Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Waarom homo's niet uitsterven

stinkiewink.jpgIs toch logisch. Homo's kunnen geen kinderen maken, dus zouden ze na verloop van tijd vanzelf moeten uitsterven. Zichzelf uitselecteren, volgens Darwins principes. Toch komen er dagelijks nieuwe homo's bij op deze wereld. Hoe kan dat? Laten we dit eens nader bestuderen, aan de hand van nieuw en baanbrekend homoonderzoek. Welnu, homoseksualiteit komt in alle samenlevingen voor in een lage doch zeer stabiele frequentie. Om het evenwicht te behouden, baren vrouwelijke familieleden van homo's gemiddeld meer kinderen dan andere vrouwen. De natuur doet het gewoon zelf, zo concluderen wetenschappers. Er zou zo iets zijn als een homogen want dat verklaart de lage en constante dichtheid van gay's in een samenleving. Volgens de wetenschappers hoeven we dus niet bang te zijn dat een homoseksuele leraar zijn hele klas kan aansteken, het afschieten van homo's daarintegen heeft ook geen zin, want er komen er net weer zoveel bij als nodig zijn. Moeder Aarde weet namelijk zelf precies hoeveel politieagenten, iPhonegebruikers, interieurarchitecten, modeontwerpers, tv-presentatoren, valseriken en songfestivalliefhebbers er nodig zijn om deze wereld ook esthetisch gezien een beetje leefbaar te houden. Wat een geruststelling!

Reaguursels

Inloggen

Bernhard Bang heeft verdacht veel informatie...

BlijeKleier | 07-07-08 | 22:38

IPhone 3Gay

Swaffelkip | 07-07-08 | 15:31

laatst gelezen dat ze het al aan kunnen zien komen bij embryo's of iemand al dan niet homo wordt, dussss gewoon doorgaan met embryoselectie toch???

R2920 | 07-07-08 | 14:28

intressante vraag die hier is onderzocht!

Ik heb geen hekel ofzo aan homo's, sterker nog, t maakt me geen drol uit... t is namelijk helemaal mijn zaak niet wat (en met wie) een ander tussen de lakens uitspookt.

En het verhaal over dat je als man lastig gevallen kan worden door een homo-man, ach vrouwen kunnen nog veel lastiger zijn hoor!

Arwin | 07-07-08 | 11:12

Er blijkt maar weer: het zijn niet de sterksten, de snelsten of de slimsten die overleven, maar degenen die zich het snelst konden aanpassen aan veranderende seksgewoonten...

lowlands1966 | 07-07-08 | 11:02

Haha, wat een heerlijk wetenschappelijke tekst. Weer een taboe (een beetje) geslecht.

AntiSoof | 06-07-08 | 23:18

ze komen uit de kast, we moeten die '''kast'' slopen en voila oplossing
Rude(s) | 06-07-08 | 10:57

dan word iedereen homo!
we moeten gewoon de sleutel in de deur omdraaien, kan er niemenad meer uit de kast komen, behalve mensen die n beetje kunnen lokpicken

Mjuuzik | 06-07-08 | 23:05

dan is de oplossing toch het neerleggen van alle familieleden van een homosueel? Ohnee, dat was 60 jaar terug...laten we dat maar niet doen. Er zijn heel wat bevolkingsgroepen die ik minder graag naast me heb wonen dan een beschaafde nicht.

zeiksmurf | 06-07-08 | 22:29

Ik blijf er bij: Als je homo bent, bedenk dan dat je papa je mama in d'r poepert nam.

Peter_S | 06-07-08 | 21:53

@Bernhard Bang 19:12 Ik denk dat Henk Gaykrant stiekum een vrouw een vier kinderen heeft in een twee onder een kap in Abbekerk.

Rammstein | 06-07-08 | 20:57

@ Stanoniem | 06-07-08 | 18:53
Ja zeg, gaan we hier nou alle namen noemen van de mensen waarvan we denken dat ze niet homosueel zijn?

Bernhard Bang | 06-07-08 | 19:12

Is Robert Jensen niet heaumaeux??

Stanoniem | 06-07-08 | 18:53

LOL om de GoogleAds:

Ook last van grijs haar?
Ontdek de nieuwe natuurlijke en onopvallende kleurgel voor mannen!

Het wachten is nu op een GoogleAds voor klittenband...

* in gepeins verzinkt over de mogelijkheden *

Bernhard Bang | 06-07-08 | 18:38

..... over sex moet je niet lullen,... sex moet je doen!
Waar, wanneer, hoe vaak en met wie is onbelangrijk... zolang het maar leuk is....!
Zo,...'k ben d'r weer vandoor,.... ff iets leuks doen !

@xel | 06-07-08 | 18:23

Het wordt ook overdreven hoor, in het begin is het best wel exotisch om je te laten pijpen door een man, maar na een keer of wat begin je eraan te wennen en dan krijg je zoiets van "is dit het nou?" Dat hou je toch altijd met alles, als het nieuwe eraf is. Dat hele homo-ding wordt trouwens enorm overschat, ook door de media enzo, dus ik ben inmiddels een maand of wat in de weer met speciale meubels en dat heeft het best een tijdje gedaan voor mij, maar de laatste tijd merk ik dat ik loop na te denken over vuurwerk.... alleen krijg je dan weer de vraag wie het wil bijverzekeren, wat staat daarover in de polis en zo. Dus ik wil maar zeggen: het blijft gewoon tobben met sex, het ís tobben. Leg je daar nou gewoon bij neer!
* er een beetje mee klaar is *

Bernhard Bang | 06-07-08 | 18:14

Lekker belangrijk dit stukje Hoxha! Het wordt pas leuk als je iets bericht, van dat er steeds meer homo's bij komen... dat is leuk nieuws! Hoe meer jongens, hoe beter!

Rozerakker | 06-07-08 | 18:06

Het staat op Slate, dus is het waar.

koerbagh ® | 06-07-08 | 18:06

Ik haat welpies.

G-unite | 06-07-08 | 17:59

Geen referenties aan een bepaalde religie hier, (nou ja iets over Iran en het aanslepen van hijskranen en afmaken van de vrouwelijke bevolking).... amazing!

cugel | 06-07-08 | 17:31

volgens mij was Darwin homo

rioolguurder | 06-07-08 | 17:27

Wat eigenlijk gezegd wordt is dat Adam een homo was.

Rammstein | 06-07-08 | 17:24

Dat homofobie/ignorance toch nog zo aanwezig is, wat wel blijkt uit sommige reacties en zelfs enkele vragen. Gelukkig planten ze zich gewoon voort ! Knock one down and another just pops up. Brilliant !

Rammstein | 06-07-08 | 17:18

Rammstein | 06-07-08 | 17:07

*is even in gesprek met wegrijdende trein*

ajuuu

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 17:09

*ondertussen, in Pakistan*

Rammstein | 06-07-08 | 17:08

@ikhaatwelpies 17:04 Sorry voor jou dat je naïve miep vlieger hier niet op ging. En stap eens uit je slachtoffer rol. Domme vragen mag je altijd stellen, overal. En de antwoorden daarop zijn ook geheel vrijblijvend.

Rammstein | 06-07-08 | 17:07

Rammstein | 06-07-08 | 16:57

Dus er mogen hier geen domme vragen gesteld worden?
Blijkbaar behoor jij tot de elite die bepaalt of iemand domme vragen stelt.

Het lijkt wel een besloten bal masqué hier, maar o wee als je niet voldoet aan de kledingvoorschriften....

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 17:04

@ikhaatwelpies 16:54 Maar dat is dus wat je als behoorlijk ruimdenkend mens hier komt doen. Domme vragen stellen, en bij het verkeerde antwoord beginnen te katten. En op niveau ook.

Rammstein | 06-07-08 | 16:57

Rammstein | 06-07-08 | 16:49

Maar dan blijf jij alleen achter....
Ja, je bent net ff 2 minuten sneller, pfffffffffffff

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 16:54

@ikhaatwelpies 16:44 Ga nou weg, lekker met al je homo vrienden praten over de gaydar, en al je andere domme vragen stellen. Je bent trouwens traag in je reacties, moet je zo lang nadenken ?

Rammstein | 06-07-08 | 16:49

Rammstein | 06-07-08 | 16:34

Ja, nu je het zegt. Herkenbaar voor je?

*ligt gevouwen*

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 16:44

@ikhaatwelpies 16:26 Sta jij ook tegen wegrijdende treinen te praten ? Of heb je last van "het laatste woord is ook een woord" syndroom ?

Rammstein | 06-07-08 | 16:34

Kudtkip | 06-07-08 | 16:05

Goh, dus als iemand van 'jouw sexe' niet precies denkt zoals jij en misschien niet zo 'welbespraakt' is als jij, dan ben je alweer helemaal confuus. Tja dan wordt het wel erg lastig om het jou naar de zin te maken. Inderdaad, maar wegfladderen dan.

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 16:26

@Kudtkip 16:05 Hear, hear !! Fly carefully. Straks schiet zo'n behoorlijk ruimdenkende je nog aan.

Rammstein | 06-07-08 | 16:09

(15:46) Ikhaatwelpies, naast de kunst van wezenlijke vragen stellen mis je ook een dosis zelfspot. Of de herkenning wanneer een ander die bezigt. Om vervolgens, zoals gezegd, door te schieten in ongeestige jij-bakken.
Dát beschouw ik als een diep tekort van notabene iemand van mijn sexe.

*peinst*
Kan de natuur dáár nou niet eens wat aan doen?

*groet Rammstein nog even met een frisse pakkerd op het voorhoofd en fladdert verder*

Kudtkip | 06-07-08 | 16:05

@ikhaatwelpies 15:46 Meid, je hebt geen humor. Dat heb je al meerdere malen bewezen.

Rammstein | 06-07-08 | 15:54

-weggejorist-

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 15:46

@welpies 15:40 Braaf meisje. Doei !

Rammstein | 06-07-08 | 15:41

Rammstein | 06-07-08 | 15:22 open deur, psychologie gestudeerd?

*gaap*

Doen jullie maar lekker een onderonsje, je eigen grappen en commentaar zijn altijd het leukst, toch?

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 15:40

@welp 15:16 voor een behoorlijk ruimdenkend mens ben je behoorlijk snel aangebrand

Rammstein | 06-07-08 | 15:32

(15:16) Ihaatwelpies, uiteraard meteen een bejubelde column in de Viva.

Huilstruik, miep maar lekker door op die *kuch* waanzinnig scherp gestelde vraag.
Dat de antwoorden je kennelijk niet interesseren, tsja.
Komt wel vaker voor bij verkrampte pruimen met humorlek.

Kudtkip | 06-07-08 | 15:25

@welpie 15:16 Ben je nu op je pik getrapt ? Ik vertrouw mensen niet die bij voorbaat zéggen dat ze ruimdenkend zijn, want dat zijn ze meestal niet.

Rammstein | 06-07-08 | 15:22

@Fleauxe
Volgens mij zit dat welpie te vissen naar een uitleg over de gaydar. Die COC term van net-uit-de-kasters

CoJoNes | 06-07-08 | 15:19

(25 min)

Kudtkip | 06-07-08 | 15:04

Goh? en toen, vertel, interessant zeg. Heb je gelijk de Viva geschreven?

Was mijn vraag toch zo gek nog niet, kennelijk begrijp jij er ook niets van.

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 15:16

dit is een biologie kwestie, met dna technieken in de toekomst op te lossen, iedereen blij'. dus aub laat ze nu maar lekker gayen zolang u maar niets van achter binnen krijgt hetroman. Oja, hier iets leuk voor de hetromangeilers, eerst te beoordelen door redactie GS
www. youporn.com/watch/900028/sexy-ladyboy/
Uhu boven de 18

da salvo | 06-07-08 | 15:15

Wow op veel punten zelfs zinnige opmerkingen geplaatst door vele reaguurders! Is weer es wat anders :D

Tjah daarmee vervalt zo een beetje al mijn commentaar want uhhh alles is al zo een beetje gezegd....

Emotion | 06-07-08 | 15:14

@Kudtkip 15:04 "mother nature is a mààààààd scientisct"

Rammstein | 06-07-08 | 15:11

(14:50) Rammstein, we klokken af op 2 minuten.

Haha, ik heb wel eens omgekeerd meegemaakt. Super lekkere vent (en chirurg, ook aantrekkelijk) die erg graag langs kwam in de zaak die ik aan het decoreren was. Telkens net als een bevriende kapper van de barkeeper er was. Dus ik schatte geen kans te maken. Leg je je bij neer. Totdat na een avondje bieren hij me vol op de mond zoende. Nog nooit zo confuus geweest.
Wat mijn kans op vervolg pas echt tot niets reduceerde - kudtnatuur met haar onduidelijkheden...

Kudtkip | 06-07-08 | 15:04

Fleauxe | 06-07-08 | 14:55

en vals...

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 14:57

@ikhaatwelpies: Ik ben goed slecht, ik weet het...

Fleauxe | 06-07-08 | 14:55

Rammstein | 06-07-08 | 14:50
ja ja ja

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 14:54

@ Fleauxe | 06-07-08 | 12:16

Whahhaha pleur hier van men schommelstoel af.

Heerlijke reactie

ausweiss | 06-07-08 | 14:53

Ik denk het dat het voor het overleven van de soort best handig kan zijn als mannen niet al te vijandig zijn tegenover elkaar. Op die manier kunnen ze beter samenwerken. Deze eigenschap zal door variatie leiden tot, aan de ene kant, mannen die erg vijandig zijn tegen elkaar en aan de andere kant, mannen die zich erg tot elkaar voelen aangetrokken. Ergens in het midden bevinden zich "normale" of de gemiddelde man die ideaal voor het voort bestaan van de soort ............. ofzoiets

Hobbykip | 06-07-08 | 14:51

@Kudtkip 14:48 Maar voor hoelang ?

Rammstein | 06-07-08 | 14:50

Dus Moeder Natuur/Jehova / Boedah / Allah (doorhalen wat niet van toepassing is) regelt zelf een laag doch zeer stabiel aantal dameskappers. Hulde aan het opperwezen!

Freerider | 06-07-08 | 14:49

(14:45) Ikhaatwelpies, en zie daar. Via een omweg je eigen vraag beantwoord.

Kudtkip | 06-07-08 | 14:48

Kudtkip | 06-07-08 | 14:43

Dat iets zinloos is wil niet altijd zeggen dat het niet gebeurd....

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 14:45

Fleauxe | 06-07-08 | 14:38

Dat jij "fingerspitzengefühl" hebt verbaast me, in mijn geval sla je de plank behoorlijk mis. Maar ja, ik had me ook niet voorgesteld. En dan meteen een domme vraag, geen wonder.

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 14:44

*proost met Fleauxe - pling*

Inderdaad Ikhaatwelpies, check 14:25.
Overigens, truckje?
Laten we het omdraaien.
Heb jij het wel eens meegemaakt dat je een woest aantrekkelijke man tegenkwam waarvan je niet door had dat hij homo was? En miste jij dan net dat truckje?
Ik bedoel, je weet als hetero toch wel dat het zinloos is om op een homo te vallen?

Kudtkip | 06-07-08 | 14:43

@ikhaatwelpies | 06-07-08 | 14:30: Fingerspitzengefühl, niets meer niets minder. Je kunt het zien aan de motoriek en soms aan de manier van praten, maar toch weet een groot deel het goed te verbergen. Waarom? Omdat er zo verschrikkelijk veel ruimdenkende mensen zijn...

Fleauxe | 06-07-08 | 14:38

@welp 14:30 Vraag het dan aan de vele homo's die je kent. Behoorlijk ruimdenkend my ass.

Rammstein | 06-07-08 | 14:33

*zucht*
(14:21) Ikhaatwelpies, de kwalificaties die je om de oren geslingerd kreeg, kwamen ook niet direct na het stellen van die vraag. En ik vrees dat het er intussen niet beter op is geworden...

Heeft niks met uit hetzelfde hout gesneden zijn te maken - zie topic!
Wellicht met een bepaalde mores. En je gaat gewoon sneller nat (...) als je een discussie op het jij-bakken-niveau (en nóg erger, zonder flair) gaat voeren.
That's all.

Kudtkip | 06-07-08 | 14:32

@welpies 14:26 Lees het comment van Fleauxe 14:25 maar eens goed door. Daar heb je je antwoord.

Rammstein | 06-07-08 | 14:31

Fleauxe | 06-07-08 | 14:25

Beste Fleauxe, mijn vraag kwam juist voort uit mijn ervaring dat de homo's die ik ken (en dat zijn er vele) het kennelijk op grote afstand zien/ruiken als er andere homo's in de buurt zijn. Ik heb me altijd afgevraagd of daar een truckje voor is wat ik niet ken. Het is toch niet altijd aan de buitenkant te zien?

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 14:30

Rammstein | 06-07-08 | 14:22

Nee hoor, ik ben behoorlijk ruimdenkend. Maar ik ben nog niet zo afgestompt om niet meer geinteresseerd te zijn in wat andere individuen denken/voelen/vinden/willen. Vandaar.

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 14:26

@CoJoNes | 06-07-08 | 14:10: Sorry!
@ikhaatwelpies: Ik lees de Story, ik ben een verheven mens. Je kunt wel gaan huilen omdat ik je aard van inkomsten heb geprobeerd te duiden, waar het om gaat is dat je een onmogelijk domme vraag stelt. Hoe kan ik nou zien aan een kerel of hij homo is? Natuurlijk lopen er genoeg tiepjes rond die het bijkans in het oor van iedere voorbijganger zouden tetteren, maar -schrik niet- zo is niet iedere homo. Je vraag ademt een nogal stereotype beeld uit van homo's, maakt mij geen reedt uit maar dan voel ik me echt niet geroepen eens 'gezellig' uiteen te zitten hoe alles in elkaar steekt.
*drinkt roseetje met kudtkip*

Fleauxe | 06-07-08 | 14:25

@welpies 14:18 Ik heb ze inderdaad gelezen, toen het daar de tijd voor was, en daarom stel ik geen domme vragen mbt ho-he-bi en wie valt op wat. Mevrouw Welpies, er zijn geen regels en richtlijnen. Alles kan op iedereen vallen. Geschokt ?

Rammstein | 06-07-08 | 14:22

Kudtkip | 06-07-08 | 14:17

Ik durfde deze vraag te stellen omdat eerder op soortgelijke vragen uitgebreid (wetenschappelijk) antwoord werd gegeven (even terugscrollen). Maar ok, kennelijk moet men hier allemaal uit hetzelfde hout gesneden zijn om serieus te worden genomen.

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 14:21

Rammstein | 06-07-08 | 14:16

Jij leest dat soort bladen blijkbaar wel

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 14:18

(14:10) Ikhaatwelpies, op zich niet heel veel mis met die vraag. Alleen valt daar geen eenduidig antwoord op de verwachten, wat je kennelijk wel zocht. Als je zelf even nagedacht had, had je dat ook wel kunnen bedenken.

Je krijgt dan nog een eerlijk antwoord van Fleauxe bijvoorbeeld. Je comments daarna nodigden uit tot stijlloos reageren. Je weet toch wel waar je je bevindt?

Kudtkip | 06-07-08 | 14:17

@welpies 14:14 Hoeft niet persé, ik meen te weten dat de Donald Duck ook een vraagbaak heeft.

Rammstein | 06-07-08 | 14:16

Pierre Moustache | 06-07-08 | 14:12

Wees niet bang. Heb geen gebrek aan belangstelling ed.

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 14:16

Rammstein | 06-07-08 | 14:09

Ok, sorry. Ik lees de Viva niet, misschien moet ik dat toch eens gaan doen.

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 14:14

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 14:10
Als jij je nog nooit in de warme belangstelling van een nicht hebt mogen verheugen ben ik bang dat je niet zo mooi bent.

Pierre Moustache | 06-07-08 | 14:12

Kudtkip | 06-07-08 | 14:08

"Vallen homo-mannen alleen op andere homo-mannen of ook op hetero-mannen? En voor lesbo's dezelfde vraag".

Wat is er mis met deze vraag?

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 14:10

(14:08) Fleauxe, graag gezegd.

Neu... eh, roséetje?

Kudtkip | 06-07-08 | 14:10

@Fleauxe | 06-07-08 | 14:07
En nu niet meteen naast je hakjes gaan lopen, flooks.

CoJoNes | 06-07-08 | 14:10

@Pierre Moustache: Maar wel eentje van Kashmir.

Fleauxe | 06-07-08 | 14:10

@ikhaatwelpies 14:04 De vragen die je stelt met betrekking tot "wie valt op wie" en "hoe zit dit & dat", van een hoog "Vraag het Viva" gehalte, máken je dom.

Rammstein | 06-07-08 | 14:09

(14:04) Ikhaatwelpies, mwuah, alleen door je vraagstelling?

Kudtkip | 06-07-08 | 14:08

@Rammstein | 06-07-08 | 13:57: Jij en ik begrijpen elkaar, en dat is prima.
@Kudtkip: Dank!

Fleauxe | 06-07-08 | 14:07

Fleauxe is een muts.

Pierre Moustache | 06-07-08 | 14:05

daarentegen

denk_om_het_afstapje | 06-07-08 | 14:05

Ook treurig om te merken dat als je hier een vraag stelt je binnen enkele minuten wordt uitgemaakt voor 'hoer' en 'dom wijf'.

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 14:04

Ik vind Fleauxe leuk en interessant! Doet me een beetje denken aan Thygros van een tijdje terug. Ook zo'n soepel denkende en pennende homo waarbij die geaardheid dus niks uitmaakt. Nou ja, niet voor algemene discussies.

En dan nóg. Leve de variatie.

Kudtkip | 06-07-08 | 14:03

Treurig te zien dat Hoxha weer eens zijn zielige stokpaardje moet berijden om wat aandacht te krijgen. Ik zou er niet vreemd van opkijken als dit een gefrustreerd 'in de kast' gevalletje is.
Hoxha, wees nou eens eerlijk tegenover jezelf en de rest van de wereld. Gooi het er nou gewoon uit. We zullen je er niet minder om vinden. Schreeuw het gewoon van de daken Hoxha: IK BEN HOMO EN IK BEN ER TROTS OP

El_Rhialto | 06-07-08 | 14:00

@ikhaatwelpies 13:58 Je bent nóg dommer ! Wat een verrassing ! Schoolvakantie ?

Rammstein | 06-07-08 | 14:00

Rammstein | 06-07-08 | 13:44
Ken ik u?

ah, oh ja!

We = Flauxe + Rammstein

Van die valse...

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 13:58

daarintegen....

overVecht | 06-07-08 | 13:57

@Fleauxe 13:47 Zoals het hoort.

Rammstein | 06-07-08 | 13:57

Ja? En? Wat moeten wij met deze wetenschap? Man, schrijf eens een vlammend artikel over de met uitsterven bedreigde flapneushoornreetkikker of de paarsvlekbultpootvlieg. Die sterven wel uit...

Reykjavik | 06-07-08 | 13:57

Rammstein | 06-07-08 | 13:48
Ja. Goed. Gotta go now. Veel kusjes.

nattebever | 06-07-08 | 13:56

daarENtegen!

lildubchefin | 06-07-08 | 13:53

@nattebever 13:44 Dag schat. Ben je er weer? Hoe was je dag ?

Rammstein | 06-07-08 | 13:48

Als ik door de Reguliers Dwarsstraat loopt dan heerst er orde, men vreest mijn gezag en vervalt in een diepe, door respect en ontzag ingegeven stilte. "Heil Fleauxe" roepen de mensen dan. Ik steek slechts mijn hand op.

Fleauxe | 06-07-08 | 13:47

Rammstein | 06-07-08 | 13:44
Dag Rammetje.
Heb jij thuis een konijn waarvoor je liefdevol zorgt?

nattebever | 06-07-08 | 13:46

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 13:39
Je bent welkom kindje.

nattebever | 06-07-08 | 13:44

@ikhaatwelpies 13:38 En jij kletst als een dom wijf.

Rammstein | 06-07-08 | 13:44

@ikhaatwelpies | 06-07-08 | 13:43: Ja!

Fleauxe | 06-07-08 | 13:43

Fleauxe | 06-07-08 | 13:41

We? ben jij de leider?

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 13:43

Bezoek eens een bareback party. Je moet toch alles tenminste 1 keer geprobeerd hebben.

patrick snuivert | 06-07-08 | 13:42

@ikhaatwelpies | 06-07-08 | 13:38: Ja dat hebben we, en nu bukken hoer!

Fleauxe | 06-07-08 | 13:41

Dure grap voor Iran. Moeten ze nu extra kraanwagens laten aanrukken om naast de homo's al hun vrouwelijke familieleden op te hangen, om verspreiding van het kwaad in de toekomst tegen te gaan.

Synecdoche | 06-07-08 | 13:40

nattebever | 06-07-08 | 13:33

Beadankt voor de info

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 13:39

Fleauxe | 06-07-08 | 13:31

Mag ik hier uit opmaken dat homo's de wijsheid in pacht hebben, Fleauxe?

Je bevestigd je rol, je kletst als een chagrijnig wijf!

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 13:38

Maaier | 06-07-08 | 13:20
Een woord als 'tegennatuurlijk' is een cit. Al zouden we willen, we kunnen niet eens iets tegennatuurlijks doen.
Dat is een notie die bij het CDA etc. vrij onbekend is. Misschien wat missiewerk voor jou?

nattebever | 06-07-08 | 13:37

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 13:28
Het maakt voor een man werkelijk geen fuck uit of-ie een hetero of lesbovrouw neukt, zolang ze er maar goed uitziet en verder geil en onbekrompen is.

nattebever | 06-07-08 | 13:33

Op zijn tijd een lekkere heaumeau in ze ballen trappen is ook best leuk.

overVecht | 06-07-08 | 13:32

@nattebever | 06-07-08 | 13:27: Ik weet het, ik ben gewoon goed.
@ikhaatwelpies | 06-07-08 | 13:26: En wij niet op jou, dat scheelt. En nu terug naar je boekenkast.

Fleauxe | 06-07-08 | 13:31

Maaier | 06-07-08 | 13:25

Dus dan denken homo's toch anders dan hetero's. Ik merk namelijk nooit aan hetero mannen dat ze zowel hetero vrouwen als lesbo vrouwen willen 'pakken'.

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 13:28

In Neeederland zijn de meeste vrouwen zo lelijk en mannelijk dat je eigenlijk heaumeau moet zijn om er een stukje van jezelf in kwijt te kunnen.

Pierre Moustache | 06-07-08 | 13:28

Fleauxe | 06-07-08 | 13:19
Dat 'wordt ik' en 'huishoudbeurs' vind ik wel een erg goeie vondst.

Suf lullen kost mij teveel tijd, hoek liever gelijk neer.

nattebever | 06-07-08 | 13:27

Fleauxe | 06-07-08 | 13:22

Dus ongeacht de grootte van de hersenhelften?
Vreemd. Ik als hetero vrouw val niet op knappe homo-mannen.

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 13:26

pedo's homo's lesbo's pyro's potlood's diero's alloch's crimo's raso's aso's faso's lullo's
sterven allemaal uit want bilderberg gaat iedereen kapodt make

Junkie Jantje | 06-07-08 | 13:25

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 13:20

Het is algemeen bekend dat homo's op alle mannen vallen, daarom zijn ze ook zo bedreigend en worden ze terecht bij voetbalclubs en dergelijke passief geweerd. Ze pakken je immers iedereen meteen in de reet.

Maaier | 06-07-08 | 13:25

@ikhaatwelpies | 06-07-08 | 13:20: Nee, alleen op knappe mannen.

Fleauxe | 06-07-08 | 13:22

Vraagje (aangezien hier nogal wat 'experts' aanwezig zin). Vallen homo-mannen alleen op andere homo-mannen of ook op hetero-mannen? En voor lesbo's dezelfde vraag.

ikhaatwelpies | 06-07-08 | 13:20

nattebever | 06-07-08 | 13:13

Ja, da's dan ook wel weer zo. Maargoed, homo's moeten dood natuurlijk. Vies, tegennatuurlijk en besmettelijk. Maar dat spreekt voor zich.

Maaier | 06-07-08 | 13:20

@nattebever | 06-07-08 | 13:06&13:08: Ik zeg niets, straks wordt ik bespuugd op de huishoudbeurs en dat wil je niet. Soms komt het beest in vrouwen los, en helaas maar al te vaak op de huishoudbeurs. Ga lekker naar buiten en geniet van het middelmatige kudtweer. Als je een eend ziet niet schieten aub, gebruik de vrouwentechniek, gewoon suf lullen met saaie verhalen en als hij bijna in slaap is gedommeld geef je 'm een klap op de kop.

Fleauxe | 06-07-08 | 13:19

Mag ik hierbij heaumeaus hartelijk danken voor hun bijdrage aan het overbevolkingsprobleem? En de gezelligheid natuurlijk.

Pierre Moustache | 06-07-08 | 13:17

Maaier | 06-07-08 | 13:13
Grappig dat je dan zelf die vraag stelt.

nattebever | 06-07-08 | 13:13

Da's toch allang bekend als theorie?

Maaier | 06-07-08 | 13:13

@ alpha_mannetje | 06-07-08 | 12:50
Helemaal mee eens. Alleen omdat een man naar stront ruikt uit zijn mond, wil nog niet zeggen dat hij homo is. Hij kan bv ook gewoon om een weddeschap gaan waarbij je 100 euro aan wiet kunt winnen als je stront opeet.

patrick snuivert | 06-07-08 | 13:11

Fleauxe | 06-07-08 | 13:03
Lijkt me goed plan, al zal ik dat vandaag 'outdoors' doen. 'k Ga eerst maar eens bij Bang een paar eenden scoren.

nattebever | 06-07-08 | 13:08

Fleauxe | 06-07-08 | 13:01
Sure, dat zijn geen dingen die ik zelf ga doen. De Westerse vrouw is totaal geperverteerd en helemaal losgezongen van haar vrouw-zijn.
Dat weet elke man, alleen zegt niemand het - vooral om van het half-intellectuele gezeik af te zijn dat er op volgt.
't Is in feite bijna een reden om homo te worden.

nattebever | 06-07-08 | 13:06

De PvdA(llochtonen) staat in de peilingen op 15 zetels, mijn dag kan niet meer stuk.

IJzervreter | 06-07-08 | 13:06

@nattebever: Zullen we deze dag dan maar in het kader van de roze sfeer-eend stellen?

Fleauxe | 06-07-08 | 13:03

@nattebever | 06-07-08 | 12:54: Er is altijd wel een vrouw in de buurt die handig is met een poetsdoek. Want ja, vrouwen moeten er ook zijn.

Fleauxe | 06-07-08 | 13:01

Fleauxe | 06-07-08 | 12:47
Aha.
Ik heb die dingen ook in huis en vond 'led-lichtjes' altijd een wat techneuterige benaming (Kijk mensen, ik doe nu de led-lichtjes aan).
Voortaan ga ik 'sfeer scheppen'. En de eerste de beste die z'n bek daarover opentrekt sla ik doormidden. Krijg je natuurlijk een andere sfeer, maar...'t blijft sfeervol, zo'n mooie houten vloer met bebloede koppen van halfapen die maar niet willen begrijpen wat 'sfeer' nu eigenlijk wezenlijk inhoudt.

nattebever | 06-07-08 | 12:54

@ azijnseikerT | 06-07-08 | 12:40
Nou, die types dat altijd alles met sex associeren die worden wel eens vermoeiend, kan me alleen maar voorstellen wat hetero-vrouwen af en toe meemaken.

alpha_mannetje | 06-07-08 | 12:50

Toch denk ik dat Eendenblank ook een handtas is.Hij is nog niet uit de kast maar nog een half jaartje met Woutertje in, op en tussen het kabinet en hij komt er mee voor den dag.Ik ben erg benieuwd naar de reactie van gristenman excellentie Teovoru.Hij zal nou juist dat embryo wel uit willen selecteren.

@nattebever | 06-07-08 | 12:44: Dat is een hetro-term, wij spreken van sfeerverlichting.

Fleauxe | 06-07-08 | 12:47

Als een reet bruin oog gaat knipogen moet je oppassen: dan komt er een tegenligger aan....

VanFrikschoten | 06-07-08 | 12:47

CoJoNes | 06-07-08 | 12:46
Zwaar ontopic, die reetjes.

nattebever | 06-07-08 | 12:47

VanFrikschoten | 06-07-08 | 12:34
Daar hoef je niet eens homo voor te zijn.

nattebever | 06-07-08 | 12:46

@azijnseikerT | 06-07-08 | 12:40: Ach een beetje sparren kan nooit kwaad, daarbij is het credo 'sex is sex'. Dus al ben je net voor paal gezet, als het een lekker exemplaar is gewoon gaan met die banaan. Je moet gewoon niet te veel denken.

Fleauxe | 06-07-08 | 12:45

Fleauxe | 06-07-08 | 12:2
Ik begin nu toch te vermoeden dat jij de Griekse beginselen bent toegedaan. Heb je led-lichtjes in je huis?

nattebever | 06-07-08 | 12:44

Op fauna gebied gaat Frik's voorkeur uit naar bruine reetjes, denk ik zo.

CoJoNes | 06-07-08 | 12:44

@azijnseikerT | 06-07-08 | 12:40
Ik ken ook een aantal strontvervelende homo's. En maar zeiken over de hypotheekrente en de brandstofprijzen. Niks gezellig, gewoon chagrijnige etters.
Het zijn net mensen.

CoJoNes | 06-07-08 | 12:43

@VanFrikschoten | 06-07-08 | 12:34

Dus u bent een liefhebber van jeugdige mannetjesdieren?

Hoe noem je zoiets: een bestiale homosexuele pedofiel?

broodje bal met mayo | 06-07-08 | 12:43

Fleauxe | 06-07-08 | 12:28

Heaumeaux zijn inderdaad erg relaxed en gezellig. Als hetero is het erg goed toeven tussen jullie. Maar als je zegt dat het zo makkelijk is onder elkaar..... ahum. Net als vrouwen zagen ze elkaar onderling compleet af. Zeg nog maar eens dat het zo geweldig is in de scene. (haat en nijd!)

azijnseikerT | 06-07-08 | 12:40

fuckje | 06-07-08 | 12:13
Ik zal voortaan aan je denken als Bonobo-aapje, of als geitje.
Denk dat je eens een andere vriend moet gaan zoeken, eentje die gewoon zo geyl als een beer is en je sufneukt voordat je wakker bent. Ben je waarschijnlijk die dromen kwijt, maar hee, wat heb je aan dromen als je ook 'the real thing' kunt krijgen?
Kortom, in de kliko met die hap.

nattebever | 06-07-08 | 12:40

@ VanFrikschoten | 06-07-08 | 12:34 that was.

flowert | 06-07-08 | 12:40

Maar wat nou als de keuze beperkt blijft tot een zure-naar-vis-riekende-vulva en een harige-naar-zweet-en-peop-odeurende ster?
Of een jong dameshertje en een jong herenhertje?

flowert | 06-07-08 | 12:39

Ook de profeet Mohammed wist er wel raad mee, toen hij aan de macht kwam wikkelde hij de vrouwen in lappen en trok zich terug in een grot met de boy's.

Fleauxe | 06-07-08 | 12:38

Als ik moet kiezen tussen een uitgezakte naar zure vis walmende vulva of een rank dartelend jongenshertje is de keuze snel gemaakt. Komt geen gen aan te pas, hoor...

VanFrikschoten | 06-07-08 | 12:34

President Babboe Bab | 06-07-08 | 12:21
Ach, de wereld zou zo saai zijn zonder [vrouwen]. Ik zie ze dan ook meer als entertainment.
Ach, de wereld zou zo saai zijn zonder [linksradicalen]. Ik zie ze dan ook meer als entertainment.
Ach, de wereld zou zo saai zijn zonder [seksboerderijen]. Ik zie ze dan ook meer als entertainment.
Ach, de wereld zou zo saai zijn zonder [staafmixers]. Ik zie ze dan ook meer als entertainment.
Ach, de wereld zou zo saai zijn zonder [finnen]. Ik zie ze dan ook meer als entertainment.
-
U drukt zich vaker uit in clichés?

flowert | 06-07-08 | 12:33

Hetro's zijn ook de mensen die de zaken altijd slaan en schelden moeten beslechten, wij sturen elkaar gewoon een brief vol bitcherige opmerkingen en slaan aan het roddelen als een gek. We zijn gewoon leuker, en GroteZaagdildo zich maar afvragen waarom met z'n langharige studentikoze kudtkop.

Fleauxe | 06-07-08 | 12:28

@Suske
LOL

-=PyP=- | 06-07-08 | 12:26

veel lesbo's zijn vegetarisch, terwijl homo's de bbq bij temperaturen boven de 15 graden meteen uit de schuur slepen.

CoJoNes | 06-07-08 | 12:22

@Teen: Ja dat beest wil dat je verder gaat, snap dat dan, wie A beft moet ook B... enfin je begrijpt het wel.

Fleauxe | 06-07-08 | 12:22

Ach, de wereld zou zo saai zijn zonder homo's. Ik zie ze dan ook meer als entertainment.

President Babboe Bab | 06-07-08 | 12:21

@Teen, je zusje of die Pony?

GroteZaagdildo | 06-07-08 | 12:21

Trouwens, behalve natuurlijk de VIVA-hippe experimentjes (dat is nep); komen lesbo's nou minder vaak voor dan homo's (man-man homo's dus) ? Dat is pas echt interessant...

alpha_mannetje | 06-07-08 | 12:20

@Fleauxe | 06-07-08 | 12:16 Die is raak.... Nog mooier dan het schot van Wesley Sneijder :-)

qboy | 06-07-08 | 12:19

Fleauxe | 06-07-08 | 12:16
+1 voor jou.

flowert | 06-07-08 | 12:19

@ GroteZaagdildo
Dat heb ik ook wel eens met andersdenkenden. Laatst was ik de verzorgpony van mijn zusje aan het beffen en toen keek dat beest mij heel vreemd aan. Ik vraag mij nog af wat ze aan het denken was.


Gek beest.

Teen | 06-07-08 | 12:19

@ lepo, @ sublime @zapper [RIP]: THANX!

@Bernhard Bang | 06-07-08 | 11:42, klopt: laatst m'n wenkbrauwen nog laten doen. Zien er een stuk beter uit nu (zouden jullie ook eens moeten doen). Over haargroei en andere lichaamsdelen zal ik zwijgen. Nou vooruit: ééntje dan: okselhaar... waarom is dat bij een man mannelijk, en bij een vrouw vies??

enne: welcome back Fleauxe! Bij onderwerpen als deze ben ik blij dat jij er ook (één) bent!

qboy | 06-07-08 | 12:17

Ik bedoel, je kán toch gewoon geen hekel hebben aan homo's!? We zijn gezellig, richten je huis in, voorizen je weyf van een likje verf waardoor het neuqen weer wat aangenamer wordt. Denk aan de leuke feestjes die we organiseren in de grachten en zus en zo. De jaloezie komt vaak omdat wij gewoon in de kroeg of op internet roepen; "Neuken?" en een half uur later is het raak, hetro's hangen vaak de hele avond als een zwerm bijen om een vrouw heen en als het puntje bij 't paaltje komt moeten ze alsnog op de handkar. Nou, ik ben er blij mee, nu jullie nog!

Fleauxe | 06-07-08 | 12:16

@ fuckje
En vergeet vooral Mart niet!

Miep-Miep | 06-07-08 | 12:16

@Miep-Miep
Alleen voor de jongens? Met die lekkere Wüst en Van Deutekom toch ook de moeite waard voor bi-meiden?
( zo, heb MM ff weer ontopic gebracht. )

fuckje | 06-07-08 | 12:15

Bernhard Bang | 06-07-08 | 12:10
En jij zeker alle eendenvriendjes voor jezelf opeisen hè? Je gunt je vriend nattebeverT toch ook wel eens een snekkie tussendoor?

nattebever | 06-07-08 | 12:15

@Bernhard Bang, maar nog steeds geen sluitende verklaring. Wel enkele theorieen, maar goed.

Trouwens, de mensen die het hardst roepen dat anderen homo's zijn, men zegt bij de psychologie-faculteit dat het een verkapte methode is om iets over zichzelf mee te delen. Jij lijkt wel erg in dit schema te passen.

GroteZaagdildo | 06-07-08 | 12:14

@ GroteZaagdildo | 06-07-08 | 12:10
Maar nu even serieus: jij vraagt je iets af over anderen en vindt vervolgens dingen uit over jezelf. Wat lullig voor je, want op die manier kom je natuurlijk nooit wat over anderen te weten.
Zal ik je eens wat zeggen: maak je verder geen zorgen meer, jij bent hetero.

Bernhard Bang | 06-07-08 | 12:14

Jongens, de herhaling van studio sportzomer is net op NLD 1 begonnen.

Miep-Miep | 06-07-08 | 12:13

@[email protected]:07
Zoals ik in reïncarnatie geloof.
In mijn dromen, zo tegen het wakker worden, zie ik me nog steeds af en toe als een Bonobo-aapje, en soms als geytje.
Mijn vriend zegt dat het wel het één en ander verklaart over mijn huidige leven, en mijn gedachtengoed.

fuckje | 06-07-08 | 12:13

@ GroteZaagdildo | 06-07-08 | 12:10
Je schiet in de ontkenning...

Bernhard Bang | 06-07-08 | 12:11

@Bernhard Bang, ik sta bij geen enkele faculteit op de loonlijst, ik mag elk jaar een beetje met mijn collegegeld bijdragen. Maar aangezien bij ons alle faculteiten door elkaar lopen, heb je wel eens zicht op hoe de andere faculteiten eruit zien.
En het zijn geen angstige vragen die ik stel, ik probeer gewoon de gedachtengang van andersdenkenden te doorgronden. Bij bijv. krakers doe ik dat ook, ik vraag me af waarom hun wél kraken en een uitkering genieten, terwijl ik studeer en een eigen bedrijfje ernaast heb. Dan kom je bijv. tot de conclusie dat ik meer commercieël ingesteld ben, gemotiveerder ben om iets te bereiken, en mischien wel iets minder lui ben. Mooi, dan is dat verschil verklaard.
Vervolgens vraag ik me echter af, waarom denkt een homo anders dan ik. Alleen ik kan nog geen zinnige danwel sluitende verklaring daarvoor verzinnnen, en dan is dit natuurlijk een leuke discussie om te kijken hoe anderen erover denken.
Ik weet, het klinkt allemaal vrij klinisch enzo, maar een nuchtere, zelfs een beetje wetenschappelijke kijk, geeft denk ik de beste verklaringen waarom mensen op hun manier denken / doen / reageren etc.
Wat me trouwens ook brandend interesseert is waarom Wouter Bos anders denkt als ik, iemand een verklaring daarvoor? Is het z’n slechte jeugd? Macht corrumpeert? Aaahhh, met die laatste heb ik waarschijnlijk al een verklaring gevonden.

GroteZaagdildo | 06-07-08 | 12:10

@ nattebever | 06-07-08 | 12:07
Blijf je wel een beetje met je vieze knaagtanden uit de buurt van van mijn strakke eendegatjes?
* eerder al in zijn beste vrienden teleur is gesteld *

Bernhard Bang | 06-07-08 | 12:10

Ik zeg heterozygous overdominance van de metroman.

proats | 06-07-08 | 12:10

Ik word zo moe van die eeuwige discussie. laat mekaar gewoon lekker met rust.

doorkeeper | 06-07-08 | 12:08

Bernhard Bang | 06-07-08 | 12:03
Het klinkt wat pijnlijk.. laat maar.

uberdude | 06-07-08 | 12:08

Homosexualiteit is een gave God's, dat moge nu maar weer bewezen zijn...

Fleauxe | 06-07-08 | 12:08

fuckje | 06-07-08 | 11:44
Ah, je vist naar IRL-info. Ik beleef allerlei avonturen, ook met krokodillen, maar beperk me op GS doorgaans tot mijn vrienden de eenden. Weet je fuckje, 't is een hellend vlak, voor je 't weet sta je daar opeens aan de oevers van zekere rivier met een wellustige blik naar nijlpaarden... sorry, ik moet ook niet te veel vertellen.

nattebever | 06-07-08 | 12:07

Krijg je nu van al die kontn**kende papa's

Peter_S | 06-07-08 | 12:06

wat is eigenlijk de moraal van dit verhaal?

baaderraf | 06-07-08 | 12:05

@Bernhard Bang | 06-07-08 | 11:59
Haha, touché!

Aussie | 06-07-08 | 12:05

Ach, we hebben een anus heus niet alleen gekregen om te poepen.

Boze Buur | 06-07-08 | 12:04

Homoseksualiteit hoort bij het mensdom en bij het dierenrijk. De feiten daarover zijn allang deel van het wetenschappelijke kennisgoed. Een deel der mensheid is homosexueel, en dat is ook zo bij giraffen, meikevers, pinguïns, egels, …
U kunt het zelf gaan zien:
----
Against Nature?
Natuurhistorisch Museum Maastricht
24 mei - 31 augustus 2008
Spraakmakende tentoonstelling over homoseksualiteit in het dierenrijk.
www.nhmmaastricht.nl/nederlands/index2...
www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pag...
Deze tentoonstelling is een must voor iedereen die anti-homofiel is, op wat voor gronden dan ook.
Homofilie is dus niet tegennatuurlijk. Het hoort er geweaun bij.
Voor de gelovigen: homoseksualiteit is een deel van de natuur. Ontkennen heeft geen zin. Het Opperwezen waar u in gelooft, heeft het zo gewild. Dus: RESPECT en gelijke rechten voor homofielen en lesbiennes, anders is het u tot zonde.
En BTW, reken ook even af met die homohaatteksten uit uw heilige boeken.

Dorser | 06-07-08 | 12:03

@ uberdude | 06-07-08 | 12:01
Misschien zie je iets in een Grote Zaagdildo?

Bernhard Bang | 06-07-08 | 12:03

Nichten gebruiken vaak verkleinwoorden, hun spreeksnelheid ietsje lager en hun stem is vaak een halve octaaf heauger dan bij heteromannen...
(bv: Braakhekke, Joling: "Hoooi schattie! Hoe gaaaat het lieffie? 'k heb er de kraaaacht niet meer voor *zucht*...")

Heb me eauit es laten vertellen dat dit vanzelf gaat naarmate ze vaker van 'achteren' worden gepakt...

redactie:
"Toch komen er dagelijks nieuwe homo's bij op deze wereld. Hoe kan dat?"
@redactie: Des Heeren weegen zijn ondoorgrondelijk...

Ahasveros | 06-07-08 | 12:02

Bernhard Bang | 06-07-08 | 11:39
Ehh.. nee. Daar ging het nou net om. Ik word er niet nieuwsgierig of opgewonden van.
fris4ever | 06-07-08 | 11:41
Nee dus. Kijk, ik weet niet waarom ik er niks bij voel, maar het is nou eenmaal zo. Ik kan er ook niet rouwig om zijn want de vrouwen zijn voor mij meer dan genoeg. Het is natuurlijk heel prettig voor homofielen om te zeggen dat iedereen bi is, maar dat maakt het nog niet waar!
Het grootste probleem van homofiel zijn is niet dat het vies, verkeerd of gevaarlijk is, maar dat de rest van het land er lacherig, zenuwachtig en bang van wordt. Eng altijd, die homofielen. Gaaaaap.

uberdude | 06-07-08 | 12:01

Bernhard Bang | 06-07-08 | 11:59
LOL!!

flowert | 06-07-08 | 12:01

@ GroteZaagdildo | 06-07-08 | 11:50
Ik weet niet bij welke faculteit je op de loonlijst staat, maar het is misschien een idee om dit soort dingen eens doordeweeks hardop met je collega's te bespreken. Ik denk dat niemand er een probleem mee heeft dat je je lul in blonde rechtenstudentes wilt propppen. Dat is heel erg geaccepteerd hoor. De angstige vragen die jij daar bij stelt zijn nergens voor nodig. Enfin, dat leggen je collega's wel uit. Behalve als je bij een rechtenfaculteit werkt, dan heb je kans dat ze anders reageren. Maar in dat geval nam je hun onzin toch al niet serieus, right?
Waarom je Hansje niks doet wanneer die feminine jongen langsloopt, daar kun je misschien achter komen door eens na te gaan waarom je almaar aan 'm moet denken. Bij klinische psychologie vind je wel collega's die daar bij kunnen helpen.

Bernhard Bang | 06-07-08 | 11:59

@GroteZaagdildo: Dat denk ik niet want je hersenen groeien nog. Dus bij een baby zal het denk ik nog niet zichtbaar zijn. Pas als je bent uit gegroeid en je hersenen volgroeid zijn weet je het. (lijkt mij hoor)

Missy Idiot | 06-07-08 | 11:58

Waarom word een lesbeau bouwvakkert en een heaumeau dameskappert?
Leg dat maar eens effe uit.

kneuterzak | 06-07-08 | 11:58

De gedachte dat mij achterkleinkinderen ook een Gordon en een Geer zullen moeten verdragen - ik heb er de kracht niet meer voor.

Zeddegeizot | 06-07-08 | 11:58

@Missy Idiot, ik zie het, maar zou dat dus betekenen dat je al bij geboorte vast kunt stellen of iemand homo is of niet? Aangezien er dus lichamelijke (dus meetbare?) verschillen tussen de geaardheidsgroepen bestaan? Gewoon even de theorie die jij hebt gelezen proberen door te trekken.

GroteZaagdildo | 06-07-08 | 11:57

@ Missy Idiot | 06-07-08 | 11:51
Goed verhaal. Wacht met spanning de wetenschappelijke onderbouwing af..

flowert | 06-07-08 | 11:55

@GroteZaagdildo , zie mijn vorige vorige vorige logje. Het zit in de hersenen. ;-)

Missy Idiot | 06-07-08 | 11:54

@GroteZaagdildo | 06-07-08 | 11:50
je hebt gewoon het regenboog-gen niet...

VanFrikschoten | 06-07-08 | 11:52

@Whimpysinger

Ja ik vind dat je gelijk heb. Helemaal vroeger was homosexualiteit geen optie en kregen alle homo's of lesbische vrouwen kinderen en waren ze netjes getrouwd.
Dus zo hou je het ook niet in stand. Misschien dat die mensen ook weer veel homo's hebben gekregen want je moet maar is opletten het zit in de familie!
Vraag maar na bij je homo vriend of vriendin. Er is echt wel IEMAND in de familie die het ook is.

Missy Idiot | 06-07-08 | 11:51

@Bernhard Bang | 06-07-08 | 11:42
Dat is mij bekend, we hebben er op de uni ook een feminine jongen rondlopen, maar ik vraag mij dus af wat zich in mijn hersenen afspeelt. Want als hij langs loopt, dan gebeurd er niets, loopt er een blonde rechtenstudente langs dan vraag ik me af hoe ze er zonder kleren uit ziet en hoe lekker het wel niet is om mijn lul in haar te stoppen.
Daarom, waarom vraag ik me dat bij haar wel af, maar bij hem niet. Zijn het de tieten? Zijn het de lange blonde haren? Is het de feminine aard van doen en laten?
Of is het in het onderbewustzijn dat mijn hersens denken dat een goed uitziende vrouw sterke genen heeft, waardoor mijn genen (in mijn kinderen) een grotere kans hebben om te overleven, terwijl mijn genen bij een man geen kans hebben om te overleven en ik daarom niet aan voortplanting (of droogoefening tot) denk.

GroteZaagdildo | 06-07-08 | 11:50

Tis de schuld van de Gristenen. Hadden Adam and Steve maar niet van de appelboom moeten eten.

El Gouda | 06-07-08 | 11:49

Teen | 06-07-08 | 11:36

Zucht. Je bent niet meteen homo als je het lekker vindt dat je buurmeisje met haar vingertjes in je butthole zit.

azijnseikerT | 06-07-08 | 11:49

"Is toch logisch. Homo's kunnen geen kinderen maken, dus zouden ze na verloop van tijd vanzelf moeten uitsterven, volgens Darwins principes."

Behoorlijke domme opmerking voor een professor. Sinds wanneer is homoseksualiteit erfelijk ?

pim4293 | 06-07-08 | 11:48

@GroteZaagdildo :

Ik heb gehoord dat wetenschappers hebben onderzocht dat bij een homo de ene hersenhelft kleiner is net als bij een vrouw. En bij een lesbieene de hersenhelfde ongeveer gelijk zijn een beetje meer richting man. Maar dat heb ik ook maar gelezen hoor weet niet of het onderzoek echt 100% waar is natuurlijk.

Missy Idiot | 06-07-08 | 11:47

Leuk zo'n verklaring.

Maar het verhoogt niet per se de acceptatie van homo's in de samenleving. De mannetjes die twijfelen aan hun geaardheid of status als man zijn er nog; en die zijn vaak allergisch voor homo's.

broodje bal met mayo | 06-07-08 | 11:47

Oooh, dus homo evangelisatie door benadering van jonge jongens en door voorlichting op scholen is dus ook niet nodig.

Einde van de Domheid | 06-07-08 | 11:46

Wat ik ook leuk vind: zeggen dat homo's zich vergissen als ze denken dat hetero's niet van ze houden.
* er nu echt mee stopt, dit wordt té erg *

Bernhard Bang | 06-07-08 | 11:44

Evolutie zal er weinig mee te maken hebben, het zit hem denk ik meer in de maatschappij. Vrouwen als bijv e.vogelaar zetten gewoon regelrecht aan tot homofilie.

LordBathory | 06-07-08 | 11:43

@Teen; niet persé, maar in ieder geval ben je dan of groot geschapen of ontzettend lenig...

Stijlloze bezoeker | 06-07-08 | 11:42

@ GroteZaagdildo | 06-07-08 | 11:40
Nou, veel homojonges doen ook epileren enzo hoor...

Bernhard Bang | 06-07-08 | 11:42

Natuurlijk blijven homo's bestaan. Anders had RTL4 wel op kunnen doeken...

KarelKopKaas | 06-07-08 | 11:42

Bernard Bang heeft gelijk. Natuurlijk kunnen homo's kinderen maken. En ze kunnen het niet alleen, ze hebben het ook altijd op grote schaal gedaan. Gerard Reve is jarenlang getrouwd geweest, en het was echt geen seksloos huwelijk (al had hij dan toevallig geen kinderen).
De schrijver vergeet voor het gemak de helft van de homoseksuele bevolking, namelijk de vrouwen. Ook lesbische vrouwen zijn altijd massaal getrouwd en moeder geworden.
Voor de homo die hem echt niet omhoog krijgt bij een vrouw is er tegenwoordig ook nog de mogelijkheid van kunstmatige bevruchting. Kortom, het idee dat homoseksuelen zich niet voortplanten is een fabeltje.

Whimpysinger | 06-07-08 | 11:41

Alle mensen zijn bi-sexueel dat is het leidende principe, een erogenezone is blind en zal zich laten opwinden door een droom van welke sexe dan ook. Er zijn mensen die een blokkade hebben en hun bi-sexualiteit verloochenen en kiezen voor een bepaalde sexe, bij mannen is dat meestal de mannelijke, en bij vrouwen de vrouwelijke. Gelukkig maar:>) Het tegendeel kan in extreme gevallen ook gebeuren en dan is er sprake van homofilie. Altijd bij mensen die geen goed overzicht hebben van hun eigen gemoedsbewegingen en zich laten meeslepen door de dynamiek van een gebeurtenis. Zo ken ik een meisje dat op haar 15e verleid werd door een doorgewinterde lesbische doos, feitelijk strafbaarmaar ja vrouwen onderling valt niet op. anyway, dat kind heeft tot haar 30-tigste gedacht lesbisch te zijn tot ze een prettige man op haar levenspad vond.
Dat er een homogen bestaat is niet iets wat ik voor mogelijk houd, en dat is ook maar goed, de Christen Unie zou onmiddelijk embryo selectie omarmen om dat homofile gedoe al in embryo stadium de nek om te draaien.

fris4ever | 06-07-08 | 11:41

Ik loop me nu wel eens af te vragen, wat is nu de seksuele aantrekkingskracht van een man (uit zicht van een andere man). Waarom vind ik van die zachte, een van glooiende rondingen voorzien vrouwenlichaam wel geil, terwijl als ik een herenlichaam zie helemaal niks voel.
Waar ligt hem dat nu aan, want elke man heeft dezelfde hormonen lijkt me, en lang niet altijd ben je dicht genoeg bij de vrouw om op haar hormonen (feromonen) af te gaan. Zijn bij sommige mannen de hersenhelften verdraaid, of is het gewoon zo dat sommige mannen een overdosis aan vrouwelijke hormonen hebben?
Of is het allemaal gewoon een psychisch spelletje, en denken sommige mannen gewoon dat ze homo zijn (waarom dan ook) terwijl iedereen eigenlijk gelijk is.

GroteZaagdildo | 06-07-08 | 11:40

@ uberdude | 06-07-08 | 11:35
Why don't you try me tonight, ik ben ook hetero, net als jij.
* duidelijk in de war raakt van deze discussie *

Bernhard Bang | 06-07-08 | 11:39

@Teen | 06-07-08 | 11:36
Als je er bij fantaseert dat 'ie van een vreemde meneer is, zeker!

VanFrikschoten | 06-07-08 | 11:38

Herstel 11:35
Bij evolutie past geen 'laatsten'. 't Zou de betekenis van het woord onzinnig maken.

nattebever | 06-07-08 | 11:37

Ik heb mijzelf wel eens proberen te pijpen dus een beetje gay zal ik wel zijn.

Teen | 06-07-08 | 11:36

Zoals mijn Grootvader altijd al zeidde; 'Een gat is een gat, alleen de rand is anders...'

Stijlloze bezoeker | 06-07-08 | 11:35

fuckje | 06-07-08 | 11:27
Een belangrijke misvatting bij de vrouwen. Vrouwen is de laatste tijd aangepraat dat ze vooral allemaal bi zijn. Is leuk voor de mannen. Maar niet alle mannen zijn bi. Bralala. Ik vind homofielen prima, ken er een boel, maar er is niet 1 haar op mijn hoofd die ze sexueel zou willen benaderen. En da's geen homofobie, maar gewoon wie ik ben.

uberdude | 06-07-08 | 11:35

fuckje | 06-07-08 | 11:2
'We zijn de laatsten van de evolutie.'
Alles wat nu leeft zijn de laatsten van de evolutie. Wij zijn er nog maar kort. Ik ken geen krokodil die hier niet smakelijk om zou moeten lachen.
Om van de meeste insecten nog maar te zwijgen.

Jij denkt kennelijk dat de mens het sluitstuk is van de evolutie. Ben je ex-gereformeerd of humanist of nog erger?

nattebever | 06-07-08 | 11:35

Er staat een 'vout' in de tekst.

daarintegen = daarentegen

poker4ever | 06-07-08 | 11:32

Zit 'm in de gaynen.....

MichieldeMuiter | 06-07-08 | 11:32

Dus er zijn geen lokhomo's meer nodig om de homo populatie in stand te houden?

LordBathory | 06-07-08 | 11:32

Nou ik moet wel zeggen dat de potten en bi personen en uit de grond schieten als paddenstoelen. Opeens trappen heel veel mensen die kast deur in om uit de kast te komen. Zo ben ik de enige en zo staat mijn msn er vol mee.

Missy Idiot | 06-07-08 | 11:31

"Papa is een homophiel"

VanFrikschoten | 06-07-08 | 11:29

@ fuckje | 06-07-08 | 11:27
Heb je iets gedaan wat je goed wil praten?

Teen | 06-07-08 | 11:29

VanFrikschoten | 06-07-08 | 11:22
Of van die gasten die onderweg van kantoor naar huis zich nog even langs de snelweg laten volblaffen door iemand anders met een stationcar.

flowert | 06-07-08 | 11:29

even beeld = evenbeeld
* het evengoed niet te lang laat duren *

Bernhard Bang | 06-07-08 | 11:28

De meeste beesten zijn homo, bi, of lesbo, en hetero, dus waarom mensen niet?
We zijn de laatsten van de evolutie.

fuckje | 06-07-08 | 11:27

@ azijnseikerT | 06-07-08 | 11:15
De mens is het even beeld van de anomalie die'm geschapen heeft.
* er over denkt om een eigen religie te beginnen: bangisme, zou dat 't gaan doen? *

Bernhard Bang | 06-07-08 | 11:26

Meer homo's = meer vrouwen voor hetero's.
Lesbiennes, dat is pas een risico! ;)

ZDEV | 06-07-08 | 11:26

Adam en Eva waren toch ook hetero? Ergens in de evolutie heeft er iemand even niet opgelet en is homo geworden. Ik denk dat het Willem Oltmans is geweest.

Ds. Bobbelindebroek | 06-07-08 | 11:25

Bernhard Bang | 06-07-08 | 11:21

*herinnert zich nog colleges over causaliteit.

azijnseikerT | 06-07-08 | 11:24

@ Boze Buur | 06-07-08 | 11:10
Het overkomt mijn vriendin regelmatig. Zelf heb ik helaas nog nooit het genoegen gehad, maar wie weet..

flowert | 06-07-08 | 11:24

Zo heb je onder Hells Angels ook mannen die door de week gewoon etalagedecorateur zijn...

VanFrikschoten | 06-07-08 | 11:22

Rechtse mensen denken dat homo-zijn bij hun niet voorkomt, gristenen hebben d'r ook tweeduizend jaar over gedaan om aan het idee te wennen, dit komt in alle kringen voor, dus ook voor wetenschappers is het moeilijk om te begrijpen hoe iets nergens mee kan correleren behalve met zichzelf...
* zich afvraagt of 'correleren' lekker zal vallen bij GS reaguurders, nou ja *

Bernhard Bang | 06-07-08 | 11:21

@Boze Buur,

Ja, dat natuurlijk een strikvraag. Het is Linda de Mol.

azijnseikerT | 06-07-08 | 11:19

azijnseikerT | 06-07-08 | 11:15
Ja euh.. Wat denk je zelf?
Wie had anders 'Wedden Dat? ' moeten presenteren?

Boze Buur | 06-07-08 | 11:17

Zo, nu ga ik weer naar bed.

Teen | 06-07-08 | 11:17

En niet te vergeten die 40.000 volg-homo's op dat ID&T feestje van gisterenavond....

Homer J. Simpson | 06-07-08 | 11:16

Teen | 06-07-08 | 11:14
LOL.

Boze Buur | 06-07-08 | 11:16

Ik vraag me nog steeds af wat de bedoeling van God is geweest met homo`s.

azijnseikerT | 06-07-08 | 11:15

zondag uit de kast kom-dag?

Patrick Zweedsey | 06-07-08 | 11:15

@Boze Buur | 06-07-08 | 11:10
lol, dergelijke beelden zie je trouwens nooit bij heineken en andere reclame voor alcoholische versnaperingen.

LordBathory | 06-07-08 | 11:14

Ik heb wel eens sex gehad met mijn buurjongetje, maar dat was meer omdat ik toch een Nuts overhad.

Teen | 06-07-08 | 11:14

-weggejorist-

Siebrandt | 06-07-08 | 11:11

Ach, wie is er nou niet een keer na een avond flink doorzakken, wakker geworden met een piemel in z`n mond?

Boze Buur | 06-07-08 | 11:10

Ben toch echt 100% lesbisch.

Bazooka Joe | 06-07-08 | 11:10

Een homogen, nogal logisch.
Wat zou homoseksualiteit anders moeten verklaren, sociale omgevingsfactoren? Het zou toch niet zo zijn dat mannen zomaar hun lul in behaarde konten stoppen ipv heerlijke vrouwenlichamen, omdat ze zo beinvloed worden in hun omgeving? Nee dan móet het toch wel een genetische afwijking van het gangbare zijn.

Bottleneck | 06-07-08 | 11:09

Gewoon om te proberen heb ik het ook ooit met een jongen gedaan. Het bleek gewoon niet mijn ding.
Die keren daarna en zelfs gisterennacht waren nou niet van dien aard, dat ik kan zeggen dat ik echt homo ben.
Vanavond maar weer eens kijken.

Boze Buur | 06-07-08 | 11:08

@fuckje
Mijn zwakke maag laat dit niet toe.

Bazooka Joe | 06-07-08 | 11:07

@Bazooka Joe | 06-07-08 | 11:05
Een typische 'nog uit de kast moet komen' reactie.

LordBathory | 06-07-08 | 11:06

@Bazooka [email protected]:05
Je moet er alleen aan toe durven te geven. Moeilijk?

fuckje | 06-07-08 | 11:06

@fuckje
UItzonderingen bevestigen de regel, laat mij dan maar de uitzondering zijn.

Bazooka Joe | 06-07-08 | 11:05

Zo zie je maar weer.

Zo jammer! | 06-07-08 | 11:05

Homofilie is zo 20ste eeuws. Gerontofilie wordt het helemaal in de (vergrijzende) toekomst.

LordBathory | 06-07-08 | 11:04

Diep in ons hart zijn wij allemaal bi-bonobo's.

fuckje | 06-07-08 | 11:03

@ Ariel | 06-07-08 | 10:58
Maakt mij niet uit of je een jongetje bent of een meisje, either way kom ik graag een keer die zeepsmaak uit je mond spoelen...

Bernhard Bang | 06-07-08 | 11:02

@Suske
Roflol

Bazooka Joe | 06-07-08 | 11:02

Homo's? Zeg Hoxha ben je van taalgebruik afgevallen? Ik ben nog steeds in de veronderstellingen dat we het hier hebben over "heaumeau's"... Nja whatever, ik ben niet bang voor ze. Sterker nog kan best goed met ze opschieten. :o)

Chicka | 06-07-08 | 11:02

Als homo's onderdeel vormen van het wetenschappelijk onderzoeksveld, bestaat er dan ook een ISO-eenheid, zoiets als 0,1 milli-Gay (0,1 mG)? Zoals in: 'Jan-Jaap mag dan wel 15 jaar met Sharonelle getrouwd zijn, maar ik denk dat hij toch zeker 20 kilo-Gay (kG) is'.

Suske | 06-07-08 | 11:00

Kunnen wij Andrea niet eens vragen uit te zoeken hoe hoog het percentage homo's is dat doodgaat zonder ooit te beseffen dat ze het waren?

Bernhard Bang | 06-07-08 | 10:59

.. zapper [RIP] | 06-07-08 | 10:56

Nee, dat was God.

Lepo | 06-07-08 | 10:58

@Bernhard Bang
Volgens het boek spermwars doet een groot percentage dat vroeg of laat toch een keer:)
Bisexualiteit zou bovendien bij mensen en dieren een zeer succesvolle voortplantingsstrategie zijn.

Ariel | 06-07-08 | 10:58

Hela ik mag weer, joehoe Darwin bestaat en homo's zijn top!

..zapper [RIP] | 06-07-08 | 10:57

ze komen uit de kast, we moeten die '''kast'' slopen en voila oplossing

Rude(s) | 06-07-08 | 10:57

De laatste keer dat ik naar Darwin refereerde ben ik na een update van het artikel gebanned, is dat ook Darwin?

..zapper [RIP] | 06-07-08 | 10:56

Volgens mij is het gewoon een ziekte en komt het doordat een klein constant percentage vroedvrouwen hun handen niet goed wast! Heus!

jorgenhorstink | 06-07-08 | 10:56

En dan nog iets: sinds wanneer neuken mannelijke homo's nooit met vrouwen?
* zich iets afvraagt over 'in de kast' en 'uit de kast' *

Bernhard Bang | 06-07-08 | 10:55

Wahahahaha!! Jaah lang leve de homo !!

Sublime | 06-07-08 | 10:54

Zijn homo's altijd mannen?
* zoekt waar hij zijn wereldbeeld gelaten heeft om het eventueel snel bij te kunnen stellen *

Bernhard Bang | 06-07-08 | 10:53

Lang leve de homo!

Lepo | 06-07-08 | 10:51

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken