Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

ChristenUnie heeft een nieuwe Yvette Lont

stinkhoerrr.jpgHier ziet u Roelie Bosch. Net als die ex-prosti van een Yvette Lont één van straatsoldaten van André Rouvoet, de verbale knokploegen van 'god' die de laatste maanden alras onder hun stenen vandaan komen. Ook deze Roelie Bosch is vertegenwoordigster van de radicale en duistere tak van de ChristenUnie. AlmereVandaag tekende haar fameuze quote op: Het uitsluiten van homo's is als het uitsluiten van fraudeurs. Fraudeurs en gescheiden vrouwen kunnen de ChristenUnie naar mijn mening ook niet vertegenwoordigen. Met de wind van dit christenkabinet in de rug durft ook mevrouw Roelie Bosch dingen te zeggen die slechts twee jaar geleden volkomen ondenkbaar waren. Homo's moeten dood en zijn minder dan varkens, is wat haar achterban natuurlijk hoort. Net als wat imams en dat soort types roepen. Maar goed, Yvette Lont had als excuus dat ze een gestoorde ex-hoer was die God vond terwijl ze een DP'tje onderging. Maar wat is het excuus van Roelie Bosch? Dat lesbische voorkomen (pottensjaal) en die rode zeiljas(!) doet dingen vermoeden. U denkt natuurlijk aan verboden vrouwenneukerij als God even niet kijkt. Vraagje: doet dit filmpje nog iets speciaals met u, mevrouw Bosch?

Reaguursels

Inloggen

Tis een kutwijf, en dat is-ze. Hoer van God.

Kittekatje | 22-06-08 | 12:54

Mika6101 | 20-06-08 | 15:35
Je mag je afvragen of democratische partijen die zich landelijk manifesteren en zelfs regeringsverantwoordelijkheid niet schuwen het botweg kunnen weigeren te bewegen. Jij denkt in onveranderlijkheden. Ik denk dat een 'praktiserend homo' het recht heeft om ook een partij als de CU aan te spreken op de onwrikbaarheid van het standpunt. Misschien een illusie, maar het zou kunnen dat diezelfde homo over een tijdje wél wat te zoeken heeft bij de CU. Zoiets heet verandering. Als niemand had bewogen hadden we nu nog inquisitie gehad en werden er op het marktplein nog heksen verbrand.

Schoorsteenveger | 21-06-08 | 11:27

Dit soort enge reli-teven hebben rustig zitten wachten tot het gristenkabinet op gang was. Eerst liet men het lijken alsof het allemaal wel meeviel, maar langzamerhand schuiven dit soort middeleeuwers ongemerkt op belangrijke posten en nemen ze de macht over.
Help ons PvdA! Breek met het reli&junta zootje. Ik beloof dat ik op jullie zal stemmen.

Van Snikkelenburg | 21-06-08 | 00:32

Homo's, fraudeurs en gescheiden vrouwen op een hoop? Weer een argument erbij om het geloof terug achter de voordeur te trappen. Deze idioot is net zo erg als een Moslim fundamentalist.

Weg met die achterlijke dogmageile sprookjesvertellers. Serieus, weg met die lui uit de politiek in zijn breedste vorm. Dood aan de verzuiling!

*plop*

Canis Spurcus | 21-06-08 | 00:02

Het is een grote schande dat iemand de grote liberale heiligen, oftewel de homofielen, beledigd heeft.

Godward | 20-06-08 | 20:23

Roelie, je hebt mail, domme doos. Mag hopen dat de raad in Almere haar zullen knippen,scheren en zo te kakken zetten dat ze meteen de politiek aan de wilgen hangt met haarzelf ernaast.

opdondertje | 20-06-08 | 20:02

"Kortom ik snap niet waarom een homo bij de CU zou willen horen"
Mika6101 | 20-06-08 | 15:35

Dat willen ze ook niet idioot, het gaat erom dat dergelijke zaken niet in de politiek thuis horen. Geloof hoort NIET in de politiek thuis, welk deel daarvan snap je niet? Moet ik het in een andere taal uitlegen of zo?

Fleauxe | 20-06-08 | 19:54

Nou, klikken maar bij het MDI!

Sendis | 20-06-08 | 18:35

En dan ook nog in de Frans Duw Aers straat wonen, tsssss, tis toch ook wat....

rekput | 20-06-08 | 18:03

Ziet er idd uit als een muffdiver.

[WooKie] | 20-06-08 | 17:41

Zullen we haar opgeven voor een make-over bij die pisnicht van een Mari van de Ven?

basset hound | 20-06-08 | 16:37

Bah wat een vies filmpje! Gatver! Doe mij maar 2 kerels... Roelie Bosch? Wie? Ken ik die? Is die belangrijk in de Nederlandse politiek? Nee? Whatever!

Rozerakker | 20-06-08 | 16:23

Aai weer zo'n sjaaltje. Moslimmeisjes knopen er eentje om het hoofd en christenmeisjes draperen 'm om de hals. Sjaaltjes zijn een vorm van onderdrukken, het zou verboden moeten worden.

Wijnand | 20-06-08 | 15:54

@koerbagh
Het maakt de KKK niet minder verwerpelijk, maar niemand zou er mee zitten als een KKK-lid zou stellen dat negerts de club niet zouden kunnen vertegenwoordigen. En een homo die in God gelooft, staat niets in de weg om zich bij een andere gristenbeweging aan te sluiten of er zelf een te beginnen als de partij van zijn voorkeur zich niet kan/wil verenigen met de door hem openbaarde geaardheid.
Dat het ten principale idioot en absurd is, doet niets af aan het feit dat ze het mag vinden en eventueel toepassen (met de vrouw-in-SGP-kwestie nog in het achterhoofd is het volgens mij bij wet toegestaan mensen op oneigenlijke gronden uit de partijvertegenwoordiging te weren als de partijïdeologie dat niet toestaat).

DiagnosisTyphus | 20-06-08 | 15:39

@Schoorsteenveger
Ik snap die vergelijking ook niet echt. Maar mensen moeten niet perse bij een partij willen horen die tegen het gedrag van die mensen ingaat. Ofwel een homo heeft niets te zoeken bij de CU een houder van legbaterijen heeft niets te zoeken bij Groenlinks, een crimineel moet niet willen werken bij de politie en ga zo maar door.

Kortom ik snap niet waarom een homo bij de CU zou willen horen. En iemand die zegt dat ze liever geen homo's in de partij heeft moet je naar mijn idee niet vergelijken met iemand die zegt dat homo's minderwaardig zijn en van een toren moeten worden gegooid.

Vertel mij maar in welk christelijk land homo's publiekelijk worden opgehangen om hun zonden?

Mika6101 | 20-06-08 | 15:35

Lekkere ongefundeerde inhoudsloze post...

FaramirII | 20-06-08 | 15:28

Fleauxe | 20-06-08 | 15:02
Er is sprake van een misverstand. Bij volle maan moet men met de broek op de hielen achter een geit knielen.Het rijm is toeval hoor.

T@ Riest | 20-06-08 | 15:27

Roelie mag net als ieder ander een mening hebben maar ik ruik hier toch de geur van haatzaaien jegens onze homofiele medelanders.EHB stuur sofort een pelotonnetje naar Almere! De cel van Nekschot is nu toch even leeg.Of geldt die wet niet voor reli's?

T@ Riest | 20-06-08 | 15:25

Mijn beroep is: ik studeer psychologie en ben daarnaast thuis voor het gezin.
---
Psychologie?
Een Christenhond die gelooft in sprookjes en gescheiden vrouwen dan weer abnormaal vind...

da wizard | 20-06-08 | 15:20

@Schoorsteenveger: Dus het heeft geen zin om elke avond een lam te offeren als dank voor de maan? *baalt en sorry zegt tegen lammetjes*

Fleauxe | 20-06-08 | 15:02

Mika6101 | 20-06-08 | 14:02
Deze vrouw stelt homo's op één lijn met fraudeurs. Leg eens uit hoe dat begrepen dient te worden.

Schoorsteenveger | 20-06-08 | 14:54

Fleauxe | 20-06-08 | 14:31
Vrij neuken en zuipen, spuiten en slikken en toch niet meteen naar de verdommenis gaan, dat is pure winst ja! Ik vind het de laatste tijd erg goed toeven aan de rand van de afgrond moet ik zeggen.
Ach die heilige boeken zijn de uiteindelijke verstarringen van 's mensen pogingen om het leven zin te geven. Aan alles komt een einde, ook aan God en Allah. Waren het de Azteken niet die dagelijks mensen over stenen trappen naar beneden flikkerden om ervoor te zorgen dat de zon elke dag opkwam? Hoor je niks meer van.

Schoorsteenveger | 20-06-08 | 14:47

Stel je bent moeder van een heaumeau, zeg je dan tegen t schaap, tsja, lieverd je bent met je handicap voortaan beperkt in het leven? Of zeg je, lieverd de bloemen aan het menselijk geslacht hebben vele kleuren, vormen en geuren en ik houd van je zoals je bent, hoera voor de schepping!

Sorry voor de taalfouten, en denk niet dat ík het als handicap zie.

AntiSoof | 20-06-08 | 14:46

Stel je bent moeder van een heaumeau, zeg dan tegen t schaap, tsja, lieverd je bent met je handicap voortaan beperkt in het leven? Of zeg je, lieverd de bloemen aan het menselijk geslacht heeft vele kleuren, vormen en geuren en ik houd van je zoals je bent, hoera voor de schepping!

AntiSoof | 20-06-08 | 14:42

AntiSoof | 20-06-08 | 14:28
Ben een beetje in een milde bui vandaag, denk ik. Die Roelie, ach dat is een dom mens met domme ideeën maar verder ongevaarlijk. Die trekt haar keutel even snel weer in als ze hem naar buiten heeft gepoept. Nee, als het over die Lont was gegaan, dan was ik weer stijlloos gaan schelden en tieren. Want dat is een echte heks, een verderfelijk mens dat er op uit is de levens van anderen te verwoesten. Bij Lont is de angst omgeslagen in onvervalste agressie en moordzucht.

Schoorsteenveger | 20-06-08 | 14:33

Uit het verhaal in Almere vandaag;

"Wij hebben nu eenmaal bijbelse uitgangspunten en de bijbel gaat slechts uit van een huwelijk tussen man en vrouw. Hoe zou een homoseksueel dit uitgangspunt ondersteunen?"

Betekent dit dat je de partij wel mag vertegenwoordigen als je homo bent en het met bovengenoemde stelling eens bent? Nou......... het antwoord wordt ook al in gegeven

"Het is niet zo dat wij homoseksuelen willen uitsluiten in de politiek. We hebben het alleen over onze eigen organisatie."

Die CU is gewoon een heel erg eng clubje

MaxL | 20-06-08 | 14:33

@Schoorsteenveger: Inderdaad, dat is nog zoiets, die reli-solidariteit. Door geloof krijg je er een enorme 'groep vrinden' bij die je nooit zullen afvallen. Niet in het oppervlakkige althans. Als ik eerlijk ben kan ik wel eens jaloers zijn op de religieuzen, gewoon achterover leunen en bij elke moeilijke vraag roepen dat GOD het voor je verborgen houdt. En als je iets niet snapt blijven volharden in een GOD die je de kennis niet geeft. Ik heb het niet zo makkelijk, ik moet leven met het feit dat er een begin en een einde is aan dit leven en voor de rest moet ik het doen met de splinterjes informatie die ik op de basisschool en het vwo heb meegekregen. Aan de andere kant, wij mogen vrij neuken en zuipen, da's ook wat waard toch Schoorsteenveger? Ik wil niet opteren voor een verbod van welke aard dan ook, maar mogen deze mensen alstublieft uit het politieke domein worden gezet. Dat is voor iedereen beter.

Fleauxe | 20-06-08 | 14:31

@Schoorsteenveger | 20-06-08 | 13:52
Wat een stijl en een inzicht stel ten toon, gaaf.

AntiSoof | 20-06-08 | 14:28

@Fleauxe | 20-06-08 | 14:07
Helder!

AntiSoof | 20-06-08 | 14:24

Colloseum repareren. Leeuwen verzamelen. En dan die relifascisten de hoofdsvoorstelling van de dag maken.

Lafayette | 20-06-08 | 14:23

Fleauxe | 20-06-08 | 14:07
Je hebt helemaal gelijk. Het draait om de angst voor de zinloosheid des levens, de angst voor het lijden en de angst voor de dood. Maar ik denk dat religies bij uitstek in staat zijn om die angsten te kanaliseren. Het gaat om veel meer dan waar of onwaar, een goed werkend religieus systeem biedt een totaaloplossing die belooft om de angsten weg te nemen of te minimaliseren in ruil voor gehoorzaamheid. Buiten het systeem heerst chaos, pijn, dood en verderf.
Ik raad Roelie aan om eens een beetje Bataille te lezen als ze het aankan.

Schoorsteenveger | 20-06-08 | 14:22

"Ze geloven in een god opdat ze zèlf niet hoeven nadenken..."

freedom4ever | 20-06-08 | 14:19

Natuurlijk doet dat filmpje haar niks: Er zitten mooie mensen in, kan ze zich natuurlijk nooit me identificeren.. Buiten dat doen Christenen natuurlijk alleen aan sex als je het geen sex noemt én er kinderen van komen, anders brand je natuurlijk tot in het oneindige in de hell..

Homer J. Simpson | 20-06-08 | 14:17

Als je gelooft dat God de wereld schiep, dan bestaat Almere niet eens..

hekkesluiter | 20-06-08 | 14:14

Zullen we de boeken vanaf nu gebruiken waarvoor ze bedoelt zijn en ze niet meer als exuus gebruiken om een leuk baantje te bemachtigen of om anderen de les lezen? God allemachtig wat kunnen mensen toch dom zijn, maar ja zo is de mens, zielig en armoedig van geest, en ze weten het ook al niet.

AntiSoof | 20-06-08 | 14:12

@Mikanogwatmeteennummer: "Het verschil is echter dat homo's overal bij willen horen anders worden ze gediscrimineert," Waar haal je dat nu weer vandaan, het gaat mij (en ik denk dat ik dan even namens de meeste reaguurders spreek) vooral om het feit dat dit soort storende elementen plaats nemen in de politiek. Daar hoort geloof niet thuis, ga je huiswerk dan kneus/
-
@Ahiraz: Maar ja, niemand vroeg jou iets. *zaait haat*

Fleauxe | 20-06-08 | 14:10

@Schoorsteenveger: Alles valt terug te voeren op angst voor de zinloosheid des levens en angst voor de dood. Althans dat denk ik. Je kunt me niet wijsmaken dat een boek wat zoveel fouten bevat (zon om aarde of was het nou aarde om de zon) een mens danige zekerheden biedt dat er een leven op ingericht kan worden. Het is bewijs wordt wel geleverd door sektes en bekeerlingen tot een religie. Je ziet dat deze mensen altijd hebben kunnen functioneren in een paradigma zonder geloof maar plotseling gaat er iets mis, er doet zich een zaak voor die geen enkele rechtvaardiging kent. Omdat we niet in staat zijn deze, en andere, missstanden te verklaren beroepen we ons op iets hogers. Het is een soort schelden in optima forma, als ik op mijn duim sla richt ik me niet tot de rede maar roep ik in het luchtledige dat dit me niet aanstaat. Niet echt logisch maar wel des mens. Je kunt ook in zo'n stressreactie blijven hangen en dat heet dan geloof. Om in de lijn van je verhaal te blijven, het zijn ook meestal niet de sterkste personen van geest. De wil om door te zetten en het leven te 'nemen zoals het is' ontbreekt ze in het geheel, dat maakt ze niet alleen slap maar ook nog een nutteloos. Ik hoop dat Roelie haar studie psychologie kan afronden. Opdat ze aan het einde van de studie misschien tot inzicht zal komen.

Fleauxe | 20-06-08 | 14:07

Wat een lelijk wijf die Roelie, ik zou d'r m'n homo nog vanaf schoppen.

Conan de Rabarber | 20-06-08 | 14:07

@Mika6101

+1

Die halfgebakken webloggers hier zijn systematisch bezig met haatzaaierij, een uiterst kwalijke zaak als je het mij vraagt.

Ahiraz | 20-06-08 | 14:04

Wat zielig van Geenstijl om christenen steeds te willen vergelijken met moslims. Deze vrouw vind dat homo's geen lid moeten kunnen worden van de partij. Nergens gaat het over het doden van homo's of dat homo's gelijk zijn als varkens. Terwijl moslims dat juist wel roepen. Kijk dat de christenunie geen behoefte heeft aan homo's is te vergelijken met het weren van boeren die legbaterijen houden door Groenlinks. Het verschil is echter dat homo's overal bij willen horen anders worden ze gediscrimineert, terwijl een boer met legbaterijen niet met de Groenlinks geassocieert zou willen worden. Maar blijf vooral in jullie eigen werkelijkheid geloven en dan zal je uiteindelijk het verschil wel zien tussen moslims en christenen. Alleen is het dan al te laat.

"Caine do you care whether you live or die? Now I do care but now it's to late!"

Mika6101 | 20-06-08 | 14:02

-weggejorist-

hans98 | 20-06-08 | 14:02

ROFLOL@ Bigi

baba4oog | 20-06-08 | 13:54

Fleauxe | 20-06-08 | 13:24
Dit zit veel dieper. Het gaat hier om de taboes, de regels die de grenzen van het systeem uitmaken en daarom rechtstreeks gekoppeld worden aan begrippen als schuld en gevoelens als schaamte. Je roept de Wraak des Heren over je af als je zo'n grens passeert, je legt je zieleheil in de waagschaal als je zo'n overtreding begaat, je wordt vogelvrij, je betreedt het rijk van de duivel. Ze durven hun moraal niet te verlaten, ze durven niet over te steken, ze durven niet te wagen. Het zweet breekt hen uit, hun hart gaat bonken, en de angst grijpt hen naar de keel telkens als zij de grens bereiken van hun 'goed' en geconfronteerd worden met het 'kwaad'. En dan lopen ze terug, terug naar de veilige haven van het gelijk en de vaderlijke goedkeuring van een God die hen elke dag opnieuw geruststelt en via zijn heilige boek vertelt dat ze deugen. En dan durven ze weer te lachen en vergeten ze hun angst voor het leven.

Schoorsteenveger | 20-06-08 | 13:52

POT, overduidelijk!

Hodja | 20-06-08 | 13:51

Zeg CU godsdienst waanzinnige,
Hoe zit het met gescheiden mannen?
Hoe zit het met gescheiden potten?
En wat als je nu een gescheiden homo bent?
Of om het nog bonter te maken, wat als je een afvallige homosexuele ex-moslim bent die nu is overgelopen naar het cristendom?
En is het jou ook al bekend dat de echtscheidingen onder cristelijke hetroparen net iets hoger ligt dan het aantals scheidingen van ongelovige hetro paren?
Overleg het even met je god, en laat me even weten hoe dat zit met al deze vormen van sexuele voorkeur en scheidingen.

Vuilnis | 20-06-08 | 13:49

@ Ouranos | 20-06-08 | 13:11

Dank je voor de maillink naar haar, ik heb dr een berichtje gestuurd.

deropofderonder | 20-06-08 | 13:39

Goh, toch wel lullig voor die mevrouw. Heeft ze een mening ter uiting, valt een 'vrijzinnige' art. 7 koesterende roze wolk over d'r heen....

Wel in de pas blijven lopen mevrouw Bosch, als u dit over moslims zegt is het wel goed, capice!

Sikkeneur | 20-06-08 | 13:38

Ik heb haar anders nog een keer volgeblaft achter het Centraal Station voor een pak vanillevla. Ik wist niet dat ze Roelie heette. Wij kenden haar altijd als "hebbieguldevoorme". Ze stond toen min of meer permanent in de stationshal. Ze stonk wel een beetje maar een pak vanillevla is niet duur.

Bigi Bana Boy | 20-06-08 | 13:32

cabrão | 20-06-08 | 13:19
Homos hoeven,in tegenstelling tot religieus gehandicapten, niet policor geknuffeld te worden. Die redden zich wel. Die zijn niemand tot last en worden dus gewoon geaccepteerd. Behalve door religieus gehandicapten blijkbaar.

Pierre Moustache | 20-06-08 | 13:32

OT: De dieselprijs gaat in België naar beneden.

Prof. Drs. Klavan | 20-06-08 | 13:32

Wat doen deze mensen in de politiek, welk volk vertegenwoordigen zij? De simpele geesten?

gewoon ronald | 20-06-08 | 13:31

Kunnen we die ouderwetse heksenverbranding niet weer invoeren?

Wickie de Viking | 20-06-08 | 13:31

<p> @ sjaakdeslinksesul | 20-06-08 | 13:26 </p>
<p>Juist pak haar maar op haar eigen handleiding.</p>

Prof. Drs. Klavan | 20-06-08 | 13:29

Nee, ik doe het niet ook. Dit is te makkelijk.

blackangel | 20-06-08 | 13:27

<p> @overVecht | 20-06-08 | 13:22 </p>
<p>Of vrouw</p>

Prof. Drs. Klavan | 20-06-08 | 13:26

1 Timotheus 2: 11 Een vrouw dient zich gehoorzaam en bescheiden te laten onderwijzen; 12 ik sta haar dus niet toe dat ze zelf onderwijst of gezag over mannen heeft; ze moet bescheiden zijn.
Roelie, jij ongelovige hoer! Ga terug achter het fornuis en bemoei je niet met zaken waar jij als vrouw niets over te vertellen heb!

sjaakdeslinksesul | 20-06-08 | 13:26

@DiagnosisTyphus | 20-06-08 | 13:12:
Not the point. Het zal ook lastig te zijn om een neger te vinden die lid wil worden van de Ku Klux Klan, dat maakt de Ku Klux Klan en hun racisme niet minder verwerpelijk.
Bovendien kunnen homo's ook best in god geloven en achter het merendeel van de politieke standpunten van de partij staan maar ze mogen dan vervolgens die (ietwat wereldvreemde) idealen van ze niet in een vertegenwoordigende functie uitoefenen. Dat is hetzelfde als discriminatie op huidskleur.

Van gescheiden vrouwen kun je zeggen dat het een keuze is: maar wat als die vrouw in haar huwelijk is mishandeld en daarom is gescheiden? Blijkbaar vindt Roelie dat je je dan maar gewoon verrot moet laten slaan en dan kun je wel gewoon troost vinden bij het politieke werk voor de CU dat je dan mag doen.
Het is gewoon ten principale idioot en absurd dat iemand zich meent te moeten bemoeien met de wijze waarop volwassen anderen met wederzijdse instemming hun orgasmes beleven en daar een waardeoordeel op plakken.

koerbagh ® | 20-06-08 | 13:25

Wat vindt Cornald Maas eigenlijk van dit alles?

Schoorsteenveger | 20-06-08 | 13:24

@Schoorsteenveger: Humor! Ik vraag me dan altijd af in hoeverre ze haar 'prioriteiten' stelt. Televisie kijken is namelijk ook een bezigheid die Satan verheugd maar daar hoor je ze bijna nooit over evenals internet. In de trend van "het is meer dan gebruikelijk om internetters te weren van de partij" Ik wou zeggen, het loopt wel los. Maar in deze tijden begin ik me toch af te vragen of dat wel klopt. Gescheiden mannen zijn koningen in God's optiek, je weet toch.
@cabrão: Hallo!

Fleauxe | 20-06-08 | 13:24

Weer lekker vergezocht van GS....

Omdat ik een handtas draag ben ik zeker heaumeau?

*eigen aars checkt*

overVecht | 20-06-08 | 13:22

CU -1
Gay -1
---------
-2

anti hippie | 20-06-08 | 13:20

Ik heb nog NOOIT een positieve uitlating over HOMOS gehoord van een REAGUURDER, wat doet vermoeden dat er onder de geenstijllezers flink veel CHRISTENUNIE stemmers zitten

cabrão | 20-06-08 | 13:19

Fleauxe | 20-06-08 | 13:08
Nee Fleauxe, ze menen echt dat ze goed bezig zijn. De redeneringen zijn exact gelijk aan die van Mahrach. God of Allah heeft nou eenmaal beschikt dat homo's niet deugen. Zo simpel is het gewoon.
Mevrouw geeft er blijk van volgens zeer eenvoudige schema's de wereld te bezien en te oordelen: fraudeurs, gescheiden vrouwen en homo's in één adem noemen, dat getuigt van onwil en onvermogen om na te denken.
Ik vraag me overigens met verbazin af waarom gescheiden mannen hier worden overgeslagen. Maar dat terzijde.

Schoorsteenveger | 20-06-08 | 13:18

koerbagh ® | 20-06-08 | 13:16
lol

Dommelsch | 20-06-08 | 13:18

@Redactie: Nu koerbagh ® er toch over begint, wordt het niet eens tijd om meneer aan zijn afspraak te (blijven) herinneren. U weet wel, die advertentie over de holocaust bespreken op middelbare scholen in 020-GaZa.

Fleauxe | 20-06-08 | 13:18

<p>Mag ik haar eauk deaud wensen?</p>

Prof. Drs. Klavan | 20-06-08 | 13:18

[Harry de Winter modus]
Als Roelie Bosch hetzelfde over Joden (en het Oude Testament) gezegd zou hebben als wat zij nu over Homo's (en de gescheiden vrouwen) uitkraamt, dan was zij allang afgeserveerd en veroordeeld wegens antisemitisme.
[/Harry de Winter modus]

koerbagh ® | 20-06-08 | 13:16

@Dommelsch | 20-06-08 | 12:56

Tja, dat blijkt maar weer....

*gaapt...*

Boris Poepnagel | 20-06-08 | 13:16

Wederom 'n dom bericht van jouw kant Hoxha, maar dat beginnen we van je gewend te raken. Jij bent 'n hater ( dus geen spat beter dan zij, je beweert immers defacto hetzelfde van hen)

Ahiraz | 20-06-08 | 13:15

@mezelf
Ze naaien allemaal een eind in de rondte? *Fout fout fout fout fout*

DiagnosisTyphus | 20-06-08 | 13:15

Lekker scherp (weder)kritisch stukje, Hoxha, heerlijk! Trouwens, die CU komt toch wel elke keer weer met een gestoord godvrezend wijf aanzetten. Die hele partij moet gewoon zo snel mogelijk van het pluche afrotten

The Green*Machine | 20-06-08 | 13:14

Walgelijk dat er nog steeds van die partijen zijn met middeleuwse nazi denkbeelden.

Beëlzebul | 20-06-08 | 13:12

Zelfs naar CU-standaarden een beetje bekrompen van mevrouw Roelie (kort voor Roelof?), maar verder niet heel belangrijk. Als homo vertegenwoordiger willen worden voor de CU is hetzelfde als een vrouw die de SGP wil gaan vertegenwoordigen of een willekeurig persoon die zijn mening wil verkondigen binnen de SP. Als het ideaal van de club je niet aanstaat, word je er gewoon geen lid van. Doe je dat wel, dan heb je maar gaar te koken in je eigen domheid.
-
Wat overigens wel de nieuwsgierigheid wekt: Wat hebben homo's, fraudeurs en gescheiden vrouwen met elkaar gemeen?

DiagnosisTyphus | 20-06-08 | 13:12

<p>Dit soort uitspraken doen nekschot's cartoon's verbleken.</p>
<p>Hirsch Ballinski laat jij het OM haar eens snel door een AT van bed lichten.</p>

Prof. Drs. Klavan | 20-06-08 | 13:11

lol @ rodezeiljashoerrr

Biff Eagleburger | 20-06-08 | 13:09

Hoe sommige christenen het christendom kunnen misbruiken en in een slecht daglicht stellen. Gij zult niet oordelen, zij zonder zonde werpen de eerste steen....

de modelburger | 20-06-08 | 13:09

Het ergste is nog wel dat deze mevrouw homo's op een hoop gooit met Patricia Rehak. Phoei, schande.

juicy fruit | 20-06-08 | 13:09

Ze mag het vinden en zeggen dat maakt ons landje zo leuk en enerverend, maar ik vraag me echt af waar die frustratie vandaan komt. Is ze een keer overvallen of lastig gevallen door een groepje hangnichten? (een woord waar veel gelovigen slechts van kunnen dromen) Is haar man een latentje? Wazzup Roellie?

Fleauxe | 20-06-08 | 13:08

Schoorsteenveger | 20-06-08 | 13:04
Nee, meer een gevalletje "in-cest, thuis best" lijkt me.

Superior Bastard | 20-06-08 | 13:08

Deze mevrouw mag van mij wel eventjes (heel lang) dood.

Marux | 20-06-08 | 13:07

Ok nu ben ik het zat. Ik trek al deze discriminatie niet meer.

Sterf gristenhond, STERF!

blikjegrolsch | 20-06-08 | 13:07

Echt releks die nieuwe trainer van Twente.
Joan
(bazig)

Joan | 20-06-08 | 13:06

Is zij vroeger ook een verslaafde hoer geweest?

Schoorsteenveger | 20-06-08 | 13:04

Kunnen nu eindelijk verschoond blijven van religieus gehandicapten in de politiek?
Religieuze overwegingen kunnen per definitie nooit argumenten zijn, en zeker niet als het over het leven van een ongelovige gaat.
Richt je eigen leven naar je eigen smaak in, maar laat een ander met rust met je denkfouten.

Pierre Moustache | 20-06-08 | 13:03

@el mero mero@12:52
Dat mag, alleen weet ik niet of mevrouw zich medicinaal wil laten behandelen.

fuckje | 20-06-08 | 13:03

Ach als een imam het zegt, dan schreeuwd iedereen moord en brand.
Maar je coalitie genoot val je natuurlijk niet af.
Want dan ben je dubbel afvallig hahahaha

nono's | 20-06-08 | 13:02

uperjan | 20-06-08 | 12:54
LOL, hij is gepensioneerd schijnt, dus met het vullen van het Nieuwe Jeruzalem in de polder met nageslacht zal het wel meevallen. Allhoewel, Noach werd toch ook 500?

sjaakdeslinksesul | 20-06-08 | 13:00

@Grimlach | 20-06-08 | 12:55

Waarom zouden ze dat niet mogen? Bij genoeg verenigingen, partijen etc. wordt gediscrimineerd, is niks mis mee. Wel ben ik het met je eens dat de subsidiekraan van elke politieke partij meteen dicht moet.

zum kotzen | 20-06-08 | 13:00

hoop dat ze snel een bakkie gaat doen bij haar god.

Gewoon Niels | 20-06-08 | 13:00

Het praat gewoon wat makkelijker over een groep waarvan je weet dat ze je de keel niet komen afsnijden. Alhoewel ik die sjaal wel van haar kop zou willen rukken, dat ding kan écht niet.

Fleauxe | 20-06-08 | 12:59

Kennelijk zit ze nog in de ontkennende fase. Mensen die het hardste roepen dat homo's dood moeten zijn het zelf maar willen het niet weten.

M@rk | 20-06-08 | 12:58

@ Zeven | 20-06-08 | 12:41
Moeten we even een paar witjassen voor je bestellen?

Meautie | 20-06-08 | 12:58

Ze heeft, net als mevrouw Lont een syfillusje onder de leden. En het ontkennen ervan kan nogal eens resulteren in aantasting van de hersenen.

blinde kip | 20-06-08 | 12:56

Boris Poepnagel | 20-06-08 | 12:48
Je moet de ex-accountants achter GS ook niet vergelijken met journalisten. Het blijft een -commercieel- weblog.

Dommelsch | 20-06-08 | 12:56

@zum kotzen: sterke redenering. Zolang ze maar niet voor een totaalverbod op homo's zijn, mogen ze best zonder onderbouwing homo's weren (zoals de SGP vrouwen weert). Dat ze maar 's voor het Europees Hof gesleept worden zodat de subsidiekraan dicht kan.

Grimlach | 20-06-08 | 12:55

Terug onder steen Roelie, wij stampen hem wel aan.

T@ Riest | 20-06-08 | 12:55

@sjaak> maar dan een bronstige variant die kwistig zijn zaad over de nog jonge almeerse damesakkers spilt.

superjan | 20-06-08 | 12:54

p0rn0 | 20-06-08 | 12:53
wprden = wirden, nee: worden

p0rn0 | 20-06-08 | 12:54

superjan | 20-06-08 | 12:49
Gevalletje smaad en laster, heb je geen haatzaaiartikel voor nodig.
Is niet de eerste keer: Van Dijke van toenmalig RPF heeft hetzelfde geflikt.

Miretra | 20-06-08 | 12:54

superjan | 20-06-08 | 12:52
Ik dacht aan Koch in debiteuren-crediteuren.

sjaakdeslinksesul | 20-06-08 | 12:53

Had Paars het toch beter voor elkaar met D66 als nietszeggende vijfde wiel aan de wagen om een meerderheid te verkrijgen... Gristenfundamentalisten wprden gedreven door godswaanzin, die laten zich niet 1 2 3 de mond snoeren... Maar ja, het land zou schade oplopen als de PvdA niet met maakt niet uit wie weer aan het stuur zou staan... Gefeliciteerd hoor, kutkabinet!

p0rn0 | 20-06-08 | 12:53

@sjaakdeslinksesul>die enorme lelijke scheve man met die smaakvolle australian kleren...
Volgens mij prakt die anton geesink lookalike hem overal in, cu vrouwtjes technisch gesproken.

superjan | 20-06-08 | 12:52

"Het uitsluiten van homo's is als het uitsluiten van fraudeurs. Fraudeurs en gescheiden vrouwen kunnen de ChristenUnie naar mijn mening ook niet vertegenwoordigen."

Iets met een Galileese timmerman, balken en splinters, eerste stenen werpen etc.

zum kotzen | 20-06-08 | 12:52

@ fuckje | 20-06-08 | 12:41
Valt iemand de tyfus wensen onder doodsbedreigingen ?

el mero mero | 20-06-08 | 12:52

En jawel, staat in de Bijbel dus is waar: homo's zijn fradeurs.
#@Hoxa: waarom per dag een van deze verlichte mensen een topic geven en met twee wekken Rutger op pad sturen?

Grimlach | 20-06-08 | 12:51

Aan de ene kant ... je-zus man, wat blijken veel CU-ers kleingeestige bedompte personen te zijn. Al twee jaar regeringsverantwoordelijkheid, en wat is het belangrijkste thema: 'he, wat vervelend dat de CU zich niet duidelijk uitspreekt tegen homoseksualiteit!' Kom op zeg, zijn er wellicht belangrijker dingen te bedenken w.b. christelijke politiek?

Aan de andere kant ... die vrouw heeft natuurlijk wel gelijk dat ze voor haar eigen cluppie de toelatingseisen mag vaststellen. Zolang ze maar niet iets gaat roepen over een algeheel verbod voor homo's in de politiek, en dat doet ze ook niet.

zum kotzen | 20-06-08 | 12:50

"Het uitsluiten van homo's is als het uitsluiten van fraudeurs. Fraudeurs en gescheiden vrouwen kunnen de ChristenUnie naar mijn mening ook niet vertegenwoordigen."

Dat lijkt me nochtans een stevig quootje mister boris poepnagel.

superjan | 20-06-08 | 12:49

,,Het is niet zo dat wij homoseksuelen willen uitsluiten in de politiek. We hebben het alleen over onze eigen organisatie."
Prima, maar er zijn ook gemeenten die op democratische gronden besluiten geen weigerambtenaren aan te nemen en vindt Roelie dat dan wel OK? Zieke geesten bij die fascistenclub vol psychoten. En het dragen van een roze zeiljack en tafelkleedje als blouse verdient sowieso minachting:
almere.christenunie.nl/l/library/downl...

sjaakdeslinksesul | 20-06-08 | 12:49

@hoxha

Errug makkelijk, Hoxha, maar zo makkelijk kom je er bij mij niet vanaf!
Kijk, de Christenunie is kudt, maar de redenen die jij aansleept om deze dame het jasje van mevrouw Lont aan te trekken zijn puur suggestief. En dat is makkelijke, zéér makkelijke journalistiek...

Eigenlijk té makkelijk voor GeenStijl. Kortom, een weplok-vuller...

Boris Poepnagel | 20-06-08 | 12:48

Ja, daar kon je op wachten natuurlijk. Sinds die mensen uit de oppositie zijn hebben ze ineens de hele wereld als podium. Alle media natuurlijk weer luisteren naar zo'n trol.
Laat toch lekker roepen. Wat ik veel erger vind is dat zo'n wijf in het kabinet aansluiting vindt bij het cda. Die partij is net een wijf: al het goeie moet je er zelf instoppen. Als ze met de vd regeren gaat alles goed. Buiten een altijd zure linker vleugel, maar links zeikt als ze niet regeren en als ze wel regeren hebben ze onderling ruzie (pvda).
Het rechtse van het cda bevalt me prima, alleen dat gristengezeik, bah.
Laat dit overgangsfrustraatje nu maar lekker roepen, wordt vanzelf weer stil als ze geen aandacht krijgt.

Goldameir | 20-06-08 | 12:47

Blijft raar dat religieus fascisme wel is toegestaan, en a-religieus fascisme niet.

dr Rechts | 20-06-08 | 12:47

Het is toch ook eigenlijk te kleinzielig voor woorden dat politieke partijen zich druk maken om de seksuele geaardheid van hun vertegenwoordigers? Er zit vast wel een SM-er of een onderdanige man bij de CU. Mag dat dan wel van de Bijbel? Nee tuurlijk niet, maar dat blijft binnenskamers zoals iedere relatie. Religieuzen zijn seksueel gefrustreerde idioten die andere door eigen onmacht beschuldigen van seksuele wandaden zoals homoseksualiteit. Een mooie voorbeeld is meisjesbesnijdenis door geesteszieke oudere moslimmannen. Nee, RELIGIE zou verboden moeten worden.

Ruben Koene | 20-06-08 | 12:47

.... en een vette ruft laten, dat dan wel weer...

Miretra | 20-06-08 | 12:45

De volgende stap is een partij-dag met break-out sessie 'Hoe laat je homo's het beste bungelen; lessons learned in Teheran'

de ouwe pik | 20-06-08 | 12:45

Dat Fleauxe op uw gezicht moge plaatsnemen, mevrouw.

superjan | 20-06-08 | 12:45

Toch zijn omroepen als KRO en EO heel populair bij homosexuele medewerkers. (Niet dat ze er altijd voor uitkomen.)

Einde van de Domheid | 20-06-08 | 12:43

dr Rechts | 20-06-08 | 12:41
Niemand heeft het meldpunt discriminatie nodig.
Schelden doet geen pijn.

Miretra | 20-06-08 | 12:43

Niet helemaal off topic: onderzoek RUG dat allochtonen van leraren op schoolonderzoeken te hoge cijfers krijgen? Bij het landelijk examen scoren allochtonen opeens veel lager.

dr Rechts | 20-06-08 | 12:42

Overcompenserende lesbiese reliepot.

Lepo | 20-06-08 | 12:42

Roelie, zelfs die naam schept geen duidelijkheid over de geaardheid. Maar goed, zolang ze tussen de grenzen van Almere blijft scharen vind ik het prima.

Pilsvogel | 20-06-08 | 12:42

@whatisup@12:37
Je mag haar een vraag stellen, ik heb haar iets gevraagd van een pot, en gerukt zijn. Lijkt me duidelijk;)

fuckje | 20-06-08 | 12:41

Waar is het Meldpunt Discriminatie Internet als je ze nodig hebt? Of komt de knokploeg van CDA/PVDA alleen voor moslims op?

dr Rechts | 20-06-08 | 12:41

Ik zou haar doen.

Zeven | 20-06-08 | 12:41

Ik zal die gristenidioot eens even een duidelijk mailtje sturen.

whatisup? | 20-06-08 | 12:37

Kom op, mensen; mailen die vrouw!!

fuckje | 20-06-08 | 12:35

Hippies in een jurk mogen dus wel lid worden.

black sparrow | 20-06-08 | 12:35

@ Tisje:
GGGGGrislamiet dan wel ...

Ruben Koene | 20-06-08 | 12:34

Ik denk dat Roelie helemaal u&#601;&#652;oq&#601;&#647;s&#633;&#601;puo zal zijn van www.lesbo101.com/

gimiller | 20-06-08 | 12:34

tja... tja... sja.. geen idee.. vanaf vanmiddag vakantie.. dus ja.. *belangrijkere zaken aan hoofd*

SwaY | 20-06-08 | 12:33

@Salsadippert 12:26
Wat hebben wij dan in godsnaam misdaan om deze volksvertegenwoordigers te verdienen ?
Van u weet ik het niet, maar ik dacht echt dat ik onschuldig was.

Haro Broeva | 20-06-08 | 12:31

Is er ook een foto van haar in een tuinbroek? Want dan ben ik zeker overtuigd!

Claude Jacque | 20-06-08 | 12:31

Ik mis nog de driehoekige plexieglas oorbellen.

Lying Dutchman | 20-06-08 | 12:30

Godverdomme daar gaan we weer. Méér Bear Force One, méér. Ik wil dat alle gelovigen gillend de grens over vluchten. Vandaag nog.

Achterdocht | 20-06-08 | 12:28

Ik dacht altijd dat de SGP de partij was voor dit soort lieden

Dommelsch | 20-06-08 | 12:27

*na zien filmpje spontaan lesbisch geworden is*

baba4oog | 20-06-08 | 12:27

Is weer eens wat anders als Pol Pot hehe

Claude Jacque | 20-06-08 | 12:26

Ik heb haar al gemaild, dat gaat gemakkelijk!!
Dot goed voorbeeld goed volgen?

fuckje | 20-06-08 | 12:26

Inderdaad een fijn pottenvoorkomen. Niets mis mee hoor, met potten. Met heaumeaux ook niet. Met varkens ook niet. Met fraudeurs dan weer wel. En christenfundisten zoals zij zijn helemaal van het padje af.

Maar ach, een land krijgt de volksvertegenwoordigers die het verdiend....

Salsadippert | 20-06-08 | 12:26

Stop die maar diep onder een steen terug!

Innocenti | 20-06-08 | 12:26

Christenen zijn ook maar gewoon enge mensen.

Korreltje Zout | 20-06-08 | 12:25

@Sloerie Bosch, vergeet u niet het licht uit te doen als u vanavond weer eens anaal wordt uitgewoond door uw al even Godvruchtige echtgenoot.

Superior Bastard | 20-06-08 | 12:25

Almere? Laat maar…

kolonel klootoog | 20-06-08 | 12:23

Chrislamiet ;-)

Tisje | 20-06-08 | 12:23

Woot! Dat filmpje doet in ieder geval wel wat met mij.. ben ik nou pot?

Claude Jacque | 20-06-08 | 12:23

Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe kabinetscrisis?

puntkomma?! | 20-06-08 | 12:22

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino