Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Amsterdam 'kan' kapot...

haihol.jpgMorgen, vanmiddag of op woensdag 6 juli 2009 kan Amsterdam doelwit zijn van een aanslag, zo zegt Richard Holbrooke, gezant van de Amerikaanse regering voor Afghanistan en Pakistan. Ook kan er morgen een meteoriet op Sneek vallen, of een benzineopslag bij Pernis exploderen. Wist u dat er ELKE dag minimaal één GeenStijl lezer overlijdt danwel in het ziekenhuis belandt, gewoon omdat het kan. Het kan ook dat een Afghanistantop al voor 0800 uur voor 10 kilometer file op de A4 zorgt, zodat automobilisten kwetsbaar zijn voor roadside bombings. En verder kan iedereen die hier op bezoek komt om platte Amerikaanse bangmaakpraatjes te houden, weer lekker oprotten. Alle relevante links met met de laatste fileinformatie rondom de Afghanistanconferentie: Maxime Verhagen.

Reaguursels

Inloggen

www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland...
En hup, daar gaat-ie weer. Nederlanders zijn calvinisten, Calvijn heeft het antwoord op de crisis en zonder geloof kun je niet functioneren.

Schoorsteenveger | 31-03-09 | 18:28

e-mam | 31-03-09 | 17:07
Ik ben de laatste om de Islam in de schoenen te schuiven dat de westerse beschaving is zoals ze is. Het doet nme deugd te horen dat je geen voorstander bent van Ramadan.
Waar ik wel mee zit is die verwijzing naar 'moslimintellectuelen (die de islamhegemonie nastreven)'. Bedoel je nu dat alle moslimintellectuelen de islamhegemonie nastreven, of bedoel je dat sommige moslimintellectuelen dat doen en anderen niet? Als het tweede het geval is, dan zou ik toch graag begrijpen of gegenen die op hegemonie uit zijn, zoals -volgens mij- Ramadan, volgens jou inderdaad het predicaat 'intellectueel' verdienen. Ook zou ik weten waar de intellectuelen vertoeven die niet op hegemonie uit zijn, of deze zich in de discussie mengen en vanuit welke positie. Met andere woorden, wie spreekt namens de Islam?
Wat die hoogte- en dieptepunten betreft, wellicht is de westerse samenleving op z'n retour, maar die decadentie zou wel eens zijn sterke punt kunnen zijn. Beweren dat een samenleving op zijn hoogtepunt is, of juist op zijn dieptepunt, is een waarde-oordeel uitspreken, en waarde-oordelen zijn niet absoluut. Althans niet in mijn vocabulaire. In het vocabulaire van de Islam wel. En daar ligt het strijdpunt.

Schoorsteenveger | 31-03-09 | 17:34

ah, beste schoorsteenveger.Onze banen treffen elkaar wederom.
Helaas heb ik geen tijd meer om inhoudelijk te reageren op jouw stuk.
Wil er wel aan toevoegen dat ik absoluut geen voorstander ben van Ramadan. Al was het alleen maar om het feit dat ik principieel tegen politieke correctheid ben. Voor de rest ben ik het grotendeels inhoudelijk wel met je eens. En ik vind de Westerse beschaving inderdaad getuigen van 'beschaving'. Echter, die is op zijn retour en daar is, anders dan de populisten hier vaak denken, niet de islam debet
aan. Elke beschaving kent eenmaal hoogte- en dieptepunten.
groet

e-mam | 31-03-09 | 17:07

www.refdag.nl/artikel/1401504/Balkenen...
Balkenende was vandaag met het regeringsvliegtuig even naar Berlijn. En zijn vriendjes mochten gratis met hem mee.
"Zo reisde de christelijk gereformeerde kerkhistoricus prof. dr. H. J. Selderhuis met de premier mee, evenals synodepreses ds. G. de Fijter en scriba dr. A. J. Plaisier van de Protestantse Kerk in Nederland. Ook CSFR-voorzitter Maarten Vogelaar behoorde tot de genodigden."
Want, nietwaar, zonder geloof kun je niet functioneren.

Schoorsteenveger | 31-03-09 | 16:57

6 juli valt op een maandag... nee, denk nou niet dat we dat toch niet nagaan, want dat doen we lekker wel.
Voor het overige: de mafia regeert. Ook hier in NL, met aan het hoofd kennelijk Maxime Verhagen. En Balkenende. En Bos. En Donner. ... eigenlijk, de hele kliek.
De New World Order is zijn agenda er in rap tempo aan het doordrukken.
Dus zullen we ongetwijfeld een aanslag krijgen van mafioso.

PAAL! | 31-03-09 | 16:43

Amsterdam 'Is' al kapot... naar mijn ideee...

Superdruifje | 31-03-09 | 15:40

Nou jongens als er een benzineopslag de lucht in gaat hier in Pernis zal ik het laten weten, zal wel niet snel genoeg zijn aangezien ik er woon. heerlijk al die geuren en kleuren die ik van de Shell meekrijg

Fedde le Petit | 31-03-09 | 15:36

"En verder kan iedereen die hier op bezoek komt om platte Amerikaanse bangmaakpraatjes te houden, weer lekker oprotten."

Precies!

Harry Dillema | 31-03-09 | 15:34

e-mam | 31-03-09 | 10:54
Het is alsof ik Ramadan hoor praten:
1) contrabeschaving
Hiermee bedoel je waarschijnlijk de westerse beschaving. Die wordt dus door jou als inferieur, als tegengesteld aan wat beschaving zou moeten zijn, neergezet;
2) spirituele aantrekkingskracht en soelaas voor praktische problemen
Je geeft aan dat je vindt dat de Islam een soort van totaalpakket kan bieden dat een goede vervanging zou zijn voor die zogenaamde contrabeschaving;
3) Islam staat voor kennis en vooruitgang
Je beweert dat ook als het om kennis en vooruitgang gaat de islam altijd voorop heeft gelopen, al suggererend dat dit ook geldt voor filosofie en wetenschap;
4) Islam is de voorloper op de Verlichting
Je stelt dat het westen het Verlichtingsdenken te danken heeft aan denkers als Averroes.
Als je dat op één hoop gooit en goed roert, dan komt daar dezelfde weeïge geur vanaf als van de zalvende woorden van broeder Tariq. De Westerse samenlevingen zouden een zwakke en ontaarde afsplitsing zijn van de ware samenleving, die van de Islam, die alles in zich bergt om als superieur aan die westerse samenlevingen te kunnen worden beschouwd. Het westen zou in zijn stervensnood de islam dankbaar mioeten zijn dat nu eindelijk de Waarheid door die Islam wordt aangeboden, gegeven, geschonken.
ad 1)
Contrabeschaving? Mag ik van je weten welke criteria jij hanteert om beschavingen te onderscheiden van contrabeschavingen?
ad 2)
Spirituele aantrekkingskracht heeft de Islam beslist, anders was die godsdienst nooit zo groot geworden. Maar dat zegt niets over de al dan niet verderfelijke invloed van de godsdienst. En of soelaas geboden wordt voor praktische problemen zegt niets over de aanspraken die een religie of welke levensgbeschouwing dan ook maakt op de waarheid. De Nazi's hadden ook prachtige oplossingen voor praktische problemen.
ad 3)
Het mag best zo wezen dat denkers uit de Islamitische wereld hun bijdrage hebben geleverd aan het denken van westerse filosofen. Maar betekent dit dan dat zij aanspraak kunnen maken op het uiteindelijke resultaat? Nee natuurlijk. Betekent het dat hun bijdrage per definitie een positieve is geweest? Nee natuurlijk. En zou het niet kunnen dat hun invloed weliswaar groot is geweest, maar dat het westerse denken dit denken juist verwerkt, overwonnen heeft? Kortom, dat er ontwikkeling en differentiatie in het denken zit?
ad 4)
Als de Islam eigenlijk de Verlichting heeft bewerkstelligd, hoe komt het dat die Verlichting in de Islamitische wereld geen wortel heeft geschoten? Omgekeerd, als de Islam dan de eigenlijke schepper van de Verlichting is, moeten we dan concluderen dat die contrabeschaving op het conto van de Islam dient te worden geschoven?
Je aapt Ramadan na door de Islam als universeel systeem naar voren te schuiven, het eerste en enige systeem dat de mensheid vrede en gerechtigheid kan brengen. Je claimt de waarheid in bezit te hebben en vindt datde Islam bijgevolg het recht heeft op wereldhegemonie.
Laat dat maar helder zijn, laat de Islam, zonder die holbewoners die het met geweld willen afdwingen, maar eens glashard duidelijk maken aan het westen dat dit het uiteindelijke doel is, en dat de Islam het als een plicht voor elke moslim beschouwt schijt te hebben aan alle rechtssystemen waar ook ter wereld. Dat elke moslim, als hij trouw is aan de leer, een acuut gevaar is voor onze democratie, voor onze vrijheid van meningsuiting, voor onze moraal, voor alles waar wij waarde aan hechten en op basis waarvan wij die moslim überhaupt toegang verschaffen en de ruimte geven zijn geloof te belijden.
Laat het maar duidelijk zijn dat letterlijk elke moslim, als hij trouw is aan de leer, de vrijheid die wij hem bieden zal bgebruiken om die vrijheid om zeep te helpen.

Schoorsteenveger | 31-03-09 | 15:09

Cool!

Floxcie | 31-03-09 | 13:25

Verhagen: "Excuse me Mrs. Clinton, I'll be with you in a second. Just have to finish this tweet."

ges | 31-03-09 | 13:21

Meteoriet op Sneek,ten eerste komen die friezen pas na een week erachter,ten tweede lijkt het me akelige verspilling van een prima meteoriet.

captainobvious | 31-03-09 | 12:42

Pete_1968 | 31-03-09 | 10:41

Doe es ff rustig, apekop. Welk gat kom jij vandaan dan?

Drs.. Gelul | 31-03-09 | 12:00

Maxime is echt een ranzige gluiperd. Wat een rat. Evenwel, politiek bedrijven is hem op het lijf geschreven.

Drs.. Gelul | 31-03-09 | 11:59

Weer een bewijs(je) dat de regering Obama bijna hetzelfde is als Bush, alleen dan met wat minder gestuntel en een betere speechwriter... Rare jongens, die Amerikanen.

Lima Bravo | 31-03-09 | 11:50

Blijft mooi dat de meeste reaguurders niet in die bullshit van die Yanks trappen, behalve JP en Verhagen dan. Osama = deaud. 911 = inside job. Wat onze jongens in Afghanistan doen, Joost/Jaap mag het weten.

Zoutige | 31-03-09 | 11:27

@ e-man, "kennis en vooruitgang?" merk je niet echt veel van als je in een islamitisch land bent,of je moet het rijden op een ezel en vrouwen stenigen als vooruitgang zien.

c10 | 31-03-09 | 11:05

kom op nou, is lente! ga lekker wijven kijken, pak een pils en geniet.

glaaf | 31-03-09 | 11:05

Ssst. Onze Grote Leider spreekt. Wát een charisma!

Lets Kuttekrap | 31-03-09 | 10:55

Als ik een terrorist zou zijn...
Als ik een terrorist zou zijn en uit ideologische overwegingen de contrabeschaving zou willen raken, dan zou ik nooit een aanslag plegen. Om de islam 'zuiver'te houden zeg maar. Een aanslag op Amsterdam of het Westen uberhaupt zou uit strategische overwegingen dom zijn.

Terreur is een middel die de moslimintellectuelen (die islamhegemonie nastreven) een doorn in het oog. De islam heeft van nature een enorme spirituele aantrekkingskracht en biedt soelaas voor vele praktische problemen. Hierdoor heeft de verspreiding van de islam altijd door kunnen zetten. Zeg maar de intrinsieke kracht van de islam. Terreur is hier een enorme smet op. Het belemmert de groei. In die zin is het correct te stellen dat er antigroeperingen zijn die er bij gebaat zijn de islam inherent aan terreur te koppelen. Uiteraard hebben vele grotbewoners en verdwaalden hier ook een steentje aan bijgedragen. Iedereen die de geschiedenis leest van de islam weet dat deze altijd staat voor kennis en vooruitgang. Andalusie als voorbeeld en voorloper op de Verlichting middels boeken als die van averroes (de theorie dat zij slechts golden als doorgeefluik van de Griekse wetenschappen is achterhaald en op historische gronden niet meer serieus te nemen)

Anyway, ga weer s aan de slag.
ps: f*ck terreur, en f*ck al die met haat gevulde en overgefrustreerde rechtsextremistische losers. peace.

e-mam | 31-03-09 | 10:54

Hobrooke zat overigens rustig een broodje te eten in Amsterdam.

Gallisch | 31-03-09 | 10:53

Uh Oh.
"welcum???"

Rammstein | 31-03-09 | 10:52

@Stroopdoos | 31-03-09 | 09:51
Heel eng ja blij dat steeds meer Nederlanders dit ook gaan zien.
-1 voor zoveelste trieste yank die de aandacht van hun eigen ingestorte samenleving probeert af te leiden.

c10 | 31-03-09 | 10:52

@ WimDorsman

Schiphol valt niet onder Haarlem. Schiphol valt onder gemeente Haarlemmermeer.

Janus Magnus | 31-03-09 | 10:51

Amerikaanse overheid... boefjes. Hebben al hun trucjes overgenomen van de Nazi's om angst in te boezemen. Waarschijnlijk leggen ze die bom zelf nog als AQ het niet doet. Alles om de wereld onder controle te krijgen.

*gaat Zeitgeist nog een keer kijken*

S 2 de I 2 de R | 31-03-09 | 10:45

Bom er op? Lacheuh...

grote haas | 31-03-09 | 10:44

Kan er geen meteoriet op Sneek en Amsterdam vallen?
Sneek missen we toch niet en Amsterdam mag wmb afbranden tot op de grond. Ik ga er bij staan kijken!
Zijn we mooi van die 'O so gesellige Amsterdamse humor' af. En ook van die nare zeikliedjes uit de Jordaan.

Pete_1968 | 31-03-09 | 10:41

Het kan zijn dat er een overval op een winekl plaats vindt in en Haag, dan kan het zijn dat een agent zijn pistool trekt en schiet, die kogel kan dan afketsen en een van de honderden gasten raken....
Er kan ook een meeuw op Obama poepen....
Of een duif op Hillary... soort vredesduif.

hfakker | 31-03-09 | 10:39

Zoals men in het openbare leven van Israel wel plagt te doen... gewoon door lopen mensen, niks aan de hand..., maar dan echt.
Bom in bushokje?
Opruimen, snel (binnen paar uur) nieuw bushokje neerzetten... terrorist signaal geven dat hij nauwelijks de boel verstoort.
Dus, bom op Amsterdam? Wielklem terug om die auto, heaumeau terug op die boot zetten, Cohen weer kopje thee geven, één kruisje erbij zetten(XXXX),...

hfakker | 31-03-09 | 10:39

Beertje Colargol | 31-03-09 | 09:56
Haha, we hebben er weer één.
*eens lekker achterover leunt*

Koekje-dr-bij? | 31-03-09 | 10:29

Amsterdam en bombarderen in één blog. Mijn dag kan niet meer stuk jongens!

Bolletje Bakfiets | 31-03-09 | 10:27

koffiemuts | 31-03-09 | 10:08 Geert weet hier ook nix van dus is dikke hoax.
Desondanks maakt een kat in het nauw rare sprongen en zal de linksche kerk erachter zitten. "De Pers" is een van de ergste linkse opinie bladen. Ik geloof er ook nix van.

Stroopdoos | 31-03-09 | 10:19

Liever niet op 6 juli, dan ga ik op vakantie :-/

Hampfhs | 31-03-09 | 10:19

Als dat zooitje plebs Nederland binnenkomt weet politie wel ineens wat veiligheid op straat inhoudt. Na morgen gaan ze weer spelen met de lasergun.

Ad337 | 31-03-09 | 10:17

Alles kan zo'n beetje wel

eM!nence | 31-03-09 | 10:16

deAmbtenaar | 31-03-09 | 09:58
jij en ik, wij allemaal, fijn gevoel dat je betaalt om in de file te mogen staan. Ook ik weet nu hoe huiselijke opsluiting voelt.

Optiefen met die zooi. Hoor mezelf niet tikken.

Prutsert3368 | 31-03-09 | 10:15

Klopt, ik ben ook de afgelopen tijd regelmatig het ziekenhuis in en uitgegaan.
Amsterdam een doelwit? *Proest* laat me niet lachen! Er zal niks gebeuren. Simpel.

Stevie_Ray_Vaughn | 31-03-09 | 10:15

Verhagen is de grootste rat van dit kabinet, en hij laat zich door iedereen naaien zolang hij maar mag aanblijven (bij voorkeur door amerikanen).

Oorlog in Irak, afghanistan en een crisis, allemaal als gevolg van de leugens van deze groep ratten. Hoog tijd dat dit kabinet valt!

mooooos | 31-03-09 | 10:14

@ JosVerbeek | 31-03-09 | 09:53
Nadien het hek erom? Mij niet gezien met de fall-out. De straling zal nog goed aanwezig zijn dus zo eenvoudig is het allemaal niet . . .

goedverstaander | 31-03-09 | 10:09

ik vind het zo'n bullshit die "afganistan top" gister bij het 8 uur journaal ook al, het lijkt wel of ze trots zijn op dit. wtf?

pikfortuin | 31-03-09 | 10:08

Stroopdoos | 31-03-09 | 10:05
'k Geloof er 3 x niks van.

koffiemuts | 31-03-09 | 10:08

"Wist u dat er ELKE dag minimaal één GeenStijl lezer overlijdt danwel in het ziekenhuis belandt, gewoon omdat het kan."

Ik heb even mijn dokter gebeld...... ik ben het niet, ik ben kerngezond vandaag.

OneandOnly | 31-03-09 | 10:08

koffiemuts | 31-03-09 | 09:58 Lijkt wel een "zijspoor" manoeuvre van de gevestigde orde. "De Pers" is geen objectieve nieuwsbron btw, veel te links voor weldenkend Nederland.

Stroopdoos | 31-03-09 | 10:05

Buitengewoon transport?
Transploft
Ploft.
Oeps, terrostische dreiging. ME kom er maar in.

Naltas | 31-03-09 | 10:03

Laat ze Amsterdam maar even wegvagen, kunnen we er weer mooie nieuwbouw op zetten zonder schotels.

Klapband | 31-03-09 | 10:01

mene tekel | 31-03-09 | 09:54

Doe je goed!

Trumple | 31-03-09 | 09:59

Hahaha, geweldig, op de ANWB site staat bij de afsluitingen dat deze zijn vanwege "buitengewoon transport".

gewoononbekend | 31-03-09 | 09:58

En dus zit ik me te bedenken binnen dit belachelijk duits lijkende overmacht "a la Walküre", wie betaalt dit eigenlijk?

deAmbtenaar | 31-03-09 | 09:58

kees klaphark | 31-03-09 | 08:58

Domste ras? Wist niet dat Amerikanen een ras is. Sufferd.

Raven | 31-03-09 | 09:57

De oorlog tegen het terreur, maar oorlog is het ergste terreur dat er is. Maw het dreigen dat de hoofdstad een aanslag kan verwachten is ordinair staatsterrorisme.
En die Afganistan top mag helemaal niet, is illegaal, want gebouw WTC 7 viel met zwaartekracht snelheid volgens NIST. 911 was gewoon een smerige inside job.
www.youtube.com/watch?hl=nl&v=V0GH...

Beertje Colargol | 31-03-09 | 09:56

beste televaag redactie... Dat" iets kan" Dat is toch geen nieuws. kom op zeg.

superjan | 31-03-09 | 09:56

Kan ik zo'n meteoriet ergens bestellen en laten bezorgen?

Napeauleon | 31-03-09 | 09:56

Mijn zegen hebben ze, die geitenneukers.

Koekje-dr-bij? | 31-03-09 | 09:55

Trumple | 31-03-09 | 09:42
dagje thuiswerken, zullen we maar zeggen... geen zin in de files

mene tekel | 31-03-09 | 09:54

goedverstaander | 31-03-09 | 09:51
Het kost wel wa,t zo'n atoombom, maar dan heb je de boel daar ook plat. Dat hek zou ik er achteraf omheen zetten.

JosVerbeek | 31-03-09 | 09:53

Ik kán klaarkomen...

oh wacht.

Naltas | 31-03-09 | 09:52

'Er zou ergens in de toekomst best wel eens een aanslag kunnen plaatsvinden in Nederland.' Nu maar lvug bang worden en kopen die JSF en hop meteen inschrijven voor een nieuwe 'opbouwmissie' in Afghanistan. Dat was zo'n beetje wat ik tussen de regels door las.

Achterdocht | 31-03-09 | 09:52

@ 60CX | 31-03-09 | 08:59 :
Een hek erom en een atoombom erop?
De grens van Afghanistan met haar omringende landen is misschien wel 10.000 kilometer. Moet je kijken wat zo'n hekwerk wel niet gaat kosten. En weet je wat een beetje atoombom kost tegenwoordig . . .

goedverstaander | 31-03-09 | 09:51

ook Koedood in Zeeuws Vlaanderen kan heel goed het doel zijn van geradicaliseerde Belgische bontkraagjes.

jan-lul-de-behanger | 31-03-09 | 09:50

@StijlVoorover - Wim Kan

Je Verzint Het Niet | 31-03-09 | 09:49

Wordt op die top nou besproken hoeveel extra kunstmest en oogstmachines richting papavervelden gaan?

CoJoNes | 31-03-09 | 09:46

meesie | 31-03-09 | 09:26
Ik heb het artikel gelezen:

www.trouw.nl/achtergrond/deverdieping/...

Ze hebben het vooral over Wakker Nederland.
En daar hebben ze een punt maar ze gaan niet in op Powned... helaas

wakkere_nederlander | 31-03-09 | 09:46

Waarom nou weer een meteoriet op sneek? :( ik woon hier lekker, weinig kut moslims en dat moet weer plat gegooid worden zeker :P Geert kom er maar in!

lolz0rs | 31-03-09 | 09:45

Niks schokkenders om over te berichten..?
-1

Naltas | 31-03-09 | 09:44

*wordt wakker van rondrennende huisbeesten in paniek door een heeeeel groot insect die herrie maakt*
Jezus.. tyfusherrie!!!

deAmbtenaar | 31-03-09 | 09:43

Schapenwol | 31-03-09 | 09:39
Die gaan niet deaud. Daar zijn ze te goed voor.

mene tekel | 31-03-09 | 09:39
Wat doe je dan? Een beetje in je bed blijven stinken met je uitkering? Heb jij geen werk.

Trumple | 31-03-09 | 09:42

@knight03
"De meeste aanslagen worden gepleegd op mede moslims en/of islamitische doelen." + Amsterdam gaza = Zal ik hem inkoppen of doe je het zelf?

azijnseikerT | 31-03-09 | 09:41

Die Lolbrooke toch!

Uomo Universalis | 31-03-09 | 09:40

ik woon aan de rand van de warzone in Den Haag; heb nog nooit zoveel pliesie bij elkaar gezien *voordeur niet uitgaat vandaag*

mene tekel | 31-03-09 | 09:39

hoeveel PowNed leden overlijden of belanden in het ziekenhuis per dag?

Schapenwol | 31-03-09 | 09:39

fuckje | 31-03-09 | 09:29
... en ook één grote aanklacht tegen het onvermogen van het westen om met die radicale Islam om te gaan.

Schoorsteenveger | 31-03-09 | 09:35

knight03 | 31-03-09 | 09:26
Als dat het geval is maakt Amsterdam juist een goede kans.

Isser | 31-03-09 | 09:35

Gezien de politieke verhoudingen in de wereld is de kand dat er vandaan een aanslag op een doelwit in Amsterdam plaatsvindt vele malen groter dan dat het kabinet valt.

Schoorsteenveger | 31-03-09 | 09:34

Wat heeft Obama nu opeens weer te doen, dat hij er niet is?
Gewoon black guy stuff?

Trumple | 31-03-09 | 09:34

@erik s
Dan zijn we weer besodemietert. Effe gauw ons lidmaatschap opzeggen allemaal voor 1 april. dat zal ze leren!

zombie | 31-03-09 | 09:33

Ik dacht dat er een economische crisis was, wat kost dit feestje Harry Potter???

oudezeur | 31-03-09 | 09:33

zombie | 31-03-09 | 09:17

Niemand heeft die gewonnen, de vraag was wanneer de tellert op 0 stond, maar die bleef constant op 1 hangen ;) Vervolgens sprong ie op het aantal leden dat we hebben: 58.000.... Dus no winner :P

Erik S | 31-03-09 | 09:29

Eigenlijk is deze Afghanistantop één grote aanklacht tegen de radicale Islam.

fuckje | 31-03-09 | 09:29

Holbrook leest kennelijk z'n mail niet. De War on Terror is afgelopen.
Overigens worden de meeste aanslagen van moslims gepleegd op mede-moslims en/of islamitische doelen.
Amsterdam West is toch een renovatiebuurtje.

knight03 | 31-03-09 | 09:26

-weggejorist-

meesie | 31-03-09 | 09:26

-weggejorist-

meesie | 31-03-09 | 09:26

Boemmm ... maken ze eindelijk de NZ lijn af

Frau Antje | 31-03-09 | 09:24

Dat is heel riskant. Ik denk dat ik maar minder GeenStijl ga lezen dan.

La Boca del Sur | 31-03-09 | 09:21

@ ServerGenius | 31-03-09 | 09:14
"Je kan vandaag ongestoord roven in regio Den Haag, denk maar niet dat er smeris
beschikbaar is om uit te rukken naar ook maar iets anders dan zaken in en rond
die conventie...... ik zou zeggen.... prijs je rijk en sla je slag!"

Verkeerde doelgroep dunkt mij vriend
Plaats dit bericht maar op maroc punt nl

wakkere_nederlander | 31-03-09 | 09:21

Waarom zou Al Qaida een aanslag plegen op Nederland?
Dit land islamiseert zichzelf.
Ik zou niet weten waarom de Al Qaida dat proces zou willen frustreren.

Blijkbaar weet Richard Holbrooke niets van de Nederlandse Politiek anders had hij zijn waarschuwing meteen ingetrokken.

wakkere_nederlander | 31-03-09 | 09:17

Iedereen die de dreiging van de radicale Islam serieus neemt zou de bronbestrijding ook serieus moeten nemen.

Einde van de Domheid | 31-03-09 | 09:17

Holbrooke sschetst een theoretische mogelijkheid met als doel blijvende inzet van Nederland om het terrorisme wereldwijd te bestrijden. Dat moet hij doen omdat we eigenlijk zoiets hebben van: 'Zozo, nounou, wij hebben onze taak gedaan, het zit erop....."

Einde van de Domheid | 31-03-09 | 09:16

goed excuus voor de fractie om extra geld te pompen in het opstellen van extra controles enz...

Waardoor de harde werker steeds meer moet betalen, en het kabinet hun *afspraken* niet langer kan nakomen wat betreft bezuinigingen enz...

Rick212 | 31-03-09 | 09:15

Amsterdam kapot ??? Wanneer is het dan zover?

Kan niet wachten

pleistertje | 31-03-09 | 09:15

De enige aanslag waarvoor ik vrees, is die van de Belastingdienst

Beau ter Ham | 31-03-09 | 09:14

Je kan vandaag ongestoord roven in regio Den Haag, denk maar niet dat er smeris
beschikbaar is om uit te rukken naar ook maar iets anders dan zaken in en rond
die conventie...... ik zou zeggen.... prijs je rijk en sla je slag!

ServerGenius | 31-03-09 | 09:14

Een hele dikke vette bom op Amsterdam. Wat een heerlijke gedachte is dat.

qwiebus | 31-03-09 | 09:13

Zoetermeer zou ook kunnen, of Bergen op Zoom.

Dr. Mabuse | 31-03-09 | 09:13

ja fukman, jeepee kan ook satanist worden en samen met halsema op de hei dansen in volle maan.

weedo | 31-03-09 | 09:13

De aanleg van de metro is al een zware aanslag, zien ze dat nu pas?

Stroopdoos | 31-03-09 | 09:08

Belachelijk dat de A4 deels moet worden afgesloten om wat politici te vervoeren.
Iedereen wil graag op tijd aanwezig zijn op plaats van bestemming.
We betalen ons blauw aan wegenbelasting, en nog steeds dient iedereen zich op de A4 door de flessenhals bij Leiden te wringen omdat één of ander kut milieuclubje de verbreding heeft tegengehouden.

Dus achteraan sluiten, ook voor de Afghanistan fellows.

El Gerente | 31-03-09 | 09:06

Klopt, *Ligt al tijden in het ziekenhuis*

Dat ze me verdomme eens tot 11 uur laten uitslapen in plaats van steeds die morning call van 8 uur!

Tjos | 31-03-09 | 09:05

Zand erover.

Neaul | 31-03-09 | 09:04

A'dam is toch al kapot?

Gunnie | 31-03-09 | 09:04

Als die mensen worden vervoerd met een heli naar den haag en amsterdam...
Zou er ook geen file komen.
En de bermbommen kunnen weer terug de rugzak in...

_- ViXXeN -_ | 31-03-09 | 09:04

Dat 020 kapot kan is al jaren geleden bewezen. Oud nieuws dus.

still Dreamin | 31-03-09 | 09:04

De terrorist zijn naam begint met een A... of een B.. of een C.. oh ik krijg nu een D door. Ken je iemand met een E? Of wacht, ik krijg ineens een F door.. niet?

Vloberto | 31-03-09 | 09:04

Een zandhaas vinden.

Neaul | 31-03-09 | 09:04

Teveel zand in je bek hebben.

Neaul | 31-03-09 | 09:03

7 jaar je kop in het zand steken.

Neaul | 31-03-09 | 09:02

West dan hopelijk.

sjaakdeslinksesul | 31-03-09 | 09:02

Volgens mij is er al een bom op sneek gevallen . dus een meteoriet zal niet veel schade meer aanrichten.

Mr aarsch | 31-03-09 | 09:01

Hoe heet die man Lolbroek?

Sjeng de helle | 31-03-09 | 09:01

*van angs in broek poept*

Stroopdoos | 31-03-09 | 09:00

Gezien de economische crisis is hier helemaal geen plek voor in Nederland, net als dat er geen plek is om doelloos geld te blijven pompen in een land dat je bedankt met bermbommen en aanslagen.

..zapper | 31-03-09 | 09:00

Holbrooke is nog van de oude amerikaanse politiek, dat gedoe over de as van het kwaad enzo.

JanRap | 31-03-09 | 09:00

Un oeuf is enough! 'k Wil niks meer horen over dat kudt Afghanistan met roverhoofdman Karzai, hek eromheen of gewoon een atoombom. Ik ben er klaar mee, de afgelopen 7 jaar hebben ook niks, maar dan ook niks opgeleverd. En nu weer betaalt de Nederlandse belastingsbetaler ter meerdere eer en glorie voor de 15 minutes of fame van Verhagen, Koenders en Middelkoop. Opzouten met die flauwekul.

60CX | 31-03-09 | 08:59

melkkan, koffiekan, theekan...

Rest In Privacy | 31-03-09 | 08:59

@Lt. Postmortem | 31-03-09 | 08:52
Houd die broek maar aan jongen!

Gelukkig hebben die amerikanen het allemaal zelf wel prima voor mekaar.. Moet hier echt nog aandacht aan worden besteed. Wanneer gaat de wereldwijde media eens inzien dat de Amerikanen het domste ras zijn wat uit de evolutie is voortgekomen. Richt het vizier maar eens op Azie, die mensen daar hebben misschien geen manieren, maar wel verstand van zaken!

kees klaphark | 31-03-09 | 08:58

Als je Verhagen zo ziet glimmen tussen de belangrijke mensen dan is het toch eigenlijk best een leuke knul

Fragony | 31-03-09 | 08:58

@Lt.Postmortem | 08:52
JP Balk werd op het journaal door de VN- baas wel een wereldleider genoemd, niet onderschatten onze Balk ;-)

fuckje | 31-03-09 | 08:57

Dream on...

Nee dus! | 31-03-09 | 08:56

Wat zouden ze dan van plan zijn? Amsterdam heeft niks,geen mediapark,geen regering,geen wereldhaven en zelfs Schiphol valt onder Haarlem. En Bea woont elders. Blijf over de wallen en een paar grachten, oja en natuurlijk enkele prachtwijken. Hoofdstad van Nederland noemen ze dat... proest!

WimDorsman | 31-03-09 | 08:55

Met harriy Potter als minister president heb ik al genoeg reden om me te schamen, maar als ik hem dan Engels hoor praten...
Pfffff... Dan zakt mijn broek tot op de knieen..

Lt. Postmortem | 31-03-09 | 08:52

Een meteoriet op Sneek vallen? Ik zal het niet missen...

Frappant | 31-03-09 | 08:52

Wie weet..

Ethon | 31-03-09 | 08:51

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken