Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Staat eist van alles. Maar zelf betalen ho maar!

WW00.jpgDe server van de administratie is bezweken onder de zomerhitte. De boekhouder is op wereldreis. Welke rekening? We zitten zelf met debiteuren die moeilijk doen. Waarom moeten we belasting betalen over toegevoegde waarde die u niet heeft geleverd? De hond heeft de facturen opgegeten. De rekening was niet volgens onze regels opgesteld. Een laatste waarschuwing is toch een soort eerste herinnering? De brug stond open. De kat heeft over de facturen gepist. Maar wij krijgen juist geld van ú. Wij betalen standaard pas aan het eind van het jaar de rekeningen. U mag blij zijn dat we überhaupt klant willen blijven. Het kabinet is op zomerreces. Facturen betalen is tegen onze principes. Wij hebben net zoveel last van de crisis als u. We zijn een beetje nat gegaan met het beleggen van geld in IJsland. Misschien weet u ook nog een goede smoes waarom de overheid zijn rekeningen gemiddeld nóg later betaalt dan het bedrijfsleven.

Reaguursels

Inloggen

Er bestaat een wet waarin staat dat de overheid binnen 2 maanden moet reageren. Echter zijn ze zo slim geweest er geen consequenties aan vast te hangen.

lik me bruine anjer | 11-08-09 | 22:32

rente trekken=inkomsten=meer geld voor pvda=geld voor A8 voor Guusje+gouden handdruk= totaal: kassa voor de kamer

Flosdraadje | 11-08-09 | 22:10

Nog een excuus: "SAP werk (nog) niet"

D'oh! | 11-08-09 | 14:26

-weggejorist-

something2say | 11-08-09 | 01:21

-weggejorist-

something2say | 11-08-09 | 01:20

@PyP ik had jarenlanlang veel teveel gemeentebelasting/WOZ betaald, omdat ze heel het vekeerde perceel aan mijn naam hadden gelinkt, nou ik in de shit zit vanwege de hierboven genoemde redenen - voor alle zekerheid nog maar een keer - www.dewolken.net/augustus/pages/pitzpa... - , en ik dus een beetje meer bewust met dat soort dingen probeer om te gaan, (wist ik veel, ik betaalde gewoon zonder te kijken waar het over ging) kunnen ze daar niks mee want de bezwaartermijn is verstreken.....

pips | 10-08-09 | 23:25

@ mezelf
bekend....

-=PyP=- | 10-08-09 | 23:07

Dit klinkt bekent. Als ik mijn gemeentebelastingen krijg moet ik eerst betalen en dan mag ik pas bezwaar maken. Als ik via ons bedrijf een rekening stuur naar de gemeente, wordt er eerst anderhalf jaar gesteggeld en vervolgens pas betaald.

-=PyP=- | 10-08-09 | 23:06

Als je 1 dag te laat bent met BTW-afdracht betalen krijg je al een dreigbrief van de belastingdienst. Soms is het weekend. Of soms werkt internet bankieren niet. Of soms is je administratief medewerker een keertje vrij. Niets bijzonders.

Je wil niet weten hoe vaak de belastingdienst zelf fouten maakt en rentes heft over zogenaamd te late betalingen die ze pas maanden later ontdekken en herzien. Prutsers.

Er is geen enkele politieke partij die er belang bij heeft om minder belasting te heffen. Links, rechts, grefo of groen: ze hebben allemaal dure hobby's. De staat is zogenaamd van ons. Maar zelfs met stemmen verandert er niets. Alleen met geld kunnen we de overheid tot bescheidenheid dwingen.

Ambtenaren hebben gelegaliseerd vrij spel gekregen. Werknemers kunnen legaal staken. Maar werkgevers kunnen de kraan dichtdraaien. Tijd dat werknemers en werkgevers (de betalende minderheid in dit land) de handen ineen slaan.

Weg met die verouderde vakbonden. Ze zijn verlengstukken van de politiek. Ze doen je geloven dat werknemers en werkgevers elkaars vijanden zijn. Verdeel en heers. Werknemers en werkgevers hebben elkaar juist keihard nodig. Het echte gevaar is het al maar groeiende bestand ambtenaren, semi-overheid en uitvreters in de maatschappij.

Met zijn allen gewoon een tijdje geen belasting betalen zou een ideaal pressiemiddel kunnen zijn. Totdat de staat geen middelen tot gijzeling meer heeft. Totdat de politieke partijen inzien dat de gigantische verkwisting en verkwanseling niet meer wordt getolereerd...

mail cheauvinist pic | 10-08-09 | 22:19

Dr. U.I. Loor | 10-08-09 | 21:33
De wegen van de redactie zijn ondoorgrondelijk!
.
Gelijk heb je.
Ze hebben werkelijk geen idee, maar dan ook geen én-kel idee, hoe geld verdienen in zijn werk gaat.
Op die burelen daar weten ze alleen hoe je het moet opmaken.
.
Daarom was die Parlementaire Enquete Bouwfraude ook zo'n enorme stinkende kutzooi vol zelfverheerlijking door de overheid.
De megabouwer moeten dus concurreren.
Maar een echte concurrerende markt kent niet alleen meerdere partijen die naar de klus dingen.
Maar ook meerdere aanbieders van werk!
Dat is in die branche absoluut niet het geval.
De enige aanbieder van het soort werk dat die megabedrijven doen, is de overheid.
Een monopolie dus!
.
Die hele Parlementaire Enquete Bouwfraude is misbruikt om onder het mom van "eerlijke concurrentie", de greep van de Staat op de bouwwereld tot ongekende hoogten op te schroeven.
De winsten zijn tot 1,5-2% gedaald, er wordt overal op beknibbeld, ook op veiligheid voor de werknemers.
Het is gewoon een ramp.
.
Niet voor niets waren de staatsmachtgeile marxisten van GroenLinks er zo ONTZETTEND tuk op de voorzitter voor die Parlementaire Enquete te kunnen leveren (Marijke Vos!).
Want op die niveau's weten ze (in tegenstelling tot ambtenaren) namelijk heel góed hoe geld verdienen in zijn werk gaat, maar helaas willen ze niets liever als dat systeem kapot maken, saboteren en bestelen.
.
Ik vind steeds meer: neosocialisme = misdaad.

Merlot | 10-08-09 | 21:57

gevalletje praktijk - gaat over mezelf dus is huilie huilie in GS lingo maar dat maakt het er voor mij niet minder schrijnend om. Ik raakte ziek/arbeidsongeschikt, kreeg een paar weken ZW-uitkering, werd er van de ene op de andere dag uitgeketst.
Daarna duurde het 8 maanden om m'n gelijk te halen, dus ik dacht eindelijk weer 's de boel op de rails te hebben.
Ik krijg een brief waarin letterlijk staat: Gelet op het voorgaande verklaren wij uw bezwaar gegrond. Dit houdt in dat wij de beslissing waartegen u bezwaar heeft gemaakt herroepen.
In mijn visie betekent dat dat die 8 maanden, ondertussen 9 maanden alsnog uitbetaald zouden moeten worden. Kennelijk is dat niet het soort logica wat er ter burele van de UWV rondgaat. Voordat er iets gebeurt, überhaupt een stuiver/voorschot uitbetaald wordt moet ik eerst weer ter herkeuring, waar ze kennelijk hopen weer een ander argument te vinden om nix te betalen, waartegen je in beroep kan gaan, wat weer een half jaar + duurt....

GS-gastjes- voordat je begint te poekelen over kanslozen, vuilnisbak-hobo's en blabla - denk 3 keer na over die premies die je betaalt en wat daar mee gebeurt. Ik heb over deze shit al lang geleden hulp gezocht, een heel leger aan maatschappelijk werkers, sofen en gogen hebben er hun vette salaris mee kunnen opkrikken, maar pitje zelf heeft het nakijken. (hetzelfde geldt trouwens voor ontwikkelingshulp, asielzoekerscentra, blabla, het zijn niet de hulpbehoevenden maar de runners daaromheen die de poet opstrijken)

lees hier de (voor)laatste ontwikkeling, dat ik pas eind volgende week uitgenodigd ben ter burele van de UWV (waarna er weer een beslissing uit moet rollen, waarna er weer maanden en maanden heen gaan) is daar nog niet in meegenomen
www.dewolken.net/augustus/pages/pitzpa...
vanuit daar kan je eventueel de voorgaande episodes van deze continuing story klikken....

UWV is toch overheid? of heb ik weer wat gemist...

pips | 10-08-09 | 21:51

Goh, plaats ik voor de verandering eens een volwassen reactie, is plotseling ook meteen m'n Zwitsalletje weg. Echt razend knap geprogrammeerd. +1.

Dr. U.I. Loor | 10-08-09 | 21:33

Heel simpel: in grote organisaties is de AO ook complexer. Voordat een factuur is geregistreerd, geaccordeerd door een budgethouder, geboekt, betaalbaar gesteld en de opdracht elektronisch is getekend door een procuratiehouder gaan maaaaanden voorbij. Want elke functionaris heeft toch z'n ziektedagen, vergaderingetjes, werkbesprekingen, zwangerschapsverloven, ADV, ouwelullendagen, cursusdagen, snipper- en vakantiedagen, bijzonder verlof etc etc...

Daarnaast is er bij de overheid geen en-kel benul van het feit, dat de salarissen van degenen die in de markt werken alleen kunnen worden betaald als de debiteuren over de brug komen. Zelf hebben ze namelijk nooit ergens last van: steevast staat iedere maand op de 23e hun riante salaris op hun rekening, betaald van uw en mijn belastingcenten. Want oh wee, betaal niet uw belastingen een halve dag te laat, want dan weet de overheid u te vinden...

Het is erger dan de mafia.

Dr. U.I. Loor | 10-08-09 | 21:20

Overheid: slechtse betaller aller tijden.
Wij hebben nog ruim 70.000 euro van ze tegoed; sommige rekeningen zijn nog van 2008.
Procederen helpt niet.
Win je nooit.
Kost je alleen klauwen met geld en een heleboel tijd.
En dat weten die schoften.
Wij werken niet meer voor de overheid.
Ze zoeken het maar uit.
Hebberige, arrogante, veeleisende, corrupte kankerlijers zijn het.

Merlot | 10-08-09 | 20:44

-edit moet je niet schreeuwen -

ONS | 10-08-09 | 18:00

De BELASTINGDIENST, als er een krimmie orgaan is is deze het wel, aanslagen meteen betalen, maar we o we als u wat terug te vorderen heeft dan duurt het tijden, en gaan dan nog even zoeken of er nog niet een aan-slagje te halen valt.
Betaal getverd.... net zo snel terug als er wordt gehaald bij de burgers.

nlshit | 10-08-09 | 17:32

-edit je schreeuwt -

ONS | 10-08-09 | 16:43

de Belastingdienst; Als u niet krom gaat staan, kunnen we het u ook niet makkelijker maken.

Je kunt het beste er gewoon voor zorgen dat je zo min mogelijk met de $taat van doen hebt, dan kunnen ze je ook niet op alles bela$ten.

Rest In Privacy | 10-08-09 | 15:59

Rekeningen van de overheid betaal ik standaard pas na 2 aanmaningen.

el mero mero | 10-08-09 | 15:33

Is de boekhouder van dit k*tland TOPCRIMINEEL WOUTER BOS, samen met zijn mede-rovers stelen,roven belazeren ze ons Nederlanders. Hoe? Net getankt in Luxemburg, liter E 95 voor 1,09!!! Opstand is er nodig in dit ozo zwakke land!!!

WimDorsman | 10-08-09 | 15:24

Stockton | 10-08-09 | 13:15
Altijd zo geweest en zal helaas altijd zo blijven. Maar idd goed dat je er aandacht aan besteed. Kol HaKavod. Blijf het volgen.

Isser | 10-08-09 | 15:13

Maar wij hebben u een brief gestuurd waarin wij hebben aangegeven onze betaaltermijn te wijzigen van 4 weken naar 52 weken.
Wij hebben u in de brief de gelegenheid gegeven bezwaar te maken op deze wijziging, wij hebben niets van u vernomen en zijn er vanzelfsprekend vanuit gegaan dat u akkoord bent gegaan met ons voorstel. U ziet de betaling over 46 weken tegemoet.

ZehSpittah | 10-08-09 | 15:11

Omdat wij de overheid zijn en het bedrijfsleven onze melkkoe.

Fijnstoffer | 10-08-09 | 14:54

@Ashtrey | 10-08-09 | 14:44
Evolutie is er niet voor niets. De levensloop is niet van te voren bepaald; de mens kan verbeteren. Survival of the fittest hoeft de norm niet te zijn. Welnu, het voert wat ver om hier nu een boom over op te zetten, maar feit: als iedereen z'n facturen op tijd betaalt, hebben we een beter draaiende economie.

En-el Hak | 10-08-09 | 14:52

En-el Hak

Toch is het een vlijmscherpe analyse van disclaimer.
Misschien wat kort door de bocht, maar daarom niet minder waar...
De creatie is al geschied, conclusie ?

Ashtrey | 10-08-09 | 14:44

Ambtenaren he. Tis gelukkig nog niet zo erg als de studiefinanciering, want dat is pas ECHT een ramp bij sommige mensen..

SchinFoekie | 10-08-09 | 14:40

Laat Nout Wellink desnoods wat extra flappen printen of zo.

Cazi | 10-08-09 | 14:39

ik bedoel natuurlijk marcel van dam

sharlie | 10-08-09 | 14:30

heeft hij allemaal geleert van de grootste zakkenvuller aller tijden marcel-
van dan-brammetje peper -wimpie kok en zo kunnen we nog wel even door-
gaan na deze komt er toch weer een ander.

sharlie | 10-08-09 | 14:28

links om of rechts om de burgertjes moeten alles betalen, maarja de overheid legt zn eigen burgers af op haalbaarheid om iets niet te hoeven betalen net als de banken en verzekeraars. Kijk wat voor een gezeik je door de prievenbus krijgt gepropt. Wat zien de burgers terug van maar die paar miljard die in de banken is gepompt van burger geld? kredietjes die soepel verlopen tegen euribor rente + een klein stukje marge van 1 of 2%? nee de burger moet betalen voor al het wanbeleid van al de nout wellinkjes. nederland is gewoon kudt in het kwadraat aangestuurd door die uberjoden die bilderberg als kweekvijver gebruiken.

andre9738 | 10-08-09 | 14:28

Niks ingewikkelds aan; ies gewoon incompetentie van de overheid.

Meiden van heelul | 10-08-09 | 14:26

@disclaimer | 10-08-09 | 14:18
Gut, wat zou jij een enorme rotwereld creëren. Onthoud: het is geen verdienste om een klootzak te zijn.

En-el Hak | 10-08-09 | 14:23

Ik betaal mijn boetes ook standaard een dag na de vervaldatum. Gewoon, omdat t kan!

TJ. | 10-08-09 | 14:19

Piep piep NOU, piep piep NOU, het is niet eerlijk want zij zijn groot en ik is klein.

Ik blijf me verbazen dat mensen verwachten dat de overheid zich gedraagt als een zwak bedrijfje. Zij hebben een grotere stok om mee te slaan en wie de grotere stok heeft wint, da's al sinds het begin van de evolutie zo. Als ik een heeeelee grote stok had (bijv m'n eigen prive leger) zou ik helemaal geen facturen meer betalen, en pikken naar beneden naar de mensen die geen prive leger hebben. Hoe zuur het allemaal is, dat is allemaal redelijk logisch dus nou ophouden met klagen en aan het werk.

disclaimer | 10-08-09 | 14:18

Er gaan door dit grapje heel veel bedrijven failliet. Gemeente laat bijvoorbeeld een park onderhouden voor 100.000 euro door een hoveniers bedrijf. hoveniers bedrijf schiet het voor, maar daarna kunnen ze wachten op hun geld van overheid/gemeente/belasting.

pow-ned | 10-08-09 | 14:17

Wat te denken van het naar voren halen van rekeningen. Waterschapsbelastingen in mijn regio, dagtekening 30-09-2008. Dit jaar dagtekening 30-06-2009. Of ik 40% meer wil betalen en dan ook nog 3 maanden eerder.

Butters | 10-08-09 | 14:15

Tja, ik ken het. Als ik een rekening van een grootbedrijf of de overheid laat liggen, komen er direct administratiekosten bij. De facturen die ik verstuur, worden echter na drie maanden pas betaald.

En-el Hak | 10-08-09 | 14:12

dutchdj

Zelfs de overheid ?
Zoals u zelf al (onbewust..?) aangaf, kapitalisme is in dit opzicht bovengeschikt aan overheid.
Zij dienen slechts dit systeem, niet andersom.

Ashtrey | 10-08-09 | 14:12

Ik ken een aantal zangers lichte muziek die het totaal oneens zijn met de kop van dit artikel.

harry pikkel | 10-08-09 | 14:10

Ik vraag me af: als de heer Bos zijn zonnebril kwijt raakt, en die vervolgens declareert bij de overheid, of hij dan ook heel lang moet wachten op zijn geld.
Smerige dief.

Reckneya | 10-08-09 | 14:09

Ja, nee, sorry, komt eraan zodra de secretaresse van onze afdeling crediteuren van GeenStijl af kan blijven.

F. von Zeikhoven | 10-08-09 | 14:08

We mogen er acht weken over doen...

F. von Zeikhoven | 10-08-09 | 14:07

Sorry, we hebben nét het laatste geld uitgegeven aan enkele vage subsidies, die iets te maken hebben met onze multi-culturele samenleving en de aanbouw van meer moskeeën.

reinaarden | 10-08-09 | 14:06

Afspraak in ministerraad: overheid betaalt binnen 30 dagen. Zo niet: Guusje mailen. www.nujij.nl/klachten-over-trage-betal...

Subject: "FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW: Betalen jij!"
Body: "Hey onderknuppel, je leverancier heeft geklaagd bij Guusje dat je te laat betaalt. Wil je dit ff afhandelen met een cc naar de zeven lagen boven je?".

Jaja, die gaat mij echt weer bellen voor een vervolgopdracht.

TripleJoyForever | 10-08-09 | 14:03

Ach, Gerdi en Jan-Peter hebben er ook 1.
Wouter kon het niet laten.
De Bos-norm.

Teun van het Tuinpad | 10-08-09 | 13:59

De MP heeft net zijn reet afgeveegd met uw geld.
Wilt u het echt hebben?

De Mounties | 10-08-09 | 13:59

In een zoveelste vruchteloze poging Mariette Hamer te trasformeren naar een lekker wijf zijn de kosten van van de plastisch chirurg ietwat hoog uitgevallen.
-
Wij vragen hiervoor uw begrip. Mocht u hierdoor nog lager in uw luier op de verpleegafdeling van uw verzorgingsflat liggen, jammer dan.
Lilian Ploumen, PvdA

Fleauxe | 10-08-09 | 13:57

@robterdam | 10-08-09 | 13:23

u bent die incognito prentenNegerT van vorige week?

lovekila | 10-08-09 | 13:56

overheid=onbetrouwbare partner.
Betalen slecht, veranderen de regels van het spel tijdens de wedstrijd enzovoorts

pleistertje | 10-08-09 | 13:52

U màg helemaal niet over ons wangedrag klagen dus krijgt u een boete

Tobi | 10-08-09 | 13:51

We hebben net de A8'tjes moeten laten bekleden met olifantenlullenleer.

ZehSpittah | 10-08-09 | 13:49

Heb net betaald op hun Icesave rekening!

Dur(al)ex | 10-08-09 | 13:48

Wouter heeft de schatkistsleutel meegenomen op vakantie.

Superior Bastard | 10-08-09 | 13:46

Zeau zijn onze manieren

Tobi | 10-08-09 | 13:43

Woutertje B. | 10-08-09 | 13:38
waarshijnlijk? LutserT!

Jackanders | 10-08-09 | 13:42

Jackanders | 10-08-09 | 13:38
lol

Teun van het Tuinpad | 10-08-09 | 13:41

"Sorry, maar ik leid een volstrekt grijs en onbeduidend bestaan, mijn vrouw minacht me, mijn kinderen negeren me en zelfs m'n moeder vergeet mijn verjaardag. De enige macht die ik heb is hindermacht, ik kan me alleen heel even een belangrijke man voelen als ik mijn collega's tijdelijk mijn stempeltje ontzeg. Dat kan dus mooi niet zonder mij, ha!"

John Muts | 10-08-09 | 13:38

De klittenband-sluiting van mijn rode Coca Cola beurs (portemonnee en portefeuille is te moeilijk voor me), is waarshijnlijk aan het pluche van mijn zeteltje blijven klitten.
Na het zomerreces zal ik even kijken of hij er nog ligt.
Groetjes,
Woutertje B.

Jackanders | 10-08-09 | 13:38

Jaja, net als die energie maatschappijen na de privatisering. Willen binnen 14 dagen hun geld zien van de individuele consument, maar zelf een betalingstermijn opschroeven naar 45 tot soms zelfs 90 dagen! Kapitalisme = diefstal, en zelfs de overheid gaat er in mee.

dutchdj | 10-08-09 | 13:38

Net als de onroerend goed belasting... Binnen 5 dagen betalen... Maar maak je bezwaar dan hebben ze een jaar om er op te reageren...
.
Ongeloofelijk en dan betalen we ze er ook nog eens voor.

Chris666 | 10-08-09 | 13:37

M'n vader heeft maanden gewacht voordat hij het geld van de BTW terug kreeg..

Flinke schop voor de kont mag de staat wel even hebben.

Rest In Privacy | 10-08-09 | 13:37

De staat bestaat niet! WIJ ZIJN DE STAAT. Als de staat niet betaalt betekent dat, dat u en ik niet betalen. Het is ONS geld. Als je belasting betaalt betaal je aan je mede burgers en niet aan de staat. Als je vindt dat er niet goed omgegaan wordt met ONS geld dan kan je blijven zeuren waarmee niks verandert, of je gaat zelf de politiek in en neemt je eigen verantwoordelijkheid.

Dirkmans | 10-08-09 | 13:37

Goh... weer iets ontdekt wat al ontdekt was lang lang geleden.

Il Condottiero | 10-08-09 | 13:36

Overheid betaalt energierekeningen niet, wegens een weed-plantage op het zoldertje van J.P.B. Uitleg Wouter Bos? "Volgens mij is het de buurman"...

surmajkalot | 10-08-09 | 13:33

Geachte heer F, aangaande uw laatste klacht inzake het achterwege blijven van de schadeloosstelling als gevolg van het besluit van de gemeente x om bedrijventerrein y terug te kopen kan ik u het volgende meedelen. De door u aan ons toegezonden documenten, met name de financiele onderbouwing, zijn in vijfvoud aangekomen en niet -zoals verzocht- in zesvoud. Derhalve kan de procedure (vooalsnog) niet gestart worden.
-
En dan afsluiten met 'wij rekenen op uw begip'.
Klootzakken...

Fleauxe | 10-08-09 | 13:32

Sorry, de bureaucratie binnen onze organisatie loopt de spuigaten uit op het moment.

Bluebook | 10-08-09 | 13:30

Goed ondernemerschap: de overheid als klant weigeren. Ga maar naar een ander!

Maar ja, dát doen ze dan vervolgens weer niet. Willens en wetens in zee gaan met de meest dubieuze debiteur van het ganse land ............. dan vráág je er gewoon om!

Reinaert | 10-08-09 | 13:29

@ Dat doe je toch niet
Idd!

surmajkalot | 10-08-09 | 13:29

-weggejorist-

jasser | 10-08-09 | 13:29

Ik reken nooit op betalingen.

Pizzakoppó | 10-08-09 | 13:26

Ja, en mijn belasting terugave hè ? Hoe zit het daar precies mee ? Daar zit ik ook nog steeds op te wachten. Wel failliete banken overeind houden met miljarden, maar Marcus ? Die kan het wel weer vergeten !

Marcus Porcius Cato | 10-08-09 | 13:26

Ik betaal nooit rekeningen.

Che_cuevara | 10-08-09 | 13:25

De overheid is er niet voor U.
(nieuwe slogan)
Maar eerlijk is eerlijk. Het duurt ook altijd wel even voordat ik zelf mijn bekeuringen betaal. Alleen mag ik geen boetes voor te laat betalen uitdelen, dat is dan weer wel een beetje scheef.

robterdam | 10-08-09 | 13:23

Grote bedrijven zijn arrogant, grotere bedrijven zijn nóg arroganter, de overheid is het arrogantst.

Schoorsteenveger | 10-08-09 | 13:23

geen commentaar

Ush | 10-08-09 | 13:22

Gewoon de openstaande vordering op de staat in mindering brengen op de BTW-aangifte. Simpel.

CoJoNes | 10-08-09 | 13:22

Omdat er ook nog porno is........

Dat doe je toch niet | 10-08-09 | 13:21

je moet je nooit aan de regels houden die je zelf maakt.... dat is overheid eigen....

Allardus | 10-08-09 | 13:21

De enige reden ... omdat Wouter Bos er verantwoordelijk voor is.

James Lastig | 10-08-09 | 13:20

In de staat californie maken ze het nog bonter.
Daar moeten bedrijven BTW betalen met echt geld over IOU's uitgevaardigd door de staat.

solidstate | 10-08-09 | 13:20

Makkelijk zat, ambtenaren.

Dosina | 10-08-09 | 13:17

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl