Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hangjongere Amstelveen pikt het niet langer

systsem.jpg Stukje communicatiegebeuren van de burger naar de overheid toe: In het regioblaadje Echo schrijft een jonge inwoner van Amstelveen wat frustratie van zich af. Hangjongere Mark (21) is verontwaardigd over een briefje dat hij ontving van het arrondissementsparket te Amsterdam. In het ambtelijk schrijven wordt medegedeeld dat Mark (die natuurlijk net zo goed Mohammed kan heten) onderdeel is van een 'stelselmatige observatie' welke, zoals de wet voorschrijft, aan betrokkene kenbaar gemaakt dient te worden. En daar is M. (liefhebber van Andy Warhol en Frans/Italiaanse cinema) dus helemaal niet blij mee! "Ik zie dit als ernstige inbraak op mijn privacy. (..) Er wordt gedaan of we hier met criminelen te maken hebben. Ik ben slechts een jongere die wat rond hangt. Hier en daar een blowtje doet. Hier en daar een pilsje nuttig. Ik ben gek op de buitenlucht. Ik word van plek naar plek gestuurd. Maar crimineel? Nee dat niet." Het 24/7 monitoren met behulp van technische opsporingsmiddelen is slechts een volgend stapje in VVD-dorp Amstelveen waar in het verleden al tonnen zijn uitgegeven aan straatcoaches, jongerenwerkers etc. etc. Werkt natuurlijk ook helemaal niet statusverhogend en contraproductief. Mark gooit de spreekwoordelijke Luuk Blom-knuppel alvast in het hoenderhok: "We zullen het hier dan ook niet bij laten. We zullen de buurt wakkerschudden zoals dat nooit eerder gebeurd is in Amstelveen." U wilt in discussie? Mark mailen kan hierrr...

Reaguursels

Inloggen

en kom nou niet met de polituie is de schuldige, want lees je de krant wel is politie optredens in amstelveen is gering oftewel er zijn niet genoeg van die jodenhaters
de politie mag de hangjongeren wel anpakken maar als een politie agent een keer een klap krijgt mag je meteen gaan zitten of mag je een boete betalen omdat het sdan mishandeling van een ambtenaar in functie is je kiest er toch zelf voor om bij de politie te gaan werken en ja het irriteren van jongeren is ook een taak van ze in plaats van dat nou eens een keer echte boeven gaan aanpakken maar dat gebeurt niet in amstelveen. A.C.A.B.

Allemaalstakkertjes | 05-02-10 | 14:11

Jullie doen allemaal zo stoer op een website maar van je luie reet afkomen en een keer gaan praten met de hangjongeren ho maar allemaal verwende kk kakkers zijn jullie allemaal een grote bek maar als je op straat er 1tje tegenkomt dan loop je er met een grote boog omheen stoer hoor stakkertjes

Allemaalstakkertjes | 05-02-10 | 14:08

@ uitzondering | 03-02-10 | 15:36,
Is dat zo joh? Ik heb toch een paar vrienden naar dienst zien vertrekken die daarvoor slechts frisdrank en chocomel dronken en dienst uitkwamen als ernstig aan alcehol en drugs verslaafd. Maakte ook niet uit, als je 's morgens bij het appel nog maar rechtop kon blijven staan -desnoods door je maatjes ondersteund-.
Nee.... dat dienst dat was het wel, daar kwam je inderdaad stukken beter uit....

me163komet | 03-02-10 | 17:08

Voor dit soort mensen hebben ze ooit militaire dienst uitgevonden (en daarna TBS als er nog geen gedragsverbetering optrad)

uitzondering | 03-02-10 | 15:36

Wat een drol.

Mark is niet wie je denkt dat Mark is.

Ik werk sinds me 12e. En werk nu nog steeds hard. Woon in een groter huis. En heb meer nullen op me spaar rekening dan jou.

Groetjes!!!!
Zei hij.
En ook:"Kom langs!

Ben dagelijks te vinden op het Praam Plein in Amstelveen.

Dus, als iemand wilt.

jean claude d'Hommel | 03-02-10 | 15:07

beetje hangen, beetje blowen. Ikke geen crimineel. En de politie is de schuldige zeker..
Als je hangen zo tof vind, wel eens een strop geprobeerd?

weetjijwel | 03-02-10 | 12:12

Bizar, als het waar is.

afdankert | 03-02-10 | 03:05

De politie krijgt pas toestemming voor een bob methode, zoals tappen/ stelselmatig observeren bij een feit waar voorlopige hechtenis op toegelaten is. Dit zijn dus zeker geen simpele feitjes zoals "hangen". Zie artikel 126SV

Datwasikniet81 | 03-02-10 | 00:26

De lulo was onderwerp van en ze hebben bij de tandarts een micro in zijn gebit laten plaatsen!

Don Ballin | 02-02-10 | 23:18

syststeem XD

xzaz2 | 02-02-10 | 21:11

@Tha_Almighty | 02-02-10 | 18:47
Precies, de genoemde periode is in de kopie verwijderd, want die staat er wel in. De officier van justitie kan het bevel geven voor een periode van ten hoogste 3 maanden en kan telkens met 3 maanden worden verlengt.
Zijn uiting "We zullen het hier dan ook niet bij laten. We zullen de buurt wakkerschudden zoals dat nooit eerder gebeurd is in Amstelveen. " geeft al een indicatie waar het probleem ligt.

Meri59 | 02-02-10 | 20:20

Ik ben ook dagelijks in het gebied van amstelveen te vinden waar het hier om gaat.
iedereen wiens ID meermalig is gevraagd (hoefde geen reden te hebben) heeft deze brief gehad. In totaal meer dan 20 mensen ongeveer.
We wachten nogsteeds op de plek die ons al jaren beloofd word, maar zoals het hier werkt, is de gemeente drukker bezig met aanleg van een Golfbaan. Waar gaat het heen?

Mailen kan naar dhkdhkdhk@live.nl

VINCE! | 02-02-10 | 20:11

@Tha_Almighty | 02-02-10 | 18:47

'Affirmative..

de grote Anti | 02-02-10 | 18:55

Deze overigens normale kennisgeving (die natuurlijk ACHTERAF) wordt verstuurd, betekent niet dat deze persoon gedurende die hele periode 24/7 is gevolgd. De genoemde periode is de tijd waarin de machtiging stelselmatige observatie geldig is geweest. Als dit figuur niet de hoofdverdachte van iets is geweest, is de kans groot dat hij slecht 1 of 2 keer gedurende 8 uur is gevolgd (arbo-wetten gelden ook voor observatieteams).
En wie heeft het over aftappen, waar een aantal reacties over gaat? Tappen gebeurt op grond van een andere bevoegdheid en wordt niet genoemd in de kennisgeving.
En dit soort acties gebeurt niet zomaar omdat iemand bij het OM of politie even niks te doen heeft en er wordt ook niet zonder reden zo maar toestemming verleend. Dus meneer zal best wat meer te vertellen hebben dan dat hij graag van de buitenlucht geniet....

Tha_Almighty | 02-02-10 | 18:47

@maar16jaar | 02-02-10 | 16:21
Bedtijd knul.. Maar toch denk ik dat ik begrijp wat je bedoelt.
Er zijn wijken in zuid waar etnische mensen zeer tevreden in doosjes bovenop elkaar gestapeld leven.
Maar de nadruk ligt op 'tevreden'.. Weinig rottigheid op straat.

de grote Anti | 02-02-10 | 18:06

Om te bewijzen dat hij zo'n lieve jongen is gaat hij "de buurt wakker schudden". Lekker mensen aanpakken die niet de betreffende agenten zijn die hem observeren.

Framoes | 02-02-10 | 17:58

Best een grappige brief. Ik kon er wel om lachen.

Stiften | 02-02-10 | 17:58

"We zullen de buurt wakkerschudden zoals dat nooit eerder gebeurd is in Amstelveen."
Dáárom... Mark!

PG4161 | 02-02-10 | 17:51

Er zijn hier twee mogelijkheden:
- Mark heeft een uitgebreid strafblad met een hoop "kleine delicten" en wordt als overlastgevend gezien. In dat geval terecht dat hij in de gaten wordt gehouden . De lengte van je strafblad bepaalt daarbij je recht op privicy.

-Mark heeft een volledig blanco strafblad. Dan zitten politie en OM fout (maar dat komt gelukkig nooit voor in Nederland *kuch*).

Zo te horen heeft Mark echter alle tijd van de dag om te "hangen". Misschien een leuk idee om met je maatjes een contra-observatieteam op te zetten en het betreffende observatieteam te vinden en 24/7 te gaan observeren en volgen? Ik kan je de garantie geven dat de verwarring en irritatie aan de andere kant groot zullen zijn.

me163komet | 02-02-10 | 17:26

@maar16jaar | 02-02-10 | 16:21
amstelveen-zuid kan je vergelijken met bijlmer? dan zou ik maar goed gaan rondkijken in bijlmer.

LTK | 02-02-10 | 16:59

verdacht... dat de agenten nog buiten zijn met dit weer...

PAS_OP!! | 02-02-10 | 16:48

Tyler-Durden, de overheid gebruikt bijna altijd een stempel.
Ga eens kijken naar de brieven die je van je gemeente ontvangt, hebben ook bijna allemaal een stempel (al dan niet gekopieerd).
Alle brieven die ik van justitie heb mogen ontvangen hadden ook allemaal een stempel, alle brieven die ik bij de gemeente heb verstuurd hadden ook allemaal een stempel.

Teh! | 02-02-10 | 16:46

Tyler-Durden-14:58,.. zou bijna denken,dat jij zelf die mark bent,ook aangezien je nickname,.. en meteen er ook zo bovenop zit,..

gerardlenorman | 02-02-10 | 16:41

@maar16maar
Jij woont zeker in het noordelijke gedeelte? Amstelveen blijft Amstelveen..

Morkovich | 02-02-10 | 16:26

M@rk | 02-02-10 | 15:00
Nee, na VWO eerst jaartje buitenland, toen studeren, nu promoveren. hoop over enkele jaren 'dr.' voor mijn naam te mogen zetten. MSc is niet cool genoeg.

Kaas 82+ | 02-02-10 | 16:23

Jullie moeten begrijpen dat er een verschil is tussen Amstelveen BOVEN de A9 en Amstelveen ONDER de A9.
Amstelveen zoals jullie is boven de A9.
Van mij mag de rest onder de A9 gezien worden als de bijlmer van Amstelveen.

maar16jaar | 02-02-10 | 16:21

Jullie moeten begrijpen dat er een verschil is tussen Amstelveen BOVEN de A9 en Amstelveen ONDER de A9.
Amstelveen zoals jullie is boven de A9.
Van mij mag de rest onder de A9 gezien worden als de bijlmer van Amstelveen.

maar16jaar | 02-02-10 | 16:21

Ga een vak leren gek.....

Big Swinging Dick | 02-02-10 | 16:19

Artikel 126g:
In geval van verdenking van een misdrijf, kan de officier van justitie in het belang van het onderzoek bevelen dat een opsporingsambtenaar stelselmatig een persoon volgt of stelselmatig diens aanwezigheid of gedrag waarneemt.
-
Artikel 126o:
Indien uit feiten of omstandigheden een redelijk vermoeden voortvloeit dat in georganiseerd verband misdrijven als omschreven in artikel 67, eerste lid , worden beraamd of gepleegd die gezien hun aard of de samenhang met andere misdrijven die in dat georganiseerd verband worden beraamd of gepleegd een ernstige inbreuk op de rechtsorde opleveren, kan de officier van justitie in het belang van het onderzoek bevelen dat een opsporingsambtenaar stelselmatig een persoon volgt of stelselmatig diens aanwezigheid of gedrag waarneemt.

Meri59 | 02-02-10 | 16:11

Brief is nep. Huisstijl klopt voor geen meter, belangrijke gegevens om echtheid te controleren zijn geblurt. + wat Tyler zegt.
Sukkel Mark trapt gewoon in briefje van boze buurman.

Getson | 02-02-10 | 15:47

Get a real life, Mark.
Je klinkt als een ongediplomeerde steuntrekkerT.

Zo jammer! | 02-02-10 | 15:47

Ik snap niet dat hij nog tijd heeft om rond te hangen, hij zegt 7 dagen in de week te werken...

Air van Boven Dorens | 02-02-10 | 15:42

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:18
inderdaad.
Pedofieltje?

Geile Markeerstift | 02-02-10 | 15:40

Achtervolgd met een d, lekker kwaliteitsblaadje ...

wackmaniac | 02-02-10 | 15:37

dosis | 02-02-10 | 15:07
Lying Dutchman | 02-02-10 | 15:12
Jullie horen mij niet klagen. Ik reageerde alleen op [Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:53]. Ik ben tevreden met wat ik heb en (achteraf) met de keuzes die ik heb gemaakt. Werken, studeren of rondreizen, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken. Maar als ik een topic lees over een hangjongere van notabene 21 (die dus niet aan het werk, studeren of reizen is) die zichzelf blijkbaar niet nuttig weet te maken en ook nog eens het benul niet heeft om z'n ogen uit z'n kop te schamen, dan mag ik daar een negatief oordeel over hebben.

Rideo Ergo Sum | 02-02-10 | 15:36

Toen ik 21 was had ik een baan een huis een auto een motor en een vaste neuqvriendin

ground control | 02-02-10 | 15:30

@ Lying Dutchman | 02-02-10 | 15:2
haha teken ik ook voor

DeDart | 02-02-10 | 15:28

mezelf 15:20

Moet natuurlijk zijn: OPBLAASPOP. Grap verknald...

eerstneukendanpraten | 02-02-10 | 15:26

DeDart | 02-02-10 | 15:17
Ik denk dat jij zelfs nog wat extra speciale aandacht krijgt. Zacht behang, matrassen op de vloer en een kek pakje dat je armen lekker dicht tegen je lichaam houdt.

Lying Dutchman | 02-02-10 | 15:20

Doe als Rage Against The Machine: roep een paar keer "fuck the system", incasseer en wordt daarna zelf een deel van het systeem.

azijnseiker | 02-02-10 | 15:20

DeDart | 02-02-10 | 15:17

Dan heb je de opblaaspot gemist...

eerstneukendanpraten | 02-02-10 | 15:20

@ watzitjenou | 02-02-10 | 15:05

Hebbes, het duurde even maar nu valt alles op zijn plaats.

Kijk, het is natuurlijk duidelijk dat de stempel door justitie hoort te zijn geplaatst of dat er een datum afgedrukt moest zijn. Maar Mark, scherp als hij is, ontdekte de fout dat er helemaal niets stond en heeft er snel zijn eigen stempel op gezet.
Zie het als een pavlovreactie van iemand die zijn hele leven stempeltjes bij het WNK zet.

Tyler-Durden | 02-02-10 | 15:17

WTF!!
Ik zit net het journaal te kijken, een item over belgische gevangenen die de rest van hun tijd in Nederland gaan uitzitten (ofzo?)
Ze filmen ff een celletje en ik zie: Een televisie, een magnetron, een koelkast, een prima bed. Die shit heb ik niet eens allemaal!
Ik zou bijna even naar buiten stappen om een kleuter in elkaar te stompen.

DeDart | 02-02-10 | 15:17

@Tyler-Durden 14:55
G-unite is mijn goeiste vriend.....

necrosis | 02-02-10 | 15:13

Misschien kan hij wat gaan rondhangen tussen de vacature-advertenties bij CWI/UWV...

Air van Boven Dorens | 02-02-10 | 15:12

Rideo Ergo Sum | 02-02-10 | 15:01
Nou nou, poeh poeh, ik heb de Golfoorlog nog meegemaakt en kan je wel vertellen dat dat geen pretje was. Elke dag de Telegraaf lezen of ik mijn Puch nog wel kon aftanken. We hebben het allemaal zwaar gehad.

Lying Dutchman | 02-02-10 | 15:12

Paar andere quotes uit dezelfde brief:
"En ik zie deze brief dan ook als een motivatie om keihard door te blijven trappen op het systeem."

"Als jullie me beter geobserveerd hadden. Waren jullie erachter gekomen dat ik een jongen ben waarmee je erg moet oppassen(..)We draaien de rollen even om.
De maat is vol bij de jongeren.
En ik ben voor een extreem hardere aanpak van dit tuig. (red. lees politie)"

Hiermee lult die gast zichzelf wel lekker vast..

seven | 02-02-10 | 15:11

Ik word,
jij wordt,
hij wordt,
wij worden,
jullie worden,
zij worden,

en succes verder op straat.

foka | 02-02-10 | 15:09

Rideo Ergo Sum | 02-02-10 | 15:01
Wat is je probleem nou precies? Dat niet iedereen dezelfde werkethos heeft als jij? Sommige mensen zijn slow-starters, maar die kunnen wel door met werken als de early birds geburnout zijn. En anderen hebben een doel gesteld voor zichzelf: het halen van een studie of het bezoeken van verre vreemde landen. Dan kun je niet op je 17e gaan werken. Dus dat jij dat wél hebt gedaan, is bedankje waard van de PvdA. Kunnen zij weer twee man thuis houden die kampen met het trauma van een ingescheurde teennagel op een genant moment.

dosis | 02-02-10 | 15:07

Het is wel vreemd dat je een brief krijgt waar je verteld wordt dat je in de gaten wordt gehouden maar, je geen rechten hebt om te vragen waarom je in de gaten wordt gehouden. En dan idd een handtekening zonder naam. Gewoon verscheuren die brief of een klacht indienen bij justitie.

reageerbuis | 02-02-10 | 15:05

Tyler-Durden | 02-02-10 | 15:03
ok jij je zin (Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:21):
of Mark heeft zelf de stempel gezet, of het is een hoax.
Sterk staaltje detective werk

watzitjenou | 02-02-10 | 15:05

@ watzitjenou | 02-02-10 | 15:00

Onzin, als dat werkelijk van belang was ging zo'n bericht per koerier naar je toe.
Mag je lekker tekenen voor ontvangst, dan heb je pas bewijs dat het bericht tijdig is bezorgd.

Inhoud van deze brief is niet van dien aard dat de ontvangst op bepaald moment gegarandeerd hoeft te zijn.


Met het zetten van een stempel op de brief verander je geen zak aan het ontvangstmoment (24 uur of 48 uurs post ? overheid werkt ook nog wel eens met WNK bedrijven die er nog iets langer over kunnen doen).

Tyler-Durden | 02-02-10 | 15:03

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:44

Ghehe.

Teun van het Tuinpad | 02-02-10 | 15:03

Lying Dutchman | 02-02-10 | 14:33

Gerda was even druk met -weet ik veel wat- .
Ik denk dat we het heft in eigen handen moeten nemen.

Teun van het Tuinpad | 02-02-10 | 15:01

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:58
Officieel moet het OM wel een briefje sturen als de observatie ten einde is. Dat houdt echter in dat ze moeten toegeven jou gevolgd te hebben, en dat willen ze doorgaans niet. Tussentijdse rapportering is nieuw voor mij; zijn er nog meer mensen met dit soort briefjes in de bus?

dosis | 02-02-10 | 15:01

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:53 Het is mij ook niet aan komen waaien. Op mn 17e gestopt met school, had alleen MAVO. Op donderdag van de vervolgopleiding gegaan, de maandag er op fulltime aan de slag in een bouwmarkt. Verdiende iets van 1000 gulden per maand, waarvan de helft op ging aan de huur van een kamer van 5x5 meter. De rest ging op aan het aflossen van de studieschuld (had niet op tijd gemeld dat ik gestopt was met school) en de noodzakelijke levensbehoeften. Een aantal maanden zelfs bijna letterlijk op water en brood moeten leven. Niet erg, ik ben er alleen maar sterker uitgekomen. Daarom wordt ik kotsmisselijk van mensen die het verrotten om te buffelen en dus maar van 'de maatschappij' oplossingen verwachten.

Rideo Ergo Sum | 02-02-10 | 15:01

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:39
Omdat ze brieven niet altijd op dezelfde dag versturen als ze hem printen?! Justitie kan het in zijn algemeenheid zich niet veroorloven dat de datum boven een brief verkeerd is (omdat ze dan wellicht van sjoemelen worden beschuldigd).

watzitjenou | 02-02-10 | 15:00

@ Kaas 82+ | 02-02-10 | 14:50

Na 9 jaar LTS toch maar gestopt met school?

M@rk | 02-02-10 | 15:00

@necrosis | 02-02-10 | 14:53
U ontgaat ook niets.

En-el Hak | 02-02-10 | 14:58

@ Liroy | 02-02-10 | 14:54


Geachte heer Liroy,

Wij zullen u volgende week dinsdag 9 februari gaan volgen, mits u zich dan ophoudt bij of op het kerkplein.
Als u dat dan precies die dag tussen 14.00 en 20.00 uur niet doet, dan kunt u deze brief als niet verzonden achten.

---------------------------------------------------------------



Wilde je zo'n soort briefje Liroy ?

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:58

Mongoose | 02-02-10 | 14:28
Leer eens lezen: dat stat toch nergens van dat Fuck the system ?!

cabrão | 02-02-10 | 14:57

In dit geval was de interjectie '(die natuurlijk net zo goed Mohammed kan heten)' Natuurlijk niet, NietvoorJan, maar brieven aan ma#hemmods zou jij weer niet hebben kunnen lezen, daarom denk ik dat dit tussenplempsel is genomen.

vanlinknaarrecht | 02-02-10 | 14:56

Het voordeel van dat geraaskal van die hangjongerem op internet is dat dat geteisem dan in elk geval geen rottigheid kan uithalen op straat.
Ook vermakelijk om de verontwaardigde teksten met aangekondigde tegenmaatregelen te lezen. Best goeie actie van de politie dus.

Roderick van Avezath | 02-02-10 | 14:55

@ necrosis | 02-02-10 | 14:53


Uhhh,....... gast...... moet er weer een newbie zwitsal hoofdje achter je naam ?
Zeg snel even tegen Joris dat je kleine broertje / zoontje achter de knoppen zat......

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:55

En dit vertellen ze achter af in plaats van voor af? Dus justitie mag gewoon zonder echte reden mensen aftappen en volgen? Bizar, wist niet dat BB al zo ver was.

Liroy | 02-02-10 | 14:54

Ik zou zeggen dat die "Mark" inderdaad eerder een Mohammed is.
Een criminele autochtoon van 17 is volgens onze Onafhankelijke Kwalleteitsmedia gewoonlijk "een man".
Een criminele allochtoon van 24 is volgens dezelfde voortreffelijke bronnen [kuch] echter "een jongen".

Toppunt: Driss Arbib, een 33 jarige Marokkaan die in 2003 door de politie werd doodgeschoten nadat hij een agent aanviel met een mes, was volgens de OKM aanvankelijk ook "een jongen".

Merlot | 02-02-10 | 14:54

@ Rideo Ergo Sum | 02-02-10 | 14:47


Knap, dat heb je beter gedaan dan ik.
Ik zat op mijn 17e op het gymnasium, kon me geen eigen woonruimte veroorloven en had een baantje waar ik net de rekening mee in de kroeg kon betalen iedere week.

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:53

Hahaha! Mark, je bent in goed gezelschap. De helft van Nederland wordt onderhand gevolgd, afgeluisterd, getapt en gestalkt.
Misschien moet je directeur van een bank worden, dan heb je die problemen niet.

dosis | 02-02-10 | 14:53

ROFLMAO @pica, had iemand al gezien dat er Fuck the SystSem staat?
Feauteaufuck of tattooblunder?
Enne.... hier begeleidend muzakje: heet toevallig ook Fuck the System!
www.youtube.com/watch?v=qN6TXY3WC4Y

necrosis | 02-02-10 | 14:53

-weggejorist-

Sufaoner | 02-02-10 | 14:50

Flauw van die krant dat ze niet even de taalfouten uit die tekst hebben gehaald.

Mister Write | 02-02-10 | 14:50

Rideo Ergo Sum | 02-02-10 | 14:47
Op mijn 21e was ik nog lang niet aan het werk- ben ik nu ineens een niksnut?

Kaas 82+ | 02-02-10 | 14:50

Op je 21e rondhangen met scooterrijdende snotjochies... hoe sneu kun je zijn?

Novius | 02-02-10 | 14:49

In dit geval was de interjectie '(die natuurlijk net zo goed Mohammed kan heten)' een beetje storend, over-the-top, hoe-krijgen-we-in-godsnaam-allochtonen-in-dit-postje, en niet heel erg nodig. Je laat de verdenking op je dat je vijftig jaar oud, mislukt, verbitterd en fan-van-Kusters bent als je dit soort irrelevante dingen blijft schrijven, Brusselmans.

Niet voor Jan | 02-02-10 | 14:48

Observeren? Liever niet. Maar als het dan toch moet gefrituurd graag. Met linzen en kaassaus. En haal aub. dat kudttouwtje eraf.

*nog niet is wezen lunchen en nu ivm. onstuimige suikerspiegel overal eten in ziet*

widtvoet ® | 02-02-10 | 14:47

Een hangjongere van 21 jaar? Shame on you! Op mijn 21ste had ik al 4 jaar een fulltime baan en was al 3 jaar het huis uit. Dit soort luie lutser varkens moeten gewoon aan het werk getrapt worden of anders opgeknoopt (heeft ie een geldig excuus om rond te hangen).
(Opknopen was bedoeld als bruggetje voor het rondhangen. Opknopen aan bruggetje kan natuurlijk ook).

Rideo Ergo Sum | 02-02-10 | 14:47

Wel lullig overigens dat wanneer je zelf stelselmatig een medeburger volgt uit bijzondere interesse, dat je dan een stalker wordt genoemd.


Teun verdient beter......

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:44

Een KKK-lutser.

En-el Hak | 02-02-10 | 14:43

Pfff, een hangjongere van 21-jaar, het moet niet gekkker worden. Mark, je bent een lutser.

En-el Hak | 02-02-10 | 14:42

@ watzitjenou | 02-02-10 | 14:30
Nee dat denk ik niet. (waarom stempel zetten en de rest van brief tiepen)


@ necrosis | 02-02-10 | 14:32
Zou kunnen, zou kunnen.........

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:39

juriste | 02-02-10 | 14:35
Oh? Ok, snoes.

Lying Dutchman | 02-02-10 | 14:37

Vijf rudimentair-intellectuele mini-zinnetjes, en dan al vier keer het woord "ik" gebruikt.
Dat zegt al behoorlijk wat over onze Markje de Zielige Vervolgde Hangpilsjeblowert.

Merlot | 02-02-10 | 14:37

toch maar wat harder op treden tegen die beroepslosers, veenendaalsekrant.nl/page/Lokaal/Regio...
hier worden ze iig af en toe nog in elkaar gemept als de hangjongeren vervelend zijn

MindlessDaan | 02-02-10 | 14:36

"Als jullie me beter geobserveerd hadden. Waren jullie erachter gekomen dat ik een jongen ben waarmee je erg moet oppassen met dit soort geintjes."
Goh, zouden ze je daarom misschien observeren? Lutser...

plaatjesdraaiert | 02-02-10 | 14:35

En er nog een paar dreigingen tegenaan gooien, graties en voor niets, om aan te tonen dat de gemeente vol-ko-men gelijk heeft.
.
Lijkt mij een slimme jongen, die Mark. *proest*

koyt | 02-02-10 | 14:35

James Lastig | 02-02-10 | 14:16
Ondertekend door een griffier. De OvJ houdt zich hier niet mee bezig, want al het voorbereidend werk bij de rechtbank wordt gedaan door lagere ambtenaren (vmbo-erTs met aanvullende scholing op HBO-niveau).

juriste | 02-02-10 | 14:35

Strategisch denk is niet besteed aan Mark.


Wie zegt dat ie daadwerkelijk gevolgt/getapt is ? Justitie kan ook zo'n brief sturen zonder iets maar gedaan te hebben, maar enkel om een paniekreactie te veroorzaken.......


En hoe komen ze aan je adres markiemark.......

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:34

Teun van het Tuinpad | 02-02-10 | 14:31
Vraag gelijk naar de planning, want het is volgens mij een groepje nietsnutten.

Lying Dutchman | 02-02-10 | 14:33

Hangjongere? You are now a murderer, little Alex.

Ad Hominem | 02-02-10 | 14:33

21 jr?
Had allang ter werk gesteld moeten zijn.
Ik vorder de executie van het hangjongmans en zijn vader die hem onjuist heeft opgevoedt. Afmaken dat werkschuw tuig, bah!

whoppah | 02-02-10 | 14:32

Beste Mark,

We hebben je geobserveerd t.b.v. het SBS6 programma "De lelijkste en domste man van Nederland". Je voldoet aan alle eisen, maar omdat je geen ruimte laat aan de andere deelnemers, hebben we je helaas niet geselecteerd. Het moet namelijk wel spannend blijven.

Met vriendelijke groet,

SBS6

Lying Dutchman | 02-02-10 | 14:32

@Tyler-Durden 14:21
Dat stempel is van zijn advocaat!
@Teun van het Tuinpad 14:15
Die wilde ik ook plempen.....
*advocaat bellen gaat*

necrosis | 02-02-10 | 14:32

De politie is er ook niet voor je privacy. Daar hebben we andere instanties voor.

niet voor de hond | 02-02-10 | 14:31

Oftewel hij gaat rellen. Point proven, oppakken en opsluiten graag. Mensen die d.m.v. geweld hun gelijk proberen te behalen, hebben geen gelijk.

Nietvoordekat | 02-02-10 | 14:31

Lying Dutchman | 02-02-10 | 14:25

* Gerda Verburg bellen gaat*

Teun van het Tuinpad | 02-02-10 | 14:31

DeDart | 02-02-10 | 14:30
stt, maak em nou niet wijzer.. dan is ie weer even van de straat.

Kaas 82+ | 02-02-10 | 14:31

"We zullen de buurt wakkerschudden zoals dat nooit eerder gebeurd is in Amstelveen".
Goed plan Mark, lijkt me echt het slimste wat je kunt doen.

DeDart | 02-02-10 | 14:30

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:27
dus?

Meestal zet een verzender een datum boven zijn brief. Justitie heeft daar zelfs een stempeltje voor.

watzitjenou | 02-02-10 | 14:30

Hey Mark. Lul. Ga 's wat nuttigs doen met je kansloze "rondhangen/blowtje doen/pilsje nuttigen".
Over tien jaar weet jij dat ik nu gelijk heb.

Multiflauwekulti | 02-02-10 | 14:30

@DavidC | 02-02-10 | 14:28
De slechte spelling en grammatica in je plempsel is ook een bron van vermaak.

rara | 02-02-10 | 14:29

@ watzitjenou | 02-02-10 | 14:27

Q.E.D.

eefjes vrije ideeen | 02-02-10 | 14:29

21 jaar is nu de maat voor een hangjongere? Dan wordt dat nooit meer wat en is het verstandiger mede uit maatschappelijk oogpunt en in kader broodnodige bezuinigingen deze te ruimen.

hoocheecoochee | 02-02-10 | 14:29

Doe eens een baan zoeken joh. Fuck the system, maar ondertussen je wel door dah system laten onderhouden?

Mongoose | 02-02-10 | 14:28

Die site met slechte tatto's is toch wel een mooie bron van vermaak en illustratie mogelijkheden.

DavidC | 02-02-10 | 14:28

"Als jullie me beter geobserveerd hadden. Waren jullie erachter gekomen dat ik een jongen ben waarmee je erg moet oppassen met dit soort geintje"
yep, gezellige gast die Mark

watzitjenou | 02-02-10 | 14:27

@ watzitjenou | 02-02-10 | 14:23


Justitie verzend de brief (met al daarop een datum).

"... Een aantal jongeren heeft deze brief op de mat gehad vorige week. ..."

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:27

@Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:23

Misschien wel allebei!

SantaX | 02-02-10 | 14:26

-weggejorist-

telaat | 02-02-10 | 14:26

Ego gekrenkt jonchie? Ga toch werken, dan heb je geen tijd voor zulke onzin. Dat hebben wij, hardwerkende, belastingbetalende, anoniem reagurende internetzeikerds (zelfspot! voel je 'm? moest je ook eens doen) ook niet.

Überbottehork | 02-02-10 | 14:25

Kunnen ze hem niet gewoon preventief ruimen?

Lying Dutchman | 02-02-10 | 14:25

Fuck the Systsem. Whoever he (she) may be.

j.m.de graaff | 02-02-10 | 14:25

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:21
lijkt me dat die datumstempel door justitie is gezet.
+1 voor het aanpakken van dit soort gasten

watzitjenou | 02-02-10 | 14:23

@ SantaX | 02-02-10 | 14:20


Óf jij bent Mark......

Óf je hebt ze taalkundig niet helemaal op een rijtje.......

* U mag inzetten *

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:23

"Ik zie dit als ernstige inbraak op mijn privacy."

Mark heeft vast geen 550 punten gehaald bij zijn Cito toets.

Rhayader | 02-02-10 | 14:23

Altijd weer die hangjongeren, nooit aandacht voor de hangouderen.

Conan de Rabarber | 02-02-10 | 14:23

@ Ashtrey | 02-02-10 | 14:20



Heeft geen zin, Mark is een tiener van 21.

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:21

@ Redactie


Is dit wel helemaal echt ?

Ik bedoel, welke 21-jarige zet nou na ontvangst van een brief op zijn privé adres een DATUMSTEMPEL op het stuk papier ?

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:21

Tja, ik kan die gast eigenlijk geen ongelijk geven. Heb me zelf altijd voorgenomen dat als ik ooit voor iets moet zitten waar ik geen weet van heb ik met terugwerkende kracht die straf verdien.

Observatie is in mijn boekje een straf want in Nederland wil dat zeggen dat ze gewoon alles van je tappen. Vervolgens ook nog niet het recht hebben in te zien wat men allemaal van je getapt heeft? Daar dan ook nog eens een lullig briefje van krijgen zonder naam...

Tja. Dan vraag je wel echt om problemen eigenlijk.

SantaX | 02-02-10 | 14:20

Pff, als ik mij vroeger misdroeg, werd ik vervolgens door de juf ook scherper in de gaten gehouden. Beetje lange tenen, die Mark.

Kaas 82+ | 02-02-10 | 14:20

hoeveel vakantiedagen moet je wel niet hebben om de hele dag op straat rond te hangen??

man on the edge | 02-02-10 | 14:20

Volgens de brief van justitie is er sprake van een strafrechtelijk onderzoek. Dan moet onze mark twain kunnen achterhalen bij welke strafbare feiten hij betrokken zou zijn.

rara | 02-02-10 | 14:19

Welk 21-jarige gaat overigens nou met zijn cita / gilera met schooljeugd van 14/15/16 een beetje in wijken in amstelveen rondhangen ?


Dat is bij voorbaat verdacht.

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:18

De politie heeft het maar druk in Amstelveen.

Drs.. Gelul | 02-02-10 | 14:18

Krijgt 'ie een keer aandacht...

Cazi | 02-02-10 | 14:18

21 en toch een jongere ?

Tyler-Durden | 02-02-10 | 14:17

Die officier van justitie heeft geen naam?
Wat is dat voor een laffe hond, een brief ondertekenen met je functie.

James Lastig | 02-02-10 | 14:16

Hangjongere zijn in Amstelveen, het kan raar lopen in het leven.

Jan Vlag | 02-02-10 | 14:16

mark twain ?

Ik wist het wel..

Teun van het Tuinpad | 02-02-10 | 14:15

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl