijne avond nog.
.. geen idee. Als mevrouw nog meer erg beroemd wordt, dan komen er Kirstin Wilmink-kenners die ieder penseelstreekje gaan duiden.
Tot zo lang.
Ik voel mij door deze tekening tot op het bot beledigt (waarom precies weet ik nog niet helemaal) en daarom ga ik nu de straat op .. met het grootste mes dat ik kon vinden in de keuken en ga ik nu mensen onthoofden !
... echt waar !
Waarom zou je een kunstwerk moeten snappen? Het moet iets bij je oproepen, that's all.
@caravaggio
Dank. Mooie nick trouwens.
Heb je deze wel eens gezien?: video.google.com/videoplay?docid=-2659...
Mooie bbc docu over jouw.
Dat hitje Wilmink is zeker de dochter van Carel neem ik aan?
Mist rammetje.
www.google.nl/imgres?imgurl=http://2.b...
koerbagh | 02-04-11 | 23:13
Zoals vaak, kan ik het alleen maar weer volledig met je eens zijn.
-edit hou sop -
Geen idee wat ze hier mee bedoelt, maar ik zou Kirsten Wilmink onmiddellijk doen.
caravaggio | 02-04-11 | 22:55
Hmm ik heb die ban tsunami gemist. Eigenlijk was ik van plan nooit meer een woord vuil te maken aan powned en ruktor maar in dit geval wil ik er nog wel wat over kwijt. Hmm neah toch eigenlijk niet. Stront moet je nou eenmaal niet over praten, je moet het alleen doorspoelen.
Geert W.: het plaatje is altijd meer dan de inhoud. Zeker in dit geval.
Willianus Wortelus | 02-04-11 | 22:55 | + 0 -
Ik heb Botte liever hier,
Dan komen we tenminste wat meer ter zake. Dankzij Weessie en zijn narcistische catastrofe Powned, lijkt het hier steeds meer op een online versie van privé.
caravaggio | 02-04-11 | 22:55
Joop? ik heb een neefje die zo heet en die zie ik ook nooit.
Twitter volg ik graag maar er zit geen passie en geloof in 140 tekens.
Maar ik wordt te oud voor die rotzooi ...
Slecht getekend. Hoofd van WIlders is in verhouding te klein. Niet dat ik het beter kan, maar ik wil het toch even gezegd hebben.
Voor Geert, in Hongaars.
www.youtube.com/watch?v=KYjG3_eSJ9Q
irriducibili79 | 02-04-11 | 22:49
het wereldrecord plempen doen ze niet meer aan maar nog wel aanwezig gelukkig. Na een middagje Rutger pesten kwam er een ban tsunami zoals u weet. Deze gebanden kom je op de vreemdste plaatsen tegen, joop, twitter, art 7 .
maar GS blijft toch wel aantrekken.
rriducibili79 | 02-04-11 | 22:49 | + 0 -
Parsons schijnt te zijn opgenomen in een psychiatrische kliniek...
kersenflap | 02-04-11 | 22:47 | Zoveel botte als je zelf aankan op Twitter...
Als je het over de duivel hebt.
Is that a fucking foot massage?
caravaggio | 02-04-11 | 22:41
Ik weet er alles van hoe gaat het eigenlijk met Pius en parsons.
Meester Kees | 02-04-11 | 22:46
mhhh volgens mij is het meer clair obscur
*trots naar LOI diploma kijkt*...
@caravaggio | 02-04-11 | 22:41
Wat dacht je van @bozebuur.. Zover ik weet was hij verhuisd en vader geworden.Samen met koerbagh en botte altijd pret.Maarja,soms gaan mensen er een tijdje tussenuit.
*schopt jukeboks*
dump.geenstijl.nl/mediabase/1342/edb74...
ucibili79 | 02-04-11 | 22:41 | + 0 -
Absoluut!
Botte is dan ook een van de meest besproken reaguurders ooit. En dat gaat tot ver buiten GS. op linkse blogs en in de media bleef hij ook niet onbesproken.
Leuke schildertechniek, maar verder inhoudsloze composities. Pseudo-satire.
Ze kan maar beter paardekoppen gaan schilderen, of zo. Is ook een publiek voor.
Links is mvr. Peetoom.
Maar dat is logisch.
-weggejorist-
irriducibili79 | 02-04-11 | 22:32
Er zijn er nog wel een aantal die ik graag zou zien verrijzen uit de digitale dodenwereld. De duistere nachttopics na 0.00 uur. Verlichtten uw leven.Komen en gaan. ook belangrijk.
mhhh rozen motiefje op de rok.... welke PvdAer masseert Geerts voeten ?
kersenflap | 02-04-11 | 22:36
#degroenerevolutie, hij was zijn tijd ver vooruit. Het Oosten veranderd nu Iran nog.
Als het Belgisch is kan het ook slaan op 'met iemands voeten spelen' (zoek maar eens op, een van die rare Vlaamse uitdrukkingen.)
Gravin v Kippenbouth | 02-04-11 | 22:33 | + 0 -
Kus terug,
En blijf vooral lekker reaguren hier!
Bier en bitterballen aangedragen door de VVD, voetmassage door het CDA, geertje zit er comfortabel bij.
Op de pica aan de muur is te zien dat Geertje wel zelf zijn vuilniszakken buiten zet.
Hoe zit het trouwens met die "onderdrukte" vrouw op het over de stoel gedrapeerde kleed, is dat zijn Goulash vrouw?
Die twee burka's op de muur zijn natuurlijk dezelfde dames nadat ze hun kleed over de stoel hebben gegooid...
irriducibili79 | 02-04-11 | 22:32 | + 0 -
Botte kon vriend en vijand boeien met zijn niet ophoudende theologische kennis. Soms leek het wat drammerig, maar als je je er even in verdiepte sleepte hij je compleet mee in o.a de strijd van de opstandelingen in Iran.
@ kersenflap | 02-04-11 | 22:28 |
Dikke kus voor Kersenflap!
Hoe kan dat nou, Wilders is veel dunner in het echt.
Die gast is van dik naar extreem mager gegaan in 3 jaar tijd ofzo.
kersenflap | 02-04-11 | 22:23
Botte dat waren nog eens nachten en dan Mark Twain als ze gezopen had.
Zou Wilders ook wel eens zuipen, denk het niet volgens mij is ie meer halal dan dat hij denkt...
Oei, Geert heeft zo te zien platvoeten
Gravin v Kippenbouth | 02-04-11 | 22:26 | + 0 -
En natuurlijk onze enige echte Gravin v Kippenbouth!
Die chick rechts zal dat heroïne hoertje wel moeten zijn die hij, volgens een anonieme bron, ooit heeft aangeduwd in een lift. Wat impliceert dat de normen en waarden die Geertje predikt wel voor anderen moeten gelden maar niet voor hem.
Hé Fuckje, kerel! Long time no see!
@MichieldeMuitert |22:23
Woef!
fuckje | 02-04-11 | 22:20 | + 0 -
Leuk u te zien.
Een echte oldskool regauurder. Nu Frik en Botte nog terug, en het feest is compleet!
fuckje | 02-04-11 | 22:20
Doe es een rondje bier voor de mannen...
Het geheel geeft de, in de ogen van de freubelaar,
z'n onmacht aan.
Playboy op de grond, lief fotootje aan de muur.
Twee vrouwen, drank, broodje doner, toch maar wel.
Slecht werk trouwens.
Dat alles wat meneer zo aan de islam verfoeit, zelf juist doet; de machtswellusteling die zijn vrouwen onderdrukt. Daardoor -ironisch genoeg- de islam eigenlijk omarmt (zie schilderijtje aan de muur).
watergeus | 02-04-11 | 22:16
warm..
@kersenflap,
@MichieldeMuitert,
Ja hoor, 24/7 on line!
Wilders wil terug naar de jaren 50/60 maar nu is hij de baas.
MichieldeMuiter | 02-04-11 | 22:15 | + 0 -
Grappig dat u haar aanhaalt,
Reaguurt ze eigenlijk nog hier? Ik heb haar al zo lang niet meer gezien....
Het refereert duidelijk naar het laatste avondmaal. Dit is de voetwassing. De dame in kwestie snapte dat Jezus zijn laatste uur had geslagen. Hierna volgde nog het laatste avondmaal en daarna werd Jezus verraden door Judas. Geert = Jezus?
Trouwens, volgens mij is dat Fuckje rechts met dat dienblad... een beetje groupie heeft dat wel over voor haar idool...
In the limelight willen staan en dat gebeurt dan ook, bossa nova godwin.
Duidelijk een 'kunstenares' die alles overdreven vindt omdat zij hele vriendelijke moslims in haar vriendenkring heeft.. En Greet is uiteraard hypocriet,want ze kent ook blanke mannen die graag hun vrouwen onderdanig hebben en moslimvoedsel eten.Iets van die strekking?
Geachte mevrouw Wilmink,
De kultuurkammer komt terug op haar besluit van 21:59 j.l. Er vanuit gaande dat zich achter het dressoir de geheime achterkamer van Ali en Appie Frank bevind.
nemesis15 | 02-04-11 | 22:05
tafeltje=kastje
kersenflap | 02-04-11 | 21:59
Er zit wel degelijk een Godwinnetje in.
Kijk maar eens naar de 'kandelaar'op het tafeltje...
Ziet nu niemand wie er in die gordijnen op de achtergrond ( naast de Joodse kandelaar) verstopt zitten?
Grappig plaatje, maar 'kunst' zou ik het niet noemen.
Zucht @ servert.
Misschien wil ze laten zien hoeveel tegenstrijdigheden je in één afbeelding kunt stoppen?
-weggejorist-
MichieldeMuiter | 02-04-11 | 22:00
Een decadent mens zou ik wel durven stellen. Ik mis alleen nog wat prachtige -maar gesluierde natuurlijk!- buikdanseresjes.
Of: Wilders de acteur komt thuis na een dag hard werken...
Hell yeah, ook Wilders wil een onderdanige vrouw.
Hieruit blijkt dat Geert na werktijd ook maar gewoon een mens is...
Waar zijn de treinen?
Waar is het ijzeren kruis?
Waar zijn de gaskamers?
Waar zijn de gillende moslims?
"Sorry mevrouw Wilmink, maar de kultuurkammer heeft besloten u geen subsidie te verlenen voor dit werk."
Hier stond hij oa. tussen:
www.cabinodd.com/?language=NL
Mooi.
Zure zeikerds altijd op GS.
Is dat niet die jokkebrok van Stivoro die Geerts teennagels aan het bijwerken is?
Veel details, leuk gedaan
hahah ik snap hem helemaal! Echt goed!
BozeKater | 02-04-11 | 21:43
U begrijpt het niet, dat is wat anders. De omschrijving die u bezigt slaan vooral op de meeste reaguurders tegenwoordig.
Dat Wilders toch een moslim is ?
Ik lach mij altijd gék om Kirsten Wilmink's snoéiharde en vlijmscherpe weergaves van de 'biedere' kant van het Duitse Kleinbürgertum - die ons Hollanders aardig aan het denken moet zetten...
Willianus Wortelus | 02-04-11 | 21:30 | + 1 -
Nu nog maar hopen dat het wel een chick is.
Ze heeft wel talent. En wilders zit lekker te relaxen na een dag hard werken met een broodje shoarma, een waterpijp en een pilsje erbij.
ach, kansloos en talentloos gepruts. maar geen soepsidie dus vooruit maar weer. maar de combi cultuur en geenstijl: -100
Helemaal helder;
een onmogelijk utopie waar links gillend van klaar komt, maar godsonmogelijk is en zal blijven.
Eet hij nou een broodje doner?
_ILT_ | 02-04-11 | 21:34/Barbatruuk! | 02-04-11 | 21:34 Aan het formaat te zien én de blonde haren zou het weleens Kirsten zelf kunnen zijn www.deweekkrant.nl/images/library/pict...
ze lijkt wel zo een new kidz on the block hoer je weet wel die achter de kassa in de supermarkt
www.google.nl/imgres?imgurl=http://4.b...
Werk bekeken troep subsidie zooi prutswerk niet creatief gezocht kortom wat een sukkel
Familie foto aan de muur geinig
Multiculti shit niks meer niks minder
Dat is natuurlijk propaganda om de moslims op Wilders te doen stemmen. Als ze die onderdanige meisjes zien komt het kwijl in hun mond.
@Willianus Wortelus | 02-04-11 | 21:30
Dat is Fleur Agema.
Rechts zal zich uitspreken
Links zak zich vermeningsuiten
Uiteindelijk vinden ze elkaar en de wereld is in vrede
Het heeft wel wat, maar zegt niet zoveel.
@ Willianus: "die 'rechtse' chick" heet Angela, de dochter van Ingrid.
Wat het zegt weet ik niet. Ik krijg in elk geval wel een harde van die rechtse chick.
REAGEER OOK