Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GroenLinks: "Rene Danen raus, svp"

gshockdibi.jpgHet is zover. Het uitsluiten van uitsluiters die niet willen uitsluiten gaat de volgende fase in. Rene Danen is officieel een paria. Een outcast. Niet omdat wij het zeggen, maar omdat zijn eigen team dat zegt. Uitgekotst door eigen gelederen. Afgelopen zaterdag gaf Tofik Dibi een voorzet op de twitters. "Rene Danen. Zucht. Kan die man geen eigen partij oprichten?" Bam, een ferme stoot in de onderbuik van het opperhoofd van Nederland Bekent Kleur. Niet veel later gaat Dibi voor de kill: "Rene is van de verboden, van de boycots en van de rechtszaken. Wij staan juist voor het voeren van een open debat. Je kunt niet iedereen met wie je het niet eens bent de mond snoeren." En meer van dat soort klare taal. Ook Mohammed Rabbae wordt nog even en passant afgeserveerd als een lepralijder in een Middeleeuwse stad. GroenLinks is Rene Danen & Co spuugzat. Linksche dictatoriale Mao-gekkies waar men liever niet mee geassocieerd wordt. Laat het maar aan een extreem-socialisten over om andersdenkenden liever uit te sluiten in een goulag in Siberië dan discussie aan te gaan. G-Shock Dibi vindt de Rene Danen-stijl vooral geen stijl. Het is duidelijk. In Nederland zit werkelijk niemand meer te wachten op Danen, Rabbae en andere censuursocialisten. Het is klaar. Afgelopen. Punt er achter. Tabee. Tot nooit meer ziens. Tot zover GeenStijl LinksSlooptLinksWatch.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

hottieforever | 01-11-10 | 23:25

Baziz | 01-11-10 | 09:58
Danen is puur uit op eigen gewin! Hij wilt macht macht en nog eens macht! Een echte marxist, maar dan eentje die partijvoorzitter wilt zijn en geen tegenspraak van andere duld. Lees eens op hetverraadvanlinks.nl over deze enge man! Die man kan recht praten wat krom is! Een echt marxist dus! Een ultra-extreem-linksch mens dus! En het mooie is dat hij gefrustreerd is tot op het bot omdat hij niets voor elkaar krijgt!!! Een narcist die maar geen gelijk krijgt, de hele wereld is gek behalve hij!

zeefert | 01-11-10 | 13:39

-weggejorist-

PlaatBoeF66 | 01-11-10 | 12:51

maar goed ik wil toch wel eens weten hoe dat nou zit "officieel" met dat gelul van "toestemming nodig om binnen te filmen, die heb je niet dus mag je dit niet uitzenden".
Meest voor de hand liggend is dat Daanen ongelijk heeft met dat regeltje. Het is immers uitgezonden.
Echter het valt ook niet uit te sluiten dat Fleischbaum aan zo'n regeltje dikke poup heeft.
Dus hoe zit dat nou officieel?

KPA | 01-11-10 | 12:36

Femke als je toch bezig bent waarom zeg je dan ook niet gelijk iets over die Rosenzakkenvuller,
voormalig marxistisch,leninistisch ophitsertje in de Rotterdamse haven ( op de tafel in de kantine van de ECT,met zijn aangeleerd Rotterdams accent).
Als er 1 nagemaakte is Femke dan is hij het wel.Het zegt genoeg dat jullie bij gl dat nooit hebben willen zien.

swassannuf | 01-11-10 | 10:32

Rene Danen heeft als socialist zijnde ook niets te zoeken bij GroenLinks, die partij kan zich beter omdopen in GroenLiberaal want met Links heeft het niets meer te maken. Typerend voor GroenLinks om iemand die zich in zet voor de goede zaak zo te laten vallen. Go! Rene! Go! Mijn steun heb je.

Baziz | 01-11-10 | 09:58

@Einde van de Domheid | 01-11-10 | 09:01
Raus is gewoon het Duitse woord voor eruit.

OT: Ik had het nog wel eens willen zien of "gematigd links" zo kritisch zou zijn geweest op "extreem-links" indien er een Paarse coalitie gevormd was. Of indien de PvdA toch net de grootste zou zijn geweest. Iets met boter+hoofd.

TisNieZoMoeilijk | 01-11-10 | 09:38

Opvallend hoe weing (niemand) mensen het is opgevallen dat 'raus' een Godwin is.
Groothandelaars in selectieve verontwaardiging!

Einde van de Domheid | 01-11-10 | 09:01

Als het proces tegen Wilders positief had uitgepakt voor de aanklagers waren het de helden van GL geweest. Nu worden ze weggezet als randdebielen (wat natuurlijk ook klopt) voor politiek gewin van GL. Er zal wel weer een volkertje opstaan binnen GL die Wilders wel even het zwijgen op zal leggen.

Uitermate storend is ook de totale onderschatting van de islam en het gebrek aan kennis binnen GL. Femke ... het wordt tijd voor een verplicht stukje educatie voor de hele GL fractie .... met zijn alle kijken naar 'what the west needs to know about islam' en men zal zien dat het gevaar niet van Wilders komt.

Ik zal het linkje er ook nog even bijzetten Femke .... succes!

ayaanhirsiali.web-log.nl/ayaanhirsiali...

R32 | 01-11-10 | 09:01

GroenLinks met hun geliefde reactionairen en allochtoontjes:

- Tara Sing Varma
- Duyvendak
- Sam Pormes
- Farah Karimi
- Rabbae
- Danen

En dat is op nationaal niveau. De gemeenteraadsleden van GroenLinks zijn nog ergere zakkenvullers en radicalen.

Shalome | 01-11-10 | 08:50

praat fins links weleens over crimineel eigen volk.

mamma5506 | 01-11-10 | 08:43

JEEEESUS wat een doorzichtige eikel die Dibi. Nu ze verloren hebben en nu pas inzien wat het gevoel van het volk is, zijn ze hun eigen rommel uit de weg aan het ruimen. En wel op een wijze waar ze zelf altijd tegen waren. DIT geloof je toch niet? Deze gast verkoopt zijn eigen moeder nog om maar aan de mcht te komen. Typisch links bah bah bah

Koets | 01-11-10 | 08:35

Tofik Dibi.... naar beneden trappen om je eigen hoofd boven de drek te houden?

Zuitschuip | 01-11-10 | 08:29

Kunnen we Danen niet laten verbieden door een rechtbank?

Tocqueville Esque | 01-11-10 | 08:05

Rare pief die Danen.

grote haas | 01-11-10 | 07:39

JensDensen | 01-11-10 | 03:41
Linksch nederland kan zich beter afvragen of nederland als marxistische staat wel wenselijk is. Want in zo'n staat moeten ze namelijk gaan werken! Linksch nederland is er alleen maar op uit om zoveel mogelijk subsidie en uitkering binnen te halen.

zeefert | 01-11-10 | 07:10

De 'rechtse' nederlander kan zich beter zorgen maken over die totalitaire vinex-democratie waar nederland langzaam aan in is veranderd dan over randmongolen als rene danen. Oh wacht dat doet de 'rechtse' nederlander niet, totaal niet, als de tv het maar doet en de lelijke kutbak voor de deur het maar doet en de straatverlichting het maar doet en we de koters maar kunnen droppen bij het commie schoolsysteem dan vinden we het wel prima..

JensDensen | 01-11-10 | 03:41

De heer Damen kan zich beter zorgen maken om zijn wijkende haarlijn dan om de moslims.

PalinforPresident | 01-11-10 | 02:46

Leuk schema, maar wat ontbreekt zijn Rene Danen's contacten met de onderwereld van de kraakbeweging en terroristische groeperingen zoals RaRa. Waar ook GroenSlinks wethouder wonen in Amsterdam, Maarten van Poelgeest deel uit maakte.
Overigens is Rene Danen alleen lid geworden van GroenSlinks om partijvoorzitter te worden en zo een staatsgreep binnen de partij uit te voeren, wat overigens niet gelukt is, logisch dat ze hem kwijt willen.

Osdorpertje | 01-11-10 | 02:02

Johnny Quid ftw.

McNulty | 01-11-10 | 00:55

Hijo del Sol | 31-10-10 | 23:51 Het meest irritante wat je kan overkomen. Je haalt links in!! Rechts inhalen is trouwens ook verboten op straffe van 90 euries.

reageerbuis | 01-11-10 | 00:10

Altijd lastig,
mensen met een persoonlijkheidsstoornis uitleggen dat ze nu toch echt buiten alle lijntjes lopen te ouwehoeren.

vander F | 31-10-10 | 23:59

PVV moet nog uit gaan kijken. Strakkies worden ze nog over rechts ingehaald door Femke.

Hijo del Sol | 31-10-10 | 23:51

Eindelijk is het gedanen...........

fritsspits | 31-10-10 | 23:51

Ach, die Rene Daenen is een soort Pechtholt. Beide hebben hun daggeld te danken aan Wilders.

~Johan | 31-10-10 | 23:46

@relatief | 31-10-10 | 23:09
Femke kan hier natuurlijk sowieso een potje breken dus dat geeft al lucht...
Sommige reaguurders zijn hier zo aardig dat je zomaar een compliment voor je Nick kan krijgen als je dat niet verwacht...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:18

De sfeer is definitief omegslagen in Nl.. Het wordt met de dag leuker.

Der alte Fritz | 31-10-10 | 23:17

Leuk hoor, de cultuursocialisten eruit. Nu nog de salonsocialisten eruit. Ontslagrecht versoepelen en meer van dat soort flauwekul, waar staan die lui nog voor? Ze kunnen beter meteen fuseren met D66. Jan met de pet is beter af met de PVV en dat lijkt me toch een belangrijker doelgroep dan het grachtengordelgepeupel.

Spasshose | 31-10-10 | 23:10

@Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:06

Dat zou je normaal gesproken verwachten, maar "aardig" in verband met GeenStijl? Hmmmmm, nee....

Wel complimenten voor je nick, trouwens!

relatief | 31-10-10 | 23:09

@relatief | 31-10-10 | 23:02
Je kunt ook zeggen dat GS openstaat voor iedereen met aardige ideeën... Klinkt meteen een stuk positiever...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:06

"De vijanden van mijn vijanden zijn mijn vrienden" is een veelgehoorde uitspraak ; dus Groenlinks is voortaan een vriend van GeenStijl?

relatief | 31-10-10 | 23:02

GroenLinks onder leiding van Femke Halsema is de enige linkse partij op dit moment in Nederland die in staat is zichzelf in de kaders van de links-liberale visie om te vormen naar nieuwe tijden, nieuwe situaties, nieuwe processen en nieuwe inzichten.
Oftewel: GroenLinks is onderhavig aan een snelle evolutie, en daardoor straks de enige linkse partij met links-inhoudelijke relevantie en betekenis.

Birgit Hogefeld | 31-10-10 | 22:58

@Merlot | 31-10-10 | 22:39
Tja, en dan had Dibi het waarschijnlijk afgelegd... Daarom is hij er nu als de kippen bij... Populistisch opportunisme maar ja, dat is politiek...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 22:41

Als WIlders veroordeeld was geworden, hadden ze Rabbae en Danen op het schild gehesen.
Maar nu het allemaal wat minder lekker voor ze gaat, is het huilie geblazen.

Merlot | 31-10-10 | 22:39

ZSU-23-4 | 31-10-10 | 21:41

Mag e rook een EVP afdeling komen? ;)

Maaier | 31-10-10 | 22:28

Nou Rene, bomgordeltje om en gezellig langs bij de GL fractievergadering. Dat zal die mes-in-de-rug-stekerts leren! Wilders rulez.

funkyd | 31-10-10 | 22:28

Dibi klinkt als een wijs man! Of hij is gewoon goed geïntegreerd! Al had hij bij een VVD of PVV gezeten had hij mijn stem zomaar kunnen krijgen!

Semper Pecunia | 31-10-10 | 22:25

Danen en Rabbaea zijn inderdaad twee dissonanten die iedereen, zelfs GL, liever niet in huis heeft. De 1 is hoogbejaard, en kan je zijn stoornis niet kwalijk nemen, de andere is een psychoot die in een inrichting thuis hoort.

brutus68 | 31-10-10 | 22:25

Ook dit kan wat mij betreft rechtstreeks bijgeschreven worden op het conto van Wilders... Man, man wat zet die pief de boel even scherp...
De vergelijking met Reagan dringt zich op... altijd verguisd, maar de geschiedenis ingaan als degene die het meeste bereikt...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 22:20

Het zelfreinigend vermogen en de groeiende maatschappelijke realitietszin van GroenLinks de laatste tijd is opmerkelijk. Kan ze alleen maar winst en respect opleveren. Jammer voor Femke dat het zo laat komt en dat Cohen haar en Roemer (bewust) niet serieus wil nemen.

ad melkert | 31-10-10 | 22:18

@MichieldeMuiter | 31-10-10 | 20:43
Mieterig? Ha,ben erg tevreden met mijn G-Shockje hoor. Die Sportura is ook een mooi ding,maar Casio is zo goed met de prijs/kwaliteit verhouding. Goed,genoeg reclame nu. *trots naar horloosje kijken doet*

Brakovich | 31-10-10 | 22:17

Jos Bosmans | 31-10-10 | 22:00
We zullen elkaar wel moeten vertrouwen - in elk geval op basis van standpunten.
Het levert Nederland en haar inwoners geen ene f#*k op als we elkaar de komende 12 kabinetten met Godwins om de oren blijven slaan.
Er zijn nogal wat overleden partijen die domweg weigeren te sterven, ook al hebben ze geen echte achterban meer. Daar komt 99% van alle opgeklopte herrie uit voort. Dat is slecht voor de politiek en slecht voor het land.

Krachtmeester | 31-10-10 | 22:11

-weggejorist-

PlaatBoeF66 | 31-10-10 | 22:06

Toedeledokie Rene! Don't let the door hit you in the ass on the way out!

Korporaal Banaal | 31-10-10 | 22:02

Krachtmeester | 31-10-10 | 21:55
Ik vertrouw die Dibi niet. Heeft niks te maken met zijn geloof, maar hij heeft iets teveel meningen over één punt, die hij naar believen tentoonspreidt. Halsema wil ik nog wel eens mee filosoferen in een bruin café, zolang ze haar dogmatische partijgenoten maar buiten de deur laat wachten.

Jos Bosmans | 31-10-10 | 22:00

Toe maar, er is nog wel plek voor nog een links splinterpartijtje.

Cornald Kruyt | 31-10-10 | 21:55

Het wordt steeds duidelijker zichtbaar dat het gros van links en rechts politiek-activistisch Nederland uit quasi-private onderneminkjes bestaat.
Nu is het bepaald niet nieuw dat het persoonlijke de politiek (en andersom) beïnvloedt.
Toch leven we momenteel in interessante tijden, omdat de grote volkspartijen de facto ter ziele zijn. De overblijfselen van CDA, PvdA, VVD en andere traditionele 20ste eeuwse partijen vormen al heel eigenlijk niet veel meer dan voor naakte overleving vechtende campagnebedrijfjes.
En dat is jammer. Niet omdat we terug zouden moeten keren naar de bizarre verzuilde tijden van weleer, maar wel omdat Nederland zo dringend behoefte heeft aan een echte progressief-liberale stroming. Met 'progressief' bedoel ik hedendaags vooruitstrevend - wat iets anders dan 'links' inhoudt. D66 heeft die mogelijke rol verkwanseld door haar nadrukkelijke vormgejammer van de afgelopen jaren. D66 spreekt al tijden slechts kleine, zelfbenoemd 'weldenkende' segmenten in de samenleving aan en lijkt soms alle contact met de echte wereld verloren.
GroenLinks lijkt nu, zij het aarzelend, door te hebben waar de winst ligt: de toekomst vanuit de realiteit van vandaag met de mensen van vandaag formuleren.
De progressief-liberale krachten uit GL, D66, VVD, PvdA en PVV zouden volgens mij met gemak een 21ste eeuwse vooruitgangspartij kunnen oprichten. Daardoor zou de dagelijkse politiek weer terug in het moderne midden kunnen komen, en zou voorkomen kunnen worden dat het slinkende CDA en de verhaalloze PvdA nog 20 jaar moeten koorddansen om vroeger met alle geweld in vandaag te persen.
Dibi en Halsema verdienen lof voor hun inzicht. Hun geluid verdient navolging, ook bij de kiezers van VVD, PvdA en PVV.
Op naar de PLPN: de Progressief-Liberale Partij Nederland.

Krachtmeester | 31-10-10 | 21:55

Ivoren Toren | 31-10-10 | 21:47
Een Marijke Vos verliest nooit haar gifschip, wel haar principes.

Jos Bosmans | 31-10-10 | 21:52

Ivoren Toren | 31-10-10 | 21:47
Ik ook niet. Eerst zelf in omfloerste zogenaamd fatsoenlijke en "wij zijn tolerant" bewoordingen de weg plaveien voor types als Danen en Rabbae, en dan, wanneer het stemvee er niet meer in gelooft, gauw de handen eraf trekken.

sjongejonge123 | 31-10-10 | 21:51

@Jackanders | 31-10-10 | 20:25
Nee, die probeert er nog steeds achter te komen hoe een arabier als Rabbae een rabbi kan zijn (Teun van het Tuinpad | 31-10-10 | 19:37)

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 21:48

prima oprotten naar hun eigen land gelijk de alle homo's , toch

harob | 31-10-10 | 21:48

GroenLinks lijkt nu wel de meest opvallende extreme types eruit te gaan gooien, maar het blijft een extreemlinkse club. Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Ik zal ze nooit vertrouwen.

Ivoren Toren | 31-10-10 | 21:47

ZSU-23-4 | 31-10-10 | 21:41
Aye.
Als het CDA wordt gesplitst in een RKSP en een grefo-partijtje.

Jos Bosmans | 31-10-10 | 21:47

ZSU-23-4 | 31-10-10 | 21:41
En in vegetariërs of gewoon.

Bakito | 31-10-10 | 21:44

Rene Danen brengt sowieso geen geld meer in het laadje van GL sinds Rutte1 is aangetreden. Follow the money.

tipo | 31-10-10 | 21:41

Ik stel voor Groen Links te splitsen in:
-CPN
-PPR
-PSP
Wie is voor?

ZSU-23-4 | 31-10-10 | 21:41

Kijk danen dit krijg als dankbaarheid van moslim kamaraad tofik voor je jarenlange trouwe dienst aan ummah.
Je wordt uitgespuugd en als stuk vuil met een mes in je rug in een hoek geworpen.

Laat dit een les zijn voor elke infidel die de dhimmmi en landverrader wil gaan uithangen in dienst van de moslim.
Danen is jullie voorland zodra jullie niet meer nodig zijn.

solidstate | 31-10-10 | 21:34

GroenLinks achterban bestaat uit extreemlinkse milieufundamentalistische idioten en uit liberale progressieve mensen. Laat de ekstreme klup zich aansluiten bij de SP en dan houd je een behoorlijk leuke club mensen over waarmee valt te praten.

ZDEV | 31-10-10 | 21:33

The1thing | 31-10-10 | 21:26
Terug naar Barteljorisstraat.

Bakito | 31-10-10 | 21:31

Ik ben die Dibi ook zat, net als die andere 2!!
Die GL-moraalridders denken altijd dat zij een monopoly hebben op de werkelijkheid!
Zij vinden zich altijd beter dan de rest. Heb ik altijd (persoonlijk) een beetje moeiijk mee.

The1thing | 31-10-10 | 21:26

Je kan veel vinden van Groenlinks maar ze maken lekker schoon schip en raust al de zuren eruit. Ik zeg Femke goed bezig.

Jaimy Fox | 31-10-10 | 21:24

Bos Hout | 31-10-10 | 21:08
Wat aardig van Bill. Bij mij staat Jheronimus Bosch op de achtergrond.
bakoenin | 31-10-10 | 21:18
Als Bea iets aardiger was geweest voor Greet zou die laatste er precies hetzelfde over denken.

Jos Bosmans | 31-10-10 | 21:24

U bent een weldenkend mens en komt niet uit Nijmegen. Dat zie je niet vaak.

Bakito | 31-10-10 | 21:18

GL wil salonfahig worden, daarom ook de draai inzake het koningshuis.
Een hele eer vond Mevrouw Halsema het om bij de koningin te mogen langs komen.
En dat als republikeinse.
Tsja, als je maar al je idealen aan de kant gooit, mag je vanzelf wel een keertje meespelen.

bakoenin | 31-10-10 | 21:18

@Bakito | 31-10-10 | 21:16
Juist, ik heb net de vaatwasser ingeruimd.

verraad van links | 31-10-10 | 21:17

Krijg een sik van die geile tyfusserver.

En-el Hak | 31-10-10 | 21:17

verraad van links | 31-10-10 | 21:14
Nooit met lege handen naar de keuken.

Bakito | 31-10-10 | 21:16

@Bakito | 31-10-10 | 21:09
Voor de weldenkende mens.

En-el Hak | 31-10-10 | 21:15

@Bakito | 31-10-10 | 21:09
Dat gat is verloren voor de weldenkende mens.

En-el Hak | 31-10-10 | 21:14

@Bakito | 31-10-10 | 21:13
Tja, ook dat moe(s)t gebeuren he.

verraad van links | 31-10-10 | 21:14

verraad van links | 31-10-10 | 21:11
En passant even oprukkend communisme de kop indrukken.

Bakito | 31-10-10 | 21:13

En er zijn meer ervaringsdeskundigen (Boris v/d Ham):
# @baspaternotte @TofikDibi Danen schold zeer agressief op me omdat ik het voor het vrije woord opnam voor o.a. Nekschot @bertbrussen e.a.
#Eens met je analyse over Danen @TofikDibi Toen ik laatst kritisch was op zijn optreden, werd hij verbaal zeer agressief. Karikatuur geworden about 3 hours ago via web

jeanmondo | 31-10-10 | 21:12

Ik vind dat hele groepen PVVers worden gediscrimineerd, aan de kant gezet en buitengesloten. Ik ga een motie indienen bij de Cohen-Coalitie

Rene Zoutketel | 31-10-10 | 21:12

Femke en Tofik zijn goed bezig.

Het socialistisch/communistisch spul dat zich nog onder de aanhang van GroenLinks bevindt kan zich terstond melden bij de SP. D66 wordt overbodig en dat klopt sinds D66'ers zich door de kroon laten benoemen tot burgemeester bijvoorbeeld. En aan de ouwelullenzeikclub PvdA hoeft niemand zich nog wat gelegen laten liggen.

Nieuw links realisme, kom maar op! Onder het motto 'geen rechts zonder links' kan ik dat alleen maar toejuichen.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 31-10-10 | 21:12

@ zovoklets | 31-10-10 | 21:06
Ren eens het Americain in en roep: "Telefoon voor de heer Mulisch!", dan weet je het gauw genoeg...

Petrus de Rewa | 31-10-10 | 21:12

Ja ja,.... Rene Daenen en Rabbae Babbae Versus Groen Linksch...
"What do you call it when the assassins accuse the assassin ? They lie. They lie, and we have to be merciful, for those who lie. Those NBK's and GLs. I hate them. I do hate them".

Marcus Porcius Cato | 31-10-10 | 21:11

verraad van links | 31-10-10 | 21:09
Waren het geen britten?

Bakito | 31-10-10 | 21:11

@En-el Hak | 31-10-10 | 21:08
Dat hadden de yanken al door.

verraad van links | 31-10-10 | 21:09

En-el Hak | 31-10-10 | 21:08
Verloren van wie?

Bakito | 31-10-10 | 21:09

@Bakito | 31-10-10 | 21:04
Die stad is toch al verloren, ook zonder Danen.

En-el Hak | 31-10-10 | 21:08

Jos Bosmans | 31-10-10 | 21:04
De achtergrond van mij pc wordt verzorgd door Bill Gates. Hij zet er iedere dag een ander prachtig plaatje neer. Mulisch daarentegen is niet verder gekomen dan mijn boekenlijst op de middelbare school.

Bos Hout | 31-10-10 | 21:08

Is Mulisch nog dood of was het slechts bezige-bij-mediahyperij vlak voor een nieuwe novelle?

zovoklets | 31-10-10 | 21:06

@Petrus de Rewa | 31-10-10 | 21:00
Ahaa, met dank!

-Straatverlichting- | 31-10-10 | 21:06

@Jos Bosmans | 31-10-10 | 21:01

Terpetijn, omdat het vandaag zondag is en ter ere van.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 21:06

@Bakito | 31-10-10 | 21:04
Komt hij er niet vandaan? Hij heeft er wel het juiste -rot-accent voor.

verraad van links | 31-10-10 | 21:05

beeb beeb beeb natte plassert alarm. Krijgen we er ultra gratis een zelfreinigende werking bij in de slinkse gelederen. Zouden dit de eerste tekenen van god wezen naar aanleiding van de gedoogakkoort kabrionet?(openluchtkabinet).... hulde aan pleisteroog Tofik Dibi!!. tell him dibi tell him femku

De rechtzaak was een farce van de bovenste plank,van die met rotte schroeven aan een met boktor overbevolkte kerkdraagsteunbalk.. zelfreinigende werking. zeep niet nodig .

aat_bilnaat | 31-10-10 | 21:05

eng mannetje die danen. Wel een grote jongen zijn en Wilders aanklagen, maar als iemand daar een kritische vraag over stelt loopt hij als een jongen van 6 weg en durft niks te zeggen. Dit soort mensen kunnen we in Nederland missen als kiespijn, hangen aan het subsidieinfuus en berokkenen het land alleen maar schade.

braba | 31-10-10 | 21:04

@Jos Bosmans | 31-10-10 | 21:01
Rattengif was beter geweest ja.

verraad van links | 31-10-10 | 21:04

Bos Hout | 31-10-10 | 21:02
Aan de andere kant: als je nooit GS zou lezen, zou Mulisch nu niet vereeuwigd zijn als achtergrond op je pc. Nu ja, alsof Mulisch enige vorm van afgoderij nodig zou hebben...

Jos Bosmans | 31-10-10 | 21:04

Klare taal in de Trouw komt pas na uren door de hel van de Grgggrristelijke moderatie.

Hanxie | 31-10-10 | 21:04

@CoffeePatch | 31-10-10 | 20:58

Volgens onze vrinden van niburu vergaat de wereld in 2012 en volgens onze rouvoutjes is het einde der wereld geen prettige tijd, niets aan de hand dus.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 21:04

Zolang hij maar niet naar Nijmegen komt, vind ik het best.

Bakito | 31-10-10 | 21:04

Jammer. Juist een goede zaak dat dergelijke types in het zicht blijven en niet ondergronds Volkertiseren.

zovoklets | 31-10-10 | 21:03

Als die mener Damen niet elke dag op GS stond, dan had ik nooit van hem gehoord.

Bos Hout | 31-10-10 | 21:02

verraad van links | 31-10-10 | 20:58
Niemand kan er iets aan doen dat hij met zo'n kop is geboren, maar in zijn geval had zijn moeder geen aseyn in de papfles moeten doen.

Jos Bosmans | 31-10-10 | 21:01

Vrienden René Danen bekennen kleur:

www.linkedin.com/profile/view?id=24489...

0 connections... het staat er toch echt. Maar in het persbericht van onze Nationale Opkomsthoaxer zal ongetwijfeld 1000 staan.

Martin9439 | 31-10-10 | 21:00

@ -Straatverlichting- | 31-10-10 | 20:36: nascituR.

Petrus de Rewa | 31-10-10 | 21:00

En-el Hak | 31-10-10 | 20:32
Iedereen, behalve Hans Wiegel.

Jos Bosmans | 31-10-10 | 20:58

♪René, heb jij een masker op? Oh nee, het is je ...... kop!♪

verraad van links | 31-10-10 | 20:58

hmmmm tijd voor een ruime opruimingsdienst

Goofffster | 31-10-10 | 20:57

@Hobbykip | 31-10-10 | 20:46
Tijd voor een revolutie bij het kristallnacht herdenking bestuur.
-Hooivorken? Check
-Brandende fakkels? Check
-Nieuw bestuur? Check(LiebeMan)

LiebeMan | 31-10-10 | 20:55

@Parsons | 31-10-10 | 20:51

#Sarcast

Zuiver ironisch bedoeld hoor :-)

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 20:55

@neemjemoederindemali | 31-10-10 | 20:36
Dank. Kan het wel gebruiken. #kater

Parsons | 31-10-10 | 20:51

@sjongejonge123 | 31-10-10 | 20:02
Zeer goede toespraak. Dank, ik had het nog niet gezien.

Parsons | 31-10-10 | 20:50

Goedzo | 31-10-10 | 20:45
De (links)groene zeep doet z'n werk naar behoren...

MichieldeMuiter | 31-10-10 | 20:46

Het zelfreinigende vermogen van Groenlinks in werking?

Goedzo | 31-10-10 | 20:45

He pik | 31-10-10 | 20:38
Nee hè!

Aktivist | 31-10-10 | 20:44

Brakovich | 31-10-10 | 20:40
Beetje mieterig, doe mij maar een Sportura...

MichieldeMuiter | 31-10-10 | 20:43

mooi. briljant. perfect. fantastisch. prima. uitstekend. geweldig. top. meesterlijk. magistraal. uitmuntend. jubel. megatastisch. etc.

die twee anti-democratische schavuiten verdienen het schavot.

zoalshetis | 31-10-10 | 20:43

Grote vraag is; Houdt meneer danen ook op met de Kristallnacht "herdenking" ?

LiebeMan | 31-10-10 | 20:43

Ach, het ene jaar zijn ze voorzitter of kandidaat-voorzitter dan weer staan ze aan de basis van aanslagen, zoals Duivenkak, om uiteindelijk een politieke tegenstander te vermoorden, het volgende jaar horen ze er zogenaamd niet meer bij.

En dan moet Femke zich ook nog over dit lid uitspreken: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/10/...

Groen-Links een echte taqiyya-partij. Onbetrouwbaar tot op het bot.

prikkel123 | 31-10-10 | 20:42

@He pik | 31-10-10 | 20:38
RFLOL

Hobbykip | 31-10-10 | 20:40

Tofik heeft wel smaak met zijn G-Shock. Zag laatst al dat er eentje droeg. Een heerlijk horloge is het toch!

Brakovich | 31-10-10 | 20:40

Ik doe hier de volgende voorspelling: het wachten is tot links ook de finale, ruggelings geplaatse, dolkstoot aan de Islam zal uitdelen. Mark my words --- Geert Wilders wordt vijandigheid jegens de Islam verweten, maar die valt tenminste nog frontaal aan, en met open vizier, maar links zal uiteindelijk de Judaskus uitdelen, en de Islam laten vallen als een kouwe aardappel; dit om maar te verhullen dat de traditionele progressieve ideeen over sociale processen (waar ook het multiculturalisme uit voorkomt) niet deugen.

Lagonda | 31-10-10 | 20:39

Oh het is weer weg

He pik | 31-10-10 | 20:38

BREKEND! Op teletekst staat nu dat René Danen is overleden.

He pik | 31-10-10 | 20:37

Rene Danen ziet er uit als een aardige meneer maar het is vast een enge gore linkse rat.

Kingeef1975 | 31-10-10 | 20:37

@Petrus de Rewa | 31-10-10 | 20:32
Hoezeer ik ook gesteld ben op de 'r.'
Waar wilt u die 'r' laten?

-Straatverlichting- | 31-10-10 | 20:36

@Parsons | 31-10-10 | 20:26

Tsss, wat ben je weer sarcastisch, terp had HELEMAAL gelijk, je bent een sarcast.

*biertje naar links paast*

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 20:36

Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. (Benjamin Franklin)

Danen en Wilders: verschillende zijden van dezelfde antivrijheidsmunt.
www.bnr.nl/archief?url=/csFdArtikelen/...
Deense_Volkspartij_wil_ban_Arabische_zenders

Allemaal vrijheidshatende idioten. Danen en Wilders snappen vrijheid niet.

Denkt Na | 31-10-10 | 20:35

Rene -Trotski- Danen.

woefdrammer | 31-10-10 | 20:34

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 20:26
Over GL hangt toch nog altijd een verdacht geurtje van verbitterde ouwe CPN-ers en PSP-ers, voor het pseudo-groene sausje in combinatie met wat milieu-malloten, die zichzelf vastketenen aan kerncentrales. heel erg jaren '70 allemaal.

Aktivist | 31-10-10 | 20:33

Bijna.

En-el Hak | 31-10-10 | 20:32

@Jackanders | 31-10-10 | 20:25

jammer dat terp niet meer is, vond hem wel liev.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 20:32

@Jos Bosmans | 31-10-10 | 20:26
Bijan iedereen is wel eens links geweest. Zodra men gaat werken, komt men uit die psychose.

En-el Hak | 31-10-10 | 20:32

gooit een *r* naar straatverlichting.

Petrus de Rewa | 31-10-10 | 20:32

@Petrus de Rewa | 31-10-10 | 20:25

Nemo sine vitiis nascitu

-Straatverlichting- | 31-10-10 | 20:30

@deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 20:02

GL bestaat alleen maar uit zuurpruimen, wat dat betreft passen ze er prima tussen, ze zijn alleen een beetje erg radicaal.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 20:26

@sjongejonge123 | 31-10-10 | 20:02
Zo is het maar net.

solidstate | 31-10-10 | 20:26

@Jackanders | 31-10-10 | 20:25
*knipogen doet*

Parsons | 31-10-10 | 20:26

En-el Hak | 31-10-10 | 20:17
Je zult het überhaupt maar ooit zijn geweest. In de jaren '70 openlijk zeggen dat je VVD stemde, dát was pas avant gardistisch.

Jos Bosmans | 31-10-10 | 20:26

@ straatverlichting: Aegroto dum anima est, spes est.

Petrus de Rewa | 31-10-10 | 20:25

Zei iemand daar Rene Danen? http://www.hetverraadvanlinks.nl/Zijspoor.htm

Parsons | 31-10-10 | 20:25

@bakoenin | 31-10-10 | 20:03

Zolang Femke haar kinderen nog op een zwarte school heeft geloof ik er niet veel van. Ik geloof wel dat ze weinig moet hebben van de Danen, Rabbae's, van der Graafjes en Brouwertjes van deze wereld maar samengaan met D66 geloof ik niet. Btw, voor het geloven hebben we Knelis en poephoofd en sinds vandaag evolutieontkenner Harry de Vries.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 20:25

Traantje wegpinkt, René wat nu???? Baan zoeken?

8_Estrellas | 31-10-10 | 20:25

Is de naam Rutger reeds gevallen? Nee? Rutger kerft, as we speak, een tweede en derde streepje in de muur naast de openhaard. Rut gaf weer eens het laatste zetje. Dag Reneetje, dag Mo.

En-el Hak | 31-10-10 | 20:25

Parsons | 31-10-10 | 20:20
lol

Leest u mee, Terpen-tijn?

Jackanders | 31-10-10 | 20:25

GroenLinks: "Rene Danen raus, svp"

Is het topic...

Na de Chinees zeg ik die er bijna uit wil hier van : ,, Groen links , ga nu echt eens daud met of zonder Tofu en/of Mohammedinges en Klemkaakje "

Zonde van de aandacht.

* wenscht eenieder een fijne avond* out .

-weggejorist-

Everlast | 31-10-10 | 20:25

Dibi was zelf anders ook nogal dik met de Hamasvrienden van de IS. Bovendien vraag ik me af wat een Marokkaan die nog nooit een dag gewerkt heeft te zoeken heeft in het bestuur van de Turkse Arbeidersvereniging, hihi.

Whimpysinger | 31-10-10 | 20:23

@Parsons | 31-10-10 | 20:20
Yeps, dat is voor iedereen het beste!

-Straatverlichting- | 31-10-10 | 20:22

Ik hoop dat Danen en Rabbae behouden blijven voor GL.

Parsons | 31-10-10 | 20:20

wel typisch, als het slecht gaat: hij heeft het gedaan, nee hij heeft het gedaan, hij was het....

sjongejonge123 | 31-10-10 | 20:20

Op 2.00 minuten zag ik onze hekkenklimmende, stonede en dansende advocaat nog even langskomen volgens mij.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 20:20

Mooi opgeruimd staat netjes zal ik maar zeggen.

Hobbykip | 31-10-10 | 20:19

Groenlinks ziet in dat de extreme en polariserende opvattingen van Danen en Rabbae achterhaald zijn. Als Danen en Rabbae succesvol zouden zijn zou Groenlinks vooraan staan om het succes om te zetten in kamerzetels.

Sanglier | 31-10-10 | 20:19

solidstate | 31-10-10 | 20:09
Tofik is inderdaad het type dat telkens nét niet te laat -of voor de scherpe waarnemer juist nét iets te laat- waarneemt hoe de vlag erbij hangt en dan iedereen gaat vertellen dat hij zojuist de vlag heeft gehesen. Dat is een kunst die meer beroepspolitici verstaan, en je hebt helemaal gelijk als je Marcouch ook in dat rijtje zet.
Maar wat toch opvallend is, is dat GroenLinks nu openlijk afstand gaat nemen van de heren. De behoorlijk felle aanval van Halsema op Rabbae is hier opvallend. Verkiezingen in aantocht, dat wel, maar ik denk dat ze haar woorden ook na die verkiezingen niet meer terug gaat nemen.

Schoorsteenveger | 31-10-10 | 20:18

Danen zat nooit in de GroenLinkse geldingen. Behalve toen ie dacht een baantje te kunnen bemachtigen, toen werd ie opeens lid.

Maaier | 31-10-10 | 20:18

@Leo* | 31-10-10 | 20:09
Ik zal je er niet op bevechten... maar schande komt u toe.

Absentem laedit, qui cum ebrio litigat

-Straatverlichting- | 31-10-10 | 20:18

Bij de PvdA worden ze allebei met open armen ontvangen.

Supersoul | 31-10-10 | 20:17

Mijn fuck, je zult linksmens zijn in het huidig tijdsgewricht.... moehahaha!

En-el Hak | 31-10-10 | 20:17

Mag ik GS & co feliciteren met de zeer wezenlijke bijdrage die u levert bij de totstandkoming dezes moois?
Waarheidsvinding, Heroriëntatie, Beleidsadvies, Houtsnijdende Achtergronden, Opinie, Ontmaskeringen ende Vermaak met een prettig roze afdronk.

*plop*

-Straatverlichting- | 31-10-10 | 20:14

@ Jackanders :

Vooral niet als je als besmette partij de 1e kamerverkiezingen in moet en
ook bij het 2e proces Wilders.
Schoon schip is nu het devies bij G.L.

The eimer | 31-10-10 | 20:14

Bijschrift pica: 'Tofik Dibi vertelt Rene Danen hoe laat het is'.

'Red Watch' had toch stukken korter geweest...

zak_arme_turf | 31-10-10 | 20:13

Leo* | 31-10-10 | 20:09
Mulisch was leuk als persoon, bij zijn oeuvre heb ik mijn bedenkingen. Bomans, die mag ik graag lezen. Godfried wordt ten onrechte niet tot de Grote Drie (Vier) gerekend.

Jos Bosmans | 31-10-10 | 20:12

Überbottehork | 31-10-10 | 19:58

excuse moi maar aan bonken storten zegt me ook niets, wat moet ik me er precies bij voorstellen?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 20:12

@bakoenin 20:03: Het is te hopen. Ik ben niet links en zal niet op ze stemmen, maar van alle linkse partijen zie ik GL het liefst met de meeste invloed. Soms nemen ze standpunten in die ik bij rechts node mis (bijvoorbeeld digitale burgerrechten). Prima dat ze wat overjarig spul bij het vuilnis zetten. Ik hoop alleen wel dat ze er ook in slagen wat meer goede, slimme bestuurders aan te trekken, het kan niet alleen maar Femke zijn met af en toe Tofik voor de jeugdige invalshoek.

Muxje | 31-10-10 | 20:12

Verstandig van Fem, zo'n tikkende tijdbom moet je niet in de gelederen willen hebben.

Jackanders | 31-10-10 | 20:10

Ik heb het idee alsof ik dit maanden geleden al eens gelezen heb. Geen verklaring verder. Lotgenoten?

Overwinnaar | 31-10-10 | 20:09

Tofik dibi heeft geen nut meer voor danen en de zijne.
De nuttige idioten zijn passe dus nu kan dibi de grote jongen uithangen om te zeggen dat ze een aanfluiting zijn omdat het al een voldongen feit was.

Daar straalt tofik dibi's ster helderder van en hij kan zijn islam agenda lekker doorzetten binnen groenlinks.

Het is net als met marcouch als er iets al doorgevoerd is begint hij het roepen dus denkt iedereen dat hij het bewerkstelligt heeft.

Als men goed oplet kan men het elke keer weer vaststellen.

solidstate | 31-10-10 | 20:09

Haha, op Joop het antwoord aan GS over het Huftermanifest.
Grappig bij die "rally to sanity" waar het over gaat: een van de sprekers was Yusuf Islam (fka Cat Stevens), die bekeerling die Rushdie ook dood wenstte. Sanity, ik zeg het je.

sjongejonge123 | 31-10-10 | 20:09

/OT

Mulisch was een journalistje.

Hermans was een schrijver, van het Reve trouwens ook.

*de mortuis nil nisi bonum*

/OT

Leo* | 31-10-10 | 20:09

@deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 20:02
Not to mention engerds die anderen het vrije woord willen ontzeggen. Je kunt veel over Dibi zeggen, maar dat hij de vrijheid van meningsuiting onderschrijft staat volgens mij als een paal boven water. Zo niet bij Rabbae (die al moeite heeft met z'n eigen mening uiten, met dat accent van 'm, laat staan dat hij anderen hun mening wil horen uiten als die niet helemaal met die van hem strookt) en Danen (voorzitterT van de Nationale Steek Je Kop In Het Zand Club En Klaag Iedereen Aan Die Daar Niet Aan Meedoet clup).

Nietvoordekat | 31-10-10 | 20:09

Petrus de Rewa | 31-10-10 | 20:03
De dochter van Rouvoet die in een kraakpand zeeppoeder gaat snuiven, dát zou de ironie ten top zijn.

Jos Bosmans | 31-10-10 | 20:09

@Nietvoordekat | 31-10-10 | 20:06
Dibi zit daar goed hoor geloof me, Femke moet tenslotte ook haar moedergevoel kwijt als ze heel de dag van huis is.

deraderendraaien | 31-10-10 | 20:08

Danen is big trouble. Een ongeleid projectiel met een heel kort lontje.
Gauw buitenzetten die gast.

Gravin v Kippenbouth | 31-10-10 | 20:08

@Lord of the Flies 19:50: Tja... hoe vaak ben jij in je jeugd wel niet op andere gedachten geraakt door nieuwe inzichten? Op die leeftijd is je wereldbeeld nog volop in ontwikkeling, en dat gaat vrijwel nooit in 1 keer goed (al zijn er uitzonderingen). Daarom zie ik Dibi niet zo graag in de kamer; hij heeft ongetwijfeld wel wat in zijn mars, maar hij is gewoon nog te jong.

Muxje | 31-10-10 | 20:08

@bakoenin | 31-10-10 | 20:03
Gutte gut, de eerste vier reacties zijn er doorheen. Raad 'ns... allemaal positief over het besluit van GL. Dag Danen! En Rabbae, ach, laat die dwaas naar Marokko terugkeren.

En-el Hak | 31-10-10 | 20:07

Hopelijk gaat hij nu eens echt moeten werken voor z'n geld.

wirbel010 | 31-10-10 | 20:07

Danen is toch ook alleen bereid in discussie te gaan met hielenlikkers?

Dhr. Klapsigaar | 31-10-10 | 20:07

Huh. Ik begin die Dibi steeds meer te mogen. Alleen jammer dat hij bij GroenLinks zit.

Nietvoordekat | 31-10-10 | 20:06

Kaaklem is tegen kopvodden, maar ze moet nu als de Deense Volkspartij
daar alle Arabische haatzenders verbieden.
Als je dan over rechts heen wil gaan...

The eimer | 31-10-10 | 20:05

@neemjemoederindemali | 31-10-10 | 19:56
U kent de bonkjes in uw tuin? Welnu, Danen mag in dergelijke kluitjes uiteen vallen.

En-el Hak | 31-10-10 | 20:05

"Ik ga graag binnen groen links het debat aan met Dibi en andere leden over hoe onze partij de vreemdelingen haat van Wilders het beste bestrijden, maar die discussie voer ik niet via de media"

Het lijkt er dus op dat Danen nu zo boos is dat hij groen links van binnen uit gaat slopen. haha!

deraderendraaien | 31-10-10 | 20:03

En-el Hak | 31-10-10 | 19:53
Ja geweldig he, de moderator daar draait overuren. LOL

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 19:53
GL is veel verder naar "rechts" opgeschoven dan de PvdA, en kan bijna naadloos aanschuiven bij D66 en de VVD, op een paar groene puntjes na.
Dus inderdaad zie ik een aansluiting bij D66.

bakoenin | 31-10-10 | 20:03

@ Jos Bosmans | 31-10-10 | 19:56
Klopt en ik denk dat dit voor bijna alle partijen geldt, met uitzondering van klein religieus rechts. Daar verandert er niet zo veel tussen de generaties. Alhoewel, als de dochter van Rouvoet de politiek ingaat...

Petrus de Rewa | 31-10-10 | 20:03

Rabbae en Danen zijn zuurpruimen; niks voor GroenLinks.

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 20:02

Hmmmmm canibalisme ...

Vliegenvanger | 31-10-10 | 20:01

Goelag.

Liberty Wolfe | 31-10-10 | 20:01

Het zijn zware tijden voor linksradicalen, mooi zo.

Crusher | 31-10-10 | 20:00

@Ribero | 31-10-10 | 19:55

Je vergeet de boom- en dierknuffelaars, een lekkere mengeling.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 19:58

@neemjemoederindemali | 31-10-10 | 19:56
áán bonken storten. Bonken storten is iets heel anders, dat doet u maar lekker in uw eigen tijd.

Überbottehork | 31-10-10 | 19:58

Dus krijgen we nou een GroenLinksRechts en een GroenLinksLinks?

De Rechtse Baron | 31-10-10 | 19:56

Petrus de Rewa | 31-10-10 | 19:51
En dan vooral bij het CDA, en in mindere mate bij de PvdA. Ik verdenk Van Dam en consorten ervan Oudkerk definitief bij het grof vuil te hebben gezet. Met Oudkerk had de PvdA een stuk minder klein kunnen worden.

Jos Bosmans | 31-10-10 | 19:56

@En-el Hak | 31-10-10 | 19:49

bonken storten? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 19:56

Er is ruimte voor iedereen, voor elke mening.
Danen nam echter relatief wel erg veel ruimte in beslag.
Danen was ook niet van de vrijheid (een concept dat hij niet snapt).

Denkt Na | 31-10-10 | 19:55

Groen Links het product van een fusie van Communisten, Pacifisten en Radicalen.
Wie denkt hier enig land mee te kunnen bezeilen heeft het grondig mis.

Ribero | 31-10-10 | 19:55

Voorgestelde naam voor de partij:
Teabag Party..?

vagehond | 31-10-10 | 19:54

@bakoenin | 31-10-10 | 19:47
Jolo houdt de reacties bij het topic weer eens vast; zijn geliefde columnist krijgt natuurlijk de nodige kritiek te verduren.

En-el Hak | 31-10-10 | 19:53

@bakoenin | 31-10-10 | 19:47

Kereltje peggold gaat geen Groen linksurts opnemen, geloof er helemaal niks van, een splitsing zal wel lukken, de Danen, Brouwer en Rabbae's beginnen vast extreem groenlinks.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 19:53

@En-el Hak | 31-10-10 | 19:49
"aan bonken storten"
*zich allerlei te gekke voorstellingen maken doet*

Überbottehork | 31-10-10 | 19:52

@ Chiant | 31-10-10 | 19:41
Ja. Al weer een paar jaar geleden. Google maar eens. Het valt me trouwens op dat veel oud-politici op links en rechts buitenspel hun mening verkondigen. Het hele politieke debat hedentendage is veel beter te beschouwen als een generatieconflict dan een strijd tussen rechts en links.

Petrus de Rewa | 31-10-10 | 19:51

Tijdje terug, alhier:

''Ik word schijtziek van het benoemen,'' zei GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi.

En nu:
"Wij staan juist voor het voeren van een open debat".

Yep.

Lord of the Flies | 31-10-10 | 19:50

@mister_handy_man | 31-10-10 | 19:40
Dat is uitgesloten.

Überbottehork | 31-10-10 | 19:50

Reneetje Danen, de Grote ZwartWitdenker, mag van mij subiet aan bonken storten.

En-el Hak | 31-10-10 | 19:49

Niet alleen Danen, maar ook Rabbae, en dit lijkt misschien niet significant, maar hoeveel van die semi alternatieve subsidislurpende linksfiguren stemmen nu op die partij juist omdat die Danen en andere communisten zoals een Brouwer nog steeds een heel grote stempel op die partij drukken.
Laat hier een splitsing komen, dan kan de rest van GL opgaan in D66, en die naieve protestkliek verdwijnen in de beerput van de geschiedenis.
Stelletje ongelooflijke uitvreters

bakoenin | 31-10-10 | 19:47

Andere invalshoek:

2011 editie van de Dikke.

Een journalist "danen".

Leo* | 31-10-10 | 19:45

Applausje voor DIbi. En ook nog een ovatietje voor Femke. De eerste linkse politica die eindelijk eens duidelijk zorg uitspreekt voor de ontwikkelingsmogelijkheden van gehoofddoekte meisjes. Dat had ze voor haar partij beter een half jaar eerder, voor de verkiezingen kunnen doen. En voor die meisjes twintig jaar eerder. Maar beter laat dan nooit. Ze moest ook even wachten tot het bespreekbaar werd, natuurlijk. Met een gezinnetje en zo.

vetkleppert | 31-10-10 | 19:44

je zou ook kunnen zeggen dat links eindelijk opgroeit, volwassen wordt en z'n zwitsal kwijt is door dit soort ontwikkelingen..

fronsloos | 31-10-10 | 19:43

@G-unite | 31-10-10 | 19:36

Waarom zouden groenlinksurts zich druk maken over Hannie van Leeuwen?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 19:43

Vraag me wel eens af wat voor rol Danen had gespeelt als hij tijdens W.O. 2 geleefd had.

BroederHarry | 31-10-10 | 19:43

Bij Joop staan inmiddels 20 beroeps-boe-roepers in de wachtrij bij een topic met hetzelfde onderwerp.

CoffeePatch | 31-10-10 | 19:41

@Hanz Ziezo | 31-10-10 | 19:39
Als je Dibi, laat staan Groenlinks een beetje volgde, en dan bedoel ik niet alleen via GS, zou je weten dat vrijheid van meningsuiting juist voor hen heel belangrijk is. en dat ze dus zeker niets te maken willen hebben met uitsluiters. dus niet met Geert, en dus ook niet met Danen.

Groenepuntmuts. | 31-10-10 | 19:41

@Petrus de Rewa | 31-10-10 | 19:39
Hela, dat wist ik niet! Werd de PvdA te rabiaat rechts voor de heer van Dam?

Chiant | 31-10-10 | 19:41

Dus Tofik Dibi vindt Danen rechts? Of begrijp ik het niet helemaal?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 19:41

't Is eeuwig zonde dat de PVV GroenLinks uitsluit.

torentje_van_spiek | 31-10-10 | 19:41

Tijdje geleden heb ik over Rabbae een plempje van gelijke strekking gepost.

Dat leverde een dagje of wat in de "wachtkamer" op.

Qua Quid: voortschrijdend inzicht?

*Quid pro quo*

Leo* | 31-10-10 | 19:41

@ Den Ouwe Rukkert | 31-10-10 | 19:38
Grappig dat hij het GS idioom overneemt: zeau.

Petrus de Rewa | 31-10-10 | 19:40

Wanneer wordt er een ban gelegd op de naam René Danen?

Als niemand nog over hem spreekt gaat hij dood en is hij 1 dag TT op twitter en dan horen we er nooit meer iets van.

mister_handy_man | 31-10-10 | 19:40

Jezus... slinks wordt wel erg rechts.
Nog even en Geert moet een tandje bij zetten om niet ingehaald te worden door
zijn linkse kerk.
Leuk, dat dan weer wel.
Lijkt op politieke bewustwording ter voorkoming van eigenmoord en is dus puur eigenbelang en pluchegeilheid van GL.

bennietboosmaar verd | 31-10-10 | 19:40

*Snik* Wat worden het een mooie 4 jaren *snik*
Die hele " Intergrasie Moet, Want Wij Vinden Het Zo Leuk" wordt nu even kritisch op onder de loep genomen en alle gezwellen worden even vakkundig weggehaald de komende periode.
BV Nederland wordt weer gezond.

Weeraanmelden | 31-10-10 | 19:40

Rabbae is toch die knuffelbare man die eerder in de politiek zat dan dat hij Nederlands sprak. Dat doet de pvda toch beter.

caravaggio | 31-10-10 | 19:40

@Den Ouwe Rukkert | 31-10-10 | 19:38
Jeweettog.

Überbottehork | 31-10-10 | 19:40

@ Chiant | 31-10-10 | 19:38
Van Dam is al jaren geen lid meer, net als Rabbae dat niet meer is van GL.

Petrus de Rewa | 31-10-10 | 19:39

Hulp uit onverwachte hoek. Als ze nu direct ook nog even onze zogenaamde 'dichter des vaderlands' ook nog even slopen? Een Egyptische linksmensch als DdV. . . . .

Hanz Ziezo | 31-10-10 | 19:39

Prima. Zullen we dan afspreken dat dit het laatste Rene Danen topic is? Schoppen naar wat tog al op de grond ligt, das geenstijl.

harry pikkel | 31-10-10 | 19:38

Uit de reeks irritante, drammerige, betweterige ongelijkhebbers neutraliseren: wanneer zou de PvdA Marcel van Dam en van Jeauleaux eruit knikkeren?

Chiant | 31-10-10 | 19:38

is advocaat steijnen nu al geschorst door de orde?!!

cumshaft | 31-10-10 | 19:38

Eén kleine correctie: niet tot nooit meer ziens, maar tot ziens in de rechtbank natuurlijk!

Überbottehork | 31-10-10 | 19:37

Trouwens, kijkend naar Danen, presenteert die vent s'avonds ook niet PowNed ?...

MichieldeMuiter | 31-10-10 | 19:37

ReNEE en Rabbie zijn hedentendagen zijn stemmentrekkers.
That's all.

Linkse poopulisten, dat zijn het.

Allemaal.

Teun van het Tuinpad | 31-10-10 | 19:37

Ik ga turven hoe vaak de 2 heren de komende tijd Hannie van Leeuwen gaan noemen.

G-unite | 31-10-10 | 19:36

Hihi, René Danen links ingehaald. Wie had dat ooit gedacht? Puik stuk JQ.

Überbottehork | 31-10-10 | 19:36

# bos

Het warmste plekje | 31-10-10 | 19:35

Common sense bij Groen Links lijkt me een gevaarlijke ontwikkeling.... ze proberen de kiezer compost in de ogen te strooien...

MichieldeMuiter | 31-10-10 | 19:35

tags: # huilie-huilie # kroeldoek # wolven in 't bis # baai # baai # zwaai # zwaai

Het warmste plekje | 31-10-10 | 19:35

LOL @ Tofik Dibi horloge

sinterdhaese | 31-10-10 | 19:35

Rabbae behoort nu tot de GroenLinks prominenten.

CoffeePatch | 31-10-10 | 19:34

Hoe meer onrustzaaiers zich in het linker kamp melden, hoe beter het is.

Alleen om die reden al hoop ik dat Danen en Rabbae hier stennis over gaan schoppen.

Parsons | 31-10-10 | 19:33

Sjonnie is mijn held.
Klaar.
Wat een schitterend stukje over dubbel links gepasseerde mensen.
Top.

Teun van het Tuinpad | 31-10-10 | 19:33

Veel komt uit de hoed van Fapke. ze is links aan het hervormen. Economisch en cultureel. Zakkenvollert vindt het niet leuk.

Devidas Frietman | 31-10-10 | 19:31

Johnny Quid komt steeds meer op dreef en doet me denken aan Propria Cures in z'n beste dagen. Ga zo door!

Petrus de Rewa | 31-10-10 | 19:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken