Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Homomeppen in 020 gaat gewoon door

testikeltheezak.jpgNou, van het snoeiharde optreden van Eberhard van der Laan tegen homobashers is nog weinig te merken. Hij zou een einde maken aan het rooibosbeleid van Cohen, maar veel effect heeft dat nog niet gehad. Afgelopen weekend is er volgens AT5 weer een homostelletje kapot gebeukt. De vorige was van een maand geleden, dus het mocht wel weer eens. Even analyseren. Een groep van vier of vijf jongens begon uit het niets zaterdagnacht een homostel op het Singel uit te schelden en te schoppen. Ook toen de mannen op de grond lagen werd er doorgehaald op buik en gezicht. Even vakkundig demonteren, die homosensuelen. Omstanders "schoten" pas te hulp nadat de reljongeren zich gingen vervelen en er op een zwarte scooter vandoor gingen. Typisch Amsterdamse omgangsvormen. Blijkbaar nog steeds doodsbang dat homosensualiteit afgeeft, dat soort types. Gays te 020 doen er voortaan verstandig aan een paar flinke spijkers door het einde van hun dildo's te jassen en mee te nemen tijdens het stappen. Even de boel in eigen handen nemen. Stukje designverdediging naar de homohater toe. Nou, Eberhard, weer een paar nieuwe jongeren die je moet stimuleren met een gratis lunch (mirror). Niet te hard knuffelen, he, straks halen ze geen adem meer. Doe ons maar muntthee.

Reaguursels

Inloggen

Zijn er eindelijk eens vijf authentieke gezonde Hollandse heterootjes die even orde op zaken stellen, worden ze in de reacties hierboven massaal voor moslim uitgescholden. Het moet niet gekker worden! Voor die homo's ook niet leuk om verweten te worden zich door Moslimpjes te laten koeieneren. Erg ongevoelig allemaal hier bij geen stijl.

Hallodag | 26-08-10 | 16:06

De chaos die de uitermate zwakke burgemeester Job Cohen achter liet is dan ook niet zo maar opgeruimd. Ook zijn opvolger gaat dat niet trekken. Dat is een proces van jaren en men heeft bovendien in 020 nu eens een daadkrachtig figuur nodig. Geen thee drinker. De homobashers zijn vrij eenvoudig op te pakken indien men dat werkelijk zou willen. Dit tuig maakt een lange neus naar de overheid. Ze hebben schijt aan ons land maar wonen hier wel en zijn van alle gemakken voor zien. In het land van herkomst zouden ze zich wel anders gedragen. Oppakken dit tuig, berechten, straffen en later simpelweg uitzetten. Terug naar het ruige bergland en de geiten.

snap_shootert | 26-08-10 | 15:26

Van de Laan die linkse is net zo slap als die Cohen was er gebeurt gewoon niets tegen dat tuig die dit doen, maar ja wat doen en deden zij tegen die klote marok.... die de straat onveilg maken.
Je kan beter in nederland een moord plegen dan een witte brood stelen is het spreekwoord.

bernhardes | 26-08-10 | 11:30

De politie neemt de aangifte niet op als homo gerelateerd geweld.... dat de KUTFINNEN die het deden twee homo's voor "vuile flikkers" uitscholden, doet niet terzake.....020 opent zijn aars voor alles en iedereen die niet van homosuelen houdt..... woon ons maar uit! Flikker alles overboord wat we hebben opgebouwd!

Boer in 020 | 26-08-10 | 01:41

Waren de slachtoffers wel echt homo? Ik krijg namelijk sterk de indruk dat de pliesie alle mensen die aangifte doen, als mietjes bestempelt.

Spasshose | 25-08-10 | 23:16

Een lokheaumeau noemt met ook wel een kinderlokker

Bakje Friet | 25-08-10 | 22:53

Ik zeg: lokheaumo's & boksbeugels. Ebertje Poes: doe er wat mee...

Grijskijkert | 25-08-10 | 22:16

Er wordt pas actie ondernomen als autochtonen dreigen terug te slaan. Men zou zich moeten organiseren om deze homohaters aan te pakken. Dit zou een preventief surveilleren kunnen zijn. Daarbij denk ik ook aan initiatieven vanuit de homowereld. Dit lijkt nodig om nederland leefbaar te houden. Van de overheid hoeft men niet veel te verwachten.

Preventief surveilleren impliceert niet onmiddellijk geweld. In het gunstigste geval, kan er gedacht worden aan een samenwerking met de politie (al verwacht ik niet veel van de politie).

de tandarts | 25-08-10 | 22:11

Ik bedacht net een leuke variant op homorammen. Finrammen heet het. Ik ga me er dit weekend eens in bekwamen.
Op hoge hakken (maat 47)
Dat dan weer wel.

pennestront | 25-08-10 | 21:18

@adalgar

Niets meer aan toe te voegen. Hulde.

Drs.. Gelul | 25-08-10 | 20:51

onnozel om te denken dat een burgemeester iets bepaald in nederland. Er is een meer jaren beield neergezet en dat wordt uitgevoerd. Een beetje bij draaien kan een burgemeester meer niet.

Omstanders schoten te hulptoen de mensen vertrokken. Zullen wij die een keer aanspreken op hun gedrag. gewoon staan toekijken. raar.

stel de lokhomo voor.

dolffie | 25-08-10 | 20:48

@ tembacostyle | 25-08-10 | 20:42

Mooie eerst zin jongen! Goed werk..

tembacostyle | 25-08-10 | 20:44

Waarom moet je als in dit land toch altijd zo twijfelen aan de vrijheid van goddienst. De "gelovigen" kunnen niet met die vrijheid omgaan die gaan met die vrijheid andere mensen lastig vallen. Het welbekende vingertje of in dit geval vuistjes.

Maar ja hoe praat je met die mensen he? Ze geloven ook nog in sprookjes.

Gewoon aanpakken en niet teveel aandacht aangeven. We maken van dit soort jongens ook nog eens helden in hun eigen cultuur.

tembacostyle | 25-08-10 | 20:42

heT

La Vie En Rose | 25-08-10 | 19:44

Ach ja, gewoon doorlopen. Konden homo's dat maar, gewoon doorlopen zonder door tuig te worden lastig gevallen dat er zelf ook niet vies van is om het afvoerkanaal van anderen te gebruiken en ook niet van die van hunne vrouwelijke geleufsgenoten want die moeten als maagd he huwelijk in. Dat wel natuurlijk. Bah!

La Vie En Rose | 25-08-10 | 19:44

Die Joden stoorden zich al jaren aan dat vrije homo beleid. Dat hebben ze aardig opgelost door Noord Afrikaanse schandknapen op homo's in te laten rossen.. Joden geen blaam, homo's weg en naffers de schuld..

ocirico | 25-08-10 | 19:34

@herodus | 25-08-10 | 19:24
Waarom zou je homo's ophangen?

-edit | 25-08-10 | 19:28

-weggejorist-

herodus | 25-08-10 | 19:24

@ReligionSucks | 25-08-10 | 18:57
Je zou er maar op de scooter voorbij rijden en toevallig een helm op hebben. Dan is het resultaat 1 dode onschulige blanke ipv 2 homo's met een blauw oog.

Iets met middel en kwaal. Of kind en badwater.

-edit | 25-08-10 | 19:19

Links schorem, heb je niets aan!!!

baanaru | 25-08-10 | 19:13

@ReligionSucks | 25-08-10 | 19:02
Op welke punten heeft hij feitelijk geen gelijk dan? Inderdaad niet iets om mee te kokketeren, maar de ruwe werkelijkheid is vaak niet het kokketeren waard.

@Adalgar: Hulde en plus veel voor deze reëele kijk op de seacken. Zouden meer mensen moeten doen!

-edit | 25-08-10 | 19:11

@Adalgar | 25-08-10 | 18:55
Je hebt slechts gedeeltelijk gelijk. Zeker geen plempsel om mee te kokketeren.

ReligionSucks | 25-08-10 | 19:02

Adalgar | 25-08-10 | 18:55 - rond de 20 en nog niet uit de kast gekomen? grapje :)

Manonvriendelijk | 25-08-10 | 19:01

Een paar lokheaumeaux van stal en eerst schieten dan vragen op al het gescooterde tuig dat stopt voor 'demontage' van de lokboys.

ReligionSucks | 25-08-10 | 18:57

Dorpsnieuws uit Amsterdam: twee mannen raken lichtgewond bij vechtpartijtje.

Oh aha, de verwonde mannen zijn homofiel en daarom... Tja, zet een raar hoedje op en ga 's nachts fluitend in het centrum van een willekeurige stad over straat. Of fluit niet eens, maar draag alleen het hoedje. Wees dan niet verbaasd dat iemand daar aanstoot aan neemt en je op je gezicht slaat. Om tal van redenen kunnen mensen zich ergeren en om tal van redenen kunnen mensen handtastelijk worden.

Als je geweld wilt stoppen, moet je de mens afschaffen. Of het leven zelf. Hoewel dat niet zonder slag of stoot zal gaan. Benadrukken dat het om het rare hoedje was of om het typische loopje of om iemands lelijke tuinhekje verschaft duiding, maar verandert niets aan wie zijn aard dan ook. Wie dit axioma niet accepteert zal nooit de schouders ophalen, zich blijven ergeren en zelf genoeg redenen hebben om er desnoods op los te slaan.

Dat tegenwoordig zowat elke onbeduidende schermutseling de media haalt en tot een stroom verontwaardigde reacties leidt, geeft voeding aan de gedachte dat de meeste mensen nooit iets meemaken en alledaagsheid al groot nieuws vinden.

Mooi, houden zo. En vertrouw op de burgemeester die uitgedost als Spiderman ieder wissewasje uit de weg ruimt.

Adalgar | 25-08-10 | 18:55

Verklikker | 25-08-10 | 17:32

Wat een raar mannetje ben jij zeg. In welke wereld leef jij??

Re-inventor | 25-08-10 | 18:52

pennestront | 25-08-10 | 18:41

Ze zijn al bijna deaud. Alleen CDA leeft nog en heeft trouwens ontelbare levens en één ervan is eigenlijk de PvdA ook al weten sommige PvdA-ers dat nog niet. Dus ik denk dat ook PVV uiteindelijk wordt opgelost door het CDA wellicht doorgaand onder andere naam. Je weet het niet met die partij hè/ 1 ding is zeker. Ze hebben de macht en die geven ze niet af.

ecologiste | 25-08-10 | 18:49

Toch eigenaardig dat die homo's nooit iets terug doen, ik geloof niet dat het lafaards zijn, en de omstanders doen ook nooit wat, zijn geloof ik ook geen lafaards, en de politie nou die hoeven niets terug te doen, die mogen gewoon wat doen, lafaard of niet, maar zij doen geloof ik ook nooit wat voor de homo's, en eberhard van de laan hij wil geen lafaard zijn, daarom zou hij zou iets terug doen maar hij doet geloof ik ook niets, behalve dan beloven dat hij wel iets gaat doen omdat hij geen lafaard wil zijn, maar dat geloof ik ook niet.
Het blijkt beste homo's dat jullie het alleen moeten opknappen, men lust jullie kennelijk niet, mep eens terug, laat eens merken dat jullie geen lafaards zijn, stel een daad en ram die homomeppers eens stevig in elkaar.
Desnoods krabben maar doe iets.

boost | 25-08-10 | 18:48

Dat dit een keer gebeurt wil toch niet zeggen dat ze er niet aan werken. Ik denk dat je het nooit 100% oplost, maar laten we over een paar maanden maar eens naar de statistiek gaan kijken in plaats van angstig te reageren op 1 nieuwsbericht. Dan zeg ik of hij het probleem goed heeft aangepakt of niet.

Heineheine | 25-08-10 | 18:48

Ach, als Linkskerkelijken, als de nieuwe NSB, de moord op Theo van Gogh kunnen verdedigen met 'Hij had het er ook wel zelf naar gemaakt' wordt het de hoogste tijd dat de Heilige Gutmenschen nu ook officieel het standpunt van hun Islamitische Meesters innemen en mensen die openlijk voor hun homoseksuele geaardheid uitkomen bestempelen als 'Minderwaardige Mensen' en dat elk geweld tegen deze 'mensen' volkomen terecht en uitgelokt is. Het gewoon de andere kant opkijken (Het 'Wir haben es nicht gewusst'-verhaal) is niet geloofwaardig meer..... Kom op, Mussert van Dam! Doe je werk!

Ales | 25-08-10 | 18:47

Alle strapatzen van Ebersoft tot dusverre inventariserende kom ik maar tot 1 conclusie: Binnenkort zal er een fikse ruzie zijn tussen het 020 stadsbestuur en het 0031 landsbestuur. Zou zo maar kunnen dat de ideeële spagaat waarin ons Maxim aldus zal worden betrokken uiteindelijk nieuwe landelijke verkiezingen oplevert. Waarin het CDA nog verder tot ware proporties zal worden teruggebracht. Die domme, domme pvda heeft nog steeds niet geleerd dat je met een span kakkerlakken ervoor geen gestrand schip vlottrekt.
Want wees nu eerlijk: een timide prepensioener en een gesjeesde luie nepadvocaat, dat is blijkbaar de top die het socialisme voor ons paraat heeft....
pffffffft!

pennestront | 25-08-10 | 18:41

Ps in het onderzoek wordt de volgende verklaring gegeven.
"Zo lijkt een belangrijke rol te zijn weggelegd voor groepsprocessen:
het geweld wordt vaak door groepen jongeren gepleegd (..)
uit de antropologie afkomstige onderscheid tussen schaamteculturen en schuldculturen . In de dominante Nederlandse cultuur zou het om schuld draaien: de maatschappij bestaat uit empathische, autonome en gelijkwaardige individuen die geleid worden door hun geweten. De onderzochte groepen jongeren vertonen echter kenmerken van een schaamtecultuur, waarin strenge samenhangende dichotomieën belangrijk zijn, zoals eer en oneer, rein en onrein, binnen en buiten, mannelijkheid en vrouwelijkheid. Reputatie en status zijn van groot belang in dit soort culturen – zaken die men niet zomaar bezit, maar die telkens opnieuw verworven moeten worden bij de andere groepsleden. De manier waarop men een goede reputatie en hoge status kan verkrijgen in een dergelijke groep is door zo stoer, hard en mannelijk mogelijk te doen. Het
plegen van geweld tegen homo’s kan een effectieve manier zijn om de status binnen de groep te vergroten. Het geweld heeft dan een identiteitsfunctie" p20

Laat nu juist de islam een schaamtecultuur bij uitstek zijn (idem bij zware grevo-gemeenschappen) dus subsidie via islamitische organisaties laten lopen (vaak uit gemak om de doelgroep te bereiken) lijkt mij hoe dan ook contraproductief om dit soort processen tegen te gaan en te verbreken.

seven | 25-08-10 | 18:35

Morgen is er een exclusief interview met koning Willem I in Trouw.
In dit interview laat hij zich in felle bewoordingen uit over Geert Wilders.
Kopen dus!

Bomba Chipolata | 25-08-10 | 18:32

@zeg maar jansen | 25-08-10 | 18:19
Waar hebben ze postcodes met 3 cijfers, dan?

Maar laat dat sorry maar achterwege, heur. Iedereen kan zich vergissen, immers.

-edit | 25-08-10 | 18:25

seven | 25-08-10 | 18:18 Iedereen is het er over eens dat het gewoon hufters zijn.

zeg maar jansen | 25-08-10 | 18:20

La Vie En Rose | 25-08-10 | 18:12 Kan zomaar, het is een slap zakje.

zeg maar jansen | 25-08-10 | 18:20

-edit | 25-08-10 | 18:06 Was in de war met postcode.. Die is wel oostelijk, sorry.

zeg maar jansen | 25-08-10 | 18:19

De focus op Marokkanen lijkt wel terecht , zo blijkt uit onderzoek van de UvA. Marokkanen alleen plegen al 36% vd Incidenten met fysiek geweld tegen homo’s (tab3.1 blz 43 www.cocamsterdam.nl/attachments/articl...) Zet dat af tegen het veel lagere % aantal Marokkanen in de gehele populatie en de conclusie is overduidelijk.

seven | 25-08-10 | 18:18

Laat Eberhard nu zijn eigen zakje boven het kopje bungelen?

La Vie En Rose | 25-08-10 | 18:12

@zeg maar jansen
Nee, 076 ligt toch echt ten westen van 040

Courage78 | 25-08-10 | 18:07

@ Reinaert,

In zekere zin hebben we een huwelijk gesloten met onze rijksgenoten. We hebben een geschiedenis. En dat is niet helemaal goed gegaan maar ook zijn er wel goeie herinneringen. Ik zie het als een mogelijkheid om nu in deze globaliserende wereld juist deze relatie nieuw leven in te blazen en er samen beter uit te komen. Wij kunnen van hun leren en zij van ons. Het zou slim zijn om bijv. het toerisme van NL naar Suriname en Antillen te faciliteren zodat de BTW en andere omzetten binnen de rijksgrenzen blijven i.p.v. dat ze naar landen als Spanje en Turkije gaan.
NL-ers kunnen qua joie de vivre best wel wat leren van de rijksgenoten en de rijksgenoten qua discipline van de Nl-ers.
Ik ben nooit overzees geweest maar als het financieel wat aantrekkelijker gemaakt zou worden zou de stap gemakkelijker gezet kunnen worden. nu blijf ik steken op de Canarische Eilanden.
Stel je voor dat we veel ouden van dagen konden huisvesten op een van de Antilliaanse eilanden me zo'n heerlijk klimaat? Scheelt een hoop in stook- en loonkosten en het zou een aardige boost van de lokale economie zijn.

ecologiste | 25-08-10 | 18:06

@zeg maar jansen | 25-08-10 | 18:02
Op mijn kaart ligt Breda (076) toch echt meer westelijk van 040 (Eindhoven). Kan er niks anders van maken

-edit | 25-08-10 | 18:06

-edit | 25-08-10 | 17:56 Is dat niet meer oostelijk?

zeg maar jansen | 25-08-10 | 18:02

@Manonvriendelijk | 25-08-10 | 17:54
Dat komt er nog een keer bij, inderdaad

-edit | 25-08-10 | 17:57

@Courage78 | 25-08-10 | 17:54
Meer westelijk. Denk richting 076

-edit | 25-08-10 | 17:56

@-edit
Ook afkomstig uit 040 en omstreken ? ;P

Courage78 | 25-08-10 | 17:54

-edit | 25-08-10 | 17:49 - kudde dieren van de media zijn we en iedereen doet mee.

Manonvriendelijk | 25-08-10 | 17:54

zeg maar jansen | 25-08-10 | 17:46

Tevens een schaalprobleem: het zijn er gewoon teveel.

ecologiste | 25-08-10 | 17:53

@zeg maar jansen
Komt door het grenzeloze links-liberaal-tolerant-relativistische multi-cul samenleving, die ongevraagd door ieders strot wordt gevrummeld, alstublieftdankuwel.
In de laatste paar decennia heeft deze voorgenoemde linksch-terroristen namelijk het pad vrijgemaakt voor het salafisme, alwaar het gay-bashen een alledaagse denkbeeld is.
Krijgen jullie ook al zo'n warm gevoel van binnen ?

Courage78 | 25-08-10 | 17:52

@Reinaert | 25-08-10 | 17:41
In de jaren 80 woonde ik in een provinciestadje in het zuiden des lands. Minstens 2 keer per maand zag ik bij het 'stappen' iemand het café verlaten met een mes in zijn rug. Hoorde je niks over op het nieuws. Nu zouden er kamervragen over gesteld worden. Dat leven en laten leven zag ik niet zo, destijds.

-edit | 25-08-10 | 17:52

Reinaert | 25-08-10 | 17:34

Helemaal mee eensch. Ik vind dat u een rein hart hebt en gezond verstand.
Hoe was het ook weer? Think globally act locally.
Het is in ieder geval ook een schaalprobleem (autochtoon-allochtoon). Lokaal bekijken hoe of je oplossingen vindt en hoe allochtonen kunnen integreren in de lokale omstandigheden, op menselijke schaal van buur tot buur. Dat kan een hechte samenleving opleveren, vermits de aantallen in redelijke verhouding tot elaar staan. Dan is multiculti zeer waarschijnlijk juist een verrijking (diversiteit van culturele adaptaties) en de kosten moge voor de baat gaan jazeker, maar dan heb je wat. Nu is het een bodemloze put waar alleen de Doekle Terpstra's en de Tineke Faalinga's baat bij hebben.

ecologiste | 25-08-10 | 17:51

@Reinaert | 25-08-10 | 17:37
Uiteraard zijn we het eens dat elk incident er één teveel is! En er zullen ongetwijfeld gevallen zijn die onbekend zullen blijven. Daar zijn we het ook over eensch.

Mijn punt is dat we teveel van de overheid verwachten op het gebied van individuele veiligheid. Het is godsonmogelijk die te garanderen. Iedereen snapt dat opzichzelf, maar toch wijzen we als eerste naar de overheid wanneer er iets gebeurt dat we niet leuk vinden. Of dat nou een brand in een café is, of iemand die klappen krijgt: we vinden dat de overheid het had moeten voorkomen. Schande, roepen we dan en we zijn bij voorkeur WOEST!

Tegelijk willen we ook dat de overheid zich niet bemoeit met de inrichting van café's en wij, onschuldige burgers moeten vooral geen last hebben van agenten die je controleren. En laten we vooral al die regeltjes afschaffen.

Het lijkt mij tijd dat we vraag en aanbod van de overheid eens kritisch bekijken, waarbij we ook onszelf als burger niet ontzien. Het is immers makkelijker te wijzen naar de overheid alleen.

-edit | 25-08-10 | 17:49

seven | 25-08-10 | 17:39 - exact ! we zijn het station van ohh en ahh gepasseerd. stenen naar de traumaheli, hulpdiensten blokkeren/bedreigen.

Manonvriendelijk | 25-08-10 | 17:47

Reinaert | 25-08-10 | 17:41 Maf hè? In de 80er jaren hadden we wel Marokkanen maar geen problemen, het is dus de derde generatie die de problemen maakt.

zeg maar jansen | 25-08-10 | 17:46

Met van der Laan, de lanen in, de lanen uit, menschen iet ies ein jurist da schijne heule bedachtzame menschen te wezen op die Spong na dan.(grinnik)

william7055 | 25-08-10 | 17:45

als ze opgepaakt worden, anaal laten nemen en weer laten gaan.

oh nee he | 25-08-10 | 17:45

@seven | 25-08-10 | 17:39:

Dat blijkt niet echt uit de pliesierapportages volgens mij. De absolute aantallen zijn i.i.g. ook behoorlijk laag (ende pliesie geeft daarbij zelf ook aan dat de aangiftebereidheid nogal laag is). En be advised: niet elke aangifte haalt de media. Da's alleen het topje van de ijsberg en voorbehouden aan daredevils.

** Tijdje out wegens stofwisselingstechnische problemen (honger dusch) **

Reinaert | 25-08-10 | 17:45

Eurotokkie | 25-08-10 | 17:43 Nee, dat waren die twee Turken.

zeg maar jansen | 25-08-10 | 17:44

Courage78 | 25-08-10 | 17:42 Gaat te ver. je moet ze een kans geven. Oh, wacht..
Die krijgen ze al keer op keer.

Je hebt gelijk.

zeg maar jansen | 25-08-10 | 17:44

zeg maar jansen | 25-08-10 | 17:40

Ik denk als schoonmakers ,daar zijn ze dan wel goed in .

Eurotokkie | 25-08-10 | 17:43

@zeg maar jansen
Zoals ik al reeds zij, allemaal corrigeerbaar.
Ik stel voor dat we in deze gevallen postnatale abortus legaliseren.

Courage78 | 25-08-10 | 17:42

@Verloren_onschuld | 25-08-10 | 17:36:

Grappig te zien hoe jij een genadeloze denkfout maakt: dat hele doelgroepdenken is eigenlijk pas de laatste 10 à 15 jaar weer in zwang geraakt namelijk.

Back in the 80's hadden we dergelijke problemen namelijk helemaal niet. Toen was het leven en laten leven, laven en laten laven.

Het genadeloos genetisch/economisch/sociaal/confessioneel stratificeren is echt iets van deze eeuw! Helemaal hot & hip dusch!

Reinaert | 25-08-10 | 17:41

Fruitkok | 25-08-10 | 17:19 Waarom Noach nou twee Marokkanen mee moest nemen op die boot is mij ook een raadsel.

zeg maar jansen | 25-08-10 | 17:40

Reinaert | 25-08-10 | 17:37
Volgens mij wordt er veel meer aangifte gedaan maar stapt maar een klein deel naar de media.

seven | 25-08-10 | 17:39

Manonvriendelijk | 25-08-10 | 17:38 Heel vreemd ja.

zeg maar jansen | 25-08-10 | 17:39

Courage78 | 25-08-10 | 17:37 Meld je aan als lokhomo.

zeg maar jansen | 25-08-10 | 17:38

Verklikker | 25-08-10 | 17:32 - rare vent ben jij.

Manonvriendelijk | 25-08-10 | 17:38

@-edit | 25-08-10 | 17:24:

Eén aangifte per maand is iets anders dan één geval per maand. Het moge bekend zijn dat de aangiftebereidheid onder homo's nogal gering is - hetgeen mede te danken is aan de emmer met blubber die men na een dergelijke aangifte over zich heen kan krijgen.

Ik snap je punt hoor, don't get me wrong, maar we kunnen het er toch wel over eensch zijn dat ieder (f)incident er één te veel is?

Reinaert | 25-08-10 | 17:37

@Verklikker
@Eurotokkie
Ik zou haast mezelf in een paar netkousen en een pabo-jurkje hijsen om een paar gay-bashing-mocro's tussen de straatstenen door te mogen wringen.

Courage78 | 25-08-10 | 17:37

Grappig hoe iedereen nog vastzit hier in het WIJ en ZIJ-denken. Dat doelgroepdenken heeft ons nergens gebracht de afgelopen 50 jaar, maar we gaan er vrolijk mee door. Radicaliserende jongeren in Amsterdam-West, Autochtone criminelen in Utrecht, homo's, lesbo's, ontspoorde kinderen 12-16, mannen met een voorkeur voor salamiworst en eitjes met ham. Jaren zijn we bezig om te definieren wie die groep is en nooit krijgen we er een vinger achter. Tegen de tijd dat we er 100 hebben 'geidentificeerd' lopen we alweer achter de feiten aan.

Iedereen die in Nederland een ander in elkaar slaat, verdient dezelfde straf
Iedereen die in Nederland zich gewoon gedraagd en geen verstoringen veroorzaakt is gewoon een prima vent ( en ja daar zitten ook ex-gedetineerden bij en moslims)

Verloren_onschuld | 25-08-10 | 17:36

Dat die homo's allemaal van die mietjes zijn zeg, die zich zomaar in elkaar laten beuken.
Zijn er niet van die sportschoolboys bij?

zeg maar jansen | 25-08-10 | 17:36

sjaakdeslinksesul | 25-08-10 | 17:06
Dat stemmen haalt niet veel uit zolang de Rattus Catholicus Maximus niet is uitgeroeid.

Schoorsteenveger | 25-08-10 | 17:35

Brakke Obama | 25-08-10 | 17:29
lol
--

*Gaat piepers jassen anders wordt meisje boos*

zovoklets | 25-08-10 | 17:35

Verklikker | 25-08-10 | 17:32

Daarom ook die lokhomo's , ze lokken het zelf uit.

Eurotokkie | 25-08-10 | 17:34

@Koos Knak | 25-08-10 | 17:25
Bij 'scabble' wordt ieder woord goedgekeurd.

Prof. D.A.H. Vintik | 25-08-10 | 17:34

@ecologiste | 25-08-10 | 17:22:

Zie ook mijn plemp @17:21 uur. Ik vind dat "wij" onze verantwoordelijkheden moeten nemen ten aanzien van hetgeen we in het verleden hebben aangericht - zonder drama, zonder overdrijving maar gewoon op basis van gezond verstand.

En dat mag wat mij betreft dus ook best een paar centen kosten, alles beter dan geld storten in de bodemloze put die Afrika of Azië heet tenslotte. Robert Mugabe kan best zonder onze hulp, al zal 'ie wel boos worden op wijlen Bertje Koenders natuurlijk. Soit.

Eerst onze eigen voor- en achtertuin schoonvegen, en daarmee bedoel ik dus ook een bepaald deel van onze eigen roomblanke en christelijke bevolking. Daarna, als alle voedselbanken gesloten zijn en iedereen écht kan lezen en schrijven kunnen we ons nog eens bekommeren om de rest van de wereld. Zolang Bruin het kan trekken that is.

Noodhulp uitgezonderd uiteraard. Dat mag, mits sober en doelmatig (enzovoorts).

Hard? Ja, vast wel, en de asielindustrie zal het er wel niet mee eensch zijn maar aan zachte heelmeesters hebben we (ook mondiaal gezien) momenteel geen behoefte denk ik.

Reinaert | 25-08-10 | 17:34

@Brakke Obama | 25-08-10 | 17:29
En omdat ze met z'n tweeën keihard 'you never wok alone' zongen, kregen ze klappen.

Wie zou dat niet doen?

-edit | 25-08-10 | 17:33

* wachtend op de kop: 'homo's meppen kudtfinnen total-loss' *

Snelle Gerrit | 25-08-10 | 17:33

Koos Knak | 25-08-10 | 17:25
Zet qua woordwaarde geen zoden aan de dijk. Dan zou ik eerder denken aan homoseksueelbewerkers, rugridderagressoren, stuiverraperbeukers dan wel bruinwerkslopers.

Aardappeleter | 25-08-10 | 17:32

Homo's zijn meestal drugs gebruikers, attention whores, respectloos en onnodig arrogant. Niet dat dat een reden is om te meppen, maar meestal zijn homo's diegene die je onnodig aanspreken en denken dat ze alles ongestraft kunnen zeggen. Of je nou een homo bent of niet, als je een mep verdient dan krijg je er ook een.

Verklikker | 25-08-10 | 17:32

De slachtoffers van afgelopen weekend waren Chinezen.
Wokhomo's.

Brakke Obama | 25-08-10 | 17:29

@Eurotokkie
Daar heb je dan ook weer gelijk in.
Maar ik vindt het leveren van 'doorslaggevende argumenten' bevredigender dan theeleuten.
Ben sowieso een koffie-man.

Courage78 | 25-08-10 | 17:29

Koos Knak | 25-08-10 | 17:25

Homomeppengedoogplek is goedgekeurd in Amsterdam.

Eurotokkie | 25-08-10 | 17:28

-weggejorist-

Stir Glenfarclas II | 25-08-10 | 17:27

@Reineart
Goed betoog.
Kan ik me bij aansluiten.

@ecologiste
Ze hebben inderdaad toch een dubbele nationaliteit.
En dit terwijl er zijn die vinden dat dit geen dilemma is: www.nu.nl/algemeen/2318947/rechtbank-b...
We zouden er juist optimaal gebruik van moeten maken.

Courage78 | 25-08-10 | 17:27

Courage78 | 25-08-10 | 17:21

Ze worden echter wel als Moslim geboren en dat is maar moeilijk te corrigeren

Eurotokkie | 25-08-10 | 17:26

homomeppen. Is dat bij deze een goedgekeurd scabblewoord?

Koos Knak | 25-08-10 | 17:25

@Reinaert | 25-08-10 | 17:15
Ik play niks down, dat stempel geef jij eraan. Als je het artikel gelezen hebt, had je kunnen lezen dat het vorige geval een maand geleden is geweest. En op een andere plek dan nu. Het gebeurt dus meer dan eens, maar 'aan de orde van de dag' is niet bepaald een feitelijke weergave van de gebeurtenissen.

Tenzij je verwacht dat de burgervader op elke straathoek een pliesieman zet die elke voorbijganger preventief fouilleert, kan hij weinig doen in preventieve zin tegen 1 geval binnen 1 maand. Hoe vervelend ook: het leven brengt ook risico's met zich mee. Hoeveel agenten je ook neerzet: homo's zullen altijd gemept blijven worden, helaas.

-edit | 25-08-10 | 17:24

Reinaert | 25-08-10 | 17:12

Klopt. Het zijn 'onze' rijksgenoten. De nieuwkomers wat hebben we daarmee? Marokko was een kolonie van E en F dus laat die landen daar maar voor opdraaien en Pakistan is een zaak voor GB.
Voor 'foute'rijksgenoten kun je denken aan tijdelijk bewaren tegen lage kostprijs op klein eiland ergens in de Caraïbische zee en 'foute' Marokkanen, Somaliërs en Turken: paspoort innemen en terugsturen na gestempeld te zijn.

ecologiste | 25-08-10 | 17:22

@Steilloos ten Onder | 25-08-10 | 17:13:

Ik heb het niet over excuses of over slavernijmonumenten of wat dies meer zij.

Ik doel op het simpele feit dat bijvoorbeeld iedere Surinamer van voor '76 de facto een Nederlander is zoals jij en ik. En dat vergeten "we" wel eens. Je mag de door mij genoemde groepen niet op de grote allochtone hoop gooien, dat is een onrecht.

Gelukzoekende Somaliërs, grijpgrage Roemenen, dronken Polen, potenrammende Mocro's: allemaal een andere tak van sport, geen deel uitmakende van "ons" collectieve verleden.

Een beetje historisch besef mag soms best wel, zonder recht te willen praten wat krom is dusch. En ja, sommigen zijn gelijker dan anderen inderdaad. Zo ben ik dan ook wel weer. Juist vanuit dat historisch besef.

Reinaert | 25-08-10 | 17:21

@Fruitkok
God bestaat niet, dus helaas kan daar de blaam niet neergelegd worden.
Houdt dus in dat het 'corrigeerbaar' is.
Men mag hier een vrije indeling aan geven.

Courage78 | 25-08-10 | 17:21

Als er regelmatig enkele mocro-boys inelkaargeslagen zouden worden was het land te klein.
Brakke Obama | 25-08-10 | 17:06

Inderdaad, het land WAS te klein.... ik heb zo'n vermoeden dat dat inmiddels aan het veranderen is.

Aardappeleter | 25-08-10 | 17:19

Gisteren weer eens in Amsterdam geweest. Fantastische stad is 't toch. Enige minpuntje wat me bijgebleven is, was een Marokkaantje die weer een vrouw moest lastigvallen. Je zou toch hopen dat God de Marokkaan niet had uitgevonden.

Fruitkok | 25-08-10 | 17:19

@zovoklets
Ahuh..., komt niet bij je op dat ik absoluut niet weet waar deze reactie vandaan komt:
"Courage78 | 25-08-10 | 17:09
Ga jij maar bij de VK reaguren.
zovoklets | 25-08-10 | 17:10 "

Maar ik bewonder je strijdvaardigheid.
Vooral niet inhouden. ;)

Courage78 | 25-08-10 | 17:18

poli | 25-08-10 | 17:11

Iedereen die iets tegen Marokkanen heeft is een racist , het staat nog net niet in de grondwet.

Eurotokkie | 25-08-10 | 17:15

-edit | 25-08-10 | 17:11":

"Een geval als dit" noem ik gewoon downplayen van de dagelijkse realiteit. Natuurlijk is het onmogelijk om ieder individueel geval te voorkomen, dat is een illusie, maar aangezien dit soort (f)incidenten aan de orde van de dag zijn denk ik dat er toch zoiets als vigerend beleid zou moeten zijn.

En ja, dat is dan toch écht wel een aangelegenheid waar de burgervader zich over moet buigen. En dan bij voorkeur met het adagium "niet lullen maar poetsen".

Reinaert | 25-08-10 | 17:15

Courage78 | 25-08-10 | 17:11

Jaja, met gestrekt been erin.
Nuance bewaar ik voor thuis. Als ze haar bek open doet sla ik eerst zachtjes.

zovoklets | 25-08-10 | 17:15

@Steilloos ten Onder +1
En dat al een paar generaties geleden...

Courage78 | 25-08-10 | 17:15

@Reinaert | 25-08-10 | 17:12
Wat een onzin. De tijd dat wij onze excuses moeten aanbieden aan Surinamers en Antillianen is m.i al lang geleden verlopen.

Steilloos ten Onder | 25-08-10 | 17:13

Hehehe, lekker teabaggen. Maar goed, schandalig wederom.

En-el Hak | 25-08-10 | 17:13

Ies haram, dus shalaan.

Manonvriendelijk | 25-08-10 | 17:13

@ecologiste | 25-08-10 | 17:04:

Surinamers en Antillianen zijn cultureel en economisch erfgoed. Onze eigen schuld dusch. Daar moet je niet met een al te hard gestrekt vingertje op wijzen maar ook een beetje mededogen bij hebben. Niet omdat ze dat persoonlijk verdienen maar wel omdat "wij" (in het verleden) ook de nodige missers hebben gemaakt.

Vat het bovenstaande niet te soft op, zo bedoel ik het niet. Je mag iedereen aanspreken op zijn of haar daden maar voor sommigen geldt een vorm van clementie. In casu Surinamers, Antillianen, Indo's en Molukkers dus.

Voor wat betreft de nieuwere import zou ik het graag wat strakker zien. Zeker omdat we daar geen eeuwenlange relatie mee hebben en omdat er ook nogal wat culturele verschillen "lijken" te bestaan.

Reinaert | 25-08-10 | 17:12

oei,problemen! effe kijken, oei mocro's ... hmm zal me er maar buiten houden straks wordt ik voor racist uitgescholden...

poli | 25-08-10 | 17:11

@zovoklets
Kijk, zo moet het!
Zonder duidelijke aanleiding of kennismaking voor een aanleiding direct de aanval inzetten.
Hoppa!

Courage78 | 25-08-10 | 17:11

@Reinaert | 25-08-10 | 16:57
Je hebt deels gelijk. Mocht de burgemeester aanleiding (!) zien om een bepaalde (!) buurt kan hij binnen zijn bevoegdheid deze buurt extra laten bewaken, preventief fouilleren instellen etc. Dus mocht er in de Baarsjes sprake zijn van dagelijks homo-geweld en de burgemeester doet niks aan politie-inzet, heb je een punt mbt zijn bevoegdheid.

Dit incident betreft een 'gewone' justitiële aangelegenheid waar geen enkele burgemeester effectief iets tegen kan doen. Niemand, behalve de dader(s) kan een geval als dit voorkomen.

-edit | 25-08-10 | 17:11

Courage78 | 25-08-10 | 17:09

Ga jij maar bij de VK reaguren.

zovoklets | 25-08-10 | 17:10

ecologiste | 25-08-10 | 17:04
Grappig ook die reacties van die 'vrienden'. "Als wij erbij waren, dan hadden we dat mes zo afgepakt. ‘Geef hier dat ding!’”. Om vervolgens weer het gediscrimineerde slachtoffer uit te hangen, de wereldvreemde mannetjes.

O2Consumer | 25-08-10 | 17:09

Eurotokkie | 25-08-10 | 17:06

Nee nee. Het is algemeen bekend dat alle Marokkaanse mannen/jongens homo zijn.
Zie je een Marokkaan dan IS dat een homoplek.

zovoklets | 25-08-10 | 17:09

@zovoklets
"Kijk. Als het Marokkaanse homo's zijn dan mag het weer wel.
zovoklets | 25-08-10 | 17:07"
Is dat sarcasme of meen je dit nu serieus ?

Courage78 | 25-08-10 | 17:09

Kijk. Als het Marokkaanse homo's zijn dan mag het weer wel.

zovoklets | 25-08-10 | 17:07

Ik stel voor dat we het dialoog aan gaan met de daders.
Gewoon doorslaggevende argumenten gebruiken om de daders te overtuigen.
Doorslaggevende argumenten in de vorm van een stalen buis of ander slagtuig naar keus.
Stop de tolerantie van de intoleranten.

Courage78 | 25-08-10 | 17:07

zovoklets | 25-08-10 | 17:03

Echt waar , ik dacht dat het gewoon hobby was dat ze alle homobars en homo hangplekken in Nederland weten .

Eurotokkie | 25-08-10 | 17:06

Als we ze nou eens terugpakken door ze geen banen en stageplekken te geven, hun scholen slechter te maken en op een partij te stemmen die het niet in ze ziet zitten, dan leren ze het misschien wel af!

sjaakdeslinksesul | 25-08-10 | 17:06

Als er regelmatig enkele mocro-boys inelkaargeslagen zouden worden was het land te klein.

Brakke Obama | 25-08-10 | 17:06

-weggejorist-

ikweetnogmeer | 25-08-10 | 17:05

Jammer dat het geen lokhomo's waren.

Corrina | 25-08-10 | 17:04

Zonder permissie om ze dood te schieten, durf ik ook niet in te grijpen. Voor je het weet ben je zelf de lul. Lang leve de multiculturele verrijking! Wanneer gaan we eindelijk een verdiepingssalg maken en wordt de sharia ingevoerd? vd Laan aan het stuur, bloed aan de muur.

Dulf | 25-08-10 | 17:04

De titel van het plaatje klopt niet.. bij teabaggen moet er vol contact tussen mond en balzak zijn.

Steilloos ten Onder | 25-08-10 | 17:03

zovoklets | 25-08-10 | 16:57

Welk homoland ?

Eurotokkie | 25-08-10 | 17:03

Relativist | 25-08-10 | 16:57

Klopt. Veel Marokkaanse jongetjes zijn homo.

zovoklets | 25-08-10 | 17:03

@DaHighOne | 25-08-10 | 16:58
Die heb je cker van JP gehoord op dat autocross-partijtje in R'dam laatst?

Prof. D.A.H. Vintik | 25-08-10 | 17:01

donjon | 25-08-10 | 16:54

Het probleem is ze zijn altijd het slachtoffer ook al trappen ze een iemand half dood , krijgen als bonus een levenslange begeleiding met alle luxe erop en eraan.

Eurotokkie | 25-08-10 | 17:01

Eurotokkie | 25-08-10 | 16:46

Meisjes van 12?

ecologiste | 25-08-10 | 16:58

Het schijnt dat 95% van de Marokanen seks heeft onder de douche. Die andere 5% heeft nog nooit in de gevangenis gezeten..

DaHighOne | 25-08-10 | 16:58

zovoklets | 25-08-10 | 16:57
Dit is homoland, toch?

Relativist | 25-08-10 | 16:57

@-edit | 25-08-10 | 16:53:

Ook de toegankelijkheid van het openbaar domein valt onder "openbare orde". Het vrijelijk op straat kunnen lopen heeft namelijk niets van doen met justitiële zaken doch enkel en uitsluitend met het bieden van een toegankelijke, vrije en vooral veilige leefomgeving voor de burgerij.

Bij uitstek een taak voor de burgemeester dunkt mij. Valt overigens ook onder de zorgplicht die een gemeente ten aanzien van haar inwoners heeft. Preventief en voorwaardenscheppend dusch, i.t.t. tot de correctieve justitiële taak inderdaad.

Reinaert | 25-08-10 | 16:57

Of alle homo's een paar honderd euro geven en op een vliegtuig zetten naar het homoland.
Probleem opgelost.

zovoklets | 25-08-10 | 16:57

Laten we hopen dat Martijn ook participeerde en dat hij straks in een hecht doortimmerd rapport de onderzoeksresultaten aan ons meldt.

Schoorsteenveger | 25-08-10 | 16:56

Dekentje om je heen en kopje thee bij Van der Laan om het koekje in te soppen omdat je tanden vakkundig uit je mond geradeerd zijn door wat TUIG. Dat is de amsterdamse lappendeken,heerlijk warm en comfortabel..

lichtpunt | 25-08-10 | 16:56

Als ik al iets zou durven doen, ben ik mijn leven niet meer zeker.
Eerst krijg ik een duw van justitie, vervolgens van die gasten die mijn n.a.w. gegevens van hun advocaat krijgen.

Relativist | 25-08-10 | 16:56

PvdA-ers kunnen gewoon niet anders als soft zijn.

Semper Pecunia | 25-08-10 | 16:56

-edit | 25-08-10 | 16:41
Als vrijwel elk getint slachtoffer van geweld direct als racisme wordt neergezet is het niet raar dat uiteindelijk het elders in andere situaties ook gebeurd.

seven | 25-08-10 | 16:55

Het is nu wel duidelijk dat homo's de eerste officiële vogelvrije (what's in the word) Nederlanders zijn.
De volgende officiële vogelvrije groep zit er aan te komen, om te beginnen met de oude vrouwtjes.
Voor verdere info verwijs ik naar 'Ontsporing Verzocht'.

donjon | 25-08-10 | 16:54

Ik geloof niet dat het PvdA bestuur in Amsterdam capabel genoeg is om dit problemen (of enige ander probleem) op te lossen.
Dus de homo's zullen zelf wat aan moeten doen.

Moi2 | 25-08-10 | 16:54

Ik weet niet wie hier de daders waren, maar voor een structurele aanpak is het natuurlijk het beste om homohaat aan te pakken op plaatsen waar het nog welig tiert: in de moskee bijvoorbeeld.
ÇáäÇÓ ãËáí ÇáÌäÓ æÇáÍáæ

borderlijntje | 25-08-10 | 16:54

Reinaert | 25-08-10 | 16:45
Meer in de zin dat je antwoord de plank raak sloeg.

sjaakdeslinksesul | 25-08-10 | 16:54

@Reinaert | 25-08-10 | 16:49
Punt is dat dit geen zaak van openbare orde is, maar van strafrecht en strafvordering. En daar gaat de burgemeester niet over, maar de hoogste snor en de hoofdofficier van Justitie. Ergo: je maakt een denkfout.

Openbare orde zaken zijn bijvoorbeeld: politieinzet bij voetbalwedstrijden en andere evenementen. Over dat seaurt zaken gaat de burgermeester weer wel.

-edit | 25-08-10 | 16:53

Vakantie is voorbij.

Heb net HONGERJAREN van Mohammed Choukri (maar 5 euro bij bol.com was tot 2000 verboden in Marokko) gelezen, voor berbers die hun piemel overal insteken snap ik niet waarom ze afreageren op homo's, mogelijk heeft het te maken met jaloezie omdat homo's openlijk onnatuurlijke dingen mogen doen en berbers niet.

paranoia | 25-08-10 | 16:52

Even voor de duidelijkheid: mag je als kaalkopje nog wel een mocrohomo slaan?

Brakke Obama | 25-08-10 | 16:52

Die bontkraagjes,want dat soort doen die dingen mogen van hun achterlijke geloof geen homo zijn denk ik.
Het word echt tijd dat de regering nu eens ophoud met pappen en nathouden en dat soort parasieten de grens overtrapt en dan eerst een brandmerk in hun voorhoofd zet zodat ze altijd herkenbaar zijn mochten ze het lef hebben om terug te willen keren naar het voor hen paradijs,genaamd Nederland.

sawwa | 25-08-10 | 16:51

wat is een multi-culturele samenleving toch een verrijking.........

Prof. Enskedeee | 25-08-10 | 16:51

Ach, ach, ik heb Eberhard in het nieuws gezien en wat een dáádkrachtig persoon.
Hij zou wel even alle projecten die Amsterdam samen met Suriname heeft, stopzetten.
Dit alles vanwege Bouterse.
Hopelijk vindt men het niet erg als ik er geen reedT van geloof.

necrosis | 25-08-10 | 16:51

ecologiste | 25-08-10 | 16:42
cynisch bedoeld hoop ik?

ITEACHYOU | 25-08-10 | 16:50

Ik vind het voor iedereen die in elkaar geslagen wordt even erg. Waarom zou ik het erger moeten vinden nu het over homo's gaat? En zou ik anders moeten reageren als het gebeurde door een Surinamer uit Zuidoost met een criminele achtergrond of een studerende Marokkaan met een rollende R? Mensen die dat doen hebben voor mij net zo weinig recht op privacy als Heleen van Rooyen vond dat Rob Oudkerk had omdat hij weleens hoerde of snoerde. En dan verschuilen achter religie, religie is een aanname. Je kunt je niet verschuilen achter aannames.

Verloren_onschuld | 25-08-10 | 16:50

@-edit | 25-08-10 | 16:46:

Ik maak geen denkfout, ik wijs de verantwoordelijke persoon aan, en da's nog steeds de korpsbeheerder en niet überbromsnor. De verantwoordelijkheid voor de openbare orde ligt bij de burgemeester namelijk, niet bij bromsnor.

En ja, daar zou zo'n burgemeester eigenlijk wel eens op afgerekend mogen worden. Maar nee, de praktijk wijst uit dat slechts bromsnorren gecoupeerd worden.

Reinaert | 25-08-10 | 16:49

Een homobar naast een moskee graag! Met Wilders die het lintje komt doorknippen aub. Met z'n allen thee drinken kan dan in het theehuis van de lokale imam. Deal?

Optimel Prime | 25-08-10 | 16:48

Tsssss........... Mocro's d'r uit!!!! Ge het er heulemoal nix an!!!!!

Hans Teeuwen | 25-08-10 | 16:48

Helemaal eens @ Zlat | 25-08-10 | 16:32 :

In Frankrijk weet de politie hier wel raad mee, helaas gaat dat in de banlieue's vaker fout dan goed daar.
Maargoed, ik zie een groepje omstanders niet zo gauw die h-meppers de gracht in gooien.

Rainbowwarrior | 25-08-10 | 16:48

Ik hoop nog eens te lezen dat marokkaanse potenrammers volledig stuk getrapt zijn door een homo stel. That will make my day.

Jippie | 25-08-10 | 16:46

@Reinaert | 25-08-10 | 16:42
Het 'opperhoofd' is de hoofdcommissaris. De burgemeester is korpsbeheerder. Die heeft in die functie niks over opsporing (lees: boeven vangen) te zeggen. Velen maken die denkfout die jij nu ook maakt. Dat komt omdat het inderdaad een verwarrend systeem is.

-edit | 25-08-10 | 16:46

ecologiste | 25-08-10 | 16:42

Ik denk dat ze meer ervaring hebben hoe ze mannen moeten pakken dan meisjes.

Eurotokkie | 25-08-10 | 16:46

@sjaakdeslinksesul | 25-08-10 | 16:44:

Ik was er al bang veur.

Niet dat het iets afdoet aan mij antwoord denk ik, dus soit.

Reinaert | 25-08-10 | 16:45

Eurotokkie | 25-08-10 | 16:41
Exact. Het constante bangmaken van de overheid in combinatie met bespottelijke Postbus51 advertenties over het "vooral niet ingrijpen maar wel signalementen onthouden" maakt het er voor niemand makkelijker op.

Bovendien loop je zelf kans op een proces aan je broek als je zo'n losgaande gast een beuk verkoopt, en daar zit uiteindelijk ook niemand op te wachten.

De_Sfinx | 25-08-10 | 16:45

@sjaakdeslinksesul | 25-08-10 | 16:36

Een soort van homowraakspettersrevivaldingetje.

Biff Eagleburger | 25-08-10 | 16:45

Snoeihard aanpakken? Eberhard!

niet voor de hond | 25-08-10 | 16:45

Kijk, als ze geen homo waren, mocht je ze gewoon in elkaar slaan, op de grond schoppen en over ze heen pissen........ of lees ik het nu verkeerd? Dit is gewoon dom tuig. Zweep erover. Hoe zagen ze overigens dat ze homo's waren? Dat kan je meestal toch niet van buiten zien of hebben ze een ingebouwde homodetector? Stel dat de betreffende homo's twee brede gasten waren, zouden ze dan ook zijn mishandeld?

ITEACHYOU | 25-08-10 | 16:44

Reinaert | 25-08-10 | 16:41
De opmerking was dan ook cynisch bedoeld.

sjaakdeslinksesul | 25-08-10 | 16:44

Voor SM-homo's is 020 echt "the place to beee"

Brakke Obama | 25-08-10 | 16:44

Ik heb de tekst van de pica nog niet gezien maar mijn eerste gedachte was: theezakje!

necrosis | 25-08-10 | 16:43

@-edit | 25-08-10 | 16:37:

Ja hoor. Wie is er het opperhoofd van de pliesie? Juistem!

Reinaert | 25-08-10 | 16:42

Grijp je in dan ben je getuige geworden, komen de daders je adres te weten en wordt je zelf slachtoffer of je kan het Cohen advies opvolgen en verhuizen.

Sisenandus | 25-08-10 | 16:42

Ik voorspel een monster omzet voor Pickwick® dit jaar...
Wat zo beangstigend is is dat omstanders niet in durven te grijpen.
Niemand zit te wachten op een finse-fluim in de nek, of een mes tussen ribben.
Vriendelijke groet uit fin-vrij Zwitserland.

Eduardo1735 | 25-08-10 | 16:42

-weggejorist-

zovoklets | 25-08-10 | 16:42

" Omstanders doen niets " deze omstanders volgen gewoon het advies van de overheid om vooral niets te doen .

Eurotokkie | 25-08-10 | 16:41

Overigens laat de politie aan AT 5 weten niet op basis van de gtuigenverklaringen met zekerheid te kunnen zeggen dat het om zogenaamd homogerelateerd geweld ging. www.at5.nl/artikelen/47071/weer-homo-s...

Lijkt me wel relevant alvorens van homomeppen te kunnen spreken.

-edit | 25-08-10 | 16:41

@sjaakdeslinksesul | 25-08-10 | 16:36:

Ongetwijfeld voldoende liefhebbers die een dergelijk schone taak op zich zouden willen nemen - alleen het rechtsstelsel in Hollandistan kennende blijft het dan écht niet bij een taakstrafje en is Leiden in last.

Gewoon niets doen is nog steeds de meest verstandige optie. Hoe onverstandig dat dan op de lange termijn ook zijn moge. Kop, maaiveld, media, rechtspraak........

Reinaert | 25-08-10 | 16:41

Tsja, de tijd van stoer achter het stuur van je gepimpte bakkie zitten is duidelijk voorbij. De jeugd verveelt zich gewoon.

deroo | 25-08-10 | 16:41

Weer valt het mij op dat de nationaliteit van de daders niet wordt genoemd, maar hun leeftijd wel. Als hun afkomst er heel politiek correct 'niets toe doet' , waarom hun leeftijd dan wel? En hun sekse?

my anal pony | 25-08-10 | 16:40

deze cowboy schrijft maar leuke stukjes vind ik. Vooral dat uitspreken van een onderbuikgevoel doet het goed.

sufkut | 25-08-10 | 16:40

Reljongeren moet hoogstwaarschijnlijk Relijongeren zijn.

Claude Jacque | 25-08-10 | 16:38

Homo's moeten inderdaad maar eens het heft in eigen handen nemen. Het wordt daarnaast tijd dat die bontkraagjes zelf uit de kast komen.

Ariel | 25-08-10 | 16:38

Sommige homo's vinden het lekker

kees2790 | 25-08-10 | 16:38

Alsof het homo-meppen afhangt van wie er burgemeester is.

-edit | 25-08-10 | 16:37

Tja, de Cohen-Jugend zal de normen en waarden er wel in slaan bij de heaumeaux. Ook al is hun Grote Geliefde Theeschenker inmiddels opgerot naar het Haagje.

En Eberhard, ach, arme Eberhard, met zo'n naam kom je ook niet verder dan het willekeurig plakken van roze driehoeken op streepjespakken. Bad Karma zeg maar.

Reinaert | 25-08-10 | 16:37

Ah het waren geen mocro's. Dat dan weer wel. Wordt niet benadrukt. Hoeft ook niet. Just to be saying.

De Politicoloog | 25-08-10 | 16:36

Er gebeurt pas wat in dit land als een omstander besluit om een van de kansenjongeren het ziekenhuis in te trappen.

sjaakdeslinksesul | 25-08-10 | 16:36

"Ik ben het zat, c'est ca.".

Adios | 25-08-10 | 16:35

Ik wil iets vragen wat ik niet durf te vragen, uit angst beticht te worden van het doelbewust willen starten van een raciaal getinte (ho-ho!) discussie.

CYFAWS | 25-08-10 | 16:35

Dit valt waarschijnlijk onder de vrijheid van godsdienst.

Vogelbeest | 25-08-10 | 16:34

''Zoethoud'' thee graag... Prutsers.

ludokrijger | 25-08-10 | 16:34

Reinste discriminatie met geweld. Wanneer autochtonen stelselmatig, laten we zeggen Oeigoeren zouden aftuigen was het land te klein.

ChillBill | 25-08-10 | 16:34

Kunnen we niet een strengere politie eenheid inzetten om dit soort tuig aan te pakken? En dan niet die dingen van Ome Geert, maar meer zoals die Fransozen hebben.

Zlat | 25-08-10 | 16:32

Blijf es van onze homo´s af.

BeertjeB | 25-08-10 | 16:32

Maar ach, die homo's zijn ook niet altijd lieverdjes. Ga maar eens kijken bij de Hell's Angels, allemaal bruine ridders...

Verloren_onschuld | 25-08-10 | 16:32

In de Grondrechten van homo's is niemand van de polcor goegemeente geïnteresseerd. Alleen de Grondrechten van moslims tellen.

Zeepstra | 25-08-10 | 16:32

Als ik naar die Vanderlaan kijk wordt ik al moe. Wat heeft die vent een luie uitstraling. Heb niet het idee dat hij anders is als hij eruit ziet.

doskabouter | 25-08-10 | 16:31

Zonder vuurwapen durf ik ook niet eerder in te grijpen.

Feynman | 25-08-10 | 16:31

-weggejorist-

kees2790 | 25-08-10 | 16:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken