Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Marcouch is een Kaasmarokkaan

kaaskopmarcouch.jpgHuilie huilie, discriminatie! Stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch is een nazi! Zijn uitlatingen over de te softe aanpak van kudt-Marokkaantjes zijn niet in goede aarde gevallen. Sterker nog, de Kaasmarokkaan heeft volledig afgedaan bij zijn achterban. Toen hij gisteravond een bosje bloemen (tulpen uit Amsterdam) wilde uitreiken aan acht Marokkaanse buurtvaders, bleken de baardmansen al te zijn gevlogen. Reden: zij willen niets meer te maken hebben met Marcouch, die alle Marokkanen over één kam scheert en niet met maar over ze praat. Toch knap dat ze zichzelf telkens weer in een slachtofferrol weten te manoeuvreren. Dat was gisteravond al zo tijdens de werkelijk stuitende uitzending van Pauw en Witteman en tijdens de uitreiking van het diploma “beter omgaan met lastige pubers” was het niet anders. Oorzaak: "De vertrokken mannen voelden zich in een hoek gedreven, met name door uitlatingen van de stadsdeelvoorzitter over Marokkanen," zegt cursusleider, pedagoog en geytenwollen sok Abdellah Mehraz. Saillant detail: geen van de buurtvaders blijkt overigens uit Slotervaart te komen, hoewel het project wel door dit stadsdeel wordt betaald. Of zoals minister Ella Vogelaar van schotels en autobranden zou zeggen: “Ik zie lichtpuntjes...”

Reaguursels

Inloggen

Kaasmarokkaan?
Hij wil anders wel dat Frau Antje, herstel, Frau Fatima bij de religieuze politie met kopdoek gaat rondlopen.

wachtmeester de bruy | 19-12-07 | 07:31

en dat zit genetisch in de weg.

Zo jammer! 18-12-07 @ 19:31

Dan mag je dat uitleggen, want zodra het over genen gaat krijg ik de creeps, net als Henkie "DNA-lambroso" Kamp.

bottehond | 18-12-07 | 22:26

Nederland is een zinkend schip. Een reageersel hier neerzetten helpt helaas niet, maar geeft alleen maar een goed gevoel..

Fapfap | 18-12-07 | 21:54

Wat integratie. Veel van die moslimmeisjes komen in grote moeilijkheden als ze een relatie aan gaan met en autochtoon als ze dat al zouden willen. Ze kunnen dan geweld van vader of broers verwachten. Bevolkingsgroepen die niets met elkaar te maken willen hebben kunnen nooit een eenheid vormen en ook geen behoorlijke maatschappij vormen. Het hangt allemaal als los zand aan elkaar, een maatschappij in staat van ontbinding. Anvankelijk stond ik positief tegenover de nieuwkomers maar gezien de ontwikkelingen van de laatste 15 to 20 jaar moge duidelijk zijn dat ik 180 gradeb ben gedraaid. Als mijn dochter met een alochtoonse moslim thuiskomt, breek ik haar de benen. Oeps, ik schiet door, toch ook al bij mij islam invloed.

speerpunt | 18-12-07 | 21:17

@ Drs. Facts n Figures 18-12-07 @ 20:46

Gedeelte is te lezen op de website Het Vrije Volk, rechter kolom. Je moet abonnee zijn van elsevier om 't helemaal te lezen (ben ik niet).
Vond 't een zeer rake kwoot.
Nederland schijnt een van de meest bereidwilligen landen te zijn aangaande de eisen van het kamelenvolk.
Dat belooft nog wat.

.

@ The eimer 18-12-07 @ 20:52

Hopelijk komt er uit de medische wereld meer tegenstand/weerstand, die is er wel, maar men durft er niet openlijk over te praten, laat staan in de media.

wopper | 18-12-07 | 21:09

Mag ik nog mee doen als ik al dronken ben?
Vreemd genoeg is't dan stuk makkelijker....

Stel we gaan over op fruit. Jep, Fruit!
Dus je hebt dan 'n soort fruit in Europa, zeg Appel.
En al die appels vermaken zich prima. Tot een dag...

Komt 'r 'n annanas die zegt dat alles en iedereen maar efkes ook annanas moet worden. Anders is't voorbij met die pit enzo.

Daar is Appel 't niet helemaal mee eens, dus annanas moet pleite.

Dag annanas!!!

Drs. Facts n Figures | 18-12-07 | 21:05

Zie die Vogelaar morgen, snap haar niet, moet de dubbele garage witten

beroepswerkeloze | 18-12-07 | 21:05

Waarom integreren nieuwkomers in bijv. Amerika wel?
Antw.: omdat je het daar dus zelf moet doen en de overheid aldaar je niet in de watten legt. In Den Haag schijnt het besef niet door te (willen) dringen dat wanneer je altijd maar met allerlei geldpotjes en subsidies klaarstaat om de o zo zielige immigrant aan alle kanten te pamperen, veel van deze type's totaal geen zin meer hebben om uberhaupt een leven voor zichzelf op te bouwen.
Maar goed,... aan de andere kant zijn er ook heel veel discipline's in 0031 die er een goeie boterham aan verdienen,.... en op hun achterste poten gaan staan als hun broodwinning teloor dreigt te gaan. En zodoende...... verandert er dus niets........

@xel | 18-12-07 | 21:02

Is die Marcouch eigenlijk nog wel moslim?

Hammar | 18-12-07 | 20:56

Nou ik hoop dat de uitzending van gisteren van P&W ergens voor het nageslacht bewaard blijft . Deze uitzending zal over 50 jaar duidelijk maken wie er schuldig zijn aan de teloorgang van NL. Het verraad van mensen die er werkelijk toe doen. NL is een in ontbinding verkerend systeem dat niet in staat is zich te weren tegen een "handje "vol raddraaiers zoals de socio's ze graag blijven noemen.

Jokkebrok | 18-12-07 | 20:54

De beschikbaar gestelde zakken met geld, het onderling geknok, 't is Nichts Neues im Westen en met een beetje hulp van allah komen ze er samen vast wel uit. Die zakken geld zijn we, t.b.v. de overname, toch zo goed als kwijt.

Mout van Amstel | 18-12-07 | 20:53

wopper 20;34:
Sinds vandaag mogen moslimvrouwen een vrouwelijke dokter op jouw kosten uit hun thuisland laten overvliegen als ze zich niet door een vent willen laten behandelen. Ze gaan nog liever dood. Zelfs al zijn ze premie- wanbetaler.
Leunen en nog eens leunen en zo bezwijkt alles onder hun erkende recht op eigen koeltoer.

The eimer | 18-12-07 | 20:52

@ wopper 18-12-07 @ 20:34

Pfff, spijkers koppen en dat soort dingen....

Drs. Facts n Figures | 18-12-07 | 20:46

Even iets plempen uit een (oud?) artikel van elsevier:

Kwoot:
Integratie van immigranten moet van twee kanten komen, hebben we bedacht. Zo'n meegaande, zachte, individualistische, verschillen ontkennende en schuldgevoelige cultuur is een zacht eitje voor een assertieve, wrokkige, masculiene, collectivistische en zich superieur wanende religieuze eercultuur. Franse moslimleiders lieten zich een paar jaar geleden ontvallen dat ze Nederland zagen als een pakje boter zo zacht.

.

Gaan we verder als een hoer met gespreide benen of gaan we als een manwijf met ballen de zooi echt schoonvegen?

wopper | 18-12-07 | 20:34

Poe poe. Kaas is lekker en goed feur het gestel... over.

deaardeisplat | 18-12-07 | 20:34

Mocht trouwens iemand aan de haal gaan met de woorden die ik gebruik dan heb ik slecht nieuws.
Ben zelf jood (wel feyenoorder) dus niet janken, iedereen is altijd beledigd maar wij niet (nooit niet door niemand)

StonedTrooper | 18-12-07 | 20:31

Ik ga het nog maar eens zeggen.
Een 2e holocaust ga je niet voorkomen door te zeggen dat je je medemens moet liefhebben (LEES pappen natten en drooghouden)
Die voorkom je door paal en perk te stellen aan wat in dit land kan en mag en gewoon is.
En al die nono's die zeggen het komt vanzelf (over 100 jaar) goed die zeggen eigenlijk, ik heb lekker vrij geleefd maar de nieuwe generaties hebben ff pech gehad de aankomende 100 jaar en dat houd in dat vooral vrouwen de lul zijn want voor ons mannen is het paradijs.
ziek zijn WE

StonedTrooper | 18-12-07 | 20:23

Drs. Facts. Sommige zaken zijn zo moeilijk oplosbaar dat je moet durven hakken. (Gordiaanse knoop) ter informatie www.ad.nl/utrecht/stad/article1687405....
Dit soort problemen los je niet op met theedrinken.

speerpunt | 18-12-07 | 20:05

Ok, nu goed opletten, komt de uitleg en oplossing:

1. Supernanny:
Verwent kut kind (lees: allochtoon) is altijd verwend door pa en ma (lees: Paars) en terroriseert hele gezin (lees: 0031). Nanny mens (lees: Pim) komt en legt effe de rules uit, simpel, duidelijk, eenduidig en niet open voor discussie.
Resultaat: Kindke vindt t in't begin niet leuk of fijn dus huilie huile stampie stampie. Maar week voorbij en kind zou moeders zo voor nanny inruilen.
Moraal: wees duidelijk, eerlijk en logisch. Niet, voor ene wel, andere niet!

2. Beledigen: Er zit 'n wereld van verschil tussen 'iemand beledigen' of 'iemand die zich beledigd voelt'.
Das 'n moeilijke, lemmie ekspleen: Ga ik nr .de mag ik zo hard rijden als ik wil (ok lang niet meer overal maar u get my point), kom ik terug in .nl magdanie, 120 en harder ist verboten. Wel harder is bon! Simpel duidelijk, eenduidig nie moeluk.
Ben ik gelovig, moet ik me aan die regels houden. Ikke niet doen, dan ikke stout! Ikke slecht gelovige, gevolgen voor mij zijn!
Maar als ik nou helemaal niet geloof, hoeft ik me dus ook niet aan regels van welk geloof dan ook te houden, alleen wat per grond- of strafwet geldend is in dat betreffende land.
Dus, als ik dan mohammed met 'n tekening, teddybeer, macaroni rondjes of per flash animatie afbeeldt, kan ik geen (moslim)regels overtreden hebben. Het is namelijk niet mijn geloof! Dus niet mijn regels!!!!

3. Jup idd, andere religies (gristenie) zijn ook ooit zo intollerant geweest.
Verschil is, ze zijn ooit 'n keer geconfronteerd gaan worden met bevolkingen die 't niet 't 'r helemaal mee eens waren. Hebben na heul veul gehuilie huile en kruistournee's toch ingezien dat eigenlijk verspilde moeite is. Doe je ding, ga anderen jouw mening niet opdragen. Respect dwing je niet af, dat verdien je. Door bijv anderen te respecteren om anders te zijn dan jij bent, anderen hun mening te respecteren terwijl jij denkt dat ze 't helemaal fout hebben.

Dus, nou niet moeluk doen als 't effe wat moeite kost. Is process, gaat allemaal goedkomen als 't maar duidelijk is.
Niet wegrennen en voor 't makkelijke (theedrinken) kiezen.

"De mens is niet naar de maan gegaan omdat 't makkelijk was!"

Drs. Facts n Figures | 18-12-07 | 19:52

Hoeveel geld er ze ook instoppen ,wat ze ook doen, de z.g integratie wordt toch niets.
De religeuze en culturele verschillen zijn gewoon te groot.
En veel moslims willen zich gewoon niet aanpassen.

Bijstandtrekker | 18-12-07 | 19:34

speerpunt 18-12-07 @ 19:10
Yep, laat het duidelijk zijn dat we deze wouldbe knuffel Marrokaan net zo ver vertrouwen als we hem schoppen kunnen.
Het blijft een Noord Afrikaan, en dat zit genetisch in de weg.

Zo jammer! | 18-12-07 | 19:31

Markouch heeft inderdaad een dubbele agenda. Stap voor stap de invloed van de islam vergroten, aparte taxi,s voor vrouwen, geen mannelijke artsenhanden aan islamitische vrouwen, invloed op westerse kunstuitingen, islamitische politieagenten met hoofddoekjes, vrijheid van meningsuiting beperken, behalve als het om godsdienstige uitingen gaat enz. Dat die jongens zoveel trammelant maken komt hem en zijn trawanten niet goed uit. Dat roept teveel tegenstand op. Dat verpest de tactiek van de geleidelijkheid. Het zou goed zijn als er een moslimpartij zou komen. Dan zou voor iedereen duidelijk worden wat hun doelen zijn.Wilders laat heel duidelijk zien waarvoor hij staat, of je het met hem eens bent of niet. Kortom , je kunt hem bestrijden in de politieke arena. Nu verbergen ze zich in de bestaande politieke partijen om vandaar uit de zaak van de islam te dienen. En wat is het beleid van Mevr. Vogelaar, behalve dan dat ze huizen wil verbouwen? Gisteren had ze alle kans om dat duidelijk te maken aan de talloze kijkers maar ze kwam niet verder dan " wat mij nu opvalt is dat jullie niet naar elkaar luisteren". De minister haalde daarbij niet het niveau van de jongerenwerkers en hun bijdrage stelde al niets voor.

speerpunt | 18-12-07 | 19:10

Wat wel erg opviel van de dames het verhaal over al die hulpverleners.
De ene hulpverlener wist niet wat de ander uitvoerde.
Maar dames als je de kinderen een [normale] opvoeding zou geven waren al die mensen niet nodig.
Misschien drink het het een keer door waar het aan schort. !!!!!!

yes | 18-12-07 | 18:53

rokershoest 18-12-07 @ 18:35
Sprinkhanen zijn voedzaam, rijk aan eiwitten en vitaminen. Maak van verdelging uw culinaire pronkstuk.

Zo jammer! | 18-12-07 | 18:46

@ Botte 18:16

Geheel eens, t was wederom goed te zien 2 weken geleden ja.
Helaas, velen zijn ziende blind en horende doof. Oh Nederland waak toch op uit uw diepen slaap!

Mekker | 18-12-07 | 18:42

De tranen van onmacht stonden in mijn ogen gisteren.
Over een paar jaar komt het nog zo ver dat wij brave en goedgelovige allochtonen door justitie worden opgepakt en beboet als wij niet voldoende roofbuit grijpklaar hebben gelegd voor deze gruwelijke Marokkaanse sprinkhanenplaag die ons land teistert.

Een end hout eroverheen en de sprinkhanen net zo lang blijven slaan tot ze eindelijk aangeven begrepen te hebben dat ze zich fatsoenlijk dienen te gedragen in dit land. En deze procedure net zo lang blijven herhalen tot ze zich zonder onze hardhandige hulp als echte, normale mensen kunnen blijven gedragen in de maatschappij. Het vergt wat lichaamsinspanningen van een bataljon justitiemedewerkers maar het eindresultaat zal zeer bevredigend zijn.

rokershoest | 18-12-07 | 18:35

Het schijnt zo te zijn dat La Vogelaar pikante lingerie draagt. Dat vertelde ze bij de creoolse graplap Rayman. Gedverdemme, ik krijg dat beeld niet meer weg.

van Kloten | 18-12-07 | 18:34

Vogelaar ziet volgens mij dwaallichtjes. Die misleiden je tot diep in het moeras. En ze is er inmiddels zelf ook eentje. Dat mens mag NOOIT meer een bestuursfunctie hebben. Ze verkloot de zaak, gooit ONS geld over de balk en komt er natuurlijk gewoon mee weg, terwijl ze haar wachtgeld uit de muur trekt. Politici zouden persoonlijk naar een parlementaire enquetecommissie geroepen mogen worden, waarna ze bij geconstateerde laakbaarheid het strafproces inmogen. Kleine overheidsdienaren worden wel genadeloos aangepakt zoals die troela van Jeugdzorg. Maar on the top? Daar mogen ze straffeloos wanpresteren voor een vorstelijk zelfverhoogd salaris door ons betaald. Dat we dat pikken.

inquisitra | 18-12-07 | 18:24

inquisitra 18-12-07 @ 17:59
Leuk stuk.
De gemiddelde Marrokaan wil wel degenlijk een oplossing. Maar het mag geen consequenties hebben voor hem. Het moet hem in een mandje aangereikt worden, label respect er aan. Het moet geen moeite kosten tenslotte zijn zij geboren met respect, ondanks de schizofrenie. En daar moeten we allemaal rekening mee houden, je weet tog. Lang leven de underdogs (oud SP kreet).

Zo jammer! | 18-12-07 | 18:18

Laat je niet foppen, Menschen. Marcouch is een geraffineerde, maar oergevaarlijke opponent. Tsjek maar eensch hoe hij Griffith aanstaarde bij Buitenmof (?).
Dit is een strijd tussen de tribale finnen en de ondercapo van de moslimbroederschap, die law and order willen in de kudde en in de enclave in wording. Het is geheel in lijn met de missives van Yusug Al Qaradawi en raiq r. Het onderstreept nog sterker:

* marcouch is een wolf in schaepsklederen *

bottehond | 18-12-07 | 18:16

Vogelaar is zelf al niet een al te groot licht.... en ja, dan zie je al snel lichtpuntjes.... ik heb al tijden het vermoeden dat ze constant lichtelijk aangeschoten is met haar amsterdamse aksent. Een birkenstocktype van de eerste orde...... beneveld door de rosé. Nederland staat in de uitverkoop, dat moge wel duidelijk zijn.

Oh ja, maar de HAAT komt zeker door mijzelf! Iesch aangeboren NOT!

Joris de Koekebakker | 18-12-07 | 18:14

Kijk goed naar de interviewers. player.omroep.nl/?aflID=6090879 Groetjes van -edit ga nauw eensch deaud!- Opzekers.

Joris de Koekebakker | 18-12-07 | 18:13

inquisitra 17:59:
Met dank aan de pvdi, die, zoals Vogelaersch het kenachtig uitdrukt; toch lichtpuntjes ziet.......
Het enige lichtpuntje is namelijk dat ze vermoedelijk, als alles meezit, nog 3 jaar kunnen huishouden en gaat hun lichtpuntje uit. Voorgoed.

The eimer | 18-12-07 | 18:05

Het is inmiddels zo overduidelijk als wat. Eerst alles op discriminatie gooien, maar als een landgenoot hetzelfde gaat preken kan er van discriminatie natuurlijk geen sprake meer zijn. De zogenaamde maatschappelijk ondergeschoffelde Marokkaan wil volgens mij helemaal geen oplossingen. Het jarenlange doekjes aanreiken door GL en PvdA-coryfeeen heeft een hele bevolkingsgroep verpest en verziekt. Want verantwoording nemen voor hun wanstaltige achterstandspositie is vooral Marokkanen vreemd. Ies moeilijk in een land waar de paarsebroeken alles gedaan hebben om de weg voor je te plaveien, tot en met het inzetten van de gedachtenpolitie aan toe.
Clientisme is inmiddels koeltoerrrr en je vervreemden van een kansrijke omgeving (met toevallig een iets voorlopende westerse cultuur) is tot kunst verheven.
We zouden een kijken wat er zou gebeuren als we alle subsidies zouden stoppen. Als er geen moskee meer gebouwd mocht worden totdat er eindelijk iets positiefs tegenoverstaat. De eerste moslimvereniging in Nederland moet nog opstaan die het openlijk op durft te nemen tegen de baardman-colonne van wie de baarden gekamd worden door types als Cohen en Vogelaar.
De enige Marokkanen die ik nog het voordeel van de twijfel geef zijn de individuele geletterde en zich behoorlijk aan ons aangepaste Marokkanen. En dat kan alleen als ze geleerd hebben zich te ontworstelen aan een religieus juk doorspekt met middeleeuwsheid die gastheren alleen ziet als tolerabel zolang ze hun zin krijgen en hun eigen wereldje kunnen cultiveren. Of dat nou maatschappelijke problemen oplevert of niet, of het nu politiek of moreel gezeur oplevert of niet. Ze worden toch altijd wel beschermd door een linkse kliek. En dan zijn we weer terug bij af. Ze hieven een glas, ze deden een plas, en de uitkering bleef zo hoog als ie was.

inquisitra | 18-12-07 | 17:59

Shalome 17:01:
Ja en het is zo simpel, iedere verloren sukkel is hier eeuwenlang om god weet welke reden naar dit land afgezakt voor de kaan. En dat is in alle gevallen altijd gelukt.
Maar als je hier naar toe komt om hier je achterlijke gewoonten en a-socialiteiten op te dringen aan je meer dan gulle gastheren, want dat zijn wij tenslotte gezien de exorbitante bedragen die deze sprinkhanen kosten, kunnen wij met een gerust geweten stellen dat we meer dan ons best gedaan hebben om ook die groep onverbeterlijke idioten te matsen.
Dat schijnt voor verbetering niet te lukken, dus nogmaals, een stembus zal straks uitmaken wat wij met deze lieden gaan doen.

The eimer | 18-12-07 | 17:53

Ik ergerde me suf aan die Job Cohen, toen hij Henk Kamp openlijk schoffeerde toen henk het had ook eens zelf verantwoording nemen. SCHANDE!!!

Spaansche Griep | 18-12-07 | 17:45

ik heb het compleet gehad met onze moslim gemeenschap, politiek, hulpverleners en (last but not least) onze eigen omroep. Val deaud .... mijn lontje is op. Verschepen en afzinken, allemaal. Het is tijd voor het leger, maar dat zijn tegenwoordig ook slapjanussen.

cbrdrivert | 18-12-07 | 17:39

-weggejorist-

Yeeaah Right, No Way | 18-12-07 | 17:05

Ik snap niet dat die moslims niet een keer doodmoe worden van zichzelf. Zit er soms een oorlogsgen in dat woestijnzand? Altijd die spanning opzoeken en de zaken op de spits drijven. Alle energie wordt gekanaliseerd in conflicten en confrontaties - pffffffffff.... bloedvermoeiend.

Shalome | 18-12-07 | 17:01

MAROKAAS=Geen kaaskop noch marokaan

am*dam | 18-12-07 | 17:01

Lekker volk zeg een avond lang lullen en ouwehoeren op de NL staatstv en vervolgens je eigen woordvoerders de rug toekeren, ach ja waarom ook niet, van tuig kan je weinig anders verwachten.

Als ze nou eens lekker met zn allen de hadj gaan doen en onderweg verzuipen of zo, dan hoeven we hier geen vrouwelijke artsen aan te nemen en vrouwelijke ambulancebroeders (of noem je dat dan weer zusters) en ook niet alle homeaus te ontslaan uit overheids en publieke functies, dat scheelt weer een heleboel ellende.

Optiefen KUDTmoslims, allemaal, en sne een beetje graag.

Yeeaah Right, No Way | 18-12-07 | 16:57

tipo 18-12-07 @ 16:38
Die rommel intergreert maar lekker in de randstad zelf. Ze zijn daar ook gekweekt. Verder wonen er genoeg allochtonen in oost-Nederland. Behalve die kransenvoetballers uit Ede hoor je voor de rest weinig over structurele problemen met allochtonen in het oosten en noorden van het land. Verder ben ik het volkomen eens met je betoog..

de bier | 18-12-07 | 16:51

@Tipo: Jongerenwerker. Dat klinkt wel als een leuke job voor Martijn, de Roomsche kerk en andere kinderneukers. Aanlsuiting zal er wel zijn, aangezien het schandknaapgehalte erg hoog ligt bij de macho Mocro's.

Mokum Kosher | 18-12-07 | 16:47

Problemen benoemen, naar de ander wijzen en de problemen goedpraten, zo lossen politici en Marokkanen hun problemen op. Leer die kinderen gewoon een fysiek beroep, ergens intern in Drenthe of Oost-Groningen. Praat over vakmanschap in plaats van respect. Praat over de toekomst in plaats van de achterlijke cultuur waarin politici en Marokkanen leven. Begin desnoods een schildersbedrijfje of een glazenwassersbedrijf in Slotervaart, voordat heel Limburg en Brabant in de file staat om de kozijnen van je flat te schilderen om pas na het ramen lappen weer de beschaafde wereld in te duiken.
.
Nee hoor, we worden opeens allemaal 'jongerenwerker'...

tipo | 18-12-07 | 16:38

Wel interessant om te zien dat zelfs Prem langzaam maar zeker van een linkse knuffelaar verandert in een rationeel en realistisch persoon. Het vele veldwerk doet hem goed.

Harry Turtle | 18-12-07 | 16:33

Waar het omging bij de huilende mensjes was dat je dieven, rovers, verkrachters, bullebakken en plunderaars geen crimineel mag noemen. Ik ben het met ze eens. Daar hebben we een ander woord voor. Marokkaan! Dat is inderdaad veel aardiger dan iemand crimineel te noemen. Bedroevend en zelfs zorgwekkend is het toch wel te noemen dat de gehele groep, ook de goede Marokkanen, toch altijd weer terug valt op het WIJ gevoel en dat ze gewoon niet de hand in eigen boezem kunnen steken. Noem je een Marokkaan een dief dan voelen ze zich allemaal aangesproken. Hoe kan je ooit de dialoog met dat soort mensen aangaan? Oh wacht, ik weet het. Je haalt Ellen Vogelaar er bij en laat haar zeggen dat de politie ook wel eens fouten maakt. Overigens, ik dacht toch echt wel dat de politie zeer behoudend heeft opgetreden in Slotervaart. Als je dat vergelijkt met de scholierenprotesten dan denk ik dat Mohamend, Achmed, PvdA &Co. toch niet te klagen heeft. Al met al zeer verontrustend dat zelfs jongelui die het dan zogenaamd wel goed doen, mee voelen met de zogenaamd kleine groep die het voor hen totaal verpest. Zelfschoning doen ze niet aan blijkbaar. MK groet ML te Amstelveen. Wassup?!

Mokum Kosher | 18-12-07 | 16:29

@Maaier 18-12-07 @ 16:18
De enige twee die ik niet heb zien afschuiven: gozer met z'n project in Bos en Lommer en de Marokkaans sprekende kanarie in de korte reportage. De rest sjoelde de verwijten van zich weg -wij willen klopje op de rug- of was van het type 'ja, maar...' Wat deed die moeder met tien kinderen trouwens zo prominent in beeld? Mevrouw had het hoogste woord over falende hulpverleners maar kreeg zelf minimaal de helft van haar kroost niet onder controle. Top.

Murdockyoufool | 18-12-07 | 16:28

Dus, we hebben een knuffel Marrokaan, en fijn dat ie niet rapt.

Zo jammer! | 18-12-07 | 16:18

Murdockyoufool 18-12-07 @ 16:14

Een deel stond er niet goed op. Een deel liet zien niet dat afschuifgedrag te hebben.

Maaier | 18-12-07 | 16:18

Het was weer een klef links onderonsje. Die telkens terugkerende leugen van die 35 man. Het is al jaren bekend dat 7 van de 10 Finnetjes in aanraking komen met justitie (de overige 3 weten de dans te ontspringen). Reken maar uit. Verder viel het op dat iedere ongeletterde zonder haperen de woorden 'stigmatisering' en 'verzorgingsmaatschappij' kon uitspreken. Met dank aan de PvdA.

Cohen zat er bij alsof ie ieder moment een mes in zijn rug kon krijgen. Maar helaas.

van Kloten | 18-12-07 | 16:17

@The eimer 18-12-07 @ 16:05
Ehm, wa's een meterurdock?
Kampf maakte naar mijn mening een prima indruk dus de softies Cohen en Vogelaars. Waarschijnlijk dat de VARA zijn maatschappelijk betrokken uitzendingen vanaf nu laat varen. Die hondjes moeten toch geschrokken zijn van zo weinig verantwoordelijkheidsgevoel en zo veel afschuifgedrag onder de allochtonen in Slotervaart. Neen, ze stonden er niet mooi op gisteren.

Murdockyoufool | 18-12-07 | 16:14

@Fleauxe 18-12-07 @ 15:58
Uiteraard zitten de enigszins geletterde exemplaren vooraan bij dergelijke bijeenkomsten, alsmede wat Marokkanen die tough ogen, maar niet eens tot de halfzachte kern van rondhangers in Slotervaart gerekend mogen worden. En zelfs deze redelijk beschaafde groep wist klinkklare peop te praten: wij krijgen geen schouderklopjes, de banen zijn in handen van de witmannen, hulpverleners weten niet hoe ze ons moeten benaderen. Zoals Kamp terecht opmerkte, neem jezelf 'ns onder de loep.

Murdockyoufool | 18-12-07 | 16:08

Meterurdockyoufool 15;28:
Ja, en ik weet niet of ik nu Kamp bewonder dat hij tussen dat zooitje ongeregeld ging zitten en zijn mening gaf, of dat hij beter nee had moeten zeggen om daar aan mee te doen.
Het is tenslotte zijn probleem niet. Hij signaleerde slechts, meer niet.
En ook hij moet beseffen dat al die shitzooi in die allochtone achterbuurten niet met de lieden die met hem rond de tafel zaten opgelost kunnen worden.
Die maken die shit alleen maar erger.

The eimer | 18-12-07 | 16:05

Dit MOET escaleren, anders is Nederland niet meer van de mensen die zich Nederlander voelen

Mr. Hu | 18-12-07 | 16:02

@Murdockyoufool: Oh inderdaad exact mijn ergernis! Maar toch vooral dat schrille contrast tussen "We hebben een schteuntje in de rug nodig" en de mensen die dagelijks slachtoffer zijn van dat tuig. En altijd zit er eentje vooraan die de Dikke van Dale er eens op nagekeken heeft, en in 1 zin zo veel mogelijk gecompliceerde woorden gebruikt. Maar als klap op de vuurpijl, mijn waarde, was toch wel de rondvraag "Bent u bang dat de vlam weer in de pan slaat" Nou dat was NIE-MAND natuurlijk.... Bah bah en nog eens bah

Fleauxe | 18-12-07 | 15:58

Even offtopic. Hoe kon het in hemelsnaam gebeuren dat Nederland de WK-finale verloor aan de Duitsers?

volksmenner | 18-12-07 | 15:57

En hoeveel gaat zijn beveiliging de Nederlandse schatkist nou weer kosten dan?

Maelstrom | 18-12-07 | 15:55

ze geven tegenwoordig ook overal een certificaat voor. binnenkort een certificaat GS reaguren?

Patrick Zweedsey | 18-12-07 | 15:54

Was inderdaad weder genieten ende genieten, gisteren bij P&W. Kutmarokkaantjes -niet eens échte kutmarokkanen, kun je nagaan- die stante pede r.e.s.c.e.p.t. eisen, maar onderwijl een ex-minister als 'die m'neer met gele sjtropdasj, ja jij daar' aanspreken. Knap. Zelfs die hysterische microfoongrijpert, Said dinges uit Bos en Lommer, kreeg de handen niet op elkaar. Said wil kutmarokkanen namelijk kei- en keihard aanpakken en dat valt niet in de smaak. Neen, de prinsjes willen een aai over de bol. Ingebroken? Goe' gedaan jochie!

Murdockyoufool | 18-12-07 | 15:48

Op het moment dat een moroc te maken krijgt met zijn volk vervalt ie in fascisme. Makes me wonder why?

Zo jammer! | 18-12-07 | 15:40

Als die Vogelaersch lichtpuntjes ziet dan doelt ze de laatste peilingen.
Inderdaad wordt dan straks de hele linksche kliek opgerold en is ze uit haar lijden verlost.
Misschien nog een paar jaar in het EU parlement de zakken tot de rand vullen en het echte vuile werk overlaten aan Wilders om de rotzooi op te ruimen.
Zo opereert linksch al jaren.
En ze komen er iedere keer ook nog mee weg.

The eimer | 18-12-07 | 15:40

@Shalome 18-12-07 @ 15:23

Ik zou beginnen met dat je meer respect van je uitgever verwacht.

Iko Nal | 18-12-07 | 15:35

@Moloso: Mooi gesproken!

Fleauxe | 18-12-07 | 15:32

-weggejorist-

Moloso | 18-12-07 | 15:30

vc 15:20:
Kan je nagaan wat een ellende de VVD bespaart zou zijn als Kamp fractievoorzitter zou geworden zijn inplaats van Rutte.
Verdonk zou gebleven zijn en Wilders zou zich zo weer bij de VVD kunnen voegen. Allemaal domme dingen die voorkomen hadden kunnen worden.

The eimer | 18-12-07 | 15:29

@van Maerlant 18-12-07 @ 14:37
Bizar, niet alleen vanwege de door mij inmiddels verafschuwde taalvirtuositeit van benno "een atavistisch mengsel van ontzag en angst voor de viriliteit van de islam", maar ook zijn verandering van inzicht. Wellicht op de burelen van opinio langs geweest. Blijft niettemin een flapdrol 1e klas, maar toont ook aan dat erudiete mensen zich vooral wél moeten verdiepen in islamitische literatuur (géén koranverbod dus) en dat de islam-zuil juist wél zijn boodschap hardop moet verkondigen. Werkt als eye-opener voor sommigen, ik stuur Geert Mak binnenkort eens naar een salafistisch gebedshuis.

sjaakdeslinksesul | 18-12-07 | 15:26

Iko Nal 18-12-07 @ 15:20
Zal ik eens tegen mijn uitgever vertellen. 'Ik heb toch 56 pagina's van de 700 vertaald? Waar zeur je nou over.' *heh*

Shalome | 18-12-07 | 15:23

Die vaders zijn weer opgestookt!

Pannie | 18-12-07 | 15:22

@Pablo's ijscocar 18-12-07 @ 15:20

Dat heet 'reaguren', voor de meesten hier. Welkom.

Daikan | 18-12-07 | 15:21

Hoe heet het als je in je eentje gaat lopen trollen? Vandaar Mocro ban?

Pablo's ijscocar | 18-12-07 | 15:20

Ik vond Kamp geniaal gisteren tijdens P&W.

Zoals Harry Turtle 18-12-07 @ 15:19 al zei:
Kamp is de enige die het heeft over problemen voorkomen in plaats van problemen oplossen of problemen goedpraten.

vc | 18-12-07 | 15:20

@Shalome 18-12-07 @ 15:05

Daar zit natuurlijk wel wat overlap tussen die groepen he.
Je kunt het niet allemaal bij elkaar optellen. Van de miljoen moslims in dit land zijn er slechts honderduizenden die binnen jou categorieen vallen.

Zo, dat lucht op.

Iko Nal | 18-12-07 | 15:20

Kamp is de enige die het heeft over problemen voorkomen in plaats van problemen oplossen of problemen goedpraten.

Harry Turtle | 18-12-07 | 15:19

The eimer 18-12-07 @ 15:14
Oh ja, natuurlijk: ik vergat te melden dat er een handjevol 'goed' uit de molen van de miljardensteun zijn gekropen. Gemiddelde investering is ca 3.7 miljoen euries per mocro. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Shalome | 18-12-07 | 15:19

We sturen gewoon de Veendam Radicals op ze af, problemen opgelost.

Maaier | 18-12-07 | 15:18

@Indiana, ik wou dat ik die jongens ongelijk kon geven, maar helaas! Waar ik zeker van ben is (lees ook debier 15:08) is dat het juist die houding is die ze de das om zal doen. Ik ben niet bereid gewapend verzet te plegen tegen dat soort heren uiteraard. Maar helaas heb ik, net zoals vele anderen, mijn principes overboord gesmeten en steun ik Wilders op alle mogelijke manieren. Door op hem te stemmen, geld te geven zodat hij niet ten onder gaat enz enz. Misschien niet direct effectief op straat, maar we krijgen ook weer verkiezingen, en dan zou iedereen nog wel eens kunnen opkijken. En niet richting Mekka...

Fleauxe | 18-12-07 | 15:16

Shalome 15:05 ;
Het is je vergeven, maar je vergeet die 25 marocmeiden die met gevaar voor eigen leven studeren en straks met een gratis diploma als beloning een gesubsidieerde pro- discriminatie overheidsjob krijgen.
Ja, ja, live is good here for stupids.

The eimer | 18-12-07 | 15:14

de bier 18-12-07 @ 15:08
Groepjes? nou ik moet dat nog zien,de gemiddelde nederlander loopt snel door als er wat aan de hand is......

Indiana | 18-12-07 | 15:14

Fleauxe 18-12-07 @ 15:05
Heeft niks met bang maken te maken maar gewoon de waarheid,die Marocs zeggen het zelf ,Nederlanders zijn te bang om ons aan te kijken.je hebt echt geen idee hoe die lui echt denken,ze beschouwen zich als een soort kolonisator,de nieuwe bewoners van Nederland.......

Indiana | 18-12-07 | 15:11

@kutopdirk: De eerste baarman die in Nederland het tuig echt lik op stuk geeft mag van mij zo lang als hij wil, op staatskosten, op vakantie Het geld dat hij hiermee uitspaart weegt niet op tegen dat enkeltje Mekka!

Fleauxe | 18-12-07 | 15:10

@NahUnd? 18-12-07 @ 15:05
Slotervaartramp? ... ik vind 't nu al ramp, heeft ook al genoeg gebrand

ontopic: ik vond het verschrikkelijk hoe gister helemaal geen woord gerept werd over de neergestoken agenten. Verder bleven ook alle conclusies en beslissingen uit. Alleen maar zinloos gezwets.

increment | 18-12-07 | 15:08

Indiana 18-12-07 @ 15:02
Dan ontstaan er wel groepjes die het tegen ze opnemen. Vergeet niet de kracht van huis/haard/gezin. Hard om te horen, maar veel jonge gezinnen om mij heen hoor ik al zeggen: Maakt mij niet uit met welke kleur ie thuis komt, als het maar geen moslim/grefo is.

de bier | 18-12-07 | 15:08

@[email protected]:56

Excuzee voor mijn woordkeuze,maar Marcouch zegt gewoon dat er, Kwoot ;een groep teringlijertjes is die niet wil deugen,die wat mij betreft in speciale internaten geplaatst moeten worden voor langere tijd.Unkwoot.Dat vind ik toch wel de problemen benoemen!?

Ratko | 18-12-07 | 15:07

@ Fleauxe 15:00 Ja,ja en dan lekker met de (hollandse, dat wel) feestdagen bij vrienden en familie doorbrengen zeker!

kutopdirk | 18-12-07 | 15:06

@Indiana: Geert Wilders en verder eigenlijk weinig mensen... Maar ik ben blij dat je heil ziet in het verder beangstigen van mensen. Ik mag hopen dat mensen nog veel banger zullen worden, want hoe banger de mens des te draconischer zijn de maatregelen tegen dat wat ze bang maakt.

Fleauxe | 18-12-07 | 15:05

The eimer 18-12-07 @ 14:13
Je hebt die paar honderd (:/) raddraaiers. Dan een veelvoud daarvan aan meelopers. Dan de gedetineerden. Dan de VMBO-afhakers. Dan de werkschuwen. Dan de geradicaliseerden. Dan de ready-to-radicaliseren. Dan degenen die geen Nederlands spreken. Dan degenen die schizo zijn. Dan degenen die artsen in elkaar slaan. Dan degenen die het westen afwijzen. Dan degenen die luisteren naar haatpreken. Dan degenen die haatpreken geven. Dan degenen die op een uitkering in hun thuisland wonen. Dan degenen die op islamitische scholen zitten. Dan degenen die in het bestuur van zo'n school zitten. Dan degenen die hun vrouw/zus in mekaar slaan. Dan degenen die hun slavin importeren.

Shalome | 18-12-07 | 15:05

Mischien wenst Cohen in het geniep wel dat er een vracht-boeing op slotervaart klapt...

NahUnd? | 18-12-07 | 15:05

de bier 18-12-07 @ 14:59
Dat is toch op een bepaalde manier als zo ? wie durft er wat tegen die groepjes marocs te doen dan ?

Indiana | 18-12-07 | 15:02

Geen Markoesj? Oke, doen we die ouwe baardjurk uit premtime! "Opsluiten en weinig te eten geven" (zijn woorden) Dat kan nog gezellig worden!

Fleauxe | 18-12-07 | 15:00

@maaier
'Ivo Niehes theatershow'.... je bent wel erg hard!

JdG | 18-12-07 | 15:00

Indiana 18-12-07 @ 14:57
Ik denk dat dat nog vies tegenvalt. Als mensen echt beroofd gaan worden van hun vrijheden, barst vanzelf de bom. Helaas met veel dooien tot gevolg, maar je hebt daarna iig een jaar of 50 weer wat rust..

de bier | 18-12-07 | 14:59

Ach gossie... nu de rest van de 999.999 tuigjes

Kniftig | 18-12-07 | 14:59

@ Mocro

Weet je zeker dat je oorlog wilt? Wij hebben namelijk een leger en politie. Nooit geschiedenis gehad? Nooit gehoord dat de helft van de Nederlanders bij de NSB zaten en kan je zeggen dat dat aantal een stuk hoger zal zijn als het jullie beurt is.

Kniftig | 18-12-07 | 14:59

Dont feed ze trollzz.

G-unite | 18-12-07 | 14:58

@Mocro4ever spreekt gewoon de waarheid,ze nemen de boel over en wat wil je er aan doen ? stelletje laffe kaasjes........... zo is het toch ?

Indiana | 18-12-07 | 14:57

Ratko 18-12-07 @ 14:54

Nee, niet weer dat benoemen. Gisteren ook al bij P&W, van Kamp tot Vogelar, allemaal "we moeten de problemen benoemen, we moeten erkennen". De eerstvolgende politicus of reaguurder die het woord benoemen in z'n mond neemt moet naar Ivo Niehes theatershow.

Maaier | 18-12-07 | 14:56

Dat tuig heeft dus Nederland overgenomen en niemand die er wat aan durft te doen,zo simpel is het...........

Indiana | 18-12-07 | 14:55

@Pablo's ijscocar 18-12-07 @ 14:53

Wel ff je Google schonmaken hè. Anders blijven er stukjes varken in je scherm zitten.

Pagan Bastard | 18-12-07 | 14:55

-weggejorist en opgerot-

@Mocro4ever | 18-12-07 | 14:55

@ Mocro

Ik schijt op je graf en die van je voorvaders.

Kniftig | 18-12-07 | 14:54

@ @Mocro4ever 18-12-07 @ 14:51

Zeg, kamelenkop, ff dimmen anders ga je in een gat onder de grond zoals jullie dooie king hassan deed als ie de creeps kreeg..

wopper | 18-12-07 | 14:54

hekkesluiter 18-12-07 @ 14:53
jaha, Wim Heitinga..

de bier | 18-12-07 | 14:54

-weggejorist-

q18 | 18-12-07 | 14:54

Ik woon in Slotervaart en heb Marcouch diverse keren op straat gesproken,voorlopig is hij de eerste (en ook enige ) Pvda,rt die de zaken wel benoemt!Ik vraag me iedere keer weer af wat hij nog bij die linkse lutsers doet.Vergeet niet dat deze man door beide kanten wordt uitgekotst! Heb zelf meegemaakt dat ie door mocro,tjes van 11/12 jaar wordt uitgemaakt voor landverrader.Ondertussen loopt ie nog geregeld onbeveiligd door de buurt!
Bang kun je hem zeker niet noemen

Ratko | 18-12-07 | 14:54

Pagan Bastard 18-12-07 @ 14:49
Ik heb het ff gegoogled. Je hebt helemaal gelijk. Het was idd allah en het ging inderdaad om een varken.

Pablo's ijscocar | 18-12-07 | 14:53

@ Dhr. de Wit 18-12-07 @ 14:50

hier op GS zitten volgens mij sowieso slechts 20 reaguurders met elk zo'n 25 nicks. En daarvan is de helft dan weer de redactie zelf.....

hekkesluiter | 18-12-07 | 14:53

@Dhr. de Wit 18-12-07 @ 14:32
Grappig, ik had dezelfde neiging maar me toch maar beheerst.
Altijd die grote bek van dat volk. Totaal gebrek aan fatsoen. Henk Kamp hondsbrutaal in gebrekkig nederlands in de rede vallen. Typerend, en maar lullen over gebrek aan respect. Kan alleen hier in NL.
Oorzaak: jarenlang pappen en nathouden, eindeloos theedrinken, onderzoekje hier, subsidietje daar, aai over de bol. Zo kweek je dit soort uitschot.

JdG | 18-12-07 | 14:52

Dhr. de Wit 18-12-07 @ 14:50

[email protected]@Mocro4ever 18-12-07 @ 14:51

Maaier | 18-12-07 | 14:52

@ de bier 18-12-07 @ 14:50

* schotel-shotgun inpakt en op de brommerT naar Theeslotervaart zwemt *

wopper | 18-12-07 | 14:52

@maaier Doe nou eens een aardige schatting van die xx% marokkanen die het wel goed doen en bijdragen aan de economie. Kortom niet in de WAO, Whajong, bijstand, gevangenis, AOW, WW, etc zitten.

lijn5 | 18-12-07 | 14:52

Maroeg krijgt nog eens een mes in hals van zijn eigen familie.

grote haas | 18-12-07 | 14:51

superjan 18-12-07 @ 14:43
Iedereen met gezond verstand weet zich wel uit die strontbuurt te redden. Er zijn voorbeelden te over van mensen, opgegroeid in de meest asociale omgevingen, die later toch zeer geslaagd zijn. Het enige wat help bij die lamlullen, is ze gewoon keihard aanpakken.

de bier | 18-12-07 | 14:50

@Pablo's ijscocar 18-12-07 @ 14:48

Nee joh, dat was Allah :-)

Pagan Bastard | 18-12-07 | 14:49

Kniftig 18-12-07 @ 14:45

Is die zandbak zover weg ja? Hoe dan ook, mocro4ever zal als puntje bij paaltje komt wel eieren voor z'n geld kiezen en lekker hier in de uitkering blijven zitten.

AdolfJoling | 18-12-07 | 14:49

Maaier 18-12-07 @ 14:47

Grapje joh. Overigens:

'de xx procent bedoelt die het wel goed doet. '
Maaier 18-12-07 @ 14:40
-
Je x blijft plakken. Graag gedaan.

van Maerlant | 18-12-07 | 14:49

LOL.. iedereen trapt er weer in en daar kickt mokrootje4ever op..
Kom, sluit de rijen en laten hem uitrazen met de ban weer in het verschiet!

wopper | 18-12-07 | 14:49

kutopdirk 18-12-07 @ 14:48

Volgens mij is het gewoon Sjaak

Maaier | 18-12-07 | 14:48

OneandOnly 18-12-07 @ 14:47
Zonder 'w' lutser, leer Nederlands!

OneandOnly | 18-12-07 | 14:48

Pagan Bastard 18-12-07 @ 14:46
Mohammed was toch een varken (of een lam, weet niet meer precies) wat uit een brandende struik kwam ofzo?

Pablo's ijscocar | 18-12-07 | 14:48

Mocro4ever = Najib!

kutopdirk | 18-12-07 | 14:48

van Maerlant 18-12-07 @ 14:45

Mooie uitdrukking. Ik bescherm helemaal niemand, zeker niet dat soort idioten, behalve dan een beetje relativeringsvermogen en normaal denken.

Maaier | 18-12-07 | 14:47

Maaier 18-12-07 @ 14:42

Geweld is het laatste redmiddel als er nu niet drastisch ingegrepen wordt. En over die propaganda zal ik maar niets zeggen, ben je te dom voor.

kwarkoo1 | 18-12-07 | 14:47

-weggejorist-

sijtje boes | 18-12-07 | 14:47

@Mocro4ever 18-12-07 @ 14:43
Kunnen ze jouw geen column geven? Ik vind jouw wel grappig.

OneandOnly | 18-12-07 | 14:47

@Mocro4ever Identify yourself. Die taalvouten expres maken je heus niet geloovwaardig (zie je, ik kan het ook, dikke middelfinger!)

kutopdirk | 18-12-07 | 14:46

@Mocro4ever 18-12-07 @ 14:40
Goh Mocrootje toch wat hebben we je aangedaan. Sorry hoor, je haat is helemaal terecht.
* rug ontbloot en karwats pakt *

Dephne Dackers | 18-12-07 | 14:46

@Mocro4ever 18-12-07 @ 14:35
Geniaal! Vergeet niet de act van het slechte Nederlands vol te houden! Iedereen weet het maar het is toch leuk als je het ff volhoud. Naarmate je meer reaguurt wordt je Nederlands beter. Het is gewoon TE stereotiep om waar te zijn.

Pablo's ijscocar | 18-12-07 | 14:46

@Mocro4ever 18-12-07 @ 14:43

HAHAHAHA, zelfs Mohammed was een blanke! Je snapt er echt helemaal niets van!

Pagan Bastard | 18-12-07 | 14:46

@ AdolfJoling

Spanje? Laat ze nog maar even doorrijden.

Kniftig | 18-12-07 | 14:45

Maaier 18-12-07 @ 14:36

Komkom, doe eens neuzeneuzeke met je beschermeling. Misschien eet de krokodil jou wel het laatst - hèy, er valt misschien wel mee te praten!

van Maerlant | 18-12-07 | 14:45

@ Teen 18-12-07 @ 14:41

Alle begrip, ik zie ze ook als Nederlanders, echter:
Nederlanders die het hier te koud vinden emigreren
Nederlanders die het hier te duur vinden, emigreren
Nederlanders die het hier te druk vinden, emigreren
en nu hebben we Nederlanders die het hier te vrij vinden.....
*pakt staatkundige wereldkaart en helpt hen zoeken*

hekkesluiter | 18-12-07 | 14:45

@Mocro4ever 18-12-07 @ 14:43

Wat doe je eigenlijk in Nederland als het hier zo slecht is? Tweeduizend kilometer zuidelijker ligt een paradijs vol besnorde vrouwen op je te wachten!

AdolfJoling | 18-12-07 | 14:45

@ Maaier

Dan ben ik niet goed bij mn hoofd. Als jij een betere oplossing weet hou ik me aanbevolen. Maar tot nu toe heeft alles averechts gewerkt, en lief doen is geen optie op dit moment.

Kniftig | 18-12-07 | 14:44

kan mij niet schelen dat de reaguurders hier hem aan een paal nagelen en hem niet vertrouwen. ik heb Marcouch altijd wel ok gevonden. als we verbetering willen gaat het toch van dat soort mensen afhangen.
laat ze Marcouch maar weigeren en uitlachen. uiteindelijk graven zij een graf voor zich zelf en komt de stront vanzelf boven drijven.
tis zooooo makkelijk te roepen dat alle marokaantjes der uit moeten. (hé wat mij betreft nog liever vandaag dan morgen) maar helaas zal dát nooit gebeuren.
laten we in ieder geval hopen dat die aboetaleb nooit de burgemeester van amsterdam wordt. juist die glijer vertrouw ik voor geen centimeter.

sijtje boes | 18-12-07 | 14:43

@de bier> waar woord, Toch los je niks op op deze manier van pappen en nathouden. Ook daar in SloterVaart heb je natuurlijk jongens die er niet uit kunnen komen, maar stiekum niks anders willen, dan gewoon werk, een vrouw en een goede school voor de kids. Die moet je een kans geven. Maar niet zoals het nu gebeurt. Die jongens hebben geen hulp nodig, maar een fighting chance.

Weg met de softe sector! Leve de Bensalam aanpak.

superjan | 18-12-07 | 14:43

-weggejorist-

@Mocro4ever | 18-12-07 | 14:43

Begrip voor die mensen is allang weg. Uitgescheten door de Nederlanders en door de Marokkanen zelf doorgetrokken

Kniftig | 18-12-07 | 14:43

kwarkoo1 18-12-07 @ 14:38

ow leuk, dan heb je iets te goed naar Servische propaganda geluisterd. Maargoed, andere discussie. Iedereen die pleit voor een gewapend conflict is niet goe dbij z'n hoofd. Natuurlijk dient er soms geweld te worden gebruikt om erger te voorkomen, maar hiervoor? Kom zeg.

Maaier | 18-12-07 | 14:42

Dhr. de Wit 18-12-07 @ 14:40
Maar voor je 't weet zijn ze in de meerderheid. Let maar eens op hoe goed ze fokken/importeren.

Heerlijk_gaby | 18-12-07 | 14:42

Toch zou een beetje begrip voor onze Marokkaanse medemens niet weg zijn.

Teen | 18-12-07 | 14:41

Ja dat is het mocro. De Islam is slecht een schaduw! Als het licht uitgaat is het weg!

Kniftig | 18-12-07 | 14:41

"Toch knap dat ZE zichzelf telkens weer in een slachtofferrol weten te manoeuvreren"
Wie dan ZE? Kom Fleisch, noem het beestje bij zijn naampje.

Pablo's ijscocar | 18-12-07 | 14:41

Niemand kan jou ooit over één kam gescheerd laten worden zonder jouw instemming. Ik word het gezeik een beetje beu van die Marokkanen. Krijg een leven zeg en ga je met zinniger dingen bezig houden dan het verkrijgen van repsect.

Daikan | 18-12-07 | 14:41

Mocro4 14:35:
Besef wel dat je straks in marokko wonend het erg moeilijk zal worden hier de macht over te nemen.
Hoef je ook geen kaas meer te eten en je krijgt die marcoch er gratis bij om op te hangen.

The eimer | 18-12-07 | 14:41

@Mocro4ever 18-12-07 @ 14:35
Of je bent de grootste randdebiel ooit en verdient niet te leven, of je bent een oproerkraaier onder pseudoniem ... wie zal het zeggen...

increment | 18-12-07 | 14:41

De grap is natuurlijk dat er ook in Slotervaart massa's mensen zinn die gewoon naar school gaan, werk hebben etc. Zelfs massa's zandnegers, kamelenhoofden ofhoe marokkane tegenwoordig ook genoemd worden. En pleidooien voor het niet over één kam scheen zijn dan ook vlkomen terecht. Echter niet als dat op een bovenstaande manier waarbij mesen meteen in een slachtofferrol kruipen en ze niet luisteren naar wat iemand zegt. Alsof iemand (of ie nou Marcouch, Welten, Vogelaar, Kamp of zelfs WIlders-al weet ik dat niet helemaal zeker heet) de xx procent bedoelt die het wel goed doet.

Maaier | 18-12-07 | 14:40

@ @Mocro4ever 18-12-07 @ 14:35:
ploflims nemen de macht over? met 1 miljoen tegen 15 miljoen!? hahahahaha, lamenielachen!

Dhr. de Wit | 18-12-07 | 14:40

Een ding moet ik de Marokkanen wel nageven:

Wij Nederlandser zijn walgelijk laf. Polen hadden dit anders opgelost.

Kniftig | 18-12-07 | 14:40

-weggejorist-

@Mocro4ever | 18-12-07 | 14:40

hemeltergend en tenenkrommend die finnen. De opmerking van dat knulletje ook; Nederland is een verzorgingsstaat. De ene helft van Nederland moet werken om die lapswansen te onderhouden. Ik ga het zeggen; wat een zielig intolererant klotevolk is het toch! Ga dan gewoon daar wonen waar je je het meest thuisvoelt. Marokko!

Evilonyourass | 18-12-07 | 14:39

Buurtvaders kwamen niet uit Slotervaart? Dus die zijn ook al aan het forensen. Ah, de oplossing van het fileprobleem ligt dus bij Vogelaar, niet bij Eurlings. Afblazen die km-heffing.....

hekkesluiter | 18-12-07 | 14:38

-weggejorist-

Kniftig | 18-12-07 | 14:38

Kledder en de Vock 18-12-07 @ 13:53
Dat ze stemrecht hebben leidt tot exemplaren als Vogelaar in de politiek, sjunant.
Maar dat ze zich voort mogen planten......... en hoe(veel).
Kamp was KLASSE

Hakkepof | 18-12-07 | 14:38

Maaier 18-12-07 @ 14:35

Mijn dank voor het compliment. Uit jouw ondoordachte en softe benadering van het probleem is dat zo. Ik heb jaren in voormalig Yougoslavie gewoond, ben getrouwd met een Servische. Kosovo is de elllende van de islam pro optima. Slaap jij maar lekker verder, dit gaat escaleren, vroeg of laat. En als het aan mij ligt zeer vroeg!

kwarkoo1 | 18-12-07 | 14:38

@Mocro4ever 18-12-07 @ 14:35

lagere school niet afgemaakt zeker?

Pagan Bastard | 18-12-07 | 14:38

van Maerlant 18-12-07 @ 14:37

@ sjaakdeslinksesul 18-12-07 @ 14:29 natuurlijk

van Maerlant | 18-12-07 | 14:37

superjan 18-12-07 @ 14:33
De geslaagde Marokkanen die ik ken walgen ook van deze klootzakken. Die wonen al lang niet meer in een grote stad, omdat ze hun kinderen een fatsoenlijke willen geven zonder aso's. allochtoon of autochtoon..

de bier | 18-12-07 | 14:37

No sweat, Sjaak, er komen nog kansen. Heb overigens nog wat voor je, dat je uiteraard niet dalijk hoeft te lezen:
www.caxent.be/commentaar.php?id_commen...
(even doorklikken op: 'Liever paaps dan Turks')

Remember Benno Barnard? Hij schreef z'n laatste column in Knack en die is de moeite. Weer een linkse broedert van z'n geloof gevallen. Is er dan toch nog hoop? Voorlopig ben ik met de bier (14:30 en :32).

van Maerlant | 18-12-07 | 14:37

@Mocro4ever 18-12-07 @ 14:35

Dit moet een grap zijn van iemand. Wie heeft er een fake nick aangemaakt?

Maaier | 18-12-07 | 14:36

Eagle_Eye 18-12-07 @ 14:05
"Let wel: Het zijn de mocro's die niet willen integreren. Integreert er wel een keer ééntje, wordt ie door zijn achterban uitgekotst. Ze zien het als een schande, als afvallige als iemand kritiek heeft op de eigen soort. Dat is gezichtsverlies, respectloos en schaadt de eer..."

Zou deze 'arme man'; de goed geintegreerde, hard net- en zich in de picture werkende, door steeds meer autochtonen zeer gewaardeerde stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch ook door de Imam en de moslimbroederschap zijn uitgekotst...?

Bertus Betonsloper | 18-12-07 | 14:36

@ kaffer 18-12-07 @ 14:26

Tja, in het hele Westen eigenlijk. Het is als een sprinkhanenplaag die landen kaalvreet.
De gastheer doet er alles aan bepaalde in zichzelf gekeerde groeperingen ruim baan te geven voor hun parallelle samenleving. Waar 't op uitdraait mag Joost weten.

wopper | 18-12-07 | 14:36

Overigens viel er nog de opmerking: als we die jongens nou geen Marokkanen blijven noemen, maar Nederlanders, zou dat ook een hoop schelen.

Ik heb dat wel eens voorgelegd aan een Marokkaan met wie ik schaak.
Jawel, schaak.
Die voelt zich nauw verbonden met z'n familieroots, dus Marokkaan is ie in z'n ziel.
En Nederlander omdat ie hier woont, leeft en is opgegroeid.

Legitiem kan ik dat vinden.
Maar dan betreft het een hoger opgeleide (Marokkaanse) Nederlander.
Ik zie dat nog niet zo gauw goed opgepikt worden door terroriserend tuig voor wie de 'integrerende term' Nederlander bijkans een scheldwoord is - Kaaskop!

Kudtkip | 18-12-07 | 14:35

-weggejorist en opgerot-

@Mocro4ever | 18-12-07 | 14:35

Behangdelul 18-12-07 @ 14:30

* Zucht* nee, natuurlijk is het niet verstandig om 10 kinderen te nemen. Ik geloof dat er bji haar nogal wat dwang van haar man aanzat ofzoiets, dat heb ik gemist. Hoe dan ook: als je ze eenmaal hebt kunn je beter proberen er fatsoenlijke kinderen van te maken als ze voor galg en voor rad op laten groeien toch? Daarnaast zei ze ook nog eens fatsoenlijke dingen over de goedbedoelende edoch volstrekt langselkaar heen werkende hulpverleningsinstanties.

kwarkoo1 18-12-07 @ 14:30

Je weet duidelijk niet waar je over praat ivm voormalig Joegoslavië. Daarnaast, het lijkt mij menselijkerwijs nooit verstandig om te streven naar 100.00 + oden zoals in voormalig Joegslavië. Anders gezegd: je bent nidioot.

Maaier | 18-12-07 | 14:35

Tenenkrommend programma gister. Een portret van mensen die alles en iedereen op de schuld geven, maar enige zelfreflectie ontberen.
www.volkskrantblog.nl/blog/36973

Quichegerechtigde | 18-12-07 | 14:34

Die uitsmijter (bensalam?) die er gisteren bij was, heeft de zaak goed op een rijtje. Die jongens zijn in en in gefrustreerd, dat komt door betutteling enerzijds en repressie anderzijds. Niemand komt op het idee om eens normaal tegen die gasten te doen. Wedden dat ze dan ook normaal terug doen?

t is natuurlijk idioot dat Vogelaar de politie afvalt... Die jongens hebben behoefte aan duidelijkheid, rechtlijnigheid, gelijkheid.
Zonder het te weten slaat zo'n Vogelaar de basis onder zo'n Marcouch weg.
die vrouw is levensgevaarlijk.

superjan | 18-12-07 | 14:33

kwarkoo1 18-12-07 @ 14:30
dat is inderdaad een goed voorbeeld. Ik ken een paar gevluchte joego's. 10 jaar geleden voorspelden ze dit al en ze krijgen nog gelijk ook.

de bier | 18-12-07 | 14:32

kon de uitzending gisteren niet langer dan 5 minuten verdragen omdat ik -zonder gein- begon terug te schreeuwen en de neiging kreeg de TV in elkaar te trappen
maar voor zover ik de uitzending heb meegekregen is het Oud Hollandsche Spreekwoord 'zachte heelmeesters maken stinkende wonden' erg van toepassing op Slotervaart
+100 kudos voor marcouch en ongezien de typhus voor de slotervaartse zandnegers!

Dhr. de Wit | 18-12-07 | 14:32

De beste verdediging is de aanval! Nederland, let op je zaakie, want ze draaien alles om!

HP de Tijd lezer! | 18-12-07 | 14:32

Het is curieus dat er zoveel zendtijd en andere aandacht wordt besteed aan de 540 jongerts uit één wijk, die in aanraking zijn geweest met justitie(Heb ik het goed gehoord meneer de pliesieman?). Om over alle directe investeringen in verbeteringen van hullie gedrag maar te zwijgen. Allemaal mooi, we zijn toch steenrijk, hoeven geen olifanten e.d. te eten. Een beetje meer aandacht voor de slachtoffer/braveburgerkant kan geen kwaad.
Ga maar eens even opvoeden! Kampje Henk?

Dephne Dackers | 18-12-07 | 14:31

Maaier 14:21:
Ik blijf erbij dat dit een uitwas is. 5 kinderen die misschien al een strafblad hebben en in inrichting opgevoed moeten worden.
Hoeveel van die hopelozen zijn er voor een tv te slepen die allemaal verklaren hun kinderen welleswaar crimineel zijn , maar er alles aan doen om ze toch op het rechte pad te krijgen?
Bekend is dat die mocrogasten gewoon aan hun lot worden overgelaten omdat ze als baasjes worden grootgebracht.
Je moet die gasten gewoon keihard hersenspoelen om ze nog enigszinds bruikbaar te maken voor de maatschappij of anders geduld hebben en wachten de maatregelen a la Wilders.

The eimer | 18-12-07 | 14:31

Ik heb de uitzending teruggekeken.... ze worden niet goed behandeld.. er moet meer voor hun gedaan worden... die ene zei; Nederland is een verzorgingsstaat.... (kotsss)
Ik word er verdrietig van, hoe heeft het zo ver kunnen komen met Nederland, waarom pikken wij dit nog en zeker de politiek moet eens goed nadenken..
Gewoon opzouten met al die gasten, Nederland gaat naar de kloten ....

Cor Rupt | 18-12-07 | 14:31

@lijn5
het zijn niet mijn woorden, het zijn de woorden van Marcouch over een nogal dubieuze man. Het gaat om dit stuk (al vaker besproken daarom haalde ik het niet weer helemaal aan) : hetvrijevolk.com/index.php?pagina=4688....

spooky | 18-12-07 | 14:31

Maaier 18-12-07 @ 14:27

Ik denk dat hij bedoelt dat hetzelfde gebeurd als in voormalig Yoegoslavie. Milosovic had gewoon gelijk. Eruit met die ellende. Kosovo hetzelfde>>>moslims uit Albanie die een complete provincie opeisen. Wakker worden kerel, in Europa is het overal dezelfde ellende met die lui. Op de hele wereldbol zijn vrijwel alle conflicten gerelateerd aan de islam.

kwarkoo1 | 18-12-07 | 14:30

Maaier 18-12-07 @ 14:27
Lezen joh, blinde. Dit gaat toch gigantisch escaleren, hoe eerder hoe beter..

de bier | 18-12-07 | 14:30

@Maaier 18-12-07 @ 14:14

Die moeder de verstandigste? Lekker verstandig als je er geeneens 1 normaal kan opvoeden, neem je er maar nog 9... echt heel verstandig!

Behangdelul | 18-12-07 | 14:30

van Maerlant 18-12-07 @ 14:14
We hebben het er nog wel eens over, nu ietsje te druk. En de harde toon jegens teringtub is uiteraard niet voor jou bedoeld, maar dat wist je denk ik al.
Maaier 18-12-07 @ 14:17
Op die manier kun je zelfs een land besturen. Niet in de juiste richting, maar besturen is het.

sjaakdeslinksesul | 18-12-07 | 14:29

@Maaier Net als in een huwelijk kun je maar beter eens flink ruzie hebben met het oude porcelein door het huis gegooid, dan maar doorzeuren. Zo iets bedoelt de bier.

lijn5 | 18-12-07 | 14:29

@ Maaier

Je kan er mag er van vinden wat je wilt. Maar het is wel de snelste en effectiefste oplossing. Fris wordt het niet. Maar Nederland is al dik 60 jaar politiek correct. Nu is de maat vol. Knuffelen doen we niet meer.

Kniftig | 18-12-07 | 14:29

lijn5 18-12-07 @ 14:26
Je wilt niet weten hoeveel van die gelovige gekken de koran of bijbel helemaal uit hun hoofd kennen. Volgens mij gaat die rotzooi op een gegeven moment gewoon in de genen zitten en is dat er ook weer moeilijk uit te fokken. Ze hebben toch allemaal dezelfde tik: wij hebben de waarheid in pacht..

de bier | 18-12-07 | 14:28

de bier 18-12-07 @ 14:24

Wat ben jij voor een idioot. "Eigenlijk hoop ik op een conflict wat gigantisch uit de hand loopt". heel stoer hoor, maar wat bedoel je precies?

Maaier | 18-12-07 | 14:27

@ The Eimer 14:18 Idd! Waar slaat dat op, TIEN (!!) kinderen is verstandig?! En dan holt je man terug naar de zandbak.. Kun je van de kinderbijslag een elftal onderehouden? Lekker toekomstperspectief, nee cht heel slim. Kind vervelend (maar niet echt hoor, hij was geen crimineel AHUM) stuur je hem gewoon naar het Glen Millis en krijg je ook nog applaus van de rooie goegemeente...

kutopdirk | 18-12-07 | 14:27

@ wopper 18-12-07 @ 14:17
daar ook al dus....

kaffer | 18-12-07 | 14:26

@spooky Een Korangeleerde en groot wetenschapper. Tjonge. Bestaat zo iets, of is het woord wetenschapper al gedegradeerd tot iemand die een paar oude verzen uit zijn hoofd heeft geleerd?

lijn5 | 18-12-07 | 14:26

Ik heb P & W niet gezien, maar afgaande op alle reacties hier, was ik ook niet snel gaan maffen als ik het wel gezien had. Eigenlijk hoop ik al heel lang op een conflict wat gigantisch uit de hand loopt. Er moeten eerst veel dooien vallen voor iedereen weer bij zinnen is. Geschiedenis blijft een moeilijk vak blijkbaar..

de bier | 18-12-07 | 14:24

@ Kniftig 18-12-07 @ 14:21

Niet wachten - gelijk vertrekken.
Daahaaag.

* wijst richt een leeg Polen *

Tyler-Durden | 18-12-07 | 14:24

walgelijke uitzending gisteravond; het ging alleen maar over dat die jongeren problemen hebben en daar moeten we wat aan doen; we moeten ze integreren, opvoeden, opleiden en een KANS geven! godverde... alsof ze al niet 20 kansen hebben gehad! In mijn ogen zei Marcouch (samen met die baardmans die voorstelde om ze geen eten te geven) de meeste logische dingen. AANPAKKEN!

increment | 18-12-07 | 14:24

Die Marcouch daar kan ik maar geen sticker op plakken, good guy bad guy? Wat maakt het uit; als een wolf in schaapskleren een goede bijdrage levert blijft het een goede bijdrage. En wat ik gisteren al zei over zijn vermeende leermeesters, een leerling is geen kloon van wie hij ooit iets opgepikt heeft. Ooit wil ik hem nog eens horen over 'Als ik dingen niet begrijp, raadpleeg ik de toelichtingen of mijn relaties die ik betrouwbaar en deskundig acht. Op dit gebied is bijvoorbeeld Youssoug Al Qaradawi een boegbeeld in de islamitische samenleving, een Korangeleerde en groot wetenschapper.'' Wat deelt Marcouch wel of niet met die meneer is een goed vraag maar voorlopig heeft Marcouch genoeg goed werk te doen.

spooky | 18-12-07 | 14:23

Kunnen we die 8 vaders niet gezellig een dagje mesdag laten doen in groningen?

His Goofness | 18-12-07 | 14:22

Kots kots kots

Wanneer gaan we die apies eens een les leren man? Die gasten komen echt met alles weg niet te geloven. Nog even en ik peer hem uit dit godvergeten land.

Kniftig | 18-12-07 | 14:21

The eimer 18-12-07 @ 14:18

Je wil China gaan spelen met door de staat bepaalde gezinsquota. Wat heb je liever, een ouder die denkt: boeien wat m'n kinderen doen of een ouder die zegt: ik zorg ervoor, maakt iet uit hoe, dat mijn kinderen wél goed terechtkomen.

Maaier | 18-12-07 | 14:21

Maaier 14:14:
De verstandigste van iedereen die marokkaanse moeder?
Kom nou! Enig idee wat zo,n gezin de staat, dus ons, kost?
Voor die uitwas moeten zeker 10 man belasting ophoesten om dat zooitje op de poot te houden.

The eimer | 18-12-07 | 14:18

Dat ze zich over 1 kam wegscheren met hun cursus puberaal gedrag.

tipo | 18-12-07 | 14:18

Hebben toch nog een boel reaguurders naar P&W gekeken.
Dacht dat alle ijdele reaguurders zaten te kijken of ze nog werden verkozen tot reaguurder van het jaar.

Lying Dutchman | 18-12-07 | 14:17

Ella ziet net als iedereen in Slotervaart lichtpuntjes.

Gary Glitter | 18-12-07 | 14:17

@ kaffer 18-12-07 @ 14:10

Nee, geen Canada, lees maar eens: men wil Mark Steyn vervolgen vanwege bepaalde uitspraken in zijn boek.. je mag straks geen mening meer hebben over Mein Knoran & de jihaats:

www.nypost.com/seven/12162007/postopin...

wopper | 18-12-07 | 14:17

wat dacht je van die dwaas die op het laatst even het woord nam,werd gewoon bang op me bank hier in 010.wat een bijdehand stel kut jeugd zat daar zeg,luister pik,zei een van die klootzakkenop een gegeven moment tegen Kamp.wel respect voor die moeder van 10 jong,die zei dat het geloof en de mannencultuur de oorzaak zijn van de problemen.overheidsfalen werdt ook weer even onderstreept 41 organisaties die zich bezighouden met de problemen in 1 wijk.TRIEST!

de zweever | 18-12-07 | 14:17

sjaakdeslinksesul 18-12-07 @ 13:54

Alsof elkaar napraten in reaguurderspanelen geen goede argumentatie is.

Maaier | 18-12-07 | 14:17

Vogelaar, Chinaski, dat is haast een typetje van een stand up comedian, maar helaas is d'r accent echt!, zat daar hand in hand met Cohen te glunderen om dat deel van de uitheemse gemeenschap wat 'het wel goed doet'.

Daar
ging
het
niet
over
.

Petje af voor Marcouch, die als een Aboutaleb door jonge Marocs in de hielen werd gebeten - een aai over de bol wilden ze?

Ook nog lof voor die ex-portier. Weliswaar iets te gepassioneerd met de microfoon, wel iemand die tot tuig door kan dringen.

Maar toch...
Alle exposure wekt irritatie op.
Het gaat niet om zomaar onhandelbare jongelui.
Onhandelbare jongelui die zich erop beroepen toch al outcast te zijn en daarmee zich permitteren geen enkele verandering te hoeven bewerkstelligen.

Je zou verder haast denken dat het big business is, Maroc-Coaching.

Kudtkip | 18-12-07 | 14:16

Het wordt de hoogste tijd om te vertrekken...

Auke | 18-12-07 | 14:16

@ Teen 18-12-07 @ 14:08

Vandaag wel zin om je te ergeren of lees je over enkele bovenstaande comments heen ?

Tyler-Durden | 18-12-07 | 14:15

Geen dialoog met moslims. Met intolleranten geen gesprek.

kwarkoo1 | 18-12-07 | 14:15

Don Knieschot 18-12-07 @ 13:59

Kamp deed gewoon mee aan het spelletje: niet antwoordne op vragen, maar alleen je eigen stokpaardjes uitdraen. Vogelaar begon een betoof met te zeggen dat die kudtpubers naar zichzelf moesten kijken, vervolgens probeert ze uit te eggen dat de politie een fout kan maken. Kamp gaat daar vervolgens op door alsof Vogelaar de poltie de schuld eeft. Maar dat deden ze allemaal hoor. De verstandigste 2 van die 1832 gasten daar waren de moeder met 10 kinderen die wist dat ze zelf niet alles aankon en daarom zelf maar haar kindere wegstuurde naar opvoedingsscholen en de marokkaanse jongen die gewoon zei: als je goed je best doet komt et wel. Niet zeuren, ik doe het ook gewoon goed, dan kunnen die anderen dat ook.

Marcouch was ook hard, maar volgens mij scheert ie mensen niet over een kam. Alleen als e, net zoals alle aanwezigen bij P&W gisteren alleen hoort wat je wilt horen, kun je dat erin beluisteren.

Maaier | 18-12-07 | 14:14

sjaakdeslinksesul 18-12-07 @ 14:11

Sjaak, als ik je nu zeg dat ik het met eigen oren en ogen heb aanschouwd, wou jij dan zeggen dat ik iets verzin? Trouwens, ik vertrouw er wel één, maar ik ben z'n naam vergeten. Heb je met die gasten, allemaal.

van Maerlant | 18-12-07 | 14:14

Kamp was gisteren echt geniaal!
Allemaal rifapen om hem heen en toch vol uithalen... en blijven uithalen!
Die tyfusCohen zat natuurlijk weer met iedereen mee te huilen in het bos.
En de rifapen zelf? Ach ja, het was de schuld van de politie en van de hulpverleners!! Dat dat fouten zijn in de oplossing en dat zij het probleem zijn, dat ging er niet in natuurlijk...

Uiteraar dook de boehoe verhalen van hardlerende marokanen en marokanen die allemaal heel graag willen werken maar geen kansen kregen *KOTS*

En dan nog die marokaanse uitsmijter, die goed begon, maar op een gegeven moment zo op stoom raakte dat ie in gegil verviel, opstond van zijn stoel en onderhand richting tafel vloog.... zal wel marokaans temperament zijn....

Behangdelul | 18-12-07 | 14:14

Shalome 14:01:
Ze vinden het allemaal wel best zo. Straffeloos auto,s in de fik steken mag en kan, want de politie beschijt zich om daders op te pakken en bovendien mag het niet van Cohen. Kamp had nog even het woord paspoort intrekken in zijn mond, maar voor dat gezelschap was dat natuurlijk des Wilders.
Al die hulpverleners zijn ook allochtonen, dus ga daar maar aan om dat geldverslindende bastion te slopen.
Daar heb je meer voor nodig dan een tv debatje, waar ijskoud gemeld wordt dat slechts 50 raddraaiers verantwoordelijk zijn voor de shit, terwijl er per stad honderden van dat soort een strafblad hebben.
Er zal toch echt een duidelijke stembusuitslag nodig zijn om dat hele zooitje ongeregeld wat gisteren aan het woord was te elimineren.

The eimer | 18-12-07 | 14:13

Henk.......... mijn Kamp !

Tyler-Durden | 18-12-07 | 14:13

@ Conan de Rabarber 18-12-07 @ 14:12

Dan krijgt mein Kampf ineens een heel andere lading :-)

Pagan Bastard | 18-12-07 | 14:13

Henk Kampf Minister President in 2008?

Conan de Rabarber | 18-12-07 | 14:12

@teringtub 18-12-07 @ 13:57
Ja, ik spuug Vogelaar in haar aars en daarna neuk ik haar van achter net zo hard als dat ik jouw moeder neem wanneer jij je krantenwijk doet. Ga toch spelen simplist, met dat soort stereotype hokjesplaatserij.
@van Maerlant 18-12-07 @ 13:57
Daar heb je gewoon geen bewijs voor v Maerlant, anders dan dat je geen enkele moslim vertrouwt.

sjaakdeslinksesul | 18-12-07 | 14:11

Tenenkrommende vertoning bij P&W gisteravond... linkse lutserbende. Kamp dweilde met de kraan open helaas. 41 welzijnswerkers op 20 Finnen... en maar kankeren. Die Vogelaarsch komt stuitend veel tekort voor dit werk. Hemeldtergend. Canada?

kaffer | 18-12-07 | 14:10

Hoe is het toch mogelijk dat Vogelaar en Ter Horst keer op keer het bloed onder mijn nagels vandaan weten te halen met hun wereldvreemde opmerkingen?

Hoe lang blijft dit onzalige kabinet nog zitten?
Wanneer komt de grote opstand?

kommabijmebinnen | 18-12-07 | 14:10

Marcouch scheert alle Marokkanen over één kam. Ook zichzelf dus. Of niet?
En hij praat niet met ze maar over ze. Heeft die man dan geen familie of praten die nooit met elkaar?
Ik snap er niks van! Zijn hun nou zo slim of ben ik nou zo dom?

OneandOnly | 18-12-07 | 14:10

@ sjaak 13:54
hear hear. eauk ik ben van mening, dat marcouch steun van autochtonia verdient. die man heeft meer bruikbaars in z'n mars dan one-issue-wilders, om maar eens een willekeurig iemand met een mening over muzelmannen te noemen.

baba4oog | 18-12-07 | 14:08

Ik heb gisteren expres niet gekeken naar P&W omdat ik geen zin had mij te ergeren.

Teen | 18-12-07 | 14:08

@Mokum Kosher 18-12-07 @ 13:59

Weet je wel zeker dat je onschuldig was... ;-)

Voor de rest Marcouch en Kamp snappen het probleem.... eindelijk!

Pagan Bastard | 18-12-07 | 14:07

-weggejorist-

van Maerlant | 18-12-07 | 14:07

@ Shalome 18-12-07 @ 14:01

LOL.. die laatste zin!
Die baarden kunnen niet zwemmen of blijven ze drijven door hun 'roer' dat elke dag 5 à 10 keer voor het reedtheffen naar BEL gewassen mot?

Moet de uitzending nog bekijken op internuts, zie er tegenop.

Waarom is er goetverdoeme niemand die deze abjecte kliek van slinks ons kent ons lieden door de drain spoelt?
De strontspuit erop en doorspoelen die gasten.

wopper | 18-12-07 | 14:07

Gelukkig ligt er een uit- en aanvliegroute over Slotervaart. Ik zou bijna zeggen: laat onze Israelische vrinden nog eens Boeing opofferen.
www.vlieghinder.nl/kaarten/hinderschet...

koerbagh ® | 18-12-07 | 14:07

Respect voor Marcouch! In de losgeslagen wereld van de Marokaanse jeugd probeert hij een beetje orde te scheppen. Hij is in iedergeval een persoon die capabel genoeg is om dit te doen!

pascalris1 | 18-12-07 | 14:06

Ik zie oplichtpuntjes

monkeyshot | 18-12-07 | 14:06

Dat semi platte buurthuizenaccent van Vogelaar werkt ook niet echt in haar voordeel. Maar vergeet niet, Jan Blokker is fan dus heeft zij iig voorlopig de steun van graaiend links.

chinaski | 18-12-07 | 14:06

@ Fleis

" bleken de baardmansen al te zijn gevlogen"

Zijn ze inmiddels al ergens geland of moet iedereen aan de Boelelaan nog sidderen van angst ?

Tyler-Durden | 18-12-07 | 14:06

Let wel: Het zijn de mocro's die niet willen integreren. Integreert er wel een keer ééntje, wordt ie door zijn achterban uitgekotst.<br />
Ze zien het als een schande, als afvallige als iemand kritiek heeft op de eigen soort. Dat is gezichtsverlies, respectloos en schaadt de eer...<br />

Eagle_Eye | 18-12-07 | 14:05

Tijd voor Geertje.

teringtub | 18-12-07 | 14:04

wopper 18-12-07 @ 13:55
Reken er maar op dat het allemaal nog veel gekker gaat worden. Dit houdt niet meer op. De gaten in de dijken worden gevuld met baarden.

Shalome | 18-12-07 | 14:01

@ Kledder en de Vock 13:43 Wat een superirritant kutwijf was dat! Zie je niet snel dat iemand nog vervelender kan zijn dat Vogelaar!

kutopdirk | 18-12-07 | 13:59

Men moet niet altijd de slechte dingen benadrukken maar ook de dingen die wel uitstekend gaan. Die honderden voorbeelden van jongens die het fantastisch doen. Cohen en Vogelaar doen hun best daar eindeloos op te hameren. MOEHAHAHAHAHA!!
Ongeletterde aan psychoses lijdende Marokkaanse straatterroristen met een Joodse kontkruiper en de koffiejuffrouw van de sociale academie als beschermengelen.

chinaski | 18-12-07 | 13:59

Oh ja.. wat mij echt irriteerde was die linkse geitenwollensokvent die met tranen in zijn ogen, een goedkoop t shirtje en met bibberende stem sprak dat het toch echt de schuld was van de politie, want er werd wel eens een onschuldig iemand opgepakt. Get over it! MK is ook twee keer onschuldig gepakt en heeft een nachtje moeten overnachten, maar ik steek toch ook geen auto's in de fik.

Mokum Kosher | 18-12-07 | 13:59

Wat zal Henk Kamp zich eenzaam hebben gevoeld in die studio. Alleen in een wereld met alleen maar volslagen idioten.

Don Knieschot | 18-12-07 | 13:59

Het optreden van die Vogelaers was ronduit pijnlijk en genant om te zien.
Volgens die suffe dwaas was het steeds zo, dacht ze, het zo moest zijn dat er voldoende aan het marokkanenprobleem gedaan werd,toch?
Iedereen zat ze peinzend aan te kijken als ze aan het woord was.
Zo van: alsjeblieft, zit niet al te veel stom te zwetsen, want er is er maar 1 die daar garen bij spint en die is al veel te groot.

The eimer | 18-12-07 | 13:58

Aanpakken dat tuig.

OlympianMaster | 18-12-07 | 13:58

sjaakdeslinksesul 18-12-07 @ 13:54

Vriendje van Vogelaar cker.

teringtub | 18-12-07 | 13:57

Het is een achtergesteld volk, met teveel eergevoel en moeilijke karaktereigenschappen die niet meer bij de 21 eeuw in NL passen. Ga naar je berbergrot, en ga daar eerwraakje, zielig doenertje en homohatertje spelen! (m.u.v. een select gezelschap waarvoor het verpest wordt door de overgrote meerderheid)

lamlul007 | 18-12-07 | 13:57

O, en dat maakt Marcouch one of the good guys? Ammehoela. Na de moord op Theo Van Gogh op NOS: 'islam is vrede'. Gevraagd waar de jeugd zat in de 'tocht' nav de moord op Theo: 'die zijn werken'. Deze tronie herbergt een gespleten tong en de bezitter ervan is gevaarlijker dan een haatzaaiende imam waarvan je tenminste weet hoe je 'm vasthebt.

van Maerlant | 18-12-07 | 13:57

Respect voor Marcouch. Hij heeft GVD gewoon gelijk. Een kleine groep is crimineel en agressief, maar blijkbaar mag je ze zo niet noemen, want dan gaan alle meelopers huilen. Wat een KUT was het gisteren. Alles en iedereen was fout en het lag nooit aan de jongeren zelf.

Mokum Kosher | 18-12-07 | 13:56

Oi, nu moet Markoesjh ook al beveiligd worden.. het mot niet gekker worden in Gaza2.
Wat willen die mokromoggels eigenlijk? En welke heerser zouden ze wel als leider willen?
Mark my words.. Aboe Taliep wordt de nieuwe burgervader van Islamsterdam over enkele jaren en dan gaat het grote graaien pas echt beginnen..

wopper | 18-12-07 | 13:55

Huhm buurtvaders die niet in de buurt wonen en kutmarokanen die vs de kaasmarokaan.. Waar gaat het naar toe met ons land...

kutopdirk | 18-12-07 | 13:55

Gottegottegot, tuurlijk, loop gewoon weer weg met dat belachelijke eergevoel van jullie. Eikels. Is er eigenlijk wel iets waardoor jullie niet beledigd zijn? Ga het nou eens niet uit de weg maar praat met die man en vertel wat je niet aanstaat. Het is zo onfatsoenlijk.

Nonnes | 18-12-07 | 13:55

-edit-

OOOH, na de 10e keer vat ik um.

De StoorZenDer | 18-12-07 | 13:54

Cursus werd gegeven op het Islamitisch college A'dam, school gebaseerd op de Soennah waar zeven van de acht buurtvaders hun kind op school hebben en die lusten Marcouch dus niet. Mag lijden dat dat gezeik onder de reaguurderschare over 'wolf in schaapskleren' eens een keer ophoudt. Moet een islamistische marokkaan zich honderd keer bewijzen voordat mensen doorkrijgen dat hij wel spoort? En begin niet over dat hoofdoekje voor agentes of zijn leermeester, want er zijn voldoende uitspraken van marcouch over de hoduing van moslims tov homo's, vrouwen en joden die er niet om liegen en iedereen mag een mening vromen en die verkondigen in dit land, maakt ze nog geen vijfde kolonne. Daar is geen enkel bewijs voor buiten het elkaar nabouwen in de reaguurderspanelen.

sjaakdeslinksesul | 18-12-07 | 13:54

Om nog maar te zwijgen over die vreselijk domme Surinaamse/Antiliaanse hulpverleenster die de discussie met Kamp aan ging. Wat een ontzettend dom, hysterisch mens.

En het ergste is nog wel dat dit soort mensen ook stemrecht hebben.

Kledder en de Vock | 18-12-07 | 13:53

@ Nickname

Marcouch mag van mij zichzelf best eens bewijzen daar en de boel onder handen nemen

Ritalover | 18-12-07 | 13:53

"Reden: zij willen niets meer te maken hebben met Marcouch, die alle Marokkanen over één kam scheert en niet met maar over ze praat."

Huh?!

De StoorZenDer | 18-12-07 | 13:52

Correctie Vogelaar: "MIN-puntjes"

Zeddegeizot | 18-12-07 | 13:52

Dat Vogelaar het tot minister heeft geschopt blijft me verbazen. Wat is dat mens dom zeg. Dwang eehrm... drang oh nee, dwang, drang, dwang, drang ehhrmm.. wat is het nou?

Kledder en de Vock | 18-12-07 | 13:52

Ik zag een heleboel geitenkaasmocro's handjes die altijd naar een ander wezen,behalve naar zichzelf.

teringtub | 18-12-07 | 13:50

Nou Fleisch, sta je per stuk vandaag?

Conan de Rabarber | 18-12-07 | 13:50

Het is natuurlijk een veeg teken dat deze 'ordehandhavers' direct weglopen als iets ze niet aanstaat. Ik ben overigens erg benieuwd naar de inhoud van die lespakketten.

Shalome | 18-12-07 | 13:49

Tussen alle cynische en sarcastische reacties door even een serieuze: ik wil mijn waardering uitspreken voor Ahmed Marcouch omdat hij als een van de weinige politici problemen gewoon benoemd en er niet omheen draait, en ze ook nog probeert op te lossen. Zelfs als dat dus tegen de haren van zijn achterban instrijkt. Laten zijn collega politici en bestuurders daar een voorbeeld aan nemen.

Barend Servet | 18-12-07 | 13:48

Marcouch en Kamp waren de enigen die geen totale onzin uitkraamden. Breek me de bek niet open over die misselijkmakende Vogelaar.

chinaski | 18-12-07 | 13:47

@ Ritalover 18-12-07 @ 13:45

Welke kant kijk jij dan uit, want ik zie geen potentiele opvolger?

Was wel weer eens een goede pauw en witteman aflevering gister...

De Nickname bestaat | 18-12-07 | 13:47

Toch knap dat ze elke keer weer voor hun problemen weg lopen en niet zelf de verantwoordelijkheid nemen..

tjawatmoetjeermee | 18-12-07 | 13:46

Ik zie een opvolger voor Cohen....

Ritalover | 18-12-07 | 13:45

Hmmm. Geytenwollensok is toch één woord?

keauss | 18-12-07 | 13:45

... and now that he's on your side, fuck him... so he can get confused, like Hirshi ali... goed werk Nederland.

undutchable | 18-12-07 | 13:44

Waarom zouden alleen Nederlanders en Asielzoekers over de ruggen van Marokkanen carrière maken en/of zich verrijken.

Eigen volk eerst !

paranoia | 18-12-07 | 13:44

Geitenkaasmarokkaan, welteverstaan.

Shalome | 18-12-07 | 13:43

Mooie zet: verdeel en heers.

Generaal P. | 18-12-07 | 13:42

Profeten zijn altijd eenzaam.

mokum | 18-12-07 | 13:40

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken