Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PowNed is aanwinst Hilversum

rutgerplasterkpowned.jpgSteun uit onverwachtse hoek. Als u nou even meehelpt en lid wordt van PowNed, dan hebben we binnenkort echt een publieke omroep. Want Hilversum staat met open armen klaar om ons te verwelkomen in het publieke bestel. Eerder al verklaarde minister Plasterk in Buitenhof dat GeenStijl in ieder geval kan buigen over een aardig trackrecord en dit weekeinde begint ook voorzitter van de Publieke Omroep, Henk Hagoort ons op te hemelen. Zo is volgens Hagoort van alle omroepen die proberen toe te treden tot het publieke bestel PowNed “absoluut het interessantst”. Hagoort: "GeenStijl spreekt vooral mannen tussen de 20 en 34 aan. Dat is een doelgroep die de andere omroepen moeilijk bereiken." Ook weerspreekt Hagoort het verwijt van critici dat PowNed nogal veel overeenkomsten zou vertonen met BNN. "PowNed is veel journalistieker." Exact! Wij gaan krabben waar het jeukt, wij gaan vragen stellen waar het stil valt, wij gaan gas geven waar het flitst. Wij doen kortom, echt iets zinnigs met jouw geld. U bent al lid van PowNed? Fantastisch en dank u wel voor het vertrouwen. Stuur anders nog een kaartje naar een van die 15.967.000 Nederlanders die nog geen lid zijn van PowNed...

Reaguursels

Inloggen

Tijd begint te dringen 50.000 leden, hadden zij allang binnen moeten hebben.

helimunt | 23-02-09 | 20:12

Echt een kijkcijferkanon dat Powned, maar liefst 145.000 kijkers afgelopen vrijdag.

reperman | 23-02-09 | 12:19

Zal wel wat gekost hebben om samen
met Plasterk op de foto te mogen
ik wil nog niet voor het dubbelen
met je op de foto.(kuch)

El Letoso | 23-02-09 | 10:32

Ik zou toch es gaan shoppen voor welkomst geschenken........ anders gaan jullie die 50K never nooit nie halen. (Ja ik ben al lid en mijn vrouw en 2 kids ook).

ServerGenius | 23-02-09 | 10:17

Ik ben zo ontzettend Powned-moe, dat ik spontaan lid ben geworden van Llink.

pimbo | 23-02-09 | 09:53

-weggejorist-

kthxbai | 23-02-09 | 08:12

"kan buigen over" als dat het nivo wordt..... dan zeg ik weer op. "BOGEN OP" Fleisch....

fart majeur | 23-02-09 | 08:00

zit ik goeverdoeme als milf tussen die doelgroep van jullie. TOTAAL overgeslagen! En nee. Die doelgroep wil geen viva. Die lezen de Viva wel. En ja, die blote dames slaan we af en toe ff over wegens meer interesse in den man. Die alhier zijn gal spuwt dan wel zijn eloquente mening poneert. Ies not only man u aar dealing with. Dames zijn over het algemeen wat stiller vermoed ik. EN worden wat afgeschrikt doordat die zogenaamd beschaafde ideale blote billen nogal de norm lijken te zijn. Natuurlijk zijn die mooi. Uiteraard. Maar wie van de reaguurders hier heeft er een wasbordje? Nou?
HM.

doriangray | 23-02-09 | 04:09

kuch.. ik steek een vinger in de lucht en jij mag kiezen welke..

Omdat het Kannibaal | 23-02-09 | 02:02

Fijn, nog een omroep waar je niks aan hebt. Laat de overheid eerst maar zorgen dat er ontvangst is overal!!!
Ze hebben de ether eruit gegooid en er is niemand die UPC wil hebben, dan liever GEEN tv!

Axnozum | 23-02-09 | 00:10

Tief toch op man met je PowNed.

Hölzenbein | 22-02-09 | 23:56

Ik heb geen twijfel dat Powned een aanwinst voor Hilversum is, maar wordt GS er beter van? Ik denk het niet. Beetje met Plasterk slijmen is daar zomaar een voorbeeld van.

Volgende! | 22-02-09 | 23:50

Krachtmeester | 22-02-09 | 23:29
Je geeft het zelf eigenlijk al aan:
Het gaat niet om het bloed an sich, het gaat erom dat er inzicht wordt geboden in "stinkende" (voornamelijk linkse) bolwerken en vriendjes-netwerken.

kersenflap | 22-02-09 | 23:48

JosVerbeek | 22-02-09 | 23:22
Begrijp me goed, mij is het niet zo om de stank te doen.
Mij gaat het om mandaat, legitimatie, dat soort zaken.
Het simpele feit bijvoorbeeld, dat provincies zich nu ook al met armoedebeleid willen gaan bezighouden - terwijl dat reeds bij de gemeentes ligt - bewijst dat veel organisaties allang niet meer weten waar ze ooit voor zijn opgericht (GS: trap niet in die zelfde val!), maar er tegenwoordig gewoon 'doelen' bij verzinnen om nog meer geld en poppetjes te kunnen harken.

Krachtmeester | 22-02-09 | 23:29

Krachtmeester | 22-02-09 | 23:18
Ik kan me de stank die het roeren in de subsidiemolen gaat opleveren nu al indenken... daarmee vergeleken is de geur van een stal met 3.000 varkens waarschijnlijk nog een aangenaam brouwsel.

JosVerbeek | 22-02-09 | 23:22

Alvast feli @ inkvip | 22-02-09 | 23:19

wakkere_nederlander | 22-02-09 | 23:22

Iets met schoenmaker .!

goodray | 22-02-09 | 23:22

Gadver, al 21 jaar (volgende maand 22, dank u) buiten de doelgroep en mijn zoon is nog maar 3 jaar doelgroep.
Moeten jullie je statuten niet aanpassen, gezien het feit, dat er zoveel PowNed leden buiten de doelgroep vallen?

inkvip | 22-02-09 | 23:19

Ayaan Sorry | 22-02-09 | 22:48
Mijn vrienden wilden ook niet. Het zijn gelijk vage kennissen geworden.

JosVerbeek | 22-02-09 | 23:18

On a more serious note en met all due respect voor Dhr. Castricum maar als PowNed zich echt will profileren als een journalistiek alternatief voor de Gereformeerde Linkschkerkelijke Fanatici dan vind ik dat niet echt blijken uit de bijdrages van GeenStijl TV.

Dat is toch meer het niveau Pisa / Verona uit de jaren 80 maar dan met een minimalistisch budget.

Ales | 22-02-09 | 23:18

kersenflap | 22-02-09 | 22:29
Eens. Toch lijkt me dat geconfronteer van politici en (vermeende) pedofielen meer iets voor Nieuwe Revue, Stakker NL, etc. 't Is allemaal zo bloedaandepaalerig.

Ik zie bij de weg wel graag de macht achter de macht verklaard.
Ga bijvoorbeeld eens roeren in de spindokterbranche en de commieniksatie-adviseursbranche. Leg eens haarscherp de contouren van ons nationale inlichtingen- en veiligheidsstelsel of de gehele financiële plaat van hieperdepiepsoepsidiërend stichtingenland bloot. Dat soort info.

Krachtmeester | 22-02-09 | 23:18

Verdomme, zit ik hier, PowNed lid en 38.

Ales | 22-02-09 | 23:14

-weggejorist-

Ayaan Sorry | 22-02-09 | 22:48

Ik weet nog wel een leuk programma voor PowNed, Nederlands voor reaguurders! Ik krijg kromme tenen van dat idiote taalgebruik, Deaud is fout! Het is dood. Geweaun is fout! Het is gewoon. Krachtmeester is waarschijnlijk geflopt bij de Cito toets.
recessieloos | 22-02-09 | 22:15

Nee heaur. Ik heb destijds namelijk niet zomaar de 'Cito toets', maar deaudgeweaun de Cito-toets (inclusief koppelteken) gedaan.
Vijfhonderdnegenenveertig van de maximaal haalbare vijfhonderdvijftig punten gehaald overigens. Dat dan weer wel.
Nu u weer, leauser (lees: 'lutser').

Krachtmeester | 22-02-09 | 22:38

Mag ik als 43 jarige dan eens horen welke publieke omroep mij probeert te bereiken? Ik ben niet links, geen 65-plusser, geen gristenrefo, geen pausenman, geen BNN-ert (nee, Eddy Zoey, ik ben niet gastvrij !!) en heb ook geen grote familie. Ik heb een hekel aan boeken, hoe niet van doelloze wandelingen en oeverloos geouwehoer met winter- en zomergasten is het toppunt van depressiviteit. Voetbal is op zijn tijd best wel leuk maar waarom toch altijd Evert ten Napel? Schaatsen is best geinig, maar Mart Smeets had al lang bij MAX moeten zitten. Ik voel me dus behoorlijk Spoorloos in Hilversum en het liefst zeg ik Hello, Goodbye pak die Taxi en immer gerade aus nach Tatort. Het Mooiste meisje van de Klas uit 1966 geeft nou niet bepaald hoop (*even schichtig naar de bank kijkt*) en Opgelicht worden we al jaren door Hilversum. Dus PowNed, als lid van het eerste uur nummer 455539995, willen jullie ook mij vertegenwoordigen ?

lustgeenthee | 22-02-09 | 22:33

Krachtmeester | 22-02-09 | 22:06
We zijn het grotendeels eens denk ik.
Natuurlijk moeten er geen lach of ik schiet-formatjes komen alla BNN. Dat is ook PRECIES de reden waarom ik me de afgelopen weken zo geërgerd heb aan Powned.
Wat heeft het met ons reaguurders of het typische karakter van GS te maken als er in -van tevoren afgesproken context- bandjes van een vrachtwagen worden leeg geprikt? Rutger kan veel beter en GS kan veel beter:
Dat hebben beiden in het verleden ruimschoots bewezen!

Als ik aan GS denk, dan denk ik aan de humor van een van Frikschoten, de kritische en nooit weg te krijgen Superjan en de posts van Bottehond. Dan denk ik aan de hollandse humor, de hilarische namen van veel reaguurders en het sarcastische karakter van de posts die mij (nog steeds) geregeld doen bulderen van het lachen.
Dan denk ik tevens aan de prachtige docu's die Rutger gemaakt heeft met de landmacht. Die mix zou ik graag vertaald zien in POWNED. In kritsiche, sarcastische en scherpe formats.

Een format hoeft overigens niks meer of minder te zijn dan een "labeling" van je programma. Denk aan een kritisch praatprogramma en een programma met de naam "lutsers van de week" waarin Rutger met de camera het land intrekt om bijvoorbeeld pedofielen en politici te confronteren.

kersenflap | 22-02-09 | 22:29

vandaag 38 geworden lidmaatschap dus maar opzeggen? *pissig nog een biertje achterover slaat*

Stroopdoos | 22-02-09 | 22:28

-weggejorist-

Ds. Smacht | 22-02-09 | 22:22

Is die persoon naast Rutger nou écht minister Plasterk, of is het een wassenbeeld uit Madame Tussaud ? Ik kan mij niet voorstellen dat hij veel op heeft met GS. Aan vrije meningen heeft ie maar een bloedje hekel. Of het kan zijn dat hij GS eeuwig dankbaar is voor de medewerking aan het dumpen van die voormalige minister van kansenwijken Ella Vogelaar.

Groene Leeuw | 22-02-09 | 22:21

Zo, nu ineens enthousiast over Henk Hagoort? Ik dacht dat hij toch altijd even een gristenfundamentalist genoemd moest worden; valt best mee zeker.

marlinn | 22-02-09 | 22:17

Ik weet nog wel een leuk programma voor PowNed, Nederlands voor reaguurders! Ik krijg kromme tenen van dat idiote taalgebruik, Deaud is fout! Het is dood. Geweaun is fout! Het is gewoon. Krachtmeester is waarschijnlijk geflopt bij de Cito toets.

recessieloos | 22-02-09 | 22:15

Fleischbaum | 22-02-09 | 17:06
quote: "Wij doen kortom, echt iets zinnigs met jouw geld. U bent al lid van PowNed?"
Jouw en U in één en hetzelfde stukje??
Als jullie je dan toch laten voorstaan op jullie hoog journalistiek gehalte, schrijf de stukjes dan in ieder geval eenduidig. Of je of U.

borderliner | 22-02-09 | 22:13

@kersenflap:

Kijk nou eens hoe BNN kapodtgeformat is. Deaud- en deaudzonde. Allemaal de schuld van teveel geld plus teveel marketingkwezels die zogenaamd 'verstand van de jeugd' zouden hebben.

GeenStijl én PowNed moeten geweaun hun anarcho-liberale verenigingskarakter bewaren, dan komen de centen eauk wel binnen. Het unieke karakter diminishen/weggooien omwille van de eigenpijperij van bladibla NIMA-jochies en Excel/accountantvolk zou het aller-aller-allerdomste zijn. En bovendien is het helegaar niet waar dat iets zwaar gelabeld moet zijn. De Boeddhistische Omroep, de NMO, de VPREAU etc.: allemaal zenden die meest onsamenhangende, niet te labelen troepzooi uit.
Waarom zou PowNed dat niet mogen?

Krachtmeester | 22-02-09 | 22:06

superjan | 22-02-09 | 21:27
Mocht u nog een goede media accountmanager nodig hebben, mag u altijd mailen... ;)

kersenflap | 22-02-09 | 21:45

superjan | 22-02-09 | 21:27
Mocht u nog een goede media-accountmanager nodig hebben, mag u uiteraard altijd mailen ;)

kersenflap | 22-02-09 | 21:43

Krachtmeester | 22-02-09 | 21:15
Naar mijn gevoel loopt dat allemaal redelijk door elkaar heen. Vooral wat betreft Spitsnieuws en Geenstijl kun je denk ik gerust stellen dat Spitsnieuws gewoon een verlenging is. Natuurlijk heb je gelijk als je zegt dat gamert een hele specifieke groep aantrekt, maar dat lijken mij (met alle respect overigens) niet echt de mensen die de backbone van GS vormen.

Daarnaast lijkt het mij redelijk voor de hand liggen dat er een format voor een programma gekozen wordt. Je kunt immers moeilijk met een camera wat rond gaan lopen zwalken zonder enige zingeving of thematiek. De publieke omroep verwacht dit trouwens ook omdat de zendtijd ruim van tevoren gelabeld moet zijn.

Als je stelt dat de doelgroep van GS niet te "benoemen valt" onderschat je de marketingmachine achter de site.

kersenflap | 22-02-09 | 21:40

Bah, mannen met sjalen. Is zó min 55.

JumboXL | 22-02-09 | 21:39

Volgens mij komen er hier veel vrouwen van jong tot oud, die de bloot-items overslaan, maar de rest wel interessant vinden.
Vrouwen die er niet aan moeten dènken om gezamelijk op de bank (met partner )naar het" beschaafd bloot" te moeten kijken.Ik zou niet openlijk durven toegeven dat ik dan lid zou zijn van deze omroep.
Zóóó veronica 1980 en BNN nu.Zoek dat bloot op internet, maar niet op TV als je al zo weinig zendtijd hebt voor echte belangrijke zaken.
Als PowNed stopt op TV met "beschaafd blood" wordt ik lid, anders niet.

express | 22-02-09 | 21:38

Nu al ruim een maand lid van PowNet maar de 5.72 euro nog niet van mijn rekening.
Is dat bij anderen ook zo?

Faphorst | 22-02-09 | 21:34

@krachtmeester en kersenflap wat erg dat jullie beiden gelijk hebben. Zie het dilemma!

Ik denk en hoop dat PowNed vooral de schrik van de subsidiesponzen en de politiek correcte elite zal zijn. Rutger is nu ons gezicht en dat doet hij geweldig, vind ik. Als PowNed stras echt bestaat komen daar uiteraard andere gezichten bij. Ook uit het reaguurdersbestand wat mij betreft. ZItten genoeg interessante lui tussen.

superjan | 22-02-09 | 21:27

@Fleischbaum | 22-02-09 | 17:06
Maar is Hilversum wel een aanwinst voor PowNed?

Hoen | 22-02-09 | 21:17

@Houtbar : Dank.... ;-)

zeiksmurf | 22-02-09 | 21:16

kersenflap | 22-02-09 | 21:07
Kauweflul, GeenStijl laat zich niet zo makkelijk typeren. Dat maakt het juist zo interessant. Nerds zitten op de Gamert, (semi-)ambtenaren en zelfverklaarde intellectuelen F5-en zich een ongeluk in de topicdraden, jolige huisvaders dumpen de Dumpert vol, studenten vergaren hun portie junknews bij SpitsNieuws, etc. enzoveaurt.
Het ligt allemaal niet zo duidelijk. En dat moet imo gewoon zo blijven.
Op het moment dat er vanwege zoiets verwaarloosbaars als *puke* GELD of *braak* een FORMAT 'duidelijke keuzes' gemaakt gaan worden, rent de helft van het ledenbestand gillend weg. En dat zou een beedje tom zijn :).

Krachtmeester | 22-02-09 | 21:15

superjan | 22-02-09 | 20:56
Ik maak het graag iets concreter:
Geenstijl wordt (naar mijn idee) het beste getypeerd door mensen als Hans Teeuwen ,Jeroen Pauw, Jort Kelder en (heel goed dat jullie die er bij hebben) Martin waardenberg. Een modern, liberaal geluid met een vleugje branie erbij. En hey, die Prem Radakishun zou natuurlijk prachtig zijn voor het linkse evenwicht!

Natuurlijk gaat het slechts om een paar uur zendtijd, maar het is meer bedoeld als hint.

Wat mensen nu iedere week zien is een branieschoppende Rutger die zich bezighoudt met BNN kattekwaad rondom het mediapark. Daar zit natuurlijk niemand op te wachten.

kersenflap | 22-02-09 | 21:07

@Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 21:02
"Een weekendje Castricum" zal 't een ietsje beter doen, denk ik

stekelige | 22-02-09 | 21:05

stekelige | 22-02-09 | 20:58
Gehgeh. Zie al wel een programma voor me met de titel 'Ik en mijn Vleesboom'. Een brokje fiemele communikasie naar de vrouwelijke kijkerT toe.

Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 21:02

@Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 20:56
"Ga voor de Fleischbaum" doet 't verdomde beroerd bij de ladies.

stekelige | 22-02-09 | 20:58

@ Elisabeth2 | 22-02-09 | 18:47
Nee, dat denk ik niet. Maar ze blijft me verbazen als het gaat om wat ze met de computer kan, dus wie weet...

Olive | 22-02-09 | 20:58

stekelige | 22-02-09 | 20:54
Heb je gelijk toekomst ook 'ingedekt'...

Topidee.

Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 20:56

een wat serieuzer programma zou best een goed idee zijn. eens.

superjan | 22-02-09 | 20:56

stekelige | 22-02-09 | 20:49
Ben geen lid van Wakker, nee, want vind de Telegraaf bedoeld voor rancuneus uitschot. Ik hoor ook niet bij het acquisitieteam van GS. Ze mogen al blij zijn dat mensen ideeën aandragen en voor de rest is het hun winkel. Als zij er niet in slagen PowNed uit de klei te trekken, dan slagen zij daar niet in. Typisch geval van falend ondernemerschap - WouterT bellen, noem maar iets, vreten ze ook uit de staatsruif.

Wat zou een mens daar nog meer over moeten zeggen? Misschien is het organiseren van bingo-avonden een winnend idee, zou 't niet weten.

Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 20:55

superjan | 22-02-09 | 20:53
... figures... :)

Krachtmeester | 22-02-09 | 20:54

@Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 20:50
"Haal d'r een Berserker uit."

stekelige | 22-02-09 | 20:54

krachtmeester... pvda .. no shit.

superjan | 22-02-09 | 20:53

.. mijn moeder van 74 is lid van Llink, PowNed, de EO en de tros..
superjan | 22-02-09 | 20:06

Kort samengevat is uw moeder dus een linkspopulistische gristenreaguurster? :)
Ben benieuwd wat de keuze in het stemhokje is :).

Krachtmeester | 22-02-09 | 20:52

Ik ben al ruim een maand lid van Powned.

Tot nogtoe vind ik het een kinderachtig en slap aftreksel van Bart de Graaf.
Ik zie nergens iets wat ook maar een klein beetje wijst op een interessante programmering.

@ Superjan,
Stap eens af van die jeukende kinderlijke ballorigheid, zet een ronde tafel in een studio'tje neer en ga met interessante gasten praten over de linkse media, de achterlijkheid van het bestel en andere typiche GS-onderwerpen.

kersenflap | 22-02-09 | 20:50

superjan | 22-02-09 | 20:46
Heb je ook wat voor de vrouwelijke wimmens?

Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 20:50

@Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 20:41
Al lid van Wakker ook? Helpt met 't uithollen van de publieken van binnenuit.
Als je 't doet, doe 't dan goed. En nooit op 1 paard wedden.
Daarna moeten ze 't maar op eigen kracht doen.
*Berserker achteruitkijkspiegel toestuurt*

stekelige | 22-02-09 | 20:49

"breng eens een lid in" houden we er in wat mij betreft... Fleisch lees je mee, briljant zinnetje.

superjan | 22-02-09 | 20:46

wanneer gebeurt er nou eens wat zinnigs dan? want ik wacht al een tijdje al was het maar bij wijze van reclame stunt! leden genoeg en nu maar eens zien , boter bij de vis!

myshit25 | 22-02-09 | 20:43

Het motto hier is: breng eens een lid in.
stekelige | 22-02-09 | 20:39

Goed motto. Zelfde motto wordt overigens elke avond door uw Krachtmeester met plezier hooggehouden.

Krachtmeester | 22-02-09 | 20:42

stekelige | 22-02-09 | 20:39
't Ging erom dat het B. niet dondert hoe hij in power is gekomen, zolang hij het maar blijft.

Zelfde geldt voor PowNed. Bestaat het eenmaal, wie kijkt dan nog achterom?

*Berserkers niet achterom kijken doen*

Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 20:41

Sisyphos | 22-02-09 | 20:26
Het is normaal voor een organisatie om de doelstellingen bij te schaven na verloop van tijd. Elke context is aan ontwikkeling onderhevig. Gs is inmiddels een volwassen medium. Zij heeft de instrumenten in handen om de emoties van mensen te beinvloeden en draagt dus als zodanig een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Met name in een tijd van veranderende bevolkingsstructuren en economische onzekerheid.

Klinkt misschien een beetje linksig, maar ook bij links zitten enorm veel goede punten!

e-mam | 22-02-09 | 20:41

@Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 20:37
We willen de leden toch niet te groot? Die man heeft genoeg aan zichzelf.
Het motto hier is: breng eens een lid in.

stekelige | 22-02-09 | 20:39

stekelige | 22-02-09 | 20:16
Dat laatste is dan weer niet iedereen met joe eens, maar ik wel.

*Berlusconi bellen gaat*

Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 20:37

-weggejorist-

bennyvx78 | 22-02-09 | 20:35

Krachtmeester | 22-02-09 | 20:32
Dank voor medeleven.

Jorisdesukkel | 22-02-09 | 20:34

Jorisdesukkel | 22-02-09 | 20:29
*zwaait alvast*

Krachtmeester | 22-02-09 | 20:32

-weggejorist-

Jorisdesukkel | 22-02-09 | 20:29

.. en ja, ook uw Krachtmeester maakt wel eens typo's als hij echt razend is!
Wordt lid paupers!

Krachtmeester | 22-02-09 | 20:28

@e-mam | 22-02-09 | 20:20 Maar zou met evenwichtig en journalistiek en bredere waardering er ook maar een schim van GS zijn ontstaan? Al eens gelezen wat er in die grote BannerT bovenaan staat?

Sisyphos | 22-02-09 | 20:26

Kom op zeg, luie leeunstoelpaupers!
Jullie luxe lederen portefeuilles puilen bijkans uit van de vol-le-dig overbeaudige abokaarten van: de tennisvereniging (waar je alleen in juni een keertje komt - € 200,- per/j), de fittnessclub (waar je het afgelopen jaar toch alweer DRIE X geweest bent - € 75,- p/m), de dierentuin (2 x geweest in 3 jaar - € 75,- p/j), Vereniging Eigen Onverkeaupbare Plaggenhut + ongelezen prutsglossy (€ 25,- p/j), de Consumentengids (die je altijd eerst ongezien de typhus wenscht en elke maand weer ongelezen bij het oud papier typht - € 50,- p/j), ski-ausweisse veaur Zwitserland en/of Eaustenrijk (€ veel,veel p/j)... moet ik nog ff deaurgaan?
Kortom: NU lid worden van PowNed veaur een mie-ze-ri-ge € 5,72,- , anders wordt je nick automatisch toegevoegd aan de binnekort te lanceren GS Vrekken & Paupers Top-100!

Krachtmeester | 22-02-09 | 20:26

@superjan | 22-02-09 | 20:20
De exploitanten van de uitgaanscentra staan je met open armen op te vangen. Vooral als je vooraf contact met ze opneemt dat Rutger c.s. komen met camera voor Veronica/PowNed. Gratis bier en chips. Wat wil je nog meer.

stekelige | 22-02-09 | 20:25

@e-mam> Er zouden veel meer Marokkanen op GS moeten zijn. GS is hard. En soms naar, en soms gaat het me te ver, maar er wordt wel naar je geluisterd. Beetje kickboksen doet trouwens ook wonderen voor "integratie". Echt veel toplui ontmoet. Berbers, Arabieren, Turken, Koerden. whatever.zeer leuke gasten meestal.

superjan | 22-02-09 | 20:25

@Gympie
Op iedere pot past een deksel.

TFM | 22-02-09 | 20:22

Jongens, ik vind het een leuk vooruitzicht dat jullie je ook in Hilversum gaan roeren. Maar god-o-god, leer toch eindelijk eens correct Nederlands. Het wordt nu echt een beetje storend - het misstaat zo met jullie journalistieke ambities.

mijn twee centen | 22-02-09 | 20:21

Ben ik even blij dat ik ouder en vrouw ben, pas ik mooi niet in de doelgroep

gympie | 22-02-09 | 20:21

@stekelige> het wordt in ieder geval spannend. Ik neem je suggesties mee.

superjan | 22-02-09 | 20:20

he Isser, Llink vind ik wel ok. Dankzij die omroep weet ik nu dat een blikje cola gelijk staat aan het eten van 30 klontjes suiker en dat zoutzee niet bestaat en dat ketchup eigenlijk een equivalent van rode suiker is.

superjan | 22-02-09 | 19:42

Gs heeft in haar benadering iets teveel gebruik gemaakt van populistische stukjes. Vaak roekeloos en inderdaad stigmatiserend (e-mam in deze als vertegenwoordiger van niet-criminele Marokkanen in nl). Voor een deel werkt dat. Maar, gelukkig, altijd voor korte duur. Het gros van de Nederlanders staat nog steeds bekend om de nuchterheid. Iedereen vindt het leuk om sappige dingen te lezen omdat de handeling zich dan nog op het passieve vlak bevindt. Op het moment dat je jezelf moet inschrijven, betekent dat vaak dat je je actief lieert aan die organisatie. En die stap willen de Nederlanders, getuige het aantal aanmeldingen, niet maken.

Kortom, er had meer professioneel en serieus genuanceerd journalistiek in gemoeten. Dat wordt breder gewaardeerd. Uiteraard zonder het karakter van gs te verliezen. Wat is er mis mee om af en toe positieve stukjes te schrijven om tegenwicht te bieden aan de diepe haat die inmiddels zwaar verankerd zit in de harten van vele reaguurders jegens alles wat riekt naar Marokkaan of moslim hoofdzakelijk als gevolg van de grote stroom aan haatstukjes?
Vooruit en in de breedte groeien gaat altijd gepaard met compromissen sluiten. Dat is een wetmatigheid.
Anyway, succes.
En kickbox ze nog;)

e-mam | 22-02-09 | 20:20

@superjan | 22-02-09 | 20:02
Je hebt er gemiddeld 460 per dag nodig Jan. Daarvoor krijg je te weinig Veronica's en gaat de teller te traag.
Tip: bezoek de uitgaanscentra met je promoteam en regel 't ter plekke. Rutger op pad met team en camera. Met 5 weekenden te gaan en 2 a 3 bezoeken per avond op de vrijdagen en zaterdagen, kun je d'r 20-30 doen. Met 300 per bezoek heb er dan toch al gauw 12.000-27.000 extra te pakken. 't Is je doelgroep.
En om de Elisabeth2-tjes en van dallen, Jaapen en Teunen te pakken sta je voor de deur van de Dirken, Aldi's en Lidl's. Mooi toch?
Doel heiligt de middelen.

stekelige | 22-02-09 | 20:16

@Superjan
Whatever it takes man ... whatever it takes ...

TFM | 22-02-09 | 20:15

Nou, alle gekheid op een stokje, ik hoop ook dat de 50.000 gehaald wordt. Dit mag niet als een nachtkaars uitgaan. Ik ga me er de komende week voor inspannen om10 nieuwe ledcen aan te brengen. Als ik tenminste tijd kan vinden naast mijn andere vrijwilligerswerk; Het inzamelen van zo veel mogelijk wol ten bate van het voortbestaan van onze plaatselijke breiclub. Maar ik ga hoe dan ook mijn best doen.

TFM | 22-02-09 | 20:14

@ patsboem | 22-02-09 | 20:08
Stel je voor zeg. We moeten er niet aan denken.
't is natuurlijk ook geweaun on-betaalbaar he?

Houtbar | 22-02-09 | 20:14

@TFM> mag ik dan brusselmans aanbevelen, veruit de knapste jongen van het stel...

superjan | 22-02-09 | 20:11

Uw Verzekeringsadvis | 22-02-09 | 20:06

misschien eens een onderzoekje naar doen, een poll wellicht met leeftijdscohorten, een schaal van grommend grijs naar jong en onbezonnen.

Sisyphos | 22-02-09 | 20:10

@pflantzerholz> heel wat reaguurder en gluurders, worden pas lid als het moet. of om de spanning er in te houden op het laatste moment. Ben er van overtuigd. We gaan gewoon uit van een mooie eindsprint. T zou ook idioot zijn om het nu uit onze poten te laten flikkeren.. Plassterk zegt eigenlijk ja, hagoort zegt ja... als we dit verkloten hebben we een mooi seppuku momentje te pakken.

superjan | 22-02-09 | 20:10

De laatste twijfel is weggenomen. Ik word geen lid. Stelletje malloten.

patsboem | 22-02-09 | 20:08

Is die laminaat actie al begonnen?

Yeah-banned | 22-02-09 | 20:08

Die 17.000 moet gewoon lukken!

Reez | 22-02-09 | 20:08

@superjan | 22-02-09 | 19:59: Bedankt voor je antwoord. Als me iets te binnen schiet ben je de eerste die het hoort.

Fleauxe | 22-02-09 | 20:08

Aan bovenstaande reacties te zien is GS eigenlijk een babyboomers panel.

Uw Verzekeringsadvis | 22-02-09 | 20:06

En een landmark swaffelt.

TFM | 22-02-09 | 20:06

@krachtmeester> ik denk dat we sowieso ook duidelijk moeten maken dat je rustig van 4 verschillende omroepverenigingen lid mag zijn. (mijn moeder van 74 is lid van Llink, PowNed, de EO en de tros)

Bedankt voor je tips!

superjan | 22-02-09 | 20:06

@Superjan
Misschien kan Dominique Weesie het land door, in grote steden op een zeepkist staan en roze rozen uitdelen. Of misschien kunnen jullie met de ads-inkomsten een deel van de inboedel van Pim Fortuin opkopen om een give-away actie op te zetten? Of misschien een "lid-voor-een-lid" actie?? Dat bij iedere aanmelding 1 van de redactieleden hun lul laat zien?

TFM | 22-02-09 | 20:05

MET hoed lijkt die Plasterk nog best een grote vent zo naast Rutgert!

Frederik Puntdroad | 22-02-09 | 20:04

@superjan > Dat is ook zo, maar de GS reaguurders die er geld voor over hebben, zijn inmiddels allemaal wel lid (hoop ik). Wie wordt er nog lid? Ik weet het niet.

Pflanzerholz | 22-02-09 | 20:04

@zovoklets | 22-02-09 | 19:30
In een wereld met internet en 'NSB-ers' kom je d'r nooit goed mee weg. Dat weet je als je een beetje hersens hebt. Alleen grefo's zwijgen als 't graf tot ze d'r dood bij neervallen. Ongeacht hoe groot de schade die ze er mee aanrichten; en dan bedoel ik niet met hun doodvallen.

stekelige | 22-02-09 | 20:03

@pflanzerholz>sinds de uitzendingen gaat het weer wat beter. en we hebben nog 5 weken. Dit mogen we niet uit onze poten laten flikkeren. Weetje.. daar ben ik ook eigenlijk net achter.. iedere omroep.. (Zwakker Nederland) die leden werft geeft het lidmaatschap verkapt cadeau.. wij doen dat niet. Dat is best stoer, maar we moeten er dus ook veel harder voor knokken.

superjan | 22-02-09 | 20:02

nog 17.000 leden in 5 weken, hopelijk heeft het GS-Guerrilla marketing team een verdomd goede strategie uitgedacht die nog even binnen te halen.
Isser | 2, 2-02-09 | 19:47

Als je er vanuit gaat dat je bij een gemiddelde mailing 200 mensen voor 1 betalend(e) lid/klant moet aanschrijven, zou je binnen nu en gisteren bijvoorbeeld 3.400.000 kaartjes de deur uit moeten doen. Ken eauk elektreaunisch uitereerd, maar dan spreek je denk ik wel van 5 meloen mailtjes o.i.d. Lijkt mij onhaalbare 'kaart', rofl.

@superjan
Wellicht is het een idee om een gratis PowNed Eauverstapservice (zie eauk: eauverstapservice in energie- en bancaire wereld) aan te bieden:

'Niet tevreden met uw huidige BNN/EO/NCRV/etc.-PO-lidmaatschap? PowNed zorgt dat u zonder rood plakband over kan stappen naar een omroep die wèl naar u luistert. Vul onderstaande streauk in en stuur deze veaur xx maart 2009 in naar [(mail)adres PowNed]

Huidige omroep/Omroepkrantje:
Lidmaatschapsnummer:
etc. -'

Desnoods regel je dat PowNed het verschil tussen het huidige PO-abo en het nieuwe PowNed-abo terugbetaalt o.i.d.

Krachtmeester | 22-02-09 | 20:00

@fleauxe> ik kan niet op al je vragen antwoord geven. Want dat Televaag gedoe, daar hou ik mij verre van.
Ik weet wel dat de marketingdingen, de kaarten, de commercials, de radiospots. gemaakt worden door een geweldig cluppie met vooral vrijwilligers.

Als jullie, reaguurders coole dingen hebben voor PowNed. Laat zeker komen!

superjan | 22-02-09 | 19:59

Op een bepaalde manier heeft het wel iets aandoenlijks. Ik bedoel, George W Bush had ook van die enthousiatelingen in zijn campagneteam. Toewijding voor de 'goede zaak'. Waar vind je dat nog? Hulde! Spreek iedereen in je omgeving aan, make it happen. Ja we kunnen.

TFM | 22-02-09 | 19:58

Jullie gaan dit heel erg dik niet redden. Als jullie de 36000 leden halen, zou het me meevallen. De tellert gaat verschrikkelijk.

Pflanzerholz | 22-02-09 | 19:58

@Isser>Ik denk dat het moet lukken. Ik heb al zo'n 30 man lid gemaakt. Als ieder lid een paar kaartjes stuurt en een beetje om zich heen werft, zeker.

Je ziet ook dat de veronicauitzendingen die teller toch weer goed aanjagen.

Toch moet er nog veel gebeuren.

superjan | 22-02-09 | 19:53

e-mam weet dat nog niet, hij zoekt een nieuw "thuis" nu Llink failliet is.

Isser | 22-02-09 | 19:51

"we kunnen alleen ons best doen om met zeer beperkte middelen iets neer te zetten dat een idee geeft..."
superjan | 22-02-09 | 19:42
-
Fijn dat je daar even over begint. Kun jij mij vertellen hoe de financiering van PowNed geregeld is? Zo ja zou je dan willen uitleggen hoe de TMG omspringt met de huidige tegenstellingen. In feite is het zo dat de Telegraaf, door een eigen omroep te beginnen, met zichzelf aan het concurreren is. Krijgt PowNed een budget toegewezen of worden de promotieactiviteiten uit de inkomsten door inschrijvingen bekostigt?

Fleauxe | 22-02-09 | 19:51

@zovoklets | 22-02-09 | 19:41
U wist het wellicht nog niet, maar ik ben tegen subsidies. Ik denk dat ik mij in mijn eerdere comments niet helder genoeg heb uitgedrukt, maar hetgeen ik schreef was ironisch bedoeld. Mijn welgemeende excuses als ik u met mijn comments een andere indruk heb gegeven.
Ik ben pownedlid van het eerste uur en zal dat voorlopig ook blijven. Zelfs als er beweerd zou worden dat de de doelgroep uitsluitend onder de 18 zou zijn, zonder opleiding en beroep en met een uitkering, wonend in het hart van de grote stad en niet goed nederlands sprekend. Misschien dat ik mij zo beter heb uitgedrukt.

@ Fleauxe
Het boek is binnen (verraad van links) ben er vanmiddag in begonnen, valt niet mee om weer weg te leggen. Ik houd u op de hoogte van mijn leesvorderingen.

lourilex | 22-02-09 | 19:50

TFM sjmoezer

Isser | 22-02-09 | 19:49

e-mam | 22-02-09 | 19:31
Deze theorie circuleert al enige tijd.

Einde van de Domheid | 22-02-09 | 19:48

Graag gedaan Superjan.

TFM | 22-02-09 | 19:48

Ik heb dan ook een zwak voor smeekbedes. "Alstublieft meneer, heeft U een euro of iets? Dan kan ik in de opvang slapen. Met de kou en alles.."

TFM | 22-02-09 | 19:47

thanks TFM

superjan | 22-02-09 | 19:47

@superjan
nog 17000 leden in 5 weken, hopelijk heeft het GS-Guerrilla marketing team een verdomd goede strategie uitgedacht die nog even binnen te halen.

Isser | 22-02-09 | 19:47

@lourilex> ik krijg geen sou.

Maar dat maakt me niks uit. Ik heb een eigen bedrijf. Een reclamebureau. (dat niks aan Powned mag verdienen, kut maar dat zijn de regels) Ik hou van Geen Stijl. Het is al 5 jaar mijn tweede huis. en ik vind het fantastisch om te mogen doen en iets terug te mogen doen voor al die pret die ik op deze site heb gehad.

superjan | 22-02-09 | 19:46

Ik sta persoonlijk 100% achter Superjan.

TFM | 22-02-09 | 19:45

@e mam> tja, interessante post... ik denk dat de geenstijl doelgroep heel erg kritisch en zelfstandig is. individualisten die liever nergens lid van worden. Al dat gedoe met registratie en zo...

Wij staan intussen voor een contradictio interminus. wij moeten bewijzen wat we gaan doen, voor we bestaan. Dat kan dus niet. we kunnen alleen ons best doen om met zeer beperkte middelen iets neer te zetten dat een idee geeft wat we gaan doen.

Ik hoop dat de hardcore Geen Stijlers voor een keer vertrouwt op onze goede bedoelingen en ons gewoon steunt.
De kans om echt iets te veranderen in 035 komt niet vaak langs. En als jullie PowNed een kans geven, gaan we er een mooi feest van maken. Die belofte staat.

superjan | 22-02-09 | 19:42

Kan PowNed geen BNN-parodie maken? Slikken en Schijten, een realitysoap over allochtone drugssmokkelaars. We kunnen ze dan op de voet volgen, van Ronseling tot Reclassering. Dit kan in combinatie met SBS' Gevangen in het buitenland. Zo heeft het hele concern er iets aan..

TFM | 22-02-09 | 19:42

@e-mam | 22-02-09 | 19:31
Wat is dat toch met al die theorieen?
Als U de marketing rondom PowNed had gevolgd wist U ook dat deze marketing zwaar wordt tegengewerkt door het huidige bestel.

Houtbar | 22-02-09 | 19:40

20 tot 34, dat is de Obama generatie.
Wat doen jullie dan met Vogelaar en Wilders?

Einde van de Domheid | 22-02-09 | 19:39

Wilde eigenlijk die dikke al lid maken; in mensenjaren doet ie toch een jaar of 97... en dan valt ie weer buiten de doelgroep. toch jammer!

lourilex | 22-02-09 | 19:38

@Progressief
Ik vond mijn opmerking het interessantst.

TFM | 22-02-09 | 19:38

@Elisabeth2 | 22-02-09 | 19:35: Pas nou op wat je zegt. Die lui kijken niet neer op een kat meer of minder.

Fleauxe | 22-02-09 | 19:37

Elisabeth2 | 22-02-09 | 19:35

Er zijn er zelfs die kunnen motorrijden.

zovoklets | 22-02-09 | 19:37

@Fleauxe
Het was ironisch bedoeld.... Maar toch doet het een beetje zeer(stiekum)

lourilex | 22-02-09 | 19:37

lourilex | 22-02-09 | 19:30

Als je boven de 35 bent en je trekt je nog wat aan van dergelijke leeftijdonzin moet je inderdaad beter oprotten en en je eigen verongelijkte clubje oprichten.

zovoklets | 22-02-09 | 19:36

superjan | 22-02-09 | 19:31
Lijkt me sterk dat Hell's Angels kunnen typen.

Elisabeth2 | 22-02-09 | 19:35

@ superjan | 22-02-09 | 19:31
Deaudt aan de 40+-ers. De rest kan er allemaal niets aan doen.

progressief | 22-02-09 | 19:35

@Escovan | 22-02-09 | 19:29: Doe dat nou niet, waar is het voor nodig?
@lourilex | 22-02-09 | 19:30: Hoezo? PowNed doet niets anders dan omroep Max. Wat overigens een goed voorbeeld is van een geslaagde nieuwe omroep.
Ik begrijp je probleem niet helemaal. Als u buiten de, door omroep Powned beoogde, lijftijdscatagorie valt dan staat het u toch alsnog vrij om van de omroep te genieten? Of niej dan!?

Fleauxe | 22-02-09 | 19:34

@ TFM | 22-02-09 | 19:32
Als ik met u een spelletje zou doen, was het klootschieten.

progressief | 22-02-09 | 19:34

@superjan | 22-02-09 | 19:31

Jij doet echt heel erg je best voor je salaris zeg! Of is het allemaal liefdadigheid??? Anyway, bewondering hoor, voor je eeuwige optimisme.

lourilex | 22-02-09 | 19:33

@progressief
Als dit een cryptogram was dan vond ik u een lidwoord.

TFM | 22-02-09 | 19:32

Yeps, en op 1 april lacht Fleisch in z'n vuistje omdat die 36.498 leden gehoaxeerd zijn. Het werkelijke aantal ligt stukken hoger, toetreding is een feit (Plasterk wordt een paar uur voor de deadline gebeld) en er is weer stof om te reageren op al die linkserikken die columns hadden geschreven over de niet behaalde target van 50k

Als dit niet klopt heb ik nog een ander aluutje. En die luidt dat TMG met hun oproep tot het oprichten van Wakker Nederland meehelpt met het binnenhalen van leden boven de 35 jaar. Even doen alsof er een opstootje is en klaar (je hoort er niks meer over en dat is frappant). Zij richten zich op de doelgroep die het internet niet weet te vinden (telegraaflezers). En voor 1 april komt de fusie (gs en televaag discussieren nog over naamsbehoud, merk etc) die conform de regels voor het toetreden tot het publieke bestel zijn, waarbij zendtijd wordt gedeeld. Een uurtje per week voor Weesie en een uurtje voor Swartje. Of alle twee voor Weesie.

Mochten beide theorieen fout zijn, dan moeten jullie toch echt wat aan de marketing doen. Want als je als meest gelezen blog van nl met het bereik dat jullie pretenderen te hebben, blijkbaar genoeg lezers hebben om ministers onder druk te zetten en dan nog die 50k niet haalt, dan doe je het op zn zachtst gezegd fout.

e-mam | 22-02-09 | 19:31

Lees nou eens stelletje zuurtjes... Dat zeggen wij niet, dat zeggen ZIJ... Iedereen is welkom bij PowNed en ik denk stiekum dat ons publiek vooral bestaat uit studenten, tuig, elite, libertijnen, Hells Angels (welkom jongens), heaumeaux, 40 + ers, politici en ondernemerts.

superjan | 22-02-09 | 19:31

"Wij gaan krabben waar het jeukt, wij gaan vragen stellen waar het stil valt, wij gaan gas geven waar het flitst. Wij doen kortom, echt iets zinnigs met jouw geld."
Tjonge, echt?
Laat dat vrijdag om 22.30 eens zien dan!

doenogmaareentje | 22-02-09 | 19:30

@Fleauxe | 22-02-09 | 19:26
Alsjeblieft zeg! Ik voel me hier gewoon enorm gepasseerd, ik dacht er hetzelfde over als jij , tot ze aan leeftijdsdiscriminatie gingen doen.

lourilex | 22-02-09 | 19:30

stekelige | 22-02-09 | 19:26

Tja, daar ga je al.
Het gaat maar om één ding; Denk je ermee weg te (kunnen) komen.

zovoklets | 22-02-09 | 19:30

@ flopje | 22-02-09 | 19:20
Slowchat rules! Gelukkig weet de goegemeente al niet meer waar we over reppen.

Ik kan het absoluut waarderen als van de andere partij initiatief uitgaat, maar geef niet zo graag controle uit handen. Ben 20 keer liever de vastbindende / blinddoekende partij dat andersom. Geheel toevalligerwijs is 20 ook de door mij voorgestane pijp/bef ratio.

progressief | 22-02-09 | 19:29

-weggejorist-

Escovan | 22-02-09 | 19:29

Dus jullie willen geen leden boven de 34??? Slim gedaan hoor! * denkt over opzeggen, hoewel je het niet ziet zo op het eerste gezicht, die veertig levensjaren*

lourilex | 22-02-09 | 19:27

Hagoort heeft gelijk, PowNed is vernieuwend en voorziet in een behoefte. PowNed is wat je zou kunnen noemen 'light journalistiek', serieuze onderwerpen in hapklare brokjes gepresenteerd. PowNed is grappig en je hoeft er niet te veel bij na te denken. Daarom moeten er zoveel mogelijk mensen lid worden, er zal niet snel een soortgelijk initiatief voorbij komen.

Fleauxe | 22-02-09 | 19:26

@zovoklets | 22-02-09 | 19:22
Soms moet je weleens niet alles vertellen, maar 't maakt wel verschil of bedriegen daarvan onderdeel moet uitmaken. Goeie sier maken voor de buehne door list, bedrog en achterbaksheid met een dubbele agenda.

stekelige | 22-02-09 | 19:26

Hier lukt het nog niet echt met het leden werven ... heb er pas 3 lid gemaakt... kijk dit nou:
Escovan zegt (19:16):
*Ben je nou al lid van Powned?
Meisje <3 zegt (19:16):
*Ehm noes?
Escovan zegt (19:16):
*http://www.powned.nl
Meisje <3 zegt (19:18):
*asda?
**w
*NO WAY
*FUCK GEEN STIJL
*Echt:')
Meisje <3 zegt (19:19):
*Zie ik eruit alsof ik een lul heb?:')
Escovan zegt (19:19):
*De publieke omroep die geenstijl wil starten ... vet ownage :P hier al 2 leden :P
Meisje <3 zegt (19:19):
*:')
Escovan zegt (19:19):
*Er komen ook vrouwen op GS
Meisje <3 zegt (19:19):
*Care.
*Ik haat die kerel.
*Hij is lelijk.
*Hij naait mensen op.
*Hij is stom.
Meisje <3 zegt (19:20):
*En ik hoe niet van stijlloze mensen.
*Het is voor dombo's.
**hou
Escovan zegt (19:20):
*Rutger is niet de wereld nee, maar stijllozen zijn overigens gemiddeld mensen tussen de 25 en 35 met een hogere of wetenschappelijke opleiding ;) je moet beter kunnen snappen waar het om gaat bij GS.
Meisje <3 zegt (19:21):
*Ja vast.
*Nou
*Er is maar een gering aantal hogeropgeleide dat ook zn hersenen gebruikt hoor.
*en daarbij ben ik 16.
*Dus die fucking rutger kan de pot op met zn rotkop =D

Escovan | 22-02-09 | 19:25

Leeftijdscategorie 20 tot en met 34 jaar... *zucht*
Lekkere doelgroep hoor, wannabee Masters of the Universe die alléén maar met zichzelf bezig zijn :).
Als GS nu echt onderscheidend wil worden, maakt ze gewoon geen onderscheid.
Hier kunnen linksche, rechtsche en onbestemde mensen reaguren, hier kan jong en oud terecht, maar hier kunnen vooral kritische, aardige mensen met humor terecht.
Laat dat domme doelgroepgelul in hip-piesnaam aan het gilde van de paarsche tuinbroek over. GS zou niet moeten hokjesdenken.
Sleaupen die hokjes, PowNed!!

Krachtmeester | 22-02-09 | 19:25

Superjan is ook al 44. Volgens mij zitten de paarsebroeken er een paar decenniums naast.

superjan | 22-02-09 | 19:25

@ TFM | 22-02-09 | 19:16
Are you sure Y/N
"Het interessantst" is prima taalgebuik. "Het interesseerendste" dan weer niet. Gebruik van meest om een overtreffende trap te creëren is eigenlijk voorbehouden aan de omschreven vorm (met voltooid deelwoord). "Meest interessant" moet als deflectie worden beschouwd.

progressief | 22-02-09 | 19:24

@ zeiksmurf | 22-02-09 | 19:18
U doet Uw nick eer aan.

Houtbar | 22-02-09 | 19:24

test

goeiemoggel! | 22-02-09 | 19:23

stekelige | 22-02-09 | 19:18

Jij veronderstelt dat je macht kunt vergaren en behouden zonder enige vorm van liegen en bedriegen?

zovoklets | 22-02-09 | 19:22

@ progressief | 22-02-09 | 17:53

Ik houd graag de controle, dus neuh niet echt.

Jij wel? (neutrale vraag retour)

flopje | 22-02-09 | 19:20

@zovoklets | 22-02-09 | 19:13
Als dit de macht van vice MP weergeeft, hoe groot moet dan de 'macht' van een MP zijn. Dan kun je beter te doen hebben met Plasterk op die positie.
Voor liegen en bedriegen houdt ik hem te groot.

stekelige | 22-02-09 | 19:18

ik word geen lid. Ik heb geen zin jullie grotere auto te betalen. Ons voorland kunnen we zien aan die irritante kudtbanners overal. bovendien is jullie tv na een (half)jaar net zo boring als de rest, monddood gemaakt door "het bestel" , i.c. jullie sponsoren en adverteerders. Bovendien, als de telegraafdirectie zegt dat het niet door de beugel kan zijn jullie dezelfde sufkutten als bij de SBS...ojee, die is toch ook grotendeels in handen van de Foutste Krant uit de vorige eeuw?

zeiksmurf | 22-02-09 | 19:18

@stekelige
Je bent nu al mijn held.

TFM | 22-02-09 | 19:17

Nog 17.000 te gaan....

Monsieur Boezz | 22-02-09 | 19:16

"van alle omroepen die proberen toe te treden tot het publieke bestel is PowNed absoluut het interessantst" is eigenlijk een beetje zeggen dat -naast aambeien- poliepen op je endeldarmwand de minst erge aandoening is die in je anus kan voorkomen. Bovendien is het: "het meest interessant".

TFM | 22-02-09 | 19:16

@ Handboek | 22-02-09 | 19:13
Zinnetjes met het woord 'IQ' erin wel goed spellen doen, he?

progressief | 22-02-09 | 19:15

progressief | 22-02-09 | 19:09
Haha, volgens mij heb je mijn berichtje niet eens gelezen. Doe maar even, want dan heb je namelijk meteen antwoord op je vraag.

mulimansheid | 22-02-09 | 19:15

@ Handboek | 22-02-09 | 19:11
Het zal overigens geen uitbreiding zijn van subsidie echter een andere verdeling.
En is het niet goed dan bloedt het deaudt.
Zou U toch moeten weten?

Houtbar | 22-02-09 | 19:15

Handboek | 22-02-09 | 19:13
Belspelletjes veronderstellen niet. Verder moet dat met een t.
Het zal je leeftijd zijn.

LibertasSimplex | 22-02-09 | 19:14

stekelige | 22-02-09 | 19:00

Ik zie je punt niet.

zovoklets | 22-02-09 | 19:13

Leuk grapje trouwens met de teller: 32.999. Iedereen maar hopen de 33.000ste kansloze te zijn. Het gemiddelde belspelletje verondersteld meer IQ.

Handboek | 22-02-09 | 19:13

@TFM | 22-02-09 | 19:10
Als ik blauw genoeg ben, net.

stekelige | 22-02-09 | 19:12

"Wij doen kortom, echt iets zinnigs met jouw geld." Jaja. Het is recessie en de overheid dient alle overbodige uitgaven te schrappen. Dit lijkt me een mooi punt om te beginnen. Weer een soepsiedieslurper erbij. Je hebt mijn geld overigens nog niet.

"PowNed is veel journalistieker." Twee keer niks is nog steeds niks. Beetje een minister gaan etteren en een rode kop krijgen als je teruggepakt wordt.
@LibertasSimplex | 22-02-09 | 19:06
Sweet dreams..

Handboek | 22-02-09 | 19:11

@stekelige
Pas jij door een waterkraan?

TFM | 22-02-09 | 19:10

Ruther heeft nog net geen glas bier in de hand maar een kleffe foto is het. Ministers zouden afstandelijker moeten zijn.

Einde van de Domheid | 22-02-09 | 19:10

@progressief | 22-02-09 | 19:07
Misleiding hoeft niet met geld gemoeid te zijn...

Houtbar | 22-02-09 | 19:10

@ mulimansheid | 22-02-09 | 19:07
Ben je nou niet een beetje te oud om op GeenStijl te gaan zitten reaguren?

progressief | 22-02-09 | 19:09

@LibertasSimplex | 22-02-09 | 19:06
NegerTs vallen buiten de leeftijdsgrenzen. Altijd. Duss....

stekelige | 22-02-09 | 19:08

Ik denk niet dat die 17000 leden er komen. Leuk initatief maar houdt het maar bij het internet. Ik had hoop bij die 10 000 leden in 24 uur, maar nu zit er geen vaart meer achter.

frietgeur | 22-02-09 | 19:07

Lachen die foto!

Powned is abolsuut niet leeftijdsgebonden, dat is nu juist de kracht van Powned (GeenStijl), omdat het door een open, natuurlijke en ontwapende manier van communiceren (iets dat jonge kinderen van nature nog wel hebben, maar helaas in ons huidige sociale klimaat snel weer afleren) de mens zelf bereikt. En die behoefte laat zich niet inperken door leeftijd.

mulimansheid | 22-02-09 | 19:07

@ Houtbar | 22-02-09 | 19:06
Ware het niet dat ze feitelijk gratis lid worden...

progressief | 22-02-09 | 19:07

Ik ben net negentien. Ik val er dus buiten, al zal ik op gement bediend worden als ik doelgroep word met mijn volgende verjaardag.
Wat een paarse broekengelul, dat doelgroepdenken. Ik dacht dat wij niet te vatten waren?

LibertasSimplex | 22-02-09 | 19:06

@ Marc01234 | 22-02-09 | 18:26
@Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:39
@El Gouda | 22-02-09 | 18:55

Lul niet zo ongeloofelijk slap.
Prognose van Uw verzinsel: 80% van de zielen die zich aanmelden bij Wakker Nederland en later te horen krijgt dat hij/zij eigenlijk lid geworden is van PowNed trekt de aanmelding weer in. Een degelijk percentage zal waarschijnlijk zelfs aangifte doen van oplichting cequ misleiding.
Hoe verzin je 't ?

Houtbar | 22-02-09 | 19:06

Wij zijn twee vrienden .... jij en ik .... in ieder geval tot PowNed mag gaan uitzenden daarna zal plasterk gepowned worden ;-)

Je Verzint Het Niet | 22-02-09 | 19:04

Jan Aaldrik | 22-02-09 | 19:01
Oh, dank je wel dat je al die hersendode 50 plussers even de weg wijst op het internet.

Elisabeth2 | 22-02-09 | 19:03

Wat jullie nodig hebben is een nieuwe G.B.J. Hitlerman. Dat idee geef ik gratis weg. Jullie denken wellicht dat iedereen dit uitstekend zal kunnen doen. Maar dat is dus niet zo. Nog even iets anders. Rutgor slaagt er nu al in om net zo'n impact op mij te hebben als biologische cervelaatworst. Het heeft onderkinnen maar geen tekst. Zoiets. Dat is jammer, want ik ben lid geworden vanuit het idee dat jullie iets leuks gaan doen. Maar ik blijf hopen!

count von ziegenpuss | 22-02-09 | 19:00

@Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:39

Reken maar van yes. Ledenaanwas zelfstandig PowNed loopt voor geen meter. Backup plan uit de kast: Telegraaf doet nu mee. Aangevuld met een paar honderd leden van Omroep Zeurensen; dus met de hakken over de sloot 50K aan leden.

El Gouda | 22-02-09 | 18:55

@ spitsnieuwslezer | 22-02-09 | 18:52
idem

progressief | 22-02-09 | 18:54

@ spitsnieuwslezer | 22-02-09 | 18:48
Tip: begin een website als je jezelf zo graag hoort praten. Ben zelf ook ettelijke malen -weggerot-. Allemaal terecht en twee maal heb ik mezelf aangegeven.

Aan de andere kant, misschien is het wel iets persoonlijks. Zal je wel een lul zijn.

progressief | 22-02-09 | 18:54

@ spitsnieuwslezer | 22-02-09 | 18:48
Bedankt.

Houtbar | 22-02-09 | 18:54

Met mijn 59 jaar val ik dan toch maar mooi in de doelgroep!

Iwmac | 22-02-09 | 18:52

@progressief | 22-02-09 | 18:50 . Oh, en waar ik me ook dood aan erger, op deze blog. Is het grote aantal mierenneukers. Get a fucking life...
-edit enjoy your life -

spitsnieuwslezer | 22-02-09 | 18:52

Nou @spitsnieuwslezer; hier heb je er 1. Zelfs een uitzondering die de regel bevestigd.

Frau Antje | 22-02-09 | 18:52

lol zulke foto's maak ik ookaltijd met m'n baas!

bhtriks | 22-02-09 | 18:51

spitsnieuwslezer | 22-02-09 | 18:48 "(...) dat ik mijn stem niet mag verkondigen"
Zeg zelf: geen slecht idee toch.

progressief | 22-02-09 | 18:50

Olive | 22-02-09 | 18:44

Goed zo! Hulde aan je oma.

*groet oma in de hoop ook die leeftijd in redelijke gezondheid te mogen benaderen*

zovoklets | 22-02-09 | 18:50

-weggejorist-

ik-hier | 22-02-09 | 18:50

/on topic
Doet er nog iemand mee aan dat volvo ocean race spel? Zo ja, welke boot?
Heb met de Geyle Draeck net Palau aangedaan.

progressief | 22-02-09 | 18:49

-weggejorist en opgerot-

spitsnieuwslezer | 22-02-09 | 18:48

@ zovoklets | 22-02-09 | 18:42
Kan geen gat in je logica schieten. Wanneer we dit doorzetten, kunnen we stellen dat de democratie voor en door de politici is. De conventionele systemen stelden de burger meer centraal, hetgeen haar hoogtepunt vond in de publiekelijke terechtstellingen.

progressief | 22-02-09 | 18:48

Olive | 22-02-09 | 18:44
Reaguurt jouw oma ook?

Elisabeth2 | 22-02-09 | 18:47


Plasmans is steeds meer de mislukte gochelaar met een
knijn in de hoed.

bijtieakumaai | 22-02-09 | 18:45

@ zovoklets
Dat zijn nu de verfrissende ideeen die me elke keer op GeenStijl doen belanden. Dat, en de sporadische eendagsvlieg die ons allemaal voor racist komt uitmaken.

progressief | 22-02-09 | 18:45

Mijn oma is al een lid van het eerste uur dus die hoef ik geen kaartje te sturen. Tis een bloedfanatieke meelezer van bijna 90!

Olive | 22-02-09 | 18:44

stekelige | 22-02-09 | 18:40

Heb net een recensie gelezen. Gaat over alu-hoedjes e.d.

zovoklets | 22-02-09 | 18:44

Gas geven waar het flitst, toch wel met de hydraulische knijper dan hoop ik.
Alle flitskasten platdrukken met de grote tang,dat zal ze leren!

Beëlzebul | 22-02-09 | 18:43

progressief | 22-02-09 | 18:40

Democratie is ervoor politici een kans te geven hun biezen te pakken voordat ze opgehangen worden.

zovoklets | 22-02-09 | 18:42

Evocatus | 22-02-09 | 18:34
Ik ben er gewoon het type niet voor om 'lesopdrachten' uit te voeren, Ave. Verder zou je verstandig aan doen je medetyperTs niet te onderschatten.

Dat was het even, ga nu in bad voor een rituele reiniging.

*Ave groet*

Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 18:41

@zovoklets | 22-02-09 | 18:32
Strak plan. Ben benieuwd naar je recensie.

stekelige | 22-02-09 | 18:40

Gaat niet lukken...

Ome WiIlem. | 22-02-09 | 18:40

@ Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:36
Wat zijn dan ook alweer de verworvenheden van de democratie? De rechtsstaat kunnen we er los van zien, dus dat telt niet.
*heb zo het idee dat ik het de verkeerde persoon vraag*

p.s. Je lijkt wel een beetje op Jeroen van der Veer.

progressief | 22-02-09 | 18:40

PowNED = Publieke Omroep Wakker Nederland

Marc01234 | 22-02-09 | 18:26

Pfoei.... mag hopen van niet...

Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:39

Dat je 't even weet natte..

@ Evocatus | 22-02-09 | 18:34

Houtbar | 22-02-09 | 18:39

progressief | 22-02-09 | 18:20
Absoluut, je moet een land als een toko runnen. Zonder scrupules en de rotte appels weggooien, zonder (generaal) pardon. wijze lessen over hoe en hoe niet zijn er te halen bijv. in de US.

Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:36

@ SeriousBusiness | 22-02-09 | 18:28
Zul jij nooit achterkomen.

Houtbar | 22-02-09 | 18:35

@ JosVerbeek | 22-02-09 | 18:30
Zeker niet en de mogelijk bestaat expliciet. Als er ooit een tijd voor was is het nu wel. Vraag me af hoe zoiets in realiteit uitpakt.

progressief | 22-02-09 | 18:35

Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 18:17
"Nee, je moet je gedragen als iemand die onder geen beding lid wil worden van het bestel, dan kom je er wel."
Slaat helaas nergens op als je mijn tekst leest. Wel lollig, maar snijdt geen hout; hiermee ga je niet in op ik zeg.

"Heb jij wel eens een broodje kaas verkocht, om maar wat te noemen?"
[Grinnik] Diverse jaren in een restaurant gewerkt o.a. en we draaiden daar een aardig keukenpercentage.[/Grinnik]

"Dat was het even voor nu, Ave. Mogelijk gaat bij jou het licht nog aan."
Jammer, je hebt je lesopdracht nog niet uitgevoerd.
Ave, Evocatus

Evocatus | 22-02-09 | 18:34

stekelige | 22-02-09 | 18:23

Ik ga een boekje lezen. Iets met slingers ofzo..

zovoklets | 22-02-09 | 18:32

@Marc01234 | 22-02-09 | 18:26
Zo, nee echt waar? Dat niemand daar in het begin al mee kwam! Pfff, jij moet ECHT lid worden van Wakker Nederland! Scherp.

peterweethetbeter | 22-02-09 | 18:31

Jemig, ik pas perfect in de powneddoelgroep :-) Zowel mentaal als fysiek tussen de 20-34 jaar, en geen enkele andere omroep weet mij te bereiken... fuck it, dat hilversumse zooitje.
progressief | 22-02-09 | 18:20
Is er dan iets mis met een zakenkabinet?

JosVerbeek | 22-02-09 | 18:30

Wat is PowNed?

SeriousBusiness | 22-02-09 | 18:28

Ik hoorde vandaag wat interessants van een vriend van. Is het niet raar dat de Telegraaf, deels eigenaar van geenstijl, een eigen publieke omroep wil starten? Ultieme grap zou zijn als PowNed staat voor:

PowNED = Publieke Omroep Wakker Nederland

Marc01234 | 22-02-09 | 18:26

@Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:19
Mijn beurt: scusi. Snapte d'r al geen barst van.
@Zovoklets
En jou snap ik al helemaal niet.

stekelige | 22-02-09 | 18:23

@eierkoekfan | 22-02-09 | 18:20

Pffffffffffff. Ik maakte mij al zorgen. Ben een babyboomer uit 1946. Met de VUT en de hele dag F5en en oja.... pownedlid natuurlijk.

Dikkepaal | 22-02-09 | 18:22

@ Kapitein Oranje
Sta jij een zakenkabinet voor?

progressief | 22-02-09 | 18:20

Dat je niet tot de doelgroep behoort betekent niet dat je niet geschikt bent voor de programmering, boze en teleurgestelde huisvrouwen/bejaarden! Een website/omroep heeft marketingtechnisch nu eenmaal een doelgroep - het zwaartepunt van hun complete groep bezoekers - nodig.

eierkoekfan | 22-02-09 | 18:20

@Flounder123 | 22-02-09 | 18:10

Ik denk dat ze pas gaan afschrijven wanneer er 50K aanmeldingen binnen zijn.
Lukt dat niet, hoeven ze ook die rente die GS beloofd heeft niet terug te storten. Snappie?

Dikkepaal | 22-02-09 | 18:19

stekelige | 22-02-09 | 18:16
Lees s een uurtje terug.... alhoewel laat maar :)

Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:19

@ Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:08
Je lacht bij de kastijding. Jij moet eens een verlosser gaan worden of zo. Gewoon, als carriereswitch, voor een paar jaar.

carriereswitch = loopbaanschuifsel, scusi.

progressief | 22-02-09 | 18:18

Evocatus | 22-02-09 | 18:10
Nee, je moet je gedragen als iemand die onder geen beding lid wil worden van het bestel, dan kom je er wel.

Heb jij wel eens een broodje kaas verkocht, om maar wat te noemen?

Dat was het even voor nu, Ave. Mogelijk gaat bij jou het licht nog aan.

Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 18:17

@Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:13
Dus Zovoklets = Kapitein Oranje. Tsja, shit happens.

stekelige | 22-02-09 | 18:16

progressief | 22-02-09 | 18:12
Rofl... kost me een ban... dankjewel.. vriend!

Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:15

17.025 leden te gaan.

Flounder123 | 22-02-09 | 18:14

Kat van huis? Kan ik eindelijk los op die graftakke Oeigoeren.

progressief | 22-02-09 | 18:14

progressief | 22-02-09 | 18:12
Die zijn weg.

Flounder123 | 22-02-09 | 18:13

stekelige | 22-02-09 | 18:11
Oeps. wellicht mijn fout, ik plempte dat vd Veer de nieuwe MP van NL moet worden, verder niets over de omroep... we lullen langs elkaar hene...

Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:13

@ Kapteintje:
Drukte even op het uitroeptekentje. GU vindt dit soort leesvoer enig.

progressief | 22-02-09 | 18:12

@RobertLong 17:15: "Kanjer" is erger...

Muxje | 22-02-09 | 18:11

Excuus GU dus :)

Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:11

@zovoklets | 22-02-09 | 18:07
Jij wilt Shell vergelijken met de omroep en de verrotte kunst- en onderwijscultuur? Hé.. hé.. Zovo..!

stekelige | 22-02-09 | 18:11

Waarom zou het doel de middelen niet heiligen, Ave?
Lutsersgelul, kortom.
Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 17:49

Omdat dit gedrag namelijk geen fundamentele invloed zal hebben op de uiteindelijke toelating tot het bestel. Het doel wordt niet geheiligd door dit middel.
De machthebbers dienen je natuurlijke vijanden te zijn. We hebben in de loop van vele jaren gezien hoe journalisten in Nieuwspoort en elders, het maar wat lekker vinden om zich in te laten met de politici. Geeft ze een vals gevoel van importantie. Persoonlijk is dat natuurlijk heerlijk om jezelf zo op te geylen, maar brengt schade toe aan het eigenlijke werk. Maar genoeg zo, maar zoek eerst eens uit wat "Ave" betekent, en wat een "," voor functie heeft, kennelijk ben je daar nog niet achter.
Ave, Evocatus

Evocatus | 22-02-09 | 18:10

Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 18:09
Heb jij ook al een tegoedbon bij DW. Ik ook..
Die mongool achter de knoppen... had ie n capuchon op?

Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:10

En wanneer wordt die 5,72 euro afgeschreven? Dat is nog steeds niet gebeurd volgens mij.

Flounder123 | 22-02-09 | 18:10

@ Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:08
/buiten onderwerp
Lees mijn favo boek eens: Slinger van Foucault.

progressief | 22-02-09 | 18:10

@King of controversy | 22-02-09 | 17:55
Daar heb je een punt, het aantal daadwerkelijke reaguurders is soms bedroefend laag voor een site met zoveel hits.

Isser | 22-02-09 | 18:10

Flounder123 | 22-02-09 | 18:08
Chromo-syn-chroom teveel?

Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:09

Kapitein Oranje | 22-02-09 | 17:51
Zat een mongool achter de knoppen. Heb je soms. Gelukkig lopen er ook nog verstandige mensen rond als GU.

't Helpt wel dat ik nog geld van hem krijg. Veel geld, gehgehgeh.

Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 18:09

progressief | 22-02-09 | 18:06
Zo'n vrijmetselaarsgroepje. Had me inderdaad meer aangesproken. Momenteel kan schele sjaan van 3 hoog achter ook lid worden en heeft een stem met de ledenraad... Desnoods met 32 k-leden maar 14 eur betalen en t exclusief maken.

Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:08

Zeg Fleishaum, loopt die teller wel synchroom?

Flounder123 | 22-02-09 | 18:08

stekelige | 22-02-09 | 17:58

Huh? Als J v/dVeer MP van Nederland wordt krijgt hij dan meer macht dan bij Shell?

zovoklets | 22-02-09 | 18:07

51, gelukkig nergens lid van.

SimpelZat | 22-02-09 | 18:07

Ronald81 | 22-02-09 | 18:05
28.507,33 leden

progressief | 22-02-09 | 18:07

Ik val met m'n 55 dus duidelijk buiten de doelgroep,blijf ook gewoon lid van de NCRV ."logged af en pakt boek van Rien Poortvliet"

kees2 | 22-02-09 | 18:00
Is u jager?

coho | 22-02-09 | 18:07

Bij Wakker doen ze 't slimmer.
Vanochtend dit mailtje in de post;

*********************
Geachte heer ...........

U heeft waarschijnlijk al gehoord van de kersverse omroepvereniging Wakker Nederland. Een omroep die, net als De Telegraaf, de stand van zaken in de samenleving bespreekbaar zal maken.

Graag nodig ik u, als abonnee van De Telegraaf, persoonlijk uit om lid te worden van Wakker Nederland.

De Mediawet verplicht ons u € 5,72 te vragen om lid te worden van Wakker Nederland. Dezelfde wet laat ook toe dat we u een welkomstgeschenk kunnen geven ter waarde van € 5,72. Daarom ontvangt u een eenmalige korting van € 5,72 op uw abonnementsgeld. Deze korting wordt na 1 mei 2009 verrekend met uw eerstvolgende abonnementsbetaling.

Met vriendelijke groet,

Mr. Sjuul Paradijs
Hoofdredacteur De Telegraaf

*******
Hoefde alleen maar accoord te gaan met incasso en klaar was Sjuul.

stekelige | 22-02-09 | 18:07

Ik, Wies (60), lees hier graag en ben 'dus' lid van Pow-ned.

*Stuurt zoon snel een kaart* (Doelgroepboy...)

Naitwies | 22-02-09 | 18:06

@ Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:02
Ok, het is ook een soort van exclusiviteits-ding, dat lid worden. Werkt waarschijnlijk als een tiet. Geheim genootschap powned, niemand weet of het bestaat en hoe je lid kan worden, als dat al mag. Blijkt dat dit soort zaken altijd goed werken.
@ progressief | 22-02-09 | 17:53
Stel je eindelijk eens een goede vraag, komt er geen antwoord.

progressief | 22-02-09 | 18:06

Hoeveel leden hebben we nu al?

Ronald81 | 22-02-09 | 18:05

Over 2 jaar vallen de meeste capuchonklootzakjes ook in de doelgroep....

brienenoord | 22-02-09 | 18:05

Wat een ellende dat Powned..
Ik wordt een beetje misselijk van al die 'wordt lid' reclame ...
En die teller loopt ook zo tergend langzaam op, niet dan ?
Ik durf bijna wel te wedden dat aan het eind, zomaar, in 1 keer de laatste 5000 leden er plotseling bij zijn gekomen... je koopt een database'je' met namen en adressen en klaar.

Hey, ik zeg niet dat het zo zal gaan, tis 'n gok, U weet wel..
Tegen betaling, mijn kant op ;) wil ik wel lid worden hoor.
U heeft mijn email ergens, als het bannen lukt moet dit ook lukken.

H2O | 22-02-09 | 18:04

Stelletje leipo's; de een of andere gek beweert dat je niet tot de doelgroep behoort... sinds wanneer maakt die man uit wat je aanspreekt?!?!?!?!?
Maar goed.. zanik maar verder en wordt alsjeblieft geen lid... kuddepaupers!

Kapitein Oranje | 22-02-09 | 18:02

Ik hoop echt dat jullie nog leden achter de hand hebben anders gaan we het niet redden, maja met jullie stunts weet je het maar nooit

Daventriae.. | 22-02-09 | 18:01

keeskees | 22-02-09 | 18:00
Logt UIT he, ouwe bok ;-)

progressief | 22-02-09 | 18:01

Ik val met m'n 55 dus duidelijk buiten de doelgroep,blijf ook gewoon lid van de NCRV ."logged af en pakt boek van Rien Poortvliet"

kees2 | 22-02-09 | 18:00

@zovoklets | 22-02-09 | 17:40
Je hebt vreemde ideeen over macht. Hij is tot dusver inderdaad redelijk liberaal.

stekelige | 22-02-09 | 17:58

Hmm, met mijn geestelijke leeftijd van 19 jaar val ik dus nèt buiten de doelgroep?

plastic zakje | 22-02-09 | 17:57

Die Hagoort vergist zich in één ding:
de website spreekt mannen van 20 tot 34 aan, maar het is nog maar de vraag of Rutger met zijn slappe en soms grappige impressie's van Willibrod Frequin die doelgroep ook gaat bedienen.

King of controversy | 22-02-09 | 17:55

@Isser | 22-02-09 | 17:52
Mwah, maximaal tot 1 april kan het dan duren. Als ze eerder 50.000 leden hebben kunnen ze iedereen gewoon weer toelaten.

peterweethetbeter | 22-02-09 | 17:54

@ flopje | 22-02-09 | 17:48
Laat je je wel graag vastbinden op een bed? (neutrale vraag hoor)

progressief | 22-02-09 | 17:53

peterweethetbeter | 22-02-09 | 17:50
dan verdwijnt het hele cocept GS, dat is erg ja.

Isser | 22-02-09 | 17:52

Wie vertelt me: waar komt deze drang tot acceptatie vandaan? Is het zo geil om door de hoge heren serieus genomen te worden?
50.000 leden en niet toegelaten worden. Dat is pas een verhaal.

progressief | 22-02-09 | 17:51

Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 17:49
so.. krijg jij ban's die per uur gelden? Snel retour... knap hoor.
Terwijl ik me afvroeg wat er dan banwaardig was gisteren.. je liep net warm!

Kapitein Oranje | 22-02-09 | 17:51

@Isser | 22-02-09 | 17:47
En dat vind jij erg waarom?

peterweethetbeter | 22-02-09 | 17:50

jezus, rutger heeft salaris gekregen. ik zie een nieuwe jas.

sloppy josef | 22-02-09 | 17:50

Evocatus | 22-02-09 | 17:48
Waarom zou het doel de middelen niet heiligen, Ave?

Lutsersgelul, kortom.

Berserker Nr. 1 | 22-02-09 | 17:49

Met 'buigen over' bedoelt u 'bogen op' waarschijnlijk?

Schoorsteenveger | 22-02-09 | 17:48

zovoklets | 22-02-09 | 17:40
Dat soort lui mogen van mij 2 miljoen per jaar vangen. Binnen een maand terugverdiend met zo'n kerel. Goed helder verhaal en als je hoort hoe hij zijn bedrijf door de crisich heen helpt.
2-e optie is natuurlijk annexeren dat Shell.. maar ja dan gaat Wouter zn baantje als management kop van jut weer terugvragen. Woutertje is niet voor niets hard weggerend bij de Shell.. helder denken/zaken doen enzo schijnt ie lastig te vinden.
Teun van het Tuinpad | 22-02-09 | 17:40
Wachten is op een poll bij GS.

Kapitein Oranje | 22-02-09 | 17:48

G.A.D.V.E.R.D.A.M.M.E!
Begint het grote inlikken bij de zittende macht nu al?!
Gotvergeeh-mûh, Rugter, nu al bruine armen halen bij een minister.
Lekker aangeilen tegen de Grote Beslisser!?
Bocking-Sjit, zeg!!
Ave, Evocatus

Evocatus | 22-02-09 | 17:48

Sjips, niet in de doelgroep. Ach, laat me toch niet graag in hokjes stoppen. Geen Stijl bereikt ook mensen buiten de door Hagoort vastgestelde doelgroep...

flopje | 22-02-09 | 17:48

peterweethetbeter | 22-02-09 | 17:44
ja briljant, zal je zien hoeveel adverteerders er afhaken.

Isser | 22-02-09 | 17:47

Ingevuld formulier door papiervernietiger, val buiten de doelgroep, ok dan niet. Doet weer nieuwe zenders zoeken op schotel.

Dosina | 22-02-09 | 17:47

Is Plasterk de rechter of de linker?

R.B.Scott | 22-02-09 | 17:46

Wim Sonneveld zei het al eens:
"Ik prijs hem regelrecht het graf in!"

Alex J | 22-02-09 | 17:46

*shit, kaartje retour krijgt*

coho | 22-02-09 | 17:46

@ Sikkeneur | 22-02-09 | 17:42
Ik heb het een stap verder genomen. Stel de mensen een vraag: hoe precies en waarom? Kunnen ze vertellen en kun je instemmen met een detail of neutraal reageren. Geeft de mensen nog een beter gevoel.

progressief | 22-02-09 | 17:45

Verdomme wanneer halen we die 50.000 nou. Word lid van PowNed en wel nu verdomme. registratie.powned.tv/
'
@redactie
Doe GeenStijl.NL ook bij de premium content zodat je alleen de berichten kan lezen als je inlogt met je abonummer en wachtwoord ;) Dan zal je zien hoeveel mensen lid worden.

peterweethetbeter | 22-02-09 | 17:44

Negatieve berichtgeving hebben jullie nodig. Een uitgelekte mail van Hagoort aan Plasterk, maakt niet uit of die echt is.
Oh ja, een paar doelstellingen zou ook niet gek zijn. Sommigen identificeren zich ermee, anderen zijn er negatief over. TaDA!

progressief | 22-02-09 | 17:43

progressief | 22-02-09 | 17:39

Hoe vaak zeg jij in leven iets als ' goed gedaan ' , maar er geen flikker van meent en toch is de ontvanger dolblij...?

Sikkeneur | 22-02-09 | 17:42

Hier word ik een beetje moe van ........

Ik ben nieuw | 22-02-09 | 17:42

zovoklets | 22-02-09 | 17:40
-MP *lutser*

zovoklets | 22-02-09 | 17:41

Kapitein Oranje | 22-02-09 | 17:36

Niet gezien.
Maar waarom zou hij MP minder aanzien en macht willen?

zovoklets | 22-02-09 | 17:40

Kapitein Oranje | 22-02-09 | 17:36

Waar kan ik stemmen?

Teun van het Tuinpad | 22-02-09 | 17:40

Kus des doods voor een rebelse groep. Als de kerk onmiddelijk zo vriendelijk zou zijn geweest voor de Beatles, was het niets geworden. Jullie worden erin geluist.

Ze moeten je vervloeken, vrezen, haten, willen wegpesten. Wellicht doet de gevestigde orde dat ook, maar dit is dodelijk. De Judassen spelen het slim.

progressief | 22-02-09 | 17:39

OT
Iemand vanmiddag CEO van Shell Jeroen vd Veer bij Buitenhof gezien?
Mijn god... was dat de minister-president maar!
Wat een visie, wat een man!

Kapitein Oranje | 22-02-09 | 17:36

Wijlen Wim Sonneveld: "ik prijs ze het graf in" ...

Gimmel | 22-02-09 | 17:35

Waarom 'buigen over' schrijven als je eigenlijk 'bogen op' bedoelt?

count von ziegenpuss | 22-02-09 | 17:33

Doe die hoed toch eens af.

azijnseikerT | 22-02-09 | 17:33

Die oprechte [KUCH!!!!] glimlach van de Minister van Feestjes & Hoedjes ---onbetaalbaar ...

Merlot | 22-02-09 | 17:31

@DGNAT | 22-02-09 | 17:21
Wat een zeikerds, wij zijn blij als we geen europese grondwet krijgen.
Daarnaast is het het onmogelijk in dat gebied eenheid te krijgen, het is daar al een zooitje van voor 1914.
Ow ja, GS.
Als Hagoort de passie preekt, PowNed let op je leden.

Isser | 22-02-09 | 17:30

@DGNAT | 22-02-09 | 17:21, Da's een goeie, zit ik ook al een tijdje over na te denken, zouden Mladich, Karadich en al die ander ichen meer weten dan wij?

gentle giant | 22-02-09 | 17:28

DGNAT | 22-02-09 | 17:21
Ik denk dat we hier al genoeg aan onze kop krijgen..

plastic zakje | 22-02-09 | 17:25

-weggejorist-

Jorisdesukkel | 22-02-09 | 17:25

Hallooooo! Alsof vrouw 40+ geen doelgroep zou zijn. *gaat doodleuk in het doel staan*
Ben al lid uiteraard, en beweeg andere oudjes ook daartoe.

Gladys | 22-02-09 | 17:24

Oftewel : TV is zo passee !

goodray | 22-02-09 | 17:24

Gelukkig. Ik behoor niet tot de doelgroep. Evengoed veel succes. Ik zal mijn vrouw zeggen dat ze lid kan worden en over 16 jaar mijn dochter - als het dan nog kan.

dubber | 22-02-09 | 17:24

Respect ook trouwens dat jullie dat financiële debacle van Llink al ruim van tevoren aan zagen komen.

gentle giant | 22-02-09 | 17:24

Ik heb geen ruggegraat. Ben goedverdoemme lid geworden.

Op zondag, dat dan weer wel.

zovoklets | 22-02-09 | 17:22

Was dit niet al véééééééél eerder bekend geworden?

Loosduiner | 22-02-09 | 17:20

Had zo veel vertrouwen in Powned maar zeg het maar weer op denk .Pis weer naast de bak met me 45 jaar.

Black_Pearl | 22-02-09 | 17:20

fuckje | 22-02-09 | 17:17
hm, in het begin was ik enthousiast maar denk wel eens dat femke gelijk kan gaan krijgen...

DGNAT | 22-02-09 | 17:19

De vlucht naar voren van de (bijna) failliete friettent Telegraaf Media Groep om de publieke belastingcentjes te innen begint wel erg drammerig te worden.
Misschien een idee om de CEO van de TMG een beleggingsprogramma te laten presenteren. Bijvoorbeeld over het verspelen van 100+ miljoen Euri in een mislukt SAT1 avontuur. En de Volk en Vade... ehm... De Telegraaf maar lopen roeptoeteren over de verspilde miljoenen bij de publieke omroep. De hypocriete holtorren.

El Gouda | 22-02-09 | 17:17

En nu maar proberen om meiden tussen de 20 en 34 enthousiast te krijgen, misschien dat het dan lukt met die 50.000.

fuckje | 22-02-09 | 17:17

Wel leren spellen Fleischbaum. Het is niet onverwachtse, maar onverwachte hoek. Ook niet "buigen over" maar bogen op.

Dr. Snoepjes | 22-02-09 | 17:16

GeenStijl spreekt vooral mannen tussen de 20 en 34 aan.

Ach ja doe maar een gok!

Kruiddamp | 22-02-09 | 17:16

Ik zoek nog iemand om buddy te maken, liefst dame tussen 25 en 30, vrijgezel en dubbel d.
Iemand?

Kapitein Oranje | 22-02-09 | 17:15

@ kopje thee

Ik heb echt een enorme grafhekel aan vrouwen die het over hun 'vent' hebben!

Niet meer doen a.u.b.

RobertLong | 22-02-09 | 17:15

[quote]Wij gaan krabben waar het jeukt, wij gaan vragen stellen waar het stil valt, wij gaan gas geven waar het flitst.[/quote]
Hoe lang hebben jullie hier over na moeten denken voordat deze geniale metaforen uit de mouw kwamen?

Klisjeemannetje | 22-02-09 | 17:14

Worden de programma's nou eerder of later op hetnet gepost?

goodray | 22-02-09 | 17:14

Jippie, ik ben nog zeker 6 jaar in de doelgroep !

Anarki | 22-02-09 | 17:13

"buigen over een aardig trackrecord" ???
Pas maar op voor je rug!

Kapitein Sjaak Mus | 22-02-09 | 17:13

O.K. ben te oud. 15.967.001 dus
Veel succes verderz.

Frans Witglas | 22-02-09 | 17:13

@ Fleischbaum

16.428.360- 32.942 = 16.395.418 Nederlanders die nog geen lid zijn (dus geen 15.976.000

Ken uw cijfers...

Timmay | 22-02-09 | 17:13

Respect Plasterk, Rutger.

gentle giant | 22-02-09 | 17:13

ik mag geen lid worden :-(

Isser | 22-02-09 | 17:12

Kom ik nog weg met 34 jaar?
(voelt zich gevleid)

hoorcollesje | 22-02-09 | 17:12

toch nog dik 17.000 leden te gaan..............

terrorwally | 22-02-09 | 17:11

*Is reeds lid, en reaguurt vanuit pavlov reactie*

Andy Botwin | 22-02-09 | 17:11

Wie heeft nou die Meet&Greet met het soep met ballenmeisje gewonnen?

Doe mij die maar | 22-02-09 | 17:11

Ik ben 48 dus ik zeg mijn lidmaatschap weer op..

links tuig | 22-02-09 | 17:11

Rutger & Indiana Jones in the wrath of GS Media B.V.

Kartoffels | 22-02-09 | 17:10

Hahaahahah, wij waren acuut lid geworden, niks, nada doelgroep, dochter 23, mijn vent 62 et moi 61 jaar.....

kopjethee | 22-02-09 | 17:10

*kaart stuurt*

Frussif | 22-02-09 | 17:08

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken