Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Eigenlijk zijn wij gewoon de schuld van alles

watuzegt.jpgIn de rubriek Wat U Zegt geven wij het woord aan de heer E. Ruis: "Geachte redactie, Een paar dagen geleden beschuldigde u mijn voormalig meester Joop Lith eens te meer van het zich schuldig maken aan seksuele handelingen met minderjarigen. Hierbij plaatste u tevens een link naar de klassenfoto van groep vijf van de basisschool h.c. Andersenschool uit Utrecht. Bij dezen wil ik u sommeren de link naar deze foto te verwijderen van uw buitengewoon kwetsende log. Het is niet alleen verschrikkelijk onbeschoft om een onschuldige basisschoolklas bij dit onheilspellende en niet te vergeten op onwaarheden beluste verhaal te betrekken, maar u maakt er ook nog eens een boel mensen ongelukkig mee. Waaronder ikzelf. Ik als voormalig leerling van die klas ben al meerdere malen aangesproken door familie, kennissen en vrienden met de vraag of ik vroeger ook seksueel misbruikt ben geweest. Dit is absoluut nooit gebeurd, maar dankzij u berichtgeving hebben mensen hier wel een mening over, waar ik dus mee geconfronteerd wordt. Ook is er op het prikbord van de middelbare school van mijn jongste zoon een buitengewoon kwetsende tekst over mij geplaatst, die naar alle waarschijnlijkheid na aanleiding van uw log tot stand is gekomen." Ofwel, wij zijn weer de schuld van Joop Lith's mislukte kudtleven en alles wat er in voor kwam. Ho wacht! "Dus nogmaals het verzoek de link van uw log te halen. Mocht dit niet binnen drie dagen zijn gebeurd, hoort u van mijn advocaat. Ik hoop voor uw bestwil dat het niet zo ver hoeft te komen." Kom maar op, wij hebben er namelijk sinds kort vier, inclusief Zwarte Kip. En die gasten vervelen zich de tiefus... UPDATE 01:53: En Zwarte kip gaat weer door met klaverjassen, want het ex-clubje van onze Lucas stuurde namens womanizer Ruis de ingezonden brief. Een dubbelcheck leerde ons inderdaad dat onze brievenschrijvert in 2003 bij een noodlottig ski-ongeval in de Italiaanse Dolomieten eveneens een kaartje legt met meester Joop Lith. Ze zoeken nog twee partners...

Reaguursels

Inloggen

+ frau Antje (#5) dacht er het zijne van...

meeuw | 21-03-06 | 02:46

hebben jullie al goed naar Edwin Arreman ( # 9 op de klassefoto) gekeken?
Mogelijk als een van de eerste slachtoffers ingereden door die lieve meester Joop.

meeuw | 21-03-06 | 02:45

U beschuldigde mijn voormalig meester.. dat zegt al genoeg eigenlijk, dieptriest:-(

oelewapper | 20-03-06 | 01:30

Jaah, lief zijn ze he? Geweldig gevoel voor medeleven, altijd bereikbaar, en tot vervelens aantoe lid van de padvinderij, leider van een jeugdvoetbal elftal, of beheerder van een speeltuin om maar iets te noemen.
Joh.. die briefstuurder die zich nu naar maakt omdat hij wel es vragen krijgt of hij ook misbruikt is, wat erg voor die man zeg.*Get a life*

Ik mag dan hier onder oelewapper ingelogd zijn, maar hij is er echt een! Nou en.. dat hij toevallig de uitzondering op de regel was?? Wees er godsamme donders gelukkig mee, en dat meen ik vanuit het diepst van m'n hart, en dat hij zich aangesproken voelt, al was hij geen slachtoffer... So what?? die man heeft tig slachtoffers gemaakt, deze meneer hoeft zichzelf hier niet te verdedigen, maar had achter de mensen moeten staan die wel door deze zgn. aardige Joop misbruikt zijn.. i.pv. zich zo druk te maken om zijn eigen hachje.

oelewapper | 20-03-06 | 01:29

@schele henk & swahalla:
Triest he.. En dan te bedenken dat dergelijk taalgebruik het hoogste is, wat het merendeel van de huidige schoolgaande jeugd tegenwoordig qua taalbeheersing zal bereiken. Zelfs de leerkrachten maken tegenwoordig zulke grove fouten. Herinnert iemand zich nog dat artikeltje over de PABO? Basisschool-niveau taal en rekenen bleken de aanstaande leerkrachten nog niet eens te beheersen! En dat moet onze kinderen goedverdoeme iets bijbrengen? Als leerkracht zou je je kapot moeten schamen!

poktor | 19-03-06 | 22:46

Wat een huilie.. Dyslectisch ook zeker

swahalla | 19-03-06 | 21:58

okay maybe ten overvloede maar spelling heeft deze briefschrijf(st)er niet van meneertje lith(die pedo dus) geleerd!

schele henk | 19-03-06 | 20:50

Nog even van Lith,

- hoe groot is de kans dat iemand hetzelfde DNA heeft?

- hoe groot is het aantal pedofielen van die groep?

- hoeveel van deze figuren wonen in dezelfde omgeving?

- hoeveel van die gasten kennen het slachtoffer?

Juist, maar een, van Lith.

En je dan maar afvragen waarom onze kindervriend zijn heil bij de NS heeft gezocht. Hij wist beter dan alle anderen dat er geen tweede zou zijn die aan alle "eisen" zou voldoen.

Jammer dat die trein niet wat langzamer reed. Een levenslange verlamming van de nek af had beter geweest (kost alleen een beetje veel geld, maar ja, je moet er wat voor over hebben).

lecram | 19-03-06 | 20:48

@Lucas
BertdeBraveBurger?

CoJoNes | 19-03-06 | 18:07

Hee, op de screenshots van lucaswashier.nl is nu het e-mailadres van Ambreaus Wiegers afgeplakt, dat was gisteren nog niet....

die hofstadtgruppe | 19-03-06 | 17:25

marth, jij bent een eng mannetje.

OoO | 19-03-06 | 16:51

Hier te IJsland hebben we voor dit soort pedominkukels een uiterst adequate oplossing: we flikkeren ze gewoon in de haven. Eind goed, al goed.

Reykjavik | 19-03-06 | 15:45

@marth:
Pedo-apologisten zijn misschien wel het treurigste volk dat er bestaat. Kinderen worden beschadigd en getraumatiseerd door mannen die 'het beste' met ze voor hebben. Als pedoseksuelen (ik gebruik hier bewust niet het woord pedofielen) echt van kinderen zouden houden, dan zouden ze wel uitkijken voor seksuele relaties, omdat allang duidelijk is dat dit schadelijk is voor het kind.

Het argument: "in hetero-relaties worden ook mensen beschadigd", is wel ontstellend zwak. Ik daag je uit om cijfers te vinden waaruit blijkt dat er evenveel trauma's uit volwassen relaties voortkomen als uit pedo-kind relaties.

Bendzj | 19-03-06 | 15:23

*zucht*
Blij dat het Lucas WAS hier heet...

Lucasdelinkselul | 19-03-06 | 14:42

@ marth

kleine kinderen horen gewoon met lego te spelen ipv uitgescheurd te worden door een zielig persoon die nooit een volwassen vrouw aan de haak heeft kunnen slaan

Weautjuh | 19-03-06 | 13:41

@marth
We hebben het niet over politieke partijen die iets al dan niet zouden willen. We hebben het over het verwerpelijke idee om kinderporno legaal te maken. Een idee dat JIJ nu verdedigt, en niet een politieke partij (*speurt naar een reaglurende Wouter Bos in dit topic* Nee, toch echt niet).
-
Dat mensen wat plaatjes / filmpjes van spelende kinders op het strand hebben, interesseert me vrij weinig. Maar waar jij het over hebt, daar worden kinderen voor misbruikt.

DiagnosisTyphus | 19-03-06 | 13:09

@marth> ik ben gezegend met een mooie reeks (ex) vriendinnen. 3 van hen zijn op jonge leeftijd bepoteld of verkracht door oom, hockeystud of leraar. ALLE 3 hadden het daar 10 jaar later nog waanzinnig moeilijk mee. Ik zal niet zeggen dat hun leven is verwoest, maar een jarenlange verwarring, schaamte e.d heeft wel hun leven gekleurd. EN ik begin wel een beetje boos op je te worden. Marth. Kijken, dat moet je zeker doen, zolang je de wet niet overtreedt. Maar hou godverdomme je poten thuis.

superjan | 19-03-06 | 13:04

@marth
Wel ja, lekker de omgekeerde bewijslast, toon eerst maar eens aan dat kinderen schade oplopen. Laten we lekker expirimenteren met de psyche van onze kinderen, ten guste van de vleselijke genoegens van de club martijn. Ben jij wel lekker??

CoJoNes | 19-03-06 | 13:00

@ En Hap: het bezit van kinderporno niet strafbaar stellen wilde tot voor kort de PvdA, VVD, CDA, GL, D66 dus richt je kritiek eens op hen zou ik zeggen. Zij zijn hypocriet; ik niet.

marth | 19-03-06 | 12:59

@ superjan Dat van die schade moet je maar een aantonen. Jij zegt er bestaan mensen die scvhade hebben opgelopen maar die vindt je ook onder hetero-contacten. Schade bij jongens zonder dwang met volwassenen is (alle onderzoeksgegevens bij elkaar die er bestaan; meta-analyse van Rind, bauserman, Tromovitch): 0% Dit verzin ik niet; dit zijn de feiten.

marth | 19-03-06 | 12:56

@ superjan
Sorry, ik had niet gelezen dat je post aan Marth gericht was.
@ Marth
Je wilt toch niet zeggen dat het goed is voor de kinderen? Je wordt tegen je wil in ergens toegezet waar je nog helemaal niet aan toe bent. Volgens mij solliciteer jij openlijk voor een stage plek op de crèche.

GodfriedV.Bouillon | 19-03-06 | 12:54

En HAP :-D
@marth
Je stelt hier www.geenstijl.nl/mt/archieven/012816.h... onder andere het verbod op het bezit van kinderporno aan de kaak. Vandaar mijn welgemeende ongezien de tiefus voor je.

DiagnosisTyphus | 19-03-06 | 12:53

@ superjan
Rustige avond gehad zeker? Ik sluit me qua lichamelijke klachten aan bij crixus.

Alsnog vertel je niks nieuws, het is algemeen bekend dat het slecht is voor tere kinderzieltjes en natuurlijk is het niet gewenst in de 'maatschappij'.

GodfriedV.Bouillon | 19-03-06 | 12:50

@fuckje 19-03-06 @ 12:46:
Wat zei ik je? ;-)
Ik ben ook wel een beetje scherp vanochtend hoor....

crixus | 19-03-06 | 12:48

Ik word Ronald Plasterk fan.....

crixus | 19-03-06 | 12:47

@crixus,
Gisteren was Scheffer nog een stuk duidelijker wat betreft zijn afkeer van Groen Links als partner in colleges van A'dam en R'dam, en in een regering met Bos.

fuckje | 19-03-06 | 12:46

@fuckje 19-03-06 @ 12:41:
Met een verkeerde insteek...

crixus | 19-03-06 | 12:43

.... onnozele bruine doos.................

fuckje | 19-03-06 | 12:41

jammer dat die Albayrak erbij zit.....

fuckje | 19-03-06 | 12:38

Wat een heldere maatschappelijke analyse van Paul Scheffer!

doktersnuggles | 19-03-06 | 12:36

@ DiagnosisTyphus Je gaat hetero's och ook niet de tiefus wensen vanwege Jack the Ripper. Jij discrimineert mensen met pedofiele gevoelens door ze op 1 hoop te gooien met verkrachters en moordenaars. En dat doe je om je eigen pedofiele gevoelens te onderdrukken. Uit onderzoek blijkt dat 95% van de mannen opgewonden wordt van het kijken naar erotische beelden van vrouwen en van dezelfde groep (oorspronkelijke 100% dus) wordt 88% opgewonden van erotische beelden van meisjes onder de 12. (De rest weet het te onderdrukken?) Staat ergens op de MARTIJN-site met bronvermelding, voor als je een bron zoekt. Mensen die de leugen in stand houden dat seksualiteit op jonge leeftijd verkeerd is, zeker met een ouder iemand, die dragen bij aan het opgroeien van weer een seksgestoorde generatie. Ieder mens is multiseksueel alleen vanwege taboes en hokjesdenken vernauwen we onze seksuele fantasieën. Is de hetze voorbij dan zul je zien hoeveel mensen er net zo als mij over denken. Binnen de homobeweging, onder de seksuologen, in de politiek en zo zijn er tallozen die mijn mening hebben.

marth | 19-03-06 | 12:35

@superjan 19-03-06 @ 12:31:
LOL - Hou nou eens op... ik weet al dat je uitgeslapen bent vandaag! ;-)

crixus | 19-03-06 | 12:34

albayrak heeft een zwarte middelvinger???

superjan | 19-03-06 | 12:31

jaaaaaaaaaa, de krantenkop is er... eigen volk eerst.

superjan | 19-03-06 | 12:29

@Karel kwakbol 19-03-06 @ 12:27:
De wijn is de boosdoener niet, maar wel die wodka/jus-tjes daarna...

crixus | 19-03-06 | 12:29

@crixus> sit back and enjoy the pdvride

superjan | 19-03-06 | 12:27

@fuckje 19-03-06 @ 12:25:
Ja... maar kijk even naar het podium: TROS! Televaag-lezers... Dat past in de PvdA tactiek.

crixus | 19-03-06 | 12:27

crixus
Volgende keer toch maar Chenet drinken

Karel kwakbol | 19-03-06 | 12:27

@superjan:
"Uiteindelijk heeft Bos zo zijn eigen doos van pandora opengezet. Best geestig eigenlijk."

Jezus Christus, wat ben je scherp op de zondagochtend... Ik heb stekende koppijn van het zuipen. Ook scherp, maar dan anders.

crixus | 19-03-06 | 12:25

@crixus,
@superjan,
Gisteren was hij bij Tros-kamerbreed, radio 1, en liet daar WEL het achterste van zijn tong zien. We wachten wel even af tot deze zwijgzame Generaal weg is.

fuckje | 19-03-06 | 12:25

die dikkie berlijn heeft wel een geile kop (dat ziet zelfs een hetero0 maar hij is wel een beetje saai. Doe eens wat gevechtstechnieken voor Dikkie!!!!

superjan | 19-03-06 | 12:24

@fuckje>ben benieuwd. Die scheffer is wel een topper, maar wat doet zo'n slimmerd bij die laffe schuimpjes club.
@dr snuggles> eens, maar het blijft ziek om bewst de zwakkeren kaart te spelen. Uiteindelijk heeft Bos zo zijn eigen doos van pandora opengezet. Best geestig eigenlijk.

superjan | 19-03-06 | 12:23

@fuckje 19-03-06 @ 12:18:
Dusss... wat denk je zelf? Ook Paul Scheffer houdt zijn mond wel, als hij nog minister wil worden volgend jaar. Uiteindelijk is de PvdA wel zijn enige vehikel voor een maatschappelijke positie, en is opportunisme hem ook niet vreemd.
Maar we zullen het dadelijk wel zien...

crixus | 19-03-06 | 12:21

@superjan,
Paul Scheffer zal voor verrrassende uitspraken zorgen, maar zal hierdoor zijn prominente positie binnen de PvdA wel kwijtraken. Helaas......

fuckje | 19-03-06 | 12:18

badabingbitch
Pas toch op met zulke praktijken. Voor de zoogperiode dienen deze organen in optima forma te zijn.
superjan
De pvda allochtonen weerspiegelen een democratie in optima forma. Prima ontwikkeling!

doktersnuggles | 19-03-06 | 12:17

@Rabarberke 19-03-06 @ 12:00:
De reden is dat sukkels die de wet niet kennen al snel dreigen met een advocaat als ze zich gekwetst voelen, omdat ze dat in Amerikaanse soaps en series altijd zien. Het komt door een verwrongen wereldbeeld van allerlei idioten op basis van die misselijkmakende Amerikaanse Disney-cultuur.

crixus | 19-03-06 | 12:16

-edit foei-

min6 | 19-03-06 | 12:15

o.t.
buitenhof...
straks ff dekker bashen en daarna een fijn pvda onderonsje tussen scheffer en albayrak e.a. afgetopt door een pvda collumnist. Onderonsje wel interessant want het gaat om de wenselijkheid van de pvdallochtonen. Nu is dikkie berlijn.

superjan | 19-03-06 | 12:13

Het feit dat er geen vaardige stapeldagen in jullie ligbus brieven, komt dooral door de reden dat jullie armlastige sukkels lastig vallen die niet verder komen dan een... etc... het is nog vroeg.

Rabarberke | 19-03-06 | 12:04

De reden dat er geen stapeldagvaardingen in jullie brievenbus liggen, komt vooral door het feit dat jullie je richten op armlastige sukkels die niet verder dan een kennismakingsgesprek met 'hun advocaat' komen. Probeer eens wat kapitaalkrachtigere partijen dwars te zitten, ziet zwarte kip ook weer eens een rechtzaal van binnen.

Rabarberke | 19-03-06 | 12:00

Mijn bericht wordt helaas steeds weggehaald die logneo, 'maar het mag weer gezegd worden': ApPLe en I-PoD zijn meer BrEeEzert dan breezer ooit geweest is.

De Doper | 19-03-06 | 11:52

-edit en ?-

min6 | 19-03-06 | 11:31

@snuggles, schat, ik maak me niet druk hoor, ik gooi mijn tssietzen nog eens over de bar en knipoog ;-)

badabingbitch | 19-03-06 | 11:25

badabingbitch
Maak je niet druk joh, je moet GS zeker niet overschatten. Het zijn juist de discussies (al zijn het soms niet meer dan meningsuitingen) tussen de hoog opgeleide reaguurders die de boel aantrekkelijk maken. Journalistiek gezien is het niet meer dan het schrijven van sensatiegerichte stukjes, meerendeels gebaseerd op info die binnenkomt via de newssubmit.

doktersnuggles | 19-03-06 | 11:19

Hee, Kerwin Duijnmijer staat ook op de foto

Schizo | 19-03-06 | 11:18

Jullie zijn weer tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend bezig geweest. Goed zo.

Schizo | 19-03-06 | 11:17

@fuckje,

Nee nee, niets van dat alles. Alleen benadrukken dat dit de minst doeltreffende manier is om het voor elkaar te krijgen. Zegt iets over die gozer.

Update zeker gelezen. Ik sta zelfs versteld van de keurige reactie van GS. Ze hebben dit vaker gedaan..

quutje | 19-03-06 | 11:14

@Quutje,
of hij, of de foto "genomen "is... Verklaar je nader.
En geen dreigingen jegens GS he!!

fuckje | 19-03-06 | 11:09

quutje
UPDATE 01:53 niet gelezen?

Karel kwakbol | 19-03-06 | 11:09

@postman: ik ben te lelijk om aan te raken, so skipp it!

badabingbitch | 19-03-06 | 11:08

@snuggles:

"... Op den duur sluit de woordvoerder niet uit dat het belang van 40% verder wordt uitgebreid. 'Als GeenStijl een nog groter succes wordt, zullen wij zeker van die mogelijkheid gebruik maken.'..."

wachten en Televaag aanklagen? ;-P

badabingbitch | 19-03-06 | 11:06

Aan de foto te zien vraag ik me af of hij wel zeker weet dat tie niet genomen is. maar goed, GS iets opleggen.... en dreigen met advocaat... oei!

Er zijn betere manieren om een aanval op GS in te zetten.

quutje | 19-03-06 | 11:06

badabingbitch
wat gaan we eraan doen, wat is je voorstel?

doktersnuggles | 19-03-06 | 11:00

badabingbitch, je hebt gelijk de draden moeten korter cq transparanter:
En, nog misbruikt de laatste tijd badabingbitch?

Deense Postbode | 19-03-06 | 10:59

Ik geef de heer Ruis helemaal gelijk, het is a-moreel om kindermisbruik en het privéleven van mensen, via een sensatiebeluste satire site als GS in verband te brengen met elkaar, dat gaat mij ook veel te ver.

badabingbitch | 19-03-06 | 10:43

@fuckje, niet zo boos doen op de zondagmorgen, ga jij nog naar de kerk?

schaamstreek | 19-03-06 | 10:40

hahaha, 'de duivel hebbe zijn ziel', misschien is de beste man niet geneukt door Jopie, maar joop heeft bij zijn leerlingen wel een flinke dosis naïviteit erin gepompt.

GodfriedV.Bouillon | 19-03-06 | 10:29

Hoorde ik ergens iets om 10.15u?

fuckje | 19-03-06 | 10:27

Volkskrant????? Is dat niet dat natte blad van de omstreden W.H.?

schaamstreek | 19-03-06 | 10:22

@fuckje
misschien leest niemand mij hier, maar 2202 volkskrantweblog lezers hebben mijn verhalen aangeklikt op die site sinds ik ermee begon op 13 januari.

Vossie | 19-03-06 | 10:15

Mogge @fuckje, vroeg wakker zien ik.

schaamstreek | 19-03-06 | 10:13

@Vossie,
daarom leest ook niemand jouw reactie, je bent gewoon weg, zo is het en zo blijft het.

fuckje | 19-03-06 | 09:25

Wat vinden jullie van het (autobiografische) pedo verhaal op de Volkskrant weblog van Rudolf Paul? Het verhaal heeft als titel: EEN CIRCUSVROUW BEKLIMMEN (in 4 afleveringen).
Shit! Ik zou niet meer op GS komen omdat ik er geen zak meer aan vond -- was ik ff vergeten.

Vossie | 19-03-06 | 09:19

Joop is een goede pedo, hij is een dode pedo. Lang leve de NS, ik hoop dat hij met heel veel pijn weg is gegaan

Kingeef1975 | 19-03-06 | 08:59

Big Willem 18-03-06 @ 22:46
Ik was die grote pop. Was jij die dame op dit bal?

Roberto Fransisco | 19-03-06 | 08:39

Geachte heer Ruis, ik zou bijna willen zeggen wat bent u een egowist zeg!
Maar ik doe dat maar niet, want u heeft het al zo moeilijk.
Ik hoor u met geen woord reppen over uw cavia, waarvan ik aanneem dat deze evenmin is misbruikt, en zo een diertje zijn psychische kwetsuren zijn altijd vele malen erger dan die van een mens. Sterker nog, het feit dat deze nog niet eens was geboren destijds, maakt de kans op een zeer ernstig trauma des te aannemelijker!
PS. Tevens adviseer ik u de bolgewassen in uw tuin (met name de krokutjes) en die van in een straal van driehonderd er omheen na te kijken door een expert. Deze bloemensoort is namelijk een vergeten groep, omdat zij geen geluiden kan voortbrengen, doch middels een proefschrift van Prof.Dr. N. Aarsis is onomstotelijk vast komen te staan dat zij wel degelijk ernstig te lijden hebben van het feit dat zij, noch hun eigenaar op geen enkele wijze op brute en weerzinwekkende wijze zijn misbruikt dan wel vermoord.
Bij zijn partij, de Partij van de Aars kunt u subsidie aanvragen om uw onnoemelijk leed dat is aangedaan op grond van uw gebrek aan leed, en dat van alle wezens in uw omgeving, te kunnen verwerken.
Eén van hun succesvolle therapieën is het zich onbegeleid begeven naar een heaumeau-afwerkplek, waar men minimaal zonder gebit weer uitkomt.
Als dit geen pleister op de wonde is dan weet ik het niet meer.
(Houd u er wel rekening mee dat er bij een xtra-moordarrangement een eigen bijdrage verschuldigd is?)

Deense Postbode | 19-03-06 | 07:24

@preach
snurkze

vlunk | 19-03-06 | 06:39

[/wim heitinga]
Onze ' vorstin' dient in mijn ogen nu te bewijzen via een DNA-test dat ze idd. van de Oranjes afstamt.
*Veegt wat zweetdruppels weg.*
-
@Vlunk
Ja, dat was ook wel 'n doerak...
Slaap ze !

preacher | 19-03-06 | 06:30

*lijkt me wel een on-topic thread om dit zij het aangepast te reposten*
Nederlanders
eist een ogenblikkelijk einde aan de wekelijkse besprekingen tussen "ons" staatshoofd (Beatrix de verraadster van haar volk) en "onze" regering, helaas vertegenwoordigd door Balkenende, zo lang Beatrix of enig ander lid van de Oranje-familie deel uitmaakt van de door haar vader opgerichte Bilderberggroep, waar volgens mij mondiale beslissingen worden genomen door niet democratisch gekozen, zichzelf tot elite uitgeroepen onwaarschijnlijk arrogante randdebielen, zoals trix, bush, maar ook simpele (bij het grote publiek onbekende) wetenschappers, die er voor gezorgd hebben dat we nu met een identiteitsbewijs rondlopen.
www.bilderberg.org/g/Bild-Neth.html

vlunk | 19-03-06 | 06:26

@preach
afgezien van die dna-test vind ik dat ze sowieso op moet flikkeren, haar vader heeft haar geloofwaardigheid al bezoedeld.

vlunk | 19-03-06 | 06:17

lol@preach 06:08
eggzacktly
;-)

vlunk | 19-03-06 | 06:14

Overigens is het natuurlijk wel duidelijk of Bea wel of niet tot het roemrijke geslacht der Oranjes behoort door een DNA-test....
Dit voor alle duidelijkheid.

preacher | 19-03-06 | 06:12

Framoes, pit ze ! Mooie dromen.....
-
Vlunk, je bedoelt dat GS de schuld van alles is.....?;-)

preacher | 19-03-06 | 06:08

9 uurtjes... big deal
toch trustuh

vlunk | 19-03-06 | 06:05

@preacher 19-03-06 @ 05:50
En het feit dat hij voor de trein is gesprongen terwijl er nog vrij weinig aan de hand was speelt ook mee. Het ging om een beschuldiging dat hij mailtjes had gestuurd naar een aantal jongens die bij hem trainden. Ik kom daar uit de buurt en ken een van z'n dochters, en wat ik hier heb gehoord maakt hem wel erg verdacht. Het was geen instabiele man die om een klein gerucht zelfmoord zou plegen.
Ik zeg natuurlijk niet dat het 100% zeker is, maar het wijst wel in zijn richting.
-
Ik ga trouwens pitten, heb van 20u tot 5 gewerkt, ben kapot.

Framoes | 19-03-06 | 06:00

de hoofdstelling klopt desondanks

vlunk | 19-03-06 | 06:00

@Framoes
Heb je mijn link ook gelezen wat DNA betreft en hoe onzeker de uitslag daarvan is ?
Als hij schuldig is, mag hij voor eeuwig branden in de hel natuurlijk. Maar persoonlijk hou ik niet van het veroordelen van mensen totdat het totale bewijs op tafel is gekomen. En in zijn geval is dat ' slechts' DNA....

preacher | 19-03-06 | 05:50

@preacher 19-03-06 @ 05:44
Dat maakt niet uit, tegenwoordig zijn er pillen tegen hartproblemen.

Framoes | 19-03-06 | 05:46

Het is 100% zeker dat Joop Lith die jongen heeft verkracht en vermoord. Zijn dochters hebben dna-materiaal afgegeven en dat was vergelijkbaar met het materiaal gevonden op de jongen.

Framoes | 19-03-06 | 05:45

Fuck Crixus, was ik weer te poppie...?
Excuses, dames en heren voor deze totaal verkeerde referentie...
Het schaamrood begint nu ernstige hartproblemen te veroorzaken.
Hopelijk niet ter genoegen van veel van u...;-)

preacher | 19-03-06 | 05:44

@preacher 19-03-06 @ 04:04:
We like to refer to that as "The Scottish Play", if you don't mind... ;-)

crixus | 19-03-06 | 05:24

*Begint inmiddels ook te geloven dat Wim Heitinga ook een hoax is van het voormalig Lucas-team. Begint spontaan te declameren.*
Let us make medicine of our great revenge, to cure this deadly grief.....
(Shakespeare, Macbeth)

preacher | 19-03-06 | 04:04

@da wizard
Auw ? Heb je ergens pijn, jongen....? ;-)

preacher | 19-03-06 | 03:50

'meer dan 8 loci', had moeten zijn, ' meer loci'.....

preacher | 19-03-06 | 03:48

Aaauuw...

da wizard | 19-03-06 | 03:45

Om nog even on topic terug te komen, voor zover er nog sprake is van een topic tenminste, en m'n discussie met Diagnosis Typhus: Het betere knip en plak werk van een comment van mij bij een eerder topic over de heer Lith. Check dit verhaal over DNA.
(Quote)
-
Door de ingeburgerde naam ?DNA-vingerafdruk? wordt de indruk gewekt dat ieder mens een uniek DNA-profiel heeft. Dit is een misvatting. Hoewel gesteld kan worden dat ieder mens een uniek genoom heeft (uitgezonderd
identieke tweelingen), maakt een DNA-profiel slechts een gedeelte hiervan zichtbaar. Naarmate een profiel meer dan 8 loci zichtbaar maakt is het aantal personen met overeenkomende profielen kleiner.
Wanneer de deskundige constateert dat het DNA-profiel van bijvoorbeeld een spermavlek van een verkrachter en het DNA-profiel van een verdachte overeenkomen, dan zegt deze overeenkomst op zich dus niet zo veel.
Waar het om gaat is de vraag hoe zeldzaam de gevonden overeenkomst is. Aangenomen dat een ?onschuldige verdachte? geen verwantschap heeft met de verkrachter, komt deze vraag neer op de vraag welk percentage van
de bevolking een DNA-profiel heeft dat overeenkomt met het profiel van de spermavlek.
-
Tja, wou geen lap van een tekst neerplempen dus lees de rest hier. Ik heb bovenstaande van ongeveer pagina acht gekopieerd.
www.dnasporen.nl..
Deze site is ook wel interessant qua DNA-onderzoek ...
www.dnasporen.nl..
Dit alles in het kader van, dat iedereen recht heeft op een eerlijk proces ondanks dat hij/zij dood is...
Greetz...

preacher | 19-03-06 | 03:37

@CoJoNes 19-03-06 @ 03:03:
Het is interessant op te merken in dit verband dat "The Real Show Stopper" zich niet heeft gemeld nu overduidelijk is dat Wim Heitinga is ontmaskerd als hypocriet. Terwijl hij zich op zijn vkblog afficheert als "de hypocrisie" ontmaskeraar... Hij zou er toch bovenop moeten springen. Zou je zeggen...

crixus | 19-03-06 | 03:12

Een follow upje van de Candy Barr Hoax??

CoJoNes | 19-03-06 | 03:03

The Real Show Stopper = Wim Heitinga??
Het heeft er ondertussen alle schijn van.

CoJoNes | 19-03-06 | 02:56

he he he

Kris | 19-03-06 | 02:26

@Kris
Check de update, dan weet je ook waarom ;-)

DiagnosisTyphus | 19-03-06 | 02:10

HA HA... sorry.. verkeerde backspace. Maar ik vind de volgende zin: "Ook is er op het prikbord van de middelbare school van mijn jongste zoon een buitengewoon kwetsende tekst over mij geplaatst, die naar alle waarschijnlijkheid na aanleiding van uw log tot stand is gekomen" wel heel erg vaag! Waarom zouden medeleerlingen van zijn jongeste zoon een kwetsende tekst ophangen naar de vader van een leerling???? Ik geloof er geen ene -beep- van....

Kris | 19-03-06 | 02:06

@Kris
En wat is jouw eigen bijdrage aan bovenstaande?

DiagnosisTyphus | 19-03-06 | 02:02

Ook is er op het prikbord van de middelbare school van mijn jongste zoon een buitengewoon kwetsende tekst over mij geplaatst, die naar alle waarschijnlijkheid na aanleiding van uw log tot stand is gekomen.

Kris | 19-03-06 | 02:00

@mid-rechts
kansloze missie van de heer Ruis. Kortste klap is die pica van schoolbank.nl halen.

CoJoNes | 19-03-06 | 01:47

@DT
die vertaling regel ik morgen wel even. eindigt iig met blogum, als blog blogus is.

CoJoNes | 19-03-06 | 01:46

Dat die klassenfoto nou niet zo positief uitwerkt voor degene die er op staan kan ik me wel in vinden. Wat me irriteert is vervolgens dat gedreig met die advocaten, dan vraag je om problemen. Hij zou die meester dead in moeten wensen... o nee, dat hoeft dus niet meer.

mid-rechts | 19-03-06 | 01:46

@Fleisch
Mag het mag het? Kraig je graties Wim-sjirt als sjirt beetje verkoopt.
@CoJo
"Durf wijs te zijn, maar niet op mijn blog" in het Latijn lijkt mij dan weer mooi.

DiagnosisTyphus | 19-03-06 | 01:43

@DT
a hoax, is a hoax, is a hoax. Vind ik beter dan.

CoJoNes | 19-03-06 | 01:35

@DT
Je moet even aan Fleisch vragen of je het GS logo mag gebruiken. Tip van crixus

CoJoNes | 19-03-06 | 01:34

@DiagnosisTyphus 19-03-06 @ 01:22

Yep, ik heb die dreigementen langs zien komen. Zielig ventje. Zelfs als je niet bestaat, zou je jezelf niet zo achtelijk serieus moeten nemen. Maar ja, we leven in een vrij land enzo.

HY78 | 19-03-06 | 01:29

@HY78
Hehe, daar gaan we zeker de blits mee maken. Zijn foto gebruik ik maar niet in een design. Hij heeft al gedreigd met verwijdering van ons wimheitinga.volkskrantblog.nl blog als ik zijn foto niet weghaal en de naam 'wimheitinga' niet vrijgeef. Maandag weten we in hoeverre dat grootspraak is ;-)
Het onderschrift (niet bijster goed te lezen @ cafepress) is trouwens "Omdat alles een hoax is. U toch ook?".

DiagnosisTyphus | 19-03-06 | 01:22

Voetbaltrainer Joop Lith leerde zijn pupillen vooral wat pingelen in de kleine ruimte is

die hofstadtgruppe | 19-03-06 | 01:20

@DiagnosisTyphus 19-03-06 @ 01:05
Dit wordt de trend voor 2006: blind dates onder het motto "ik zie je op het station, ik ben herkenbaar aan een Tshirt voorstellende Wim H met een kettingzaag in de schedel". Voor een begin van een romantisch avondje stappen is dit succes verzekerd :)

HY78 | 19-03-06 | 01:14

@crixus
Lol, ik vind ze allemaal goed :-D
Zelf had ik dit www.cafepress.com/cp/customize/product... (ik hoop dat het werkt zo) al gemaakt.
'Wim Heitinga-plaatje-Want leeg is leeg' leek me ook wel leuk om te doen.

DiagnosisTyphus | 19-03-06 | 01:05

@DT
www.americanatheist.org/win96-7/brain....

@Reetpeper 19-03-06 @ 00:47:
Ja, maar dat is hier niet het geval. In het voorbeeld is er link geplaatst naar een afbeelding die is geïncorpereerd in een andere webpagina. Dat is dan te qualoficeren als diefstal (van intellectueel eigendom en van bandbreedte). Maar linken naar een bestaande pagina is volkomen legaal. Als dat verboden zou zijn kun je het internet opdoeken, en zou google niet bestaan.

crixus | 19-03-06 | 00:52

@Reetpeper 19-03-06 @ 00:47
het was toch geen inline link? een deeplinkje mag toch gewoon?

CoJoNes | 19-03-06 | 00:50

tja lijkt me niet leuk geassocieerd te worden met een pedo maar of jullie daar wat aan kunnen doen. maar snap wel dat men de foto er graag afgehaald ziet

Onno Thuis | 19-03-06 | 00:49

@crixus
"Zijn er nog steeds mensen die denken dat een link verboden kan worden?
Als je iets op internet pleurt, is dat openbaar. Als je dat niet wilt, zet het achter een wachtwoord, of helemaal niet."

Ja een inline link kan inbreuk betekenen op het auteursrecht.

Lees deze pagina maar eens door:

pubs.cli.vu/pub216.php

Thomas Schlijpert, de huisfotograaf van krakerts, anarchisten en kudthippies, wist de kaalkopjes van Nieuw Rechts enkele duizenden euri afhandig te maken omdat iemand op hun kudtforum wat inline linkjes naar diens kudtfeauteaux (die op zijn eigen kudtsite zonder weewee bereikbaar waren) had geplaatst.

Reetpeper | 19-03-06 | 00:47

@crixus 19-03-06 @ 00:41
Sorry, het was een grapje. Geen conclusie van een lang denkproces (iets dat je bij mij toch zelden aan zult treffen overigens).
Tshirt-tekst : Ïk weet zeker dat ik dacht te bestaan"?

HY78 | 19-03-06 | 00:45

@HY78 19-03-06 @ 00:29:
Nee, jongens, ik zou niet eens willen dat ik het was... ik zou het nog veel geraffineerder doen. Met logica zijn heel veel grappen uit halen, maar niet op zo'n domme manier als WH.

crixus | 19-03-06 | 00:41

Ik dacht zelf meer aan:
- Een andere kijk van Wim Heitinga, een IP-ban voor de rest.
- Wim Heitinga. "Ik denk niet dus ik besta ook niet"
- Laat me weten als je het met me eens bent. Anders laat maar.
- Drogredeneren is ook een kunst.
- Wim Heitinga, brought to you by Fleischbaum
- Sapere Aude, Aliena Ne Cures (durf wijs te zijn, bemoei je niet met een ander)

die laatste moet overigens maar op het log DT, met een plaatje van een brein. ;-)

crixus | 19-03-06 | 00:38

@CoJoNes 19-03-06 @ 00:30
Tja, en ik zal er geen gewoonte van maken om onzinnig in mezelf te gaan zitten lullen.

HY78 | 19-03-06 | 00:35

@HY78
Moet DrSnuggles maar weer even gauw om een nieuw receptje Xanax vragen, wordt zo paranoia als de ziekte door die Willem.

CoJoNes | 19-03-06 | 00:35

@@HY78 19-03-06 @ 00:29
Bwaahahaha sorry, die opmerking heb ik dan gemist.:)

HY78 | 19-03-06 | 00:32

@HY78 19-03-06 @ 00:29
Heb ik crixus gisteren zelf ook al even voorgehouden. Zou best kunnen, zou ook vreselijk Stijlloos zijn :))

CoJoNes | 19-03-06 | 00:30

@CoJoNes 19-03-06 @ 00:25
En zou het u verbazen als crixus uiteindelijk die Wim H blijkt te zijn? Immers, de beste manier om te ontkennen dat je je eigen kloon bent, is het uitdeling van IP bans aan jezelf, toch? :P

HY78 | 19-03-06 | 00:29

Wim Heitinga wordt gewoon cult. Over een paar maanden lacht wim om 2,6 miljoen. Ik kan later tegen m'n dochter zeggen dat ik Wim Heitinga gekend heb, of toch niet..

CoJoNes | 19-03-06 | 00:25

""Mijn naam is Wim H... ik herhaal Wim H ...... ik herhaal Wim H..... ik herhaal nog één keer: Wim H......... Voor de laatste keer: Wim H....

Maarja, zo breed is die gevriesdroogde illusie nou ook weer niet, of het wordt een erg klein lettertype op dat Tshirtje

HY78 | 19-03-06 | 00:21

ohhhhh HEERLIJK DEZE WEBSITE!!!! als geenstijl.nl ooit down gaat pleeg ik zelbsmoord ;)

Timootje | 19-03-06 | 00:18

- Wim Heitinga Was Hier
- Wim Heitinga, de eikel valt niet ver van de Fleischbaum
- Wim Heitinga waren hier

CoJoNes | 19-03-06 | 00:16

Toch leuk om te zien hoe Wim elke keer weer het topic naar zijn hand weet te zetten. Kan er niet er niet gewoon een Wim-topique komen waar hij al z'n aandachtsgeylheyd in kwijt kan?
@crixus
Ik kruip zo ook wel even achter PS. Er is vast wel wat leuks te bedenken. Nog wat sponsors zoeken, een prijsvraag bedenken en dan die shirts verloten :-)

DiagnosisTyphus | 19-03-06 | 00:10

@CoJoNes 18-03-06 @ 23:57:
Diagnonis Typhus is de aangewezen man... maar ik wil zelf wel een ontwerpje maken, en dat via coffeepress verkopen. Is geen gek idee eigenlijk. 'k Moet Photoshop maar weer eens opstarten morgen.
Leuke tekstsuggestie iemand (behalve Wim Heitinga Hypocriet)?

crixus | 19-03-06 | 00:05

Ik ga nog ff verder met de Chateau Chasse Spleen, ach het is ook maar een gewone zaterdagvond.

Karel kwakbol | 19-03-06 | 00:04

Lintje voor de machinist!

sjaakdeslinksesul | 18-03-06 | 23:59

crixus
Kan ook zijn dat Annemiek Paping een bijdrage heeft geleverd om deze nieuwe rubriek op te starten.

Karel kwakbol | 18-03-06 | 23:59

@crixus
Dat is gouden handel, Wim Heitinga T-shirts, en dan met zo'n office-clip-art clown op je rug.

CoJoNes | 18-03-06 | 23:57

@Karel kwakbol 18-03-06 @ 23:51:
WAAAATTTT???? Fleisch verzint z'n eigen stukjes? Meen je niet!
*proest...*
*Schenkt zichzilf nog een Chambertin Bourgogne Grand Cru in en proost naar Wim met z'n glaasje (bocht) sorry, verzuurde druivensap*

crixus | 18-03-06 | 23:56

crixus
Maardat topic is toch een nep ingezonden brief

Karel kwakbol | 18-03-06 | 23:51

Fokking hel, drinkt Wim Heitinga JP C henet? Vandaar dat ie nooit reageert tussen 20 en 20:30, zit ie GTST te kijken.

CoJoNes | 18-03-06 | 23:51

@Karel kwakbol 18-03-06 @ 23:45:
Nee, ik vermoed dat drijflijk daadwerkelijk ON-TOPIC reaguurt... ;-)

crixus | 18-03-06 | 23:49

drijflijk
Bedoel je fleisch?

Karel kwakbol | 18-03-06 | 23:45

gezien zijn spelling heefdt hij die school kennelijk nooit afgemaakt.. zeker te druk met het lid van de heer... juist

drijflijk | 18-03-06 | 23:44

DiagnosisTyphus
Ik, eh, hoef geen W.H.oax t-shirt.

Karel kwakbol | 18-03-06 | 23:42

@Dominiqeu der Trolle 18-03-06 @ 23:37:
Je moet de groeten hebben van Erwin van der Zande
www.bright.nl/03-whois-geenstijl-nl

@DiagnosisTyphus 18-03-06 @ 23:37:
O, ja! Geil... Een Wim Heitinga T-shirt, met dat plaatje van dat lege hoofd erop. Kun je dan mooi het GeenStijl logo inzetten.

crixus | 18-03-06 | 23:42

@crixus
Fleisch? Ik tik me de vingers blauw als zijnde de Chileen. Die Televaag-deal is trouwens een hoax. We zijn nu onderdeel van volkskrantblogging inc. Maar dat zou al helemaal niet te verkopen zijn aan de reagluurders.

DiagnosisTyphus | 18-03-06 | 23:41

@DiagnosisTyphus 18-03-06 @ 23:34:
Ach, we zijn allemaal Fleischbaum. Overigens wacht ik nog steeds op mijn deel van de Televaag-deal, maar dat komt nog wel.

crixus | 18-03-06 | 23:37

@Wim
Ik vraag me ook af wie er bij jou de meeste bans heeft gekregen. Maak je een lijstje? Het zou leuk zijn als de eerste 10 een Wim Heitinga shirt kregen.

DiagnosisTyphus | 18-03-06 | 23:37

*edit* dag trol

Dominiqeu der Trolle | 18-03-06 | 23:37

'Het zou mij sieren ' is ook niet echt een lekker lopend gezegde....
Maar geniet van je wijntje...;-)
Skol !

preacher | 18-03-06 | 23:35

Hèt kenmerk van de pedoseksueel is nou juist,dat elke keer weer,dat iemand als zo''n seksueel geperverteerd individu wordt ontmaskerd,al zijn familieleden,vrienden,kennissen en in dit geval uiteraard ook oud-leerlingen zeggen:"o nee,dat kan onmogelijk waar zijn,allemaal leugens en valse beschuldigingen.Hij houdt juist ontzettend veel van kinderen.Zoiets zou hij nooit doen."Natuurlijk houdt een pedoseksueel van kinderen,alleen op een volkomen verkeerde,verknipte en smerige manier.Dus zolang de slachtoffertjes niets (dreigen te)vertellen aan de buitenwereld,zullen ze hen geen haar krernken.Maar dreigt dat wel te gebeuren,dan dreigt hun hele imago,toekomst enz.te '''verrotten''en moèt er wel geweld volgen!!!(walgelijk).Enfin,Joop is godzijdank dood,alleen jammer dat hij het gevangenisbestaan niet heeft kunnen meemaken,want daar weten ze wel,hoe je om moet gaan met kinderverkrachters en -moordenaars.

peetey | 18-03-06 | 23:34

@preach
Je google link geeft me nie veel info. "Cees B. is een onzeker persoon" Joh :-p
In de PDF wordt over het DNA alleen gezegd dat een treffer (DNA-match) nog niet duidt op de dader, omdat een bezoekert van het plaats delict niet per se iets met de misdaad te maken hoeft te hebben. In het geval van deze zaak vraag ik me dan af hoe het DNA (ik neem aan in de vorm van sperma) daar terecht is gekomen. Joop trof de zaak aan zoals het daar lag, legde bij wijze van grap z'n kwakje nog even ergens neer en stapte weer op de fiets? Ik denk het niet.
Verder staat er alleen dat er bij een 'volledig profiel' van het DNA de kans dat het iemand anders betreft kleiner is dan 1 op een miljard. De bereking van de kans dat Joop het niet is geweest (de andere 'toevalligheden' meegenomen), bespaar ik je maar ;-)
@crixus
Lol, en ik maar denken dat 'linkse lul' Wim was.

DiagnosisTyphus | 18-03-06 | 23:34

J.P. Chenet, geen wijnliefhebber dus, zelfs de fles trekt er van krom.

Karel kwakbol | 18-03-06 | 23:33

Toegeven,de t vergeten.
J.P. Chenet is mijn lievelings wijntje, als je dit wilt weten.

Dominiqeu der Trolle | 18-03-06 | 23:32

Mexicano
Wat betreft IP bans ook.

Karel kwakbol | 18-03-06 | 23:30

@Dominiqeu der Trolle 18-03-06 @ 23:25:
Gewoon goed je huiswerk doen en een beetje nadenken. Oh nee, dat laatste kun je niet, dat was ik even vergeten. Sorry.

crixus | 18-03-06 | 23:30

@Dominique
Wat taalgebruik betreft zou het inderdaad Wimpie Heitje kunnen zijn.

Mexicano | 18-03-06 | 23:30

@Dominique
Niet zoveel zuipen jongen...!
Ies slecht voor taal...;-)

preacher | 18-03-06 | 23:28

crixus 18-03-06 @ 23:19

Het zou mij sieren wie de meeste IP bans heeft gehad ook eens bekend word!

Dominiqeu der Trolle | 18-03-06 | 23:25

inshallah
Nummer 18 op die foto?

Karel kwakbol | 18-03-06 | 23:22

crixus
LOL

Karel kwakbol | 18-03-06 | 23:20

Ik als voormalig leerling van die klas ben al meerdere malen aangesproken door familie, kennissen en vrienden met de vraag of ik vroeger ook seksueel misbruikt ben geweest.

Allemaal GS lezers dus.. volgens mij moet meneer Ruis nieuwe familie, kennissen en vrienden zoeken.. dat lijkt me een veel beter plan dan dreigen met witte kip

inshallah | 18-03-06 | 23:20

@Dominiqeu der Trolle 18-03-06 @ 23:13:
Welterusten Wim. Hou je je blogje goed in de gaten?

crixus | 18-03-06 | 23:19

@Dominiqeu
Waarom begin jij daar dan alvast niet mee ?
Show us your balls...;-)

preacher | 18-03-06 | 23:18

tjee, waar rook is is vuur?
Weltrusten GS media, de KvK gegevens zijn voor iedereen beschikbaar!
jullie kunnen net zo goed onder je eigen naam je troep op GS zetten!

Dominiqeu der Trolle | 18-03-06 | 23:13

ganzo
Ach kom toch het is een verzonnen topic.

Karel kwakbol | 18-03-06 | 23:13

dat krijg je ervan, alleen maar meer zorgen, wel andere. maar ja, ze ruiken geld.

ganzo | 18-03-06 | 23:11

Heeft de zwarte kip, (zwarte?) eieren gelegd?
met daarin (zwarte?) kuikens?

hiepokriet | 18-03-06 | 23:05

fleisch,
Heeft Annemiek Paping deze "ingezonden brief" verzonnen of heb je dat helemaal zelf gedaan?

Karel kwakbol | 18-03-06 | 22:59

@ventus_aqualis 18-03-06 @ 22:50
Dat bedoel ik!

de bier | 18-03-06 | 22:54

@.de bier @ 22:27
'Dolf Jansen, Novib zal vast wel iets goed doen...'
Zeker weten, het personeelsbestand van 330 man vangt een gemiddeld jaarsalaris van 47000 euro. Veel meer dan de helft is parttimer en dat vertroebelt het beeld behoorlijk. Dat doen ze dus goed.

ventus_aqualis | 18-03-06 | 22:50

He Robert Francisco, ik was ook bij de Novib, welke bril was jij???

Big Willem | 18-03-06 | 22:46

Nee, dat klinkt niet echt. doe maar weg.

rrroel | 18-03-06 | 22:45

En waar vuur is, is het HOT!

rrroel | 18-03-06 | 22:44

Als jezelf niet misbruikt bent wil dat niet zeggen dat een ander niet misbruikt is.

Waar rook is, is vaak ook vuur.

paranoia | 18-03-06 | 22:43

Joop Lith is een pedo

zulle we?

rrroel | 18-03-06 | 22:33

die gast wil gewoon niet op het internet staan met zijn hele klas en diegene die heeft gezorgt dat hij niet meer maagd is.....

rauwe poep | 18-03-06 | 22:32

@preach
Niet onfeilbaar, maar de test is dubbel (DNA van spoor en DNA van familie) uitgevoerd. Het zou wel heel erg toevallig zijn als er iemand met ong. identiek DNA zou rondlopen. Het regelrecht naar het spoor lopen na de arrestatie is ook extreem verdacht (beweerde ik al bij het eerste nieuwsbericht over de treinkopperij).
Daarbij kijkt de politie ook wel uit met in de schoenen schuiven van moorden. Als dat uit zou komen, zou de wereld te klein zijn.
We wonen gelukkig nog niet in Amerika ;-)

DiagnosisTyphus | 18-03-06 | 22:32

@vast goed 18-03-06 @ 22:24
Tsja, GS is ook wel een beetje zo'n besnorde Al Qaida vmbo'er die vindt dat ie gediscrimineerd wordt en respect eist.

blawablawa | 18-03-06 | 22:31

@Mr.D. 18-03-06 @ 22:15:
Met onderstaand linkje kom je een heel eind... Bij mezelf denk ik dat het heel aardig klopt. Mijn foto morpht zoals mijn vader er nu ongeveer uitziet. Spooky.

www.dcs.st-and.ac.uk/~morph/Transforme...

crixus | 18-03-06 | 22:30

Nog geen 24 uur is bekend dat de redactie 2,6 miljoen in de knip heeft, en de eerste aasgieren met advocaten dienen zich al aan om een graantje mee te pikken...

die hofstadtgruppe | 18-03-06 | 22:29

gatverdamme yzord. ik hoop dat het een grap was, maar ik vermoed van niet.

0900 | 18-03-06 | 22:27

@CoJoNes 18-03-06 @ 22:23
Hou nu op. Ik heb geen geld voor een laptop meer...
ventus_aqualis 18-03-06 @ 22:23
Dolf Jansen, Novib zal vast wel iets goed doen...

de bier | 18-03-06 | 22:27

@DiagnosisTyphus 18-03-06 @ 22:16
Onomstotelijk zou ik niet durven te zeggen. DNA-bewijs is niet zo onfeilbaar als CSI ons doet geloven...
En het komt voor de pliesie natuurlijk leuk uit als ze 'n oude moordzaak in de schoenen kunnen schuiven van een voor altijd zwijgende dooie.
Ies goed voor het prestatie-rapport...

preacher | 18-03-06 | 22:25

"Ofwel, wij zijn weer de schuld van Joop Lith's mislukte kudtleven en alles wat er in voor kwam."

Dat beweert deze meneer nergens. Hij wordt als oud-leerling betrokken bij het verhaal van Lith door de foto die GS plaatst, hij en zijn zoon heeft daar last van, dus vraagt hij aan GS om op te houden met het plaatsen van die foto. Redelijk verzoek, helaas tegen dovemansoren gericht. Rellen veroorzaken namelijk bezoekers en zonder buitengewoon kwetsende berichtgeving geen 2,6 miljoen.

vast goed | 18-03-06 | 22:24

Helaas, we zullen nooit de werkelijke redenen van de de heer Lith horen. Zijn geslaagde zelfmoord geeft al voldoende reden om tot het ergste en diepste van de kinderporno af te dalen.

Nestor-F | 18-03-06 | 22:23

@.de bier @ 22:20
Wordt die blinde woede opgewekt door Dolf of door Novib ?

ventus_aqualis | 18-03-06 | 22:23

*Slaat de armen over elkaar, waarna hij met de rechter hand, peinzend, de kin omklemt, kijkt naar beneden, dan nadenkend omhoog*
-
Verdonk is een hoer
-
*wacht op een gulle lach, want hij heeft altijd het gelijk aan zijn kant*
-
Zoiets, de bier?

CoJoNes | 18-03-06 | 22:23

Roberto Fransisco 18-03-06 @ 22:14
Die kop van Dolf Jansen die reclame maakt voor Novib heeft me al 10 tv's gekost, omdat ik er instinctief alles wat ik op dat moment in m'n handen had er doorheen keilde.

de bier | 18-03-06 | 22:20

Mr.D. 18-03-06 @ 22:15
Dan wel versie 2.0 inclusief botox en haarimplantaten.

Roberto Fransisco | 18-03-06 | 22:17

De duivel driet immer op de grootste hoop...

Worm van der Waarden | 18-03-06 | 22:17

Het schijnt dat de mededeling dat een veroordeling wegens de foute SMS'jes tot gevolg zou hebben dat hij DNA moest afgeven.

Vervolgens is hij naar huis gereden, zijn auto uitgestapt en meteen naar de treinbaan gelopen.

Waarom heeft hij niet een afscheidsbrief gemaakt. Sorrie, kinderen en kleinkinderen Opa had zijn leuter niet in bedwang. Maar jullie hoefden nergens bang voor te zijn toen ik jullie in bed stopte.

Je neemt toch eerst afscheid voordat je naar gene zijde gaat. Hij was wel heel bang om de trein te missen.

Mijn conclusie is: de broer van het slachtoffer heeft zijn dreigement uitgevoerd en lacht zich nu helemaal de tyfus.

Klaver | 18-03-06 | 22:16

Ohja, nog iets linkse lul.
Hij is idd slechts verdachte, en dat zal hij ook altijd blijven aangezien er nooit een proces zal worden gevoerd. Maar het staat onomstotelijk vast dat hij de moordenaar van Arthur was. Zelfs de traditionele media hebben het over "de moordenaar", en niet "de verdachte".

DiagnosisTyphus | 18-03-06 | 22:16

Heeft de GS-redactie toevallig van die 'verouderings-software', waarmee je kunt voorspellen hoe mensen er later uitzien? Kunnen we Erwin gedag zeggen als we hem tegenkomen.

Mr.D. | 18-03-06 | 22:15

{volkomen off topic}
IK ben vandaag op de beurs van Novib 50 jaar in De Westergasfabriek geweest. Op zich heel erg leuk, maar wat lopen op die halleluja bijeenkomst toch een verschrikkelijke typetjes rond. Duwend en trekkend, voordringend en vervolgens schijnheilig de andere kant opkijken. Ik heb veel beurzen, concerten, festival etc meegemaakt maar dit sloeg alles. Wat een ongelovig stel hypocriete klootzakken lopen daar.
{eind off topic}

Roberto Fransisco | 18-03-06 | 22:14

Joop Lith vond E. Ruis gewoon niet geyl genoeg.

MiRRoRMaN | 18-03-06 | 22:14

Ik huiver bij de gedachte dat er nog wel veel meer van zulke "gestoorden" onze kinderen "les" zullen geven. Ik reken dit voor een groot deel de huidige maatschappij aan. Ongecontroleerd wordt een ieder aangenomen. Bewijs van goed gedrag afgegeven door de gemeente is natuurlijk een farce. Als lid van een linkse partij wordt je zonder screening aangenomen. Ons kent ons.

Nestor-F | 18-03-06 | 22:13

@linkselul
Misschien is Ruis wel een vriendje van Lith en hebben ze samen nog wat uitgevreten, waardoor ie nu bang is dat er nog wat ontdekt wordt. Weet jij veel. (ik verzin maar wat) :).

de bier | 18-03-06 | 22:13

@linkse lul "een of andere pedo"
Zomaar een pedo verschilt nog wel enigzins van een kindermoordenaar dacht ik zo.
Ook heeft er niemand aangezet tot het lastigvallen van oud-leerlingen en hun kinderen. De genen die dat doen zijn daar zelf voor verantwoordelijk.
En Wim, post nou eens onder je eigen naam.

DiagnosisTyphus | 18-03-06 | 22:13

Ik ben de kloon van God en ik heb eigenlijk die trein gestuurd.

Bende | 18-03-06 | 22:10

Wat die man vraagt is toch niet zo heel vreemd of wel? Hij heeft er in feite geen zak mee te maken en heeft nu gezeik van de hele zaak. Zijn zoontje wordt blijkbaar lastig gevallen op school, allemaal omdat jullie een of andere pedo aan menen te moeten pakken. Dan schieten jullie toch ook je doel voorbij of niet? Dat heeft dan niks meer met de wet etc. te maken, want ongetwijfeld hebben jullie juridisch gezien gelijk, maar moreel gezien is dat belachelijk, nog afgezien van de vraag of mensen die van deze zaken worden verdacht publiekelijk aan de schandpaal worden genageld. Maar over dat laatste zullen we maar niet beginnen, want dan word ik hier meteen voor al wat smerig is uitgemaakt. En die kanslozen die onder het mom van 'stijlloosheid', want dat is het toverwoord, als een debiel de meest belachelijke dingen uitkramen zonder dat je daarvoor verantwoording af hoeft te leggen in de normale mensenwereld, moeten zich helemaal dood schamen. Het zal je maar overkomen dat je vroegere leraar pedo blijkt te zijn en dat je zoon daar vervolgens gezeik van krijgt.

linkselul | 18-03-06 | 22:08

Joop Lid speelde met een te jonge klit?

Roberto Fransisco | 18-03-06 | 22:07

@ klaver
"Hij is niet eens veroordeeld maar de trein van de vermeende waarheid dendert maar door.''

nee. de trein stopte toen hij kopte hoor...

dr. Vicious | 18-03-06 | 22:07

Nummer 29: is het Boris Becker of Rintje Ritsma....

doktersnuggles | 18-03-06 | 22:04

even op de site KvK zoeken en jeweet alles

Dominiqeu der Trolle | 18-03-06 | 22:03

Er zijn wel heel veel mensen die het opnemen voor Van Lith.

Moet toch wel een hele lieve man zijn. Hij is niet eens veroordeeld maar de trein van de vermeende waarheid dendert maar door.

Iemand is onschuldig totdat hij veroordeeld is. De schrijver van deze brief zegt toch zelf dat het verhaal niet klopt. Een beetje bloed op een treinbaan zegt niets, dat kan ook van iemand zijn die dat daar geloosd heeft en de politie op het lumineuze idee bracht om nog eens terug te gaan.

Maar als ik het goed heb begrepen zijn de vermeende verwanten ook genetisch nagetrokken.

Resteert dat Joop zijn genetisch materiaal bij het kind heeft achtergelaten toen deze al dood was. Maar dat klinkt toch ook wel onwaarschijnlijk. Het verhaal zou dus toch waar kunnen zijn.

Klaver | 18-03-06 | 22:03

Wat een onzin. Mensen met 2,6 miljoen zijn niet schuldig. Ruis is gewoon tendentieus bezig. Net omdat GS toevallig wat geld weet om te zetten dat vervolgens weer verdwijnt in de zakken van uitkeringstrekkers en schipholallochtonen. Ruis is gewoon een communist. Vieze reactionair.

blawablawa | 18-03-06 | 22:02

Hij is dus wel gewoon gepakt door Joop en vond het erg lekker. Als je grote voorbeeld dan zo in het nieuws komt is dat inderdaad niet leuk...

de bier | 18-03-06 | 22:01

Volgens mij blijven die advocaten zich de tiefus vervelen. Jullie hadden beter vier taalkundigen in dienst genomen, die de brieven gecorrigeerd en voorzien van een cijfer retour afzender sturen.

Bende | 18-03-06 | 22:00

@DiagnosisTyphus: Wilt u die link weghalen, dat is namelijk fuckje links. En sinds zij vieze spelletjes moest doen met joop in het fietsenhok, is het eigenlijk nooit meer goed gekomen

Big Willem | 18-03-06 | 22:00

Ook dan voor deze eikel ongezien een enge ziekte, Lees dat we drie advo's hebben, dus!! kom.

joopata | 18-03-06 | 22:00

@DiagnosisTyphus
Je kan het hem niet kwalijk nemen, hij was van eaume Jeaup niets anders gewendt

Henkiemaardannietgek | 18-03-06 | 21:59

Waar blijft Marth trouwens? Ik wil hem in 1 keer samen met Joop de tiefus wensen. Scheelt tijdverspilling aan vieze kindermisbruikerts.

DiagnosisTyphus | 18-03-06 | 21:59

Jammer dat het nog 4 jaar duurt voor mn rechtenstudie is afgerond, anders zat ik nu al aan de paperassen.

dr. Vicious | 18-03-06 | 21:59

Ah goedver, is het weer zover. Weer iemand die vindt dat we het maar beter met de mantel der liefde moeten bedekken, omdat hij die clown ook als ander persoon heeft gekend.
Hierrr foto.schoolbank.nl/common/img/00/00/22... weer die andere pica van eaume Jeaup. Wat een lieve man was het toch.

DiagnosisTyphus | 18-03-06 | 21:57

Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, Joop Lith is een pedo, oeps sorry zal het niet meer zeggen.

Henkiemaardannietgek | 18-03-06 | 21:54

Zijn er nog steeds mensen die denken dat een link verboden kan worden?
Als je iets op internet pleurt, is dat openbaar. Als je dat niet wilt, zet het achter een wachtwoord, of helemaal niet.
Lutsers.

crixus | 18-03-06 | 21:53

ha eindelijk weer rellen!

sneeuwvlokje | 18-03-06 | 21:52

Ik wil me er ook wel juridisch voor inzetten, in ruil voor het gedragen slippie van jullie GS model

Yzord | 18-03-06 | 21:51

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken