Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Spannond! Gay alert in Utrecht

protectandserve2.jpg Het begon in Zuilen: daar werden achtereenvolgens een lesbisch stel én een transseksueel weggepest. Burgemeester Aleid Wolfsen (PvdA) zei toen: "Dit mag nooit meer gebeuren!". Vervolgens werden in de Oilily-enclave Leidsche Rijn homo's weggetreiterd. Wolfsen: "Nu ben ik het zat!". Even later bleek ook het pittoreske centrum van 030 een no go area voor gays. Wolfsen weer: "Ok, vorige keer zei ik dat ik het zat was, maar nu ben ik het écht zat!". Dus gebeurde er geen fuck en moest onlangs een homoseksueel in de wijk Lombok onderduiken vanwege bedreigingen en pesterijen. Nou Wolfsen, kom er maar in: "Ok, vorige keer was een grapje maar nu ben ik het serieus zat!". Natuurlijk. Wolfsen is inmiddels zo onbetrouwbaar dat zelfs zijn eigen PvdA-fractie tegen hem rebelleert, waarschijnlijk uit angst dat Wolfsen alle Utrechtse potenrammers een gratis landhuis cadeau geeft. Maar niet getreurd Utrechtse homo's, want ze zijn er uit hoor in de gemeenteraad. Er komt een Gay-alert. Dus geen snoeiharde voorlichting of probleemjongerenfluisteraars, neen, een "speciaal telefoonnummer voor homoseksuelen die worden gepest". Doet u wel een beetje lief voor Wolfsen? Hij heeft voor dit gouden idee dus wel speciaal zijn herfstvakantie afgebroken.

Reaguursels

Inloggen

test

7inch_boy | 22-10-10 | 18:45

Die homo op die foto lijkt m'n ex zwager Toontje wel.

Jabalinero | 22-10-10 | 12:33

Als je gruwt van homo's, maar je mag het niet zeggen, dan laat je anderen de kastanjes uit het vuur halen en zegt dan dat je geschokt bent. Verder doe je helemaal niets en lach je in je vuistje.

Hansopje | 22-10-10 | 08:48

strikdewepstroper01 | 21-10-10 | 21:08
Inderdaad. Geen vals sentiment, het gevoel van afwijzing, eenzaamheid en onbegrip wordt ook pijnlijk duidelijk in de clip.

sjongejonge123 | 22-10-10 | 01:22

Mijnheer Wolfsen is gehuwd. Met een man. Juist hij zou toch zeker moeten ingrijpen!!! Maar ja, PvdA :-(

camff | 22-10-10 | 00:40

Als ik 's-nachts door het Vondelpark loop gaat mijn gay-alert continu af. De gemeente Utrecht had dit een gaybasher-alert moeten noemen. Alweer zo'n gekocht Inholland-diploma voor de bedenk(st)er?

AlfredvonSchlieffen | 21-10-10 | 22:23

Triest dat bedreigingen en mishandelingen van homo's steeds vaker voorkomen.
Nederland is allang geen save haven meer voor homo's zoals in de jaren zeventig,
begin tachtig. Die tolerantie, die cultuur die Nederland in die dagen was is
aan het verdwijnen. En dat zal zeker met de islam te maken hebben. En laten we
ook de Hollanders niet vergeten die zich schuldig maken aan bedreiging en
mishandeling van homo's want die zijn er natuurlijk ook.

Maar wat betreft homosexualiteit en islam. Dat zijn twee factoren die nooit kunnen samengaan, vrees ik. Dus dat stukje vrijheid wordt dus ook vergalt door bepaalde
nieuwkomers. Helaas.......

strikdewepstroper01 | 21-10-10 | 20:37

misschien moet de pvda eens met de billen bloot...
of nee, doe eens een ECHT referendum !
SpvvD | 21-10-10 | 16:58
Nog beter, terug naar de tijd dat alleen belastingbetalers een stem hadden.
Kijken hoeveel stemmen de pvda dan heeft.

Cadaver | 21-10-10 | 20:18

@toevallig_eauk_zeau
op zich een prima reactie, maar Geenstijl bestaat bij de gratie van "lollige" reaguurders, toch?

Rut Marke | 21-10-10 | 20:14

heb dit ook al op POWned gepost:
Dit is helemaal geen kwestie van religie of geloof, maar van slim en niet zo slim. Mensen met een nauwe horizon geeft een geloof structuur, houvast in het leven. En alle religies hebben strakke regels om een maatschappij enigszins soepel met elkaar te laten leven. Daar hoort ook het creëren van een "wij" versus en "zij" bij, simpelweg om de eigen groep bij elkaar te houden. Daarom zie je dit soort gedragingen b.v. ook bij wat men simplistisch "white trash" noemt (kijk hierbij b.v. ook naar al die "lollige" reacties van sommige reaguurders hier). Mensen die zich zo gedragen, vergeten gemakshalve dat ook zij, in hun bekrompenheid, erg veel steunen op de slimmeren in deze maatschappij die ook voor hen redelijke wetten en regels opstellen, zodat zij niet zo hard met hun intellectuele gebreken geconfronteerd worden. Politieke correctheid heeft er tot heden voor gezorgd dat er geen grenzen gesteld zijn aan dit soort "onderbuikmachismo". Er mag best eens tegen hen gezegd worden dat het er niet om gaat wat zij ergens van vinden, maar wat de ook voor hen toepasselijke feiten zijn, met repressailles als ze dan nog niet inbinden.

toevallig_eauk_zeau | 21-10-10 | 20:08

En hoe zou meneer Brussen het oplossen dan?

Hefting | 21-10-10 | 19:27

Het probleem met een partij zonder ballen is dat, als je er tegen schopt, het geen pijn doet.

larie | 21-10-10 | 19:22

Ja homo's van Nederland, gewoon blijven bellen als je in elkaar getrapt wordt door de allochtone buurtgenoten. Blijf bellen!

funkyd | 21-10-10 | 19:14

Spannond is toch 020?

maruyama | 21-10-10 | 19:05

@Groenepuntmuts. | 21-10-10 | 19:02
Hulde!

afvaller | 21-10-10 | 19:04

@Balaq 18:39

U betoogt exact datgene dat ik de laatste dagen menigmaal te berde gebracht heb in diverse discussies. De afgelopen dagen heb ik mogen vertoeven in de steenpuist op de reedt van Nederland die ook wel Utrecht genoemd wordt. Wholla, ik zweer het je, deze stad is verloren voor de beschaving. Het is hooguit bruikbaar als lichtend voorbeeld voor het falen van het immigratie en integratiebeleid.

Door het stelselmatig ontkennen van de problematiek, het continue gebruik van de racismekaart en de commerciële belangen van de ontelbare stichtingen en bureautjes, is nu het punt van de omslag vrijwel bereikt. In Utrecht is de nederlander in veel wijken een minderheid, iets dat uiteindelijk tot onbeheersbare wrijving zal leiden.

Prutsers als Wolfsen zullen hier absoluut geen verandering in aan (kunnen) brengen. Ook het minimale politiecorps is als een tandeloze oude waakhond. Dus, trek die glazen muur langs de A2 door om de hele stad, stort hem vol met beton, en vergeet vervolgens dat de blamage die Utrecht heet ooit bestaan heeft......

koolteer | 21-10-10 | 19:03

@[email protected] | 21-10-10 | 17:41
Ik heb een hekel aan Godwins... maar ooit hadden ze nog een doel. zoals nu.
@Balsaq | 21-10-10 | 17:45
Ik ontken niet dat een grote groep allochtonen het flink verneukt in West-Europa, en vanzelfsprekend pak je eventuele bedreigers op. net zoals je dat bij autochtonen zou doen. ik wil alleen maar zeggen: we moeten mensen wel als individu behandelen. De meeste mensen die met opgeheven vingertje waarschuwen voor "over een kam scheren" hebben geen idee waar ze het over hebben. Maar ergens hebben ze wel gelijk. Juist het schreeuwen waar menig reaguurder zich schuldig aan maakt zorgt niet voor een oplossing. laten we er, zoals ik zei "kritisch" naar kijken. hoe lossen we dit democratisch op. Dat betekend dat we ons niet tot extreme figuren als Geert moeten wenden, maar dat we ook zeker niet onze koppen in het zand moeten steken zoals menig linksmensch.

Groenepuntmuts. | 21-10-10 | 19:02

@Balaq 18:39

U betoogt exact datgene dat ik de laatste dagen menigmaal te berde gebracht heb in diverse discussies. De afgelopen dagen heb ik mogen vertoeven in de steenpuist op de reedt van Nederland die ook wel Utrecht genoemd wordt. Wholla, ik zweer het je, deze stad is verloren voor de beschaving. Het is hooguit bruikbaar als lichtend voorbeeld voor het falen van het immigratie en integratiebeleid.

Door het stelselmatig ontkennen van de problematiek, het continue gebruik van de racismekaart en de commerciële belangen van de ontelbare stichtingen en bureautjes, is nu het punt van de omslag vrijwel bereikt. In Utrecht is de nederlander in veel wijken een minderheid, iets dat uiteindelijk tot onbeheersbare wrijving zal leiden.

Prutsers als Wolfsen zullen hier absoluut geen verandering in aan (kunnen) brengen. Ook het minimale politiecorps is als een tandeloze oude waakhond. Dus, trek die glazen muur langs de A2 door om de hele stad, stort hem vol met beton, en vergeet vervolgens dat de blamage die Utrecht heet ooit bestaan heeft......

koolteer | 21-10-10 | 18:59

Er worden wel meer mensen gepest of getreiterd. Krijgen die ook allemaal zo'n voorkeursbehandeling? Zeikende nichten.

Niekler | 21-10-10 | 18:59

@Joris zijn edit
Tja, dat is beter dan omgekocht zijn...

@Fatwabuster | 21-10-10 | 17:37
Nee precies, laten we vooral blind aannemen wat de grote BB ons laat zien.

Groenepuntmuts. | 21-10-10 | 18:55

Op den duur gaan we eigen rechter spelen. Het kan niet anders. Deze laffe overheid beschermt haar burgers niet of nauwelijks. Wel lasergunnen langs de kant van de weg om werkende mensen re bekeuren terwijl werkschuw tuig zich suf blowt op iedere straathoek.

snap_shootert | 21-10-10 | 18:52

@[email protected] | 21-10-10 | 18:43
Dank voor je repliek.... onderbouw je verhaal met cijfers is denk ik niet te veel gevraagd aangezien ook ik cijfers kan vinden die het tegendeel bewijzen en al helemaal op google...
Dat het opgelost moet worden is ook niet het discussiepunt, waar het mij om gaat is die godverloren benoeming van minderheden als "het probleem" zeg gewoon "tuig"moet aangepakt worden (en hard ook) en of dat nou groen tuig, geel tuig, blauw tuig, rijk tuig, gelovig tuig, etc etc is maakt op zich toch niet uit? of wel, is het belangrijk dat we het tuig gaan onderscheiden in allochtoon/ autochtoon gelovig/ niet gelovig huidskleur buin/wit/geel? Ik denk van niet... door het wel te doen creëer je namelijk een moeilijkheidsgraad die je niet gaat helpen bij de oplossing.

afvaller | 21-10-10 | 18:50

@afvaller | 21-10-10 | 18:21
Doe niet zo flauw om te melden 'onderbouw je verhaal eens met cijfers'
Google zelf maar, informatie genoeg. Als je het er niet mee eens bent is het jouw taak om de onderzochte en geconstateerde feiten te weerleggen. Ik ben namelijk nog geen onderzoeken tegen gekomen die het tegendeel bewijzen, jij blijkbaar wel?

Nee, ik hoef niet altijd gelijk te hebben. Maar een antwoord 'onderbouw je verhaal eens' accepteer ik niet omdat google vol staat met onderzoeken. Daar citeer ik uit, het is niet mijn verhaal. Jij wilt dit tegen spreken. Prima, als je daadwerkelijk met feiten komt die het KUNNEN weerleggen, heb ik mijn mening aan te passen.

Ja, ik ben het met je eens dat het niet de bedoeling kan zijn.
Maar iedereen die hier zijn gal spuwt over de enorme negatieve druk van de multiculturele samenleving, doet dat op verbale wijze.
Het is een direct gevolg van het falend beleid van de overheid inzake deze kwestie. Dat lijk je gemakshalve te vergeten.
Nederland heeft te maken met een groeiende onrust onder de autochtone (en ook allochtone) bevolking inzake de hardheid en onveiligheid van de hedendaagse maatschappij.
De overheid dient te staan voor 'To serve en protect'. Met name op dat laatste punt faalt de overheid hopeloos.

Er niet over praten of de problemen niet benoemen is vele malen gevaarlijker dan het kunnen reageren op nieuwsberichten zoals hier op GS of door iedereen de mond snoeren, of nog erger, een zeer groot deel van de bevolking voor racist uitmaken (is in feite een teken van zwakte).
Zie ook een Merkel die de Duitse multiculturele samenleving als mislukt heeft verklaard. Dat is ook het geval in Nederland.
Ook Nederland zal moeten accepteren dat niet alle idealen haalbaar zijn. Echter het continu maar voort laten modderen is zo niet nog slechter, en dat is in feite exact wat er nu aan de hand is.
En dit moet opgelost worden.

@Menage a trois | 21-10-10 | 18:18
Ja, dan was de wereld te klein geweest natuurlijk.

Parsons | 21-10-10 | 18:42

@lichtpunt | 21-10-10 | 18:38
+1 voor het heerlijke sarcasme :)

afvaller | 21-10-10 | 18:42

Jij rekent mensen echter af op argumenteren MET een fundering (namelijk de statistiek)
@heureux bleu | 21-10-10 | 18:28
Als de argumenten er wel zijn maar ze kant nog wal raken kun je dan spreken van "gezonde" argumenten of kun je dan zeggen lulkoek... schijnbaar mag ik (omdat mijn mening in deze discussie onderhavig is aan kritiek) niet zeggen dat de argumenten (statistiek) flauwekul argumenten zijn omdat er "statistiek" is... Toon mij nou een keer die cijfers. Laat eens zien waar jullie verhaal op gebaseerd is, als dan blijkt dat je gelijk hebt wil ik daarna een keer een oplossing horen in plaats van constant... Ja maar we hebben gelijk hoor zie je wel zie je wel... dus onze grote greet... en dat soort kosteloos ge-emmer.

afvaller | 21-10-10 | 18:40

@Menage a trois | 21-10-10 | 18:31:

Ik bedoelde daar inderdaad de instroom van laag-opgeleiden in het algemeen, en laag-opgeleide moslims in het bijzonder. Dank voor de correctie.

Vergeet 1 ding niet: veel van deze mensen hoorden in het herkomstland al tot de onderklasse. Dat is wezenlijk:

Met het gemakkelijker toegankelijk worden van hogere opleidingen is dat wat over is gebleven nadat de intelligente genen/memen richting midden- en bovenklasse zijn verdampt. Dat werkt zo in elke maatschappij -- ook in Nederland, en ook met autochtone Nederlanders. Zou je alleen die group autochtone Nederlanders masaal naar (zeg) Ierland verschepen, dan duurt het niet lang voordat Nederlanders daar ook een slechte naam hebben. Of intelligentie nu "nature" of "nurture" is maakt niet uit: je erft beide van huis uit.

Het feit dat het hier om mensen gaat die uit een eercultuur komen, en uit een cultuur die zeer sterk is gebaseerd op een religie die --in tegenstelling tot het christendom-- een verlichting heeft doorgemaakt, is de tweede wezenlijke factor.

Dat te benoemen is niet discriminerend, of kwetsend. Sterker nog: met het _niet_ benoemen hiervan doe je niemand een plezier. De autochtone Nederlander niet (de prestatiegerichten --waaronder ondergetekende-- stemmen met de verhuiswagen), allochtonen in het algemeen niet (nu hebben ze _allemaal_ een slechte naam), en de laagopgeleide moslimimmigranten ook niet, want door een probleem niet te benoemen kun je nooit een keer aan een oplossing werken. En juist dat laatste is nodig.

Balsaq | 21-10-10 | 18:39

Psst Aleida... goed bezig lieverd. Nu doorpakken met een Amber-Gay-alert voor de jonge homosueel,want je bent een burgervader voor alle Utrechters,nietwaar? Geef ze een rode partij-jas,een roos en kondig het met veel spektakel aan. Je kunt het!

lichtpunt | 21-10-10 | 18:38

@Balsaq | 21-10-10 | 18:24
je kan niet zeggen dat integratie niet (heeft ge)werkt, je kunt zeggen dat het niet 100% succesvol is gebleken...
Tevens is dat geen model maar een stelling... (maar laat ik je niet afschieten op kleine dingen want dat wens ik wederzijds ook niet)
Wat ik wel wil zeggen: Wat is je oplossing? Bashen heeft in het verleden gebleken niet de juiste maatregel te zijn...

afvaller | 21-10-10 | 18:32

Balsaq | 21-10-10 | 18:24

Integratie is niet het probleem, maar de immigratie van onopgevoede, laag opgeleide immigranten met een systematische haat voor moderne vrouwen, homosexuelen en joden. De integratie van andere normale immigranten verloopt prima. Daar is mijn mijn vriendengroep een voorbeeld van.

Menage a trois | 21-10-10 | 18:31

Sjeez, wat gaat dat weer allemaal kosten aan kopjesch Rooibosch?

Kid Stupid | 21-10-10 | 18:28

Het wordt gvd tijd dat we homohaters eens gaan wegpesten....

dannuh | 21-10-10 | 18:28

afvaller | 21-10-10 | 18:21

Meestal worden mensen afgerekend op argumenteren zonder enkele fundering. Jij rekent mensen echter af op argumenteren MET een fundering (namelijk de statistiek) Wat is nu echt het probleem? De argumentatie of de mening die je gewoon niet bevalt?

heureux bleu | 21-10-10 | 18:28

@afvaller | 21-10-10 | 18:00:

LEES dat boek van Sarrazin nu maar eens gewoon; keiharde data, duidelijke statistische verbanden.

Dat ik klaar ben met de berichtgeving dat klopt. Dat is zelf niet nadenk; nee, dat klopt niet: ik ben juist begonnen met nadenken.

Welk model past nu beter bij de feiten die we dagelijks en in het algemeen (en in dit geval in het bijzonder) zien:

1. De integratie werkt geweldig.

2. De integratie werkt niet.

Tenzij je een wel heel bijzondere kostenfunctie gebruikt, lijkt me duidelijk dat 2. hier waar is.

Balsaq | 21-10-10 | 18:24

@[email protected] | 21-10-10 | 18:06
Het is zo? Nee: Jij vind dat het zo is... onderbouw je verhaal nou eens met cijfers....
Maar dat was mijn punt niet want deze non-discussie is al uitgekauwd en gemolken en in mijn ogen welles nietes discussies geworden... En weet je wat, ik ben er klaar mee. Jullie statistiekers kunnen wel zeggen dat het niet zo is, maar ik weet inmiddels dat mijn mening daar niet op aansluit... dus klaar.
Nog zo'n irritant feit (statisch te bewijzen) rechtschdenkers moeten altijd gelijk hebben. Maar dat terzijde
Ik zie dat hier de afgelopen maanden plempsels voorbijkomen waar ik misselijk van word. En iedereen schijnt het steeds "normaler"te vinden dat je maar van alles mag roepen over nw-allochtonen/moslims en buitenlanders puur omdat er dus statistiek is die zegt dat zij de aanstichters zijn van al het kwaad.... Je moet toch met mij eens zijn dat dat niet de bedoeling kan zijn? Of is het normaal dat we één bevolkingsgroep zo op deze manier wegzetten? (dan kan ik nog wel een paar vergelijkingen trekken die godwin-technisch zeer hoog scoren)

afvaller | 21-10-10 | 18:21

Boomschade | 21-10-10 | 18:13
Hij is zeker bij Job Cohen in de leer geweest.
Vooral veel kopjes thee drinken met de Moslim-Daders.

Ella | 21-10-10 | 18:21

SeriousBusiness | 21-10-10 | 16:45
Uitstekend idee.
En als die Oudkerk-Moslims dan een potje gaan Gay-pesten, dan geven die ex-mariniers ze een flink pak slaag.
Wedden dat ze gelijk genezen zijn?
Slaag, dat is de enige taal die deze Moslim-mannen verstaan.

Ella | 21-10-10 | 18:19

Parsons | 21-10-10 | 18:13
Je zou eens moeten zien hoe daadkrachtig deze man zou zijn geweest als het allochtonen gezinnen waren die weggepest werden.

Menage a trois | 21-10-10 | 18:18

Met AIDS leef je langer in dit land dan wanneer je homo bent in Utrecht.

Kingeef1975 | 21-10-10 | 18:15

@Menage a trois | 21-10-10 | 18:08
De eerste taak van Aleid is om andersdenkenden uit te maken voor racist.

Parsons | 21-10-10 | 18:13

Burgemeester Aleid Wolfsen is een typische PvdA regent.
Veel lullen en niets ondernemen.
Wordt tijd voor gekozen burgemeesters.

Boomschade | 21-10-10 | 18:13

Wapenbezit vrijgeven.
De overheid beschermt je echt niet.

r. guurder | 21-10-10 | 18:09

De eerste taak van een burgemeester is om de bevolking van "zijn" stad op welke wijze dan ook te beschermen. Helaas heeft deze man als doel zo min mogelijk vijanden te maken onder de allochtone gemeenschap en kritische stukjes over hemzelf in de huis aan huiskrant te meulenbelten. Iedereen weet dat deze lutser gefaald heeft maar de linkse coalitie is te laf om een motie van wantrouwen/afkeuring in te doenen. Linksmensen zullen elkaar nooit afvallen. Ook in dat opzicht lijken ze op hun islamtische vriendjes.

Menage a trois | 21-10-10 | 18:08

Ik begin steeds onpasselijker te worden van iedereen die nog durft te roepen dat er 'meer voorlichting nodig is op VMBO's' om homohaat te voorkomen.
Van mij mag je een gruwlijke hekel hebben aan homo's, iedereen kent tenslotte wel mensen die hij/zij haat. Het gaat erom dat je dat grut moet leren dat ze met hun tengels van een ander af moet blijven, LOS het feit dat je die ander niet moet. En als dat niet met softe voorlichting kan, moet het maar met harde hand.

my anal pony | 21-10-10 | 18:08

Groenepuntmuts. | 21-10-10 | 17:34
Muts is wel een mooi achtervoegsel. Weet je hoe het in Leidsche rijn is misgegaan? De gemeente (PvdA+GL) vond het een goed idee om een aantal bekende probleemgezinnen uit Overvecht te halen en daar te plaatsen in de weinige sociale woningbouw. Want dan zouden ze zich misschien wel netjes gaan gedragen... right. De gevolgen zijn bekend. Die homo's die daar zijn weggepest, dat is gewoon het rechtstreekse gevolg van gemeentebeleid van Wolfsen e.c..
Ook nu kun je het probleem heel simpel oplossen door de buurman van deze man (waar waarschijnlijk al verschillende klachten bij de corporatie en politie over bekend zijn) uit huis te zetten. In Rotterdam gebeurt dit gewoon. Maar in Utrecht en Amsterdam niet. Daar heeft de PvdA de zieligheidsmeetlat anders ingericht.

sjaakdeslinksesul | 21-10-10 | 18:07

@afvaller | 21-10-10 | 17:47
er is een overduidelijk verschil tussen 'demoniseren' en de problemen daadwerkelijk bij naam noemen.
Bij demoniseren wordt een stelling of hypothese aangenomen (wat links vaak doet, iedereen die iets negatiefs zegt over allochtonen is een rascist = demoniseren)

Daadwerkelijke problemen benoemen is gebruik maken van praktijkervaringen, onderzoeken en reële gebeurtenissen.
Dit heeft niets te maken met demoniseren.

Allereerst zie ik het nut niet van een speciaal alarmnummer. Wat gaat dat nu extra toevoegen aan de bestaande 112? Komen er nu ook speciale agenten specifiek getraind op dit probleem en gekleed in een extra hip uniform? En komt er ook een 114 (geweld tegen vrouwen), 115 (tegen moslims), 116 (emotionele schade door het nieuwe kabinet)?
Dit heeft weer echt de uiterlijke verschijningsvormen van een PvdA verzinsel. Laten we de put dempen als de homo al aan gruzielementen ligt. Jammer dat je half dood bent, maar gelukkig hebben we de foto´s nog....

heureux bleu | 21-10-10 | 18:05

@Groenepuntmuts
Het is heel simpel. Surveillance met kamera's met audio. Eenmaal opgepakt vervolgen voor hate crime.
Dat je de gore moed hebt om te zeggen dat onveiligheid wellicht een gevoel is, is godverdomme schande en een klap in het gezicht van de mensen die maar vertrokken zijn, hoe durf je.

Kirth Gersen | 21-10-10 | 18:02

@afvaller | 21-10-10 | 17:40 | Reageer,
ik meen dat in de jaren '80 er een Einsatzgruppe-Schwuhl is opgericht door poten die potenrammers in elkaar gingen rammen.
Het was even doorrammen maar het resultaat was er naar,
recsept voor heaumeau's.
Straat respect, angst dus,
uiterst effectief.

www.youtube.com/watch?v=JsUtMGDsLNA&am...

vander F | 21-10-10 | 18:01

@Balsaq | 21-10-10 | 17:51
Ja.... en waarom precies gaat het dan niet over allochtonen en buitenlanders?
En waarom wel over Moslims? Is er ergens in die statistieken van jou vastgelegd wie wet moslim en niet moslim zijn dan dat je het met zoveel zekerheid kan stellen?
-
Ofwel je data klopt niet, of je bent niet zeker genoeg van je verhaal dus je haalt er foute cijfers bij om je punt te maken, of je bent stiekem gewoon klaar met alle berichtgeving omtrent niet westerse allochtonen en hebt het verhaal gewoon als waar aangenomen zodat je zelf niet meer hoeft na te denken. Al met al deugt je verhaal voor geen meter want ook moslims nav statistieken crimineel noemen is nog steeds discriminatie.

afvaller | 21-10-10 | 18:00

Die stiekemerd was ook rechter, P.v.d.A gluiperd, zegt toch genoeg!!!

baanaru | 21-10-10 | 18:00

Bel 1-1-1 en vul je handtasje met een steen

Canis Spurcus | 21-10-10 | 17:55

@Groenepuntmuts. | 21-10-10 | 17:34
Ben niet rechts of links en zeer kritisch. Weet uit eigen ervaring dat de aanpak van overlast nogal verschilt. Woon zelf in een ,,probleemwijk'', waar de politie erg haar best doet. De aanpak van de woningbouw is ook redelijk.(je moet ze af en toe wel achter de broek zitten) Van ex-bewoners uit Leidsche Rijn heb ik hele andere (lees negatieve) ervaringen gehoord.

100% Zeepvrij | 21-10-10 | 17:51

@afvaller | 21-10-10 | 17:47:

Nee, afvaller, het gaat niet om allochtonen, en het gaat niet om buitenlanders. Het gaat om een statistisch aanzienlijk gedeelte van de moslimgemeenschap in Nederland. Dat is niet discriminerend; het gaat over de statistische populatie, niet over het individu. Om Sarrazin te citeren:

"Es reicht aus, dass Muslime unsere Gesetze beachten, ihre Frauen nicht unterdrücken, Zwangsheiraten abschaffen, ihre Jugendlichen an Gewalttätigkeiten hindern und für ihren Lebensunterhalt selbst aufkommen. Darum geht es.“

Ik kan je dat boek alleen maar aanraden, juist omdat het _niet_ discriminerend is.

Balsaq | 21-10-10 | 17:51

@[email protected] | 21-10-10 | 17:41
Het demoniseren van allochtonen begint gemiddeld reaguurder op GS inmiddels wel heel erg makkelijk af te gaan en de boventoon te voeren.... Dat moet je toegeven....

afvaller | 21-10-10 | 17:47

Dan maar voor eigen rechter spelen, je kan immers werkelijk niks anders doen.

Ariel | 21-10-10 | 17:46

Alochtonen buurten en achtelijke gristendorpjes zijn no-go area s geworden voor alles wat niet hetro is. Al lang bekend.
Onleefbaar dus, er is niet met goed fatsoen te wonen.
Degenen die nou lopen janken zijn gewoon niet op tijd verhuisd,

Terpen-tijn | 21-10-10 | 17:45

@Groenepuntmuts. | 21-10-10 | 17:34:

Meisje toch! Kijk, ik snap ook wel dat een paradigmawissel pijnlijk kan zijn, maar K.I.J.K. nu toch gewoon eens even om je heen:

We hebben een Deen die zijn leven niet meer zeker is, omdat hij een paar tekeningen (_tekeningen_!) had gemaakt van een woestijnmeneer van 1300 jaar geleden.

We hebben een politicus voor de rechter staan, omdat hij een M.E.N.I.N.G. heeft over mensen die in het imaginaire oppermannetje van genoemd woestijnmannetje geloven. Een M.E.N.I.N.G.!; het is _heel_ erg triest dat er überhaupt een discussie is over de uitspraken van Wilders: mening, klaar.

K.I.J.K. nu toch eens!

Balsaq | 21-10-10 | 17:45

@Balsaq | 21-10-10 | 17:39
Klopt.
De regionale zondagse wake-up call is discriminerend voor de atheïsten.
Als gristen kun je gewoon je wekker zetten en je melden bij de kerk, het hele dorp hoeft daarvoor niet wakker gebeierd te worden.

@Groenepuntmuts. | 21-10-10 | 17:34
Och, daar hebben we weer een downplayer. Ies insiedent!
Jij zal blijkbaar nooit een positieve bijdrage kunnen leveren aan het daadwerkelijk oplossen van de problemen.
Statistisch gezien komen de allochtonen vaak voor in de misdaadcijfers, en het agressieve straattuig is overwegend Marokkaans.
Om jouw quote er even bij te pakken; als alle buitenlanders de wijk opgepakt worden is dat triest voor goede buitenlanders.
Daar staat wel tegenover dat het aanzienlijk veiliger wordt in de wijk.
Drastische maatregel, maar wel effectief.

Verhuurders zijn toch verantwoordelijk voor een redelijk woongenot? Nu die gozer toch op het kantoor van zijn advocaat zit, zou ik daar even naar informeren.
Desnoods via de rechter het één en ander afdwingen.

100% Zeepvrij | 21-10-10 | 17:40

En wellicht dat we naast 500 animal cops straks ook de antigaybasherssqaud kunnen verwelkomen in het politieaparaat....
Hoe de wervingsadvertentie er mogelijk uit komt te zien:
-
Ben jij, een latente nicht of lesbienne?
Heb jij oog voor mensen die het niet te nauw nemen met de fundamentele rechten van homose(n)(x)suele mannen en vrouwen?
En wil je ook graag dat het poten en pottenrammen de kop wordt ingedrukt?
Dan zijn wij op zoek naar jou!
-
Flauw natuurlijk.... als iedereen nou eens zou leren dat geweld nooit de oplossing is.... *mompelt iets over utopische werelden*

afvaller | 21-10-10 | 17:40

@[email protected] | 21-10-10 | 17:33:

Ow? Consequent zou u dat dan dus ook van het gebeier op zondagmorgen moeten vinden: "Kijk ons eensch gezellig in een imaginair mannetje geloven!".

Balsaq | 21-10-10 | 17:39

Wees eerlijk

Replaceable | 21-10-10 | 17:38

-weggejorist-

ChillBill | 21-10-10 | 17:38

Groenepuntmuts. | 21-10-10 | 17:34

die laatste opmerking doet het hem...... "Wees kritisch!" *proest*

Fatwabuster | 21-10-10 | 17:37

@kleingrutter | 21-10-10 | 17:01
- Superintendent van het Evert Zoudenbalchhuis

een wat en waar?
;)

Kunnen die homo's niet gewoon terug naar hun eigen land?

Klabanus Nougat Jr. | 21-10-10 | 17:37

Wedden dat deze klootzak krokodillentranen jankend VOOROP in de stille tocht loopt na de eerste dodelijke slachtoffer?
-
Kunnen we ene El Moumni niet aanklagen wegens haatzaaien omdat hij het klimaat heeft geschapen waar in het volkomen normaal is homo's te belagen?
-
@Homo's/Lesbo's: schop en sla terug. Alleen DAN kom AW op de thee...

Ahasveros | 21-10-10 | 17:35

Soms vraag ik me af: Worden jullie nou betaald door rechtste belangenpartijen, of zijn jullie echt zo dom? dat mag namelijk best hoor, als je niet snapt dat aan een probleem als dit niet zomaar iets gedaan kan worden. ja, je kunt politieagenten, als die daarvoor over zijn, laten patrouilleren. (alhoewel ik dan over een maand alweer het topic: "agenten patrouilleren i.p.v. boeven vangen" verschijnen. En iemand oppakken omdat ze stenen tegen ramen hebben gegooid, zonder een heterdaadje is verschrikkelijk moeilijk. waar bestond het pesten eigenlijk uit? was het niet op te lossen? is onveiligheid soms niet gewoon een gevoel? (oude vrouwtjes die niet naar de randstad durven etc.) Zomaar alle buitenlanders uit de wijk op laten pakken (iets dat velen hier maar al te graag zullen zien, daar twijfel ik niet aan) gaat ook niet. is namelijk beetje fascistisch enzo. Maargoed, daar gaat het natuurlijk niet om, laten we lekker met zijn allen de chocoladeletters van de telegraaf-voorpagina's na-papegaaien, dan komt het vast wel goed. daadwerkelijk kijken of er iets aan gedaan is kan natuurlijk ook niet, want het is de PvdA, dus dan zal het wel slecht zijn.

Wees kritisch!

- Edit: nee sorry, we zijn echt zo dom. /henk /ingrid -

Groenepuntmuts. | 21-10-10 | 17:34

Ik denk dat ook veel autochtonen tot op zekere hoogte ook nog steeds "problemen" hebben met Homo's. Ze zijn toch "anders" en horen in een ander hokje.
ITEACHYOU | 21-10-10 | 17:11 |

Onzin.
Waar slaat dat op 'horen in een ander hokje'?
Over generaliseren gesproken.
Overigens vind ik wel de Gaypride te ver gaan, zo overdadig beeld van 'kijk ons eens gezellig heaumeaux zijn', vind ik ook weer niet nodig.

Dat Wolfsen 030 nog niet is uitgepest?

--neus-- | 21-10-10 | 17:33

1-1-7 Als ze je op je flikker geven.

rara | 21-10-10 | 17:33

Jan Passant mk2 | 21-10-10 | 17:28
Nee, je moet een aparte wijk maken aan de rand van iedere grote stad waar alle aso's fijn bij elkaar mogen wonen. Mag best met een lage huur, we hebben er namelijk allemaal belang bij. Je zult zien hoe leefbaar al die Vogelaarwijken opeens worden als 5% van de bewoners vertrokken is.

sjaakdeslinksesul | 21-10-10 | 17:33

P.S.
Nieuwe Nederlanders is een verkeerd woord voor diegene die de identiteit en mentaliteit van de (voor-)ouders aannemen om zich te onderscheiden van de rest.

Replaceable | 21-10-10 | 17:31

sjaakdeslinksesul | 21-10-10 | 17:27

Wij? .... trekt nogmaals een biertje open *plop*

Fatwabuster | 21-10-10 | 17:29

Ik zeg we veranderen de slogan van onze huidige alarmnummer
112 - Daar redt je homo's mee

afvaller | 21-10-10 | 17:29

@De Gooise Matras | 21-10-10 | 17:13
ROFLOL!
Sterk plempsel!

Heeft burgemeester Sjakie niet ergens een monumentaal vakantiekamp waar hij zijn homo's kan concentreren voor hun eigen veiligheid. Voor weinig.

Jan Passant mk2 | 21-10-10 | 17:28

Fatwabuster | 21-10-10 | 17:16
Ja man, het wordt tijd dat WIJ de straten eens gaan schoonvegen *plop*

sjaakdeslinksesul | 21-10-10 | 17:27

Een gay-alert foon. Dat we daar niet eerder opgekomen zijn.
En de homo's kunnen weer rustig gaan slapen. De PvdA en Groen Links hebben hun homohaatelectoraat keihard aangepakt.

Fijnstoffer | 21-10-10 | 17:27

Die Aleid Wolfsen is één van de grootste dhimmi's.
Man man man, hoe ver laat je je stad nog verder afzinken in het riool omdat je veel te laf bent om de o zo geknuffelde kudt allochtoonse daders eens op te pakken.

Los het probleem nou eens op bij de wortel!!! Een Gay alert?? WTF?? En dan? Moet er eerst een dodelijk slachtoffer vallen voordat dhimmi Aleid ééns de daders gaat oppakken?

Met een geblindeerde bus die wijk inrijden, samen met de commando's en dan dat tuig minstens 3 jaar verplicht opsluiten in een heropvoedingskamp. Iedereen blij in de wijk, heaumeaux kunnen blijven wonen in hun eigen omgeving en het tuig is van de straat. En als de schoffies weer de fout ingaan na hun heropvoeding is er maar één juiste straf; permanente verwijdering uit de Nederlandse maatschappij.

Is het nou gvd zo moeilijk om dat probleem op te lossen?

@ harry poster | 21-10-10 | 17:23
......
"Toets #243 indien u éénmalig het slachtoffer bent geworden van verbaal geweld en u wilt iemand spreken"
"Toets #244 indien u minder dan 5 maal het slachtoffer bent geworden van verbaal geweld en u wilt iemand spreken"
....

De Gooise Matras | 21-10-10 | 17:26

Waardeloos weer dit!

Dakota85 | 21-10-10 | 17:26

@ kleingrutter | 21-10-10 | 17:09

@ –edit.
Was louter een hele dikke knipoog naar jouw –edit van gistermiddag. Alwaar ik ook toen – oprecht – aangaf dat het een goede zaak is dat dit even op de agenda gezet wordt.

Pa Cartwright | 21-10-10 | 17:24

Druk op * als u een van onze medewerkers wilt spreken.

harry poster | 21-10-10 | 17:23

Echt, het enige dat helpt is als een gepest persoon een paar van zijn kwelgeesten omlegt met een wapen. Dan pas schrikken ze wakker ("dit hadden we niet zien aankomen!"), als het al te laat is. En ondertussen jezelf maar afvragen waarom mensen op de PVV stemmen.

sjaakdeslinksesul | 21-10-10 | 17:23

@ ITEACHYOU | 21-10-10 | 17:15
Dat kun je het beste aan Aleid vragen, hij heeft het idee van een gay-alert de wereld ingeholpen.
Ik wil ook graag een hulplijn voor:
- Nederlandse jonge vrouwen
- Nederlandse (jonge) mannen
- schapen
- varkens
- Islamitische meisjes die proberen te ontkomen aan de eerwraakneigingen van hun familieleden
- Buschauffeurs
- Autochtone amateuristische voeltballers
- ....
- ...

De Gooise Matras | 21-10-10 | 17:21

De Gooise Matras | 21-10-10 | 17:13
Ook een optie.
;)
FreshClash | 21-10-10 | 17:14
Oké.

Teun van het Tuinpad | 21-10-10 | 17:20

Ik vraag me altijd af wanneer die homo's zelf eens een knokploeg in elkaar zetten om die pest heteros eens een beetje stevig te fisten. Je weet wel een soort Jets & Sharks uit West Side Story, maar dan dus in Utrecht.

Marcus Porcius Cato | 21-10-10 | 17:20

Laffe honden. Buurman zal ook wel huurder zijn bij Mitros en kan bij een volgende bedreiging gewoon uit huis gezet worden en op een zwarte lijst geplaatst worden. Maar de PvdA in 020 en 030 is wel in staat om doelbewust probleemgezinnen uit probleemwijken weg te halen en naast homo's te plaatsen, ze is ook in staat om samenwonende die geen samenlevingscontract hebben hun woning af te nemen, maar een kraakverbod handhaven of een huurder die zijn buren terroriseert uit een door gemeenschap gefinancierde woning zetten... ja, zoiets asociaals doe je toch zeker niet! Wij zijn betrokken!

sjaakdeslinksesul | 21-10-10 | 17:19

@Edit. Precies!

kleingrutter | 21-10-10 | 17:17

pssst: don't ask, don't tell

aprèsmoiledéluge | 21-10-10 | 17:17

Wolfsen is het slechtste dat de stad ooit is overkomen. Die hufter is alleen met z'n eigen positie bezig. Hij scheit in z'n broek voor mocro's en de Roma. Bij gebrek aan ballen aan z'n oren ophangen, die lul.

Hanxie | 21-10-10 | 17:17

en zo is/wordt iedere stad waar de linkse elite aan de macht is, stelselmatig naar de kloten geholpen..... en hoe is het verdomme toch mogelijk dat iedere 4 jaar het stomme klootjesvolk wederom op deze partijen stemmen.....!!

**trekt hoofdschuddend een biertje open.... plop**

Fatwabuster | 21-10-10 | 17:16

@seven | 21-10-10 | 17:12
Dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn.

kleingrutter | 21-10-10 | 17:16

Ik zie het prbleem niet: Onze nieuwe Nederlanders moeten tenslotte wel in een klimaat kunnen leven waar ze hun cultuur kunnen uiten. En de meerderheid is tenslotte de baas. En er zijn nu eenmaal meer Nieuwe Nederlanders dan homo's. Dus u linksmens kunt rustig slapen nu uw geweten hierbij is gesust!

Kruiddamp | 21-10-10 | 17:16

De Gooise Matras | 21-10-10 | 17:13
Aanpakken die hufters die dat doen, maar dat geld ook voor gasten die een niet homo gezin lastigvallen. waarom een onderscheid maken?

ITEACHYOU | 21-10-10 | 17:15

mensen die gay zijn moeten echt is winkelen bij h&m daar hebben ze hele leuke dingen.

DeDart | 21-10-10 | 17:15

Teun van het Tuinpad | 21-10-10
Niet overmoedig worden, Teun.

FreshClash | 21-10-10 | 17:14

118 "wat had je dan verwacht?" .................. oops, verkeerde kant gekozen

ITEACHYOU | 21-10-10 | 17:13

@ Teun van het Tuinpad | 21-10-10 | 17:02
Of:

"SOS-telefonische Homohulpdienst, waarmee kan ik u helpen?"
"Help!" (hoort op de achtergrond rinkelend glas en mannenstemmen die iets met ziektes, varkens en homo's roepen).
"Kunt u wat duidelijker praten, meneer?"
"Mijn partner is zojuist voor onze voordeur in elkaar geslagen door een groepje kansarme kudtjongeren en nu gooien ze stenen door de ramen en belagen ze mijn voordeur! Help ons!"
"Meneer, u generaliseert, bent u zich daarvan bewust? En u kunt beter de politie bellen op nummer 0900-8844. U kunt alleen uw verhaal kwijt bij ons, wij komen niet op huisbezoek."
"Ja, maar, jullie zijn er toch voor homo's in nood? Wij zitten diep ín nood. GVD!"
"Meneer, uw toon bevalt mij niet. U kunt beter de politie bellen. Ik verbreek nu de verbinding. Ik wens u nog een prettige dag."
-

De Gooise Matras | 21-10-10 | 17:13

Al worden er op straat mensen gestenigd, dan is er zogenaamd nog steeds niets aan de hand.
Want het belang voor de mensen die er baat bij hebben om het zo te laten lijken is veel te groot.
Redelijk uniek om getuige zijn van de ondergang van een ooit zo vrij land.

Replaceable | 21-10-10 | 17:13

kleingrutter | 21-10-10 | 17:04
Met wachtgeld 10 jaar over z'n studie doen.
"rechten, Rijksuniversiteit Groningen, tot 1993" www.parlement.com/9291000/biof/02349 (Startdatum studie weglaten zegt genoeg.)

seven | 21-10-10 | 17:12

Wat ik niet begrijp is dat er gesproken wordt van "pesten" van homo's. Iemand vlucht of verhuist niet omdat hij gepest wordt, iemand vlucht of verhuist als hij geterroriseerd en bedreigd wordt.

Sanglier | 21-10-10 | 17:12

Ik denk dat ook veel autochtonen tot op zekere hoogte ook nog steeds "problemen" hebben met Homo's. Ze zijn toch "anders" en horen in een ander hokje. Hetzelfde gebeurt met allochtonen. Ze zien er anders uit en zullen door velen ook anders worden bejegend dan hun blonde medemens, of je dit nu leuk vind of niet, het is een feit. Het is in en intriest, maar dit is wat we zijn geworden in het Westen. Niet alleen in NL maar in de hele Westerse "beschaving"

ITEACHYOU | 21-10-10 | 17:11

@ kleingrutter | 21-10-10 | 17:09
Man man man, een mens zal hier nog eens een positief nootje laten vallen zeg.

Zegt ook wel iets over de stand van dit land.

Pa Cartwright | 21-10-10 | 17:11

Vertrouwenspersoon Ongewenst Gedrag
-
De gemeente Utrecht draagt zorg voor een sociaal en veilig werkklimaat voor haar medewerkers. Onderdeel daarvan is het voorkomen en bestrijden van ongewenst gedrag van medewerkers onderling. Met het begrip ongewenst gedrag is aansluiting gezocht bij de Arbeidsomstandighedenwet (Arbowet) en de Algemene wet gelijke behandeling. De Arbowet hanteert in dit kader het begrip psychosociale arbeidsbelasting waaronder wordt verstaan: “de factoren seksuele intimidatie, agressie en geweld, pesten en werkdruk in de arbeidssituatie die stress teweeg brengen”. In de Algemene wet gelijke behandeling is onder andere het verbod op discriminatie geregeld.
-
Elke dienst heeft een speciale vertrouwenspersoon aangesteld waar medewerkers terecht kunnen wanneer ze geconfronteerd worden met ongewenst gedrag. Dit ongewenste gedrag kan bestaan uit vormen van seksuele intimidatie, agressie, geweld, pesten en discriminatie naar ras, geslacht of geaardheid. De vertrouwenspersonen bekijken samen met de medewerker welke stappen ondernomen moeten worden. De vertrouwenspersonen adviseren ook het personeel en de leidinggevenden.

azoturie | 21-10-10 | 17:10

Edelhert Wolfsen moet gewoon badmeester worden. In ieder geval iets zinnigs gaan doen.

Bos Hout | 21-10-10 | 17:10

-weggejorist-

SpvvD | 21-10-10 | 17:10

Eurotokkie | 21-10-10 | 17:06
Ik dacht ook de jurk van hun zus

deministerpresident | 21-10-10 | 17:09

@Pa Cartwright | 21-10-10 | 17:07
Zit toch niet zo te zeiken man. Als mij iets niet bevalt dan blijf ik er weg of sla ik even over.
Je persoonlijke hetze tegen BB neemt obsessieve vormen aan.

- Edit: het is voor ons dan ook wachten op een goed moment voor een permaban. Treurige zuurbekjes moeten maar hun eigen opiniesite beginnen. -

kleingrutter | 21-10-10 | 17:09

@kleingrutter @17:04
Toen was hij ondergebracht in het Wiarda Gekmangesticht. Is sindsdien nooit meer goedgekomen.

Sir Galahad the Pure | 21-10-10 | 17:07

Goed dat dit weer eens even woest manifest gemaakt wordt.

Pa Cartwright | 21-10-10 | 17:07

deministerpresident | 21-10-10 | 17:01

Ik weet wel dat ze meestal de jas van hun zus dragen en met 3 man op
een Puch zip rijden lekker dicht tegen elkaar.

Eurotokkie | 21-10-10 | 17:06

Voormalige functies

1980 tot 1982 Medewerker parket Arrondissementsrechtbank te Zwolle
1992 tot 1995 Griffier Arrondissementsrechtbank te Zwolle.
Er zit een hiaat van tien jaar in. Weet iemand wat hij in die tien jaar heeft gedaan?

kleingrutter | 21-10-10 | 17:04

Een SOS-telefonischehomohulpdienst. Mogen ze even hun hart luchten.
Wat een fantastisch idee, Aleid.

De Gooise Matras | 21-10-10 | 17:04

Moet spontaat denken aan Eddie Murphy in Raw (of Delirious): fag patrol chasing 'em, with one big queer sittin' on the roof of the squad car going "wheeew, wheeew!"

Staat vast ergens op de jijbuis, maar die mag ik niet in van de baas hier...

Caveman48 | 21-10-10 | 17:02

- Met de Gay-foon, zegt u het maar.
=Ja, met Harrie, hallotjes.
- Zegt u het maar.
=Ik wilde graag een boy bestellen die mij lief zal behandelen vanavond.
-Maar wat is uw probleem ?
=Dat lijkt me duidelijk.
-Nee
=Ik ben vrolijk geyl en de enige die in mijn buurt is, is Donny.
Mijn cavia.
-Dan heeft u een probleem met Donny dus.
=Niet echt
-Hij pest u.
=Niet echt.
-Owh.
=Volgens mij ben ik verkeerd verbonden.
-Dat weet ik niet.
=Volgens mij wel en u wilt het niet zeggen.
-Euh ?
=Jaja, speel maar dommetje.
Ik ben het zat en nog steeds geyl.
-Owh.
=Bekijk het maar.
-Nouja ?

_tuut tuut tuut tuut_

Teun van het Tuinpad | 21-10-10 | 17:02

Q.q. nevenfuncties
- Korpsbeheerder Regiopolitie Utrecht
- Voorzitter bestuur Veiligheidsregio Utrecht
- Voorzitter van het Bestuur Regio Utrecht
- Voorzitter van het bestuur van Het Utrechts Archief
- Lid van het College van Regenten Slot Zuylen
- Auditeur van Rekening van de Fundatie Vrijvrouwe van Renswoude te Utrecht
- Regent bestuur 'De Winter-Heijnsiusstichting'
- Penningmeester Stichting tot Restauratie en Instandhouding van Stadskasteel
Oudaen
- Superintendent van het Evert Zoudenbalchhuis
- Lid bestuur Stichting Rietveldprijs
- Voorzitter jury FGH Vastgoedprijs

Niet q.q. nevenfuncties
- Lid Raad van Toezicht Slachtofferhulp Nederland
- Voorzitter De Letselschaderaad
- Voorzitter Stichting Erfgoed Nederland
- Voorzitter Politie Kennis Raad
- Voorzitter Partnership Aanpak Seksueel Geweld
- Lid Beheer Adviesraad van het Centraal Justitieel Incasso Bureau
- Lid Politieonderwijsraad
- Voorzitter KEI Kenniscentrum Stedelijke Vernieuwing
- Voorzitter Raad van Toezicht Jantje Beton
- Voorzitter Raad van Toezicht Expertisecentrum Forensische Psychiatrie
- Lid van Olympisch Plan 2028
Best veel voor iemand die het woord incompetentie heeft uitgevonden.

kleingrutter | 21-10-10 | 17:01

Homo's, zijn dat niet mensen die witte Birckestocks en bontkraagjes dragen?

deministerpresident | 21-10-10 | 17:01

De allergrootste gotspe in het verhaal is wel dit: "Hij is samen met de politie tot de conclusie gekomen dat gemeentelijke instanties steeds te laat in de gaten hebben gekregen dat er sprake was van homopesterijen".
Wat een ongelooflijke klootzak, die Aleid "Ich habe es nicht gewusst" Wolfsen. Geloof je het zelf, slappe PVDA lul die je er bent?

Kirth Gersen | 21-10-10 | 17:00

Wolfsen weg uit Utreg!

Den Ouwe Rukkert | 21-10-10 | 17:00

kleingrutter | 21-10-10 | 16:55

Een goede vraag, ik denk persoonlijk van niet.
Jarenlange puinzooi met een opengebroken Straatweg; geen verantwoording nemen voor de ingestortte trap bij de Oude Gracht, monumentjes weggeven aan Tokkies (of Roma, whatever). Utereg me stadje, maar Aleid mag van mij opbokken.

Seraphin | 21-10-10 | 16:59

Frits Bom | 21-10-10 | 16:55

Wel aardig zijn voor deze gasten , misschien heb je ze een keer nog als je oud bent en ze kont moeten wassen , ugh

Eurotokkie | 21-10-10 | 16:59

Mogen niet-homo's die gepest worden ook bellen ? Of zijn die minder waard?

-banned | 21-10-10 | 16:59

misschien moet de pvda eens met de billen bloot...
of nee, doe eens een ECHT referendum !
Stelletje zakkenvullende oplichters zijn het, mag dit gezegd ?

SpvvD | 21-10-10 | 16:58

En blijf met je poten (geh) van onze heaumeaus af!

Parsons | 21-10-10 | 16:57

nou wat een lol zeg...
erg lachen op deze site.

ShagzModo | 21-10-10 | 16:56

Ik vraag me oprecht af of Wolfsen wel iets kan.
Okay, hij kan zijn zakken vullen op "democratische" wijze. Hij is bovendien goed in het weggeven van gratis geld en/of goederen van de gemeenschap.
Ik weet dat hij rechten heeft gestudeerd maar gegevens over de periode 1982-1992 zijn onbekend in de officieel gepubliceerde CV van Aleid (?) Best wel vreemd of eigenlijk ook weer niet van een man die even gemakkelijk een hele oplage van een weekblaadje laat vernietigen alswel Roma rustig een villa geeft van gemeenschapsgeld danwel "maar een paar homo's" laat wegpesten.
UberlutserT.

kleingrutter | 21-10-10 | 16:55

geweld tegen homo's is snoeiharde PvdA politiek. Het wordt bevorderd op last van de groot-moefti die die partij bestuurt.

spuitje11 | 21-10-10 | 16:55

Wel gezellig hè, die marokkaanse jeugd in de stad. En ze kijken ook altijd zo blij. Echt jongens waarop we kunnen bouwen in ons mooie Nederland. Fijn!

Frits Bom | 21-10-10 | 16:55

@Eurotokkie | 21-10-10 | 16:51
Waarom zou het uitlokking zijn om te cross-dressen? Je mag er van denken wat je wilt, maar het is niet verboden ofzo.

rara | 21-10-10 | 16:55

0800 assholes

F. von Zeikhoven | 21-10-10 | 16:54

Als die homobashers niet oppassen organiseert Wolfsen nog eens een picknick!

mrska | 21-10-10 | 16:54

't is toch wat. De "bruisende multiculturele samenleving" die zogenaamde "progressieven" ons decennia lang achter elkaar als een "verrijking" door de strot hebben geduwd, heeft een uiterst schadelijk effect op zowat alle verworvenheden die Links claimt: emancipatie van homo's (worden tegenwoordig alweer geterroristeerd, over vijftig jaar wellicht opgehangen), vrouwen-emancipatie (vrouwen zonder hoofddoek worden voor "hoer" uitgemaakt en veel moslima's komen nauwelijks hun huis uit), dierenwelzijn (denk aan het gruwelijke halal slachten, door dierenartsenorganisaties als onacceptabel bestempeld), verzorgingsstaat (blijkt niet te combineren met massa-immigratie), et cetera. Het failliet van de Linkse gedachtegoed is compleet.

Sir Galahad the Pure | 21-10-10 | 16:54

-weggejorist-

Ed-your-service | 21-10-10 | 16:54

Ach, symptoombestrijding. Het lijkt De Mos wel.

Parsons | 21-10-10 | 16:54

Rutger??? Nee, Pinhead uit Hellraiser moet afrekenen met dat tuig.

El Adorablo | 21-10-10 | 16:54

@SeriousBusiness | 21-10-10 | 16:45
Dat filmpje blijft leuk om te zien.

rara | 21-10-10 | 16:53

Stuur Rutger eens langs daar ....

Betweetert | 21-10-10 | 16:51

Nog even en de Militie van de Roze Baretten is een feit!

U zijt allen gewaarschuwd, homohaters!

plastic zakje | 21-10-10 | 16:51

SeriousBusiness | 21-10-10 | 16:45

Dat valt onder het kopje uitlokken en staan de daders de zelfde dag alweer buiten.

Eurotokkie | 21-10-10 | 16:51

1-1-5, pak gewoon een wijf

Marcus Vipsanius | 21-10-10 | 16:50

@El Adorablo
Die picknick was geen initiatief van de PvdA, maar van de buurt.

Schild | 21-10-10 | 16:50

1-1-4, redt een kringspier.

titsme | 21-10-10 | 16:49

Eurotokkie | 21-10-10 | 16:48
Een penis?

Nou, een penis ziet er een stuk aantrekkelijker uit!

plastic zakje | 21-10-10 | 16:49

en als er al iemand opneemt zal de reactie zijn: onveiligheid is slechts een gevoel.
het is duidelijk dat de overheid niet bereid is op te treden tegen minderheden die andere minderheden het leven zuur maken. de enige verklaring die ik daarvoor heb is dat de overheid klaarblijkelijk meer verwacht van de ene dan andere. dat meer mag ie vertalen als: het handhaven van mijn zorgeloze, lekker betaalde positie verkregen binnen een zich co-opterende regentenklasse. heeft niks met islam te maken, maar met arrogantie en kan me geen reet schelen-mentaliteit. decadent is ook een passend woord.

minimá-armezusvan.. | 21-10-10 | 16:49

Wat zeg je me daar nou? Heaumeaux in Utrecht? Weet de Paus daarvan?

F. von Zeikhoven | 21-10-10 | 16:49

gelukkig hebben homeau's tegenwoordig roze dildo's bij zich voor zelfbescherming, of om agenten mee te porren.

( . Y . ) | 21-10-10 | 16:49

Slappe PvdA ook altijd. Goh, ze hebben een protestpicknick gehouden! Nee maar! Daar zijn die Finnen even van onder de indruk, een godvergeten protestpicknick, WAUW!!!!

El Adorablo | 21-10-10 | 16:49

Die man is echt een ***

*** Wolfsen Censuur

Eurotokkie | 21-10-10 | 16:48

@SeriousBusiness | 21-10-10 | 16:45 Beter om Feyenoord supporters te vragen die zijn het gewend: hand in hand, kameraden.

lijn5 | 21-10-10 | 16:47

Ik ruik hier een kans op het definitief onderuit halen van een PvdA burgemeester.
Komop GS, doe 'es wat ,meer derrie van die "democratisch gekozen" bestuurder opgraven, er zijn vast nog wel een paar lijken die uit de kast kunnen komen daar, de casus Vogelaar is nu wel erg lang geleden, tijd voor een nieuwe Stijlloze Klassieker.

vermetel&consorten | 21-10-10 | 16:47

1-1-7: Laat het handtasje rustig leven.

Dirk Tang | 21-10-10 | 16:46

Ze moeten gewoon undercover agenten hand in hand laten lopen (liefst ex-mariniers) en kijken wat er gebeurd. Veel effectiever dan deze achterlijke ideeën als een telefoon nummer.

SeriousBusiness | 21-10-10 | 16:45

ik vind de naam Aleid ook best wel... nee flauw sorry

Roofje | 21-10-10 | 16:44

Dit is bezopen.. PvdA zeker?

plastic zakje | 21-10-10 | 16:43

1-1-2 pest een gay...

Mark 9712 | 21-10-10 | 16:42

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken