Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Niet alle lastpakken zijn Marokkaans

abduljabbar.jpgZo stelt pedagoog Abdel Boulal. Abdel heeft ervoor gestudeerd, dus die zal het wel weten. Zo heet volgens Abdel niet elke pyromaan in Slotervaart Achmed. Stop dus met stigmatiseren, want niet alleen Marokkaanse ouders maken fouten. Abdel, kom er maar in: "Het Maasmeisje was niet Marokkaans, net zo min als het Meisje van Nulde. Recente gezinsdrama’s in Haarlem, Hengelo, Zoetermeer en Tolbert vonden plaats in doorzonwoningen met spruitjeslucht, in oer-Hollandse wijken. En het Utrechtse Ondiep is berucht om hangjongeren die geen Mohammed of Sadik heten, maar Johnny en Natasja." He Abdel, wel eens gehoord van de oud-Hollandse uitdrukking: tang op een varken of lul op een koektrommel. Het wachten is op het volgende essay van Abdel: "Niet iedere gedetineerde heet Mohammed..."

Reaguursels

Inloggen

ster1980;
Tjonge jonge, vooral politiek correct blijven hoor!
Holleeder, Klepper en consorten staan niet op straathoeken gewone mensen uit te schelden. Steken geen auto`s in de fik waar Jan met de Pet hard voor heeft moeten werken. Noemen Jan met de Pet z`n Truusje geen hoer als ze in d`r zomerse jurkje boodschappen gaat doen of de hond uitlaat! Doen geen poging om Chevvy`s oude moedertje(81) met z`n drieen te beroven in d`r eigen huisje. Beschouwen niet een stadsbus als hun huiskamer waar alle "kaffirs" uit getreiterd moeten worden. Staan in de rij in het postkantoor niet te zeiken over drie keer niks. Of bij de dokter of in de supermarkt of bij de apotheek. Chinezen, Joden en Grieken doen dat ook niet! Spreken ook een andere taal, hebben een ander alfabet , godsdienst en cultuur. Om nou maar ff een voorbeeld te noemen. Heb je die ooit in groepen op scootertjes mensen zien beroven of lastigvallen of vrouwen horen uitschelden? Nee!! Maar wel die finnen! Hoe zou dat nou toch komen? Misschien ligt het wel simpelweg aan de volksaard van de finnen zelf godverdomme!! Ik ben dit wel zo ontiegelijk, hartgrondig en ongelooflijk spuugzat dit gelul over die lui. Noem gewoon man en paard. De bewijzen zijn er! Erken het dan ook eindelijk es! Van Holleeder en Co heb ik geen last. Hoewel ik me terdege bewust ben van het feit dat die hele rechtszaak een wassen neus is. En klauwen aan belasting(cq. mijn) geld kost! Maar daar heb ik niet dagelijks mee te maken, Wel met die finnen die je het nooit naar de zin schijnt te kunnen maken, hoe correct en vriendelijk je ook bent. Altijd dat verongelijkte, altijd dat een octaaf hoger spreken als ze ook maar half denken gediscrimineerd te worden! Doodmoe word ik ervan. Ik ben er klaar mee. Geen geduld meer mee en geen begrip meer voor. `tIs nu mooi geweest! Gadverdamme, heb ik me toch weer zitten opwinden. Chevvy gaat een dikke neut nemen tegen de stress;-) Over neut gesproken, zie je die gasten wel es gezellig met hun vrouw op een terrasje zitten? Of samen op de Harley? Of lekker samen uit eten gaan? Of lekker samen de kroeg induiken? Of samen joggen of weet ik veel voor vermoeiende sport? Zie je dat ooit een baardman en een kopvod samen doen in het "publieke domein"? Kom je ze wel es tegen bij de dierenarts? Of in de Efteling? Of op het strand? Laat staan smeren met zonnebrandolie! BAH!!!!

Chevvy 2 | 01-11-07 | 23:30

Niet iedere gedetineerde heet Mohammed..."
Meneer Cohen. gefeliciteerd.

Ledikantje | 01-11-07 | 16:42

ster1980 01-11-07 @ 11:09

Je trapt een beetje een open deur in met je opmerking. Helaas voor jou is het een feit dat het percentage allochtonen (en dan met name Marokkanen en Antillianen) meer betrokken zijn bij criminele activiteiten dan je op grond van hun aandeel in de bevolking zou mogen verwachten.

delano | 01-11-07 | 11:33

is een beetje kortzichtig om te zeggen dat alle criminelen van Marrokaanse afkomst zijn, denk aan holleeder, sam klepper, bart nooitgedacht, rene van d, harrie stoeltie, bram zegers, richard g, stanley hilles, marco eijck... en zo kan ik nog wel even doorgaan. criminelen en rotte appels zijn er in alle soorten en maten en komen in alle bevolkingsgroepen voor.

ster1980 | 01-11-07 | 11:09

Het maasmeisje en het meisje van nulde hebben dan ook geen auto's in de fik gestoken. Maar op zich heeft deze meneer gelijk. Zo zijn ook niet alle voetbalhooligans blank.

Plaat-O | 01-11-07 | 09:47

"Niet alle lastpakken zijn Marrokkaans" Maar alle Marrokkanen zijn wel lastpakken.......

fc vinkenslag | 01-11-07 | 08:32

Tita Tovenaar 31-10-07 @ 23:14

Thee

Sauron the Great | 01-11-07 | 00:54

nokori 31-10-07 @ 23:19
-
Dat wist ik nog niet.

Volgens mij WAS dat Heinrich Himmler dus van een andere Orde.!

Sauron the Great | 01-11-07 | 00:36

"Niet iedere gedetineerde heet Mohammed..." maar komt wel opvallend vaak uit Marokko !

Kwatz | 31-10-07 | 23:37

Pim Fortuyn wist wel raad met die marrokkaantjes op 1 hoog in die donkere kamer tegen de muur.

nokori | 31-10-07 | 23:19

Waarom gaan wij trouwens zo graag naar Marokko en Turkije op vakantie?
Omdat die lui daar wel normaal doen?

Tita Tovenaar | 31-10-07 | 23:14

"Niet iedere gedetineerde heet Mohammed..."

Maar wel elke mohammed is een gedetineerde?
HA!

Stormingsoul | 31-10-07 | 22:08

Demonische Eend 31-10-07 @ 21:07

Zelfs dat, overigens briljant gevonden, is niet de relevante vraag. Maar we worden kennelijk geacht ons daar op te focussen. Capice?

bottehond | 31-10-07 | 22:03

En beide statements missen de volgende frase aan het eind ", maar de meeste wel."

Days-Of-Wild | 31-10-07 | 21:27

alle lastpakken heten hans en piet.

right.

Moronoco | 31-10-07 | 21:23

Ik heb nog nooit zulke onzin gelezen , natuurlijk wel!!

agja | 31-10-07 | 21:12

ach het stond er pas 2 keer :/

Demonische Eend | 31-10-07 | 21:09

de vraag is ook niet of alle lastpakken marokkaans zijn maar of alle marokkanen lastpakken zijn

Demonische Eend | 31-10-07 | 21:07

Cohen bezorgd over jeugd in West
Burgemeester Cohen maakt zich grote zorgen over de jongeren in Amsterdam-West. Ze veroorzaken volgens hem steeds vaker overlast.
Cohen zei in de gemeenteraad dat steeds meer Marokkaanse jongeren afglijden naar de criminaliteit. Verder neemt het aantal probleemgezinnen toe en doet een groot deel van de Marokkaanse jongeren niet mee aan de Cito-toets.
(NOS-Teletekst wo 31 okt. 2007 pag. 111)

Niet elke burgemeester drinkt altijd thee. Tussen de kopjes door slaat er soms wel eens eentje een taal uit die grenst aan het extreemrechtse. Marokkanen, overlast, afglijden, criminaliteit, probleemgezinnen ...

Zoetwaterpanharing | 31-10-07 | 21:05

Provocative 31-10-07 @ 20:18

Primitieve bevolkingsgroepen met een geloof uit de Middeleeuwen en afkomstig uit het achterlijke gebied rond, in of nabij het RIF-gebergte, waar een sfeer van paranoia, eerwraak en agressie heerst, hebben zich in onze contreien gevestigd.
Zelfs hun nazaten zijn met die bovengenoemde eigenschappen helaas behept.

Dat er dan in algemene termen over "de Marokkanen"wordt gesproken is niet te voorkomen.
Veel onderzoekjes over Nederlanders komen ook in de krant met de kop "de Nederlander vindt .... etc,etc."
Raar toch dat niemand daarover valt. Kortom, we generaliseren de hele dag. Dat doet niets af aan het probleem.

delano | 31-10-07 | 20:49

"Niet iedere gedetineerde heet Mohammed", maar bijna iedere Mohammed is gedetineerde???

djiezuskrijst | 31-10-07 | 20:41

"Niet alle mensen zijn op onze planeet geboren." Bzzzzz...

Hannalore | 31-10-07 | 20:37

Niet elke klootzak heet i.d.d. ahmed. Ze heten dan Farid of Mimoun of Mohammed of Said of Nourdin of Yamal of niet soms of wel dan.

gigi gorgonzola | 31-10-07 | 20:27

En toch lees ik 'Alle lastpakken zijn Marokkaans', gek he?

Provocative | 31-10-07 | 20:18

Waar is dat artikel? Ik wil het inlijsten.

Hammar | 31-10-07 | 20:05

Sunnygirl 31-10-07 @ 19:04

Laat je niet in de hoek zetten door die handvol sekteleden van de politiek korrekte kerk. Je bevindt je in het gezelschap van een in duizelingwekkend tempo groeiende groep Nederlanders. Hier wat leesvoer om je focus scherp te houden:

www.rense.com/general69/westernmuslims...

bottehond | 31-10-07 | 20:03

Dit is weer lachen. Het reaguurt totaal hilarisch. Absoluut het leukste item. Pedagoog Abdel, lastpakken, Marokkanen, pyromanen, daar kan geen cabaretier tegenop. Bedankt Fleischbaum! Bedankt andere reaguurders!

Hammar | 31-10-07 | 20:00

@ delano

Ik ben niet tegen multiculti maar ben zeker geen zwijmelaar. Als er problemen zijn met een bepaald bevolkingsgroep moet je dat gewoon kunnen benoemen en moet dat worden aangepakt! Maar ben het helemaal met je eens.

Sunnygirl | 31-10-07 | 19:56

Die knakker die het gezinsdrama in Tolbert heeft veroorzaakt heet inderdaad geen Achmed maar was wél, hoe kan het ook anders, een buitenlander..!!

Sulfuric-Acid | 31-10-07 | 19:38

@Sunnygirl 31-10-07 @ 19:06 een groep 'zijnt' niet, een groep 'is'.

Onfatsoenlijk bijvoorbeeld.

poppermotje | 31-10-07 | 19:26

@Sunnygirl

Er is geen bevolkingsgroep in Nederland die momenteel voor zoveel problemen zorgt als de Mocro's.
Het feit alleen al dat deze groep voortdurend onderwerp van gesprek is, zowel ter linkerzijde als ter rechterzijde. zegt al genoeg.
Dat hele buurten, Slotervaart-Overtoomse Veld in Amsterdam en Kanaleneiland in Utrecht, voortdurend in het nieuws zijn en bij tijd en wijle als no go area worden bestempeld (Slotervaart door de Amsterdamse politie, maar dat mocht niet van de politiek-correcte gezagshebbers) moet toch wel te denken geven.
Blijkbaar is er nog steeds een groep naïve, multi-culti zwijmelaars die dat niet onder ogen willen zoek.

Politiek-correct Nederland, kom er maar in met je smoezen om die buitensporige criminaliteit van onze Mocro's te verklaren.......

delano | 31-10-07 | 19:18

@Diogenes van Sinope 31-10-07 @ 18:44
Om een dergelijke drogreden zo arrogant en betweterig neer te zetten, moet je wel een naar mannetje zijn.

L. Oser | 31-10-07 | 19:09

@widtvoet... 31-10-07 @ 17:28
Topreactie!

Tarak | 31-10-07 | 19:08

@ delano

Er is geen etnische groep mannen in Nederland die zo onfatsoenlijk tegen vrouwen zijn als Marokkanen

Sunnygirl | 31-10-07 | 19:06

@ Diogenes van Sinope
Ik zal mezelf eens voor het gemak opwerpen as xenofobe reaguurder. Jij hebt het nu over cijfers. Maar wat zijn jouw ervaringen. Hoe vaak kom je allochtonen en autochtonen jongeren tegen die rottigheid uithalen? Hoe vaak is het dat je een groepje autochtonen ergend opzichting ziet rondhangen en hoe vaak is dat abij autochtonen jongeren? Hoe vaak worden vrouwen door autochtonen mannen benaderd als hoer of minderwaardig schepsel waar je vooral niet fatsoenlijk tegen hoeft te doen en hoe vaak is dat bij autochtonen mannen het geval? En als je iemand op zijn gedrag aanspreekt van welke groep autochtonen of allochtonen krijg je het vaakst een grote bek?

Criminaliteit is maar een klein deel van het gekloot met marokkanen. Het gaat om algemeen gedrag en wat mij betreft zuigt het gedrag van marokkaanse mannelijke jongeren zwaar! En ik ben zeker geen bruinhemd of wat dan kaalkopjes aanhangert

Sunnygirl | 31-10-07 | 19:04

@Diogenes van Sinope

En dan nog even dit:

Je redenering is zo krom als wat omdat vrouwen per defenitie minder betrokken zijn bij welk misdrijf dan ook(behalve als het gaat om vergiftigen van de echtgenoot misschien of lipstick jatten uit een warenhuis)

Als je dan toch vergelijkt, doe het dan goed: dus autochtone volwassen mannen vergelijk je met allochtone volwassen mannen en dan kijk je wie crimineler is..
Snap ie?

delano | 31-10-07 | 19:01

@Doigenes van Sinope

Die conclusie van jou is er één van de drogreden. Je hebt appels en haalt daar peren bij en vervolgens klopt jouw redenering volgens jouw rekensommetje

Nee, gewoon appels met appels blijven vergelijken. Dan blijkt dus dat de Mocro's 4 x zoveel bij geweldsdelicten zijn betrokken dan autochtonen.
Zit jou schedel nou zo laag of de mijne?

delano | 31-10-07 | 18:50

Niet elke Abdel is pedagoog

colonnecinco | 31-10-07 | 18:49

Voor de xenofobe reaguurder is het misschien moeilijk te vatten maar Abdel Boulal heeft wel een punt. Misschien heeft Abdel zich niet gespecialiseerd in statistiek maar de meeste reaguurders trekken zich nog minder aan van cijfers.
In 2002 werd volgens het CBS 3,8% van de allochtone mannen als verdachte aangemerkt. Voor autochtone mannen was dat 1,6%. Inderdaad zijn autochtonen ruim twee keer vaker betrokken bij misdrijven. Wat volgt daar uit? Niet veel.
Immers, van alle autochtone mannen werd in 2002 1,6% als verdachte aangemerkt tegen 0,3% van de autochtone vrouwen. Bij mannen is het percentage lastpakken dus ruim 5 keer hoger dan bij vrouwen.
Wat volgt daar uit? Kunnen vrouwen nu eisen dat mannen oprotten uit ons land of hardhandig geresocialiseerd worden?
Zeker de gemiddelde laagschedelige reaguurder zal deze conclusie niet graag tot de zijne maken.

Diogenes van Sinope | 31-10-07 | 18:44

@Mark d'Aviano 31-10-07 @ 17:48:

Sportief! Excuses aanvaard!
De demo's zijn in voorbereiding, we zullen het z.s.m. bekend maken.

Tot vrijdag. Neem bloemen en kaarsen mee!

Mvg,

SIOE Nederland

SIOE Nederland | 31-10-07 | 18:32

wie heeft ooit gezegd dat er zich geen gajes onde de autochtone bevolking vind? Bovendien worden de vooroordelen over achmed en rashid wel steeds bevestigd meneer Boulal, tja......

MTB | 31-10-07 | 18:24

Niet iedere zak is een klootzak.......

delano | 31-10-07 | 18:10

pedagoogje abdel boulal moet eerst zijn school afmaken en dan statistieken lezen en verder zijn gore bek houden want dat stinkt.

DutchWax | 31-10-07 | 17:53

@SIOE Nederland
Excuus. Tot vrijdag.

Mark d'Aviano | 31-10-07 | 17:48

Pedagoog Bilal heeft gelijk, er zullen er vast wel bij zitten die Zacharias, Nourdine, Hassan, Eitam of Driss heten

Weisse rose | 31-10-07 | 17:40

@Mark d'Aviano 31-10-07 @ 16:53:

Van een demonstratie is geen sprake. Wij houden een herdenking voor Theo van Gogh.

SIOE Nederland | 31-10-07 | 17:39

GVD ik heb het artikel proberen te lezen maar halverwege gekomen heb ik m'n bureau ondergekotst.................

DANNY3960 | 31-10-07 | 17:34

Pedogoog Boulal zegt in dit artikel dat hij een voorstander is van het door Marokkaanse ouders en school (laten) ondertekenen van een (loos) konvenant, het hoeft immers allemaal "niet zo vrijblijvend." Dan weten Marokkaanse ouders tenminste wat zij van de school mogen verwachten. Pedogoog Boulal zet daar tegenover dat Marokkaanse ouders op geen enkele manier gedwongen of gedrongen moeten worden want "zó" boek je geen succes.
Pedogoog Boulal signaleert daarnaast een uiterst positieve grondhouding bij Marokkaanse ouders. Zij staan over het algemeen "best open voor hulp". Daar zijn dan uiteraard wel een aantal voorwaarden aan verbonden. 1. Die hulp mag louter aangeboden worden obv. volstrekte vrijwilligheid. Marokkaanse ouders op welke wijze danook dwingen werkt volgens hem niet of zelfs averechts. 2. De toon van school en overheid moet juist zijn. "Verwijten" zullen achterwege moeten blijven en stokken achter de deur zijn absoluut uit den boze ; "dreigen" werkt nl. averechts. 3. De generale bereidwilligheid van Marokkaanse ouders dient onverkort te worden aangenomen. Ze "willen echt wel". Muren dienen dan echter wel te worden geslecht en Marokkaanse ouders zullen in hun eigen taal, met respekt voor hun eigen kultuur over bepaalde drempels geholpen dienen te worden. 4. School, overheid, maar met name Nederlanders in 't algemeen zullen zich met veel respekt moeten opstellen in de diskussie met Marokkaanse ouders. Een mogelijke krenkink van de Marokkaanse "trots" zal desastreuze gevolgen hebben voor de (eerder aangehaalde) bereidheid van Marokkaanse ouders om eventueel "hulp" te akcepteren. Menig proefballonnetje, opgelaten door overheid en school is nu al weinig anders te zien dan een regelrecht "tot op het bot beledigen" dus past op!
Verder zinspeelt pedogoog Boulal weinig impliciet op de oa. racistische maar beter diskriminerende en stigmatiserende inborst die Nederland kontinu zo duidelijk aan de dag legt. Autochtone Nederlanders vermoorden en verkrachten nl. met regelmaat en daar hoor je weinig over maar op het moment dat een Marokkaans boefje zich enigszins misdraagt zijn opeens de blikken gericht, alle poppen aan het dansen en de rapen gaar.
Afsluitend onderstreept pedogoog Boelal nog maar eens dat Marokkanen de op één na best geintegreerde bevolkingsgroep van Nederland vormen. Desondanks moeten volgens hem Marokkanen (toch) "dubbel" hun best doen.

Pedogoog Boelal lijkt mij een enge maar gelukkig vrij domme man...

widtvoet... | 31-10-07 | 17:28

Niet iedere hakbar woont in Nederland. Al scheelt het volgens mij weinig.

jopi | 31-10-07 | 17:23

Niet iedere bejaarde is oud.

holtor | 31-10-07 | 17:20

Niet iedere zwerver is een viezerik.

holtor | 31-10-07 | 17:20

hahahaaaaaaaaaaaaaaah crazy moslim is geedit, G.E.E.D.I.T.

hermanus | 31-10-07 | 17:18

@speerpunt 31-10-07 @ 17:05
Dat vergeet die gek niet. Het is typisch moslimcultuur om naar andermans ellende te streven, in plaats van naar het eigen geluk. Dat hebben ze trouwens gemeen met links.

Mark d'Aviano | 31-10-07 | 17:08

Crazy Moslim 30-10-07 @ 15:16 @ www.nieuwnieuws.nl/archives/binnenland...

Is dit ook jouw comment op Nieuwnieuws?

Krijg een beetje genoeg van die Iraanse relnichten die denken met veel schreeuwen en schelden iets te bereiken(politiek en financieel) (Jami, ellian etc.), als ze zo een hekel hebben aan de Iraanse regime, waarom gaan ze dan niet met zn allen demonsteren voor het huis van Ahmedinjad?

Crazy Moslim 30-10-07 @ 15:16

Volgens mij doe jij nu precies hetzelfde. Kijk Elian zit in Nederland omdat ie nieks met moeslims te maken wil hebben. Jij wil een Mocro moslim staat, Ga lekker op de thee bij Ahmadinejad. Je kan de naam van je geloofgenoot nog niet eens fatsoenlijk googlen. Kijk die instelling, die luiheid, dat is nu exact het probleem wat jouw soort heeft. Te lam om eerlijk voor de centen te werken en conclusie trekken uit hetgeen je idealen zijn. Gewoon lekker oprotten als het je hier niet aanstaat!

Sunnygirl | 31-10-07 | 17:06

Jammer dat Crazy Moslim comment verwijderd is. Vond GS de dreiging te groot?
Mag niemand dat weten ? De gek vergeet Dat als het westen dood is hij en zijn medegelovigen ook dood zijn.

speerpunt | 31-10-07 | 17:05

Ey boulal!

Welles!!!!!

beschuitfluiter | 31-10-07 | 16:58

Crazy Moslim 31-10-07 @ 16:35
Brrr.. wat een kutcomment. Nog een keer: Dat past onmogelijk in een rek, daar heb je een heel gangpad voor nodig, en dan is het maar helemaal de vraag of nog goed leesbaar is als je een foto neemt.

sjaakdeslinksesul | 31-10-07 | 16:57

Crazy Moslim 31-10-07 @ 16:35
Dat past onmogelijk in een rek, daarheb je een heel gangpad voor nodig, en dan is het maar helemaal de vraag of het leesbaar nog goed leesbaar is als je een foto neemt.

sjaakdeslinksesul | 31-10-07 | 16:56

@Crazy Moslim
Ik bedenk me net dat we overmorgen tegen jouw gedachtengoed gaan demonstreren.
19 uur Oosterpark, de schreeuw van Theo
sioenederland.wordpress.com/2007/10/19...

Mark d'Aviano | 31-10-07 | 16:53

@Crazy Moslim

.D.I.K.K.E. A.N.U.S.!.

hermanus | 31-10-07 | 16:53

@ Crazy Moslim

Dat is volgens mij al 2 - O ! Misschien een leuke fatwa in gedachte?

Sunnygirl | 31-10-07 | 16:51

@Crazy Moslim 31-10-07 @ 16:35
Ik hoop dat de varkenspest ook jou zal treffen sufkut, Jullie omsingelen helemaal niets, jullie steken met je achterlijke borrelnoot-iq'tjes alleen maar autotjes in brand. Omdat jullie vriend Cohen daar niets aan doet zullen er snel anderen opstaan die het wél doen. In elk geval blij dat je nog maar eens een keer bevestigd hebt dat vooroordelen helemaal geen vooroordelen zijn, maar feiten.

Geertjew | 31-10-07 | 16:49

@ Crazy Moslim

Roep gelijk even dat je je gediscrimineerd voelt. Hebben we dat ook gehad.

Als je zo blij bent met de moslimwetten en zo. En je wil in een op en top moslim land wonen. Is het dan niet veel slimmer om te verhuizen naar pakweg een afghanistan of Saudi Arabia. Ga naar een land waar ze je idealen al gerealiseerd hebben. En val ons er niet mee lastig. Hoef je je ass ook niet van die bank te lichten. Hoef je niets in de fik te steken, hoef je vrouwen ook niet te leren te gehoorzamen enzo. Daar hebben ze alles al naar jouw wens geregeld. En BTW niet alle niet moslims zijn ongelovig!

Sunnygirl | 31-10-07 | 16:49

Crazy Moslim 16.35: Hulp nodig ? ken nog een goede psyvhiator: Wafa Sultan.

speerpunt | 31-10-07 | 16:38

Herinnerd zich uitspraak:
Iedereen jat toch wel eens een tasje?
Sukkel.

Captain Diehard | 31-10-07 | 16:36

-edit burp, fatwa numero tig -

Crazy Moslim | 31-10-07 | 16:35

Eerwraak is idd heeeeeeell wat anders hehe

ConservatiefLiberaal | 31-10-07 | 16:32

De misdaden die Abdel Boelal noemt zijn niet gericht tegen de samenleving.Vergelijking slaat nergens op. Het is de zoveelste poging om de problemen goed te praten.

speerpunt | 31-10-07 | 16:28

Niet iedereen die Abdel heet, heeft gestud.. o shit dat is echt zo..
*spreekwoordenboek erbij pakt*

Ik bedoel.. | 31-10-07 | 16:23

Wat een generaliseer. Ik heb eens een mocrootje ontmoet van 17 dagen oud, en die had nog geen misdaad begaan.
Er is nog HOOP mensen!!!

jojo-jojo | 31-10-07 | 16:21

Nee ook Paters

Zoek Zoek Habibi | 31-10-07 | 16:05

Niet alleen negers hebben grote lullen.

sjaakdeslinksesul | 31-10-07 | 16:03

Heb het artikel gelezen en de "spruitjeslucht" walmt er vanaf. Man man, wat een vergezochte vergeijkingen en bekrompenheid
Deze meneer probeert alleen zijn eigen winkeltje draaiende te houden: Hoe meer problemen, hoe meer werk voor hem. En natuurlijk moet-ie zijn "doelgroep" naar de mond praten. Anders kan-ie z'n goedlopende winkeltje wel sluiten.

Aktivist | 31-10-07 | 15:57

In de reacties bij Trouw stond al dat het meisje van Nulde een (boze) Marokkaanse stiefvader had. En in Ondiep zijn er wel degelijk hangjongeren van marokkaanse afkomst. Dat was zelfs de aanleiding van de fatale schietpartij waarbij een turkse (bewust uit de media gehouden, ja, ja, Annie is ook PvdA) agent een Ondieper doodschoot. Om nog maar te zwijgen over de overlast die de moskee aan de Royaards van der Hamkade in Ondiep al jarenlang geeft.

Tarak | 31-10-07 | 15:56

Verdulleme, er zijn ook Néderlanders die zich slecht gedragen???? Ooohhh, maar dan is het goed! Toch? Om allerlei buitenlandse tokkies hier naar toe te halen?
Als we al een probleem hebben, dan is er toch niks op tegen om het nóg erger te maken?
Dus Mohamed, Alie, kom er maar in! De grenzen staan immers open.

Nappert | 31-10-07 | 15:54

Nou doei Abdel, als het je hier niet bevalt pleur je toch lekker weer terug naar het rif in het mooie finland.

Superior Bastard | 31-10-07 | 15:53

"Maar we moeten wel uitkijken dat we niet aan de trots van ouders komen." Een gemeente moet wel degelijk aan de trots van de ouders komen als daar reden toe is. Trots ben je op kinderen die het verdienen. De extreme mate van respect/trots/eergevoel van een marokaan is wat de meeste marokanen van Nederlanders onderscheid. Nederlandse moeders die schamen zich voor criminele kinderen en ondernemen actie, marokanen doen het nog op een andere manier. Een manier die disfunctioneert en de integratie in de weg staat. De "trots" van de ouders is het eerste waar we mee moeten beginnen! Die marokanen die lijken soms wel wat op wat er gebeurd met incest in Nederlandse refo dorpen of coke gebruik op Urk. Iedereen en niemand weet dat het gebeurd, niemand doet wat want Urk is trots! Abdel heeft wel gelijk dat een dergelijke houding niet typisch marokaans is. Het is typisch fundamentalistische gelovigen die blik op hun "trots", maar zowel in Urk als in Slotervaart is onterechte trots wel de ingang tot de oplossing maar een taboe.

spooky | 31-10-07 | 15:50

Ik ken geen Abdel, maar wel een aantal dellen en dat zijn ook lastpakjes!

ijsklont | 31-10-07 | 15:48

Hans Teeuwen: "beledigen is voor sommige mensen gewoon een waarheid die ze niet willen horen." Ipv belediging kan ja daar ook 'generaliseren' neerzetten!

Geertjew | 31-10-07 | 15:48

Abdel, jij weet net zo goed als elke Nederlander dat er geen compromis mogelijk is tussen een islamitische samenleving en een seculiere of zelfs maar christelijke samenleving.
Dat betekent dus, kortgezegd, altijd wrijving. Of oorlog.
Probeer die Marokkanen dus maar van hun islamitisch geloof af te helpen. Meer kun je niet doen aan integratie.
O ja, en nog een beetje arbeidsethos erbij, dat vinden Nederlanders ook wel leuk (behalve dan de PvdI-stemmerTs, maar dat zijn al merendeels dhimmies).

Lukt dat niet, dan kun je ze maar het beste een reisadvies geven naar een land buiten de EU. De Verenigde Staten bijvoorbeeld, maar Marokko is ook goed.

nattebever | 31-10-07 | 15:47

Zowel marokkanen als kleine jongetjes weten altijd wel iemand anders te noemen die slechter is qua gedrag.
De kleine jongetjes zijn soms voor reden vatbaar en/of groeien op.

Jan Passant | 31-10-07 | 15:47

Niet iedere reaguurder discrimineert. Sommige generaliseren.

poppermotje | 31-10-07 | 15:42

spooky 31-10-07 @ 15:25
leuke deductieve redenering

Het_leuke_zuiden | 31-10-07 | 15:42

@Lange Neus: Sommigen zijn gelijker dan anderen.

Wamoje | 31-10-07 | 15:30

Niet alle Marokkanen controleren op fietsverlichting.
(Soms zit ie zelfs nog knipperend op me stuur als ik me fiets een uurtje onbemand achterlaat...)

@ars | 31-10-07 | 15:30

Inderdaad, sommige lastpakjes heten Abdel.

Wamoje | 31-10-07 | 15:29

Dat de bevolkingssamenstelling van ondiep anders is als die van Slotervaart is indirect af te leiden aan de aanpak van de politie. Gaat men hard ingrijpen dan is Sjonnie niet zo braaf geweest, doet men broodjes brengen dan was het een marokaan. En dus de stelling; alle lastpakken met een gesoepsidieerd broodje heten Achmed.

spooky | 31-10-07 | 15:25

"Iedereen is gelijk", zegt men altijd, maar diezelfde mensen zeggen ook: "Ieder mens is uniek".
Maar welke van de twee is nu waar?

Lange Neus | 31-10-07 | 15:24

Natuurlijk heeft Abdel gewoon gelijk dat niet álle rotjochies Marokkaan zijn. Ook niet álle TV-presentatoren zijn homo. En ook niet in álle wedstrijden van Oranje wordt er pas in de laatste paar minuten gevoetbald zoals je dat graag de hele wedstrijd zou zien. En wij van WC-eend adviseren ook niet ALTIJD WC-eend.

Klaverjas | 31-10-07 | 15:23

@ RedScorpion
Ik weet wel bijna zeker dat ik niet je schat ben! Maar bedankt voor je complimentje!

Sunnygirl | 31-10-07 | 15:21

Opvallend dat elke keer als de feiten duidelijk zijn, dat de statistieken een duidelijk verschil aangeven per afkomst, dat degenen die die feiten hardop zeggen dan racisten zijn. Meneer de pedagogische subsidiemelkertbaan kan neem ik aan ook een heel klein beetje nadenken. Overigens heeft hij gelijk dat niet elke crimineel Achmed heet, want die opgepakte Belg heet bijvoorbeeld Nordin, is dat wat je bedoelde prutsert?

Geertjew | 31-10-07 | 15:19

(wat doorgaat voor)

'Discriminatie is een risicoanalyse.'
der maupmeister 31-10-07 @ 15:15
-
Zeer juist. Vooruit, een kus en op de bank met die juffrouw.

van Maerlant | 31-10-07 | 15:19

Zo werkte er bij de belastingdienst een fin. Hij presteerde niet of slecht. Toen ging hij naar de douane en gooide met de pet naar zijn opleiding en werd van de douane opleiding geschopt, maar weer met open armen ontvangen door zijn voormalige werkgever, de belastingdienst. Wéér werd hem de hand boven zijn hoofd gehouden. Tot vandaag, want vandaag is hij door de fiod opgehaald, van zijn werk. Dag betaalde baan, Dag rifneeeeee (bijna weer een ban) Dag LUTSER ! Dag allerlei kansen op een volwassen toekomst EN welkom bij de radicaliserende LUTSER vrienden.

Anjin Mohammed | 31-10-07 | 15:17

Discriminatie is een risicoanalyse.

der maupmeister | 31-10-07 | 15:15

Marokaantje zo zwart als roet, is een gemiddelde die weer niks doet.

Zymagtohic | 31-10-07 | 15:12

Ballenman 31-10-07 @ 14:59

Het is het eerste van een amalgaam aan maatregelen die ab-so-luut nodig zijn, en zonder die eerste stap komt ook de rest neer op een slag in het water. Dus nee, het staat er allerminst los van. Tenzij je je focust op diegenen voor wie het al te laat is natuurlijk: voor hen staat het er inderdaad los van. Ter info:

www.nrc.nl/opinie/article73236.ece

van Maerlant | 31-10-07 | 15:11

Sunnygirl 31-10-07 @ 15:07
Schat, mooi stukkie tekst! 100% gelijk!

RedScorpion | 31-10-07 | 15:11

@ Balleban @ 14.33
.
Balleman, ik zou zo zeggen: kom maar op met je oplossing !!

buzzelbas | 31-10-07 | 15:09

nounou, wat een nieuws... ieder land heeft zijn eigen mensen die problemen veroorzaken...
Maar het blijf zo dat jullie procentueel voor meer overlast zorgen!!!
bye bye zwaai zwaai en tot een volgend probleem!

RedScorpion | 31-10-07 | 15:09

Nee niet elke lastpak heet Achmed, maar vaak wel. Jezus wat een gezeur. Je hoeft niet ver van je eigen omgeving te kijken om tot de conclusie te komen dat Marokkaanse gemeenschap een slechte job doet in de opvoeding van jongeren. Ik woon in een respectable wijk, weinig marocs hier maar in de afgelopen weken hebben we hier al wel wat gesodemieter gehad allemaal met marokkanen die op zoek zijn naar rottigheid. Een, toevallig met werk bij tnt, staat op z'n gemak een postpakket open te maken om te kijken wat er in zit, niet zijn postpakket maar hij moest het nog afleveren. Toen ik hem daarop aansprak kon ik een grote bek krijgen met een houding dat ik wel zal discrimineren. Inderdaad, maar niet op ras alleen op gedrag. Twee keer stond hier een groepje Noord afrikanen (Nafr) voor de deur en probeerden ze de centrale deur met een bankpas open te flipperen. En ne, ze wonen hier niet dus ze waren niet hun sleutel vergeten. Derde keer een Nafr voor de deur, een andere met een pakje, open en deel inhoud ontbrak. En weer hetzelfde discriminatie gezeik. Wanneer snappen dit soort hufters nu eens dat vaak niet bij voorbaat wordt gediscrimineerd op ras maar op het gedrag. Bij onrechtmatig gedrag moet je de kenmerken van iemand aan de politie melden. En nee ze zijn niet blond nee ze zijn melkbekkies of kaaskoppies. Nee ze zijn van Noord afrikaanse afkomst. De Marokkanen moeten niet zo zeuren, laat ze eerst lekker beginnen met een fatsoenlijk opvoeding zonder list en bedrog. Want ik ben echt niet de enige die vaker last heeft van lastige marokkanen dan van lastige polen of nederlanders of duitsers of god weet wat voor een groep. En altijd roep de groep van marokkanen als eerste discriminatie in de hoop dat je niets van hun wangedrag durft te zeggen. Nou ik discrimineer wel en ben er trots op. Ik discrimineer voornamelijk op gedrag!

Sunnygirl | 31-10-07 | 15:07

@PiaH : dank je, maar ik ben niet 'nieuw' hier.
@sjaak de ll: LOL :)
@van Maerlant: mee eens, die import-stop. maar dat staat hier imho los van.
@monfer: ehh, dus? ik moet een ander artikel gaan lezen want...?

Ballenman | 31-10-07 | 14:59

@Teen 31-10-07 @ 14:39

Ik raadt u dan het huismerk van de Aldi aan. Vooral de tomatensoep. Die is écht ranzig!

Iko Nal | 31-10-07 | 14:59

@snuff 31-10-07 @ 14:50
Dat betekent dat het cellentekort weer met één is toegenomen dan..

Geertjew | 31-10-07 | 14:55

@PiaH 14.35

Ga jij je bek eens spoelen.

En "dag hoor" Ballenman! Wat een balletje.

Belladonna | 31-10-07 | 14:54

Niet allen geyten zijn geyl maar een BLONDE geyt is wel ERUG geyl.

Pigha Lal | 31-10-07 | 14:51

Geertjew 31-10-07 @ 14:45

300.001 Finnen : er is alweer een minuut verstreken en de broedmachines maken overuren.

snuff | 31-10-07 | 14:50

-weggejorist-

Geertjew | 31-10-07 | 14:45

De druk op de Marokkaanse gemeenschap is enorm. We hebben vier Kamerleden, een staatssecretaris, schrijvers, acteurs en heel veel goede voetballers. Na de Surinamers zijn we het best geïntegreerd.
---
Whaha, en daar ben je trots op?
Dan kom je nog altijd na de Turken, Spanjaarden, Irakezen, Joegoslaven, Polen, Amerikanen, enz. enz...

da wizard | 31-10-07 | 14:45

Nou ben ik het zat!! Zometeen op de weg naar huis ga ik mooi een smerige blik op de moskee werpen!

Teen | 31-10-07 | 14:39

LOL @ zum kotzen 31-10-07 @ 14:26 en @van Maerlant 31-10-07 @ 14:31
hehehehee, want ies altijd prijs met die Achmed!!

Lekker Belangrijk© | 31-10-07 | 14:39

Niet allemaal lastpakken, wel (bijna) allemaal, met name tot een jaar of 25, ernstig misdragend.

Flerwin | 31-10-07 | 14:39

Ballenman 31-10-07 @ 14:33

Wil je de betrokkenheid vergroten? STOP IMPORT BROEDMACHINES!

van Maerlant | 31-10-07 | 14:39

"80% van Marokkaanse ouders hebben een gebrek aan betrokkenheid bij de opvoeding/scholing van hun kiddo's"
Ballenman 31-10-07 @ 14:33
Toe maar, jij durft! Racist.

sjaakdeslinksesul | 31-10-07 | 14:38

Niet alle autokrakers heten achmed, ze heten ook vaak mohamed

kutjemuf | 31-10-07 | 14:38

Het blijft lachen. "Klompen op laag water zoeken, zou mijn moslimbuurman zeggen."

Thalassa | 31-10-07 | 14:37

laat a.u.b. pedagoog Abdel Boulal met zijn preek voor het vuurpeloton staan.

mijn_naam_is_haas | 31-10-07 | 14:36

niet iedere reaguurder is een marokkaan

laurentius | 31-10-07 | 14:36

Kut boerenkool vretende kloten-autochtonen altijd.
Smerige atheisten!
En Achmed is liev.
Zo Abdel?
*zoekt op klompen benzine zippo en een onbeheerde auto*

der maupmeister | 31-10-07 | 14:35

@Ballenman
Welkom op Geenstijl !!

PiaH | 31-10-07 | 14:35

Niet iedereen houdt van thee.

mva81 | 31-10-07 | 14:35

@ wisselend 31-10-07 @ 14:29

Wel een "nieuwe Belg"

ADHDtje | 31-10-07 | 14:34

@Geenstijl: dat noemen we nou selectief quoten.

@alle boze reageuurders: neem even de moeite om het bronartikel te lezen. 80% van het artikel gaat niet eens over welke afkomst de lastpakken hebben, maar over een oplossing voor het gebrek aan betrokkenheid van Marokkaanse ouders bij de opvoeding/scholing van hun kiddo's.

Ballenman | 31-10-07 | 14:33

Niet iedereen die een hekel heeft aan Marokkanen is een rascist.

uwesbeki | 31-10-07 | 14:33

Geef die gosah meteen een Nobelprijs voor Vrede....

PiaH | 31-10-07 | 14:32

'ouders zijn toch de specialisten op het gebied van hún kind '
-
Tuurlijk joh. Broedmachine wordt geïmporteerd om zonder een gebenedijd woord Nederlands te kennen dat joch groot te trekken (opvoeden is het niet) als ware het een prinsje: is koeltoer. Dan komt het prinsje op school en blijkt het maar een kneusje. Prinsje kan niet mee, prinsje gefrusteerd, prinsje rancuneus, prinsje leest knoran, prinsje is weer prinsje! Meteen ook de verklaring waarom de 3e (straks 4e) generatie slechter (NIET) 'inburgert' dan de voorgaande (die ook al niet inburgerden)/

van Maerlant | 31-10-07 | 14:31

Niet elke geit houdt ervan om geneukt te worden.

OneandOnly | 31-10-07 | 14:31

Niet iedere aso heet john en heeft een zoon genaamd Jordy.
hmm, foudt voorbeeld.

Meneer | 31-10-07 | 14:31

Kwam laatst iemand tegen wiens vader Marokkaan is en moeder Surinamer, nog te lui om een fiets te jatten.

Japannert | 31-10-07 | 14:29

Ronnie D. 31-10-07 @ 14:28

En sinds gisteren 1 Belg.

wisselend | 31-10-07 | 14:29

Bestaat er zoiets als een berberwollen sok?

sjaakdeslinksesul | 31-10-07 | 14:29

Wellicht kan hij op dit onderwerp promoveren .... of is ie dat al.

returntosender | 31-10-07 | 14:29

-weggejorist-

Ronnie D. | 31-10-07 | 14:28

Niet ieder varkentje is van marsepein

wisselend | 31-10-07 | 14:27

Op zich klopt het wel. Niet alle mongolen zijn Marokkaans, het is slecht 80 %

derkcs | 31-10-07 | 14:27

Niet alle honden zijn bulldogs, maar alle bulldogs zijn wel honden.

Neptukker | 31-10-07 | 14:26

"Maar we moeten wel uitkijken dat we niet aan de trots van ouders komen. Ze moeten niet het idee krijgen dat ze helemaal niets meer goed doen. Soms lukt het die ouders gewoon niet, soms maken ze fouten. Maar dat is geen mandaat om ze tot op het bot te beledigen."

Kap g*dver nou eens met die volkomen misplaatste 'trots', mongeaul!!! Dat hoort misschien bij de cultuur in zandhappersland, maar niet in Nederland, hier zijn we pas trots als we iets presteren, dus respect of eerbetoon aan uitkeringstrekkers die het verdommen om hun koters op te voeden, kun je vergeten. Voel je je bij het eerste beetje kritiek op je leefwijze al 'tot het bot beledigd'? Doe jezelf en Nederland een plezier en flikker dan gewoon op.

zum kotzen | 31-10-07 | 14:26

zum kotzen 31-10-07 @ 14:20

HULDE!

klaasaap | 31-10-07 | 14:25

@Witte de With......14:21 hahahahahahaha. Kijk, die is nou goed !

Thalassa | 31-10-07 | 14:23

"Na de Surinamers zijn wij het best geïntegreerd".

.

Oh?
Doe je best, knul.
Veel luiden in Nederland zijn mocro-moe.
Geen zin meer in fabeltjes over dit en dat en zus en zo.
Opvallend hoe veel experts er de laatste tijd uit de hoed worden getoverd.
Kan me niet herinneren dat er voor autochs zo veel is gedaan.

Next!

wopper | 31-10-07 | 14:22

Ik wil wel reageren, maar laat ik het maar niet doen...

whatisup? | 31-10-07 | 14:22

"Niet iedere gedetineerde heet Mohammed... maar de meesten geloven er wel in"

Witte de With | 31-10-07 | 14:21

Niet iedere tasjesdief wordt van z'n scooter gereden, hebben we daar al es wat van gezegd?

rotweer | 31-10-07 | 14:21

@ sjwetzkop 31-10-07 @ 14:11

Niet iedere bajesklant heet Achmed, er zijn er ook bij die Willem heten.

ADHDtje | 31-10-07 | 14:21

@ Fleschbaum @ 14.00
Heeft deze Abdel Boulal soms op een islamitische universieteit gestudeerd?

buzzelbas | 31-10-07 | 14:21

Abdel, heb je nu nog niet begrepen dat Nederland steeds meer kotst op de reflexbewegingen van Marokkanen als er kritiek komt: bagatelliseren, ontkennen, naar anderen wijzen, etc.

Er is een probleem met een grote groep Marokkaanse jongeren, daar doet een maas- of nuldemeisje niets aan af, eikel.

zum kotzen | 31-10-07 | 14:20

Niet alle lastpakken zijn marokkaans, maar ik durf wel te beweren dat bijna alle marokkanen lastpakken zijn.

club662 | 31-10-07 | 14:20

Klopt Abdel, en bij Groningen staat ook wel eens een file. Toch gaan we eerst de a9 verbreden. Prioriteiten stellen en zo, Johny en Natasja komen gewoon wat later aan de beurt, en een goed ingeburgerde allochtoon weet trouwens dat het Anita is.

hekkesluiter | 31-10-07 | 14:20

Ik ben eruit, hele dag al zitten denken welke groenten vanavond bij de gehaktballen, het worden spruitjes, mmmmmmmmmm

kneuterzak | 31-10-07 | 14:20

We zijn gewoon jaloers dat hij met een beetje lullen zijn zakken kan vullen.

lijn5 | 31-10-07 | 14:19

Johnny en Natascha worden hier weer in de hoek gezet. Hallo?!

tipo | 31-10-07 | 14:19

Niet elke auto wordt in de fik gestoken.
Niet elke agente wordt met een mes gestoken.
Niet elke Marokkaan wordt door een agente overhoop geschoten.
Niet elke jerrycan wordt gebruikt om auto's mee in de fik te steken.
Niet elke ouder laat zijn kinderen hun gang gaan.

Schoorsteenveger | 31-10-07 | 14:19

Mooi ook,
...
Verwijten, dwang: het helpt volgens Boulal niet.
...
Verrassing! Marokkaan zegt dat Marokkanen streng aanspreken geen zin heeft.. drie keer raden wat die andere oplossing is:
...
Hij probeert ’onzichtbare’ ouders op een andere manier bij de opvoeding en opleiding te betrekken.
...
Meer voorzieningen voor Marokkanen dussss... AGAIN, dat is pas een oplossing, lutser! Mooi ook dat die paar 'successtories' wel weer gelijk de zaakjes goed willen regelen voor de 'hunnen', maar als we daar iets van zeggen dan moet we niet in 'wij en zij' denken
Luister eens Boulal, als je loopt te kloten dan gaan we kijken of we iets kunnen doen, gaat het dan zo door, dan krijg je niet extra goodies, nee dan zijn we het zat en dan gaat de zweep erover (zo zou het moeten zijn althans) of je hoepelt lekker op! (Waarom in vredesnaam zouden andere mensen constant verantwoordelijk moeten zijn voor dat ge-eikel?)

alpha_mannetje | 31-10-07 | 14:17

@Arktos. Of geef een kopje thee met één koekje... Niet 2 koekjes want dat is weer sigmatiserend voor de Hollander.

Thalassa | 31-10-07 | 14:17

@swetjskop 14.11

Dat niet alle bajesklanten Achmed heten?

@Quichegerechtigde 14.13

Ik moest ff mijn Tena verschonen.. STIJL! Applaus.

Belladonna | 31-10-07 | 14:17

Rustig nou even, Abdel is pedagoog, dus die kan het ook niet helpen dat logisch redeneren en statistiek niet in zijn opleidingspakket zaten...

Lash | 31-10-07 | 14:16

Tsja, maar Savannah, meijesje van NUlde en het Maasmeisje waren de maatschappij niet tot last.

Zippy | 31-10-07 | 14:16

Het verschil is dat autochtonen hun eigen schoonfamilie omleggen, hun eigen dochters kapotscheuren, hun eigen oma's oplichten en hun eigen vrouwen kapodt slaan.
Allochtonen toen dat met andermans naasten.

CipherNL | 31-10-07 | 14:16

@ Belladonna 31-10-07 @ 14:11
Tja, daarvoor komen wij hier allemaal...... toch?

quutje | 31-10-07 | 14:16

Die is van de pvda(b)

henk spermatank | 31-10-07 | 14:15

Niet iedere doorzonwoning heeft een spruitjeslucht, Abdel!

OneandOnly | 31-10-07 | 14:14

Ik vind het ook vervelend dat telkens weer die 80 procent van de Marokkanen wordt belicht die het verziekt voor de overige 20 procent.

BTW Abdel: Ooit een Tokkie een columnist zien afslachten? Ooit een christelijke schizo toevallig twee agenten met een met mes zien aanvallen, precies twee jaar nadat zijn terrormatties waren aangehouden? Ooit Hollandsche, Surinaamsche of Antilliaanse rotjochies en (meisjes) tegengekomen die iedere blanke vrouw uitschelden voor hoer?

Ik vul het antwoord alvast voor je in: NEE.

LJBrinkhorst | 31-10-07 | 14:13

Er zijn ook "geleerden"die Abdel heten.

Zure prak | 31-10-07 | 14:13

Ff voor de goede orde zodat ik het beter begrijp: Gestoorde idioten die besluiten hun hele familie om te leggen zijn hetzelfde als rellende mongolen die zich altijd erg gediscrimineerd voelen omdat e.e.a. kudtcrimineel denkt zomaar een paar agenten neer te kunnen prikken. Inderdaad, het is gewoon een gezonde roep om aandacht. Ik snap heel goed dat gezinnen uitmoorden vanuit discriminatie gronden wordt uitgevoerd....

quutje | 31-10-07 | 14:13

Hij bedoelt te zeggen : Niet alle lastpakken zijn Marokkaans, maar alle Marokkanen zijn wel lastpakken.... 'k Vind het nogal ongefundeerd en nodeloos kwetsend van deze man om dat te opperen...

Quichegerechtigde | 31-10-07 | 14:13

maar goed, Abdel heeft wel een punt natuurlijk. Een significant deel van de lastpakken heet Diederick, Jan-Pieter of Frederik-Hendrik, en daar hoor je nooit wat over!

AllesIsZinloos | 31-10-07 | 14:13

Altijd maar weer die slachtofferrol. Alsof we willekeurig een bevolkingsgroep hebben uitgekozen om een geheel onterecht van wangedrag te beschuldigen. Kan iemand subsidiesponsje Abdel Boulal het verschil tussen oorzaak en gevolg uitleggen, zodat hij iets aan de oorzaak kan gaan doen in plaats van miepen over het gevolg.

Arktos | 31-10-07 | 14:13

Die Hollanders moorden tenminste hun eigen gezin uit in plaats van anderen ermee lastig te vallen...

Patrick Bateman | 31-10-07 | 14:13

Abdel heeft vast gespijbeld bij de lessen statistiek tijdens z'n opleiding SPH.

Pippo van Eenennaam | 31-10-07 | 14:12

Als binnenkort 98% van de bajesklanten Achmed heet,wat zegt meneer Abdel daar dan van?

sjwetzkop | 31-10-07 | 14:11

Geweldig trouwens hoe iedereen ineens weer wakker is...

Belladonna | 31-10-07 | 14:11

doen we net alsof we die tokkies er nog niet van langs hadden gegeven
blijft toch dat amsterdam 1 groot vreugdevuur is

sixersZunit | 31-10-07 | 14:10

Niet elke pedagoog heeft er verstand van...

alpha_mannetje | 31-10-07 | 14:10

@ Multikuli 14:09
LOL!

Belladonna | 31-10-07 | 14:10

Schenk jij de thee alvast in Abdel, dan pak ik de keiharde criminaliteitscijfers er even bij

die hofstadtgruppe | 31-10-07 | 14:10

Abdel does what he does best. Wijsj. Met. Vinger.

Murdockyoufool | 31-10-07 | 14:09

Niet elke moslim is een geitenneuker

polfermot | 31-10-07 | 14:09

Niet elke Marokkaan heet Achmed

doskabouter | 31-10-07 | 14:09

- Johny (Sjonnie) en Anita
En ik dacht dat het als een lul op een drumstel was. Weer wat geleerd vandaag.

AllesIsZinloos | 31-10-07 | 14:09

En dan beweren ze dat een opleiding een oplossing is...... het lijkt wel parodie

Multikuli | 31-10-07 | 14:09

En alle tas-pakkers?

Belladonna | 31-10-07 | 14:08

Maar als niet iedere Mohammed moslim is, zijn de rapen gaar.

De Regeering | 31-10-07 | 14:07

Preekt in eigen parochie.

ADHDtje | 31-10-07 | 14:07

ik vind abdel niet objectief.. alleen als hij jung tsi woh had geheten dan had ik gezegd okee..

open.deur.intrapper | 31-10-07 | 14:07

Niet elke priester is celibatair.

cram | 31-10-07 | 14:06

„Maar we moeten wel uitkijken dat we niet aan de trots van ouders komen." aldus pedagoog Abdel Boulal. Ik pak even een teiltje erbij.

Max Stirner | 31-10-07 | 14:06

ik zie geregeld finnen bijvoorbeeld heel hard werken....... in zo'n oranje hesje...

overVecht | 31-10-07 | 14:06

In Opspeuring verzocht word nooit gespreauken eauver lichtgetinte huidskleur.

kneuterzak | 31-10-07 | 14:06

Luister luister luister.... ook Abdel is een verrijking voor onze cultuur!

Rambo John J | 31-10-07 | 14:06

Ab is zeker lid van de pvda.

lono | 31-10-07 | 14:04

Niet elke medewerker van AH heet Rachid.

kapotte_stofzuiger | 31-10-07 | 14:04

Nee, alleen als ze Mohammed heten dan moet je oppassen...

BennyLava | 31-10-07 | 14:04

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken