Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bezopen hufter gooit scooter in gracht

scooterduwert.jpg Dat zijn geen grappen natuurlijk. Met je dronken kop iemands zuurverdiende scootert in de plomp duwen. En daarna lallend in een auto kruipen. Voor hetzelfde geld rijdt die gast iemand hartstikke dood. Gelukkig hing er een CCTV aan de gevel en zijn de hufters door enkele getuigen herkend. Eerste reactie van de rechtmatige scootereigenaar: " #^%@^!!! sterf pijnlijk en rot in hel, klotetiefustuig!". Weinig aan toe te voegen. Hier de beelden.

Reaguursels

Inloggen

@De rode baron | 31-03-11 | 17:56 |

Bah, wat klinkt dat gefrustreerd zeg. 'Ik mocht geen scooter, dus moest fietsen, dus moeten anderen dat ook maar doen.'
Lutsert. Ik moest ook 10 km per rit fietsen, heb ook nooit een scooter gehad maar begrijp goed dat mensen op hetzelfde stuk wél een scooter namen. Bespaart namelijk een hoop tijd enzo. Beetje mensen het gaan ontzeggen of diskwalificeren omdat je het zelf niet had/mocht. Beetje zielug, nietwaar? Held.

F-funf | 01-04-11 | 21:30

Aha: op de Achterom. Daar heb ik nog gewoond.

Volgens staat de camera boven/bij Balkan; in de hoek richting fietserstunnel.

appelboor | 01-04-11 | 18:30

Maar nu de hamvraag. Will it blend?

Le0 | 01-04-11 | 15:15

Ik verwacht niet dat de politie hier iets aan zal doen.

porcodio | 01-04-11 | 11:03

Goeie actie, de enige goede scooter is een dooie scooter!
Met je zatte kop gaan rijden daarentegen is een megafaal.

IMDNME | 01-04-11 | 10:06

Taakstraf: 120 uur zonder ademhalen onder water blijven.

borderliner | 01-04-11 | 09:23

@no coffee

Wellicht een idee om ook een motor te halen? Dan mag je ook stapvoets door de file heen rijden! 1 op 20 rijden, top van 290, 8 euro wegen belasting en 12 euro verzekering per maand. Niet zeuren als je een regenbui over je donder krijgt! Dat hoort ook bij motorrijden!

Redrooster75 | 01-04-11 | 09:15

-weggejorist-

Brotha | 01-04-11 | 09:14

Een weekje schoffelen moet voldoende zijn.
Er zit verder geen kwaad in deze man. Hij heeft een gezellige avond gehad met misschien iets te veel drank. Hij deed het niet met opzet.

[CDA-modus off]

uitgeslapen | 01-04-11 | 08:56

Kan er geen soort CITO toets ingevoerd worden, alvorens je toegelaten wordt als reaguurder ?. Zijn we dat "fcdenhaag" volk, met bijbehorend gebrek aan niveau, ook meteen kwijt.

verstuikte eikel | 01-04-11 | 08:52

Stoute jongen, bah!

Theodoros | 01-04-11 | 08:15

Ach ja, de grachten van Delft. Heb er ooit een stel lamme studenten een auto in de gracht zien gooien. Voordeel voor de eigenaar was dat binnen dat clubje nog wel wat eer was en de schade betaald is. Niettemin trieste actie van die gasten.

@fcdenhaag: Gefeliciteerd. Je presteert het om je spraakgebrek 1 op 1 op schrift te zetten (icm een d/t fout)..."vernieuwd"?

Caveman48 | 01-04-11 | 06:08

hartstikke goed, flikker op met je klote scooter, aso

Matula | 01-04-11 | 04:05

Waarom is de Bigbrother cultuur in Nederland tot stand gekomen in een tijd dat de gemiddelde beveiligingscamera nog in de eerste ontwikkelingsfase was...
En waarom heeft toen gelijk iedereen van die brakke camera's gekocht?
HD for life Bitches!!!

kopkaasknabbelaar | 01-04-11 | 03:21

ik zelf zie ook liever iemand in een auto dan op een scooter wat helemaal agressie opwekkend is zijn die motoren die je inhalen in de file

no coffee | 01-04-11 | 02:12

Wat een zouteloze nacht. Zitten al die randdebielen dan op twitter of zo?

ojédiaré | 01-04-11 | 01:47

Ik vind dat niet alle dronken hufters over een (1) kam geschoren moeten worden. Ik gooi zelden scooters in het water.

ojédiaré | 01-04-11 | 01:27

@Chrononielogisch | 31-03-11 | 23:21

Inderdaad, maar als ik zoiets zou flikken zou ik eerst door mijn vader en daarna door de politie ongeloofelijk op mijn kloten gekregen hebben.

Tzakje | 31-03-11 | 23:37
-weggejorist-
Chrononielogisch | 31-03-11 | 23:21

@Sliptong | 31-03-11 | 21:42
hahahaha!!! Maar nutteloze actie, jerommeke.

ùåø | 31-03-11 | 22:52

Eng wel. Iedereen werkt tegenwoordig bij de poltie. Krijg er een beetje een ''1984'' gevoel van. Alleen is het niet de overheid die alles ''ziet'' maar vooral de ''media''. Ook houden we elkaar constant in de gaten in de hoop dat iemand wat verkeerds doet, zodat we het kunnen delen. Je moet toch wat te delen hebben. ALS iemand dan wat verkeerds doet dan vervallen ook gelijk al zijn privacy rechten. Sensatie over de ruggen van elkaar.. Ik keur de actie van die jongen die de scooter gooit nartuurlijk niet goed. Maar dat constante gemonitor van alles en iedereen is toch ook geen leven, toch? Ben blij dat ''wij'' dat in onze jeugd niet zo erg hadden. Toen kon je nog eens ongezien wat uithalen zo..

Haters zullen haten.

Robertski | 31-03-11 | 22:14

Denk na met je domme kop voordat ander mans spullen vernieuwd/steelt.

Ik had helemaal gek geworden als ze dat met me scooter hadden gedaan! hoop dat die wanker lang de bak in vliegt.

fcdenhaaag | 31-03-11 | 22:08

Scooter stond al drie weken op die plek. Zal wel gejat en achtergelaten zijn?

John Doorzon | 31-03-11 | 21:54

Je had hem ook niet zo dicht bij het water kunnen zetten, just a thought.
Grachten liggen vol met fietsen, je kon hier gewoon op wachten.

insemismeer | 31-03-11 | 21:51

Ik heb een toe-toe-toeter op m'n waterscooter...

Sliptong | 31-03-11 | 21:42

Ik geloof dat ik eens een andere monitor moet kopen. Ik kan met veel pijn en moeite überhaupt de kentekenplaat herkennen, hoe kan iemand daarop nou het kenteken ontcijferen...?:?
Maar goed, aan de andere kant blijkt dat kenteken aan een hele andere auto toe te behoren, dus misschien valt het nog wel mee... ;)
Jammer dat die gozer niet zelf ook in de gracht sodemieterde trouwens... mafkees... :r

Ralph12345 | 31-03-11 | 21:20

Ookal is het niet slim je scooter vlak bij de gracht te parkeren, dit gaat nergens over. Echt triest. Zou jouw vervoer maar zijn, waar je iedere dag om 06:00 am mee op je werk moet zien te komen. "Lekker" met het OV gaan is er op dat tijdstip echt niet bij.

Perry Vogelbekdier | 31-03-11 | 21:20

Zijn die gasten al opgepakt, zodat de eigenaar of eigenaresse van die scooter de schade kan verhalen..? Vast niet. Nee, dit soort 'gedoe' heeft geen prioriteit ("We kunnen niet voor elk akkefietje op komen draven, meneertje") en indirect mogen we allemaal voor de kosten opdraven omdat het via de verzekering zal moeten worden verhaald. Nee, lekker allemaal.

Jerry Nick | 31-03-11 | 21:12

@VierkantBanaan | 31-03-11 | 20:25
Dan moet je er wel snel bij zijn.
Die beelden worden vaak niet al te lang bewaart.

prince | 31-03-11 | 21:00

Al dat geouwhoer over kudo's... Ik hoop wel dat ze dit gajes pakken.

Davidson | 31-03-11 | 20:42

Ik herkende die gast die de scooter in het water duwde.
Het is een ADO-supporter, want toen hij lachte zag ik groen-gele tanden

roosvrij | 31-03-11 | 20:41

Ik vraag me altijd af hoeveel mensen het lef hebben om omliggende winkels binnen te lopen en te vragen naar CCTV footage. Het zelf op youtube kunnen zetten v/d beelden levert 10x meer op dan wat justitie kan doen.

VierkantBanaan | 31-03-11 | 20:25

Raad_maar_raak! | 31-03-11 | 20:04
Nog eentje dan: Uit je reactie blijkt dat je toch belang hecht aan dat kinderachtige gedoe. Dat het bergafwaarts gaat heeft m.i. helegaar niets met die kudoos te maken, maar met de topics, reaguurdersmoeheid en in een aantal gevallen het moderatiebeleid t.a.v. reaguurders die naar mijn mening de krenten in de pap van GS zijn.

Einde van de Domheid | 31-03-11 | 19:59
Lees eens goed. Dat zijn de woorden van de eigenaar van die scooter!

La Vie En Rose | 31-03-11 | 20:22

Oplossing van dit probleem is eigenlijk heel eenvoudig.
De duwpauper gaat de scooter zelf uit de gracht halen, zorgt dat hij weer rijdt, betaal het kapotte en af te waarderen uit eigen zak. Schrootwaarde van zijn tokkiemobiel is in ieder geval 50 Euro en zijn uitkering kun je best korten, eet ie maar een paar maanden droog brood. Daarbij betaalt hij alle politiekosten, proceskosten, buskaartjes van slachtoffer etc. + leuke boete. Gewoon helemaal strippen en vernederen dat persoon, doet ie het nooit meer.

ZSU-23-4 | 31-03-11 | 20:19

Op die scooters zit toch voornamelijk triest volk. Van mij mogen ze heel die gracht vol dumpen met die pleurisdingen.

Fr08w3 | 31-03-11 | 20:15

@brutus68 | 31-03-11 | 20:08
Je hebt gelijk. Ik laat me er bij deze buiten.

Rest In Privacy | 31-03-11 | 20:13

Pa Cartwright | 31-03-11 | 19:55
Jij, minkudoos? Hoe ken dat nou, ouwe PVVbasher! ;)
Heb niet de indruk dat je er van wakker ligt. Groot gelijk!!!

Raad_maar_raak! | 31-03-11 | 19:56
Okey. Denk overigens niet dat dit een faalactie van de moderators is maar van diegene die de nieuwe lay-out heeft bedacht, maar dat terzijde.

*out*

La Vie En Rose | 31-03-11 | 20:12

Ach, zolang hij porno op zijn pc heeft staan issie veilig... bit.ly/erdADV

Cappuccino | 31-03-11 | 20:10

@Raad_maar_raak! | 31-03-11 | 20:04

Dat jezelf druk maakt over een paar mongolen die blijkbaar niets beters te doen hebben dan op die stupide minknopjes te drukken geeft te denken. Sta erboven, deze verstandelijk beperkten zijn de moeite niet waard...

brutus68 | 31-03-11 | 20:08

@ Renegade72 | 31-03-11 | 20:04
Was het jouw scootertje?

Pa Cartwright | 31-03-11 | 20:05

@La Vie En Rose | 31-03-11 | 19:46
Net als mijn reactie op 19:05. Ik heb niet echt een reactie geplaatst die grof, racistisch, nergens op slaat of die niet de huisregels doorkomt. Het is een mening, die met een andere mening bevochten moet worden
Dat ik toch een -1 krijg geeft voor mij aan dat het bergafwaarts gaat hiero.
Net als het aangeven dat je waarschijnlijk een min-kudo krijgt voor je reactie ervoor zorgt dat je minkudo's krijgt.

Rest In Privacy | 31-03-11 | 20:04

Dank voor de vele reacties. Bijzonder hoeveel er gespeculeerd wordt en ben het met het meeste commentaar wel eens. Het is natuurlijk wel zo dat er in de binnenstad van Delft geen schuurtjes zijn en je alles bij de fietsenrekken moet zetten—er is simpelweg geen andere keuze. Bang zijn? Nee, ik heb niets te verbergen maar juist iets op te lossen, laat ze maar komen, dan zullen we zien hoe lang ze onder water kunnen trappelen. Voor alle duidelijkheid: er zijn twee getuigen en de auto of kenteken is waarschijnlijk gestolen.

Renegade72 | 31-03-11 | 20:04

Oja en wat is een 'scooterklootzakje' en wat voor scooters berijden zij dan?
*Zometeen is het een GS reaguurder die in de veronderstelling is dit land zoveel beter te maken...*

Einde van de Domheid | 31-03-11 | 20:02

@La Vie En Rose | 31-03-11 | 19:46
Zo is dat, verder geen aandacht aan schenken.

Jackanders | 31-03-11 | 20:02

Jeemig Brusselmans.
Wat had je dan voor Robert M. in gedachten?

Einde van de Domheid | 31-03-11 | 19:59

@La Vie En Rose | 31-03-11 | 19:46
Ik ben mét je in deze. No worries mate!

Ik overweeg idd om weer over te stappen naar IE zodat ik van deze faalactie van de moderators verlost ben.

Dankzij mijn plugin kan ik in de gaten houden waarom en wanneer ik een "weggejorist" krijg en idd kritiek op dit nieuwe beleid levert een Joris op.

Rest In Privacy | 31-03-11 | 19:56

@ La Vie En Rose | 31-03-11 | 19:46
Tja, ik krijg steevast 1 of 2 van die min-dingetjes op een plemp – ongeacht de inhoud. Wat mot je d'r mee. Klaarblijkelijk zijn er lieden die de moeite nemen alle draadjes door te snuffelen en op consequent op dat min-knopje te klikken, ach.

Pa Cartwright | 31-03-11 | 19:55

Raad_maar_raak! | 31-03-11 | 19:05
Zie: Pa Cartwright | 31-03-11 | 19:22 waar ik het volkomen mee eens ben.

Overigens zijn niet alle zwitsals nieuwkomers en houd ik me verre van het betuttelen of op het niveau gaan zitten van welke zwitsal dan ook.

Raad_maar_raak! | 31-03-11 | 19:06
Ik heb al geschreven dat ik die +/- kudoos niet kan zien en zo wél, het me aan mijn r**dt zal oxideren hoeveel minkudoos ik krijg.

La Vie En Rose | 31-03-11 | 19:46

Scootertjes in de gracht gooien is niet best, mensen. Maar al die foute DEETJES en TEETJES hier..... daar WORDT 'n mens ook niet bepaald vrolijk van! ja... zeg nou zelf!

lekkerlatenlopen | 31-03-11 | 19:43

Dat je je scooter ook op die plek parkeert trouwens. Ik vind niet dat dit dan maar moet, maar het is toch vragen om problemen

Rest In Privacy | 31-03-11 | 19:38

Von Loghausen, wanneer wordt het kuddesysteem weer verwijderd? Het was toch enkel een klein testje, toch? Toch?!

Zeeschuimer | 31-03-11 | 19:37

dit bewijst dat de new kids niet alleen op fictieve figuren gebaseert is, want ze bestaan dus echt.

von sokkenstopfen | 31-03-11 | 19:33

Lekker belangrijk, het is een scooter. Weer een tokkie minder op de weg, dronkenlap bedankt.

ramnoll | 31-03-11 | 19:33

had die scooter maar moeten leren zwemmen.

nieuwisanders | 31-03-11 | 19:22

@Chris666 | 31-03-11 | 19:20
Het is zijn eigen scooter.

Parsons | 31-03-11 | 19:22

@ La Vie En Rose | 31-03-11 | 18:47
Dat +/- dingetje is louter om de kleuters bezig te houden als de grote mensen onderwijl aan het praten zijn.

Pa Cartwright | 31-03-11 | 19:22

Gooi dan tenminste wel je eigen scooter in de plomp. Wat een zak hooi

Chris666 | 31-03-11 | 19:20

montana_ | 31-03-11 | 19:10

Juist! of gewoon Closed-Circuit TeleVision

Ricotjuh | 31-03-11 | 19:18

CCTV = chinese central television?

montana_ | 31-03-11 | 19:10

@Billo2 | 31-03-11 | 19:06
Raar maar waar. Same here!

Rest In Privacy | 31-03-11 | 19:07

Maar moderaat verblijd mag hij wel zijn met het feit dat hij van pauperapparaat af is.

mr. exp. | 31-03-11 | 19:07

Ik heb zoiets een keer meegemaakt: dader is bekend, aangifte doen gaat allemaal prima. Dader wordt o.a veroordeeld tot betaling van mijn schade.
Keurige brief van slachtofferhulp waar het allemaal in staat.
Dan gebeurt het: brief na brief van slachtofferhulp dat het helaas niet lukt om de schade bij de dader te innen.Nooit een cent ontvangen. Ondertussen nog 2 x dezelfde soort vernieling, zeer waarschijnlijk dezelfde dader want die kent dan dus je naam en auto.

Billo2 | 31-03-11 | 19:06

@La Vie En Rose | 31-03-11 | 18:47
Voor de volledigheid, ik was neit degene die op uw minnetje drukte.

Rest In Privacy | 31-03-11 | 19:06

@La Vie En Rose | 31-03-11 | 18:47
*checkt zelf IE en realiseert*
Inderdaad IE is niet meegenomen in de update. Weer wat geleerd. Hopelijk wordt bij de volgende update deze functie ook uit Firefox gehaald.
Een discussie moet je voeren op basis van argumenten en niet hiermee. Net als met het opvoeden van een kind/zwitsal:
Je gaat zitten op zijn hoogte (niveau), legt op deze hoogte uit wat de zwitsal verkeert heeft gereaguurd en geeft hem even voldoende bedenktijd.
Minpunten geven is laf en gemakzucht.
Ik deel uw mening in deze dat deze functie verachtelijk is en ge-excommuniceert moet worden door de niet-zwitsals.

Rest In Privacy | 31-03-11 | 19:05

Markies de Schade | 31-03-11 | 18:54

**Niks zeggen doet**

Ricotjuh | 31-03-11 | 19:04

waterscooter?

alles en niks | 31-03-11 | 19:02

goed zo, opzouten met die herrie dingen

markuitarnhem | 31-03-11 | 18:56

Ricotjuh | 31-03-11 | 18:49 |
Zeg dan niks....

Markies de Schade | 31-03-11 | 18:54

volgende keer gewoon scooter jatten en verkopen

$T!n0 | 31-03-11 | 18:50

LOL@dugo | 31-03-11 | 18:47
Vrees dat je gelijk hebt!

La Vie En Rose | 31-03-11 | 18:49

Wat een onzin! Dat is gewoon in Chicago, ik ben er geweest.

Ricotjuh | 31-03-11 | 18:49

@bozje
JT-SX-50

dugo | 31-03-11 | 18:48

Raad_maar_raak! | 31-03-11 | 18:22
Wie de koehorst is weet ik niet. Wat ik wel weet dat die minkudoos geen reedt te maken hebben met de inhoud/kwaliteit van iemands comments. Er worden door een aantal kinderachtige idoten minkudoos uitgedeeld als ze het niet met je eens zijn of de pest aan je hebben. Dus om dat argument als graadmeter te gebruiken vind ik nogal zwak.

Voor de volledigheid deel ik mee dat ik die +/- niet kan zien in IE en ook al zou ik ze wel zien, niet mee doe aan dat kinderachtige gedoe. Ik geef in mijn comments wel aan of ik iemands plemp waardeer of niet.

La Vie En Rose | 31-03-11 | 18:47

De zaken in .nl ..
*Rijden onder invloed Diahatsuman: vrijspraak, geen bewijs promilage.
* Vernieling Diahatsuman: vrijspraak vanwege uitlokkingshandelingen (brommer aan de rand van de gracht zetten)
*Civiele zaak schade scooter: Diahatsuman niet aansprakelijk vanwege factor eigen schuld (zet die stinkbrommer dan ook niet naast de gracht)
..
* Ow jah, voor meneer de scootereigenaar: 2000 euro boete voor vervuiling van het oppervlaktewater..

dugo | 31-03-11 | 18:47

handig hoor van die vage camera's waar nooit scherpe beelden van komen. wat is nu het kenteken ?

bozje | 31-03-11 | 18:46

pleur die debiel ook effe in het water, met een paar loodgordels om.

eddiekallie | 31-03-11 | 18:43

@verfsmijter | 31-03-11 | 18:39
"... had je 'm maar ergens aan vast moeten ketenen."

Prof. D.A.H. Vintik | 31-03-11 | 18:42

@Maria Megawup | 31-03-11 | 18:30

Nee, Achterom, aan de kant van de Lange Geer

brapaat | 31-03-11 | 18:39

La Vie En Rose | 31-03-11 | 18:36
Nee, zegt de rechter, Want

verfsmijter | 31-03-11 | 18:39

La Vie En Rose | 31-03-11 | 18:36 |
Elders wellicht, dit is Nederland. Daar werkt e.e.a. net wat anders.

Markies de Schade | 31-03-11 | 18:38

An die ARBEIT | 31-03-11 | 17:45
Percies.
Lees overigens dat de daders zijn herkend. Draaien wellicht op voor de kosten van een nieuwe scooter. Of is dat te naïef gedacht?

La Vie En Rose | 31-03-11 | 18:36

@ jemoederkijktmee | 31-03-11 | 17:56

en de straat heet Achterom...

Maria Megawup | 31-03-11 | 18:33

-edit is al geregeld -

Twinsoul | 31-03-11 | 18:27


Waardeloze beelden weer. Zoals altijd. Dit is precies de reden dat ik mijn bedrijfspand uitgerust heb met fatsoenlijke camera's die niet ergens hoog in een hoekje hangen zodat je alleen schimmen ziet maar gewoon op ooghoogte gemonteerd zijn. Met IR floodlights zodat je alles haarscherp ziet.

Willianus Wortelus | 31-03-11 | 18:25

@Twinsoul | 31-03-11 | 18:19
Nu realiseer ik het me pas. Jij BENT Koehorst, maar dan met een andere IP of computer.
Wat slim van je dat je die IP-ban wist te omzeilen
-1

Rest In Privacy | 31-03-11 | 18:24

@Twinsoul | 31-03-11 | 18:19
Koehorst heeft zich gisteren pas aangemeld. Zou ik niet echt als adviesbron gebruiken aangezien hij in 1 dag al 57 minkudo's heeft weten te versieren

Rest In Privacy | 31-03-11 | 18:22

Ha ha, volkomen o.t.

verfsmijter | 31-03-11 | 18:22

Prof. D.A.H. Vintik | 31-03-11 | 18:19 Ja ja, waar z'n baan werkt. Juist.

zeg maar jansen | 31-03-11 | 18:20

-weggejorist-

Twinsoul | 31-03-11 | 18:19

Weinig aan toe te voegen....

Toch nog 69 reaguurselen in een half uurtje. Je vergist je Brusselmans.

Treurig varken | 31-03-11 | 18:19

@zeg maar jansen | 31-03-11 | 18:16
Dat ze nu precies weten waar z'n huis woont en waar z'n baan werkt lijkt me een groter probleem.

Prof. D.A.H. Vintik | 31-03-11 | 18:19

zeg maar jansen | 31-03-11 | 18:16 |
Die komen uit de bergen en zijn meestal klein .

Eurotokkie | 31-03-11 | 18:19

Prof. D.A.H. Vintik | 31-03-11 | 18:14 Het kadaver is weggehaald. Deconstructie of zo. Dat gaat zo met kadavers.
Hij geeft dus geen antwoord meer, het gevoelsmens. Die 'opgerot' voelde hij niet aankomen. Dat dan weer niet.

zeg maar jansen | 31-03-11 | 18:19

@Twinsoul | 31-03-11 | 18:17
Tegen wie heb je het?

Rest In Privacy | 31-03-11 | 18:18

@Half Hard Cock | 31-03-11 | 18:13
Of min 2 (verwacht ik)
Ik druk er uit religieuze overwegingen niet op. Want het is het Kwaad die deze functie uitgevonden heeft.

Rest In Privacy | 31-03-11 | 18:17

-edit Hoi! Doei! -

Twinsoul | 31-03-11 | 18:17

Prof. D.A.H. Vintik | 31-03-11 | 18:14 Meneer van Dijk zou moeten weten dat Marokkaantjes met twee k's is.

Maar goed, Marokkaantjes, die zijn kleiner dan Marokkanen.

zeg maar jansen | 31-03-11 | 18:16

@Half Hard Cock | 31-03-11 | 18:13
-1

Zeeschuimer | 31-03-11 | 18:14

Ik weet niet of deze gast bezopen is want er zijn mensen die het zelfs doen als ze geen drank op hebben.

Eurotokkie | 31-03-11 | 18:13

LOL het lijkt wel of zwitsals standaard al -1 krijgen.

Half Hard Cock | 31-03-11 | 18:13

zeg maar jansen | 31-03-11 | 18:08
Ben ik helemaal met je eens.

conqueror | 31-03-11 | 18:12

deze jongen ff 250 uur in bejaardenhuis laten werken op de zwaarst demente afdeling aub!
jandakpan | 31-03-11 | 17:51
.
Wat hebben die arme bejaarden nou weer misdaan om dat te verdienen?

panadol | 31-03-11 | 18:11

Dus hij gooit zijn scooter in het water om vervolgens een auto te stelen?

Slim.

Parsons | 31-03-11 | 18:10

conqueror | 31-03-11 | 17:58 Leuk. Nee eerlijk, kudtgrap.

zeg maar jansen | 31-03-11 | 18:08

Zeeschuimer | 31-03-11 | 18:07
Ik ben een gevoelsmens. Ik voel zulks aan.

Drijvend Kadaver | 31-03-11 | 18:08

Auto van een paar honderd euro, en nou denken ze dat die gozer geld heeft voor een nieuwe scooter. Laat me niet lachen zeg.

zeg maar jansen | 31-03-11 | 18:07

@Drijvend Kadaver | 31-03-11 | 18:04
U weet duidelijk meer. Doe 'ns vertellen.

Zeeschuimer | 31-03-11 | 18:07

Moeilijk ethisch dilemma dit. Ik zou zeggen win-win als ze die eikel pakken.

Canis Spurcus | 31-03-11 | 18:06

Pa Cartwright | 31-03-11 | 18:03
Die rijden allemaal op die dingen. Om tasjes te oogsten weet je wel.

Drijvend Kadaver | 31-03-11 | 18:05

En moet ie voortaan lopen naar de moskee. En by the way, hij zal m wel niet gekocht hebben.

Drijvend Kadaver | 31-03-11 | 18:04

Baggerbanaan | 31-03-11 | 18:02
precies en lopen lol

conqueror | 31-03-11 | 18:04

@Raad_maar_raak! | 31-03-11 | 17:51 |
Die YouTube-dude zegt zelf dat het kenteken zo is, hij heeft alles goed, behalve het merk...
Maar wat betreft het Rijk en technologie ben ik het natuurlijk helemaal met je eens ;)

Jan en Alleman | 31-03-11 | 18:03

@ Drijvend Kadaver | 31-03-11 | 18:01
Ja? Waarom denk jij dat?

Pa Cartwright | 31-03-11 | 18:03

Boeie lache toch...

En zo'n scootertje heb je zo weer aan de praat. Even olie verversen, even nieuwe peut, half uurtje in de zon laten staan, nieuwe bougie en starten lopen

Baggerbanaan | 31-03-11 | 18:02

Waterscooters horen ook niet op straat .

Eurotokkie | 31-03-11 | 18:02

@Pa Cartwright
ok, eens... maar buitensporig hoge boetes en schadevergoedingen zijn hier ook ver te zoeken. Dus tot die tijd lijkt het verdomd veel op 't mag'
... ach wat weet ik er nou van, wordt hier gewoon pissed van...:)

SoepKip | 31-03-11 | 18:02

-weggejorist en opgerot-

Drijvend Kadaver | 31-03-11 | 18:01

"zuurverdiende scootert"
ik dacht dat die paupers, ehm scooter mensen, die dingen altijd op afbetaling kochten.

Dagobert D. | 31-03-11 | 18:01

@De rode baron | 31-03-11 | 17:56
Ik kan uit ervaring zeggen dat een scooter lekkerder rijdt en gewoon veul stoerderderder is, helemaal als je er kekke treeplankjes op monteert ;)

Overigens heb ik ook tijden Puch gereden, maar de Gilera Runner was toch het mooist, fijnst en snelst...

An die ARBEIT | 31-03-11 | 18:00

Prof. D.A.H. Vintik | 31-03-11 | 17:57
He jammer, ik stond er wel open (hihi) voor.
Oke, ik heb een borrel nodig.

Steilloos ten Onder | 31-03-11 | 18:00

scooters altijd -1

panadol | 31-03-11 | 18:00

Half Hard Cock | 31-03-11 | 17:52 | + -1 -
Sterf maar lekker. Rij ook scooter omdat het in Delft handiger dan een auto is (autoluw)
Dat ding krijg je echt niet meer uit de gracht. Laat staan werkend.

jemoederkijktmee | 31-03-11 | 17:58

-weggejorist-

conqueror | 31-03-11 | 17:58

@Steilloos ten Onder | 31-03-11 | 17:54 : t achterom

hooliganica hollandi | 31-03-11 | 17:57

@An die ARBEIT | 31-03-11 | 17:49 | Nope, jeugd die 10 km moet fietsen hoort gewoon te fietsen of de bus te pakken. Dat deed ik zelf ook. Ik wilde super graag een scooter, maar mocht het niet van m'n ouders, ik ben ze daar nu dankbaar voor.
Als je dan toch zo nodig gemotoriseerd vervoer wil hebben als jongen van 16 (heel logisch) dan koop je een mooie oude puch om op te knappen en aan te sleutelen. Leerzaam en zoals het hoort. Scooters = uitschotvervoer. Dat is verder nog geen reden om ze in de gracht te gooien trouwens, het volk dat dat doet is trouwens ook de doelgroep van scooters.

De rode baron | 31-03-11 | 17:56

@ SoepKip | 31-03-11 | 17:50
Daarmee mág het nog steeds niet.
Een vandaal als deze langdurig de cel in gooien, lijkt me niet zo zinvol – onnodig kostbaar bovenal.
Een buitensporig forse boete (teneinde de politie en justitiële kosten ruimschoots te dekken) alsmede het vanzelfsprekend vergoeden van de schade lijkt mij afdoende.

Pa Cartwright | 31-03-11 | 17:56

@Half Hard Cock | 31-03-11 | 17:52
Oh, maar dan is het okay.

Ik bedoel, als ik jouw huis in de fik steek, kan het ook weer herbouwd worden. Niet zo erg dus?

An die ARBEIT | 31-03-11 | 17:56

Welke straat is dit? Lijkt een beetje vlakbij het enige homo Cafe van delft. Dan mag je er van mij ook nog homohaat bij optellen.

jemoederkijktmee | 31-03-11 | 17:56

Bijzonder sneu dit. Dit is tevens het soort gasten dat als eerste moord en brand schreeuwt indien er een minuscule beschadiging ontstaat aan een eigendom van hem of haar. Man, man, man... wat een ontzettende armoe.

Kouseband | 31-03-11 | 17:56

Ik ken die plek geleauf ik , maar kan me vinger er niet echt opleggen, wie helpt?

Steilloos ten Onder | 31-03-11 | 17:54

Is de ketenregisseur al gealarmeerd?

Parsons | 31-03-11 | 17:53

Tsja je kan het pauper vervoermiddel natuurlijk ook weer uit de gracht vissen. Het is niet dat ie in een zwart gat terecht is gekomen..

Half Hard Cock | 31-03-11 | 17:52

Afzinken in de Marianne trog tezamen met zijn auto, wat een debiel.

Barbatruuk! | 31-03-11 | 17:52

deze jongen ff 250 uur in bejaardenhuis laten werken op de zwaarst demente afdeling aub!

jandakpan | 31-03-11 | 17:51

@Jan en Alleman | 31-03-11 | 17:42
RDW is een Rijksinstituut. Die hebben altijd wel leuke praatjes met het up2date houden van hun internet databanken.
Daarnaast kan ik het nummerbord niet lezen. Jij ook niet denk ik of je moet CIA software op je computer hebben. Indien dat laatste doe eens op piratebay zetten... :P
Het nummerbord kan wel door een tweede camera opgevangen zijn of door een voorbijganger/benedenbuur die te laf was om er iets van te zeggen.

Rest In Privacy | 31-03-11 | 17:51

@Pa Cartwright
Nou, het mag toch allemaal in Nederland. D'r worden toch geen serieuze straffen uitgedeeld? Wij moeten toch zo nodig het super-tolerante landje uithangen?

SoepKip | 31-03-11 | 17:50

@De rode baron | 31-03-11 | 17:40
Of door jeugd die 10 kilometer moet fietsen om thuis te komen en oude mannetjes/vrouwtjes...

An die ARBEIT | 31-03-11 | 17:49

Die jongen staat overigens symbool voor onze staat. Die flikkert de helft van uw verdiende geld gewoon in de plomp. Zie niet in waarom deze zwakzinnige gek dat niet ook mag doen.

Parsons | 31-03-11 | 17:48

@ SoepKip | 31-03-11 | 17:46
Het kán, zoveel zie ik ook. Maar dat het mág, waar heb jij het nou over?

Pa Cartwright | 31-03-11 | 17:47

waarom zet je een scooter neer op een parkeerplek voor een auto?
Maar had de scooter liever niet in het water geduwd maar op de straatkant, was hij ook verzopen.

Haragha | 31-03-11 | 17:46

@Zeeschuimer | 31-03-11 | 17:38
Omdat het kan.

Parsons | 31-03-11 | 17:46

Prachtig land dat Nederland. Alles mag, alles kan.

SoepKip | 31-03-11 | 17:46

Schaamteloos en zielig, maar wat doe je eraan? Overal waar mensen zijn gebeurt dit soort teringzooi, zoals vandalisme en zinloos geweld. Doe je niks aan, gewoon proberen om het te beperken tot een minimum en je er niet te sappel om maken.

Wat moeten we anders?

An die ARBEIT | 31-03-11 | 17:45

Wat een k#t kwaliteit heeft die veiligheidscamera's. Gewoon opdonderen met die camera's: ik word er doodziek van en je ziet er niets op behalve wat vage figuren.

loser | 31-03-11 | 17:45

@ De rode baron | 31-03-11 | 17:40
Ergo, in de gracht d'r mee?

Pa Cartwright | 31-03-11 | 17:44

Eigenlijk zijn scooters natuurlijk altijd -1. Maar dit zijn gewoon eikels

Pasta-saus | 31-03-11 | 17:43

Oké, wat klopt hier niet? De YouTube beschrijving zegt:
Car numberplate JT-SX-50, Diahatsu Charade (Red).
De RDW zegt:
Citroën ZX Reflex 1.4I BREAK.

Dus of de beschrijving klopt niet, of die kentekenplaat is nog gejat ook.

-edit: zie comments onder yt filmpje -

Jan en Alleman | 31-03-11 | 17:42

Appart!

zeerspraakzaam | 31-03-11 | 17:40

Lol wel geinig, die dingen worden toch alleen maar bereden door sjonnies en scooterklootzakjes.

De rode baron | 31-03-11 | 17:40

Echt heel erg kansloos....

kettingzaag | 31-03-11 | 17:39

Dader is zielug en krijgt begeleiding, mag gratis op vakantie als hij zich een week goed gedraagt en zo .... Nederland he!

James Lastig | 31-03-11 | 17:38

Waarom?

Zeeschuimer | 31-03-11 | 17:38

Goed gedaan Henk, lalde Ingrid.

Pa Cartwright | 31-03-11 | 17:38

*plop* broem, plons

hfakker | 31-03-11 | 17:37

Zonne plons, jonguh. Maar wat een kansloos kutvolk loopt er toch op deze wereld rond.

Flodder | 31-03-11 | 17:37

-weggejorist-

D-AAP | 31-03-11 | 17:37

scooter stond gewoon in de weg.

Theo T. | 31-03-11 | 17:37

Iedereen doet gekke dingen als 'ie dronken is, maar dit soort dingen slaan helemaal nergens op. Wat een eikel.

Jan en Alleman | 31-03-11 | 17:36

Eikel.

Lijkt me logisch... | 31-03-11 | 17:35

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland