Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

[Fittie!] Cultureel clashen bij DWDD

kaolo-ik-ben-boos.jpgOMGWTFBBQ! Gisteravond in DWDD mocht Mildred Roethof haar zoveelste shockdocu over een zooitje randgroepjongeren te 020 West toelichten. Voor de gelegenheid waren de lijdend voorwerpjes ook aanwezig om bij Matthijs aan tafel 'de discussie aan te gaan'. De dames waren namelijk niet geheel tevreden over het sfeerportretje. Grootste punt van kritiek: er zou teveel aandacht aan de diverse takken van criminaliteit worden besteed en te weinig aan vredelievende zaken zoals rappen en schoolbezoek. Want dat doen ze ook hoor! Gewoon leuke en schattige meisjesdingen. Maar die fragmenten heeft die BIATCH van een Mildred er natuurlijk allemaal uitgeknipt. Goed. Hoe ziet dat er eigenlijk uit, zo'n stukje nazorg onder leiding van gespreksleider Matthijs 'zwijghoofd' van Nieuwkerk en dominee Boomsma? Nou, ZO dus. FILMPJE. Let ook even op die steeds witter wegtrekkende gadgetnerd op de achtergrond, en ook de rest van de zaal valt bijkans flauw van zoveel verbale verschilligheid. Gelukkig maakt de cameraman op het eind de zaak even vakkundig af. Vanavond maar weer gewoon Halina Reijn en andere OSM'etjes aan tafel Matthijs?

Reaguursels

Inloggen

Bij het einde van het filmpje zegt de cameraman iets over "werktijd" en wordt prompt overkrijst door de dames. Doet het woordje "werk" misschien pijn aan hun lieve oortjes? Thuis nooit gehoord misschien?

bruine kikker | 07-11-10 | 14:39

Waarom mocht ik eergisteren niet reageren, als je leest wat er nu allemaal staat???

bruine kikker | 07-11-10 | 14:35

Niemand kijken naar deze docu. Moet er niet aan denken Roethof credit te geven voor de zelfverheerlijkende bagger die ze maakt. En mijn dosis schreeuwend straattuig heb ik nu ook wel gehad, voor de komende 10 jaar

Keizer_O | 06-11-10 | 19:50

Dat mens van een Roethof is voor geen meter te vertrouwen zeg. Een beetje een docu maken over de ruggen van een stelletje minderjarige meisjes heen. En dan dat irritante: Ik hou verschrikkelijk veel van die meiden. Ja, ja. Nou, die meiden zullen geen lieverdjes zijn, maar ze hebben wel gelijk. Als je jeugd op die manier toespreekt (bevoogdend, bemoederend), en ze tegelijkertijd een streek levert, moet je niet gek kijken dat je de wind van voren krijgt. Deze jeugd is blijkbaar niet zo dom dat ze niet in de gaten heeft dat ze wordt belazerd. "Ik hou ontzettend veel van deze meiden"... yeah , sure.

Oome Gijs | 06-11-10 | 15:07

laten we hopen dat het merendeel van de jeugd dergelijke voorbeelden cherso rappers etc aanbidt om zich te profileren en gaan ze daarna aan het werk/studie

lidlbier | 06-11-10 | 13:26

Die meisjes waren echt zo dom als de Paus vies is.

Penrue | 06-11-10 | 12:13

ach die meiden lopen over een jaartje een kinderwagen te duwen en wij mogen hun onderhouden dat gaat al jaren zo en ze willen allemaal rappen lutsers

straatkat | 06-11-10 | 11:37

heerlijk,die multiculti samenleving.

lachen | 06-11-10 | 10:13

Leuk recept voor een mooie documentaire:
- Je neemt een paar kansarme, niet al te slimme straatmeisjes.
- Palmt ze in met mooie woorden over televisie en documentaire
- Filmt ze terwijl ze de hele dag niets doen (woorden cameraman)
- Monteerd de paar interessante momenten die er wel zijn.
- probeert vervolgens in DWDD te verkopen dat de beelden representatief zijn voor meer dan 200 meisjes in de wijk.

En dan verontwaardigd doen als de dames zich belazerd voelen.

lafjes anoniem | 06-11-10 | 09:21

Nederlands is ook een moeilijke taal... (blijkbaar.)vandaar dat ik geen Frans spreek,kan maar 1 ding tegelijk,Duits,Spaans,Italiaans,Portugees,Japans,manderijn is nog wel te doen, mijn iq ligt onbewust best hoog maar Frans lukt mij dan ook weer niet,smurfentaal kan ik best ontleden (Naffertaal met Surinaams -Nederlands), alleen de smurfen die ik ken van t.v. praten gewoon ABN. Dat wil dus nog niet zeggen dat ik elke m/N ederlander kan verstaan en geloof mij! dit gaat dus volgens mij nergens over... PVDA termen... waait wel weer over zolang wij maar niet discrimineren!

Danny2005 | 06-11-10 | 03:37

Duidelijk nivootje Oh Oh Chersoh met wat ander accent. Wie geeft ze ook een serie?! Alles beter dan de mawabodovi show! (of al het andere van brard, de leeuw, sjonny de mol en andere overbetaalde pulpfabrieken)

Joffri | 06-11-10 | 02:42

Ik vind het wel moi. Op deze manier bevestigen ze alleen maar het steryotype.

Mickmeister | 06-11-10 | 01:18

Soms is een commentaar zo goed dat het beter is dat te citeren dan zelf iets op te merken. Mooi verwoord, Folkert Meinhof.

"(...) En dan maakt hij de fout om het leidend voorwerp uit te nodigen, de allochtone jeugd. En na 50 uitzendingen Wilders bashen maken de Dames alles in 1 uitzending kapot. Want dit is precies waar Wilders en zijn tegenstemmers tegen ageren. Nutteloze, agressieve, handen vol geld kostende, onopgevoedde, e.e.u.w.i.g.e. (van de wieg naar het graf) bijstandjeugd. En weg is de Utopische gedachte dat de multiculturele maatschappij misschien toch wel was gelukt. (...)"

Frits de Vriez | 06-11-10 | 00:18

zijn we daarom bevrijd door de geallieerden? kijk meneer de soldaat over 70 jaar hebben we dit in dit land wilt u verder met duiters doden? zo ja sterkte
ze zuigen die wijven
want een prullebakhoeren zijn dat zeg!

skaik | 05-11-10 | 22:48

Mildred Roethof is hypocriet. Ze doet alsof (denkt dat?) ze de maatschappij en meisjes helpt. Eigenbelang. Meisjes gebruiken voor 'groter plaatje'.

Roer | 05-11-10 | 22:46

Tot slot: Roethof en Sweet denken heel wat bereikt te hebben.
Het enige wat ze bereikt hebben is PVDA regenten subsidie en voorgetrokken trekpop zijn. Oudkerkje of Cohennetje gedaan is de vraag.

Gok op een Cohennetje, beste man zit wel errug op de strafbank tegenwoordig ;-)

Bo Dreksma | 05-11-10 | 22:21

Schot voor open doel (Roetmop) is ff te makkelijk, ze heeft geeneens dikke lippen ;-)

Bo Dreksma | 05-11-10 | 22:08

Laat die Roethof eens iets met Noord-Afrikanen gaan doen, eigen soortgenoten te kakken zetten is te makkelijk..

Wellicht kan Prem haar wat adviezen geven of meegaan op reportage.

Bo Dreksma | 05-11-10 | 22:04

Hahaha, die Bimre-dames zijn niet voor de poes he!

Glas Koning | 05-11-10 | 19:03
+1 voor jou!

carramba | 05-11-10 | 21:04

Die staan er (Roethof-zwart) gekleurd op: komen ze later nog aan de bak of eerder in de bak ?

clara de k. | 05-11-10 | 20:32

Daar zit ook al geen babysitter tussen.

ReligionSucks | 05-11-10 | 20:20

hanz71 | 05-11-10 | 12:54
DWDD en Van Nieuwkerk pretenderen onafhankelijke 'entertainment-journalistiek' te bedrijven. GS komt gewoon openlijk uit voor haar rechts-rabiate mening...

Folkert Meinhof | 05-11-10 | 20:14

Vrouwen zijn lastig en doortrapt zoals bleek uit dit fragment.
Maak zo'n zelfde documentaire over mannen en je komt er mee weg zonder dit gezeik.

Bo Dreksma | 05-11-10 | 19:18

Helaas zijn ook deze meiden een onderdeel van ons Nederland. Ze dus ook ons probleem en we moeten het met elkaar oplossen. Wij moeten deze probleem meiden serieus nemen en helpen mee te laten draaien in onze maatschappij. Als we nu niks doen dan ziet de toekomst van Nederland er somber uit.

RemonG | 05-11-10 | 19:10

Mildred Roethof en haar team maken de gesubsidieerde uitvoering van SBS'probleemwijken. Lekker voeren en degenen mat een lager IQ gaan wel los.

Dat die meisjes er zo op gebrand zijn om hun naam te zuiveren moge duidelijk zijn.. Na de uitzending gaan ze merken wat echt zwepen is als Big Mama ze gaat zwepen.

Zelfde soort documentaire over Boxtoppers en Euroknallers maakte mw Roethof hier in de wijk een paar jaar geleden. Het was vrij stil op straat de weken na uitzending...

Bo Dreksma | 05-11-10 | 19:04

Hoodrat chick!

Glas Koning | 05-11-10 | 19:03

-weggejorist-

RemonG | 05-11-10 | 18:38

Ik vind DWDD net zo'n programma als dat van Harry Mens. Iedereen mag langskomen om zijn/haar produkt te promoten. Harry Mens betaalt het programma zelf, DWDD wordt uit gemeenschapsgeld gefinancierd.

Krokodil Gena | 05-11-10 | 18:36

Die meiden moeten echt uit elkaar en uit de trieste omgeving weg gehaald worden. En vervolgens heropvoeden. Het mooist zou zijn als deze meiden, een voor een geadopteerd zouden worden door een gemiddeld Nederlands gezin in een normale buurt. Ik weet niet of dat de oplossing is, maar ik sta er wel voor open om het te doen.

RemonG | 05-11-10 | 18:30

Weet je we zijn gewoon boos omdat we ook lekker rappen en naar school gaan enzo weet je.
Donderstraal toch lekker op stelletje ghettosletten,dat je kan rappen en naar school gaat intresseert niemand geen ene moer,daar zijn er nog wel duizend van te vinden en die mishandelen en stelen niet.
Ik had als ik die mildred was ook lekker al die beelden van hun verhalen waar ze niet veroordeeld voor zijn uitgezonden,maar dan op het politieburo.

Flippert | 05-11-10 | 18:30

Ik hoop echt dat dit nieuwe kabinet wat aan deze kansloze probleem wijken met diens problemen en probleem jongeren en ouderen gaat doen. Het vorige kabinet heeft er echt 0,0 aan gedaan.

RemonG | 05-11-10 | 18:23

dit zijn de kinderen van breezah sletjes

25 cm | 05-11-10 | 18:20

Of Mildred wel of niet integer heeft gewerkt en dat ze alleen maar op sensatie uit is maakt mij allemaal niet uit. Als je deze twee punten weg laat en puur het gedrag en de antwoorden van de meiden observeert zijn dit echt probleem meiden in probleem wijken. Het is goed dat dit weer even aangewakkerd word.

RemonG | 05-11-10 | 18:18

Jammer dat Youp van 't Hek niet na deze dames aan het woord kwam. Ik had hem wel zijn opmerkingen willen horen maken. Verder zijn alle vier de dames een product van hun omgeving. Zijn duidelijk grootgebracht en niet opgevoed. Gooi er nog een laag IQ en enkele DSM IV diagnoses tegenaan et voila.
Heel treurig, maar vanaf de geboorte al kansloos geweest.

Kreukel | 05-11-10 | 18:04

Die "nigga" (is dat straat?) sletjes hebben net 1 chromosoon teveel om de boel niet onder te schijten. Hoewel ik dat laatste niet kan bewijzen.

funkyd | 05-11-10 | 17:46

@my anal pony | 05-11-10 | 17:21
Inderdaad. Ik ben er wel van overtuigd dat die Roethof de boel een andere richting op wilde sturen dan die meisjes gedacht hadden, maar dat pleit die meisjes niet vrij. Dit gedrag valt ver buiten de norm, voor volwassenen, maar nog meer voor kinderen. Ik vermoed dat die meisjes zich nu pas realiseerden wat ze allemaal hebben verteld, en dat vanaf zondag iedereen het weet.

JeanB25 | 05-11-10 | 17:31

Duszo | 05-11-10 | 16:29
Vind jij het normaal om in de puberteit anderen te mishandelen? Hoort dat ook bij de leeftijd?!

my anal pony | 05-11-10 | 17:21

Dit interview zegt genoeg over deze positieve dames

daab | 05-11-10 | 16:43

Men lijkt te vergeten hier dat deze meiden volop in de puberteit zit. Iedereen met kinderen zal dit gedrag ongetwijfeld herkennen (opstandigheid, verongelijkt voelen). Ze zullen zich op latere hier waarschijnlijk ontzettend voor schamen.

Duszo | 05-11-10 | 16:29

naief van de meisjes en het gebruikelijke van mw de journaliste. Rappen is net zoiets als basketbal, het wordt gebracht als iets dat je een toekomst kan geven muziek/sport... 99.9% is er niet goed in en zal dat ook nooit worden. Wel lekker stereotyperend. Misschien gewoon wate minder skunk roken, baantje zoeken en school afmaken.

Toasty | 05-11-10 | 15:55

coolnation | 05-11-10 | 15:22
We need more guys like you. Good taste of music, good taste of life, good taste of ... well, everything.

Moshmeister | 05-11-10 | 15:47

Woefje | 05-11-10 | 15:29
Boomlang.... Arie... Boomsma. Boomlang. Hehehehe

Moshmeister | 05-11-10 | 15:45

Allemaal de schuld van ari, die man hitst iedereen op.

die neger | 05-11-10 | 15:42

allemaal: door 8 boomlange gekleurde jongen An........... laten nemen,inclusief Arieeee

Woefje | 05-11-10 | 15:29

Een hoop puber geblaat en geklaag. Ha ha meisjes welkom in de echte wereld. Volgende keer niet meer zo naief zijn. Een beetje dom van de meisjes om mee te werken...

denoorman | 05-11-10 | 15:24

Ik luisterde vroeger alleen maar gangstershit en nu nog hou ik eigenlijk alleen maar van extreme muzieksoorten zoals dubstep, maar ook een Korn of Slipknot vind ik niet te versmaden. In de tussentijd wel m'n studie afgemaakt, werk, vrouw, kind, hypotheek. En dat als allochtoon. Weet je hoe dat komt? Ik kom uit een goed nest...

coolnation | 05-11-10 | 15:22

De CD niggaz 4 life was een flop. Dit was het moment dat NWA het hele gangster gebeuren zwaar commercieel begon uit te buiten, met name Dr. Dre. Was ook nadat Ice Cube vertrok. De beste rapper van NWA en bovendien tekstschrijver voor Eazy E.

coolnation | 05-11-10 | 15:20

Schokkende is dat deze wannabe gangstabitches zich zo gedragen omdat de samenleving dat tolereert. Over enkele jaren zitten deze dames in de bijstand en krabt gemeente over het hoofd hoe het toch kan dat ze kansloos zijn op de arbeidsmarkt.
Of deze gesubsidieerde regisseuse iets verkeerd doet, is van ondergeschikt belang. Logischerwijs signaleert en portretteert ze een maatschappelijk probleem, of ze verder nog imbeciel noggadansjes doen is minder relevant dan hun trotse weergave van asociaal crimineel gedrag.

Le Penseur 2010 | 05-11-10 | 15:18

gemberprinses | 05-11-10 | 14:46

Dat is een rap van bijna 20 jaar geleden. Je hebt toch niet de illusie dat deze meisjes die ook daadwerkelijk kennen. BTW. Ik was grote fan van het genre en ken nog steeds alle teksten uit m'n hoofd. Ben afgehaakt toen men over bling bling e.d begon. Toen was het realisme er wel af voor mij. Heb nog steeds zeer veel waardering voor rap, maar nu op een ander niveau. Ben nog wel naar pinkpop geweest voor ratm, was super. Zeker leuk om al die leeftijdsgenoten stuk te zien gaan op killing in the name of.

coolnation | 05-11-10 | 15:17

O2Consumer | 05-11-10 | 14:26

Wat een gelul....

coolnation | 05-11-10 | 15:13

Een waar kippenhok, wat ik je brom. Was niet uit te zitten, heb maar gezapt. Next!

Derzug | 05-11-10 | 15:02

@ gemberprinses

Why do I call myself a nigger, you ask me?
Because my mouth is so mother fuckin nasty
Bitch this, bitch that
Nigger this, nigger that
In the mean while my pockets are gettin fat
Gettin paid to say this shit here

N.W.A. - Niggaz 4 life Lyrics

roodisgroot | 05-11-10 | 14:53

De grootste grap is dat biatch Roethof haar sensatieverhalen subsidietechnisch als documentaires over "slachtoffers" verkoopt. ('95 procent van de meisjes in jeugdgevangenissen is getraumatiseerd', aldus Mildred de mensen (v) -redder).

AgentKrol | 05-11-10 | 14:52

@roodisgroot Here's a murder rap to keep yo dancin
with a crime record like Charles Manson
AK-47 is the tool
Don't make me act the motherfuckin fool

gemberprinses | 05-11-10 | 14:46

-weggejorist-

roodisgroot | 05-11-10 | 14:43

Ik voel een beetje een negertieve sfeer in dit filmpje, zo ik ga nu mijn hond uitlaten en genieten van het Achterhoekse landschap.

Rotzak84 | 05-11-10 | 14:38

-d natuurlijk.

gemberprinses | 05-11-10 | 14:35

En blij, blij dat we zijn met zulke bitches! Nederland is kleurrijk, bruisend van negatieve krachten en ontaarding. Nederland is naast kutland ook gidsland, nog steeds. Suggestie: meer van dit. Laat de beerput vooral overlopen.

De narrige kabouter | 05-11-10 | 14:33

Volgens eindredactrice dwdd neemt mevrouw Roethof het niet zo nauw met de waarheid. Mevrouw Roethof net na 12:00 hier www.radio1.nl/terugluisteren/tijd en wederhoord eindredactrice dwdd na 13:00

gemberprinses | 05-11-10 | 14:33

Ja ja, Matthijs is zijn 400k per jaar meer dan waard. Topgespreksleider...
Als hij het niet kan voorlezen van de autocue, of een standaard riedeltje kan opdreunen geeft Matthijsje niet thuis.

Duyvepeop | 05-11-10 | 14:31

Ha! Wedden van niet? "We ain't going nowhere." Je bent Nederlander en je blijft Nederlander. Je kunt iemands nationaliteit niet afpakken.

coolnation | 05-11-10 | 13:15
Waarom zou je iemands nationaliteit moeten afpakken, als je ze ook gewoon naar de katoenplantage kan sturen? Toch ook 'Nederlandsch Grondgebied'? Zo een hoop problemen schelen.. Gewoon ergens aan eilandje kopen. Vrije markt, alles, behalve export van illegale producten en mensen, cq 'de plukkerts'. Ga maar lekker je eigen gang met je eigen zo aanbeden cultuurtje.. Na een paar week komen ze huilen over hun beste vriendje die is 'gepopt'. Beetje vergelijkbaar met een leeuw en een hert, shit happens, natuur, balans, evolutie, etc.

Overigens vind ik de oudere generatie nog een van de belangrijkste factoren spelen in deze zaak. Die hele 'rapcultuur' die wordt aanbeden en gemotiveerd, best hoor, maar hou je troep wel binnenshuis. Scheiding van kerk en staat ofzo.

O2Consumer | 05-11-10 | 14:26

Ohohohoh... Wat komt hier van terecht? Dit is toch wel het nul punt!!
Zielig doen die "meisjes" en als je hoort wat ze gedaan hebben.... Stoer hoor om het zo te vertellen! Oppakken en nooit meer los laten, wat een tuig!

mevr.Rechts | 05-11-10 | 14:16

Zie ze stom lachen over het verhaal van de mishandeling.

Ik was 12, ik heb haar eerst kattenvoer laten eten.. ik heb haar met de riem geslagen, met die vork van de gesp enzo... ik heb met haar gevochten, gebeten haren uit haar hoofd getrokken. Ik heb haar gewoon zwaar mishandeld. Gewoon... ze verdiende het. Ga niet zo maar shit over mijn moeder praten.

En dan achteraf gaan zeuren dat Mildred deze "lieve" meiden in een slecht daglicht wil brengen???

Er is maar één oplossing en dat is een aantal jaren verblijf in een opvoedkamp waar ze ook opnieuw de Nederlandse taal moeten leren incl. de ouders!

Ik zeg: Politiek Nederland GO en snel een beetje!

Energise | 05-11-10 | 14:05

Vond het wel grappig. Die matthijs zat als een bange lafaard te beven op zn stoel, bang om klappen te krijgen als hij ook maar iets te negatief zou brengen. Verder is het natuurlijk enorm triest dat dit soort mensen bestaan, ik ben voor preventieve sterilisatie van dit soort 'mensen'. Een kind van 12 zo mishandelen, dan komt het NOOIT meer goed.

despecialist | 05-11-10 | 14:01

Een ludieke manier om een documentaire te promoten.

La Vie En Rose | 05-11-10 | 13:51

Je moet er toch niet aan denken dat dit afgeschreven tuig zich gaat voortplanten. en dan praten we laatdunkend over Sniper, Barbie en MatsoeMatsoe? Dat zijn hierbij vergeleken literaire helden.

Terpetijnzeikert | 05-11-10 | 13:46

Zo! Nu hebben jullie allemaal eens duidelijk kunnen zien en horen hoe de allochtoonse jeugd er over denkt!

rijk | 05-11-10 | 13:43

Jokertje blijkt met terugwerkende kracht een soort jongeren-intellectueel te zijn.

harry pikkel | 05-11-10 | 13:40

lol wat een trainwreck

notalien | 05-11-10 | 13:39

@ Watler

Dat bevestigd wel dat het zaakje stinkt.

erghe | 05-11-10 | 13:37

Ja, maar wacht eens even: dat meisje beschrijft hoe ze iemand met een riem mishandelt en dan mekkert ze 'dat er een negatief beeld wordt geschetst'. Ik heb bijna mijn scherm een stomp gegeven, zo razend was ik. Maar dit soort dingen MOET je laten zien. Weg met het goedpraten en het oh-ze-zijn-zo-lief-want -ze-kunnen-rappen. Laat maar zien waar die ACHTERLIJKE CULTUUR van die niet-opvoeders uit kansen-landen toe leidt. Wij zijn ook geen lieverdjes, maar dit is gewoon van de pot gerukt. WEG met dat tuig.

Boer in 020 | 05-11-10 | 13:36

Zelden zo'n kutwijven gezien (En ik heb er heel wat voorbij zien trekken...). Ze deden zichzelf aardig in het pak, maar het meest stuitende van al is dat zij het waarschijnlijk als een overwinning zien. Zij hebben het niet luisteren tot kunst verheven en helaas zijn er steeds meer gedepriveerden die deze, al reeds lang bestaande vorm van totale ontkenning van de mening van een ander, ptimitieve vorm van zelfverdediging eigen maken. Een deel van onze beschaving holt achteruit en wij staan erbij en kunnen er alleen in opperste verbazing naar kijken.

QZNYWRLD | 05-11-10 | 13:34

Mildred is een OPLICHTER!

je opmoer | 05-11-10 | 13:33

ik zie alleen maar witte gadget nurds in die zaal

notalien | 05-11-10 | 13:32

En de FITTIE continues: Op Radio 1 zei Roethof zojuist dat ze niet wist dat de meisjes aan tafel zouden zitten, DWDD-redactie heeft hierop verklaard dat Mildred Roethof liegt. Chips, cola, enz.

Watler | 05-11-10 | 13:31

Die met dat petje zou ik zo doen......

Kenkerhenk | 05-11-10 | 13:29

@Yoman | 05-11-10 | 13:13
Die wijven zijn allang zwanger, joh. Keep on dreaming. Die neuken al vanaf hun 11e voor een pakje sigaretten.

Boer in 020 | 05-11-10 | 13:28

Wat een kutwijven. Dat wil RESPEC! RESPEC! RESPEC! Als zo'n doos van 15 zo tegen mij praat, krijgt ze met de knuppel. Zonder pardon.

Boer in 020 | 05-11-10 | 13:27

Spons2000 | 05-11-10 | 13:18

Joh, doe nou maar niet zo slim. Er wordt helemaal niemand gestuurd. Dat is nergens, maar dan ook nergens terug te vinden. Dat ze deze kant op komen is iets anders dan sturen.

coolnation | 05-11-10 | 13:25

@Coolnation
Lees wat vaker kranten, kijk wat vaker op de website van Min BuZA. En voila daar kun je zien / lezen dat er dus wel degelijk mensen van de eilanden met een hoog boefjes gehalte deze kant op komt of gestuurd worden.

Ik sluit mijn ogen en oren niet. Blijkbaar zullen wij het niet eens worden.

Spons2000 | 05-11-10 | 13:18

Ben ik de enige die Mildred Roethof een pedante bounty vindt?
Wel leuk dat alle linkse intenties om tuig als liev&leuk te portreteren door de "slachtoffers" vakkundig(er) onderuit gehaald wordt.

Fred Janssen | 05-11-10 | 13:16

CultureVulture Inc. | 05-11-10 | 12:56

Ha! Wedden van niet? "We ain't going nowhere." Je bent Nederlander en je blijft Nederlander. Je kunt iemands nationaliteit niet afpakken.

coolnation | 05-11-10 | 13:15

Je moet er toch niet aan denken dat dit zich ooit voort gaan planten.

En die Mildred zat daar alleen maar voor de aandacht, wat een kreng zeg.

Yoman | 05-11-10 | 13:13

Miss Diction | 05-11-10 | 11:46
---------------
Ik begrijp ook niet waarom mensen met een bruine bril naar DWDD kijken. Die studio is te donker en te rood voor ze om iets helder te kunnen zien.

Itastijl | 05-11-10 | 13:10

"Het enige dat ik kan zeggen is dat ik nu niet die discussie met jullie ga voeren nu." Mijn irritatiegrenswaarde van vanaag is door deze ene arrogante uitspraak weer helemaal bereikt. Jammer ook dat irritant, dominant en penetrerend Meeldraad-wijf waarschijnlijk gefinancieerd wordt uit: onze eigen zak.

superlenig | 05-11-10 | 13:06

Salut! | 05-11-10 | 12:42
Hear-hear. Maar laten we niet vergeten hoe zwaar Mildred het heeft.

Bijna klaar filmen Rauw&Puur 'met gevaar voor eigen leven' want na steenbekogeling n telefoontje naar 112 ben ik blij dat t eind in zicht is
vrijdag 22 oktober 2010 10:01:24 via web

@ die jochies denken jullie vinden ons toch K Mocro's dan gedragen we ons ook zo. Weg met die k camera's is wat ik vaak hoor. G W bedankt?!
maandag 25 oktober 2010 0:06:44 via Twitter for iPhone

Bijkomen van DWDD, keihard als je met hart en ziel een maatschappelijke docu maakt en er dan aan je integriteit wordt getwijfeld
about 16 hours ago via web
( bron: twitter.com/mildredroethof )

Watler | 05-11-10 | 13:02

Verdorie Matthijs, toon in dit soort moeilijke discussies nou ook eens leiderschap.

jetztgehtslos | 05-11-10 | 12:59

@coolnation | 05-11-10 | 12:47

nog niet coolnation, nog niet. The times they are-a changing. Goden zij dank.

CultureVulture Inc. | 05-11-10 | 12:56

Ik begrijp de negatieve reacties op GS niet helemaal. De discussie met de dames in DWDD had toch een aanvaardbaar GS-niveau?

tsaarpeterdeachtse | 05-11-10 | 12:56

Muhahaha! Matthijs van Nieuwkerk, exponent van de lange arm van de PVDA die de 'VARA' heet. Levensdoel = Anti Wilders zijn, en in ongeveer elke uitzending, ondersteund door een handvol andere Linkse tafelgasten en Wilders bashers, azijn te pissen hoe gruwelijk die Rechtse meningen wel niet zijn
Folkert Meinhof | 05-11-10 | 10:17

Vertel me eens. Wat is er in essentie anders dan wat GS of PowNed doet? Behalve dan het huilie huilie doen als anderen hetzelfde doen?

hanz71 | 05-11-10 | 12:54

Hier ben ik te fijn voor gebouwd.

Afranselen in de duinen en dan hun eigen graf laten graven.

Kingeef1975 | 05-11-10 | 12:50

Wilders +1.000.000

Herrie Montana | 05-11-10 | 12:50

coole chicks ik wil ze zien rappen

de vis | 05-11-10 | 12:49

Klaplopend Tuig.

rodovi | 05-11-10 | 12:48

2spons2000
btw, dit zijn meisjes die hier zijn geboren. Er is absoluut geen sprake van "terugsturen".

coolnation | 05-11-10 | 12:47

Als ik deze dames zo zie ga ik toch maar extra pensioen opbouwen.

Semen666 | 05-11-10 | 12:45

Spons2000 | 05-11-10 | 12:39

Je zegt het nu wel zo simpel, maar de werkelijkheid is anders. De Antilliaanse overheid heeft geen criminelen hiernaartoe "gestuurd". Hoe is dat sprookje toch in de wereld geholpen? Het is gewoon een leugen die lekker dat onderbuik gevoel versterkt. Die tweede maat bestaat in dit geval gewoon helemaal niet, deze meiden waren overigens niet allemaal Antilliaan. Weet jij hun afkomst wel?

coolnation | 05-11-10 | 12:45

De meisjes kunnen zich nog verschuilen achter hun jonge leeftijd, maar Mildred Roethof daarentegen zeker niet. Zij viel zwaar door het mand met haar rethorische trucs, het niet aanspreekbaar zijn op haar gedrag, het in een lastige positie manoeuvreren van haar geluidsman en zo meer. Ze gedroeg zich als een verongelijkte, agressieve vrouw met een gebrek aan zelfreflectie (dat deden die meisjes zowaar beter).

Salut! | 05-11-10 | 12:42

@Coolnation
Oh ik ben een lutser!
Voor de goede orde heb ik geen hekel aan buitenlanders hoor.
Maar goed...... even een voorbeeldje dan voor de beeldvorming:

De Antilliaanse overheid pak de lokale criminelen op en geeft ze een enkele reis met zakgeld richting Nederland. Conform afspraken is dats geen probleem voor de Nederlandse overheid. Anders om dus wel,...... dat mag niet. Heet dat niet met twee maten meten?

Spons2000 | 05-11-10 | 12:39


@mijzelf
"maar ik kan de gedachte niet verlaten dat ze bij DDWD NIET zo dom zijn om het zo uit de hand te laten lopen."

erghe | 05-11-10 | 12:38

Het punt wat ik wil maken is dat dit verhaal erg stinkt naar een "Maria Mosterd" gevalletje. Misschien paranoide, maar ik kan de gedachte niet verlaten dat ze bij DDWD zo dom zijn om het zo uit de hand te laten lopen. Mathijs deed niet wat hij normaal wel zou doen. En daarbij, die regiseuse pleegde mening-zelfmoord door meteen te zeggen dat ze niet in discussie gaat. Ik kan me niet voorstellen dat ze zo weinig inzicht heeft om te weten dat dat zal gaan leiden tot een onoplosbare wij-zij situatie.
Maar het doel is berijkt. Iedereen is nieuwsgierig.
@spons2000
Ik ben zelf opgegroeid in een dergelijke buurt. Waar ik mij zwaar aan irriteerde is de media die dan wel even ging vertellen hoe erg het er wel niet aan toe gaat. Soort van aapjes kijken.. "och och wat erg allemaal" (sterker nog.. dat is ook de reden van mijn nick)

Anyway.. het heeft goed gewerkt. De discussie is aardig gaande, en dat was denk ik het doel van deze Mildred Roethof. "Doel heiligt de middelen" zal waarschijnlijk haar motief zijn geweest.

erghe | 05-11-10 | 12:35

Ik heb het opgegeven na twee minuten. Mijn zegen hebben ze.

Theodoros | 05-11-10 | 12:30

Spons2000 | 05-11-10 | 12:27

Keep dreaming lutser. Nederland is hun land en ze hebben precies dezelfde rechten als jij. Sommige Nederlanders hebben gewoon een hekel aan buitenlanders. Hate them back zeg ik dan.

coolnation | 05-11-10 | 12:29

@erghe | 05-11-10 | 12:09
U komt zeker uit de provincie? Ikzelf heb een aantal jaren terug de provincie ingeruild voor het Haagse, vergeleken met wat ik in de Schilderswijk/Transvaal zie, geloof ik dat deze meiden nog meevallen...

JeanB25 | 05-11-10 | 12:29

@Wijze Uil | 05-11-10 | 12:24
Erg dat je als Nederlander moet vluchten in je eigen land!
Je bent niet de enige die dat heeft gedaan. Jammer dat we zo ver afgezakt zijn.
Bedank hiervoor de pvda, d66, gl sp, enz.

duiker1947 | 05-11-10 | 12:28

@Coolnation
Exit = retour Antillen dan wel land van herkomst ouders. Wanneer de kinderen nog minderjarig zijn zullen Papa en Mama eveneens meegaan, zij zijn immers verantwoordelijk voor de kinderen. Kortom wanneer men evident maatschappelijk ongewenst verdrag vertoont is dit voldoende grond voor terugzending.

Spons2000 | 05-11-10 | 12:27

Wijze Uil | 05-11-10 | 12:24

Ik haat jou ook.

coolnation | 05-11-10 | 12:26

Zookrates | 05-11-10 | 12:03
Ik kan hier dus wel uit opmaken dat u geboren en getogen bent in een achterstandswijk en ervoor gekozen heeft uw leven aldaar voort te zetten. Inderdaad zijn dit soort figureren in bepaalde wijken eerder regel dan uitzondering. Daarbuiten, moet ik u ernstig teleurstellen want dat is namelijk niet het geval.

blendedperfection | 05-11-10 | 12:26

Dumpert staat vol met mooie filmpjes van autochtoon tokkie tuig. In de auto, op de scooter, aan de drugs waar kinderen bij zijn.... Wees nou niet zo blind mensen. Opleiding, inkomen en rolmodellen, die bepalen voor een groot gedeelte je persoonlijkheid. Trading places? Denk je nou echt dat Edsilia Rombley bijvoorbeeld dezelfde type rolmodellen had als deze meisjes? En zo kan ik nog zoveel goede voorbeelden noemen van allochtonen die precies hetzelfde kleurtje hebben, maar het meer dan prima doen in deze samenleving.

coolnation | 05-11-10 | 12:25

Gênante vertoning! Maakt weer eens nadrukkelijk duidelijk dat we van deze groepen niets dan ellende te verwachten hebben. Ben blij dat ik die buurt ontvlucht ben toen de eerste Surinamers er neerstreken!

Wijze Uil | 05-11-10 | 12:24

coolnation | 05-11-10 | 12:20

ik zou zeggen... exit naar Vught (strafkamp), komende 5 jaar ofzow.

dandaan | 05-11-10 | 12:21

Spons2000 | 05-11-10 | 11:39
EXIT ermee? Wat bedoel je? Dit zijn meisjes die in Nederland zijn geboren! Exit waarnaartoe?

coolnation | 05-11-10 | 12:20

@erghe
Kom anders gezellig eens buurten in de Bijlmer, Gouda, Zoetermeer, Den Haag etc etc etc. Laat inderdaad je mening niet beinvloeden door de VARA. Maar vorm deze door de realiteit eens onder ogen te zien. Kortom doe eens een bezoekje aan genoemde plaatsen.

Spons2000 | 05-11-10 | 12:17

Kan iemand mij nog even uitleggen, waarom de heer van Nieuwkerk een salaris van meer dan vierhonderdduizend Euro per jaar aan belastinggeld toucheert om 'talkshowhost' te spelen?
-
Wát een démasqué! Als je niet eens over het simpele instrumentarium (en: de sociale intelligentie ) beschikt om deze eenvoudige conflictgesprekken enigszins in banen te leiden dan ben je geen kníp voor je neus waard. De eerste de beste streetcornerworker kan dit beter.
-
Als het ssalris van Nieuwkerk maatstaf is, dan kan wat mij betreft, gezien de kwaliteit en timing van de interventies, het (waarschijnlijk ook al niet al te geringe) salaris van meneer Boomsma NU omhoog.
-
Sterker nog: geef hem de baan van van Nieuwkerk maar.

azoturie | 05-11-10 | 12:14

@erghe | 05-11-10 | 12:09 Hoe verzin je dat nou.
Zo'n kijk op zulk dom volk.

duiker1947 | 05-11-10 | 12:14

erghe | 05-11-10 | 12:09

Tamelijk paranoïde reactie, en feitelijk niet onderbouwd. Ben ook geen fan van VARA en consorten, maar graag wel realistisch blijven.

dandaan | 05-11-10 | 12:13

Dacht dat de documentaire over Nederlandse kinderen ging......

Tollebol | 05-11-10 | 12:11

Toen ik dit gisteren zag, vermoede ik al dat het een grote publiciteitstunt was. Die meiden is gevraagd om een beetje bitchie te reageren, om zo aandacht te krijgen voor een documentaire. (die hype zie je ook in de IDOLS-alike shows terugkomen.. oe ruzie.. kijken!!) Ik vermoed zeer zeker dat er achter de schermen gewoon niets aan de hand is. Sterker nog.. Ik zou er niet vreemd van opkijken als achteraf blijkt dat die meiden meewerkte aan een shockdock, terwijl ze helemaal niet in een dergelijk leven zitten.

erghe | 05-11-10 | 12:09

Er werd door deze fijne dames waarschijnlijk vanuit gegaan dat het weer zo'n gezellige docu zou worden waarin werd gezegd dat deze jeugd ook zoveel goede dingen doet zoals workshops rappen en al die onzin nog meer. Zo'n reclamefilmpje van kijk het toch eens goed gaan, de dingen in Nederland zijn niet zo slecht zoals soms wordt beweerd. Nu komen de echte persoonlijkheden van deze meiden naar voren en wordt er volop geprotesteerd. Ik zie hier alleen maar een stelletje volledig kansloze, asociale kuth**ren die je nooit zult kunnen helpen of stimuleren. Kansloos tuig. Waar waarschijnlijk weer de nodige eurootjes naar toegaan in de vorm van begeleiding, buurtfeestjes en wat niewt meer. Deze dames zijn niet te helpen.

SamsonHuntsAlone | 05-11-10 | 12:05

@Spons2000 | 05-11-10 | 11:59
Spijker, kop.... enz.

duiker1947 | 05-11-10 | 12:05

@blendedperfection

Nee hoor... dit is behoorlijk representatief voor de Nederlandse jeugd. Zet ze voor de camera & ze steken een stickkie op en beginnen poep te praten.

Zookrates | 05-11-10 | 12:03

Breezersletjes.

Sanglier | 05-11-10 | 12:03

@Reeldutch

Voila

Spons2000 | 05-11-10 | 12:02

Kunnen ze de stukken die ze eruit hebben gelaten (die nog negatievere) in een tweede versie er ook in verwerken. Ik ben wel benieuwd.

Wat een Johnnies zeg. Dus dit stemt op de PVV volgens links Nederland? Lijkt me sterk maar goed.

DasUnterMensch | 05-11-10 | 12:00

@blendedperfection | 05-11-10 | 11:59

inderdaad... en waar onze fijne overheid nog steeds geen oplossing voor heeft gevonden, dus prima dat dit in beeld gebracht wordt. (iets met openen ogen hoopt).

dandaan | 05-11-10 | 12:00

@miss diction
dat is nu juist het probleem dat het zo makkelijk is om zulke typetjes te vinden,
er zijn er zoveel van.
je snapt het

Reeldutch | 05-11-10 | 11:59

@Miss Diction

Nee het is te makkelijk om jaren lang de problemen, welke door onze nieuwe Nederlanders worden veroorzaakt, onder het "rode" vloerkleed te vegen.

Spons2000 | 05-11-10 | 11:59

@samsonhuntsalone
Nee dat is niet de jeugd in Nederland. Dat is de sociale onderlaag waar zoveel over wordt gesproken.

blendedperfection | 05-11-10 | 11:59

Wel erg makkelijk en manipulatief van Mildred om minderbegaafde tienermeisjes voor de gesubsidieerde camera te laten pochen met hun eigen wangedrag. Jammer dat die meiden hun leven zo verkloten en dat heel NL nu weet wat voor "lieverdjes" het zijn. Ook jammer voor ze dat ze de consequenties nu pas inzien. Ik vond Menno Buch wat dat betreft een stuk integerder; die liet volwassenen, handelingsbekwame/stemgerechtigde burgers hun fantasie verwezenlijken. Dat was pas TV.

Drs.. Gelul | 05-11-10 | 11:57

En dat is de jeugd in Nederland, om te janken toch gewoon? Asociale brulapen.

SamsonHuntsAlone | 05-11-10 | 11:56

Wat ik maar wil zeggen is: tis makkelijk om een paar hersenlozen met een kleurtje te vinden zodat half NL weer kan schelden op de multi-culti - daar word ik zo moe van.
Dat is net zo tokkie-dom als de dames die daar gisteren zaten.

Miss Diction | 05-11-10 | 11:55

Domdomdom.... Mildred had ze ook gewoon een breezertje moeten aanbieden.

dandaan | 05-11-10 | 11:52

@Miss Diction
Shit je hebt gelijk de muziek was prachtig...... maakt alles weer goed toch???
Ze mogen weer de criminaliteit in.

Spons2000 | 05-11-10 | 11:51

@Miss Diction | 05-11-10 | 11:46
Dat is geen nieuws toch......3x per week pfffff

duiker1947 | 05-11-10 | 11:48

Ed71886710 | 05-11-10 | 11:40

Yep. Geef ze wat beltegoed of een paar kraaltjes voor op de iPhone en ze zuigen je helemaal vacuum.
Prachtland!

LJBrinkhorst | 05-11-10 | 11:48

@fok sucks 11:45: Die meisjes zelf zijn ook typische PvdA-producten. Jarenlang roepen dat scholen er zijn om "mondige medeburgers" te kweken. Welnu, zo ziet dat er uit. Een grote bek maar verder geen enkele intellectuele bagage.

Muxje | 05-11-10 | 11:47

Allemaal het land uitzetten. Problem solved!

Blafkonijn | 05-11-10 | 11:47

We staan weer allemaal klaar met onze allochtonen oordeeltjes. Maar dat er 3x per week fantastische artiesten muziek staan te maken daar (zelfs gisteravond) daar hoor je dan ineens niemand over ?? - selectieve verontwaardiging heet dat :-

Miss Diction | 05-11-10 | 11:46

"ik geef om deze meisjes en ik ga de wijken in". Wat 'n PvdA-snol is die mejuffrouw Roethof toch. In elf woorden zoveel paternalisme leggen, zo herkent men de sociaal democraat

fok sucks | 05-11-10 | 11:45

@Spons2000 | 05-11-10 | 11:39
En zo is het!

duiker1947 | 05-11-10 | 11:42

vermakelijke trutjes, vreselijk dom, lelijk ook nog. Via de berghokken snel zwanger

Ed71886710 | 05-11-10 | 11:40

coolnation | 05-11-10 | 11:31
Lees de huisregels eens! Love it or leave it.

horsteknots | 05-11-10 | 11:40

Knapzak | 05-11-10 | 11:26
-----------
Vandaag zijn deze meiden aan de beurt en morgen de londsalers, dan de punkers... (we hebben het over JEUGD)
En om deze jeugd een status aparte te geven, in de geschiedenis van de mensheid, lijkt me te veel eer voor ze.

Itastijl | 05-11-10 | 11:39

@Coolnation:

Quote"Ik ben overigens van mening dat deze meiden gewoon tieners zijn die nog een hoop te leren hebben. Als ze maar zorgen dat ze niet te vroeg zwanger worden en hun school afmaken zie ik best een goede toekomst voor ze in het verschiet"

De tijd van pappen en nathouden is echt voorbij hoor. Ook deze mensen zouden normale keuze's kunnen maken in plaats voor de criminaliteit te kiezen.
Kortom EXIT ermee...... kost alleen maar geld dit soort pleps.

Spons2000 | 05-11-10 | 11:39

Prima hoor zo'n discussie, maar volgende keer mag de redactie max 2 van die 020-scheurbekken uitnodigen. Dit was te gênant voor woorden. Het ging ook maar door zonder dat Thijs even de boel ging afbreken. Ik stel me zo voor dat die meiden oprecht zijn, maar tegelijk ook erg naïef. Ik had liever nog 5 minuten langer die gamert zien failen met zijn kinect-speeltje.

Leute | 05-11-10 | 11:39

VictorF | 05-11-10 | 11:32

Ook, ja.

brutus68 | 05-11-10 | 11:39

Wat een pareltjes der natie. Wordt er wel gezegd dat Barbie (van oh oh) niet al te slim is, maar die is tenminste nog lief. Dit zijn gewoon een stelletje apen. Ook zo'n mooie uitspraak op 7:10 "... Het maakt haar niet uit of ze onze levens kapot maakt...".
Het gebruikelijke 'iedereen is schuldig, behalve hunnie' syndroom.
Laat ze alsjeblieft sterven en bederven.

Tarmac | 05-11-10 | 11:39

coolnation | 05-11-10 | 11:31

U mag wel even toelichten wat u hier verondersteld.

U moet zich vergist hebben.

Anne Drank | 05-11-10 | 11:38

die meisjes zullen hoogstwaarscheinlijk in de prostitutie terrecht komen.
of misschien zijn ze daar al in terrecht gekomen.

Reeldutch | 05-11-10 | 11:36

@ Coolnation

Komt u maar met voorbeelden dan, voordat u de gemiddelde reaguurder over een kam scheert

Spons2000 | 05-11-10 | 11:34

Morgen bij de televisie draait door: de wereld draait doorrrrrr!!

baronbreekijzer | 05-11-10 | 11:34

@brutus bedoel je de documentairemaakster?

VictorF | 05-11-10 | 11:32

@Miss Diction 11:21

U heeft mogelijk gelijk maar wie op het podium stapt draagt zelf de verantwoording.

Anne Drank | 05-11-10 | 11:32

Probleem met dit soort "meisjes" is natuurlijk dat ze geen enkele vorm van zelfkritiiek hebben, het is altijd de ander die het voor ze verpest. Ook nu weer. Het zal daarom ook nooit wat worden met dat tuig.

chr!!s | 05-11-10 | 11:32

De gemiddelde reaguurder hier laat maar al te vaak hetzelfde tokkiegedrag zien als de dames in kwestie. Zie hierboven...

coolnation | 05-11-10 | 11:31

Punt is alleen dat zijzelf waarschijnlijk denken dat ze met rap in hun levensonderhoud kunnen voorzien.
Joris Draaksteker | 05-11-10 | 11:06

Misschien is dat niet zo raar ook, Joris, als de overheid hun studio financiert.
Uit gemeentekrant voor de Gelderlanders, provincienieuws (kromme tenen alert!):

"Dani, Roy en Kiarash doen vrijwilligerswerk in Apeldoorn en daarmee hebben zij de Louie de Brauwprijs gewonnen." Tot zover klinkt het nog prettig. Maar dan.
"In de wijk Orden bouwden ze een studio met opnameapparatuur in het gebouw Pluspunt van welzijnsorganisatie Wisselwerk. De provincie betaalde mee aan de kosten. Dit project voor en door jongeren voorziet in een duidelijke behoefte in de wijk aan mooie bezigheden voor opgroeiende jongeren. Dani (1995): 'Ik doe hier graag aan mee, want ik wil mijn talent doorgeven, teksten schrijven, en rappen, Kiarash doet de beats. Het is tof van de provincie ons die kans te geven.' " ( img713.imageshack.us/img713/7449/wegge... )

"Mooie bezigheden voor opgroeiende jongeren".. waar is de Tienertoer gebleven?
En die moest ik potdomme nog zelf betalen ook.

Watler | 05-11-10 | 11:29

Ben ik nu de enige die zowel van dit gesprek als van die zingende negerts helemaal niets verstond?
DWDD verwordt steeds meer tot een lokaal, Amsterdams, niemendalletje met een werkelijk tenenkrommend niveau.

Niemands Knegt | 05-11-10 | 11:29

die worden alleen rustig als ze een goed pak slaag krijgen

Pinel | 05-11-10 | 11:29

@coolnation | 05-11-10 | 11:14
Moewhahaha.

Sliptong | 05-11-10 | 11:28

Dit soort televisie is waar Van Nieuwkerk 350.000 euri's opstrijkt! Man ga je schamen.
coolnation | 05-11-10 | 11:14
Jij hebt een hoop begrip zeg.

lanex | 05-11-10 | 11:27

@Shalome | 05-11-10 | 11:10
LOL. En de prijs van rubber stijgt ook alsmaar dus volhangen met touw en banden lukt ook al niet.

Sliptong | 05-11-10 | 11:27

Zie hier de zegeningen van de WIC-mentaliteit van onze voorvaderen. Deze meisjes waren zo veel gelukkiger geweest in de groene jungle i.p.v de urban jungle.

brutus68 | 05-11-10 | 11:26

Itastijl | 05-11-10 | 11:19
Helaas moeten we dat wel doen ja, maar valt wel op dat een bepaalde groep onder de nederlanders dit soort irritant gedrag laat zien....... Zo dat heb ik ff netjes gezegd.... Ik dacht namelijk wat anders

Knapzak | 05-11-10 | 11:26

Ik wens de leraren die af en toe worden geconfronteerd met de aanwezigheid van deze sletjes veel sterkte. Ze zullen wel moe zijn na een dagje school.

knight03 | 05-11-10 | 11:25

Deze dames zijn (net als bij de documentaire) in een val gelopen.
Ze hoopten een beter beeld van zichzelf te kunnen geven, maar maken het alleen nog maar erger. Dus Roethoef heeft 2x bingo. Ze wist precies hoe ze de dames uit de tent kon lokken gisteren zodat het wel uit de hand moest lopen.
We kunnen allemaal wel schelden op de dames, maar waarschijnlijk waren we allemaal even dom overgekomen op TV als we daar waren gaan zitten.

Miss Diction | 05-11-10 | 11:21

Einde van de Domheid | 05-11-10 | 11:07
Het enige wat mij interesseert is hoeveel geld en rust dit soort kansloze import ons kost.

Shalome | 05-11-10 | 11:20

Kan dat gepierce'te pijpgajes geen enkeltje Gouda krijgen?

R.B.Scott | 05-11-10 | 11:20

Sorry, maar die wijven zijn gewoon ghetto bitches met een veel te grote muil. Over 10 jaar lopen ze minsten met 2 stuks nageslacht en heeft Delano of Da Marcus hen allang ingeruild voor een strakker modelletje. U en ik gaan hun bijstandsuitkering betalen.
Ergo: niets aan de hand mensen, u kunt gewoon doorlopon!

LJBrinkhorst | 05-11-10 | 11:20

Knapzak | 05-11-10 | 11:15
------
Ik scheer de nederlanders onder dezelfde kam = Human beings.

Itastijl | 05-11-10 | 11:19

Meneer van Nieuwkerk was de grootste fail. Boomsma had meer ruimte moeten krijgen.

Sir EnemA | 05-11-10 | 11:19

Shalome | 05-11-10 | 11:10
Hahaha wat een leuk grapje.
Jij bent me d'r eentje.......

Einde van de Domheid | 05-11-10 | 11:18

-weggejorist-

Hertog van Alfa | 05-11-10 | 11:18

LOL @ Harry Turtle | 05-11-10 | 10:29

Cor Rupteling | 05-11-10 | 11:17

He wat was dat vreselijk irritant. Een tafel vol schreeuwende allochtokkies!!! Wat is er met die viswijven gebeurd zeg? Baby weggegooi en de nageboorte gehouden of zeou?

schendstok | 05-11-10 | 11:15

Itastijl | 05-11-10 | 11:10
Verschil is dat je deze dames best over 1 mag scheren...

Knapzak | 05-11-10 | 11:15

sjaakdeslinksesul | 05-11-10 | 11:06
Ik heb het idd even tot de essentie teruggebracht.
Mildred maakt een afspraak waar ze zich niet aan houd en haar antwoord (eerste antwoord) is: daar ga ik niet over discussieren.
Meer dedain is noet mogelijk

Einde van de Domheid | 05-11-10 | 11:15

Vooor alle sukkels die zich weer negatief en denigrerend uitlaten over de multiculturele staat van dit land, die overigens een feit is. Ook Roethof is een allochtoon. Meer geintegreerd kan bijna niet. Zijn jullie nou echt zo dom of zijn jullie nou echt zo dom? Het is toch duidelijk dat dit allemaal een sociaal maatschappelijke kwestie is. Opleiding en inkomens niveau van de ouders is vaak grotendeels bepalend voor de richting die het kind "kiest". Ik ben overigens van mening dat deze meiden gewoon tieners zijn die nog een hoop te leren hebben. Als ze maar zorgen dat ze niet te vroeg zwanger worden en hun school afmaken zie ik best een goede toekomst voor ze in het verschiet.

coolnation | 05-11-10 | 11:14

Wat walg ik an die Mildred, met haar 'ik vind jullie lieve en leuke meisjes'
Kom op zeg, ze hebben zich schuldig gemaakt aan zware mishandeling.
Ik hoop dan ook dat Mildred binnenkort zelf door die meiden zwaar toegetakeld wordt. Kijken of ze hen dan nog zo lief vindt.

my anal pony | 05-11-10 | 11:13

Ze zijn net zo gestoord als die gasten van oh oh cherzo, of die contact gestoorden van en 40dagen zonder seks, joran van der sloot, of die blanke hollanders in het buitenland die vastzitten wegens drugshandel. Een 100% gezond volk was de utopie van Hitler.

Itastijl | 05-11-10 | 11:10

Knapzak | 05-11-10 | 11:07
lol
Een straat vol lianen, dat moet maar snel geregeld worden. Wel raar dat ze Anti-lianen worden genoemd, maar hey, what's in a name.

Shalome | 05-11-10 | 11:10

Mildred Roethof was duidelijk niet aan tafel geschoven in de wetenschap dat haar documentaire op deze wijze ter discussie zou worden gesteld. Een standaard truc: twee partijen aan tafel zetten met een verschillende instructie. Levert altijd lekkere televisie op. Maar ook de zoveelste keer dat voor 't publiek duidelijk wordt dat de DWDD redactie zich regelmatig bediend van deze methode om 't programma te pimpen. Altijd goed voor knaltelevisie, maar of het kies is richting de gasten mag je betwijfelen.

Jerry Nick | 05-11-10 | 11:10

We zijn ook wel eens naar school geweest.......

duiker1947 | 05-11-10 | 11:09

Dit soort meiden raakt altijd vroeg zwanger.

deoudererijperevrouw | 05-11-10 | 11:09

Neem van mij maar aan dat dit WEL lieve meisjes zijn hoor.
Als je ze gaat vergelijken met de roma meisjes die in 2012 met hun familie naar Nedeland gaan komen.
Waarom wordt daar nooit over gesproken?

joopwil | 05-11-10 | 11:08

Nogood Boyo | 05-11-10 | 10:54
Femke & JOb hebben bij GroenLinks & PvdA al 4 parlementszetels voor deze leuke meisjes gereserveerd: afspiegeling van de samenleving, toch? Zo zien hun species dat je in Nederland alles kan bereiken en iedereen moet zijn zegje kunnen doen. Gelijkheid voor iedereen, bij Toutatis!

Shalome | 05-11-10 | 11:08

Waarom zo hard praten??? Zit dat in de genen?? Ik begrijp dat je vroeger best hard moest praten als je de aandacht wilde trekken van je buurvrouw in de andere boom, maar daar kunnen we nu wel mee stoppen lijkt mij zo...

Knapzak | 05-11-10 | 11:07

Shalome | 05-11-10 | 11:02
In de jaren 80 waren er extreem-rechtse groeperingen die zeiden (als er eens flink gemat werd) 'Stupido, niet doen, politiek kunnen we veel meer bereieken.... legaal!'
Soms is het net alsof er bij sommigen nog iets van die nestlucht waar te nemen is.
Nogmaals, als je een afspraak met iemand maakt, is die dan ongeldig doordat je zegt: 'Daar wil ik niet over discussieren?'

Einde van de Domheid | 05-11-10 | 11:07

Waarom wordt 'rappen' als iets positiefs gebracht?
Cruz Azul | 05-11-10 | 10:12

Omdat ze op het moment van rappen geen negatieve dingen aan het doen zijn. Ook is rappen iets waarvoor je je moet concentreren (een nuttige eigenschap). En waarvoor je scherpe teksten moet kunnen verzinnen (ook nuttig). Doe je het niet goed dan verlies je repstecpt. Ik zie er dus wel iets in. Punt is alleen dat zijzelf waarschijnlijk denken dat ze met rap in hun levensonderhoud kunnen voorzien. Sterker, ik denk dat ze denken dat het uiteindelijk leidt tot een eigen MTV-crib.

Tip voor de minder dan excellente rappers: gebruik je energie om iets te leren waar je wél gewoon je brood mee kunt verdienen. Leer boekhouden of programmeren bijvoorbeeld.

Joris Draaksteker | 05-11-10 | 11:06

Einde van de Domheid | 05-11-10 | 10:38
Ja gek he dat niemand ziet wie er hier nu fout zit?

sjaakdeslinksesul | 05-11-10 | 11:06

slopedielinksehobbys | 05-11-10 | 11:03
Wat deed ie dan? Ik haakte af omdat ík Mildred haar vak blijkbaar minder goed verstaat dan Jane Goodall.

Shalome | 05-11-10 | 11:05

Mildred Roethof +1

benerzoeentje | 05-11-10 | 11:05

-weggejorist-

slopedielinksehobbys | 05-11-10 | 11:03

Dat soort import heeft een dompteur nodig. Of een exorcist.

Shalome | 05-11-10 | 11:02

Wat ben ik blij dat dit soort trieste figuren voornamelijk in de randstad wonen.

Jan Doedel Man | 05-11-10 | 11:01

-weggejorist-

Anne Drank | 05-11-10 | 10:59

-weggejorist-

slopedielinksehobbys | 05-11-10 | 10:59

Nogood Boyo | 05-11-10 | 10:54
Leuke toevoeging voor deze discussie:
www.youtube.com/watch?v=PSROlfR7WTo
Blanken worden hier slecht weggezet, maar het zijn niet alleen blanken zoals je kunt zien in het filmpje bij dit topic.

Leucopterus | 05-11-10 | 10:56

Ha! Ik kan haast niet wachten tot deze generatie het in Nederland voor het zeggen krijgt.

Nogood Boyo | 05-11-10 | 10:54

Hoeveel soepsidi is er betaald voor die documentaire?

aderkalkballenbroek | 05-11-10 | 10:52

Dit soort dozen en die scooterklootzakjes. We gaan een mooie toekomst tegemoet.

Schaamharing | 05-11-10 | 10:51

lekkere pijpsters, meer kan je er niet van zeggen. De geluiden die ze maken zijn geheel onbelangrijk. Die mondjes zijn beter in pijpen, heel veel pijpen

Ed71886710 | 05-11-10 | 10:49

Volgens mij ligt A'dam onder de zeespiegel.
Laten we daar gebruik van maken.

marissie333 | 05-11-10 | 10:47

Wil ik eens een keer een stukje DWDD kijken omdat ik van 't Hek daar zie zitten, blijkt de andere aangever Boomsma te zijn. Ik probeer het over een paar maanden nog wel eens.

TisNieZoMoeilijk | 05-11-10 | 10:47

drastic | 05-11-10 | 10:35
Inderdaad. En het ergste van alles is dat deze dames geen uitzonderingen zijn. Verder sluit ik mij aan bij het betoog van Folkert Meinhof | 05-11-10 | 10:26

Leucopterus | 05-11-10 | 10:46

@Creaguurder | 05-11-10 | 10:31
En om je pensioen kun je nog harder gaan huilen.

Sliptong | 05-11-10 | 10:46

Onvoorstelbaar wat een gajes. Die halen het IQ van een debiele bij nog niet eens!

Mildred zal wel niet helemaal eerlijk zijn geweest maar ach, zij wel dan?

RoestigeRia | 05-11-10 | 10:45

@Harry Turtle | 05-11-10 | 10:29
Haha, idd!

Sliptong | 05-11-10 | 10:43

Stop, ik heb het: kunnen we voor deze jongeren geen loket openen voor graties geld en dan daar ook een organisatie (idee: met PvdA'ers in de leiding?) weer grof geld aan laten verdienen en dan zeggen dat het de goede kant op gaat? Zijn we in ieder geval weer even een paar jaar verder en kunnen we focussen op het rechtse gevaar in Nederland. Want daar hoor je te weinig over, die mensen die andere mensen kapotpraten enzo, negatief doen etc etc. Dat is het echte gevaar.

Voor nu: voor je kijken en doorlopen graag

flat out | 05-11-10 | 10:40

Geef ze 1 middag met Leen. Dan is het wel klaar met het geschreeuw.

deministerpresident | 05-11-10 | 10:40

metzonderzijwieltjes | 05-11-10 | 10:35
Dat mensen van dit geneuzel houden... er is wel meer van.
Maar die STOMME STOMME filmpjes die echt werkelijk NOOIT leuk zijn, en dan dat DOMME Fokke en Sukke.
Who bloody cares?

Einde van de Domheid | 05-11-10 | 10:40

1) Je hebt met ons een afspraak gemaakt en je daar niet aan gehouden.
2) Daar ga ik niet over discussieren.

Einde van de Domheid | 05-11-10 | 10:38

Ashtrey | 05-11-10 | 10:34
Ghehe. Arme jongen. Zoek maar een leuk, beschaafd, indo-meisje dan ;)

MiaWallace | 05-11-10 | 10:38

vrouwen.....
Een man moet de leiding nemen! Go Arie!

jan1000000 | 05-11-10 | 10:37

@Willianus Wortelus | 05-11-10 | 10:25 Hahaha +1

jandoppie | 05-11-10 | 10:37

En dit is dus waarom De Tafel Van Vijf niet werkte.

DiagnosisTyphus | 05-11-10 | 10:37

Zooo die vrouwen waren inderdaad kansloos zeg. Heb me ook rot zitten ergeren. Gelukkig was Youp van 't Hek dan wel weer leuk.

FerdiDeMier | 05-11-10 | 10:36

Het is me vanaf de eerste dag al een raadsel waarom Matthijs (zo) populair is. Een slechte gespreksleider, slecht op de hoogte, niet ad rem, slecht geinformeerd en geen bijzonder intellect. Gaat af bij De Vries, Kelder en Storms en nog een aantal zwakke optredens. En dat verdient geld als water. Rare wereld.

metzonderzijwieltjes | 05-11-10 | 10:35

Oeps, ik wist wel dat er domme mensen bestonden maar deze kinderen doen het ergste vrezen voor de toekomst.
Wat is er fout gegaan? Iets genetisch of heeft e.e.a. met falend onderwijs te maken? Mijn neefje van zeven komt beter uit zijn woorden en heeft het ook niet nodig te gaan gillen. Wat staat deze meiden te wachten? Als je je zo onaangepast gedraagt, ben je toch al uitgerangeerd voor je 15e?

drastic | 05-11-10 | 10:35

@Zyprexa20mg | 05-11-10 | 10:25
Ik zou de dosering verhogen. ;)

Sliptong | 05-11-10 | 10:35

Ze hadden bij hun eerste zinnen trouwens meteen die Studio uitgeflikkerd moeten worden! Dat praat daar maar met zo'n grote bek van onze centen.

Dit zijn meiden die alleen nog, vanwege hun grote bek, als strontvreters in Duitse smerige poep pron terecht komen,
Zonder tanden, schijt opslobberen omdat ze voor andere normale dingen echt alle verstand en vermogen missen.

Creaguurder | 05-11-10 | 10:35

@Superior Bastard | 05-11-10 | 10:24
De crux zit hem in de term "ouders". Dit soort wordt zonder vader geboren want dat is normaal in die koeltoer. En big mama moet 20 baantjes voor het minium jeugdloon doen. Ow nee, da's the Americain Dream. Hier kun je lekker op je dikke reedt blijven zitten en wiet op kosten van de staat kopen. Wat een vooroordelen weer van SlipperT.

Sliptong | 05-11-10 | 10:34

Superior Bastard | 05-11-10 | 10:25 LOL!
"Goedkoop is duurkoop!"

MiaWallace | 05-11-10 | 10:26
Juist, begrijp me niet verkeerd, kinky kan best spannend zijn, maar in dit geval is het ronduit beangstigend. * rilt bij gedachte en gaat naar toilet op werk om in foetushouding bij te komen doet *

Ashtrey | 05-11-10 | 10:34

Deze dames zijn een sieraad voor de samenleving. Alleen niet in Nederland graag.

Boomschade | 05-11-10 | 10:33

Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan rappen...

Ouddorp | 05-11-10 | 10:32


Wijs mij één Antilliaan aan die géén hekel heeft aan alles wat Nederlands is, behalve gratis doekoe van de overheid.

Willianus Wortelus | 05-11-10 | 10:32

@Zyprexa20mg | 05-11-10 | 10:25

Idd, same here,
erdoorheen skippen, je verbazen... en van binnen wenen om Nederland en haar toekomst.

Creaguurder | 05-11-10 | 10:31

Mildred Roethof weet op vakkundige manieren kleine problemen in de samenleving ontzettend te vergroten. Zo zette ze een paar jaar geleden elke 16-jarige neer als zuipschuit dat neukt met alles en iedereen.

Zij maakt documentaires over de rug van jongeren, want die kunnen zich verbaal niet goed genoeg verdedigen, en zet ze dan totaal disproportioneel neer.

Ik zeg niet dat die dametjes gelijk hebben, maar die Roethof is ook niet alles.

LenmB | 05-11-10 | 10:30

Sliptong | 05-11-10 | 10:24
"Die IQ test heeft geen respect voor mij, die laten alleen maar mijn negatieve kanten zien!"

Harry Turtle | 05-11-10 | 10:29

who cares ?

TheDubliners | 05-11-10 | 10:29

Wat fijn om alvast een blik te werpen op de gemeenteraad anno 2020 .

zucht

poli | 05-11-10 | 10:28

Niet handig qua productie die DWDD. De producert werkt voor het blok geflikkerd. Foei Matthijs zo wil er niemand meer komen.

keerf | 05-11-10 | 10:28

Ze zijn wel boos hoor, ik zie die rap sessie al voor me.

Wat hadden die meiden gedacht dan het is geen Idols.
Als die meiden 3 of 5 dagen positief hadden gepraat (krijsen) en positief hadden gedaan (acteren) dan had dit een gezellige filmpje kunnen zijn.

Anne Drank | 05-11-10 | 10:27

Folkert Meinhof | 05-11-10 | 10:17
Leidend voorwerp of lijdend voorwerp? Da's wel een heel verschil.

JanRap | 05-11-10 | 10:27

Oh, vorige post was @ Bakito | 05-11-10 | 10:20

Folkert Meinhof | 05-11-10 | 10:27

@MiaWallace | 05-11-10 | 10:23
Jazeker ja! LOL

Schlomo De Peaumeaux | 05-11-10 | 10:26

Ashtrey | 05-11-10 | 10:22
Hahaha, nobel ;) of ben je bang dat ze hem eraf slaan met de vork van de riem toch.

MiaWallace | 05-11-10 | 10:26

Gister bleek weer eens wat een pareltje voor onze samenleving al die diversiteit toch is. Waar zouden we zijn zonder?

gozahtje | 05-11-10 | 10:26

Waarom zou men met de camera naar 'geslaagde' allochtonen gaan. Je doet net alsof een 'geslaagde' allochtoon iets bijzonders is. Met 'geslaagd' bedoel je niet-crimineel, niet in de bijstand, etc? Is dat bijzonder dan? Als een allochtoon een baan heeft en geen strafblad verdient íe een pluim? Kerel, dat is de status quo. Een autochtone Nederlander met baan en zonder strafblad krijgt toch ook geen cameraploeg in z'n nek om te laten zien hoe goed hij bezig is. Ik heb nog nooit een documentaire gezien over geslaagde chinezen met een restaurant. Nooit in enige uitzending. Want aziaten werken over het algemeen en niet crimineel. Maar als een Marrokaan een bedrijfje heeft opgezet, of als een Somalische fatsoenlijk 3 woorden kan uiten (Hirshi Ali) is het een sensatie en worden ze door Links op de arm geheven als rondgeparadeerd als bewijs van de geslaagde multiculturele samenleving. Laat me niet lachen...

Folkert Meinhof | 05-11-10 | 10:26

Sorry hoor, na tien seconden kon ik het niet meer aanzien. Ik ben te gevoelig voor deze wereld vrees ik.

Zyprexa20mg | 05-11-10 | 10:25

Ik kijk geen DWDD, precies vanwege deze kansloze troep, met allochtonen.
Ja, allochtonen, dat mag ik zeggen, want het is feitelijk gewoon waar dat er echt geen goeds meer tussenzit bijna. Dat is toch wel bewezen.

_
Het is en blijft gewoon echt beneden alle niveau,
en ze laten vooral -weer- zien waarom de tolerantie van alle goede werkende nederlanders zo laag is geworden ten opzichte van dit 'soort mensen'.

Creaguurder | 05-11-10 | 10:25

Ashtrey | 05-11-10 | 10:22
Ik wel, maar niet voor meer dan 50.- .

Superior Bastard | 05-11-10 | 10:25


Gezien de felheid van de dames zullen de heren niet te klagen hebben over het vacuuum wat ze met die dikke lippen kunnen opwekken en verder zal destijds de katoenoogst ook prima verlopen zijn.

Willianus Wortelus | 05-11-10 | 10:25

Geruststellende gedachte dat dat later de meisjes zijn die bejaardenverzorgster worden.

ik kwoot er even een uit de film: "Ja, ik heb haar toen best wel heel erg mishandeld, maar dat verdiende ze gewoon" , en dan vervolgens na die clip bij Matthijs schaterlachend over tafel over wat ze gezegd heeft.

@Harree,
maar ik zou wel met een oog open slapen daarna

@Bakito
Wilders heeft geen problkemen met geslaagd -aangepaste- allochtonen, dus waarom zou hij daar een filmpje over moeten maken

nance | 05-11-10 | 10:25

@MiaWallace | 05-11-10 | 10:23
LOL.

Sliptong | 05-11-10 | 10:25

Niemand had dit gesprek beter kunnen leiden.

boetinho | 05-11-10 | 10:24

Nodig ze uit voor de Nationale IQ test. Gewoon voor de fun.

Sliptong | 05-11-10 | 10:24

Matthijs van Nieuwkerk lijkt alleen maar goed zo lang hij via de geinterviewde zijn eigen vragen kan beantwoorden. Flapfluim eerste klas.

Die meiden zijn nu al kansloos. Wederom vraag ik me af, wat voor ouders horen daarbij?

Superior Bastard | 05-11-10 | 10:24

.. kippen uit een legbatterij. Wakker dier kom er maar in.

Jan Passant mk2 | 05-11-10 | 10:23

Schlomo De Peaumeaux | 05-11-10 | 10:22
Die zwarte wijven hebben we te danken aan de rooie wijven...

MiaWallace | 05-11-10 | 10:23

Oke dus de positieve dingen zijn dat je wel eens naar school gaat.... Is dat niet normaal/verplicht? En de dames vinden het ook positief dat ze rappen, nou ja daar kan natuurlijk iedereen zijn mening over hebben, maar zijn dat nou de redenen dat het een positief verhaal had kunnen worden?
Wanneer ik de kans krijg om terug in de tijd te reizen om een interview af te nemen met Adolf Hitler en naast het feit dat hij alle Joden uit wilt roeien en wat lebensraum wilt creeeren, hij ook nog trompet speelt en af en toe met vrienden samen komt om te bridgen, ga ik toch in mijn uitgewerkte artikel/docu vertellen over wat die man allemaal voor achterlijke dingen van plan is, ipv hoe mooi hij trompet kan spelen?

blendedperfection | 05-11-10 | 10:23

Misschien ter compensatie nog even wat PVV stemmers uit de polder in kaart brengen?

Sliptong | 05-11-10 | 10:22

TUIG van den bovenste richel is het.

Orangensaft | 05-11-10 | 10:22

MiaWallace | 05-11-10 | 10:18
Heb lang getwijfeld alvorens een gedegen oordeel te kunnen vellen, maar ben resumé tot den conclusie gekomen: Ik zou ze niet doen!

Ashtrey | 05-11-10 | 10:22

Mijn oortjes tuiten er van.

Lewis | 05-11-10 | 10:22

En van Nieuwkerk maar weer politiek-correct doen. Maar goed, hij vond Stef Blok (VVD) ook al de allerbeste politicus die we ooit gehad hebben.

Bart van Merwijk | 05-11-10 | 10:22

Ironie alert*
Tevens een lichte indicatie van de ontvlambaarheid van dergelijke asfalt adolescenten & opportune hang terroristen. Alez, kom je met je gangster bakkes op TV, dan doe een beetje je best om de vooroordelen weg te nemen, maar nee hoor... de meiden bevestigen met alle plezier hun stereotypen. Anyway, daar gaat weer voor 30 jaar bajes, 1.5 ton bijstand en subsidies voor onze toekomstige alleenstaande moeders met kinderen die Daryl, Shaneequa, Dyliano of Angelo heten. Kinderen met lange haren in een hanekammetje, mini fubu broekjes die op hun luiertjes hangen en een bovenmatig irritant niet Nederlands accent ontwikkelen. Onze toekomstige generaties, hebben deze dames dus een mooi voorbeeld hoe het niet moet Swah!

Schlomo De Peaumeaux | 05-11-10 | 10:22

Heet die vrouw nu echt Roetmop van achter? Pijnlijk...

sjaakdeslinksesul | 05-11-10 | 10:21

@kneuterzak | 05-11-10 | 09:59
Nee, da's niet lodderig da's haar schild. She's tough. Eye of the tiger. * vrolijk verder fluit *

Sliptong | 05-11-10 | 10:20

Wat een stel kansloze wijven zijn dat zeg. En dan nog lopen te zeiken dat we een verkeerd beeld van ze krijgen! Ze hebben volgens mij gisteren bij DWDD exact laten zien dat de reportage over die sletjes precies laat zien hoe ze zijn.
Je mag vrouwen niet slaan maar deze vier had ik graag tandjes laten tuffen zeg!

kiwivogelbeest | 05-11-10 | 10:20

Folkert Meinhof | 05-11-10 | 10:17
Misschien een idee voor Wilders om met een camera naar allerlei geslaagde allochtonen te gaan, voordat hij allerlei generaliserende haat over losers als u heenbraakt.

Bakito | 05-11-10 | 10:20

-weggejorist-

Harreeee | 05-11-10 | 10:19

Vooroordeel-bevestigende kaffermeiden, dat waren het, en géén "dames".

JanRap | 05-11-10 | 10:19

Ik walg van die meiden. Dit zijn toch geen vrouwen. Die hele houding. Gatver.

MiaWallace | 05-11-10 | 10:18

Uitstekende aflevering gisteren bij DWDD. Ze lieten duidelijk de maatschapij zien. VanNieuwkerk moest 1 of 2 meiden uitnodigen en niet alle 4 waardoor hij het gesprek beter had kunnen sturen. Jan de Hoop had die 4/5 bitches aan tafel wel kunnen handelen... Sure!

Itastijl | 05-11-10 | 10:18

Nederburgers die met het uitdelen van een IQ niet vooraan stonden bashen is altijd -1. Die kunnen zich niet verdedigen en bovendien kunnen ze niet logisch nadenken en daarom niet normaal reageren op een gesprek. Dat moet altijd met verbaal geweld (schreeuwen) en vooral de bekende arrogante koppies van ongunst. Dus eigenlijk zijn ze heel zielig, want dit zijn wel de mensen die nooit het genot krijgen van een normaal leven, ze zullen altijd als dom te boek staan. Aaaa

Vloberto | 05-11-10 | 10:18

Muhahaha! Matthijs van Nieuwkerk, exponent van de lange arm van de PVDA die de 'VARA' heet. Levensdoel = Anti Wilders zijn, en in ongeveer elke uitzending, ondersteund door een handvol andere Linkse tafelgasten en Wilders bashers, azijn te pissen hoe gruwelijk die Rechtse meningen wel niet zijn. En dan maakt hij de fout om het leidend voorwerp uit te nodigen, de allochtone jeugd. En na 50 uitzendingen Wilders bashen maken de Dames alles in 1 uitzending kapot. Want dit is precies waar Wilders en zijn tegenstemmers tegen ageren. Nutteloze, agressieve, handen vol geld kostende, onopgevoedde, e.e.u.w.i.g.e. (van de wieg naar het graf) bijstandjeugd. En weg is de Utopische gedachte dat de multiculturele maatschappij misschien toch wel was gelukt. Gevalideerd worden meteen al die 'gevoelens' die door Links worden weggezet als komend uit de 'onderbuik'. Foutje van de ZenZuhr-polizei van de VARA? Normaal wordt er namelijk lekker salonsocialistisch geluld over het leidend voorwerp aan linkse borreltafels. En na een uurtje inteeltconversatie hebben de deelnemers zichzelf overtuigd dat de multiculturele maatschappij geslaagd is en Wilders een rabiate kloodtzak is. Maar ga met een camera de wijk in, of nodig de jeugd uit in de studio, en de beerput gaat wagenwijd open...

Folkert Meinhof | 05-11-10 | 10:17

Tijdens DWDD en Oh Oh Dingus bleek maar weer eens dat er verschillende gradaties in tokkies zijn. Het is kort door de bocht om die allemaal op een hoop te gooien. Al zou dat natuurlijk wel de oplossing zijn. Beetje lampenolie eroverheen en de rest is geschiedenis.

Bakito | 05-11-10 | 10:13

en nou als de bliksem subsidie want ......

mamma5506 | 05-11-10 | 10:13

Maandag bij DWDD bij de verschillige Vara: Pieter Storms vs. de Gettobitches, tafelheer is Lakeman.

Harry Turtle | 05-11-10 | 10:13

Zijn dit nu de toekomstige "helpende handen aan het bed"?

"Rilt en alvast op zoek gaat naar de pil van Drion".

Bigbadwolf | 05-11-10 | 10:12

Jan Vlag | 05-11-10 | 10:01
Mee eens! Voor geen goud in de randstad wonen. Nu er nog voor zorgen dat ze daar blijven.

horsteknots | 05-11-10 | 10:12

Kansloos volk als toekomst van Nl
En dames hoogste tijd om te gaan vermenigvuldigen anders is de titel tienermoeder niet meer van toepassing.
Succes in jullie zo geliefde ghetto.

Jimmy Mc Clure | 05-11-10 | 10:12

Waarom wordt 'rappen' als iets positiefs gebracht?

Cruz Azul | 05-11-10 | 10:12

Matthijs had gewoon ff een statement moeten maken "nu jullie bek dicht stelltje kansloze tokkiewijven". Niet te accepteren dit soort ubermisplaatste prinsessengedrag.

Harry Turtle | 05-11-10 | 10:10

Tuig. Zullen thuis ook wel allemaal een baby hebben.
En een broer met een pistool.
Dat soort heeft NOOOOOIT iets gedaan. Zijn altijd anderen die geen respect hebben.
Kots, kots.

grote haas | 05-11-10 | 10:10

Wel van genoten gister. Kon me ook niet aan de indruk onttrekken dat de dames een puntj e hadden; die Mildred heeft ze inderdaad wel genaaid (alhoewel het ook wel een schot voor open doel was).

Kotsende lama | 05-11-10 | 10:08

Het zal je kind maar wezen,nee,nee,nee ,nee.

yoepie | 05-11-10 | 10:08

Vrouwen en niet westerse allochtonen krijgen voorrang bij een baan bij de overheid. Nederland slaap zacht!

Portemonnee van de A | 05-11-10 | 10:07

grappert | 05-11-10 | 10:01
Ik denk dat je als "normaal" mens ook helemaal niet kunt praten met deze wandelende persoonlijkheidsstoornissen. Deze jonge dames zijn bijkans volkomen ontspoord.

El_Guapo | 05-11-10 | 10:07

@ jandoppie | 05-11-10 | 09:36
Ons Soort Menschen

1nfidel | 05-11-10 | 10:07

Ik heb gisteravond met plaatsvervangende schaamte naar de herhaling gekeken. Hoe kan je zo'n oogkleppen ophebben door niet eens mensen te laten uitpraten (geldt voor zowel die meisjes als de documentairemaakster). Bovendien had Matthijs ff met z'n vuist op tafel moeten slaan. Laten zien wie de baas is.

Blap Blieperman | 05-11-10 | 10:07

GEWELDIG..... precies wat ik zou verwachten nl:

Mathijs kan niet optreden tegen de meisjes want dan zal het opgeklopte positieve multiculti verhaal in duigen vallen. Want als Mathijs het wel zou doen zullen de dames hun bekkie wel verder open doen en dat is nu juist het beeld wat de rooie VARA niet over onze nieuwe Nederlanders wil uitzenden.

Kansloos.

Spons2000 | 05-11-10 | 10:06

-weggejorist-

roflmaowpimp | 05-11-10 | 10:05

Wel een lekker chickie, die met die pet.

Beer71 | 05-11-10 | 10:04

Wanneer gaan die dames zich nuttig maken achter het raam? :)
Het was tenenkrommend, maar ook wel weer een mooi stukje sensatie TV van SBS, uuuh de Vara.

Ariel | 05-11-10 | 10:04

Die suri chicks komen uit zuid-oost, in west heb je alleen doeken.

Puz Pin | 05-11-10 | 10:04

Dit was natuurlijk ook precies de bedoeling, net of er überhaupt een serieuze tafeldiscussie had kunnen ontstaan. Dit is zo'n item dat zichzelf verkoopt. Van Nieuwkerk kon zich tevreden terugtrekken, laat die negerinnen maar schreeuwen.

mayor_pickwick | 05-11-10 | 10:04

Multi flauwekul cultuur werkt je ziet het - proest -

@ Gangsta-girls /groep krijsende apen DWDD - suc6 met jullie opleiding.

roodisgroot | 05-11-10 | 10:03

-weggejorist-

Detlev Tarnowitz | 05-11-10 | 10:03

Je moet je toch niet bedenken als dat spul zich zou voortplanten, wat een stelletje griezels, een ongekende simpelheid. ''Je zet ons alleen maar negatief neer'' zijn die trutten nou de enige die niet inzien dat er niks, maar dan ook helemaal niks anders dan negativiteit af straalde ? Het hele zwakzinnige spektafel, inc Milfred, Nieuwekerk, en Boomsma, te banaal om ook maar een fatsoenlijk woord aan te besteden.Volkomen KANSLOOS, op elk front.

grappert | 05-11-10 | 10:01

Gelukkig woon ik in de provincie, ver verwijdert van deze abjecte randstadtypes. Dit gevoel bekruipt me steeds vaker door de continue stroom zelfingenomen types met grootsmoelwerk die ik op de buis voorbij zie komen.

Jan Vlag | 05-11-10 | 10:01

Als je moet schreeuwen om je gelijk te halen ben je wat mij betreft per definitie schuldig.

Harry Turtle | 05-11-10 | 10:01

dat grietje van de alt-pica kijkt zo lodderig uit heur ogen, ze pist vast nog in bed.

kneuterzak | 05-11-10 | 09:59

Ethica Mildred Roethof vertelde onder meer dat er vooraf contact met ouders en instanties was geweest. Ik begrijp werkelijk niet dat die dit hebben toegestaan.
Kinderhandel 2.0.

Krachtmeester | 05-11-10 | 09:58

Wat is het toch een culturele verrijking hè ?

Marcus Porcius Cato | 05-11-10 | 09:58

Oeweet je oewel.

Sliptong | 05-11-10 | 09:58

testbidi

Joris von Loghausen | 05-11-10 | 09:58

Toen ik nog niet wist waarom ze er waren zei ik al, wat zit daar voor een misselijke arrogante rotkop achter Youp. gadverdamme wat jeukten mijn handen.

braadlip | 05-11-10 | 09:58

Terugsturen naar de basisschool! Eerst nederlands leren!

horsteknots | 05-11-10 | 09:57

Mildred Roethof is net zo drammerig en kinderlijk als die groep die ze filmde.. Ik kon Zeker de laatste minuten het verschil niet meer zien tussen die groep krijsende apen en Mildred zelf. Ze ging er lekker in mee.

fietskettingslot | 05-11-10 | 09:57

Van Nieuwkerk was denk ik vooral verbaasd dat er mensen aan tafel zaten die anderen nóg minder lieten uitpraten dan hij normaal doet. Had-ie Boomsma laten uitpraten dan was het misschien nog een goed gesprek geworden.

Caveman48 | 05-11-10 | 09:57

je hoort diegene die wel goed Nederlandsch spreekt toch echt zeggen;
we hebben afgesproken dat ik de criminele dingen die jullie gedaan hebben en waar jullie niet voor *gepakt zijn dat wij die niet uit zullen zenden of zoiets hahahahahahahahaha
maaaaaaar Wat zijn Dit?

Slurfje | 05-11-10 | 09:57

@Steve1234 | 05-11-10 | 09:54
[email protected] de god van Arie of bedoelde je de Arie van God. Daar komt dit schorem uit namelijk.

Sliptong | 05-11-10 | 09:56

Ik heb gehoord dat Kim H veel leukere docu's maakt met dit soort meisjes (18+).

Steve1234 | 05-11-10 | 09:56

@Fopspeen | 05-11-10 | 09:53
In de leeftijd van 8 - 13 jaar. En laten we vooral het minderjarigen recht niet aanpassen. Dit zijn toch geen kinderen meer?

Sliptong | 05-11-10 | 09:55

ik vraag me af wat de god van Arie hier nou van vond.
*huilie huilie over de teloorgang van de schepping doet*

Steve1234 | 05-11-10 | 09:54

Pff.. Van Nieuwkerk zou nog geen gesprek kunnen leiden al hing zijn leven er vanaf.. ik begrijp na al die tijd nog steeds niet wat er zo bijzonder is aan die man.

Maar aan de andere kant.. (en het doet me pijn om het toe te geven).. als de Zomer draait door op tv is, is het nog meer B-programma dan normaliter.

Sjors W. | 05-11-10 | 09:54

Ik ga het niet (weer) bekijken! 1 keer is plenty, wat zeg ik: afdoende.

Ashtrey | 05-11-10 | 09:53

* Zich enorme zorgen maakt om zijn pensioen *

Sliptong | 05-11-10 | 09:53

@Steve1234 | 05-11-10 | 09:48
Waarmee je even de VMBO'er degradeert... PROEST

Sliptong | 05-11-10 | 09:53

Mathijs zelf was natuurlijk ook onthutsend zwak als 'gespreksleider'. Blijkbaar was mijnheer bang dat als hij wat meer zou ingrijpen de 'meiden' c.q. brulapen in kwestie de gehele kansenjeugd van West hadden opgetrommeld om hem thuis met een bezoek te vereren?

Kapitein Stijlvol | 05-11-10 | 09:52

Afschuwelijk die meisjes. Alsjeblieft meteen steriliseren!

caspert79 | 05-11-10 | 09:52

Jezus wat een kansloze wijven..
Mildred Roethof inclusief!

Cummie de Swappert | 05-11-10 | 09:52

Tot mijn grote spijt gekeken. Wat een niveau zeg.... crisis....

koyt | 05-11-10 | 09:51

Mildred Roethof is een selfkicker die niet tegen kritiek kan, da's wel duidelijk als je hiernaar kijkt

Klukkluk | 05-11-10 | 09:51

-weggejorist-

Zeddegeizot | 05-11-10 | 09:51

Leuke liefe meisjes? Zijn leuke liefe meisjes om eens heel hard af te straffen. Ga leren en werk zoeken zeg. Dat moet dan Nederlandse jeugd voorstellen?

Larevenge | 05-11-10 | 09:51

Ge-wel-di-ge uitzending gisteren. Vooral AlexanderNL die wanhopig naar de nooduitgang zocht.

ChillBill | 05-11-10 | 09:50

Oh,Oh, Ghetto-West je weet toch.

Steve1234 | 05-11-10 | 09:49

geweldig hoor, subsidie geld voor deze docu uitgetrokken ?

iter | 05-11-10 | 09:49

Er kwam geen normaal woord uit... je weet toch!

gozahtje | 05-11-10 | 09:49

VMBO discussies gaan nooit over feiten alleen over meningen die ze ooit ergens gehoord hebben.
Benieuwd naar de kijkcijfers van deze docu.

Steve1234 | 05-11-10 | 09:48

Gespreksleider Matthijs, die ook al de discussie tussen Kelder en Storms zo voortreffelijk in de hand had.

Jean | 05-11-10 | 09:48

dit is niet best... wordt hier treurig van...... <diep zucht>

JanN182 | 05-11-10 | 09:48

-weggejorist-

Heerser_Aloysius | 05-11-10 | 09:47

@jandoppie | 05-11-10 | 09:36
OSM = Ons Soort Mensen. Dus itempjes waarin iedereen het eens is met elkaar en daarom heel gelukkkig zijn (met elkaar).

weesgegroet | 05-11-10 | 09:47

Deze beelden geven mij een gerust gevoel.
Ik ga heerlijrlijk doorwerken tot mijn 67e , ik vertrouw er op dat deze generatie dat ook zal doen zodat ik een rustige en vredige ouwedag zal hebben.

ja,diedus! | 05-11-10 | 09:47

Die dames gaan onze maatschappij ondersteunen nadat ze de kleuterschool succesvol hebben afgerond? *proest*

lichtpunt | 05-11-10 | 09:47

jandoppie | 05-11-10 | 09:36 | Ons Soort Mensen

Steve1234 | 05-11-10 | 09:46

Kans-loos.

Sliptong | 05-11-10 | 09:46

Nou, die komen er wel :-(

Alexander de Kleine | 05-11-10 | 09:45

What jullie hebben gedaan is alleen maar negatieve shitttt..... boehoe.... stelletje ho's for free...

MichieldeMuiter | 05-11-10 | 09:44

DWDD wordt steeds beter!

watsinneneem | 05-11-10 | 09:43

Straatlogica:
- Als je zegt dat we gewelddadig zijn slaan we op je bek
- We zijn heeeeel liev, kutwijf!
- Ik ben zielig en daarom martel ik mensen
- WE SCHREEUWEN HELEMAAL NIET!!!!

Napolejong | 05-11-10 | 09:43

Ja, Halina Reijn. Schijnt 18 jaar bij mij in de buurt gewoond te hebben. Toch is ze me nooit echt opgevallen. Was als tiener niet echt knap denk ik. Nu vind ik haar eigenlijk best wel geyl. Ook mooie tieten btw.
*fapt*

eerstneukendanpraten | 05-11-10 | 09:43

omewilly | 05-11-10 | 09:37
Je bedoeld dat item over een spelcomputer die eigenlijk geen spelcomputer is, maar gewoon een add-on!!? Vond de bitch-fight overigens wel vermakelijk.

MeneerUmptyDumpty | 05-11-10 | 09:43

is dit die "multi-culti" waar we zo trots op moeten zijn.

ouwhoer | 05-11-10 | 09:42

Was dit niet 020 zuid-oost?

de Botte Bijl | 05-11-10 | 09:40

De dames zaten lekker in de slachtofferrol. Eigen verantwoordelijkheid? Kunnen we niet, de wereld heeft ons zo gemaakt en daar kennen we niks aan doen. Wat een droevenis, zeg. Ik hebnoog nooit zoveel verongelijktheid aan één tafel zien zitten. Dat geldt ook voor mevrouw de filmpjesmakert.

KapiteinHaddock | 05-11-10 | 09:39

het item met de spelcomputer dat er na kwam ging de heren veel beter af dan dat hok met kippen

omewilly | 05-11-10 | 09:37

Trouwens, 'lieve meisjes' zeggen in een discussie is zo'n beetje het meest sexistische, patroniserende wat je kan doen.

buurvanurk | 05-11-10 | 09:36

@ bvdbos2004 | 05-11-10 | 09:33

Echt probleemgevalletjes. Niets mee aan te vangen.

Thaiger | 05-11-10 | 09:36

Wat zijn OSM'etjes als ik vragen mag...

jandoppie | 05-11-10 | 09:36

Deze meisjes zijn nog te dom on hun eigen kont af te vegen.. Ik heb medelijden met ze.

paradoxical | 05-11-10 | 09:35

Dit was brandhout, goedenavond!

De Pruis | 05-11-10 | 09:34

Wat Thaiger zegt maar van de andere kant was het ook niet zo'n sterk optreden van Roethof. Bij voorbaat al stellen dat ze niet inhoudelijk wil discusseren over de punten van de gangsta-snolletjes. Kut-kinderen willen niet inzien hoe ze daadwerkelijk zijn.

bvdbos2004 | 05-11-10 | 09:33

Mondige dames. Dat is nog niet makkelijk voor zoveel camera's. +1 voor de meisjes.

buurvanurk | 05-11-10 | 09:33

Gaan we nu ook met zijn allen ons lidmaatschap op DWDD opzeggen?

lokado | 05-11-10 | 09:32

Ik heb het zojuist gezien en heb genoten van die domme meisjes. Dit is 0031 anno 2010!

plastic zakje | 05-11-10 | 09:32

jaja! geweldig...

ShagzModo | 05-11-10 | 09:31

Die bitches waren echt zo kansloos gisteren...... Goed dat het onderwerp afgekapt werd!

Thaiger | 05-11-10 | 09:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken